kitchenonline.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over kitchenonline.nl.

Deze score is berekend op basis van 45 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.7

Michel de Gooijer 25-05-2018 Via de website gekocht

Prima prijzen

De prijs voor onze aeg inbouwkoelkast scheelde tegenover andere onelinewinkels bijna 50 euro voor het zelfde toestel

Amanda 25-05-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden bedankt voor de snelle levering

Ik vind het geweldig de klantvriendelijkheid het produkt goede service overzichtelijke onschrijving van producten en snelle levering

Gugten 23-05-2018 Via de website gekocht

Van der Gugten

De bestelling van een aanvulling op mijn KitchenAid is eenvoudig, vlot en naar wens verlopen. Keurig via e-mail geïnformeerd over de levering. Het product ‘een juicer’ werkt precies zoals je mag verwachten van KitchenAid. Zeer tevreden over de samenwerking en het product.

urbain janssens 22-05-2018 Via de website gekocht

prima service

het is de eerste keer dat ik bij kitchenonline heb besteld maar is zeker voor herhaling vatbaar
de levering van de bestelde producten was in orde
heb deze dampkap gekocht vanwege de goede prijs

Mario 10-05-2018 Via de website gekocht

3 x super!

Qua prijs super, zelfs de blauwe coole gast is duurder. Webshop is gebruiksvriendelijk en geeft veel info. Super is ook de service, na de bestelling geplaatst te hebben, kreeg ik nog de vraag via email om de nismaten door te geven, voor controle of de volledig geïntegreerde vaatwasser wel zou passen. En de levering de volgende dag is de 3e super waard. Keurig op de dag van levering in de ochtend via de mail geïnformeerd over het tijdvenster en een uur van te voren nog gebeld door de vriendelijk chauffeur die zeer behulpzaam was.

Kasper db 03-05-2018 Via de website gekocht

Slechte service.

Slechte klantenservice.
Fornuis niet geleverd op voordien afgesproken dag ondanks herhaaldelijke bevestiging dat dit zou mogelijk zijn.
Ik had deze site gekozen omdat het uiterlijk die dag diende te worden geleverd.
Ergens anders was het toestel 100 euro goedkoper, dit verschil weigerden ze te betalen.

Theo 03-05-2018 Via de website gekocht

Goede info

Goed geïnformeerd in chat over product. Juiste info over levering. Product was goed verpakt.
De website geeft voldoende info. De prijs is concurrerend.

Nano 28-04-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Lage prijzen en prima service! Het duurde wat langer door de fabrikant, dit werd netjes gemeld. Ook de bezorging was goed geregeld, er werd netjes een tijdsafspraak gemaakt.

Rivers 21-04-2018 Via de website gekocht

Soepel en geheel volgens afspraak!!!

Deskundige ondersteuning en een probleemloze afhandeling van de bestelling.
Bezorging en installatie geheel conform de toezegging.
Zal zeker vaker hier bestellen.

Mieke 20-04-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Na wat gezocht te hebben vond ik mijn artikel dat ik wilde tegen de allerlaagste prijs. Super!!
Erg tevreden!

Wim 16-04-2018 Via de website gekocht

Goede service en snel

Goede service snelle reactie op vragen over de levering ook het transportbedrijf nam snel contact met mij op wanneer ik het geleverd zou willen hebben en scherpe prijzen.

Peter Blanco 11-04-2018 Via de website gekocht

Verrassend!

Eenmaal op de site van Kitchenonline bleek de KitchenAid hakmolen al goedkoper dan elders.
Er kwam ook nog eens een pop-up scherm met de vraag of ze een aanbod mochten doen.
Kreeg ik nog eens 8 euro korting.
Al met al scheelde het 19 euro met de bekende grote internetshops. 79 of 60 euro betalen is een behoorlijk verschil!
Maandag besteld, woensdag in huis.
Prima!

Anneke 11-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

's avonds besteld en de andere dag al geleverd! Echt Top! Geweldige service! Brachten de vaatwasser zelfs binnen.

Johan 11-04-2018 Via de website gekocht

Uiterst tevreden

Zoals afgesproken werden wij een half uur van tevoren gebeld dat men onderweg was. Wij waren aangenaam verrast door de uiterst behulpzame en vriendelijke vrouwelijke chauffeur.

Paul 07-04-2018 Via de website gekocht

Snelle vriendelijke levwring

Prijs was het laagst
Levering op afspraak via telefoon
Email voor afspraakbevestiging
Product snel en goed bezorgd op 1e verdieping met lift vriendelijke bezorger

Liesbeth 05-04-2018 Via de website gekocht

Goede service,besteld en de volgende dag in huis

Ik vond het een goede webshop,ik had ze gebeld en gezegd dat elders het product goedkoper was,ik kreeg ook meteen die korting. Echt een webshop om aan te bevelen

Jan 04-04-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Prijs kwaliteit zeer goed. Snelle levering. Tot nog toe tevreden. Prijzen zijn vergeleken met concurrent zeer goed

Aad 02-04-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Snel en goed geleverd. Klantcontact verliep ook prima. De bezorger was heel toeschietelijk en vroeg zelfs of hij nog moest helpen het pakket verder in huis te tillen.

Herry 30-03-2018 Via de website gekocht

Gewoon top !

Kitchenonline komt voormij als beste webwinkel naar voren, in vergelijking met andere webwinkels gewoon super duidelijk en ook nog eens top kwaliteit en de goedkoopste .

Kees 25-03-2018 Via de website gekocht

Prima gedaan

Duidelijke communicatie via de chatfunctie, hierbij goede service geboden, de aflevering op de afgespreoken tijd en product was pico bello!

Danique Raaijmakers 18-03-2018 Via de website gekocht

Scherpste prijs, professionele montage

Webshop met de scherpste prijs in keukenapparatuur. Montage mannen werken ontzettend netjes en zijn vriendelijk. Vaatwasser werd zelfs nog netjes uitgelegd!

Marrit 12-03-2018 Via de website gekocht

Website duidelijk, snelle service en de laagste prijs!

Ik kwam op deze site via Google, omdat ik de laagste prijs zocht voor een product.
Het zag er prima uit en de service blijkt ook prima........ communicatie verliep goed, via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden.

Jele 12-03-2018 Via de website gekocht

Prima voorlichting en verkoper

Ik kon met iemand persoonlijk chatten en mijn vragen werden keurig beantwoord. Uiteindelijk was dit ook de voordeligste.

Edgar 11-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en deskundige support en levering!

Gewoon helemaal goed! Een model combimagnetron was niet meer op voorraad, waarna een voorstel werd gedaan voor een nieuwer/beter model voor dezelfde prijs. De medewerkers van het bedrijf schakelen snel. Daarnaast een gaskookplaat incl. montage besteld en ook dat ging vrij snel en vlekkeloos.

oscar 11-03-2018 Via de website gekocht

snelle levering

prima snelle levering en zeker niet.duur. misschien loop ik in de toekomst wel.meer kitchenaid producten via deze winkel

Josje 10-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering zelfs op zaterdag

Makkelijk te bestellen. Donderdagavond bestelling geplaatst en zaterdagmiddag al bezorgd. Ik had niet gedacht dat er op zaterdag zou worden geleverd, dus ik werd aangenaam verrast door de track & trace

06-03-20018 07-03-2018 Via de website gekocht

Goeie prijs,snelle levering,fijn contact gehad

Ikzelf verkeerd product besteld....1 belletje en was opgelost!
Het teveel betaald bedrag binnen een dag weer terug op mijn rekening👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Zo kan het dus ook!! Een voorbeeld voor andere webwinkels

Miranda 03-03-2018 Via de website gekocht

Goed contact en snelle levering!

Mooie smeg slow juicer gekocht voor een goede prijs. Goed contact via chat en super snelle levering!

Fam Verdikt 16-02-2018 Via de website gekocht

Slechte service!!

Je besteld een kitchenaid nespresso machine in t zwart ,deze wordt door hen bevestigd per mail, en krijgt een grijze......
Dan moet je deze zelf terugsturen, er t liefst eerst nog foto’s van maken??????dit terugsturen ook betalen en dan maar afwachten.
Tot tweemaal toe een zeer onvriendelijke telenische medewerker aan de lijn. Dus zenden deze boel maar terug, annuleren de zwarte want hier wil ik gen zaken meer mee doen.

Officiele reactie van Kitchenonline.nl 19-02-2018

Beste,

Wat vervelend dat het mis is gegaan! Ik hoor graag wat het ordernummer is dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

B.A.T.W. 26-01-2018 Via de website gekocht

Dramatische service

Vorige week een vatawasser besteld, de oude was 18 jaar oud. De oude inbouw moet eruit de nieuwe moest ook geplaatst worden. Op mijn vraag of bij de levering en de verwijdering/plaatsing geregeld kon worden het volgende antwoord:
Minpunt 1; nee dat kan niet dat moet u zelf regelen, we kunnen het wel plaatsen, maar dat is wel een week na de levering .
Dat regelen we dus wel zelf. Het aflevermoment wilden we graag in de middag van een bepaalde dag hebben, in verband met andere verplichtingen. "Geen probleem meneer, dat geven we door" .Wat gebeurt er: 24 uur van te voren wordt gemeld dat er 's ochtends wordt afgeleverd. De reactie van Kitschenonline: we hebben de voorkeurstijd doorgegeven het kan dus ook zijn dat er 's ochtends wordt afgeleverd". "Wel een fout van ons dat we u verkeerd hebben geinformeerd, want het staat er echt dat u er in de ochtend niewt bent, maar we kunnen er niks aan doen meneer, dan moeten we een nieuwe afspraak maken, dat duur ongeveer een week meneer". "Ik kan heel goed begrijpen dat u boos bent".
OK, ik heb er alsnog voor gezorgd dat er die ochtend iemand is.
Staat er in de afleverbon, dat de oude machie buiten moet staan en dat Kitchenonline deze meeneemt. Wat gebeurt er: De oude afwasmachine staat nog steeds buiten.
Kortom een mooie nieuwe afwasmachine, echter een service van 0.0

Officiele reactie van Kitchenonline.nl 29-01-2018

Beste B.A.T.W.

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Het klopt dat monteren van de producten soms wat langer kan duren, omdat het erg druk is. Daarnaast zijn wij qua levering afhankelijk van het moment dat de bezorgdienst ook beschikbaar is. Ik vind het wel erg vervelend dat u hierover iets afspreekt en dat het vervolgens niet duidelijk wordt gecommuniceerd. Dit zullen wij bespreken zodat het in de toekomst beter gaat.

Kunt u mij een ordernummer toesturen? Dan kan ik kijken of wij de vaatwasser alsnog op kunnen komen halen. Ik hoor het graag.

Joep van den Beuken 18-01-2018 Via de website gekocht

attente hulp en geweldige service

KitchenOnline heeft mij geweldig geholpen.
Niet alleen regelden zij een afspraak met een monteur, tevens vergoedden zij de rekening omdat mijn Miele kookplaat niet vanuit de fabriek was afgeleverd conform te verwachten instellingen (die door de monteur aangepast moesten worden).
Volgens de servicemonteur van Miele viel de aanpassing niet onder garantie daar de kookplaat niet kapot was, KitchenOnline redeneerde dat zij aan haar klanten een apparaat willen leveren dat vanaf fabriek juist moet werken. Super!

J H 04-01-2018 Via de website gekocht

Prima winkel, waardeloze bezorging..

Winkel is prima, prijzen zijn scherp, en ook telefonisch redelijk bereikbaar, behalve in het weekend.
Echter, de bezorging laat veel te wensen over, en toezeggingen die telefonisch worden gedaan, worden niet nagekomen.

Firma Dutchned kwam (hopelijk*) in totaal vijf keer langs, voor twee apparaten; eenmaal zonder hulp om een koelkast naar de 3e verdieping te krijgen (hoewel dit bij de bestelling was aangegeven); eenmaal niet opdagen; eenmaal vroeger dan afgesproken, waardoor we niet op tijd thuis konden zijn; en uiteindelijk (ruim vier weken na bestelling) met een ernstig beschadigd apparaat – waarvan we hopen dat deze morgen keurig en volgens afspraak wordt omgeruild.. ..fingers crossed.

1,5 maand na bestellen van twee apparaten, vooralsnog de conclusie – onbetrouwbaar.

Wellicht te overwegen wanneer u kiest voor zelf ophalen.

Officiele reactie van Keukenloods 05-01-2018

Beste J,

Wat vervelend dat het apparaat nog niet op de juiste manier en tijd is bezorgd! Mocht u vandaag nog problemen ondervinden dan hoor ik het graag en ga ik kijken wat ik voor u kan betekenen! Zou u mij dan een ordernummer en wat gegevens (naam en telefoonnummer) kunnen sturen naar webcare.km@gmail.com. Alvast bedankt en een fijne dag gewenst!

Co Zoutman 30-12-2017 Via de website gekocht

helaas tot nu toe een hele slechte ervaring , wacht al meer

Shop zit er goed uit , maar voor de levering een dikke onvoldoende !! Afspraken zowel van het transportbedrijf als kitchen on line kloppen niet

Officiele reactie van Kitchenonline.nl 03-01-2018

Beste Co,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Ik hoor het graag als ik nog iets voor u kan betekenen. Wilt u mij dan een ordernummer en wat gegevens sturen via webcare.km@gmail.com. Alvast bedankt.

Rosier Christophe 21-12-2017 Via de website gekocht

Dienst na verkoop zeer povertjes!!!

Dienst na verkoop zeer povertjes...toch wat betreft voor België!!!
Via mail contact gehad op 4 december 2017 over defect Indesit (Whirlpool group) droogkast. 14 december (na zelf chat-conversatie te zijn gestart met Paul) pas bevestigingsmail ontvangen dat ze deze binnen de 2 werkdagen zullen behandelen...
Vandaag 19/12/2017 telefoon ontvangen dat er ten vroegste 11 januari 2018 een Whirlpool hersteller kan langskomen...ik vroeg of er tenminste in afwachting een vervangtoestel kan? Word je verwezen om zelf contact op te nemen met de leverancier (Whirlpool) met die vraag??? Ook werd ik met de vinger gewezen naar de komende feestdagen en de drukte hier rond dat alles langer duurt en nasleept (waarschijnlijk die Sinterklaasdrukte rond 4 december) Ondertussen 12 werkdagen verder (16 kalenderdagen) zonder werkende droogkast en er zullen nog minstens 16 werkdagen (23 kalenderdagen) moeten verstrijken vooraleer er een kansje bestaat dat droogkast zal werken. Dit kan je onmogelijk degelijke dienstverlening noemen ANNO 2017 - 2018. Ik kan maar 1 goede raad meegeven aan potentiële klanten kitchenonline: De dienstverlening na aankoop is nog altijd de beste bij een fysieke electro handelszaak...Zeer, maar dan ook zéér zwaar ontgoocheld!
(Vertel het verder. Laat uw vrienden weten welke bedrijven ze kunnen vertrouwen. Sharing is caring!)

Cindy 16-12-2017 Via de website gekocht

Alle lof!

Ten eerste...ruim bereikbaar per telefoon. Tot 22 uur. Goede hulp met uitzoeken oven. Goede informatie tbv de oven en inbouwmaten.

Goede en correcte levering. Per mail bevestiging tijdsindicatie. Super en kwartier van te voren gebeld voor levering.

Kortom....geen klachten alleen lof en complimenten!

Teleurgestelde klant 09-12-2017 Via de website gekocht

echt waardeloos

Echt een waardeloze ervaring.
Fornuis 90 cm breed wordt afgeleverd door een vrouw die "wel wat sterke mannen had verwacht om fornuis te lossen" ???
Trekt vervolgens de doos uit de bus zet die op zijn zijkant, vervolgens weer recht en sleurt hem in haar eentje onder de overkapping.
Dat is nog eens afleveren!!!!
Vervolgens zit er een verkeerde pannendrager bij en hierover gemaild; geen reactie.
Tweemaal gebeld, er werd beloofd terug te bellen, is niet gebeurd.
Na nog een boos mailtje ben ik uiteindelijk gebeld en is mij beloofd de zaak in orde te maken.
Uiteindelijk ontvang ik, na 2 weken verder, hetzelfde rooster als dat ik al heb.
Ik ben er wel klaar mee.

Officiele reactie van Kitchenonline.nl 11-12-2017

Beste,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Ik hoor graag via webcare.km@gmail.com wat uw ordernummer is. Dan kan ik uitzoeken wat er precies is mis gegaan en of nog iets voor u kan betekenen.

Elise 16-11-2017 Via de website gekocht

Tevreden met Miele vaatwasser plus leverancier

Onze nieuwe Miele vaatwasser het goedkoopst bij KitchenOnline, wij hebben via de website besteld en zijn helemaal tevreden met service en levering. Alles liep op rolletjes!!

MJ Deenen-Lowis 22-10-2017 Via de website gekocht

toppie

bestelling werd keurig binnen de afgesproken termijn geleverd, beter model voor zelfde geld en betaling bij aflevering. Vragen werden netjes en correct beantwoord en een heel scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Dus niets aan te merken en voor herhaling vatbaar

Evert 20-10-2017 Via de website gekocht

Geen goede service als je 2 hoog woont

Geen goede service als je 2 hoog woont. Je betaalt voor het in je appartement te laten zetten, wat ok is. Maar in de praktijk is dat heel anders, omdat men de oude wasmachine niet meeneemt. Hun transporteur Dutchned zegt dat de oude wasmachine beneden bij de voordeur moet staan. Kitchenonline betaalt hen niets extra om het 2 hoog te zetten en zij mogen nu eenmaal niet de oude meenemen van KitchenOnline.nl. Dit terwijl je wel aan KitchenOnline een toeslag betaalt.
Van te voren was afgesproken de oude wasmachine ook mee te nemen. Omdat bij het inplannen van de bezorging de opdrachtbon niet klopte en de transporteur niets wist van het 2 hoog verhaal, heb ik er nog contact over gehad dat zowel de nieuwe als de oude wasmachine op 2 hoog moesten worden geplaatst en opgehaald.

KitchenOnLine.nl had er uiteindelijk geen oplossing voor. Men haalt nu de geannuleerde, nieuwe, wasmachine 2 hoog op, i.p.v. de oude wasmachine die men daar laat staan. Zeer frustrerend hoe het allemaal is gegaan en niet wordt opgelost.

Officiele reactie van Kitchenonline.nl 02-11-2017

Beste Evert,

Bij een review op Trustpilot heb ik onderstaande reactie gegeven.
"Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Ik heb het even voor u uitgezocht, maar ik denk dat het in dit geval gaat om een miscommunicatie. Hiervoor uiteraard onze excuses. In de orderbevestiging die u heeft gehad, staat namelijk ook dat een oud apparaat alleen meegenomen wordt wanneer deze afgekoppeld is en buiten staat. Ik vind het vervelend dat het apparaat niet is meegenomen, maar het is wel volgens onze regels gegaan. "

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Jaap Wolters 22-09-2017 Via de website gekocht

Alleen maar complimenten

Alle apparatuur, Combimagnetron, koeler, vaarwasser en keramische kookplaat, die geleverd is voldoet aan al onze verwachtingen. De monteur die het ingebouwd heeft heeft dit perfect gedaan.
Een 100% vakman.
Twee opmerkingen. (zie dit als opbouwende kritiek)
1. Wij hadde twee andere apparaten besteld maar die waren niet meer leverbaar. Het zou goed zijn de website regelmatig te actualiseren.
2. Vermelden op de website dat wanneer ingebouwd moet worden de levertijd langer is. Het is keuk te weten dat vandaag besteld, morgen in huis. Of als het niet in voorraad is het drie dagen duurt. Bij inbouw duurt het, in ons geval, meer dat 14 dagen, Dit kan tot irritatie leiden.
Verder alleen maat complimenten, Wanneer wij opniwue zouden bestellen komen wij zeker bij jullie terug.
Jaap Wolters, Erica.

Ton Onderstal 10-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige vaatwasser

Dit is onze 2e afwasmachine van Siemens, veel mogelijkheden, energiezuinig, erg stil, prima droogresultaat. Geen moment spijt van mijn aankoop. Top!

Ton Onderstal 10-08-2017 Via de website gekocht

Een geweldige vaatwasser

Marjan 09-08-2017 Via de website gekocht

Heel blij met nieuwe koel-vriescombinatie

Op maandagmorgen een nieuwe koel-vries combinatie besteld, op dinsdagmiddag geleverd. Zonder problemen het oude apparaat weer meegenomen en dit alles met een flinke korting en een zeer vriendelijke bezorger van DutchNed. Wij zijn ernorm tevreden.

Jan Jos 03-08-2017 Via de website gekocht

Goede Webshop

Heel goed en correct geholpen.
Alles is keurig geregeld en netjes thuisbezorgd.
Bij meerdere apparaten die eventueel nog aangeschaft zouden moeten worden in de toekomst
zouden wij beslist voor deze webshop kiezen. Top

Harold 15-06-2017 Via de website gekocht

Super aardig en snel

Het Product was uitverkocht.
Na het ontvangst van een email en even telefonische contact , kreeg ik de nieuwe duurdere versie voor de zelfde prijs
de volgende dag thuis bezorgt
Erg aardig!

Beste meneer,

Wij leveren onze producten graag zo snel mogelijk. Als dit betekend dat we een luxere/duurdere versie moeten leveren doen we dat, de klant is koning!

E. Valstar 11-05-2017 Via de website gekocht

Goede klantenservice via mail

Handig dat er ook bezorgd kan worden op een verdieping. Begrijpelijk dat er minder vaak met 2 mensen gereden wordt en dat de levering daardoor langer duurt, maar dat had wel ergens op de website moeten staan. Heb nu een paar dagen zonder bericht afgewacht, wat toch vervelend is als je net een heleboel geld naar een onbekende webwinkel hebt overgemaakt. Bij vraag per mail kreeg ik echter per ommegaande wel twee antwoorden (allebei hetzelfde). Dat wekt meer vertrouwen. Bezorgers waren overigens een half uur te vroeg, Gelukkig was ik al thuis, had anders kunnen lopen.

Beste meneer/mevrouw Valstar,

Bedankt voor uw kritische review, dit gaan wij intern zeker bespreken. Ik kan me voorstellen dat een bestelling via internet altijd een beetje spannend blijft. Gelukkig bent u qua betrouwbaarheid wel aan het juiste adres bij ons!

Paul 28-04-2017 In de winkel gekocht
Drunen

Super geholpen door Ben van de Wouw

Overzichtelijke shop met ruime keuze op voorraad. Een eerlijk en goed advies gekregen. In de toekomst zal ik als eerste deze site raadplegen

Beste meneer,

Wij zien u graag in de toekomst nog eens terug. Bedankt voor de mooie complimenten!

marco 23-04-2017 Via de website gekocht

goede service ook telefonische

de laagste prijs en goede levering in overleg met transporteur ben tevreden over het gekochte product

Beste meneer,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Graag tot een volgende keer!

Ben Hooper 21-04-2017 Via de website gekocht

prima service

alles volgens afspraak verlopen,goed op de hoogte gehouden en apparaat keurig afgeleverd,bezorgers waren uiterst vriendelijk en wilden met alles meewerken...goede zaak gedaan en kom zeker weer bij hun terug.

Beste meneer Hooper,

Wij zien u graag nog eens terug, wij zijn u graag van dienst!

Thijs 20-04-2017 Via de website gekocht

top service

Product maakte kortsluiting, ze kwamen de dag erop langs om deze op te halen en een nieuwe installeren. Kregen extra crisp schalen ter compensatie

Beste meneer,

Uw aankoop moet uiteraard goed functioneren, fijn dat wij het zo goed op konden lossen!