koffiediscounter.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over koffiediscounter.nl.

koffiediscounter.nl stelt zich voor

Koffiediscounter.nl specialiseert zich in de verkoop en bijbehorende service van vnl. Italiaanse espresso/koffiemachines en unieke koffie soorten voor particulier, zowel als MKB gebruik. Er is gelet op kwaliteit, de functionaliteit en het gebruikers gemak. De aangeboden koffiesoorten variëren van een gerenommeerd merk als Illy tot de exotische merken als Arabicaffe en Danesi. Waarom Koffiediscounter.nl? - Showroom met specialisten en topservice centraal in Nederland - Voor 21:00 besteld, morgen in huis - Gratis verzending alle koffiemachines - Scherpste prijzen van Nederland - 14 dagen bedenktijd - Thuiswinkel waarborg - Officiële dealer van topmerken

Deze score is berekend op basis van 1612 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Dirk Vanhellemont 14-12-2018 Via de website gekocht

Waarschijnlijk de allerbeste online koffie winkel van Nederland en Vlaanderen. De reviews van de koffiemachines zijn vlot en to the point en de uitleg bij de koffiebonen is meer dan volledig. De gebruiksvriendelijkheid van de site is top en het feit dat Vlamingen eenvoudig met bancontact kunnen betalen is hier een mooi voorbeeld van. Van bestelling tot levering blijf je handige updates via e-mail krijgen dus je bent steeds reuze geïnformeerd. Last but not least: De Caffè Coronel is echt waanzinnig lekkere koffie en dat alleen is eigenlijk al een goeie review waard.

Ellen 07-12-2018 Via de website gekocht

Jammer van de levering

Heb gekozen ivm de prijs bij afname grote aantal. Gaf aan dat ik het bij een postpakketpunt wilde ophalen. Kreeg bericht van een andere firma dat een pakketje verstuurd werd en uiteindelijk weer een aantal bericht van RedjePakketje die zou komen leveren. Uiteindelijk zou tussen 22.00 en 22:30 geleverd worden. Nabellen, pakket zou echt geleverd worden, maar om 22.27 mail dat ze niet kwamen. Laten we zeggen hoop gedoe en nog geen pakket binnen. Hadden ze maar gewoon gedaan wat op de order stond!!!!!! Via de Post, dan had ik het al lang en breed in huis gehad,. (het valt ook niet mee met al die verschillende bedrijven en tel.nr ook wat betreft levering om te achterhalen waar je moet zijn)

Carla 06-12-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

uitermate slechte service, afspraken worden niet nagekomen. De bestelling is vanmorgen geannuleerd en we hebben ons geld terug gevraagd, dit zou meteen gebeuren en vervolgens krijg ik een melding dat de bestelling onderweg is. heeft dit bedrijf wel een van communicatie gehoord? ook via de chatberichten krijg je automatische antwoorden. een bedrijf waar ik absoluut geen vertrouwen in heb en het ook iedereen vooral zal afraden.

Bianca 05-12-2018 Via de website gekocht

Niet zo blij

Ik kwam de site laatst per toeval tegen en dacht laten we hier eens onze bonen bestellen. Nu heb ik dan vorige week mijn bestelling gedaan maar is de bestelling incompleet geleverd. Klantenservice gebeld en maandag zou t magazijn dit uitzoeken en mij laten weten waarom ik de helft van de bestelling heb gehad...nu is het dinsdagavond en heb ik nog niets gehoord...had wel verwacht dat er wat serieuzer mee bezig gegaan zou zijn...

Ik betaal de factuur en laat het ze verder laar uitzoeken maar van mij geen positieve reactie...ook zeker niet aanraden bij vrienden en familie die ook echte koffie drinkers zijn....helaas....

Marieke 03-12-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Alle tijd voor grondige uitleg!

In eerste instantie had ik al op internet van alles opgezocht en bekeken. Ik kon bij de koffie discounter op hun website al veel vergelijken maar zag door de bonen de koffie niet meer. Dus gechat met een medewerker. Dat was al fijn. Daarna naar Naarden gereden omdat, zo zij de medewerker, je in de showroom ook koffie kon proeven. In de showroom werd ik uitgebreid vriendelijk en volledig ontvangen. De verkoper nam alle tijd, was vriendelijk en bekwaam. Ik had niet het gevoel met een gladde verkoper aan het praten te zijn. Maar iemand die met me meedacht en ook bereid was van alles van de schappen te tillen en de zware apparaten naast elkaar te zetten zodat ik kon zien of ik nou zwart of zilver wilde...:-)
En intussen stond ik lekker van koffie te genieten. Kortom: een bijzonder prettige ervaring. En als ik nu naar mijn mooie DeLonghi kijk herinner ik me dat gezellig uurtje in de showroom. Helemaal top dit.
Gekozen voor een DeLonghi ECAM350.75.S en ik ben erg tevreden.

S. Rebbers 28-11-2018 Via de website gekocht

Kan niet beter !

De webshop is uitstekend en ook in de winkel wordt je zeer prettig geholpen. Ondanks dat wij in 'Het hoge noorden' wonen
zijn wij al een paar keer in Naarden geweest.

A. Schotpoort 27-11-2018 Via de website gekocht

slechte service

Als ik 1 bestelling doe verwacht ik ook 1 levering en niet elke dag een ander pakketje. Verder is de bezorger erg inconsequent, ik krijg nl. om 13.18 een email dat mijn bestelling tussen 11.00 en 15.00 wordt geleverd. Vervolgens komt de bezorger pas om 1610. Extra teleurstellend dat het slechts een deellevering is.

Pen Project 27-11-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Bestelling geplaatst voor koffiemachine en wat attributen. Ze laten je een hele dag wachten, om vervolgens alleen de koffiebonen te leveren. Bij contact servicedesk, arrogante behandeling en vonden het heel normaal om je een tweede dag thuis te laten wachten voor de nalevering. Zelfs geen excuus kon er af, ik had zelf moeten begrijpen dat het druk was en dat het vanuit twee magazijnen geleverd moest worden en dat dat best op twee verschillende dagen kan plaatsvinden. Dit in tegenstelling tot de leveringsbevestiging.

H.C.van der Sanden 26-11-2018 In de winkel gekocht
Koffidicounter Naarden

Aan bevolen !

Ten eerste een snelle reactie op je vragen via internet.
En ook een goed andtwoord.
In de winkel super goed geholpen en NIET opdringerig.
ze namen veel tijd voor ons.
Wij zullen zeker dit door geven , aan fam en kennnissen.

Saskia Huisman 19-11-2018 Via de website gekocht

Een supersnelle levering, daar hou ik van!

Dankjewel Koffiediscounter voor jullie snelle levering (binnen 1 dag). Ook heel fijn dat er een track en trace code werd meegestuurd zodat ik precies mijn bestelling kon volgen. Een supersnelle levering, daar hou ik van!
Een volgende keer bestel ik graag weer bij jullie.

H.spierings 17-11-2018 In de winkel gekocht
Koffie discounter in Naarden ( creatie 2 fit B.V)

Goede uitleg in de winkel

We wisten niet wat voor koffiemachine we uiteindelijk wilden maar hadden wel een iedee dus op het internet gekeken en kwamen uit bij koffie discounter.toch maar naar Naarden gereden daar aan gekomen van uit Tilburg.uitleg gekregen en tot de conclusie gekomen om een Siemens Q9 500 te kopen.
Kregen tehoren de machine was niet in de winkel op voorraad vonden het wel jammer maar kan gebeuren we kregen van de verkoper te horen dat de machine morgen bij uw thuis afgeleverd werd.
En we zouden een track en tracé krijgen om de zending te volgen maar helaas die kregen we die dus niet. na een telefoontje naar koffie discounter bleek dat de verkoper vergeten was om Tilburg op de rekening te zetten en zo doende kon het pakket niet verzonden worden dus kregen we een compensatie aan geboden netjes vonden we.
Dus we kregen nieuwe track en trace met de melding hij word ver zonden met post NL.
Dus wij kijken bij post NL maar helaas geen track en tracé te vinden bij post NL.
Dus weer gebeld met koffie discounter daar bleek dat de zending niet via post NL zou komen maar met DHL Express na een enige tijd kregen we dus de goede track en tracé.en inderdaad de machine werd als nog na twee dagen geleverd.
Dus de koffie machine uit gepakt en gekeken of er schade op zat om dat de doos beschadigt was.maar daar was gelukkig geen sprake van.dus nu kunnen we eindelijk genieten van een lekker kopje koffie

Officiele reactie van Create2Fit 18-11-2018

Geachte heer/mevrouw Spierings,

Via deze weg nogmaals onze welgemeende excuses voor de ongemakken met betrekking tot levering.

Wij hebben op 15-11 contact met u gehad en voor het ongemak een compensatie aangeboden waarmee u akkoord bent gegaan.

Wij zullen dit meenemen om ze service en aftersales te verbeteren.

Nogmaals onze oprechte excuses.

Team
Koffiediscounter.nl

Tanya de Visser 17-11-2018 In de winkel gekocht

Super service!

Voor de aankoop van een nieuwe koffieapparat zijn wij in 2 andere winkels geweest, daar konden wij niks kiezen. Toen van vriendin van ons over Koffiediscounter gehoort. Eerst de websijte gekeken, een mooie aanbieding gevonden en meteen gingen wij naar de winkel. Super aandacht gekregen door vriendelije personeel, duidelijke uitleg! Wij zijn helemaal tevreden en blij met ons aankoop van Krups koffieapparat!

Cees Wiegel 12-11-2018 In de winkel gekocht

Dat maak je niet meer zo vaak mee!

In de winkel in Naarden een espressomachine gekocht. Goede uitleg, duidelijk en to the point. Na het verkoopgesprek bedankt de verkoper ons en gaf een hand. Bij de kassa stond een jongere verkoper. Ook hij gaf blijk van een gemeende interesse. Na het afrekenen gaf ook hij een hand. Vervolgens kwam een nog jongere verkoper vanachter met onze espressomachine. Hij liep mee naar de auto, gaf ook een hand, wenste ons een fijne dag en veel plezier met de aankoop.
Keurig in één woord. Dat maak je niet meer zo vaak mee!

Fred 09-11-2018 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijk

Duidelijke site, scherpe prijs, medewerker zeer klantvriendelijk en gaf goede uitleg over de verschillende apparaten

Arnold Martina 06-11-2018 Via de website gekocht

Jammer dat niet alles bij het product stond

Ik kom er te laat achter dat ik een volledig schoonmaakpakket erbij moest nemen. Nu moet ik het achteraf bestellen. Terwijl het een mooi pakket is voor een heel jaar. Op de service heb ik nog niets aan te merken. De website afhandeling is prima, snel, je krijgt meteen een orderbevesting en de volgene dag de factuur. Ik heb een gebruikt apparaat gekocht. Ik dacht dat ik een goede korting kreeg, maar bleek slechts € 12 te zijn, behoorlijk mager. Ik ben daarom om beide feiten diep teleurgesteld.
Over levering en gemak kan ik nog niet oordelen, want het product is nog niet ontvangen.
Nee, ik zou uw winkel op deze manier niet aanbevelen.
Officiele reactie van Create2Fit 07-11-2018

Geachte heer Martina,

Ten eerste onze welgemeende excuses dat voor u de informatie op onze website niet duidelijk is geweest.

De prijzen tussen de demomodellen en de nieuwe modellen wisselen soms is het verschil niet groot, dit omdat de machine dan zo goed als nieuw is (niet gebruikt), de prijzen tussen een "demomodel" en nieuw zijn altijd te vergelijk op onze website.

Wij zien dat u heeft gekozen voor levering 07-11, uw bestelling zal vandaag bij u worden aangeboden.

Voor het ongemak willen wij u graag een presentje aanbieden, hiervoor hebben wij u een persoonlijk bericht gestuurd.

Team Koffiediscounter

Koffiezetapparaat 30-10-2018 Via de website gekocht

Koffiezetapparaat niet binnen Gekregen

Ik heb een mooi koffiezetapparaat besteld maar Helaas nog niet binnen gekregen..gewoon geretourneerd

Officiele reactie van Create2Fit 02-11-2018

Geachte heer/mevrouw,

Helaas kunnen wij op de genoemde gegevens uw order niet terug vinden in ons systeem.
Mocht u u nog geen contact met ons hebben gehad dan willen wij u vragen om met ons contact op te nemen zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken.

Jochen Fijen 30-10-2018 Via de website gekocht

Niet zo’n geweldige service...

Is een 1 niet negatief als beoordeling?
Ik baal behoorlijk en dat had in mijn ogen niet gehoeven.

Vrijdagmiddag een machine besteld. Levering zou zaterdag gaan gebeuren. Ideaal, zaterdag kunnen we de gehele dag thuis zijn. Volgens PostNL tussen 14.00 uur en 16.30 uur. Rond de klok van 14.00 uur een belletje van een vriendelijke dame van Koffiediscounter met de mededeling dat er iets mis was gegaan met mijn bestelling en dat de machine niet was verzonden. Kunnen we aanstaande maandag leveren was de vraag? Euuhhh, ja... dat kan. Maandag dan maar een dagje thuiswerken geregeld om zo de machine in ontvangst te kunnen nemen. Maandag... niets, helemaal niets... Geen PostNL, geen belletje, geen mailtje, niets!
Vandaag dinsdag, op het moment dat ik wil gaan bellen en vragen waar mijn machine is ontvang ik een berichtje van PostNL dat er een pakket onderweg is en op woensdag tussen 14.00 uur en 16.00 uur zal worden aangeboden. Dan is er niemand thuis! Ben benieuwd wanneer ik koffie kan drinken.

Een belletje of een mailtje had een hoop frustratie kunnen voorkomen!

Officiele reactie van Create2Fit 02-11-2018

Beste Jochen,

Ten eerste nogmaals onze welgemeende excuses voor de vertraging en de vele ongemakken.
Inmiddels heeft Tom telefonisch contact met je opgenomen.
Zoals afgesproken zullen wij vandaag een nieuwe zending inzetten met gratis koffiebonen.

Team Koffiediscounter

Jochen Fijen 05-11-2018

Inderdaad contact gehad met Tom Coronel, mede door Tom en zijn Team van Koffiediscounter is mijn klacht naar volle tevredenheid opgelost.

Enkel lof over de afhandeling van mijn klacht en de geboden oplossing inclusief compensatie!

Sebastiaan 16-10-2018 Via de website gekocht

waardeloos, zeer slecht

ik heb een espresso machine besteld bij deze site. volgens de site was ie op voorraad maar dat was dus niet zo. ze sturen geen bericht dat ie niet te leveren is maar proberen je aan het lijntje te houden. zelf erachteraan gezeten en voorgesteld een ander apparaat te nemen welke 20,- afweek in prijs. dit wilden ze niet. nu een week later nog mijn geld niet terug.

Officiele reactie van Create2Fit 18-10-2018

Beste Sebastiaan,

Dat is vervelend om te vernemen. Helaas kan ik niet uw gegevens terug vinden, dus kan ik ook niet achter halen wat er mis is gegaan, maar uiteraard onze welgemeende excuses voor alle ongemak.

Als dit nog steeds niet is opgelost, neem dan aub contact met ons op. We willen dit natuurlijk voor u oplossen.

Vriendelijke groet,

Slecht Slecht Slecht 13-10-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service. Vrijdag besteld.

Waardeloos. Beloofde leverantie zaterdag. Zelfs geplande levering voor 10:30 uitgesteld naar maandag

Officiele reactie van Create2Fit 18-10-2018

Geachte,

Vervelend om te horen dat de levering niet op tijd heeft plaats gevonden. Helaas kan ik niet uw gegevens terug vinden, dus kan ik ook niet achter halen wat er mis is gegaan, maar uiteraard onze welgemeende excuses voor de vertraging van de levering.

Vriendelijke groet,

Ross 11-10-2018 Via de website gekocht

Prima telefonische hulp bij aankoop

Ik ben even aan het zoeken geweest naar de beste aanbieder en kwam uiteindelijk niet beter uit. De telefonische service verliep vlot, de snelle levering en eerdere goede ervaring met Koffiediscounter zorgde voor keuze voor deze leverancier.

Marijke 09-10-2018 Via de website gekocht

Altijd een lekker bakje koffie

Ik bestel hier altijd mijn koffie, lekkere koffie voor een mooie prijs. Alleen bij deze bestelling vond ik de bezorgkosten wel erg hoog, de vorige keren had ik meestal zonder bezorgkosten of bij een bestelling boven bepaald bedrag ook geen bezorgkosten en nu was het ineens 7, 95 Dit is wel een tegenvaller. Verder prima service en snelle levering.

Fred 02-10-2018 Via de website gekocht

zeer slechte webwinkel

Heb 21 september een koffiemachine besteld bij dit bedrijf.
De machine was bestemd als kado voor zaterdag avond 21 september.
Er vanuit gaande dat ze op tijd zouden leveren want volgens hun site is het zo dat als je voor 22,00uur besteld dat je het dan de volgende dag in huis hebt.
Ik kreeg direct bericht dat het de volgende morgen tussen 8.15 en 10.45 uur geleverd zou worden. Mijn vrouw is thuis gebleven om het product in ontvangst te nemen, maar er is helemaal niks afgeleverd. Dezelfde dag contact opgenomen met koffiediscounter dat ik nu niks aan het product had omdat het niet voor mezelf was. Ik kreeg excuses en er werd mij verteld dat ik het pakket het beste kon weigeren als het door postnl bij mij werd aangeboden en dat ik als zij het pakket terug hadden dat ik dan mijn geld terug zou krijgen. Ik ben die dag nog op pad gegaan en heb een ander kado gekocht voor die avond.
De volgende dag stond er in de track en Trace dat het nu Dinsdag afgeleverd zou worden maar er werd weer niks afgeleverd dus kon ik het ook niet weigeren zodat ik mijn geld terug zou krijgen. Weer mailtje gestuurd naar koffiediscounter over mijn onvrede en gevraagd om mijn geld. Er werden wederom excuses aangeboden en ze gingen zelf het pakket terug halen en dan kreeg ik mijn geld terug, het was ook niet nodig dat er nog iemand thuis bleef om het te ontvangen of te weigeren. Wel had ik weer op de track en trace staan dat het donderdag werd afgeleverd. Toen heb ik toch maar gezorgd dat er iemand thuis was maar weer kwam er niks.
Nogmaals bericht gestuurd naar het bedrijf dat er niks is geleverd en dat ik er geen vertrouwen meer in had en mijn geld nu toch echt terug wou het was inmiddels een week geleden.
Hierop had ik tot vandaag nog geen reactie gehad. Wat schetst mijn verbazing ik kreeg bericht dat het pakket was afgeleverd maar op een ander huisnummer ergens hier in de buurt, en dat als ik het niet wilde houden (Wat inmiddels wel bekent was) het maar terug moest sturen en dat ze dan mij het geld terug zullen betalen.
Hierop heb ik hen laten weten dat ik niet van plan ben om naar wild vreemde mensen te gaan om het pakket dat zij bijna 2 weken te laat leveren en dan op een geheel ander adres dan de mijne op te gaan halen en dan terug naar hun te sturen. Ik heb geschreven dat zij maar moeten zorgen dat zij het pakket zelf maar moeten terug halen en dat ik nu voor Donderdag mijn geld terug wil. Ik heb er bij dit bedrijf geen vertrouwen in dat zij dit gaan doen en dat ik dan via andere wegen zal proberen om mijn geld terug te krijgen.
Ik wil gewoon hebben wat van mij is.
Dus pas op als u hier iets besteld

Fred 06-10-2018

Koffiediscounter heeft inmiddels contact met mij opgenomen.
Ze boden excuses aan voor het ongemak en storten binnen 1week mijn geld terug.

P visser 15-09-2018 Via de website gekocht

Super

Zeer overzichtelijk en duidelijke site met veel keuze en uitleg over de appartementen en snelle service

Mark 11-09-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Deskundig voorgelicht door aardig personeel

Super goed geholpen door .... Deskundig advies gehad over de aanschaf van een volautomaat. Ook goed uitgelegd hoe je hem goed schoon houdt en dergelijke. En dat voor de laagste prijs in de prijs. Super service. Bedankt ....!

cockerlady 08-09-2018 Via de website gekocht

Fantastisch apparaat

De Koffiediscounter kwam goed uit de diverse revieuws van klanten en bij Kieskeurig werd er ook positief over geschreven, dus dachten wij de gok maar eens te wagen. Perfecte service van bestelling tot bezorging.

Mees 07-09-2018 Via de website gekocht

Super snel geregeld!!

De artikelen zijn goed te filteren en overzichtelijk gegroepeerd. Snelle afhandeling en de volgende dag keurig bezorgd.
Deze site zal ik ook zeker aanbevelen!!

helga klein 07-09-2018 Via de website gekocht

beste webshop ooit

de website is heel duidelijk en makkelijk, men kan makkelijk vinden wat men zoekt en het staat er een goede beschrijving bij en ook filmpjes met wat uitleg. wij hadden hem besteld en volgende dag al in huis super tevreden over de service. dus een dikke 10 verdiend waren er mensen zo klantvriendelijk.

Joost Baas te Huizen 06-09-2018 In de winkel gekocht

toptent

Als je op zoek bent naar een nieuwe expressoapparaat dan moet je naar Koffiedisscounter in Naarden.
Enorm aanbod en ter plaatse uitproberen geen probleem.

P. Deckers 06-09-2018 Via de website gekocht

slechte bezorging prima opgelost

Het door mij bestelde apparaat werd door Post NL op de 26e ontvangen. Daarna volgden drie dagen met de mededeling "uw bezorging is vertraagd". Na een telefoontje met de winkel werd per omgaande een nieuwe machine met een andere expediteur verzonden. De van post NL is overigens nooit aangekomen. Maar voor de service van koffiediscounter heb ik alleen maar complimenten. Chapeau!

Marja Terlouw 05-09-2018 Via de website gekocht

Super koffiemachine !

Deze shop is heel klantvriendelijk en duidelijk . Vooral de filmpjes .. goede uitleg , je weet echt wat je koopt . Wij drinken zakelijk en privé koffie met een fantastische machine . Vooral mijn klanten zijn erg blij goede koffie .. een aanwinst voor mijn zaak ! En thuis genieten wij droom van ! En de service perfect !

m van Noorloos 05-09-2018 Via de website gekocht

klantvriendelijke en goede service

goede service en erg klant vriendelijke.
blij met me aankoop. geniet enorm van latte macchiato.
levering van DHL liep helaas mis.maar door goede actie van uw klantenservice ,is het pakketje de andere dag geleverd door red je pakketje. deze service is super goed verlopen.is zeker bij anderen aan te bevelen. TOP!!

Evert 04-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Heb een espressoapparaat ter reparatie aangeboden via de site en kreeg snel een reactie, deze was met een weekje al klaar en niet alleen gerepareerd maar ook ontkalkt een schoongemaakt.

top service, hier koop ik zeker weer.

Julia Boekhout 03-09-2018 Via de website gekocht

De Longhi, de nummer 1 koffiemachine!

Duidelijke site, goede omschrijving van het product en een snelle levering. Fijn dat je zelf aan kan geven wanneer je het product wilt ontvangen, werd netjes bezorgd en goed verpakt. Zeer tevreden.

Erna 02-09-2018 Via de website gekocht

Super pijlsnelleservice

Duidelijke overzichtelijke shop met mooie producten voor een aangename prijs
Daar wordt je toch blij van!

Maria van der Pluijm 02-09-2018 In de winkel gekocht
Discounter in Naarden

Klantenservice is bijzonder vriendelijk.

het artikel dat ik wil aankopen is altijd op voorraad. De verzending verloopt altijd uitstekend en snel.

S. Pijnenburg 02-09-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Alweer mijn 3e koffiemachine hier gekocht: prima tevreden!

Goede machines, prima prijzen en goede service met heldere informatie. Ook mijn derde machine heb ik in Naarden opgehaald, na eerst op de website de verschillende modellen te hebben bekeken. Het prettige van de winkel is dat je de machines ook onderling in het echt kunt vergelijken. Daarom heb ik een ander model gekocht dan ik van plan was: deze is een slag kleiner dan de machine die ik voor ogen had. Blij en tevreden naar huis gegaan met een mooie machine waar ik nog lang plezier van heb!

Amy 02-09-2018 Via de website gekocht

WoW war een service

Zeer gebruiksvriendelijke site....snelle service en aflevering !!!
Kan niet anders zeggen dan; Maak er gebruik van !

Sam 02-09-2018 Via de website gekocht

Topservice!

Goede productomschrijving, makkelijke betaling en zeer snelle levering. Koffie discounter.nl is absoluut aan te bevelen!

Andy 01-09-2018 Via de website gekocht

Snelle betrouwbare service!

Koffiediscount geeft een duidelijke uitgebreide uitleg over hun producten.
Heel direct en bruikbaar.
Dit heeft voor mij ervoor gezorgd dat ik mijn koffie machine bij koffie discount heb gekocht. Ben er zeer tevreden over!

Karin Lode 01-09-2018 Via de website gekocht

Top service

Aangezien onze oude koffiemacjine de bruu had gegeven gingen we op zoek naar een nieuwe. Koffiediscounter had de snelste service en het product op voorraad. Dat ze de goedkoopste waren was mooi meegenomen. Het apparaat was super snel in huis.

Henk 01-09-2018 Via de website gekocht

Geleverd product conform verwachtingen

De site is overzichtelijk en de filmpjes plus reviews van anderen geven een goede indruk van de producten. Het bestelproces is eenvoudig en de machine werd keurig op de gewenste dag geleverd.

Reitsma 01-09-2018 Via de website gekocht

De eerste aankoop bij koffiediscounter, direct groot succes

Duidelijk overzichtelijk site " zeer geschikt voor ouderen" en snelle beantwoording per mail op mijn vraag.

Daan 01-09-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Bestellen ging heel eenvoudig en er was een grote keus aan koffiemachines. De opvolging van de bestelling was snel en ook op een telefoontje werd adequaat gereageerd. Verzending van de machine ging snel en goed.

Monique 31-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Gebruiksvriendelijke site, ik hadmijn product zo gevonden, besteld en afgerekend. Volgende dag bezorgd. Netjes verpakt, helemaal super. Bedankt, ik geniet weer van mijn heerlijke ochtenddrankje.

Al 31-08-2018 Via de website gekocht

prima webwinkel

Heldere informatie over de producten en fijne vergelijkingsmogelijkheden, nette en concurrerende prijzen, snelle levering

Jurgen 31-08-2018 In de winkel gekocht

Jura en Bodum

Geweldig goed geholpen in de winkel. Ruim assortiment en zeer klantvriendelijk. Hartelijk dank voor de goede service.

L 31-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijke en Prettige service

Een prettige webshop met een duidelijk verloop van de bestelling van je product.
Je krijgt een duidelijke mail over je bestelling, betaling, factuur en garantie en de bezorging van je gekozen product.
Daarnaast zijn wij zeer tevreden over ons gekozen product en genieten we van heerlijke koffie ☕👌
Wij raden deze webwinkel aan iedereen aan.

maxim Geerts 31-08-2018 Via de website gekocht

snel en duidelijke service

oeps email verkeerd ingevuld tijdens de aankoop van onze nieuwe Espresso machine.
Snel gebeld en gelijk goed geholpen om dit te verhelpen. Super service en de volgende dag netjes de Espresso machine afgeleverd op het juiste adres!

W.S. Ruigrok-Maters 31-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke demonstratie van werking espressomachines

Op website wordt een duidelijke demonstratie gegeven van de verschillende modellen. Zo kun je een weloverwogen keus maken.

Karin Bouman 30-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en duidelijke uitleg!

Omdat de uitleg en daarnaast de prijzen bij koffiediscounter heel goed zijn, heb ik de nespresso expert & milk bij hun aangeschaft. Ook de levering is zoals beloofd! Voor 22 uur de ene dag besteld id echt de volgende werkdag geleverd. Kortom een super bedrijf!