Frank.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Frank.be.

Deze score is berekend op basis van 136 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.9

Caroline 17-08-2018 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

duidelijke site en info. Vandaag besteld, de dag nadien reeds geleverd. Perfect product zoals omschreven, goede kwaliteit -prijsverhouding. Prima service.

Joanna 14-08-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldige ervaring.

Bestelling op zondagavond gedaan, maandag al in huis. Goederen perfecte kwaliteit, afhandeling van de bestelling verzorgd tot in de puntjes. Zal deze webshop zeker weer gebruiken.

Cor van der Will 14-08-2018 Via de website gekocht

Prima en snelle service

Goede prijs / kwaliteit. Snelle levering precies volgens afspraak. Bij het zoeken naar het artikel kwam de webshop direct naar voren.

Niek Brokx 13-08-2018 Via de website gekocht

Gekozen product niet voorradig was, toch snel geleverd.

Duidelijke website.
Gekozen product ( ventilator ) was niet voorradig gezien de grote vraag i.v.m. de hoge temperaturen.
Goed geinformeerd over de status van levering.
Alsnog verrassend snel geleverd.

Marieke 11-08-2018 Via de website gekocht

voldoet niet aan verwachting

Ik heb bij Fietsmand-expert.nl een fietsmand besteld omdat deze de volgende dag geleverd kon worden en ik de fietsmand met spoed nodig heb. Echter nu al 3 dagen achter elkaar een mail gehad met uitgestelde leverdatum, waarbij ik dus kennelijk geen garantie heb op levering op de aangegeven dag. De website zou bovendien actuele voorraadgegevens moeten weergeven, dit is dus niet het geval.Ben hier zeer ontevreden over en ga mijn bestelling annuleren.

Frank 11-08-2018

Hoi Marieke,

Wat jammer dat we je fietsmand niet hebben kunnen leveren op het moment dat we dit hadden verwacht. Ik heb je bestelling gevonden, en zie dat de voorraadstatus bij ons op de website in dit geval inderdaad niet correct was. Volledig begrijpelijk dat je hier niet tevreden over bent, excuses voor het ongemak! De bestelling is geannuleerd en het aankoopbedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is betaald. Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Robert 10-08-2018 Via de website gekocht

beschadigde fietspomp ontvangen

Maandag 30 juli een dure fietspomp besteld. Dinsdag 31 juli s’avonds 1930 geleverd.
Bij openmaken van de doos trof ik een fietspomp aan die volgens mij ergens langsgeschuurd is geweest zoveel schade constateerde ik.
Meteen telefonisch contact gezocht met Frank en legde de dame aan de andere kant van de lijn uit dat ik er met mijn verstand niet bij kon dat zoiets opgestuurd kon worden,
Antwoord was : meneer als u niet meer informatie geeft dan kan ik u niet verder helpen.
Nee Frank zo ga je dus niet om met jouw klanten. Nu afwachten wanneer dit afgehandeld word. O ja 1 augustus teruggestuurd en daarin werd ik dmv e-mails goed op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevond. Nu een week verder maar moet nog een week wachten.

Frank 11-08-2018

Beste Robert,

Wat vervelend dat je een beschadigde fietspomp hebt ontvangen, sorry hiervoor! In het geval van een beschadigde levering, kunnen wij dit het beste oplossen aan de hand van foto's waar de schade op te zien is. Ik zie in een notitie bij de bestelling staan dat je niet de mogelijkheid had om deze te versturen. Dat er is gezegd dat we je dan niet kunnen helpen, is beslist niet de bedoeling. Ik zie dat mijn collega een mailtje heeft gestuurd met de retourinstructies. De retourzending is op 2 augustus in ons magazijn aangekomen. Vanaf dat moment kan het maximaal twee weken duren voordat de retourzending wordt verwerkt en het aankoopbedrag wordt teruggestort. Vaak gebeurt dit sneller. We houden je op de hoogte van de status per e-mail. Mocht je overige vragen hebben, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Robert-John 11-08-2018

Beste medewerker van Frank,

Ik heb zeker foto’s gemaakt van de beschadigde fietspomp.
Mij is niets verteld over foto’s die ik mee moest sturen.
Ik kan dan ook niet begrijpen dat er een notitie is gemaakt dat ik deze niet kon meesturen. Maar als u deze wilt dan kan ik u deze toesturen. Ik neem aan dat dat via een e-mail kan.
Ik hoor graag van u.

Robert Bronswijk

Leo 09-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Ik was via een bepaalde site aan het zoeken voor mijn product en kwam daarbij op deze webshop uit. En omdat ik uit ervaring weet dat het dan veilig en vertrouwd is, heb ik mijn bestelling via deze webshop gedaan.
De service was uitstekend en de levering de volgende dag. Beter kun je het niet hebben, toch?
Ik ben dus zeer tevreden met deze webshop en zal, indien nodig, daar een volgend product zeker weer bestellen. Top hoor!!!

A.Slotboom 09-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

FRANK heeft een goede en duidelijke website en concurrerende prijzen. De levering was zoals afgesproken.

wat wordt hiermee bedoeld ?? 09-08-2018 Via de website gekocht

Prettige webwinkel om zaken mee te doen.

Bij de webwinkel van Frank Tassen in Groningen heb ik maandag een set fietstassen, merk AGU* , besteld. Een dame van de sales van Frank heeft zorgvuldig uitgezocht of deze tassen voldeden aan mijn wensen , o.a. of ze los van elkaar te gebruiken zijn, hoe globaal de indeling was, enz.
Toegezegde levering de volgende dag. En jawel hoor, dinsdag, begin van de middag, stond onze vaste bezorger van PTT Post met het pakket voor de deur. Prima.
Vanavond , woensdagavond ca. 19.00 - 20.00 heb ik nog weer contact gehad met Mw.Jael (?), een dame van Frank, die ook zeer hulpvaardig was en op mijn verzoek mij per omgaand per mail instrueerde hoe te handelen bij het insturen van een review via kieskeurig.
Daarom een dikke negen voor Frank.
AFZ:
Dick Hes
te Valburg.

Mariska 08-08-2018 Via de website gekocht

Echt ongelooflijk goede service!

Was mijn eerste bestelling bij Frank (weerstation.nl). Super snel geleverd en bij telefonisch contact netjes te woord gestaan! Goed telefonisch bereikbaar, zelfs op zaterdagavond tot 19uur!

Erik 07-08-2018 Via de website gekocht

Jammer Frank, gemiste kans !

Ondanks de reviews toch een bestelling geplaatst bij Frank omdat het artikel op voorraad is en er snel geleverd zou worden. Zondag besteld en nu al(dinsdag) een mail dat het artikel niet voorradig is en ze dus niet weten wanneer er geleverd gaat worden. Ik heb er nu al spijt van dat ik besteld heb bij Frank. Allemaal mooie verhalen op hun website maar als het er op aankomt kunnen ze niet leveren wat ze beloven. Ik ga morge contact opnemen om mijn geld terug te vragen

Hoi Erik,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het artikel dat je hebt besteld niet voorradig blijkt, excuses hiervoor! Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Dan gaan we dit direct oplossen. Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Annemarie 07-08-2018 Via de website gekocht

Slechte levering en service

Ik heb 30 juli een zwembad met afdekzeil besteld, omdat deze op voorraad was. Zou 4 augustus geleverd worden. Maar krijg alleen maar mailtjes dat de het product niet geleverd kan worden. Iedere dag weer. Zelf al geprobeerd te bellen, om de bestelling te annuleren, maar ik kom er niet door (irritant muziekje) en al 4 mails gestuurd, maar geen reactie. Ik heb al betaald, maar zie het somber in. Ik wil gewoon mijn bestelling annuleren, zoals je in een andere shop ook kunt, maar dat kan hier niet. Waardeloos. Koop hier nooit meer iets.

Beste Annemarie,

Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je zwembad niet is geleverd op het moment dat we dit hadden verwacht, excuses hiervoor. Tijdens drukke uren kan de wachttijd inderdaad oplopen, we doen ons best om iedereen zo spoedig mogelijk van dienst te zijn. Je bestelling annuleren is uiteraard geen probleem, zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Dan maak ik het direct in orde. Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Schol 07-08-2018 Via de website gekocht

uitstel =afstel?

Iets besteld bij Frank.nl speciaal vanwege de snelle levertijd ( product had ik snel nodig). Sinds een week krijg ik elke dag een automatische mail dat de levertijd weer een dag later wordt verwacht. Dan schep je eerst verwachtingen en daarna teleurstelling. Ik houd nl. rekening met besteltijd ivm afwezigheid bij levering. Op een mail geen antwoord, zojuist 12 minuten gewacht op een " zo snel mogelijke" reactie die niet komt. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, dit is slechte service terwijl ze het misschien goed bedoelen.

Goedemorgen,

Bedankt voor je recensie. Vervelend dat je telkens een geautomatiseerde e-mail krijgt met een gewijzigde leverdatum, dat is niet de bedoeling. Helaas kan de wachtrij aan de telefoon tijdens drukken uren behoorlijk oplopen, excuses hiervoor. Ik kijk graag voor je wat er aan de hand is zodat we dit meteen kunnen oplossen. Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Dennis 03-08-2018 Via de website gekocht

Duurt lang

Al meer dan een anderhalve week geleden besteld nog steeds niets ontvangen.
Leveringstijd is al meerdere keren verlaat

Geen reactie op emails

Frank 06-08-2018

Beste Dennis,

Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat we je pakket niet hebben kunnen afleveren op het moment dat we dit hadden verwacht. Excuses hiervoor! Ik kijk graag voor je wat er aan de hand is, zodat we dit direct kunnen oplossen. Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Annelies 03-08-2018 Via de website gekocht

product niet in voorraad maar wel al betaald

wij hebben een zwembad besteld met afdekzeil voor ons dochtertje haar verjaardag
ik ontvang een mail dat het afdekzeil vandaag geleverd wordt, maar van het zwembad stond er niets bij dus heb ik gebeld naar frank.nl
ze gingen het bekijken en een mail sturen met meer nieuws, nu blijkt dat het zwembad niet meer voorradig is, waarom verkopen ze het dan. er stond op de website leverdatum vrijdag of zaterdag.
en nu staan we daar met enkel een afdekzeil als cadeau, leuke verjaardag voor het kind!
ik koop nooit meer bij frank.nl

Margret 03-08-2018 Via de website gekocht

Dik tevreden

Wij zijn heel tevreden over het bestelproces. De communicatie, de levertijd en ook over het product. Ook de prijs / kwaliteitverhouding van het product lijkt ons prima
We hebben kort na elkaar dezelfde Bestron DDF35Z burauventilator bij Frank
Hierover werd beide keren correct gecommuniseerd en ze hebben zich aan de afspraak gehouden. Top!

boosman 02-08-2018 Via de website gekocht

niet tevreden

par dagen geleden een bestelling via website gemaakt, alles betaald... tot vandaag geen informatie om mijn bestelling dus ik heb zelf gebeld... artikel niet op voorraad maar vandaag is leverdatum... dus ik wilde graag mijn geld terug ontvangen... mijn eerste ervaring met Frank is niet positief... ik heb eerste en laatste keer dar iets gekocht... echt jammer... vier dagen voor niks wachten... medewerkers via telefoon aardig, graag helpen, ik moest lange tijd op de lijn wachten maar begrijp ik dat misschien druuuuuk is bij Frank ...

Frank 02-08-2018

Goedemiddag,

Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je eerste ervaring met onze webshop negatief is. Excuses voor de vertraging in de levering. Ik wil graag voor je kijken of ik iets voor je kan betekenen, zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Dees 01-08-2018 Via de website gekocht

Frank.nl

Over frank.nl
Een week naar mijn bestelling en 3x gebeld te hebben kreeg ik een mail dat ze geen voorraad meer hadden heb ik me geld terug gehad.
Werd er niet vrolijk van.

Frank 02-08-2018

Goedemorgen Dees,

Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat het product dat je had besteld, toch niet leverbaar blijkt te zijn. Dat is slordig van onze kant, excuses hiervoor. Mocht je overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Marc van Leent 01-08-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Eerst beloven ze dat je de volgende dag de spullen in huis hebt (fietshelm en handschoenen). Ruim op tijd voor je vakantie. Daarna sturen ze een mail dat het toch een week gaat duren. Waardeloos!

Frank 01-08-2018

Hoi Marc,

Bedankt voor je beoordeling. Ik heb je bestelling gevonden in ons systeem. Ik zie dat deze afgelopen zondag is geplaatst, op dat moment werd op de website aangegeven dat je bestelling naar verwachting vandaag geleverd zou worden. Helaas blijkt de aanlevering vanuit onze leverancier langer te duren dan van tevoren gepland, waardoor er een vertraging is ontstaan. Op dit moment verwachten we je bestelling aankomend weekend bij je af te leveren. Excuses voor de vertraging. Mocht je overige vragen hebben, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Carola 31-07-2018 Via de website gekocht

Service en dingen.kloppen niet wat ze beloven

Ik heb een torenventilator besteld en ook meteen betaald . Netjes een.mail ontvangen met dat de bestelling wordt verwerkt.
Binnen 24 uur want deze was op voorraad !!! Niet dus kreeg een.mail dat de leveringsdatum is veranderd en dat de bestelling 2 dagen later zou komen 2 dagen.later niets ontvangen kreeg een.mail met wederom met een datum ook toen geen pakket ontvangen . Vervolgens maar gebeld me geduld was op aan het raken !!!!
Daar snapten ze er ook niets meer van hoe dit allemaal tor nu toe verloopt .
Gisteren een 3e mail ontvangen met daar in dat ze niet konden zeggen wanneer me bestelling kon worden bezorgd 😠😠😠😠😠frustratie had ik net zo goed naar de media markt of een andere zaak kunnen gaan ik bestel dus nooit meer wat bij deze frank .nl
Komen nier waar wat ze beweren

Frank 31-07-2018

Hoi Carola,

Bedankt voor je recensie. Wat jammer dat je torenventilator nog niet is geleverd, excuses hiervoor. Doordat er afgelopen week een recordaantal ventilatoren zijn besteld, verloopt de levering hiervan inderdaad wat minder soepel dan gewenst. We kunnen echter wel voor je achterhalen wanneer de verwachte leverdatum op dit moment is. Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Dan zoek ik het direct voor je uit. Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Marianne 27-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, prima prijs!

had voor Frank gekozen omdat ze goede recensie hadden en snelle levertijd PLUS beste prijs. Is goede beslissing geweest. Zeer snelle levering en prima artikel

WHAW 27-07-2018 Via de website gekocht

Slechte levering

Bij bestelling van het product werd aangeven dat het op voorraad was. Levering volgende werkdag. In plaats daarvan een mail ontvangen dat de levering een dag was opgeschoven. Gebeld en gevraagd naar de reden. De medewerker had geen goed verklaring en snapte het zelf ook niet. Maar ik kon er van uitgaan dat het product zeker de volgende dag geleverd zou worden. Er waren er ruim op voorraad. Op de bewuste vrijdagochtend weer een zelfde mail: levering weer uitgesteld... vandaag maar weer bellen...

Frank 30-07-2018

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat de levering van je bestelling zo moeizaam verloopt. Excuses hiervoor. Als je pakket nog steeds niet is geleverd, zou je dan hieronder willen reageren met je ordernummer? Mocht je overige vragen hebben, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Joop ten Hag 26-07-2018 Via de website gekocht

Super vlotte en correcte service

Kwaliteitsprducten die snel geleverd worden! Boven € 20,- geen verzendkosten! Bij deze organisatie klopt alles! Heel plezierig kopen!

KvdP 26-07-2018 Via de website gekocht

Slecht voorraad beleid

Producten waren aangegeven op vooraad op de webshop, zonder email bestelling geanuleerd ivm niet leverbaar. Kan gebeuren, helaas slecht beleid.

Frank 26-07-2018

Goedemiddag,

Bedankt voor je review. De voorraadstatus op onze website was jammer genoeg niet correct. Ik ben volledig met je eens dat dit slordig is, excuses hiervoor. Je kan de mail waarin je verder wordt geïnformeerd ieder moment in je inbox verwachten. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

anoniem 26-07-2018 Via de website gekocht

Een pakketje smiddags besteld en de volgende dag geleverd en dat terwijl het bedrijf zelf in een verhuizing zat.. da's toch knap!

Wendy 26-07-2018 Via de website gekocht

Geen reactie op mails?!

Ik heb 19 juli een wicked kratmand besteld, volgens de site zou hij 21 juli geleverd worden!
Gelijk na bestelling/betaling kreeg een mailtje dat de leverdatum nog niet bekend was en ik daar snel bericht over zou krijgen?!
Tot nu toe nog niets ontvangen?!
Áls ik dat geweten had had ik hem wel gewoon in de winkel gekocht voor een paar euro meer want ik had hem 22 juli nodig voor een cadeau.
Nu al 2 mailtjes gestuurd met de vraag wanneer hij geleverd wordt en nog steeds geen reactie terug.

Frank 26-07-2018

Beste Wendy,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet is geleverd op het moment dat je dit had verwacht. Ik heb je order teruggevonden in ons systeem, en zorg dat je zo meteen een reactie op je e-mails krijgt. Excuses voor de vertraging! Mocht je overige vragen hebben, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

R. Roovers 23-07-2018 Via de website gekocht

Zeer wisselend

Bij een bestelling ging het goed, maar er was geen track en tracebericht.
Bij een andere bestelling blijkt dat vele beloften niet nagekomen worden. Geen levering op de beloofde dag. Geen informatie dat dit zou gebeuren. Na drie dagen nog geen concrete datum. Een mail aan info@frank.nl levert een bericht van ontvangst op. De bewering dat er bij telefonisch contact binnen enkele minuten een mederker aan de lijn komt is onjuist. Na ruim 10 minuten heb ik het opgegeven. Op de bewering dat er gratis teruggezonder kan worden zijn diverse uitzonderingen als je in de kleine lettertjes gaat kijken t.a.v van formaat, gewicht ed.

Frank 24-07-2018

Goedemorgen,

Bedankt voor je review. Wat jammer dat je bestelling niet op de verwachte afleverdatum is geleverd. Het klopt dat de wachtrij tijdens de drukste uren hoog op kan lopen, excuses hiervoor. Gratis retourneren kan bij ons altijd. Als een pakket te groot of te zwaar is, dan komen we deze gratis bij je ophalen. Ik zie dat je mailtjes van gisteren inderdaad nog niet zijn behandeld. Ik zorg dat het vandaag wordt opgelost. Als je overige vragen hebt dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Angelique 23-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!!

Kreeg een brieje bij de levering dat mijn bestelling was verlaat wegens verhuizing van het magazijn. In ons geval was dat niet aan de orde. De ene dag besteld en de volgende dag geleverd. En dit tot 2x toe. Ga zo door!

joke 23-07-2018 Via de website gekocht

super service (als je er een beetje achter zit)

Een klein jaar geleden een fietstas gekocht bij Frank omdat die de goedkoopste was. De dag erna zonder problemen geleverd. Eind juni opgemerkt dat er een naad was losgekomen. Even een mailtje gestuurd met de vraag wat ik het beste kon doen mocht ik de tas kosteloos terug zenden. Na een maand niks meer te horen (wegens eigen vakantie ook niet meer aan gedacht) heb ik via de website, via messenger, een bericht gestuurd. Binnen het uur mocht ik de kleur van een nieuwe fietstas doorsturen die de dag erna zal geleverd worden. Wat een service...

Chzntal 23-07-2018 Via de website gekocht

Had ik maar eerst de revieuws gelezen

Afdekzeil voor zwembad besteld en al betaald! Al 4 keer in een kleine week verwachte bezorgdatum veranderd. In 3 uur tijd zelfs 2 x..
had ik maar....
jammer! Nooit meer iig

Hoi Chantal,

Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling gevonden in ons systeem, dit verloopt inderdaad niet zoals we zouden willen! Wij wachten voor jouw artikel op dit moment op een aanvulling van onze voorraad. Dit blijkt helaas wat langer te duren dan gepland, waarvoor excuses. Ik stuur je een e-mail met meer informatie. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Edwin 22-07-2018 Via de website gekocht

Niet nakomen afspraken en geen levering

11-7-2018 6 borden besteld. Zouden dag erna afgeleverd kunnen worden. 4 maal een mail gehad dat het telkens een dag later werd. Daarna geen mail meer maar ook nog steeds geen borden..... Maar eens opgebeld. Zou dag er na worden teruggebeld/gemaild. Niets gehoord of gezien. Nog een keer gebeld. Zou weer een dag erna worden gemaild. Nog steeds niks gehoord....

Hoi Edwin,

Bedankt voor je recensie. Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat hier inderdaad niet adequaat is gehandeld. Excuses hiervoor. Doordat we bezig zijn met een verhuizing van ons magazijn, is er helaas een vertraging ontstaan in de levering van je bestelling. Ik zorg dat dit direct wordt opgepikt en dat je vandaag nog een statusupdate ontvangt per e-mail. Mocht je overige vragen hebben, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Kevin 20-07-2018 Via de website gekocht

Geen reactie

Me vrouw heeft een slot besteld wat niet past op het ringslot van de fiets.
Gemaild met klantenservice en naar de info mail van frank.nl.
Op allebei geen reactie.
Hoop aankomende week toch wel wat te horen met leveren zijn ze snel maar als er iets terug gestuurd moet worden hoor je niks.

Hoi Kevin,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je e-mail nog niet is beantwoord, we doen ons best om je zo spoedig mogelijk van dienst te zijn. Helaas kan ik niet achterhalen om welke bestelling dit gaat, zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Dan zorg ik dat je direct een e-mail krijgt met de instructies voor het retourneren. Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Waterval 18-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service/goede kwaliteit!

Heb gekozen ten eerste prijsvergelijking, maar daarna voor de fijne service, mijn vraag over de lengte van het snoer werd door de medewerker serieus uitgezocht. Kreeg snel na dag al n mail,10meter,.de waterval is heel goed en de pomp werkt uitstekend.een dikke 10 voor Frank!

Michiel 17-07-2018 Via de website gekocht

Klopt het toch?

Ik las hier al veel geklaag over problemen met levertijden en leveringen in het algemeen. Nu ben ik van mening dat altijd alleen mensen waarbij dingen fout gaan een review schrijven, dus ik dacht ‘zal wel meevallen’ . Ik wilde een trampoline bestellen die eerst niet leverbaar was, vervolgens een bericht weer leverbaar. Dan denk ik: weer op voorraad! Meer dan een week geleden besteld, 2x verzendbericht ontvangen en vervolgens niks meer, ook niet op mijn bericht naar de klantenservice....wat gaat er mis?

Frank 18-07-2018

Hoi Michiel,

Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling gevonden in ons systeem, wat vervelend dat deze nog niet is geleverd! Ik zie dat de trampoline op tijd is verzonden, maar blijkbaar is zoekgeraakt bij de vervoerder. Door enorme drukte is je e-mail helaas nog niet behandeld, excuses hiervoor. We sturen je vandaag nog een trampoline op! Deze kun je morgen verwachten. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Linda 16-07-2018 Via de website gekocht

Moeilijk contact te krijgen, te lange levertijd

Fietsmand besteld die de volgende dag leverbaar zou zijn... Helaas niets meer vernomen. Gemaild, geen reactie (automatisch mailtje dat door drukte reactie langer duurt), gebeld maar heel lang in de wacht.
Fietsmand is een cadeautje en als deze niet op tijd geleverd kan worden zoals beloofd dan wil ik mijn geld terug zodat ik ergens anders een fietsmand kan kopen, op tijd voor de verjaardag.

Frank 17-07-2018

Hoi Linda,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te zien dat je bestelling later komt dan je had verwacht! Ik heb je bestelling opgezocht in ons systeem, en zie dat deze morgen wordt geleverd. De reden van de vertraging is een verhuizing van ons magazijn, waarvoor excuses. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

El 16-07-2018 Via de website gekocht

Goeie snelle levering

Prima shop, bij toeval op terecht gekomen.Zocht een produkt. Goede prijs en achteraf betalen. Dat vind ik fijn zonder dat er allerlei andere kosten bijkomen. Top.

Li 14-07-2018 Via de website gekocht

Waardeloos en komt lever afspraak niet na!

Ik heb een trampoline kussen besteld en zou maandag 9 juli bezorgd worden. Dinsdag 10 juli nog niets vernomen. Track en trace ontvangen waarop telkens staat: morgen bij u bezorgd. Echter, elke dag weer niks. Heb een mail gestuurd en geen reactie vernomen. Contact gehad met vervoerder zoals op de track en trace staat maar werd terug verwezen naar verzender. Het is nu vrijdag 13 juli en pakket is nog steeds niet bezorgd! Echt compleet waardeloos en nooit meer Frank!!!!!

Frank 16-07-2018

Hoi Li,

Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling opgezocht in ons systeem en zie dat dit inderdaad niet is verlopen zoals we zouden willen. De bestelling is op tijd verstuurd vanuit ons magazijn, maar helaas is het vervolgens bij de vervoerder misgelopen. We hebben daarom een onderzoek gestart, dit onderzoek wijst uit dat je bestelling vandaag wordt afgeleverd. De extra verzendkosten die je hebt betaald zijn weer teruggestort. Excuses voor de vertraging! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Marc 13-07-2018 Via de website gekocht

Superservice, ongekend!

Een duur product van Intex defect: DIRECT een nieuwe gekregen. Meer dan super service hier bij Frank.nl

Thijs 09-07-2018 Via de website gekocht

Waardeloos...

Kluis besteld bij hen. Zij geven aan dat ze kunnen bezorgen binnen aantal werkdagen. Komen dit niet na. Geven aan dat dit verkeerd is en hierop 50e korting. Dus toch een extra puntje waard.
Ik was niet thuis en had dit al aangeven. De kluis wordt voor je deur afgeleverd en zonder even te bellen want een telefoonnummer intoetsen dat op de bon staat kost zoveel moeite. De hele buurt weet dat ik nu een kluis heb. Van frank.nl heb ik niets vernomen ondanks herhaaldelijk verzoek. Ze zijn goedkoper maar op service hebben ze bespaart. Volgende keer gewoon weer naar bol.com

Hoi Thijs,

Bedankt voor je recensie. Het is beslist niet de bedoeling dat onze vervoerder een bestelling voor de deur zet. Ik zou hier graag een melding van maken, en ik wil graag kijken hoe we dit kunnen rechtzetten. Zou je daarom hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Thijs 09-07-2018

2191685

Frank 09-07-2018

Bedankt, ik heb je een mailtje gestuurd.

Willem 08-07-2018 Via de website gekocht

Zielig bedrijf

Ik heb een luchtbed bestelt bij Frank de oplichter vandaag bestelt morgen geleverd het werd geleverd donderdag tussen 2 en 6 uur kwart voor zes status gewijzigd het word tussen 6 en 9 uur
Toen werd het om kwart voor negen ja je hoort hem al aankomen ne er is wat tussen gekomen
Het duurde nog 1a2 dagen zaterdag dus oké kijk je op de status tussen 2 en 6 s,avonds nou niks dus ga je bellen krijg je een slappelingerie aan de lijn ja gek zeg ik kan het nakijken heeft geen zin dat is al gebeurd word niks mee gedaan wat wil u dat ik doe dan ik vraag heb je het geleverd ja of nee ja zeg ze dan bel je de vervoerder sla met juist op tafel en zeg leveren en daar betaal ik je voor
Kijk ik ben al 15 jaar chauffeur ik heb met bol.com gewerkt elke maand krijg je een brief met je leveringen ben je een paar keer te laat doen ze geen zaken meer met je toen ik dat zei hadden ze
Geen zin meer in het gesprek meer plus het is weekend ze kunnen niets voor je doen
Nou krijg je weer and woord van klantenservice vervelend dat het zo gegaan is heb ik niets of geld terug of product leveren en wel zo snel mogenlijk

Hoi Willem,

Bedankt voor je review. Helaas wordt uit je verhaal niet helemaal duidelijk wat er precies aan de hand is. Wat wel duidelijk wordt, is dat je ontevreden bent over de afhandeling van je bestelling. Dit wil ik graag met je oplossen. Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

C. Bushoff 08-07-2018 Via de website gekocht

Slechte organisatie

Heb een peper en zoutstel besteld, ging inderdaad snel. Echter,naar blijkt van al deze beoordelingen, wordt ook mijn levering steeds uitgesteld. Excuus, u raadt het al, een verhuizing. Hoe dan? Meld dit dan vooraf bij de levering, zodat wij de mogelijk hebben of we deze bestelling doorzetten of ergens anders bestellen. Ik heb hier een slecht gevoel bij. Laatste keer dat ik hier iets bestel.

Goedemiddag,

Bedankt voor je feedback. Begrijpelijk dat het je geen goed gevoel geeft als de verwachte leverdatum van je pakket steeds wordt uitgesteld. Sorry hiervoor. De reden hiervoor is inderdaad onze verhuizing van het magazijn. We nemen je feedback zeker serieus en gaan kijken hoe we onze klanten hier beter over kunnen informeren. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

WilliamG 06-07-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

Drie jaar geleden een wandel/zitstok gekocht. Jammer maar ik ben die kwijtgeraakt. Ik moest niet twijfelen om bij Frank.nl een nieuwe te kopen. Product voldoet volledig aan mijn verwactingen. De administratie hierrond, de levering en service waren prima.

M. Suppers 06-07-2018 Via de website gekocht

Blijven liegen over leverdatum

Op 28 mei een weerstation besteld dat, volgens de website binnen 3 á 5 dagen leverbaar zou zijn.
Op 1 juni een mailtje: leverdatum wordt 5 juni
Op 4 juni een mailtje: leverdatum niet bekend
Op 6 juni een mailtje: leverdatum wordt 10 juni
Op 6 juni een mailtje: leverdatum wordt medio augustus
Vond ik niet acceptabel dus telefonisch contact.
Daar afgesproken dat ik een ander weerstation (duurdere) zou bestellen die binnen drie weken geleverd zou worden.
U raadt het al, na drie weken nog niets. Toen vond ik dat ik lang genoeg voor de gek gehouden was en heb de bestelling geannuleerd en mij vooruitbetaalde geld teruggevraagd.
Hopelijk wordt de terugbetaling ook niet telkens uitgesteld

Frank 06-07-2018

Goedemiddag,

Bedankt voor je review. Deze bestelling is beslist niet goed verlopen, excuses hiervoor. Je ontevredenheid is in dit geval volledig begrijpelijk! Ik wil graag een laatste een poging wagen om deze ontevredenheid weg te nemen. Ik heb een weerstation gevonden dat in ons eigen magazijn staat, en dus morgen geleverd kan worden. Als compensatie voor het ongemak, wil ik je deze aanbieden tegen een zeer scherpe prijs. Ik stuur een e-mail zodat we dit eventueel in orde kunnen maken. Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

De Mol R 05-07-2018 Via de website gekocht

snel en degelijk

Beste,

Wanneer het goed is mag dit ook gezegd worden, zeer tevreden over snelle correcte levering,maandag besteld,dinsdag bezorgd.
Postnl weet hoe pakje te bezorgen,zelfs als men effe niet thuis was 👍

De Mol R

marja 04-07-2018 Via de website gekocht

Levertijd de volgende dag? Lees de kleine lettertjes..

Op de site staat dat ze de volgende dag leveren. Niet dus! Ik wacht al vanaf 29 juni. Antwoord op mijn email komt dagen later met een leverdatum van 11 juli! Callcenter is niet te bereiken.
Ik raad aan hier niet te bestellen,

Frank 05-07-2018

Hoi Marja,

Bedankt voor je review. Wat jammer dat de levertijd van je pakketje langer is dan je had verwacht. Excuses hiervoor. Bij ieder product op onze website wordt aangegeven wat de verwachte levertijd is, dit is niet altijd de volgende dag. Onze telefonische klantenservice is op werkdagen tot 23:00 bereikbaar, en in het weekend tot 19:00. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Arjen 02-07-2018 Via de website gekocht

Uitstellen leverdatum

Via de website op 22 juni een tafeltennistafel gekocht en betaald ( 2234733 ). Zou binnen 2 dagen geleverd worden, volgens de site. Duurde erg lang voordat er in mijn account een leverdatum bekend werd. Heb hierover gemaild, maar geen reaktie ontvangen. Uiteindelijk zou de tafel 2 juli geleverd worden. Een dag van tevoren krijg ik bericht dat de leverdatum later wordt. Een nieuwe datum is nog niet bekend. Gezien de reviews hier houd ik mijn hard vast.

Frank 03-07-2018

Hoi Arjen,

Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling erbij gepakt, en zie dat de verwachting was dat we deze uiterlijk op 29-06-2018 zouden leveren. Helaas duurde de aanlevering van nieuwe voorraad wat langer dan gepland, waardoor we deze verwachting niet hebben kunnen waarmaken. De levering is vandaag in ons magazijn aangekomen. Dit betekent dat de tafeltennistafel morgen bij je wordt afgeleverd! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Philip 29-06-2018 Via de website gekocht

Voorbeeldige service

Frank biedt, zoals zoveel webshops, een mooie website met een ruim aanbod en aantrekkelijke prijzen. Wat Frank echter onderscheidt, is de voorbeeldige service.
De bestelde jas bleek groter te vallen dan verwacht en moest dus omgeruild voor een maatje kleiner. De jas kon in de verzenddoos afgegeven worden bij een winkel in de buurt en gratis worden teruggestuurd. Het geld stond ook weer binnen ruim een week op de rekening.
Het vervangende exemplaar zou oorspronkelijk de volgende dag geleverd worden, maar door problemen in het magazijn (een verhuizing), vond dat een paar dagen later plaats. Daar stuurde Frank een mail over met excuses.
Telefonisch contact verliep snel en effectief. Dat gold zowel de omruiling van de jas als contacten daarna over de afleveringsdatum van het vervangende exemplaar. De helpdesk is prima bereikbaar, vriendelijk en persoonlijk. Duidelijk geen call center. Ook mailverkeer wordt duidelijk door mensen gemaakt die een persoonlijke reactie sturen in plaats van de bekende standaardmails.
Kortom, Frank is zowel qua producten, prijzen als dienstverlening zeer aan te bevelen.

crisborow 28-06-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Snelle levering - goede tracking - prima product - goede opvolging na levering - leuke website

Johan Westerveld 27-06-2018 Via de website gekocht

Let op : Garantie krijg je niet bij Frank.nl

Na twee maanden ging de ECO cube afvalemmer van 100,00 kapot. Het mechanisme dat het deksel zachtjes deed sluiten was defect, er was iets afgebroken. Frank.nl wil geen garantie geven omdat het volgens hun door het gebruik komt. Geprobeerd dit via de Geschillencommissie te spelen zoals op hun site staat. Blijkt dat ze helemaal niet zijn aangesloten ! Ze wringen zich in allerlei bochten om me net te compenseren, het enige is dat ik een nieuwe mag kopen met 30% korting. Verder plaatsen ze geen reviews van mij op hun site, je ziet dus alleen de positieve reviews. En ze schermen nog wel met hun naam Frank (is Engels voor eerlijk)??? Echt een waardeloos bedrijf, ik adviseer iedereen geen bestelling bij hun te doen.

Frank 27-06-2018

Hoi Johan,

Bedankt voor je review. Ik zie dat deze zaak uitvoerig is besproken via de e-mail. Het is niet zo dat wij ons in allerlei bochten wringen om je niet te compenseren. Wij hebben ons best gedaan om te onderzoeken of je klacht binnen de garantie valt, we hebben de prullenbak daarom ter beoordeling opgestuurd naar de fabrikant. Helaas is beoordeeld dat de klacht niet binnen de garantie valt. De reden hiervan is dat de klacht niet is ontstaan door een mankement dat aanwezig was bij de ontvangst van je pakket. De prullenbak heeft maandenlang naar behoren gewerkt, wat vrijwel zeker betekent dat het defect is ontstaan na oneigenlijk gebruik. Het is alleen mogelijk om je te beroepen op de garantie als er sprake is van gebrekkige fabricage. Omdat je kenbaar hebt gemaakt ontevreden te zijn over dit oordeel, hebben we je als blijk van goede wil aangeboden een nieuwe prullenbak af te nemen tegen een korting van 30%.

Wij zijn aangesloten bij de geschillencommissie. Dit is per e-mail uitgebreid uitgelegd.

Alle reviews die via onze eigen website binnenkomen, worden gecontroleerd en goed- of afgekeurd. Deze keuring gebeurt op basis van de op onze website beschreven richtlijnen. De reviews bij een product dienen bijvoorbeeld enkel betrekking te hebben op het product, en niet op overige zaken. Voor de overige richtlijnen verwijs ik je graag door naar onze website.

Johan 27-06-2018

Dat verhaal over garantie heb ik al vaker van u gehoord, u gaat er echter van uit dat ik de afvalemmer niet juist heb gebruikt, het is aan u om dit aan te tonen. Aangezien het onderdeel dat defect is van plastic is, is het waarschijnlijker dat dit niet stevig genoeg is geweest. Zou ik wel garantie hebben gekregen als hij na twee weken kapot ging ? Wat verstaat Frank überhaupt dan onder garantie ?
Als consument heb ik recht op garantie (Consumentenbond):
"Als je iets koopt, dan heb je recht op een goed product. Gaat het product binnen 6 maanden na aankoop kapot, dan gaat de wet ervan uit dat het al niet in orde was toen je het kocht. Je hebt dan recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij de verkoper kan bewijzen dat je het product verkeerd hebt gebruikt."
Stuur mij alstublieft het bewijs dat ik het artikel verkeerd heb gebruikt.
U bent inderdaad nu wel aangesloten bij de Geschillencommissie maar dat bent u pas sinds 24-04-18. Terwijl ik bij mijn aankoop geïnformeerd werd dat ik altijd een beroep op de Geschillencommissie kan doen, wat dus niet waar is.
De Geschillencommissie heeft mij 5 mei 2018 bericht :
"U heeft een klacht ingediend bij De Geschillencommissie.
De Commissie kan uw klacht helaas niet in behandeling nemen. Hieronder leest u waarom.
De klacht gaat over een overeenkomst die u met de andere partij
heeft gesloten. Was de andere partij op het moment dat de overeenkomst is gesloten bij De Geschillencommissie aangesloten?
Dan kan de Commissie uw klacht behandelen. De andere partij was dat niet. Dat betekent dat wij de  klacht niet kunnen behandelen."
Tenslotte : waarom zou een review niet over niet verleende garantie mogen gaan? Daar moet bij de koop van artikel wel duidelijkheid over zijn, dan kan het artikel kwalitatief nog zo goed zijn.

Johan 18-07-2018

U beweert dat u aangesloten bent bij de Geschillencommissie, echter de link die u stuurt verwijst naar de inschrijving van afvalbak-expert ?
Die naam zie ik voor het eerst, hoe zou ik die link moeten leggen ? Bij navraag bij de Geschillencommissie blijkt dat Frank.nl zich pas op 24/04/18 heeft aangemeld.

Johan 19-08-2018

Dankzij de inspanning van de Consumentenbond heeft Frank.nl me eindelijk gratis een nieuwe afvalemmer bezorgd, met als opmerking dat ze hiertoe wettelijk verplicht zijn. Het schijnt bij deze winkel dus niet te werken als je als consument je recht op garantie probeert te krijgen, je moet hiervoor echt een organisatie inschakelen die druk kan zetten, mijn waardering voor Frank.nl is hierdoor nog verder gedaald.

Schipper 25-06-2018 Via de website gekocht

Geen correcte afhandeling garantie Ubbink vijverpompen

In aug 2017 twee Ubbink airpompen voor de vijver gekocht. Plm € 70,- en €40,-, met 2 jaar garantie. Na de winter bleken de membramen in de pompen gescheurd en deden de pompen het niet meer. In de verpakking zaten bij elke pomp 2 reserve membramen welke te weinig waren om de pompen te maken. Contact met Frank.nl gezocht. De membramen vielen niet onder de garantie, dit hoorde bij "slijtage.". Als service kreeg ik toch 2 membramen toegestuurd, welke te weinig zijn tot de garantieperiode verstreken is. Volgens mij is deze slijtage veel te snel en zijn er te weinig membramen bijgeleverd om de pomp tenminste de garantietijd van 2 jaar te laten draaien en voldoet het product niet aan mijn verwachtingen. (Zie wettelijke bepalingen : verwachtingen en slijtage valt niet onder garantie, tenzij slijtage te snel optreed.) Ik stelde voor 12 gratis membramen om tenminste de 2 jaar, tot de garantietijd verstreken is, de pompen te laten draaien. Frank.nl gaf niet " thuis" ze vonden dat ze al genoeg voor me hadden gedaan. Ze gooiden zelfs de " Hoorn op de haak". " Ik moest zelf maar met " Ubbink" contact opnemen " werd er gezegd, " zij konden niets meer voor mij doen".Is het niet zo dat wettelijk bepaald is, dat de verkoper aansprakelijk is voor het product dat hij verkoopt? Ik weet nu zeker dat ik over plm een half jaar weer 2 vijverpompen heb die het niet doen omdat de membramen niet langer meegaan. Ik mag toch de verwachting hebben dat de vijverpompen de garantie periode van 2 jaar blijven werken?!

Frank 26-06-2018

Goedemorgen,

Bedankt voor je recensie. Jammer om te lezen dat je ontevreden bent over onze service. Het klopt dat de membranen van een pomp slijtageonderdelen zijn. De membranen zijn vergelijkbaar met de banden van een fiets, die slijten en behoren op den duur vervangen te worden. Bij slijtageonderdelen kun je helaas geen garantie beroep doen op de garantie, behalve als de slijtage te snel optreedt. Hiervan is na tien maanden echter geen sprake. Bovendien is de slijtage bij de twee pompen op hetzelfde moment opgetreden, een productiefout bij beide pompen is zeer onwaarschijnlijk.
Als er tijdens een telefoongesprek in herhaling wordt gevallen, zonder dat dit bijdraagt aan een oplossing, dan is het mogelijk dat het gesprek vanuit onze kant wordt beëindigt. Dit gebeurt echter altijd op een correcte manier.
Je mag zeker de verwachting hebben dat de pompen binnen de garantieperiode van twee jaar nog werken, en dit is ook het geval. Hiervoor dient alleen het nodige onderhoud te worden uitgevoerd. Net als de fietsband (van een goed werkende fiets) die zo nu en dan vervangen dient te worden. Als we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Daniël