kitchenonline.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over kitchenonline.nl.

Deze score is berekend op basis van 72 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.4

Kees Hessels 20-09-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld !

Correcte informatie op de website en keurig afgeleverd.
Oude apparaat meteen meegenomen is een goed plan voor de consument

Will 18-09-2018 Via de website gekocht

Top geregeld

Nadat we een aantal jaren een Nespresso apparaat hebben gehad toch weer gekozen voor een KitchenAid espresso machine.
Kitchenonline had een prima prijs. Zondag besteld en dinsdag door DHL geleverd.
Tussentijds met mail op de hoogte gehouden van de leverstatus.
Kitchenonline maakt waar wat ze beloven.

T. Wijnberg 17-09-2018 Via de website gekocht

super service zeker met de chat

In de chat goed te woord gestaan en direct geholpen. Vrijdag besteld voor school, zou zaterdag al bezorgd worden. Helaas is er dan niemand op school aanwezig. Maandagmiddag om half 4 stond er een mooi pakketje in de aula klaar voor mij.

Sander 12-09-2018 Via de website gekocht

Bijzonder snelle service

De keuze voor Kitchenonline kwam doordat men A-merken tegen interessante tarieven aanbieden. Ook vandaag besteld en morgen in huis is een belofte die men heeft waargemaakt.

Arno 06-09-2018 Via de website gekocht

Alles conform afspraak en voortgang prima aangegeven.

Ben via internet hier geland en de levertijd was prima en sloot aan bij mijn verwachtingen. Alle afspraken en voortgang netjes gecommuniceert en nagekomen. Vriendelijke aflevering.

R.B. 21-08-2018 Via de website gekocht

Extreem trage levering & installatie

Kitchen Online gaat er op hun website prat op snelle levering. Nu is de levering misschien best snel, mankracht om het bestelde item te installeren heeft Kitchen Online niet.

Een half augustus bestelde wasmachine kan pas "op zijn vroegst" - aldus de installatieservice - half september geinstalleerd worden, "Wegens grote drukte". Deze melding volgt overigens pas enkele dagen na het plaatsen van de bestelling.

Bijna 150 euro aan installatiekosten rekenen en vervolgens bijna een maand 'niet thuis geven' is weinig netjes.

Kitchen Online: wees gelijk op de website helder en eerlijk over levering- en installatie-tijden en kom niet pas ruimschoots na de bestelling met een extreem lange lever- en installatietijd op de proppen!

Officiele reactie van Kitchenonline.nl 05-09-2018

Beste R.B.

Eerder heb ik al gereageerd op een review die u geplaatst heeft op Trustpilot. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet,

Daan | KitchenOnline.nl

Pier Tjepkema 15-08-2018 Via de website gekocht

Onvoorstelbare teleurstellende service

Vorig jaar op 13 augustus heb ik een Schaub Lorenz koelkast gekocht met ordernummer D0020066 en deze is keurig geleverd.

Eind juli 2018 ontdekten we dat de koelkast het niet meer deed maar het lampje wel dus de koelkast functioneerde niet meer. Ik heb melding gemaakt bij kitchen online en op dinsdag 24 juli is een zelfstandig werkende monteur Verhoeven witgoedservice langsgekomen uit Stadskanaal die constateerde dat de compressor kapot was en er een vervangend exemplaar opgestuurd zou komen. Hij vertelde dat de melding was doorgezet en we snel een nieuwe en zelfde kast zouden krijgen.

Dat was goed nieuws omdat net de hittegolf in het land was.

We hebben tot het einde van die week gewacht en vanaf dat moment ben ik gaan chatten en bellen met kitchen online om de status van de vervanging te vragen omdat ik maar niets hoorde. Het bleef onduidelijk en er werd gezegd dat het onderweg was, tot een collega vertelde dat er niets bekend was, later toen ik weer contact zocht zou de koelkast weer later komen, daarna was de kleur niet goed doorgekomen bij de fabrikant en op maandag 6 augustus hoorde ik dat de koelkast aan het einde van de week zou komen. Ik heb al deze keren zelf contact gezocht zonder één keer op de hoogte gebracht te worden terwijl er genoeg te melden was vanuit jullie naar mij toe.

Op donderdag 9 augustus heb ik weer gebeld en werd gezegd dat die dag een mail was gestuurd naar de fabrikant voor een ruiling. Ik heb gevraag waarom dat pas nu was doorgegeven en de betreffende collega zou dit kortsluiten met de collega die deze mail had doorgezet en zei mij toe mij de volgende dag te bellen over het hoe en waarom. Vrijdag 10 augustus toen ik nog steeds niets gehoord had om 16.00 uur heb ik zelf weer gebeld en was desbetreffende collega al naar huis. De dienstdoende collega zei mij toe dat ik door iemand van de service teruggebeld zou worden over de mogelijke opties. Ik hoorde op dat moment voor het eerst dat ik een andere koelkast zou krijgen (de collega zei: wist u dat niet?) en hij vertelde dat er werd nog gewacht op een bevestiging van de fabrikant.

Ik ben rond 17.00 uur voor het eerst teruggebeld door kitchenonline door een medewerker van de afdeling service met de opmerking dat er vervanging zou komen, wel een ander merk maar verder dezelfde koelkast en de kans is groot dat deze voor vrijdag 17 augustus arriveert.

Al met al zijn we dan bijna een maand verder, in de heetste maand van de eeuw, waarin er geen koelkast bij mij heeft gestaan.

Maandag ontving ik een berichtje dat ik dutchned kon bellen voor een bezorgafspraak. Ik heb dit op woensdag 15 augustus gepland en wat schetst mijn verbazing dat deze woensdag de transporteur langskwam om een koelkast op te halen en niets te brengen. Ik heb weer gebeld met de klantenservice maar er werd gezegd dat ik morgen of vrijdag wel door de afdeling service gebeld zou worden over hoe en wat. Nadat ik aandrong op het spreken van iemand van de service en niet wilde wachten werd gezegd dat ik geduld moest hebben en zij niets konden doen. Ik heb nog een poging gewaagd om te bellen en de collega die ik toen sprak zei dat er nog helemaal geen vervangende koelkast besteld was en dat ik daar morgen wel over teruggebeld zou worden.

Ik heb wederom mijn twijfels uitgesproken of ik met dit bedrijf verder wil nu het vertrouwen op alle fronten is geschonden maar zelfs het annuleren van de nieuwe kast zou een lange procedure worden die waarschijnlijk langer zou duren dan het leveren van de vervangende kast.

Dit drama is dus nog steeds niet opgelost en een melding van een kapotte koelkast binnen de garantieperiode is op 16 augustus nog volstrekt onduidelijk hoe dit opgelost gaat worden.

Ik vind het onbehoorlijk hoe dit gegaan is en hoe er in mijn geval met de klant omgegaan wordt, een wirwar van verschillende personen, onduidelijkheid van procedures, de klant niet op de hoogte stellen etc.

Ik weet niet hoe jullie hier lering uit kunnen trekken maar op dit moment is kitchen online niet het bedrijf wat ik zou aanbevelen aan anderen ….maar zeer sterk zou afraden.

Officiele reactie van Kitchenonline.nl 16-08-2018

Beste Pier,

Ik heb zojuist ook een reactie gegeven op een andere review. Ik hoop u daarmee voldoende te hebben geïnformeerd.

Daan | KitchenOnline.nl

Karin 10-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd.

Goed advies, snelle levering en vervoerder dacht goed mee over levering op Waddeneiland. Tevreden over dit bedrijf.

Henriette 10-08-2018 Via de website gekocht

Onverwacht mooie offerte!

Ik had een mooie RVS kraan gevonden voor de keuken en wilde deze ook wel voor de badkamer kopen, maar de kraan was vrij prijzig.... Ik heb drie webshops/winkels een mailtje gestuurd of er een korting mogelijk was bij twee dezelfde kranen en ik kreeg een prachtige prijs en dus prachtige korting, hetgeen ik echt niet verwacht had. Kitchenonline had echt een super prijs, dus heb ik de kranen daar besteld. De afhandeling ging heel soepel, na een mailtje kreeg ik een andere offerte met dezelfde prijs, die ik online kon afhandelen. De kranen kwamen zolals gezegd was drie dagen later aan, heel netjes verpakt in een stevige doos. Toen ik ze uitpakte waren de kranen nog mooier dan verwacht en zei ik hardop WOW! In de toekomst heb ik nog meer artikelen nodig en zal zeker terugkeren naar deze webshop!

Lousberg 09-08-2018 Via de website gekocht

Beko Amerikaanse koelkast

makkelijke keuze uit de producten, via filters dus niet te veel keuze voor ons handig de bezorging en keuze betaal keuze afterpay

Anssie 07-08-2018 Via de website gekocht

Zeer makkelijke site waar ik mijn product snel heb kunnen vinden en besteld.
De levering was snel en correct.
Ben dik tevreden over KitchenOnline.nl !

Gerwin 05-08-2018 Via de website gekocht

Helemaal tevreden!

Voor 12 uur bestelde ik een pakketjes wat ik echt de volgende dag in huis moest hebben. Dit was het dan ook, alles vanuit Kitcheonline ging helemaal soepel, helemaal tevreden dus.

Richard 02-08-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle afhandeling/levering!

Ik kwam gisteren via prijsvergelijking bij kitchenonline terecht. De Smeg broodrooster kwam hier als voordeligste uit de bus. Via de chat kreeg ik ook nog 7 euro korting wat toch ongeveer 20 euro voordeliger is bij Coolblue waar ik doorgaans bestel. Niet alle producten zijn voordeliger maar in dit geval ben ik content met de keuze die ik gemaakt heb.

Martha 28-07-2018 Via de website gekocht

Filter voor ITHO afzuigklap

Snelle levering en goedkoper dan vergelijkbare bedrijven voor hetzelfde product.

De kwaliteit zal moeten blijken uit het gebruik.

Peter Bex 21-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle en adequate service!

Goed advies gehad omtrent inbouwmaten van vriendelijke medewerker. Levertijd zou 35 dagn zijn, echter na twee dagen al in huis!

Melanie 18-07-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie. Vaatwasser was er sneller dan verwacht. Koerier belde netjes van te voren dat hij er binnen een half uur was nadat ik dat gevraagd had van te voren. Goed geregeld

Andrea 15-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en al met succes uitgetest

Zeker de moeite waard , het spaard ons veel euro’tjes uit , levering nr belgië was binnen 24u n feit ,

Rob Velthoek 09-07-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering. Geen gedoe. Prima te woord gestaan en goed geholpen. We hadden de afzuigkap wat sneller nodig omdat onze aannemer verder moest met zijn werk. Dat was geen probleem. Hij werd versneld geleverd zonder extra kosten.

Ton 03-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Komen afspraken stipt na en de werkzaamheden worden netjes en vakkundig uitgevoerd. Uitstekend personeel!

Uschi 30-06-2018 Via de website gekocht

Uitgebreide sortering in keukenapparaten . De prijzen zijn gunstig. De levering is behoorlijk snel .

Monique & Willem Jan 29-06-2018 Via de website gekocht

Heeeeel fijn!

Supermakkelijk, veel info en ook nog eens heel snel. Daar houden wij van als je koffiezetter ineens ermee op houdt. Wij hebben de volgende ochtend al een Prachrige Nespresso Kitchenaid in huis. En nu lekker aan de koffie! Thanks...

Anoniem 27-06-2018 Via de website gekocht

Top leverancier !

Vlotte en nette afhandeling bestelling met een prima prijs. Artikelen werden snel geleverd. Service afhandeling bij problemen heb ik nog geen ervaring mee.

Beckers 27-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Na schade aan de vorige kookplaat een nieuwe besteld. Goede en duidelijke website en niet minder belangrijk: snelle levering. Top!

G.Mauriks 25-06-2018 Via de website gekocht

Prima internetwinkel

De aflevering geschiede precies volgens afspraak. Ik ben gebeld dat de diepvries de volgende dag geleverd zou worden. Mijn inziens een zeer betrouwbaar adres. Ik zal deze winkel beslist aanbevelen.

habero 21-06-2018 Via de website gekocht

Geleverd zoals afgesproken

Goede deal, snel geleverd en afgehandeld,, oude apparaat is meegenomen zonder problemen
VW werkt zoals verwacht

Leo de Roo 18-06-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service heel tevreden

Ik heb voor deze winkel gekozen vanwege zijn prijs kwaliteit ben zeer tevreden met de prijs die mij geleverd is

ron beijer 13-06-2018 Via de website gekocht

Puike webwinkel!

Duidelijke informatie over de status van de bestelling, prima aflevering en produkt conform verwachting.

Louise 12-06-2018 Via de website gekocht

geweldige service, snel gehandeld, volgende dag al in huis.

Kitchenonline levert geweldige service. Super snel gehandeld en de volgende dag al in huis. Zonder enige moeite besteld. Vriendelijk personeel.

PVK 06-06-2018 Via de website gekocht

Alles heel snel geregeld, snelle levering. prima

Prima overzicht van de apparaten en prijzen.
En duidelijke omschrijving van producten.
Ga zo door.

Nico 03-06-2018 Via de website gekocht

Ik had een afzuigkap met helaas een deuk in de kap. Kitchenonline heeft dit netjes geregeld door deze direct om te wisselen.

Cecile. 02-06-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Kitchenonline was duidelijk de goedkoopste aanbieder van alle webshops met dit product. De levering was de volgende dag al (zaterdags) binnen. Aanrader!

Martijn 27-05-2018 Via de website gekocht

Lage prijzen, goede service!

Fijne webshop met niet alleen super lage prijzen maar ook nog eens een uitstekende klantenservice. Ik zal hier zeker nog een volgende aankoop doen!!

Michel de Gooijer 25-05-2018 Via de website gekocht

Prima prijzen

De prijs voor onze aeg inbouwkoelkast scheelde tegenover andere onelinewinkels bijna 50 euro voor het zelfde toestel

Amanda 25-05-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden bedankt voor de snelle levering

Ik vind het geweldig de klantvriendelijkheid het produkt goede service overzichtelijke onschrijving van producten en snelle levering

Gugten 23-05-2018 Via de website gekocht

Van der Gugten

De bestelling van een aanvulling op mijn KitchenAid is eenvoudig, vlot en naar wens verlopen. Keurig via e-mail geïnformeerd over de levering. Het product ‘een juicer’ werkt precies zoals je mag verwachten van KitchenAid. Zeer tevreden over de samenwerking en het product.

urbain janssens 22-05-2018 Via de website gekocht

prima service

het is de eerste keer dat ik bij kitchenonline heb besteld maar is zeker voor herhaling vatbaar
de levering van de bestelde producten was in orde
heb deze dampkap gekocht vanwege de goede prijs

Mario 10-05-2018 Via de website gekocht

3 x super!

Qua prijs super, zelfs de blauwe coole gast is duurder. Webshop is gebruiksvriendelijk en geeft veel info. Super is ook de service, na de bestelling geplaatst te hebben, kreeg ik nog de vraag via email om de nismaten door te geven, voor controle of de volledig geïntegreerde vaatwasser wel zou passen. En de levering de volgende dag is de 3e super waard. Keurig op de dag van levering in de ochtend via de mail geïnformeerd over het tijdvenster en een uur van te voren nog gebeld door de vriendelijk chauffeur die zeer behulpzaam was.

Kasper db 03-05-2018 Via de website gekocht

Slechte service.

Slechte klantenservice.
Fornuis niet geleverd op voordien afgesproken dag ondanks herhaaldelijke bevestiging dat dit zou mogelijk zijn.
Ik had deze site gekozen omdat het uiterlijk die dag diende te worden geleverd.
Ergens anders was het toestel 100 euro goedkoper, dit verschil weigerden ze te betalen.

Theo 03-05-2018 Via de website gekocht

Goede info

Goed geïnformeerd in chat over product. Juiste info over levering. Product was goed verpakt.
De website geeft voldoende info. De prijs is concurrerend.

Nano 28-04-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Lage prijzen en prima service! Het duurde wat langer door de fabrikant, dit werd netjes gemeld. Ook de bezorging was goed geregeld, er werd netjes een tijdsafspraak gemaakt.

Rivers 21-04-2018 Via de website gekocht

Soepel en geheel volgens afspraak!!!

Deskundige ondersteuning en een probleemloze afhandeling van de bestelling.
Bezorging en installatie geheel conform de toezegging.
Zal zeker vaker hier bestellen.

Mieke 20-04-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Na wat gezocht te hebben vond ik mijn artikel dat ik wilde tegen de allerlaagste prijs. Super!!
Erg tevreden!

Wim 16-04-2018 Via de website gekocht

Goede service en snel

Goede service snelle reactie op vragen over de levering ook het transportbedrijf nam snel contact met mij op wanneer ik het geleverd zou willen hebben en scherpe prijzen.

Peter Blanco 11-04-2018 Via de website gekocht

Verrassend!

Eenmaal op de site van Kitchenonline bleek de KitchenAid hakmolen al goedkoper dan elders.
Er kwam ook nog eens een pop-up scherm met de vraag of ze een aanbod mochten doen.
Kreeg ik nog eens 8 euro korting.
Al met al scheelde het 19 euro met de bekende grote internetshops. 79 of 60 euro betalen is een behoorlijk verschil!
Maandag besteld, woensdag in huis.
Prima!

Anneke 11-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

's avonds besteld en de andere dag al geleverd! Echt Top! Geweldige service! Brachten de vaatwasser zelfs binnen.

Johan 11-04-2018 Via de website gekocht

Uiterst tevreden

Zoals afgesproken werden wij een half uur van tevoren gebeld dat men onderweg was. Wij waren aangenaam verrast door de uiterst behulpzame en vriendelijke vrouwelijke chauffeur.

Paul 07-04-2018 Via de website gekocht

Snelle vriendelijke levwring

Prijs was het laagst
Levering op afspraak via telefoon
Email voor afspraakbevestiging
Product snel en goed bezorgd op 1e verdieping met lift vriendelijke bezorger

Liesbeth 05-04-2018 Via de website gekocht

Goede service,besteld en de volgende dag in huis

Ik vond het een goede webshop,ik had ze gebeld en gezegd dat elders het product goedkoper was,ik kreeg ook meteen die korting. Echt een webshop om aan te bevelen

Jan 04-04-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Prijs kwaliteit zeer goed. Snelle levering. Tot nog toe tevreden. Prijzen zijn vergeleken met concurrent zeer goed

Aad 02-04-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Snel en goed geleverd. Klantcontact verliep ook prima. De bezorger was heel toeschietelijk en vroeg zelfs of hij nog moest helpen het pakket verder in huis te tillen.