medionshop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over medionshop.

medionshop stelt zich voor

Medion.com/be hét online verkooppunt van Medion. Bent u op zoek naar multimedia, consumentelektronica of navigatiesystemen? U vindt het bij ons, tegen een goede prijs! Ook voor accessoires van Medion producten kunt u bij ons terecht. Vragen? Ons servicecenter staat 365 dagen per jaar voor u klaar.

Deze score is berekend op basis van 7 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fe 02-04-2020

Erg tevreden over zowel de dab radio als de levering
Snel, doch graag tijdstip van levering ietsjes vroeger melden door DPD
Nu slechts een uur vooraf bericht

C. Van Parijs 28-03-2020

Na 10 dagen nog geen levering. Geen feedback, loze beloftes om het op te lossen.

curly 14-12-2019

Dit is de 2de computer die ik bij Medionshop koop. Ik vind bij Medion de prijs- kwaliteitsverhouding zeer goed. Je krijgt een goede computer met toponderdelen voor een scherpe prijs. Andere merken focussen zich alleen maar op laptops en tablets. Ik ben blij dat Medion desktops blijft maken. Prijs-kwaliteit zijn ze bij de beste in de markt. Daar kan mijn lokale computerwinkel niet tegen op.

Jeroen Dejaegere 10-11-2019

Ik koos voor medionshop omwille van de prijs kwaliteit verhouding. De levering was vlot, al kon die nog net iets sneller gebeuren. Contact met de helpdesk verloopt vlot en de operator is vriendelijk en hulpvaardig. Beperkt aanbod, maar als je weet wat je wil is medion een ideale partner.

Ryserhove-Der Kinderen 06-11-2019

Ik ben zeer tevreden over de Medionshop omdat de website zelf gebruiksvriendelijk is en wat ik zeer belangrijk vind ; indien men advies nodig heeft bij de aankoop er een telefoonnr is waarnaar men kan bellen. Men komt dan in contact met een capabel persoon die spreekt met kennis van zaken.

Indigoo 04-11-2019

Vlotte afhandeling en levering van bestelde laptop. Met vragen kon ik bovendien terecht bij ene xxx, die professioneel, vriendelijk en erg betrokken was.

Wim 07-08-2019

Vroeger reeds tot volle tevredenheid verschillende Medion apparaten gekocht, doch nooit bij medionshop zelf. Nu TV rechtstreeks en beslist niet tevreden:
- TV in eigen doos zat in veel grotere verzenddoos ZONDER ENIGE OPVULLING. Heeft dus tijdens transport beslist de nodige klappen te verduren gekregen. Op hun website staat bij retour-instructies dat dergelijke opvulling beslist noodzakelijk is, maar zelf doen ze het dus niet...
- Noodzakelijke smartcard (afzonderlijk aan te schaffen bij bvb TV-Vlaanderen) steekt steeds een flink stuk opzij uit. Niet alleen lelijk zicht, maar de buitenafmetingen worden hierdoor groter

rikkie 17-12-2017 Via de website gekocht

te lange levertijd !!!!

ben tevreden wat betreft het opgeven van de bestelling - de administratieve afhandeling
ben niet tevreden wat betreft de levering - was beloofd 1 a 3 werkdagen eis uiteindelijk 1 week geworden - tevens is de levering dan nog op een zaterdagnamiddag gebeurt - wij waren niet thuis aangezien wij hadden verwacht dat deze levering op een werkdag zou gebeuren

Francis 28-10-2017 Via de website gekocht

duidelijke website en snelle levering

Voor een DAB+ radiowekker kwam ik op de website van Medion. Instructieve uitleg over de verschillende modellen. En prijzen die vaak onder de andere distributeurs duiken.

Dennis 26-10-2017 Via de website gekocht

Kreeg mijn toestel een dag eerder dan aangegeven op de website. Dat vind ik altijd wel fijn, zeker omdat het vorige toestel al niet meer werkte.
Ook hun prijzen zijn correct

DAB(+) fan 09-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Toestel met zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. De geluidskwaliteit in DAB(+) is uitstekend, veel beter dan in de FM-band. Compact toestel, en daardoor zeer geschikt voor de keuken. Het volumevermogen is meer dan voldoende. Onverwacht veel DAB(+) zenders te ontvangen, een tiental km. te westen van Antwerpen

Mathieu 29-09-2017 Via de website gekocht

Service perfect.

Mijn beoordeling is top, dus daar is niets aan toe te voegen. Prima service, vlot werkende website en betaling verliep vlekkeloos.

Radiomann 07-01-2017 Via de website gekocht

Medion Radio - vlot geleverd tussen kerst en nieuw

Ondanks de drukke periode is de bestelling toch vlot geleverd. Duidelijke website en gratis levering, zelfs onder 100 euro.
Permanente kortingen aangevuld met tijdelijke kortingen vind ik persoonlijk misleidend.

Pluspunten

• snelle levering

Minpunten

• prijsaanduiding

michel 28-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Laptop via medionshop

Zeer goede en duidelijke site, correcte behandeling van de bestelling en levering.
Eveneens krijg je snel een antwoord bij bijkomende vragen

Ann Lauri 26-12-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, eerlijke prijzen en snelle levering.

Zeer gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en duidelijk website. Gratis verzending/levering. Het is eerder een beperkt aanbod.
Een uitgebreide beschrijving, veel details, over het product. Ook heel duidelijk welke accesoires er eventueel bij het product kunnen gecombineerd worden. Ik bestel hier zeker weer.

Guy 16-12-2016 Via de website gekocht

Correct

De site zelf is vrij overzichtelijk en bevat een groot assortiment. Bestelling, betaling en levering zijn vlot verlopen. Het enige dat mij verveeld heeft is dat ik vanuit België een laptop met QWERTY klavier gewild had maar enkel een toestel met AZERTY kon krijgen tenzij ik een leveringsadres in Nederland had. Voor een webshop die uit Nederland opereert lijkt mij dit meer dan Kafkaiaans ...

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Informatief

Minpunten

• Niet flexibel in lokaal aanbod

GV 15-12-2016

snelle en goede service !!

Dell e.d. leveren maar na +/- 5 dagen. Medion was gewoon supersnel - én met extra aanbieding op de site tijdens winkelen...

Medion 03-12-2016 Via de website gekocht

robot-stofzuiger Medion

Medion robot stofzuigerMD 16192, vrijdag 25/11 voor 19u besteld en op 30/11 was hij al aan het reinigen. Vlotte en correcte levering en het toestel voldoet aan onze verwachtingen, met uitzondering dat hij precies moeilijk zijn oplaadstation kan vinden. Maar toch een aanrader i.v.m een huishoudelijke hulp. Wij zijn tevreden over de aankoop en levering.

Luc 08-11-2016 Via de website gekocht

Medion Tablet S1034X

Omdat mijn vorige Medion Tablet defect MD99042 was, (juist buiten garantie) besloot ik toch maar een nieuwe te kopen vio de Medion website.

De levering gebeurde snel en correct.

Pluspunten

• Aantrekkelijke prijs
  • Handig en compact

Minpunten

• Geen hoes meer bijgeleverd, vroeger wel

Philippe 17-10-2016 In de winkel gekocht
Medion B.V.

medion

Er werd een verkeerd toestel geleverd.

Er wort van Medion gevraagd om het verkeerde toestel op de post te doen, pas als het toestel aankomt bij Medion wordt het juiste toestel opgestuurd.

Dit betekend dat ik moet vrijaf nemen om naar de post te gaan en het juiste toestel slechts 2 en een halve week na aankoop geleverd wordt.

Di wordt allemaal als normaal beschouwd er is zeker geen empathie voor het ongemak, en er wordt geen compensatie voorgesteld.

ferdinand verschueren 15-10-2015 Via de website gekocht

thuis via computer ik moet er zelfs niet voor opstaan

de eerste stappen zijn gezet de service volgt

als je een vast produkt gebruikt vind je bij jullie alles

een aanrader voor kwaliteit aan redelijke prijzen

ik heb geen slechte opmerking

hugoken 7 23-09-2015 Via de website gekocht

Vlotte en gemakkelijke bestelling.
Intussen reeds geleverd en na installatie goed beeld en klank.

Geen onaangename toestanden.
Geleverde waren zijn top.

Tot nu toe geen slechte ervaringen.

janus74 17-09-2015 Via de website gekocht

Geen geloop naar winkels

Tot op heden perfect, houden zo

Beperkt maar geod.

Wegens de kwaliteit

Geen problemen tot op heden.

Geert_7 13-09-2015 Via de website gekocht

Bestelling en levering is zeer vlot verlopen.

Alle nodige documenten waren meegeleverd.

Ruime keuze aan producten.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Alles verliep heel vlot, van bestelling tot levering. Product voldoet aan al mijn eisen.

x525063 12-09-2015 In de winkel gekocht
Aldi Hasseltweg 3600 Genk

alles gaat snel zonder problemen

Goed zo,doe zo verder

Mocht iets meer zijn en assortiment zou iets langer in het net moeten blijven

Koop afwisselend online en bij Aldi en is goed zo

Doe zo verder,Eddy

Dorval 10-09-2015 Via de website gekocht

Eevoud van bestelling

Duidelijk

Niet te veel toestellen.

Plus: Prijs/kwaliteit is zeer goed. Min: Men kan het toestel enkel op foto zien.

Rony Hens 20-08-2015 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke shop

De diversiteit aan producten is meer dan voldoende.

lesthaeghe nathalie 18-08-2015 Via de website gekocht

ik heb jaren ervaren met medion producten, ik ben medewerkster in aldi, en ben er zeer tevreden met de kwaliteit

Bananeman34 25-07-2015 Via de website gekocht

Modules bestellen en betalen zijn gemakkelijk, maar vooral erg duidelijk

Tot op heden kan ik niet beoordelen op service na verkoop, enkel bij aankoop. En deze is goed. Ook snelle verzending en aan een scherpe prijs.

Andere shops zijn soms meer gespecialiseerd. Medion is echter het scherpst in verhouding prijs/kwaliteit. Enkel hun NAS is van een te lage kwaliteit.

Door de snelle thuislevering en de prijs/kwaliteitsverhouding zou ik deze shop zeker aanbevelen. Echter sommige producten zijn beter van merken, zoals een videocamera of NAS.

De prijs/kwaliteitsverhouding is van de meeste producten uitstekend. Echter bepaalde producten zou ik zeker van gekende A-merken kopen.

Vandal 23-07-2015 Via de website gekocht

Alles is duidelijk en leesbaar gedocumenteerd. Bestellen, opvolgen ervan, ... zijn eenvoudig en efficiënt.

Echt goede leveringstermijnen en communicatie erover via mail.

Het assortiment is niet heel groot maar wat ze aanbieden is wel van goede kwaliteit. Prijzen zijn echt heel correct.

henripatrik 14-07-2015 Via de website gekocht

Online bestelling en snelle levering (binnen de twee dagen tot nu toe)

De service online is tamelijk volledig.Had verder geen hulp nodig

Aanbieding is ruim.

Siinds jaren gebruik ik Medion-apparaten en ben vol tevreden.

Tot nu toe geen klachten. Als alles snel wordt geleverd, en het materiaal werkt jarenlang zonder problemen, dan is een klant tevreden.

Aquaman 13-07-2015 Via de website gekocht

6,5

Met beperkte keuze was het eenvoudig om te vinden wat ik zocht.

Bij de eerste afleveringspoging was er niemand thuis. De chauffeur van DPD liet op een briefje weten dat hij de volgende poging zou doen de dag erop tussen 13 en 14 uur. De persoon die hem opwachtte bleef maar wachten want de tweede poging was al om 10 uur doorgegaan en natuurlijk was er toen niemand thuis! Na telefonisch contact werd het pakket dan de volgende dag afgeleverd op een ander adres.

Zoals hierboven reeds geschreven, de keuze is beperkt, maar de prijs maakt dit enigzins wel goed.

Nuda Veritas 22-06-2015 Via de website gekocht

5,2

De bestelling verliep vlotjes. De betaling daarentegen viel dik tegen. Uiteindelijk vond Medion de bestelling en de betaling na lang zoeken terug. Heb zelf het initiatief moeten nemen want ik kreeg noch een bestelbevestiging noch een betaalbevestiging

Heb uiteindelijk de problemen zelf moeten oplossen

Niet echt om euforisch over te worden.

Ik zou het niet afraden maar ook niet aanbevelen. Dat kan bij een volgende bestelling misschien anders zijn

Dat heb ik reeds ruimschoots hierboven gedaan

gandus 10-06-2015 Via de website gekocht

Hebben buiten stuurprogram te veel rommel op de computer gezet, vele als proef versie.

Onvoorstelbare snelle levering met informatie

Ruime keuze, zeer matig software

Heb reeds aanbevelingen gedaan

Algemeen dus tevreden daarom een gemiddelde van 8

johnsaja 10-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Na foute start dadelijk geholpen

willy devriese 30-05-2015 Via de website gekocht

Besteld via internet, direct kunnen betalen via paypal en heel snel ontvangen

Heel snelle afhandeling

Heel gepaste bescherhoes voor de aangekochte tablet bij ALDI

Aan iedereen

Er werd bij aankoop gemeld : levering binnen de 2 à 4 dagen. Dit was mijn eerste aankoop bij Medion .... na 3 dagen werd er bij me aangebeld met mijn pakje en die beschermhoes is +++++

v332763 29-05-2015 Via de website gekocht

Ik vind het geheel overduidelijk en zeer overzichtelijk.

De service is uitstekend.Doch één nadeel,bij een terugvraag van een onherstelbaar toestel moet je ineens 50 euro betalen.Waarom?

evert bruwiere 25-05-2015 Via de website gekocht

alles was perfect in orde

Berbun 18-05-2015 Via de website gekocht

Op zondag avond besteld en maandag voormiddag geleverd.

onvriendelijke chauffer DPD

groot assortiment gemakkelijke betaling wijze snelle en correcte levering

Vanelven Daniel 15-05-2015 Via de website gekocht

Alles zit logisch in elkaar, stap voor stap, klaar en duidelijk. Prima shop.

Levering wordt goed opgevolgd en je kan het ganse traject op elk moment volgen.

Zeker voldoende en vooral veel kwaliteit voor een zacht prijsje.

Voor zo'n prijs vind je nergens beter.
Bovendien gratis levering.

Deze winkel doet wat hij belooft en daar bovenop krijg je een product dat boven de concurrentie staat.

frank5410 28-04-2015 Via de website gekocht

6,5

bestelling op site van medion gaat goed inlichting via telefoon met je aankoop ook levering word ook stipt uitgevoerd

via e-mail krijg je snel respons als je problemen hebt

ruime keuze

voor sommige artikels zeker een aanbeveling

het spijtige is dat de handleiding niet up to date is zoals voor het gebruik van de swap en dat er geen windows dvd bijgeleverd is zoals aangegeven staat

Lunazzi 21-04-2015 Via de website gekocht

Bestelling werd snel afgehandeld, tot het onding stuk bleek te zijn...

Toestel (een PC) diende vervangen te worden wegens technische problemen. Na weken werd een nieuw toestel geleverd. Was na drie dagen stuk. Is nu 3 weken weg voor herstel bij Medion. Nog steeds niet terug

Twee dezelfde toestellen stuk is GEEN toeval, maar een probleem met de kwaliteit. Ik zit nu meer dan 2 maanden zonder PC en ben nu echt furieus.

Willy De Bruyn 21-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met een mooi gepresenteerd aanbod, gemakkelijk plaatsen van bestelling en vlotte betaling.

Perfecte service en toelichting bij de keuze. Ook de help desk bij een technisch probleem is uitstekend voor zover het mogelijk is dit langs de telefoon op te lossen.

Keuze genoeg en voor elk wat wils in alle prijsklassen en voor elk budget. Prima kwaliteit en betrouwbaarheid van de aangeboden producten

Doe ik regelmatig en heb tot nu toe nog geen negatieve reacties ervaren

Normaal koop ik de Medion producten die bij aldi in de aanbieding staan. Dringende zaken koop ik on line. Niet tevreden of stuk => verwisselen of geld terug is hier geen probleem.

MichGill 20-04-2015 Via de website gekocht

alles eenvoudigweg met enkele muisklikken geregeld

Het enige wat ik mis is een uitgebreide (technische) handleiding bij de Medion PC

joca 30 19-04-2015 Via de website gekocht

duidelijk

vlot

Duidelijk om te bestellen en vlot geleverd.

Bollaert A. 11-04-2015 Via de website gekocht

geen probleem

Ging vlot

keus genoeg

kopen zonder probleem

Laurent Huet 25-03-2015 Via de website gekocht

kan gemakkelijk vinden wat ik zoek

krijg in doorsnee direct hulp

steeds een ruime keuze -

heb dat reeds gedaan
heb tot hiertoe,ofwel via Aldi maar voornamelijk rechtstreeks bij Medion meermaals producten gekocht

een Medion All in One, geleverd in Februari 2014 is drie keer terug gezonden voor reparatie - bleek toen nog niet naar behoren te werken en zopas, één jaar na de levering heeft Medion mij terug betaald - heb niet geaarzeld en direct een nieuwe Laptop bij Medion gekocht. Vermits Medion "onder de vleugels zit" van Lenovo, lijkt het mij interessant ook Lenovo producten in de aanbieding te kunnen vinden

ingriddl 19-03-2015 Via de website gekocht

geen commentaar ,heel tevreden alleen sspijtig dat je voor dat type geen beschermhoes kon kopen

pvdn1602 19-03-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel kunnen bestellen.

Ondanks defect apparaat toch voor een nieuw apparaat gezorgd binnen redelijke tijd.

Begripsvolle medewerking.

Martinne 17-03-2015 Via de website gekocht

Vlugge afhandeling

Vlug antwoord op verschillende vragen

Kan meer keuze zijn.

Gewoon tevreden over Medion

Alleen spijtig dat er geen samenwerking is met Medion in het buitenland.