Nedgame - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Nedgame.

Deze score is berekend op basis van 5 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

PSadict88 17-08-2021

Leuke winkel, erg jammer dat ze misbruik maken van de ps5 schaarste en zelf bundels gaan samen stellen om meer te verdienen. Zit je met 3 games en of een headset die je anders nooit gekocht had.

Philip 10-08-2021

Op 9 aug een first 4 figures beeldje gekocht van banjo kazooie. Van te voren nog even contact gehad met nedgame zelf, over de telefoon. Daar ben ik uitstekend te woord gestaan en zials beloofd kwam het pakketje de volgende dag binnen, helemaal netjes verpakt. Ben er super blij mee, en zal hier zeker nog eens kopen in de toekomst!

Sanne 18-05-2021

Fijne winkel. In Leiden geweest en daar waren ze zo behulpzaam! Heb een game kunnen kopen die ik nog nergens anders had gezien.

Bas R 02-12-2020

Al een paar keer dingen online besteld zoals spellen en de ps5. Alles keurig volgens afspraak bezorgd

Jolanda 07-10-2020

Voordat ik mijn bestelling plaatste eerst contact opgenomen omdat ik eerder opgelicht ben en dat niet weer wil beleven, omdat deze site mij niet bekend was het zekere voor het onzekere genomen dus. Ik werd meteen, ja na een paar keertjes overgaan van de telefoon een medewerker aan de lijn. En werd met veel geduld, zeer uitvoerig, maar vooral zeer klantvriendelijk te word gestaan. Dus met een gerust hart bij Nedgame bestellen, ik kan een ieder aanraden om hier een aankoop te doen, een voortreffelijke shop met de scherpste prijs/prijzen !

Lotte 11-09-2020

Meerdere producten bestelt, allemaal op tijd bezorgd. Pakketjes waren allemaal netjes en goed verpakt! Complimenten!

Alex 04-09-2020

Ik heb een yu gi oh pak pre-orderd die zou 27e uit komen ze sturen mij dan een mail dat ze de 30e uitkomen toevallig is dit op een zondag dus je verwacht dat het maandag of dinsdag geleverd wordt. Vandaag is het dinsdag en nog steeds niks geleverd gekregen ook jammer dat ze geen track and Trace code krijg van het pakket. Normaal gesproken gaat het allemaal goed bij nedgame alleen dit is wel heel teleurstellend.

Alex 03-09-2020

Ik heb een product ge pre orderd die zou de 30e uitkomen. En ik wacht al 3 dagen op mijn product. Ik heb ze gebeld en vertelden dat ze mijn product niet meer hebben en ook waarschijnlijk niet meer word geleverd. Dat is heel teleurstellend omdat ik 3 dagen aan het wachten was. Ze hebben ook geen mail of een telefoontje naar me verzonden dat mijn product niet meer leverbaar was bij hun. Als ik er niet achteraan was gegaan was ik mijn geld kwijt. Ze vertelde dat ik mijn geld binnen 48 uur terug zal krijgen nu maar afwachten.

Alex 01-09-2020

Lucas 23-05-2020

Altijd erg fijne ervaringen gehad met Nedgame tot ik een keer tegen een probleem aan liep... Dat maakt dan ook het verschil tussen een goede en een slechte online shop. Verwacht bij hen iig geen begrip in het geval dat je per abuis iets over het hoofd ziet mbt een aankoop, dan wijzen ze zonder welke vorm van begrip ook naar de voorwaarden ipv naar een schappelijke oplossing te zoeken.

Boy 01-04-2020

Prima winkel en service tot zo ver. Inmiddels een ps4 pro. PSVR, games en controllers gekocht. Steeds snel geleverd en toen ps4 kaduuk ging is retour zenden en reparatie degelijk uitgevoerd.

Suus 06-03-2020

Gisteravond om iets voor 12 uur had ik een beschermhoesje van Hori besteld voor mijn Nintendo Switch. Nu (de volgende dag om half 12) is het hoesje er al! En hij ziet er echt nog beter uit dan op de fotos. Ik weet niet hoe ze het doen maar ik ga er zeker niet over klagen.😊

BA 20-01-2020

Waardeloze winkel. Videogames heten ze online. Als je een kapotte controller terug stuurt zeggen ze: hij is gebruikt we willen hem niet. Ja natuurlijk is hij gebruikt maar is kapot. Waardeloze service

Suzy 09-12-2019

Super slechte service! Wanneer je online een bestelling plaatst, heb je recht om binnen 14 dagen het aangekochte artikel te ruilen, Nedgame geeft de mogelijkheid om je online bestelling in de winkel op te halen, maar bij die optie is enkel de mogelijkheid om in de winkel af te rekenen. Gezien ik een bestelling van €368 niet per post wil laten bezorgen, heb ik voor zekerheid gekozen en de bestelling in een van de winkels opgehaald. Nedgame weet precies wat ze doen,
ze geven me Nu aan dat gezien het feit dat de online bestelling in de winkel is afgerekend, dit niet meer onder een online bestelling valt en dus het recht om binnen 14 dagen te ruilen komt te vervallen. Als Nedgame bij deze optie duidelijk aangeeft dat de herroepingsrecht komt te vervallen bij betaling in een winkel, weet de consument tenminste waar hij aan toe is. Dit voelt echt als oplichting! Overigens wil ik het item omruilen, ik vraag niet eens om geld terug maar zou bijbetalen voor een duurdere item. Jammer! Ik bestel nooit meer bij Nedgame

Liz 20-11-2019

Was op zoek naar een 2DS XL omdat ik plots terug zin had om Pokémon te spelen. Nedgame bleek daarin op dit moment (18 November) de goedkoopste te zijn. Rond 21u besteld, de volgende dag voor 13u had ik de console al bij mij thuis. De site is enorm makkelijk en biedt ook genoeg betaalmogelijkheden. Bij aankomst was alles aanwezig en netjes verpakt, kortom, ben enorm tevreden met deze aankoop.

Blijkbaar had ik enkele jaren geleden hun klantendienst al een gecontacteerd ivm een vraagje en daar heb ik meteen ook een antwoord op gekregen.

Mijn ervaring met de webshop is dus top en deze 10 zeker waard!

*Alles wat ik heb gekocht was nieuw, ik heb dus geen ervaring met hun tweedehands producten.

N 07-11-2019

Ik had Pokemon Firered gekocht voor de Gameboy Advance, dit spel bleek dus een fake te zijn die aan mij verkocht was als een echte pokemon game. Erg slordig . Koop je games dus bij een gamemania of mediamarkt want Nedgame is niet te vertrouwen

Krytuun 15-10-2019

Ik heb laatst weer een bezoekje gebracht aan filiaal Gouda. Ontzettend vriendelijk en uitgebreid geholpen. Nadat ik mijn oude spulletjes heb ingeruild, heb ik een nieuwe Nintendo Switch gekocht.

Ondanks de drukte, nam de verkoper alle tijd om al onze vragen te beantwoorden en "mochten er nog vragen zijn bij thuiskomst, schroom dan niet om ons te bellen of langs te komen".

Dik tevreden klant.

Melisa 10-10-2019

Wat een verschrikkelijke game winkel..... super slechte service. Ik had eerlijk gezegd meer van jullie verwacht!!!!
Een 1 is zelf teveel als cijfer om te geven.

W 03-08-2019

Ik heb zojuist mijn games binnengekregen die ik heb besteld en ben alles behalve blij. Gamecube disc zit een scheur in, de snes cartridgde spellen plakken en goor. Op een nintendo 64 spel is het label gescheurd. 6 gameboy spellen die europees zouden zijn zijn amerikaans. 1 gameboy advance spel doet het niet. Gevraagd om gedeeldelijke terugbetaling en wil de spellen wel houden maar zij willen dat ik alles terugstuur? Absoluut pissig en niet tevreden. Ruim 100 euro uitgegeven aan games bij jullie super slecht.

Dan 26-07-2019

Een pre order gedaan van de limited edition van Fire Emblem Three Houses enkele maanden voordat deze released werd. Dat deze beschikbaar was, is al een plus punt. Daarnaast is deze zelfs een dagje eerder dan de release datum gearriveerd en netjes verpakt. Zeer tevreden over Nedgame!

Linda 02-07-2019

Ik ben dik tevreden!
Heb hier al meerdere malen iets besteld/gekocht en altijd netjes optijd en goed verpakt!
Ook wel eens een retour aangemaakt nadat ik met de klantenservice had gebeld en dat ging allemaal vrij soepel en ben vriendelijk te woord gestaan en daardoor is het retourneren goed gegaan. Ik heb het op maandag ingeleverd bij een post nl punt en ik kreeg de volgende dag al een mail met daarin de verwerking en afhandeling van betaling. Ik had iets voor €400 besteld dus ik vond het best spannend om zo via de post retour te doen, maar een medewerker van nedgame stelde mij gerust en wist zeker dat het goed zou komen. Ik heb toevallig vandaag weer een bestelling gedaan en dat wordt morgen geleverd en weet nu al dat mijn zoontje daar heel erg blij mee gaat zijn. Ik vind nedgame een fijne en betrouwbare winkel zowel online als in een nedgame winkel zelf want kom ook regelmatig in de winkel in Utrecht.. Meestal zonder mijn zoontje want anders kan ik blijven kopen 😉

Rob 21-02-2019

Game was niet bezorgt. Ze stuurden gelijk een nieuwe op. Goede zaak.

Stijn F. 21-11-2018 Via de website gekocht

Nieuw gekocht 2de hands gekregen

Nintendo switch gekocht (diablo editie), met lets go pikachu editie (2 ledige bestelling), vond het al raar dat er een bult op doos stond net alsof je iets terug in doos steekt maar niet zoals het werd verpakt, alles zat ingepakt, maar was niet echt dichtgekleefd, er lag geen plastiekje op het scherm, en langs links en rechts gebruikssporen van iemand die switch verscheidene keren in en uit het laadstation heeft genomen. Het is niet de eerste keer dat ik dit meemaak met een webshop van Nederland.

elineoosterloo 11-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en groot assortiment

Ik krijg mijn games altijd super snel binnen als ik bij Nedgame bestel. Vind de prijzen ook uitstekend. Sommige retrogames zijn wel erg prijzig, maar als ik er eentje binnenkrijg die ik te
beschadigd vind voor die prijs, mag ik hem gewoon weer omruilen.

Dennis 27-09-2018 Via de website gekocht

Van rapportcijfer 1 naar een 10

Nav onderstaande review vandaag totaal verrast en mail ontvangen dat de zaak nogmaals besproken is en dat mijn zoontje 20 euro terugkrijgt en FIFA 2019 toegestuurd krijgt.
Van een 1 nar een 10 mbt de after sales.

Review 26-9-2018
Zoontje van 11 heeft dd 21-09-2018 PS4 slim 1 TB aangeschaft met twee controllers a 350 euro!
Vandaag 26-09-2018 kregen wij een mailtje van Nedgame met daarin een aktie. PS4 slim met twee controllers FIFA 2019 en een ander spel voor 328 euro. Gebeld met klantenservice, maar men kon niets doen, want het gebeurd vaker dat de klant een week later hetzelfde gekochte goed elders goedkoper ziet. Ik gaf aan, maar niet bij dezelfde winkel! Men kon er helemaal niets mee. Ik stelde nog voor bv dan alleen het spel FIFA te ontvangen en dat ikzelf het verschil van 328 en 350 euro aan mijn zoontje gaf, maar ik had beter met een papagaai kunnen bellen, want het antwoord was wederom dat ze helemaal niet konden doen. Ik zou deze winkel dus niet adviseren.

Willemien 26-08-2018 Via de website gekocht

Fijne uitgebreide keuze bij nedgame

Snelle levering...en netjes verpakt..
Prima producten ontvangen...
Als er iets misgaat word 't opgelost..

Neboyscha 01-07-2018 Via de website gekocht

Belabberde service Nedgame.nl

Afgelopen december een tritton headset cadeau gehad van mijn vrouw. Dat was een prijzige headset van 130 euro. Prachtig ding, goeie geluidskwaliteit. Het vreemde was twee geleden bij het afzetten de schelp afbrak. Mijn vorige tritton headset heb ik 4 jaar gebruikt en deze ging dus al a een half jaar defect.

Na een mailtje gestuurd te hebben naar de klantenservice van Nedgame, vroegenze mij foto’s te sturen. Het oordeel luidde dat ze het niet konden beoordelen en dat ze headset wilde zien. Afijn ik dat ding opgestuurd en toen begin de vreemde manier van aftersales.

Allereerst kreeg ik een mail dat ik het product niet goed verpakt had opgestuurd en dat zij niet verantwoordelijk zijn voor elke vorm van schade die door het verzenden is veroorzaakt. Ik heb dat ding in de originele verpakking retour gezonden.
Ik vond dat de aanname werd gewekt dat ze zich hier elk moment op konden beroepen. Dat heb ik ze telefonisch ook duidelijk gemaakt. Maar dat werd door de klantenservice niet gewaardeerd. Maar vriendelijk als ik ben heb ik ze verteld dat ik vertrouwde op een goede afhandeling en dat ik alle vertrouwen had in de service van Nedgame.

Na 2 dagen kreeg ik bericht. Breuk valt niet onder de garantievergoeding. De moeite en kosten van het verzenden had in mijn optiek toch bespaard kunnen blijven dit te vermelden na mijn eerste mailtje ? Overigens heb ik wel keurig na 1 dag mijn kapotte headset terug gezonden gekregen.

Lang verhaal kort, beroerde service. Helaas zal ik geen gebruik meer maken van deze website. Ze leveren idd snel, maar bij gebreken blijven ze helaas achter.

Jillaboy 03-05-2018 In de winkel gekocht
Gouda

Super vriendelijk en geweldige service!

Ik game al voor een flink aantal jaren en ik houd ervan om mijn games als hard copy in de winkel te kopen. Zo kom ik al een lange tijd bij Nedgame. Altijd vriendelijke service en vooral gericht om jou als klant te helpen en niet zomaar een product aan je verkopen.

Nedgame heeft in mijn ogen de beste prijs/kwaliteit. Scherpe aanbiedingen en het aanbod van tweedehands games is groot.

Nedgame heeft verder het grootste aanbod aan games, waar concurrenten voornamelijk de populaire games verkopen, heeft nedgame ook een breed scala aan minder bekende games.

Ik heb zowel via de site besteld als in de winkel gekocht. Via de site werkt het allemaal keurig en was het netjes op tijd bezorgd. In de winkel koop ik voornamelijk bij Nedgame Gouda en daar is het een feestje om te komen. De twee die daar voornamelijk werken zijn beide super vriendelijk en goed op de hoogte van de games.

Ik kom al lange tijd bij Nedgame en ik zal er nog lange tijd blijven game. Ik raad iedereen die affiniteit heeft met games zeer aan om producten bij Nedgame te kopen.

Krytuun 01-03-2018 In de winkel gekocht
Gouda

Al 12 jaar vaste klant

Sinds in 2006 de winkel in Amersfoort werd geopend ben ik vaste klant. Inmiddels kom ik geregeld in Gouda en af en toe in Dordrecht of Leiden omdat ik nu meer in die buurt woon.

Wat maakt Nedgame voor mij een aangename winkel?

- Assortiment: Ik ken zeer weinig winkels in Nederland die zo'n divers aanbod hebben in games als Nedgame. Games van kleinere uitgevers, Anime gerelateerde games, of titels die bij andere winkels gewoon nooit worden ingekocht omdat de afzet markt te klein is.

Daarnaast hebben ze echt ontzettend veel merchandise, waaronder Funko's, knuffels, minecraft figuren, maar ook collector statues die je bij geen enkele gameshop kan vinden.

- Personeel: Ik ben in bijna alle vestigingen geweest van Nedgame, en bijna elke winkel heeft personeel staan dat ECHT weet waar ze het over hebben. Ze consumeren hun eigen producten ook, en kennen na verloop van tijd je game smaak. Hierdoor krijg je per bezoek een meer gepersonaliseerd advies. Daarnaast is het best leuk om even met ze te praten als er een gamebeurs gaande is, om de laatste nieuwtjes te bespreken.

Prijs: dit is een wisselend puntje. Laat ik het zo zeggen, Nedgame is in 90% van de gevallen gewoon de goedkoopste. Ik maak het nagenoeg bij elke release opnieuw mee dat Nedgame 5 tot 10 euro goedkoper is dan andere winkels. Soms zie en hoor ik reacties van mensen over bijv Gamemania, maar die is echt meer beperkt in aanbod, en heeft vaak prijzen op gebruikte games die gelijk liggen (of een paar euro schelen van de nieuw prijs) met Nedgame.

Kwaliteit: Elke game die ik tot nu toe heb gekocht was in een prima staat. Geen beschadigingen, en ook gebruikte games worden goed gecontrolleerd alvorens ze verkocht worden.

Ik heb een keer een game in mijn handen gehad waarvan het doosje iets beschadigd was, de jongen in de winkel zei dat ik zelf een doosje mocht pakken die ik acceptabel genoeg vond zodat ik het doosje kon omwisselen, prima!

Service is dan ook gelijk het laatste punt, ik ben nog nooit verkeerd geholpen, en heb altijd netjes antwoord gekregen op alle vragen. Zowel online als winkels zijn echt een lust voor elke gamer met een divers aanbod en uitstekende service. Vandaar dat ik deze winkel een dikke voldoende geef.

Gaby V 21-11-2017 Via de website gekocht

De beste prijs en ook nog super snel geleverd

Mijn zoon van 11 wilde heel graag een Nintendo Switch kopen met zijn spaargeld. Hij had nog maar 14 euro nodig om eentje te kunnen kopen. En toen kwam hij bij de website van Nedgame terecht. De Nintendo Switch was hier precies 14 euro goedkoper dan bij andere webwinkels! We hebben gisteren om 18:30 uur de Nintendo Switch besteld en vandaag werd de console geleverd. Mijn zoon is dolblij!

floris12345 21-11-2017 Via de website gekocht

opgelicht?

ik heb een bestelling gedaan met een directe betaalmethode(ideal) voor 23:59 die de dag daarna bezorgd zou moeten worden, echter is het al 3 dagen later en heb mijn spel nog steeds niet binnen. graag zou ik hiervoor compensatie willen krijgen aangezien het bij andere winkels waarschijnlijk wel goed zou zijn verlopen. in ieder geval, doe ik hier nooit meer bestellingen.
mijn ordernummer is 30191858

Vincent Versluis 21-08-2017 Via de website gekocht

Vreselijke klantenservice

Ik heb een beschadigde game ontvangen die onspeelbaar is op mijn playstation pro.
De klantenservice zegt: "eenmaal geopend nemen wij de game niet meer terug".
Nog nooit zoiets meegemaakt bij geen enkele retailer, belachelijk!!

Principe Kwestie 20-06-2017 Via de website gekocht

Slecht echt zeer slecht

Mijn zoon heeft het spel - Mario + Rabbids Kingdom Battle Collectors Edition voor de Switch - besteld voor € 56.99.

De order direct via PayPal betaald (met extra kosten) en de koopovereenkomst was hiermee beklonken.

Nu blijkt dat deze te goedkoop op de website stond, voor de prijs van de normale editie. Deze editie zou iets van € 90,- kosten.
Eenzijdig heeft Nedgame de order gecanceled omdat ze aangeven dat de game niet de juiste prijs had. Met de klantenservice gebeld (á € 0.15 per minuut) maar helaas geen resultaat of oplossing o.i.d. zelfs ze de extra kosten van Paypal niet terugstorten. Alleen wanneer ik de hele order cancel (dus ook de andere game die er besteld is).

In hun eigen voorwaarden staat het volgende:
Zodra een koopovereenkomst is gesloten is de overeengekomen prijs bindend, soms kan een prijs vervolgens stijgen of dalen. Wij kunnen helaas naderhand geen prijzen aanpassen.

Hele mailwisseling met...... de rayonmanager gehad, maar die wil gewoon helemaal niet. Telefonisch met de klantenservice een paar oplossingen voorgelegd (verschil delen, korting etc. etc), echter willen ze helemaal niets.

Jolanda64 12-06-2017 In de winkel gekocht
Dordrecht

NEDGAME, de service…..

NEDGAME, de service…..
Mijn zoon kocht 5 dagen geleden bij NEDGAME in Dordrecht de nieuwe Playstation 4 Pro, en een spel erbij van 45 euro.
Een dag of 3, 4 later is de Playstation 20 euro lager geprijsd en krijg je er ook nog een gratis spel bij wat normaal minimaal 35 euro of meer kost.
Verschil minimaal 55 euro in een paar dagen. Wij hebben NEDGAME verzocht iets voor ons te regelen ter compensatie, maar dat vinden ze helemaal niet nodig.
Mijn raad aan een ieder: MIJD DE NEDGAME, op service hoef je niet te rekenen!!!

Andrea_G 10-11-2016 Via de website gekocht

Erg positief

Alles op tijd gekregen en zonder problemen.
Alles is goed aan gekomen op een nette manier.
Ook fijn dat ik het met een tracker kon volgen.

Roland 22-10-2016 Via de website gekocht

Goede en servicegerichte gameshop

Al jaren een tevreden klant van Nedgame. Maar nu had ik (zoals vaker) bij hen een gaming statue besteld, echter, deze keer 2x een defect exemplaar ontvangen. Tot 2x toe een gloednieuw en geseald beeldje terug ontvangen, zonder vragen, zonder opmerkingen, niks. Echt ontzettend fijne service, zeer blij mee.

Pluspunten

• servicegericht
  • groot assortiment
  • in het algemeen concurrerende prijzen
  • verstand van zaken

Paul 25-03-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website en zeer gemakkelijk bestellen!

Ik heb voor mijn bestelling contact gehad met een van de medewerkers met een vraag. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan (juist niet zo formeel maar ECHT) wat mij bij hun uiteindelijk deed bestellen.

Zeer nette winkel, doen wat ze beloven, leveren meer dan op tijd en zijn zeer klantvriendelijk!

lucas 30-12-2015 Via de website gekocht

De website is "solide". Geen franje maar werkt gewoonweg goed. De betaalmiddelen die worden ondersteund zijn top (paypal, credit card en iDeal). Het koopproces is helder.

Levering is altijd vliegensvlug, ook deze keer. Het ging om een screen protector die ik wilde plaatsen alvorens mijn 3DS XL in gebruik te nemen dus het zsm ontvangen was een must ;) Producten worden altijd prima verpakt.

Enorme keuze, zowel nieuw als 2e hands. Prijstechnisch erg competitief! Helemaal gezien de lage verzendkosten.

Ik kijk per definitie eerst op de site van Nedgame alvorens ik begin met rondshoppen voor gaming gerelateerde producten. Prima service, prima prijzen, erg schappelijke verzendkosten en een groot aantal producten.

Zephyr Adonia 15-09-2015 Via de website gekocht

De website is makkelijk navigeerbaar en de pakketten zijn snel verzonden en netjes verpakt.

Niets anders dan lof. Zie toelichting hieronder.

Voorraad is gigantisch. Pakketten worden snel verzonden en zijn netjes verpakt.

Zie motivatie hieronder.

Al jaren bestel ik al mijn behoeften op gebied van games, films en merchandise bij Nedgame. Over de enkele tientallen bestellingen heen, is er nooit iets fout gegaan. De goederen zijn altijd snel verzonden en goed verpakt. Afgelopen week heb ik voor het in eerst in contact moeten treden met het support team van Nedgame, en ook op dat gebied heb ik niets anders dan lof voor deze winkel. Helaas is na een jaar tijd het rubber op mijn Playstation 4 controller los beginnen te raken. Dit is een volgens vele fora een veel voorkomend probleem met de eerdere batches van de Playstation 4 controller. Na in contact te hebben getreden met het support team van Nedgame, mocht ik de controller kostenloos retour sturen. Zelfs na het melden van het feit dat het serienummer inmiddels weggesleten was. Binnen een week tijd is mijn retour behandeld en na alle tevredenheid afgehandeld. Ook de komende jaren zal ik met veel plezier al mijn behoeften op het gebied van games, films en merchandise blijven aanschaffen bij Nedgame.

mapjanssen 15-07-2015 Via de website gekocht

3,5

nou niet dus, zie hieronder, en vooral geen commentaar hebben anders weigeren ze mij verder te helpen

Ik moet het product op een site genaamd "steam "installeren. DAt lukt niet en dan zeggen dat je maar moet googlen om uit te vinden hoe het werkt

zal wel, ik zocht 1 product en dat was er

Waanzinning om te laten installeren via een andere site, en daar dan geen verantwoordelijkheid voor te nemen

robsm 30-08-2015

ik hoop voor je dat je niet meer spellen wilt gaan kopen, alles gaat tegenwoordig via steam. elk spel reageerd anders met steam, zo zou het goed kunnen dat zei niet hebben geweten hoe het percies werkte.

DinoAyrton 16-02-2015 Via de website gekocht

Specefiek voor een nostalgische videogame gezocht via Google waardoor ik op Nedgame kwam. Tweedehands gevonden, goedkoop en snel afgerekend zonder obstakels of wat dan ook.

Videogame na 1 dag compleet binnengekregen in de brievenbus zoals aangegeven. Spel doet het zonder broblemen.

Dit is de eerste aankoop die ik bij Nedgame heb gedaan. Maar als alles zo vlot en soepel verloopt bij aankoop als dit artikel, kan ik Nedgame met volle overtuiging snel, simpel en betrouwbaar noemen.

Dit is het eerste product wat ik besteld heb bij Nedgame. Normaal schrijf ik nooit reviews tenzij een site een scam is. Maar hierbij ben ik zo tevreden dat ik ze er erkenning voor wil geven via deze review.

putio 07-02-2015 Via de website gekocht

tja

ze reageren niet op je mailtje ik heb al meerde mailtje gestuurd maar nee niks gehoord dan moet je zeker bellen naar een 0900 nummer dat weer 15 cent per min korst

hier bestel ik nooit meer bij er staat op de site 1 dag op het product dat houd in voor 16.00 besteld volgende dag in huis maar heb nog niks ontvangen ze reageren niet op je mailtjes die je stuurt. wat een slechte service

Netrame 29-09-2014 In de winkel gekocht
Filiaal in Apeldoorn

Deze winkel zou ik aan iedereen aanbevelen omdat het simpelweg een goede winkel met goed personeel is!

Zoals gezegd is Nedgame een geweldige winkel die bestellingen goed afhandelt. Ik kon mijn bestelling snel ophalen en de service was erg goed. Er werd goed geholpen en de werknemers waren zeer vriendelijk. Mijn complimenten!

Andersioh 29-09-2014 Via de website gekocht

De website is duidelijk en overzichtelijk

Ongelooflijk veel merchandise en software

Ik ben al jaren op zoek naar de limited edition Legendary Steins van World of Warcraft. Ik had niet verwacht ze ooit nog in een winkel tegen te komen. Maar ik was afgelopen mei door de shop pagina van Nedgame aan het bladeren (OMG wat hebben zij veel) en na een uur zie ik ineens dat zij de steins nog hebben, en dan ook nog goedkoper dan ze gemiddeld waren. Dus ik heb direct zowel de horde als de alliance besteld. Ik was wel bang voor het vervoer, maar alles was heel netjes en stevig ingepakt en ik had ze heel snel binnen. Dus als je merchandise zoekt (of software) dan raad ik Nedgame zeker aan.

Daklerid 29-09-2014 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Eenvoudige en duidelijk site, zonder poespas.

Pre-orders liggen op de dag van de release in de brievenbus of je krijgt een mailtje dat je bestelling klaar ligt.

Assortiment is enorm. Wat ze bijzonder maakt is dat ze naast de huidige games ook heel veel oude games in huis hebben.

Ik kom al jaren bij de Nedgame in Apeldoorn. Ze zijn niet groot behuisd, maar weten in de ruimte die ze hebben een zeer groot assortiment te houden. Niet alleen de nieuwste games en hardware, maar ook retro-games. Hun site is eenvoudig en je kan makkelijk vinden wat je zoekt. Bestellingen worden vlot geleverd en bij pre-orders ligt je game op de dag van de release in de brievenbus. En de prijzen zijn over het algemeen lager dan bij de meeste andere ketens. Bonnummer: 764983

DeniseBijl 29-09-2014 In de winkel gekocht
Leiden

Je kunt via internet bestellen, het laten bezorgen, het in de winkel ophalen of zelf de winkel bezoeken.

Ik ben hier al jaren vaste klant, en werd vorige week weer herinnerd waarom ik hier zo graag kom. Vorige week kwam Hyrule Warriors uit, waarvan ik de limited edition had gereserveerd (ordernr #20065851). Bij een pre order van een normale game krijg je er een gratis kostuumset bij. Ik dacht ook bij de Limited, dit was niet zo, maar als service kreeg ik dezelfde dag nog via de mail een code. Supersnelle service! Ik als Nintendo-fan en mijn vriend als Playstation fan gaan nooit ergens anders naartoe.

Zeer uitgebreide collectie collectorsitems, die vind je niet zomaar op bol.com/game mania, bij Nedgame hebben ze alles.

Ze hebben er alles en gewoon voor de beste prijs, dus waarom zou je verder zoeken?

Zodra er een game aangekondigd is, kan deze al bij Nedgame ge Pre orderd worden. Ze hebben ook altijd de Special Editions, voor de verzamelaar. Altijd goede prijs, bij vragen kun je gewoon mailen en heb je dezelfde dag een overzichtelijke reactie/oplossing.

welovetesxfse 29-09-2014 In de winkel gekocht
Amsterdamsestraatweg 315, Utrecht

Ik heb laatst (20-09-2014) een Nintendo 2DS gekocht bij Nedgame in Utrecht. Ik zat heel erg te twijfelen tussen die en een Nintendo 3DS. De jongen in de winkel heeft mij ontzettend goed geholpen en geadviseerd, want ik zou ontzettende last hebben gekregen van de 3D-functie. En als ik geen gebruik maak van de 3D-functie is een Nintendo 2DS natuurlijk een uitkomst (scheelt ook veel geld!). Zonder zijn hulp was het niet gelukt! Ik ben ontzettend blij met de aankoop en de fijne prijs-kwaliteitsverhouding bij Nedgame. In 1 woord: Topper!!!

SCNickNamer 28-09-2014 Via de website gekocht

Goeie service, snelle levering zoals altijd. Bestel al jaren op Nedgame en ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Order nummer: 20072193

Laydc 28-09-2014 Via de website gekocht

Snel een eenvoudig te bestellen. Thuis laten bezorgen of ophalen in de winkel, beide geen probleem!

Vriendelijk personeel met kennis. Ze nemen graag de tijd voor je, ook bij aankopen via de webshop!

Ruim assortiment. Bijna altijd de game te vinden die je zoekt. Ook import-games!

Geen redenen waarom je hier niet zou bestellen.

Nedgame is een winkel waar ik blijf terugkomen. Vaak vind ik hier de games die niet zo makkelijk verkrijgbaar zijn. Naar mijn ervaring vriendelijk personeel dat graag de tijd voor je neemt in de filialen Arnhem en Nijmegen. Dit onderscheid Nedgame van vele andere (online)winkels. Ik word goed op de hoogte gehouden van mijn bestellingen. De verzending is vlot en games worden goed verpakt om schade te voorkomen! Kortom, goede service! Ordernummer: 20054870

JelleDub 28-09-2014 Via de website gekocht

Een erg goede site, makkelijk zoeken en navigeren tussen de menu's. Zelf iets in de aanbieding gekocht, Battlefield 4 die ik al erg lang wilde. Makkelijk in het menu aanbiedingen navigeren en voorkeuren aan te passen.

Verder helemaal geen probleem met de verzending. Goed verpakt en netjes de volgende dag in huis zoals beloofd was. Vragen netjes en snel beantwoord. Verder had ik de Aftersales eigenlijk niet nodig gehad zo goed is de service!

Niks wat ik wilde niet kon vinden

Prima en lekker goedkoop