lampdirect.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over lampdirect.be.

lampdirect.be stelt zich voor

Zakelijke en particuliere verlichting van A-merken voor de beste prijs! Binnen 24 uur verzonden en advies altijd mogelijk.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ontevreden klant 26-01-2021

Ik bestel een lamp die na 20 minuten springt. Na 7 dagen krijg ik pas een antwoord op mijn email dat deze retour kan gestuurd worden.

Ik bestel iets later nog een lamp om de gesprongen lamp te vervangen maar ik kreeg een GEBRUIKTE lamp aan die zelfs DOORGEBRAND was!!!!! Dit was dus een retour die NIET GECONTROLEERD was! En dan nog... Ookal komt een lamp "intact" aan, je weet niet hoeveel branduren deze gehad hebben als ze retour komen. Ik ben er zeker van dat de eerste lamp, die gesprongen is, ook al wat branduren heeft gehad.
JE BETAALD DUS DE NIEUWPRIJS VOOR EEN GEBRUIKTE, 2DEHANDS LAMP!!
Op deze klachtenmail antwoorden ze na 4 dagen. Zogezegd een automatisch antwoord, wat ik helemaal niet geloof omdat ze op mijn retour mail na 7 dagen wel "persoonlijk" hebben geantwoord, OF MIJN VRAAG NOG RELEVANT WAS omdat het zogezegd een tijdje geleden is dat ik de mail gestuurd had.
Dit is gewoon puur om tijd te rekken in de hoop dat je niets meer laat horen en ze niets moeten oplossen of opsturen!!
Levering is ook niet zo snel als ze beloven dus mij absoluut niet meer gezien op deze site NA ik eindelijk een oplossing of vervanglamp heb gekregen want dit kan absoluut niet! Nu zit ik nog steeds zonder lamp!!!!!!!
AFZETTERS!!!

Luc Vangoidsenhoven 31-01-2019

Bestelling geplaatst op 28/01, alles in voorraad. Status blijft staan op : in behandeling. Gisteren getelefoneerd : men ging het oplossen. Op 31/01 nog steeds hetzelfde. En dit terwijl de reclame zegt : binnen de 24 u geleverd !!!!