plattetv - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over plattetv.

plattetv stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Arnhem, Breda, Doesburg, Doetinchem, Eindhoven, Naarden, Nijmegen, Utrecht en Zoeterwoude. Onze medewerkers staan online, telefonisch en in de winkels direct voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 7426 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Wido 14-12-2019

Ik heb de shop gekozen omdat ik via mail een prima aanbieding had gehad.
Na binnenkomst prima geholpen, duidelijke uitleg en voor een ander product gekozen.

W. S. 14-12-2019

Voorafgaand aan de aankoop in de winkel van plattetv.nl in Naarden heb ik twee orienterende bezoeken afgelegd. Met twee verschillende verkopers heb ik een uitgebreid en prettig gesprek kunnen hebben over de voor- en nadelen van de oled techniek in tv's . Deze ervaring , de prijsstelling maar vooral ook de details mbt tot de garantie van de tv die ik op het oog had deden mij besluiten de tv bij hen aan te schaffen.

wim sterenberg 14-12-2019

ik heb een nieuwe tv gekocht bij platte tv .
Een kleine vestiging in Groningen maar de mensen die daar werken hebben me goed geholpen.
Ze hebben veel kennis van wat ze allemaal in de winkel hebben staan .
Dus de service en klant gerichtheid was super .Ze namen goed de tijd voor mijn vragen en die werden beantwoord.
Met het resultaat dat ik met mijn nieuwe tv uit de winkel ging.
Kortom mijn beoordeling perfect

Jan Heijne 14-12-2019

Na het zoeken op internet en het verzoek mij een aanbieding te doen kreeg ik per omgaande een keurige mail. Hierop ben ik de andere dag naar de winkel in Arnhem gegaan. De verkoper Ronald heeft helder en duidelijk aanvullende informatie gegeven en hierop heb ik een prachtige home cinema set gekocht. Geweldig hartelijk dank!

wiko 14-12-2019

Eindhoven: prettige, ruime winkel met voldoende demo-tv's. zeer vriendelijk, gastvrij en deskundig personeel dat goed luistert en meedenkt! ook de prijs pakt goed uit!

Ode 14-12-2019

We kwamen om ons te oriënteren over de aankoop van een Oled tv. We kregen plezierige uitgebreide uitleg over de eigenschappen van de verschillende merken. Fijn dat de verkoper tijd had/nam! We waren van plan om ook andere winkels in Ekkersrijt nog te bezoeken maar Zagen er van af omdat we hier onze keus konden maken. We kregen een mooie korting en uiteindelijk gingen we, ik was met een vriendin meegegaan, met TWEE tv's de deur uit! Uitermate tevreden en voelden ons vakkundig geholpen!

Erik 14-12-2019

PlatteTV is een winkel met erg scherpe prijzen. Ik had een vraag tijdens het installeren van de TV en ben erg goed geholpen via chat.

Martin 14-12-2019

Via chat-optie en na lang allerlei aanbieders-reviews-testpannels te hebben geraadpleegd/beoordeeld, snel overeengekomen tot aanschaf Samsung Qe55Q85 R. Dit incl. extra garantie..inruildeal van m'n oude Samsung.... Erg snel via mail nota binnen en binnen 1 uur via mail een bericht van datum-tijd levering/installatie i.p.v. ca. 2 weken binnen 4 werkdagen !) Tot zover erg kontent. prijsniveau valt zeer op en dus is het nog even wachten op het vervolg omdat ik geleerd heb dat als iets opvalt door te mooi te zijn om waar te........Service via chat prima dus. Wordt vervolgd.

Familie Kuijs 14-12-2019

Super service. Vriendelijk geholpen. Snelle levering. Keurig opgehangen geïnstalleerd en uitgelegd. Ze nemen echt de tijd voor je.

ReneAP 14-12-2019

Misschien denken vele dat een 10 overdreven is maar hij is het echt waard. Al bij het eerste contact werd ik uitstekend bediend. Vraag over de vraagprijs werd snel gegeven en eigenlijk heb ik er 2 seconden over moeten nadenken om het product aan te schaffen. Keurig op de hoogte gehouden van de bestelling en die kwam ook precies op de afgesproken tijd. Kortom ik ben tot nu toe meer dan tevreden over de service.

R. Vergeer 14-12-2019

Goede ervaringen vanuit verleden met PlatteTV Discounter die verder is gegaan als PlatteTV. De winkel en personeel stralen professionaliteit en kwaliteit uit. Dit met een warme winkeluitstraling. Een verademing in vergelijk met de massa uitstraling van de grote electronica warenhuizen. En belangrijk: PlatteTV weet met de prijzen te concurreren met deze giganten. AVR die na resets nog steeds haperde werd ook direct omgeruild. Loopt nu nog een klein dingetje waar de laatste punt mee verdiend kan worden.

Martin 14-12-2019

Eind november in Breda een playseat gekocht en gelijk afgerekend. artikel zou twee dagen later bezorgd worden was immers op voorraad. na twee uurtjes werd ik gebeld dat het artikel toch niet op voorraad was maar uit Doetinchem moest komen en ik een week later de playseat zou ontvangen. na een week weer maar weer eens gebeld, nog geen playseat geleverd. Reden was black friday....... drukte drukte..... na weer een week wachten wederom gebeld waar de bestelling blijft. nu was er weer een voorraad probleem. om moedeloos van te worden.
Medewerkers aan de telefoon en chat zijn wel vriendelijk en geven zelf ook aan dat alles niet helemaal goed verloopt. Dit bedrijf moet echt iets gaan doen aan hun voorraad status op internet, deze klopt van geen kant ze geven wel aan dat het een indicatie is. echter hadden ze dat in de winkel moeten melden aan mij.... dan had ik niet het volledige bedrag direct afgerekend. door de voorraad status kunstmatig hoog te houden lokt men klanten en verleid men ze tot aankoop want wie wil nu niet zijn bestelling snel hebben. door misleiding is men vervolgens 2 a 3 weken aan het wachten op de bestelling.
Ik zou het de volgende keer anders aanpakken en alleen een aanbetaling doen. en heel misschien weer bij platte tv.......

DickW 13-12-2019

Eerder in de nacht van Black Friday tussen 00.00 en 02:00 u op de site van Platte Tv een 55 inch Q-Led Samsung The Frame besteld voor -zoals de volgende dag en de dagen erna bleek - een hele mooie prijs. Na 5 werkdagen bleek dat er zoveel van dat model besteld waren, dat levering nog eens minimaal 8 werkdagen zou gaan duren. Via de LIVECHAT van de Helpdesk van Platte TV- waar zeer snel en alert gereageerd wordt door medewerkers, heb ik mijn teleurstelling en onvrede uitgesproken over de lange levertijd. Ik kreeg echter binnen een uur een heel mooi aanbod; ik kon voor hetzelfde geld ook kiezen voor de Samsung QE55Q85R.
Ik mocht daar zelfs een nachtje over slapen en omdat ik me goed wilde oriënteren op de specificaties van het alternatief ben ik de volgende dag in de winkel van Platte-TV in Breda de tv gaan bekijken. Ik ben daar - nota bene op een drukke zaterdag - zeer hulpvaardig en professioneel geholpen en geïnformeerd door verkoper J.M. Hij zette intern de factuur om en drie dagen later - op dinsdag werd de tv netjes en volgens afspraak geleverd. In één woord TOP.

Hans en Lia 13-12-2019

We bezochten de winkel in Eindhoven voor een soundbar. Slimane heeft ruim de tijd voor ons vrijgemaakt om verschillende soundbars te laten horen zodat we een goede keuze konden maken. Het is de Denon soundbar geworden. Meteen geïnstalleerd, we zijn er erg blij mee.

Jannie 13-12-2019

Ik geef dit cijfer, omdat ik vriendelijk geholpen ben door het personeel. Dankzij het advies van de medewerker wist ik precies welke tv goed bij mijn eisen paste.

Review thei 13-12-2019

We hadden 2 specifieke vragen:
1: hebben jullie een ouderen hoek waar we een koptelefoon of iets dergelijks kunnen uitzoeken,waarmee we het geluid van de TV beter kunnen verstaan. Antwoord: neen.
2: hebben jullie een luidspreker die past bij onze sonos beam. We hebben de door hun geadviseerde sonos one uitgezocht., een prachtige handsame luidspreker .
We waren in de winkel in Arnhem.

Gerrit 13-12-2019

Prima te onderhandelen over de prijs. De bestelling is snel en correct verstuurd en afgeleverd.

Herman 13-12-2019

Als je weet wat je wil wordt je bij Platte TV snel en efficient geholpen. Er zijn goede afspraken te maken en de expediteur informeert keurig over het tijdslot dat hij verwacht voor te rijden. Inhoudelijke vragen over de chat kunnen minder goed worden beantwoord. Zoals toch blijkt dat je een ouderwetse tuner kan aansluiten op een Yamaha soundbar. Of een vraag over het monteren van de TV voet. TV zat nieuw in de ongeopende doos zoals afgesproken. Apparaat speelt fantastisch en ben er heel tevreden mee.

Rob 13-12-2019

Scherp geprijsd en ze komen hun afspraken goed na. De levering was prima geregeld.

CJ 13-12-2019

Zeer prettig geholpen, zowel online met een chat als in de winkel in Amsterdam. Vriendelijk en deskundig personeel. Ook al was ik een week te laat met de Black-friday korting, toch nog een prima prijs kunnen afspreken.

SanjaiR 13-12-2019

TV gekocht black friday om 01:15 en zaterdag om 15:00 was hij al binnen.
Vrijdagochtend nog even langs Zoeterwoude gereden. Mooie shop overzichtelijk en vriendelijke medewerkers. Service op zijn top. Nog een keer Oled vs Qled gedaan en tevreden met al eerder gemaakte keus. Medewerkers helpen je met elke vraag en vakkundig uitleg.

Meijer 13-12-2019

Televisis was 100 euro goedkoper dan ergens anders. Snelle levering.
Ik ben goed geholpen op de chat.

Ton Beekmans 13-12-2019

Goedkoop en goed, goede service.kom absoluut terug.Had ernog nooit van gehoord.

Mike 12-12-2019

Mooie winkel met voldoende tv en geluidssystemen opgesteld om te testen, niet zo druk als een media markt en daardoor snel geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe sub

Frank 12-12-2019

Uitstekend en snel geholpen, zowel via email, chat als bij afhalen van tv in vestiging Utrecht. Goed geadviseerd en leuk kunnen onderhandelen over prijs, die in vergelijking met anderen echt scherp was. Kortom, erg tevreden.

ABUS 12-12-2019

Na meerdere contacten per telefoon en ook chat heb ik de info verkregen van Platte TV die ik nodig had om een correcte keuze te kunnen maken in de wir war van de TV mogelijkheden. Opvallend was hun kennis van de TV (on)mogelijkheden.

Jan van Oirschot 12-12-2019

Een belangrijk punt, weten waarover je hebt. Ik moet zeggen dat ik in eindhoven zeer goed geholpen ben door de verkoper.(Silmane) Hij wist mij de juiste info te geven over de producten die ik daar heb aangeschaft. Aangezien ikzelf ook technisch ben aangelegd , heb ik al snel door of een verkoper het wel of niet snapt.
Dat was dus wel in dit geval. Verder was hij eerlijk in zijn verhaal ten opzichte van de concurrentie. ipv allerlei onzin die er wordt verteld , in winkels zoals mediamarkt.
Ik beveel deze winkel zeker aan.

petr 12-12-2019

Uitstekend geholpen en we hebben een goed advies gekregen. Zeer tevreden met de aankoop....

J. B. 12-12-2019

De eerste tv welke geleverd is door POST.nl was beschadigd en niet meer bruikbaar. Dit gemeld aan PLATTE TV.nl en de volgende morgen de TV terug gebracht naar het filiaal in Breda. Daar hebben ze direct actie ondernomen en de kapotte TV ingenomen. Vervolgens hebben ze mij een compensatie gegeven voor de overlast. Ook hebben ze in het systeem gekeken of er nog dezelfde voorradig was. Vervolgens deze gereserveerd voor ons en drie dagen later had ik alsnog geleverd door POST.nl mijn nieuwe TV in huis. (Zonder schade).

Dhr. Drost 12-12-2019

Ik zocht een nieuwe TV. Vanwege Black Friday alle aanbieders in de gaten gehouden. Deze website had geen neppe Black Friday aanbieding, de prijs was goed en ook de laagste van alle aanbieders. Super snelle service. Binnen 1,5 dag in huis! Ook wordt je goed op de hoogte gehouden inzake het tijdstip wanneer de bezorging plaatsvindt. De allereerste keer dat ik hier wat heb besteld, maar ervaring is top!

Sebadc 12-12-2019

Heel goede service. Direct antwoord van de klantendienst. Scherpe prijs. En product sneller geleverd dan verwacht. Prima winkel!

T .Smits 12-12-2019

Zeer goede winkel met goed en vriendelijk personeel. Uitmuntende service!
Echt een aanrader. Top

J.Smits 12-12-2019

mooie goede winkel, goed advies en deskundig, zeer vriendelijk personeel. ben al een paar keer binnen geweest, personeel is super. Echt een aanrader. verdiend met recht een 10 !

Pliet 12-12-2019

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Platte TV. Er is aandacht voor de klant op een professionele wijze. Zo heb ik op maatwerk mijn LG TV aangeschaft. Zeer tevreden over de garantievoorwaarden.

Hans 12-12-2019

Mooie shop, vriendelijk personeel en filiaal bijna letterlijk voor mij om de hoek.

FOp 11-12-2019

Was dicht in de buurt waar ik woon, de goedkoopste voor het product wat ik had uitgezocht en het was op voorraad en goed geholpen in de winkel

wilco 11-12-2019

het chatten met de medewerker ging goed en kreeg goede adviezen.
op al mijn vragen kreeg ik goede antwoorden en uiteindelijk ook een leuke korting

Wim 11-12-2019

Zeer tevreden over Platte TV. Zeer vriendelijke en deskundige klantenservice. Tijdens levering had ik een probleem met post.nl.
Door tussenkomst van medewerker Platte TV snel en prima opgelost. Kortom: een aanrader deze winkel.

S. Leka 11-12-2019

Ik heb een nieuwe TV aangeschaft in de winkel in Arnhem. Ik ben heel erg prettig geholpen door X. Hij heeft mij alle voordelen maar ook nadelen van een tv verteld zodat ik een goeie keus heb gemaakt. Het was ook te merken dat X veel kennis heeft van alle tv's, meer kennis dan de concurrent aan de overkant. Ik werd niet gepusht om een tv te kopen maar ik werd heel prettig geholpen.

Familie V.d.L. 11-12-2019

Vandaag is onze Sony OLED KD-55AG8 bezorgd en geïnstalleerd door de heren X en Y.
X is een vakbekwame en zeer vriendelijke installateur, een installateur met hart en feeling voor zijn vak. Hij communiceert goed met de klant en hij heeft heel geduldig uitleg gegeven betreffende de bediening van de televisie. Ook gaf hij aan zijn stagiaire Y heel goede instructies betreffende het installeren van de televisie. Geen twijfel eraan dat Y onder supervisie van X ook een goede klantvriendelijke installateur wordt. Heren van Platte TV, in het bijzonder de heren X en Y, maar ook de verkoper Z die tijdens het bestellen van de televisie ons zeer vriendelijk en oprecht heeft geadviseerd, krijgen van ons geen 10, maar in het kader van het aankomende songfestival in Rotterdam krijgen zij DOUZE POINTS😀.
Wij zullen Platte TV zeker aan familie en vrienden adviseren. Heren bedankt!

Maarten 11-12-2019

Perfecte service via de mail over de beste prijs. Helaas was een module niet op voorraad, maar de bestelling van de TV is zeer soepel verlopen met keuze voor de bezorgdatum.

Han 11-12-2019

Deskundig personeel aanwezig die de tijd voor je nemen als je met vragen komt. Ook zijn er voldoende vergelijkings mogelijkheden in de vestigingen van Platte TV aanwezig om een goede beeldvorming te krijgen.

Bep Jansen den Braasem 11-12-2019

Vanaf het eerste contact, heel goed en ook een prima prijs. Verder bleven de mails fijn en prettig, ik kon alles goed volgen. Vooral de hele goede en nette verzending, alles bij elkaar dus echt goed. Service is voor mij heel belangrijk, die kreeg ik ruim voldoende. Voor mij is PlatteTV, een aanrader.

Bram 11-12-2019

Voordat ik bij Plattetv.nl uit kwam heb ik bij diverse andere winkels gekeken voor een nieuwe tv. Ik heb uiteindelijk mijn tv hier gekocht vanwege de ongelofelijke goede service en vakkennis. Afgezien van de kennis en kunde van de verkopers werd ook mijn tv door een vakkundige man opgehangen en geïnstalleerd. Lang verhaal kort: ik ben erg tevreden!

Eduard van de Lustgraaf 11-12-2019

Prima advies en ruim opgezette winkel. Zelfs nog gunstiger prijs dan eerst verondersteld.

Rinus Joosen 11-12-2019

Bijzondere situatie, had op 07-12-'19 eerst een sony kd43xg8396BAEP gekocht, maar vond deze toch wat tegenvallen, ook de gebruiksvriendelijkheid daarvan, alsmede opties die ik toch niet zou gaan gebruiken. Van Samsung had ik een speciale kortingscode gekregen, omdat ik daarvoor bij een andere zaak, zoals later bleek een buitenlands model had gekocht. Maar Samsung geeft geen meerdere jaren garantie. Bij jullie kon ik echter mijn Sony alsnog omruilen voor een Samsung QE43Q60R met een schappelijke prijs gezien het gunstige aanbod dat ik van Samsung zelf had gehad. Groeten Rinus Joosen

Roel 11-12-2019

Via de chat een goede deal gesloten met PlatteTV. Na drie weken is afgelopen maandag de tv bij mij geïnstalleerd door de installateurs () en (). Uitstekend geholpen. Goed opgehangen en prima uitleg. Professioneel. Uiterst voorzichtig omgegaan met de aangeschafte tv. Een aanrader!

Martin Nederlof 11-12-2019

Deze winkel geeft op een vriendelijke manier een uitstekend en persoonlijk advies. De artikelen die op voorraad zijn kun je direct meenemen. Wanneer iets niet voldoet, dan is het makkelijk om te ruilen (bv een te korte optische kabel) . De webshop geeft voldoende informatie om een eerste keus te maken, maar een bezoek aan de winkel is het beste. Kortom super!

t van velsen 11-12-2019

ik ben zeer tevreden goed geholpen en goede uitleg en een prima prijs ik zal de volgende keer zeker terug gaan ze hebben netjes geholpen om het in de auto te doen kortom een winkel voor mij

A. Zijlstra 11-12-2019

Op aanraden van vrienden. En inderdaad; vakkundige en vooral eerlijke informatie ! De installateur , (), krijgt van ons een 10 ! Snel, vakkundig,vriendelijk,beleefd: deze winkel mag trots zijn op zo een
medewerker !!