replacedirect - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over replacedirect.

replacedirect stelt zich voor

Hebt u een accu of adapter nodig voor uw laptop? Of bent u op zoek naar een accessoire voor uw iPad of mobiele telefoon? Dan hoeft u maar één webwinkel te bezoeken om uw keuze te maken uit het grootste assortiment in de Benelux. ReplaceDirect.be heeft voor meer dan 80.000 verschillende apparaten de geschikte onderdelen en accessoires in huis. ReplaceDirect.be kan snel uit voorraad leveren dankzij een vooruitstrevend magazijnsysteem. Bestelt u op een werkdag vóór 22.00u? Dan wordt de volgende dag al uw pakketje aan de deur afgeleverd, zonder verzendkosten.

Deze score is berekend op basis van 710 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wiekie 10-12-2019

Makkelijk te bestellen en te betalen, vlotte afhandeling en snel bezorgd. Alles naar volle tevredenheid.

Piet 09-12-2019

Perfecte laptop geleverd met goede omschrijving.
Mooi veilig verpakt en snel geleverd.
Diverse mailtjes ontvangen tav track en tracé.
Zeer blij met product en dat voor n hele goede prijs.

Martin 07-12-2019

Snelle levering, prima verpakking, gewoon goed. Verhouding Prijs/Product uitstekend.

SDW 06-12-2019

Accu besteld en volgende dag in huis, geen gelazer maar geleverd zoals beloofd!

Jeroen 06-12-2019

speciale accu nodig voor headset. Makkelijk te vinden bij Replace Direct. Snel geleverd en scherpe prijs. Top

F.R. 06-12-2019

Snelle en vlotte service, ondanks dat er in de site wel wat bugs zitten. Let op dat je het artikel naar keuze ook besteld.

Pietje 06-12-2019

nieuwe kammetjes voor mijn baardtrimmer besteld deze waren zeer goed verpakt en netjes en op tijd bezorgd

Leo 06-12-2019

Snelle levering en helemaal correcte aflevering. Morgen afleveren is ook echt morgen afleveren. Bij een ervaring met een retourzending ook helemaal goed. Netjes opnemen wat het probleem is en snel reageren de volgende dag het juiste artikel in de bus en retourzending geregeld

Hans 05-12-2019

Makkelijk te vinden wat ik nodig heb op het net, Snel besteld en supersnel geleverd. meteen de volgende dag. Het werkt allemaal perfect. Prijs is okay.

Peter 05-12-2019

snel en duidelijk! Fijn ook dat je telefonisch geholpen wordt om je artikel te vinden. Top!

Marianne lahaije 05-12-2019

Bestelling prima op tijd ontvangen. En goed verzorgde verpakking. Volgende keer zal ik her weer bestellen.

Simon Vogel 04-12-2019

Mijn bestellingen worden steeds tot mijn grote tevredenheid uitgevoerd en de prijzen voor,( in mijn geval inkt voor de printer) zijn zeer aantrekkelijk.
Simon Vogel.

INCO 04-12-2019

Ze leveren altijd snel en netjes verpakt. Ook vind ik het voor het bedrijf prettig dat er op bon besteld kan worden.

Cees 03-12-2019

Overzichtelijke website en makkelijk te lezen voor de juiste aankoop. Specificaties zijn ook duidelijk. Service aankoop uitstekend en op tijd.

Willem van Geest 03-12-2019

Goede en duidelijke webshop, makkelijk zoeken!
Heel groot assortiment op gebied van computers & Laptop's en vele andere zaken.
Makkelijk bestellen en heel snel en goed verpakt in huis!

Peter van Poppel 03-12-2019

Het artikel voldoet aan de eisen en is snel geleverd, ik zou die aanbevelen.

Reinier 03-12-2019

De batterij werd snel aan mij toegezonden en was prima verpakt. Alles was naar wens. Ik ben dan ook zeer tevreden over de service.

Jim 03-12-2019

Alles is super geregeld! Duidelijke webshop, goede prijzen en een supersnelle levering! Binnen 1 dag.
Aanrader.

Aly suttorp 03-12-2019

Verkeerde geheugenkaart gestuurd gekregen, mail gestuurd en gevraagd welke ik dan moet hebben, moet nog steeds antwoord krijgen, kaart terug gestuurd nog niets gehoord

john 02-12-2019

Ik vond na wat zoeken het artikel waarnaar ik zocht. De levering en bezorging waren correct! Alleen..... het artikel was allen geschikt voor apparaten van een recentere datum,.....jonger dan 5 jaar oud. Dit wordt helaas niet vermeld op de artikelpagina.
De afhandeling en retour acceptatie verliepen goed.
Het betrof in dit geval een Metabo schroef/boormachine vervangingsaccu.
Mijn totaalindruk van deze webwinkel is zeker positief!

Wiebe 02-12-2019

Zeer snelle levering van het gevraagde artikel welke ook nog direct op voorraad was.
Kon de volgende dag meteen weer verder met presenteren.

Nelson 01-12-2019

Ik kom mijn laptop oplader snel vinden op de site, vanwege de overzichtelijkheid. Ook kreeg ik hem snel geleverd na mijn bestelling.

Een top site en klantenservice! Zeker een 10 waard

Rinus Spekken 01-12-2019

Toen de accu van mijn laptop het liet afweten ging ik op internet kijken en kwam op deze site uit. De reden was zeker de prijs en dat ze me zo snel konden helpen. De volgende dag kon ik met mijn nieuwe accu weer volop vooruit.

Simon 26-11-2019

Ik heb een keer een voeding besteld voor de Lenovo z170, de mijne was kapot. Voeding snel gekregen, na enig proberen bleek dat deze kapot was. Met de voltmeter inderdaad geen output. Even gebeld, toen een tweede gekregen, eveneens stuk!
Ik heb de 2 voedingen verstuurd naar de winkelier ( replace direct).
Ik heb daarna een andere voeding besteld bij een andere leverancier.
Ik geloof niet dat replace direct hier iets aan kan doen, hun acties waren zeer goed en ook snel te noemen, geen problemen. Van mij dus een goede beoordeling.
S. De Cock, Best

Robert 26-11-2019

Snel, betrouwbaar en daarbij nog een scherp concurrerende prijs! Alleen maar goede ervaringen met replacedirect.nl!

Paul vd Heuvel 26-11-2019

De shop is gebruiksvriendelijk ingericht. Er is goed te vinden wat men nodig heeft. Met meer specifieke onderdelen is het misschien duidelijker, indien er vermeld wordt dat een zoekopdracht met onderdeelnummer (partnumber) van de fabrikant tot een beter zoek resultaat leidt!

Peter 24-11-2019

Een hele duidelijke site met een heel uitgebreid assortiment met een goed prijskwaliteitsverhouding.Top dus.

Riny van Rooij 21-11-2019

Ik ben erg tevreden over ReplaceDirect. Zij bieden een ruim assortiment tegen concurrerende prijzen en goede productinformatie. Daarnaast bleken zij betrouwbaar bij de beloofde levertijd.

Marcel 20-11-2019

Vorige week op 11-11 met korting een alternatieve accu voor mijn HP laptop gekocht, was wat huiverig i. v.m. eerdere mindere ervaringen met alternatieve accu's. Maar het prijsverschil met het origineel was simpelweg te groot. Nog een klein pakje batterijen mee besteld om gratis te verzenden (boven 30 euro). Replacedirect leverde de volgende dag, en ook met de kwaliteit van de accu ben ik zeer content. Kortom voordelig een tweede leven voor mijn laptop.

Auto Oostdijk 20-11-2019

We konden de juiste accu niet vinden. Na kort contact gehad te hebben met Replace direct, adviseerde zij een alternatief welke perfect past. We hadden alleen de maten opgegeven en de capaciteit. De nieuwe accu was binnen 24 uur in huis, helemaal geweldig. Ons apparaat werkt weer zoals het hoort.

Guy 20-11-2019

Prima shop, veel voorraad en toch scherp geprijsd. Tot nu toe alles probleemloos geleverd. Ik kom voor mijn computeronderdelen iedere keer weer uit als ik ergens naar zoek.

H v Koutrik 20-11-2019

Ik had een accu voor mijn asus laptop besteld.
Volgende dag in huis en werkt prima.
Dus snelle service en een lage prijs.
Voor herhaling vatbaar.

Herman 20-11-2019

Gewenst produkt was gemakkelijk te vinden en ondanks heel laat besteld, toch de volgende dag al in huis. Perfect

Peter 19-11-2019

Overzichtelijke producten. Eerder hier wat aangeschaft. voelt vertrouwd eb vlotte levering.

aart 19-11-2019

perfect accu besteld en volgende dag al in huis een dikke 8 ik zal zeker mijn aanbeveling doen ik ben zeer tevrede

H.J.Kelling 19-11-2019

Prima Shop, doen wat ze beloven. Op tijd geleverd.
en redelijke prijzen. Betrouwbaar.

Robert 19-11-2019

Levering was precies zoals was aangegeven: op zondag besteld en dinsdag binnen.
Laptop gaat nu weer een stuk langer mee (op alleen accustroom).

Bhs 18-11-2019

Groot assortiment. Snelle correcte afhandeling. Goede prijs.

Ad 18-11-2019

De website is duidelijk en een ruim aanbod.
Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Maurice 17-11-2019

Laptop accu zondag kapot gegaan, dezelfde dag nog besteld en maandag was hij al in huis. Installatie van de accu in 1 minuut klaar, stekkertje erin en opladen maar. Werkt perfect, niets op aan te merken in totaliteit.

Ton 17-11-2019

Snelle levering. Vervangen was zeer eenvoudig. De stofzuiger kan een tweede ronde beginnen.

Al 15-11-2019

overzichtelijk webshop
Betere accu voor MacBook 2011 dan origineel als vervanging

Jean 13-11-2019

Duidelijke site en klantvriendelijke behandeling. Snelle levering tegen concurrerende prijs. De dag erna had ik de bestelling al binnen.

Nic 13-11-2019

Zelfs voor een hp laptop van dik 6 jaar hadden ze een accu in voorraad die er de volgende dag al was. En het werkte ook nog!!

Kris 13-11-2019

Niet te geloven wat een service!

Ik had een verkeerde laptop lader besteld rond 22:00 uur. Gelijk dat gemeld omdat Replace Direct vanaf 23:00 verzendt, maar er was niemand van de klantenservice aanwezig.
Volgende ochtend (verkeerde) lader ontvangen en ook een bericht dat de correcte verstuurd wordt zonder het te hoeven betalen. Gratis verkeerde lader terug gestuurd.
Echt een top service!

Harry 11-11-2019

Makkelijk te vinden op de site, Snel en correct geleverd tegen een gunstige prijs

Tevreden klant 09-11-2019

Accu van onze Acer had het begeven.
Het grote aanbod van Replace Direct, de snelle levering én een mooie prijs gaf de doorslag.

Tim25 08-11-2019

Ik heb voor deze site gekozen omdat je voor 23:00 nog kon bestellen en had de oplader de volgende dag nodig. De oplader is netjes geleverd. Fijn dat je voor merkproducten kunt kiezen of B-Merken maar die wel kwalitatief goed zijn

T 08-11-2019

Gevraagde product is keurig volgens afspraak op het aangegeven tijdstip geleverd, en het product voldoet prima aan de verwachtingen.

Louis de Schepper 08-11-2019

In de avond besteld, volgende dag ontvangen. Helaas was het niet de juiste accu, maar wel de gevraagde. de accu teruggestuurt met het verzoek het aankoopbedrag terug te storten, dat is nog even afwachten, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Als dat aankoop bedrag inderdaad terug gestort wordt dan geef ik een 10 als beoordeling.