Plein.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Plein.nl.

Plein.nl stelt zich voor

Shampoo op? Hond zonder brokjes? Geen voorraad luiers meer? Plein.nl heeft alles in huis voor de dagelijkse verzorging van jezelf, je huisdieren en het huishouden. Of je favoriete douchegel nu bijna leeg is, je tandenborstel toe is aan vervanging of het wasmiddel op is, binnen 24uur heb je weer een mooie voorraad in huis.

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,5

FRossi 10-12-2019

Mijn product (haarborstel van zenner) viel na een paar weken uit elkaar, helaas.. ik kreeg bij het stellen van de vraag of dit normaal was het antwoord jammer voor je maar wij kunnen niets voor je doen. Bagger klantenservice, voortaan weer gewoon kruidvat.nl

Redyak 16-10-2019

Site goed Keuze goed
Bestellen makkelijk
Middels een klein sterretje achter de tekst wordt pijnlijk duidelijk dat ze zelf geen voorraad hebben en de leveringstermijn niet gehaald wordt omdat ik ipv woensdag op zaterdag 3 pakketten mag ontvangen. Bij inloggen kom ik erachter dat een deel er niet is. Dat deel geeft aan "niet meer leverbaar", ik vraag de status via mail en krijg te horen wordt nageleverd als het er is.. Ze doen er een week over om me te melden dat het product niet meer leverbaar is en 5 dagen om terug te storten, stond al op de site. Klantenserivice slecht: Niet lezen en met excuus ligt aan leverancier hier is korting te gemakkelijk .

jh 24-09-2019

bagger bedrijf echt totaal waardeloos ik weiger een pakket aan de deur postnl scant afgeleverd en vervolgens laten ze het verkeerde pakket onderzoeken omdat postnl dan aangeeft dat het is afgeleverd (natuurlijk was het afgeleverd als je een ouder inderdaad ontvangen en betaald pakket laat onderzoeken) en vervolgens gewoon weigeren dit goed op te lossen want postnl geeft aan afgeleverd terwijl het wel is geweigerd en dan maar gaan roepen dan moet je aangifte doen hoe dan als er afgeleverd is gescant kan ik onmogelijk bewijzen dat het is geweigerd kennelijk is dit gewoon afgesproken werk met postnl om maar niet een betaling te hoeven annuleren

bas van den rouwelaar 19-03-2019

heel duidelijke website en prima service. als je het niet snapt dan helpt de klantenservice je prima verder.

chayanna 17-09-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Ik heb een bestelling geplaats, echter bleek deze niet te passen. Op 1 september retour aangemeld, bestelling is ondertussen ook ontvangen, maar mijn geld heb ik nog niet terug.
Gisteren contact met ze gehad. Wilde eerst beweren dat de 14 dagen ingaan vanaf ontvangst pakket, terwijl er duidelijk op de website staat na aanmelding van retour. Vervolgens is mij belooft dat ze er direct mee aan de slag gaan.

Vandaag heb ik op de chat gevraag hoe lang het gaat duren voor ik mijn geld krijg. Daarom word gewoon zonder te reageren de chat afgesloten en als ik bel krijg ik te horen dat er niemand beschikbaar is en word er doodleuk opgehangen.

H. 31-03-2018 Via de website gekocht

Super service!!!!

Voor 22.00 besteld; volgende dag in huis.
Hele zending compleet en artikelen met geweldige korting.
Koop hier zeker vaker.

Churchill 12-02-2018 Via de website gekocht

Niet al te beste service.

Ik heb voor babyplein gekozen omdat ze bepaalde producten in de aanbieding hadden, en de website er goed uitzag.

Maar toen ik mijn bestelling wou veranderen heb ik ze even gebeld. Daar kreeg ik een niet zo vriendelijke vrouw aan de telefoon die zei dat ik de bestelling maar moest weigeren, terwijl de bestelling nog niet eens verstuurd is.