plattetv - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over plattetv.

plattetv stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Arnhem, Breda, Doesburg, Doetinchem, Eindhoven, Naarden, Nijmegen, Utrecht en Zoeterwoude. Onze medewerkers staan online, telefonisch en in de winkels direct voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6952 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

L Kransse 15-07-2020

Had alle tijd voor ons en probeerde ons niet iets aan te smeren! Gingen met een goed gevoel naar huis om er over na te denken en er de volgende dag op terug te komen met allerlei vragen en een nette prijs af te spreken.

Eric de vos burchart 15-07-2020

Ik ben eerst naar de site gegaan om te kijken of het product op voorraad is . Ik ben toen naar breda gereden en heb daar de dht316 gekocht . En zeer netjes geholpen door de verkoper zeker een dikke 10 waard

Iris E. C. Margaroli 15-07-2020

Na onderzoek bij verschillende bedrijven kwamen we terecht bij Platte TV te Naarden. We waren geïnteresseerd in een soundbar. Verkoper X heeft goed begrepen wat onze bedoeling was en heeft ons terzake zo goed geïnformeerd dat we als een blok zijn gevallen voor de op 10 juni j.l. uitgebrachte Sonos. Vandaag 15 juli heeft monteur Y de apparatuur doelgericht en vakkundig geïnstalleerd. Tevens heeft hij ons exact en op een plezierige wijze uitgelegd hoe hiermee om te gaan.
Kortom: Platte TV heeft er een zeer tevreden klant bij.

Willy 15-07-2020

Vandaag mijn nieuwe tv met sonos arc geïnstalleerd door Job . Van filiaal Eindhoven.
Netjes gewerkt en perfect aangesloten. Goede uitleg kundig en goed .

Edwin 15-07-2020

Na online een goede (summer) deal te hebben gesloten met daarbij de afspraak dat de TV af te halen was in Nijmegen bleek het afgesproken model niet aanwezig te zijn in de winkel en zonder overleg was vervangen door een ander toestel. Om zonder duidelijk overleg het toestel te wijzigen en daar in de winkel te moeten achter komen is teleurstellend. Het winkelpersoneel had alle begrip maar nauwelijks de
mogelijkheden om met een alternatief aan te komen.

Gabriel 15-07-2020

Top service!
Snel en accuraat. Wij hebben een offerte aangevraagd en wij zijn hier goed mee geholpen. Erg vriendelijk.

Michael 15-07-2020

I bought an open box Samsung Qled Q9F 2018 55" as "Buitenkansje" and was helped by Jelle and Wim (?), both top guys. The set was missing some items but we quickly managed to sort everything out. These guys went the extra mile and that deserves praise. It's easy to sell a product and then claim the prize but real customer service starts when things go a little off side. So a full 10/10 rating customer feedback for a job well done, keep it up!

LUSSE 15-07-2020

Uitstekend geholpen in Amsterdam met veel kennis van zaken op gebied van TV en Sonos. Waarom Amsterdam ? Terwijl ik in Barendrecht woon.. de reden Tv moet geplaatst worden bij dochters in Amsterdam.

Walter van der Heijden 15-07-2020

De Denon Home 150 was niet voorradig, maar ik kreeg een goede aanbieding voor de Denon Home 250. Ik heb deze genomen, vond de stap naar Denon Home 350 te duur. Ik werd in de winkel Breda goed geholpen, kon eerst luisteren en vergelijken naar de gehele Denon Home serie

Mariska 15-07-2020

FOnline bestelling geplaatst om tv op te halen in Groningen. Tv had lange levertijd, ben toen gebeld door de winkel met een aantal vervangende opties. Kosteloos annuleren was er een van. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een andere optie, tv met korting.
Bestelling is toen ook zonder extra kosten aangepast naar thuis bezorgen. Hierdoor in eerste instantie geen factuur gekregen. Een mailtje naar de winkel gestuurd en direct de factuur alsnog in de mail ontvangen.

Prima contact met de werknemers van de winkel

Levi 15-07-2020

Vorig jaar heb ik in Nijmegen een mooie Heos soundbar gekocht. Helaas werkte deze na een jaar niet meer. Heb contact op genomen met de winkel en werd hier perfect geholpen door *****. Deze heeft contact opgenomen met Heos en hieruit bleek dat de Bar opgestuurd moest worden voor reparatie. Tijdens het reparatie proces heeft ******, me elke week netjes op de hoogte gehouden van de status. Erg fijn dat ik hier niet zelf achteraan moest bellen. Uiteindelijk bleek dat de Bar helaas niet te repareren was. ****** heeft me hierover gebeld en me een vervangend product aangeboden. Ondanks het kapot gaan van de Bar ben ik perfect geholpen en erg tevreden naar huis gegaan.

Bas 15-07-2020

Omdat ik graag een top televisie wilde kopen heb ik bij PlatteTV.nl een Samsung 75Q950TS aangeschaft. Zowiezo is de koopervaring geweldig met goede korting, inruil en installatieservice maar na 3 dagen was ik toch erg teleurgesteld in de Samsung. Binnen enkele dagen is geregeld dat de Samsung opgehaald wordt en ik nu de LG OLED77GX mag verwachten. Met dank aan Boyd en Umut van PlatteTV.nl!

Debby 15-07-2020

Super mooie winkel! Rustige uitstraling, ruimte en professionaliteit!
Personeel, erg vriendelijke en zeer behulpzaam. Ze hebben ook echt passie voor hun werk en willen vol enthousiasme alles vertellen en informeren. Wij zijn heel blij en ze hebben zeker het vertrouwen gegeven dat we bij hen aan het juiste adres waren.

Beste Debby,

Bedankt voor je mooie review! Wat goed om te lezen dat je het enthousiasme en de passie van onze collega's in de winkel hebt ervaren, dat is een mooi compliment. Heel veel plezier gewenst met je aankoop en hopelijk zien we je nog eens terug.

Arits 14-07-2020

Door onze zoon die bij jullie al een TV gekocht had zijn we bij jullie terecht gekomen .
We zijn geholpen door ene **** die zeer behulpzaam was .
Ook merkte we dat hij wist waar hij over sprak en dat gaf ons een goed gevoel om een juiste keuze voor een TV te maken en zodoende direct een beslissing in aankoop te maken .
De levering was de volgende dag door 2 mensen die de TV 65 inch uit de doos gepakt hebben en gecontroleerd op beschadigingen daarna weer terug in de doos .... super .
Deze TV was nergens goedkoper te krijgen . Van Samsung kregen we nog cash back van €300 .
Dit is voor ons weer eens het bewijs dat je niet naar een Mediamarkt hoeft te gaan .

Met vriendelijke groet

MW 14-07-2020

Duidelijke specificaties op website. Gunstige prijs en super snelle levering (1 dag). Zeer tevreden!

De Bie 14-07-2020

Ik ben uitstekend geholpen, heb uitgebreide uitleg gehad en heb een goede prijs gekregen voor de Samsung QE55Q80R.

Ingmar 14-07-2020

Zeer goed geholpen door verkoper xxxx.
Mooie winkel met veel keus en personeel met verstand van zaken en klantvriendelijk.

henk 14-07-2020

snelle levering, duidelijke communicatie en goed verpakte levering en bezorgt op tijd en op een correcte corona wijze.

August 14-07-2020

een eerlijke een uitgebreide voorlichting van de aankoop vrijdag besteld zaterdag in huis. Kan het nog sneller?

Beste August,

Heel veel sneller gaat ons denk ik niet lukken ;-) Maar wat goed om te horen dat je zo eerlijk en goed geholpen bent en daardoor uiteindelijk een weloverwogen keuze hebt kunnen maken. Heel veel plezier gewenst met je aankoop!

Ron 14-07-2020

We kregen uitstekende ondersteuning bij het kiezen voor een Sonos systeem. De verkoper ... was vakkundig, behulpzaam, bijzonder vriendelijk en gaf eerlijk (maatwerk) advies, een prima medewerker voor het bedrijf! Een andere verkoper die we op de achtergrond hoorden met de advisering, eveneens voor een Sonos systeem, beschikte over dezelfde kwaliteiten, beleefd, geduldig en met kennis van zaken . Kortom, een meer dan prima winkel!

Nico 14-07-2020

PlatteTv.nl had al een goede reputatie via verschillende prijsvergelijkers en deze hebben ze bij mij ook waargemaakt.
De aangeboden prijs op de website was al goed en na contact was extra korting ook nog mogelijk.
Ik heb alleen contact gehad via de eMail. De response tijd was erg goed en vriendelijk.
Na de bestelling waren ze ook zeer snel en duidelijk met hun reactie op mijn vragen.

Fred Willemsen 14-07-2020

Ik ben uitstekend wegwijs gemaakt, bij het zoeken van de juiste bij mij passende T.V. door de adviseur in Arnhem, ook betreft de technieken van de laatste decennia, Prima bedrijf,

René / Carpe Diem 14-07-2020

Helemaal prima. We werden heel vriendelijk en te woord gestaan. Zelfs een koopje koffie behoorde tot de mogelijkheden. Verkoper ..... legde alles duidelijk uit en vooral ook heel rustig omdat ik een medische handicap heb met mijn geheugen. Dit hield hij tijdens het hele bezoek goed vol. Chapeau. Hij luisterde heel goed naar onze wensen en voorkeuren. Daardoor hadden wij in no time onze nieuwe tv gekozen. Dit was bij diverse andere audio zaken wel anders. Daar probeerde men vaak je keuze in een bepaalde richting te sturen. Naar exemplaren waar meer aan verdient werd?? Platte TV/..... krijgen van ons een 9. Had een 10 geweest als in de verpakking wel de uitvoerige handleiding aanwezig was geweest zoals .... bevestigde na mijn expliciete vraag hierom.

Johan 14-07-2020

Ging voor het nieuwe topmodel Samsung 4K, online met ... een mooie zomerdeal kunnen maken, enkele uren later toestel zelf opgehaald in Amsterdam. Daar goed geholpen door ...... Daadwerkelijk NL model, dus geen gezeur met opsturen naar Polen oid mocht er wat mee aan de hand zijn. Volgens PlatteTV is dat bij concurrenten met lagere prijzen niet (altijd) het geval. Dat kan ik natuurlijk niet controleren, maar in de reviews lees je dat inderdaad wel eens. Overigens zeer, zeer tevreden met mijn aangeschafte TV.

Marco Heukshorst 14-07-2020

Prima geholpen bij Platte TV Doetinchem, prima deal aangeboden gekregen, en meegedacht.

Jan 14-07-2020

Netjes geholpen in Amsterdam. Mooi groot filiaal, met ruime keuze van toestellen. Ben goed en professioneel geholpen door ......, die mij erg de indruk gaf, goed te weten waar hij het over had. Ik kwam binnen voor een Samsung UE75NU7100, maar hij wist me al snel te overtuigen dat ik met mijn wensen beter voor een ander toestel kon gaan. Ontzettend blij met mijn aankoop. Vrouw ook blij. Waarschijnlijk minder als ze de prijs hoort. Kortweg, perfecte service, mooie tv en een tevreden klant!

S. van As 14-07-2020

Goed geholpen door ...... Erg snel gehandeld en goed advies. Dank daarvoor.

Carla 14-07-2020

We wilden graag persoonlijk advies en dat hebben we goed gekregen van (*). Hij heeft ons geweldig geholpen en we zijn echt heel blij met onze aankopen.

Emiel 14-07-2020

Heb een tv gekocht bij platte tv Breda. De verkoper wist echt op alle vragen die ik had een antwoord te geven. Je merkt echt dat ze er verstand van hebben.
De showroom is ruim opgezet en niet zoals bij andere elektronica zaken dat de tv’s op elkaar staan.
Zelfs retourneren is geen probleem.

C.L.Rave 14-07-2020

Wat ik tevens nog even wil vermelden, Vincent, degene die de televisie opgehangen en geinstalleerd heeft, heeft ruim de tijd genomen om ons alles rustig uit te leggen. Dus ook complimenten voor Vincent!

C.L.Rave 14-07-2020

Heerlijke winkel waar ieder product netjes en duidelijk te zien en te horen is. Zeer klantvriendelijk personeel met veel verstand van zaken. En ieder merk heeft zijn eigen kamer, echt fantastisch. Een echte aanrader!

Erik 14-07-2020

Vriendelijke hulp. Goeie aanraders en snelle afhandeling. 2e keer dat ik hier een tv koop. Ook andere producten gekocht. Altijd de beste prijs

Herman 14-07-2020

Erg prettig geholpen door iemand die meerwaarde geeft door gericht goed advies te geven zonder opdringerig te zijn.
Na het afrekenen is keurig netjes geholpen om de tv voorzichtig in de auto te leggen.

Marcel 14-07-2020

Een hele goede prijs en de levering was Top.
Ik kan niet anders zeggen dat alles goed was.

Rene schouten 14-07-2020

Mooie winkel met een mooi assortiment en personeel met verstand van zaken prima geholpen door (*)

May 14-07-2020

We zijn zeer tevreden over Plattetv.nl! Nadat we onze bestelling hadden gedaan kregen wij direct een beter aanbod (nieuwe model voor een kleine extra aanbetaling) aangeboden. De communicatie via de e-mail hierover verliep erg voorspoedig. Ook is de tv netjes op de juiste dag geleverd. De tv werd door PostNL extra home geleverd en uitgepakt en nagekeken. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Henkjan 14-07-2020

Perfect geholpen
Zeer tevreden over het product
Daar geldt nog Klant is Koning

Jeroen 13-07-2020

Alles op site is overzichtelijk en duidelijk. Na de bestelling geplaatst te hebben wordt je goed op de hoogte gehouden over de verdere afhandeling en vragen worden goed, duidelijk en snel beantwoord.

Adriaan 13-07-2020

Plattetv.nl is een fijne en vooral gebruiksvriendelijke site. Alles is makkelijk te vinden. De artikelen zijn zijn super prijsvriendelijk. Ze kunnen met gemak de concurrentie aan met welke andere site dan ook. Ook dat maakt deze site zeer de moeite waard. De bestelling wordt correct en op de beloofde datum bezorgd.

gerben 13-07-2020

de installateur deed het geweldig. vriendelijk en correct. Wel jammer dat ik van jullie planner doorgekregen had dat hij tussen 13.00 en 15.00 uur , en dat hij pas kwam om 15.40 uur.

Evert 13-07-2020

Voor mij geen twijfel bij aanschaf van een nieuwe tv. Ik wil als klant goede, relevantie informatie van een oprechte verkoper die met me meedenkt en samen met mij de meest geschikte TV uitzoekt voor de scherpste prijs. Platte TV biedt daarbij ook nog eens geweldige service. Platte TV heb ik inmddels meerdere keren aanbevolen bij familie en vrienden. Hun ervaringen wijken niet af van die van mij.

loek vankommer 13-07-2020

op internet gekeken en de prijzen plus eventuele service kon ik mij goedt in vinden!! in de winkel gekomen hadden wij zoveel keus dat wij blij waren met verkoper xxx die heeft ons door de bomen het bos weer laten zien en heeft ons perfect geholpen!! wij zijn ook naar onze aankoop met een goed gevoel weggegaan!! (een vrolijk persoon) de winkel is aan te raden !!!!!

Ton 13-07-2020

Bij toeval daar gekomen omdat we in meedere winkels naar smart tv zochten en ik daar een jaar of 3 geleden via internet TV voor me moeder gekocht heb erg veel keuze en vriendelijk personeel dus nu in de winkel zelf maar tv gekocht en meteen mee kunnen nemen

Simon 13-07-2020

En weer een review van mij over Platte tv in Eindhoven.

Deze keer een andere tv aangeschaft.
Niet omdat de vorig jaar aangeschafte Philips 55 Oled 803/12 tv niet beviel. Echt een fijne tv, prima beeld en in het geluid werd hij ondersteund door de Beam van Sonos helemaal goed dus.

Maar naar aanschaf van de Sonos Arc (ook bij Platte tv) kwamen xxx (Medewerker Platte tv)en ik er achter dat deze tv Dolby Atmos niet ondersteunde. Een kleine ramp in mijn gevoel. Want daar koop je geen Sonos Arc voor.

Na een gesprek met xxx bij Platte tv onder het genot van een kopje koffie. Kwam hij met het volgende voorstel. Hij zou de tv vervangen voor een Philips 55 Oled 804/12 deze tv ondersteund de Sonos Arc wel met weergave in Dolby Atmos.
En met een bijbetaling van 200 euro voelde ik mij koninklijk behandeld.
Een jaar tv kijken voor 200 euro is echt geen geld. nou ja een beetje dan.

Aangezien hij me zo tegemoet kwam, ben ik met xxx in overleg gegaan om van de tv een echte upgrade te maken.
Gevraagd wat de prijs zou zijn van een Philips 65 Oled 804/12. Na enig denken van xxx kwam hij met een aanbieding die mijn oren bijna niet konden geloven.
Ingegaan op zijn voorstel, en sinds kort hangt hij aan de muur in mijn huiskamer.

Ook over dat gedeelte meer dan tevreden. De medewerker (yyy van Platte tv) die dat voor zijn rekening heeft genomen, heeft ook vakwerk geleverd.
En ondanks dat het vrijdagmiddag laat was, heeft hij ruimschoots de tijd genomen om dat op een kundige manier te doen.
Hij was pas tevreden toen ik dat ook was. In een woord geweldig.

Daarom voor mij geen andere retailer dan Platte tv in Eindhoven ze behandel je altijd op een correcte manier.
Ze hebben mij nog nooit teleurgesteld. Ik ga niet op een ander kijken. Doe niet aan prijsvergelijkingen.
Nee hoor ik vertel gewoon wat ik wil hebben, vraag een scherpe prijs. En zodra die genoemd is, ben ik daar tevreden mee.
Iedereen moet er wat aan hebben denk ik dan.

Daarom ben ik al sinds ik bij Platte tv kom dik tevreden.
Er is er voor mij maar een, en dat is platte tv.

Beste Simon,

Bedankt voor je uitgebreide, mooie review! Eén van de unieke features van de Arc is natuurlijk Dolby Atmos, dus begrijpelijk dat dat voelde als een kleine ramp. Des te fijner om te lezen dat mijn collega's in Eindhoven je zo goed hebben geholpen en je nu dus geniet van je nieuwe TV en Sonos Arc (met Dolby Atmos).

We verwelkomen je de volgende keer uiteraard graag weer, tot die tijd: veel kijk- en luisterplezier!

Job Zeedzen 13-07-2020

Filiaal Eindhoven Ekkersrijt
Ongelofelijk, het enthousiasme en de vakkennis waarmee we eerst in de winkel (verkoper xxx) en later bij ons thuis (door installateur yyy) geholpen werden.
Zo'n hulp, vriendelijkheid en echt meedenken maak je niet vaak mee. En ik kreeg nog een mooi bedrag terug voor mijn oude TV; mooi meegenomen.
PlatteTV Eindhoven Ekkersrijt: Ga er zeker eens kijken en praten, ik kan het van harte aanbevelen!!

Hanneke 13-07-2020

Ik werd vriendelijk geholpen en kreeg alle mogelijkheden en opties geadviseerd.
Prima advies.
Het duurde wel even voordat ik aan de beurt was. Er liep veel personeel rond maar waren allemaal met iets bezig. Behalve met de klanten in de winkel. dat geeft een raar gevoel. Alsof andere dingen dan voorgaan op klanten.
Tip: ga dan niet in de winkel die dingen doen maar bijvoorbeeld achter in het magazijn.

Antoine 13-07-2020

Wij zijn door Thijs geholpen van team Eindhoven.
Wat een ontzettend aardige jongen, zeer veel kennis van zaken, beschaafd, kan zich heel goed inleven in de klant.
Kan prima adviseren , let heel goed op je persoonlijke wensen en omstandigheden, waardoor je een goede beslissing kunt nemen.
Wij waren vorig jaar al in de zaak geweest voor onze zoon, ook toen zijn wij door Thijs perfect geholpen en dat was ook de reden dat wij nu terug zijn gegaan.
Er is alle tijd voor je, ze laten alles horen en zien, de winkel is heel prettig, groot, schoon, mooie opstelling van de spullen.
Wij zijn meer dan tevreden.
Thijs, hartstikke bedankt!

Ria van den Berk 13-07-2020

Ben heel vriendelijke geholpen de site is ook overzichtelijk vriendelijke personeel

Robert van Barneveld 13-07-2020

Voor de tweede keer een TV aangeschaft via plattetv.nl en andermaal naar volledige tevredenheid. Werd snel geholpen met goed advies en ook het ophangen en installeren verliep weer keurig conform afspraak.

T.Joustra 13-07-2020

We waren op zoek naar een nieuwe tv Door vrienden werden wij op de winkel platte tv gewezen. We werden fantastisch geholpen for Jeroen En op zijn advies hebben wij een LG tv gekocht een 65 inch 4 k tv. Jullie hebben daar een prachtige winkel en veel succes in de toekomst De koffie was ook goed.
Groeten T. Joustra