replacedirect - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over replacedirect.

replacedirect stelt zich voor

Hebt u een accu of adapter nodig voor uw laptop? Of bent u op zoek naar een accessoire voor uw iPad of mobiele telefoon? Dan hoeft u maar één webwinkel te bezoeken om uw keuze te maken uit het grootste assortiment in de Benelux. ReplaceDirect.be heeft voor meer dan 80.000 verschillende apparaten de geschikte onderdelen en accessoires in huis. ReplaceDirect.be kan snel uit voorraad leveren dankzij een vooruitstrevend magazijnsysteem. Bestelt u op een werkdag vóór 22.00u? Dan wordt de volgende dag al uw pakketje aan de deur afgeleverd, zonder verzendkosten.

Deze score is berekend op basis van 552 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Kees 20-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en zeer snelle levering

Ik vindt de site van Replacedirect een zeer overzichtelijke site met uitstekende onderdelen voor veel verschillende merken en voor een goede prijs.

H.Bootsm 19-06-2018 Via de website gekocht

Super tevreden

Goede producten een geweldige service en zeerklantvriendelijk.prijzen van de artikelen zijn super.
Ik maak geregeld gebruik van de diensten van replace direct en heb alleen maar lof.

Blije klant 14-06-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Samsung schermpje besteld deze conenectoor bleek niet goed te werken. Retour aangevraagd duidelijk instructies gekregen voor t gratis retourneren, op de post gedaan en een dag later een nieuw scherm je binnen gekregen! Top service en bedrijf!

Harry 12-06-2018 Via de website gekocht

Met de snelheid van het geluid

Nu meerdere malen bestellingen geplaatst. In het begin beetje problematisch. Nu een bestelling voor een vrien die er binnen 24 uur werd afgeleverd. Documentatie voortreffelijk waardoor kans op foute bestelling onmogelijk was. Hiervoor hulde. Alle informatie klopte voor 100%

business enabling group bv 11-06-2018 Via de website gekocht

top als vanouds!

Ik hoef niet ver te zoeken, dat is super comfortabel want het assortiment is zeer volledig. Over het proces verder niet praten, want dat is gewoon perfect en een voorbeeld voor veel anderen!

elenpe 11-06-2018 Via de website gekocht

prima service

Gemakkelijk een bestelling te plaatsen via de website.
Goede en snelle afwerking van een bestelling.

MM technische service 09-06-2018 In de winkel gekocht
Beek en Donk

Helemaal goed

Zeer goede ervaringen, Prima service. Aan de balie, snel meedenkend personeel, dat klantgericht meedenkt. Snelle afhandeling en omruiling van verkeerd bestelde materialen. Een handige en duidelijke email-service, met meldingen over de bestelling.De koffie is tevens een aanrader.

Piet Legemaat. 09-06-2018 Via de website gekocht

Maken waar wat ze beloven.

Ik heb in mijn leven al heel wat besteld via de website tot mijn volle tevredenheid. Toen ik een pakje zonder inhoud kreeg geleverd, werd er dezelfde dag nog voor een oplossing gezorgd en werd er een nieuwe geleverd.

Frans Klein 07-06-2018 Via de website gekocht

Prima service,

Alles duidelijk ben zeer tevreden over de geleverde artikelen en de geleverde service zal alle bekenden op de hoogte brengen

Robbert 06-06-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Accu van mijn e-bike liet het plotseling afweten. Op internet gezocht (en prijzen vergeleken) en via de website laat in de middag de bestelling geplaatst en de volgende morgen om half tien in huis.

Marcel 06-06-2018 Via de website gekocht

Steeds snelle levering en goede kwaliteit!

Ik heb al meerdere keren een onderdeel (accu, lader e.d.) besteld. Steeds de volgende dag bezorgd. De kwaliteit van de onderdelen is prima. Wel mag op de website bij zwaardere PC accu's helderder vermeld worden dat deze dikker zijn dan de standaard accu.

Van der wallen 30-05-2018 Via de website gekocht

Correct

Wij zochten een speciale voeding voor onze lcd scherm, tot onze spijt was deze niet terug te vinden op de site. Een kort gesprek met de product specialist en het juiste vervang voeding werd aanbevolen .. op tijd geleverd en werkt perfect..

Joost 28-05-2018 Via de website gekocht

Stond al ingevuld: geweldige service!

Keuze, bestel- en betalingsmogelijkheid, verzenden, verzendsnelheid en retourneren vanwege verkeerd besteld: allemaal dik in orde.

jack 28-05-2018 Via de website gekocht

goede service en snel

Zeer makkelijke site overzichtelijk vindt alles zeer snel .
En hebben vrijwel alles in hun gamma .top

Frank Thyssen 27-05-2018 Via de website gekocht

Dit is een huis van vertrouwen!

Een correcte prijs en een zeer snelle leveringstijd,ik koop hier terug,een echte aanrader.Deze winkel heeft een zeer duidelijke webshop en het is er erg gemakkelijk om er iets te bestellen daar ikzelf geen computervirtuoos ben,prima

Theo 27-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! snelle levering.

De eerste levering ging niet helemaal goed, maar na 1 telefoontje werd alles tot in de puntjes geregeld. Dus ik bestel zeker weer!

dok 26-05-2018 Via de website gekocht

Prima verlopen

Goedkoop prima kwaliteit en snelle levering niks maar aan te voegen.Behalve dat ik 100 tekens moet tikken brrr zo sleht

Valerie 26-05-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending!

Eenvoudig bestellen, eenvoudig betalen en daarbovenop een heel snelle levering. Product doet waarvoor het gemaakt is.

victor 25-05-2018 Via de website gekocht

prima

Prima regeling van website, bestellen ging ook zonder moeite.

nadelen:
- relatief lange levertijd
- dure verzendkosten

Ruud 25-05-2018 Via de website gekocht

Prima en zeer snelle service

Goede toegankelijke website. 's Avonds besteld, volgende dag 's middags in huis. A++++++++++++++++++

Karel 21-05-2018 Via de website gekocht

Aanfluiting van jewelste

Inmiddels is mijn accu levering weer elke dag een dag later bezorgd volgens de website. Elke dag wordt het opgeschoven. Dit is echt lachwekkend en geen mail om dat te bevestigen, helemaal niets. Wie runt deze webshop? Wat is er aan de hand met de bedrijfsvoering en management?

Ton K 12-05-2018 Via de website gekocht

Yanec Laptop Accu HP Pavilion dv76190ed

De shop is prima niks op aan te merken maar de Yanec Laptop Accu voor mijn
HP Pavilion dv76190ed heeft het al na drie jaar begeven dat vind ik nou net even te kort maar dat zal wel gewoon zijn.

elena 08-05-2018 Via de website gekocht

snel, en goede prijzen

duidelijke, overzichtelijke site, kwaliteit/prijs is dik in orde, snelle levering.
ben niet zo.n fan van kopen via website maar kan deze aanbevelen

Beste Elena,

Dankje voor deze positieve feedback. Fijn dat het je is opgevallen dat onze webshop erg toegankelijk en makkelijk is voor klanten. Tot de volgende keer.

Beeootje 07-05-2018 Via de website gekocht

adapter laptop

Heb meerdere ervaring met deze webshop en altijd tot volle tevredenheid. goede gemakkelijke website . snelle levering en zeer gunstige prijzen. Ook mij volgende bestelling zal weer bij hun zijn.

Beste Heer/Mevrouw,

Dankje voor deze positieve feedback. Wij doen altijd ons best voor de klant en fijn dat het je is opgevallen. Tot de volgende keer.

dd 06-05-2018 Via de website gekocht

battery werkt niet op apple

batterij vervangen maar opladen lukt niet
even later kreeg ik ook foutmeldingen
nog even later gsm niet meer op te starten
ik heb de oude batterij er dan terug ingestoken en gedwongen reset gedaan een paar keer
en nu werkt de gsm terug maar de nieuwe batterij die is dus niet bruikbaar

Rian 06-05-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Een overzichtelijke website die je snel naar het juiste artikel leidt. De volgende dag mocht ik de bestelling al in ontvangst nemen. Een prima service.

Beste Rian,

Bas 05-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Zeer snel in huis. Na demonteren bleek de aansluiting van het beeldscherm niet de goede te zijn. Klantenservice stuurde direct de juiste naar mij op en verkeerde scherm kon kosteloos retour gestuurd worden. Minderprijs word netjes teruggestort op bankrekening. Top dus en boven verwachting...

Beste Bas,

Dankje voor deze positieve feedback. Wij doen altijd ons best voor de klant, ook als er een keer iets fout gaat. Fijn dat het je is opgevallen. Tot de volgende keer.

Barry 05-05-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Mijn laptop scherm had een dode pixel.
Dit is goed opgelost. Volgende dag al een nieuwe in huis.
Goede en snelle service. Reageert ook snel.
Aanrader!

Beste Barry,

Koelkast onderdeel 05-05-2018 Via de website gekocht

Super snel en netjes!

Ik zocht een onderdeel voor mijn koelkast, hier was het netjes en duidelijk geregeld en snel binnen!

Robert 04-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, prima product, levering kan wel sneller.

De website is heel snel en duidelijk. Groot assortiment, goede prijzen. Bestellen ging ook erg gemakkelijk. De levering duurde wel vrij lang, meer als een week. Door het grote assortiment is het een ideale site om artikelen te vinden die ergens anders niet te krijgen zijn, of dat je minder keus hebt. Voor de leveringssnelheid zou ik wel eerst kijken bij andere sites die de volgende dag leveren.

Beste Robert,

Dankje voor deze positieve feedback. Wij doen altijd ons best voor de klant en fijn dat het je is opgevallen. Wel jammer dat je niet sneller de gewenste artikelen hebt kunnen ontvangen. Tot de volgende keer.

andrew 04-05-2018 Via de website gekocht

SuperService

Correcte informatie op de site, snel te vinden en redelijke prijs. Daarnaast een snelle levering aan huis.

Beste Andrew,

Marleen 03-05-2018 Via de website gekocht

Heel erg tevreden

Mijn oplader van mijn laptop was kapot en had wanhopig een nieuwe nodig. Via replacedirect heb ik voor een goede prijs een nieuwe oplader gekocht die de volgende dag al binnenkwam. Super tevreden. 10/10 would recommend.

Beste Marleen,

Anouk 03-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

De oplader van mijn stokoude laptop begaf het plotseling. Totale paniek want zoiets vind je niet zomaar bij elke winkel. Maar Replacedirect had hem zomaar, en binnen een dag had ik hem ook al in huis. Ik heb mijn laptop nauwelijks hoeven missen. Topservice!

Beste Anouk,

Anneke westenenk 03-05-2018 Via de website gekocht

Batterijen besteld

Ik heb 3 bestellingen gedaan. 1 ervan wil ik terug doen. Is de verkeerde. Maar kom er niet achter hoe.

Beste Anneke,

Je kan ons altijd bellen en/of mailen. Wij staan klaar om je direct te helpen waar nodig. Dat is nooit een probleem bij Replacedirect.

Rai 02-05-2018 Via de website gekocht

Uitgebreide keuze en (super)snelle levering!

Omdat mijn eigen Macbook adapter het (heel fijn net voor mijn deadlines) had begeven, was ik opzoek naar een snelle vervanging. Echter, omdat mijn Macbook en de daarbij behorende adapter vrij gedateerd zijn, verkochten de meeste grote electronicawinkels deze niet meer. Replacedirect gelukkig wel! En deze werd ook nog eens de volgende dag (op maandag) goed verpakt geleverd. Ik ben dan ook een erg tevreden klant! :)

Beste Rai,

Dankje voor deze positieve feedback. Wij doen altijd ons best voor de klant en fijn dat het je is opgevallen en erg tevreden bent. Tot de volgende keer.

Tom 02-05-2018 Via de website gekocht

Vervangende Accu, top kwaliteit en een waardig vervanger.

Snelle levering. Vervangende artikel was goed te vinden op de website. Bestellen was daarna zo gepiept. Goed verpakt!

Beste Tom,

Nico Paardekooper 02-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Vlotte levering. Goed advies. Ruime keus ik raad iedereen aan om bij jullie te winkelen. Tot de volgende keer.

Beste Nico,

Gerard 01-05-2018 Via de website gekocht

Prima volgens afspraak geleverd

Ik heb het product gemakkelijk kunnen bestellen en betalen via de website. De snelle levering werd conform afspraak waargemaakt.

Beste Gerard,

Ivo 30-04-2018 Via de website gekocht

Een reparatiesetje en replacement waterbak besteld. Snel apart (gratis) verstuurd. Bij reparatieset ontbrak een veer. Hele set opnieuw gratis geleverd. Uitstekend gedaan.

Beste Ivo,

Dennis 29-04-2018 Via de website gekocht

Samsung levert niet aan particulieren. Dus fijne service

Fijne winkel waar je makkelijk kunt vinden of ze onderdelen van je apperaat leveren. wat betrefd een tablet had ik geluk bij een smart tv had ik helaas pech en leverden jullie niet onderdelen vsn een specifiek model.

Beste Dennis,

Dankje voor deze positieve feedback. Wij doen altijd ons best voor de klant en fijn dat het je is opgevallen. Een tip voor de volgende keer, we hebben ook productspecialisten die kunnen uitzoeken of bepaalde onderdelen toch niet ergens aan te komen zijn.

Yves Comer 27-04-2018 Via de website gekocht

Lang leve de online bestelling!

Vandaag besteld om 13H: de volgende dag om 12H 's middags geleverd. Prima service en bovendien goedkoper dan in een mediastore.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Bob Mulder 27-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke website en snelle juiste levering. Ik zal bij een volgende gelegenheid zeker weer va replacedirect gebruikmaken.

Pim Bos 26-04-2018 Via de website gekocht

Goede levering

De accu was volgens website op voorraad, om 22.00 uur besteld en inderdaad de volgende dag geleverd.

vincent 26-04-2018 Via de website gekocht

goede Service

Vlotte service en correcte afhandeling. Makkelijke webshop.
Zeer vlug aan huis geleverd.
Ik ben zeer tevreden.

HS 26-04-2018 Via de website gekocht

Perfekt

24 uur levering, past perfekt, werkt perfekt, goed gefabriceerd, gunstiqe prijs, website makkelijk te bezoeken en alles is makkelijk te vinden, gemak van betaling

a3sen 26-04-2018 Via de website gekocht

geen problemen

levering volgens bestelling, goed verpakt, geen probleem, enkel postnl heeft verkeerd bezorgt..................

Jan 25-04-2018 Via de website gekocht

Service prima

Na lang zoeken en vragen kreeg ik dit adres. En ik ben er erg blij mee. Mijn battery was op en moest een nieuwe en die heb ik nu. En nu heb ik hem en kan ik weer zonder electra kan werken.

Beste Jan,

Kim 25-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, snel en goedkoop ! erg tevreden.

Ik was bang dat dit een valse site was, maar alles ging zoals het hoorde en het was ook niet duur. en ik had het product de volgende dag al in huis.

Monique 24-04-2018 Via de website gekocht

vlotte afhandeling bestelling !

Vlot plaatsen bestelling en opvolging en correcte levering. Zal zeker nog van deze dienst gebruikmaken.

W&SO Computerservice 24-04-2018 Via de website gekocht

Lekker snelle levering en heel netjes verpakt. ik ga hier voortaan meer onderdelen voor laptops bestellen

Beste Computerservice,

Dankje dat je zo positief bent over ons. Tuurlijk zien we je graag vaker terug bij ons, we staan voor je klaar om je goed te helpen.