Cookies op Kieskeurig.nl en de overige Reshift websites
Wij maken gebruik van cookies, en dit doen we:
Voor functionele en analytische doeleinden.
Om relevante advertenties te tonen.
Om te zorgen dat je kunt inloggen met je account.
Om onze dienstverlening te verbeteren voor onze gebruikers.
Om te zorgen dat Kieskeurig.nl gratis is en blijft.
Wil je meer weten over het gebruik van cookies en hoe wij hier mee omgaan. Lees dan onze complete privacy statement hier.
Waarom moet je eigenlijk akkoord gaan met cookies?
Cookies zorgen ervoor dat wij bepaalde functionaliteiten kunnen aanbieden aan onze gebruikers en onze klanten. Kieskeurig.nl is altijd al een gratis dienst voor en door gebruikers geweest. Om te zorgen dat we Kieskeurig.nl gratis kunnen houden tonen wij bijvoorbeeld advertenties. Cookies zorgen ervoor dat jij als gebruiker advertenties krijgt te zien die relevanter voor je zijn. Daarnaast zorgen cookies ook voor inzichten in hoe onze site presteert. Hierdoor kunnen we onze site blijven verbeteren.
Wil je meer weten over het gebruik van cookies en hoe wij hier mee omgaan. Lees dan onze complete privacy statement hier.
Koos hen vanwege de goedkoopste prijzen en een paar positieve reviews.
Bestelde , magazijnvoorraad stond vermeld als vel groter dan ik bestelde.
kreeg email dat het product waarschijnlijk door veel mensen tegelijk besteld was ( vreemd want het is niet bepaald een gangbaar supplement en de mensen die het gebruiken doen dat veelal na aanraden van een arts/neuroloog/internist. Als ze het de volgende dag binnen hadden zou ik een email met Track &Trace krijgen, zoniet dan binnen 3 werkdagen een email met daarin verstuurbericht en of de hele order of een deel geleverd zou worden. Ruim een week later nog niets hehoors. O ja in die email stond ook dat ik ook gelijk mijn geld kon terugvragen en dat dat biine 7 werkdagen teruggestort zou worden. Ja, daar vertrouw ik dus totaal niet meer op.
Ik vrees dat ik mij geld kwijt ben en geen spullen krijg. Wacht al dagen op bericht en verzending. Dom van mij om zo een bedrijf te vertrouwen. Ben misleid door het keurmerk en de prijzen.
Ik hoop dat de post nog komt.
prijs kwaliteitverhouding en de manier waarop gereageerd wordt als er iets is misgegaan.
Mijn al de artikelen die ik zocht zijn het laagst in prijs bij koopjesdrogisterij
Dit is een zeer klant onvriendelijk bedrijf:
namelijk dit is voorgevallen wij hebben hier een bestelling geplaatst alleen blijkt het geleverde pakket niet het juiste artikel te zijn wat we dachten.
Wij hadden in plaats een chocola product een zak laurierdrop(2 Kg) ontvangen misverstand aan onze kant i.v.m onjuiste code.
De doos hebben wij geopend en zagen toen dat het drop was i.p.v. chocola voor decoratie maar de plastic zak hebben wij niet geopend.
Wij hebben gelijk daarna contact opgenomen met de klantenservice van dit bedrijf en uitgelegd wat er was gebeurd, men zei stuur u het artikel maar terug in de orginele doos en dan krijgt u binnen de gestelde tijd in de voorwaarden u geld terug.
Mijn vrouw heeft opgebeld naar dit bedrijf en gevraagd of zij het pakket al hadden ontvangen daarop kregen zei als antwoord ja maar dat ze niet het geld terug kreeg omdat de doos geopend was.
Als reden gaven ze op dat ze het niet meer zo opnieuw konden verkopen omdat de zegel was verbroken, dames en heren we praten hier gewoon over een doos die met plakband dicht is gemaakt en waar het omgaat bij dit product nog steeds in een ongeopende plastic zak zat.
Het is ongelofelijk om met dit argument te komen dus dames en heren als je iets bij dit bedrijf koopt, dan moet je de doos niet open maken" anders verbreek je de zegel" je moet een röntgenscanner hebben om je product te bekijken.
Als er een loden Leeuw of koude douche uitgereikt moet worden dan komt dit bedrijf op de 1e plaatst wat een verbeelding hebben ze zeg.
We hebben nu gezegd als we het geld niet terug krijgen dan willen wij de 2 kg laurierdrop weer terug hebben dus die wordt naar terug gestuurd.
Ik begon er al mee in het begin dit is de laatste keer dat wij bij dit bedrijf wat gekocht hebben want van klantenservice weten ze niets af.
Was getekend
P.C.Schneider
Wij verdienen ons geld met prijsvergelijkingen en advertenties (zie: https://www.kieskeurig.nl/verdienmodel). Wij kunnen onze diensten aanbieden zonder advertenties en bijbehorende cookies als je een betaald abonnement afsluit. Dat kost €99 per jaar, en heeft als voordeel dat wij je geen enkele advertentie laten zien en dat wij geen tracking cookies in jouw browser plaatsen.
Heb je al een account? Log dan rechts in en start de betaling via de betaalknop in je account overzichtspagina.
Wil je toch gebruik maken van onze diensten zonder een abonnement?