Observe & Protect - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Observe & Protect.

Observe & Protect stelt zich voor

Scherpe prijzen, Service & Support is bij ons normaal

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

arvago 20-06-2015 Via de website gekocht

Op de website kiezen wat je nodig hebt, bestellen en ten laatste 2 dagen later bij jou thuis (zelfs in Belgie)

Een service van onbeschrijfbare waarde, Een service die je nergens anders vind. ONGELOOFLIJK MAAR WAAR

Het assortiment is gewoon compleet, Zonder enige twijfel.

Ik kan eerlijk zeggen voor mij is er maar één en dat is www.obspro.nl
Wie op een ander gaat kopen moet wel gek zijn.

Ik kan met een gerust hart zeggen, voor mij is er maar één en dat is www.obspro.nl ER BESTAAT GEWOON NIEMAND BETER. Zowel als materiaal, deskundigheid van de zaakvoerder en service, geduld en vriendelijkheid. Ik ben een leek op gebied van ip camera's en heb deze nu nodig omdat ik en gehandicapte partner heb en ik dagelijks meer dan 12 uur van huis ben. Ik heb dan bij Observe & Protect via de website www.wanscam-winkel.nl 7 camera's besteld, op 2 dagen tijd in mijn bezit (naar België). De heer xxxx volgt de verzending zelf op, zodat er helemaal niets verkeerd kan lopen. Ik heb dan geprobeerd de camera's zelf te installeren en dat lukte redelijk goed, want het is wel gemakkelijk om de basisprincipes te installeren. Maar ik ben ook niet van de slimste en had al direct een probleempje (door mijn eigen toedoen). Dan eventjes een telefoontje en een emailtje naar de Observe & Protect en geloof het of niet. Die mens heeft mij gewoon online al meerdere keren geholpen en dit geloof al je helemaal niet VOLLEDIG GRATIS. Zelf heb ik wel het één en ander geprobeerd om te doen, maar neem het van mij aan, je hebt soms toch wel eens een professional nodig hoor en de vakkennis van Observe & Protect is echt niet te onderschatten, zelfs de providers en routers van het buitenland zijn hem niet vreemd. En dan nog iets niet helemaal onbelangrijk. Observe & Protect kan u ook adviseren welk bewakingsprogramma u het best gebruikt en zelfs al koop je dat ergen anders, u krijgt de volledige bijstand die je nodig hebt EN WEERAL EENS GRATIS. Ik zelf heb door mijn eigen toedoen wel enige problemen gehad, omdat ik met meerdere pc's werk, tablet en smartphone en ik zeg wel duidelijk DOOR MIJN EIGEN LOMPIGHEID, maar Observe & Protect heeft mij altijd direct met de glimlach geholpen. En nu nog iets ZELFS IN HET WEEKEND OF OP EEN ZONDAG. Zo kan ik werkelijk nog uren doorgaan, maar weet je wat, als je meer wenst te weten, neem eens contact op met Observe & Protectr en indien jullie wensen mogen jullie mij ook zeker altijd contacteren want voor mij is deze mens een HELD. Nu zullen jullie wel denken, daar zit iets achter, dat is een familielid of de één of andere vriend die dit hier neerpent. Enfin even in het kort en voor alle duidelijkheid. Ik heb geen enkel verwantschap met Observe & Protect er word mij ook niet gevraagd dit te schrijven, ik heb xxxx ook nog nooit ontmoet, ik ben gewoon een heel tevreden klant. Maar wil je weten hoe en waarom ik zo reageer? Doe eens zaken met de Observe & Protect en je zal het direct weten :) Dus: Willen jullie geen cent te veel betalen, uitstekend materiaal hebben, deskundige bijstand, goede service, een vriendelijk persoon aan de lijn, slechts één adres: WWW.OBSPRO.NL

Bigpapa 13-12-2014 Via de website gekocht

De klant is hier tenminste nog koning.

Na probleem met de instalatie, heeft de medewerker van de winkel mij uitstekend geholpen. Werkt nu 100%.

Meer heb je niet nodig. Kan altijd meer. Maar als je er om vraagt dan zak hij het zeker bestellen.

Goedkoop, snel, en uitstekende service. Ook in het weekend.

De service van 200% waar menige winkel een puntje aan kan zuigen