Kookpunt - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kookpunt.

Kookpunt stelt zich voor

Kookpunt is met bijna 4000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij álles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim vijftig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen. Iedere afdeling kent zijn eigen specialisten: medewerkers met kennis van ieder product, en bereid om de meest uiteenlopende vragen te beantwoorden.

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,4

familie geboers 26-08-2014 Via de website gekocht

Het was heel makkelijk om je bestelling te plaatsen bij kookpunt.
De stappen waren heel duidelijk en simpel. Ze vragen alleen de basisgegevens, zoals adres e.d.

Wij hebben geen contact gehad met de winkel, maar de bestelling was binnen een paar dagen binnen.
Dat was ook wat we hadden verwacht.
Het artikel was netjes ingepakt en er zat een duidelijke factuur bij.

Wij zochten een gasbrander en via google kwamen we direct bij kookpunt uit. De prijzen waren prima.
Ook in andere productgroepen hebben we nog even gekeken en we zullen er zeker nog wel bestellingen plaatsen in de toekomst.

Wij hebben het hele proces als goed ervaren en zullen er zeker nog bestellingen plaatsen in de toekomst.
Als er mensen in onze omgeving ook dergelijke artikelen zoeken zullen we zeker naar kookpunt verwijzen.

De webwinkel is duidelijk, makkelijk in gebruik en overzichtelijk. De bestelling plaatsen en de betaling ging allemaal prima. Het artikel was netjes ingepakt en snel binnen, met in de doos een nette factuur.

Ria Vis-de Reuver 26-08-2014 Via de website gekocht

Goede service, artikel wat ik bestelde was op moment niet voorradig,via mail op de hoogte gehouden wanneer artikel weer in voorraad was, vind ik een goede service, zodat ik het direct kon bestellen en met 1 dag in mijn bezit had.

t.hooft6 26-08-2014 Via de website gekocht

online besteld, betaling liep niet gemakkelijk met de ing

na telefonisch overleg de eerste bestelling ingetrokken en de 2e geplaatst, toen ging de betaling goed

de bestelling is goed en vlug uitgevoerd

zie boven

Mctriplea 26-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, groot bestelgemak

Snelle, prompte levering.

Ruim assortiment met veel keuzemogelijiheden

Gelet op deze eerste ervaring zeer aanbevelenswaardig.

Groot bestelgemak, ruim assortiment en snelle, adequate levering. Minpuntje: ietwat gebrekkige verpakking waardoor deze open stond bij aflevering.

gkuhuparuw 26-08-2014 Via de website gekocht

Snel en makkelijk het product bestellen op de webshop.

Op en top! Besteld en de volgende dag al in huis.

Super assortiment, hele mooie, kwalitatief goede producten!

We zijn sowieso super blij met het Kookpunt, laat staan de webshop.

Crueset fluitketel

team bounty 26-08-2014 Via de website gekocht

makkelijk te bestellen via de site

snelle levering

goede prijzen en snelle levering

Kersenpit 26-08-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel

Gewoon eenvoudig en goed, zo simpel als het maar kan zijn.

Gewoon snel en goed, zoals het hoort

Eerlijke shop met mooie producten

Lies76 23-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website en de bestelling was de volgende dag in huis.

Jacqueline1013 21-08-2014 Via de website gekocht

Ideaal, ze hadden het zo verpakt dat het gewoon door de brievenbus kon, dus geen wachttijd op de pakketbezorger. Ook handig zo'n update email waarin je kunt kijken hoever de bezorging is.

Akird 20-08-2014 Via de website gekocht

Snelle levering, en correct kon het pakket volgen en de juiste tijd aan huis afgeleverd, vind het eigenlijk wel fantastisch, eerste keer dat ik hier bestel..nou gewoon 10 punten

Heb eigenlijk geen min punten, maar ik heb de site / webshop pas ontdekt.

appartement 20-08-2014 Via de website gekocht

alles voor het oog,geen lastige keus

vooor alle vragen een duidelijk andwoord

veel keus1

dat je als aankomend klant benaderd word

geen nadelen!

kmarac 20-08-2014 Via de website gekocht

Hele fijne online winkel met een goed assortiment. De bestelling werd netjes en persoonlijk afgehandeld. Een aanrader!

RenskeLab 19-08-2014 Via de website gekocht

Zeer makkelijke en duidelijke site. Makkelijk te bestellen. Geen problemen.

In de winkel zeer uitgebreid advies gekregen door iemand met kennis van zaken. Werden absoluut niet gepushed tot eender welke aankoop. Wij hebben er op ons gemak over nagedacht en zijn enkele dagen later pas tot aankoop overgegaan.

Als je iets op het gebied van koken kunt verzinnen dat je niet kan vinden in deze winkel dan mag dat een wonder heten. Zeer breed assortiment, zeker voor de hobbykok.

Wij hebben de winkel zelfs al bij verschillende andere hobbykoks aangeraden.

zeer groot assortiment, vriendelijk personeel met verstand van zaken, goede sfeer, geen druk tot aankopen, goede kwaliteit producten, goede service en een heel vriendelijk kaartje bij onze bestelling. Wij gaan er in de toekomst zeker terug.

snolleke1 19-08-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig zoeken tussen de artikelen en eenvoudig te bestellen.

Een van de weinige winkels waar ik een electrische slow cooker kon vinden.

Als iemand op kookgebied iets zoekt, zou ik die persoon naar jullie site sturen.

Het is de tweede keer dat ik hier iets bestel. De komen hun woord na: besteld voor een bepaalde tijd, volgende dag in huis.

susrs 18-08-2014 Via de website gekocht

Website is top

Heeeeel snel!

Bestelling makkelijk gadaan, in 2 dagen in huis, alle 9 jars ongrbroken. En een personlijke touch... een met de hand geschrijven aanzichtkaart om mij te bedanken voor de bestelling. Nou, echt bijzonder. :)

jo120 18-08-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijke site, uitgebreide informatie over de producten, snelle levering

Sjuul 18-08-2014 Via de website gekocht

Redelijk goed te vinden, alleen zijn er in mijn optiek qua overzichtelijkheid wel zaken te verbeteren.
Neem bijvoorbeeld een Peugeot zout of pepermolen, er zijn een hoop dezelfde, alleen de lengte verschilt.
Het zou ideaal zijn om 1 model te hebben met verschillende hoogtes, dat maakt het een stuk duidelijker.

Bestelde producten waren prima op tijd binnen. Ook fijn dat er een mail kwam dat de producten waren verzonden.

Ruim voorzien van producten, de keuze is prima.

Genoeg producten, behoorlijk overzichtelijk, prijstechnisch niet verkeerd.

Een verbetering in de overzichtelijkheid qua producten zou ideaal zijn.

pen1234 18-08-2014 Via de website gekocht

Via internet bestellen is nou eenmaal makkelijk

Snel verzonden

Zowel in de winkel als op internet prima kwaliteit en groot assortiment

Heerlijke plek, zowel op internet als in de winkel zelf, om je te vergapen aan zoveel moois. En dan iets uitkiezen waar je zeker jaren plezier aan gaat beleven.

Mijn cijfer 10 mag boekdelen spreken.

nickmeijer 18-08-2014 Via de website gekocht

tsja, goed gesorteerd, makkelijk klikken en kiezen en het wordt supersnel en keurig bezorgd. Ik kan niks bedenken wat ook maar een beetje moeilijk ging.

flitsend bezorgd en nog gratis ook. Keurig ingepakt. Daar betaal je wel een heel klein beetje voor, maar het ziet er ook heel mooi en leuk uit.

prima producten van eerste kwaliteit.

het is heel erg goed. Niet altijd het goedkoopste.

zie boven. Daar heb ik niks aan teo te voegen.

Elstox 18-08-2014 Via de website gekocht

Weten wat je wil in een paar minuten; prima info op de site.

Nette duidelijke en snelle afhandeling.

Ruim en gevarieerd. Voor elk wat wils.

Gemak dient de mens!

Zie boven! En: de beste kookwinkel die ik ooit gezien heb (de winkel zelf)

Brigitte Struijs 18-08-2014 Via de website gekocht

Supersnel besteld! Eerst het gezochte product ingetikt in de Google-bar, zo op de kieskeurig-pagina beland, waar dit product het goedkoopst vermeld stond bij Kookpunt. Dus in één klik door naar deze website. In de winkelwagen gegooid, betaal met IDeal en een dag later bezorgd. Sneller en makkelijker kan haast niet :)

Zeer snelle levering en geen verzendkosten, zo kom ik heel graag een volgende keer terug.

Omdat ik eigenlijk niet verder heb gekeken naar andere producten, kan ik niet een mening geven over het assortiment. Wel kan ik aangeven, dat ik mijn gezochte product wel bij hen verwacht had en dat de prijs zeer concurrerend bleek.

Op dit moment heb ik helemaal niets negatiefs te melden. De winkel scoort op al mijn gewenste aspecten zeer goed.

BrigittevdB 16-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, makkelijke bestellen

Van te voren een mail gestuurd met een vraag over het product: zelfde dag in het weekend nog antwoord gekregen

Zag vanalles staan, maar specifiek op zoek naar een tajine, dus niet goed genoeg op gelet om te kunnen oordelen. Tajines waren in diverse soorten, merken en uitvoeringen leverbaar

Als iemand een kook product nodig heeft, zeker doen: duidelijk, goed en voor een betaalbare prijs

Snelle reactie en bezorging, duidelijke site: top!

thejaa 15-08-2014 Via de website gekocht

Het te zoeken product is makkelijk te vinden en
met 1 klik te bestellen.

Bestellingen vanaf 20€ worden gratis bezorgd.
Kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Alles wat je maar kunt bedenken hebben ze.
Ok, het is aan de prijs, maar ook wel apart en goede
kwaliteit.

Het is net een snoepwinkel, zo veel keus.

Jstippel 14-08-2014 Via de website gekocht

Geen probleem om een bestelling te plaatsen, vlot.

Extra goed geholpen door de medewerkers

Voldoende keuze in wat je wenst aan te kopen

100% tevreden over de service

Correcte afhandeling van mijn aankoop. Direct antwoord op bijkomende vragen over levering. Top

JNPoot 13-08-2014 Via de website gekocht

Prima assortiment. Snel gevonden wat ik nodig had via een zoekmachine.

Snelle levering.

joorkris 13-08-2014 Via de website gekocht

Groot assortiment.

Groot assortiment, bestelling volgende dag geleverd. Netjes en snel.

Heberlein 13-08-2014 Via de website gekocht

Vanachter je pc op elk gewenst moment bestellen is zo gemAkkelijk.

De service is prima: ik had bij vergissing een verkeerd product besteld. Via het telefoonnummer kreeg ik een zeer vriendelijk en meedenkende medewerker aan de lijn die adequate informatie gaf.
Binnen een dag kreeg ik bericht dat mijn retourbestelling binnen was, dat de juiste producten waren verzonden en het teveel betaalde op mijn rekening was teruggestort.

Alles op kookgebied is verkrijgbaar.

Duidelijke site, snelle levering en goede service wanneer iets onverhoopt misgaat.

De fysieke winkel is een lust om te bezoeken, maar wanneer je ver weg woont is de webwinkel zeker een uitkomst. Ook in het verleden had ik goede ervaringen met het Kookpunt.

---anoniem--- 13-08-2014 Via de website gekocht

Een ruime keuze aan producten en merken, goed gecatalogeerd waardoor je alles makkelijk terugvindt. Eenvoudig bestelproces. Heel snelle levering: via link ook zeer goed te volgen.

huizerd 13-08-2014 Via de website gekocht

Gratis bezorgd en ook nog eens in een envelop die door de brievenbus paste en de volgende dag al in huis!

pinkebie 13-08-2014 Via de website gekocht

vlotte service, aantrekkelijke prijs,(snelle) levering zoals was beloofd, kortom: een aanrader!

Gert0912 13-08-2014 Via de website gekocht

website werkt erg eenvoudig, is overzichtelijk en de artikelen zijn goed te vinden

binnen 1 dag reeds bezorgd, goed verpakt

alles wat ik nodig had is te vinden bij Kookpunt

zie bovenstaande criteria

Pizzi 13-08-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, goede zoekfunctie, betaalsysteem prima in orde.

Kan alleen oordelen over de levertijd. Bij al mijn bestelde producten stond 'Direct leverbaar' en had vóór 4 uur besteld. Pakket zou normaalgesproken dan de volgende dag worden afgeleverd, maar PostNL besloot te verzaken. Dus het werd een dag later. Kan Kookpunt niets aan doen. Over bereikbaarheid en retourzendingen kan ik niets melden: geen ervaring mee.

Het ligt er gewoon aan wat je zoekt. Het assortiment is breed. Dat kan ook niet anders als je een fysieke winkel hebt met een oppervlakte van 4000 m2. Natuurlijk, ze hebben niet alles. Maar dat lijkt me logisch.

Ja hoor. Usability van site is goed, bij elk product staat heldere uitleg en of het product op voorraad is. Naast de webshop is er een (enorme) fysieke winkel, wat ik een pluspunt vind.

Overzichtelijke site met de informatie die ik graag zie: duidelijke productinformatie inclusief kwalitatieve afbeeldingen, voorraadinformatie en reviews. Prijzen zijn in principe standaard, maar heb zelf een paar mooie aanbiedingen gevonden.

Brambo113 12-08-2014 Via de website gekocht

Ze melden de verwachte leverdatum en dan word het ook geleverd

Ze leveren op tijd en volgens afspraak , het was de eerste keer dat ik er iets bestelde maar in de toekomst vast nog wel weer

Kaatje444 12-08-2014 Via de website gekocht

Goede website, maar toch wel beetje moeten zoeken.

Ruim assortiment

Heerlijke winkel!

Gewoon een mooie winkel aan het Noordplein, nu voor het eerst online besteld en ook alles oké; snelle en goede levering.

lucie christiaanse 12-08-2014 Via de website gekocht

via internet besteld + betaald

supersnelle reactie

Destijds een gok, blijkt nu een perfecte keuze

Zie boven ; snelheid en gemak

Tot nu toe uitstekende service van Kookpunt, ook toen ik nog regelmatig in de winkel zelf kwam! Leuk briefje van degene die de koffie verpakte,( daardoor toch iets" menselijks")

maxxy00 12-08-2014 Via de website gekocht

De website is duidelijk en overzichtelijk. Het aanmaken van een account is eenvoudig en na het inloggen worden al jouw gegevens direct en juist ingevuld.

De service van Kookpunt en haar medewerkers is erg goed. Naast bevestigingen via de mail, is er een snelle, correct en behulpzame correspondentie via telefoon en mail. Daarnaast zijn de adviezen erg behulpzaam.

Tot zo ver heb ik altijd alles kunnen vinden bij Kookpunt. Indien je een alternatief zoekt en dit laat weten aan de medewerkers van Kookpunt, Proberen ze continu mee te denken en een passende oplossing voor je te zoeken.

Door alle goede ervaringen die ik bij Kookpunt en haar medewerkers heb gehad, zou ik ten alle tijden deze (web)shop aanbevelen bij vrienden en familie.

Zoals in bovenstaande waarderingen staat aangegeven heb ik geen enkel negatief punt kunnen bedenken. De website is duidelijk en overzichtelijk. De betalingen verlopen soepel en via de mail krijg je bevestigingen en is er transparante communicatie. De levering is snel en de producten zitten zeer netjes verpakt in schade beperkende middelen. De producten zelf zijn 100% origineel en van een zeer hoogwaardige kwaliteit en de prijzen zijn scherp. Indien nodig is de garantie zeer netjes geregeld en de medewerkers van Kookpunt zijn zeer prettig om afspraken mee te maken. Ik ben fan geworden van Kookpunt en haar Collega's.

Eekhoorn13 12-08-2014 Via de website gekocht

Goede service, mooie verpakking, duidelijke website, pretige bevestigingsemails

1011033 12-08-2014 Via de website gekocht

Alles wat je van een webwinkel mag verwachten.

N.v.t.

kookpuntklant 12-08-2014 In de winkel gekocht
rotterdam

eenvoudige uitgebreide site

klantvriendelijke service, geen vraag is te veel

zeer uitgebreide keuze in apparatuur en kook benodgheden

uitgebreide informatie; we konden apparatuur uitproberen

Goede service, zeer uitgebreid assortiment van kook en keukenproducten, ter zake deskundig

Gansje1 12-08-2014 Via de website gekocht

Logische webwinkel, gratis verzending vanaf 20 euro.

Mijn bestelling werd de volgende dag prompt geleverd.

Echt heel veel spullen en de prijs is heel netjes.

Als je naar iets specifieks zoekt, is de kans bij deze webwinkel heel groot dat ze het hebben.

Joop Roelvink 08-08-2014 Via de website gekocht

Kopen vanuit huis.

Snelle levering.

Ruime sortering.

zie de voorgaande punten.

Zie de voorgaande punten.

Remco1977Vld 06-08-2014 Via de website gekocht

De weckpot van 1 lt. die ik op internet had besteld was niet voorradig, zo werd mij na het plaatsen van de bestelling telefonisch verteld. Ik kreeg hiervoor in de plaats 2 weckpotten van 750 ml en nog 1 extra weckpot van 250 ml als service. Bij mijn bestelling bleek de quichevorm niet te zijn geleverd, deze werd na het sturen van een e-mail direct zonder additionele kosten nagestuurd. Top service!

xnozemx 06-08-2014 Via de website gekocht

Bij vragen/onvrede over het product werd telefonisch gereageerd met enig ongeloof, nog nooit was deze klacht voorgekomen, er zouden 80 stuks per week verkocht worden.(KLACHT:er blijft te veel water achter in de percolator, na vergelijk met een zelfde product in een winkel, lijkt het dat de schroefdraad op het onderste potje te hoog is, waardoor het pijpje te hoog boven de bodem stopt. Tijdens telefoongesprek heeft verkoper het zeefje voor mij opgemeten en dit bleek wel gelijk te zijn aan mijn exemplaar)
Positief: producten waren erg snel geleverd, 1 product staat inmiddels klaar om kostenloos te retourneren.

manu1977 06-08-2014 Via de website gekocht

Prettige en overzichtelijke website

Snelle levering en goed verpakt!

Uitgebreid assortiment zal zeker de site opnieuw bezoeken bij aanschaf van kookgerei

Snelle levering!

Simpelweg snelle levering en goed verpakt ontvangen! Overzichtelijke site met een groot assortiment.

Hdewerk 05-08-2014 Via de website gekocht

Prima ervaring. Daar ik precies wist wat ik wilde was het online kopen erg makkelijk.

mu tje 05-08-2014 Via de website gekocht

Prima website, makkelijk keuzes te filteren

Christytje 05-08-2014 Via de website gekocht

Ging heel makkelijk!

Kreeg op elke vraag een antwoord goede service!

Je had alles wat ik nodig had dus top!

Ik zou iedereen het aanbevelen als jullie het merk hebben die ze nodig hebben.

Ik heb niet iets wat ik niet goed vindt Dank je wel voor de goede bezorging en bestelling.

a.vredenbregt 05-08-2014 Via de website gekocht

Helder assortiment, snelle levering, redelijke prijs

Gerdaprivemail 05-08-2014 Via de website gekocht

prima levering en snel.
handige website

Ondertussen gebruikt naar grote tevredenheid.

IvarMM 05-08-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop met uitstekend aanbod.

Prima. Snelle levering.

Was op zoek naar een specifieke langwerpige, scherpe rasp van Microplane. Kookpunt had hem!

De prijzen zouden iets lager kunnen, of wat regelmatiger kleine kortingscodes. Verder niets op aan te merken: prima assortiment en snelle levering.