sanitairwinkel.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over sanitairwinkel.be.

sanitairwinkel.be stelt zich voor

Sanitairwinkel is marktleider op het gebied van sanitair online. Sanitairwinkel heeft het grootste online assortiment voor de badkamer en de toilet, met een aanbod van ruim 110.000 producten. Zo vindt u bij ons alle kwaliteitsmerken, zoals Villeroy & Boch, Plieger, Geberit, Grohe en nog veel meer. Naast de webshop kunnen klanten van Sanitairwinkel terecht in 3 showrooms in Nederland en België.

Deze score is berekend op basis van 10 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.4

Filip 14-09-2017 Via de website gekocht

Goede service , perfect product .

Alle producten te vinden in één winkel .
Wanneer je vragen hebt gewoon even bellen naar de vriendelijke en behulpzame klantenservice .

Harold 03-08-2017 Via de website gekocht

Heel vlot

Zeer overzichtelijke website met goeie prijzen.
Jammer dat de retour zelf te betalen is en lang duurt vooraleer je er iets over hoort.

Babs 22-06-2017 Via de website gekocht

Mooie prijs, snel geleverd.

Snelle en correcte levering. Artikelen aan mooie prijs. Enkel gratis levering bij bestelling vanaf €150 wat ik persoonlijk vrij hoog vind.

Elien 08-06-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede kwaliteit, je krijgt mails als het betaald is en verzonden !:)
Veel keuze, ze antwoorden ook direct als je met een vraag zit

Lieve 24-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte afhandeling

Prijzen waren beter dan gelijk waar en de leveringstermijn eveneens korter. Ik had iets te veel besteld, nam contact op met de klantendienst en kreeg een correcte uitleg en mailtje hoe ik het stuk kon terugsturen en de terugbetaling werd nadien correct uitgevoerd.

Diane 07-05-2017 In de winkel gekocht
Boechout

Geweldige Service, leuke toonzaal

Het voordeel was dat er een toonzaal was waar je de producten kon bekijken. Bovendien kreeg ik er nog een duidelijke uitleg bij.

tevreden klant 15-04-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden klant

correcte levering , snelle levering . overzichtelijke website en prijs kwaliteit zeer goed.Grote keuze en vriendelijk personeel

Paul Melis 15-03-2017 Via de website gekocht

uitstekende prijs , gemakkelijk in gebruik

Gemakkelijk in gebruik, goede uitleg, snelle service en degelijke kwaliteit en goede prijs.
Veel keuze (in dit geval thermostatische kraan )

Dirk 10-03-2017 Via de website gekocht

Top!

Gemakkelijk kiezen, alle producten naar je wens kan je selecteren, voldoende keuze in verschillende prijsklassen, duidelijk site.

di Frontale 08-11-2016 Via de website gekocht

Mijn slechtste internet aankoop tot nog toe

De site oogt goed, inclusief de glimlach van alle medewerkers. Helaas is de realiteit anders. Mijn bestelling -met product in voorraad- zou volgens de bestelbevestiging, waarin duidelijk vermeld is dat de betaling is ontvangen, 's anderendaags geleverd worden. Niet dus. Ik krijg twee dagen erna een berichtje dat ze mijn Paypal betaling niet ontvangen hebben. Wel ontvangen, want ik heb een duidelijke bevestiging van zowel Paypal als van “Sanitair winkel”. Dan maar naar “Klantenservice 03 6850311” bellen. Ik heb het wel tien keer geprobeerd. Alleen maar een antwoordautomaat die je na lang wachten vertelt je telefoonnummer achter te laten, en je teruggebeld wordt … Niet dus. Een fax versturen naar 036850320 ook al zonder antwoord. Dan maar een email naar info@sanitairwinkel.be. Vijf dagen na mijn bestelling krijg ik eindelijk een antwoord dat er een “misverstand in ’t spel is”. De bestelling zou dan dinsdag van de volgende week geleverd worden. Na verder aandringen dan toch vervroegd, en inmiddels ontvangen. Meer dan een laconiek “Excuses voor dit ongemak!” kon er niet af.
Samengevat: waardeloos.

Pluspunten

• assortiment

Minpunten

• respons
  • onbereikbaar