plasmavisie.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over plasmavisie.be.

plasmavisie.be stelt zich voor

Plasmavisie is een sterke organisatie gespecialiseerd in audio en video en de zelfstandigheid van onze onderneming is een van onze sterkste wapens in de huidige concurrentiestrijd. De winkel draagt duidelijk het beeld uit van een online vakspeciaalzaak. U kunt online eenvoudig, betrouwbaar en veilig bestellen. U bent verzekerd van goede service in combinatie met een goede prijs. U vindt bij Plasmavisie de nieuwste PLASMA, LCD en LED televisies en heeft u het voordeel van een fysieke winkel tegen internetprijzen. Alle prijzen op onze website zijn inclusief 19% BTW. Plasmavisie wenst u veel winkelplezier.

Deze score is berekend op basis van 49 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.2

Vincenzo 24-02-2018 Via de website gekocht

Plasmavisie is top

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Top winkel ....
Goede begeleiding met keuze maken
Zeer vriendelijk klantenservice
Dank jullie wel ;)

Zeer tevreden klant 23-02-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar. De goedkoopste en snelste!

Op vrijdag de SAMSUNG QE55Q7F besteld. Voor de zekerheid toch eerst even gebeld of de tv ook echt in voorraad is en zo ja of de levering ook op zaterdag kan plaatsvinden omdat ik doordeweeks lastig thuis kan zijn voor ontvangst. De medewerker garandeert levering de volgende dag! Welnu, zaterdagochted om 07.03 uur krijg ik een telefoontje dat de medewerker van Plasmavisie over 20 minuten de tv komt afleveren.
Ongelooflijk!
Installatie tv is zeer eenvoudig. Al met al een nieuwe tv gekocht, afgeleverd en geinstalleerd binnen 24 uur! Geweldig om meteen dezelfde ochtend schaatsen te kijken in 4K!
Heel veel waardering voor dit bedrijf.
Een nieuwe tv kopen kan bij diverse internetaanbieders, deze gasten maken ook echt waar wat ze beweren.

svs 22-02-2018 Via de website gekocht

Snelle probleemloze levering

Laat in de avond Sony 49XE8077 besteld, volgende morgen geleverd. Winkelrevieuws gaven het vertrouwen om vooruit te betalen. Nu bijna 3 maanden later geen enkel probleem.

hans 22-02-2018 Via de website gekocht

super zaak

tweede keer in 10 jaar dat ik een tv koop bij dit bedrijf.
je wordt perfect geholpen aan de telefoon en super advies.
daarnaast zijn ze ook nog goedkoop ten opzichten van veel andere winkels.
de volgende tv koop ik weer bij plasmavisie. zeker weten.

W.J.J.M. Jansen 21-02-2018 Via de website gekocht

Samsung Curved TV 55"

Via internet bij Plasmavisie terecht gekomen op 'Black Friday' waar een geweldige aanbieding werd gedaan. Zeer goede kwaliteit TV voor een voordelige prijs en alle denkbare service. In de avond besteld en de volgende dag geleverd!

Henk-Martijn Schuldink 21-02-2018 Via de website gekocht

Prima service, snel en makkelijk.

De service is uitstekend maar uiteindelijk draait het om de prijs, vele modellen vind je nergens goedkoper.

Dennis Thuis 21-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig via website zoeken en dan belllen voor advies!

Fantastisch bedrijf, goede informatie die klopt, duidelijke afspraken over kosten en levertijd, die was wat langer dan verwacht maar dat was van te voren al duidelijk vertelt dus prima service.

Tiemens 21-02-2018 Via de website gekocht

Goed product voor scherpe prijs

LG 65SJ850V TV online besteld via de website. Levering binnen de gestelde tijd. Bezorging via PostNL Extra@Home. Product zoals op de website omschrijft ook ontvangen. Gewoon geschikt voor NL en een recent model voor honderden euro voordeliger. Verders geen contact gehad met de winkel, was niet nodig. Tevreden!

Marcel 21-02-2018 Via de website gekocht

Plasma wie?

Ik had nog nooit gehoord van Plasmavisie, maar de TV die ik op het oog had was daar het gunstigst geprijst. Eerst maar even een telefoontje aan gewaagd dus. En meteen overtuigd. 16:00 uur 's middags besteld, meteen de volgende dag in huis. Prima geregeld allemaal.

Rob 16-02-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service.

Mensen: koop aub uw tv ergens anders, maar zeker niet bij Plasmavisie.nl.
Vanaf aanschaf tot uiteindelijk het annuleren van de aankoop was het 1 grote berg ellende. Voorraad info op website klopt niet. Besteld toestel was niet op voorraad terwijl anders op website vermeld stond. Zelfs na 2 maanden wachten stond de levertijd nog op 7 werkdagen. Je wordt telefonisch aan "het lijntje" gehouden. Mensen vertellen de grootste verhalen (lees: leugens) om je maar als wachtende klant te behouden. Er worden valse beloftes gedaan die men niet waar kan maken. Ook is er totaal geen verder communicatie vanuit Plasmavisie.nl.
Zo blij dat ik hier niet mijn tv gekocht heb. Wat ik eigenlijk van ze vindt is helaas niet mogelijk om hier te schrijven maar deze winkel verdient geen bestaansrecht.
Ik zou jullie dan ook zeker niet willen aanraden hier ook maar iets te kopen via website of winkel.

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 18-02-2018

Beste, wij vinden het jammer dat wij u niet hebben kunnen helpen met het uitleveren van uw order, maar na dit even nagekeken te hebben is er wel degelijk duidelijk naar u gecommuniceerd via email en telefoon en wij hebben ook verteld dat de levering van het product langer zou duren en te lang duurde en of u de order niet beter kon annuleren omdat wij er nog geen zicht op hadden en u wilde zelf steeds wachten. Er zijn geen beloftes gemaakt maar eerlijke duidelijkheid.

Het Plasmavisie team.

nico 21-01-2018 Via de website gekocht

alles is prima gegaan

Hier een leuke televisie gevonden aan een zeer scherpe prijs. De levering verliep vlekkeloos, ook in België dus.Met de dienst na verkoop heb ik geen ervaring want het is allemaal prima.

WG 21-01-2018 Via de website gekocht

Goed product voor goede prijs

Samsung televisie online besteld via de website. Levering was ruim binnen de gestelde verwachte levertijd. Bezorg via PostNL Extra@Home (live updates en 30 minuten van te voren een sms aankondiging). Na installatie bleek dat het scherm meerdere dode pixels bevatte. Contact via de mail gehad en overlegd om langs te gaan in de winkel. In de winkel dezelfde constatering gemaakt met een mederwerker en is het scherm omgeruild.

Ton v W 18-01-2018 Via de website gekocht

Goede firma

Heb inmiddels een tweede tv daar gekocht, er word vermeld dat de geleverde tv toestellen niet goed functioneren met de Nederlandse markt. Niets is minder waar alles werkte perfect en de prijs is t.o.v. diverse andere aanbieders zeer scherp. Als ik kijk naar het verschil heb ik over de twee toestellen circa 900 euro bespaart. Enige minpuntje is dat er geen gebruikers instructie in het Nederlands bij zit, jammer maar deze is simpel van het web te halen bij Samsung. Bij de eerste tv was de storing welke ik heb gehad zeer snel verholpen. Prima dus.
Levering was ook prima.

jan 18-01-2018 Via de website gekocht

superprijs ultrasnel geleverd superservice

toestel gekozen op basis van revieuws op internet plasmavisie was het goedkoopst liefst maar 1000€ goedkoper dan coolblue besteld en binnen de 15 uur afgeleverd kan alleen maar positief zijn installatie in belgie probleemloos verlopen bedankt plasmavisie

MdeGroot 08-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige prijzen EN service

Mooie 65” LG OLED signature gekocht. Prijs was zeer concurrerend. Op moment van aanschaf scheelde het 37%. Ik kwam er na de 14 dagen zichttermijn achter dat het scherm een aantal te zichtbare vervormingen had. Dan denk je wel even: oef!
Mail gestuurd naar Plasmavisie en zonder discussie werd het toestel omgeruild. Echt fantastische service! Deze webwinkel met Experience center is dus echt een aanrader!

johan den hartigh 06-01-2018 Via de website gekocht

goede service

Ik heb voor plasmavisie gekozen zij zijn de goedkoopste ik had hem 30 oktober gekocht maar er zat een blauwe vlek op het scherm na wat heen en weer gemaild te hebben kreeg ik een andere was daar erg content over, beeld is niet te overtreffen (heb veel tv s gehad maar deze is verbluffend zo mooi beeld ook geluid uitstekend IK ZOU ZEGGEN KOPEN!

gerrit 21-12-2017 Via de website gekocht

te lang wachten op een tv

tv online besteld staat erbij niet op voorraad 3-7 dagen levertijd. Daar kan ik meeleven. na 7dagen mailtje gestuurd wanneer mijn tv komt Antwoord u krijgt zelf bericht maar volgende week is ie leverbaar. na nog 7 dagen gewacht te hebben een paar mailtjes er aangewaagd wanneer de levering plaats vond geen antwoord Vandaag een boze mail gestuurd toen plotseling wel antwoord dat deze tv niet geleverd kan worden maar wel een ander model.

Fred 11-12-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

TV binnen een dag geleverd. Wel apart dat er wed aangegeven dat alles geïnstalleerd zou worden door bezorger. Niet aangevraagd en niet gekregen. Alles was aanwezig en goed verpakt. Zeer tevreden.

W.Mol 11-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Wij zijn na een tijd zoeken bij deze website gekomen en hadden een goede prijs, hebben de tv op zaterdagavond besteld en werd op maandag al thuis bezorgd.

G Starreveld 06-12-2017 In de winkel gekocht

wat een super zaak

Wat een super zaak. Ik had voor een project een serie schermen nodig. Via een relatie werd ik gewezen op de Plasmavisie. Ik heb de tijd even genomen en ben naar Barneveld gereden. Aldaar ben ik super begeleid en werd er ruim de tijd genomen, met koffie.

Daarna hebben we een super deal gemaakt, waarbij we alle twee erg tevreden waren. Ook de levering was zeer correct, alles gecontroleerd en pas vertrek bij tevredenheid.

Ook de aftersale is zeer correct. Kortom opzoek naar een scherm, voor mij maar 1 adres en dat is Plasmavisie. Heb reeds al paar relaties de weg gewezen, ook zij hebben de zelfde ervaring.

Het was mij een genoegen,

Gaston Starreveld

Rutger 05-12-2017 Via de website gekocht

Prima!

Samsung tv besteld, was niet op voorraad. Zou paar werkdagen duren. Tv kwam in de aanbieding, goedkoper en langere garantie. Keurig aanpast door Plasmavisie, langere garantie en verschil terug gekregen. Duurde even, maar top geregeld.

Jacques 04-12-2017 Via de website gekocht

Negatieve ervaring

Tv gekocht tijdens aanbieding, maar twee dagen later was die tv overal goedkoper! Ik heb gevraagd of ze me het verschil winden retouren. Na ellenlange mails waarin ze om de pot draaien moeten constateren dat ze dat dus niet doen. Retouren kan ook niet want de tv heeft langer dam twee uur aangestaan. Ze beweren een prijsvechter te zijn maar de realiteit is anders. Ook de mails van de klantenservice waren erg onprofessioneel. Ik raad het af hier wat te kopen. Beter in een vertrouwde speciaalzaak.

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 05-12-2017

Beste, u koopt een tv bij ons en is op dat moment een van de goedkoopste op internet. Als dan 2 dagen later ergens de tv elders iets goedkoper is wilt u het verschil terug, terwijl de prijs bij ons nog steeds hetzelfde was. Wij kunnen er niks aan doen dat op dat moment elders iemand onder de prijs gaat zitten. En het verschil was ook nog eens niet zo heel hoog. Ook andere shops zouden dan niet hierin meegaan. U kunt geen bedrag claimen na enkele dagen omdat iemand anders een actie heeft op dat moment en de TV ook al 2 dagen door u is gebruikt. Overigens heeft u ook tegenover andere aanbieders 4 jaar i.p.v 2 jaar standaard garantie. U had dus een zeer goede deal. Maar omdat wij niet mee willen meegaan hiermee zijn wij een slechte zaak en slechte service en vinden dat erg jammer. Als de tv besteld was en nog niet geleverd en wij zouden intussen de prijs verlagen dan zou dat bij u ook aangepast worden, maar u claimt achteraf na de aankoop en na de levering en na de ingebruikname met een actie van een andere shop.

Ronald 29-11-2017 In de winkel gekocht

Goedkoop en goede service

Eerst naar Barneveld gereden om duidelijk te krijgen welke tv het zou worden. Gekozen voor oled tv van lg.Volgende dag al in huis.
Kwam ergens niet uit met instellen even gebeld meteen goed geholpen. Goedkoop en klantvriendelijk.

Jim 20-11-2017 Via de website gekocht

Probeerden me voor de gek te houden

Ik wilde een SAMSUNG UE55MU7000 kopen en kwam op de site van Plasmavisie uit. Wat voor mij belangrijk was, was dat de tv vlug geleverd kon worden, dus ik heb specifiek erop gelet of deze op voorraad was. Op de website stond "ruim op voorraad". Toen ik na het bestellen niks meer hoorde heb ik gebeld. Daar beweerden ze keihard dat toen ik de TV bestelde er op de website stond dat deze niet op voorraad was. Tijdens het telefoongesprek hebben ze vlug deze status verandert om mij dit te doen laten geloven. Ik had echter al net iets eerder het scherm geopend en er stond (net als toen ik bestelde) "ruim op voorraad". Toen ik op hun verzoek het scherm ververste was deze status verdwenen. Dus inderdaad tijdens het telefoongesprek veranderd door hun om mij voor de gek te houden. Ik heb gelijk geannuleerd. Het duurde helaas nog bijna 2 weken voordat ik mijn geld terug had. Ik vind het echt schandalig hoe deze winkel met z'n klanten omgaat en raad Plasmavisie daarom zeker niet aan.

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 20-11-2017

Beste Jim, deze TV stond tijdens het bestellen niet op voorraad en er stond netjes bij 3-7 werkdagen. Eventueel screenshot kunt u krijgen als u dat wilt van ons systeem en zien ook dat er zelfs een mail naar u is uitgegaan van een collega met de aanbieding de duurdere 55mu7070 te leveren voor dezelfde prijs, die was wel in voorraad. En soms kan een voorraad verschil ook wel eens voorkomen online en offline omdat wij ook een winkel hebben. Wij hebben het net nagekeken en ten tijde dat u bestelde was het laatste exemplaar net voor u besteld. Wij werken echter op bestel volgorde. U heeft met Ideal betaald en wij hebben direct de volgende dag via de betaalprovider Multisafepay het betaalde bedrag op refund gezet. Als het dan bijna 2 weken duurt dan ligt dat niet aan ons omdat via hun systeem het bedrag dan weer terug gestort word omdat u ook eerst via ideal aan hun betaald.

Jim 20-11-2017

@Plasmavisie: Ik vind het erg jammer dat jullie dit blijven volhouden. Ik weet gewoon 100% zeker dat deze TV op "ruim op voorraad" stond toen ik bestelde. Tijdens mijn telefoongesprek met jullie zocht ik dit nog eens op en toen stond er nog steeds "ruim op voorraad". Toen vroegen jullie mij het scherm te verversen en toen was deze status weg. Dat betekent gewoon dat jullie de status tijdens het telefoongesprek hebben aangepast.

De mail waar jullie naar verwijzen over de 7070 kan ik niet vinden in mijn mailbox.

Met betrekking tot de terugbetaling. Ook dit vind ik raar. Ik had woensdag 8 november mijn geld terug gevraagd. Toen ik maandag 13 november navraag hierover deed via de mail, antwoordden jullie "Deze ligt bij de financiële administratie. Eind van de week worden de creditering uitgevoerd.".

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 20-11-2017

Beste, als u al eens eerder op onze site was geweest en dat neem ik aan dan is het regelmatig weleens zo dat je bij websites een pagina moet verversen. Dat hebben wij zelf ook soms als we iets veranderen online zien we het pas na verversen. Wij houden de voorraad zo goed mogelijk bij en overal worden weleens fouten gemaakt, maar wij blijven echt bij ons antwoord. Was het een fout en dat ie wel op voorraad stond dan kunnen wij dat toch gewoon zeggen, geen enkele reden om dat te ontkennen. Het kan gebeuren en is niks ernstigs aan. Wel uiteraard vervelend voor een klant als deze de TV de volgende dag verwacht. Daar ben ik het met u zeker over eens. De terug betaling is echt wel de volgende dag online ingevoerd door een collega. U had u geld retour binnen 14 dagen en wij begrijpen ook in het algemeen dat niet iedereen zomaar 2 tv's kan kopen en moet wachten tot het bedrag retour is om elders te bestellen. Daarom hebben wij ook echt de volgende dag meteen het bedrag bij de betaalprovider op refund gezet. Maar al met al wel onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopen wel dat u geniet van uw nieuwe TV.

tkbarth31 16-11-2017 In de winkel gekocht
Plasmavisie Barneveld

Fijne zaak met goede service

Bij de bestelling van onze nieuwe tv prima geholpen, en na enkele dagen werd er nog gebeld of alles naar wens is,

Jan Prinsen 14-11-2017 In de winkel gekocht

Prima bedrijf

Mijn derde flatscreen die ik bij Plasmavisie heb gekocht. Prima service. Bij mijn eerste flatscreen kwam net na de garantieperiode een gifgroene verticale streep in het beeld. Prima opgelost. Thuis opgehaald en met een nieuw panel weer thuisgebracht.

Lidy 14-11-2017 In de winkel gekocht
Barneveld

Goede service en komt afspraken na.

Naar Barneveld afgereisd maar helaas de tv was niet voorradig. Zou verstuurd worden. En 2 dagen later werd hij keurig bij ons afgeleverd.
We werden zelfs nog gebeld of het installeren van de tv gelukt was. Anders konden we altijd een beroep op hem doen.

Samira 11-11-2017 Via de website gekocht

Super service!

Supersnel en met duidelijke communicatie geleverd,. Heb nog even voor het bestellen persoonlijk contact gehad met Ruby die heel vriendelijk en behulpzaam was!

Bas 10-11-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering

Een scherpe prijs, snelle levering en ook na een paar dagen nabellen of alles goed gegaan is en of de tv bevalt 👍🏻

Pascal 09-11-2017 Via de website gekocht

Website belooft dingen die ze niet altijd waar kunnen maken

Gekozen om bij Plasmavisie te bestellen omdat ze de volgende dag konden leveren. Tenminste, de website zei "ruim voorradig" en "morgen in huis" op iedere pagina tijdens het bestellen. Echter kwam die niet. Meerdere keren moeten bellen en emailen om te horen dat hij (misschien) ruim een week later komt. Dat is niet zo netjes natuurlijk. Zet dan niet op je website dat je de volgende dag gaat leveren.

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 09-11-2017

Beste Pascal, wij doen altijd ons uiterste best om de voorraad online zo goed mogelijk up to date te houden. Ook omdat wij een winkel hebben en dan de voorraad bijgehouden moet worden i.v.m winkel en online verkoop. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat iemand net in de winkel een TV aanschaft en meeneemt en dat u op dat moment een laatste exemplaar op voorraad online besteld en de klant in de winkel die meeneemt. Uiteraard is dat vervelend. Het kan ook wel eens voorkomen en vooral en deze drukkere periode dat tijdens het bestellen ook andere klanten hetzelfde bestellen en dat dat net het moment is dat iemand net iets eerder was. Wij kunnen dit helaas niet altijd voorkomen en verzenden op bestel volgorde. Mocht u het niet goed hebben ervaren dan wel onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Jortel 09-11-2017 Via de website gekocht

TV besteld en een betere gekregen

Ik had een 32/5600 besteld maar kreeg een 32/5500 deze is 50 euro duurder .
Maar zonder problemen geleverd . ja dat is nog eens service .ik bestel daar meer je hoeft niet om korting te vragen die krijg je gewoon.

Chris 02-11-2017 Via de website gekocht

Zeer fijn, deskundig en snel geholpen

Nadat we ons op internet hadden ingelezen was onze keus voor een oled tv zo goed als gemaakt. Ik wilde wel graag ook zien en horen wat ik wilde kopen, en we konden bij Plasmavisie gelijk komen kijken in hun showroom. We werden er vakkundig en erg vriendelijk geholpen, gelukkig totaal niet opdringerig. Ik heb de dag erop gebeld dat ik graag een tv wilde kopen, en had hem de volgende dag al keurig in huis. Plasmavisie heeft de laagste prijs en stelt deze ook steeds bij. De tv overtreft onze verwachtingen. Ik zou het iedereen aanraden om hier een tv te kopen!

Erik 02-11-2017 Via de website gekocht

Super snel en voordelig

Ik vond plasma visie op het internet en heb er nu eentje voor mijn ouders gekocht en eentje voor mezelf.In beide gevallen,snel duidelijk en zeer voordelig!!Een aanrader...

Jeroen 30-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering Samsung TV

Bestelproces en levering zijn vlekkeloos verlopen. De TV die ik wilde hebben was niet op voorraad volgens de website maar is toch binnen een paar dagen geleverd. Goede service dus.

Wander 17-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende klantenservice

We zijn uitermate tevreden over de uitstekende service van Plasmavisie omtrent de levering, welke eerst 8 dagen zou duren en daarna is terug gebracht naar 3 dagen levertijd.
Zo konden we toch in het weekend al genieten van de aankoop.

Ook is een bedankje op zijn plaats voor degene die ons in de winkel geholpen heeft en met ons meegelopen is naar de auto om de toch wel grote doos van 1.44 m goed in de auto te krijgen.

De telefonische navraag van Plasmavisie of alles naar wens was gegaan, wordt zeer gewaardeerd.

Martin 28-09-2017 Via de website gekocht

verschrikkelijk nieuws gehad

Wij krijgen na een probleem (strepen in beeldscherm)met de televisie van samsung te horen dat wij later problemen gaan krijgen met het toestel, met de ci+module en omdat de televivie uit Hongarije komt en dat samsung dat niet ondersteund.
IK vind dat plasmavisie ons misleid hebt met de zogenaamde aanbieding maar tis gewoon een verbouwde televisie die hun kopen in Hongarije en hier door verkopen .
En bij het melden van ons probleem bij samsung moesten wij dit er bij zeggen....
(Belangrijk voor u is om het toestel aan te melden als een Samsung UE49KS8000!!)

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 09-11-2017

Beste Martin, alle Samsung toestellen komen uit 1 fabriek en er komt maar 1 type van de lopende band. Er zijn bijvoorbeeld wel verschillende distribiteurscodes. Wij kopen inderdaad niet rechtstreeks in bij Samsung waardoor wij niet gebonden zijn aan duurdere (advies) prijzen. Onze toestellen zijn hetzelfde als bij Samsung NL en werken ook alleen maar correct in Nederland (Benelux) en zit dus geen verschil in ( dit kan ook niet want er bestaat maat 1 type) en hebben Ziggo, Netflix NL, enzovoort. OOk verkopen wij toestellen met de Nederlandse distribiteurscode op de doos. Dit kan soms verschillend zijn. Als de TV voor het eerst word opgestart kunt u ook enkel maar kiezen uit Nederland, Belgie of Luxemburg qua landinstelling. Ook is Samsung gewoon bij u langs geweest aan huis en heeft de TV gerepareerd. Zo wij hopen dat u weer geniet van uw TV.

Jeroen 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en correcte afhandeling

Woensdag laat, maar voor 10 uur een nieuwe televisie gekocht.
Goede en snel werkende site waarbij het makkelijk was om de producten met elkaar te vergelijken. En dan ook nog eens ruim 100 euro goedkoper dan MediaMarkt #ikbentochnietgek

Het bestel proces was eenvoudig en makkelijk te doen ook de betaal methode was perfect. Jammer alleen dat er extra kosten gerekend worden wanneer je betaalt met een creditcard.
Enige min punt was dat de optie tot extra verlenging niet te selecteren was.

Levering was super snel. De volgende ochtend werd de nieuwe televisie voor het middag uur geleverd.

Plasmavisie is zeker een aanrader.

Wil de Groot 13-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Goedkoop en een snelle service.
Ook na dat ik na een paar maanden erachter kwam dat ik mijn garantiebewijs niet meer kon vinden. Even een mailtje en gelijk al een mailtje terug met het garantiebewijs. Top!!

bert 01-08-2017 Via de website gekocht

Top!!!!!

Perfect service zondagavond tv besteld, maandag om 13.30 uur tv bezorgd de samsung Qled 65 inch met gebogen scherm.
Mensen laat je niet oplichten door andere ketens deze tv was 1600 euro !!! goedkoper als bij de bekende mediamarkt.
Service van plasmavisie is perfect bij installatie herkende hij de ci module niet naar 1.5 uur aan de telefoon te hebben gehangen met Ziggo geen stap verder gekomen.
Volgende dag met plasma visie gebeld en probleem binnen 30 seconden opgelost.Ci Module was verouderd nieuwe gehaald 1.3 module en klaar

Marjo 04-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

Bestelde product tot 2x toe niet op afgesproken tijd geleverd door bezorgdienst. Door plasmavisie alles aan gedaan, zelfs op dag dat winkel gesloten was, om het probleem op te lossen, wat uiteindelijk ook is gelukt. Excuses aangeboden, terwijl het niet hun fout was. Zelfs cadeau ter compensatie ontvangen.
Bedrijf is telefonisch goed bereikbaar. Emails worden snel beantwoord, meestal gelijk na ontvangst. Klachten worden direct in behandeling genomen en snel opgelost.
Kortom: Top winkel!!
Krijgt van mij een 10 vanwege de uitstekende service.

Niels 30-06-2017 Via de website gekocht

Top!!!

Snelle levering en top service. Dat ze ook nog de goedkoopste zijn, is helemaal mooi meegenomen. Inmiddels voor de 2e keer een TV bij Plasmavisie besteld.

Leonaart Alwin Marengo 29-06-2017 Via de website gekocht

Waarom zou je bij plasmavisie kopen

Ik heb bij plasmavisie een televisie gekocht op advies van mijn buurman .
De service was goed,de levering prima en de prijs zeer goed een voordeel van € 321.-
Telefonisch werd mij alles verteld over mijn aankoop garantie enz.

Jan de Rooij 24-06-2017 Via de website gekocht

Verdraaid goedkoopen en prima service !

De site is overzichtelijk en de artikelen zeer voordelig geprijsd.
Het assortiment is zeer divers,daarbij krijg je tevens uitgebreide specificaties.
Telefonisch contact is mogelijk,wat heel prettig is en tegelijkertijd vetrouwen geeft.
Ik heb Plasmavisie bij mijn buurman aanbevolen,hij heeft meteen een nieuwe tv. besteld,
uiteraard bij Plasmavisie!
Ben je toe aan een nieuwe tv.dan komt Plasmavisie op de eerste plaats!

Peter 24-05-2017 Via de website gekocht

Super en geweldige service

De tv die heb gekocht was 250.00 euro goedkoper als bij de andere landelijke zaken en de levering ging geheel volgens afspraak , super

Marco Schrijver 01-05-2017 In de winkel gekocht

Goede reparatie en nette coulance regeling Samsung TV

Eind 2014 had ik via Plasmavisie een Samsung UE48HU7500 tv gekocht. Vanwege de lage prijs en korte reisafstand had ik gekozen voor Plasmavisie.

Net 1,5 maand na het verlopen van mijn garantie kreeg ik ineens een probleem met de koelventilator (ratelend geluid). Ik heb toen hierover met de Samsung klantenservice contact opgenomen. Doordat het probleem zo vlak na het verlopen van de garantie ontstond, zou er een coulance regeling van toepassing zijn. Er is vervolgens een service opdracht gemaakt voor Selectro (reparateur). Volgens Selectro (en later Samsung Nederland) zou er geen coulance regeling door Samsung Benelux toegepast kunnen worden, omdat het een import toestel is. Dit is natuurlijk waardeloos van Samsung Benelux.

Vervolgens heb ik mijn probleem voorgelegd aan Plasmavisie. Ik heb de tv naar Plasmavisie gebracht en ze hebben de reparatie afgehandeld via het Europese service centrum. Hierdoor was ik mijn tv behoorlijk lang kwijt. Gelukkig kreeg ik gedurende die periode een prima leen toestel van Plasmavisie. Vorige week kon ik de tv weer ophalen. De ventilator is vervangen, en de tv werkt nu weer prima. Wat ik uitstekend vind is dat de volledige reparatie kosten vergoed zijn onder coulance van Plasmavisie. Dat is toch wel goede service!

Ton 30-04-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven op de website

Na lang zoeken op allerlei fora en demo's heb ik gekozen voor de LG OLED65B6V. De televisie heb ik tenslotte gekocht bij Plasmavisie omdat ik daar goede reviews zag staan. Onze plaatselijke leverancier gaf een negatief advies over dit soort bedrijven omdat de zij apparaten verkochten voor de oost europese markt en je dan problemen kan krijgen met bv de kaart module voor ziggo enz. Dit was absoluut niet juist en bij de installatie was een van de eerste vragen Land en regio waarna alles in het nederlands verder ging en prima werkt. De prijs bij Plasmavisie was wel 900 euro lager dan bij de grote MM's

Leo Jansen 28-04-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en betrouwbaar

Ik heb bij Plasmavisie een TV gekocht vanwege de scherpe prijs. Telefonisch geïnformeerd, prima te woord gestaan en werd volgende dag geleverd. Dat hebben ze prima gedaan en afgeleverd door Extra@home van PostNL. Ik geef een 8 omdat het altijd beter kan maar het is eigenlijk een 10 waard.

C. Broekhuizen 18-04-2017 Via de website gekocht

Beste online winkel

Alle merken en types worden verkocht en zeer uitvoerig beschreven, zodat je een juiste keuze online kunt maken. Ik heb mijn aankoop nergens in Nederland goedkoper aangetroffen en het werd de volgende dag keurig gratis thuisbezorgd op het geplande tijdstip. Ben zeer tevreden !

Meryem 25-03-2017 In de winkel gekocht

Lg oled 55inch 910v

Leuke winkel. Vriendelijk personeel. Hulpvriendelijk. Leuke tv scherpe prijzen.ik ben er tevreden over.

Jaspers 15-03-2017 Via de website gekocht

Slechte ervaring

Bestellen is vrij eenvoudig gedaan. Leveren gaat erg snel en goed maar dan. Thuis na installatie geconstateerd dat de achterkant van de tv openstaat links boven het scherm gebeld, mails gestuurd maar geen contact gekregen. Balen van deze slechte ervaring.

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 22-03-2017

Beste, wij hebben een mail ontvangen op 12-03 en deze beantwoord op 14-03 en een email ontvangen op 14-03 en deze beantwoord op 15-03. Wederom met de instructies. Heeft u deze niet ontvangen dan excuses hiervoor.