Nedgame - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Nedgame.

Schrijf een review voor deze winkel

Carel 08-04-2023

Vandaag (8 april) alsnog een gaaf exemplaar van de game ontvangen. In tweede instantie heeft Nedgame het probleem snel en correct opgelost. Dank daarvoor. Wat mij betreft gaan we weer door waar we gebleven waren.

Carel 06-04-2023

Tot voor kort was ik een tevreden klant van Nedgame. Dat was de situatie voor meerdere jaren en meerdere bestellingen. Mijn waardering voor dit bedrijf zou zeker een 8 zijn geweest. Afgelopen week na een bijzonder teleurstellend en klantonvriendelijk contact met Christiaan van de helpdesk (deze afdeling is het woord klantenservice niet meer waard in mijn beleving) is een 2 op zijn plaats. Als gemiddelde geef ik nu een 6 en hoop ik dat andere klanten een betere ervaring hebben met de helpdesk en met Nedgame. Even kort een schets van de situatie: er was een ondeugdelijk product geleverd door Nedgame (een game waarvan de DVD meerdere grote krassen had) en uiteindelijk zou ik na retournering en vervanging meer moeten betalen dan de oorspronkelijke aankoopprijs. Er bleek geen ruimte om hier uit te komen met een klantvriendelijke oplossing. Door de formele en starre opstelling van de helpdeskmedewerker is de jarenlange klantrelatie nu, onnodig, geëindigd. Jammer, maar er zijn goede alternatieven, zoals Retronintendokopen, Game Mania, PSGameShopper, Mario (Switch, DS, 64 etc..) en, klein maar goed: Multi Store IJmuiden.

Randy 21-01-2022

Hier vorige maand geprobeerd iets te bestellen. Account aanmaken was enorm omslachtig.. Heb je eindelijk een account aangemaakt en het artikel aan je winkelwagen toegevoegd moet je nogmaals al je gegevens invullen... Tegen dat ik klaar was kreeg ik de melding dat het artikel uitverkocht was. Toen ik de klantendienst om meer uitleg vroeg werd er bot gezegd: "Ja probeer volgend jaar nog maar eens".

Nicky Uranka 08-12-2021

Ik heb 4 weken geleden een bestelling gedaan. Deze is volgens de track en tracé aangekomen maar ik heb niets ontvangen. Ik ben al 4!!! Weken dagelijks contact met jullie op aan het nemen EN ER IS NOG STEEDS GEEN ONDERZOEK.

PSadict88 17-08-2021

Leuke winkel, erg jammer dat ze misbruik maken van de ps5 schaarste en zelf bundels gaan samen stellen om meer te verdienen. Zit je met 3 games en of een headset die je anders nooit gekocht had.

Philip 10-08-2021

Op 9 aug een first 4 figures beeldje gekocht van banjo kazooie. Van te voren nog even contact gehad met nedgame zelf, over de telefoon. Daar ben ik uitstekend te woord gestaan en zials beloofd kwam het pakketje de volgende dag binnen, helemaal netjes verpakt. Ben er super blij mee, en zal hier zeker nog eens kopen in de toekomst!

Sanne 18-05-2021

Fijne winkel. In Leiden geweest en daar waren ze zo behulpzaam! Heb een game kunnen kopen die ik nog nergens anders had gezien.

Bas R 02-12-2020

Al een paar keer dingen online besteld zoals spellen en de ps5. Alles keurig volgens afspraak bezorgd

Jolanda 07-10-2020

Voordat ik mijn bestelling plaatste eerst contact opgenomen omdat ik eerder opgelicht ben en dat niet weer wil beleven, omdat deze site mij niet bekend was het zekere voor het onzekere genomen dus. Ik werd meteen, ja na een paar keertjes overgaan van de telefoon een medewerker aan de lijn. En werd met veel geduld, zeer uitvoerig, maar vooral zeer klantvriendelijk te word gestaan. Dus met een gerust hart bij Nedgame bestellen, ik kan een ieder aanraden om hier een aankoop te doen, een voortreffelijke shop met de scherpste prijs/prijzen !

Lotte 11-09-2020

Meerdere producten bestelt, allemaal op tijd bezorgd. Pakketjes waren allemaal netjes en goed verpakt! Complimenten!

Alex 04-09-2020

Ik heb een yu gi oh pak pre-orderd die zou 27e uit komen ze sturen mij dan een mail dat ze de 30e uitkomen toevallig is dit op een zondag dus je verwacht dat het maandag of dinsdag geleverd wordt. Vandaag is het dinsdag en nog steeds niks geleverd gekregen ook jammer dat ze geen track and Trace code krijg van het pakket. Normaal gesproken gaat het allemaal goed bij nedgame alleen dit is wel heel teleurstellend.

Alex 03-09-2020

Ik heb een product ge pre orderd die zou de 30e uitkomen. En ik wacht al 3 dagen op mijn product. Ik heb ze gebeld en vertelden dat ze mijn product niet meer hebben en ook waarschijnlijk niet meer word geleverd. Dat is heel teleurstellend omdat ik 3 dagen aan het wachten was. Ze hebben ook geen mail of een telefoontje naar me verzonden dat mijn product niet meer leverbaar was bij hun. Als ik er niet achteraan was gegaan was ik mijn geld kwijt. Ze vertelde dat ik mijn geld binnen 48 uur terug zal krijgen nu maar afwachten.

Alex 01-09-2020

Lucas 23-05-2020

Altijd erg fijne ervaringen gehad met Nedgame tot ik een keer tegen een probleem aan liep... Dat maakt dan ook het verschil tussen een goede en een slechte online shop. Verwacht bij hen iig geen begrip in het geval dat je per abuis iets over het hoofd ziet mbt een aankoop, dan wijzen ze zonder welke vorm van begrip ook naar de voorwaarden ipv naar een schappelijke oplossing te zoeken.

Boy 01-04-2020

Prima winkel en service tot zo ver. Inmiddels een ps4 pro. PSVR, games en controllers gekocht. Steeds snel geleverd en toen ps4 kaduuk ging is retour zenden en reparatie degelijk uitgevoerd.

Suus 06-03-2020

Gisteravond om iets voor 12 uur had ik een beschermhoesje van Hori besteld voor mijn Nintendo Switch. Nu (de volgende dag om half 12) is het hoesje er al! En hij ziet er echt nog beter uit dan op de fotos. Ik weet niet hoe ze het doen maar ik ga er zeker niet over klagen.😊

BA 20-01-2020

Waardeloze winkel. Videogames heten ze online. Als je een kapotte controller terug stuurt zeggen ze: hij is gebruikt we willen hem niet. Ja natuurlijk is hij gebruikt maar is kapot. Waardeloze service

Suzy 09-12-2019

Super slechte service! Wanneer je online een bestelling plaatst, heb je recht om binnen 14 dagen het aangekochte artikel te ruilen, Nedgame geeft de mogelijkheid om je online bestelling in de winkel op te halen, maar bij die optie is enkel de mogelijkheid om in de winkel af te rekenen. Gezien ik een bestelling van €368 niet per post wil laten bezorgen, heb ik voor zekerheid gekozen en de bestelling in een van de winkels opgehaald. Nedgame weet precies wat ze doen,
ze geven me Nu aan dat gezien het feit dat de online bestelling in de winkel is afgerekend, dit niet meer onder een online bestelling valt en dus het recht om binnen 14 dagen te ruilen komt te vervallen. Als Nedgame bij deze optie duidelijk aangeeft dat de herroepingsrecht komt te vervallen bij betaling in een winkel, weet de consument tenminste waar hij aan toe is. Dit voelt echt als oplichting! Overigens wil ik het item omruilen, ik vraag niet eens om geld terug maar zou bijbetalen voor een duurdere item. Jammer! Ik bestel nooit meer bij Nedgame

Liz 20-11-2019

Was op zoek naar een 2DS XL omdat ik plots terug zin had om Pokémon te spelen. Nedgame bleek daarin op dit moment (18 November) de goedkoopste te zijn. Rond 21u besteld, de volgende dag voor 13u had ik de console al bij mij thuis. De site is enorm makkelijk en biedt ook genoeg betaalmogelijkheden. Bij aankomst was alles aanwezig en netjes verpakt, kortom, ben enorm tevreden met deze aankoop.

Blijkbaar had ik enkele jaren geleden hun klantendienst al een gecontacteerd ivm een vraagje en daar heb ik meteen ook een antwoord op gekregen.

Mijn ervaring met de webshop is dus top en deze 10 zeker waard!

*Alles wat ik heb gekocht was nieuw, ik heb dus geen ervaring met hun tweedehands producten.

N 07-11-2019

Ik had Pokemon Firered gekocht voor de Gameboy Advance, dit spel bleek dus een fake te zijn die aan mij verkocht was als een echte pokemon game. Erg slordig . Koop je games dus bij een gamemania of mediamarkt want Nedgame is niet te vertrouwen

Krytuun 15-10-2019

Ik heb laatst weer een bezoekje gebracht aan filiaal Gouda. Ontzettend vriendelijk en uitgebreid geholpen. Nadat ik mijn oude spulletjes heb ingeruild, heb ik een nieuwe Nintendo Switch gekocht.

Ondanks de drukte, nam de verkoper alle tijd om al onze vragen te beantwoorden en "mochten er nog vragen zijn bij thuiskomst, schroom dan niet om ons te bellen of langs te komen".

Dik tevreden klant.

Melisa 10-10-2019

Wat een verschrikkelijke game winkel..... super slechte service. Ik had eerlijk gezegd meer van jullie verwacht!!!!
Een 1 is zelf teveel als cijfer om te geven.

W 03-08-2019

Ik heb zojuist mijn games binnengekregen die ik heb besteld en ben alles behalve blij. Gamecube disc zit een scheur in, de snes cartridgde spellen plakken en goor. Op een nintendo 64 spel is het label gescheurd. 6 gameboy spellen die europees zouden zijn zijn amerikaans. 1 gameboy advance spel doet het niet. Gevraagd om gedeeldelijke terugbetaling en wil de spellen wel houden maar zij willen dat ik alles terugstuur? Absoluut pissig en niet tevreden. Ruim 100 euro uitgegeven aan games bij jullie super slecht.

Dan 26-07-2019

Een pre order gedaan van de limited edition van Fire Emblem Three Houses enkele maanden voordat deze released werd. Dat deze beschikbaar was, is al een plus punt. Daarnaast is deze zelfs een dagje eerder dan de release datum gearriveerd en netjes verpakt. Zeer tevreden over Nedgame!

Linda 02-07-2019

Ik ben dik tevreden!
Heb hier al meerdere malen iets besteld/gekocht en altijd netjes optijd en goed verpakt!
Ook wel eens een retour aangemaakt nadat ik met de klantenservice had gebeld en dat ging allemaal vrij soepel en ben vriendelijk te woord gestaan en daardoor is het retourneren goed gegaan. Ik heb het op maandag ingeleverd bij een post nl punt en ik kreeg de volgende dag al een mail met daarin de verwerking en afhandeling van betaling. Ik had iets voor €400 besteld dus ik vond het best spannend om zo via de post retour te doen, maar een medewerker van nedgame stelde mij gerust en wist zeker dat het goed zou komen. Ik heb toevallig vandaag weer een bestelling gedaan en dat wordt morgen geleverd en weet nu al dat mijn zoontje daar heel erg blij mee gaat zijn. Ik vind nedgame een fijne en betrouwbare winkel zowel online als in een nedgame winkel zelf want kom ook regelmatig in de winkel in Utrecht.. Meestal zonder mijn zoontje want anders kan ik blijven kopen 😉