plattetv - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over plattetv.

plattetv stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Arnhem, Breda, Doesburg, Doetinchem, Eindhoven, Naarden, Nijmegen, Utrecht en Zoeterwoude. Onze medewerkers staan online, telefonisch en in de winkels direct voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 7729 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Daniëlle 16-01-2021

Platte tv in Naarden is een hele fijne winkel op het gebied van tv en audio. In Oktober hebben we daar een Samsung Qled tv gekocht, waar we nog altijd zeer tevreden over zijn en hier veel kijkplezier van hebben. De verkoper T**** die ons geholpen heeft was uiterst geduldig met ons (we konden niet zo 1...2...3 een keuze maken) en nam alle tijd om ons goed voor te lichten. Aangezien we een prettige ervaring met deze winkel hebben was de keuze snel gemaakt om bij de aanschaf voor een Sonos Arc weer te kiezen voor platte tv. Helaas door covid niet mogelijk om fysiek in de winkel de aanschaf af te ronden, maar via de chat wederom uitstekend geholpen. Het leuke hiervan is dat T**** (de verkoper die ons geholpen heeft met aanschaf tv) ook via de chat bereikbaar is en weer erg veel geduld met ons had :). Einde van de dag de koop rond gemaakt dus kunnen niet wachten tot de Sonos Arc onder onze Samsung Qled te plaatsen! Ik kan platte tv echt bij iedereen aanraden!

Tekin 16-01-2021

Super quality service, they help for all the questions and they work super clean. I am very happy, this is the second time I bought TV from them. Top.

Maarten 16-01-2021

Zeer vriendelijk geholpen, kan het iedereen aanraden. Echte kenners, ervaring en snelle hulp. Denken met je mee!

Adet van der lans 16-01-2021

Ja dik tevreden !!!
Alex is klantvriendelijk en erg secuur.
Begrijpt zijn vak.

Smits 16-01-2021

Erg fijne winkel! Ik was de site al even in de gaten aan het houden vanwege de aanbieden waar ook nog een kortingsregeling op aangevraagd kon worden. Waar andere bedrijven direct met de hakken in het zand gaan als je korting benoemd gooien ze er hier zelf mee. Ik heb een mooie prijs gekregen op de tv en het contact verloopt in mijn geval erg soepel. Het zijn natuurlijke rare corona-tijden maar ieder mailtje wordt binnen een half uur beantwoord, als het niet eerder is. Terwijl er nog niet betaald was werd er al contact op genomen om een installatie afspraak te maken. Als ik nog positiever word loop ik het risico dat mensen mij als werknemer gaan zien, maar mijn ervaring bij deze winkel is echt boven verwachting goed. Kanttekening; De tv moet nog geleverd worden omdat ik de afspraak uitgesteld heb i.v.m. verhuizing dus ik zal na deze tijd mijn review updaten.

Ali 16-01-2021

Slechte ervaring met Platte TV.

Voor goed deal heb ik een TV bestelt en ik kreeg een product met gebruikssporen. Na retourneren kreeg een nieuwe die weer gebruikssporen had terwijl ik vroeg om een product die nooit uitgepakt is geweest daarna toch weer retour verzonden.

Vanwege de aanbieding heb ik toch vermoeden dat wij een product gekregen hebben die eigenlijk verkocht werd met "buitenkansje".

Marcel Paau 15-01-2021

We hebben via chat heel goed advies gehad voor TV met soundbar.
Tevens een mooie combiprijs gemaakt met ophangbeugel en servicepakket, gezien eerdere aankoop bij platte tv, hebben we er vertrouwen in dat ook nu alles netjes en goed word afgeleverd.
Hartelijk bedankt voor het fijne advies en de snelle levering as week.
vrgr Tonny Rijnders & Marcel PaauWe hebben via chat heel goed advies gehad voor TV met soundbar.
Hartelijk bedankt voor het fijne advies en de snelle levering as week.
vrgr Tonny Rijnders & Marcel Paau

Fam: van der Meer 15-01-2021

Wij hadden een Tv gekocht bij Platte TV.
Helaas hebben wij deze met schade ontvangen op ons huis adres.
Maar medewerker van platte tv heeft het keurig op gelost!!!!

A Mulder 15-01-2021

Prima levering, -installatie en heel goed en rustige uitleg door monteur D.

G.Visser 15-01-2021

Zojuist een fijne chat gehad met Thoren van platte tv.com
Hij heeft mij prima geholpen kwam gelijk met advies en heeft mijn bestelling voor mij gedaan.
Als de bezorging straks net zo goed gaat als de chat met xxxx ben ik helemaal tevreden met een 10 voor platte tv.com

JL 15-01-2021

Super fijne winkel! goed online geholpen via de chat, was op zoek naar iets actueels. Ook inruilkorting was leuk!

Zand 15-01-2021

Winkel hanteert lage prijs voor het product (Denon 800NE). Bestelformulier geeft aan verzending binnen een dag maar krijg direct email dat het produkt levertijd van enkele weken heeft en of ik een ander produkt wil aanschaffen. Kan gebeuren natuurlijk maar dit artikel kent al langer leverproblemen maar dit had dan bij bestellen al duidelijk moeten zijn. Ik voel me in de maling genomen.

Familie Bosman 14-01-2021

We zijn zeer prettig geholpen bij Platte TV. Als eerste tijdens de aankoop. Er werd goed advies gegeven op basis van onze wensen en ons budget.
En de installatie was helemaal perfect. Exact op de afgesproken tijd was de monteur er. Hij had ons netjes vantevoren gebeld dat hij er over drie kwartier zou zijn. Hij was beleefd en adviseerde ons om de tv op te hangen. Dit was extra werk, maar totaal geen probleem. Hij heeft netjes en secuur werk geleverd en zijn uitleg over de werking van de televisie was helder en met aandacht. We zijn daarom zeer blij met deze aankoop en installatie. Echt helemaal top!

Donja de Goede 14-01-2021

Wij zijn snel en vriendelijk geholpen en we zijn super blij met onze tv! Goed geadviseerd door verkoopster T. en we hadden de tv ook heel snel in huis.

Ronald 14-01-2021

Keurig behandeld goede service en een zeer mooie tv van lg mooi geluid kan niet wachten op de formule1

Evert Jan 14-01-2021

Snel een heel goed advies van Thoren voor een tv in de slaapkamer, direct besteld ! Prettig winkelen zo!

Peter, Abcoude 14-01-2021

Ik ben in deze moeilijke Covid-tijd, waarbij ik de winkel niet mocht bezoeken, uitstekend geholpen door Tim. In korte tijd verkocht hij me per mail een zeer mooie Samsung met een mooie korting en adviseerde hij me ook nog over de nodige schoonmaakmiddelen en een goede verzekering. En dat op een aardige, vrolijke en zorgzame wijze.
Tim, je hebt hart voor de zaak en je krijgt van mij een 10 !

SD 14-01-2021

Via mijn vader ben ik aan PlatteTv gekomen. Goede service en eerlijke prijzen!

Hans 14-01-2021

Ik vind de site gebruiksvriendelijk en ook de reacties van de medewerkers zijn adequat en zeer vlot met hun reactie op vragen. Voorts is de plaatsing en installatie van de tv vlot en kundig verlopen

Hans 14-01-2021

In oktober 2020 een Samsung 75Q95T gekocht maar ik vond het ophangsysteem niet in orde. Ik had hem zelf opgehangen maar Platte TV kwam het controleren. Er bleken nog 5 rubbertjes verwijderd te moeten worden maar dat gaf toch niet het verwachte resultaat.
Tijdens het afhalen en ophangen waren er veel (vette) vingers op het scherm achtergelaten die niet goed waren te verwijderen door de monteur.
Uiteindelijk heeft Platte TV zonder al te veel problemen de TV omgeruild voor een nieuwe. Er was wat vertraging ontstaan door de december maand en de corona maar daar is altijd over gecommuniceerd. Waarvoor alle respect voor deze hoogstaande service. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij Platte TV en dat merk je bij de mensen in de winkel (Zoeterwoude) achter de servicedesk en de monteur (Pascal).
Verder is het een fantastische TV. Het ophangsysteem van Samsung wekt de indruk dat de TV dicht tegen de muur komt maar dat valt (wat) tegen.

Ton groenhard 13-01-2021

Zojuist een nieuwe tv gekocht,zeer vriendelijk duidelijk en correct geholpen door Rob, dank daarvoor voot

Omer Ozturk 13-01-2021

Ik heb een tv besteld. Na een dag kreeg ik een nieuwere model aangeboden tegen nog scherpere prijs! Super service!

kabir 12-01-2021

Super behulpzame en meedenkende organisatie. Hebben mij enorm geholpen om een mooi tv uit te zoeken die past bij mijn wensen en binnen mijn budget. Super bedankt!!!

Jack Lebbe 12-01-2021

Samsung TV eerder in de winkel gezien, wij wisten dus welke wij wilden hebben. Helaas door de lockdown waren de winkels gesloten. Toch goed kunnen onderhandelen via het platform van platte tv. Alle vragen netjes en kundig beantwoord en een mooie totaalprijs afgesproken. Op het afgesproken tijdslot keurig netjes geleverd, opgehangen en geïnstalleerd door installateur ...

Alle tijd genomen voor uitleg en bediening van de tv en alle vragen beantwoord.
Deze firma weet hoe het moet en mag trots zijn op zijn personeel. Hier kunnen heel veel bedrijven nog iets van leren in deze snelle gehaaste wereld.
Officiële reactie van PlatteTV 13-01-2021

Beste Jack,

Bedankt voor het mooie compliment! Fijn dat u ons ook in deze tijd goed heeft weten te vinden, nu onze winkels helaas gesloten zijn. Online kunnen we u heel goed helpen, en ook bezorging en installatie behoren tot de optie. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en wie weet tot de volgende keer.

bob 12-01-2021

Prima service en echt de beste prijs. ..... ( uit filiaal nijmegen ) heeft me uiteindelijk zelfs nog in de avond verder geholpen.

Levering alles enorm snel! aanrader!

V. Kranenburg 12-01-2021

Alle tijd genomen voor uitleg en bediening van de tv en alle vragen beantwoord.

Rvstmd 12-01-2021

De shop is overzichtelijk. Heb gekozen voor platte TV omdat ze verreweg de goedkoopste zijn, goede service hebben en meedenken met de klant. Had een tv besteld maar dit bleek een oud model te zijn. Kon toen een nieuwer model bestellen voor dezelfde prijs, top!
Raad ook anderen aan voor platte TV te kiezen.

Lernard 12-01-2021

Mijn bestelling betrof een uitlopend model reciever. HIer werd ik netjes op geattendeerd met daarbij direct een voorstel voor het alternatief. Top service.

Dennis 12-01-2021

Ik ben naar PlatteTV.nl gegaan om de scherpe aanbieding die zij mij deden na een gesprek via hun chatfunctie. Ik kon mijn oude TV bij hun inruilen en de nieuwe direct meenemen in hun winkel in Arnhem. In de winkel staan vrijwel alle toestellen klaar om bekeken en getest te worden. Zo kon ik een goede keuze maken.
Officiële reactie van PlatteTV 12-01-2021

Beste Dennis,

Leuk dat u heeft gekozen voor PlatteTV en ook gebruik heeft gemaakt van onze inruildeal. Hopelijk mogen we u snel weer verwelkomen in onze winkel in Arnhem of online. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV.

Robert K. 11-01-2021

Installateur heeft zijn werk perfect uitgevoerd. Alles netjes opgemeten, opgehangen en helemaal schoon achtergelaten. Verder ook nog geholpen om de instellingen en het beeld te optimaliseren. Kortom: Uitstekende service!

fam. Arts 11-01-2021

Erg vriendelijke en kundige bezorger die alles voor ons geinstalleerd had en binnen het afgesproken tijdslot bij ons was.
Ook de afhandeling vooraf de koop via internet ging vlot via mail.

RSLUIS 11-01-2021

LG CX 65inch aangeschaft in de winkel in Nijmegen. Geholpen door M (de man met de bril) en R, beide erg capabele verkopers die op basis van mijn wensen het juiste competitieve aanbod hebben gemaakt.
Officiële reactie van PlatteTV 12-01-2021

Beste RSLUIS,

Mooie keuze heeft u gemaakt met de LG OLED65CX6LA. Hopelijk heeft u er heel veel kijkplezier van. We zien u graag nog eens terug, in onze winkel in Nijmegen of online.

Jolanda Laenen 11-01-2021

Ik ben keurig te woord gestaan en goed geholpen met de juiste keuze van een tv .

F. van der Horst 10-01-2021

Levering was 100 procent in orde installatie was goed en duidelijk

vriendelijke monteur alles werd duidelijk besproken

Emiel 09-01-2021

prima advies over de verschillende LG TV's en goede installatie van de TV . Platte TV komt zijn afspraken na.

Arjan 09-01-2021

Prettig contact, goede service en prijs en houden zich aan de afspraak en doen niet moeilijk.

Ingrid Karssen 09-01-2021

Heb goed persoonlijk advies gehad en ben prima geholpen . Verkoper nam alle tijd en gaf goede adviezen.

Hans Weidema 09-01-2021

Afgelopen week voor de 3e maal online een aankoop gedaan bij PlatteTV.NL.
Op vakkundige wijze ongevraagd advies gekregen en de de juiste receiver besteld wat binnen mijn budget past.

De volgende dag ben ik telefonisch benaderd om mij te informeren op welk tijdstip het toestel bezorgd zou worden. De bezorgdienst heeft dit ook kunnen waarmaken: keurig op tijd!

Contact met PlatteTV.nl verliep prettig en vlot.

Kortom: Niets anders dan lof voor dit bedrijf!

Afacan 08-01-2021

Ik heb een mooie toestel van PlatteTV gekocht. Het is netjes opgeleverd en gemonteerd.

Dirk K 08-01-2021

We hebben een tv gekocht, die we achteraf te klein vonden. We hebben opnieuw contact opgezocht met Plattetv. Dit werkt erg makkelijk via de app. Er werd goed met ons meegedacht wat we nu het beste konden doen en zonder probleem konden we de tv omruilen. De volgende dag stond de grotere tv al voor de deur. Super service!

Gijs 08-01-2021

Monteur R vandaag de soundbar van Sonos geïnstalleerd, helemaal top! Goede uitleg en zeer professioneel gemonteerd.

Moon De Graaff 08-01-2021

Zojuist is mijn LG43UN7400 afgeleverd door installateur S. Wat een fijne vent. Geen verkooppraatjes maar no-nonsense , eerlijk en duidelijk advies en heeft mij dus uitstekend geholpen. Maar hij niet alleen ook de online verkoop door verkoper Q en later met verkoper C is meer dan prettig verlopen. Ik was huiverig om online een tv aan te schaffen gezien het feit door corona niet naar de winkel te kunnen. Maar door hun gestelde vragen wat ik zocht in een tv bij deze van LG uitgekomen die volkomen aan mijn eisen voldoet. Terwijl ze mij ook als leek zijnde een dure hadden kunnen aansmeren. Ik kan met een gerust hart anderen platte tv.nl adviseren vanwege hun eerlijke advies, geduld. Zowel online als de bezorging.

RP Haverbeke 08-01-2021

TV gaat 2 dagen voor Kerst kapot. Dat zal je net hebben..... De hoop op TV tijdens de Kerst vervliegt. Direct op zoek naar een nieuwe. Per toeval bij PlatteTV uitgekomen. Over de chat perfect geholpen door XXX:

- Goede deal met extra's.
- Goed advies welke TV het meest geschikt was.
- Hij heeft ervoor gezorgd dat de TV de volgende dag werd afgeleverd! Top Sandro, PlatteTV en PostNL Extra@Home.

En toen was er TV met Kerst!
Officiële reactie van PlatteTV 08-01-2021

Beste RP Haverbeke,

Wat vervelend dat uw TV zo vlak voor kerst kapot ging, maar heel erg fijn om te horen dat het ons is gelukt u voor de kerst van een nieuwe TV te voorzien. Hopelijk heeft u er al veel kijkplezier van gehad. Mochten we u verder nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag.

Ronald 07-01-2021

Top. Alles goed via de chat geregeld. Zelfs een scherpe aanbieding. Oude tv meegenomen en nieuwe gebracht. Super tevreden.

Hil van den Boogaard 07-01-2021

Wij hebben heel goede ervaringen bij de winkel in Naarden met het kopen van een OLED tv. . Goed advies van verkoper Nick, later een soundbar via chat bijbesteld waarbij wij
advies kregen bij het uitzoeken van het merk denon met typenummer en al. Vandaag is alles geïnstalleerd, die wij kwalificeren als zeer technisch en deskundig, waarbij hij ons nog een goede tips gaf. Hij nam alle tijd om ons alles (wij zijn beiden tachtigers) uitgebreid en met veel enthousiasme uit te leggen. Buiten dit is hij een zeer plezierig en prettig mens in de omgang. Volgens ons een zeer goed vertegenwoordiger van het bedrijf Platte tv. Als een tien het hoogste is, dan tenminste een TIEN +. Dank je wel Danny voor je inspanningen van vandaag.

Jaco 07-01-2021

De monteur heeft onze nieuwe tv perfect geïnstalleerd.
Hij nam alle tijd om alles goed en duidelijk uit te leggen. Hij was ook goed voorbereid (eigen tafeltje mee). Kortom top service!

Wil K. 07-01-2021

Dat ik deze winkel vond is niet zo vreemd: gewoon Googelen.
De winkel wordt interessant als je naar de prijzen gaat kijken. Vervolgens kun je meteen via een chatsessie je vragen stellen. Er word op een kundige manier informatie verstrekt. Dat dit dan ook nog op een heel prettige manier gebeurt is een pré.
Ik heb gebruik gemaakt van een "buitenkansje" en heb er het volste vertrouwen in dat ik een goede keuze heb gemaakt. Gelijk een verzekering voor 5 jaar aangeschaft...... wat kan me nog gebeuren.
Mijn 📺 gaat vandaag de deur uit. Snelle levering!
Zoals uit mijn betoog blijkt..... deze shop is een aanrader.

Stephan 07-01-2021

Ik heb met de chat contact gehad met Thoren, zeer leuk en aardig persoon en hij heeft mij uitstekend geholpen. En ik heb een goede deal weten te maken dankzij hem.

Paula Emmen 07-01-2021

Wij zijn uitstekend geholpen door een Mijneer die al 15 jaar werkt bij platte tv in Nijmegen. Hij heeft meegekeken en advies gegeven en de aankoop bevestigd. Het voelt heel goed om bij platte tv de bestelling te hebben gedaan.

RS73 07-01-2021

Zeer scherpe prijs, denken met je mee om een goede keuze te maken en geven goed advies. Verder zeer behulpzaam, bij aflevering werd aangeboden om de tv te monteren.