Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3326 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

arierebel 16-04-2014 Via de website gekocht

Snel en simpel

Super snelheid

Zo'n beetje alles verkrijgbaar

Scherpe prijs en supersnel

Zo hoort een webwinkel te functioneren.Er is niets negatiefs te bedenken over deze webwinkel. In de fysieke winkel is het weleens te druk waardoor er langere wachttijden ontstaan.

sharon82 16-04-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld en snel in huis.

Goeie deal, netjes verpakt en snel in huis.

Lavinia_M 16-04-2014 Via de website gekocht

Prima website waar snel op te bestellen valt.

Super goede persoonlijke service met snelle antwoord op specifieke vragen.

Vanwege de snelle, goede en persoonlijke service prefereer ik deze webwinkel boven vergelijkbare sites en zal ik zeker Kamera Express aanbevelen aan anderen.

Zoals ik al eerder vermeld had, vond ik de service erg goed. Boven verwachting voor een webwinkel. Met de geboden adviezen en tips hoefde ik niet naar een fysieke winkel, erg gemakkelijk.

sandrat 16-04-2014 Via de website gekocht

Alles is makkelijk te vinden en eerlijke prijzen!

aavoogdt 16-04-2014 Via de website gekocht

Website is erg gemakkelijk te "bedienen". Sortering is eenvoudig (merk-type-prijs.....)

Belofte qua verzendtijd prima nagekomen

Eigenlijk alles te vinden wat ik voor mijn foto-hobby nodig heb.

Zowel in de winkel (Antwerpen) als via de webshop een goede service ontvangen. Beloftes waargemaakt en geleverde apparatuur naar verwachting aangeleverd en op tijd bezorgd.

maartjebobo 16-04-2014 Via de website gekocht

Het is een zeer gemakkelijke website met een groot assortiment en een prettige lay-out.

Goede service en snelle levering. Daarbij ook hele goede en lage prijzen.

Ze hebben alles in huis voor zowel de beginnende als de professionele fotograaf. Het is niet moeilijk en zelfs verleidelijk om hele avonden lang jouw droom gear te kunnen bewonderen en vergelijken.

Makkelijk, overzichtelijk, goede service en goed prijzen.

Kameraexpress steekt met vlag en wimpel ver boven zijn concurrenten uit! Ik ben op deze site gekomen door de tip van een vriend en heb sindsdien nooit een reden gezien om ergens anders mijn spullen te bestellen. Ze hebben een geweldige service en website en uitstekende prijzen voor zowel hun amateur als voor hun professionele producten. Ik zou elke mede fotograaf aanraden om deze site te gebruiken om hun spullen in te slaan. Er zijn wat mij betreft geen nadelen of minpunten aan deze site en ik zou zeggen: Kameraexpress, Ga zo door!

stefke86 16-04-2014 Via de website gekocht

Zeer groot assortiment.

Voor mij is de service en klantvriendelijkheid zeer belangrijk, kamera-express scoort hier in mijn ogen zeer goed op. Bij mijn volgende aankoop kom ik zeker terug kijken.

RachelxDennis 16-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtige website!

Ik had een tweedehands product gekocht bij kamera express, dit product bleek defect te zijn, zij konden hem voor mij repareren en daarna zou ik hem terug krijgen. Maar ik had het product ( flitser ) 2 dagen later nodig voor een fotoshoot en dan zou het product nog niet gerepareerd zijn. Daarom hebben ze mij een andere flitser opgestuurd, een betere. Deze was ook duurder en ik heb het verschil niet hoeven te betalen. Uitstekende service dus!

whalberstadt 16-04-2014 Via de website gekocht

Goede webshop!

Ontmoet op de beurs ben daar goed geholpen. Uiteindelijk toch mn aankoop gedaan via de webshop.

Goede webshop, makkelijk besteld en snel in huis.

Robert Caris 16-04-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen, snelle reactie dat je bestelling in behandeling is.

Snelle afhandeling, netjes en correct

Door de zoekmachine kun je prima selecteren. Wat een enorm aanbod!

Super service, ik raad kamera-express aan iedereen aan.

Als een winkel netjes de afspraak nakomt, snel is in de afhandeling en het produkt goed is, mag dat ook gezegd worden.

edwinrojer 16-04-2014 Via de website gekocht

Je moet even zoeken maar dan vindt je alles in categorieën.

voor twaalf uur besteld en het was er de volgende dag. Perfect!

Heel breed assortiment. Alles ook in logische volgorde

snel, overzichtlijk en bovenal zeer scherpe prijzen. Wacom tablet wel 80 euro goedkoper dan de concurrent.

snel doorklikken, overzichtelijk en bovenal zeer scherpe prijzen. Wacom tablet wel 80 euro goedkoper dan de concurrent.

Susanne 16-04-2014 Via de website gekocht

Het vinden en het bestellen van het product was kinderlijk eenvoudig.

Het product dat ik wilde was niet makkelijk verkrijgbaar, maar bij Kamera-Express zelfs op voorraad!

Ze hebben veel producten en het bestellen gaat erg gemakkelijk. Ook heb je het product heel snel in huis na het bestellen (mits het op voorraad is uiteraard).

Het is gewoon heel goed bevallen om bij Kamera-Express te kopen!

prislamping 16-04-2014 Via de website gekocht

Site werkt prima. Het is duidelijk wat je bestelt en het wordt vrij snel geleverd!

Goede service. Het team staat voor je klaar

Ze hebben een breed aanbod voor een zeer goede prijs.

Het is het eerste adres wat ik noem als iemand opzoek is naar een mooie camera of lens

Makkelijk te bestellen. Wordt snel en netjes (goed beschermd) afgeleverd. Alle producten voor een zeer aantrekkelijke prijs!

batterijtje 16-04-2014 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken op webside en goede ervaring van een vriend.

popleuandree 16-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website

Er was een probleem met de levering. Kamera waarschijnlijk gestolen bij de post. Maar er werd mij een ander toestel opgestuurd

Uitgebreide keuze

Heel goede service. Door een probleem bij de post was ik genoodzaakt hen te contacteren en werd ik vriendelijk en doeltreffend geholpen

Dress Lunny 16-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving producten, fijn met voorbeeldfoto's

Ik had een probleem met mijn Nikon, deze is gerepareerd en teruggestuurd (binnen de garantie). Nu doet hij het helemaal naar behoren.

Veel verschillende modellen.. voor ieder wat wils.

Ik ben erg tevreden over de manier hoe mijn probleem is opgelost. De communicatie was helder, en Kamera Express heeft haar belofte nagekomen. Dat is wat consumenten willen! Ga zo door!

JAM62 08-04-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Deskundig oersoneel, goede bereikbaarheid, veel keus, mooie winkel, goede prijs etc.

Eliseallart 06-04-2014 In de winkel gekocht
Capelle ad IJssel

Alleen
'N 1x per maand op zondag open..

Je kunt je mogelijke aankom 24 uur reserveren.

Snel geregeld

Super handig om het product te kunnen reserveren.. Nadelig puntje: het is niet mogelijk om het product werkend te kunnen bekijken.. Vast houden mag natuurlijk wel..

teorianne 31-03-2014 Via de website gekocht

Geen problemen ondervonden met de bestelling. Geen lastig karwei.

Duidelijkheid wordt verschaft op de site

Zeer ruim. Altijd wel een camera die u zoekt

Levering volgens afspraak en mooi optijd. Gemakkelijk online te bestellen.

.ineke. 26-03-2014 In de winkel gekocht
Capelle aan den Ijssel

Goede fotospeciaalzaak waar ze verstand van zaken hebben, een deskundig advies geven en met je meedenken. Hun insteek is om je echt te helpen en te adviseren i.p.v. een product aan te smeren. Wij zijn hier heel goed geholpen en zijn uiterst tevreden met onze aankoop!

LindaVogel 26-03-2014 Via de website gekocht

Snel en keurig geleverd
site overzichtelijk en producten goed te vergelijken

Bramz 21-03-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam/Capelle ad IJssel

Via website goede info. Actuele voorraad is zeer gemakkelijk!

Zelden zo'n fijne service gehad in een winkel. Kennis bij verkopers is uitstekend

Veel kennis bij verkopers, goed advies gekregen en zeer blij met aankoop

Pebuit 18-03-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelt de volgende dag in huis

ruim tegen concurerende prijzen

Een duidelijke internet winkel met een ruime sortering tegen concurerende prijzen. Snelle levering.

Zwaantje80 18-03-2014 Via de website gekocht

Op de site zijn alle producten duidelijk omschreven en het zoeken naar een specifiek product, gaat erg eenvoudig. Ook tijdens de bestelling worden alle stappen duidelijk aangegeven.

Bij de aanschaf van mijn producten via de website, krijg je direct een bevestiging en een overzicht van je bestelde artikelen. Aan alle leveringsvoorwaarden worden voldaan.

Bij deze winkel kan je vrijwel alles vinden voor fotografie en video. Ik werk met dslr camera's voor video opnamen en alles wat je hiervoor nodig hebt, kun je vinden op deze site. Na wat zoeken op internet kwam regelmatig bij Kamera-express uit vanwege de gunstige prijs.

Groot assortiment aan producten voor goede prijzen.

De online winkel heeft van mij een 8,3 gekregen, omdat ik bij het zoeken naar producten als snel bij Kamera-express uitkwam vanwege de gunstige prijzen. Het scheelt soms zomaar een paar euro met andere winkels. Ook de snelle levering is voor mij interessant en een rede om bij volgende producten zeker weer te zoeken bij Kamera-express.

cindysmening 17-03-2014 Via de website gekocht

Mijn bestelde producten waren snel binnen en goed beschermd verpakt waardoor alles sowieso niet kapot zou gaan. Dat geeft mij een veilig en vertrouwd gevoel.

Online is alles altijd gemakkelijk te bestellen en erg snel in huis. Ook is netjes aangegeven of artikelen in de verschillende filialen aanwezig zijn en als je deze wil komen bekijken kun je ze tijdelijk reserveren. Ook krijg je altijd genoeg tijd om rustig te overwegen of je een artikel aan wil schaffen.

ragt 17-03-2014 Via de website gekocht

6,2

Op de website was redelijk goed te vinden wat ik wilde

De ene persoon is beduidend klantvriendelijker dan de ander

De verzending ging goed, alleen een onderdeel werkte niet en dan moet je wel ver reizen om dat te ruilen. De service verschilde erg per persoon. De ene keer kreeg ik een behulpzaam iemand aan de lijn, de andere keer iemand die kortaf was en niet wilde helpen

citroenwim 16-03-2014 Via de website gekocht

Zó eenvoudig: Thuis achter je computer een mooie zoomlens uitzoeken, alle technische specificaties direct bij de hand, kiezen, aanklikken, betalen en klaar ben je. De volgende dag al in huis.

Onder 'Gemak' hierboven heb ik eigenlijk al een beoordeling van de Service van Kamera-express gegeven. Je hebt op de website alle informatie bij de hand, en als je een aankoop hebt gedaan hoef je nauwelijks te wachen voor het bestelde in huis is.

Uitstekend! Alles wat voor mij -op zoek naar een zoomlens- interessant was, is bij Kamera-express voorradig

Voor de volle 100 procent!!

Het staat er eigenlijk al, hierboven: Ik vind het ruime assortiment, de lage prijzen, en de fantastisch snelle levering van Kamera-express allemaal grote pluspunten!

entersj 15-03-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig benaderbare webshop.

Snel en netjes in beantwoording en levering.

Fenominaal aanbod, nieuw en gebruikt, low-budget en high-end.

Prima shop, goede spullen.

Ik vind het aanbod sterk en veelzijdig.

Leersnijder 15-03-2014 Via de website gekocht

Kopen met één klik.

Ruime keuze.

Snelle levering.

Super deal ! Echt tevreden over mijn aankoop en bovendien snelle levering. De prijzen vallen ook echt mee.

julz93150 15-03-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Expert knowledge

À lot of choice and great service

mooi dorp 14-03-2014 Via de website gekocht

duidelijke site en info

inderdaad op de beloofde datum in huis

voldoende

complete site

harry778 14-03-2014 Via de website gekocht

Prima, alle informatie staat netjes en overzichtelijk

De klantenservice reageerde snel via mail en wist inhoudelijk een duidelijk antwoord te geven op mijn vraag

Duidelijke en overzichtelijke site

rvarkelen 13-03-2014 Via de website gekocht

Na een tijdje zoeken en vergelijken kwam ik uit bij Kamera-Express, de site is snel, duidelijk en de productgegevens zijn compleet.

Zeer snelle levering, volgens afspraak

Veel op voorraad, snel in huis.

Fijne winkel, in de shop in Rotterdam ben ik een aantal keer geweest en goed geholpen, online enorm groot aanbod.

Linea 13-03-2014 Via de website gekocht

Op moment van bestelling, gelijk de volgende dag al in huis.

3 keer contact gehad met de klantenservice over het product. Gezien het voor mij een erg dure uitgave was, wilde ik wel zeker weten of alles goed was. Mijn vragen werden snel en volledig beantwoord, waardoor ik op koop kon overgaan.

Ruime keuze.

Vooral vanwege de service. 3x een mail met vragen kan ook als vervelend worden ervaren, hier heb ik echter niets van gemerkt. Ik werd correct en juist behandeld wat me een gevoel van goed vertrouwen gaf.

Een gevoel van goed vertrouwen door het duidelijk en correct beantwoorden van al mijn vragen via de mail. En indien ik mij toch zou bedenken, zou zowel het fototoestel als ook de verzekering geannuleerd kunnen worden. Dit bleek niet nodig, toch een fijn idee.

rozemarijn_camera 13-03-2014 Via de website gekocht

Veel keus, goeie prijs en snelle levering.

De aantrekkelijke pakketaanbiedingen, goeie prijzen en snelle levering maakt het bestellen in deze winkel heel aantrekkelijk. Veel verschillende keuzen en goede duidelijke specificaties.

Pepskoe 13-03-2014 Via de website gekocht

Mooie site klant vriendelijk makkelijke ingebruik

S,avonds besteld de volgende dag s,morgens volgens afspraak geleverd

Voldoende keus in het gezocht artikel

Komen hun afspraak na vertrouwd adres

Kan geen minpunt bedenken alles is naar wens verlopen

toontje2012 13-03-2014 Via de website gekocht

ik had een objectief besteld echter wel aangeboden door post nl. aan huis en vervolgens is het pakketje door post.nl zoekgraakt maar naar div telefoontjes kon alleen de aanbieder kamera expresse een onderzoek laten doen,uiteindelijk kreeg ik een nieuw objectief opgestuurd waarvan dank maar van ik moest van mijn kant per mail en telefoontjes best wel moeite met soms wat kortaf personeel.

Mhh bij een bestelling geweldig maar bij een klacht als dit graag meer aandacht voor het probleem

dat is prima

Mooie winkel duidelijk en het probleem lag bij post.nl uiteindelijk

Uiteindelijk is het netjes opgelost maar ik had de indruk dat de persoon die ik div keren aan de telefoon had ook er een beetje doorheen zat.

gekkehenki 12-03-2014 Via de website gekocht

Bestellen gaat snel en overzichtelijk.

Levertijd was precies zoals aangegeven. Geen verdere ervaring met retourneren of vragen.

Ik heb gevonden waar ik naar op zoek was.

Ik vind het belangrijk dat het bestelproces handig en snel werkt en overzichtelijk is. Het bedrijf moet nakomen wat het aangeeft en dat gebeurde ten aanzien van de levertijd. Goede ervaring dus!

MNE_KE 12-03-2014 Via de website gekocht

Bondige duidelijke omschrijving van het product. Uitgebreide info makkelijk toegankelijk.

Het assortiment is volledig binnen de geselecteerde productgroep.

Een winkel moet effectief ook bieden wat het zegt te kunnen bieden. En bij Kamera-Express is dat in overeenstemming met elkaar.
De grote voorraad aan producten is een belangrijke troef.

Kamera-Express biedt scherpe prijzen, een snelle en correcte afhandeling van orders in een transparante (internet)winkel. Meer verwacht ik niet als cliënt. Een tip : meer info link naar de website van de fabrikant (openen in een apart tabblad) is soms wel handig.

t.dewildt 12-03-2014 Via de website gekocht

de service was top, de dag na de bestelling kwam het pakketje binnen

sommige dingen zijn bij de mediamarkt net iets goedkoper (scheelt maar een paar euro centen).

het is een goede webshop en de levering was top, alleen wat meer informatie bij bijv: lenzen zou handig zijn.

alles is prima op een puntje na: alleen wat meer informatie bij bijv: lenzen zou handig zijn. met meer informatie bedoel ik op welke camera dingen wel en niet passen, kan je de lens updaten.

Bert-Oost 12-03-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam

Product helder te vinden op site.
De door te lopen stappen eenvoudig.

Persoonlijk informatie bij terugbellen.
Na opmerkingen wordt oplossing gezocht.

Ruim assortiment.

Goede begeleiding en uitleg.
Ondeugdelijke verpakking accessoire.

De verpakking van een lens in plastic zakje zonder beschermende folie drukt het totaalcijfer. Bij eerdere leveringen was dat geen item en waren de lenzen goed verpakt.

Beekmens 12-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Via Tweakers het product op de site gevonden. Aanmaken account en betaling ging gemakkelijk.

's Avonds vrij laat besteld, maar het product was gewoon de volgende dag in huis. Ik vind alleen dat je bij een bestelling van 500 euro geen verzendkosten meer moet rekenen.

Het was de goedkoopste webshop die direct kon leveren.

Vrijwel niets op aan te merken, goede prijs (ook incl. verzendkosten), gemakkelijke betaling, snelle levering. Gewoon top!

Akku 12-03-2014 Via de website gekocht

4,8

Na 7 dagen werkte de camera niet meer. Gelukkig heeft Kamera-express ook een winkel in Amsterdam. Ik dacht dat ik daar geholpen wordt. Niets was minder waar. De medewerker deed erg moeilijk, met commentaar zoals: "dat is mij nog nooit gebeurd dat deze camera stuk gaat" en " zo dingen moet u ook niet in een webwinkel kopen". Na drie kwartier gedoe en geloop (de medewerker liep heen en weer met mijn camera in de winkel- en opeens was er een krasje op het toestel!) stond ik weer buiten-met de kapotte camera. Ik heb het toestel dan toch nog moeten opsturen naar de webwinkel (8 Euro betaald voor het pakje). Na een klacht hebben ingediend mocht ik van de winkel een leencamera ophalen. Maar mijn camera ben ik nog steeds kwijt. En de slechte service ervaring in de winkel vergeet ik nooit.

Kopen is fijn maar je weet pas hoe goed een winkel is als je een probleem krijgt met het product.

Bestelling en levering van de webwinkel was goed. Maar de service in de fysieke winkel toen ik met een probleem naar ze toe stapte was onverwacht slecht. Het kan aan de medewerker liggen, hij was ouderwets en was echt niet klantvriendelijk ingesteld. Zo slecht was ik lang niet meer behandeld als klant!

mayketje 11-03-2014 Via de website gekocht

Het is gemakkelijk om te bestellen je bestelt vandaag voor een bepaalde tijd en morgen heb je het in huis

Tja de service is gewoon goed

Veel keuze

Ik heb dit ook van mond op mond reclame gehoord

Er is keuze genoeg en je hebt het snel in huis

jochen_hermans 11-03-2014 Via de website gekocht

makkelijk kiezen op de site en bestellen maar

uiterst snelle en correcte levering

zeer ruim, onze sony TX30 kon je nog moeilijk vinden in de winkels

als je weet wat je nodig hebt, één adres kamera-express

zie verschillende punten

BasMandos 11-03-2014 Via de website gekocht

Prima tevreden over levering van Kamera-Express. Tijden waarop besteld kan worden zodat product de dag erna bezorgd wordt zijn erg ruim. Assortiment is groot, niet enkel de meest verkochte producten. Bij het product wat ik kocht zat geen handleiding, dit werd echter door middel van een briefje uitstekend uitgelegd door KE. Erg goede winkel!

czegri 11-03-2014 Via de website gekocht

Altijd makkelijk en snel bij KE. Een aanrader.

Maatje. 11-03-2014 Via de website gekocht

Alles is duidelijk op de website.

Alles wat je besteld heb je meteen de volgende dag in huis, was echt blij met mijn camera nikon D3200. Het was ook netjes afgeleverd. Heb er al veel plezier mee gehad !

Alle producten hebben ze wel.

Aan al me vrienden en familie

Ik was op zoek naar een Nikon D3200 en wat mij meteen opviel was dat alles op deze website heel duidelijk was. Met een goede uitleg en zelfs met een hele goeie aanbieding! Ik kocht hem meteen, de volgende dag kreeg ik mij bestelling meteen thuis afgeleverd! Ik ben er nog steeds elke dag heel erg tevreden erover, hij werkt prima zou geen ander willen hebben! Bedankt.

RvandeVen 11-03-2014 Via de website gekocht

5,3

het online bestellen van lightroom viel niet mee. onduidelijk was of het nu ging om een update of om de basisversie.

Telefonische navraag leverde de verkeerde informatie op waardoor ik uiteindelijk het programma en de update heb moeten kopen. Dat was niet nodig geweest

Vwb deze ervaring zou ik de winkel niet willen aanbevelen.

Vwb de aanschaf van de Nikon D600 met dure lens ben ik goed geholpen. Vwb lightroom en de upgrade niet.Lightroom alleen was voldoende geweest de voorlichting aan de telefoon was volgens mij niet correct.

teunhuis 11-03-2014 Via de website gekocht

Goede en snelle service. Bijpassende tas in kit niet geweldig. Teruggestuurd en per omgaande geld terug. Doet wat ie moet!