Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3328 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marjan 14-03-2019

Het advies in de winkel was goed, ik werd goed geholpen en geadviseerd. Ook werd mij aangeraden een verzekering bij Actua af te sluiten. Dat heb ik gedaan maar daar ben ik niet blij mee, wat duurt dat lang! En alles loopt alsnog via de klant, ik moest overal nog zelf achteraan😕 en dan nog 3 keer mailen of ze al wisten of de schade vergoed werd en dan nog maar een keer bellen. Ik ga binnenkort op vakantie zonder Camera want het duurt erg lang eer dat ik overal antwoord op krijg. Waarom geen directe lijn tussen Camera met Actua? Vreselijk omslachtig dat alles via mij loopt ik het dan moet doorsturen en vervolgens van Actua weer doorsturen naar jullie, zo onlogisch. Dan hoor ik ook nog dat ik de schade eerst zelf moet betalen en dat dan weer naar Actua moet sturen, en als ik dat geld nou niet zomaar heb liggen?
Mijn inziens kan daar wel heel veel aan verbetert worden....

Beste Marjan,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te vernemen dat de verzekering niet helemaal naar wens is. We zullen dit voorleggen bij de desbetreffende afdeling om te zien of ze dit proces met de maatschappij kunnen herzien. Ik zie dat er mail contact is met onze reparatieafdeling en zij nog op uw reactie wachten.

Ruud 14-03-2019

Heb mijn camera uiteindelijk in de winkel gekocht omdat ik nog aan twijfelen was. Geduldig en kundig personeel. En uiteindelijk de keus gemaakt waar ik na 3 weken nog 100% achtersta.

Goedemorgen Ruud,
WE helpen graag om de juiste keuze te kunnen maken. Wij wensen u heel veel plezier van uw nieuwe camera!

Janice 14-03-2019

Ik kom al jaren bij Kamera-Express in Capelle en vind het echt een top winkel. Veel keuze, grote voorraad en deskundig personeel. Heb je veel of specifieke informatie nodig over een speciaal product? Ga dan eens op een rustig tijdstip langs i.p.v. in het weekend en er gaat een wereld voor je open. Er zijn ook veel tweedehands producten voor een leuke prijs te koop, handig als je wilt instappen in de wereld van fotografie! Daarbij is de service echt super, nooit geen problemen mee gehad en altijd netjes geholpen.

Beste Janice,
We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en vinden het leuk om onze kennis te delen met de klanten. Goed om te zien dat u dat ook zo ervaart! Bedankt voor de leuke review en hopelijk tot snel!

Mark 14-03-2019

Een winkel die met je meedenkt; ik had een offerte laten maken, waarbij ik het verkeerde type geheugenkaartje besteld had, maar het vakkundige personeel wees me hierop en hebben het juiste type op de offerte gezet. Daarnaast heeft KameraExpress de BESTE PRIJS!

Beste Mark,

Wow, zelfs twee keer een 10! Dat is fijn om te zien!

Goed om te lezen dat u goed geholpen bent door onze collega's. Zo ziet u maar, niet alleen onze prijzen zijn scherp, maar onze medewerkers ook! :)

Rob van Hoof, Gouda 13-03-2019

Ik heb geen gebruik gemaakt van de shop maar ben weer naar de winkel in Capelle a/d IJssel geweest. Nog steeds een mooie winkel met enorm veel aanbod. Vriendelijk personeel en duidelijk advies. Bij binnenkomst gelijk nummer trekken zodat je niet hoeft op te letten wie allemaal voor je is. Tijdens wachten kan je dan rustig in de winkel rondkijken en vind je misschien iets waar je niet aan gedacht had.

Beste Rob,

Bedankt voor het bericht!

Wat fijn om te lezen dat u onze winkel een prettige plek vindt. Ook wij vinden het belangrijk dat u zich daar op het gemak voelt, vandaar dat wij inderdaad met het nummersysteem werken.

Tot snel!

Kris 13-03-2019

Gemakkelijke website. Vind er enorme lijst aan fotogerei. Van filters t.e.m. lenzen.

charlie 13-03-2019

Ik heb al eerder bij deze webshop(winkel) gekocht en ik heb steeds weer keurig op het beloofde tijdstip mijn product ontvangen. Ook nu ben ik weer bij Kamera Expres terecht gekomen door de enorme keuze met goede prijzen.

Hi Charlie,

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Uiteraard zijn mijn collega's in de logistieke afdeling er altijd hard voor aan het werk om ervoor te zorgen dat wij alles zo snel mogelijk kunnen leveren, deze 10 bewijst maar weer dat we dat goed kunnen ;)

Veel plezier met uw aankoop!

Fam. van Wijngaarden 13-03-2019

We waren op zoek naar een mooie compacte spiegelreflexcamera om mooie foto's van onze kinderen te maken. Met het zoeken op internet kwamen we al snel op de site van kamera express. Op deze site konden we goed items vergelijken en waren er per camera verschillende pakketopties met verschillende lenzen en daarbij duidelijk de prijzen vermeld. Hiermee zijn we naar de vestiging in Capelle XL gegaan. Hier werden we erg goed geholpen door de medewerker. Hij luisterde naar onze wensen en nam goed de tijd voor ons. Hij zocht met ons mee op eigen site naar de beste deals voor ons. Daarnaast was er de mogelijkheid om de verschillende camera's en lenzen buiten de winkel (met natuurlijk daglicht) te testen.
Hij was totaal niet opdringerig. Na de uiteindelijke keuze kwam hij met goed advies over eventuele producten bijbestellen. Al met al zeer tevreden. Een zaak waar we zeker naar terug gaan als we weer een camera o.i.d. nodig hebben.

Goedemiddag!

Bedankt voor uw positieve review!

Wat leuk om te horen dat het een aangenaam bezoek aan onze Superstore was, en dat mijn collega daar zo te zien ook een Supercollega is!

Het is altijd fijn om even te mogen aanschouwen wat u koopt, dat maakt het toch net wat beter!

We hopen u inderdaad in de toekomst eens terug te zien, dan gaan we voor die 10!

Luc 13-03-2019

Het is altijd tiptop in orde en de verkopers in de winkel zowel als online weten perfect waarover ze spreken

Hans 12-03-2019

Goed geholpen door deskundige medewerker. Pakte alles uit om te laten zien. Eerst via de website kunnen reserveren en vervolgens in de winkel afgehaald. Dat werkt heel goed.

Hi Hans!

Wat fijn om te vernemen dat u onze service als positief heeft ervaren, dat vinden wij zeer belangrijk! Bedankt voor de 10!

We hopen u graag weer eens terug te zien!

Egbert 12-03-2019

Heel prettig geholpen en zeer vakkundige toelichting. Niet opdringerig maar een eerlijke mening

Hi Egbert,

Bedankt voor de dikke 10!

Uiteraard is fotografie onze favoriete bezigheid en willen we deze passie graag met onze klanten delen. Goede hulp en expertise in onze winkels en webshop zorgen ervoor dat wij u van passend advies kunnen voorzien. Dit vinden wij namelijk veel belangrijker dan een verkooppraatje.

Uiteraard zien wij u graag weer eens terug!

Tijs 12-03-2019

Ik bestelde een diffuser van Elinchrom en kreeg een reeds gebruikt product thuis gestuurd. De verpakking was duidelijk reeds geopend in het verleden en bij het uitpakken vielen de plastic klemmetjes en hun veertjes uit de verpakking. Ik nam hiervoor contact op met Kamera express. Ik zou naar de post moeten gaan en het pakket terug sturen. Later zou ik dan mss terug vergoed worden voor de portkosten. Ik vind het onaanvaardbaar dat wanneer ik een nieuw object bestel en vervolgens een defect object krijg toegestuurd dat ik daarvoor moet opdraaien. Ik ben zelfstandig ondernemer en kan geen tijd steken in andermans fouten. Kamera express en FOKA kunnen hun beleid hieromtrent beter bijsturen want zullen anders nog meer klanten verliezen in de toekomst. Met vriendelijke groeten Tijs

Beste Tijs,

Bedankt voor uw beoordeling.

Heel spijtig om te vernemen dat uw zending als negatief ervaren is. Ik zie dat u inmiddels met mijn collega in contact bent geweest om het te bespreken. We zijn momenteel bezig met het kijken naar een passende oplossing voor u, en houden u uiteraard op de hoogte.

Esmée 12-03-2019

Nadat mijn vorige Olympus lens kapot was gegaan wilde ik graag de M.Zuiko Digital 45mm lens bestellen. Bij Kamera Express was deze lens het goedkoopst en ik kreeg er ook nog eens een gratis cursus bij. De volgende dag was mijn lens al binnen en ik ben gelijk begonnen met fotograferen. De lens is nog beter dan dat ik verwacht had, ik sta versteld van de kwaliteit!

Hi Esmée!

Wat zonde om te lezen dat uw oorspronkelijke lens defect was, maar des te fijner dat u het via onze service zo snel heeft kunnen regelen. En dan is het natuurlijk al helemaal mooi als de lens de verwachtingen overtreft!

Veel plezier met uw aankoop en bedankt voor de positieve beoordeling!

Leicafan 12-03-2019

Prima wederom zaken gedaan.
Goede inruilprijs gekregen.
Naar citystore laten komen en daar opgehaald. Enorme tijdwinst.
Een tip: artikelen (betrof een outlet model) misschien met org. foto’s plaatsen ter beoordeling.

Beste Leicafan,

Bedankt voor de dikke 10! Heel fijn om te lezen dat alles helemaal naar wens is gegaan in de winkel. Uw tip gaan we zeker meenemen, dat lijkt mij een hele fijne manier van beoordelen!

Hopelijk tot snel!

Jan 12-03-2019

Ik kom al jaren in de Superstore in Rotterdam, producten eerst op je gemak bekijken zonder opdringerige verkopers en als je dan vragen hebt wordt je vakkundig geholpen.
Bedankt ... om mij te helpen met de juiste keuze !

Hi Jan!

Bedankt voor de beoordeling.

Heel fijn om te lezen dat u zich op uw gemak heeft gevoeld in de winkel. Uiteraard is het voor ons heel belangrijk om u niet het gevoel te geven dat u iets móét kopen. Wij zijn er namelijk om u te helpen.

Tip voor uw volgende bezoek; de koffie is érg lekker ;)

Bedankt voor uw aankoop en tot ziens bij Kamera Express!

Sjoukje 12-03-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe kleine, makkelijk te hanteren fotocamera (o.a. voor fietsvakanties) en zag een advertentie voor de Sony DSC-RX100 III. Heb me ingelezen op internet en ben met een lijstje vragen naar de Kamera Express winkel gegaan. Ik werd meteen geholpen door een vriendelijk, ter zake kundige verkoper die al mijn vragen heeft beantwoord. Alle beloofde extra's uit de advertentie heb ik bijgeleverd gekregen. Ik ben blij met de twee gratis fotografiecursussen. Nu nog wel uitvogelen hoe alles precies werkt, maar ik heb er vertrouwen in dat dat gaat lukken met de bijgeleverde handleiding en filmpjes op youtube.

Hi Sjoukje,

Bedankt voor uw vriendelijke woorden!
de RX100 III is is zeker geschikt voor die doeleinden, zeker een goede keuze. Fijn ook om te lezen dat mijn collega u in de winkel zo goed heeft geholpen, daar doen we het voor.

Mocht u er aan de hand van de cursussen en video's toch niet uitkomen, kunt u met uw vragen altijd bij ons terecht!

Ineke van Wijhe 11-03-2019

Prima hulp bij de aanschaf van een camera bij Kamera-Express in Zwolle. De verkoper probeerde mij niet iets aan te smeren, maar gaf zijn eerlijke mening en nam alle tijd. Ondanks dat het al lang lunchtijd was. Tevens een faire inruilprijs gekregen voor mijn oude camera.

Beste Ineke,

Bedankt voor de vriendelijke woorden en de beoordeling!

Goed om te lezen dat mijn collega in de winkel u eerlijk geholpen heeft. Service en klantvriendelijkheid staat bij ons voorop, en wij zullen u dus nooit de duurste producten aanpraten, wél de beste.

Mijn collega in Zwolle geeft aan inmiddels te hebben geluncht ;)

We hopen u daar graag weer te zien!

Reddot-Belgium 11-03-2019

Ze hebben veel dingen in stok. En leveren meeste goed binnen de beloofde tijd. Klanten service is vriendelijk en helpt mee denken als er een probleem is. Echt een aanrader.

Hans 11-03-2019

Door verkoper prettig geholpen bij aanschaf van Sony Cybershot DSC-HX90V zwart . Deze was op dat moment niet in de winkel op voorraad maar omdat ik specifiek dit toestel wilde hebben omdat er GPS op zit ( ook WiFi en een kantelbaar display) werd voor mij geregeld dat ik hem de volgende dag al in huis kon hebben.
Onderweg naar huis al een mailtje ontvangen met bevestiging en factuur . Prima !
De Sony uitgekozen vanwege zijn compact formaat en vele mogelijkheden die ook door de vriendelijke verkoper werden aangewezen .

Hi Hans!

Bedankt voor de beoordeling!

Het doet me goed te lezen dat u zo goed geholpen bent door mijn collega in de winkel. Die GPS-functie erbij is natuurlijk wel net even leuk, en verdwalen doet u nooit meer! ;)

Ik wens u ontzettend veel plezier met de camera, en tot ziens bij Kamera Express.

nvdm 11-03-2019

Heel goed en geduldig advies gekregen bij de aankoop van een digitale compactcamera.

Goedemiddag!

Bedankt voor uw beoordeling.

Wat fijn om te vernemen dat u het contact met ons als positief heeft ervaren. Het is voor ons erg belangrijk om u van deskundig advies te voorzien.

We zien u graag de volgende keer terug!

Berry 11-03-2019

Al jaren kom ik voor mijn producten bij Foka Superstore, nu KameraExpress. Hier werken echt mensen met vakinhoudelijke kennis over de producten. Ze schetsen een eerlijke mening en geven een oprechte keuze tussen producten. Mijn gegevens zijn bekend in hun systeem, aan de hand daarvan hoef ik me nooit zorgen te maken over de bon of garantie. Ik heb een keer een home cinema set gehad die kapot is gegaan buiten de garantietermijn. Ze hebben mij proactief een zeer goede oplossing geboden waar ik zeer content mee ben. Ik beval ze al aan, maar mede daardoor zal ik ze nog meer bij iedereen aanbevelen. Top!

Goedemiddag Berry,

Wat goed om te lezen dat u zo te spreken bent over onze winkels en service. Wij doen er uiteraard altijd alles aan om uw ervaring bij Kamera Express zo positief mogelijk te maken. Om dan vervolgens terug te zien dat dit ons zo goed lukt, doet ons goed.

Bedankt voor de 10, de volgende keer dat u ons bezoekt gaan we het weer zo positief maken!

Ray 11-03-2019

Ruime keuze en vakkundig personeel. Vestiging in Capelle aan de Ijssel, logistiek goed gesitueerd, daardoor prima te bereiken en tevens goede parkeergelegenheid.

Hi Ray!

Superleuk dat u ons een 10 geeft! Daar zijn we echt blij mee. Uiteraard zorg ik ervoor dat mijn collega's in de winkel daar dit ook te horen krijgen. Ze zullen blij zijn te lezen dat u met een gerust hart de winkel inloopt.

Tot de volgende keer!

Mark 11-03-2019

Beste Mark,

Wow, een 10! Dat is fijn om te zien!

RTC.B 11-03-2019

Gekozen om het product zelf te zien en even wat meer informatie te krijgen.
Na aanschaf ergens niet tevreden over,echter direct naar tevredenheid afgehandeld.
Ook de aanschafprijs was de laagste.

Beste,

Bedankt voor de positieve review!

Het is altijd jammer wanneer een product toch niet naar wens is, het oplossen van zo'n probleem kan wel eens een rompslomp zijn. Dan is het des te fijner om te lezen dat wij dit snel voor u hebben kunnen oplossen.

We hopen u in de toekomst weer te zien, dan zorgen we er voor dat we u naar tevredenheid adviseren!

Van den Steen Marnix 11-03-2019

Mooie locatie. veel parkeermogelijkheid. Aangename winkel met een ruim assortiment. Super vriendelijke bediening.

Hi Marnix,

Dat zijn allemaal punten die wij graag horen! Bedankt voor de positieve beoordeling. Volgende keer wanneer u langskomt, gaan we voor die 10!

Christopher 11-03-2019

Op vrijdag avond een lens besteld en op zaterdag al kunnen gebruiken. Gewoon top zo'n snelle service

Monique 10-03-2019

Er wordt de tijd voor je genomen en je krijgt goed advies. Ik ga er graag naar toe. Soms moet je iets langer wachten omdat er meer klanten zijn, maar omdat je goed geholpen wordt vind ik dat niet erg.

Beste Monique,
Bedankt voor uw beoordeling. Dat lezen we natuurlijk graag. Bij drukte in de winkel kan het zijn dat de wachttijd inderdaad wat langer is, aangezien we voor ieder graag de tijd nemen en de klant van de juiste en nodige informatie kunnen voorzien. Uiteraard doen we ons best dit voor ieder zo snel mogelijk, maar wel correct en volledig, te doen. Graag tot de volgende keer!

Jesse 10-03-2019

Snelle levering, aantrekkelijk geprijsd.
Snelle reactie van de klantenservice op mijn vraag.
TV geeft scherp beeld en mooi geluid;

Beste Jesse,
Wij wensen u heel veel plezier van uw nieuwe TV!

bjorn 10-03-2019

Goede winkel met goed personeel die weet waar ze over praten. Ze nemen tijd voor hun klanten.

Beste Bjorn,
We nemen graag de tijd voor onze klanten zodat we de juiste informatie kunnen geven. Graag tot de volgende keer!

Jan 10-03-2019

Bij onze zoektocht naar een nieuwe camcorder was onze keus gevallen op de Sony FDR-AX33. Kamera Express bood de camera voor de laagste prijs aan en daarom hebben wij de camera in de winkel van Kamera Express in 's-Hertogenbosch gekocht waar we vriendelijk en deskundig werden geholpen.

Beste Jan,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier van de camera. Mocht u nog verbeterpunten hebben, dan ontvangen wij deze natuurlijk graag zodat we de volgende keer u nog beter kunnen helpen!

Francis 10-03-2019

Panasonic DMC-G7M in Turnhout gekocht. Vriendelijke bediening en degelijke uitleg gekregen.

B.Boonstra 10-03-2019

Compact kamera gekocht in de winkel van de webshop Kamera Express in Leeuwarden. Deskundig en vriendelijke verkoper neemt alle tijd voor je.

Goedemorgen,
Fijn om te lezen dat u in de winkel naar wens bent geholpen. Graag tot de volgende keer en dan gaan we natuurlijk voor een 10 ;)

Han 10-03-2019

In het filiaal Arnhem Kronenburg erg prettig geholpen bij de keus maken van een Spiegelreflex camera. Erg prettige verkoper die alle tijd nam om te luisteren en goed advies gaf. Ook bij het uitzoeken van een cameratas erg goede hulp.

Beste Han,
Wat goed om te lezen! Wij wensen u heel veel plezier van de nieuwe camera. Mocht u nog vragen hebben, dan weet u ons te vinden!

Eddy 09-03-2019

Zeer tevreden van Kamara express, ik ben zelf bereid om een paar euro meer te betalen dan een andere gekende onlinewinkel omwille van de betrouwbaarheid van de service, bovendien geven ze op veel producten 5 jaar garantie en je nemen je oude Kamara terug. . Echt een aanrader dus!

R.A. Goeree 09-03-2019

Zeer klantvriendelijk personeel, geven goed advies en hebben kennis van het geen wat ze verkopen.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review. Klantvriendelijkheid is natuurlijk erg belangrijk en wij doen ons best om iedere klant van de nodige informatie te voorzien zodat de juiste keus gemaakt kan worden. Graag tot de volgende keer!

Leon Leemans 09-03-2019

Ik heb deze week een Nikon P900 gekocht. Snelle service, goede uitleg en 5 jaar garantie is top !

Beste Leon,
Een prachtig toestel met een enorm zoom bereik. Daar kunt u hele mooie foto's mee gaan maken. Heel veel plezier ervan!

Peter 09-03-2019

Wordt altijd netjes, correct en vlot geholpen, overzichtelijke site, personeel heeft kennis van zaken en is altijd vlotte afhandeling bij bestelling via internet

Hoi Peter,
Dat lezen we natuurlijk graag en is ook wat u van ons mag verwachten.
Bedankt voor de mooie beoordeling!

Franky 09-03-2019

Kamera Express Superstore te Gent is een ruime winkel. De verkopers zijn vriendelijk en geven geweldige goede uitleg.
Ook heb ik het product dat ik wou aankopen mogen testen.
Prima geholpen.
Top!

ashleyo 08-03-2019

Ik kwam op de webshop van Kamera Express. Het zag er goed uit, maar ik wilde graag persoonlijk geholpen worden. Ik ben naar de winkel in Haarlem gegaan en werd daar super goed geholpen. Heel vriendelijk personeel. Neemt echt de tijd. Legt uit, laat het je zien, en laat het je proberen. De voors en tegens werden voor mij genoemd en we hebben samen gekeken naar wat het beste bij mij past.
Een super goede service, en ik zou deze winkel dan ook zeker aanbevelen!

Beste Ashleyo,
Wat een leuke beoordeling, onze dank hiervoor. We zullen hem doorzetten naar onze winkel in Haarlem, want dit soort berichten lezen ze natuurlijk graag. Wij hopen dat u een goede keus heeft kunnen maken en zien u graag terug!

Ivy (Bredene, België) 08-03-2019

goede prijzen
snelle respons op mijn email rond 21 uur voor bestellings wijziging
snelle levering de volgende dag
klasse!

LEON 08-03-2019

super slechte service we zijn er al jaren klant als studio nu is er een Profoto ocf color gel kapot.
de waarde van het kapje 99,95
hebben ze niet kunnen maken ze rekenen hier 75,- onderzoek kosten .
Wat niet in de winkel is aan gegeven erg slecht

Beste Leon,
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te vernemen dat uw artikel defect is. Wij hebben contact met het reparatiecentrum opgenomen om te zien wat er is voorgevallen. Een dergelijk defect valt helaas niet onder fabrieksgarantie en worden de onderzoekskosten doorberekend. Dit wordt altijd van te voren kenbaar gemaakt op het afgifte bewijs en dient u hier voor te tekenen. Het blijft natuurlijk altijd erg vervelend, onze excuses voor het ongemak.

olivier 08-03-2019

top service van 2 verkopers bij aankoop nieuwe lens sony 25-105. Beiden fotografereden anders en hadden dus een andere insteek. Zeer leerrrijk!

Beste Olivier,
Wat een luxe om door twee collega's te worden geholpen. Inderdaad iedereen heeft zijn eigen manier en er is altijd weer wat te leren. heel veel plezier van de mooie Sony lens!

A.J. Kraaijeveld 08-03-2019

Zeer deskundig bedienend personeel. Juiste en noodzakelijke info wordt verstrekt. Zeer goed geholpen door het enige en waarlijk schone vrouwelijke verkoopster.

Beste A.J. Kraaijeveld,

Bedankt voor uw beoordeling. Onze medewerkers worden met regelmaat getraind zodat zij de kennis up to date houden. Zo kunnen zij u van de juiste informatie voorzien! Graag tot de volgende keer!

Ronald du Chatinier 08-03-2019

Gisteren 7-3-2019 in de nieuwe winkel van Kamera-express vestiging Maastricht uitstekend geholpen. Alhoewel de winkel pas 11-3-2019 opent, mocht ik toch de informatie inwinnen die uiteindelijk tot aankoop heeft geresulteerd van een Canon Eos R. Geen moeite was te veel ondanks het feit dat men de winkel nog aan het inrichten was en de computersystemen nog niet volledig werkten. Ik ben dan ook zeer te spreken over het Team Kamera-express Maastricht. Leuke bijkomstigheid is dat ik officieel de eerste klant was van deze vestiging.
Officiele reactie van Kamera Express 08-03-2019

Wat goed om dit te lezen! Wat fijn dat u gewoon al terecht kon met uw vragen en ook, tussen alle bedrijven door, goed advies heeft kunnen ontvangen! Heel graag tot de volgende keer!

Henri 08-03-2019

Het is een hele fijne winkel met zeer vriendelijk personeel.
Telefonische klantenservice is ook erg goed.
Ook het vrijblijvend kunnen reserveren is een fijne optie.
Zo ben je verzekerd dat je altijd bij aankomst in de winkel het product aanwezig is.
Officiele reactie van Kamera Express 08-03-2019

Beste Henri, wat goed om dit te mogen vernemen!
Wat fijn dat uw ervaring zo goed is! Dit mag u ook zeker elke keer weer van ons verwachten.

Graag tot de volgende keer!

marcel 07-03-2019

een geweldige winkel er is alles op fotogebied te koop met een geweldige goede uitleg
Officiele reactie van Kamera Express 08-03-2019

Beste Marcel, bedankt voor deze review! fijn om te vernemen dat uw zon goede ervaring bij ons heeft gehad. Dara doen wij natuurlijk ook elke dag weer ons uiterste best voor!

Graag tot de volgende keer, de koffie staat voor u klaar!

Rinus 07-03-2019

Een bijzonder prettige winkel om een camera te kopen in het centrum van Eindhoven. Vriendelijk en vakkundig personeel
Officiele reactie van Kamera Express 08-03-2019

Bedankt voor deze review, Rinus!
Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo goed is! Graag tot de volgende keer!

Anas mustafa abdullah 07-03-2019

Snel levering en goed service heel veel suggests en top quality de tweddehands ook

P. Rosiers 07-03-2019

Soms moet je wachten maar dat is normaal omdat ze de tijd voor hun klanten nemen. Eénmaal aan de beurt, krijg je immers zelf ook de nodige aandacht en tijd. Dus prima service en met een koffietje erbij in een aangenaam kader is geen erg even te moeten wachten.
Officiele reactie van Kamera Express 08-03-2019

Ik lees hier een echte Kamera Express Experience! Dit is precies zoals wij het graag doen en zien.
U mag dit bij elk bezoek weer van ons verwachten. Graag tot dan!

Leo Delcourte 07-03-2019

Een onderdeel van mijn statief was stuk. Ik heb verschillende online winkels gecontacteerd, KE was de enige die al na enkele uren antwoordde. Ze wilden ook de leverancier contacteren voor een vervangstuk. Na twee dagen waren er duidelijke afspraken over prijs, verzending en betaling. Nog een week later werd het vervangstuk geleverd. Ik ben zeer tevreden over deze service.
Officiele reactie van Kamera Express 08-03-2019

Beste Leo, kijk eens aan! Wat goed om dit te mogen vernemen!
fijn dat wij u van dienst hebben kunnen zijn en veel plezier van het, inmiddels weer, complete statief.