Frank.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Frank.be.

Deze score is berekend op basis van 155 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.3

Langedijk 09-12-2018 Via de website gekocht

Pakketbrievenbus

Duidelijkheid over bezorging. Goede prijs. Keurig verpakt. Prettige website en betrouwbaar dus. 👍👍

Jan 09-12-2018 Via de website gekocht

Goede levering

Nadat ik een cameraset en losse camera van ELRO had besteld, keek ik na de revieuws en hier schrok ik wel van. Echter de bestelde artikelen werden netjes geleverd en werd ik ook netjes op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Mijn complimenten aan Frank bv.

Annette 09-12-2018 Via de website gekocht

Een gietijzeren deurmat besteld die volgens de website, de andere dag geleverd zou worden.
Dit is 2x uitgesteld en na mijn vraag, wanneer komt het artikel daadwerkelijk aan, kreeg ik als antwoord “ het artikel is niet meer leverbaar “

Waarom wordt dat dan niet direct gecommuniceerd ? Nu werd ik met e-mails aan het lijntje gehouden.

Hoop dat ze met het geld retourneren wel sneller zijn ...... ik wacht nog steeds ...

Frank 10-12-2018

Beste Annette,

Bedankt voor je beoordelingen. Balen dat we je deurmat niet hebben kunnen leveren, sorry hiervoor! Helaas was de voorraadstatus op onze website in dit geval niet correct. Op het moment dat dit duidelijk was, hebben we je zo snel mogelijk op de hoogte gebracht. Na een annulering duurt het over het algemeen niet langer dan 5 werkdagen voordat het bedrag wordt teruggestort op je rekening. Nogmaals excuses voor het ongemak! Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Annette 09-12-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Een gietijzeren buitenmat versteld maar ook ik heb inmiddels 2 mailtjes gekregen, dat de leverdatum verplaatst wordt . Komt het nog dit jaar aan is mijn vraag ? Als ik de onderstaande recensies lees, ben ik er bang voor

Rossel 07-12-2018 Via de website gekocht

Ondanks de drukte goede service

Onlangs dubbele fietstassen besteld.Door de drukte van KPN (black Friday en black Monday) kwam het product 1 dag later aan dan gepland. Product bevalt goed.

Remco 04-12-2018 Via de website gekocht

Leverbetrouwbaarheid en verleende service slecht

Onlangs bestelling geplaatst, en helaas nog steeds niks geleverd gekregen.
Slechte informatie voorziening, gebeld gemaild en wordt er geen steek wijzer van.
Wordt aardig aan het lijntje gehouden, onacceptabele service

Frank 07-12-2018

Dag Remco,

Bedankt voor je review. Ik zie dat er helaas vertraging is ontstaan bij je bestelling. Tot onze spijt kwam de aanlevering van nieuwe voorraad later binnen dan op voorhand ingeschat. Onze excuses voor het ongemak! Ik zie dat je de bestelling inmiddels hebt geannuleerd. Mochten we desondanks nog iets voor je kunnen betekenen dat horen we dit graag!

Remco 07-12-2018

René,

Nu wordt het helemaal fraai, gisteren kreeg ik nog melding dat jullie er mee bezig waren en dat ik bericht zou krijgen. En nu maak je ervan dat order is geannuleerd, er is toch echt wel wat mis bij jullie intern. Zie ook onderstaande bericht die ik wederom heb ontvangen, is gewoon van de zotte allemaal, hoe jullie met klanten omgaan.

Beste meneer De Jonge,

Bedankt voor uw bericht. Excuses voor de vertraagde reactie, vanwege enorme drukte zijn wij helaas niet eerder aan uw mail toegekomen. We hebben nogmaals contact opgenomen met de distributeur waar uw order zou zijn verzonden. Zodra wij van hen een update hebben omtrent de levertijd wordt u hierover geïnformeerd.
En als het geannuleerd is, waar zijn mijn muntjes dan, toch bijna zo'n slordige € 1400,- die ik heb besteedt en niks voor geleverd heb gekregen.

Mocht u overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Met vriendelijke groet/With kind regards,

Stefanie

Verrekijker drama 30-11-2018 Via de website gekocht

Drama verrekijker

Ik vind het 3 x niks. Verrekijker gekocht. Na een paar maanden lensje verschoven. 20 september 2018 opgestuurd. Eind november pas reactie van Frank : verrekijker is gevallen of hard gestoten. Geen garantie. Verrekijker total loss. De verrekijker is bij mij absoluut niet gevallen. Waarschijnlijk na 20 september gebeurd.

Goedemorgen,

Bedankt voor je recensie. Wat zonde dat je verrekijker na een paar maanden niet meer naar behoren werkt! Dubbelzicht of een verschoven lens ontstaat na val- of stootschade, dit kan met geen enkele mogelijkheid op een andere manier ontstaan. Je geeft aan dat de dit waarschijnlijk na 20 september is gebeurd. Het zou natuurlijk kunnen dat je verrekijker een stootje heeft gehad tijdens het vervoer, maar het dubbelzicht was al aanwezig op het moment dat je hem verstuurde. Dit was immers de reden van de garantieaanvraag. Daarnaast ligt de verantwoordelijkheid voor voldoende verpakmateriaal bij de verzender. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, maar helaas valt val- of stootschade niet binnen de garantie. Mijn excuses. Mochten we desondanks iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Anna 30-11-2018 Via de website gekocht

Twijfels of het goedkomt?!

Afgelopen maandag een elektrische deken besteld. Volgens de site zou hij de volgende dag geleverd worden. Maar we kregen geen mailtje. Woensdag kregen we een mailtje dat hij op vrijdag bezorgd zou worden. Donderdag kregen we een mailtje dat de bezorging later plaatsvind en ze niet weten wanneer... Inmiddels lig in bevroren in bed zonder die elektrische deken. Jammer dat ze de afspraken niet na komen. Maar ik heb inmiddels genoeg resencies gelezen en ik kom tot de conclusie dat dit helaas HEEL vaak gebeurd. (En ik twijfel of ik de bestelling niet annuleer omdat ik ook veel lees over garantie gevallen en dat dat ook niet geheel vlekkeloos verloopt :-( )
Een tip voor FRANK: zorg dat je alles op orde krijgt!

Hoi Anna,

Bedankt voor je beoordeling. Balen dat we je pakketje niet hebben kunnen bezorgen op het moment dat we dit hadden verwacht. De reden van de vertraging is dat de aanvulling van onze voorraad helaas langer op zich liet wachten dan van tevoren gepland. Begrijpelijk dat je hiervan baalt, sorry! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

JohnnyLM 29-11-2018 Via de website gekocht

Retour gezonden defecte telescoop na 2 mnd nog niet terug

In mei 2018 heb ik bij het bedrijf Frank.nl een telescoop van het merk National Geographic 90/1250 gekocht die bij ontvangst al niet werkte. Het allignen bleef eindeloos doorgaan en de telescoop stond continue verticaal. De schroef kwam steeds strakker te staan en ook maakte de motor een hard schrapend geluid. De telescoop heb ik nu tweemaal retourgezonden: de eerste keer heeft Frank.nl zelf de telescoop "onderzocht" (niks gevonden) en bij de tweede keer (september 2018) heeft Frank.nl eindelijk de telescoop naar fabrikant Bresser retour gezonden voor reparatie. Het is nu eind november 2018 en ik heb nog steeds geen nieuwe of gerepareerde telescoop terug. Vanaf bestelling (mei 2018) t/m eind november heb ik mijn aankoop van Frank.nl niet kunnen gebruiken.

Beste John,

Bedankt voor je review. Ondertussen heb je je telescoop weer ontvangen en aangegeven dat deze naar behoren werkt, erg goed om te horen! Sorry voor de langdurige afhandeling van je klacht. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

anoniem 28-11-2018 Via de website gekocht

Beloftes niet nakomen

Ze bieden een kortingscode aan via de chat maar op moment van bestellen is die niet geldig. Geen oplossing, alleen dat het foutief was. Lekker maken met korting. Service is vervolgens erg beroerd. *****schijnt de manager service te zijn maar laat niet van zich horen!

Product overigens niet meer besteld bij FRANK

Er wordt schandalig met je omgegaan!

Hoi!

Bedankt voor je recensie. De kortingscode was niet meer geldig op het moment dat je deze probeerde te gebruiken. Dit stond duidelijk aangegeven in de voorwaarden van de code. Als we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Lisanne 27-11-2018 Via de website gekocht

Verschrikkelijk klatenservice! Maken je uit voor leugenaar!

Verschrikkelijke klantenservice!!!! In september een waterkoker gekocht en de verf fladdert langzaam van de waterkoker af. Vervolgens mail ik Frank om vervolgens nog net niet voor leugenaar uit te worden gemaakt. Ik koop hier nooit meer wat en beveel niemand deze belachelijke service aan!

Hoi LIsanne,

Bedankt voor je beoordeling. Zonde dat de verf van je waterkoker begint los te laten. We hebben de foto's bekeken en daarop zijn krassen op de waterkoker te zien. Naar ons inziens ontstaat dit niet door enkel water te koken in het apparaat, vandaar dat we je hebben gevraagd of je kunt aantonen dat de schade bij normaal gebruik is ontstaan. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

AKO 27-11-2018 Via de website gekocht

Dank

Uitstekende service.
Bestelling, betaling, levering zeer vlot en correct.
Voorbeeld van klantvriendelijkheid.

Rietje 26-11-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Mijn bestelde luchtbed werd snel en correct geleverd. Na kort gebruik bleek het luchtbed echter leeg te lopen en bood Frank meteen een hele fijne oplossing. Zeer tevreden over de service dus!

Ingrid 21-11-2018 Via de website gekocht

Geen goede service

Ook ik heb een bestelling geplaatst bij Frank, een broodrooster. Zou 4 dagen later worden bezorgd
Ik kreeg 4 x een mail dat levertijd aangepast werd. Na de 4 e x maar eens gaan bellen wat er aan de hand was.
Bleek broodrooster helemaal niet leverbaar!
Helaas had ik bij andere winkel al bijpassende waterkoker gekocht, deze al in gebruik dus kon niet meer retour. Ik kreeg als advies om op een andere site te kijken of ik daar misschien de broodrooster nog kon krijgen. Helaas nergens anders meer leverbaar. Verder kreeg ik wel een keurig excuus en het zou intern besproken worden...politiek correcte antwoorden allemaal.
Dit kan inderdaad gebeuren, maar laat het de klant gewoon even weten als iets niet leverbaar is, maar hou de klant niet aan het lijntje...Had ook al netjes vooraf betaald, nooit meer doen dus. Ik koop voortaan wel bij betrouwbare verkooppunten.

Frank 22-11-2018

Beste Ingrid,

Bedankt voor je beoordeling. Wat zonde dat de door jou bestelde broodrooster niet leverbaar blijkt te zijn! Slordig dat de voorraadstatus op onze website in dit geval niet correct was, excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat dit geen goede eerste indruk geeft. Nogmaals excuses voor het ongemak, en als we nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Yvonne 17-11-2018 Via de website gekocht

Slechte service

30 oktober 2 doosjes duplo besteld. Ik heb 4 emails gekregen dat de levertijd gewijzigd was, overigens bijna 3 weken verder nog niets ontvangen! En dat terwijl er aangegeven stond dat het de volgende dag in huis zou zijn. Slechte site, niks bestellen dus.

Beste Yvonne,

Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat we je bestelling niet hebben kunnen leveren op het moment dat we dit hadden verwacht. Ik heb je bestelling gevonden, en dit duurt inderdaad véél langer dan de bedoeling is. Excuses hiervoor! Ik laat onze inkoopafdeling uitzoeken wat de reden is voor de vertraging, ik zie namelijk dat we nog wachten op een aanvulling van de voorraad. Zodra hier duidelijkheid over is, breng ik je meteen op de hoogte per e-mail. Nogmaals sorry voor de vertraging! Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Beste Yvonne,

Alex Wacht 16-11-2018 Via de website gekocht

Klantenservice? Niet bij Frank.nl

Op 24-12-2016 een fietszadel gekocht bij deze webshop van het merk Selle Royal. Het zadel was na 1.5 jaar al helemaal gescheurd.

Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice van Frank kreeg ik te horen dat ze 1 jaar garantie geven op het zadel. En dat terwijl Selle zelf 2 jaar garantie geeft op hun producten. Na aangegeven te hebben dat een zadel van €35 niet na 1.5 jaar zo mag scheuren, en dat er ook nog zoiets bestaat als het wettelijk recht op een deugdelijk product, mocht ik het zadel opsturen 'ter beoordeling'.

Het zadel heb ik op 12-10-2018 verstuurd. Daarna was het stil. Op 25-10-2018 maar eens gemaild hoe het ervoor stond. Door een achterstand bij de retourafdeling was mijn retour nog niet verwerkt. De verwachting was dat dit op korte termijn zou gebeuren. Prima, dat kan.

Op 02-11-2018 maar weer gemaild, want ik had nog steeds niks gehoord. Nu gemaild dat ik in ieder geval een antwoord wilde, geen reactie...

8-11-2018 weer gemaild en nu begon mijn geduld op te raken. Gemaild dat ik duidelijkheid wilde over hoe nu verder en gedreigd de zaak aan mijn rechtsbijstand over te dragen. Toen reageerde de klantenservice opeens wel weer, het zadel was nu opeens opgestuurd naar Selle voor garantiebeoordeling en ze hadden nog geen terugkoppeling gehad.

Tot op heden, 16-11-2018 heb ik niks meer gehoord. Op 07-10-2018 heb ik voor het eerst contact opgenomen, en nog steeds is er geen oplosssing. Er word bij Frank pas actie ondernomen als je dreigt met wettelijke garantie en rechtsbijstand, dat noem ik geen klantenservice. Voor mij nooit Frank.nl meer.

Beste Alex,

Bedankt voor je recensie. Wat zonde dat er na anderhalf jaar gebruik een scheur is ontstaan in je zadel. Wij hebben het zadel in dit geval doorgestuurd naar de fabrikant ter beoordeling, het is helaas gebruikelijk dat het minimaal enkele weken duurt voordat een product is beoordeeld. Mijn excuses hiervoor, het is inderdaad erg jammer dat dit niet sneller kan worden afgehandeld. Zodra wij terugkoppeling hebben ontvangen, laten we het meteen weten per e-mail. Als je in de tussentijd overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Daniël Brouwer

Diane 14-11-2018 Via de website gekocht

Prima

Overzichtelijke webwinkel, en het producht snel geleverd. Via de mail werden we telkens goed geïnformeerd. Aanrader

Michael 13-11-2018 Via de website gekocht

Vreemde site

Ik had bokshandschoenen besteld. Ik kreeg netjes een mail na mijn bestelling dat de handschoenen zaterdag geleverd zouden worden, twee dagen na bestelling. Vrijwel direct na deze mail kreeg ik een mail dat het nog onbekend is wanneer de handschoenen geleverd worden. Daarna radiostilte. Vervolgens een aantal dagen later maar even bellen naar Frank.nl. Blijkt dat de handschoenen niet eens op voorraad zijn. Heel vreemd verhaal.
Ik laat mijn geld terugstorten en mij zien ze niet meer terug op Frank.nl.

Frank 14-11-2018

Dag Michael,

Bedankt voor je review. Ik kan op basis van alleen je naam helaas geen order vinden. Het lijkt er echter op dat je een artikel hebt besteld waar een levertijd van meerdere dagen op zit. Dit betekent doorgaans dat er nog voorraad moet worden aangeleverd. Artikelen die voorradig zijn worden namelijk altijd een werkdag na het plaatsen van de bestelling geleverd. In dit geval lijkt er vertraging te zijn ontstaan bij de aanlevering van nieuwe voorraad en hebben we je hierover gemaild. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Dit is natuurlijk nooit leuk, maar hopelijk vind je het met deze uitleg wat minder vreemd. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit graag!

Jan 31-10-2018 Via de website gekocht

slechte service

Op dinsdag 23-10-2018 Agu regenpak bestelt voor €75,99 kleur geel met grijs maat xxl, zou op vrijdag geleverd worden volgens de website.
Krijg op 25-10-2018 een email dat levertijd nog niet bekend is, u ontvangt zo snel mogelijk bericht.
Gelijk na dit bericht op de website gekeken en nu blijkt dat ze wel een Agu regenpak in het zwart hebben kosten €89,99 het gele regenpak kost nu ook ineens €83,59. Heb toen via Facebook gevraagd of ze de zwarte willen opsturen, dat was mogelijk en ze hebben toen de order veranderd. Kreeg toen een nieuw bericht via facebook dat ze de zwarte regenkleding konden opsturen als ik zou bijbetalen want de zwarte was duurder. Dat wilde ik niet. Had wel een beetje service verwacht van hun omdat ze het gele regenpak niet konden leveren dat ze de zwarte voor dezelfde prijs als de gele zouden opsturen. Ben nu 5 dagen aan het wachten op mijn regenpak maar volgens de site is hij nog steeds niet leverbaar.

Frank 31-10-2018

Hoi Jan,

Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat de verwachte leverdatum is opgeschoven, met dit weer is een regenpak geen overbodige luxe. Ik ben met je eens dat de service die hier is geboden, ondermaats is. Sorry hiervoor. We gaan je het zwarte pak opsturen zonder dat je hiervoor hoeft bij te betalen. Het zwarte pak wordt vandaag nog verstuurd, en normaal gezien morgen bij je afgeleverd. Je krijgt nog een bevestiging per e-mail. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Michelle 28-10-2018 Via de website gekocht

Vreselijk slecht retourproces - geen aanrader

Het retourproces is dramatisch. Ik had het verkeerde product gekregen en dus geretourneerd met verzoek het juiste alsnof toe te sturen. Na 2,5 week wachten kreeg ik plots het bericht dat het product niet meer leverbaar zou zijn. Voor mij geen volgende keer meer!

Frank 29-10-2018

Goedemorgen Michelle,

Bedankt voor je beoordeling. Eerst een onjuist artikel ontvangen en vervolgens te horen krijgen dat het juiste artikel niet leverbaar blijkt, is inderdaad vervelend! Excuses hiervoor. Ik stuur je een berichtje waarin ik vraag om je ordernummer, zodat ik kan kijken wat we voor je kunnen betekenen. Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Isa 26-10-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Er wordt belooft dat je voor 23:59 besteld het pakketje de volgende dag in huis hebt. Nou niet dus. Heb het dinsdag besteld en kreeg direct een mail dat het zaterdags pas zou komen. Vervolgens krijg ik donderdags nog een mail dat het volgende week dinsdag pas komt. Terwijl ik het de donderdag na het bestellen al nodig was.

Frank 29-10-2018

Goedemorgen Isa,

Bedankt voor je review. Niet handig dat we je pakketje niet hebben kunnen leveren op het moment dat we dit hadden verwacht, sorry hiervoor! Als je de bestelling niet meer nodig hebt, dan kun je deze nog annuleren. Hiervoor kun je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Fokeline de Vries 21-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en goede prijs

Ik woon in Engeland en wilde Marjolein Bastin dekbed overtrekken bestellen. Niet eenvoudig in Engeland en met Google vond ik Frank. Geweldige service, levering binnen 5 dagen naar Engeland en een prijs waar je deze dekbed overtrekken niet eens in Nederland kunt kopen. Mees dekbed overtrekken gearriveerd 2 dagen geleden. Goede koop en ik ben zeker dat ik weer van Frank ga kopen. Misschien meer Marjolein Bastin dekbed overtrekken!

Meneer Westerbeek 20-10-2018 Via de website gekocht

Voor mij nooit meer.

Ik bestel nooit meer iets op Frank.nl
Eerste bestelling snel bezorgt leuke prijs voor het product maar mijn product was zwaar beschadigt en niet overdreven.

Ik vond het erg slecht verpakt en er word niet zorgvuldig met de pakjes omgegaan.
Heb erg lang gebeld en gezocht naar een retourbon. Uiteindelijk gelukt.
(Moest ik nog foto’s maken en versturen waarmee ik moest bewijzen dat het niet mijn schuld was).

Het nieuwe product pas na 17 dagen ontvangen.
Ik vond dit wel erg lang het was te laat voor waar ik het wou gebruiken terwijl ik dacht dat ik ruim optijd met bestellen was.

Maar nu weer beschadigt! alleen nu valt het mee en kan ik het zelf oplossen dus neem het maar voor lief.

Voor mij was dit eigenlijk nog te gek voor woorden dus eens en nooit weer.

Frank 22-10-2018

Goedemorgen,

Bedankt voor je review. Zonde dat je je product beschadigd hebt ontvangen, sorry hiervoor! Helaas komt het soms voor dat de vervoerder onzorgvuldig met een pakketje omgaat. De foto's gebruiken wij om de schade te claimen bij de vervoerder, uiteraard geloven we dat de schade niet door jouw schuld is ontstaan. 17 dagen wachten op een nieuw product is inderdaad te lang en niet de bedoeling! Deze feedback nemen we mee zodat we onze diensten kunnen verbeteren. Fijn dat het uiteindelijk goed is opgelost, en nogmaals excuses voor het ongemak. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Vanessa 18-10-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid bedroevend

Op een dinsdag mijn bestelling geplaatst en betaald, deze zou op een woensdagavond bezorgd worden door DHL. Hele avond thuisgebleven. Niks bezorgd. Op donderdag direct geveld omdat ik mijn artikel zaterdag nodig heb. Er blijkt iets mis gegaan te zijn bij DHL, waardoor DG het product gaat terug zenden naar Frank. Ik leg uit dat ik mijn product zaterdag nodig heb en vraag of ze een nieuw product kunnen leveren. Dit kan alleen als ik een order plaats (en weer betaal) op hun webshop.

Ik leg uit dat ik nu de dupe ben van hun slechte vervoerderskeuze. Helaas worden er geen enkele oplossing geboden. Ik kan alleen zelf nogmaals een bestelling plaatsen en betalen om mijn product op tijd in huis te hebben. Mijn dubbel betaalde geld krijg ik met 7 werkdagen terug als zij van DHL mijn product retour hebben ontvangen. Dit terwijl ik zelf niet eens verantwoordelijk ben voor deze retourzending.

Erg klantonvriendelijkheid. De service na betaling laat zeker te wensen over.

Uiteindelijk heb ik bij een andere webshop mijn product nogmaals besteld. Nooit meer een bestelling voor mij bij Frank.

En nu wachten tot ik mijn geld terugkrijg.

Frank 19-10-2018

Hoi Vanessa,

Bedankt voor je beoordeling. Ik heb je bestelling gevonden en zie dat hier inderdaad niet de service is verleend die je van ons mag verwachten! Sorry hiervoor. Ik wil dit graag rechtzetten, daarvoor stuur ik je zo een mailtje. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Jan Christiaan 16-10-2018 Via de website gekocht

Klantenservice onbereikbaar??

Shop prima, produkt prima maar toen er iets niet meer leverbaar bleek te zijn en ik een alternatief moest kiezen ging het mis!
xxxx die de facturen stuurt verwees me weer naar xxxx die vervolgens liet weten dat er niets aan de hand was. Uiteindelijk bleek toch 2 x het artikel verstuurd te zijn. Hier kwam ik achter na mijn bezoek aan het magazijn in Groningen. Een zeer behulpzame teamleider xxxx zocht een en ander voor mij uit. Het doosje bleek door DHL op een tijdstip aangeboden te zijn wanneer er niemand meer aanwezig was op ons bedrijf. Gelukkig heb ik het teruggevonden en breng het morgen zelf terug. Hulde aan xxxx maar de onbereikbare klantenservice krijgt van mij een vette 1

Frank 17-10-2018

Hoi Jan,

Bedankt voor je review. Het artikel dat niet leverbaar was, bleek tóch nog verzonden. Dat is beslist niet handig en hierdoor is er inderdaad wat onduidelijkheid ontstaan, waarvoor excuses. Ik zie dat je e-mails telkens binnen twee dagen beantwoord zijn, onze telefonische klantenservice is doordeweeks geopend tot 23:00 en in het weekend tot 19:00. Fijn dat je klacht ondertussen is opgelost! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Wubbe 15-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Tijdens mijn zoektocht naar een leuke buitenkeuken kwam ik de site van Frank.nl waar ik een mooi exemplaar tegen kwam, de Barbecook spring 300.
De prijs bleek ook nog eens erg scherp dus heb ik de bestelling geplaatst.
Na het invullen van wat gegevens, wat overigens vlot ging, werd de betaling afgerond via ideal.
De afleverdag kon zelf gekozen worden en de zending kon netjes gevolgd worden met een tracking.
Het apparaat werd vervolgens netjes en goed verpakt afgeleverd.
Na de enorme door geopend te hebben lag het apparaat keurig in piepschuim goed beschermd tegen eventuele ruwe behandeling.
Het in elkaar zetten kan voor en niet al te technisch persoon misschien lastig zijn maar voor iemand die wel handig is is het een leuk klusje en staat er al snel een mooie buitenkeuken.
Kortom ik zou voor een volgende bestelling vast en zeker eerst op de frank.nl site kijken want het is mij uitstekend bevallen, ook hoe je na de aankoop netjes geïnformeerd word wat betreft de status van de order.

Jan 11-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice!

Vtwonen saladeschalen en suikerpot besteld bij Frank. Het glazuur van de saladeschalen was helaas beschadigd waarop ik de klantenservice gebeld heb. Ik kreeg het verzoek wat foto's van de beschadigingen te sturen, waarop ik zeer snel een reactie kreek dat er 2 nieuwe schalen opgestuurd gaan worden. Zeer goede service!

G 08-10-2018 Via de website gekocht

Veel slechtere klantenservice kan je je niet inbeelden

Afgelopen vrijdag een item besteld, levering aangegeven 'vandaag besteld, morgen geleverd'.
Eerste signalen waren zeer hoopgevend, snelle bevestiging van email en ook later op de vooravond een bevestiging dat pakket verzonden was met een PostNL Track&Trace. Tot zover. Zaterdag ganse dag geen track&trace update. Het kan al eens fout gaan, geen erg. Afwachten. Maandagochtend nog geen update. Contact opgenomen, zowel met PostNL als met Frank. Pakketje blijkt toch min of meer 'spoorloos' want er wordt een onderzoek geopend. Nog steeds geen erg, maar ik wil wel pakketje tijdig (daarom ook besteld met de vandaag besteld morgen geleverd) dus ik dring aan bij Frank op een oplossing, actie. Ze verstoppen zich achter PostNL. Kunnen niets doen dan afwachten. 4 uur verder, geen track&trace update. Opnieuw contact met Frank: zelfde verhaal. Dan stel ik als klant maar de oplossing voor (iemand moet toch gewoon beetje doen en nadenken in deze) Stel voor om pakket parallel opnieuw op te sturen. "Nee dat kunnen we niet". Kortom, verzending volledig mis gelopen, engagement van morgen geleverd niet nagekomen en enigste optie die je als klant krijgt is: afwachten.
Eerste ervaring met Frank en zeker de laatste!

Tgootzen 07-10-2018 Via de website gekocht

Dramatische service

Bestelling geplaatst, badminton rackets t.w.v. bijna 400. Bestelling werd in een kartonnen doos geleverd zonder enkel bescherming. Vervolgens terug gestuurd, 3 weken moeten wachten voordat ik m'n geld terug kreeg. Klantenservice niet of moeilijk te bereiken. 45 min aan de lijn gehangen, met het zelfde deuntje en uiteindelijk maar opgegeven, 'u wordt zo spoedig mogelijk geholpen', jaja.

Frank 09-10-2018

Beste Teun,

Bedankt voor je beoordeling. Zonde dat je badmintonrackets zijn geleverd me onvoldoende verpakkingsmateriaal, excuses hiervoor. Volgens onze gegevens is het aankoopbedrag binnen twee weken nadat je pakket in ons magazijn is aangekomen, weer teruggestort op je rekening. De wachtrij aan de telefoon kan op drukke momenten wat oplopen, maar 45 minuten hebben we gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik zie dat er ondertussen telefonisch contact is geweest, en dan onze financiële afdeling controleert of er wellicht iets is misgegaan bij de terugbetaling. Hierover houden we je per e-mail op de hoogte. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

JohnnyLM 05-10-2018 Via de website gekocht

Slechte service na retourzending telescoop

De geleverde telescoop (national geographic 901250) door webwinkel Frank.nl werkte al direct bij ontvangst niet. De telescoop bleef tijdens het (oneindige) alignen met een vreemd geluid verticaal omhoog staan.
Dit heb ik middels email gemeld aan Frank.nl want ik ging ervan uit dat ik iets verkeerd deed. Hierop kreeg ik een automatische antwoord-email waarin stond dat door extreme drukte het beantwoorden weleens lang kon duren. Na herhaaldelijk navraag te hebben gedaan (weer een paar weken verder) kreeg ik een prima email met antwoord op mijn gestelde vragen. Er werd in de email wel vanuitgegaan dat ik iets verkeerd had gedaan.

Na het herhaaldelijk uitproberen van de gegeven antwoorden werkte de telescoop echter nog steeds niet. Eveneens ben ik naar een sterrenwacht gegaan ter verificatie en ook de medewerker aldaar bevestigde dat de telescoop niet werkte.
Dit heb ik aan Frank.nl gemeld en na weer enkele dagen wachten kreeg ik een retour-formulier met de optie terugstorten aankoopbedrag of omruilen voor een ander product. Ik heb gekozen voor terugstorten van het aankoopbedrag. De verwachte beoordelingsperiode van het geretourneerde product was maximaal 14 dagen. Na drie weken heb ik Frank.nl maar weer aangeschreven en na weer wachten kreeg ik bericht dat er nu (pas) een statusaanvraag zal worden gedaan bij de fabrikant en dat daarna het apparaat gerepareerd gaat worden.
Ik heb nogmaals aangegeven dat ik geen reparatie wil, maar het aankoopbedrag teruggestort wil hebben. Hierop kreeg ik het volgende email-bericht:

“U heeft de telescoop niet binnen de reguliere retourperiode teruggestuurd. Uw retourzending is buiten de gestelde retourtermijn binnengekomen. Om deze reden kunnen wij uw retourzending helaas niet goedkeuren voor een terugbetaling. Tevens is het artikel in gebruik genomen na ontvangst.
In garantiegevallen heeft u recht op een goed werkend product. Om deze reden zullen wij eerst de garantiebeoordeling moeten afwachten. Onze excuses voor de vertraagde afhandeling.”

Daarna kreeg ik een email met de volgende tekst:

"We hebben inmiddels terugkoppeling ontvangen van National Geographic:

"We hebben de NG 90/1250 telescoop ontvangen en nagekeken. De kabel schiet niet los en telescoop werkt zoals het hoort. We hebben hem getest, uitgelijnd en de star alignment uitgevoerd. Ik had graag de opmerking van jullie klant bevestigd. Maar we kunnen geen afwijkingen ontdekken."

De telescoop/handbox is dus gecontroleerd en volledig in orde bevonden. Hiermee kunnen we uw verzoek tot restitutie helaas niet inwilligen. De NG 90/1250 zal aan ons worden geretourneerd en we zullen deze zo spoedig mogelijk aan u opsturen. Zodra uw de telescoop ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging per mail met track & trace gegevens. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag."

En nog een bericht, op mijn verzoek om een keuringsrapport, van Frank.nl:

"De telescoop is beoordeeld door een expert die veel met deze telescopen werkt. Wij hebben geen reden om zijn oordeel in twijfel te trekken. Ik heb nogmaals met hem gebeld en er wordt helaas niet een rapport meegestuurd. Mochten er echter opnieuw problemen ontstaan bij het installeren van de telescoop dan zullen we u hier uiteraard (in samenspraak met onze contactpersoon bij National Geographic) mee helpen. Mocht u tussentijds vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag. "

Na terugontvangst van de telescoop merkte ik dat de beschermkap van de telescoop nu ontbrak en ook de pointer die aan de telescoop vast zat, is gebroken.

Met andere woorden: slechte (klanten)service!

Frank 09-10-2018

Beste John,

Bedankt voor je recensie. We hebben inmiddels uitgebreid contact per e-mail over je klacht, en doen ons best om dit spoedig voor je op te lossen. Ik denk niet dat het bijdraagt aan de oplossing om via dit kanaal inhoudelijk op je klacht in te gaan. We houden je per e-mail op de hoogte. Excuses voor het ongemak! Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

JohnnyLM 09-10-2018

Beste Daniel,

De reden om via dit kanaal de vorderingen weer te geven, is omdat Frank.nl anders een automatische email stuurt met "wegens extreme drukte..." en het antwoord aanzienlijk langer op zich laat wachten dan wanneer er een bericht op een website zoals deze wordt geplaatst.
Verder heb ik nog niks mogen vernemen over het ontbreken van de beschermkap van de telescoop na retourzending door Frank.nl aan mij.
De klacht loopt overigens van 28 mei 2018 tot en met 9 oktober 2018.
Nog niet zo lang geleden wilde je dat ik de klacht afsloot, terwijl de garantiebeoordeling door jullie "expert die veel met telescopen werkt", nog niet binnen was. Deze expert heeft niets kunnen vinden (een officieel rapport van de beoordeling kon niet geleverd worden). Vandaar dat ik jullie een filmpje heb toegestuurd, zie bijgaande link:

Hopelijk ziet de expert zo wel wat er mis is.

Alvast bedankt voor de medewerking.

JohnnyLM 12-10-2018

Bericht van Frank.nl op 11 oktober 2018: de telescoop wordt nu naar de fabrikant opgestuurd:

We hebben inmiddels opnieuw terugkoppeling ontvangen. Onze expert geeft het volgende aan:

Duidelijk verhaal zo van jullie klant. Ik snap alleen niet wat er precies fout gaat nu. Zelf, als ik een telescoop overdag test, gebruik ik altijd ‘Dubhe’. Deze staat in het sterrenbeeld: “De Grote Beer”. Een ster die overdag ook gewoon boven de horizon staat en dus voor de telescoop te alignen is. Mits de telescoop ook op het Noorden is gericht voordat de alignment begint. Arcturus staat ook aan de horizon (Zuid-Oost). Zou dus goed moeten gaan.

De telescoop (dus alleen de buis met montering, handbox en kabel) mag gerust nogmaals aan ons opgestuurd worden (de rest mag de klant thuis houden). Dan stuur ik de telescoop door naar mijn collega bij Bresser.

Mocht het ook met de bovenstaande testinstellingen niet lukken dan ontvangen we de telescoop graag opnieuw retour. Helaas is dat de enige oplossing die we kunnen bieden. Onze excuses voor het ongemak! In de bijlage van deze mail vindt u alvast het verzendlabel en retourformulier. Mocht u overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Met vriendelijke groet/With kind regards,

J. Renssen 04-10-2018 Via de website gekocht

bestellen gaat goed, maar retour.........

schoenen besteld. gaat makkelijk, evenals betaling. netjes mail gekregen van verzending en daarna van levering. helaas zitten schoenen niet goed, en heb via de mail gevraagd hoe nu verder te handelen, en mijn geld te retourneren. echter vandaag (3e dag) mijn 3e mail verstuurd met daarin wat te doen. heb 1 x een mail gekregen waarin men probeert binnen 24 uur een antwoord te geven: HELAAS.
hoop dat ze toch nog snel contact opnemen, en zaakjes recht zetten.
vind dit toch echt wel een VERBETERPUNT.
klanten blijven na levering ook nog steeds een (toekomstige) klant, die door deze vertraging (nalatigheid) een volgende keer afhaken.

J. Renssen 04-10-2018

gisterenavond na plaatsen van deze review een mail gehad met daarin afhandelprocedure. nu afwachten hoe lang dit gaat duren. houdt iedereen op de hoogte.

Beste meneer Renssen,

Bedankt voor uw review! Ik zie inderdaad dat de retourinstructies reeds zijn verzonden. We zien uw retourzending graag tegemoet en zullen deze zo snel mogelijk gaan verwerken.

Fijn weekend alvast!

J. Renssen 18-10-2018

hierbij voorlopige tussenstand:
morgen zou het 2 weken geleden zijn dat pakket retour is gestuurd.
vandaag een mail ontvangen dat pakket ontvangen is. vreemd, want normaal gesproken als ik iets verstuur is het de dag erop binnen. nu blijkt dat ze het in behandeling gaan nemen, en nog eens binnen 2 weken gaan beslissen wat te gaan doen. betaling direct, levering binnen 1 dag, maar terug betalen ?????

wordt vervolgd.

J. Renssen 22-10-2018

de eindstand:
vandaag bedrag op rekening retour. al die tijd netjes op de hoogte gehouden over stand van zaken. echter duurt retourneren wel erg lang (als je vergelijkt met bestellen/leveren). hier zit echt een verbeterpunt in. grote twijfel of ik hier ooit nog iets bestel.

Willem van Tiel 04-10-2018 Via de website gekocht

Verbeter mogelijkheden klantenservice Frank

Maandag 1 Oktober heb ik een bestelling geplaatst bij Frank, ordernummer 2366155. Op de website werd beloofd dat ik de bestelling 1 dag later zou ontvangen (perfect want dit is de bedoeling aangezien mijn vader 2 Oktober jarig was). Helaas is er bij het versturen iets fout gegaan waardoor ik de bestelling 3 Oktober gedeeltelijk heb ontvangen (al 1 dag te laat). Ok kan gebeuren, Frank is ook afhankelijk van de vervoerder. Zojuist contact gehad met Barry van de klantenservice bij Frank, oplossing is dat ik de 2 ontvangen dozen terug stuur en dat ik dan over +/- 2 weken de complete bestellingretour krijg. Dit kan in mijn ogen echt beter.......

Beste meneer Van Tiel,

Bedankt voor uw review! Natuurlijk erg vervelend dat er een pakket ontbrak bij de levering. Wij communiceren doorgaans een verwerkingstermijn van 14 dagen maar in de regel is dat sneller. Zodra het pakket bij ons aankomt kunnen we het omruilen voor een complete set en die zal dan ook direct uit voorraad geleverd worden.

Mocht u nog verdere vragen hebben over het verloop van de omruiling kan u altijd even contact met onze klantenservice
opnemen.

Klantenservice Frank.

S. Rahimbaks 29-09-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service.

Ze komen hun levertijd niet na, na telefonische informatie was alles op voorraad en het zou binnen drie werkdagen geleverd worden. Na 1 week heb ik nog niets ontvangen, en bij 2e keer bellen blijkt dat de goederen niet op voorraad is en de levering is wederom vertraagd. Ik kom nu zelf in de problemen met planning van het aanleggen door derden.

Beste heer/mevrouw Rahimbaks,

Bedankt voor uw review. Ik heb uw (reeds geannuleerde) bestelling even bekeken en kan zien dat u inderdaad contact hebt gehad bij het plaatsen van de bestelling. Helaas was slechts een deel van de bestelling op voorraad op dat moment en derhalve is de verzending geheel opgeschoven. Vervelend natuurlijk dat hierdoor een verkeerde verwachting van de levering is ontstaan, hiervoor mijn excuses. Voor zover ik kan zien is de bestelling geannuleerd en reeds terugbetaald.

Nogmaals excuses voor het ongemak en alvast een fijn weekend.

Keriem 24-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en Goede service, Top Product.

Snelle en goede service, product goed verpakt en onbeschadigd aangekomen. Blij met deze bijzondere brandalarm.

Marcel 22-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goed regenpak. Geweldige service. Héél snel geleverd.

Perfecte service. Leuke site.Warme regenbroek die héél aansluitend zit. Regenvest geleverd in een compact zakje.

Pietje precies 19-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende dienstverlening! Absolute aanrader!

Overzichtelijke website, geolied proces (van bestellen t/m leveren), heldere communicatie, super snelle levering, ...

L. Huys 13-09-2018 Via de website gekocht

Super service !!!

Een zeer mooie klok besteld.
Perfect!!! Service is 200%
Precies op afgesproken tijd geleverd.
Bij de bestelling gelijk een nummer gekregen voor de bestelling
te volgen, en was allemaal zeer duidelijk.
Ik zou deze winkel zeer zeker aanbevelen.
Dit was de tweede bestelling bij hun, en weer zoals de eerste keer
alles zeer goed verlopen.

Michaël 04-09-2018 Via de website gekocht

TOP Service!! Echte aanrader!

Service is TOP! Ha dper ongeluk 2 x dezelfde helm besteld. Hiervoor gebeld en vriendelijke dame direct het nodige gedaan. Steeds perfect via mail op de hoogte gehouden. Van betaling OK, tot melding dat pakketje onderweg is

paula 02-09-2018 Via de website gekocht

zeer onbetrouwbaar

23 augustus 2 ventilators besteld, had hier en daar wat problemen met de betaling maar uiteindelijk toch gelukt.
De ventilators waren volgens de website in voorraad. Echter krijg ik al dagen mailtjes van frank waarin ze weer de leveringsdatum uitstellen.
Meerdere malen gebeld, maar niemand die me te woord stond.
Verschrikkelijk, ik bestel nooit meer wat bij frank. Het duurt me allemaal te lang.....
Volgende keer gewoon weer bol.com of mediamarkt.

Frank 03-09-2018

Hoi Paula,

Bedankt voor je beoordeling. Ik heb je bestelling gevonden in ons systeem, en zie dat hier inderdaad een vertraging is ontstaan. Sorry hiervoor! Ik zie dat één van de modellen niet kan worden verstuurd. Ik zoek voor je uit wat hier de reden van is, en zorg dat het andere model vandaag wordt verstuurd zodat je deze morgen in huis hebt. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden. Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Hannah 31-08-2018 Via de website gekocht

Hele goede service en snelle levering!

Ik kwam op deze site terecht omdat ik op zoek was naar een analoge wekker voor mijn zoontje en een digitale voor onszelf en de prijzen van deze site vond ik het meest correct. Vervolgens werd ik zeer goed op de hoogte gehouden van de status van mijn levering en kwamen de producten een dag eerder dan verwacht! Ik ben zeer tevreden!

Put 31-08-2018 Via de website gekocht

Waardeloos. Serivce 0 , levering 0 en aftersale 0,0

10 Augustus de bestelde Velda Duo Pond tool (order 2295234 ) binnengekregen waarbij 1 plastic opzetstuk ontbrak om van de vijverschaar een tang te maken. Dit gelijk binnen 15 minuten via mail met foto erbij gemeld aan Frank. Alles zat verpakt in zwart krimpfolie waardoor niet te zien was dat de blisterverpakking van Duo pond tool al geopend is geweest. Leek erop dat een gebruikt incompleet artikel is geleverd. Na herhaalde mails en uiteindelijk zelf maar achteraan gebeld een mail ter bevestiging ontvangen dat Frank met Velda zou gaan regelen om het missende onderdeel na te sturen. Deze bevestiging op 15 augustus ontvangen. Inmiddels zijn we weer 2 weken verder en je hoort of ziet niets. Erg jammer. Komt op mij over als dozenschuiver zonder ook maar enige service te willen leveren. En waarschijnlijk ook nog eens 2e hands artikelen als nieuw verkopen.

Frank 03-09-2018

Goedemorgen,

Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat je een incompleet artikel hebt ontvangen, dit had beter moeten worden gecontroleerd in ons magazijn. Wij waren in de veronderstelling dat je het onderdeel al had ontvangen, deze is namelijk rechtstreeks vanuit Velda verstuurd. Toen bleek dat dit niet zo was, hebben we direct gevraagd of Velda het onderdeel opnieuw kan versturen. Deze zou je binnen enkele dagen moeten ontvangen. Excuses voor het ongemak! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Put 03-09-2018

Inderdaad afgelopen zaterdag het onderdeel ontvangen.
Om het dan helemaal compleet te maken; er is een gebruikt opzetstukje nagestuurd. Maar ach er was in eerste instantie toch al een gebruikt artikel geleverd.

En daar wordt met geen woord over gerept van de zijde van Frank.nl

Conclusie:
Als je nieuw artikel besteld krijg je gebruikt artikel geleverd dat is me nu wel duidelijk.

Prima service! Mijn oordeel blijft zoals die is!

optioneel 29-08-2018 Via de website gekocht

Foute levering, verkeerde info retour, afhandeling te traag

Verkeerd item geleverd / verkeerde info bij retour / termijnen niet zoals beloofd / afhandeling retour duurt te lang

1. Bij bezorging blijkt een verkeerd item geleverd. Er zit een 'gerelabelde' stikker op waardoor het bestelde item [dat niet op voorraad is] in de vorm een item van een ander type wel 'geleverd' wordt. Terwijl duidelijk op de verpakking te zien is dat het om een ander type gaat.

2. Daarover gebeld ivm. retour en de toezegging gekregen dat het bestelde item binnen 2 dagen beschikbaar zou zijn [ dan verwacht ik dat de door Frank.nl gemaakte fout dus binnen 2/3 dagen is opgelost. Echter, dit blijkt uiteindelijk niet het geval [staat een week later nog in backorder].

3. Retourzending via DPD is een uitdaging op zich omdat pakketshops van DPD vaak gesloten zijn wegens vakantie zonder dat dit te zien is op website van DPD of het pakketpunt.

4. Bij aankoop heb je als klant het vertrouwen dat je na betaling het bestelde item ontvangt. Je betaalt eerst en dan pas ontvang je je bestelling. Bij de retourzending ligt dat wat Frank betreft anders. Waar eerst de indruk wordt gewekt dat de fout snel hersteld zal worden blijkt dat eerst gewacht wordt op de retourzending. Deze arriveert niet standaard de volgende werkdag maar " Vanaf het distributiecentrum van DPD duurt het gemiddeld nog 3 dagen voordat uw retour wordt bezorgd in ons magazijn. Daarna zal deze door ons verwerkt worden."

5. vervolgens blijkt uit de email bij ontvangst in Groningen dat het tot 14 dagen kan duren voordat de retour in behandeling wordt genomen:

"Uw retour naar Frank met ordernummer 1234567 is aangekomen in ons magazijn in Groningen!

Soms ontvangen we enkele honderden retouren op een dag, het kan daarom maximaal 14 dagen (vaak sneller) duren om uw retour te behandelen en eventueel uw aankoopbedrag terug te storten op uw rekening."

6. Bij de twee telefoongesprekken, waarbij ik uitleg dat het bestelde item nodig is voor de verzekering en het ontbreken van het bestelde het gebruik in de weg staat, steeds een reactie met 'teflon coating'. Waarbij de "het is inderdaad niet goed gegaan", "het is inderdaad erg vervelend", "het product blijkt even moeilijk leverbaar" en "dit is nu eenmaal onze procedure" niet van de lucht waren. Gezien de reacties vanuit Frank op andere reviews verwacht ik dat bij een reactie op deze review niet anders gaat ;-)

Het was deze rit een opeenstapeling van dingen "die even niet goed zijn gegaan" en aan het lijntje houden. Zo kun je als bedrijf meerdere beloftes doen, deze steeds niet nakomen, niets oplossen en mensen aan het lijntje houden, daar houden wij van !

Frank 30-08-2018

Goedemorgen,

Bedankt voor je waardevolle feedback. Een verkeerd artikel leveren is absoluut niet handig, excuses hiervoor. Als het vervolgens lang duurt voordat het juiste item is geleverd, kan ik me voorstellen dat dit ontevredenheid opwekt. Ik kijk graag hoe we je nog tegemoet kunnen komen, maar helaas kan ik niet achterhalen over welke bestelling dit gaat. Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Gioia 28-08-2018 Via de website gekocht

Maanden gewacht en bij retour hele rekening betalen

Bijna 2 maanden op de bestelling moeten wachten en inmiddels had ik het al elders besteld gezien ik steeds geen reactie kreeg van deze verschrikkelijke rotwinkel. Producten dus bij uiteindelijke ontvangst retour gedaan. Maarrr nu krijt ik van afterpay nog steeds de volledige rekening toegestuurd. De retourproducten zijn door Frank nooit van de rekening gehaald. Wat een slechte winkel. Heb ze gebeld gemaild en niemand daar die me helpt.

Frank 29-08-2018

Beste Gioia,

Bedankt voor je beoordeling. Ik heb je bestelling gevonden, en zie dat er iets is misgegaan bij het annuleren van de AfterPay factuur. Dat is niet handig, excuses hiervoor! Ik heb dit direct voor je rechtgezet, de volledige factuur is nu geannuleerd. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Gioia 30-08-2018

Beste,
Ik heb nu inderdaad een annuleer van Frank.nl gelegen. Echter staat op deze invoice alleen de annulering van €0,90. Ik heb totaal aan afterpay €80,90 moeten betalen omdat er 1e en 2e herinnering eroverheen zijn gegaan. Deze zijn eroverheen gekomen omdat ik destijds voor de 1e herinnering al de producten retour heb gedaan. Heb toen met 1 van jullie medewerkers gesproken en die had mij verteld dat zij inderdaad toen de producten niet als retour hadden gedaan en zij met afterpay zouden bespreken dat dit hun fout uit jullie kant was en de rekening bij afterpay daardoor niet meer zou bestaan. Toen de 2e herinneringkosten erbij kwamen realiseerde ik mij pas dat dit dus vanuit jullie kant nooit gedaan is.
Met een annulering van €0,90 op de invoice lijkt mij dit probleem niet opgelost.

Frank 30-08-2018

Hoi Gioia,

In het mailtje dat je hebt ontvangen, staat inderdaad dat alleen de transactiekosten zijn gecrediteerd. Dit komt omdat de artikelen uit je bestelling al waren geannuleerd bij het verwerken van de retourzending (waarbij het annuleren van de AfterPay factuur is misgegaan). Ik kan je verzekeren dat gisteren de volledige factuur is geannuleerd. Dit kun je terugzien als je inlogt op AfterPay. Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

wilmink 28-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekend.

Prima servies , gisteren om 22.00 uur besteld, vandaag 10.00 uur bezorgt. Steeds goede mailing over waar het product zich bevind. Top.

Ugur 25-08-2018 Via de website gekocht

Bedrogen door frank.nl

Ik heb op 22-08-18 twee producten besteld, Razer ornata chroma destiny 2 toetsenbord + razer vespula v2 gaming muismat. Vandaag 25-08-18 kwam de bezorger eindelijk langs, tot mijn verbazing kwam hij maar aan met 1 pakket (muismat). De toetsenbord zou eigenlijk al de volgende dag binnen moeten komen, maar tot nu toe nog niks ervan ontvangen. De muismat bleek ook al geopend en stoffig van binnen.
Voel me belazerd door frank.nl ik dacht dat ik een nieuw en gesealed product had aangeschaft. Graag zou ik willen dat iemand van frank.nl met mij comtact opneemt.

Frank 28-08-2018

Hoi Ulgur,

Bedankt voor je recensie. Vervelend dat de afhandeling van je bestelling niet naar wens is verlopen. Het is beslist niet de bedoeling om je te belazeren, of om je dit gevoel te geven. We zouden daarom inderdaad graag even contact met je willen opnemen. Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Dan gaan we direct op zoek naar een gepaste oplossing. Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Frank 28-08-2018

Hoi Ulgur,

ugur 28-08-2018

ordernr. 2322015

Toetsenbord is ondertussen wel binnen gekomen.
Alleen muismat is het probleem.
Waarschijnlijk heb ik een product ontvangen die door iemand anders retour is verzonden, en aan mij weer als nieuw is verkocht.

M Verkerk 24-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Ben ongelooflijk snel en erg goed geholpen. Er is mij bij deze winkel echt service verleent. Ik vind het een aanrader!

Astgik 23-08-2018 Via de website gekocht

Dromen zijn geen bedrog.

Makkelijke website, snelle betaling, attend, snel en op tijd geleverd, kwaliteit en prijs 1 op 1.
Geleverd compact en alles in orde.
Dank God Zeer tevreden en gelukkig.
Een dikke bewondering. Ook de prullenbak is voor mij ergonomisch passend en makkelijk alles in een druk op pedal, afleren van de oude en gelukkig afval scheiden, krijg ik plezier. Kortom Dank Frank.

Rik R 23-08-2018 Via de website gekocht

perfecte service

Bestelling goed ontvangen en reeds gemonteerd.
Donderdagavond om 10u30 besteld, zaterdag namiddag om 18 uur geleverd
Tot een volgende bestelling,

Cees 22-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Na een bestelling geplaatst te hebben direct op de hoogte gesteld aangaande de voortgang bestelling van het product. Kan het product vrij snel volgen aangaande de aflevering. Voor mij een prima vertrouwbaar bedrijf zonder no nonsens. M.a.w. zeer betrouwbaar en levert exact de bestelde goederen in originele verpakking.
Alleen maar positief respons.

Mvg
Cees Stok

Caroline 17-08-2018 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

duidelijke site en info. Vandaag besteld, de dag nadien reeds geleverd. Perfect product zoals omschreven, goede kwaliteit -prijsverhouding. Prima service.