like2cook.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over like2cook.nl.

like2cook.nl stelt zich voor

Bij Like2Cook vind je luxe keukenapparaten voor gepassioneerde koks. Haal het maximale uit de keuken met stijlvol design in de nieuwste trendkleuren. Wij staan bekend om ons complete assortiment en primeurs van toonaangevende merken zoals KitchenAid, SMEG, Jura, Vitamix, Siemens, Crock-Pot en Moccamaster. Like2Cook loopt voorop met de nieuwste trends op het gebied van koken en bakken. Bij ons vind je inspiratie voor foodies, health freaks en coffee lovers. We zijn trots op onze goede klantbeoordelingen. Klanten beoordelen ons met een 9,2! Bestel nu uw luxe keukenapparaten voor een scherpe prijs en profiteer van gratis verzending bij orders vanaf €100,-.

Deze score is berekend op basis van 17 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Angela 15-06-2019

Zeer goede winkel, veel aanbod.
Paar weken geleden een kitchenaid besteld bij like2cook, bij het uitpakken bleek er een beschadiging op te zitten. Telefonisch contact gehad met like2cook, ik moest een mailtje sturen met een foto van de beschadiging. Na een uurtje belde ze netjes terug dat het inderdaad niet de bedoeling is dat er een beschadiging op zit en of ik vanmiddag thuis was zodat ze iemand langs konden sturen om de Kitchenaid gelijk om te ruilen.
Op de afgesproken tijd stond er keurig iemand voor de deur om de Kitchenaid om te ruilen.
Ze hadden de nieuwe Kitchenaid al gecontroleerd of er daar geen beschadigingen op zaten.

Top Service! Nogmaals super bedankt!

Dirk Nijdam 14-05-2019

Ik besloot (iets te laat) een cadeau te bestellen voor mijn vrouw en maakte me zorgen of het product wel op tijd in huis zou zijn. Via de chatservice van like2cook gevraagd of volgende dag levering wil ging lukken. Medewerker heeft direct gereageerd en was erg behulpzaam! Top! Volgende dag om 12 uur was de keukenmachine al in huis. ( 15 uur vorige dag besteld) kortom zeer prettige winkel. Prijs was ook erg goed, scheelde 100 euro met andere shops.

diana 29-04-2019

Via de webshop, kon ik de nodige informatie vinden, alleen begreep ik de outlet aanduiding niet. Dit is de reden dat ik telefonisch contact heb opgenomen, deze dame kon het me prima en vriendelijk uitleggen. Ze heeft zelfs meteen gekeken wanneer mijn kitchenaid weer binnen zou zijn, en op welke manier ik hem kon bestellen.
De levering was snel en volgens afspraak, en beter dan ik verwacht bij een outlet artikel, het heeft me blij verrast.

C van Baren 26-02-2019

Ik heb een crockpot besteld bij Like2Cook , die de volgende dag al werd geleverd nadat ik een sms had gekregen over de bezorgtijd. Zeer tevreden dus. De pan al 2 x gebruikt en die kan ik ook iedereen aanbevelen👍😄

Bianca 08-02-2019

Overzichtelijke site mooi site. 2x bestelling gedaan en hele snelle levering! Ik ben tevreden en kom zeker terug om mijn kitchenaid aan te vullen met andere accessoires!

Wilma 02-02-2019

Was blij verrast door snelle en goedkoopste artikelkeuze. Nadat ik na gedegen onderzoek op internet mijn Artisan KitchenAid had uitgezocht, selecteerde kieskeurig.nl de goedkoopste webwinkel. Het prijsverschil was meer dan € 200!!

Wendy 01-02-2019

Keurig aangeleverd pakket!
Snelle levering!
En goed te bereiken bij vragen
Ik beveel dit live2cook erg aan!

Coletta 05-01-2019

Zeer naar tevredenheid geholpen, mooie prijs voor kwalitatief product. Bij vraag meteen te woord gestaan en sipper snelle levering 👍🏼

C.R. 30-12-2018

Snelle en correcte levering. Goede kwaliteit artikelen. Stevig verpakt verzonden.

kookfanaat 30-12-2018

like2cook heeft een overzichtelijke website, goede prijs en snel geleverd! top!

Mieke 19-12-2018

Zeer behulpzaam en goed advies in deze winkel Like2cook
Zeer aan te bevelen, ook voor inruil Jura koffiemachine
Snelle levering met eigen chauffeurs en/of betaling contant
Goede service, snelle reactie op mail en telefoon kortom uitstekend!

Jurgen 17-12-2018 Via de website gekocht

Prachtige overzichtelijke site.
Super snelle levering en duidelijk aangegevenwanneer pakket kwam.

Arthur 09-12-2018 Via de website gekocht

Gelijk antwoord op mijn vragen en snelle levering

Ik heb voor deze webwinkel gekozen omdat een collega al goede ervaring had met garantieafwikkeling na een aantal jaren. Als je een product koopt van honderden euro's dan wil ik wel dat als er iets mis is ik goed geholpen wordt. Daarnaast een goede prijs die vergelijkbaar is met andere winkels die aanbiedingen hebben voor het product wat ik besteld heb. Had nog een paar vragen over een actie en die werden gelijk netjes telefonisch beantwoord. Het werd de volgende dag zelfs geleverd!

Omar 21-11-2018 Via de website gekocht

Kitchenaid vulkaanzwart

De prijzen op de site daar zeg je U tegen. Nergens zo goedkoop! Snel geleverd en wat helemaal ideaal is, is dat je achteraf kunt betalen. Nou ik ben helemaal in mijn nopjes, dank u wel hiervoor.

J.Willems 16-11-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar bedrijf

Like2cook bleek de goedkoopste aanbiedervan Kitchenaid Nespresso. Bestelling en levering werd correct uitgevoerd. Pluspunt is mogelijkheid om achteraf te betalen. Goede informatie over actie Nespresso

Huseyin Azgin 16-11-2018 Via de website gekocht

Super Service

Goedwebsite, Snelle service, Vragen worden snel beantwoord en zeer klantvriendelijk. Ik ben er blij van geworden. Ik raad deze winkel dan ook aan. De aftersales dus zeker blij van.

Yvonne 12-10-2018 Via de website gekocht

Prima website, perfecte verzending!

Een hele prettige website met veel goede info. Prachtige kitchen aid nespresso voor de allerbeste prijs gevonden. Prima verzending!!

jeske71 20-08-2018 Via de website gekocht

Goede uitleg, snelle reactie snelheid mail.

duidelijke uitleg op de site. Goed te vergelijken want er zijn zoveel verschillende soorten maten en kleuren

Tini 31-05-2018 Via de website gekocht

Great product, excellent service

I ordered online but I contacted the shop via email a couple of times for various questions and issues with my order. The response from the shop was always fast, professional and helpful. Very happy with my experience and I would definitely order from this shop again. Thank you!

Loes 28-05-2018 Via de website gekocht

Kwam bij mij als goedkoopste shop naar voren, waarbij ook de levertijd volgens planning verliep. Lekker snel.

Thea 27-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima prijs

Shoppen was heel duidelijk. En ik zeg gewoon eerlijk, de prijs was maatgevend. Scheelde 50 euro ten opzichte van anderen.

Geert 24-05-2018 Via de website gekocht

Top winkel met voordelige prijzen.

In verband met de goede prijzen heb ik hier een product besteld. Door de snelle levering en het prettige telefonische contact. Kan niets anders als deze winkel aan bevelen.

Caro Smit 22-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Via de telefoon informatie gevraagd en zeer professioneel geholpen. Bestelling snel binnen en apparaat voldoet geheel aan de verwachting. De prijs was zeer concurerend.

Wim 22-05-2018 Via de website gekocht

Supermachientje

mijn zoon maakte me attent op de site van Like 2 cook, waar hij de kitchenette classic had gekocht, via de outlet van hun.
Deze keukenmachine stond ook al heel lang op mijn verlanglijstje.
Ik heb hem bij like2cook voor een hele goede prijs kunnen kopen, en hij is werkelijk perfet!
Het bestellen,de afhandeling, alles is erg goed!
Ook telefonisch contact met Like2cook, voor als je vragen hebt, is erg prettig!
Ik kan deze site dan ook met volle overtuiging aan iedereen aanbevelen.

A.B. 22-05-2018 Via de website gekocht

Ik heb het product besteld in verband met de goede prijs, levering van het product wat ik gekocht heb was ook snel, in ieder geval zeer tevreden.

Rene 22-05-2018 Via de website gekocht

Perfecte 100% betrouwbare service

Bestellen bij deze site is zeer eenvoudig. De artikelen zijn makkelijk te vinden en goed beschreven op de site. De bestelling werd zeer snel geleverd. Al met al een winkel om zeker aan te bevelen bij anderen, met name omdat de prijs kwaliteit verhouding ten opzichte van andere internetwinkels erg gunstig is.

Dick 22-05-2018 Via de website gekocht

Super winkel met klein foutje

Wij hadden een outlet Kitchenaid bij like2cook gekocht.
Toen we hem uit de verpakking haalde bleek het schenkschild ontbrak.
Dus de volgende dag had ik een mail gestuurd naar like2cook. Maar na 4 had ik nog geen reactie. Dus had ik er een mail achteraan gestuurd of mijn mail wel was aangekomen. (dit was het foutje van like2cook)
Vervolgens kreeg ik gelijk een reactie met excuses. Echt heel netjes. En de volgende dag hadden we het schenkschild al in huis! Echt super snel! Mijn complimenten.

Kristie 22-05-2018 Via de website gekocht

Fijne snelle service!

Ik heb voor mijn bestelling van de kitchenaid geen track en tracé code gekregen, terwijl op de website staat dat het product de volgende dag bezorgd zou worden. Na een berichtje via Facebook direct contact gehad en de volgende dag de bestelling in huis.

Gertjan 22-05-2018 Via de website gekocht

100% van belofte waargemaakt

Voor deze shop gekozen vanwege de lage prijs en de snelle levering. Het product voldoet aan alle verwachtingen en de levering was er binnen 24 uur. Top!

Karen P 15-05-2018 Via de website gekocht

Bijzonder goed en vlot verlopen!

Het was met stip de laagste prijs voor het artikel dat ik zocht en de service was uitmuntend. Hele accurate communicatie en supersnel geleverd.

Chermène 11-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik had een nieuwe kitchen aid artisan bestelt, dit was een outlet variant. Helaas was deze niet meer beschikbaar, dit werd netjes via de telefoon vertelt en gaven mij de optie om een gloed nieuwe kitchen aid artisan te bestellen voor €50 euro meer. Hier zei ik geen nee op!
Toen de kitchen aid binnen kwam had deze helaas een klein defect. Ik heb de kitchenaid terug gestuurd en heb nog geprofiteerd van de actie waarbij je een gratis roomijsmaker krijgt! Geweldig! Wat een service (:

Marja Bigagli 08-05-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de website zeer overzichtelijk is. En veel keuze aan het product wat ik nodig had, namelijk een staafmixer met uitbreiding. De mixer werd op de aangegeven datum en tijd bezorgd. En wat ik erg leuk vond dat het als cadeautje was ingepakt, dan is t nog leuker op je pakketje uit te pakken. Al met al een prima service en duidelijke website.

Irene 01-05-2018 Via de website gekocht

Goed, voordelig en snel. Top!!!

Gekozen ivm gunstige prijs-kwaliteitverhouding , maar ook verrast door de snelle en correcte levering. Uitstekend!!

Annemiek 30-04-2018 Via de website gekocht

Fantastische aankoop!

In de shop heel veel mooie keukenartikelen! Na bestelling en betaling zeer snel in huis!
Verpakking was ook prima in orde.

Ash 02-04-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Fijne winkel. Allereerst is het artikel wat ik heb gekocht bij Like2Cook het goedkoopst en was de service super! Gelijk nadat de bestelling was geplaatst heb ik bevestigingsmail ontvangen met code om het pakket te volgen. Pakket is snel geleverd en was nestjes verpakt.

P van Es 18-03-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Webshop levert prima apparatuur. Tussen bestellen en levering wordt je goed op de hoogte gehouden... Snelle levering..

kathleen 23-02-2018 Via de website gekocht

Kitchenaid

Ik heb de webwinkel heel toevallig ontdekt bij mijn zoektocht naar een wafelijzer. Een wafelijzer heb ik niet gekocht, maar ik heb me laten verleiden door een artikel uit de outlet-afdeling. De verpakking was een beetje beschadigd, maar de korting was enorm. De supersnelle levering was zeker ook een pluspunt.

Betsie Berens 22-02-2018 Via de website gekocht

Eerste ervaring met "Like2Cook" tot nu toe helemaal goed!

Na eerst gekeken te hebben waar ik het goedkoopst een "Dolce Gusto Mini Me" kon bestellen, kwam ik uit bij "Like2Cook". Ik had zelf inmiddels al een goede ervaring met het apparaat en wilde mijn zoon, die op kamers woont, er een voor z'n verjaardag geven.
Na mijn bestelling had ik het apparaat al de volgende dag in huis; keurig ingepakt zelfs! (dat had ik bij mijn eigen "DC Mini Me" destijds niet). Het achteraf betalen, is ook prima geregeld! Tot nu toe heb ik een heel goede ervaring met "Like2Cook"!

Ingrid 22-02-2018 Via de website gekocht

Like2cook is een overzichtelijke webshop met zeer concurrerende prijzen. Mijn bestelling werd snel opgevolgd en zoals beloofd de volgende dag geleverd

J Aarnoudse- 21-02-2018 Via de website gekocht

Retro waterkoker

Goede omschrijving van het product. Kleur product komt goed overeen met foto op webshop.prima prijs en snelle levering. Geen verrassingen.

Suzanne 20-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige mixer, snelle service, goedkoopste verkoper

Na lang zoeken kwam ik via kieskeurig op jullie site. Overzichtelijk, goedkoopste prijs en betaling achteraf zonder extra kosten. Kortom zeer klantvriendelijk!
De mixer is top! Iedere keukenprinses zou deze standaard in de keuken moeten hebben. Geluidsarm, ligt lekker in de hand en heeft 4 hulpstukken zonder dat je een heel groot apparaat op je aanrecht hebt staan, lees een sta in de weg.
Met deze mixer maak je zo een heerlijke stamppot en bak je de lekkerste producten.
Pluspunt ook, het lange snoer wat handig links en rechts om gaat.
Betaal liever wat meer voor een goed product dan 30 euro voor een goedkope mixer die zo stuk gaat. Ik hoop hier heel lang plezier van te hebben!

Gerard van Gestel 19-02-2018 Via de website gekocht

Prima product voor aantrekkelijke prijs!

Wat baalden we toen onze snelkoker stuk ging. Maar bij Live2cook vonden we nieuwe. Een stijlvol product, vlot geleverd voor een aantrekkelijke prijs.

Margriet Bloemen 19-02-2018 Via de website gekocht

Vertrouwd adres

Het is een overzichtelijke site met alle nuttige informatie bijelkaar waardoor je gemakkelijk een kunt kunt maken.
In korte tijd heb ik twee bestellingen geplaatst. De eerste bestelling betrof een kitchenaid waterkoker. Ik was er helemaal blij mee totdat hij binnen een week niet meer functioneerde. Op verzoek heb ik deze teruggestuurd en voordat ik het wist heb ik de nieuwe ontvangen. Dit was voor mij reden om met een gerust hart een Kitchenaid Artisan blender te bestellen. Met veel plezier gebruik ik beide artikelen. Hier word je blij van!

Sandra 19-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. En geweldige service

Hier de espressomachine van boretti gekocht. Was de volgende dag al in huis. En achteraf betalen geen enkel probleem.overzichtelijke site en goede service en snelle levering

Wendy 19-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Snelle service! Duidelijke website. Mogelijkheid om achteraf te betalen. Keuze uit heel veel artikelen. Ik kom zeker nog eens terug.

Nathalie 19-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Like2cook heeft een overzichtelijke website en een goed prijs voor de aangeboden artikelen. Bij levering ontbrak een onderdeel, dit werd telefonisch keurig opgepakt en een dag later afgeleverd! Goede service dus!

Juul 18-02-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Na het vergelijken van meerdere webwinkels, ben ik uitgekomen bij Life2Cook. Een scherpe prijs voor de slowcooker (incl. roertoren) van Kitchenaid. Het bestellen en betalen verliep vlot. Direct een bevestiging ontvangen en ook na het verzenden kreeg ik een bevestiging. Had mijn bestelling snel in huis en ben er absoluut tevreden mee. Wanneer ik weer iets nodig heb voor in mijn keuken, staat Life2Cook bovenaan mijn lijstje.

Tasch86 16-02-2018 Via de website gekocht

Goede prijs snelle levering

Door de lage prijs van het product op deze site terecht gekomen. Door het gemakkelijk bestellen de snelle levering en het op de hoogte gehouden worden van de track and tracé zal ik hier zeker weer bestellen.

R. van den Akker 15-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en zending goed te volgen

Zeer overzichtelijke site. Makkelijke bediening en zoekmogelijkheden. Daarnaast een snelle levering, waarbij de behandeling van je bestelling goed te volgen is.

Mandy 15-02-2018 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb gekozen voor deze geweldige website omdat ze de goedkoopste waren met de kitchenaid mixer wat ik heb gekocht. En omdat hij de volgende dag al thuis werd bezorgd!! Super service!