Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3326 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

K Tuil 03-06-2011

Na een aantal eerdere bestellingen heb nu een Canon 60 D body besteld. De bestelling is zeer correct afgehandeld en de camera is een dag later al bezorgd.
Zoals ik gewend ben zonder problemen en een goede begeleiding van je aankoop middels mail.

K Tuil 03-06-2011

Roodrunner66 02-06-2011

Dinsdag voor de zekerheid gebeld of de camera echt voorradig was. Zeer snel iemand aan de lijn en zeer prettig en heel netjes geholpen. Dezelfde middag bestelling geplaatst en volgende dag werd de camera netjes geleverd.Kortom perfect en ik kan iedereen deze winkel aanraden.

Roodrunner66 02-06-2011

Jack1964 02-06-2011

Zeer tevreden over Kamera Express. Ik heb een nogal afwijkend huisnummer wat nog weleens leidt tot verkeerde bezorging. Niet bij Kamera Express. Het pakketje werd keurig op het juiste adres bezorgd. Dit gebeurde binnen de beloofde levertijd tegen een scherpe prijs en ook nog eens zonder bezorgkosten. Helemaal top! Kamera Express blijft zeker bij mijn favorieten staan.

Jack1964 02-06-2011

Rojothe 02-06-2011

Mijn camera was plotseling defect. Die dag bestelde ik een nieuwe bij KameraExpress om 17:50 uur, de volgende dag om 11:45 uur had ik hem in huis. Zodat ik die avond op de Avond Vierdaagse kon fotograferen.

Rojothe 02-06-2011

Joel1984 02-06-2011

Ik heb een Nikon D3100 met de objectieven AF-S 18-55mm VR + AF-S 55-200mm VR bij Kamera express.

Op de website kon ik het product snel vinden alleen stond er bij de objectieven niet alle informatie die ik nodig had. Na een mailtje naar de klantenservice kreeg ik snel een duidelijk antwoord terug. Met de verkregen informatie heb ik het product gekocht. Op dat moment was het product niet op voorraad, maar na al een dag was het product weer op voorraad. De volgende dag werd het netjes afgeleverd door de TNT.

Al met al dus erg positief over deze winkel. Ik absoluut geen problemen ondervonden met deze winkel

Joel1984 02-06-2011

DeGecko 02-06-2011

Ik had zéér dringend een Nikon-flitser nodig die niet in voorraad was, alsook een verjaardagscadeau voor een vriend. Na het plaatsen van de bestelling werd deze alsnog binnen de 2 dagen INTERNATIONAAL geleverd op een zaterdag!

Tel daar bij op dat de prijs steeds de laagste is... Deze winkel verdient een 10 (of toch bijna :p)!

Paulus81 02-06-2011

Prima en snel geregeld. Ook telefonisch snel en goed bereikbaar.

Paulus81 02-06-2011

Prima en snel geregeld. Ook telefonisch snel en goed bereikbaar.

fam. Van den Bogaard 02-06-2011

Op zondag 29 mei een SD kaart, een camerahoesje en een accu gekocht bij kamera-express en op dinsdag was de bestelling al binnen! Groot assortiment, snelle levering, scherpe prijzen en geen verzendkosten! Kortom, deze webwinkel is een aanrader!!

fam. Van den Bogaard 02-06-2011

Jerry Goijers 02-06-2011

Kamera Express een hele goede zaak voor aankoop van o.a. camera's en toebehoren. Heb verleden jaar mijn nieuwe Nikon DSL S300D gekocht. Perfecte service, prima voorlichting. Beveel KE iedereen aan!

Jerry Goijers 02-06-2011

J. Deurenberg 02-06-2011

Zoals ook reeds bij eerdere bestellingen is de telefonische hulp voor de bestelling zeer adequaat. Na bestelling van het gewneste artikel zeer snelle levering!

J. Deurenberg 02-06-2011

Loon 02-06-2011

Voor de eerste keer iets gekocht bij Kamera Express en uitstekend bevallen. Scherpe prijzen en snelle levering en natuurlijk nu de extra garantie van 5 jaar.

Loon 02-06-2011

Heidy1979 01-06-2011

In de winkel zijn wij goed geholpen door het personeel. Goed systeem wat betreft de nummertjes trekken. Zo kan je toch nog even rondneuzen in de winkel.
Via internet een lens besteld. Makkelijke site en snel geleverd. Voor ons dus helemaal super.

Heidy1979 01-06-2011

Nieuwets 01-06-2011

Voor het eerst voor zijn bedrag besteld via een webshop, de webshop van Kamera-Express was gewoon duidelijk en voor gaf mij voldoende informatie over de aankoop. De camera op 31 mei ontvangen en is precies zoals het in de webshop is omschreven.

Nieuwets 01-06-2011

Ed van Helden 01-06-2011

Dit is de tweede keer dat ik goederen voor de fotografie bij deze winkel heb gekocht. De extender heb ik aaan het einde van maandagmiddag besteld en had deze op dinsdag 0m 09.30 uur in huis. Het geheel was prima verpakt en ik zag tot
mijn plezier dat er geen twee jaar maar vijf jaar garantie op de extender zit. Echt geweldig.

Ed van Helden 01-06-2011

Reiniera 01-06-2011

Een fijne online winkel waar ik al diverse keren camera apparatuur heb besteld.

Dit keer een videocamera, de jvc everio 445.

Hoewel pas om 20:00 besteld op maandagavond , kreeg ik de camera al op dinsdag geleverd.

Kortom : deze winkel is een aanrader!

Reiniera 01-06-2011

Een fijne online winkel waar ik al diverse keren camera apparatuur heb besteld.

Dit keer een videocamera, de jvc everio 445.

Kortom : deze winkel is een aanrader!

Danny Pols 01-06-2011

Ik vind de neiuwe site veel minder overzichtelijk en minder makkelijk zoeken naar producten als de vorige site.
Ik snap dat je als bedrijf zijnde de look and feel van de website nu en dan eens moet aanpakken, maar naar mijn mening is het er nu niet gebruikersvriendelijker op geworden. En dat zou een verandering wel te weeg moeten brengen lijkt mij.

Danny Pols 01-06-2011

zampano2000 01-06-2011

Het is voor mij de eerste keer dat ik zaken doe met deze webwinkel. Heb eerst contact gehad met hun over het product. Hebben een goede service en zijn klantvriendelijk, ze zoeken het voor je uit en proberen je te helpen waar het kan.
Betaling en levering van het bestelde product geen probleem. Het klopt voor 21.00 uur besteld de volgende dag in huis. Ook de service na de aankoop is goed en je vragen worden goed beantwoord en opgelost.
Voor mij een prima winkel waar je goed zaken mee kunt doen en ik zal bij een volgende aankoop van foto en / of video apperatuur zeker naar hun site gaan om te kijken of ze hebben wat ik zoek.

zampano2000 01-06-2011

Teun van Beek 01-06-2011

Super snelle levering, goede service en vooral een zeer scherpte prijs en super voorraad.

Echt een hele fijne (web)shop!

Teun van Beek 01-06-2011

Echt een hele fijne (web)shop!

tonnie schenk 01-06-2011

ik heb bij kameraexpres een verrekijker besteld eerst gebeld of deze op voorraad was(hij was er wel maar moest eerst van Amtsterdam naar Rotterdam gestuurd worden,donderdagavond gebeld en besteld de zaterdag erop half 10 in huis!!!

zeer correct behandeld EN afgehandeld!!

tonnie schenk 01-06-2011

zeer correct behandeld EN afgehandeld!!

Okergroep 01-06-2011

Supersnelle afhandeling van de bestelling! Helemaal top!

Okergroep 01-06-2011

Supersnelle afhandeling van de bestelling! Helemaal top!

perkpolder 01-06-2011

Nikon D3100+lens gekocht, binnen enkele dagen in huis, TNT tracking, mail bevestiging super, bedankt.

perkpolder 01-06-2011

Lieka 01-06-2011

's Avonds om 20.30 uur besteld en de volgende dag in huis. Je wordt telefonisch goed geinformeerd door deskundig en vriendelijk personeel. Kamera-express geeft prima service en zijn met veel artikelen ook nog een van de goedkoopste.
Kortom, ik ben helemaal tevreden met deze winkel en zal zeer zeker hier nog meer camera apperatuur aanschaffen.

Lieka 01-06-2011

VLDR 01-06-2011

De website is duidelijk en helder, het is heel fijn om daar verschillende modellen camera's met elkaar te kunnen vergelijken.

De winkel was in het weekend (misschien door hun reclame campagne) erg druk en erg onoverzichtelijk. Door de weeks werd ik gelukkig snel en bijzonder goed geholpen.

Hun voorraad is bovendien bijzonder goed - de gekochte Sony HX9V was bijna nergens op voorraad, maar bij kamera-express kon ik hem gewoon in de winkel in Amsterdam afhalen.

VLDR 01-06-2011

nJoyMedia 01-06-2011

Bekeken in de winkel en besteld op website. Snelle en preciese selectie mogelijk. Eenvoudige bestellingsprocedure. Makkelijke betaalprocedure via secureserver (Ideal). Levering conform belofte: volgende dag! Prima verpakking !

nJoyMedia 01-06-2011

William van der Voort 01-06-2011

Snelle service. Een dag na de bestelling was deze al binnen. Dankzij de goede verfijn-functie op de site heb ik snel en goed mijn keuze voor het product kunnen maken. een mooie bijkomstigheid is de verlengde garantieperiode naar 5 jaar. Wanneer ik nog eens iets voor mijn camera nodig heb, zal ik zeker weer kamera-express raadplegen.

William van der Voort 01-06-2011

Gerrit550 01-06-2011

Goede website. Goede voorlichting. Ruim aanbod. Goede concurrende prijzen. Levering binnen 24 uur. Zou hier zeker vaker wat bestellen.