Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2793 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

werner 04-02-2018 Via de website gekocht

Altijd de beste prijs

Altijd de beste prijs , vriendelijke en kundige mensen in de winkel altijd een kopje koffie klaar en vragen via chat werkt ook prima

Chrit 04-02-2018 Via de website gekocht

uitgebreid assortiment

bij tel navraag over een minimaal verschil tussen 2 sony camera 's gelijk deskundig advies over het verschil en te maken keuze

Lianne 03-02-2018 In de winkel gekocht

Fijn geholpen

Vriendelijk en ongehaast geholpen. In alle rust word alles uitgelegd. De vorige keer dat ik in deze winkel was heb ik dat ook zo ervaren. Al het materiaal word zonder moeite erbij gehaald zodat je goede keuzes kunt maken.

urly 03-02-2018 In de winkel gekocht

Gemiste kansen

De shop in Eindhoven ziet er goed verzorgd uit, de webwinkel ook.
Helaas is de service niet wat ik verwachtte: Mijn camera moest na deze in de winkel besteld te hebben na enkele dagen nogmaals worden besteld door een "onbekende " fout.
Bij het afhalen moest ik nog wat accessoires kopen. Thuisgekomen had ik de verkeerde accu meegekregen.
Medewerkers, let op de goede naam van dit bedrijf. ik weet niet of ik nog terugkom na deze ervaringen.
Officiele reactie van Foka 08-02-2018

Beste Urly,

Bedankt voor de moeite die u heeft genomen om ons te beoordelen. Wat een vervelende samenloop. Graag ontvang ik per mail uw order gegevens zodat ik kan zien wat ik voor u kan betekenen.

Officiele reactie van Kamera Express 08-02-2018

Beste Urly,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat een vervelende situatie. Graag ontvang ik per mail uw ordergegevens zodat ik kan zien wat er gaande is geweest en wat ik voor u kan betekenen.

met vriendelijke groet,

Dirkemans 03-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Uitstekende service en scherpe prijzen!

Scherpe prijzen, heel fijne dienstverlening en goede service. Vaak is er een actie of is tegen geringe meerprijs een aantal jaren extra garantie te kopen. Levertijd is in de regel kort, en de vele vestigingen maken het voor mij een pré om hier fotoapparatuur aan te schaffen in plaats van een aanschaf in een webshop. Ook kan een relatief goedkope verzekering voor de fotoapparatuur worden afgekocht, met gunstige bepalingen m.b.t. diefstal of beschadigingen.

Elizaaa_ 03-02-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige winkel

In de winkels helpen ze je super verder. De workshops die ze organiseren zijn ook super intéressant en top service ik haal hier alles voor men camera

ruud 03-02-2018 In de winkel gekocht
eindhoven

We zijn uitstekend geholpen door een medewerker die ons, als beginnende fotografen zeer goed uitleg gaf en ons zelf de keuzen liet maken . We komen terug.

Monique Tulp 03-02-2018 In de winkel gekocht
arnhem

Prima service bij omruilen lens

Goede telefonische bereikbaarheid en hulpvaardig deskundig personeel in de winkel in Arnhem bij ruilen van de lens

Aad 03-02-2018 In de winkel gekocht
Superstore Rotterdam Kamera-Express

Goede Service

Superstore Rotterdam gegaan na het winkelen bij de XL shops, hier vriendelijk en met alle tijd geholpen om gelijk maar tot de aanschaf van een Nikon D3400 camera te komen met een Tamron 18-200 mm DiII VC lens.
Nu maar even snel de accu laden en alles installeren om van deze camera te genieten voordat de wintersport begint.

Mor 03-02-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goed geholpen door de een van de medewerkers van Kamera Express en een mooie camera gekocht bij deze winkel

Willem 03-02-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Zeer goede service

Online snel kunnen wat ik zocht, telefonische vraag werd snel en vakkundig beantwoord.
In de winkel was de benadering zeer klantvriendelijk en ter zake deskundig

p. vdm 03-02-2018 Via de website gekocht

niks te klagen

dit is de beste kamera winkel in de buurt en de service is goed en de cursus ook, ik ging voo de basisfotografie cursus

belman 03-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Bestel al jarig mijn fotgrafie benodigdheden bij Kamera Express en vindt dat zij waarmaken waarmee ze adverteren een supersnell 24 uursservice. Klasse

Marcaert 03-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service - prima materiaal

Voor de tweede maal een bestelling geplaatst bij Kamera Express, en in beide gevallen verliep het bestel- en leverproces snel en accuraat.
Het aangekochte materiaal voldoet volledig aan de verwachtingen.

Geven72 03-02-2018 In de winkel gekocht

enthousiaste medewerkers, eerlijk advies

K.E. is nu verhuisd naar de binnenstad van Zwolle. Er is voldoende (betaalde) parkeergelegenheid rondom de winkel, maar voorheen was dit nog gemakkelijker (eigen terrein). Eerlijk advies en gewoon enthousiasme voor het vak, maken dat ik hier vaker ga komen.

Zeeg 02-02-2018 In de winkel gekocht
Capelle aan den ijssel

Prachtig enorm groot assortiment

Mooie winkel met goede vakmensen die alle tijd en geduld voor je hebben en geven een eerlijk en deskundig advies

02-02-2018 02-02-2018 In de winkel gekocht
Den bosch

Goed geholpen

Vanmiddag een zuignap voor de gopro gekocht in de winkel in Den Bosch. Goed kundig advies gekregen en daardoor was ik direct overtuigd dat dit de juiste aankoop moest zijn. Thuis direct uitgeprobeerd en tot nu toe voldoet deze zuignap goed.

joyce 02-02-2018 Via de website gekocht

Eenvoudig, makkelijk, snel

Met het invoeren van onze wens in Google, kwam deze website als eerste naar voren met een goede prijs.
Na nog even kort verder gezocht te hebben was de keuze snel gemaakt mede omdat ik niet hoefde te zoeken naar de juiste accessoires

Erwin 02-02-2018 In de winkel gekocht
AMSTELVEEN

Top service!

Er werd goed mee gedacht in adapter ring voor filtersysteem en artikel werd in winkel besteld en wordt thuis afgeleverd. Vroeg nog of er geen verzendkosten waren. Nee was het mooie antwoord, top service!

DEKETELAERE ETIENNE 02-02-2018 Via de website gekocht

Wat een service dat is pas luxe

bestelling gedaan huisnummer verkeerd ingetikt na een telefoontje hebben jullie dat mooi opgelost daarvoor dank u wel dat is nu service van de hoogste plank graag tot de volgende bestelling

Herman K. 02-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Fijne winkel, grote keus met ervaren medewerkers

In de winkel van Kamera-Express in Amsterdam kortgeleden een nieuwe Canon fotolens gekocht. Op zondag is de winkel open en niet zo druk. De medewerker nam alle tijd voor mij en legde de in- en outs van de gewenst lens rustig uit. Ook een vergelijk met andere lenzen werd niet vergeten. Ook adviseerde hij over de extra UV-filter en de zonnekap. Uitproberen van de lens was ook geen enkel probleem, ik kon zelfs buiten de winkel enkele proefopnamen schieten.
Kortom, ik ben blij met Kamera-Express, een fijne winkel waar tegen concurrerende prijzen goed geholpen wordt en ook de eventuele koffie is geen enkel probleem. Aanrader!

Michael Moors 02-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Snelle levering, de eerste levering direct de dag erna en de dag daarna de rest die wegens de afmeting een speciaal transport nodig had. Zeer goed gecommuniceerd, ook door de leveringsdienst

ludodebakker 01-02-2018 Via de website gekocht

top !

handig, snelle levering en goed aanbod. Perfecte service.
Zeker aan te raden voor andere gebruikers!

Jos Post 01-02-2018 In de winkel gekocht

Kamera Express Utrecht.

In de winkel kreeg ik een goede service en duidelijke informatie bij aankoop van camera Panasonic DMC FZ 1000.

Lizet 01-02-2018 In de winkel gekocht

Super advies en service!

Wij kozen voor Kamera-express, omdat wij zelf niet tot weinig ervaring hebben op het gebied van fotograferen. We werden vriendelijk onthaald, kregen advies op maat en er werd ons niets opgedrongen.

Jet 01-02-2018 In de winkel gekocht
Breda

Netjes en service gericht

Goede uitleg gehad van iemand die er ook echt verstand van had. Leuke actie bij de camera, een gratis statief en 5 jaar garantie. Top.

Alessio 01-02-2018 In de winkel gekocht
Superstore Rotterdam

Goede winkel

Winkel heeft heel goed voorraad. Wachttijd was wel aan de lange kant. Daarna werk ik wel heel goed geholpen.

D.P.W. van Groningen Schinkel 01-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

service, vakkennis, betrokkenheid bij de klant

Snelle levering, problemen worden snel en vakkundig opgelost. Enorme klantvriendelijkheid. Ik ervaar het als een warm bad.

melissa 01-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Veel expertise aanwezig, ze nemen echt de tijd om je goed voor te lichten erg prettig en een kleine korting gekregen heel fijn!

RomiVosters 01-02-2018 Via de website gekocht

Top service!

Na het bestellen van mijn camera rugzak, kreeg ik meteen een mail dat hij al verzonden was! Wat een super service, hier moet je tenminste geen 10 dagen wachten voor je pakketje geleverd is :)

Jetty 01-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Vriendelijke en deskundige service.

Na lang op internet te hebben gespeurd, voor de aanschaf van mijn Sony Cybershot, kwam ik uiteindelijk steeds weer terug op Kamera-Express.nl site. Zij hadden de beste deal voor mij: namelijk de goedkoopste aanschafprijs, veel kennis van zaken (vragen via de chat werden professioneel beantwoord), alles op voorraad wat ik wilde aanschaffen, makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer (Den Haag) en bovendien: hele vriendelijke medewerker achter de toonbank die mij bovendien feliciteerde met de aanschaf met een ferme handdruk. Waar gebeurt dat nog ! Bedankt Kamera Express, ik ga mooie plaatjes schieten, ben er blij mee !

Esther 01-02-2018 In de winkel gekocht
Den bosch

Super service

mooie aanbieding gezien online en in de winkel een top service gehad door vriendelijk personeel
Top!

Meneer Keur 31-01-2018 Via de website gekocht

Goed contact

Goede prijs.
Goed snel contact via mail over wat vragen die ik had.
Snel geleverd. Om 16:00 besteld en volgende dag 9:00 geleverd.

Graag hoe ik het zie!!

Marco 1958 31-01-2018 Via de website gekocht

Kamera Express.nl prima Website, snelheid en service.

De KameraExpress.nl shop heeft een enorm uitgebreid aantal fototoestellen in de aanbieding. Is heel gebruiksvriendelijk op het gebied van zoeken en scrollen en ook vergelijken. Met prima uiteenzettingen / omschrijvingen ! De levering is snel en correct. Ruime keuze in mogelijkheden v.w.b. de levering, zelfs in de avond uren ! Doet dus niet onder voor de grotere en kleinere fysieke shops. Sterker nog heeft veel meer te bieden.

Willem 31-01-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Top winkel

Werd bij binnenkomst meteen geholpen. Was op zoek naar fotorolletjes en een batterijtje voor mijn oude camera. Ze hebben een mooie selectie rolletjes en ook nog eens de goedkoopste die ik gevonden heb :)
Het batterijtje was niet aanwezig, maar werd gratis de volgende dag bij mij thuis bezorgd. Fijne winkel, fijn verkopers in een woord top!

Ruud 31-01-2018 Via de website gekocht

Snel en zeer vriendelijk geholpen!

Foka heeft een uitgebreid aanbod met een duidelijke website. Bij vragen word je vriendelijk geholpen en krijg je snel een deskundig antwoord. Ze maken meer dan waar wat ze beloven!

Pegah 31-01-2018 In de winkel gekocht

Fantastisch geholpen

Ik werd heel vriendelijk geholpen. De medewerker was heel geduldig en nam veel tijd. Ik was ruim een uur bezig om een camera en objectief te kunnen kiezen en de verkoper had me goed begeleid.

Maria 31-01-2018 In de winkel gekocht
Arnhem Centrum

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Prettige en heldere voorlichting. Ruim assortiment dat goed geprijsd is. Medewerker man alle tijd om vragen te beantwoorden

Henri 31-01-2018 Via de website gekocht

Promotie niet toegekend hoewel in de mailing vermeld

Ik kreeg een promotie toegestuurd waarbij een sigma les werd aangeboden voor 299 €. In de publiciteit stond overduidelijk dat het was voor Nikon, Sony en Canon (Nikon stond als eerste vermeld !). Blijkbaar kon je die voor Nikon niet bestellen aan die prijs maar wel aan 450€ Normaal heeft men recht op het voorwerp aan de aangekondigde prijs. Bij de helpdesk was blijkbaar niemand goed op de hoogte. Volgens de ene ging het wel, volgende de andere niet. En dan werd het stil en heb ik geen antwoord meer gekregen.
Povere service en niet helemaal beleefd om gewoon niet te reageren.

Lex Vermeend 31-01-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs garantie

Ik heb net een hoekzoeker gekocht bij K-E voor 99€, dat was een aanbieding. Ik dacht met de laagste prijs garantie zit dat wel goed. Ik had toch even verder moeten kijken want ik kom diezelfde hoekzoeker net voor 59,99€ en 74,95€ tegen op het internet. Voel me eigenlijk best bestolen want dat prijsverschil is gigantisch. Ik kan er niks tegen doen want die goedkope hoekzoekers zijn te bestellen via een webwinkel. ( Net zoals ik hem bij K-E gekocht heb )
Gewoon gebakken lucht die " Laagste prijs garantie " en raad iedereen aan om eerst even het net af te struinen als je iets wilt kopen dan ben je vrijwel altijd goedkoper uit.
Verder word er op de website gezegd dat als je voor een bepaalde tijd besteld je het item de volgende dag in huis hebt.
Ik had de hoekzoeker 's middags rond 5 uur besteld en kreeg hem 2 dagen later in huis. Geen berichtje over de vertraging, niks niet, ook gebakken lucht dus!
Jammer want ik vind K-E qua winkel best fijn om te komen, zal er best nog wel dingen kopen maar ik kijk voortaan wel even verder dan mijn neus lang is.

Officiele reactie van Kamera Express 08-02-2018

Beste Lex Vermeend,

Bedankt voor uw beoordeling. Onze inkopers controleren dagelijks de prijzen om de artikelen tegen een zo scherp mogelijke prijs aan te bieden. Wij hanteren laagste prijsgarantie, maar stellen hier wel wat voorwaarden aan. Om hier zo transparant mogelijk in te zijn staan deze bij ons online vermeld. Graag ontvang ik uw ordergegevens per mail zodat ik kan zien wat ik voor u kan betekenen. Ook zal ik dan inzien waarom de levering langer op zich heeft laten wachten dan gebruikelijk. Ik kijk uit naar uw bericht.

met vriendelijke groet,

Andrea 31-01-2018 Via de website gekocht

geweldige winkel!

Veel keuze, duidelijke informatie en scherpe prijzen, goede service van kundig personeel.
(soort van snoepwinkel voor de liefhebber!!)

Angela 31-01-2018 Via de website gekocht

Veel keuze, duidelijke webshop

Alle producten zijn goed te vinden en duidelijk beschreven. Snelle service en goed, beschermend verpakt.

Jammer dat ik de pop up voor aanmelding van de nieuwsbrief/ 5 euro korting pas kreeg toen ik mijn aankoop al had gedaan... ik heb mij aangemeld, maar dit kan waarschijnlijk niet met terugwerkende kracht geregeld worden.

jo 31-01-2018 Via de website gekocht

bestellin van een actioncam

snelle antwoorden op gestelde vragen. als niet alles in 1bestelling geleverd kan worden, maken ze er meerdere leveringen van. Om toch alles zo snel mogelijk in mijn bezit te verkrijgen

Carel ten Pas 31-01-2018 In de winkel gekocht

Voorbeeldige ontvangst

Op een koude en winderige dag ontvangen met een kop warme koffie. Verkoper hoorde geduldig mijn wensen aan. We kwamen uiteindelijk uit op een LUMIX FZ 200. Als 80 jarige kan ik met deze kamera goed overweg. Rondkijkend in de winkel bedacht ik dat deze voor fotografen in de categorie "snoepwinkel" moet vallen. Jammer is het ontbreken van een Nederlands handleiding bij deze kamera. Nadat de verkoop in alle rust was afgerond ben ik als een tevreden mens huiswaarts gegaan.

Jeanine 31-01-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Gekozen voor Kamera Express omdat zij een kortingsactie hadden op de Nikon D610. Helaas op het moment dat ik de camera wou bestellen werkte de code niet. Contact gehad via de chat, handig dat deze ook op zondag beschikbaar is, maar een medewerker gaf aan niks te kunnen doen omdat het technische team niet werkte op zondag. Na het achterlaten van mijn emailadres zou hij mij mailen wanneer de code weer zou werken. Helaas, niets meer van deze medewerker gehoord. Die dag niet, de volgende dag niet en tot op heden niet. Dit is wel een minpuntje! Afijn, de dag erna zelf gekeken toen werkte de code wel. Snelle levering, dag erna in huis.

H&M 31-01-2018 Via de website gekocht

Super web/shop

Wij hebben vanwege de laagste prijs voor deze shop gekozen.
De service is uitstekend, de uitleg maar ook de aflevering en het op de hoogte houden van staat van de bestelling verdienen een pluim.
Kortom wij komen zeker terug zowel in de webshop als in de winkel in Groningen.

Joes 31-01-2018 In de winkel gekocht
Utrecht bij Ruben

Zeer goed advies bij aanschaf Sony A7R mark III en lenzen

Ben onder de indruk van de deskundigheid en de kwaliteit van het advies bij aanschaf van mijn 3e camera, 2x digitale Spiegelreflex (Minolta en later Sony A77) en nu een Systeemcamera, echt relevant en vriendelijk deskundig en geduldig advies ! AANRADER

Hans ter Reegen 30-01-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Zeer kundig advies ( zoals altijd overigens)

Als je een enthousiast amateur fotograaf bent zoals ik, is het fijn om terecht te kunnen bij een fotografie megastore waar zeer deskundige medewerkers aanwezig zijn om je met advies van dienst te zijn. Ik had recent een mooie Canon spiegelreflex camera en mooie 18-200 zoomlens gekocht bij Kamera express en wilde deze nu uitbreiden met een externe microfoon.. maar welke? De dame achter de toonbank inventariseerde mijn wensen en het beoogde gebruik en ik ging uiteindelijk zeer tevreden met een Rode Microfoon de deur uit. Zeker niet de duurste, wel geheel in lijn met
mijn wensen en verwachtingen

Elise 30-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Ik kom zo nu en dan in het filiaal in Zwolle. Het personeel is erg vriendelijk en weet je erg veel te vertellen. In de webshop staan de zaken duidelijk uitgelegd en kun je zelfs online direct vragen stellen. Erg blij mee!

Yolanda 30-01-2018 Via de website gekocht

Panasonic LX 15 via Kamera Express

Kamera Express heeft, zoals op hun website vermeld, een snelle levertijd. Dit wordt als erg prettig ervaren; een bedrijf die zijn woorden nakomt. De camera die we hebben besteld is netjes in een verpakking aangeleverd. Alvorens hebben wij per mail een track and trace code ontvangen om het pakketje te volgen. Al met al zouden wij hier voor in de toekomst producten blijven afnemen!