Frank.be - Reviews & Ervaringen

6,7 Lees 250 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Frank.be.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

6.7

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Review criteria:

  • Goed
  • Voldoende
  • Goed

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Gerard 22-06-2018 Via de website gekocht

Leverdatums met korrel zout nemen....

Algemene score

6,0
Had op maandagmiddag 3 artikelen besteld, waarbij er stond levering waarschijnlijk dinsdag.
Dinsdag kreeg ik op de site te zien dat het woensdag zou worden. Gevraagd waarom dit dan opeens later is, maar op mijn vraag geen reactie ontvangen. Kreeg wel automatisch mail waarin levertijd gewijzigd was. Echter, op woensdag stond er wederom dat de levering naar donderdag ging, en een artikel waarschijnlijk zelfs vrijdag zou worden. Nogmaals een mail gestuurd op donderdag ochtend, aangezien ik op woensdag geen track en trace van TNT gekregen had, wat in mijn bevestiging stond. Kreeg toen via hunzelf een track en trace, waarbij toch alles geleverd werd vandaag, met 2 verschllende leveringen. Het pakket gekregen, op zich prima, geen klachten over. Alleen als ik op de site kijk, staat er bij sommige artikelen nog steeds, Voor 21.00 besteld, morgen geleverd....en dat vertrouw ik niet .
En waarom geen mail terugsturen als ik iets vraag?
Of ik hier nog iets bestel.......geen idee.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Onvoldoende
Onvoldoende

Reageer

Fien van Tongeren 18-06-2018 Via de website gekocht

Onbereikbaar, slechte service!

Algemene score

1,0
Na 6x een gewijzigde leverdatum, geprobeerd contact te zoeken via de mail als je dan na een week nog geen reactie hebt probeer je maar eens contact op te nemen met de helpdesk. (We zijn inmiddels een maand verder) Na lang volhouden aan de telefoon eindelijk iemand te pakken, de bestelling maar geannuleerd. Geen vertrouwen meer in deze webshop!

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Frank 19-06-2018

Dag Fien,

Bedankt voor je review. Dit is inderdaad niet goed verlopen, het is niet de bedoeling dat de leverdatum meerdere keren wordt gewijzigd. Onze excuses voor het ongemak! We zullen dit meenemen als feedback. Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan horen we dit graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Henriëtte Purmer 16-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige overzichtelijke en prettige site!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
De webshop van Frank.B.V is zeer duidelijk, heel divers, en uitgebreid.
Had nog nooit van deze site gehoord maar door Google er op uitgekomen, ook omdat hun prijzen lager zijn voor precies het zelfde artikel dan bij andere webshops. Ik zal hun site dan ook regelmatiger gaan bezoeken.
Mijn bestelling van de Inventum airfryer GF250HL liep iets vertraging op door de bezorgservice, maar werd mij meteen gemeld via een e-mail, en is daarna dik in orde gekomen.

Pluspunten

  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Goed

Reageer

Nelly 16-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Schroom niet bij Frank een bestelling te plaatsen. Bij mij was het artikel beschadigd aangekomen en na telefonisch contact had ik daags daarna een nieuw ongeschonden exemplaar. Vriendelijk te woord gestaan en 100% naar tevredenheid opgelost.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Kirsten 16-06-2018 Via de website gekocht

Levering

Algemene score

2,0
2 paar schoenen besteld in 2 losse bestellingen. Allebei op voorraad. Van beide bestellingen een mail gehad dat het nog minimaal 2 weken duurt voordat deze geleverd worden. Jammer dat er dan wel staat dat ze op voorraad zijn. Had ze dan liever ergens anders besteld.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Onvoldoende
Slecht
Frank 18-06-2018

Dag Kirsten,

Wat vervelend om te horen. Zoals aangegeven op website hebben we momenteel geen voorraad en is de levertijd wat langer. Ik zie inderdaad dat de schoenen later gaan binnenkomen dan op voorhand ingeschat, hiervan hebben we je per mail op de hoogte gebracht. Onze excuses voor de vertraging! Zodra we nieuwe voorraad ontvangen sturen we de schoenen direct op. Mocht je nog overige vragen hebben dan horen we dit graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Ardi 15-06-2018 Via de website gekocht

Tis stil aan de overkant

Algemene score

1,0
Eerste maar zeker laatste bestelling.
Bestelling gedaan van 2 zadels, die op voorraad waren. Na de betaling de mail dat niet volgende dag maar 2 dagen werd geleverd. Daar kon ik nog mee leven. Maar dag later mail dat het dinsdag wordt en misschien nog wel later, en dus gelijk mail gestuurd dat ik van de bestelling afzag.
Tot op heden geen reactie terug en ben niet van plan uren in een wachtrij te staan om met iemand contact te krijgen.
Gelukkig betaal ik altijd met creditkaart

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Frank 15-06-2018

Dag Ardi,

Bedankt voor je review. Helaas zijn de zadels niet direct vanuit voorraad leverbaar, hier zit dus een wat langere levertijd aan verbonden. Dit stond als het goed is ook op de productpagina onder de prijs aangegeven. Wellicht dat je dit even over het hoofd hebt gezien.

Vervolgens is de levertijd inderdaad wel uitgelopen en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Onze excuses voor het ongemak! Ik heb je mail van gisteren zojuist beantwoord en zoals verzocht je bestelling geannuleerd. Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan horen we dit graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

D. Kok 15-06-2018 Via de website gekocht

Er is geen enkele service!

Algemene score

1,0
Mijn bestelling : 2212383. Ik schrijf dit bestelnummer op, omdat ik nu al weet wat de reactie namens Frank.nl zal zijn nl. : stuur je bestelnummer maar op.,vervolgens zullen ze niet reageren. Hoe weet ik dat? Omdat ik een paar weken(!) geleden een bestelling heb geplaatst van een artikel dat op voorraad was en de volgende dag zou worden geleverd. Het enige dat ik de volgende dag kreeg was het bericht dat de besteldatum een dag opschoof. Dit bericht heb ik nog vier keer gekregen en daarna stopte dit. Telefonisch of per mail is Frank niet te bereiken. Tig keer geprobeerd. Ik denk dat ik naar mijn centen kan fluiten.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Frank 15-06-2018

Goedemorgen,

Bedankt voor je feedback. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat de order inderdaad niet bepaald soepel is verlopen. Door een fout stond de voorraadstatus namelijk verkeerd weergegeven. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak!

Daarnaast lees ik dat je niemand te pakken hebt kunnen krijgen. Dat is natuurlijk erg vervelend! Tijdens de openingsuren van de klantenservice zijn we echter altijd bereikbaar. Op drukkere momenten kan de wachtrij enkele minuten oplopen, maar er wordt altijd opgenomen.

Ik heb je zojuist een mail gestuurd met meer informatie. Hopelijk ben je daarmee wat gerustgesteld. Mocht je overige vragen hebben dan horen we dit graag!

René
Klantenservice Frank

Reageer

Kai 11-06-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service afhandeling en een dag telaat geleverd.

Algemene score

2,0
Heb hier een fiets zadel besteld wat allereerst een dag te laat geleverd is. Opzich niet erg maar. Ontvang het zadel (80.- euro) al uit de verpakking gehaald in de doos en mis een bepaald accessoire die niet in de doos zit. Ik gemail/ gebeld konden niets voor mij betekenen zeggen dat het accessoire er niet eens bij hoord te zitten. Ondertussen het fiets zadel al gemonteerd zitten zeggen ze steur maar retour, oja ben het zadel wel minimaal een week kwijt. Terwijl het accessoire gewoon in de webshop te krijgen is. Vind dit een zeer slechte service voor wat lijkt een goede webwinkel.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Onvoldoende
Frank 12-06-2018

Hoi Kai,

Bedankt voor je review. Wat jammer dat je pakketje een dag later is geleverd dan je had verwacht, sorry hiervoor! Helaas kan ik niet achterhalen over welke bestelling dit gaat. Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Dan kijk ik wat ik nog voor je kan betekenen, want het klinkt niet alsof hier de juiste service is geboden. Als je nog vragen hebt dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Daniël
Klantenservice Frank

Kai 12-06-2018

#2216256

Frank 13-06-2018

Ik zie dat het gaat over het ontbreken van zadelvet. We hebben dit besteld en verwachten het rond aankomend weekend bij je te leveren. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag.

René
Klantenservice Frank

Kai 16-06-2018

Nog bedankt voor de naleving. Alleen jammer dat er een negatief review voor nodig is om dit voor elkaar te krijgen.

Reageer

PeterJan 09-06-2018 Via de website gekocht

Doet niet wat men beloofd.

Algemene score

1,0
Na een online zoektocht bij frank.nl terecht gekomen voor een complete hangmat set welke wij als cadeau wilde geven. De kleur die wij graag wilde bestellen stond op levertijd, daarom voor andere kleur gekozen welke de volgende dag geleverd zou worden. Bevestiging dat deze de volgende dag werd aangeleverd ontvangen. Op de dag van levering ontvingen wij bericht dat dit artikel niet op voorraad was, en dat we nog nader bericht zouden krijgen wanneer we dit product wel geleverd zouden krijgen. Uiteraard meteen gebeld, is nooit leuk om op een jubileum met lege handen aan te komen. Frank.nl zegt er niets aan te kunnen veranderen omdat ze het product zelf niet op voorraad hebben. Wij hebben ons ongenoegen geuit dat men suggereert dat iets de volgende dag geleverd wordt, waarvoor je al betaald hebt, om dan op het moment supreme te zeggen dat het niet voorradig is. De order geannuleerd en oldskool winkels langs gegaan om alsnog het cadeau te bemachtigen. Anderhalve week later krijgen we het bericht dat onze bestelling over 3 weken! geleverd wordt?! Terwijl we zowel telefonisch als per mail de order hebben geannuleerd. Opnieuw gebeld en weer tig minuten in de wacht gestaan om te voor de 3e keer deze order te annuleren. Kortom slechte interne communicatie en slechte service, niet oplossing gericht werken. Nu maar afwachten hoe lang het duurt voordat ons geld wordt terug gestort.

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Frank 12-06-2018

Hoi Peterjan,

Bedankt voor je recensie. Zo te lezen is de afhandeling van je bestelling beslist niet verlopen zoals wij graag zouden willen. Excuses hiervoor! Helaas kan ik op basis van deze review niet achterhalen over welke bestelling dit gaat, maar we nemen je feedback zeker mee zodat we onze service kunnen verbeteren. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Daniël
Klantenservice Frank

Reageer

hans 08-06-2018 Via de website gekocht

Te groot geworden?

Algemene score

2,0
projectieklok besteld, vlgs website op voorraad. Mail terug, levering duurt 2-3 maanden. vervolgens binnen 2 weken nog 4 mails waarin wisselende leveringsdata. koop ongedaan mail met klacht. druk bij klantenservice streven naar antwoord binnen 4 dagen. 9 dagen later zonder dat er iets gebeurde mail, status klacht afgehandeld. Als klantenservice het druk krijgt, kan een teken zijn dat er meer een rommeltje is

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Klantenservice

Review criteria:

Onvoldoende
Onvoldoende
Slecht
Frank 12-06-2018

Hoi Hans,

Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat de afhandeling van je bestelling op deze manier is verlopen. De reactietijd ligt op dit moment inderdaad hoger dan de bedoeling is. We doen ons best om dit zo spoedig mogelijk weer op peil te krijgen, zodat we de service kunnen bieden die je mag verwachten. Excuses voor het ongemak! Als je nog vragen hebt dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Daniël
Klantenservice Frank

Reageer

Joyce 08-06-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Mijn bokshandschoenen waren binnen een paar weken kapot en zonder bon maar wel met bankafschrift kreeg ik netjes nieuwe opgestuurd.

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Diana Meijerink 05-06-2018 Via de website gekocht

Rare situatie

Algemene score

2,0
Ik heb een bestelling geplaatst bij Medisch Direct BV en krijg een invoice van Frank BV na betaling. Gisteren besteld, zou vandaag geleverd worden volgens de website.....niets ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar, email antwoord duurt 4 dagen.....wat is dit voor een ongein?? Hier word ik niet blij van!! Niet oké wanneer je medische producten verkoopt!!!

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

JL 04-06-2018 Via de website gekocht

Absoluut geen communicatie

Algemene score

1,0
Op 22/05/2018 besteld: een Studioking WTK75 opvouwbare opnametent.
Was op voorraad en zou na 1 dag geleverd worden. Niet dus.
Blijkt niet leverbaar,kan gebeuren.
Dus bestelling 4 dagen later, via mail, geannuleerd.
Dat is ondertussen meer dan 1 week geleden,maar GEEN REAKTIE.
Ook op nog twee contactberichten wordt er, buiten een ontvangstbevestiging,verder niet gereageerd ! Onvoorstelbaar.
En nog steeds géén terugbetaling natuurlijk.
Zoiets wordt bij andere Nederlandse internetwinkels wel héél anders
aangepakt.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
JL 04-06-2018

90minuten na publicatie van deze review kwam er EINDELIJK bericht van Frank.nl; en nog enkel uren later was het geld al teruggestort.
Neemt niet weg dat meer dan 1 week om op een mail te antwoorden
absoluut onaanvaardbaar is. JL.

Frank 05-06-2018

Goedemiddag,

Bedankt voor je feedback. Goed om te horen dat je ondertussen bent geholpen. Doordat het op dit moment erg druk is, ligt de reactietijd inderdaad hoger dan we zouden willen. Excuses hiervoor! We doen ons best om dit zo spoedig mogelijk weer op peil te krijgen. Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Daniël
Klantenservice Frank

Reageer

JL 04-06-2018 Via de website gekocht

Absoluut gebrek aan communicatie !

Algemene score

1,0
Op 22/05/2018 besteld: een Studioking WTK75 opvouwbare opnametent.
Was op voorraad en zou na 1 dag geleverd worden. Niet dus.
Blijkt niet leverbaar,kan gebeuren.
Dus bestelling 4 dagen later, via mail, geannuleerd.
Dat is ondertussen meer dan 1 week geleden,maar GEEN REAKTIE.
Ook op nog twee contactberichten wordt er, buiten een ontvangstbevestiging,verder niet gereageerd ! Onvoorstelbaar.
Het belangrijkste, communiceren met de klant, wordt dus niet gedaan.
En nog steeds géén terugbetaling natuurlijk.
Zoiets wordt bij andere Nederlandse internetwinkels wel héél anders
aangepakt.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht

Reageer

Tony 26-05-2018 Via de website gekocht

Slechte leverafspraken, de airco is niet te leveren

Algemene score

3,0
Na bestellen zou het met 3/4 dagen binnen zijn maar bij navraag bleek na een week dat de airco niet te leveren is. Ze weten ook niet wanneer deze te leveren is?

Review criteria:

Voldoende
Onvoldoende
Slecht
Frank 28-05-2018

Beste Tony,

Wat vervelend om te horen! Ik kan op basis van alleen je voornaam helaas geen bestelling terugvinden in ons systeem, ik begrijp echter dat er vertraging is ontstaan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak! Mocht je vragen hebben dan horen we dit uiteraard graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Gerrit 17-05-2018 Via de website gekocht

In mijn ogen onvoldoende begrip voor de klant.

Algemene score

1,0
Naar mijn mening heeft deze webwinkel in april 2018 onjuiste informatie op de website staan. Een tas met een inhoud van 15 liter staat sinds 17-5 niet meer op de website met een inhoud van 18 liter. Ik heb Frank daarop een aantal keren gewezen (sinds 26-4).

Ik spreek met Frank over de verkeerde tassen die ze mij hebben gestuurd (15 liter ipv 18 liter). Ga de volgende dag, Koningsdag, op vakantie en besluit de tassen terug te sturen, omdat retour binnen 14 dagen moet plaats vinden en ik meer dan 14 dagen op vakantie ga. Kon geen contact opnemen met de klantenservice, was gesloten. Gelukkig was het POSTNL punt wel vroeg die dag open. Ik heb het pakket zelf teruggestuurd. Dat kon helaas niet anders.

De koopsom heeft Frank netjes terugbetaald.
Het heeft naar mijn mening erg lang geduurd voordat Frank de website heeft aangepast.

Terugbetalen van de verzendkosten vanwege een verkeerd artikel kan niet volgens de regels van Frank. Iedere keer wordt mij daar op gewezen door Frank. Ik had contact op moeten nemen met de klantenservice (zie niet open was) Begrip tonen voor de klant lijkt, helaas, onmogelijk. Heb daar net ook weer contact over gehad. Ze kunnen niet afwijken van hun systemen is de mededeling. Als ik een ander artikel bestel kunnen ze korting geven. Maar ik heb op dit moment niets nodig.

Ik vind het jammer dat Frank geen begrip heeft voor de klant en niet € 6,95 aan mij wil betalen.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Goed
Slecht
Goed
Frank 21-05-2018

Dag Gerrit,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat het zo is gelopen! Ik zie dat de informatie op de website juist is, maar dat je door een fout een verkeerd artikel hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hier per mail en telefoon inmiddels uitgebreid contact over gehad. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit graag!

René
Klantenservice Frank

Reageer

WZ 17-05-2018 Via de website gekocht

Perfekt ! ALLES , de website, communicatie, en levering !!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Perfekt ! Alles klopt, de website, de communicatie, de levering en ook nog eens de bestelde Strovels klompen ! Ga zo door, ik ook !

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Egbert 16-05-2018 Via de website gekocht

Maken beloofde levertijden bij lange na niet waar

Algemene score

1,0
Op basis van informatie op de websiite zou ik dit artikel op 12-5 in huis hebben gehad. Met die reden ook bij Frank besteld, zodat ik mijn artikel (moederdagcadeau) op tijd in huis zou hebben. Nu noodgedwongen nog andere/extra cadeaus gekocht. Dit was mijn eerste ervaring met Frank en gelijk een slechte. Ik was ook liever voor een bij mij bekende webshop gegaan, maar die hadden allemaal langere levertijden, maar uiteindelijk waren die achteraf sneller geweest, dus baal ervan bij Frank besteld te hebben. Ik verwacht dit in de toekomst ook niet snel weer te doen.

Review criteria:

Slecht
Onvoldoende
Slecht
Frank 17-05-2018

Dag Egbert,

Wat vervelend om te horen! Ik kan op basis van alleen je voornaam helaas geen bestelling terugvinden in ons systeem, ik kan dus niet precies zien wat er is gebeurd. Ik begrijp echter dat er vertraging is ontstaan, dit is uiteraard niet de bedoeling! Onze excuses voor het ongemak! Mochten we desondanks toch nog iets voor je kunnen doen dan horen we dit uiteraard graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Gruijters 15-05-2018 Via de website gekocht

Keurige klantenservice!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik kocht online bij tuinhuis-experts van frank.nl In het begin was ik onzeker omdat ik deze webshop niet goed kende. Ons tuinhuis werd prima, onbeschadigd, op de afgesproken tijd geleverd. Alleen ontbrak de dakgootset. Welke wel in de beschrijving genoemd stond. Echter bleek dit een foutje en niet inbegrepen. Toch werd door de klantenservice aangeboden om een dakgootset kosteloos na te sturen. Dat is nog eens Service met een hoofdletter S!

Pluspunten

  • Klantenservice

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Goed

Reageer

Mayita 06-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Een gebruikersvriendelijke site, geweldige service en vooral zeer betrouwbaar.
Indien je artikelen retourneert wordt je up to date gehouden betreffende de afhandeling hiervan. Chapeau!

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Goed

Reageer

Anne Voss 04-05-2018 Via de website gekocht

Alles goed.

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik heb badminton schoenen gekocht.

Goede beschrijving op de website.
De schoenen waren precies zoals op de website aangegeven.
Ben tevreden.

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

H.Phielix 01-05-2018 Via de website gekocht

TOP

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zeer tevreden over de service. Artikel van prima kwaliteit. Goed verpakt en zeer vlot ontvangen. De communicatie over de bevestiging van de bestelling en de daarop volgende communicatie over de verzending en ontvangstdatum is perfect en direct. Je weet waar je aan toe bent.
Het was mijn eerste bestelling maar beslist niet de laatste.
Kortom, een echte aanrader.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

katrien 29-04-2018 Via de website gekocht

Prima klantendienst.

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
De klantendienst is telefonisch vlot bereikbaar en helpt onmiddellijk bij het ingeven van de bestelling wanneer er zich online een probleem voordoet. Zelden zo'n flexibele en service gehad.

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Jim 27-04-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Goede service en de kwaliteit van de producten is volgens verwachting. Ook tevreden over de klantenservice..

Review criteria:

Goed
Goed
Goed

Reageer

Is bekend 26-04-2018 Via de website gekocht

Zo kan het ook!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Voor het eerst hier via Internet iets gekocht. Goede web en vlotte afhandeling, prima! Regelmaotig contact via e-mail.

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Mischa Boender 19-04-2018 Via de website gekocht

Ik raad dit bedrijf niet aan

Algemene score

1,0
Naar mijn idee houden ze zich niet aan de wettelijke garantie en de fabrieksgarantie van hun leverancier, en als je aangeeft de aankoop ongedaan te willen maken dreigen ze om je een rekening te sturen voor kosten die ze gaan maken. Frank heeft alleen aangeboden om een paar euro te vergoeden, maar dat bedrag dekt niet de kosten die ik zou moeten maken voor een vervangende bijpassende lichtbron.

Volgens zowel de ACM als Consumenten Bond valt een lichtbron die meegeleverd wordt met het product onder de garantie en is er sprake van een ondeugdelijk product als deze binnen een paar maandan na aankoop defect raakt.

Ik heb bij De Geschillencommissie aangeklopt, maar na wat uitzoek werk hebben die mij geinformeerd dat de Lamp-Expert webshop helemaal geen lid is, terwijl Frank dit wel op de website heeft staan. Opvolgend heb ik zelfs nog klacht bij de Europsese geschillencommisie voorgelegd, maar Frank heeft niet de moeite genomen om daarop te reageren.

Naast het negeren van de wettelijke garantie houden ze zich dus ook niet aan hun eigen algemene voorwaarden! Met het weigeren van een kosteloze(!) reparatie of vervanging van het product overtreed Frank dus de wet.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Goed
Slecht
Goed
Frank 26-04-2018

Beste meneer Boender,

Bedankt voor uw review! Wij hebben service hoog in het vaandel staan en vinden het dan ook jammer te vernemen dat u zich daar niet in kan vinden.

Wij hebben op verschillende wijzen aangeboden om het probleem met u op te lossen onder coulance. Helaas kon u zich ook daar niet in vinden.

Dit betekent alleen niet dat de garantievoorwaarden dan anders worden. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak!

Het aanbod om, binnen de grenzen van de redelijkheid, uw kapotte lichtbron onder coulance te vergoeden blijft uiteraard staan. Zoals reeds enkele malen gecommuniceerd. Indien u daar alsnog gebruik van wenst te maken kan u contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Sander
Klantenservice Frank

Reageer

Hilko 20-03-2018 Via de website gekocht

Solide

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Snelle levering en duidelijk contact via mail en ook bij levering brief voor mogelijke opties wanneer het product niet voldoet. Top

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Jonk 19-03-2018 Via de website gekocht

Eerlijk advies, precies op tijd geleverd tegen beste prijs

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Alles ging goed. Een goed en eerlijk advies van de medewerker. Vervolgens ontving ik de juiste versie pomp die ik had besteld en goed ingepakt in het verpakkingsmateriaal vd fabriek. En dat alles tegen de beste prijs

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

willem 19-03-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle afhandeling

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
De bestelling in goede orde ontvangen, en na alles te hebben uitgepakt
en opgezet kan ik zeggen prima werk van jullie.

Ik ga deze 2 (295215: Falcon Eyes) statieven verder klaar maken om de
basisstations, voor mijn VR wereld, hier op aan te passen. Dit schept
vertrouwen.

Willem

Review criteria:

Goed
Goed
Goed

Reageer

Mark 12-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer snel !

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Super snelle afhandeling van mijn bestelling ! Alles correct en zeer vriendelijk ! Zaterdag besteld en maandag in huis !!

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Roelof 11-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Bij mijn bestelling van een TFA Cult wekker bleken 2 AAA batterijen te
zijn bijgesloten waarvan er 1 lekte en gecorrodeerd was.

N.a.v. een bericht mijnerzijds hierover kreeg ik maar liefst gratis 8
Varta AAA batterijen thuisgestuurd.

Prima actie!

Pluspunten

  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Goed

Reageer

Wim 11-03-2018 Via de website gekocht

Bestelling prima afgehandeld

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Bestelling van Topeak vloer fietspomp is prima afgehandeld de na bestelling geleverd en pomp voldoet prima. Kortom helemaal tevreden.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Pep 09-03-2018 Via de website gekocht

Geen duidelijkheid na dagen vertraging

Algemene score

3,0
Als je diameter van je product in de webshop aanpast verandert de levertijd. Dit wordt vervolgens niet aangegeven in de account van je bestelling. Over de levertijd (2 weken) blijft vervolgens dagen lang onduidelijkheid. Iedere dag kreeg ik een mail met verlenging van de levertijd. Na 4 dagen en 2 telefoontjes besloten de koop te annuleren. Daar werd volkomen onverschillig op gereageerd. Zou een mail krijgen met bevestiging annulering. Die kwam niet, waardoor ik opnieuw moest terugbellen en in de wacht staan. Ben van andere webshops meer motivatie gewend. Wachttijd telefonische helpdesk is 5 a 6 minuten. In totaal 4x moeten bellen dus ruim 20 minuten naar wachtmuziekje zitten luisteren.

Review criteria:

Onvoldoende
Onvoldoende
Slecht

Reageer

geen levering en slecht bereikbaar 06-03-2018 Via de website gekocht

slechte service

Algemene score

1,0
ik bestel op zondag 8 gebaksbordjes. Dit nadat ik eerder al had aangeven ze te willen kopen en ik een betaallink ontving. Na drie dagen niks ontvangen . ik moet zelf bellen. Blijken ze niet leverbaar te zijn. ik heb ze wel betaald. Gevolg; geen bordjes, moet er zelf achteraan geen excuus of actieve communicatie niets. ook een kwartier in de wacht gestaan voordat ik iemand te spreken kreeg.

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Slecht
Frank 08-03-2018

Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen allemaal! Ik zie geen naam of ordernummer staan bij deze review en kan dus helaas niet zien wat er precies is gebeurd.

Indien er een leverprobleem is met een bepaald artikel dan proberen wij onze klanten hier altijd van op de hoogte te brengen. Actieve communicatie staat juist hoog bij ons in het vaandel. Mocht dit niet correct zijn gebeurd dan bieden wij hier uiteraard onze excuses voor aan!

De gemiddelde wachttijd bij onze klantenservice ligt doorgaans rond de twee minuten. Dit kan soms iets oplopen, een kwartier is echter extreem uitzonderlijk. Tijdens openingstijden van de klantenservice zult u altijd iemand binnen enkele minuten aan de lijn krijgen. We proberen uiteraard iedereen zo snel mogelijk te helpen! Mocht u dus nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Johny 24-02-2018 Via de website gekocht

Service is top !! TOPPIE

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Pakje ( Ubbink air solar belichtingspomp ) in perfect staat ontvangen.

Vlug (Gisteren besteld en vandaag al geleverd)
Werkt zoals het hoort.

Dus alles perfect in orde.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

sabine 18-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
nu voor de eerste keer besteld maar zeer tevreden in de toekomst zal ik zeker nog gebruik maken van deze site

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Linda Nieman 17-02-2018 Via de website gekocht

ZEER TEVREDEN!!

Algemene score

9,0
Een wandklok besteld, waarvan op de site werd gezegd dat ze stil was. Ik had hierover mijn twijfels... Klok werd, zoals beloofd, de volgende dag geleverd. Deze was in perfecte staat, exact zoals voorgesteld en... geluidsarm! Je hoort echt niks! Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Goed
Uitstekend

Reageer

claeys veronique 17-02-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service

Algemene score

10,0
Voor de 1ste keer op site gekomen voor iets specifieks voor mijn moeder. volledig verrast met de snelle levering, we lagen zelfs nog in bed. Versteld stonden we te kijken naar de koerier met ons pakje. Bedankt. Een site die ik niet zal vergeten.

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Kapstok Rezzo 15-02-2018 Via de website gekocht

Slecht product, geen service, beoordeling niet geplaatst.

Algemene score

4,0
Kapstok Rezzo van € 195 was heel slecht afgewerkt. Lelijke lasnaden, ruw hout, membraam in gat waardoor schroef moest, wat montage lastig maakte. Na een week pas een standaard reactie van klantenservice. Gingen niet in om mij financieel te compenseren. Ik kon het product terugsturen. Vulde (desgevraagd) een slechte beoordeling in over het product en service. Deze werd niet geplaatst.

Review criteria:

Slecht
Slecht
Goed

Reageer

Stef 13-02-2018 Via de website gekocht

Bureaucratie ten top.

Algemene score

3,0
Na 3 maand een lieten stiksels los van een schoen.
Gemaild en foto toegevoegd.
Kreeg reactie terug, stuur maar retour ter beoordeling door leverancier.
Dus de klant wordt opgezadeld met een kwaliteits issue.
Heb de leverancier gebeld, die zegt dat dat Frank bv. beleid is.
Het komt er dus op neer dat ik mijn werkschoenen weken kwijt ben.
Moet maar op mijn sokken aan het werk.
Waardeloze service.
Stuur een paar nieuwe dan krijg je de oude retour.Dat is pas service.

Review criteria:

Goed
Slecht
Goed
Frank 14-02-2018

Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen dat u onze service als zodanig ervaart! Onze excuses voor het ongemak! U hebt vanzelfsprekend nog recht op fabrieksgarantie. Het is standaardprocedure dat de schoenen retour moeten om te achterhalen of het inderdaad een kwaliteitsprobleem is. Hiervoor vragen wij uw begrip! Uiteraard zal de garantiebepaling zo spoedig mogelijk worden afgehandeld. Mocht u tussentijds vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag!

René
Klantenservice Frank

Reageer

Janny Kuiters 13-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig betrouwbaar bedrijf

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Snelle levering van een bestelde Waterman vulpen.
Keurige verpakking en fijn om een mooi cadeau te hebben voor mijn man.
Wordt zéker een schot in de roos👍

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Lida 74 01-02-2018 Via de website gekocht

Slechte klantenservice

Algemene score

5,0
Brievenbus besteld, welke netjes is geleverd, echter geen bevestigingsmateriaal erbij. Daarover gemaild. Zou alsnog toegestuurd worden. Nu ruim 2 weken later nog niets ontvangen..mail wordt ook niet meer beantwoord. Via andere webshop de ontbrekende onderdelen besteld en binne 2 dagen in huis!! Kost mij wel € 12,50 extra. Goede les...voor.mij geen Frank.nl meer. Waardeloze klantenservice. Kon 2 weken lang de postbode opwachten omdat we de brieven bus niet konden plaatsen.

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Goed
Frank 01-02-2018

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb deze kwestie doorgelezen en zie dat er aan onze kant een fout is gemaakt waardoor er geen correcte opvolging is gegeven. Dat mag uiteraard niet gebeuren en we bieden dan ook onze welgemeende excuses aan voor het ongemak! De gemaakte kosten zullen we vergoeding. U hebt een mail ontvangen met meer informatie. Mocht u nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag!

René
Klantenservice Frank

Reageer

lien coolsaet 31-01-2018 Via de website gekocht

verkeerd artikel geleverd

Algemene score

2,0
Ik had 4 artikels besteld. Drie artikels zijn correct, het vierde echter niet. Het artikelnummer staat met een etiket er op geplakt en komt overeen met wat er op de wesbite staat. Het betreft een blauw/witte badmintonzak voor zes rackets met extra opbergruimte. Wat ik heb ontvangen is echter een zwarte zak enkel voor één racket. Stemt totaal niet overeen. Ik probeer verschillende malan telefonisch contact op te nemen, maar raak nooit binnen. Ik wordt altijd zo dadelijk geholpen, maar dadelijk komt nooit. Mijn telefoonrekening tikt aan... Ook per mail raak ik niet binnen. Wanneer ik het online formulier wil invullen om te retourneren, dan lukt dit niet en wordt ik gevraagd de klantenservice te contacteren. Schandalig!

Review criteria:

Slecht
Slecht
Onvoldoende
Frank 01-02-2018

Beste mevrouw Coolsaet,

Bedankt voor uw feedback! Wat vervelend om te horen dat u het verkeerde artikel hebt ontvangen. Onze excuses! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en gaan we voor u oplossen. Wel lees ik met enige verbazing dat u ons niet te pakken krijgt! Onze gemiddelde wachttijd is drie minuten. U zult binnen openingstijden van de klantenservice altijd iemand aan de lijn krijgen. Ik zie dat u inmiddels ook al contact hebt gehad met één van onze medewerkers voor een oplossing. Mocht u overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag!

René
Klantenservice Frank

Reageer

Fred W 30-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, slechte service!

Algemene score

2,0
Bijzettafel besteld en de volgende dag geleverd. So far, so good. Het ding blijkt beschadigd te zijn. De klantenservice is bijzonder weinig hulpvaardig en het komt er uiteindelijk op neer dat het mijn probleem is in plaats van het probleem van frank.nl. Het komt allemaal weinig betrouwbaar en, in elk geval, zeer klantonvriendelijk over. Eenmalig deze kennismaking!

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Goed
Frank 30-01-2018

Beste meneer Westerdaal,

Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp uw frustratie! Om het zo snel mogelijk voor u op te lossen hebben we u direct na uw telefoongesprek enkele keren gemaild met wat vragen voor extra informatie. Ik kan me voorstellen dat u dit al vervelend ervaart maar dit is allemaal om u zo snel mogelijk te helpen. Zodra wij alle informatie in huis hebben kunnen we het direct voor u oplossen. Het is én blijft uiteraard uw goed recht om hier niet in mee te werken. In dat geval kunnen we het niet op afstand voor u oplossen en zullen we het product eerst retour moeten ontvangen om te kunnen afhandelen. Dit is verder aan u welke route u kiest.

Nogmaals excuses voor het ongemak!

Sander
Klantenservice Frank

Frank 30-01-2018

Beste meneer Westerdaal,

Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp uw frustratie!
Om het zo snel mogelijk voor u op te lossen hebben we u direct na uw telefoongesprek enkele keren gemaild met wat vragen voor extra informatie. Ik kan me voorstellen dat u dit als vervelend ervaart maar dit is allemaal om u zo snel mogelijk te helpen. Zodra wij alle informatie in huis hebben kunnen we het direct voor u oplossen.
Het is én blijft uiteraard uw goed recht om hier niet in mee te werken. In dat geval kunnen we het niet op afstand voor u oplossen en zullen we het product eerst retour moeten ontvangen om te kunnen afhandelen. Het is verder aan u welke route u kiest.

Nogmaals excuses voor het ongemak!

Sander
Klantenservice Frank

Frank 01-02-2018

Beste meneer Westerdaal,

Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp uw frustratie! Om het zo snel mogelijk voor u op te lossen hebben we u direct na uw telefoongesprek enkele keren gemaild met wat vragen voor extra informatie. Ik kan me voorstellen dat u dit al vervelend ervaart maar dit is allemaal om u zo snel mogelijk te helpen. Zodra wij alle informatie in huis hebben kunnen we het direct voor u oplossen. Het is én blijft uiteraard uw goed recht om hier niet in mee te werken. In dat geval kunnen we het niet op afstand voor u oplossen en zullen we het product eerst retour moeten ontvangen om te kunnen afhandelen. Dit is verder aan u welke route u kiest.

Nogmaals excuses voor het ongemak!

Sander
Klantenservice Frank

Reageer

Marc 23-01-2018 Via de website gekocht

zeer snelle service en correcte afwerking van de bestelling

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
s'avonds om 22:00H een Alecto weerstation (WS-4800) besteld en perfect geleverd gekregen daags nadien op mijn werkgever zijn adres. Via de transporteur zijn website was perfect te volgen waar het pakje zich bevond

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Chris T. 12-01-2018 Via de website gekocht

Snelle geweldige service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Op zondagavond besteld en ook gelijk een bericht van Postnl dat pakket onderweg was. De volgende middag al geleverd. De ontvangen kortingscode die ik was vergeten in te vullen op de site, werd na een mailtje meteen terug gestort op mijn rekening. Had ik niet verwacht , toch gekregen . Een goud eerlijke verkoper. Topverkoper.zeer aan te bevelen. Ook een zeer goed product voor een goede prijs en goed verpakt.

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Niekske1967 11-01-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldige service!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik wilde mijn lichtsnoer ruilen omdat de lichtjes "kouder" waren dan mijn eigen lampjes dus het paste er niet bij. Tot mijn verbazing mocht ik mijn snoer houden met de opmerking dat ik deze wellicht aan iemand cadeau kon geven (en dat kon ik) en ik hoefde niet te betalen voor het snoer!! Zelden zo'n service meegemaakt. Chapeau!!! Bij zo'n winkel kom je graag nog eens terug.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Rob 08-01-2018 Via de website gekocht

Waardeloos behandeld

Algemene score

1,0
Eind november een wereldbol besteld. Levering zou begin december zijn. De eerste week kreeg ik elke dag mail met een gewijzigde datum, waarna alle communicatie plots stopte. Na bellen zeiden ze begin 51 voor levering. Vervolgens niets gekregen en weer niets gehoord en in week 2 van het nieuwe jaar zelf weer gebeld. Nieuwe levering geschat op 15 januari, maar ik annuleerde het telefonisch (kan alleen zo) en diende per mail een klacht in voor de waardeloze gang van zaken. Als reactie kreeg ik dat ze zagen dat ik telefonisch contact had gehad en dat ik bij vragen nog contact op kon nemen. Mijn klacht is inhoudelijk volledig genegeerd. Ik keer niet meer terug bij hen.

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Frank 09-01-2018

Beste meneer Van Gaalen,

Bedankt voor uw review. Ik heb de order voor u nagekeken en zie dat deze inderdaad niet helemaal soepel is verlopen. Onze excuses voor het ongemak! Zoals telefonisch besproken wachten wij momenteel op de aanlevering van nieuwe voorraad die tot onze spijt later binnenkomt dan op voorhand ingeschat. U hebt zojuist een mail ontvangen met nadere toelichting. We hopen u daarmee alsnog voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag!

René
Klantenservice Frank

Reageer

Marco Schouten Nieuw-Vennep 07-01-2018 Via de website gekocht

Een zeer tevreden klant!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik ben erg tevreden over het contact met Frank, de levering en het assortiment.
Het was voor mij de eerste keer dat ik er wat kocht (een Brooks B135 Fietszadel) en ik ben er heel erg blij mee.
Ik onthoud dit adres goed, dank je wel Frank!

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Rikki*2015 03-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle service, goede communicatie

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Beste Team van Frank©,
Gefeliciteerd met de suppersnelle service (zelfs tijdens deze hectische kerst- en nieuwjaarsperiode).!! Besteld op 29dec 2017 - 13hr, afgeleverd op afhaalpunt op 30dec 11hr !
Waarvoor dank
Wens jullie een super 2018
Met vriendelijke groet
Erik Fauvart – Kapellen - Belgie

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Toon meer reviews