Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3328 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wim 11-12-2017 In de winkel gekocht
Stratumsedijk te Eindhoven

Prima service mooie webwinkel

Mooie webwinkel en ook goed overzichtelijk met een grote voorraad ook is de prijsverhouding prima andere winkels waar in het land zijn allemaal duurder dus ga voor deze webwinkel en beleef het met je eigen ogen.

Dick 11-12-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Groningen op de Kameraexpress kaart.

Het nieuwe filiaal van Kameraexpress in Groningen heeft zich wat ons betreft in dubbele betekenis op de kaart van Nederland geplaatst. Zowel in letterlijke zin als ook overdrachtelijk waar het de meer dan voortreffelijk geboden service betreft. Na ons op de web-site diepgaand te hebben voorbereid op aanschaf van een systeemcamera, zijn we vol goede moed naar de nieuw geopende zaak getogen. Hier troffen we een enthousiaste verkoper die met gedegen kennis en engelengeduld -je wilt uiteindelijk het naadje van de kous weten- als een volleerd docent ons de kneepjes op camera gebied uit de doeken heeft gedaan. De keus is gevallen op de Sony A 6300 camera-kit met 2 zoomlenzen en toebehoren tegen de laagste prijs die in Nederland berekend werd (laagste-prijs-garantie). De eerste ervaringen in de praktijk zijn zeer veelbelovend en zetten aan tot meer fotograferende activiteit.

Renate 11-12-2017 In de winkel gekocht
Capella a/d IJssel

Bedankt voor het meedenken :-)

Zaterdagmorgen de gerepareerde (na onfortuinlijke val) camera opgehaald. Vriendelijk en belangstellend geholpen. Extra batterij erbij gekocht en ja, .... nog een HDMI-kabel. Welke? 2x groot, van televisie naar laptop, dat was alles wat ik wist. Zal wel goed zijn dacht ik. Jaime komt terug met een prima kwaliteitskabel, met jawel een adapteraansluiting met meerdere maten. TOP. Had ik zelf niet aan gedacht. Helemaal blij. Met één snoer kan ik nu aansluiten wat ik wil, geen getob meer met de verkeerde maat, of uit -tig kabeltjes de juiste maat zoeken.

Jan 11-12-2017 In de winkel gekocht
Kamera express Rotterdam (Capelle aan de IJssel)

Canon EOS 6D mark II aangeschaft ipv mijn 750D. Aanrader!

De Canon EOS 6D aangeschaft ter vervanging van mijn 750D. Kleuren zijn toch wat natuurlijker en ook de uitbreiding van de iso instelling is perfect voor het fotograferen zonder flits. Fijne camera, moet echter even aan het extra gewicht wennen. Maar ben helemaal verkocht.
De verkopers in de winkel )Kamera Express Capelle aan den IJssel) hebben een goed en objectief advies gegeven en de voor- en nadelen van de camera aangetipt, voor zover deze er zijn. Top!

Henk Kox 11-12-2017 In de winkel gekocht
eindhoven

goede service door vakkundig en vriendelijk personeel

K.Express eindhoven. Fijne winkel, eerlijk personeel, verkopen niet om te verkopen maar denken met je mee.Super tevreden.

petra 10-12-2017 In de winkel gekocht
Zwolle

geweldige service

ik ken kamera expres via mijn vriend en ik vind het echt een top winkel
met geweldige service, de werknemers nemen de tijd om je alles uit te leggen.

Tom 10-12-2017 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Uitstekende en vriendelijke begeleiding

Verkoper heeft ruim de tijd genomen om in te schatten waar de behoefte lag en hierna een prima advies gegeven zonder mij een moment het gevoel te geven dat ik een kant op geduwd werd.
Uiteindelijk gekocht wat ik ook graag wilde hebben maar had blijkbaar een zetje nodig.

Marian 10-12-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service / zeer klantvriendelijk

Prima geholpen /service gericht/meteen antwoord via chat. Je kan reserveren en ophalen winkel zonder vooraf te betalen
Fijn dat er ook winkels zijn waar je naartoe kan.

hoogenboom 10-12-2017 In de winkel gekocht
breda

goede service

we hebben de camera via deze site laten reserveren in de winkel in Breda waar deze nog op voorraad was. Deze stond de volgende dag netjes klaar.

Bert50 10-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van een geweldige camera !!

Via een internetcheck voor de keuze van een compactcamera bij Kamera-Express uitgekomen die een zeer grote sortering heeft plus een goede prijsstelling. Bijkomend voordeel is het feit dat er veel winkels van hen zijn door het gehele land zodat men daar altijd nog terecht kan voor extra info e.d. of aanschaf accessoires.
Ik heb de Sony DSC HX 60B aangeschaft wat een geweldige camera is met uiterst veel mogelijkheden, mooi formaat en makkelijk qua instructies alleen de uitleg over de koppeling via WiFi naar de smartphone had eenvoudiger gemogen maar is uiteindelijk toch gelukt.
Mijn vorige toestel was ook een Sony van een veel groter formaat en al weer redelijk op leeftijd maar deze compacte camera verslaat hem op vele fronten !!
Een grote aanrader dus en zeker met die enorme zoom en scherpstelling !!

Robert Post 10-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam Kamera Express

Service met kennis

Zaterdag 9 december op bezoek in de winkel in Rotterdam om hulp te vragen voor een probleem met mijn Nikon D5500. Doordat er meerdere kassasystemen zijn toegevoegd in de winkel was ik supersnel aan de beurt en werd ik ook op een correcte en deskundige wijze geholpen door 1 van de medewerker. het probleem bleek simpel op te lossen door mij te adviseren om een software update toe te passen. Ook mijn zoektocht naar een adequate data opslag (foto's) tijdens mijn vakantie werd goed ingevuld.

AJ 10-12-2017 Via de website gekocht

Heel vriendelijk geholpen!

Alhoewel wat lastig te vinden in Groningen een prettige zaak met bijzonder vriendelijke jongeman achter de desk. De bestelde camera lag klaar in een handige shopper zodat ik deze door de regen droog mee kon nemen naar de auto.

Rob Adriaanse 10-12-2017 In de winkel gekocht
Capelle a/d Ijssel

Hele goede service , kamera express vesting capelle a/d ijssel, een camera online gereserveerd en kon hem gelijk ophalen in de winkel waar hij keurig voor mijn klaar lag .

MBev47 10-12-2017 In de winkel gekocht
Antwerpen

Kamera Express Antwerpen; een aanrader

Zeer goed geholpen door vriendelijk personeel, nog altijd beter dan het anonieme online bestellen. Enorm veel voorraad zodat je bijna alles direct kunt meenemen.

Ron Gerris 10-12-2017 In de winkel gekocht

Goed advies en service

Medewerkers zijn zeer behulpzaam, zowel online (support) en in de winkels (Eindhoven en Arnhem). Je krijgt goed advies en de juiste vragen worden gesteld, waardoor je uiteindelijk zelf tot de juiste keuze komt.

W Baauw 10-12-2017 In de winkel gekocht
arnhem

Super geholpen

Werd netjes te woord gestaan, een luisterend oor, ze nemen de tijd voor je en proberen tijdens het gesprek goed erachter te komen wat je wilt en hebben een passende oplossing voor elk budget !!

Robert 10-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Altijd goede service met verstand van zaken

Ik vind dit een prima winkel,overzichtelijk , makkelijk bestelling plaatsen snelle levering en als product er niet is word dit later zonder nazorg geleverd of komt men na overleg met passend alternatief .

Canon 80D 10-12-2017 In de winkel gekocht

Canon 80D met een EF-S 18-55MM IS STM F/3.5-5.6 ,

Het personeel geeft goede informatie en nemen de tijd voor je!
Ze weten waar ze over praten en geven goede advies.
Ze hebben mij er van overtuig .wat bij mij de beste keus was.
het werd voor mij een Canon 80D met een EF-S 18-55MM IS STM F/3.5-5.6
en een week later heb ik nog een CANON EF-S 55-250MM F/4.0-5.6 IS STM er bij gekocht

Mvg Refles Warnars

FrankF 09-12-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

Mijn nieuwe camera online uitgezocht en besteld. Levering was snel en goed. Track and Trace was accuraat en al met al ben ik heel tevreden. Kamera-Express heeft een geweldig assortiment, en uitgebreide garantie is super.

Corina 09-12-2017 In de winkel gekocht
capelle a/d IJssel / Rotterdam

Top & goed gehoplen!

site geeft heldere uitleg & winkel is mooi, hulp super!
fijn dat alles voor je wordt gepakt zodat je een look and feel hebt.

Kim 09-12-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Super vriendelijke medewerkers en goede info

De medewerkers (van Kamera Express Eindhoven) waren super vriendelijk. Ze hebben goed naar me geluisterd en geprobeerd op al mijn vragen te antwoorden. Wanneer ze iets niet zo goed wisten, hebben ze dit opgezocht of nagevraagd en ik ben zonder vragen naar buiten gegaan. De shop krijgt van mij een 10/10.
De site vind ik persoonlijk minder handig. Communicatie via telefoon gaat moeizaam. De chat is wel goed, als je even geduld hebt maar de mensen van de chat weten weinig over tweedehandstoestellen. Over nieuwe toestellen weten ze wel heel veel.
Ik heb een tweedehandstoestel met lens naar de winkel laten opsturen om het te bekijken voordat ik het zou kopen en de lens was er niet bij gekomen... Ook kon niemand me vertellen hoe oud het toestel al was. De online service zou ik dus niet zo goed quoteren. Maar omdat het aanbod van de site wel goed en groot is, met goede prijzen, krijgt deze toch een 7/10.
Vandaar mijn beoordeling van een 8/10 in totaal.

Elly Michiels-Fleuren 09-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop en ook nog eens super reallife stores

Royaal aanbod, tevens in occasions en prima klantenservice indien nodig. Ook in de superstores goede service en royaal aanbod ter plekke

Kwinten 09-12-2017 In de winkel gekocht
Wilrijk

Super goeie service!

Super toffe bediening. Er was voldoende uitleg van de producten. Ze hebben ook een heel groot assortiment.

Teun 09-12-2017 In de winkel gekocht
Capelle

Snel Geholpen

Enorm veel keuze,ervaren personeel en als er iets uit het magazijn moet komen duurt dat een kwartiertje kun je een lekker bakkie koffie nemen en de winkel verkennen. Super.

Paul 09-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Groot assortiment en personeel met verstand van zaken

De bereikbaarheid is erg goed. Je kunt makkelijk je auto krijt. Vervolegns stap je de grote winkel in met veel voorraad. Dit kun je thuis al checken en eventueel reserveren. Na binnekomst mag je een nummer trekken en word je netjes omstebeurt geholpen. De mensen achter de balie hebben verstand van zaken en als ze iets niet weten dan vragen ze hulp aan een collega die het wel weet. Na de aankoop ga je dan ook met een tevreden gevoel naar huis. Het enige minpuntje is dat, als je met Visa betaalt, je 2% extra op het aankoopbedrag moet betalen. Dat is jammer en vind ik persoonlijk niet meer van deze tijd als je een flink bedrag hebt uitgegeven.

Carli 09-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service en kennis in huis

Had al een keer voor de zaak hier is gehaald en daar was ik zou tevreden over betreft klantvriendelijkheid en met meedenken dat ik er privé ook naar toe ben gegaan. En dat was nog steeds het zelfde wederom goede adviezen gekregen in Rotterdam er word goed geluisterd en de tijd genomen als klant. Deze meneer had er echt verstand van en kon mij goed helpen. Top zaak

Gympics 09-12-2017 Via de website gekocht

Slechte communicatie

Bestelling geplaatst op donderdag, voor spullen die ik zeker nodig heb voor een shoot op zondag. Volgens de website ALLES voorradig. Dag erna postpak. 1 item ontbreekt. Contact opgenomen via chat. Na meer dan een kwartier verneem ik dat het item wel degelijk voorradig is, dus weten ze niet waarom het niet werd verstuurd. Op de vraag of ik dan zeker het item krijg op zaterdag, kunnen ze niet antwoorden. Ik vraag of ik mijn geld kan terug krijgen om het nog vlug te bestellen bij iemand anders, maar ook daar krijg ik geen antwoord op. Vandaag nog geen aanmelding gehad dat het postpakket vertrokken is, dus kan ik er van op aan dat ik het vandaag niet meer zal ontvangen. Vaarwel geweldige shoot ! Bedankt Kamera-express. Al meer dan zes jaar ben ik klant, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Rik 09-12-2017 In de winkel gekocht
Capelle

Prima service

Prima geholpen. Na wat research thuis wist ik wat ik wilde. Gelukkig was alles aanwezig en was het snel geregeld. Wat ik fijn vond is dat het niet werd geprobeerd om extra aan mij te worden verkopen. Vriendelijke medewerker en goede snelle service.

niet van toepassing 09-12-2017 Via de website gekocht

goede,snelle service

Vind een zeer goede shop, prijskwaliteit perfect, een zeer snelle levering en klantvriendelijk!
Heb diverse mails verstuurd en heb direct mijn vragen antwoord op gekregen. Met andere woorden top!

Sjors 09-12-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Ik werd hier persoonlijk goed geholpen en er werd ook goed advies gegeven wat wel of niet binnen mijn wensen paste

PB 08-12-2017 In de winkel gekocht

Snelle en accurate service

Via de site heel veel informatie en reviews kunnen vinden om een goede keuze te maken voor de voor mij geschikte camera. Daarna in de winkel het betreffende toestel eerst goed kunnen bekijken en een prima uitleg erover gekregen.

Timo Cornet 08-12-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Wat een super winkel

Wat ben ik fantastisch geholpen door Sjors. Hij wist waar ik heen wilde en wat in nodig had. Zeer blij met mijn aankoop. Dank je wel Sjors

Kees 08-12-2017 In de winkel gekocht

Prima service bij garantie op Nikon D850

Snel, goed en vakkundig geholpen met het probleem van mijn Nikon D850.
Het maakte geen raw foto's en dat is toch wat je met zo'n camera wilt doen.
Wel jammer dat de fout erin zat, omdat dit met een goede kwaliteitscontrole zou moeten worden opgemerkt en verbeterd voor verkoop

Hans 08-12-2017 In de winkel gekocht
Kamera Express Groningen

Op mijn vraag per mail of of zij ook sensorcleaning direct konden uitvoeren, kreeg ik een duidelijk antwoord. In de winkel werd ik goed geholpen. Na de cleaning werd getoond wat het verschil voor en na de cleaning was. Gedurende de wachttijd was er koffie beschikbaar.

irene 08-12-2017 In de winkel gekocht
utrecht

super service

verstand van zaken en zo kom je tot een goede combinatie van body en objectief.
Aardig personeel en zeer behulpzaam

Albert 08-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service en levering

De bestellingen die ik geplaats heb worden goed en snel geleverd ben dan ook zeer tevreden.
IK zou dan ook zeker deze site aanbevelen aan vrienden en kennissen.

Dirk-Jan 08-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

van hagel naar point and shoot

Zoeken naar een passende camera in het grote woud van aanbod is niet eenvoudig. Maar door de goede voorlichting en begeleiding bij Kamera Express in Rotterdam ben ik uiteindelijk naar de voor ons gebruik geschikte camera geleid.
We schoten met onze I-Phone en Samsungs met hagel en kunnen met onze Panasonic TZ-90 gericht schieten:-)

F.C.G. den Nijs 08-12-2017 In de winkel gekocht
Cappelle aan de IJsel

Uitzonderlijke vriendelijke bediening

Ik woon in Alkmaar doch heb toch gekozen voor deze Fotozaak. Ik voel mij hier op mijn gemak, en wordt vriendelijk geholpen. In alle rust werd de kop gesloten.
Daarom heb ik het er voor over om 200 KM v.v. Te rijden om hier te kunnen slagen.
Gewoon top!

Bert 07-12-2017 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

KE levert ondeugdelijke camera en ontloopt garantie!

Op 17 september 2017 een Sony Camera DSC-HX90V gekocht (bij Foka met uitgebreid 5 jaar garantie) . Op Bali is deze camera tijdens fotograferen spontaan gestopt en weigerde verder alle dienst. Camera is niet openlijk in aanraking geweest met vocht/water, maar werd door Sony / Kamera-Express wel total loss verklaart wegens vocht en/of condensatie schade.

Blijkbaar is het toestel niet geschikt voor andere klimaten en is de behuizing niet geschikt om in landen als Indonesië te fotograferen. Iets wat nergens is beschreven en wat niet verteld is bij aanschaf.

Kamera-Express weigert het toestel te vergoeden / vervangen en geeft geen antwoord op de ter discussie gestelde kwaliteit van de behuizing van de camera. De (verlengde) afgegeven garanties lijken niet veel om het lijf te hebben.

Na 30 jaar klant bij Foka, moet ik stellen dat de service na overname door Kamera-Express tot ver onder 0 is gezakt.

Robert 07-12-2017 Via de website gekocht

Kamera-express.nl Prima winkel!

Prima informatie, behulpzame mensen als je hun belt voor info en komen afspraken na over de bezorging! Ik kan iedereen aanraden zorgeloos een bestelling te doen bij KAMERAEXPRESS!

Klaas Haitsma 07-12-2017 In de winkel gekocht
Capelle a.d. IJsel/ Rotterdam

Snel en vakkundig geholpen

Een zeer ruime winkel en prima advies. Dit wardeer je als consument. Op zoek naar een filter om spiegeling uit etalage ruiten te krijgen. Reeds opgedane ervaring met spiegeling op het water heb ik een keuze gemaakt voor een polarisatie filter en geen grijs verloop filter.. Helaas had ik de juiste maat niet voor een lichtsterke lens van Sony dus op naar de winkel.

william 07-12-2017 In de winkel gekocht
breda

goede service en duidelijke informatie over product

mooie shop goede en degelijke informatie, ik ben erg goed geholpen.
Met name de kennis over de producten die zij verkopen is groot.

Max7 07-12-2017 Via de website gekocht

Ik heb Cameralens gekocht Canon-camera niet gebruiken

Ik kocht een cameralens,De website geeft een Canon-cameralens aan,Open het pakket,Mijn Canon-foto kan niet worden gebruikt, Ik ben heel boos, want morgen ga ik foto's nemen。Ik kan geen Nederlands spreken,Wat moet ik doen? Help me alsjeblieft.

Ad 07-12-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Eindelijk weer eens een deskundig advies!

Op zoek naar een nieuw fototoestel. De techniek is zo veranderd, dat je echt goede raad nodig hebt. Bij een paar grote ketens wazige verhalen, waardoor je twijfelt aan de deskundigheid. Kamera-Express was een verademing. Door een paar vragen kwam de medewerker direct bij wat we wensten en werden er drie toestellen voorgesteld. Keuze was niet moeilijk omdat van alle drie de voors en tegens duidelijk verteld werden. Echt klantvriendelijk ouderwets vakwerk!

Dimitrey 07-12-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Behulpzaam, vlot personeel! Prima service!

Kamera express heeft een ruim assortiment, een goede prijs kwaliteitverhouding en biedt goede service. De uitleg en hulp van het personeel in de winkel is goed en vlot. Ruilen is geen probleem!

Natasja 07-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Fijne service en heel snel!!

Net een nikon d5300 aangeschaft bij de kamera -express. Nette winkel met mensen met verstand van zaken. Ik twijfelde nog over de lens die ik aan wilde schaffen, maar die werden daar meteen weggenomen. Goede service en alles snel geregeld. Optimaal voorraad, ik ga ze onthouden voor een volgende aankoop!!

Jose Van Riele 07-12-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Al jaren de beste service!!

Sinds de jaren 80 koop ik al mijn camera's etc bij Kamera express, van de oude 'gang' , ofwel het personeel is Henk er nog, heel fijn dat iemand jouw kent , je werk kent etc.Het is niet alleen even een camera kopen daar maar ook gezellig kletsen over je werk etc. kop koffie erbij, professionele service en altijd goed advies!! Henk Tito is THE MAN :-)) Bedankt weer Henk voor je service en alle tips etc.

A DE VRIES 07-12-2017 In de winkel gekocht
groningen

BIJ KAMERAEXPRESS.NL IS DE SERVESE TOP.

IN DE WINKEL EN AAN DE TELEFOON ZEER VAKKUNDIGE ADVIES.
ZE NEMEN ECHT DE TIJD VOOR JE.

met de auto moeilijk plaats maar bij Ikea gratis parkeerplaats

Lois 07-12-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Vriendelijk personeel & goede service!

Afgelopen maand heb ik mijn camera gekocht bij Kamera Express. Het personeel was super vriendelijk en gaven me een duidelijke uitleg over het gebruik van de camera. Ik zou hier zeker terugkomen en beveel het andere mensen ook echt aan!

Carol R 07-12-2017 Via de website gekocht

Hobbelige start - geslaagde finish

KE heeft een heel ruim aanbod. De online klantenservice reageert direct. Alleen de interne communicatie tussen de filialen laat de wensen over. Via de klantenservice online iets besteld maar nooit nieuws ontvangen van de winkel zelf. Een maand later de winkel zelf bezocht - alles bleek er te zijn en de service ter plaatse was heel correct en behulpzaam.