replacedirect - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over replacedirect.

replacedirect stelt zich voor

Hebt u een accu of adapter nodig voor uw laptop? Of bent u op zoek naar een accessoire voor uw iPad of mobiele telefoon? Dan hoeft u maar één webwinkel te bezoeken om uw keuze te maken uit het grootste assortiment in de Benelux. ReplaceDirect.be heeft voor meer dan 80.000 verschillende apparaten de geschikte onderdelen en accessoires in huis. ReplaceDirect.be kan snel uit voorraad leveren dankzij een vooruitstrevend magazijnsysteem. Bestelt u op een werkdag vóór 22.00u? Dan wordt de volgende dag al uw pakketje aan de deur afgeleverd, zonder verzendkosten.

Deze score is berekend op basis van 935 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sandra 22-05-2019

Duidelijke site..snelle levering.
Netjes verpakt..doen wat ze beloven.
Erg blij mee..

Ad 20-05-2019

Website duidelijk: gemakkelijk om het artikel te vinden. Prima prijs dus OK, kwaliteit OK, levering snel: wat wil ik nog meer?

Jansen 20-05-2019

Goede omschrijving van artikelen op de webshop, exact aangegeven hoe het vervolg proces zou verlopen. Betrouwbare en snelle levering. Waargemaakt wat beloofd was

carla 20-05-2019

super aankoop, was bang de verkeerde oplader te krijgen;)))). Snelle bezorging, keurig verstuurd,
Fijn dat ik de juiste oplader voor mijn laptop bij jullie heb gevonden

Nico 20-05-2019

De bestellingen die ik tot nu toe gedaan heb worden perfect afgehandeld. ook de retourzending die ik had zijn goed geregeld.

Jack Leenders 20-05-2019

Ik ga nu zeker niet in aanmerking komen op shoptegoed. Maar ben altijd zeer tevreden geweest met ReplaceDirect, maar deze keer bleek ik het verkeerde besteld te hebben. Meteen bij ontvangst een mailtje verzonden, maar tot op de dag van vandaag GEEN reactie op gekregen. Wel na aanmelden meteen het formulier, hoe terug te sturen.

Fleur 19-05-2019

Alles perfect naar wens 👍 makkelijk en overzichtelijk bestellen, goede prijs, prima levering, goed verpakt.

Henk 19-05-2019

super snelle levering. de adapter paste precies en daardoor kon ik binnen 24 uur weer mijn laptop van stroom voorzien en doorwerken

Ton van Wijngaarde 19-05-2019

Een accu/batterij bestelt voor een Acer smartphone, nergens aan te komen, maar wel bij jullie en voor een superprijsje en de volgende dag geleverd, dit is echte service.
Ik heb de site van replacedirect ook meteen in mijn favorieten gezet, want helaas zijn er nog veel grote bedrijven die service achteraf niet zo belangrijk vinden, en op deze wijze kan ik anderen ook attenderen op jullie service

Marc Pieterse 19-05-2019

Snelle afhandeling en respons ook op whatsapp! Wel jammer dat er een accu terug moest terwijl deze wel was aanbevolen op de site. Ook dat is netjes afgehandeld. Puik!

Wim V. 19-05-2019

Een shop met uitstekende en goede klantenservice. Bij een defect onderdeel kreeg ik eerst een oplossing aangeboden wat niet werkte. Daarna werd na nogmaals mailcontact direct een nieuw onderdeel opgestuurd nog voordat men de defecte had ontvangen. Dat onderdeel was goed en moeten ze zonder bewijs je maar geloven. Het contact via mail was vlot, correct, vriendelijk en zonder problemen. Ja, voor mij dus een uitstekende shop met goede prijzen en zal er zeker weer bestellen.

w.hermans 18-05-2019

snelle leverring en volgens afspraak en vriendelijke uitleg van het geleverde .

Joep 18-05-2019

Supersnel en correct !
Volgende aankopen daarom ook via deze shop. Top !!!!

Marieke 17-05-2019

Supersnelle levering. Goede prijs/kwaliteitverhouding! Overweeg zeker om een volgende keer weer te bestellen.

Jan 17-05-2019

Mooie no nonsense webshop. Ik kan direct op de eerste pagina de gegevens van het apparaat invoeren waarvoor ik onderdelen zoek. Als ik dan op de pagina van het apparaat kom, zijn er meestal verschillende opties: het originele onderdeel of een goedkoper imitaat, accu's in verschillende capaciteiten, toetsenborden in verschillende indelingen, etc.. Dat is prettig, zo kan ik vaak iets vinden wat precies past in de specifieke situatie. Puntje van verbetering is het overzicht van de onderdelen en accessoires. Het zou fijner zijn als die 2 categorieën gescheiden waren. Nu zoek ik soms naar onderdelen terwijl er tenslotte, na de hele pagina bekeken te hebben, alleen maar accessoires voor dat model te vinden zijn.
De foto's op de site stemmen overeen met de werkelijkheid, dat voorkomt onaangename verrassingen.
De bestelde onderdelen worden snel geleverd en tot nu toe paste alles wat ik besteld heb. De kwaliteit van de spullen was ook prima.
De prijs van de computer/laptoponderdelen lijkt me concurrerend, bij de prijs van smartphone onderdelen is het even opletten.
Kortom: fijne, betrouwbare shop, prima assortiment tegen een redelijke prijs en alles is goed te vinden.

Willem Majoor 17-05-2019

Een vriendelijk website.
Goede service en kwaliteit producten.
En een zeer snelle levering.
Ik kom zeker terug om meer te bestellen.
Deze site is echt een blijvertje toppie

Hans Last 16-05-2019

Gezocht op internet en daardoor besteld. Het probleem is alleen dat ik het verkeerde model heb besteld.

Henderikus de Poel 16-05-2019

Ik was nogal aan mijn Canon printer gehecht, hij werke prima since meer dan 6 jaar en had al erg veel kopietjes trouw voor mij gemaakt zonder mij ooit in de steek te laten. Nu opeens de B200 error code. Alles geprobeerd en gelezen online, niets dat hielp kon ik vinden. Cleaning-kit gekocht van Octopus in Duitsland, 3-4 keer printkop schoongemaakt, toch mocht het niets baten, meer Youtubes bekeken. Geen success. Toen prijs nieuwe prinkop gezocht en "Replacedirect" gevonden. Printkop was nogal duur , maar de reacties op de site waren erg 'to the point'. Een reactie deed het echt voor mij. "Haal de printkop eruit, sluit deksel (cover), zet de printer weer aan en zie wat de fout-melding is. Als de melding zegt dat er geen printkop is betekent dat dat the logic/motherboard goed & logisch werkt. Met andere woorden de printer zelf is dan niet kapot en misschien alleen de kop en dus de moeite waart om 85 euro aan de kop te besteden als de printer zelf verder goed is. Zo gedacht - zo gedaan. Toen direct gemaild & gebeld met Replacedirect en gevraagd of ik de nieuwe printkop mag returneren als ik him in de printer zet en de printer direct de foutmelding B200 geeft? Dat mocht, d.w.z. als ik de printer maar niet gebruik om te printen. Dus printkop besteld, volgende dag in huis, geinstalleerd, fout melding weg. Alles leek pikko-bello. Toen begonnen met printen en alles werkt weer perfect. Ik was hemeltje blij.

Toen ik you-tubes was gaan kijken had ik ook gezien dat op de nozzle-check printout staat te lezen hoeveel kopietjes je printer heeft gedraait, wist ik niet - nooit naar gekeken in al die zes jaar. Tot mijn vebazing zag ik dat het 19.600 was. WOW, ben ik blij dat ik deze trouwe "hond" niet heb laten inslapen. Thanks guys you are awesome - including those who bother to share theit tips & experiences with other. You all made my day. Groetjes Riekus

Hamza Dogan 16-05-2019

Goed produkt snel geleverd bij rma goed gehandeld volgend keer bestel ik hier opnieuw

JDeWolf 15-05-2019

Ultrasnel, correct en effectief. Namiddag besteld, volgende dag reeds geleverd.

Janco bakker 14-05-2019

Slecht in de communicatie, erg traag allemaal. Je wordt slecht geholpen bij klachten. Retour zending is erg onduidelijk. Niet aan te raden om hier iets te kopen

Gert-Jan 14-05-2019

Grote keus aan producten en dit product voldoet volledig aan onze verwachtingen.
Super.

Roelof 14-05-2019

Snelle levering en goede kwaliteit van het product en het paste goed op mijn stofzuigers .
Beveel dit bedrijf aan bij vrienden.

Nijholt 14-05-2019

Top! De levering van het product was razendsnel, anders dan concurrenten op dit gebied met levertijden tussen 1-2 werkdagen.

Ik kreeg het product netjes verpakt met meer dan voldoende verpakkingsmateriaal en in plaats van een no-branded accu (wat ik verwachtte) kreeg ik netjes een accu van een merk die andere verkopers ook verkochten.

Van mij mogen de verzendkosten wel iets lager, ook omdat mijn accu wel door de brievenbus had kunnen worden verstuurd.

Al met al een goede ervaring en mijn iPod werkt weer als een zonnetje!

Hil 14-05-2019

Snelle levering, goede prijs. Website kan iets beter, lastig om het product te vinden.

Ad 13-05-2019

Redelijke prijzen en snelle.levering zou zeker indien nodig hier weer bestellen

JdJ 12-05-2019

Via de website had ik direct het juiste onderdeel. Snel geleverd. Wasmachine doet het weer. Top!

Stef 12-05-2019

Het mondstuk van onze Bosch-stofzuiger was stuk. We bestelden een nieuw exemplaar via ReplaceDirect. Een dag later bezorgd. Paste allemaal perfect. Snel en duidelijk. Doet wat het belooft. Perfect geregeld.

Wim V. 12-05-2019

Een zeer nette en vlotte en overzichtelijke website. Keurig afhandeling van besteld artikel en administratief ziet alles er zeer netjes uit. Correcte en vlotte levering.
Heb deze winkel al aan vrienden aanbevolen.

Willem Verwijmeren 12-05-2019

Snel en correct afgehandeld, zeer tevreden ruime keus in originele en alternatieven voor een lage prijs

H.J.Kelling 11-05-2019

Prima winkel, betrouwbaar, en goede servies. koop er al jaren. wat ze zeggen doen ze.

jan jansma 10-05-2019

Duidelijke website. Makkelijk om een gewenst artikel te bestellen. Bestelling werd onmiddellijk geleverd. Dit soort leveringen geeft de burger weer moed na een aantal teleurstellingen met andere leveranciers. Chapeau!

Johan 08-05-2019

snelle levering en uitstekende service. 's avonds besteld de volgende dag rond 10 uur in huis.

Staf 08-05-2019

Heel vlotte levering ontvangen + heel goede tussenkomst van de webwinkel , waar de fout eigenlijk bij Paypal lag ! ( betaling tot tweemaal toe ondebroken , maar ging dus wel driemaal van onze rekening ad = HEEL correct rechtgezet en terugbetaald door Replace direkt !

Echt een aanbeveler!

M vr gr
Staf

M.L. 07-05-2019

Prima manier van bestellen.
Snelle levering. Prijs gemiddeld. Goed ingepakt tegen beschadiging. Goede kwaliteit.

L 07-05-2019

Batterij die ik zocht was makkelijk te vinden. om 21.30 uur besteld en de volgende dag al in huis. Perfect, wat wil een mens nog meer.
Ik denk wel dat er wat gedaan kan worden naar de manier van verzenden en de kosten daarvoor. De batterij die ik besteld heb had een afmeting van 4.5cm bij 2.5cm bij 0.5cm en werd verzonden in een doosje dat zeker 15cm bij 8cm bij 5cm was. Mijn inziens had dit ook in een envelop met bubbeltjes plastic kunnen worden verstuurd. Minder vervuiling, kan door de brievenbus en is goedkoper om te verzenden.
Mijn aanbeveling is dan ook om te kijken wat er besteld wordt en naar de grote en daar je verpakking op aan te passen.

metzemaekers 17-04-2019

Ik koop hier vaker en tot nu altijd alles in orde voor een redelijke prijs. Ook de webshop, waaronder de info is telkens op orde en klopt met het gekochte product. Ik koop de volgende keer weer !

André H 17-04-2019

Ik heb in deze winkel een vervangende accu voor mijn accuboormachine gekocht
deze was de helft goedkoper als de originele en presteert 2x zo goed, dan zeg ik dit is een goede koop, boven dien was deze accu binnen 24 uur in mijn bezit, klasse.

P. van Haasteren 15-04-2019

Accu besteld en de andere dag correct geleverd. Prima zoals gezegd op de site.

Willem D 13-04-2019

Prima service, snelle levertijd en goede kwaliteits/prijs verhouding. Ondanks dat er iets fout was gegaan met de aflevering was 1 telefoontje genoeg en was het in no time weer recht gezet, klasse ReplaceDirect.Wat mij betreft is Replacedirect the place to be voor mij.

Arjan 13-04-2019

Snel verzonden en goed verpakt. Product volgens verwachting en past goed in de koelkast. Tevreden dus!

Mat 12-04-2019

Alles naar wens! Behalve diegene die post moet brengen... heeft volgens mij gelijk briefje in bus gedaan dat ik eerst volgende werkdag na 15:00 bij Albert Hein kon ophalen... anders had ik pakketje al op zaterdag gehad. Dit is trouwens vaker bij post nl 😩

Suleika 12-04-2019

Ik ben zeer tevreden over deze webwinkel. Uitstraling van de site, snelheid van bezorgen en geen gedoe met accounts aanmaken voordat je iets wil bestellen.
Al met al dus zeer tevreden!

Alexander Berger 11-04-2019

Alles wordt duidelijk omschreven en het klopt ook verder, geen problemen of hobbels als je iets besteld. Het wordt razend snel geleverd en zit goed ingepakt. Ik ben er erg blij mee dit is een goede no nonsens service en ook nog tegen redelijke prijzen wat wil je nog meer.

Jaap 11-04-2019

Helemaal top. Om 17.00 uur een bestelling gedaan van een onderdeel van een keukenapparaat en de volgende dag om 14.00 uur in huis. Kan volgens mij niet sneller. Nogmaals helemaal top👍👍

Peter 10-04-2019

Bestelde accu werd snel geleverd maar bleek achteraf niet goed te zijn: na 1 mail meteen reactie dat een nieuwe gestuurd gaat worden.
Volgende dag nieuwe accu ontvangen Top!

Poppelier Ahm 10-04-2019

Na 7 dagen toch bezorgd door de Post NL. Verder alles goed geregeld. Bedankt

Wim Klaassen 10-04-2019

Goede website waarop de gezochte batterij goed te vinden was en gebruik en vervanging duidelijk beschreven waren. Ik had al eerder iets gekocht bij ReplaceDirect en had goede ervaring met de levering.

Tjebbe 10-04-2019

In een keer het goede product, snel en accu was opgeladen. Goede informatie over de status van mijn bestelling.

jannie 09-04-2019

Goede Service geleverd, de volgende dag in huis en goedkoopste die ik kon vinden