koffiediscounter.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over koffiediscounter.nl.

koffiediscounter.nl stelt zich voor

Koffiediscounter.nl specialiseert zich in de verkoop en bijbehorende service van vnl. Italiaanse espresso/koffiemachines en unieke koffie soorten voor particulier, zowel als MKB gebruik. Er is gelet op kwaliteit, de functionaliteit en het gebruikers gemak. De aangeboden koffiesoorten variëren van een gerenommeerd merk als Illy tot de exotische merken als Arabicaffe en Danesi. Waarom Koffiediscounter.nl? - Showroom met specialisten en topservice centraal in Nederland - Voor 21:00 besteld, morgen in huis - Gratis verzending alle koffiemachines - Scherpste prijzen van Nederland - 14 dagen bedenktijd - Thuiswinkel waarborg - Officiële dealer van topmerken

Deze score is berekend op basis van 2233 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Ineke van Santen 18-06-2018 Via de website gekocht

Heerlijk bakkie troost!

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Dringend een espressomachientje nodig. Oude was kapot. Op de Solis site gezocht, en ook bij de Koffiediscounter. Mijn keuze was gebaseerd op: niet zo'n hoge prijs en makkelijk in gebruik. Het verschil tussen Solis en KD was Euro 40,- voor hetzelfde apparaat. Dus niet getreuzeld, gauw besteld. Levering volgende dag. TOP! En direct uitgetest natuurlijk. Mijn caffeinegehalte was al te veel gedaald . . .

Wiebe 18-06-2018 Via de website gekocht

Mooie zaak met ruime keuze, óók via internet.

Keuze gemaakt, besteld en de volgende dag al geleverd. Prima en snel geregeld. Ik had een koffiepakket bijbesteld en ook daarover kan ik niet klagen. Hoewel smaken natuurlijk verschillen kan je er een prima 'bakkie' mee zetten!

Jerry Mittel 18-06-2018 In de winkel gekocht

Ruim de tijd.

Uitstekend geregeld. Je krijgt de tijd om zelfs eerst een idee te vormen uit de vele verschillende koffie machines en hun prijzen en pas na een poosje komt er een verkoper naar je toe om te vragen of het lukt om te kiezen of dat hij nog het e.e.a. kan toelichten. Met een machine naar huis gereden en het apparaat geïnstalleerd. Snel en eenvoudig.

Yvonne 17-06-2018 Via de website gekocht

Lekker koffiebonen!

Af en toe een goede aanbieding op de koffiebonen, erg fijn dan bestel ik weer een aantal zakken en kunnen we weer lekker genieten van een heerlijk bakkie uit ons delonghi apparaat ook bij jullie aangeschaft

Jan 17-06-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Lange telefonische wachttijd(kassa) onjuiste voorlichting en telefonische beschuldiging. Bewust misleidende tekst / vinkjes op het bestelformulier. Vink aan geen mailing en je krijg (veel) mailing. Voor mij zeker geen volgend keer tweede keer

Kievit 17-06-2018 In de winkel gekocht

Teveel betaald!

Zaterdag de SM5570/10 gekocht. Deze was 799,- maar omdat ik zag dat hij bij bol.com 699,-- was kreeg ik toch 50 euro korting.
Groot is mijn verbazing dat vandaag een dag later dit apparaat ook hier 699,- kost.
Voel me best wel beetgenomen. Als ik dit had geweten had ik hem gisteren niet gekocht.

Heb je coulance met de winkel omdat ze uitleg gegeven hebben en dat ik hem daarom niet via internet gekocht hebt... krijg je dit.
Ze gaan mij niet wijs maken dat ze dit niet al wisten.

De winkel krijgt een hoge score als ze dit voor mij kunnen recht trekken.

UPDATE:
Na een mailtje naar de klantenservice heb ik het verschil terug gekregen. Men weet van tevoren niet precies wanneer prijzen veranderen, Dit is afhankelijk van de inkoop prijzen. En die sturen zijn niet aan.

Complimenten voor de afhandeling.

De winkel heeft deskundig personeel en je wordt uitgebreid geholpen. ook is het fijn dat je verschillende apparaten kunt uit proberen.

Al met al verdient deze winkel een groot compliment.

Fabian v.H 17-06-2018 Via de website gekocht

Gebeld om informatie te krijgen over een bepaald product. Uiteindelijk door super goede service en uitleg van Neel, de Siemens Eq.9 s500 gekocht. Dankjewel Neel voor je goede hulp.

Pluusje 17-06-2018 Via de website gekocht

De site is gebruiksvriendelijk en bestellen makkelijk. Daarna heb je de volgende dag je product al in huis.

Edwin 17-06-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend geadviseerd

We waren toe aan een nieuwe koffiemachine en hadden veel vragen. Het deskundige personeel wist alle vragen te beantwoorden en we hebben een keuze kunnen maken. Top winkel en vooral top personeel.

Jetty 17-06-2018 Via de website gekocht

Vlotte service

Fijne en duidelijke shop...kwam op deze shop via Kieskeurig.Deze melkopschuimer stond goed aangeschreven.
Heb hem uitgeprobeerd en ben zeer te vreden

aad kooiman 17-06-2018 Via de website gekocht

ouderwetse service, in een nieuwe jas

na het zoeken voor ons product op deze site terecht gekomen ,een prachtige /eerlijke /vertrouwde site , duidelijke uitleg een super concept ook mbt. garantie en aftersale ,showroom en klant gerichtheid ook super,kan het bedrijf daarom zeker aanbevelen

Marlien 16-06-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen!

Goed geholpen door een kundige meneer die mij van alles wist te vertellen over de machines.
We zijn al vaker bij jullie geweest voor andere producten en altijd even goed geholpen!

Melanie 15-06-2018 In de winkel gekocht
Naarden

De klantvriendelijkheid was top en we hebben een hoop geleerd van de verschillende koffieautomaten. Met een goed advies hebben wij een heerlijke koffieautomaat gekocht die bij ons past!

Mike 15-06-2018 Via de website gekocht

Sublieme koffie en service

Bij deze shop kun je nooit zonder koffie zitten, s’avonds voor 22.00 uur besteld de volgende dag weer een verse bakkie.

Jeroen 15-06-2018 Via de website gekocht

Top!

Goede klantenservice, gelijk geholpen met keuze voor espressomachine. Na bestelling direct verzonden. Foutloos.

Melitta koffie bonen machine 14-06-2018 Via de website gekocht

Prachtig vorm gegeven koffie bonen machine van Melitta

Snelle service, koffie machine zet heerlijke koffie.
Is snel, makkelijk schoon te maken.
Maakt wel veel herrie tijdens het malen.
Maar het koffie resultaat is geweldig!

Jeroen vk 14-06-2018 Via de website gekocht

Superrrrrrrr aanrader

Geweldig product gekocht Snelle levering 100% tevreden. Continu op de hoogte in leverproces. Zal het iedereen aanraden. Top.

Victor 14-06-2018 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

We zochten een melk opschuimer welke we s'avonds besteld hebben en de volgende ochtend hadden we hem al in huis!

Silvia 14-06-2018 In de winkel gekocht

no noncense winkel

Kwam bij deze winkel omdat hij in de buurt was.
Gewoon goed geholpen zowel aan telefoon als in de winkel zelf.
goede prijs-kwaliteit verhouding.
ruime keus
eerlijk advies

R.c van gameren 14-06-2018 Via de website gekocht

Top service!!

Het is Makkelijk bereikbaar er is goede service aanwezig en online bestellen is ook een aanrader bedankt

Carla 14-06-2018 Via de website gekocht

Super apparaat, heerlijke koffie en cappuccino

Duidelijke handleiding, instellen gaat snel, wordt door het apparaat goed door de stappen geleid, makkelijk in gebruik, echt heerlijke hete koffie, cappuccino is erg lekker, in het milkmenu kun je nog veel meer lekkere melkvarianten vinden. Heel blij met dit mooie apparaat

Evi 14-06-2018 Via de website gekocht

Slecht!!

Heb mijn bestelling nooit aangekregen!!!!!
Maar ze vragen wel een review!!!!!
Staat ook bij dat het bezorgd is,wel niet dus!

J van Maren 13-06-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs, goed service

Ik ben benieuwd hoe lang dit bedrijf al bestaat? ik heb er mijn eerste plasma tv gekocht en dat is al heel lang terug. zelfs voor de tijd dat ik wist wie de eigenaar is of zijn.
en toen gelde de titel al.
ga zo door jongens ;-)

Peter 13-06-2018 Via de website gekocht

Top leverino

Getracht een goede betaalbare machine te zoeken op internet. Kwam bij een model uit. Vervolgens zoeken waar het model te koop was. En dan kom je bij koffiediscouter uit. Wat zeker meegeholpen heeft, is de test met het youtube filmpje.
Besteld, volgende dat conform afspraak in bezit.
Het enige jammere is de koffieglazen die vergeten waren maar na een melding waren die er de volgende dag ook.
Maw top snelheid, top service.
Waarom een 9. Tsja als de koffieglazen er bij zaten in de eerste zending was het zeker een 10.

Wijgert 13-06-2018 In de winkel gekocht

Deskundige verkoper!

Gisteren kochten we een nieuwe koffiemachine. Na ruim 19.000 kopjes was de oude deLonghi aan vervanging toe. We kochten die toen ook in Naarden. En wat goed was, daar kom je op terug toch?
We troffen een geweldige verkoper! Maar eigenlijk is die aanduiding niet de beste. Marcel is gewoon een perfecte adviseur! Luistert goed en geeft deskundig en gericht advies. Denkt mee en laat je de ruimte om met goede info tot een overwogen keus te komen. Top!
Het werd dus een Jura. De koffie smaakt geweldig en winkelervaring smaakt dus naar meer! Al hopen we voorlopig niet dat het vanwege de Jura is... ;) Dat zal ook wel niet, maar er is toch ook een bbq-afdeling? Wie weet!

Richard 13-06-2018 Via de website gekocht

snel en efficient

Ik vind deze shop altijd snel en efficient. Ik ben echte Hollander en op zoek naar koopjes van goede producten en die vind ik af en toe hier.

arjandl 13-06-2018 Via de website gekocht

Heerlijke koffie, snelle levering en prima prijs!

Voor een hele nette prijs de andere dag al topkoffie in huis, al heel vaak besteld en altijd naar tevredenheid.

P.M.M. Smeur 13-06-2018 In de winkel gekocht
Naarden.

Ontvangst, hulp en uitleg. assortiment + uitstraling winkel.

Ontvangst vriendelijk. Uitleg/kundigheid. Vanuit Apeldoorn de moeite waard om naar Naarden te gaan!!

Wilco 12-06-2018 Via de website gekocht

Super snel geleverd makkelijk aan te sluiten en gemakkelijke handleiding en de koffie is heerlijk( is uiteraard het belangrijkste) waar voor je geld!!!

Martin Trampe 11-06-2018 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk

Echte aandacht voor de klant. Vriendelijk en bekwaam. Professioneel. En dan zijn de produkten ook nog eens top. Een aanrader is de koffie!

Vincent 10-06-2018 In de winkel gekocht

Deskundig Personeel

Ik zocht een volautomatische espresso machine en werd uitstekend geholpen door een deskundige medewerker. Ben zeer blij met mijn machine!

R.P.E. Duijzings 10-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Uiterst vriendelijke en professionele benadering. Vlotte afhandeling. En de mogelijkheid mijn espresso-apparaat op zondag, geen files, te kunnen ophalen! Wat een service, prima. Bij het ophalen tevens hele goede adviezen gekregen voor een betere en langere probleemloze werking van het apparaat. Alweer goede service! Het espresso-apparaat kan weer de volgende 5 jaar probleemloos verder. Hartelijk dank.

Hans 10-06-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Duidelijke website ,makkelijk producten vergelijken en prima prijzen en een zeer goede service Hier koop ik weer.

Gijs tordoir 10-06-2018 Via de website gekocht

Lange levering en veel miscommunicatie

Ik kocht een airco via bol.com ( koffiediscounter was de aanbieder). Vandaag besteld morgen in huis stond erbij. Het was bloedheet dus daar had ik speciaal op gelet. De airco was voor op kantoor dus daar ook het afleveradres voor bijgezet. Krijg ik een mail dat er tussen 17 en 22 geleverd zou worden. Dit zonder overleg. Belachelijke tijden als je dat niet van te voren weet. Nu blijk koffiediscounter alleen maar tussen 17 en 22 af te leveren. Dat zijn geen normale tijden. Wij zijn dicht na 18 uur. Maar goed, netjes van de vervoerder een mail gehad Savonds om een alternatief adres door te geven zodat het de volgende dag geleverd zou worden, dit omdat ze voor een dichte deur stonde. Huis adres opgegeven zodat ik thuis kon zijn. Ben er speciaal eerder voor naar huis gegaan. Ik belde de vervoerder om nog even wat te check blijkt dat koffiediscounter mijn adres heeft gecanceld en de airco retour naar het warehouse heeft laten komen. Heb ik weer mijn airco niet. Kortom wat een nare ervaring. Ik raad het iedereen af om hier te bestellen. Het heeft 4 dagen geduurd voordat het pakket er eindelijk was. Mijn mening: lever gewoon tussen 9 en 18 af, zoals ieder bedrijf. Als je tussen 17 en 22 wilt bezorgen meld dat even en geen de consument de optie om dit te kiezen

Danielle 10-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering van mijn prachtige Jura machine

Mooie aanbieding Jura koffiemachine die snel werd geleverd. Jura is meestal erg prijzig maar deze aanbieding van 649,— was er eentje die ik niet voorbij kon laten gaan.

Janny 09-06-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering , perfect

Prima prijzen 👍 Dat heeft ook een bijdrage gedaan
Prima service
Goede uitleg over producten
Kortom helemaal goed

Hoogendoorn 09-06-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Helemaal top goede service vrindelijk

Mooie winkel .komen zeker nog terug.
Goede assortiment.
Vriendelijk personeel
Goed berijkbaar..
Prijs kwaliteit prima.

Peter 09-06-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goede service en concurrende prijzen

Veel keuze en goed advies. Geen opdringerige verkopers, rustig tijd om te kijken en als je vragen hebt staat er iemand voor je klaar. Wat echt top is is het mailtje om voor een lage prijs je koffiemachine te laten onderhouden. En dat na vier jaar!

Marion vd Jagt 09-06-2018 In de winkel gekocht

Super service veel vakkundige jennis

Was zeer de moeite waard om even langs te gaan hele ruime sortering , vakkundig personeel en zeer vriendelijk nemen de tijd om uit te leggen en zijn niet opdringerig.
Je voelt je op je gemak en krijg nog lekkere koffie ook.😀👍

Monique 09-06-2018 Via de website gekocht

Goede snelle levering

Altijd snelle levering en goede telefonisch advies bij vragen,goede producten en prijs,duidelijke website

Sylvia 09-06-2018 In de winkel gekocht
Naarden vesting

koffiebonen

Wij vinden de smaak van de koffie bonen die wij van julloe hadden niet meer zo lekker vooral bitter. Hebben super leuk en goed advies gehad. Nu nog even uit proberen😉😙

Jaap 08-06-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering.

Goede prijs, veel informatie dmv YouTube filmpjes. Zo krijg je in ieder geval een idee wat je ongeveer krijgt.

M. Rouw. 08-06-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

De bestelling was prima op tijd geleverd.
En mijn retour zending is keurig afgehandeld.
En binnen drie dagen alles netjes terug gestort op mijn rekening.

Mangold 08-06-2018 Via de website gekocht

Via bol com besteld, wel vaker artikelen via bol en koffiediscounter.
Snelle levering, goed product.

Linda 08-06-2018 Via de website gekocht

Blij met het artikel, maar minimale communicatie

Het artikel is naar wens. Ik heb via de mail de vraag gesteld of de mobiele airco aangesloten kon worden op het luchtventilatie kanaal. En het korte antwoord was: ja. Op zich duidelijk, maar niet heel vriendelijk. Tevens moesten we wachten op het antwoord, dus hebben we het ook elders gevraagd. Hier hebben we het antwoord gekregen dat het beter was van niet. Dit voelt dus ook niet goed.

Martin 08-06-2018 Via de website gekocht

Prima levering

prima info over leverstatus.
In het verleden ook de fysieke winkel bezocht, en hier goede voorlichting en service ontvangen.

Ilona uit Almere 07-06-2018 Via de website gekocht

Toppunt van klantenservice

Via bol.com bij koffiediscounter een koffie machine bestelt. Voor 21.00 bestelt dag daarna in huis. Gelukkig maar want ik had hem echt nodig de volgende dag. Helaas werken jullie samen met DHL, die gooien een hoop roet in het eten voor jullie bedrijf. Mijn pakket was vertraagd en zal in de avond geleverd worden. Einde middag bleek dat ook dit niet te realiseren was. De dag daarna zal me pakketje geleverd worden. Ik heb telefonisch contact met jullie opgenomen en kreeg klantenservice medewerker Dafne/ Daphne aan de telefoon. Ze vondt het heel vervelend en wilde een oplossing zoeken. Zij kwam erachter dat ze niet ver bij mij vandaan woont en het was geen moeite voor haar om het apparaat even langs te brengen. Dit is natuurlijk een hoge uitzondering. Ik was zo aangenaam verrast met deze oplossing. Ik ben zelf werkzaam in een klant contactcentrum en dit is wat mij betreft het toppunt van klantenservice. Ik wilde een 6 geven ivm jullie samenwerking met DHL, maar Daphne heeft ervoor gezorgd dat deze klant jullie service heeft ervaren als een dikke 10! Daphne ik wil je nogmaals bedanken voor deze uitmuntende service! Ik vind dat het hele bedrijf mag weten wat jij voor een klant gedaan hebt! Mijn visite en ik hebben genoten van heerlijke koffie!!

Jip 07-06-2018 Via de website gekocht

Problemen met afleveren

Via bol.com gekocht. Helaas kreeg ik een onjuiste (of niet actuele) tracking code waardoor ik het pakket de dag na het bestellen verwachtte. Ik kreeg - omdat de bestelling toch niet kwam - een andere trackingcode die wel de juiste info gaf.

Op mijn vraag hoe dit kan heb ik nooit een antwoord van de klantenservice gekregen. Alleen maar 'vervelend' en 'geluukig is het toich gekomen'. Tja, wel vriendelijk maar daar koop ik niet zoveel voor. Ik heb liever dat ze even goed uitzoeken wat er mis is gegaan voor een volgende keer. En dan laten weten dat ze dit oppakken.

Maar misschien is dat ook wel teveel gevraagd...

Officiele reactie van Create2Fit 12-06-2018

Beste Jip,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij geprobeerd om op naam uw order terug te zoeken in ons systeem.
Helaas kunnen wij uw order niet terug vinden.

Wij willen graag voor u nakijken waar het precies mis gegaan en u een toelichting geven. (indien u wenst)
Mocht u graag exact willen weten wat er destijds is gebeurd kunt u ons mailen op: klantenservice@koffiediscounter.nl

Team Koffiediscounter.nl

Otje 07-06-2018 In de winkel gekocht

Goede service!

Eerst gebeld of de koffiemachine wel op voorraad was. Er was er nog maar 1, werd direct gereserveerd en kon de machine later ophalen.
Ook bij het ophalen snelle service.

Tetzip 07-06-2018 Via de website gekocht

Super koffie bij koffiediscounter.nl

De titel zegt het al: de lekkerste bonen haal je bij deze winkel en dat nog eens voor een zeer goede prijs en daarboven op soms nog een extra korting voor de vaste klanten....
Alleen maar complimenten van mensen die bij ons koffie drinken.
Dat zegt dus genoeg👍