Inktproducts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Inktproducts.nl.

Deze score is berekend op basis van 5 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

goekoop is duurkoop 03-10-2018 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar.

Bestelling inktcartridges gedaan, betaald met Ideal, geen levering, geen geld terug, telefonisch niet bereikbaar, alleen antwoordbandje.

Ad Stam 28-08-2018 Via de website gekocht

Opgelicht

Inktpatroon besteld en betaald. Niet geleverd. Via diverse mails gereclameerd. Geen reactie. Dus opgelicht.

karel 19-06-2018 Via de website gekocht

opgelicht ???????

Eerste bestelling is goed gegaan.
Tweede bestelling: niet geleverd, track and trace nummer niet bekend in de systemen en bedrijf reageert 1x op mail daarna in rook opgegaan. Geld kwijt.

Pim Pennings 05-06-2018 Via de website gekocht

Professionele oplichter

Levert gedeeltelijk of niet uit, geeft geen gehoor, reageert niet op mail, brief of telefonisch contact.
Klant was actief als Inkt-Online, toen vervolgens als Inkt4you en inmiddels zijn die allemaal offline en is ie inktproducts.nl begonnen. Volgens de site zit ie in Soest, maar de KvK plaatst de B.V. netjes in Westbroek net als de voorgaande B.V.'s.

mvdL 11-01-2018 Via de website gekocht

LET OP: OPLICHTER inkt4you.com / inkt-online.com

Ik had met spoed nieuwe lasertoners nodig, en was er bij deze onderneming ingestonken.
Al een maand gewacht, mail na mail gestuurd, en ondertussen geen nieuwe toners kunnen bestellen natuurlijk, want anders heb je misschien onnodig dubbel. Inmiddels via Paypal bedrag willen retourneren (dat zal vermoedelijk wel lukken, omdat verkoper ook naar hen niet reageert).
Eigenlijk moet ik aangifte doen, want dit soort mensen besmeuren andere eerlijke webshops. In het vervolg ga ik eerst googlen naar de reputatie van een winkel, dat scheelt een hoop frustatie.
Het bedrijft adverteert ook op Bol.com

www.inkt4you.com
info@inkt-online.com

Mw Adri 28-03-2017 Via de website gekocht

Oplichters !!!

Wel betaald, wel een factuur gekregen, nooit verzonden. Met geen mogelijkheid te bereiken via de telefoon en/of mail. OPLICHTERS!!

Ik_ben_opgelicht 13-02-2017 Via de website gekocht

Oplichting!

Je besteld netjes iets, betaalde met iDeal, krijgt netjes een bevestiging waarbij staat 'klaar voor verzending', maar daar blijft het bij. Je krijgt niet geleverd. Gebeld met het vaste nummer: wordt niet opgenomen. Gebeld met een gevonden mobiel nummer (via Mollie), daar één keer een Jeroen gesproken die toezegt eea alsnog te gaan leveren....maar je zult het begrijpen: geen levering. Opnieuw bellen naar contact nummer of naar het gevonden mobiele nummer helpt niet meer. Telefoon wordt niet beantwoord.

kenda55 08-02-2017 Via de website gekocht

Verkeerde type toner geleverd

Toner besteld en een verkeerde type nummer geleverd, retour gestuurd en na diverse mailverkeer
nog steeds niet het bestelde toner ontvangen, na diverse toezeggingen van INK-ONLINE.
Politie kan niks doen. blijkt uit de reviews.
Telefoon wordt niet opgenomen en
wij hebben 10 december 2016 deze toner online besteld.

Danny 25-10-2016 Via de website gekocht

Slecht, slecht en nog eens slecht

Inkt besteld in augustus, zou de volgende dag geleverd worden, we zitten nu in het einde van oktober en na meerdere keren gebeld te hebben (waarin niet werd opgenomen) en meerdere mails gestuurd te hebben (die niet beantwoordt worden) heb ik een aanklacht ingediend bij de politie, dit is pure oplichting.

Minpunten

• Geen klantenservice
  • Producten worden niet geleverd
  • Telefoon wordt niet opgenomen
  • Mails worden niet beantwoord

P,end 27-07-2016 Via de website gekocht

De online bestelling verliep soepel en het pakketje werd ook rap geleverd. Toen begon echter de ellende: de verkeerde toner bleek in het pakketje te zitten.

Een e-mail gestuurd dat de verkeerde toner was gestuurd. In eerste instantie werd een financiële vergoeding voorgesteld maar hiermee ging ik niet akkoord. Daarna werd me verzocht via bol.com een retour aan te vragen maar ik had helemaal niet via bol.com besteld...
Daarna van hun een retouretiket ontvangen en de toner retour gestuurd, na een week werdt er toegezegd de goede toner op te sturen maar dit gebeurde helaas niet. Als reden werd later opgegeven dat de toner nog niet retour ontvangen was...
Ik heb zelf navraag bij de vervoerder gedaan over de status maar die verwees me naar inktonline omdat dit hun opdrachtgever is, ik heb daarna bij inkt online moeten vragen of ze navraag kunnen doien bij de vervoerder maar daar heb ik tot op heden geen antwoord op.

Ze hebben vast een heleboel artikelen, maar leveren niet het bestelde artikel. Ook nog steeds niet na een hele riks e-mails.

Ik raad ten sterkste af om bij deze partij een bestelling te plaatsen, na 1,5 maand heb ik nog steeds niet de bestelde toner ontvangen.

Koop niet bij deze verkoper!

Guillaume 06-02-2016 Via de website gekocht

In webshop werd product als op voorraad aangegeven, echter enkel deellevering mogen ontvangen. Daarna niets meer van ze vernomen tot ik zelf weer contact met ze op zocht. Enkele keren beloofd dat net die dag de producten binnen kwamen en opgestuurd zou worden. Nooit mogen ontvangen. Men liegt, schuift verantwoordelijkheden af maakt loze beloftes en verzint smoesjes. Achteraf blijken meerdere mensen dezelfde ervaringen met dit flutbedrijf te hebben. Caveat emptor!

Edwin 19-11-2015 Via de website gekocht

5,5

Je kunt het product snel bestellen en in huis hebben

Na ontvangst van het "compatible" HP 5510 inkt cartridges, 2 weken mee kunnen werken en daarna veroorzaakt het een error in de printer. Dit hebben aangegeven, werd het als ongeloofwaardig opgepakt, omdat het nog "nooit" gemeld was geweest

Keuze zat, en goedkoop

Slechte service zie mijn motivatie hierboven

Als je HP 5510 AIO cartridges hier wilt bestellen, denk er aub 2 x over na

Kimja 18-02-2015 Via de website gekocht

3,3

Niet alles is duidelijk vanwege meerdere bestelnummers voor 1 type van het artikel. En de verschillen zijn niet duidelijk tussen de artikelnummers.

Levert eerst een gedeelte en dan weer een gedeelte van de bestelling en het overige wordt NOOIT geleverd!! Ook na vele telefoontjes en mailt niet, ze beloven maar leveren NOOIT!

ikNooit, want je wordt beduveld. Ze beloven mij op een bepaalde datum de laatste toners op te sturen maar doen dat NOOIT!!

Ze beloven, of reageren totaal niet op mijn telefoontjes en mails en hebben allerlei smoezen maar komen NOOIT hun afspraken na. Nog steeds de laatste toners niet ontvangen maar wel betaald.

CLG 25-05-2015

Ik heb een totaal tegenovergestelde ervaring! Ik wist niet wat ik nodig had en dit heeft de medewerker die ik aan de telefoon had voor me uitgezocht. Super geholpen! En binnen 24 uur geleverd!