Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2800 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

wim 64 14-07-2011

Zeer snelle levering s,avonds voor 9 uur besteld
s,morgens voor 9 uur geleverd .

wim 64 14-07-2011

Zeer snelle levering s,avonds voor 9 uur besteld
s,morgens voor 9 uur geleverd .

Joyce7777 14-07-2011

Webwinkel die inzicht heeft in wat de klant wilt!
Ten eerste een zeer goede prijs! De videocamera die ik wilde was stukken goedkoper dan in de winkel plus was er een speciale actie met 5 jaar garantie. Ook het afnemen van meerdere producten tegelijk gaf extra korting!
Ten tweede dacht de website met me mee toen ik de videocamera aanklikte die ik wilde. Deze gaf toen meteen aan welke extra batterij erbij paste. Hoefde ik dus niet zelf uit te gaan zitten zoeken.
Ten derde was er een zeer snelle levering.
En als laatste is het een fijn gevoel dat ze al een aantal jaren ook een aantal winkels in Nederland hebben, zodat je er altijd langs kan gaan, mocht dit nodig zijn.

Joyce7777 14-07-2011

Webwinkel die inzicht heeft in wat de klant wilt!
Ten derde was er een zeer snelle levering.

Ewout_aka_ET 14-07-2011

Website is wel goed, maar op de oude site beviel het zoeken en vergelijken me beter.
Bestellen, betalen en direct leveren. Super!
In het verleden reparatie onder garantie laten uitvoeren en dat werd ook prima afgehandeld, geeft me met de actie voor 5 jaar garantie een goed gevoel.
En dat bij meestal de laagste prijs van Nederland!!!!

Ewout_aka_ET 14-07-2011

Bestellen, betalen en direct leveren. Super!
En dat bij meestal de laagste prijs van Nederland!!!!

hfakkeldy 14-07-2011

We zijn heel blij met de geleverde camera.Hij was eerst niet voorradig,maar direkt hierna werden wij gebeld dat hij zo spoedig mogenlijk gestuurd zou worden.(heel netjes)een dag later hadden wij hem in huis,klasse.

hfakkeldy 14-07-2011

fleurie kloostra 14-07-2011

Zeer deskundig advies gekregen over de aanschaf van een nieuwe camera en assecoires. Volgende dag was de camera in huis. Na veel onderzoek op internet was kamera express toch echt de goedkoopste aanbieder en met deze service dus een goede aanrader

fleurie kloostra 14-07-2011

Brigitte50 14-07-2011

Informatie via de website gelezen en telefonisch via klantenservice aanvullende informatie gekregen.Prima! Camera en objectief bij kamera-express in amsterdam gereserveerd, waar het keurig klaar lag. Zowel telefonisch als in de winkel sympathieke benadering, met aandacht en geduld.Tip: als je in de winkel gaat kopen ga dan op een doordeweekse dan is het veel minder druk en nemen ze alle tijd voor je!

Brigitte50 14-07-2011

RobertBl 14-07-2011

Fijne winkel voor camera's en accessoires. Vriendelijke service, scherpe prijzen, veel keuze en veel op voorraad. Aanrader!!

RobertBl 14-07-2011

vijfvinkel sophie 14-07-2011

Overzichtelijke site . Grote keuze ; Goede prijs .
Verzending op tijd zoals beloofd .

vijfvinkel sophie 14-07-2011

Overzichtelijke site . Grote keuze ; Goede prijs .
Verzending op tijd zoals beloofd .

Hanneke1963 14-07-2011

Hallo,

Super !
Gister op site gekeken en besteld.....vandaag in huis !
Dat belooft Kamere- express...en doet het ook !
Alles tip top in orde dus.

ik ga volgende keer zeker weten weet op de site kijken als ik iets nodig heb !

Hanneke1963 14-07-2011

Hallo,

Super !
Gister op site gekeken en besteld.....vandaag in huis !
Dat belooft Kamere- express...en doet het ook !
Alles tip top in orde dus.

ik ga volgende keer zeker weten weet op de site kijken als ik iets nodig heb !

Casawillem 13-07-2011

Uitstekende overzichtelijke en duidelijke producinformatie en dito afhandeling van bestelling.

In één woord TOP!!.

Casawillem 13-07-2011

In één woord TOP!!.

m.husken 13-07-2011

Nette en overzichtelijke site met handige zoekfunctie.
Toen ik het model camera wat ik zocht hier tegenkwam, kon ik bijna niet geloven dat het om het goede model ging daar deze bijna 200 euro goedkoper was als bij hun concullega's. En nog gratis 5 jaar garantie erbij!! Aflevering was netjes zoals afgesproken de volgende dag, en goed te volgen via tracktrace. Doosje was goed verpakt. Over de aftersales kan ik nog niet oordelen (hoop ik ook niet te hoeven doen) maar zou hier zeker nog een keer bestellen!

m.husken 13-07-2011

Nette en overzichtelijke site met handige zoekfunctie.

rokusV 13-07-2011

Zowel product als winkel zeer goed! Goede service, snel geleverd en goede prijs. Geen verzendkosten! 5 jaar garantie!

rokusV 13-07-2011

JHL1973 13-07-2011

Snelle levering (Zaterdag besteld, dinsdagmorgen ontvangen)en duidelijke communicatie, zowel bevestiging van betaling als de track & trace na verzending. Geen klachten.

JHL1973 13-07-2011

naam 01 13-07-2011

goed en snel afgehandeld met een duidelijke factuur en snelle bevestiging per mail. Geen afleverkosten bij vooruit betalen.

naam 01 13-07-2011

HW65 13-07-2011

Vandaag 13-07-2011 heb ik de bestelling van Kamera Express ontvangen. Snel, betrouwbaar en foutloos. TOP!! In de webshop van Kamera Express heb ik eenvoudig, snel en overzichtelijk alle informatie kunnen vinden voor de aankoop van mijn JVC HD Everio GZ-HM845 Camcorder. Op één pagina wordt alle relevante informatie getoond inclusief combinatie-aanbiedingen van nuttige accessoires. Ook de helpdesk heeft op een prettige manier enkele vragen die ik had over de productspecificaties voor me uitgezocht en beantwoord. Het bestelproces is helder en erg zorgvuldig van opzet. Dit geeft mij een goed gevoel van vertrouwen en dat is toch belangrijk voordat je aan de IDEAL transactie begint. Ook de informatievoorziening na afronding van de koop en gedurende de aflevering is ronduit perfect. Je blijft als klant goed op de hoogte van je aankoop. Een echte aanrader voor eenieder die nog (een beetje) twijfelt!!
Na zo'n prettige start ga ik met veel plezier aan de slag met mijn JVC Everio GZ-HM845! En dat met 5 jaar garantie!!

HW65 13-07-2011

AdeVos 13-07-2011

Het (uit)zoeken van producten via de website werkt super. Het bestelproces loopt perfect: snel besteld en snel in huis.
De winkel in Amsterdam is ruim en toegankelijk. Het personeel is erg deskundig en denken/helpen goed mee voor het maken van een goed keus!
Wat mij betreft de beste zaak voor het aanschaffen van foto en videoapparatuur.
Een absolute aanrader!!!

AdeVos 13-07-2011

Wat mij betreft de beste zaak voor het aanschaffen van foto en videoapparatuur.
Een absolute aanrader!!!

Marc van Dijk 13-07-2011

Kamera-express was de enige webshop met een positieve actuele voorraad voor dit product.
De navigatie door de website was snel en intuitief, de informatie overzichtelijk en compleet. Na mijn keuze was de afhandeling van de aankoop op de website eenvoudig en helder. Via email werd ik goed op de hoogte gehouden over de actuele status van mijn bestelling inclusief pakket track and trace. De volgende dag is mijn bestelling naar wens thuis bezorgt.

Marc van Dijk 13-07-2011

Bokramers 13-07-2011

Vond het toch eng om zo'n dure camera via internet te kopen, en dus vind ik het erg fijn dat Kamera Express ook echt winkels heeft waar je de camera even in je handen kan houden. Goed en duidelijk geholpen, had mijn keuze dan ook al gemaakt. Korte uitleg over camera en verzekering, alles was duidelijk en gaf de doorslag om de camera toch maar direct aan te schaffen!

Bokramers 13-07-2011

ambunjes 13-07-2011

snelle reactie op de bestelling; na reservering was er een vergissing gemaakt; deze werd in een dag opgelost.

ambunjes 13-07-2011

Herman 149 13-07-2011

Keurige site,snel gevonden wat ik zocht,goede prijs boven verwachting snel geleverd

Herman 149 13-07-2011

enzo56 13-07-2011

maandag besteld dindsdag in huis zoals beloofd.
Alles zeer correct en goed verpakt.
Prima service.

enzo56 13-07-2011

maandag besteld dindsdag in huis zoals beloofd.
Alles zeer correct en goed verpakt.
Prima service.

A. Kriesels 13-07-2011

Bij kamera expres zijn zeer deskundige verkopers. Ik ocht vorige week een camera en heb alle informatie gekregen die ik wilde hebben. Men besteed alle tijd aan de klanten, hoe druk het er ook is.
Daarom is het, soms lange, wachten de moeite waard.
Het gaat er om de kwaliteit en niet om de kwantiteit.
Hulde aan Kamera Expres Capelle!

A. Kriesels 13-07-2011

Daarom is het, soms lange, wachten de moeite waard.
Het gaat er om de kwaliteit en niet om de kwantiteit.
Hulde aan Kamera Expres Capelle!

mayburn 13-07-2011

De website is duidelijk en makkelijk te navigeren, verscheidene zoekopties.
Telefonisch werdt er nog goed advies gegeven over de aankoop.
De levering was op de afgesproken dag.

mayburn 13-07-2011

De website is duidelijk en makkelijk te navigeren, verscheidene zoekopties.
Telefonisch werdt er nog goed advies gegeven over de aankoop.
De levering was op de afgesproken dag.

Briessinck 13-07-2011

De lens die ik bestelde wilde ik graag voor de geboorte van mijn kindje, spannend!
Maar met de snelle en prima service van Kamera-express is dat gelukt!
De website is heel gebruiksvriendelijk en met de trackinggegevens ken je meteen de status van je product! Zondag besteld en dinsdag geleverd! Nu mag de baby komen!

F.J.M. Donkers 13-07-2011

Doorgekregen van fotograaf, dus zowieso al een pluspunt.
De levering was supersnel (1dag)

F.J.M. Donkers 13-07-2011

Doorgekregen van fotograaf, dus zowieso al een pluspunt.
De levering was supersnel (1dag)

P. Muijzers 12-07-2011

Een betrouwbare, overzichtelijke en uitgebreide site van een winkel met een groot assortiment, scherpe prijzen en een snelle levering. Kortom, simpelweg dik tevreden over het gebruik van de website en de afhandeling van de aankoop. Ook bij eerdere aankopen geen klachten gehad.