roboCleaners - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over roboCleaners.

roboCleaners stelt zich voor

"Onze bedrijfsvisie kan samengevat worden in de slogan ""Commitment to success"". Dit betekent dat u als klant of prospect (toekomstige klant) voor ons het belangrijkste bent in alle stappen van het verkoopproces: Advies bij keuze: wij helpen u het product te selecteren dat beantwoordt aan uw noden of behoeften De ""beste"" aankoop: de beste verhouding kwaliteit - prijs We leveren het product bij u aangetekend thuis After sales: wij helpen u bij alle problemen die u ervaart met het gekochte product. Wij beschikken eveneens over de nodige onderdelen om uw apparaat te onderhouden. Verder informeren we u regelmatig, via onze nieuwsbrief, over diverse tips, nieuwigheden en acties. "

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Frank 16-06-2018 Via de website gekocht

Zeer goede afhandeling

Een maairobot koop je niet elke dag. Ik had dus wel nog wat vragen.
Deze werden steeds snel beantwoord.
Er was een probleem met track and trace, ook hier nam de verkoper dadelijk contact met de transporteur. In no time kregen we terug info.
Ook de installatie en het opstarten, werden op het afgesproken tijdstip, meer dan goed
uitgevoerd.
Enkel de on line chat service laat lang op zich wachten ( ik haakte steeds af ) , maar ik ervaarde dit niet als een probleem omdat mails snel beantwoord werden.

Dany 16-06-2018 Via de website gekocht

Uitermate tevreden

Interessant aanbod - overzichtelijke webshop - snelle reactie i.v.m. aanpassingen -
leveringstermijn binnen de verwachting en perfecte opvolging van de levering.

Hans 15-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering ui België

Scherpe prijzen en keurige levering. Eerste keer duurde het wat langer maar de tweede keer buitengewoon snel.

Frederik 11-06-2018 Via de website gekocht

Voor de eerste keer besteld, klaar voor een volgende keer!

Overzichtelijke website met correcte informatie en degelijk aanbod. Ik was op zoek naar een robotstofzuiger en heb dankzij robocleaners een doordachte keuze kunnen maken. Ze bleken op de koop toe de goedkoopste te zijn. De levering verliep zonder problemen en snel. Het begint al te kriebelen voor de robotmaaier...

Hans 11-06-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie op vraag

Goede webshop met een duidelijke website. En natuurlijk de aanbiedingen. Op de vraag wanneer komt mijn robomow (track en trace van de bpost werkte niet) kreeg in al snel een reactie hoe het zat. Mijn pakket was onderweg. keurig.

edvb 17-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en klantvriendelijke service!

Zeer goeie webshop. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een webshop zo snel reageert op mails, ook op mails na verkoop. Vrijwel onmiddellijk komt er een reactie, zelfs laat 's avonds en ook in het weekend. Bovendien is dit een Belgisch bedrijf, ik ben al die Nederlandse websites met een .be-URL een beetje beu. Zoek je een robot, dan ben je hier aan het juiste adres, zonder twijfel. Naast de service zijn ook de prijzen interessant.

Ludo van Duurling 08-03-2017 Via de website gekocht

Probleem opgelost

Het betreft mijn review van 22-02-2017. Wij hadden een meningsverschil over een winbot. Dit probleem is met robocleaners inmiddels opgelost, na overleg via e-mail.

Ben Roevens 05-03-2017 Via de website gekocht

Correcte service

Vlot antwoord op vraag via mail voor extra informatie.
Eenvoudige bestelling via de website gevolgd door bevestigingsmail, factuur en track en trace code van de bestelfirma.
Zondagavond besteld, dinsdagmorgen aan de deur gebracht.

Kurt 05-03-2017 Via de website gekocht

Besteld en geleverd

Zoals de titel zegt besteld en geleverd. Apparaat doet wat verwacht, zeer tevreden. Enige nadeel HOM bot was enkel verpakt in zijn originele doos. Die van bpost heeft het pakje aan onze buren gegeven omdat we niet thuis waren bij de levering. Buurvrouw gaf zelf aan dat dit nogal slechts was aangezien het toch best wat geld kost zo een robotstofzuiger. Gelukkig hebben we een goede verstandhouding met de buren.

Mac Patrick 26-02-2017 Via de website gekocht

Topservice bij defect toestel

Een defect aan onze nieuwe LitterRobot werd zonder problemen opgelost. Steeds snel een antwoord op de mails die ik stuurde. Toestel werd opgehaald en teruggebracht. Kortom, heel goede aanpak.

Bedankt
Mac Patrick

Geert Pauwels 13-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden Robomow klant uit Leuven

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze stock hadden en dadelijk konden leveren , ook omdat het me een Belgische distributeur leek , effe gegoogeld met distributie in Boortmeerbeek ( tussen Leuven en Mechelen ) en dat geeft echt wel vertrouwen voor de eerste aankoop van toch wel een toestel van boven de 1000€
Hopelijk doen veel Belgen dit ook ... dat niet alles vanuit NL komt in de toekomst..;;-) ( De Bol's en Coolblue's van heden ten dage...)

Pluspunten

• Correcte Facturatie
  • Perfecte levering
  • Corrcete Pricing conform de markt
  • Fysische stock beschikbaar.

Leen 12-12-2016 Via de website gekocht

Goede service en kennis van producten!

Het is reeds de tweede maal dat ik bij hen een robotstofzuiger aanschaf. Vlotte levering, handige site. Toen de vorige vroeger dan verwacht het begaf, kreeg ik snel een nieuw toestel. Heel tevreden van deze winkel!