plattetv - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over plattetv.

plattetv stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 15 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Breda, Den Bosch, Doetinchem, Eindhoven, Groningen, Naarden, Nijmegen, Rotterdam, Utrecht en Zoeterwoude. Onze medewerkers staan online, telefonisch en in de winkels direct voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6066 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ben 25-07-2021

Prima en snel geholpen. Ook het inruilen van oude apparatuur ging snel. Vriendelijk en vakkundig personeel.

Esther 25-07-2021

Ik ben super vriendelijk geholpen door verkoper, hij heeft nog waardevolle aanwijzingen en tips gegeven.

Sander 25-07-2021

Nam de tijd voor onze vragen. En ondanks een dubbele reservering werdt er toch een sonos arc geregeld.

RinusV 25-07-2021

Ik werd rustig en deskundig geholpen door verkoper in de vestiging in Breda. In een ongedwongen sfeer ben ik, nadat goed geïnformeerd werd, tot de koop van een OLED Tv met soundbar overgegaan

Dolf Vonk 25-07-2021

Mooie shop waar de TV ruim en overzichtelijk per merk zijn uitgestald. Door verkoper Mark prettig geholpen met duidelijke uitleg over de voor en eventuele nadelen van onze keuze. Ook goed advies gekregen over de benodigde beugel en garanties, kortom heel tevreden over advies en aankoop.

Wouter 25-07-2021

Top geholpen door een super vriendelijk en open clubje mensen. Een aardige medewerkster heeft zelfs haar spierballen ingezet en geholpen met het tillen van mijn aankoop. Hulde.

Tom bootsman 25-07-2021

Mooie ruime winkel en ben vaste klant . En ben altijd nog heel goed geholpen. En zo ook vandaag weer door verkoper . Hij heeft er weer 2 verkocht met top uitleg dus dik tevreden weer

Stanley 25-07-2021

Ik heb reeds eerder bij jullie gewinkeld, altijd goede service. Vandaag was niet anders, ze wist waar ze het over had, je kreeg alle informatie zodat je een weloverwogen beslissing kon maken.

Ronald 25-07-2021

Nette en ruim opgezette winkel/ showroom met veel keuze aan merken. Enthousiaste verkoper niet opdringerig en met de nodige kennis die zijn verhaal goed heeft gedaan.

EK 25-07-2021

gezellige en prettige omgeving, voelt als een woonkamer. Verkopers zijn gezellig en nemen alle tijd dat je rustig een keuze kan maken.

Robin Blans 25-07-2021

Netjes en goed te woord gestaan met ideeen die aangedragen werden kon ik iets

Jan 25-07-2021

De winkel Platte TV heeft mij verrast door het grote aantal toestellen wat in de winkel aanwezig was,
de winkel werd ons aanbevolen door een kennis , die had het over de juiste prijs. Wat zeker klopt.

De verkoper heeft ons goed geholpen met zjn deskundig advies.

Harry N. 25-07-2021

Levering en advies door verkoper in de winkel in Amsterdam was positief.
Zeer leuk en informatief geholpen.
Sonos AMP met drie boxen en LG 43NANO756PA gekocht.
Twee bestaande boxen konden worden aangesloten, nu mogelijkheid voor derde speaker in de keuken om toch muziek en nieuws te volgen.
Bij thuiskomst bleek helaas de TV kapot uit de doos te komen.
Scherm onderaan kapot doos was na inspectie licht beschadigd.
Advies om leveringen vooraf in de winkel goed te controleren.

R&B 25-07-2021

Geen gezeur aan mijn hoofd! Gewoon doen ze wat je vraagt, zoeken meteen uit of er nog ergens het gewenste apparaat staat en verzorgen de bezorging. Kijk, binnen 10 minuten alles geregeld. Vriendelijke en ter zake deskundige verkoper. Dat ik wat wil wijzigen in de order gaan we straks doen.

Wim Gaertner 25-07-2021

ruime sortering, genoeg keus, al langer klant, pretigge bediening, we werden ontvangen met zang van een zeer vrolijke, brildragende prettige adviseur die verstand van zaken heeft. en hadden al snel onze keuze gemaakt.
DE volgende aanschaf zal zeker weer bij jullie zijn.

Groeten Wim Gaertner 0653288491

Martin 25-07-2021

PlatteTV gaf mij de laagste prijs en de mogelijkheid tot inruil van mijn huidige AV versterker, uitstekende communicatie per mail betreffende de inruilprijs.

Chris 25-07-2021

Op 17 juli hebben wij bij platte tv in Utrecht een playseat gekocht bij binnenkomst zijn we vriendelijk begroet en na even rond te hebben gekeken werden we zeer vriendelijk geholpen. Ook onze zoon werd er leuk bij betrokken .
Ook aangeboden het gratis thuis te bezorgen en het pakket kwam idd op de beloofde dag .
Wij zijn zeer tevreden !

AvR 25-07-2021

Uitstekende en vakkundige hulp.
Men neemt de tijd voor goede voorlichting en luistert naar de wens van de klant.
Behulpzaam met vervoer van TV naar auto.
Kortom een tevreden klant.

Henri 25-07-2021

Op internet gezocht naar platte tv,s. En ja hoor daar was onze winkel. Bij binnenkomst netjes te woord gestaan door Een jonge technische verkoper die wist waar hij over sprak. Niet overdreven ( gewoon zoals het moet) heel tevreden met onze nieuwe LG tv Ook nog een mooie game stoel erbij , goed geprijsd en een must voor onze kinderen. Top geregeld. Bedankt 👍👍

Yordy 25-07-2021

In december een Sony TV gekocht waar ik veel problemen mee heb gehad. Het probleem werd serieus opgenomen. Het probleem kon helaas niet opgelost worden, dus ben ik in contact gekomen met Matthew om te kijken naar een oplossing. Matthew kwam met goede voorstellen en heb uiteindelijk na advies van hem gekozen voor een schitterende samsung 65inch Neo QLED tv.

Andre 25-07-2021

In naarden een LG tv voor gebruik in de slaapkamer gekocht
Perfect geholpen door Timothy

Rob 25-07-2021

Eerlijk en duidelijk advies. Men denkt met je mee en zijn klantvriendelijk.

Kom er graag terug!

Ron& Michelle Priem 24-07-2021

Wij zijn vandaag met veel onderhandelen en via livechat tot een goede deal overeen gekomen. Waar wij met BCC niet uitkwamen door zeer onvriendelijk personeel en mooie praatjes bleven de heren van "Platte TV" uiterst netjes, behulpzaam en zeer vriendelijk!
Wij zijn via hele goede vrienden bij jullie gekomen aangezien wij nooit van "Platte TV" hadden gehoord.

Voor de goede service, ruim uitleg, alle tijd van de wereld, vriendelijkheid en engelen geduld geven wij uiteraard jullie een 10!!!!! DIK VERDIEND PLATTE TV :)

MEH 24-07-2021

Goed advies van de verkoper waardoor ik uiteindelijk een juiste keuze heb kunnen maken. Inmiddels de TV geïnstalleerd en al kunnen genieten van de super beeld en geluidskwaliteit.

Jeroen 24-07-2021

Ik was op zoek naar een soundbar om het geluid van de tv te verbeteren.
De adviseur (Jordy) nam alle tijd om ons te helpen met het testen van verschillende exemplaren. Hij kwam zelfs nog met een voorstel om er een uit het magazijn te pakken en te installeren. Die (Denon DHT-S416) is het ook geworden. Super service.

Kiske 24-07-2021

Fantastische winkel! Vele opstellingen van allerlei merken. Kunt goed vergelijken. Zowel audio als video. Een aanrader voor iedereen. Verder goed geholpen door Ralf, een van de verkopers. Wij hebben nu de Sonos Soundbar Arc daar gekocht en thuis geinstalleerd. Radio, TV en de App installeren geen probleem. Geweldig geluid.

Martin 24-07-2021

Absoluut een 10. De winkel waar je moet zijn voor deskundig hulp, vriendelijkheid en een goede prijs .

Marco 24-07-2021

Mooie ruime en overzichtelijke winkel. Erg vriendelijke en deskundige medewerkers!

Wesley van den Berg 24-07-2021

Vandaag super geholpen door Sanne van Platte tv, eerder geholpen door Naveen die in de winkel in Utrecht staat. Nogmaals dank voor je advies Naveen.

Vandaag alle geduld gekregen en uitleg van Sanne. Super

Ed 24-07-2021

Vriendelijk, behulpzaam personeel, met verstand van zaken. Ik had thuis al de keuze gemaakt, maar dankzij PlatteTV weet ik dat dit ook een goede keuze was.

Daan Oude Elferink 24-07-2021

Ik kom zelf uit Arnhem en daar kun je natuurlijk ook TV's kopen. Maar net als mijn voorgaande TV's heb ik ook deze keer mijn nieuwe TV bij PlatteTV in Nijmegen gekocht. De reden? De kennis, vriendelijkheid en service van deze mooie winkel. D. bedankt voor je service, ik ben erg blij met mijn nieuwe TV!

Leigh Wassermann 24-07-2021

We had excellent service from Mark. Firstly he agreed to help us in english because our dutch isnt of a high enough standard. He then helped us with all our questions and offered us the benefit of his knowledge on QLED, OLED Neo QLED and Nano technologies. We then decided on the LG NANO and got excellent advise on the extended warrenty and the HDMI 2.1 cables. Thanks to Mark we had a very pleasurable experience in your Utrecht store.

Ed 24-07-2021

Snelle info via livechat, tv gereserveerd in filiaal en kon hem meteen ophalen
Wachttijd in de winkel was best lang omdat er maar 1 persoon aanwezig was, collega was ziek naar huis gegaan. Dus jan gebeuren dus.
Verder alles goed afgehandeld

Jarno 24-07-2021

Perfect geholpen bij platte tv in Nijmegen.
Ik was op zoek naar een soundbar en de verkoper (met zeer veel verstand van zaken, maar kan ook niet anders als je er al 17 jaar werkt) heeft mij eerst gevraagd wat voor een tv ik heb (ook gekocht bij platte tv), of ik daar tevreden over was en wat mij wensen zijn over de zaken waaraan de soundbar moet voldoen.
Daarna het een en ander laten zien en vooral horen, wat een geluid zit er tegenwoordig in die dingen. Toen ik na het zien en horen een aanbod kreeg wat ik niet kon laten lopen is de koop gesloten.
1 ding weet ik zeker, ik ga voor de volgende aankoop weer naar platte tv.
Bedankt voor de super service en ik kan niet wachten tot hij bezorgd wordt.

Geert-Jan Vogels 24-07-2021

Gisteren een mooie Sony tv gekocht voor mijn dochter bij Platte TV winkel in Eindhoven. Inhoudelijk zeer goed geadviseerd door X. Hij had veel geduld, was uiterst vriendelijk en gaf een prima advies. Na de keuze werd een correcte prijs bepaald. Netjes geholpen bij het inladen en met een goed gevoel en een uitgebreide garantie vertrokken. Uitstekende ervaring en complimenten aan X.

Daan Spieker 24-07-2021

Super mooie winkel in amsterdam vriendelijk personeel veel verstand van zaken mooie LGc1 gekocht

H. van der Horst 23-07-2021

Via een kennis bij PlatteTV naar binnen gelopen. Op zoek naar een vervanger voor een overjarige stereo installatie. R van Team Nijmegen sprak ons aan. Hij was net met zijn lunch bezig en wilde ons gelijk van dienst zijn. Vanzelfsprekend lieten wij hem eerst zijn lunch afmaken. Daarna heeft hij twee wat oudere analoge mensen met het nieuwe digitale audio tijdperk laten kennismaken. Alle tijd nam hij om alle ins en outs van een soundbar, bediend via een app, aan ons te demonstreren. Alle geduld had hij om voor hem normale zaken en "analoge" vragen nog een keer rustig uit te leggen en te beantwoorden. R, nogmaals bedankt. "PlatteTV" heeft veel meer diepgang dan de naam van het bedrijf doet vermoeden.

F & R 23-07-2021

Geweldig geholpen door monteur R. Heel vriendelijk, behulpzaam en zeer ter zake kundig. Uitstekende uitleg over de werking van de televisie gekregen. Kortom: 👍

Piet 23-07-2021

Goede website, maar ik wilde de tv nog wel even zien in de shop, prima geholpen met uitleg en advies,
De tv was voorradig en gelijk mee genomen.
Installatie ging makkelijk.
Prima.

Haye Westerhoff 23-07-2021

Geweldig service vriendelijk personeel en snel geholpen uitstekend inruil service

Daniëlle 23-07-2021

Vandaag naar de PlatteTV in Rotterdam geweest. Met het idee ons te oriënteren op de tv die wij ingedachten hadden. Bij binnenkomst kregen we rustig de tijd even door de winkel te lopen. Dit vinden wij heel prettig. Daarna vroeg Masie Amin of hij ons kon helpen, stelde vragen om onze voorkeuren te weten. En heeft ons daarna geholpen een goede keuze te maken.
Naar de winkel gaan met het idee je alleen te oriënteren en daarna weggaan met een gekochte tv, dit komt door de goede service, de klantvriendelijkheid en de scherpe prijs.

J.G. Heino 23-07-2021

Ben telefonisch op de hoogte gebracht dat mijn bestelling binnen was. Snelle service, goed geholpen.

margo 23-07-2021

Zeer snelle vriendelijke hulp met kennis van zaken. Eerst via de e mail en later in de winkel te Breda. Enthousiaste medewerkers die ook hetzelfde vertellen, waardoor je met vertrouwen je aankoop doet.

Raf 23-07-2021

Prettig geholpen door de medewerker van PlatteTV te Utrecht bij het vinden van een mooie smart tv, waar ik heel content mee ben.

Lida vd Post 23-07-2021

Geweldige nette en mooie winkel fijn personeel en kundig,Gezellig koffie gedronken in de koffie corner 👍

Joop Wilmer 22-07-2021

Zoals ik in de winkel al had gezegd ben ik blij met jullie klantvriendelijkheid. Speciaal ben ik naar Breda gekomen omdat ik daar de vorige keer ook zo prettig ben geholpen.

Monica 22-07-2021

Vandaag in winkel in Breda geweest, en zijn geholpen. Toen we net binnen waren kregen we al cappuccino. Vervolgens zeer kundig geholpen. Hij heeft al onze vragen met geduld beantwoord. Geweldige winkel. Kortom nergens anders meer kijken, ga naar Platte TV!

B.J 22-07-2021

Wij zijn al meer bij Plat TV geweest ,en natuurlijk ook gekocht ,maar de vakkundig , de snelheid en de vriendelijke behandeling die jou als leek ontvangt is voor ons elke keer een verbazing. dus voor ons een 10+ met hoofdletters, BEDANKT..

Sonja 22-07-2021

Ik heb, nadat ikzelf ook al tv’s had vergeleken op internet, telefonisch contact en ben daar goed geïnformeerd. Mijn tv besteld en voor mijn oude tv heb ik ook een bedrag terug gekregen, terwijl dit al een heel oud model was. De nieuwe tv was erg snel geleverd en zeer vakkundig aan de muur gehangen. De monteur wist waar hij het over had en had veel ervaring.
Ik ben heel erg tevreden en heb een erg goede ervaring met plattet.nl, ik zou dit bedrijf zo aanraden aan anderen.
Top!!!
Officiële reactie van PlatteTV 22-07-2021

Beste Sonja,

Bedankt voor de 10! Erg leuk om uw ervaring met ons terug te lezen. Fijn dat je gebruik hebt kunnen maken van onze inruilactie en dat ook onze installatieservice goed is bevallen. Heel veel kijkplezier gewenst van uw nieuwe TV en graag tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Arjan 22-07-2021

Hele mooie winkel met diverse a merk stands ging voor een Sony tv en ging naar huis met een LG door eerst goed geïnformeerd te zijn over de schermen.
Konden het toch niet laten om een soundbar erbij te doen ook goed geïnformeerd en super geholpen in de winkel in Utrecht door u.
Wij raden platte tv aan !!