plattetv - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over plattetv.

plattetv stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Arnhem, Breda, Doesburg, Doetinchem, Eindhoven, Naarden, Nijmegen, Utrecht en Zoeterwoude. Onze medewerkers staan online, telefonisch en in de winkels direct voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Ferry 18-01-2020
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Goedendag,
Ik heb deze PLATTETV- winkel uit gekozen omdat het hoog wordt aangeprezen.
Waarom, omdat het klantvriendelijk is en ook dat de winkel bijzonder mooi is ingericht.

Om die gegevens ben ik erg nieuwsgierig geworden en heb eerst een tijdje op de site van PLATTETV- winkel zitten neuzen.
Nou en dat was een aardig tijdje, want ik kwam van de ene in de andere verbazing.

Op een gegeven moment wist ik niet meer welke tv ik moest nemen.

Toen maar een mail gestuurd met de vraag, welk toestel ik zou moeten kiezen (voor mijzelf al een toestel bedacht) maar toch voor de zekerheid informeren.

Uitgelegd dat ik twijfelde tussen toestel 1 en 2 van PHILIPS, de medewerker van de site, vertelde dat toestel 1 goed is en dat toestel 2 ook zeker zo goed is, zijn mening was voor mij toestel 1, en wat was ook mijn gedachte na lang op PLATTETV hun site te hebben zitten neuzen .
Toestel 1 en dat is de PHILIPS 50PUS8804/12.
Ook met aan 3 zijden ambilight,heel mooi.

En PLATTETV doet ook aan inruil, dus wij konden ook onze gebruikte tv bij hun inleveren.

Dus wij naar de winkel aan de HOGE RIJNDIJK Zoeterwoude.

En het klopte wat menig 1 vertelde, mooie opstelling en later geholpen door verkoper Mathew.

Mijn vrouw en ik waren zeer tevreden met de hulpvaardigheid van de verkoper.

Wij waren dus snel klaar met onze keus en en de volgende dag is de tv netjes afgeleverd.

Dit was onze eerste kennismaking met PLATTETV-winkel, en zijn zeer tevreden hoe mijn vrouw en ik zijn geholpen via mail en ook in de winkel.

Dus ik bedank IVO van de site en MATHEW van de winkel.

Campos 17-01-2020

Ik ben er goed geholpen en dat op eerste Kerstdag, omdat ik veel info heb verzameld waar mijn nieuwe tv aan moest voldoen wist ik welke het zou worden. Ik kwam op de site en kreeg een pop-up of hij mij kon helpen (medewerker van Plattetv.nl). Ik schreef dat ik die ene tv wil kopen voor een kerstprijs en dat heb ik ook gekregen. Toen ik het na deze dagen verder moest afhandelen bleek deze tv even niet op voorraad te zijn, jammer maar er werd mij voor de kerstprijs een ander duurder type aangeboden met de garantie deze de volgende dag in huis te hebben. Ik ben uitstekend door meerdere medewerkers van Plattetv.nl geholpen en geniet van mijn nieuwe aanwinst, de volgende dag in huis.

Joop jansen 17-01-2020

Mooie winkel waar je rustig alle tv’s enz kunt bekijken/beluisteren.
Verkoper was vriendelijk en duidelijk in uitleg van mogelijkheden
Alleen vind ik 15 dagen wachten op plaatsing wel wat lang

Andreeetje 17-01-2020

Super goede service en adviezen en daarbij zeer scherp geprijsd, Echt een aanrader om hier je televisie aan te schaffen

Charles 17-01-2020

Heel snelle e-mail response zelfs op zondag morgen en goede service. Product werd snel geleverd met deskundige verzender.

Tijs 17-01-2020

Waar voor je geld voor de TV die ik heb gekocht. Ik kreeg zelfs een nieuwer model voor dezelfde prijs.

John van biljouw 17-01-2020

Ik heb op dinsdag de 14 januari een Samsung the wall gekocht en ik ben zeer goed ontvangen met een kopje koffie en een goede benadering door de verkoper.
Deze heeft mijn begeleid met de uitleg van de keuze en de televisie ,hoe deze en welke functies deze heeft

Omdat ik ook nog de sonos stream/soundbar er bij heb genomen was het plaatje compleet en ook hier heeft hij de tijd voor genomen

Uiteindelijk naar alle tevredenheid heb ik de tv en soundbar zelf meegenomen en ook daarmee heeft hij geholpen met het inladen in mijn auto.

Deze winkel ,beveel ik aan een ieder die op het gebied van geluid en beeld denkt te gaan kopen of goed advies nodig heeft
Top zaak.

Petty 17-01-2020

Een muurbeugel voor mijn tv gekocht.
Eerst de prijs opgevraagd. Er kon niets af, maar er werd wel aangeboden er nog een goede hdmi-kabel of tv-schoonmaakmiddel bij te kunnen geven. Daar heb ik gebruik van gemaakt.
Alles werd perfect afgehandeld.
Ik ben erg tevreden met de contacten en afhandeling.

arjan 17-01-2020

op internet gekeken naar een mooie aanbieding voor sonos
de surround boxen kwamen hier qua prijs als beste uit. in de winkel Naarden kreeg ik de kans om de set te beluisteren. ze nemen rustig de tijd voor je. ik gaf aan dat ik op internet al naar de prijzen had gekeken. de sound bar was hier te duur en zou hem op internet bestellen. de verkoper ging meteen kijken wat hij kon betekenen. hij gaf mij dezelfde korting als internet. ze dachten ook mee over het ophangen en de garantie. met een goed gevoel weg en zou zo terug komen om mijn sonos set uit te breiden

Leo de Jong 17-01-2020

Zeer goed en deskundig geholpen in de winkel in Utrecht door Danny.
Hij heeft zelfs geholpen het gekochte artikel naar de auto te brengen en bood aan telefonisch support te geven bij problemen met de installatie.
De eerste keer dat ik daar iets gekocht heb, maar zeker niet de laatste.
Jullie zien mij weer terug!

Raymon O 17-01-2020

De samsung xxx en de samsung xxx besteld. Mooie prijs gekregen en goede service. Bedankt Ivo

Eddy Schuitema 17-01-2020

Netjes geholpen, mooie actieprijs gehad. Het afleveren kon na overleg zonder probleem op een andere datum.

Erik van Egmond 17-01-2020

De klantvriendelijkheid is perfect in Zoeterwoude. Geholpen ben ik door xxx. Hij weet waar hij mee bezig is. xxx heeft veel kennis van de spullen die hij verkoopt.

Uiteraard probeert hij van alles erbij te verkopen maar dat is zijn taak/werk. Ik had mijn zinnen gezet op een LG OLED TV. Wat een mooi beeld heeft deze kanjer.

Gezien de zeer scherpe prijzen bij PlatteTV, prachtige winkel en bijzonder aardige mensen beveel ik deze winkel en haar personeel bij iedereen aan!

Brandenburg-Janssen 16-01-2020

Platte tv is voor mij de top partner bij de aanschaf van een televisie en/of randapparatuur. Waarom? Platte tv Arnhem (XXXXX) heeft een super uitleg vwb functies en gebruik gemak van diverse opties. Service is groot en tevens aanbod van extra garantie. Top en bedankt!!

Sjors 16-01-2020

Zoekende naar een nieuwe tv, zagen we de aanbiedingen van Platte TV. Dus naar de winkel in Groningen. Makkelijk bereikbaar en parkeren voor de deur!
Door de prettige behandeling en deskundig advies van verkoper, hebben we daar een Samsung Qled gekocht en die bevalt, na 2 weken, nog steeds uitstekend. Schitterend beeld en goed geluid.

San 16-01-2020

Vandaag zijn wij de trotse bezitter van een nieuwe Sony tv , wij hebben deze TV gekocht bij Platte TV in Eindhoven, zelden hebben wij een verkoper gezien of gehoord die zo met ons meedacht en ons van goede adviezen voorzag, de verkoper bij Platte TV in Eindhoven. tevens was deze TV voor een heel mooie prijs voor ons beschikbaar. Super bedankt.

Carlo rotmensen 16-01-2020

Wat een mooie winkel met een gezellige huiselijke sfeer
Prima geholpen en een zeer goede prijs

pjer 16-01-2020

Mijn aankoop een 65 inch LG TV ,Oled.
Goede winkel met veel keuze in TV. Ook deskundig en behulpzaam personeel. Goede levering van de TV op afgesproken tijdsblok. Tijdens uitzoeken staat koffie, thee en frisdrank klaar.
Ik heb de TV op laten hangen en installeren door deskundige monteurs. Dat is prima verlopen. Kreeg ook goede uitleg.
Het kijken naar deze TV is een nieuwe beleving

jolly 16-01-2020

Prima contact met winkel gehad via de chat.Duidelijk en vlot geholpen.Bezorging was 2 dagen later, ook prima verzorgd

Dennis 16-01-2020

Fijne webshop. Duidelijk en makkelijk een apparaat vinden wat ik nodig heb.
Samsung soundbar besteld en binnen 2 dagen in huis.

marnix 16-01-2020

Via de chat geweldig geholpen door EDA , mooie deal gemaakt . alles geleverd en keurig op tijd zoals beloofd . van mij een dikke pluim .

daenen joihan 16-01-2020

De winkel heeft een zeer goede rating en de commentaar van de kopers is steeds lovend.
De bestelling verliep zoals verwacht zeer vlot.
Een aanrader voor alle toekomstige kopers.

Jeroen 16-01-2020

2x via de webshop een bestelling gedaan. Eerste keer op blackfriday, duidelijke site, goede aanbieding, duidelijke informatie via mail, ondanks drukte volgende dag geleverd.
2e bestelling zelfde gevoel.
Fijn idee om echte winkel in de buurt te hebben.

Kortom goede winkel ervaringen!

Schaap 16-01-2020

Na de goede ervaring die m,n dochter had,durfden wij het ook aan om
Online een tv te bestellen.het was super gemakkelijk dank zij de vriendelijke chat meneer die ons geweldig heeft geholpen!

Frank 16-01-2020

Duidelijke site. Medewerkers reageren snel op vragen (per mail) en zijn bereid om mee te denken. Snelle goed verpakte levering. Mijn eerste ervaring met deze zaak is louter positief.

ElMo 16-01-2020

De aanschaf bij PlatteTV.nl was al een hele uitdaging aangezien de voorraad niet klopte met de werkelijkheid in Amsterdam. Maar met hun chat functie was het prima onderhandelen met de klantenservice voor een mooie prijs inclusief oude Onkyo inleveren. Ook de medewerker van Amsterdam belde meteen andere vestiging of er daar nog voorraad was. Zo had ik dezelfde dag nog een receiver.

A.Homan 16-01-2020

Als eerste vonden we het een prettige winkel om in te shoppen, daarnaast vonden wij de hulp van de verkopers heel netjes, we werden netjes geholpen zonder enige gepush om een bepaalde tv/merk te kopen. We werden in onze waarde gelaten en dat voelt als klant wel heel prettig. Tevens vond ik de hulp die ze boden ook super, meelopen naar de auto, ze namen tijd voor je.

Rolf Paapst 16-01-2020

Ik heb daar al eerder een luidspreker gekocht en kwam daar terug omdat ik tevreden was. Ik wilde graag een tweede luidspreker aanschaffen en vroeg wat deze nu koste. De prijs was hoger dan waar ik de vorige luidspreker voor had gekocht en dus vertelde ik dat ik nog wel even ging wachten. Daarop hebben zij hun uiterste best gedaan om bij het vorige bedrag te komen en dat is gelukt.
En dus heb ik de luidspreker gekocht.
Goede services, vriendelijk personeel en legden aan mij uit hoe ik het product moest installeren.

A. van der Haar. 16-01-2020

Klachten zijn bij de directie bekend. Slechte aflevering en onvoldoende
installatie door 4 verschillende installateurs.

Ineke 16-01-2020

Vriendelijke hulpvaardige medewerkers, vooral Tessa, die kreeg de tv namelijk wel aan de praat...

Jos 16-01-2020

Producten gekocht in de winkel in Breda. Goede voorlichting.
Enig minpuntje is dat ze niet vertelden dat mijn CI+ module ouder was dan 6 jaar en niet op de nieuwe tv werkte

Nancy Kos 16-01-2020

Mooie winkel, goed advies met goede deal door vriendelijk personeel en een lekker bakkie koffie!

PatrickF 16-01-2020

Zeer klantvriendelijk, correct en goedkoop en de klantenservice is top. Een aanrader.

Jeepee 16-01-2020

Ik ben zeer enthousiast over PlatteTV. Ik kan eigenlijk geen minpunten aanhalen.
Ik geef zelden ergens een 10 voor want dan moet alles perfect zijn.
Heb een mooie deal gehad per mail. en heb mijn LG Oled op vrijdag eind van de middag per mail (prettig mailcontact overigens ) besteld op mijn vraag of de tv de dag erop (zaterdag dus) zou kunnen worden geleverd. Dat was geen enkel probleem. En inderdaad werd mijn LG rond de middag op zaterdag bezorgd.
Uitpakken, aansluiten, genieten.
Ik kan niet oordelen over service na eventuele klachten of problemen, maar ik heb wel het vertrouwen dat dat hier wel snor zit.

paul 16-01-2020

Great service, friendly staff and I would definetley shop here and recommend to my friends.

Kasper 16-01-2020

Ik wilde een LG c8 televisie kopen gezien die goed geprijsd was. Helaas was deze niet meer beschikbaar en werd ik persoonlijk gecontacteerd met een aanbod voor de nieuwere C9. Hier ging ik in eerste instantie niet in mee. Na een zeer professionele en vriendelijke onderhandeling via de chat, ben ik voor een zeer goede prijs overstag gegaan voor deze nieuwere tv.

Na deze ervaring ben ik geneigd sneller nog eens bij deze site te kopen.

Samenvatting:
+ Ik heb zonder problemen na de bestelling de leverdatum kunnen wijzigen.
+ Afhandeling Contact is steeds persoonlijk, vriendelijk en responsief. Er wordt met je meegedacht.
+ Prijzen zijn vaak erg competitief.

Gerrit Wessels 15-01-2020

Voor de eerste keer een artikel besteld bij Platte TV. Een 55 inch LG OLED TV. De ¨buitenkans¨ op de website was inmiddels verkocht. Het overzicht aan outlet wordt handmatig bijgehouden (zo werd mij verteld), echter dezelfde TV kon tegen een mooie prijs aangeschaft worden. Het is dan ook de moeite waard om via chat of contactformulier om een ¨speciale aanbiedingsprijs¨ te vragen. De aangekochte TV kon nergens goedkoper aangeschaft worden. Aangezien ik in de buurt van Doetinchem woon, heb ik er voor gekozen om de TV zelf op te halen. De showroom verraste mij, keurig en strak. De verkoper attendeerde mij ook nog op een alternatief met een mooie prijs. Echter, hier van afgezien. Op vertoon van een uitdraai kon de TV aan de andere kant van de straat opgehaald worden. De TV werd keurig ingeladen. BIj de TV ook een ¨Totaal Service¨ pakket gekocht. Uiteraard geen ervaring met de afhandeling van garantie aanspraken, maar heb hier gezien de klantvriendelijkheid en professionele uitstraling van winkel en magazijn een goed vertrouwen in.

Everrdus 15-01-2020

Mooie winkel. Personeel heeft verstand van zaken. Goede echt concurrerende prijs voor het gekochte product. Best lang moeten wachten op feitelijke levering. Getoond voorraad niveau in de winkels klopt niet altijd met feitelijke situatie. Gezien de prijs het wachten waard.

W. 15-01-2020

Scherpe prijzen en een zeer klantvriendelijke benadering. De combinatie van een echte winkel met de webshop vind ik een voordeel omdat het hier tenslotte toch om wat duurdere producten gast. Helaas waren er (oa vanwege ziekte) op zaterdag toen ik mijn bestelling in Zoeterwoude wilde ophalen eigenlijk te weinig medewerkers waardoor de wachttijd nogal opliep en ik vanwege tijdgebrek aan mijn kant zondag terug moest komen. Hoewel dat voor mij op dat moment vervelend was vond ik het tekenend dat deze tijdsdruk geen invloed had op de service gerichte benadering. Ik kocht overigens geen tv maar naar alle tevredenheid een Sonos, de naam van de winkel doet derhalve wat vreemd aan, zeker als je bedenkt dat de 1e etage is ingericht voor bbq’s

P. snijders 15-01-2020

Goede prijs, ruim aanbod en direct hulp via chat. Komen afspraken na en bij installeren netjes, vriendelijk en kundig

Freddy 15-01-2020

Alles is duidelijk en overzichtelijk. Ik kon een leuke deal afsluiten voor een nieuwe tv die de volgende dag bezorgd werd

Paul Groen 15-01-2020

Afgelopen zaterdag een televisie besteld, mede omdat er op de site stond “vandaag voor 18:00 besteld, morgen in huis”.
Dit bleek dus niet waar want er wordt op zondag niet bezorgd aldus de verkoper in de winkel, waar ik dus zelf naar toe moest om de nieuwe tv in ontvangst te nemen.

Bertik 15-01-2020

Ik wist welk product ik wilde en had een zoekactie op internet gedaan voor de beste prijs. Ik kwam bij deze voor mij onbekende winkel terecht. Ik heb de website bestudeerd en die zag er professioneel uit, ook de contact gegevens waren gemakkelijk te vinden. Bestelprocedure liep vanzelf en het product werd snel geleverd.

Bram Bongers 15-01-2020

Goede klantenservice en snelle zorgzame verzending. Prijs/kwaliteit is gewoon top. Wij hebben een buitenkans gekocht en de tv is gewoon splinternieuw.

bergman 15-01-2020

wij hebben een buitenkansje besteld 65 inch oled televisie,deze is netjes afgeleverd bij ons,We zijn uitermate tevreden met onze bestelling bij platte tv

M. Jaspers 15-01-2020

We hebben in de winkel van PlatteTV aan de Ettensebaan in Breda een Oled televisie gekocht. Het personeel dat ons heeft geholpen maakte een zeer deskundige indruk.
Mede daardoor waren we het snel eens over de kwaliteit en de prijs van de televisie. Het verraste mij en mijn vrouw dat het een prachtige winkel is met deskundig personeel.
Voordat we bij PlatteTV kwamen waren we in vele winkels van West-Brabant geweest. Maar nergens werden we op zo'n fijne, persoonlijke wijze ontvangen als bij PlatteTV. Het enorme assortiment aan diverse merken televisies verraste ons ook.
Kortom, we zijn zeer tevreden over de gekochte televisie en de kwaliteit van het personeel.

Niels 15-01-2020

Al meerdere producten (TV en audio) gekocht via plattetv.nl Goede scherpe prijzen, en aandacht voor de klantwens. Denken mee en komen met een gepaste oplossing.

henzie 15-01-2020

prima advies
snelle reactie
goede uitleg
geduld
prima prijs
kortom: niet verder zoeken.

Rob 15-01-2020

Platte TV geeft zeer goede service en super snelle en correcte levering. De communicatie per mail/chat is snel en correct en de volgende dag hadden wij de TV al in huis. Goede prijs en geen paralelle import producten.
Aanrader.

Herman 15-01-2020

Hele goede service. Dat begon al via de mail en de live chat. Er wordt alles aan gedaan om je zo goed mogelijk van informatie te voorzien. Geen vraag is teveel. De prijzen die je betaald zijn prima. Ik heb gekozen voor montage en ook dat verliep prima. Er werd echt de tijd voor genomen, voorzichtig gedaan met de spullen en na de installatie een duidelijke uitleg van de tv (Samsung The Frame) en de afstandsbediening. De aanpak van Platte TV is echt een verademing.