replacedirect - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over replacedirect.

replacedirect stelt zich voor

Hebt u een accu of adapter nodig voor uw laptop? Of bent u op zoek naar een accessoire voor uw iPad of mobiele telefoon? Dan hoeft u maar één webwinkel te bezoeken om uw keuze te maken uit het grootste assortiment in de Benelux. ReplaceDirect.be heeft voor meer dan 80.000 verschillende apparaten de geschikte onderdelen en accessoires in huis. ReplaceDirect.be kan snel uit voorraad leveren dankzij een vooruitstrevend magazijnsysteem. Bestelt u op een werkdag vóór 22.00u? Dan wordt de volgende dag al uw pakketje aan de deur afgeleverd, zonder verzendkosten.

Deze score is berekend op basis van 615 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henco 25-01-2020

Bestelling keurig op tijd, bij constatering fout al direct nieuw exemplaar ontvangen voordat retour gedaan was, perfecte service compliment

Sjaak 24-01-2020

Helemaal top , duidelijke site , besteld , e n eendag later in huis .Artikel is percies zoals beschreven ,

Gijs 23-01-2020

Al eerder hier gekocht en toen was het ook zo dat de levering van het gekochte artikel zeer snel geleverd wordt, daar wordt je erg blij van dat je niet te lang moet wachten maar de volgende dag al in huis krijgt.
Bedankt voor deze snelle levering

ReplaceDirect komt levertijden niet na! 21-01-2020

ReplaceDirect neemt het niet zo nauw met haar klanten. Op de site schrijven ze levertijden die ze geheel niet nakomen. Daarnaast leveren ze verkeerde onderdelen of onderdelen van inferieure kwaliteit. Het maakt ReplaceDirect niets uit!

Remco 19-01-2020

Ik heb hier al vaker besteld. Altijd snel en goede service als er iets niet goed is. Kom om die reden graag terug.

John 18-01-2020

Deze winkel heeft nette prijzen en een snelle levertijd
Retourafhandeling kan sneller na 30 dagen pas geld terug.

Rene 16-01-2020

Ik heb een mancjet voor een wasmachine besteld. Deze werd de volgende dag keurig geleverd. De manchet bleek later overbodog omdat met mijn wasmachine veel meer aan de hand was. Een belletje en ik kon de manchet kosteloos terugsturen. Topwinkel.

Wimken 15-01-2020

Prima en overzichtelijke website. Was best benieuwd of mijn bestelde accu voor een Dell laptop wel de juiste was, maar het klopte helemaal, en ...... volgende dag snel in huis.

KPT 13-01-2020

In de shop zijn de heel specifieke onderdelen overzichtelijk en met een goede beschrijving te vinden. De gunstige prijzen en keuzes hebben de doorslag voor bestellen gegeven. Ik wilde mijn oude laptop upgraden en van een nieuwe accu voorzien. Echter, ik had ik de accu te snel besteld en bleek achteraf de laptop niet verder te kunnen upgraden. het terugsturen van de nieuwe accu was geen enkel probleem en kreeg per omgaande mijn aankoopbedrag terug. Ik betaalde ook geen terugzendkosten, top.

Lukas 13-01-2020

Snel en goed geregeld Keurig op tijd en goed verpakt Raad ieder eerst hier te kijken als je op zoek ben naar een onderdeel

M.vdLeden 13-01-2020

Goed werkend en nauwkeurig zoeksysteem om de correcte batterij voor je apparaat te
zoeken.
Concurerende prijzen , makkelijk te bestellen en vlot geleverd. Duidelijke Track & Tace gevevens.

Paul 13-01-2020

Shop werkt prima. Makkelijk batterij kunnen vinden voor oude laptop. Direct ook 3 keuzes, dus batterij met iets meer powerreserve gekozen. Toen deze arriveerde bleek deze een andere vorm te hebben en buiten de laptopbodem uit te steken..... dus daar stoppen ze de extra capaciteit. Net iets minder ergoni.isch en minder mooi. Toch besloten te houden en werkt prima

B. Arensman 12-01-2020

De bestelling wat snel ter plaatse. De spullen waren in goede staat ontvangen. Eén van de bestelde goederen was niet compateble, deze is retour gestuurd en op de juiste manier afgehandeld.

Edwin 12-01-2020

Betaalbaar, gemakkelijk en snel. Website werkt uitstekend en de info vanuit Replacedirect is goed in orde.

Ed van Nieuwenhuijzen 11-01-2020

Ik bestel half december een SONOS ONE box als kerstcadeau. Dus graag vóór kerstmis ontvangen. Nadat kerstmis wel erg dichtbij kwam, heb ik contact opgenomen. De reactie die ik kreeg was prima, echter men twijfelde aan de haalbaarheid. 10 januari heb ik de bestelling eindelijk binnen.
Dit vind ik volstrekt onacceptabel, juist omdat dit een zeer gangbaar artikel is. De schuld werd bij de onderleverancier gelegd, maar dat vind ik niet juist. Als ik dit had geweten had ik geen bestelling geplaatst. Men had mij op tijd een ander alternatief moeten bieden.

Rene Janssen 10-01-2020

Accu voor laptop besteld. Prima website. Uitgebreide keuze mogelijkheid wat prijs kwaliteit betreft. Advies opgevolgd en keuze gemaakt. Prima! Zeer snelle levering.

Daniėl de Graaff 10-01-2020

Makkelijk dat je de gegevens van je apparaten kunt opvragen op deze site ,zo heb je veel directe info bij de hand voor latere acties.
Snelle levering en goed verpakt ,naast duidelijke begeleiding van je pakket.
Goede kwaliteit van de vervangende (eigen)merken ,deze zijn probleemloos uit te wisselen ,m.n. inktcardridges en toners.

Wonderboy 09-01-2020

Via een zoekmachine kwam ik uit bij ReplaceDirect. Duidelijk was, dat het product dat ik zocht (een vervangende lamp voor een beamer), hier voor een zeer redelijke prijs te verkrijgen was, zeker in vergelijking met een heleboel andere websites die ik tegenkwam en er lang niet zo betrouwbaar uit zagen. Het bestelproces was eenvoudig, to the point en het product is snel en goed verpakt verstuurd. Het was precies was ik zocht en ik kon het direct gebruiken.

C&A 09-01-2020

De bestelling is netjes op tijd geleverd en voldoet perfect aan verwachting.

Hub 09-01-2020

Snelle en correcte levering geen gedoe met vooruit betaling prima site.
Ik heb voor mijn Makita machine 2 accu's gekocht deze kosten normaal meer als €100,- nu 2 stuks voor €70,-

Willy 08-01-2020

De shop is duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Maar de levering is nog steeds niet gebeurd. En dit is jammer.
Zou op de site moeten vermeld worden als er geen voorraad is.
Betalen en geen levering ontvangen is niet leuk.

Beste ****,

Je bestelling met ordernummer 202014571431 heeft helaas vertraging opgelopen. We kunnen je AEG Magnetronlampje 40W (met bev. plaat) daarom niet op tijd leveren, onze oprechte excuses daarvoor!

We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat dit artikel zo snel mogelijk geleverd wordt. Op het moment dat wij je pakketje verzenden of klaar hebben liggen in de shop, ontvang je van ons een bericht per e-mail.

Heb je vragen of verdere informatie nodig? Neem gerust contact met ons op.

ReplaceDirect

onbetrouwbaar 07-01-2020

De levertijd is zeer onbetrouwbaar.
Op de website staat dar ze voorraad hebben , maar dat is werkelijkheid niet zo.
Je moet meerdere weken wachten en dan heb je je bestelde en betaalde product nog niet.

Ellen 30-12-2019

Snel gevonden wat ik zocht, duidelijk en overzichtelijk.
Snelle levering en alles netjes verpakt en in één keer geleverd. Top!!

W.Uhlenbroek 28-12-2019

Duidelijke site, en snelle levering (ondanks de drukke dagen voor kerstmis).

dweje 27-12-2019

nu - 27 / 12 / '19 - heb ik nog steeds NIET mijn bestelling van 25 / 11 ( ! ) ontvangen ! Reeds zelf meerdere keren contact opgenomen met hun "klantenservice" en reeds meerdere keren werd mij " beloofd" dat de 'volgende week' het onderdeel zou ' binnenkomen' bij hun.....Dit was mijn eerste bestelling bij deze site , maar nooit meer. Eigenlijk zou hun winkel " replace never" moeten noemen ! Wees dan ten eerste éérlijk naar ( mogelijke ) kopers en zet er éérlijk bij of een artikel in voorraad is / of dat het " zo lang" zal duren eer het op voorraad is !

Joop Hermsen 27-12-2019

Perfect geregeld, een hele goede zoek machine en product omschrijving kunnen vinden op de site zodat je niet eerst een verkeerd model voor jouw laptop zou bestellen.
Past gelijk en ik ben weer heel blij met een goed werkende laptop met goede accu.
In één woord GEWELDIG.

Adi 25-12-2019

Snel en correct afhandeling, binnen een dag in huis. Goede communicatie en stap voor stap informatie over de status van verzending.

Ronald 25-12-2019

breed aanbod van accu,s en power gerelateerde zaken voor allerlei apparaten.
Snelle levertijd en je wordt op de hoogte gehouden waar je pakketje blijft.

in het verleden ook al te maken gehad met de klantenservice en die hebben t toenmalige probleempje keurig opgelost na wat heen en weer mailen.

N.Dijkhuizen 23-12-2019

Het is de eerste keer dat we bij de firma ReplaceDirect hebben besteld Perfecte, duidelijke keus en snelle levering! Goede prijs! Een fijne zaak om te onthouden. Wij geven de zaak een dikke 10! Mogelijk tot een volgende keer!

Stef 23-12-2019

Werd geholpen aan de telefoon door medewerkster die precies wist waar ik de juiste code van de laptop batterij kon vinden. Een dag na bestelling binnen.

Glenn0709 23-12-2019

Nadat mijn bestelling is afgerond is mij bestelling binnen enkele uren op de post gedaan,Volgende dag al ontvangen.Is optijd geleverd en bezorgd ivm (postKPN) feestdagen in December drukke periode met postpakketten.

Tijmen 23-12-2019

Vervangende accu besteld voor mijn laptop. Helaas bleek deze na levering niet te werken. Contact opgenomen met de klantenservice waarbij ik erg goed geholpen werd! Er werden instructies gemaild om te proberen, maar toen deze helaas ook niet hielpen, gelijk nieuwe, vergelijkbare accu gestuurd en instructies voor retourneren. Goede klantenservice en goede producten, ondanks dat die ene accu niet werkte.

Gerard 22-12-2019

Meerdere malen hier besteld altijd zeer tevreden ook heldere site
Goed overzichtelijk kan altijd type en merk goed vinden

Marinus 21-12-2019

Voor onze vrij oude koelkast zochten we met spoed een nieuwe deurbak voor flessen ivm breuk.
Via merk en typenummer goed te vinden. Site gaf de juiste aan.
Genoemde afmetingen bij product leken onjuist. Toch gok gewaagd.
Keuze voor deze shop vanwege: zeer snelle levering en geen retourkosten, mocht de bak toch niet passen.
We zijn erg blij dat product toch goed was. Breuk veilig verpakt + volgende dag afgeleverd.

PS 18-12-2019

Accu voor Dell laptop besteld. Super snelle levering (al de volgende dag in huis).
Werkt uitstekend en heeft levenslange garantie (waarom dan extra betalen voor een origineel merk)

Penman70 18-12-2019

Via de overzichtelijke website een nieuwe accu voor mijn laptop besteld die ik de volgende dag al in huis had. Ook de prijs zeer gunstig en geen hoge verzendkosten. Kortom een aanrader

Dick 17-12-2019

Al jaren ben ik een tevreden klant van Replacedirect. Als het nodig was kreeg ik steeds vakkundig telefonisch advies en de WhatsApp service is helemaal praktisch en snel! Zoals beloofd met levering op de volgende werkdag en steeds kwalitatief goede en betaalbare producten.

Andre de Groot 16-12-2019

Zeer tevreden, tot 3 x toe een niet passend product ontvangen, ,alle geld terug ontvangen, prima communicatie met de helpdesk.

Tom 16-12-2019

Product snel gevonden, besteld om 22:50 en was de volgende dag al binnen. Het was een onderdeel voor de wasmachine dus die snelle levering was super!

Pieter 15-12-2019

Heb vaker hiervoor gekozen, omdat alles prima wordt geregeld en supersnel ook wordt uitgevoerd

Joop 14-12-2019

Prompte levering en prima prijs/prestatie verhouding. Groot assortiment. Zeer goed.

A Rook 13-12-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Goede vervangende accu's voor snoerloos gereedschap

Aaron 13-12-2019

Mijn vaatwasser had een lek en had voordien ook al eens wisselstukken gekocht bij replace direct.
Toen ook heel goed bedient geweest.
Had het vrijdag avond besteld en de volgende dag had ik de wisselstukken al! Dus heb hem heel snel kunnen repareren. Geen dag zonder vaatwasser gezeten dankzij de snelle en goede service van replace direct!
Een echte aanrader als je snel wisselstukken nodig hebt!

Ronnie 11-12-2019

Duidelijke website , nieuwe accu beteld voor een oudere laptop.
Kom het vinden op type nummer.
Volgende dag al in huis.

Prima laptop accu. 11-12-2019

We kochten een nieuwe accu voor onze laptop. Goede prijs en snelle verzending. Goed verpakt en heldere gebruiksaanwijzing. Ik koop vaker bij Replace Direct . Gaat altijd goed.

MJ Hebbink 11-12-2019

Accu van laptop was kapot. Eerst telefonisch contact gehad met Replacedirect, waarbij ik een eerlijk advies kreeg over een nieuwe accu. Dit advies opgevolgd en de accu besteld, welke keurig de volgende ochtend werd afgeleverd.

Wiekie 10-12-2019

Makkelijk te bestellen en te betalen, vlotte afhandeling en snel bezorgd. Alles naar volle tevredenheid.

Piet 09-12-2019

Perfecte laptop geleverd met goede omschrijving.
Mooi veilig verpakt en snel geleverd.
Diverse mailtjes ontvangen tav track en tracé.
Zeer blij met product en dat voor n hele goede prijs.

Martin 07-12-2019

Snelle levering, prima verpakking, gewoon goed. Verhouding Prijs/Product uitstekend.

SDW 06-12-2019

Accu besteld en volgende dag in huis, geen gelazer maar geleverd zoals beloofd!