Haprozonnebanken - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Haprozonnebanken.

Haprozonnebanken stelt zich voor

De officiële en exclusieve Hapro Online shop. Naast onze jarenlange ervaring op het gebied van particuliere zonnebanken, ons specialisme en competitieve prijzen bieden wij u de extra service waar een klant in onze recht op heeft. Onze organisatie kenmerkt zich door klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en service. Uw wensen en behoeften staan centraal bij ons. Altijd een gunstige prijs en een optimale service! HIT Beauty & Wellness heeft als doel haar klanten ?value for money" te bieden. Wij bieden u kwaliteit, veiligheid en gebruiksgemak met een zonnebank die er ook qua vormgeving mooi en trendy uitziet. Dit alles natuurlijk tegen een gunstige prijs en de service die u als klant verdient!

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

ALone 31-03-2014 Via de website gekocht

via de duidelijke website, wordt er bijna direct contact met je opgenomen.
het voelt gelijk vertrouwd, deze mensen weten wat je nodig hebt.

Naast het snelle contact opnemen, wordt je zeer deskundig geadviseerd en je krijgt een gedegen uitleg. Ook daarna wordt je nog gevraagd of alles naar wens is. Het lijkt niet op te houden (dat doet het gelukkig wèl hoor).

weliswaar alleen Hapro, maar wel alles van Hapro, ja , en dat is dan ook de beste.

Ik kan met een gerust hart een ieder deze zaak aanbevelen. Je wordt er gewoon zeer goed geholpen. Ja, zeker een aanrader!

Na mijn contactaanvraag, werd ik haast direct gebeld. Dat heb ik ook weleens anders meegemaakt. Ik kreeg een helder advies op maat, een heel goede uitleg, ik wist precies waar ik aan toe was, de afspraken zijn allemaal nagekomen en achteraf werd mij nog eens gevraagd of alles echt helemaal naar wens was. waar maak je dat nog mee? Ik kan deze zaak aan iedereen aanbevelen! Voor een Hapro zonnebank, naar www.haprozonnebanken.nl

Janny01 24-03-2014 Via de website gekocht

Door de goede informatie die ik kreeg kon ik tot een goede keus komen

Zowel per mail als per telefoon een zeer prettig contact met het bedrijf. Service staat hoog in het vaandel bij dit bedrijf. Snelle service en een goede afhandeling.

Ruim voldoende modellen om uit te kiezen

Op zoek naar een zonnebank: ga naar haprozonnebanken.nl. Dat weer je zeker dat je goed zit!!

Bij het eerste contact (per telefoon) werd gelijk duidelijk dat ik te maken had met een bedrijf dat professioneel werkt. Een zeer goede uitleg per telefoon en volledige begeleiding bij de bestelling, zorgde ervoor dat ik met een gerust hart een zonnebank bij haprozonnebanken.nl heb gekocht. Ook na de levering werd er van hun kant nog contact gelegd of alles naar wens was verlopen. Ik kon hen zeggen dat ik DIK tevreden was. De zonnebank werd zeer snel geleverd en professioneel gemonteerd. Alles conform afspraak!! Dat is wel eens anders geweest bij een aankoop via internet.

rialindhout 06-03-2014 Via de website gekocht

het tel.contact was vlot, direct bereikbaar,aangenaam; hij nam de tijd om produkt en eigenschappen uit te leggen, gaf nuttige adviezen mbt onderh. en gebruik die ik bij de vorige leverancier niet kreeg.De Hapro-Jade zonnebank werd snel en keurig bezorgd en het oude kapotte toestel dat elders gekocht was, tegelijkertijd meegenomen. Ook netjes uitleg/tips door bezorger over het gebruik. Kan, wil deze zaak aan een ieder van harte aanbevelen.

wldam8 02-03-2014 Via de website gekocht

mooi en goed te bedienen Zonne hemel

snelle levering, op afgesproken tijd.

Je kan met pin of contant betalen bij aflevering

F.H-W 01-03-2014 Via de website gekocht

Ik heb persoonlijk contact gehad met de winkel en ze hebben mij uitstekend te woord gestaan en geholpen.
De service is vriendelijk en uitgebreid.

Binnen de groep inklapbare zonnehemels waren maar drie opties, dat vond ik erg jammer. Maar de rest van het assortiment was ruim voldoende.

IngridHekkerT 27-02-2014 Via de website gekocht

Online besteld en twee dagen later staat hij in huis!

Zowel telefonisch als de monteurs, Top service!

Ruime keuze

Aanrader voor iedereen

Goede service en kwaliteit en goede uitleg door monteurs.

MNMJMakker 27-02-2014 Via de website gekocht

Maandag gebeld, woensdag bezorgd. Een uitstekend advies via de telefoon en via de bezorgers.

voorlichting is uitstekend, wordt goed met de klant meegedacht.

Ellen van der Knaap 25-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Goede service. Had vraag over levertijd en werd zeer vriendelijk geholpen. Ging iets mis met de vervoerder, maar dat werd naar tevredenheid opgelost.

Is prima in orde. Kon de zonnebank elders 20 euro goedkoper bestellen, maar de verkoper haakte daar goed op in door de zonnebank voor dezelfde prijs aan te bieden, toppie.

Zeker doen, prima winkel, sowieso prettig om bij de producent zelf te bestellen, met oog op service.

Een hapro zonnebank bestellen bij de hapro winkel of online is zeer aan te bevelen, prima service, ook aan telefoon, snelle levering.

kees meeuwisse 25-02-2014 Via de website gekocht

uitstekende duidelijk site en ook telefonisch contact met aanvullende informatie

levering en montage prima ook de site levertijd prima zeker ook weer goede telefonisch contact na levering

wilden eigenlijk in winkel kopen en zien maar de site was overtuigend om on line te kopen

de zonnebank hebben we net een paar dagen maar tot nu zijn we zeer tevreden

indy-anna 22-02-2014 Via de website gekocht

Heel prettig gesprek en advies gehad bij mijn telefonische vragen,
Je wordt perfect op de hoogte gehouden van wanneer en hoelaat de levering.
Vriendelijke bezorgers die op hen beurt ook weer alle uitleg geven.

Prettige, veilige en makkelijke manier van bestellen.

dennisrid 17-02-2014 Via de website gekocht

Wat denk je zelf. Iedere webwinkel die binnen 24 uur kan leveren verdient goud!
Trouwens, er begint al een gezonde kleur te komen op 't gezicht van het hele gezin! :-)

Hapro Zonnebanken belooft binnen 24 uur te leveren en komt dit na. Ook de zonnehemel bevalt uitstekend.

NoaNh 11-02-2014 Via de website gekocht

Mooi display maar zou verlicht mogen zijn. Nu zijn de minuten etc. Niet zo goed te zien

Aardige verkoper, dag van aflevering heel snel en keurig een telefoontje 3 kwartier voor aflevering

Prachtige zonnebank, mooi rondom buizen. Ventilator werkt super. Dit is mijn tweede zonnebank, wat een vooruitgang

Trudyjoop 03-02-2014 Via de website gekocht

De site was duidelijk zodat je het product makkelijk kon bestellen

Uitstekende service via telf contact vriendelijk en duidelijk te woord gestaan

Voldoende keuze

uitstekende onlinewinkel

milan2003 31-01-2014 Via de website gekocht

Goeie service, makkelijk in gebruik.

H.v.d.Berg 26-01-2014 Via de website gekocht

Opzoeken, aanvinken, gegevens invullen.
Alles duidelijk en makkelijk

om 17.30 uur besteld en de volgende ochtend om 07.45 uur al in ontvangst kunnen nemen.

Hebben precies datgene wat ik zocht.

Duidelijk, makkelijk en snelle levering.
Prijs is concurrerend en ik hoefde geen bezorgkosten te betalen.

Duidelijk, makkelijk en snelle levering. Prijs is concurrerend en ik hoefde geen bezorgkosten te betalen.

pos00038 26-01-2014 Via de website gekocht

Super snel besteld via internet

binnen enkele ogenblikken teruggebeld na de bestelling

groots

Wij zijn super tevreden over de zonnen douche.
De monteurs waren niet alleen vakbekwaam, maar ook nog een bijzonder prettig in de omgang.

Een pluim voor uw bedrijf.

Jpennings 24-01-2014 Via de website gekocht

Goede servise

D.Sellenraad 16-01-2014 Via de website gekocht

Via website eenvoudig te bestellen

Via telefonisch contact in alle rust alle vragen beantwoord en allerlei extra tips gekregen voor plaatsing en over gebruik.

Prima alle typen in voorraad

Vanwege servie i.c.m. prijs en vertrouwen..

Gewoon onder rembours geleverd en volledig geinstalleerd.Dus zonder vooruitbetaling via website aangekocht.Prima voorbeeld voor andere site's!!

ghislaine.don 12-12-2013 Via de website gekocht

Je vindt voldoende informatie op de website over het assortiment. Het bestellen gaat gemakkelijk, snel en veilig.

Je krijgt na de bestelling meteen een mail. Vervolgens kun je een datum kiezen wanneer het product gebracht kan worden. Je weet waar je aan toe bent (levering is bijvoorbeeld gratis, dus er komen geen onverwachte kosten bij).

Er is voldoende keuze voor elk budget en de prijzen zijn gelijk aan die van de concurrenten.

Het is een overzichtelijke website waarop veel informatie te vinden is. Het is duidelijk wat de garantie en de service is en hoe je een bestelling kunt plaatsen.

jannetje s 10-12-2013 Via de website gekocht

heel fijn om thuis alles rustig te kunnen beoordelen en nalezen

goed dat er de mogelijkheid bestaat om nog in een persoonlijk gesprek e.e.a.na te vragen en advies te krijgen

snelle levering, deskundige montage en voldoende mogelijkheden tot het stellen van vragen over het gebruik en onderhoud.

Patco 02-12-2013 Via de website gekocht

Na een zeer prettig gesprek kon ik meteen m'n bestelling plaatsen.

De uitleg was zeer goed en professioneel.

Er was keuze genoeg

Als iemand op zoek is naar een zaoonebank zou ik hun zeker aanbevelen

Alles is goed geregeld.

Rudy Neugebauer 29-11-2013 Via de website gekocht

Het is fijn om zo'n overzichtelijke manier een keuze te kunnen maken, ondanks het feit dat we de bank niet van tevoren in gebruik hebben gezien.

Vriendelijk te woord gestaan, en ook de aflevering was keurig op tijd. Bedankt!

Als nieuwkomers op dit gebied van thuiszonnebanken hebben we in ieder geval nog niets gemist. De ervaring zal het leren.., maar we hebben er alle vertrouwen in dat we alles zullen aantreffen wat we benodigd zijn voor een goed onderhoud etc. :)

Goed, vakkundig…, niks aan veranderen..!

Als ondernemers weten wij best dat er altijd wat te verbeteren valt.., dit is echter voor ons momenteel nog niet van toepassing want we zijn erg tevreden. Het was op zich fijn geweest als we even geattendeerd waren op de noodzakelijkheid van specifieke reinigingsmiddel en onderhoudsmiddelen etc. Daar hebben we op dat moment niet aan gedacht, en die hadden we anders uiteraard direct mee besteld bij de bank … De bank is dan ook nog niet gebruikt tot nu toe.., we hebben er niet het juiste reinigingsmiddel voor en durven ander spul niet aan…, dat is een beetje jammer maar niet on-overkomelijk natuurlijk :)

Hitonline 03-12-2013

Beste heer Neugebauer,
Nogmaals hartelijk dank voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. We zijn blij te vernemen dat u zo tevreden bent over zowel onze Hapro Onyx zonnebank als onze service.

In navolging van uw opmerking met betrekking tot het reinigingsmiddel willen wij u laten weten dat u de zonnebank gewoon kunt gebruiken en kunt schoonmaken met water. Er is geen enkele noodzakelijkheid om te wachten op het schoonmaakmiddel. Door de zonnebank schoon te maken met water reinigt u de acrylplaat, het speciale reinigingsmiddel zorgt ervoor dat de acrylplaat ook weer gedesinfecteerd wordt. U kunt de zonnebank ook schoonmaken met andere schoonmaakmiddelen zolang deze middelen maar geen alcohol bevatten.

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx zonnebank. Daarnaast willen wij u laten weten dat ons team altijd voor u klaar staat, ook na uw aankoop.

Uw Haprozonnebanken team
www.haprozonnebanken.nl

Janssen090 28-11-2013 Via de website gekocht

prima website en klant vriendelijkheid en kennis van producten ten top

Jayden200 19-11-2013 Via de website gekocht

Bart van Aarnhem 12-11-2013 Via de website gekocht

Heel eenvoudig te bedienen en zeer mooi afgewerkt. Super strakke zonnebank!

Uitstekend! Hapro Zonnebanken is goed bereikbaarbaar. Ze denken met je mee en proberen je niet zomaar iets aan te smeren. Ze luisteren goed naar wat de klant wil en adviseren vervolgens op maat. Verder werd de zonnebank gratis bezorgd op het afgesproken tijdstip en door vakkundig en vriendelijk personeel (gratis) geïnstalleerd.

Als je hier niet slaagt, dan weet ik het niet meer.

Zeer klantvriendelijk, goede service en vakkundig advies. Helemaal top!

Patty2510 12-11-2013 Via de website gekocht

makkelijk bestellen

Als er iets is snelle service om het te maken

genoeg keuze

meteen aanbevelen

super tevreden met mijn aankoop

Patty2510 10-11-2013 Via de website gekocht

Vanuit huis geregeld

Snelle service

Genoeg keuze

Corinevdlinden 10-11-2013 Via de website gekocht

Online winkelen scheelt een hoop tijd en rondrijden

Niets op aan te merken

gevonden wat ik zocht

altijd

Blsn 06-11-2013 Via de website gekocht

Hele vriendelijke mensen, goed advies, snelle levertijd, word geplaatst/gemonteerd waar jij het wil (bij ons boven), duidelijke uitleg van het apparaat door de transporteur na montage, werd na levering nog gebeld of alles naar wens was en kan altijd bellen met vragen dus alles helemaal goed en de beste prijs garantie geld hier ook echt.

annemama1 01-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site!

Prima, aflevering afgestemd op onze wensen.. kom je niet zo vaak tegen

via internet besteld, maar snel persoonlijk contact. Dat geeft vertrouwen!

Joep op de Kamp 29-10-2013 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke site, met veel en duidelijke informatie.

Na aanleiding van mijn vraag die ik per mail stelde werd ik binnen 10 minuten teruggebeld. De verkoper heeft mij waardevolle informatie gegeven zodat ik de juiste keuze kon maken. Je merkt dat ze er veel verstand van hebben en daarnaast zijn ze heel erg klantvriendelijk. De levering en installatie was ook top, zeer vriendelijke jongens, Binnen 2 dagen werd de zonnebank geleverd en geïnstalleerd op de zolder.

Fabrikant Hapro

Zeer zeker een aanrader!

Zeer klantvriendelijk bedrijf met veel verstand van zaken. Ze luisteren naar wat jij wilt en geven je de informatie die nodig is om een keuze te maken.

jvdvood 26-10-2013 Via de website gekocht

Telefonisch besteld

Wat de verkoper beloofde gebeurde ook.

Alles zoals afgesproken en bezorging precies op tijd

Alles zoals afgesproken en bezorging precies op tijd

-anoniem 10-09-2013 Via de website gekocht

Wat een TOP bedrijf! Je komt ze nog maar zelden tegen bedrijven die weten waarover ze praten , eerlijk advies geven en ook nog nakomen wat ze beloven! Wij stuurde een vraag per mail en werden binnen 10 minuten telefonisch gecontacteerd. Wij werden uitvoerig geïnformeerd over zonnebanken en alles wat van belang is bij de aanschaf. Ook werden er ons een aantal vragen gesteld waarop de medewerker ons een eerlijk advies gaf en ons een goedkopere zonnebank adviseerde dan dat wij hadden uitgezocht. Ook de levering en installatie was helemaal top. Wij werden keurig netjes 45 minuten van tevoren gebeld en de installateurs waren zeer netjes en vakbekwaam. Ook na aankoop werden wij nog gebeld met de vraag of alles naar wens was verlopen en kregen wij een uitgebreid bruinings advies. HIT Beauty&wellness, wij willen jullie ontzettend bedanken, wij voelde ons weer eens echt klant iets wat in onze ogen helaas niet meer vaak voorkomt. Ga zo door en wij zullen jullie in ieder geval overal aanbevelen!

aad hogenboom 25-08-2013 Via de website gekocht

remarojo 27-07-2013 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk te woord gestaan. En altijd bereid je met goed advies te voorzien. Levering volgens planning en netjes afgeleverd.

L.vd.v 04-06-2013

Na een mailtje met vragen over enkele banken belde ze me meteen terug. Er volgde een zeer prettig, vriendelijk en deskundig gesprek en absoluut niet opdringerig!
Ik kreeg zelfs na sluitingstijd nog de kans om vragen te stellen! Heel gemakkelijk kon ik de juiste bank via de site bestellen.

Binnen twee dagen stond mijn bank kant en klaar op zijn plek, twee super vriendelijke bezorgers zorgden hiervoor en ik kreeg meteen een goede uitleg!

Het is niet voor niks dat HIT zo'n hoge score heeft. De deskundigheid en vriendelijkheid is echt uniek! Vele bedrijven zouden iets kunnen leren van dit fantastische bedrijf!!! Ik zou ze iedereen aanbevelen.

Daarnaast is de zonnebank niet alleen een juweeltje maar ook qua bruiningsniveau een diamant.
Ik ben van zowel het bedrijf als de bank helemaal onder de indruk.

Betrouwbaar, deskundig, enorme service en kwaliteit zijn mijn ervaringen met het bedrijf en het product! Meer dan tevreden!!

marcusp 29-05-2013

bestelling na een prettig en informatief gesprek telefonisch gedaan en conform afspraak volgde er snel een bevestiging via email.

alle afspraken zijn zonder meer nagekomen! Na aflevering is er ook telefonisch contact opgenomen of alles naar wens is verlopen. Uitstekende service die je tegenwoordig niet vaak tegenkomt.

Een ruim assortiment waarbij een goed, vakkundig en eerlijk advies wordt gegeven.

Zonder enige voorbehoud zal ik Haprozonnebanken aanbevelen. Op alle gebied scoort men uitstekend en ik ben overtuigd.

Op alle punten scoort Haprozonnebanken uitstekend.

Anoniem 18-05-2013

Een zeer overzichtelijke website waarbij ik, met behulp van mijn wensenlijst, direct de juiste keuze kon maken. De hele bestelprocedure verliep vervolgens vlekkeloos.

Superservice!!! Nadat ik zelf mijn keuze had gemaakt heb ik telefonisch contact gezocht. Dhr. Gorissen stond mij zeer vriendelijk maar zeker ook met kennis van zaken te woord. Het was dan ook niet moeilijk om HIT Beauty & Wellness de levering te gunnen.

Als 'officiele Hapro Online Shop' ga ik ervan uit dat ze het volledige assortiment Hapro produkten voeren. N.m.m. zijn de prijzen zeer billijk, echter bij aankoop van een dergelijk produkt vind ik persoonlijk de service het allerbelangrijkst.

Zonder enige terughoudendheid breng ik deze webwinkel zeker ook onder de aandacht van kennissen en vrienden.

De website, mijn eerste kennismaking met deze winkel, voelde goed en het gevoel werd zonder meer bevestigd na het telefonische contact met dhr. Gorissen. Hij beantwoordde mijn vragen vriendelijk en met kennis van zaken. De bestelling was dan ook snel geplaatst. Aan de betalings-en leveringsafspraken is tegemoetgekomen en voldaan. V.w.b. de after sales: ruim een week na levering trof ik een bericht van HIT Beauty & Wellness in mijn mailbox aan waarin geinformeerd werd of alles naar wens was gelopen en of de Hapro Onyx aan mijn verwachtingen voldeed. Geweldig attent! Niets dan lof over deze firma.

annekevdwaal 15-05-2013

Eenvoudig alles geregeld via internet. Er volgde direct contact via email en telefoon, zeer betrokken!

Na een aantal maanden startte één lamp minder goed op. Er werd direct in overleg met mij een afspraak gemaakt. De monteur belde een kwartier van te voren dat hij er bijna was, heel fijn. Ik hoefde niet heel de dag af te wachgten

Service- en klantgericht, ik ben positief verrast!

GADECO 14-03-2013

Super service, levering dag na bestelling op het doorgeven tijdstip. Er wordt perfect voldaan aan in de website gedane beloftes. Wat een verademing in vergelijking met vele online shops.

CtGilde 24-01-2013

Na het stellen van een vraag via de website, de volgende dag een telefoontje met een zeer complete uitleg en meedenken over de juiste keuze. Dit zonder opdringerig te zijn! Prijs scherp, marktconform, levering extreem snel, dus zeer tevreden

De service van HIT/Haprozonnebanken is geweldig, ik kan het iedereen aanraden om bij HIT te kopen als je een product zoekt wat zij leveren.

Eveline01 30-11-2012

Een duidelijke website met filmpje hoe het werkt. Na bestelling een mail gestuurd met vragen en deze werd binnen een uur beantwoord. Ik mocht zelf de afleverdag bepalen en werd zelf nog door hun versneld vanwege mijn vakantie . Een dag na de levering nog gebeld of alles was goed gegaan. Ik vind dit SUPER !!! Van bestelling tot na de levering echt aandacht voor de klant. Nogmaals bedankt voor de goede service!!!!!!

machteld62 19-11-2012

Deze leverancier weet wat de klant nodig heeft om online een goede keuze te maken. Veel informatie dus over het product op een duidelijke en transparante website. En de aanvullende vragen die ik had kon ik gemakkelijk stellen d.m.v. één simpel en snel telefoontje. Dat schept een soort vertrouwen dat nodig is om dit soort dure producten via een online winkel te kopen.
De interventie van de leverancier naar de transporteur maakte dat ik ook nog eens snel en op een door mij gewenst tijdstip het product netjes kreeg afgeleverd. Makkelijke betaling d.m.v. mobiele PIN. Klaar en genieten maar. En dat doe ik. Het product voldoet volledig aan mijn verwachtingen en heeft dankzij de actieprijs van de leverancier gewoonweg een hele goede kwaliteit prijsverhouding! Een absolute aanrader dus!

familievanbeest 04-11-2012

De website was duidelijk en het geleverde product voldoet aan hoe het beschreven staat. Fijn dat ik zelf een afleveringsdag kon kiezen.

Cor en patricia 14-09-2012

Vrijdag 7-9-2012 deze zonnebank besteld en woensdag 12-9-2012 voor de middag stond hij op zolder (2 trappen)geinstalleerd en al dit alles geheel zonder extra kosten.
Kortom snelle levering en geweldige service.
Voor de aankoop nog wat vragen gesteld via de mail en daarop snel en vakkundig antwoord op gekregen.
Ook na het plaatsen werden we nog gebeld met de vraag of alles naar wens was gegaan.
Daarmee is het voor ons duidelijk.
Deze winkel en het team daarachter weet hoe het mijn zijn klanten en potentiële klanten om moet gaan.
Daarom een dikke 10

H.Verwey 03-02-2012

Voor de aankoop eerst telefonisch contact gehad met HIT Beauty & Wellness.
Kregen deskundig advies en een goede aanbieding.
Via intenet de hapro onyx 26/5 zonnebank besteld.
Binnen enkele dagen werdt deze netjes afgeleverd en gemonteerd.
Daarna werden we gebeld of alles goed was verlopen we hadden een opmerking er zat geen kussen bij.
Dit kwam doordat de orginele kussen niet voldeed ze sturen nu een andere kussen na van een betere kwaliteit geheel kosteloos.
Wij kunnen alleen maar zeggen dat alles goed en netjes is verlopen en wij alle vetrouwen hebben in HIT Beauty & Wellness.

Bian74 03-02-2012

Snelle vriendelijke levering en after sales!
Zeer tevreden met onze Hapro Innergize 8565.
Nogmaals hartelijk dank!

Hanna Niemeijer 30-12-2011

Het bedrijf is gemakkelijk toegankelijk per mail en per telefoon, zeer vriendelijke mensen, die al het mogelijke doen, om het de klant naar de zin te maken. Onze zonne-combinatie werd keurig op het afgesproken dagdeel bezorgd, en geinstalleerd door 2 nette mannen.Het verpakkingsmateriaal werd weer meegenomen. Hier is niets aan te verbeteren.

schoemacher 01-11-2011

Vanaf mijn eerste telefoon gesprek beviel mij dit bedrijf erg goed. De vriendelijkheid en de kennis van Tom sprak mij zeer aan.De zonnebank wou ik zo snel mogelijk bezorgd krijgen.Na een datum te hebben afgesproken werd ik tot mijn verrassing een uur later terug gebeld......en ja hoor de dag erna werd de zonnebank al geleverd. Wat een service,ze hadden speciaal voor mij nog een gaatje bij het transport bedrijf kunnen vinden.Ook de mannen die de zonnebank bij mij installeerde deden hun werk zeer goed en namen al het karton en plastic mee.De zonnebank is ook super
Na een paar dagen werd ik door H.I.T. zo heet dit bedrijf terug gebeld...ze vroegen mij hoe de zonnebank en alles erom heen mij beviel.
Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen....top, vooral de persoonlijke benadering, ik voelde mij hier echt een belangrijke klant

Robbie Pekers35 25-10-2011

Zeer tevreden over het product en de service. De Hapro Onyx werd gratis geleverd en geïnstalleerd door zeer vriendelijke Hapro installateurs met verstand van zaken. Snel, vriendelijk en deskundig antwoord op al onze vragen en dat waren er nogal wat. Altijd telefonisch en per mail bereikbaar zelfs na aankoop en installatie. Bedankt!