replacedirect - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over replacedirect.

replacedirect stelt zich voor

Hebt u een accu of adapter nodig voor uw laptop? Of bent u op zoek naar een accessoire voor uw iPad of mobiele telefoon? Dan hoeft u maar één webwinkel te bezoeken om uw keuze te maken uit het grootste assortiment in de Benelux. ReplaceDirect.be heeft voor meer dan 80.000 verschillende apparaten de geschikte onderdelen en accessoires in huis. ReplaceDirect.be kan snel uit voorraad leveren dankzij een vooruitstrevend magazijnsysteem. Bestelt u op een werkdag vóór 22.00u? Dan wordt de volgende dag al uw pakketje aan de deur afgeleverd, zonder verzendkosten.

Deze score is berekend op basis van 885 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Rein Fransen 18-01-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

heb de shop al eerder grebruikt en dat is goed bevallen. Ook de snelheid van leveren is ons geod bevallen.

Wim 18-01-2019

Ik heb gekozen voor dit bedrijf omdat ik het ken uit het verleden. Je wordt er altijd netjes en correct geholpen. Aan de Bali of via de website. Betrouwbaar bedrijf.

J. de Jong 18-01-2019

Bijzonder snelle levering. Netjes ingepakt en goede prijs dus is mijn weg naar deze site snel gevonden.

Ad 17-01-2019

Perfect geregeld. Een veelzijdige site van ReplaceDirect. Betrouwbaar, snel en goed materiaal geleverd. Een aanrader.

Bert 17-01-2019

Goed product en snelle en correcte aflevering. Ben heel tevreden over Replacedirect.

Sander 17-01-2019

Top shop, onderdeel bestelt, makkelijk im te doen. Goed op de hoogte gehouden van status en snel verstuurd.
In tegenstelling tot een andere webshop heb ik het beste product snel ontvangen.
Goede to-the-point informatie

Anton 16-01-2019

Benodigde artikelen zijn altijd snel te vinden op de website en worden snel geleverd. En wordt er per ongeluk een keer een verkeerd artikel geleverd, dan is het juiste al weer naar je verstuurd voordat het onjuiste retourgestuurde bij hen binnen is. Top!

Peter61 16-01-2019

Had een nieuwe batterie/accu voor oudere HP G61 laptop nodig. Besteld, en de volgende dag bezorgd. En na opladen werkt de laptop weer op de accu! Overigens heb ik in het verleden eens een laptop scherm gekocht bij ReplaceDirect, ook een succes.

Pieter 16-01-2019

Bij Replacedirect heb ik adhesive strips voor de iPad gekocht, omdat zijn de enige waren die het verkochten. De levering was snel, maar ik heb ook vijf euro betaald aan verzendkosten. Replacedirect heeft een ruim assortiment aan onderdelen. Ik raad Replacedirect zeker aan.

Jos van den Berg 16-01-2019

Het vinden van het juiste product was erg gemakkelijk. De snelle levering maakt deze aankoop helemaal top!

Matthijs 15-01-2019

Nette duidelijke omschrijving profuct snel gevonden binnen een dag in huis .
Goed geregeld

Ton 15-01-2019

ReplaceDirect doet wat de naam belooft: direct, dus snel, vervangen.
Dat ik voor ReplaceDirect gekozen heb was geen directe keuze: het was voor het eerst. Volgende keer uiteraard weer.

H.klomp 14-01-2019

Snelle levering,correcte,snelle reactie bij retourzending,correcte afhandeling,snelle terugbetaling geretourneerde spullen,goede,betrouwbare leverancier

Bert 14-01-2019

De site is duidelijk en overzichtelijk. De artikelen en reparatie die ik heb laten doen zijn netjes en op tijd uitgevoerd. Prima gedaan

Rients 13-01-2019

Zeer vlotte en accurate afhandeling.

Echter, het is voor mij niet duidelijk of ik het juiste product heb gekregen. De tekst óp de accu is anders dan verwacht, maar hoeft niet tegenstrijdig te zijn met de gevraagde kwaliteit.

peter de koning 13-01-2019

bestelling van accu geplaatst voor drone,keurig netjes afgeleverd en binnen enkele dagen,niet anders te zeggen dan goede webshop!

Luriwo 12-01-2019

Mijn bestelling kwam snel binnen, van tevoren netjes via email aangekondigd. Het was niet duur. Meer is niet nodig!

Pieter 12-01-2019

goede opvolging van de vraag omruil juiste accu voor laptop, kan deze winkel aanbevelen

Eric 11-01-2019

Het scherm van mijn Acer Aspire laptop had al een tijdje last van ghosting en een tijdje later waren de kleuren anders dan ze moesten zijn. Op vrijdagavond een scherm besteld bij ReplaceDirect, dat de dag erna al werd geleverd. Ander scherm in mijn laptop geschroefd en het werkt weer perfect.

Tobias 11-01-2019

Snelle levering, zeer netjes verpakt!
Fijne website waar je makkelijk kan bestellen.

Wesdorp 11-01-2019

Duidelijk, goede informatievoorziening mbt track and trace.

irene 11-01-2019

goedkoopst en de volgende dag in huis top!!!! een grote doos besteld dus het duurt wel weer even dat ik moet bestellen maar ik bestel wel weer hier

Perla 10-01-2019

Fijn dat eindelijk deze winkel heb gevonden voor onderdelen van mijn wasdroger! En snelle levering! Top!

Gerbrand 10-01-2019

Slechte beoordeling. Ze zijn moeilijk of niet te bereiken. Telefoneren kan sinds kort niet dus nu moet je appen en ook daar reageren ze niet op. Ik zit al 4 dagen te wachten op een onderdeel en is nog steeds niet aangekomen. Dus niet de volgende dag geleverd😧 Het ergste vind ik dat je ze niet kan bellen. Ik betaal nu liever meer dan dat hier ooit nog een bestelling doen

Emiel 10-01-2019

Top webshop, alles duidelijk en snel geleverd. Als ik weer iets nodig ben weet ik waar ik moet zijn

Harry 09-01-2019

Wat een perfecte service. Als ons retour product nog wordt bijgeschreven op onze bankrekening wordt het een 10. Met dank aan ****die de mail super heeft verwerkt.

Niels 08-01-2019

Kwam als goedkoopste naar voren, goede kwaliteit en netjes op tijd geleverd

Gert 08-01-2019

Hele fijne en duidelijke site. Bestellen is makkelijk en je krijgt voldoende informatie

Hein 07-01-2019

Goed ingerichte website, alles goed te vinden, veel keuzes vwb artikelen. Goed verzorgde en tijdse levering (echter wel rekening houden met tussentijdse feestdagen). 1 min puntje bij het bestelde artikel zat geen duidelijke beschrijving omtrent gebruik.

Utah 07-01-2019

goede winkel en goede service en snelle levering,zeer tevreden dus zal er zeker weer kopen

wj 07-01-2019

goede product prijs verhouding en genoeg alternatieven.
groot assortiment..

R van Reekum 07-01-2019

Goede en duidelijke site.
Als je een bestelling plaatst heb je snel een order bevestiging en een snelle levering.

Dick 06-01-2019

Heel handig dat je, in ons geval, zomaar weer een onderdeel van een staafmixer kunt bestellen bij replacedirect., die je elders nergens kunt krijgen. Anders hadden we het ding weg kunnen gooien.

Ivonne 05-01-2019

De service en snelheid om alles in orde te maken is geweldig.
Ook het product is van goede kwaliteit en nog eens 5 jaar garantie.

A 05-01-2019

23 december een universele kabel besteld.
29 december een mail gekregen dat de kabel niet optijd geleverd kan worden.
Vandaag 4 januari nog geen kabel gekregen en niks meer gehoord. Zeer slecht.

Pieter 04-01-2019

nette afwikkeling ,product geïnstalleerd en draait goed, prima dus dik voor elkaar

Leen Ebert 04-01-2019

Replacedirect meestal snelle en goede afwikkeling
Echter bij laatste aankoop geen usb kabel en of vervanger leverbaar en ook geld hiervoor nog niet retour ontvangen. weliswaar klein bedrag, maar toch

Mazzel 04-01-2019

perfekte informatie en alles correct geleverd savonds besteld de andere morgen al om 11 uur in huis. niets vooruit betalen maar na levering prima

Harry 04-01-2019

Zeer duidelijke site ! En ook werkt deze site snel en is overzichtelijk.
Kwam hier voor de eerste keer en ga in het vervolg hier ook weer bestellen.
Goede en snelle service verleend, TOP !

renesg 04-01-2019

Makkelijk en goed te bestellen. Zeer vlotte levering. Kleine accu kwam in een relatieve grote doos (?!). Had naar mijn mening ook wat minder gekund. Maar dat neemt de goede service niet weg.

Theed 04-01-2019

Ik heb een bruier voor expressie app gekocht , was een gok want het app werkte maar lekte. Als ik het app ter rep aanbied had het meer gekost , dit onderdeel zo helemaal kompleet voor die prijs?? En zo snel al in huis??? Als het morgen de dubbele prijs is, koop ik het evengoed . Hoi hoi hartstikke bedankt voor uitmuntende en snelle service

Theo 04-01-2019

s'avonds besteld en de volgende ochtend geleverd, supersnel, correcte levering en goede prijs.

Jan 03-01-2019

Toetsenbord voor Medion laptop gekocht, de dag na bestelling in huis. D.w.z. 4 x zo snel als wanneer ik het bij Medion zou kopen, want daar kostte het voor een andere laptop 4 dagen plus de mededeling dat het de laatste was en dat ik er voor de tweede geen meer kon kopen....

Edwin 03-01-2019

Erg snel. Goede prijs. Goed verpakt. Alles op voorraad. Volgende keer weer.

Hugo Landman 03-01-2019

Prima product en op tijd geleverd. De accu/batterij paste perfect en was eenvoudig te plaatsen.

Victor Hermans 03-01-2019

ik kende deze shop niet - het was de eerste keer dat ik via deze een bestelling deed.
Het product voldoet 100% aan de verwachtingen en bovendien had ik reeds de volgende dag deze bestelling bij mij thuis. En dit ondanks de drukke eindejaar periode. Proficiat.

Ger 02-01-2019

zeer goede site, ook onderdelen van oudere laptops zij makkelijk te vinden.
snel verzonden.

Anna Slokker 02-01-2019

Geweldig hoe snel de bestelling in huis was.
Ik ben moeilijk lopend en voor mij is de laptop de *buitenwereld*.
Gelukkig heb ik hulp gehad van een man die snel de accu erin kon maken.

Angele 31-12-2018

Kabel besteld voor oudere laptop. Deze was perfect!! Kwam ook nog eens snel binnen .

gradusfoto 31-12-2018

Goede prijs. Zeer snelle levering. Goede kwaliteit van het product. Eigenlijk niets op aan te merken.