Janssen-badkamershop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Janssen-badkamershop.nl.

Janssen-badkamershop.nl stelt zich voor

Janssen Badkamershop is een onderdeel van Janssen Keukens & Bad. De service op de webshop is gelijk aan de service in de winkel van Janssen Keukens & Bad. Elke consument is welkom op de webshop, maar ook in de winkel. Elke order die op de webshop wordt geplaatst wordt door een medewerker van de webshop gecontroleerd zodat een klant zeker kan zijn van een correcte en complete levering. Indien een klant wenst kan hij ook telefonisch advies vragen aan de medewerkers van de webshop of de medewerkers in de winkel.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

RonaldBrands 06-12-2014 Via de website gekocht

Erg duidelijk opgezet, alles makkelijk te vinden

Snelle levertijden. ik had het met spoed nodig, hier had ik over gebeld en ze hebben het de volgende dag bezorgd

compleet van elk merk, dus niet alles in delen. hierdoor kon ik hier alles van villeroy & boch bestellen