Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2786 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Purrr 04-07-2014 Via de website gekocht

Snel, overzichtelijk en vriendelijk geprijsd.

Rssj1980 04-07-2014 Via de website gekocht

Je kunt makkelijk door op de site navigeren naar het artikel wat je wilt hebben. Daarnaast kun je door middel van de zoek functie snel naar hetgeen toe gaan op de site op het moment dat je de naam van het artikel weet.

Goede service. Zo wel online als in de winkel. Je wordt vriendelijk geholpen indien je vragen hebt.

Veelzijdig assortiment, zodat je vrijwel zeker hetgeen vindt wat je zoekt. Is het niet voorradig kun je er voor kiezen, dat ze een e-mail sturen op het moment dat het wel voorradig is. Daarnaast hebben ze een uitgebreide alternatieven in het assortiment zitten.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan iemand anders.

Ik denk dat de bovenstaande motivaties al genoeg zegt.

antonpm 04-07-2014 In de winkel gekocht

DannY3200 04-07-2014 In de winkel gekocht
den haag

Gemakkelijke site. Alles goed te vinden.

Uitstekende service en productkennis

Ruim assortiment. Vindt altijd wat ik zoek.

Ik zou iedereen deze winkel aanraden. Uitstekende service, ruim assortiment, productkennis en de juiste prijzen.

Mijn review zegt genoeg. Koop uw spullen bij deze winkel!

M0kuh 04-07-2014 Via de website gekocht

simpel en eenvoudig te vinden wat ik zocht.

gewoon veel.

Als je iets zoekt en je vindt het hier niet.. moet je wel heel diep gaan graven.

De eerste plek waar ik ga zoeken over uitbreidingsmogelijkheden voor mijn EOS 50D.

F.zoutendijk 04-07-2014 In de winkel gekocht
Cappelle a/d IJssel

Redelijk snel te bereiken via de rijksweg van af Spijkenisse.

Wordt door zeer enthousiaste verkopers geholpen en die goed verstand van zaken hebben.

Zeer uitgebreid en wat er niet is wordt zeer snel geleverd.

Als familie of vrienden een camera zoeken en nog niet precies weten wat ze willen hebben, krijgen ze daar een goed advies. Het moet niet altijd het beste zijn maar gewoon goed voldoen

Nog geen nadelen ondervonden.

martindegraaf 04-07-2014 In de winkel gekocht
capelle

diverse zoekmogelijkheden

in de winkel competente en plezierige verkopers

zeer ruim assortiment

prima value for money

+ verkopers bekwaam en niet opdringerig + prima prijzen + goede service - rommelig aandoende winkel - winkel te klein - weinig info bij uitgetsalde artikelen - soms lang wachten

pmvanderroest 04-07-2014 Via de website gekocht

website is overzichtelijk en alles wat je zoekt kun je makkelijk vinden.

bestelde artikelen worden snel geleverd en zijn zeer goed verzorgd verpakt.

Assortiment is ruim voldoende om te vinden wat je nodig hebt als veeleisende hobby fotograaf.

Ben zeer tevreden dus zal deze winkel altijd aanraden.

Het ruime assortiment maakt dat ik altijd eerst op deze website ga kijken of ik kan vinden wat ik nodig heb, vrijwel altijd slaag ik wel dus ik vind het een goede webshop. Ook mogelijkheid om via IDEAAL te betalen en de snelle verzending van de goederen maken dat ik het een goede webshop vind.

Kees66plus 04-07-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website met duidelijke omschrijvingen.

De service is goed , ik heb regelmatig vragen gesteld en krijg in korte tijd antwoord ook bij reparatie wordt vlot gehandeld .

Ze hebben echt veel...

Ik koop er al jaren dus daarom doe deze winkel aanbevelen.

Ik vindt deze winkel gewoon goed en betrouwbaar en ik koop er al vanaf het begin , ze hebben niet alleen online maar fysieke winkels dus als je iets een keer vast wil houden kan dat ook . Verder hebben goede mailing voor koopjes en eventuele cursus die ze geven. Dus wat wil je nog meer.

josjanssen 04-07-2014 Via de website gekocht

Alle relevante producten zijn middels filters makkelijk te vinden, bestellen en betalen is daarna een fluitje van een cent. Bovendien zijn de prijzen ook nog zeer concurrerend en niet te hoog.

Bij vragen over een artikel wordt je vriendelijk en met kennis van zaken te woord gestaan.

Zeer uitgebreid en daardoor genoeg keuzemogelijkheden.

Gewoon een goede (web)winkel dus waarom zou je verder zoeken?

Ik heb eigenlijk geen minpunten en ben uiterst tevreden over KameraExpress.

hommelron 04-07-2014 Via de website gekocht

De zoekfunctie werkt perfect. Duidelijk te zien of iets op voorraad is of niet. Kortingen zijn makkelijk te vinden. Ruime keuze in occasions.

janvandenhoek 04-07-2014 Via de website gekocht

duidelijke website; product makkelijk te vinden.

prima assortiment, tegen concurerende prijs.

Al meerdere malen een goede ervaring genoten.

Ik geef een gemiddelde van 9,7 aan deze winkel, ook omdat zij het nieuwe winkelen goed op de kaart zetten. Een combinatie van fysieke- en webwinkel, waarbij de zelfde prijzen worden gehanteerd, is perfect.

Piru 04-07-2014 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, sterke prijs, goede webshop.

Eén van de weinige winkels waar ik de verschillende items die ik wilde bestellen samen vond.

Zeer goede ervaring. Het feit dat er een winkel in de buurt is (Wilrijk) heeft het vertrouwen in de service een boost gegeven.

Goede ervaring met deze webshop. Snelle levering, mooi ingepakt, niets op aan te merken. Geen nood gehad aan service naverkoop. Het feit dat er in de regio een echte winkel is, is geruststellend. Moesten er problemen zijn, heb je meteen een menselijk aanspreekpunt. Maar heb dit dus niet nodig gehad! In één woord: prima.

ilsekes 04-07-2014 In de winkel gekocht
Wilrijk

Ik heb in de winkel een professionele en goede begeleiding gekregen bij de beslissing van mijn aankoop! In het verleden heb ik ook al via de website aankopen gedaan en ook hier was alles altijd dik in orde!! Bovendien hanteren zij een mooie prijs-kwaliteitverhouding!

Esther van der Lecq 04-07-2014 Via de website gekocht

site is duidelijk en aankopen gaan vloeiend

Personeel is goed geinformeerd en weet waar ze het over hebben

er mogen van mij wat uitschieters bij qua camera,s zoals de Sony A7

Altijd, omdat ik mijn meeste aankopen hier doe en het practisch is omdat alles vrijwel altijd in huis is.

Info op de website is duidelijk en goed te vergelijken wat je wilt hebben, te selecteren op merk en wens qua prijs. bij problemen is de service ook goed, ruilen geen probleem, personeel is vriendelijk en goed geiformeerd.

freekvto 04-07-2014 Via de website gekocht

Alles klopte gewoon! 's avonds besteld, volgende middag afgeleverd. Prima prijs. Wat wil je nog meer?

Dirk Christiaens 04-07-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website.

Verzending gebeurt zoals aangegeven en de goederen worden degelijk verpakt.

Groot aanbod voor ieders budget van verschillende merken.

Van de amateur fotograaf tot professioneel, een perfecte webwinkel!

De bestelling was op voorraad en werd binnen de aangegeven termijn in goede staat geleverd.

Motodachi 04-07-2014 In de winkel gekocht
Superstore Rotterdam

Men neemt in de winkel de tijd voor je en het advies is eerlijk en volledig. Service zoals het ooit bedoeld was, en dat is helaas een schaarste tegenwoordig.

RK50 04-07-2014 Via de website gekocht

Soms kan ik niet direct vinden wat ik zoek, de zoekoptie bied vaak wel uitkomst. De filteroptie van de site is handig maar persoonlijk prefereer ik de vorige navigatie, dat gezegd hebbende kan ik me ook voorstellen dat de oude methode met een groter assortiment van nu minder handig zou zijn. Verder is het bestelproces prima.

Ik ben woonachtig in Groningen dus ik heb geen ervaring met de winkel. Het bestelde is altijd zo snel in huis als beloofd. Over het telefoon en e-mail contact dat ik heb gehad ben ik zeer tevreden.

Laatst was ik op zoek naar een battery pack (Canon CP-E4) voor mijn externe flitser en die kon ik helaas niet vinden op de site.

Kamera-express heeft meestal wat ik zoek en vaak ook nog goed geprijsd.

Meurrens 04-07-2014 Via de website gekocht

De optie om uw bestelling in een postkantoor af te halen zou goed van pas komen.

Ik had nog noit problemen, dus ga ik ervan uit dat de service in orde is.

Er ontbreken interessante dingen, maar men kan nu ook niet alles in huis hebben. Wel jammer bijvoorbeeld dat Walimex er niet bij is.

Scherpe prijzen, mooi assortiment en zelfs einde reeksen aan onklopbare cijfers

Gewoon objectieve vaststellingen.

IgnaceAleya 04-07-2014 In de winkel gekocht
Antwerpen

Er is veel keuze maar meer in de DSLR film making zou leuk zijn.

De winkel heeft voldoende aanbod en een vriendelijke klantenservice. Ook de verzekering ziet er aantrekkelijk uit bij duurdere aankopen.

melda 04-07-2014 Via de website gekocht

Ik kan het product gemakkelijk vinden omdat de indeling van de website goed en duidelijk is.

Ik ben erg tevreden met het product. De kwaliteit van het product is zoals wat op de website omgeschreven. Niets meer of minder. Ik heb met plezier het product gebruikt. Het pakket was snel bezorgd zoals beloofd en in goede staat. Dus Dik duim voor Kamera Express!

irma1990 04-07-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Wanneer je iets besteld zijn de stappen makkelijk maar ook het is snel binnen. Dat moet ik hebben :D

Tot op heden is er geen probleem geweest met de producten die ik bestelde via de webshop.

Ik ben wel enkele keren in jullie winkel in rotterdam geweest terwijl ik zelf uit omgeving eindhoven kom. Het is gewoon een prettige winkel. En vriendelijke medewerkers. Top!

Jullie assortiment is groot. Dat wat ik zoek vind ik eigenlijk altijd wel op jullie website. En mocht het zijn dat jullie het in de winkel niet hebben helpen jullie me toch om aan het product te komen. Geweldig!

Vriendelijk, willen graag helpen en de prijs is realistisch maar ook op vele vlakken goedkoper dan bij andere winkels. Voor mij dus zeker een aanrader.

Ik ontvang van jullie graag de nieuwsbrief. Hierin hebben jullie leuke nieuwe producten in staan maar ook blijf ik op de hoogte van de nieuwste spullen. Ik heb dit eigenlijk hier boven al vermeld maar ik vind jullie service gewoon erg goed. vriendelijk, Kijken of het wel mogelijk is bij het geen wat ik wil en proberen een oplossing te zoeken. 1 x was de oplossing niet via jullie winkel of webshop te verkrijgen maar hebben mij zo goed geholpen dat ik later, toen ik iets anders nodig had nog iets via jullie website had gekocht. Ik zou gewoon hiermee door gaan en proberen de klant altijd te helpen. Ik ben hierdoor terug gekomen bij jullie en geloof dat andere dat ook zullen doen. Want een tevreden klant komt terug.

cgjanssens 04-07-2014 Via de website gekocht

Goede duidelijke website met zeer uitgebreide productinformatie. Zeer breed assortiment. Ik de winkel ook professioneel geholpen en ze nemen alle tijd voor je ook als het druk is.

Tot nu toe geen klachten maar bij voorbaat ben ik goed geïnformeerd over de voorwaarden.

Zeer breed assortiment van veel verschillende merken. tegen scherpe prijzen.

Ik adviseer iedereen om toch minimaal hier te gaan kijken en dan kunnen ze hun eigen oordeel trekken.

chrisamoub 04-07-2014 Via de website gekocht

duidelijke site, spullen makkelijk te vinden door selecties.

ze hebben heel veel artikelen.

heksebie 04-07-2014 Via de website gekocht

groot aanbod, interessante prijzen, duidelijke informatie, gemakkelijke bestel/betaal procedure en snelle levering

p959 04-07-2014 In de winkel gekocht
Cappelle

Alles onder 1 dak

Komen na wat ze beloven

Hebben bijna alles en kunnen vèèèl bestellen.

Goede service voor de juiste prijs.

Goede service & bekwame medewerkers die je goed van dienst zijn.

heksebie 04-07-2014 Via de website gekocht

duidelijke website, eenvoudige bestel/betaalprocedure, snelle levering

duidelijke website, eenvoudige bestel/betaalprocedure, snelle levering

Ruudkristel 04-07-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Overzichtelijk en via "Zoeken" gemakkelijk bij gewenste producten uit te komen.

Vriendelijk en vakbekwaam.

Echt alles wat je nodig hebt voor je hobby, is verkrijgbaar. Meestal nog op voorraad ook.

Gewoon top.

Via Internet gezocht naar beste prijs product. Gereserveerd via telefoon bij winkel. Bij aankomst lag lens gereed, prijsafspraak was bekend. Kortom: klant staat voorop!

Hans uit Houten 04-07-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

goed bereikbaar, maar je wordt snel naar de winkel verwezen. aldaar vriendelijk en deskundig personeel.

nog nooit iets gezocht wat ze niet hadden

Lekkere no-nonsens site en winkel

Lees bovenstaande motivaties

minionDave 04-07-2014 Via de website gekocht

makkelijke en overzichtelijke site, veel op stock

goede service

veel zaken die je niet in andere winkels vindt toch op stock

Een winkel met online en fysiek deel, altijd handig als je iets wil in je handen hebben alvorens je het koopt. Correcte service en veel producten te bestellen die elders niet te vinden zijn.

pjvveen 04-07-2014 In de winkel gekocht

Letty Kooij 04-07-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam Oost

Kan redelijk snel vinden wat ik zoek op de website, maar ga voor sommige zaken liever naar de winkel voor persoonlijk advies of extra informatie en ervaring. Ik mis toch vaak recensies of beoordelingen over producten van gebruikers.

Service is prima.

Assortiment is erg uitgebreid in ieder geval ruim voldoende voor mij.

Beveel hem zeker aan, maar als je gaat kun je beter doordeweeks gaan. Het is altijd heel erg druk in de winkel.

Winkel is ruim en overzichtelijk, je hoeft niet echt te zoeken om iets te vinden. Personeel is vriendelijk, behulpzaam, neemt de tijd om vragen te beantwoorden en advies te geven. Parkeergelegenheid is niet heel erg groot, maar voor doordeweeks of zaterdagmorgensvroeg voldoende.

van10en60 04-07-2014 In de winkel gekocht

Overzichtelijk en. Duidelijke informatie

Persoonlijke benadering in de winkel, echt goed.

Ruim en volledig

Goede service, ruime keuze.

Klant 0312 04-07-2014 In de winkel gekocht
Capelle maar ook online

je kunt via mail om advies vragen of bellen kan ook en dan sturen ze alles direct op

krijg altijd na mail of telefonisch contact zeer deskundig antwoord.

hebben in de grote winkels veel op voorraad

heb ze al vaak aanbevolen altijd prettig ervaren

alles goed

Handries 04-07-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

JipenTeun1956 04-07-2014 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snelle service en goede afhandeling en levering

Snelle levering, goed onderhouden web pagina met uitgebreide toelichting bij de artikelen

Uitgebreid assortiment

Koop er regelmatig en graag

Uitgebreid assortiment, overzichtelijke website. Betrouwbaar en snelle service

mvdborg 04-07-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

De site geeft een duidelijk overzicht van producten. Goede selectie aan de hand van mijn zoekwoorden. Mooie en duidelijke afbeeldingen van het product met daarbij een volledige omschrijving.

Geduldige en ruime service. Men heeft de tijd voor de klant. Oplossingen worden altijd gezocht en in de meeste gevallen ook gevonden.

Ruim en overzichtelijk. Ik kan hierin mijn producten goed vinden.

Omdat ik zeer tevreden ben is Kamera Express voor mij DE camera winkel. Voor mij geen andere daarom adviseer ik andere ook hier te kopen.

BMJR 04-07-2014 In de winkel gekocht
Den Haag en Capelle ad IJssel

Gewoon goed, voorraad actueel dus je weet waar je eventueel je spullen kan afhalen

Mensen staan altijd klaar om je informatie te geven. men neemt ook de tijd om e.e.a. uit te leggen.

Wellicht hebben heeft KE wel stiekem teveel keus….het blijft toch een dure hobby ;-)

Vriendelijk personeel, men neemt de tijd om je behoeftes te achterhalen en men komt met een gedegen advies.

November1975 04-07-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam

Maar als je aan de beurt bent word je goed en duidelijk geholpen. Verkopers hebben verstand van zaken.
Zijn vriendelijk en behulpzaam.

Hebben eigenlijk alles wat je nodig heb.

Een van de weinige goede foto-winkels in de grote stad.

Zoals eerder aangegeven het kan heel druk zijn in de winkel en dan niet alleen op zaterdag middag maar gewoon de hele week. Dat geeft aan dat het een goede winkel is. Uitzoeken op internet is leuk en misschien goedkoper maar gewoon advies en de spullen in je handen hebben is beter !!

amdanielse 04-07-2014 In de winkel gekocht
antwerpen / Capelle ad Ijssel

roboweasel 04-07-2014 Via de website gekocht

overzicht van alle merken

hadden verkeerd tasje besteld en zonder probleem omruiling

grote keus

mooie promo's, ruime keus zonder probleem omruilen van verkeerde bestelling

swaduvel 04-07-2014 In de winkel gekocht

GlennMostert 04-07-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Alles dat ik zoek is makkelijk te vinden. De navigatie bovenin en het verfijnen van de zoekopdracht aan de linker kan werkt zeer goed. Soms ken ik een product niet direct bij naam, maar door de zoekfuncties kom ik er altijd achter wat ik zoek.

Zeer vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Bij de telefooncentrale zitten ook toppers!

Een breed aanbod, ook tussen de occasions zitten pareltjes.

De prijs/kwaliteit is erg goed, vriendelijk personeel en zeer goede service. Ik beveel Kamera-Express vaak aan!

ArvH 04-07-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

de zoekfunctie werkt erg fijn

als je belt word je professioneel geholpen

Voor ieder budget is er wel wat moois te vinden

Een stuk professioneler en deskundiger als alle elektronicazaken die in ieder dorp zitten.

professioneel, veel keuze, ook gebruikte apperatuur te koop, goed advies, kan uitproberen in de winkel

picturit 04-07-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam

Alles goed vindbaar, duidelijk geordend, gigantisch assortiment

snelle afhandeling, goede communicatie over bestellingen. reservering werkt ook prima.

waar anders? :)

Voorraadbeheer kan beter. verder groot assortiment, goede prijzen. Kan deze winkel al uit de goeie ouwe analoge tijd, toen ze nog een hele betrouwbare leverancier van gebruikte apparatuur waren. dat spul kon je blind kopen.

Cappie72 04-07-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede site, uitgebreid assortiment, snelle levering en goede breikbaarhied (zowel fysiek, telefonisch als online)

hele goede service. In de winkel neemt men uitgereid de tijd om je te helpen (ook als het druk is) en vragen en klachten worden serieus genomen en professioneel behandeld.

Goed, breed assortiment waarbij niet alleen de top merken maar ook alternatieven worden voorgesteld.

Absolute aanraden voor zowel beginnende, gevorderde als professionele foto- en video liefhebbers.

Ik ben al jarenlang een trouwe klant van kamera-express. In al die tijd heeft KE me nooit telkeurgesteld en weet KE me eigenlijk wel elke keer te verrassen met goed advies en deskundige medewerkers.

jodez 04-07-2014 Via de website gekocht

online snel en duidelijk en duidelijke site

bij problemen een correcte oplossing

geen woorden voor

voor de snelle service en eerlijke uitleg

top winkel

pfn1964 04-07-2014 In de winkel gekocht

bertdb 04-07-2014 In de winkel gekocht
Wilrijk

Honderd procent gemak zou betekenen dat de winkel zich naast mijn huis bevindt. Aangezien dat niet is kan ik maar een 9 geven.

Die gasten doen echt wel wat ze kunnen (en soms zelfs iets wat ze eigenlijk niet kunnen). Ze counteren lastige klanten op een zinvolle manier, zodat de aanvankelijk kwade klant goedgezind buitenstapt ...

Zeer volledig. Als je dat als criterium neemt is KE wel één van de beteren. En als ze het niet hebben zoeken ze ernaar tot ze het vinden. Leuk klantengevoel :-)

Lijkt me duidelijk uit bovenstaande uitleg.

Het enige wat me stoort is dat de winkel zich niet net naast mijn deur bevindt :-)