Nedgame - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Nedgame.

Schrijf een review voor deze winkel

Rob 21-02-2019

Game was niet bezorgt. Ze stuurden gelijk een nieuwe op. Goede zaak.

Stijn F. 21-11-2018

Nieuw gekocht 2de hands gekregen

Nintendo switch gekocht (diablo editie), met lets go pikachu editie (2 ledige bestelling), vond het al raar dat er een bult op doos stond net alsof je iets terug in doos steekt maar niet zoals het werd verpakt, alles zat ingepakt, maar was niet echt dichtgekleefd, er lag geen plastiekje op het scherm, en langs links en rechts gebruikssporen van iemand die switch verscheidene keren in en uit het laadstation heeft genomen. Het is niet de eerste keer dat ik dit meemaak met een webshop van Nederland.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

elineoosterloo 11-10-2018

Snelle levering en groot assortiment

Ik krijg mijn games altijd super snel binnen als ik bij Nedgame bestel. Vind de prijzen ook uitstekend. Sommige retrogames zijn wel erg prijzig, maar als ik er eentje binnenkrijg die ik te
beschadigd vind voor die prijs, mag ik hem gewoon weer omruilen.

Dennis 27-09-2018

Van rapportcijfer 1 naar een 10

Nav onderstaande review vandaag totaal verrast en mail ontvangen dat de zaak nogmaals besproken is en dat mijn zoontje 20 euro terugkrijgt en FIFA 2019 toegestuurd krijgt.
Van een 1 nar een 10 mbt de after sales.

Review 26-9-2018
Zoontje van 11 heeft dd 21-09-2018 PS4 slim 1 TB aangeschaft met twee controllers a 350 euro!
Vandaag 26-09-2018 kregen wij een mailtje van Nedgame met daarin een aktie. PS4 slim met twee controllers FIFA 2019 en een ander spel voor 328 euro. Gebeld met klantenservice, maar men kon niets doen, want het gebeurd vaker dat de klant een week later hetzelfde gekochte goed elders goedkoper ziet. Ik gaf aan, maar niet bij dezelfde winkel! Men kon er helemaal niets mee. Ik stelde nog voor bv dan alleen het spel FIFA te ontvangen en dat ikzelf het verschil van 328 en 350 euro aan mijn zoontje gaf, maar ik had beter met een papagaai kunnen bellen, want het antwoord was wederom dat ze helemaal niet konden doen. Ik zou deze winkel dus niet adviseren.

Willemien 26-08-2018

Fijne uitgebreide keuze bij nedgame

Snelle levering...en netjes verpakt..
Prima producten ontvangen...
Als er iets misgaat word 't opgelost..

Neboyscha 01-07-2018

Belabberde service Nedgame.nl

Afgelopen december een tritton headset cadeau gehad van mijn vrouw. Dat was een prijzige headset van 130 euro. Prachtig ding, goeie geluidskwaliteit. Het vreemde was twee geleden bij het afzetten de schelp afbrak. Mijn vorige tritton headset heb ik 4 jaar gebruikt en deze ging dus al a een half jaar defect.

Na een mailtje gestuurd te hebben naar de klantenservice van Nedgame, vroegenze mij foto’s te sturen. Het oordeel luidde dat ze het niet konden beoordelen en dat ze headset wilde zien. Afijn ik dat ding opgestuurd en toen begin de vreemde manier van aftersales.

Allereerst kreeg ik een mail dat ik het product niet goed verpakt had opgestuurd en dat zij niet verantwoordelijk zijn voor elke vorm van schade die door het verzenden is veroorzaakt. Ik heb dat ding in de originele verpakking retour gezonden.
Ik vond dat de aanname werd gewekt dat ze zich hier elk moment op konden beroepen. Dat heb ik ze telefonisch ook duidelijk gemaakt. Maar dat werd door de klantenservice niet gewaardeerd. Maar vriendelijk als ik ben heb ik ze verteld dat ik vertrouwde op een goede afhandeling en dat ik alle vertrouwen had in de service van Nedgame.

Na 2 dagen kreeg ik bericht. Breuk valt niet onder de garantievergoeding. De moeite en kosten van het verzenden had in mijn optiek toch bespaard kunnen blijven dit te vermelden na mijn eerste mailtje ? Overigens heb ik wel keurig na 1 dag mijn kapotte headset terug gezonden gekregen.

Lang verhaal kort, beroerde service. Helaas zal ik geen gebruik meer maken van deze website. Ze leveren idd snel, maar bij gebreken blijven ze helaas achter.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Jillaboy 03-05-2018

Super vriendelijk en geweldige service!

Ik game al voor een flink aantal jaren en ik houd ervan om mijn games als hard copy in de winkel te kopen. Zo kom ik al een lange tijd bij Nedgame. Altijd vriendelijke service en vooral gericht om jou als klant te helpen en niet zomaar een product aan je verkopen.

Nedgame heeft in mijn ogen de beste prijs/kwaliteit. Scherpe aanbiedingen en het aanbod van tweedehands games is groot.

Nedgame heeft verder het grootste aanbod aan games, waar concurrenten voornamelijk de populaire games verkopen, heeft nedgame ook een breed scala aan minder bekende games.

Ik heb zowel via de site besteld als in de winkel gekocht. Via de site werkt het allemaal keurig en was het netjes op tijd bezorgd. In de winkel koop ik voornamelijk bij Nedgame Gouda en daar is het een feestje om te komen. De twee die daar voornamelijk werken zijn beide super vriendelijk en goed op de hoogte van de games.

Ik kom al lange tijd bij Nedgame en ik zal er nog lange tijd blijven game. Ik raad iedereen die affiniteit heeft met games zeer aan om producten bij Nedgame te kopen.

Krytuun 01-03-2018

Al 12 jaar vaste klant

Sinds in 2006 de winkel in Amersfoort werd geopend ben ik vaste klant. Inmiddels kom ik geregeld in Gouda en af en toe in Dordrecht of Leiden omdat ik nu meer in die buurt woon.

Wat maakt Nedgame voor mij een aangename winkel?

- Assortiment: Ik ken zeer weinig winkels in Nederland die zo'n divers aanbod hebben in games als Nedgame. Games van kleinere uitgevers, Anime gerelateerde games, of titels die bij andere winkels gewoon nooit worden ingekocht omdat de afzet markt te klein is.

Daarnaast hebben ze echt ontzettend veel merchandise, waaronder Funko's, knuffels, minecraft figuren, maar ook collector statues die je bij geen enkele gameshop kan vinden.

- Personeel: Ik ben in bijna alle vestigingen geweest van Nedgame, en bijna elke winkel heeft personeel staan dat ECHT weet waar ze het over hebben. Ze consumeren hun eigen producten ook, en kennen na verloop van tijd je game smaak. Hierdoor krijg je per bezoek een meer gepersonaliseerd advies. Daarnaast is het best leuk om even met ze te praten als er een gamebeurs gaande is, om de laatste nieuwtjes te bespreken.

Prijs: dit is een wisselend puntje. Laat ik het zo zeggen, Nedgame is in 90% van de gevallen gewoon de goedkoopste. Ik maak het nagenoeg bij elke release opnieuw mee dat Nedgame 5 tot 10 euro goedkoper is dan andere winkels. Soms zie en hoor ik reacties van mensen over bijv Gamemania, maar die is echt meer beperkt in aanbod, en heeft vaak prijzen op gebruikte games die gelijk liggen (of een paar euro schelen van de nieuw prijs) met Nedgame.

Kwaliteit: Elke game die ik tot nu toe heb gekocht was in een prima staat. Geen beschadigingen, en ook gebruikte games worden goed gecontrolleerd alvorens ze verkocht worden.

Ik heb een keer een game in mijn handen gehad waarvan het doosje iets beschadigd was, de jongen in de winkel zei dat ik zelf een doosje mocht pakken die ik acceptabel genoeg vond zodat ik het doosje kon omwisselen, prima!

Service is dan ook gelijk het laatste punt, ik ben nog nooit verkeerd geholpen, en heb altijd netjes antwoord gekregen op alle vragen. Zowel online als winkels zijn echt een lust voor elke gamer met een divers aanbod en uitstekende service. Vandaar dat ik deze winkel een dikke voldoende geef.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gaby V 21-11-2017

De beste prijs en ook nog super snel geleverd

Mijn zoon van 11 wilde heel graag een Nintendo Switch kopen met zijn spaargeld. Hij had nog maar 14 euro nodig om eentje te kunnen kopen. En toen kwam hij bij de website van Nedgame terecht. De Nintendo Switch was hier precies 14 euro goedkoper dan bij andere webwinkels! We hebben gisteren om 18:30 uur de Nintendo Switch besteld en vandaag werd de console geleverd. Mijn zoon is dolblij!

floris12345 21-11-2017

opgelicht?

ik heb een bestelling gedaan met een directe betaalmethode(ideal) voor 23:59 die de dag daarna bezorgd zou moeten worden, echter is het al 3 dagen later en heb mijn spel nog steeds niet binnen. graag zou ik hiervoor compensatie willen krijgen aangezien het bij andere winkels waarschijnlijk wel goed zou zijn verlopen. in ieder geval, doe ik hier nooit meer bestellingen.
mijn ordernummer is 30191858

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Vincent Versluis 21-08-2017

Vreselijke klantenservice

Ik heb een beschadigde game ontvangen die onspeelbaar is op mijn playstation pro.
De klantenservice zegt: "eenmaal geopend nemen wij de game niet meer terug".
Nog nooit zoiets meegemaakt bij geen enkele retailer, belachelijk!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Principe Kwestie 20-06-2017

Slecht echt zeer slecht

Mijn zoon heeft het spel - Mario + Rabbids Kingdom Battle Collectors Edition voor de Switch - besteld voor € 56.99.

De order direct via PayPal betaald (met extra kosten) en de koopovereenkomst was hiermee beklonken.

Nu blijkt dat deze te goedkoop op de website stond, voor de prijs van de normale editie. Deze editie zou iets van € 90,- kosten.
Eenzijdig heeft Nedgame de order gecanceled omdat ze aangeven dat de game niet de juiste prijs had. Met de klantenservice gebeld (á € 0.15 per minuut) maar helaas geen resultaat of oplossing o.i.d. zelfs ze de extra kosten van Paypal niet terugstorten. Alleen wanneer ik de hele order cancel (dus ook de andere game die er besteld is).

In hun eigen voorwaarden staat het volgende:
Zodra een koopovereenkomst is gesloten is de overeengekomen prijs bindend, soms kan een prijs vervolgens stijgen of dalen. Wij kunnen helaas naderhand geen prijzen aanpassen.

Hele mailwisseling met...... de rayonmanager gehad, maar die wil gewoon helemaal niet. Telefonisch met de klantenservice een paar oplossingen voorgelegd (verschil delen, korting etc. etc), echter willen ze helemaal niets.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Jolanda64 12-06-2017

NEDGAME, de service…..

NEDGAME, de service…..
Mijn zoon kocht 5 dagen geleden bij NEDGAME in Dordrecht de nieuwe Playstation 4 Pro, en een spel erbij van 45 euro.
Een dag of 3, 4 later is de Playstation 20 euro lager geprijsd en krijg je er ook nog een gratis spel bij wat normaal minimaal 35 euro of meer kost.
Verschil minimaal 55 euro in een paar dagen. Wij hebben NEDGAME verzocht iets voor ons te regelen ter compensatie, maar dat vinden ze helemaal niet nodig.
Mijn raad aan een ieder: MIJD DE NEDGAME, op service hoef je niet te rekenen!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Andrea_G 10-11-2016

Erg positief

Alles op tijd gekregen en zonder problemen.
Alles is goed aan gekomen op een nette manier.
Ook fijn dat ik het met een tracker kon volgen.

Roland 22-10-2016

Goede en servicegerichte gameshop

Al jaren een tevreden klant van Nedgame. Maar nu had ik (zoals vaker) bij hen een gaming statue besteld, echter, deze keer 2x een defect exemplaar ontvangen. Tot 2x toe een gloednieuw en geseald beeldje terug ontvangen, zonder vragen, zonder opmerkingen, niks. Echt ontzettend fijne service, zeer blij mee.

Pluspunten

• servicegericht
  • groot assortiment
  • in het algemeen concurrerende prijzen
  • verstand van zaken

reviewer101 17-09-2012

Gisteren 2 games besteld bij Nedgame en per ongeluk een pc game i.p.v. xbox game besteld. Vandaag even gemailt en nog geen uur later een reactie terug dat het bedrag word teruggestort en de order is geannuleerd (zoals door mij was voorgesteld)! Ook nog goede prijzen en leuke aanbiedingen af en toe, top zaak!

Jellehsn 25-04-2012

Ik besloot het spel Split / Second te kopen.
Omdat hij niet leverbaar was bij een andere winkel heb ik hem maar bij Nedgame gekocht.
Ik had hem de dag vantevoren om ongeveer half zes 's middags bestelt en de volgende dag had ik hem om 3 uur!
Nedgame is dus een vette aanrader die supersnel en in goede kwaliteit (erg belangrijk) bezorgd.

L4D l RICH 12-04-2012

nedgame belevert snel weinig verzendkosten en heel snel geleverd.

ahoeffie 10-04-2012

Wilde een playstation hebben met accesoires. Heb de winkel gebeld en aangegeven wat ik wilde hebben.
15 minuten later was ik in de winkel en alles stond al klaar. Klasse.

L4D l RICH 12-04-2012

ik bestelde een spel en het was er in een dag. dat is ook klasse

Jan Sijsling 23-03-2012

Koop al een paar jaar bij Ned.game en ben nog nooit teleurgesteld
komt altijd goed met de bestelling
goede betrouwbare zaak.

Reinout0 05-02-2012

Algemeen

Nedgame is een zeer goede winkel. Van het moment dat ik op de website kwam, was ik er al zeer over te spreken. De website is zeer overzichtelijk en de navigatie is duidelijk. Ik heb al meerdere producten nu besteld bij de winkel, en tot nu toe erg tevreden. De prijzen zijn redelijk tot erg goed. Sommige populaire titels blijven hangen op een bepaalde standaard prijs (rond de 55 euro), maar toch komen deze ook wel eens in de aanbieding. Eens in de zoveel tijd krijg ik een nieuwsbrief van de winkel binnen, met nieuwe sales en nieuwe leveringen van games. Zo word ik goed up to date gehouden met de nieuwtjes en leuke aanbiedingen.

De aanbiedingen worden ook goed aangetoond in een sidescroll bar op de website zelf. Hier kan je door de verschillende aanbiedingen heen scrollen. Erg handig systeem, alleen het werkt totaal niet op een laptop waarbij je moet scrollen met je touchpad. Misschien kunnen ze hier nog iets op vinden. Dat je ook een balk hebt ergens waarmee je door de aanbiedingen kan scrollen, ipv alleen maar de scroll functie op je muis of touchpad te kunnen gebruiken.

Waar ik erg tevreden over ben is dat er een goed aantal onbekendere (met name Japanse) titels bij hun in stock is (import titels uit de USA). Als ik een Japanse RPG zoek of iets anders wat in vele andere winkels niet leverbaar is (soms ook collector's editions) kan je deze vaak al wel vinden op de website. En natuurlijk is het ook aangenaam om te zien dat zij zich niet alleen bezig houden met de games van dit moment, maar ook met retro games en merchandise. Ook bieden ze de mogelijkheid tot het kopen van gebruikte games. Dit vind ik zelf nogal risicovol om dit via internet te doen, aangezien ik zelf heel zorgvuldig met mijn games om ga. Bovendien zijn bij sommige games het prijsverschil tussen de gebruikte en de nieuwe zo klein (24 euro nieuw, 20 euro gebruikt) dat ik eigenlijk altijd voor de nieuwe ga.

Het enige verbeterpunt wat ik nog wel zie op de website, en wat ik wel redelijk belangrijk vind voor met name nieuwe klanten, is het vinden van informatie over verzending, betaling, etcetera. Het enige waar ik dit hier kon vinden is door helemaal naar beneden te scrollen op de website, en daar staat dan heel klein aangegeven 'Algemene voorwaarden'. Dit was erg onduidelijk, en kan een hinder zijn voor andere klanten die meer willen weten over de winkel.

Ook ben ik in de winkel geweest van Utrecht, en ook dat was goed. Ze hebben een goede stock aan games, alleen mag er wel eens een muziekje of iets afgespeeld worden om de sfeer een beetje hoog te houden. Het personeel daar was beleefd en bereid mij te helpen. Bovendien viel mij hun 'game-corner' op. Waarschijnlijk is dit voor klanten om hun games uit te testen, maar het zag er wel leuk uit. Er stonden banken waar je op kon zitten en een goede grote TV om op uit te testen.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de winkel, en ik kijk zeker eens in de zoveel tijd weer op hun website om te kijken of er weer wat nieuws te vinden is.

Verzending

De verzending verloopt vaak erg goed. Er wordt zich altijd gehouden aan de aangegeven verzendtijd (tenminste bij mijn bestellingen wel) en de producten worden in de seal (indien ik ze nieuw koop) schadeloos geleverd.

De verzendkosten liggen wel ietsjes hoog, namelijk 2,50 per verzending als je gebruik maakt van iDeal (wat ik altijd doe). Deze verzendkosten komen dan te vervallen als je meer dan 75 euro uitgeeft, maar dit doe ik niet vaak.

Producten die voor 16:00 besteld worden, worden diezelfde dag nog verzonden. Dit is opzich een redelijke tijd, alleen kan lastig zijn voor mensen die tot laat moeten studeren of van werk afkomen. Als die iets willen bestellen, moeten zij dus ipv normaal de 1 dag levertijd, rekenen op 2 dagen levertijd. Soms zijn er games die ik graag wil, en 't graag de volgende dag al in huis zou willen hebben. Maar ik moet dus 9 van de 10 keer er 2 dagen op wachten. Dus het zou beter zijn als ze deze tijd ook tot na werktijd van andere mensen kunnen verlengen.

Cliff17 26-01-2012

Perfecte levering en zeer goedkoop!

Zeker een aanrader deze webshop!

nielsie80 23-08-2011

op zondag besteld, ik krijg maandag een mooi mailtje dat die was verzonden en ik hem binnen een dag zou hebben. zoals ze zeiden vandaag(dinsdag)is die door tnt bezorgd. GOEDE WINKEL!!!!

Saake 03-08-2011

Als een van de weinige webshops hadden ze het door mij gezochte spel op voorraad, nette prijs ook. Besteld op de website op 31/7, keurig bevestiging ontvangen. Maandag 1/8 verzendbevestiging en dinsdag 2/8 in huis. Lekker snel dus en keurig verpakt! Bereikbaarheid en aftersales niet nodig geweest, dus geen ervaring mee. Volgende keer zeker weer.

Ramon CR 14-05-2011

games en toebehoren gekocht, goede bereikbaarheid snelle service maar vooral vaak mooie prijzen.. vaak goedkoopste of bijna goedkoopste gebleken na intensief online zoeken