plasmavisie.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over plasmavisie.be.

plasmavisie.be stelt zich voor

Plasmavisie is een sterke organisatie gespecialiseerd in audio en video en de zelfstandigheid van onze onderneming is een van onze sterkste wapens in de huidige concurrentiestrijd. De winkel draagt duidelijk het beeld uit van een online vakspeciaalzaak. U kunt online eenvoudig, betrouwbaar en veilig bestellen. U bent verzekerd van goede service in combinatie met een goede prijs. U vindt bij Plasmavisie de nieuwste PLASMA, LCD en LED televisies en heeft u het voordeel van een fysieke winkel tegen internetprijzen. Alle prijzen op onze website zijn inclusief 19% BTW. Plasmavisie wenst u veel winkelplezier.

Deze score is berekend op basis van 60 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Rob 20-05-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Fijne webshop en goed product voor een mooie prijs. Goed contact zowel via email als via telefoon. Ze reageerden snel op mijn vragen. Voor mij geen andere winkel meer als ik weer een tv nodig heb.

BG Klomp 15-05-2018 Via de website gekocht

Plasmavisie heeft nalatige service

Let op! Plasmavisie is een onbetrouwbaar bedrijf! Wij zijn al meer dan een jaar bezig een goede TV hier te krijgen. Plasmavisie reageert niet op Email. Bij telefoneren zeggen ze dat .... de eigenaar je terug belt, nou ...., niets van dat alles he.... Het duurt werkelijk gemiddeld 3 maand, voordat ze reageren of helemaal niet, in dit geval.... Werkelijk meer dan een jaar bezig een goede tv hier te krijgen. Het is huilen met de pet op met Plasmavisie, want ze komen hun afspraken niet na.

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 15-05-2018

Beste, gereageerd word er wel degelijk en als we terug kijken dan zijn we inderdaad lang bezig en is er wel ruim 20 keer heen en weer gemaild, maar zal dit nader toelichten. U wilde een 60ks7000. Deze heeft u ook besteld en gekregen. Na enige tijd is volgens u de tv niet in orde. Zijn problemen mee, maar u wilde deze tv niet meer maar liever een grotere tv. Eerst wilt u bepalen wat u bij wilt betalen. U wilde maximaal 200,- euro bijbetalen terwijl het verschil met de nieuwe andere tv bijna 650,- euro was. Daar gingen wij niet mee akkoord en na lang heen en weer mailen en een dreiging van u als we niet akkoord gingen dan zou u slechte reviews schrijven zijn we uitgekomen op een bedrag van 350,- euro. Dus dat was water bij de wijn voor ons en geen marge meer. Maar we wilde goede service verlenen. Dan heeft u de tv en heeft u weer klachten na enige tijd. Hierop is Samsung enkele keren bij u geweest en heeft 2 x het panel vervangen en 1 x een moederbord. Dan zijn er nog steeds klachten volgens u en dan is ook de afstandsbediening niet meer goed. Ook deze heeft u een nieuwe voor ontvangen. En zo stapelt het zich op. Dan eist u eerst het geld terug en dan de tv pas terug. Zo werkt dat niet en bij terugname willen wij eerst de tv zodat wij kunnen bekijken samen met de Samsung servicedienst of het inderdaad nog zo is.

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 15-05-2018

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 19-05-2018

Wij hebben akkoord gegeven dat wij u het volledige bedrag terug geven wat destijds betaald heeft en dan het prijsverschil met de nieuwe tv die u wilt. Een goede oplossing en service. Nu begint het weer dat u een fikse korting wilt. Hier kunnen wij niet nog een keer mee akkoord gaan en willen dan ook graag de tv hebben om de laatste klacht op te lossen en als dat niet mogelijk is dan krijgt u van ons een vervangend exemplaar van exact hetzelfde model.

BG Klomp 21-05-2018

Beste,

Laten we wel bij de feiten blijven.

Er is meerdere malen, niet gereageerd. O.a 2X een periode van 3 maand, waarin niet is teruggebeld, niet wordt gereageerd op E-mail of whatsapp. Als de service goed geweest, was het probleem ook al verholpen en schrijf je ook niet zo'n review. Door het lange wachten ben je dan een half jaar langer bezig dan nodig is (volledige communicatie is uiteraard bewaard en wil ik wel plaatsen voor u ter referentie?).

Ja wij wilden een nieuwe 60ks7000. Vanaf de start werkte de software niet, waren er problemen met de ARC aansluiting, het geluid naar de tv ontvanger en liep de TV constant vast. Bovendien was na 3 maanden met de afstandsbediening werken, de opdruk niet meer leesbaar en bladerde hij af. Voor zo'n high end model moet dit niet kunnen (ook die foto en mail wil ik wel voor u plaatsen). Daarnaast staat het verhaal van de software staat ruim op het Samsung Forum en is van de week nog geconfirmeerd door mede eigenaar Chris (die mijn klacht overigens heeft op gepakt van zijn collega en waarmee ik momenteel in een positief gesprek ben (daarmee snap ik de reactie ook niet helemaal).

Ook na omruiling is er nog 6 a 7 keer met Samsung Hulp contact geweest om de TV meerdere malen te resetten en instellingen aan te passen door de software problemen (ook die communicatie is aanwezig). De uitleg van de Samsung voor de software problemen is dat de TV officieel andere software heeft. En ik moet zeggen na updates en een origineel moederbord, werkt de software veel beter.

Bovendien is er gewoon een ruiling aangevraagd, maar dit duurde ook maanden om te leveren, waar eerst over een week werd gesproken. Pas toen heb ik voorgesteld een andere TV te kopen om dit te versnellen. Ik heb toen een uit de hogere serie besteld en die kwam niet in dezelfde 60 inch maat, alleen 65. Ik zal ook zeker niet ontkennen dat ik na maanden wachten, heb gedreigd de koop te ontbinden en reviews te schrijven (wat ik nu dus nu uiteindelijk ook, na weer een periode van nalatigheid heb gedaan).

In dezelfde E-mail wordt aangegeven de TV zonder kosten om te ruilen. Dit was achteraf een inschattingsfout/ communicatiefout van jullie. In een negatief en stug service proces zeg ik maximaal 200,- bij te leggen, over mijn eigen budget en niet hoger. Waar ik zelfs dus uiteindelijk 350,- heb bijbetaald. De week erop stond de tv van ~2700 voor ~2400, dus laten we daar nou ook niet in gaan overdrijven.

Na omruiling van de TV is de reparatieservice van Samsung hier inderdaad nog enkele malen geweest voor reparaties, maar ook dat heb ik zelf geregeld.

Dat schets wel een ander plaatje dan uw reactie.... De KS lijn van Samsung geeft geweldig beeld, maar kampt met een fors aantal afwerk klachten en software bugs. Hier is de leverancier wellicht ook zeker wel wat de dupe van geworden. Toch zul je dan strakke communicatie moeten houden met je klant, waarbij reactie het minste is wat je kunt doen.

Nogmaals mede-eigenaar Chris heeft de zaak nu oppakt en daar ben ik momenteel positief mee in gesprek.

Met vriendelijke groet, Brian

Heleen 05-05-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Ik ben heel erg tevreden kon niet beter, werd prima op de hoogte gehouden over de levering!
En toen ik een ander leveringsadres doorgaf i.v.m. verhuizing ging het in een keer goed!!
Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen!
Ook de man die het kwam bezorgen was erg aardig en heeft samen met mij het meubel helpen uitpakken en nagekeken op schade!!!
Bedankt

Willem 01-05-2018 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke site. Stukken goedkoper dan andere shops. Moest wel wat langer wachten, want mijn model was even niet voorradig.

John 09-04-2018 Via de website gekocht

Prima Services

Had eerst nog wat vragen rondom aanschaf LG Oled TV. Reactie kreeg ik supersnel binnen en bestelling gedaan en de volgende dag geleverd. Ben zeer tevreden.

John 08-04-2018 Via de website gekocht

Prima service, goede aflevering, prima prijs, aan te raden

Groot assortiment, prima bestelservice, prima aflevering, gewoon erg goed. Helemaal naar verwachting.

M. 07-04-2018 Via de website gekocht

Top webshop, goede service

LG OLED besteld bij Plasmavisie. Levering was sneller dan verwacht. er was 1 week afgegeven, maar dat was achteraf slechts 2 dagen. De tv werd netjes door twee man afgeleverd in huis. Goede service, snelle levering. Geweldige TV

Harold bos 06-04-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Na veel reviews gelezen te hebben ook van andere webwinkels had ik het beste gevoel
Bij plasmavisie en dat gevoel klopte.
Ik heb een samsung qled q7 65 inch besteld bij plasmavisie en keurig binnen 24 uur afgeleverd.
Telefonisch is dit bedrijf ook goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan
Conclusie: een geweldig goed top bedrijf, klantvriendelijk een aanrader.

Renata Ton 06-04-2018 Via de website gekocht

Super service met belletje van chauffeur die onderweg was.

Overzichtelijke website.Makkelijk je bestelling te plaatsen direct een bevestigings email met later een track& trace code.Prima geregeld.

codebondt 06-04-2018 Via de website gekocht

Top producten tegen de laagste prijs.

Tegenwoordig is het met interneteenvoudig om prijzen te vergelijken. Maar je weet niet
Of de leverancier ook betrouwbaar is.
Plasmavisie hanteert de laagste prijzen en is zeer betrouwbaar.
Ik had vooruit betaald, kreeg direct een bericht dat zij de bestelling gingen klaarmaken en de volgende dag werd de TV bezorgd.
De prijs die ik bij Plasmavisie betaalde voor een LG OLED tv was €400,- minder dan bij
Mediamarkt.
Snel verdiend en zelfs 3 jaar garantie ( bij Mediamarkt 1 jaar)

Jippie 30-03-2018 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

Snelle en correcte levering, laagste prijs en goede info op website. Specificaties kloppen en afspraken worden nagekomen. Prima dus!

Gied45 04-03-2018 Via de website gekocht

Beste prijs, snelle levering

De prijs was de beste die ik kon vinden dn de levering zeer snel. Alleen het laatste stukje wat moeizaam omdat de chauffeur de weg niet zo goed kende

platte buis 03-03-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed.

's Avonds besteld en volgende dag voor 8 uur 's morgens binnen.
Plasmavisie is geen eendagsvlieg gebleken maar een degelijke organisatie dat het logistiek uitstekend op orde heeft tegen zeer scherpe prijzen.

Te vreden klant 03-03-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak en beloftes

Goede site duidelijke omschrijving
Hebben alles waar gemaakt wat op de site stond.
Tv’s zeer scherp geprijsd.

ouder echtpaar 01-03-2018 Via de website gekocht

mooi beeld

snel geleverd volgens afspraak. via mail diversen vragen gesteld werden direct beantwoord.
tv type lg55b7v geweldig beeld tot heden geen problemen.

Marleen 01-03-2018 Via de website gekocht

Zó hoort het !!

Goede website, snelle én zeer korrekte levering! Voor de consument een mooie prijsstelling.
TV kopen? Vergelijk op de site, bestel, betaal en geniet!

Marek 25-02-2018 Via de website gekocht

Fast delivery, spotless quality, great customer service

PlasmaVisie.nl offered the best price of LG OLED55B7 - over 17% lower than MediaMarkt. They delivered the TV the next day as promised. The TV worked very well, but we started to think that 65" might be actually better than 55", so we contacted PlasmaVisie customer service if we can exchange for a bigger one and pay the extra (still with the 17% discount on the much bigger and more expensive TV). Indeed this was possible, because we still had the original packaging and the TV was barely unpacked and tested. The response of the customer service (in this case it was a man called Hans) was very fast and we were able to to come to agreement very quickly. Now we have 65", very happy with it and I believe that PlasmaVisie.nl are doing a great job, selling top quality TVs for very competitive prices. Customer service was remarkably fast and responsive. Thank you PlasmaVisie, thank you Hans!

Vincenzo 24-02-2018 Via de website gekocht

Plasmavisie is top

Top winkel ....
Goede begeleiding met keuze maken
Zeer vriendelijk klantenservice
Dank jullie wel ;)

Zeer tevreden klant 23-02-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar. De goedkoopste en snelste!

Op vrijdag de SAMSUNG QE55Q7F besteld. Voor de zekerheid toch eerst even gebeld of de tv ook echt in voorraad is en zo ja of de levering ook op zaterdag kan plaatsvinden omdat ik doordeweeks lastig thuis kan zijn voor ontvangst. De medewerker garandeert levering de volgende dag! Welnu, zaterdagochted om 07.03 uur krijg ik een telefoontje dat de medewerker van Plasmavisie over 20 minuten de tv komt afleveren.
Ongelooflijk!
Installatie tv is zeer eenvoudig. Al met al een nieuwe tv gekocht, afgeleverd en geinstalleerd binnen 24 uur! Geweldig om meteen dezelfde ochtend schaatsen te kijken in 4K!
Heel veel waardering voor dit bedrijf.
Een nieuwe tv kopen kan bij diverse internetaanbieders, deze gasten maken ook echt waar wat ze beweren.

svs 22-02-2018 Via de website gekocht

Snelle probleemloze levering

Laat in de avond Sony 49XE8077 besteld, volgende morgen geleverd. Winkelrevieuws gaven het vertrouwen om vooruit te betalen. Nu bijna 3 maanden later geen enkel probleem.

hans 22-02-2018 Via de website gekocht

super zaak

tweede keer in 10 jaar dat ik een tv koop bij dit bedrijf.
je wordt perfect geholpen aan de telefoon en super advies.
daarnaast zijn ze ook nog goedkoop ten opzichten van veel andere winkels.
de volgende tv koop ik weer bij plasmavisie. zeker weten.

W.J.J.M. Jansen 21-02-2018 Via de website gekocht

Samsung Curved TV 55"

Via internet bij Plasmavisie terecht gekomen op 'Black Friday' waar een geweldige aanbieding werd gedaan. Zeer goede kwaliteit TV voor een voordelige prijs en alle denkbare service. In de avond besteld en de volgende dag geleverd!

Henk-Martijn Schuldink 21-02-2018 Via de website gekocht

Prima service, snel en makkelijk.

De service is uitstekend maar uiteindelijk draait het om de prijs, vele modellen vind je nergens goedkoper.

Dennis Thuis 21-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig via website zoeken en dan belllen voor advies!

Fantastisch bedrijf, goede informatie die klopt, duidelijke afspraken over kosten en levertijd, die was wat langer dan verwacht maar dat was van te voren al duidelijk vertelt dus prima service.

Tiemens 21-02-2018 Via de website gekocht

Goed product voor scherpe prijs

LG 65SJ850V TV online besteld via de website. Levering binnen de gestelde tijd. Bezorging via PostNL Extra@Home. Product zoals op de website omschrijft ook ontvangen. Gewoon geschikt voor NL en een recent model voor honderden euro voordeliger. Verders geen contact gehad met de winkel, was niet nodig. Tevreden!

Marcel 21-02-2018 Via de website gekocht

Plasma wie?

Ik had nog nooit gehoord van Plasmavisie, maar de TV die ik op het oog had was daar het gunstigst geprijst. Eerst maar even een telefoontje aan gewaagd dus. En meteen overtuigd. 16:00 uur 's middags besteld, meteen de volgende dag in huis. Prima geregeld allemaal.

Rob 16-02-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service.

Mensen: koop aub uw tv ergens anders, maar zeker niet bij Plasmavisie.nl.
Vanaf aanschaf tot uiteindelijk het annuleren van de aankoop was het 1 grote berg ellende. Voorraad info op website klopt niet. Besteld toestel was niet op voorraad terwijl anders op website vermeld stond. Zelfs na 2 maanden wachten stond de levertijd nog op 7 werkdagen. Je wordt telefonisch aan "het lijntje" gehouden. Mensen vertellen de grootste verhalen (lees: leugens) om je maar als wachtende klant te behouden. Er worden valse beloftes gedaan die men niet waar kan maken. Ook is er totaal geen verder communicatie vanuit Plasmavisie.nl.
Zo blij dat ik hier niet mijn tv gekocht heb. Wat ik eigenlijk van ze vindt is helaas niet mogelijk om hier te schrijven maar deze winkel verdient geen bestaansrecht.
Ik zou jullie dan ook zeker niet willen aanraden hier ook maar iets te kopen via website of winkel.

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 18-02-2018

Beste, wij vinden het jammer dat wij u niet hebben kunnen helpen met het uitleveren van uw order, maar na dit even nagekeken te hebben is er wel degelijk duidelijk naar u gecommuniceerd via email en telefoon en wij hebben ook verteld dat de levering van het product langer zou duren en te lang duurde en of u de order niet beter kon annuleren omdat wij er nog geen zicht op hadden en u wilde zelf steeds wachten. Er zijn geen beloftes gemaakt maar eerlijke duidelijkheid.

Het Plasmavisie team.

nico 21-01-2018 Via de website gekocht

alles is prima gegaan

Hier een leuke televisie gevonden aan een zeer scherpe prijs. De levering verliep vlekkeloos, ook in België dus.Met de dienst na verkoop heb ik geen ervaring want het is allemaal prima.

WG 21-01-2018 Via de website gekocht

Goed product voor goede prijs

Samsung televisie online besteld via de website. Levering was ruim binnen de gestelde verwachte levertijd. Bezorg via PostNL Extra@Home (live updates en 30 minuten van te voren een sms aankondiging). Na installatie bleek dat het scherm meerdere dode pixels bevatte. Contact via de mail gehad en overlegd om langs te gaan in de winkel. In de winkel dezelfde constatering gemaakt met een mederwerker en is het scherm omgeruild.

Ton v W 18-01-2018 Via de website gekocht

Goede firma

Heb inmiddels een tweede tv daar gekocht, er word vermeld dat de geleverde tv toestellen niet goed functioneren met de Nederlandse markt. Niets is minder waar alles werkte perfect en de prijs is t.o.v. diverse andere aanbieders zeer scherp. Als ik kijk naar het verschil heb ik over de twee toestellen circa 900 euro bespaart. Enige minpuntje is dat er geen gebruikers instructie in het Nederlands bij zit, jammer maar deze is simpel van het web te halen bij Samsung. Bij de eerste tv was de storing welke ik heb gehad zeer snel verholpen. Prima dus.
Levering was ook prima.

jan 18-01-2018 Via de website gekocht

superprijs ultrasnel geleverd superservice

toestel gekozen op basis van revieuws op internet plasmavisie was het goedkoopst liefst maar 1000€ goedkoper dan coolblue besteld en binnen de 15 uur afgeleverd kan alleen maar positief zijn installatie in belgie probleemloos verlopen bedankt plasmavisie

MdeGroot 08-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige prijzen EN service

Mooie 65” LG OLED signature gekocht. Prijs was zeer concurrerend. Op moment van aanschaf scheelde het 37%. Ik kwam er na de 14 dagen zichttermijn achter dat het scherm een aantal te zichtbare vervormingen had. Dan denk je wel even: oef!
Mail gestuurd naar Plasmavisie en zonder discussie werd het toestel omgeruild. Echt fantastische service! Deze webwinkel met Experience center is dus echt een aanrader!

johan den hartigh 06-01-2018 Via de website gekocht

goede service

Ik heb voor plasmavisie gekozen zij zijn de goedkoopste ik had hem 30 oktober gekocht maar er zat een blauwe vlek op het scherm na wat heen en weer gemaild te hebben kreeg ik een andere was daar erg content over, beeld is niet te overtreffen (heb veel tv s gehad maar deze is verbluffend zo mooi beeld ook geluid uitstekend IK ZOU ZEGGEN KOPEN!

gerrit 21-12-2017 Via de website gekocht

te lang wachten op een tv

tv online besteld staat erbij niet op voorraad 3-7 dagen levertijd. Daar kan ik meeleven. na 7dagen mailtje gestuurd wanneer mijn tv komt Antwoord u krijgt zelf bericht maar volgende week is ie leverbaar. na nog 7 dagen gewacht te hebben een paar mailtjes er aangewaagd wanneer de levering plaats vond geen antwoord Vandaag een boze mail gestuurd toen plotseling wel antwoord dat deze tv niet geleverd kan worden maar wel een ander model.

Fred 11-12-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

TV binnen een dag geleverd. Wel apart dat er wed aangegeven dat alles geïnstalleerd zou worden door bezorger. Niet aangevraagd en niet gekregen. Alles was aanwezig en goed verpakt. Zeer tevreden.

W.Mol 11-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Wij zijn na een tijd zoeken bij deze website gekomen en hadden een goede prijs, hebben de tv op zaterdagavond besteld en werd op maandag al thuis bezorgd.

G Starreveld 06-12-2017 In de winkel gekocht

wat een super zaak

Wat een super zaak. Ik had voor een project een serie schermen nodig. Via een relatie werd ik gewezen op de Plasmavisie. Ik heb de tijd even genomen en ben naar Barneveld gereden. Aldaar ben ik super begeleid en werd er ruim de tijd genomen, met koffie.

Daarna hebben we een super deal gemaakt, waarbij we alle twee erg tevreden waren. Ook de levering was zeer correct, alles gecontroleerd en pas vertrek bij tevredenheid.

Ook de aftersale is zeer correct. Kortom opzoek naar een scherm, voor mij maar 1 adres en dat is Plasmavisie. Heb reeds al paar relaties de weg gewezen, ook zij hebben de zelfde ervaring.

Het was mij een genoegen,

Gaston Starreveld

Rutger 05-12-2017 Via de website gekocht

Prima!

Samsung tv besteld, was niet op voorraad. Zou paar werkdagen duren. Tv kwam in de aanbieding, goedkoper en langere garantie. Keurig aanpast door Plasmavisie, langere garantie en verschil terug gekregen. Duurde even, maar top geregeld.

Jacques 04-12-2017 Via de website gekocht

Negatieve ervaring

Tv gekocht tijdens aanbieding, maar twee dagen later was die tv overal goedkoper! Ik heb gevraagd of ze me het verschil winden retouren. Na ellenlange mails waarin ze om de pot draaien moeten constateren dat ze dat dus niet doen. Retouren kan ook niet want de tv heeft langer dam twee uur aangestaan. Ze beweren een prijsvechter te zijn maar de realiteit is anders. Ook de mails van de klantenservice waren erg onprofessioneel. Ik raad het af hier wat te kopen. Beter in een vertrouwde speciaalzaak.

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 05-12-2017

Beste, u koopt een tv bij ons en is op dat moment een van de goedkoopste op internet. Als dan 2 dagen later ergens de tv elders iets goedkoper is wilt u het verschil terug, terwijl de prijs bij ons nog steeds hetzelfde was. Wij kunnen er niks aan doen dat op dat moment elders iemand onder de prijs gaat zitten. En het verschil was ook nog eens niet zo heel hoog. Ook andere shops zouden dan niet hierin meegaan. U kunt geen bedrag claimen na enkele dagen omdat iemand anders een actie heeft op dat moment en de TV ook al 2 dagen door u is gebruikt. Overigens heeft u ook tegenover andere aanbieders 4 jaar i.p.v 2 jaar standaard garantie. U had dus een zeer goede deal. Maar omdat wij niet mee willen meegaan hiermee zijn wij een slechte zaak en slechte service en vinden dat erg jammer. Als de tv besteld was en nog niet geleverd en wij zouden intussen de prijs verlagen dan zou dat bij u ook aangepast worden, maar u claimt achteraf na de aankoop en na de levering en na de ingebruikname met een actie van een andere shop.

Ronald 29-11-2017 In de winkel gekocht

Goedkoop en goede service

Eerst naar Barneveld gereden om duidelijk te krijgen welke tv het zou worden. Gekozen voor oled tv van lg.Volgende dag al in huis.
Kwam ergens niet uit met instellen even gebeld meteen goed geholpen. Goedkoop en klantvriendelijk.

Jim 20-11-2017 Via de website gekocht

Probeerden me voor de gek te houden

Ik wilde een SAMSUNG UE55MU7000 kopen en kwam op de site van Plasmavisie uit. Wat voor mij belangrijk was, was dat de tv vlug geleverd kon worden, dus ik heb specifiek erop gelet of deze op voorraad was. Op de website stond "ruim op voorraad". Toen ik na het bestellen niks meer hoorde heb ik gebeld. Daar beweerden ze keihard dat toen ik de TV bestelde er op de website stond dat deze niet op voorraad was. Tijdens het telefoongesprek hebben ze vlug deze status verandert om mij dit te doen laten geloven. Ik had echter al net iets eerder het scherm geopend en er stond (net als toen ik bestelde) "ruim op voorraad". Toen ik op hun verzoek het scherm ververste was deze status verdwenen. Dus inderdaad tijdens het telefoongesprek veranderd door hun om mij voor de gek te houden. Ik heb gelijk geannuleerd. Het duurde helaas nog bijna 2 weken voordat ik mijn geld terug had. Ik vind het echt schandalig hoe deze winkel met z'n klanten omgaat en raad Plasmavisie daarom zeker niet aan.

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 20-11-2017

Beste Jim, deze TV stond tijdens het bestellen niet op voorraad en er stond netjes bij 3-7 werkdagen. Eventueel screenshot kunt u krijgen als u dat wilt van ons systeem en zien ook dat er zelfs een mail naar u is uitgegaan van een collega met de aanbieding de duurdere 55mu7070 te leveren voor dezelfde prijs, die was wel in voorraad. En soms kan een voorraad verschil ook wel eens voorkomen online en offline omdat wij ook een winkel hebben. Wij hebben het net nagekeken en ten tijde dat u bestelde was het laatste exemplaar net voor u besteld. Wij werken echter op bestel volgorde. U heeft met Ideal betaald en wij hebben direct de volgende dag via de betaalprovider Multisafepay het betaalde bedrag op refund gezet. Als het dan bijna 2 weken duurt dan ligt dat niet aan ons omdat via hun systeem het bedrag dan weer terug gestort word omdat u ook eerst via ideal aan hun betaald.

Jim 20-11-2017

@Plasmavisie: Ik vind het erg jammer dat jullie dit blijven volhouden. Ik weet gewoon 100% zeker dat deze TV op "ruim op voorraad" stond toen ik bestelde. Tijdens mijn telefoongesprek met jullie zocht ik dit nog eens op en toen stond er nog steeds "ruim op voorraad". Toen vroegen jullie mij het scherm te verversen en toen was deze status weg. Dat betekent gewoon dat jullie de status tijdens het telefoongesprek hebben aangepast.

De mail waar jullie naar verwijzen over de 7070 kan ik niet vinden in mijn mailbox.

Met betrekking tot de terugbetaling. Ook dit vind ik raar. Ik had woensdag 8 november mijn geld terug gevraagd. Toen ik maandag 13 november navraag hierover deed via de mail, antwoordden jullie "Deze ligt bij de financiële administratie. Eind van de week worden de creditering uitgevoerd.".

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 20-11-2017

Beste, als u al eens eerder op onze site was geweest en dat neem ik aan dan is het regelmatig weleens zo dat je bij websites een pagina moet verversen. Dat hebben wij zelf ook soms als we iets veranderen online zien we het pas na verversen. Wij houden de voorraad zo goed mogelijk bij en overal worden weleens fouten gemaakt, maar wij blijven echt bij ons antwoord. Was het een fout en dat ie wel op voorraad stond dan kunnen wij dat toch gewoon zeggen, geen enkele reden om dat te ontkennen. Het kan gebeuren en is niks ernstigs aan. Wel uiteraard vervelend voor een klant als deze de TV de volgende dag verwacht. Daar ben ik het met u zeker over eens. De terug betaling is echt wel de volgende dag online ingevoerd door een collega. U had u geld retour binnen 14 dagen en wij begrijpen ook in het algemeen dat niet iedereen zomaar 2 tv's kan kopen en moet wachten tot het bedrag retour is om elders te bestellen. Daarom hebben wij ook echt de volgende dag meteen het bedrag bij de betaalprovider op refund gezet. Maar al met al wel onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopen wel dat u geniet van uw nieuwe TV.

tkbarth31 16-11-2017 In de winkel gekocht
Plasmavisie Barneveld

Fijne zaak met goede service

Bij de bestelling van onze nieuwe tv prima geholpen, en na enkele dagen werd er nog gebeld of alles naar wens is,

Jan Prinsen 14-11-2017 In de winkel gekocht

Prima bedrijf

Mijn derde flatscreen die ik bij Plasmavisie heb gekocht. Prima service. Bij mijn eerste flatscreen kwam net na de garantieperiode een gifgroene verticale streep in het beeld. Prima opgelost. Thuis opgehaald en met een nieuw panel weer thuisgebracht.

Lidy 14-11-2017 In de winkel gekocht
Barneveld

Goede service en komt afspraken na.

Naar Barneveld afgereisd maar helaas de tv was niet voorradig. Zou verstuurd worden. En 2 dagen later werd hij keurig bij ons afgeleverd.
We werden zelfs nog gebeld of het installeren van de tv gelukt was. Anders konden we altijd een beroep op hem doen.

Samira 11-11-2017 Via de website gekocht

Super service!

Supersnel en met duidelijke communicatie geleverd,. Heb nog even voor het bestellen persoonlijk contact gehad met Ruby die heel vriendelijk en behulpzaam was!

Bas 10-11-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering

Een scherpe prijs, snelle levering en ook na een paar dagen nabellen of alles goed gegaan is en of de tv bevalt 👍🏻

Pascal 09-11-2017 Via de website gekocht

Website belooft dingen die ze niet altijd waar kunnen maken

Gekozen om bij Plasmavisie te bestellen omdat ze de volgende dag konden leveren. Tenminste, de website zei "ruim voorradig" en "morgen in huis" op iedere pagina tijdens het bestellen. Echter kwam die niet. Meerdere keren moeten bellen en emailen om te horen dat hij (misschien) ruim een week later komt. Dat is niet zo netjes natuurlijk. Zet dan niet op je website dat je de volgende dag gaat leveren.

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 09-11-2017

Beste Pascal, wij doen altijd ons uiterste best om de voorraad online zo goed mogelijk up to date te houden. Ook omdat wij een winkel hebben en dan de voorraad bijgehouden moet worden i.v.m winkel en online verkoop. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat iemand net in de winkel een TV aanschaft en meeneemt en dat u op dat moment een laatste exemplaar op voorraad online besteld en de klant in de winkel die meeneemt. Uiteraard is dat vervelend. Het kan ook wel eens voorkomen en vooral en deze drukkere periode dat tijdens het bestellen ook andere klanten hetzelfde bestellen en dat dat net het moment is dat iemand net iets eerder was. Wij kunnen dit helaas niet altijd voorkomen en verzenden op bestel volgorde. Mocht u het niet goed hebben ervaren dan wel onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Jortel 09-11-2017 Via de website gekocht

TV besteld en een betere gekregen

Ik had een 32/5600 besteld maar kreeg een 32/5500 deze is 50 euro duurder .
Maar zonder problemen geleverd . ja dat is nog eens service .ik bestel daar meer je hoeft niet om korting te vragen die krijg je gewoon.

Chris 02-11-2017 Via de website gekocht

Zeer fijn, deskundig en snel geholpen

Nadat we ons op internet hadden ingelezen was onze keus voor een oled tv zo goed als gemaakt. Ik wilde wel graag ook zien en horen wat ik wilde kopen, en we konden bij Plasmavisie gelijk komen kijken in hun showroom. We werden er vakkundig en erg vriendelijk geholpen, gelukkig totaal niet opdringerig. Ik heb de dag erop gebeld dat ik graag een tv wilde kopen, en had hem de volgende dag al keurig in huis. Plasmavisie heeft de laagste prijs en stelt deze ook steeds bij. De tv overtreft onze verwachtingen. Ik zou het iedereen aanraden om hier een tv te kopen!

Erik 02-11-2017 Via de website gekocht

Super snel en voordelig

Ik vond plasma visie op het internet en heb er nu eentje voor mijn ouders gekocht en eentje voor mezelf.In beide gevallen,snel duidelijk en zeer voordelig!!Een aanrader...