replacedirect - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over replacedirect.

replacedirect stelt zich voor

Hebt u een accu of adapter nodig voor uw laptop? Of bent u op zoek naar een accessoire voor uw iPad of mobiele telefoon? Dan hoeft u maar één webwinkel te bezoeken om uw keuze te maken uit het grootste assortiment in de Benelux. ReplaceDirect.be heeft voor meer dan 80.000 verschillende apparaten de geschikte onderdelen en accessoires in huis. ReplaceDirect.be kan snel uit voorraad leveren dankzij een vooruitstrevend magazijnsysteem. Bestelt u op een werkdag vóór 22.00u? Dan wordt de volgende dag al uw pakketje aan de deur afgeleverd, zonder verzendkosten.

Deze score is berekend op basis van 355 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

René 20-11-2017 Via de website gekocht

Klantcommunicatie niet transparant

Replace stuurt mij een grijze batterij waar ik een witte heb besteld. De omschrijving wit staat ook op de doos, maar er zit een grijze in. In telefonisch contact met de klantenservice krijg ik geen info over het retourproces, geen adres, geen RMA nummer. Pas na 2 dagen krijg ik een totaal nietszeggende mail waar geen Rma nummer in staat, geen adres. Alleen de 2 producten die zijn afgeleverd. Men wil eerst zeker zijn dat ik aan de spelregels(?) voor retouren heb voldaan. Wat een popiejopie geklets. Na wederom een week wachten weet men pas te vertellwn dat ik de spelregels niet heb geschonden en ik mag de foute batterij terugsturen. Wat is dit voor een rare manier om klanten te behandelen? Wederom geen enkele en zelfs onjuiste info in de email of een witte batterij leverbaar is. RD maakt een fuckup en ik moet me aan spelregels (??) houden om een juist product te verkrijgen, wat nb al heb betaald. Ze maken hier dus een spelletje van.
ReplaceDirect moet snel zijn naam veranderen want deze slaat nergens op. Ga eens in de leer bij Bolcom. Die weten WEL hoe het moet.

Jos 20-11-2017 Via de website gekocht

Had ik dit maar eerder geweten....!

Op advies van collega hier een nieuw scherm besteld, het vervangen was nog simpeler dan verwacht. In nog geen 10 minuten!
Perfecte levering, qua snelheid, verpakking en financiële afwikkeling.

M Jans 19-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Replace direct heeft een duidelijke website, gezochte artikelen zijn snel gevonden. Snelle levering.

Evm 18-11-2017 Via de website gekocht

Ander product geleverd dan wordt vermeld

Een lader besteld van Asus maar de connectorpin is dikker dan bij het vermelde type hoort.

Heb hem vervolgens geretourneerd en inmiddels ergens anders wel de juiste ontvangen.

willems 17-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering zoals vooraf aangegeven

ruim aanbod en snelle levering wat bij werkzaamheden van belang is om in een zeker tijdsbestek een opdracht te volbrengen

Luke 16-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Zeer goede levering en uitstekende keuze mogelijkheden nergens beter voorwaarden en nergens goedkoper.

Ron 16-11-2017 Via de website gekocht

keurig op tijd geleverd

een speaker systeem besteld voor de PC.
er werd gezegd het wordt woensdag bezorgd maar na aankondiging werd het al dinsdag geleverd. TOP !

Willem 15-11-2017 Via de website gekocht

Snel en professioneel

Als regelmatige bezoeker van deze site kocht ik mijn 2e extended laptop batterij, nu voor een andere laptop. Zeer duidelijk overzicht van de keuzes om 100% de juiste te kunnen kiezen en deed daarvoor ook de check, stappen 1,2 en 3. Binnen 2 dagen in huis, opladen en 3x zoveel powertime zonder stekker !! En door die 9 units van de batterij (ipv 6) staat hij nu altijd een beetje hoger van achteren........scheelt weer stapel bierviltjes :-) Gewoon uitstekend.

c de vries 15-11-2017 Via de website gekocht

top bedryf

kon hier in de buurt de baterijen niet direct krygen alleen maar bestellen ja zei ik dat kan ik zelf ook dus zo uitgekomen by jullie goed geholpen had ze binnen 24 uur in huis capo daar voor

Hidde 13-11-2017 Via de website gekocht

prima, snel geleverd

Simpel zoeken op merk en type, Bestellen was een makkie en de volgende dag al in huis.
Uitstekend !!

Jan 12-11-2017 Via de website gekocht

Alles perfect

Alles perfect,alles ok, zowel wat het product of de levering betreft! Geen opmerkingen! Ik kan de winkel zeker aanraden, zeker voor dringende bestellingen!

Frank 12-11-2017 Via de website gekocht

Snelle leevering en prima kwaliteit

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de prijs en betrouwbaarheid. Zeker een aanrader. Kwaliteit van het toetsenbord is goed.

Patrick 12-11-2017 Via de website gekocht

heel tevreden over replace direct

Na een zoektocht op het internet kwam ik uit bij Replace direct voor het vervangen van de batterij in mijn smartphone. Op de site is klaar en duidelijk aangegeven welke batterij er past in je type toestel, daar moet je zelf wel eventjes aandachtig bij zijn. De levering had ik al de volgende dag in de brievenbus, dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven. De betaling via een beveiligde site op het net, verliep uiterst vlot, de prijs viel goed mee. De batterij werkt tot nu toe prima. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening bij Replace Direct.

Benny 11-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Snel geleverd, huismerk batterijen werken perfect op mijn apparaat.
Een boormachine die anders in de vuilbak was terechtgekomen werkt nu weer perfect!.

Sergio 11-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte pasvorm

Na lang zoeken naar een toetsenbord en accu, heb ik bij Replacedirect.nl alles gevonden. Producten zijn conform!

Rita 10-11-2017 Via de website gekocht

Prima!

Prima geholpen met de zoektocht naar een adapter die voor mijn laptop niet te vinden was. Via ReplaceDirect nu een alternatief gevonden. Al mijn vragen werden netjes en snel beantwoordt en er werd echt meegedacht. Top!

Hélène Gillis 10-11-2017 Via de website gekocht

Express levering

Ik ben zeer tevreden over de snelle en correcte levering van mijn bestelling. Bovendien zijn de prijzen zeer competitief.

David 10-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte Service

Duidelijke website , producten van originele , degelijke kwaliteit en snelle levering naar België... tevreden klant .

Marcel 09-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Produkt snel gevonden, voldoende informatie. Prima op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering en snel in huis. Dit is hoe het zou moeten werken met online bestellingen. Niet de goedkoopste, dat is een 7, de afhandeling is vlekkeloos, daarom een 10. Dat is gemiddeld een 9....

Cor 08-11-2017 Via de website gekocht

Fijn betrouwbare levering.

Precies gekregen wat ik nodig had. Service bij additionele vragen en problemen is prima. Een betrouwbare leverancier.

Ron 08-11-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en snel geleverd

Via het product menu vond ik meteen welke harde schijf en geheugen bij mijn laptop horen. Direct besteld en volgende dag in huis.

Pascal 05-11-2017 Via de website gekocht

Snel defect

De laptop accu had een jaar garantie en na een jaar en twee maanden was die af defect en lade niet meer op beetje jammer.

w. Jens 04-11-2017 Via de website gekocht

Heel snel en correct

Via degene die onze computer weer ging herstellen bleek dat de voedingskabel stuk was. Hij pakte toen zijn smartphone om Replace Direct op te roepen voor een prijsindicatie. even overleggen en hij maakte er een opdracht van. De volgende ochtend kwam de besteller al aan de deur. Kabel aangesloten.....Klaar is Kees. Geweldig snel en correct afgehandeld.
Met dank. W. Jens / Groningen

Ingrid 04-11-2017 Via de website gekocht

Onderdeel 's avonds besteld en volgende dag al in huis, toch handig als je koelkast niet meer dicht kan!

Michel Nijmeijer 04-11-2017 Via de website gekocht

Super tevreden!

Ik was op zoek naar een nieuwe oplader voor mijn Lenovo laptop. Uiteindelijk de Yanec Iyna45 gekozen. De lader werkt net zo goed als de originele adapter. De website biedt een duidelijke uitgebreide beschrijving en eventuele alternatieven worden er gegeven. Service was top en snel! Zou voor andere onderdelen zeker gebruik maken van de producten en diensten van replacedirect.nl.

Tom 03-11-2017 Via de website gekocht

Inderdaad, geweldige service!

Mijn bestelling bij replacedirect was zeer snel afgeleverd. Helaas had ik, ondanks het uitzoeken op internet, een accu besteld die niet de juiste bleek te zijn. Na dit uitgelegd te hebben aan Replacedirect kon ik mijn bestelling zonder problemen annuleren. Top service!
Mijn Laptop was reeds wat ouder, en ik werd daarom aangeraden mijn accu niet meer te vervangen. Mocht ik echter iets anders nodig hebben, dan zal ik het zeker weer bij replacedirect bestellen.

Erik 03-11-2017 Via de website gekocht

Onverbeterlijk!

Replace Direct is razendsnel en uiterst voordelig. Het nieuwe onderdeel is origineel dus werkt uitstekend. Ik zet replace Direct bij mijn favoriete websites.
Xxxx

waal 02-11-2017 Via de website gekocht

perfecte adapter

alles was goed, levertijd,en het product van uitstekende kwaliteit.
zeker de moeite waard om hier nog eens terug te gaan.

PJH.Leijsten 02-11-2017 Via de website gekocht

Alles netjes verpakt , en optijd geleverd

Mooie,en overzichtelijke shop.goede zoek functie,had mijn onderdelen zo gevonden.goede beschrijving en foto's.

G242 02-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte service !

Gunstige prijs/kwaliteit verhouding. En een snelle levering !
Verder is er een vrij ruime aanbod van componenten.

Bram 01-11-2017 Via de website gekocht

Fijne website ruime keus!

Duidelijke site, ruime keus, makkelijk juiste item te vinden. Voor een winkel die zo veel spareparts te koop heeft voor zoveel merken en type, totaal geen moeite juiste te vinden binnen korte tijd!

Tom Santen 01-11-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden

Uitstekende verhouding prijs/product. Kocht hier voor de eerste, maar zeker niet de laatste keer.
Ik kan deze zaak aan iedereen aanbevelen.

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 01-11-2017

Wat fijn om te horen dat de bestelling naar wens was. We zien u graag terug in de toekomst!

René 31-10-2017 Via de website gekocht

Prima product; zeer snel geleverd

Kwaliteit van de inkt is uitstekend, evenals de prijs vergeleken met de originele merkprodukten. Afhandeling van de bestelling verloopt zeer goed.

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 01-11-2017

Fijn dat de bestelling van uw inkt naar wens is verlopen! Wij danken u voor de feedback.

ten Kate 30-10-2017 Via de website gekocht

Precies zoals beschreven. Vandaag besteld, morgen geleverd. Niks op aan te merken. In het verleden ook een defecte accu ontvangen; netjes geretourneerd en een nieuwe ontvangen. Alleen maar goede ervaringen dus.

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 01-11-2017

Fijn dat uw ervaringen goed zijn geweest. We zien u graag terug in de toekomst!

A. Hoekveen 29-10-2017 Via de website gekocht

Supper snelle service tegen lage prijs

Wasmachine stuk nieuwe koolborstels besteld en volgende dag al in huis.
Resultaat machine in no time weer aan de gang.
Geweldige service en een prima prijs.

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 01-11-2017

Lastig zo zonder wasmachine, he! Fijn dat we zo snel konden helpen. Mocht u in de toekomst nog eens iets nodig hebben, weet u ons te vinden!

Frans 28-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Leverde snel precies de batterij die ik nodig had, die ook nog eens langer meegaat. De website is duidelijk zodat je snel het goede product hebt gevonden en dat wordt prompt geleverd.

Handboormachine 27-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige. Service. Heel Snel en goed geholpen

,Telefonisch goed geholpen om Keuze te maken voor het product
Welke Ik moest kiezen
En zo als afgesproken de volgende dag thuis bezorgd.

Aad van Zonneveld 26-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

Via internet replacedirect ontdekt, na reactive van college, die al een langere tijd bij jullie besteld. Helemaal super. eenvoudig bestellen en een snelle levering.

s.zoutewelle 25-10-2017 Via de website gekocht

goede service

goede prijs kwaliteit verhouding voor de geleverde aankoop.
gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.

Berkhof 25-10-2017 Via de website gekocht

prima service en snel geleverd

beduidend lager in prijs; de merk inktpatronen zijn dubbel zo duur; ik weet nog niet wat de kwaliteit op gaat leveren

Tom 25-10-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Waarom begrijp ik niet maar postnl had het pakje gewoon teruggestuurd omdat we er niet waren. Normaal krijg je dan een berichtje in de bus om het pakje bij een postnlpunt op te halen. Neen de post had het gewoon retour afzender gedaan! Post.nl koude douche! Replacedirect nam netjes telefonisch contact op dat het pakje helaas weer bij hun terecht was gekomen en met de excuses voor het ongemak werd het pakje naar het adres gestuurd waar ik werk en waar ik het de volgende dag ontving. Prima service!!

I. 24-10-2017 Via de website gekocht

geen leven in de accu voor mijn laptop

De accu deed het helemaal niets. Ik zond het terug (gratis!). Een paar dagen later is het geld nog niet op mijn rekening teruggestort.

Victor 23-10-2017 Via de website gekocht

Levering is goed verlopen.

Goed. Maar ik ben niet bereid om hier 100 karakters aan te besteden. Het was een rechttoe rechtaan levering waarbij alles verliep zoals verwacht. Er valt dus verder niets meer over te zeggen

Frits 23-10-2017 Via de website gekocht

Vlotte service en prima product.

Simpel zoeken op de site. Prima alternatief wordt er geboden voor dure merkartikelen.
Instructie film op YouTube sluit goed aan.

Elly Takken-Zaaaijer 21-10-2017 Via de website gekocht

Goede service en correct bezorg

Heeft deze shop gekozen wegens de juiste artikel hebben en een goede service.
Enwordt netjes afgeleverd en je kan netjes achteraf betalen en dat vind ik wel fijn.....

Ruud 19-10-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

Product soepel besteld en snel geleverd voor een alleszins redelijke prijs. Wel een beetje flauw dat de kortingscode voor de volgende bestelling slechts beperkt geldig is.

Gerrit 18-10-2017 Via de website gekocht

Super Snel

Zondag om 16.00 uur besteld en volgende dag om 16.00 uur thuis. Super snelle service.
Onderdeel past perfect en zelfs een service manual er bij voor de montage.

Robert George Rotterdam 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service op een telefoontje

Bij de eerste levering van een accu voor mijn Sony vaio ( die door de laptop niet werd geaccepteerd vanwege een Sony blokkering ) werd op een telefoontje met opgave van mijn probleem door repacedirect diezelfde avond nog een tweede accu toegestuurd . Deze accu werd wel door mijn laptop wel geaccepteerd . De eerste accu werd door mij geretourneerd en een dag later werd mij bericht dat de geretourneerde accu weer was ontvangen. Dit vind ik een hele goeie service en met name een perfecte communicatie tussen klant en leverancier. Proficiat met zulk personeel

Marlies 16-10-2017 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Accu van mijn laptop begaf het in de avonduren, nieuwe besteld bij replacedirect en volgende dag al binnen, netjes, veilig en goed verpakt zodat het product ook heel aan kwam.

Rudozo 15-10-2017 Via de website gekocht

Frans Rutter

heb de laatste keer een accu besteld voor mijn laptop aspire 7551G een werkdag later was hij binnen In het verleden heb al meerdere accus besteld voor mijn boormachines is ook goed bevallen en vind de service goed