replacedirect - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over replacedirect.

replacedirect stelt zich voor

Hebt u een accu of adapter nodig voor uw laptop? Of bent u op zoek naar een accessoire voor uw iPad of mobiele telefoon? Dan hoeft u maar één webwinkel te bezoeken om uw keuze te maken uit het grootste assortiment in de Benelux. ReplaceDirect.be heeft voor meer dan 80.000 verschillende apparaten de geschikte onderdelen en accessoires in huis. ReplaceDirect.be kan snel uit voorraad leveren dankzij een vooruitstrevend magazijnsysteem. Bestelt u op een werkdag vóór 22.00u? Dan wordt de volgende dag al uw pakketje aan de deur afgeleverd, zonder verzendkosten.

Deze score is berekend op basis van 866 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

sabine 18-08-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Prijs / kwaliteit erg goed ..Nadat ik zelf niet de goede adapter had besteld ...had ik binnen 24 uur de goede adapter binnen en was was de ander retour geschreven.... snelle service..super .retour aktie ...kortom heel tevreden

Piet 18-08-2019

Makkelijke webshop alles vlug te vinden en meerder betalingen te verichten.
Snel en goed verpakt binnen

Bert 18-08-2019

Webshop duidelijke informatie omtrent het zoeken voor de juiste accu voir mijn boormachines. Past op betreffende boormachine, moet echter nog gaan gebruiken.

Stephan 17-08-2019

Ruime keuze, duidelijke voorraadoverzicht en daardoor ook goed kunnen inschatten hoe lang het duurt om te ontvangen. Verder was de levering snel en correct.

Emmie 17-08-2019

Batterij was kapot en tijdens zoeken kwam ik op de website ReplaceDirect. Ik vond het makkelijk zoeken op de website naar wat ik moest hebben, type nummer in toetsen.
Bestelling was zo gedaan, betaling ging vlot. De andere dag werd mijn bestelling geleverd. Keurig verpakt.

S 17-08-2019

Op zaterdagmiddag besteld en maandagmiddag binnen. Goed, snel. zeer tevreden

dennis 16-08-2019

veel laptop spullen op voorraad snel product gevonden en snel geleverd zeer tevreden

Nelly Vermeulen 15-08-2019

Hele fijne site uit gebreid assortiment en hele snelle service voor iedereen aan te bevelen

Brompting 15-08-2019

Vlot, koos voor 'n wat grotere accu dan origineel
Laptop wat schuine en onder wat meer ruimte voor koeling.

Wil 15-08-2019

Hallo
ik beveel dit mensen aan .
Het was gewoon mooi op tijd binnen .
verder heb ik niets te klagen
Mvg

XJV 13-08-2019

Dyson stofzuigerslang besteld, was aan de dure kant naar mijn mening voor een slang. Het retouren is niet gratis dus even goed opletten bij bestellen! Voor de rest was het product erg snel geleverd.

CJ 12-08-2019

Goede service snel afhandeling ook bij retour snel hè geld terug ook bij een foute bestelling goed en snel opgelost.

Alex 09-08-2019

Er wordt een goed advies gegeven mbt de mogelijke accu's welke passen.
Helaas is de lader die besteld is een zeer goedkope uitvoering, zonder indicatie lampje of de accu geladen is.

Ton 09-08-2019

Echt de juiste batterij en helemaal niet duur, vandaag besteld morgen geleverd
Goede service hoor

Leo Dekkers 08-08-2019

Zou eigenlijk een 10 moeten geven maar vind 10 toch te perfect. Alles goed hier, snel, goede begeleiding, duidelijke opgaaf van art.-nr. en wat erg belangrijk is, is levering van het orginele
merk, in dit geval Siemens, orgineel past nl. altijd perfect.

Danny 08-08-2019

Groot assortiment en goede prijzen. Al diverse malen bij ReplaceDirect besteld en altijd goede snelle levering.

installatie Bureau H.Roumen 06-08-2019

Alles volgens afspraak!! snel en goed, uitgebreid assortiment, gemakkelijk bestellen in webshop

Bert 06-08-2019

Al eerder gebruik gemaakt van Replace Direct. De prijs is goed en de afhandeling perfect. Het meest makkelijke is het vinden van het juiste artikel en de mogelijkheid om te ruilen en/of te retourneren. Ik kan het een ieder aanbevelen.

Ineke 05-08-2019

Zeer tevreden over : service, snelheid, verpakking en levering keurig verpakt en afgeleverd.

Geja 04-08-2019

Snelle en correcte levering. Op de site snel kunnen vinden naar waar we op zoek waren. Top!

Melissa Geijp 04-08-2019

Snel service, zondagavond besteld volgende dag in huis! Duidelijk en makkelijk.

Lars d ridder 04-08-2019 Via de website gekocht

Snel geleverd, geen problemen.

Prima product (ook al is het maar een banale laserprinter toner cartridge.) , prima en snelle levering. Hier zal ik in de toekomst zeker nog bestellen.

Pluspunten

Minpunten

Raijmond 04-08-2019

Altijd en goed product voor een nette prijs. Vlotte services. De omschrijving van het gewenste product, op de site, is goed te begrijpen. Selectie van het benodigde product is heel gemakkelijk.

monique 04-08-2019

Door meerderen fietsen winkels die ebike fietsen verkopen , is mij verteld.....koop nooit een accu online ze zijn niet te vertrouwen !!

Ik heb het wel gedaan ipv op hun advies een nieuwe fiets te kopen , ik zeg het rond dat het helemaal oké is om bij jullie een batterij te kopen voor en ebike geen probleem .

Ton 04-08-2019

Snel geleverd. ReplaceDirect is, in tegenstelling tot veel andere webwinkels, in staat haar belofte "vandaag besteld, morgen in huis" waar te maken. Chapeau!

Lin 02-08-2019

Het onderdeel van de vaatwasser wat we nodig hadden heb ik ‘s avonds om 22.45 uur besteld en de volgende dag werd het bezorgd. Door de instructie filmpjes heeft mijn man het zelf kunnen repareren.... scheelde 300 euro mrt het laten doen door een bedrijf. En met de volgende dag een verjaardag in het vooruitzicht waren we weer dolgelukkig met de werkende vaatwasser.

Dick M. 01-08-2019

Bestelling is correct behandeld. Levering geschiedde volgens afspraak en het product voldoet helemaal aan de verwachtingen. Helemaal top dus !

Jan 31-07-2019

Ik geef nooit een tien maar tot nu toe doen jullie wat jullie beloven en hebben jullie op voorraad wat ik nodig had. Beter kan dus niet. Gr.

Jos 31-07-2019

Ik heb een accu besteld en die heb ik de volgende dag meteen geleverd gekregen. Doordat ik zelf de verkeerde accu had besteld en niet wist welke ik moest bestellen hebben ze dat voor mij uitgezocht. Ik kreeg via mail een directe link naar de juiste accu, en de door mij verkeerd bestelde accu kon ik kosteloos terugsturen. Perfect en snel geregeld!

C. 30-07-2019

Kapotte batterij ontvangen.
Batterij werd al eens retour gestuurd naar replace direct (Er stond retour op de doos geschreven).
Daarna zelf nog veel moeite moeten doen om een werkende batterij te krijgen.

Iris Munten 30-07-2019

Product was goed.
S’avonds het product besteld en dag erna in huis.
Het was goed verpakt

Tom 30-07-2019

Good description of the product, allowed for choosing a less expensive option. Quick shipping.

Gerard 27-07-2019

Snelle levering, goed verpakt, prima produkt. Jammer dat het produkt bij de buren was afgegeven zonder bij mij een kaartje in de bus te doen

Amy 27-07-2019

Goed bereikbaar via meerdere media.
Vriendelijk en goede service, ik had online besteld en een vergissing gemaakt en kon gewoon via whats app contact leggen en kreeg de bestelling tip top de volgende dag al in huis

willem 25-07-2019

geweldig product werkt goed ben er erg blij mee en lekker snel in huis en heb aan meerdere mensen laten weten dat dit gewoon geweldig is

Raymond 25-07-2019

Snelle en correcte afhandeling! Ook als vervangaccu niet blijkt te werken, wordt dit snel opgepakt en netjes opgelost.

Dimitri 25-07-2019

Goede prijs en snelle afhandeling al laat de echte orderbevestiging wel even op zich wachten

JP MUndt 25-07-2019

Goede beoordeling omdat er kennis van mijn probleem aanwezig is en op de juiste en snelle manier opgelost.

FOCRIS illustratieve fotografie 24-07-2019

Rerplace direct heeft mij al de nodige voordeel opgeleverd, door originele apparaten accu's na defect zijn, te vervangen door die van replace direct. Uitstekende kwaliteit en een 1 op 1 aansluiting en werking.

Richard 24-07-2019

Ruim assortiment. Goede prijzen. Prima aftersales. Overzichtelijke site die zoeken erg gemakkelijk maakt.

Jannie 23-07-2019

Eenvoudig bestellen en de dag erna in huis. Top. Ik zocht een vervangende accu voor mijn laptop. Door enkel het typenummer in te voeren, kwam er een grote keuze van prijs-kwaliteit-grootte. Dat werkt/kiest prettig. Bij het bestellen van inkt, kreeg ik een melding dat er ook andere inkt beschikbaar is, welke (aldus de site) met een betere prijs-kwaliteit verhouding. Fijne online-service.

Ron 23-07-2019

overzichtelijke site, goede prijs en snelle levering.
Maar belangrijker, goede kwaliteit batterijen/accu's.
De vorige keer, had ik via een andere site een accu besteld, gelijke prijs, maar na 3 maanden al versleten. Met replace direct, alleen maar goede ervaringen. Zeer tevreden.
Misschien moet ik wel een tattoo laten zetten met hun logo.

Mw. M.F. van Schaik 21-07-2019

Ik had een deurrek nodig, omdat de vorige is gevallen. Dat hoorde niet, maar het is spontaan gebeurd.

Van den Berg 20-07-2019

We hadden jullie gekozen voor de snelle levering, maar we hebben nog steeds onze bestelling niet gekregen.
Terwijl we het snel nodig hadden....jammer.

MODERN 20-07-2019

Gekozen wegens goed assortiment en duidelijke website. Eerder nieuwe batterijen voor mobieltjes aangeschaft, nu een accu voor een UPS systeem. Type goed vindbaar. Een vraag correct beantwoordt. Levering en facturering correct.

J.Haasewinkel 19-07-2019

Goede prijs, snelle levering en een geweldige service na een defect melding.
Gewoon TOP

Louwrens Vermeer 19-07-2019

Goed en duidelijk
Snelle levering, volgende dag binnen, vrijdag besteld zaterdag binnen.

Rein 18-07-2019

Goede beschrijving van product op website en geen fout te vinden op producten die beschreven worden op de website.
Prijs kwaliteit goed.
Snelle en correcte levering van goed ingepakte producten.
Daarom een tien.

Jos 18-07-2019

We dachten al dat we een nieuwe koelkast moesten aanschaffen. Toen ontdekten we het aanbod van Replacedirect. Zij leverden binnen een dag een nieuw deurtje voor het vriesvak. Fantastisch!!

Michael Klerkx 18-07-2019

Ik ben erg tevreden over Replacedirect.nl. Duidelijk navigeerbare website. Ik had mijn artikel snel gevonden. De Nokia accu heb ik getest en voldoet uitstekend. Ondanks grotere capaciteit past mijn 6210 telefoon nog steeds in zijn originele hoesje.