Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3326 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rainier 07-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel.

Gisteren voor de aanschaf van een full frame lens bij camera expres langs gegaan..
Deskundig advies gekregen en uiteindelijk met juiste lens naar huis..
Medewerkers hebben kennis van zaken en weten waar ze het over hebben..
Aanrader dus.

Henk 07-11-2017 In de winkel gekocht
Superstore arnhem zuid

Veel kennis in huis en goede service en klantvriendelijk

Kom al jaren bij kamera express voor privé spullen en nu ook voor apparatuur voor mijn audiovisueel bedrijf. Merk dat er erg veel kennis is, ook op professioneel video gebied. Had pre-order geplaatst, werd erg goed op de hoogte gehouden van orderstatus en pakket werd afgeleverd op plek die ik graag wilde, tot nu toe dus zeer tevreden!!!

Gerkoops 06-11-2017 In de winkel gekocht
Zwolle

Geweldige service, zeer deskundig personeel

Zeer ruim aanbod op de site en in de winkel en een goede prijs - kwaliteit verhouding.
Medewerkers zijn enthousiast en deskundig.

SAIN 06-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle

Enthousiaste professionals

Zeer ter zaken kundige medewerkers. Uitstekend advies. Goed assortiment. Prettige service, snelle correcte reactie op vragen.

Patricia Binda 06-11-2017 In de winkel gekocht
Juliana van Stolberglaan Den Haag

Waar de klant nog koning(in) Is!!

Ik had mijn vorige camera hier ook gekocht en was daar zeer tevreden over! Voor een wat uitgebreidere aankoop hier uiteraard weer naar teruggegaan! Weer dik tevreden!!

Gerrie 06-11-2017 In de winkel gekocht
eindhoven

deskundig personeel ook op zondag

ik had eerst gegoogeld en dit kwam er uit als dichtstbijzijnde fysiek winkel. geen spijt van dat ik er heen ben gegaan. ook de volgende dag toen ik ging om te kopen een goede uitleg en meedenken zonder op te dringen

Erwin. k 06-11-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Geweldige winkel goede service ze nemen de tijd voor je weten waar ze het over hebben scherpe prijzen als je een lens of een camera wilt kopen mag je hem uitproberen dat noem ik service . De klant is daar de koning waar vind ik dat nog.

mardi 06-11-2017 In de winkel gekocht
Antwerpen

Handig groothoekobjectief

De informatie van Kamera-Express was zeer duidelijk. Het product was op voorraad en dus direct beschikbaar. De productinformatie op de website is volledig en overzichtelijk.

Bartek 06-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Heel hoed geholpen

Kwam langs voor een statief en was bezig om juiste model te kiezen, toen een van de verkoper langsliep met vraag of ik er uit kom. Wat volgde was een heel fijn advies waar ik het gevoel heb, dat de verkopen goed inhoudelijk kennis had en ook oog op juiste keuze voor mij en niet echt dat ik duurdere product moet kopen (zoals: niet aanraden van carbonpoten maar misschien is aluminium toch beter, ook als het "maar" 200 EUR kost ipv 350 EUR). Dit geeft mij wel het gevoel dat zij graag tevreden vaste klanten hebben dan kas opspekken met hun geld.

Verder ben ik gewoon jarenlang klant bij Kamera Express, zowel online als in de winkels (Rotterdam, Den Haag). Heel goed assortiment en dichtbij, kan veel dingen ook bestellen met ophalen in filiaal, dat schelt verzendkosten.

Pieternella de Jong 06-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem XL

Top winkel met super service!!

Mijn vaste winkel is Kamera Express XL in Arnhem. Personeel heeft verstand van zaken. Je krijgt het juiste advies en ga met een goed gevoel weer naar huis. Kom je ergens niet uit en je belt, wordt je vriendelijke te woord gestaan.
Een topwinkel met super service!!

Bert Goossen 06-11-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Eindelijk weer eens een gespecialiseerde foto-winkel. Ben er vriendelijk en in alle rust geholpen en heb er een mooi toestel gekocht. Altijd fijn dat je, na oriëntatie op de website, daarna terecht kunt in de fysieke winkel, zodat je het uitgekozen toestel ook kunt voelen en proberen, aanvullend advies kunt vragen én krijgen, en eventueel meteen de nodige accessoires kunt bijkopen.

Marco A. 06-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Prima deskundige service

Erg tevreden over de service. Goed geholpen, klantgericht deskundig advies bij het maken van een keus. Geen verkooppraat. Nemen de tijd voor je.

R. Bezemer 06-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle a/d IJssel

Complete winkel met vakmensen

Kamera Express in Capelle a/d Ijssel biedt een compleet assortiment aan camera artikelen waardoor je bijna nooit misgrijpt. Het personeel heeft veel productkennis en je kan zo nodig met ze sparren om tot de juiste aanschaf te komen. Kamera Express is klein begonnen maar de persoonlijke service is niet veranderd nu het een grote organisatie is.
De website is overzichtelijk en duidelijk ingericht.

mw. W.A.RAAR 05-11-2017 In de winkel gekocht

Wat een geweldige service

Ik ben onder de indruk van de service die ik van de klantenservice kreeg. Was mijn faktuur kwijtgeraakt(nodig voor de garantie) en binnen een minuut na het bellen stond er al een mailtje met de faktuur op mijn p.c. Werd ook geholpen om het serienummer van mijn lens te vinden voor de 5 jaar garantieaanvraag. Kortom top!!!!! Verkoper in Amsterdam voelde precies aan welke lens ik nodig had voor mijn fotoaktiviteiten.

Pieter 05-11-2017 Via de website gekocht

Prima zaak, heb al meer dan 20 jaar met hem contact.

De website geeft duidelijke informatie. De acties zijn veelzijdig. Ondanks de enorme groei zijn ze nog "gewoon" gebleven

Tessa 05-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle a/d Ijssel

Nette winkel, vriendelijk personeel

Werd snel geholpen door het vriendelijke personeel. Lens was niet op voorraad in de winkel dus werd gelijk voor mij besteld. Verder nette winkel en ruim aanbod.

Desiree 05-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle aan de IJsel

Top service

Super geholpen, klantvriendelijk eerlijke informatie gekregen waar niet het duurste van het duurste werd aangeboden maar echt waar de klant om vraagt!

Sanne 05-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle a/d IJssel

Goede service!

We werden geholpen door een meneer met veel kennis van zaken. Hij nam uitgebreid de tijd om verschillende opties met ons door te nemen, waarbij hij zelf meedacht en goed rekening hield met het budget. Hij gaf ons goed de tijd om na te denken en vragen te stellen zodat we uiteindelijk een weldoordachte keuze konden maken. Het enige minpuntje was dat we lang moesten wachten op een lens uit het magazijn, maar verder was alles top geregeld!

Thing 05-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede service en medewerkers met eerlijk advies

De medewerkers weten waar ze het over hebben wanneer je naar advies en verschillen vraagt van de verschillende DSLR's. Snelle afhandeling en wanneer een product niet op voorraad is, kan deze zo worden nageleverd.

rhdevos 05-11-2017 In de winkel gekocht

Sensorreiniging

Kamera Express heeft zich pas gevestigd in Groningen en omdat ik in de provincie woon een extra motivatie om de sensor nu maar eens naar jaren te laten reinigen daar. Hij was behoorlijk smerig. Aardig en vriendelijk personeel, ik kon wachten op de reiniging met een kopje koffie. Kosten €29,00 . Kreeg de factuur heel netjes later in de e-mail. !

Jane 05-11-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Winkel met ouderwets goede kennis en service!

Voor zo'n dure aankoop ga ik toch liever naar een fysieke winkel. De medewerker nam ruim de tijd voor mij en gaf ook advies over lenzen en accessoires die ik in de toekomst wil kopen. Ze proberen je ook niet het duurste van het duurste te verkopen. Denken met je mee. Ruim assortiment. In het weekend is het druk en moet je een nummertje trekken. Jammer dat dit filiaal niet op zondag open is.
Je bent bijna vergeten dat er nog winkels zijn zoals dit waar de medewerkers echt kennis van zaken hebben!!

Patrick Moses Fotografie Almere 05-11-2017 In de winkel gekocht
amsterdam

goed geholpen

goede aanbiedingen top geholpen door de medewerkers bijna geen wacht tijden tot je geholpen woord ..

Matthijs 04-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige super service!

Ik ben hier naartoe gegaan omdat ik professionele informatie wilde over het product. Niet alleen de service was erg goed maar zije weten daar ook waar ze over praten en heb de informatie die ik wilde. Ik kwam daar alleen om wat informatie te winnen maar heb vervolgens direct gekocht wat ik wilde hebben. Ik zal zeker terug komen.

Daan 04-11-2017 Via de website gekocht

Geen enkele problemen!

Kamera Express had voor mij een gunstige aanbieding. Zelfs werd er een pakket met mijn camera, een cameratas en een SD-kaart voor een gunstige prijs aangeboden. Bestellen was heel simpel en leverde totaal geen problemen op. Kamera Express is een betrouwbare, degelijke online winkel.

Bart 04-11-2017 Via de website gekocht

Super goede service

Goede en snelle service, snelle levering en fijne website. Werd heel erg snel geleverd en de website heeft een fijne gebruikersinterface.

Corné 04-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Super advies

Zonder voorkennis binnen gekomen, zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Geen verkooppraatje, maar goed aangesloten bij onze vraag en wensen. Daardoor met enthousiasme, een mooie camera en nieuwsgierigheid naar meer weer naar huis.
Dankjewel, we komen zeker terug voor aanvullend advies .

Toby Tjepkema 04-11-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Parnassusweg

Geweldig goed geholpen.

De verkoper nam alle tijd om de camera's en de lenzen uit te leggen waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken. wederom tevreden naar huis gegaan. De verkoper heeft goed geadviseerd over de te kopen boeken. Ze zijn niet op voorraad maar worden met een werkdag geleverd. hoe handig is dit nu!

Jacolien 03-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige Winkel

professionele verkopers, luisteren naar de wensen van de klant en denken mee over de keuze die de klant maakt.

jngvanleeuwen 03-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle aan de IJssel

Service van de medewerker heb ik als zeer plezierig ervaren

De shop is ruim en goed opgezet. Het is prettig om hier rond te neuzen en zo een keuze maken.
Hoewel ik op een moment kwam dat er wat werkzaamheden werden verricht die iets luidruchtig waren, heeft de medewerker mij uitstekend geholpen en was het geluid niet hinderlijk.

LV Amsterdam 03-11-2017 In de winkel gekocht

Top winkel!!

Ik geef een 9 omdat een 10 voor geen een zaak/winkel realistisch is.
Ik heb vandaag een Panasonic Lumix TZ80 gekocht en het is echt een geweldige camera.
Zelf ben ik totaal niet handig met dat soort dingen, maar door de uitleg en goede service in de winkel weet ik hoe ik overweg moet met een camera.
Voordat ik maar Kamera Express ging had ik al gegoogled wat ik ongeveer zou willen, maar het advies wat ze me in de winkel gaven was vele malen beter.
Ik kijk met plezier uit naar de mooie foto's die ik ga maken met m'n nieuwe aanschaf.

Pepe 03-11-2017 In de winkel gekocht
Kamera Express Rotterdam

onverwacht superadvies

Redelijk willekeurig gezocht naar een winkel met een uitgebreid assortiment filters. Net gestart met foto opleiding en onvoldoende kennis. Ja ik heb reeds een grijswitter en polarisatiefilter, maar mis nog een UV filter, zeker nu het donkerder wordt. Maar welke? Spullen in de tas en naar kamera-express. Oeps, krijg ik daar ineens persoonlijke aandacht en alle tijd. Wordt mij niet het duurste verkocht, maar gekeken wat bij camera en objectief aansluit. Met twee filters en boekje over Lightroom heel tevreden de deur uit gelopen. De 35 minuten rijden was het zeker waard en de kans dat ik terug kom is groot.

Fam.Sijsling 03-11-2017 In de winkel gekocht
Groningen

mooi dat de winkel nu ook in Groningen is

mooi dat de winkel nu ook in Groningen is,goede service en zeer vriendelijk personeel
duidelijke uitleg over de camera

Ton 03-11-2017 In de winkel gekocht

Super vakkundige adviseurs

Zeer goeden gedetailleerd advies ontvangen over mijn camera en lenzen. Zonder druk op verkoop! Geweldig!!
Alsnog meerdere spullen gekocht, en met korting. Een winkel om graag naar terug te gaan. Super geweldig en blij

H.T Meywaard 03-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Geweldig goed bedrijf ,en service prima geregeld

Er zijn goede afspraken te maken, en deze worden na gekomen dikke pluim .
Het is voor mij de tweede keer en dat was erg goed bevallen, dus weer naar Kamera Express

Esther 03-11-2017 In de winkel gekocht
arnhem

Vakkundig en aardig

Vakkundig en aardig personeel. Denken met je mee. Ik ben heel blij met mijn aankoop en de service die ze leveren.

Pieterman 03-11-2017 In de winkel gekocht
Superstore Arnhem

Top winkel, top service en top klantvriendelijkheid

Hier een fotocamera gekocht. Wist zelf weinig van de mogelijkheden. Erg goed door verkoper geholpen. Info was duidelijk en goed. Zeer vriendelijk en nam ook de tijd. Duidelijke uitleg van mogelijkheden en verschillen. Wil je een fotocamera kopen, ga dan in ieder geval hier ook langs. Top winkel.

Beste klant,

Dank voor uw feedback!

Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service en wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe aankoop! Wij hopen u in de toekomt graag nog eens van dienst te mogen zijn.

Arnold Cramer 03-11-2017 In de winkel gekocht

Prima service

De sita van Kamera-express is ovezichtelijk en er is goed te vinden wat je hebben moet. Daarnaast ben ik in de winkel in Utrecht geweest en ben daar op een meer dan uitstekende manier geholpen

Anthony 02-11-2017 In de winkel gekocht
utrecht

Vakkundig advies en ruime sortering.

Goed advies, er is ruim aanbod op voorraad, laagsteprijsgarantie en ik heb goede ervaring met eerdere aankopen. Vriendelijk geholpen.

NG 02-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam en Arnhem

Geweldige service en deskundig advies

Meerdere aankopen in verschillende, na steeds zeer deskundig advies. Geen snelle en opdringerige verkooppraatjes.

J.Aalderink 02-11-2017 In de winkel gekocht

Goede service en uitleg

Bijzonder goed geholpen met de keuze in de aanschaf van een nieuwe spiegelreflex camera. Eerlijk over de waarde van mijn oude toestel. Uiteindelijk bleek een onderdeel van de set niet in store aanwezig. Maar deze kon verzonden worden naar mijn huisadres. Daar ging ik mee accoord en inmiddels al thuis ontvangen. Super.

Beste J. Aalderink,

Dank voor uw feedback!

Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service en wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe aankoop! Wij hopen u in de toekomst graag nog eens van dienst te mogen zijn.

Geert 02-11-2017 In de winkel gekocht
Antwerpen

Gebuisd!

Heb er een screenprotector bij gekocht die bij hen beschikbaar was voor de Canon 5D Mark IV.
De kleine lcd protector komt terug los keer op keer. 1x zelf aangebracht kwam los, contact opgenomen met de winkel, een nieuwe gehad ook deze kwam weer los. Toen geklaagd dat ze toch is met de fabrikant contact moesten opnemen en ik vroeg mijn centen terug.

Van beide is niets in huis gekomen en nu mag ik hun winkels niet meer betreden.

Richard 02-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service bij Kamera Express Groningen

Beide keren dat ik in de winkel ben geweest ben ik uiterst vriendelijk ontvangen en geholpen. Men neemt de tijd voor je, luistert goed naar je wensen, geeft een goed advies en is zeer behulpzaam! Je krijgt een kop koffie in de winkel aangeboden als je even moet wachten of tijdens de afhandeling van het proces. Niets dan lof over de werknemers in dit nieuwe filiaal van Kamera Express.

Beste Richard,

Dank voor uw feedback!

Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze nieuwe winkel in Groningen en wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe aankoop! Wij hopen u in de toekomst graag nog eens van dienst te mogen zijn.

Peter van der Burg 02-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle a/d Ijssel

Een winkel zoals je wenst

De winkel in Capelle is nou precies zoals ik het me zou wensen: ik werd uiterst deskundig geholpen en voorzien van goede adviezen en hulp bij het maken van keuzes. Werkelijk niets op aan te merken. Zelfs ik zag geen verbeterpunten voor de zaak. Ook de website is prima.

Piet Kramer 02-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle aan de IJsel

Deskundig advies

Via internet werd een lens gereserveerd om deze bij Kameraexpress te kunnen testen. Volgens opgave was deze inderdaad in uitstekende staat en werd tot koop overgegaan. Er werd een goed advies gegeven betreffende de aanschaf van een beschermfilter voor de lens en een step-down verloopring voor het gebruik van filters die reeds in mijn bezit zijn.

Afrika 02-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service! Leuke aanbiedingen en extra's

Voor mijn rondreis in Zuid Afrika en Zimbabwe was ik op zoek naar een camera. Ik kwam uit op de website van Kamera Express, doordat ze opvielen met de geweldige aanbiedingen en extra's. Ik had tijdens het uitzoeken van de camera een vraag en had deze gemaild. Binnen een uur had ik reactie terug, super snel! Heel tevreden met de service en blij met de snelle levering!

Beste klant,

Dank voor uw feedback!

Goed te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij doen op de klantenservice ons uiterste best om onze klanten zo snel mogelijk van een reactie te voorzien en het is leuk om daar positieve feedback op te krijgen!

Ik zal dit dan ook met plezier delen binnen ons team.

Groeten en een hele goede reis gewenst,

El Vas 02-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle a d IJssel

Zeer deskundige voorlichting en keuzehulp

Wij waren al eerder klant en kwamen terug vanwege de toen al ervaren deskundigheid.
Ook de keuze is reuze.

Loekie 02-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Vakkundig en goed advies

In verband met een probleem aan mijn pols kan ik niet iedere camera goed hanteren. Op internet had ik een camera uitgezocht die voldeed aan mijn camerawensen. In de winkel mocht ik hem uitproberen, maar helaas bleek hij, fysiek, niet geschikt. De medewerker kwam met een alternatief die voldeed aan mijn fysieke- en camerawensen.
Inmiddels heb ik deze camera 3 jaar en ben ik nog steeds heel blij met deze keuze.

Gerard 02-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Top winkel personeel en service

Zeer duidelijke mensen goede afspraken en fijne en duidelijke info enigste minpunt er zijn meerdere filialen alleen zijn die niet persoonlijk te bereiken via de telefoon

Beste Gerard,

Dank voor uw feedback!

Het klopt dat u onze winkels niet direct telefonisch kunt bereiken. Wij werken met een centrale klantenservice die de telefoon opneemt voor al onze vestigingen én de webshop. Hier hebben we uiteraard niet zomaar voor gekozen en die reden deel ik graag met u.

Op het moment dat ons personeel in de winkels in gesprek is met klanten, is het voor ons personeel (maar ook voor de klant in de winkel) vervelend om gestoord te worden door de telefoon. Wij geven onze klanten alle aandacht die nodig is en daarom zorgen wij voor zo min mogelijk afleiding.

Ik hoop dat dit een duidelijk antwoord is op uw bericht.

N 02-11-2017 In de winkel gekocht
Den Bosch

Hele goede Service

Ik koos voor Kamera Express vanwege het ruime assortiment en goede bereikbaarheid van de winkel. Op internet vooraf al een keuzeselectie gemaakt van camera's in welke ik geïnteresseerd was. In de winkel ben ik heel goed en professioneel en geduldig geholpen en heb uiteindelijk een camera aangeschaft. Persoonlijk heb ik niet genoeg kennis van camera's om het verschil tussen de tientallen modellen te kunnen onderscheiden. Daarom vind ik het persoonlijk advies erg fijn.
Ik heb een camera aangeschaft die precies aan mijn wensen voldoet.

Amelia 02-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Deskundig en goede service!

Onlangs in Arnhem mijn oude camera ingewisseld voor de nieuwe Sony RX 10 mark IV. Nu een paar dagen in bezit en uiterst tevreden. In de winkel mocht ik hem uitproberen (kwam nieuw uit de doos) en met wat aanwijzingen van de verkoper en aanpassingen in de instellingen kon ik prachtige actiefoto's maken. Presteert super, ook al geprobeerd in slecht licht (sporthal). Verkoper was deskundig en zeer klantvriendelijk. TOPWINKEL!