sanitairwinkel.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over sanitairwinkel.be.

sanitairwinkel.be stelt zich voor

Sanitairwinkel is marktleider op het gebied van sanitair online. Sanitairwinkel heeft het grootste online assortiment voor de badkamer en de toilet, met een aanbod van ruim 110.000 producten. Zo vindt u bij ons alle kwaliteitsmerken, zoals Villeroy & Boch, Plieger, Geberit, Grohe en nog veel meer. Naast de webshop kunnen klanten van Sanitairwinkel terecht in 3 showrooms in Nederland en België.

Deze score is berekend op basis van 6 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,5

G S 20-02-2019

Levering stond op de oprit, zonder dat ik ter plaatse was, gehandtekend heb en/of opgebeld werd zoals beloofd.
Nadien werd ik zomaar afgewimpeld aan de telefoon en bleef Sanitairwinkel beweren dat ik WEL ter plaatse was.. dat ik gebeld ben geweest én dat er BEWIJZEN WAREN... (die er absoluut NIET ZIJN!)

Ik kreeg een bad dat NIET ingepakt was én alle andere materialen waren LOS in bad gezet, met grote schade als gevolg. Het bad was waarschijnlijk al eens teruggestuurd door anderen en ze dachten het aan mij te verpatsen, door levering zonder mijn AANWEZIGHEID.

Ik wacht nog op een tegemoedkoming voor het onrecht, de valse beschuldigingen (wat ik nog steeds niet kan geloven dat jullie mij zo belogen hebben en bleven beweren dat ik aanwezig was bij de levering).

Dit is alles behalve CORRECT!

Daniêl 28-11-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering

Geen problemen gehad bij bestelling en vlotte en correcte levering.Aanrader voor bestellingen en produkten.

Romeijn 12-11-2018 In de winkel gekocht

Veel keus vriendelijk personeel

Heb eerst onze keus gemaakt via de website en dan naar schoten gereden.helaas was dit niet in voorraad maar kon bezorgd worden tegen een klein prijsje en heel vriendelijk personeel

Peetermans 13-10-2018 In de winkel gekocht

Geweldige winkel

Zeer goede service en vlotte afhandeling . Zeer klant vriendelijk en gezellig winkelen. Goede hulp in winkel en daarbuiten

doordenken 03-10-2018 Via de website gekocht

zeer behulpzaam

aankoop wordt stipt binnen beloofde tijdspanne geleverd.
Nadelen : hoge leveringskosten exclusief. bijhorende accessoires leveringstijd 1 à 2 weken, terwijl het hoofdproduct binnen 1 dag wordt geleverd plus voor accessoires nogmaals leveringskosten.

guy 16-08-2018 Via de website gekocht

prima service

duidelijke, vlotte website.
een foutje bij de bedeling (foutje post) werd onmiddellijk rechtgezet.
Je krijgt ook héél snel antwoord als je een probleem meld!
ik koop er zeker ook de andere onderdelen van de o.a. badkamer. :)

Jan Van Esbroeck 25-04-2018 In de winkel gekocht
Schoten (top!)

Een onwaarschijnlijke verrassing!

Persoonlijke begeleiding en uitermate goed advies betreft de keuze(s)! Deskundige uitleg en geen opdringerigheid.

Lucky 13-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goed product

Je vind er alles wat je nodig hebt voor je sanitair en sommige artikelen met een fikse korting, ook kwaliteitsvolle producten

Guy 12-04-2018 Via de website gekocht

Levering volgens afspraak.

De online winkel is handig, gemakkelijk op te zoeken naar artikel.
Betaling gaat veilig en gemakkelijk.
Levering volgens afspraak.

Gunter 09-04-2018 Via de website gekocht

Correcte levering, goede prijs

Had reeds eerder onderdelen besteld voor badkamer en toilet. Werd steeds correct behandeld en geleverd. Ook deze keer een goede prijs en snelle levering. Precies zoals het hoort.

F.Wils uit Schoten 27-03-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare en goedkope webshop met showroom

Duidelijke zoekmachine op de website/webshop met mogelijkheid om product te bekijken en af te halen in de showroom. Besteld via webshop, 3 dagen later afgehaald in winkel.

Johan 02-01-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Overzichtelijke website, correcte prijzen en snelle levertermijnen. Goede kwaliteit van de materialen. Zal zeker opnieuw bestellen !

Marleen Van Remoortere 30-12-2017 In de winkel gekocht
Brasschaat

Hier bestellen we niet meer in de toekomst

In de winkel werd ons beloofd dat er geleverd ging worden na tijdige betaling. We betaalden een week voor de voorziene levering. Op de dag dat er geleverd moest worden liet men ons weten dat de levering vertraging had opgelopen en dat men maar een halve douchewand kon leveren. Het is moeilijk douchen met een halve douchewand. Het heeft geen zin om onze oude lekkende douche uit te breken om daarna te douchen in een halve douche.
We hebben nu het volledige bedrag betaald (2000 euro) en hopen dat we onze douche snel krijgen.

Benjamin 26-12-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Alles perfect verlopen! De goederen werden correct geleverd en de kwaliteit is heel goed! De montage moet ik nog doen doch lijkt mij vrij gemakkelijk

H@rry 30-11-2017 Via de website gekocht

Ruim aanbod, levering niet snel maar wel zoals beloofd

Ruim aanbod, verschillende merken. De zwarte kraan die we wensten was bijnaz onvindbaar, maar we hebben ze daar gevonden. Levering niet snel maar wel zoals beloofd en GRATIS.

Frank 30-11-2017 In de winkel gekocht
Schoten

Deskundig advies gekopppeld aan prima service

Deskundig advies, ruime keuze en scherpe prijzen! Vriendelijke service en duidelijke facturatie. Goede communicatie over de levering waarbij men zelf een keuze kan maken uit de leverdatum.

Pj 10-11-2017 Via de website gekocht

Prima materiaal tegen een scherpe prijs

prijs kwaliteit prima ,snelle levering na bestelling via de webshop.zeer goede communicatie over de levering

Filip 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering tegen scherpe prijs

De website laat voldoende filters toe om de producten met elkaar te vergelijken. De bestelling verliep vlot, de levering was correct en dit alles tegen een scherpe prijs.

ben vermeulen 30-10-2017 In de winkel gekocht
schoten

ok mits wat communicatie bijsturing.

Men moet goed zien dat de bestelde artikelen ook de geleverde artikelen zijn ! Zo heb 2 zaken meegemaakt met de kleur van mijn douchebak en met de douche aftrekker: ik had een hang versie besteld en kreeg een wand trekker !

Filip 14-09-2017 Via de website gekocht

Goede service , perfect product .

Alle producten te vinden in één winkel .
Wanneer je vragen hebt gewoon even bellen naar de vriendelijke en behulpzame klantenservice .

Harold 03-08-2017 Via de website gekocht

Heel vlot

Zeer overzichtelijke website met goeie prijzen.
Jammer dat de retour zelf te betalen is en lang duurt vooraleer je er iets over hoort.

Babs 22-06-2017 Via de website gekocht

Mooie prijs, snel geleverd.

Snelle en correcte levering. Artikelen aan mooie prijs. Enkel gratis levering bij bestelling vanaf €150 wat ik persoonlijk vrij hoog vind.

Elien 08-06-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede kwaliteit, je krijgt mails als het betaald is en verzonden !:)
Veel keuze, ze antwoorden ook direct als je met een vraag zit

Lieve 24-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte afhandeling

Prijzen waren beter dan gelijk waar en de leveringstermijn eveneens korter. Ik had iets te veel besteld, nam contact op met de klantendienst en kreeg een correcte uitleg en mailtje hoe ik het stuk kon terugsturen en de terugbetaling werd nadien correct uitgevoerd.

Diane 07-05-2017 In de winkel gekocht
Boechout

Geweldige Service, leuke toonzaal

Het voordeel was dat er een toonzaal was waar je de producten kon bekijken. Bovendien kreeg ik er nog een duidelijke uitleg bij.

tevreden klant 15-04-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden klant

correcte levering , snelle levering . overzichtelijke website en prijs kwaliteit zeer goed.Grote keuze en vriendelijk personeel

Paul Melis 15-03-2017 Via de website gekocht

uitstekende prijs , gemakkelijk in gebruik

Gemakkelijk in gebruik, goede uitleg, snelle service en degelijke kwaliteit en goede prijs.
Veel keuze (in dit geval thermostatische kraan )

Dirk 10-03-2017 Via de website gekocht

Top!

Gemakkelijk kiezen, alle producten naar je wens kan je selecteren, voldoende keuze in verschillende prijsklassen, duidelijk site.

di Frontale 08-11-2016 Via de website gekocht

Mijn slechtste internet aankoop tot nog toe

De site oogt goed, inclusief de glimlach van alle medewerkers. Helaas is de realiteit anders. Mijn bestelling -met product in voorraad- zou volgens de bestelbevestiging, waarin duidelijk vermeld is dat de betaling is ontvangen, 's anderendaags geleverd worden. Niet dus. Ik krijg twee dagen erna een berichtje dat ze mijn Paypal betaling niet ontvangen hebben. Wel ontvangen, want ik heb een duidelijke bevestiging van zowel Paypal als van “Sanitair winkel”. Dan maar naar “Klantenservice 03 6850311” bellen. Ik heb het wel tien keer geprobeerd. Alleen maar een antwoordautomaat die je na lang wachten vertelt je telefoonnummer achter te laten, en je teruggebeld wordt … Niet dus. Een fax versturen naar 036850320 ook al zonder antwoord. Dan maar een email naar info@sanitairwinkel.be. Vijf dagen na mijn bestelling krijg ik eindelijk een antwoord dat er een “misverstand in ’t spel is”. De bestelling zou dan dinsdag van de volgende week geleverd worden. Na verder aandringen dan toch vervroegd, en inmiddels ontvangen. Meer dan een laconiek “Excuses voor dit ongemak!” kon er niet af.
Samengevat: waardeloos.

Pluspunten

• assortiment

Minpunten

• respons
  • onbereikbaar