Frank.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Frank.be.

Deze score is berekend op basis van 143 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.8

Wubbe 15-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Tijdens mijn zoektocht naar een leuke buitenkeuken kwam ik de site van Frank.nl waar ik een mooi exemplaar tegen kwam, de Barbecook spring 300.
De prijs bleek ook nog eens erg scherp dus heb ik de bestelling geplaatst.
Na het invullen van wat gegevens, wat overigens vlot ging, werd de betaling afgerond via ideal.
De afleverdag kon zelf gekozen worden en de zending kon netjes gevolgd worden met een tracking.
Het apparaat werd vervolgens netjes en goed verpakt afgeleverd.
Na de enorme door geopend te hebben lag het apparaat keurig in piepschuim goed beschermd tegen eventuele ruwe behandeling.
Het in elkaar zetten kan voor en niet al te technisch persoon misschien lastig zijn maar voor iemand die wel handig is is het een leuk klusje en staat er al snel een mooie buitenkeuken.
Kortom ik zou voor een volgende bestelling vast en zeker eerst op de frank.nl site kijken want het is mij uitstekend bevallen, ook hoe je na de aankoop netjes geïnformeerd word wat betreft de status van de order.

Jan 11-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice!

Vtwonen saladeschalen en suikerpot besteld bij Frank. Het glazuur van de saladeschalen was helaas beschadigd waarop ik de klantenservice gebeld heb. Ik kreeg het verzoek wat foto's van de beschadigingen te sturen, waarop ik zeer snel een reactie kreek dat er 2 nieuwe schalen opgestuurd gaan worden. Zeer goede service!

G 08-10-2018 Via de website gekocht

Veel slechtere klantenservice kan je je niet inbeelden

Afgelopen vrijdag een item besteld, levering aangegeven 'vandaag besteld, morgen geleverd'.
Eerste signalen waren zeer hoopgevend, snelle bevestiging van email en ook later op de vooravond een bevestiging dat pakket verzonden was met een PostNL Track&Trace. Tot zover. Zaterdag ganse dag geen track&trace update. Het kan al eens fout gaan, geen erg. Afwachten. Maandagochtend nog geen update. Contact opgenomen, zowel met PostNL als met Frank. Pakketje blijkt toch min of meer 'spoorloos' want er wordt een onderzoek geopend. Nog steeds geen erg, maar ik wil wel pakketje tijdig (daarom ook besteld met de vandaag besteld morgen geleverd) dus ik dring aan bij Frank op een oplossing, actie. Ze verstoppen zich achter PostNL. Kunnen niets doen dan afwachten. 4 uur verder, geen track&trace update. Opnieuw contact met Frank: zelfde verhaal. Dan stel ik als klant maar de oplossing voor (iemand moet toch gewoon beetje doen en nadenken in deze) Stel voor om pakket parallel opnieuw op te sturen. "Nee dat kunnen we niet". Kortom, verzending volledig mis gelopen, engagement van morgen geleverd niet nagekomen en enigste optie die je als klant krijgt is: afwachten.
Eerste ervaring met Frank en zeker de laatste!

Tgootzen 07-10-2018 Via de website gekocht

Dramatische service

Bestelling geplaatst, badminton rackets t.w.v. bijna 400. Bestelling werd in een kartonnen doos geleverd zonder enkel bescherming. Vervolgens terug gestuurd, 3 weken moeten wachten voordat ik m'n geld terug kreeg. Klantenservice niet of moeilijk te bereiken. 45 min aan de lijn gehangen, met het zelfde deuntje en uiteindelijk maar opgegeven, 'u wordt zo spoedig mogelijk geholpen', jaja.

Frank 09-10-2018

Beste Teun,

Bedankt voor je beoordeling. Zonde dat je badmintonrackets zijn geleverd me onvoldoende verpakkingsmateriaal, excuses hiervoor. Volgens onze gegevens is het aankoopbedrag binnen twee weken nadat je pakket in ons magazijn is aangekomen, weer teruggestort op je rekening. De wachtrij aan de telefoon kan op drukke momenten wat oplopen, maar 45 minuten hebben we gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik zie dat er ondertussen telefonisch contact is geweest, en dan onze financiële afdeling controleert of er wellicht iets is misgegaan bij de terugbetaling. Hierover houden we je per e-mail op de hoogte. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

JohnnyLM 05-10-2018 Via de website gekocht

Slechte service na retourzending telescoop

De geleverde telescoop (national geographic 901250) door webwinkel Frank.nl werkte al direct bij ontvangst niet. De telescoop bleef tijdens het (oneindige) alignen met een vreemd geluid verticaal omhoog staan.
Dit heb ik middels email gemeld aan Frank.nl want ik ging ervan uit dat ik iets verkeerd deed. Hierop kreeg ik een automatische antwoord-email waarin stond dat door extreme drukte het beantwoorden weleens lang kon duren. Na herhaaldelijk navraag te hebben gedaan (weer een paar weken verder) kreeg ik een prima email met antwoord op mijn gestelde vragen. Er werd in de email wel vanuitgegaan dat ik iets verkeerd had gedaan.

Na het herhaaldelijk uitproberen van de gegeven antwoorden werkte de telescoop echter nog steeds niet. Eveneens ben ik naar een sterrenwacht gegaan ter verificatie en ook de medewerker aldaar bevestigde dat de telescoop niet werkte.
Dit heb ik aan Frank.nl gemeld en na weer enkele dagen wachten kreeg ik een retour-formulier met de optie terugstorten aankoopbedrag of omruilen voor een ander product. Ik heb gekozen voor terugstorten van het aankoopbedrag. De verwachte beoordelingsperiode van het geretourneerde product was maximaal 14 dagen. Na drie weken heb ik Frank.nl maar weer aangeschreven en na weer wachten kreeg ik bericht dat er nu (pas) een statusaanvraag zal worden gedaan bij de fabrikant en dat daarna het apparaat gerepareerd gaat worden.
Ik heb nogmaals aangegeven dat ik geen reparatie wil, maar het aankoopbedrag teruggestort wil hebben. Hierop kreeg ik het volgende email-bericht:

“U heeft de telescoop niet binnen de reguliere retourperiode teruggestuurd. Uw retourzending is buiten de gestelde retourtermijn binnengekomen. Om deze reden kunnen wij uw retourzending helaas niet goedkeuren voor een terugbetaling. Tevens is het artikel in gebruik genomen na ontvangst.
In garantiegevallen heeft u recht op een goed werkend product. Om deze reden zullen wij eerst de garantiebeoordeling moeten afwachten. Onze excuses voor de vertraagde afhandeling.”

Daarna kreeg ik een email met de volgende tekst:

"We hebben inmiddels terugkoppeling ontvangen van National Geographic:

"We hebben de NG 90/1250 telescoop ontvangen en nagekeken. De kabel schiet niet los en telescoop werkt zoals het hoort. We hebben hem getest, uitgelijnd en de star alignment uitgevoerd. Ik had graag de opmerking van jullie klant bevestigd. Maar we kunnen geen afwijkingen ontdekken."

De telescoop/handbox is dus gecontroleerd en volledig in orde bevonden. Hiermee kunnen we uw verzoek tot restitutie helaas niet inwilligen. De NG 90/1250 zal aan ons worden geretourneerd en we zullen deze zo spoedig mogelijk aan u opsturen. Zodra uw de telescoop ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging per mail met track & trace gegevens. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag."

En nog een bericht, op mijn verzoek om een keuringsrapport, van Frank.nl:

"De telescoop is beoordeeld door een expert die veel met deze telescopen werkt. Wij hebben geen reden om zijn oordeel in twijfel te trekken. Ik heb nogmaals met hem gebeld en er wordt helaas niet een rapport meegestuurd. Mochten er echter opnieuw problemen ontstaan bij het installeren van de telescoop dan zullen we u hier uiteraard (in samenspraak met onze contactpersoon bij National Geographic) mee helpen. Mocht u tussentijds vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag. "

Na terugontvangst van de telescoop merkte ik dat de beschermkap van de telescoop nu ontbrak en ook de pointer die aan de telescoop vast zat, is gebroken.

Met andere woorden: slechte (klanten)service!

Frank 09-10-2018

Beste John,

Bedankt voor je recensie. We hebben inmiddels uitgebreid contact per e-mail over je klacht, en doen ons best om dit spoedig voor je op te lossen. Ik denk niet dat het bijdraagt aan de oplossing om via dit kanaal inhoudelijk op je klacht in te gaan. We houden je per e-mail op de hoogte. Excuses voor het ongemak! Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

JohnnyLM 09-10-2018

Beste Daniel,

De reden om via dit kanaal de vorderingen weer te geven, is omdat Frank.nl anders een automatische email stuurt met "wegens extreme drukte..." en het antwoord aanzienlijk langer op zich laat wachten dan wanneer er een bericht op een website zoals deze wordt geplaatst.
Verder heb ik nog niks mogen vernemen over het ontbreken van de beschermkap van de telescoop na retourzending door Frank.nl aan mij.
De klacht loopt overigens van 28 mei 2018 tot en met 9 oktober 2018.
Nog niet zo lang geleden wilde je dat ik de klacht afsloot, terwijl de garantiebeoordeling door jullie "expert die veel met telescopen werkt", nog niet binnen was. Deze expert heeft niets kunnen vinden (een officieel rapport van de beoordeling kon niet geleverd worden). Vandaar dat ik jullie een filmpje heb toegestuurd, zie bijgaande link:

Hopelijk ziet de expert zo wel wat er mis is.

Alvast bedankt voor de medewerking.

JohnnyLM 12-10-2018

Bericht van Frank.nl op 11 oktober 2018: de telescoop wordt nu naar de fabrikant opgestuurd:

We hebben inmiddels opnieuw terugkoppeling ontvangen. Onze expert geeft het volgende aan:

Duidelijk verhaal zo van jullie klant. Ik snap alleen niet wat er precies fout gaat nu. Zelf, als ik een telescoop overdag test, gebruik ik altijd ‘Dubhe’. Deze staat in het sterrenbeeld: “De Grote Beer”. Een ster die overdag ook gewoon boven de horizon staat en dus voor de telescoop te alignen is. Mits de telescoop ook op het Noorden is gericht voordat de alignment begint. Arcturus staat ook aan de horizon (Zuid-Oost). Zou dus goed moeten gaan.

De telescoop (dus alleen de buis met montering, handbox en kabel) mag gerust nogmaals aan ons opgestuurd worden (de rest mag de klant thuis houden). Dan stuur ik de telescoop door naar mijn collega bij Bresser.

Mocht het ook met de bovenstaande testinstellingen niet lukken dan ontvangen we de telescoop graag opnieuw retour. Helaas is dat de enige oplossing die we kunnen bieden. Onze excuses voor het ongemak! In de bijlage van deze mail vindt u alvast het verzendlabel en retourformulier. Mocht u overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Met vriendelijke groet/With kind regards,

René

J. Renssen 04-10-2018 Via de website gekocht

bestellen gaat goed, maar retour.........

schoenen besteld. gaat makkelijk, evenals betaling. netjes mail gekregen van verzending en daarna van levering. helaas zitten schoenen niet goed, en heb via de mail gevraagd hoe nu verder te handelen, en mijn geld te retourneren. echter vandaag (3e dag) mijn 3e mail verstuurd met daarin wat te doen. heb 1 x een mail gekregen waarin men probeert binnen 24 uur een antwoord te geven: HELAAS.
hoop dat ze toch nog snel contact opnemen, en zaakjes recht zetten.
vind dit toch echt wel een VERBETERPUNT.
klanten blijven na levering ook nog steeds een (toekomstige) klant, die door deze vertraging (nalatigheid) een volgende keer afhaken.

J. Renssen 04-10-2018

gisterenavond na plaatsen van deze review een mail gehad met daarin afhandelprocedure. nu afwachten hoe lang dit gaat duren. houdt iedereen op de hoogte.

Beste meneer Renssen,

Bedankt voor uw review! Ik zie inderdaad dat de retourinstructies reeds zijn verzonden. We zien uw retourzending graag tegemoet en zullen deze zo snel mogelijk gaan verwerken.

Fijn weekend alvast!

Willem van Tiel 04-10-2018 Via de website gekocht

Verbeter mogelijkheden klantenservice Frank

Maandag 1 Oktober heb ik een bestelling geplaatst bij Frank, ordernummer 2366155. Op de website werd beloofd dat ik de bestelling 1 dag later zou ontvangen (perfect want dit is de bedoeling aangezien mijn vader 2 Oktober jarig was). Helaas is er bij het versturen iets fout gegaan waardoor ik de bestelling 3 Oktober gedeeltelijk heb ontvangen (al 1 dag te laat). Ok kan gebeuren, Frank is ook afhankelijk van de vervoerder. Zojuist contact gehad met Barry van de klantenservice bij Frank, oplossing is dat ik de 2 ontvangen dozen terug stuur en dat ik dan over +/- 2 weken de complete bestellingretour krijg. Dit kan in mijn ogen echt beter.......

Beste meneer Van Tiel,

Bedankt voor uw review! Natuurlijk erg vervelend dat er een pakket ontbrak bij de levering. Wij communiceren doorgaans een verwerkingstermijn van 14 dagen maar in de regel is dat sneller. Zodra het pakket bij ons aankomt kunnen we het omruilen voor een complete set en die zal dan ook direct uit voorraad geleverd worden.

Mocht u nog verdere vragen hebben over het verloop van de omruiling kan u altijd even contact met onze klantenservice
opnemen.

Klantenservice Frank.

S. Rahimbaks 29-09-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service.

Ze komen hun levertijd niet na, na telefonische informatie was alles op voorraad en het zou binnen drie werkdagen geleverd worden. Na 1 week heb ik nog niets ontvangen, en bij 2e keer bellen blijkt dat de goederen niet op voorraad is en de levering is wederom vertraagd. Ik kom nu zelf in de problemen met planning van het aanleggen door derden.

Beste heer/mevrouw Rahimbaks,

Bedankt voor uw review. Ik heb uw (reeds geannuleerde) bestelling even bekeken en kan zien dat u inderdaad contact hebt gehad bij het plaatsen van de bestelling. Helaas was slechts een deel van de bestelling op voorraad op dat moment en derhalve is de verzending geheel opgeschoven. Vervelend natuurlijk dat hierdoor een verkeerde verwachting van de levering is ontstaan, hiervoor mijn excuses. Voor zover ik kan zien is de bestelling geannuleerd en reeds terugbetaald.

Nogmaals excuses voor het ongemak en alvast een fijn weekend.

Keriem 24-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en Goede service, Top Product.

Snelle en goede service, product goed verpakt en onbeschadigd aangekomen. Blij met deze bijzondere brandalarm.

Marcel 22-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goed regenpak. Geweldige service. Héél snel geleverd.

Perfecte service. Leuke site.Warme regenbroek die héél aansluitend zit. Regenvest geleverd in een compact zakje.

Pietje precies 19-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende dienstverlening! Absolute aanrader!

Overzichtelijke website, geolied proces (van bestellen t/m leveren), heldere communicatie, super snelle levering, ...

L. Huys 13-09-2018 Via de website gekocht

Super service !!!

Een zeer mooie klok besteld.
Perfect!!! Service is 200%
Precies op afgesproken tijd geleverd.
Bij de bestelling gelijk een nummer gekregen voor de bestelling
te volgen, en was allemaal zeer duidelijk.
Ik zou deze winkel zeer zeker aanbevelen.
Dit was de tweede bestelling bij hun, en weer zoals de eerste keer
alles zeer goed verlopen.

Michaël 04-09-2018 Via de website gekocht

TOP Service!! Echte aanrader!

Service is TOP! Ha dper ongeluk 2 x dezelfde helm besteld. Hiervoor gebeld en vriendelijke dame direct het nodige gedaan. Steeds perfect via mail op de hoogte gehouden. Van betaling OK, tot melding dat pakketje onderweg is

paula 02-09-2018 Via de website gekocht

zeer onbetrouwbaar

23 augustus 2 ventilators besteld, had hier en daar wat problemen met de betaling maar uiteindelijk toch gelukt.
De ventilators waren volgens de website in voorraad. Echter krijg ik al dagen mailtjes van frank waarin ze weer de leveringsdatum uitstellen.
Meerdere malen gebeld, maar niemand die me te woord stond.
Verschrikkelijk, ik bestel nooit meer wat bij frank. Het duurt me allemaal te lang.....
Volgende keer gewoon weer bol.com of mediamarkt.

Frank 03-09-2018

Hoi Paula,

Bedankt voor je beoordeling. Ik heb je bestelling gevonden in ons systeem, en zie dat hier inderdaad een vertraging is ontstaan. Sorry hiervoor! Ik zie dat één van de modellen niet kan worden verstuurd. Ik zoek voor je uit wat hier de reden van is, en zorg dat het andere model vandaag wordt verstuurd zodat je deze morgen in huis hebt. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden. Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Hannah 31-08-2018 Via de website gekocht

Hele goede service en snelle levering!

Ik kwam op deze site terecht omdat ik op zoek was naar een analoge wekker voor mijn zoontje en een digitale voor onszelf en de prijzen van deze site vond ik het meest correct. Vervolgens werd ik zeer goed op de hoogte gehouden van de status van mijn levering en kwamen de producten een dag eerder dan verwacht! Ik ben zeer tevreden!

Put 31-08-2018 Via de website gekocht

Waardeloos. Serivce 0 , levering 0 en aftersale 0,0

10 Augustus de bestelde Velda Duo Pond tool (order 2295234 ) binnengekregen waarbij 1 plastic opzetstuk ontbrak om van de vijverschaar een tang te maken. Dit gelijk binnen 15 minuten via mail met foto erbij gemeld aan Frank. Alles zat verpakt in zwart krimpfolie waardoor niet te zien was dat de blisterverpakking van Duo pond tool al geopend is geweest. Leek erop dat een gebruikt incompleet artikel is geleverd. Na herhaalde mails en uiteindelijk zelf maar achteraan gebeld een mail ter bevestiging ontvangen dat Frank met Velda zou gaan regelen om het missende onderdeel na te sturen. Deze bevestiging op 15 augustus ontvangen. Inmiddels zijn we weer 2 weken verder en je hoort of ziet niets. Erg jammer. Komt op mij over als dozenschuiver zonder ook maar enige service te willen leveren. En waarschijnlijk ook nog eens 2e hands artikelen als nieuw verkopen.

Frank 03-09-2018

Goedemorgen,

Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat je een incompleet artikel hebt ontvangen, dit had beter moeten worden gecontroleerd in ons magazijn. Wij waren in de veronderstelling dat je het onderdeel al had ontvangen, deze is namelijk rechtstreeks vanuit Velda verstuurd. Toen bleek dat dit niet zo was, hebben we direct gevraagd of Velda het onderdeel opnieuw kan versturen. Deze zou je binnen enkele dagen moeten ontvangen. Excuses voor het ongemak! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Put 03-09-2018

Inderdaad afgelopen zaterdag het onderdeel ontvangen.
Om het dan helemaal compleet te maken; er is een gebruikt opzetstukje nagestuurd. Maar ach er was in eerste instantie toch al een gebruikt artikel geleverd.

En daar wordt met geen woord over gerept van de zijde van Frank.nl

Conclusie:
Als je nieuw artikel besteld krijg je gebruikt artikel geleverd dat is me nu wel duidelijk.

Prima service! Mijn oordeel blijft zoals die is!

optioneel 29-08-2018 Via de website gekocht

Foute levering, verkeerde info retour, afhandeling te traag

Verkeerd item geleverd / verkeerde info bij retour / termijnen niet zoals beloofd / afhandeling retour duurt te lang

1. Bij bezorging blijkt een verkeerd item geleverd. Er zit een 'gerelabelde' stikker op waardoor het bestelde item [dat niet op voorraad is] in de vorm een item van een ander type wel 'geleverd' wordt. Terwijl duidelijk op de verpakking te zien is dat het om een ander type gaat.

2. Daarover gebeld ivm. retour en de toezegging gekregen dat het bestelde item binnen 2 dagen beschikbaar zou zijn [ dan verwacht ik dat de door Frank.nl gemaakte fout dus binnen 2/3 dagen is opgelost. Echter, dit blijkt uiteindelijk niet het geval [staat een week later nog in backorder].

3. Retourzending via DPD is een uitdaging op zich omdat pakketshops van DPD vaak gesloten zijn wegens vakantie zonder dat dit te zien is op website van DPD of het pakketpunt.

4. Bij aankoop heb je als klant het vertrouwen dat je na betaling het bestelde item ontvangt. Je betaalt eerst en dan pas ontvang je je bestelling. Bij de retourzending ligt dat wat Frank betreft anders. Waar eerst de indruk wordt gewekt dat de fout snel hersteld zal worden blijkt dat eerst gewacht wordt op de retourzending. Deze arriveert niet standaard de volgende werkdag maar " Vanaf het distributiecentrum van DPD duurt het gemiddeld nog 3 dagen voordat uw retour wordt bezorgd in ons magazijn. Daarna zal deze door ons verwerkt worden."

5. vervolgens blijkt uit de email bij ontvangst in Groningen dat het tot 14 dagen kan duren voordat de retour in behandeling wordt genomen:

"Uw retour naar Frank met ordernummer 1234567 is aangekomen in ons magazijn in Groningen!

Soms ontvangen we enkele honderden retouren op een dag, het kan daarom maximaal 14 dagen (vaak sneller) duren om uw retour te behandelen en eventueel uw aankoopbedrag terug te storten op uw rekening."

6. Bij de twee telefoongesprekken, waarbij ik uitleg dat het bestelde item nodig is voor de verzekering en het ontbreken van het bestelde het gebruik in de weg staat, steeds een reactie met 'teflon coating'. Waarbij de "het is inderdaad niet goed gegaan", "het is inderdaad erg vervelend", "het product blijkt even moeilijk leverbaar" en "dit is nu eenmaal onze procedure" niet van de lucht waren. Gezien de reacties vanuit Frank op andere reviews verwacht ik dat bij een reactie op deze review niet anders gaat ;-)

Het was deze rit een opeenstapeling van dingen "die even niet goed zijn gegaan" en aan het lijntje houden. Zo kun je als bedrijf meerdere beloftes doen, deze steeds niet nakomen, niets oplossen en mensen aan het lijntje houden, daar houden wij van !

Frank 30-08-2018

Goedemorgen,

Bedankt voor je waardevolle feedback. Een verkeerd artikel leveren is absoluut niet handig, excuses hiervoor. Als het vervolgens lang duurt voordat het juiste item is geleverd, kan ik me voorstellen dat dit ontevredenheid opwekt. Ik kijk graag hoe we je nog tegemoet kunnen komen, maar helaas kan ik niet achterhalen over welke bestelling dit gaat. Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Gioia 28-08-2018 Via de website gekocht

Maanden gewacht en bij retour hele rekening betalen

Bijna 2 maanden op de bestelling moeten wachten en inmiddels had ik het al elders besteld gezien ik steeds geen reactie kreeg van deze verschrikkelijke rotwinkel. Producten dus bij uiteindelijke ontvangst retour gedaan. Maarrr nu krijt ik van afterpay nog steeds de volledige rekening toegestuurd. De retourproducten zijn door Frank nooit van de rekening gehaald. Wat een slechte winkel. Heb ze gebeld gemaild en niemand daar die me helpt.

Frank 29-08-2018

Beste Gioia,

Bedankt voor je beoordeling. Ik heb je bestelling gevonden, en zie dat er iets is misgegaan bij het annuleren van de AfterPay factuur. Dat is niet handig, excuses hiervoor! Ik heb dit direct voor je rechtgezet, de volledige factuur is nu geannuleerd. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Gioia 30-08-2018

Beste,
Ik heb nu inderdaad een annuleer van Frank.nl gelegen. Echter staat op deze invoice alleen de annulering van €0,90. Ik heb totaal aan afterpay €80,90 moeten betalen omdat er 1e en 2e herinnering eroverheen zijn gegaan. Deze zijn eroverheen gekomen omdat ik destijds voor de 1e herinnering al de producten retour heb gedaan. Heb toen met 1 van jullie medewerkers gesproken en die had mij verteld dat zij inderdaad toen de producten niet als retour hadden gedaan en zij met afterpay zouden bespreken dat dit hun fout uit jullie kant was en de rekening bij afterpay daardoor niet meer zou bestaan. Toen de 2e herinneringkosten erbij kwamen realiseerde ik mij pas dat dit dus vanuit jullie kant nooit gedaan is.
Met een annulering van €0,90 op de invoice lijkt mij dit probleem niet opgelost.

Frank 30-08-2018

Hoi Gioia,

In het mailtje dat je hebt ontvangen, staat inderdaad dat alleen de transactiekosten zijn gecrediteerd. Dit komt omdat de artikelen uit je bestelling al waren geannuleerd bij het verwerken van de retourzending (waarbij het annuleren van de AfterPay factuur is misgegaan). Ik kan je verzekeren dat gisteren de volledige factuur is geannuleerd. Dit kun je terugzien als je inlogt op AfterPay. Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

wilmink 28-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekend.

Prima servies , gisteren om 22.00 uur besteld, vandaag 10.00 uur bezorgt. Steeds goede mailing over waar het product zich bevind. Top.

Ugur 25-08-2018 Via de website gekocht

Bedrogen door frank.nl

Ik heb op 22-08-18 twee producten besteld, Razer ornata chroma destiny 2 toetsenbord + razer vespula v2 gaming muismat. Vandaag 25-08-18 kwam de bezorger eindelijk langs, tot mijn verbazing kwam hij maar aan met 1 pakket (muismat). De toetsenbord zou eigenlijk al de volgende dag binnen moeten komen, maar tot nu toe nog niks ervan ontvangen. De muismat bleek ook al geopend en stoffig van binnen.
Voel me belazerd door frank.nl ik dacht dat ik een nieuw en gesealed product had aangeschaft. Graag zou ik willen dat iemand van frank.nl met mij comtact opneemt.

Frank 28-08-2018

Hoi Ulgur,

Bedankt voor je recensie. Vervelend dat de afhandeling van je bestelling niet naar wens is verlopen. Het is beslist niet de bedoeling om je te belazeren, of om je dit gevoel te geven. We zouden daarom inderdaad graag even contact met je willen opnemen. Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Dan gaan we direct op zoek naar een gepaste oplossing. Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Frank 28-08-2018

Hoi Ulgur,

ugur 28-08-2018

ordernr. 2322015

Toetsenbord is ondertussen wel binnen gekomen.
Alleen muismat is het probleem.
Waarschijnlijk heb ik een product ontvangen die door iemand anders retour is verzonden, en aan mij weer als nieuw is verkocht.

M Verkerk 24-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Ben ongelooflijk snel en erg goed geholpen. Er is mij bij deze winkel echt service verleent. Ik vind het een aanrader!

Astgik 23-08-2018 Via de website gekocht

Dromen zijn geen bedrog.

Makkelijke website, snelle betaling, attend, snel en op tijd geleverd, kwaliteit en prijs 1 op 1.
Geleverd compact en alles in orde.
Dank God Zeer tevreden en gelukkig.
Een dikke bewondering. Ook de prullenbak is voor mij ergonomisch passend en makkelijk alles in een druk op pedal, afleren van de oude en gelukkig afval scheiden, krijg ik plezier. Kortom Dank Frank.

Rik R 23-08-2018 Via de website gekocht

perfecte service

Bestelling goed ontvangen en reeds gemonteerd.
Donderdagavond om 10u30 besteld, zaterdag namiddag om 18 uur geleverd
Tot een volgende bestelling,

Cees 22-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Na een bestelling geplaatst te hebben direct op de hoogte gesteld aangaande de voortgang bestelling van het product. Kan het product vrij snel volgen aangaande de aflevering. Voor mij een prima vertrouwbaar bedrijf zonder no nonsens. M.a.w. zeer betrouwbaar en levert exact de bestelde goederen in originele verpakking.
Alleen maar positief respons.

Mvg
Cees Stok

Caroline 17-08-2018 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

duidelijke site en info. Vandaag besteld, de dag nadien reeds geleverd. Perfect product zoals omschreven, goede kwaliteit -prijsverhouding. Prima service.

Joanna 14-08-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldige ervaring.

Bestelling op zondagavond gedaan, maandag al in huis. Goederen perfecte kwaliteit, afhandeling van de bestelling verzorgd tot in de puntjes. Zal deze webshop zeker weer gebruiken.

Cor van der Will 14-08-2018 Via de website gekocht

Prima en snelle service

Goede prijs / kwaliteit. Snelle levering precies volgens afspraak. Bij het zoeken naar het artikel kwam de webshop direct naar voren.

Niek Brokx 13-08-2018 Via de website gekocht

Gekozen product niet voorradig was, toch snel geleverd.

Duidelijke website.
Gekozen product ( ventilator ) was niet voorradig gezien de grote vraag i.v.m. de hoge temperaturen.
Goed geinformeerd over de status van levering.
Alsnog verrassend snel geleverd.

Marieke 11-08-2018 Via de website gekocht

voldoet niet aan verwachting

Ik heb bij Fietsmand-expert.nl een fietsmand besteld omdat deze de volgende dag geleverd kon worden en ik de fietsmand met spoed nodig heb. Echter nu al 3 dagen achter elkaar een mail gehad met uitgestelde leverdatum, waarbij ik dus kennelijk geen garantie heb op levering op de aangegeven dag. De website zou bovendien actuele voorraadgegevens moeten weergeven, dit is dus niet het geval.Ben hier zeer ontevreden over en ga mijn bestelling annuleren.

Frank 11-08-2018

Hoi Marieke,

Wat jammer dat we je fietsmand niet hebben kunnen leveren op het moment dat we dit hadden verwacht. Ik heb je bestelling gevonden, en zie dat de voorraadstatus bij ons op de website in dit geval inderdaad niet correct was. Volledig begrijpelijk dat je hier niet tevreden over bent, excuses voor het ongemak! De bestelling is geannuleerd en het aankoopbedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is betaald. Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Robert 10-08-2018 Via de website gekocht

beschadigde fietspomp ontvangen

Maandag 30 juli een dure fietspomp besteld. Dinsdag 31 juli s’avonds 1930 geleverd.
Bij openmaken van de doos trof ik een fietspomp aan die volgens mij ergens langsgeschuurd is geweest zoveel schade constateerde ik.
Meteen telefonisch contact gezocht met Frank en legde de dame aan de andere kant van de lijn uit dat ik er met mijn verstand niet bij kon dat zoiets opgestuurd kon worden,
Antwoord was : meneer als u niet meer informatie geeft dan kan ik u niet verder helpen.
Nee Frank zo ga je dus niet om met jouw klanten. Nu afwachten wanneer dit afgehandeld word. O ja 1 augustus teruggestuurd en daarin werd ik dmv e-mails goed op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevond. Nu een week verder maar moet nog een week wachten.

Frank 11-08-2018

Beste Robert,

Wat vervelend dat je een beschadigde fietspomp hebt ontvangen, sorry hiervoor! In het geval van een beschadigde levering, kunnen wij dit het beste oplossen aan de hand van foto's waar de schade op te zien is. Ik zie in een notitie bij de bestelling staan dat je niet de mogelijkheid had om deze te versturen. Dat er is gezegd dat we je dan niet kunnen helpen, is beslist niet de bedoeling. Ik zie dat mijn collega een mailtje heeft gestuurd met de retourinstructies. De retourzending is op 2 augustus in ons magazijn aangekomen. Vanaf dat moment kan het maximaal twee weken duren voordat de retourzending wordt verwerkt en het aankoopbedrag wordt teruggestort. Vaak gebeurt dit sneller. We houden je op de hoogte van de status per e-mail. Mocht je overige vragen hebben, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Robert-John 11-08-2018

Beste medewerker van Frank,

Ik heb zeker foto’s gemaakt van de beschadigde fietspomp.
Mij is niets verteld over foto’s die ik mee moest sturen.
Ik kan dan ook niet begrijpen dat er een notitie is gemaakt dat ik deze niet kon meesturen. Maar als u deze wilt dan kan ik u deze toesturen. Ik neem aan dat dat via een e-mail kan.
Ik hoor graag van u.

Robert Bronswijk

Leo 09-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Ik was via een bepaalde site aan het zoeken voor mijn product en kwam daarbij op deze webshop uit. En omdat ik uit ervaring weet dat het dan veilig en vertrouwd is, heb ik mijn bestelling via deze webshop gedaan.
De service was uitstekend en de levering de volgende dag. Beter kun je het niet hebben, toch?
Ik ben dus zeer tevreden met deze webshop en zal, indien nodig, daar een volgend product zeker weer bestellen. Top hoor!!!

A.Slotboom 09-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

FRANK heeft een goede en duidelijke website en concurrerende prijzen. De levering was zoals afgesproken.

wat wordt hiermee bedoeld ?? 09-08-2018 Via de website gekocht

Prettige webwinkel om zaken mee te doen.

Bij de webwinkel van Frank Tassen in Groningen heb ik maandag een set fietstassen, merk AGU* , besteld. Een dame van de sales van Frank heeft zorgvuldig uitgezocht of deze tassen voldeden aan mijn wensen , o.a. of ze los van elkaar te gebruiken zijn, hoe globaal de indeling was, enz.
Toegezegde levering de volgende dag. En jawel hoor, dinsdag, begin van de middag, stond onze vaste bezorger van PTT Post met het pakket voor de deur. Prima.
Vanavond , woensdagavond ca. 19.00 - 20.00 heb ik nog weer contact gehad met Mw.Jael (?), een dame van Frank, die ook zeer hulpvaardig was en op mijn verzoek mij per omgaand per mail instrueerde hoe te handelen bij het insturen van een review via kieskeurig.
Daarom een dikke negen voor Frank.
AFZ:
Dick Hes
te Valburg.

Mariska 08-08-2018 Via de website gekocht

Echt ongelooflijk goede service!

Was mijn eerste bestelling bij Frank (weerstation.nl). Super snel geleverd en bij telefonisch contact netjes te woord gestaan! Goed telefonisch bereikbaar, zelfs op zaterdagavond tot 19uur!

Erik 07-08-2018 Via de website gekocht

Jammer Frank, gemiste kans !

Ondanks de reviews toch een bestelling geplaatst bij Frank omdat het artikel op voorraad is en er snel geleverd zou worden. Zondag besteld en nu al(dinsdag) een mail dat het artikel niet voorradig is en ze dus niet weten wanneer er geleverd gaat worden. Ik heb er nu al spijt van dat ik besteld heb bij Frank. Allemaal mooie verhalen op hun website maar als het er op aankomt kunnen ze niet leveren wat ze beloven. Ik ga morge contact opnemen om mijn geld terug te vragen

Hoi Erik,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het artikel dat je hebt besteld niet voorradig blijkt, excuses hiervoor! Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Dan gaan we dit direct oplossen. Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Annemarie 07-08-2018 Via de website gekocht

Slechte levering en service

Ik heb 30 juli een zwembad met afdekzeil besteld, omdat deze op voorraad was. Zou 4 augustus geleverd worden. Maar krijg alleen maar mailtjes dat de het product niet geleverd kan worden. Iedere dag weer. Zelf al geprobeerd te bellen, om de bestelling te annuleren, maar ik kom er niet door (irritant muziekje) en al 4 mails gestuurd, maar geen reactie. Ik heb al betaald, maar zie het somber in. Ik wil gewoon mijn bestelling annuleren, zoals je in een andere shop ook kunt, maar dat kan hier niet. Waardeloos. Koop hier nooit meer iets.

Beste Annemarie,

Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je zwembad niet is geleverd op het moment dat we dit hadden verwacht, excuses hiervoor. Tijdens drukke uren kan de wachttijd inderdaad oplopen, we doen ons best om iedereen zo spoedig mogelijk van dienst te zijn. Je bestelling annuleren is uiteraard geen probleem, zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Dan maak ik het direct in orde. Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Schol 07-08-2018 Via de website gekocht

uitstel =afstel?

Iets besteld bij Frank.nl speciaal vanwege de snelle levertijd ( product had ik snel nodig). Sinds een week krijg ik elke dag een automatische mail dat de levertijd weer een dag later wordt verwacht. Dan schep je eerst verwachtingen en daarna teleurstelling. Ik houd nl. rekening met besteltijd ivm afwezigheid bij levering. Op een mail geen antwoord, zojuist 12 minuten gewacht op een " zo snel mogelijke" reactie die niet komt. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, dit is slechte service terwijl ze het misschien goed bedoelen.

Goedemorgen,

Bedankt voor je recensie. Vervelend dat je telkens een geautomatiseerde e-mail krijgt met een gewijzigde leverdatum, dat is niet de bedoeling. Helaas kan de wachtrij aan de telefoon tijdens drukken uren behoorlijk oplopen, excuses hiervoor. Ik kijk graag voor je wat er aan de hand is zodat we dit meteen kunnen oplossen. Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Dennis 03-08-2018 Via de website gekocht

Duurt lang

Al meer dan een anderhalve week geleden besteld nog steeds niets ontvangen.
Leveringstijd is al meerdere keren verlaat

Geen reactie op emails

Frank 06-08-2018

Beste Dennis,

Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat we je pakket niet hebben kunnen afleveren op het moment dat we dit hadden verwacht. Excuses hiervoor! Ik kijk graag voor je wat er aan de hand is, zodat we dit direct kunnen oplossen. Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Annelies 03-08-2018 Via de website gekocht

product niet in voorraad maar wel al betaald

wij hebben een zwembad besteld met afdekzeil voor ons dochtertje haar verjaardag
ik ontvang een mail dat het afdekzeil vandaag geleverd wordt, maar van het zwembad stond er niets bij dus heb ik gebeld naar frank.nl
ze gingen het bekijken en een mail sturen met meer nieuws, nu blijkt dat het zwembad niet meer voorradig is, waarom verkopen ze het dan. er stond op de website leverdatum vrijdag of zaterdag.
en nu staan we daar met enkel een afdekzeil als cadeau, leuke verjaardag voor het kind!
ik koop nooit meer bij frank.nl

Margret 03-08-2018 Via de website gekocht

Dik tevreden

Wij zijn heel tevreden over het bestelproces. De communicatie, de levertijd en ook over het product. Ook de prijs / kwaliteitverhouding van het product lijkt ons prima
We hebben kort na elkaar dezelfde Bestron DDF35Z burauventilator bij Frank
Hierover werd beide keren correct gecommuniseerd en ze hebben zich aan de afspraak gehouden. Top!

boosman 02-08-2018 Via de website gekocht

niet tevreden

par dagen geleden een bestelling via website gemaakt, alles betaald... tot vandaag geen informatie om mijn bestelling dus ik heb zelf gebeld... artikel niet op voorraad maar vandaag is leverdatum... dus ik wilde graag mijn geld terug ontvangen... mijn eerste ervaring met Frank is niet positief... ik heb eerste en laatste keer dar iets gekocht... echt jammer... vier dagen voor niks wachten... medewerkers via telefoon aardig, graag helpen, ik moest lange tijd op de lijn wachten maar begrijp ik dat misschien druuuuuk is bij Frank ...

Frank 02-08-2018

Goedemiddag,

Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je eerste ervaring met onze webshop negatief is. Excuses voor de vertraging in de levering. Ik wil graag voor je kijken of ik iets voor je kan betekenen, zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Dees 01-08-2018 Via de website gekocht

Frank.nl

Over frank.nl
Een week naar mijn bestelling en 3x gebeld te hebben kreeg ik een mail dat ze geen voorraad meer hadden heb ik me geld terug gehad.
Werd er niet vrolijk van.

Frank 02-08-2018

Goedemorgen Dees,

Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat het product dat je had besteld, toch niet leverbaar blijkt te zijn. Dat is slordig van onze kant, excuses hiervoor. Mocht je overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Marc van Leent 01-08-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Eerst beloven ze dat je de volgende dag de spullen in huis hebt (fietshelm en handschoenen). Ruim op tijd voor je vakantie. Daarna sturen ze een mail dat het toch een week gaat duren. Waardeloos!

Frank 01-08-2018

Hoi Marc,

Bedankt voor je beoordeling. Ik heb je bestelling gevonden in ons systeem. Ik zie dat deze afgelopen zondag is geplaatst, op dat moment werd op de website aangegeven dat je bestelling naar verwachting vandaag geleverd zou worden. Helaas blijkt de aanlevering vanuit onze leverancier langer te duren dan van tevoren gepland, waardoor er een vertraging is ontstaan. Op dit moment verwachten we je bestelling aankomend weekend bij je af te leveren. Excuses voor de vertraging. Mocht je overige vragen hebben, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Carola 31-07-2018 Via de website gekocht

Service en dingen.kloppen niet wat ze beloven

Ik heb een torenventilator besteld en ook meteen betaald . Netjes een.mail ontvangen met dat de bestelling wordt verwerkt.
Binnen 24 uur want deze was op voorraad !!! Niet dus kreeg een.mail dat de leveringsdatum is veranderd en dat de bestelling 2 dagen later zou komen 2 dagen.later niets ontvangen kreeg een.mail met wederom met een datum ook toen geen pakket ontvangen . Vervolgens maar gebeld me geduld was op aan het raken !!!!
Daar snapten ze er ook niets meer van hoe dit allemaal tor nu toe verloopt .
Gisteren een 3e mail ontvangen met daar in dat ze niet konden zeggen wanneer me bestelling kon worden bezorgd 😠😠😠😠😠frustratie had ik net zo goed naar de media markt of een andere zaak kunnen gaan ik bestel dus nooit meer wat bij deze frank .nl
Komen nier waar wat ze beweren

Frank 31-07-2018

Hoi Carola,

Bedankt voor je recensie. Wat jammer dat je torenventilator nog niet is geleverd, excuses hiervoor. Doordat er afgelopen week een recordaantal ventilatoren zijn besteld, verloopt de levering hiervan inderdaad wat minder soepel dan gewenst. We kunnen echter wel voor je achterhalen wanneer de verwachte leverdatum op dit moment is. Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Dan zoek ik het direct voor je uit. Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Marianne 27-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, prima prijs!

had voor Frank gekozen omdat ze goede recensie hadden en snelle levertijd PLUS beste prijs. Is goede beslissing geweest. Zeer snelle levering en prima artikel

WHAW 27-07-2018 Via de website gekocht

Slechte levering

Bij bestelling van het product werd aangeven dat het op voorraad was. Levering volgende werkdag. In plaats daarvan een mail ontvangen dat de levering een dag was opgeschoven. Gebeld en gevraagd naar de reden. De medewerker had geen goed verklaring en snapte het zelf ook niet. Maar ik kon er van uitgaan dat het product zeker de volgende dag geleverd zou worden. Er waren er ruim op voorraad. Op de bewuste vrijdagochtend weer een zelfde mail: levering weer uitgesteld... vandaag maar weer bellen...

Frank 30-07-2018

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat de levering van je bestelling zo moeizaam verloopt. Excuses hiervoor. Als je pakket nog steeds niet is geleverd, zou je dan hieronder willen reageren met je ordernummer? Mocht je overige vragen hebben, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Joop ten Hag 26-07-2018 Via de website gekocht

Super vlotte en correcte service

Kwaliteitsprducten die snel geleverd worden! Boven € 20,- geen verzendkosten! Bij deze organisatie klopt alles! Heel plezierig kopen!

KvdP 26-07-2018 Via de website gekocht

Slecht voorraad beleid

Producten waren aangegeven op vooraad op de webshop, zonder email bestelling geanuleerd ivm niet leverbaar. Kan gebeuren, helaas slecht beleid.

Frank 26-07-2018

Goedemiddag,

Bedankt voor je review. De voorraadstatus op onze website was jammer genoeg niet correct. Ik ben volledig met je eens dat dit slordig is, excuses hiervoor. Je kan de mail waarin je verder wordt geïnformeerd ieder moment in je inbox verwachten. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

anoniem 26-07-2018 Via de website gekocht

Een pakketje smiddags besteld en de volgende dag geleverd en dat terwijl het bedrijf zelf in een verhuizing zat.. da's toch knap!

Wendy 26-07-2018 Via de website gekocht

Geen reactie op mails?!

Ik heb 19 juli een wicked kratmand besteld, volgens de site zou hij 21 juli geleverd worden!
Gelijk na bestelling/betaling kreeg een mailtje dat de leverdatum nog niet bekend was en ik daar snel bericht over zou krijgen?!
Tot nu toe nog niets ontvangen?!
Áls ik dat geweten had had ik hem wel gewoon in de winkel gekocht voor een paar euro meer want ik had hem 22 juli nodig voor een cadeau.
Nu al 2 mailtjes gestuurd met de vraag wanneer hij geleverd wordt en nog steeds geen reactie terug.

Frank 26-07-2018

Beste Wendy,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet is geleverd op het moment dat je dit had verwacht. Ik heb je order teruggevonden in ons systeem, en zorg dat je zo meteen een reactie op je e-mails krijgt. Excuses voor de vertraging! Mocht je overige vragen hebben, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.