Frank.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Frank.be.

Deze score is berekend op basis van 158 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,9

Dorien 20-03-2019

Pluspunt van Frank.nl is dat ze wel echt de goedkoopste zijn.

Minpunt is de levering:
Wij hebben op maandag een trampoline besteld waarbij stond: Morgen geleverd. Er kwam geen pakket. Na twee dagen gebeld met de vraag wanneer ik het pakket kon verwachten. De verwachting was dat de trampoline zaterdag bij ons geleverd zou worden. Ook dit is niet gelukt. Maandag weer gebeld, weer werd er verteld dat we het pakket eind die week konden verwachten.
Woendag is het pakket geleverd (een week later dan beloofd). Diezelfde dag kwamen we erachter dat het om een andere maat trampoline ging dan we hadden besteld. Weer gebeld. Het pakket wordt, na te hebben verteld dat we deze grote zware dozen echt niet zelf retour gaan brengen, morgen bij ons opgehaald. Ook werd ons verteld dat het verwerken van de retour toch echt zeker een week duurt waardoor het toch waarschijnlijk bijna twee weken duurt voordat we de juiste trampoline krijgen.

Heel vervelend dat we telkens zelf contact op moeten nemen met de klantenservice over de levering. Het zou veel netter zijn als we op de hoogte gehouden zouden worden.
Ook zou het fijn zijn als de klantenservice mee zou denken en een iets snellere oplossing zou aanbieden.

Tweetweeties 19-03-2019

Mijn globe was beschadigd. Na aantal mails geen reactie. Pas na een negatieve beoordeling wel een reactie met twee concrete voorstellen. De terugbetaling ging behoorlijk snel.
De beoordeling was een 4 en nu een 7 omdat alles toch naar wens geregeld is.. Als ze nu meteen zo adequaat hadden gereageerd, hadden ze gelijk een 9 verdiend.

Robert 18-03-2019

Bestel geen presentjes of spullen die je snel nodig hebt op deze website, 15 dagen geleden een schaakklok besteld en die is nog steeds niet binnen, desondanks beloftes dat hij morgen geleverd zou worden. Daarnaast duurt de klantenservice lang, en is dat recensiecijfer op de website ook uit dunne lucht gepakt want als ik erop doorzoek kan ik geen concrete recensies vinden die Frank nou daadwerkelijk een 4.8 uit 5 geven. Kortom, het is een webshop, maar ze doen zich mooier voor dan dat ze nou zijn, wat integriteitsschade oplevert dus van mij mogen ze lekker failliet gaan. Joee
Frank 18-03-2019

Dag Robert,

Bedankt voor je review. Zoals aangegeven op de website en in de verzonden bevestigingsmail was je bestelling niet binnen een dag leverbaar. Ik zie daarentegen wel dat de vooraf aangegeven verwachte levertijd is uitgelopen. Hiervoor onze excuses.

Het recensiecijfer op onze website is wel degelijk gebaseerd op geverifieerde klantbeoordelingen, namelijk van het keurmerk Trustedshops voor gecertificeerde webshops. Je kan op het cijfer klikken om deze klantbeoordelingen terug te lezen.

Ik zie dat je inmiddels een dag van levering met onze klantenservice hebt afgesproken. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Marcel 15-03-2019

Mijn werkschoenen die ik bij xxx besteld had waren te vroeg gaan scheuren.(10 maanden) Ik krijg keurig binnen de garantie nieuwe schoenen opgestuurd.
Ook prima snelle reacties

Jesse 08-03-2019

De website geeft aan dat het product op voorraad is maar uiteindelijk gaan ze het bestellen bij een externe leverancier wat minimaal een week duurt.
Vervolgens word je als klant afgescheept met een standaard mailtje en een zeer niet klantgerichte klantenservice.
Na herhaaldelijk mailen en bellen werd er totaal niet meegedacht over een oplossing voor de klant en hoor je niks meer.
Wat mij betreft de laatste keer!
Frank 08-03-2019

Dag Jesse,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je ervaring met ons zo is tegengevallen! Artikelen die bij ons op voorraad liggen worden binnen een dag geleverd. De levertijd staat per artikel op de productpagina aangegeven. In dit geval wachten we nog op de aanlevering van voorraad en hier is tot onze spijt vertraging bij ontstaan. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover inmiddels uitgebreid contact gehad via mail en telefoon. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Pol Klusbedrijf 08-03-2019

Ik heb Frank.nl gekozen omdat dit nog goedkoper was dan bij de leverancier van dit product.
Ook de dag erna al in huis.
Super makkelijk en snel geregeld.

Barry 04-03-2019

Bestelling geplaatst 27 feb van een trampoline met trapje. Betaald met Ideal. Vrijdag mailtje dat leveringdatum werd aangepast naar een levertermijn van binnen 2 weken.

Vandaag 4mrt nieuwe mail ontvangen dat de levertijd wederom gewijzigd is en dat de levering mogelijk pas 18mrt geleverd zal worden.

Dit is niet correct als je iets koop wat volgens de site Frank.nl op voorraad is en het dan bij telefonisch nabellen (wachttijd 12 min) niet aan Frank.nl ligt maar aan de leverancier. Duidelijk blijkt dat Frank.nl GEEN eigen voorraad heeft maar slechts pas inkoopt als de consument besteld en heeft betaald. Telefoniste stond niet open voor compensatie was namelijk een kado met daarin een verjaardagsdatum waarop ik het kado wou geven en wat nu dus 3 weken later zou komen. Was niet de verantwoordelijkheid van Frank.nl dus einde discussie. Betreffende trampoline gewoon vandaag opnieuw besteld bij TrampolineXL.nl voor 23 uur besteld morgen in huis en wat blijkt dat men hier wel een investering in een fysieke eigen voorraad heeft gedaan want de 3S code van PostNL was 10 mijn na betaling binnen in mijn mailbox.
Frank 05-03-2019

Dag Barry,

Wat vervelend om te horen! Artikelen die bij ons op voorraad liggen kunnen doorgaans binnen een dag worden geleverd. De levertijd staat per artikel op de productpagina aangegeven. In dit geval wachtten we inderdaad nog op de aanlevering van nieuwe voorraad en hier is tot onze spijt vertraging bij ontstaan. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Mochten we desondanks toch nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

henri 28-02-2019

20.01.2019 vuilnisbak besteld ..krijg hem kapot binnen..mag hem niet terug sturen..krijg een nieuwen op gestuurd ..maar moet eerst afrekenen anders wordt hij niet verstuurd..ik zou hem aan de deur betalen? tot nu toe 6 X gewijzigde leverdatum ..28.02.2019 nog niets binnen.???
Frank 04-03-2019

Dag Henri,

Dat is erg vervelend om te horen, excuses voor het ongemak! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een oplossing is aangedragen. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit graag!

Wendy 26-02-2019

Via de webshop een artikel besteld. Het geleverde product komt niet overeen met de afbeelding op de website. Het is niet mogelijk om met Frank in contact te komen, de telefoon verbinding wordt verbroken wanneer je de eerste in de wachtrij bent. Enkel standaard reacties via de mail. Twijfel sterk aan de betrouwbaarheid van Frank.nl.
Frank 04-03-2019

Dag Wendy,

Wat vervelend om te horen dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen! Excuses voor het ongemak. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice voor een oplossing. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen horen we dit vanzelfsprekend graag!

Wilma 22-02-2019

Besteld via de Nederlandse Frank winkel, omdat ik niet wist dat er ook een in België zit, kon niet afronden , helpdesk gebeld waarna ik verder werd geholpen door een zeer vriendelijke en competente juffrouw. Zij stuurde meteen een link door waarmee ik toch meteen via internet de betaling kon doen voor de Nederlandse/ Belgische bestelling die zij had omgezet. Super. Dank je wel voor deze service en ook voor de gelijktijdige vriendelijke chat waar ik ook zeer goed mee geholpen was.Top
Wilma Adams

Arnold 21-02-2019

Bestelling was snel geleverd. Toen bleek dat niet alles klopte, was het in no time opgelost. Complimenten. Goed bezig!

Frank 21-02-2019

Ik beveel deze shop niet aan, bestelling geplaatst en in goed orde ontvangen. Geen rekening erbij, op hun site staat bij de factuur, rekening is voldaan, Krijgen na 5 weken een aanmaning via Klarna Bank AB, ik heb volgens hun, de betalingstermijn ruimschoots overschreden en ondanks meerdere herinneringen de rekening niet betaald. Ik heb nooit een rekening ontvangen, deze is toch voldaan? Helemaal verbaast sturen ik direct een mail hierover, ze beloven binnen 2 dagen te reageren, na 6 dagen nog geen reactie. De betalingstermijn van de aanmaning verstrijkt al na 6 dagen, dure theepot door de aanmaningskosten. Noodgedwongen rekening betaald om extra incasso kosten, waar ze mee dreigen, te voorkomen. Ik voel me behoorlijk opgelicht.
Frank 22-02-2019

Hallo Frank, wat een vervelende situatie! Normaliter krijg je meerdere emails voordat er incassokosten worden gerekend. Ik zou er graag eens naar willen kijken. Heb je voor mij je ordernummer?

riky 18-02-2019

goede service,prijs en produkt. het was de goedkoopste winkel voor het produkt wat ik zocht

Vanni 18-02-2019

Frank.nl heeft een mooie keuze uit squash racketten en mijn racket werd de volgende dag al geleverd. Staaltje van zorgenloos webshoppen.TOP!

GD 17-02-2019

Zeer goede communicaitie over de bestellingen en vlotte bestelling. Niet de eerste keer opnieuw zeer tevreden.

Gerco 07-02-2019

een prima levering , product voldoet aan de verwachtingen en de levering was snel. Top !

Boeren 07-02-2019

Kocht een flightstick voor de playstation. Zou nieuw moeten zijn. kreeg echter duidelijk een tweedehands product. Doos was al geopend en de kartonnen afsluiting was al gescheurd. Dicht geplakt met plakband. Piepschuim verpakking viel al wat uit elkaar en er zaten haren op. De flightstick zat niet in plastic verpakt. De kabels zaten los in de doos, dus niet fabrieksgebonden. Overduidelijk niet nieuw. Navraag gedaan, ik moet foto's maken met bewijs dat de doos al geopend was geweest bij levering...ok, ik had de doos zelf ook al geopend als tweede eigenaar, maar goed. Verder geen reactie meer gehad op toegezonden foto's. Als ik een tweede hands product krijg, dan moet de prijs daar ook naar zijn. Dan zou dat mij ook duidelijk gemaakt moeten worden bij bestelling.
Frank 08-02-2019

Bedankt voor je feedback! Uiteraard is het niet de bedoeling om producten die niet nieuw zijn als nieuw te verkopen. Ik verwacht dat er in ons magazijn een fout is ontstaan. Ik zie dat er inmiddels ook contact met de klantenservice is geweest en dat u korting hebt gekregen. Ik wens u alsnog veel plezier met het product!

Anthonydegoeijen 05-02-2019

Ik heb 23 dec afvalbak besteld en betaald. 4x mail gehad met gewijzigde levertijd. Nog steeds niets ontvangen. Mail gestuurd maar geen reactie.
Frank 08-02-2019

Bedankt voor je feedback! Ik zie dat er inmiddels contact met de klantenservice is geweest en dat we aan het uitzoeken zijn waar de prullenbak blijft. Ik verwacht dan ook snel meer duidelijkheid te kunnen geven. Mijn excuses voor het ongemak!

Tweetweeties 04-02-2019

Website is duidelijk. De prijzen zijn OK. Het product wordt snel geleverd.
Maar we kregen een beschadigd exemplaar. Op meldingen via de site of per mail hiervan wordt niet gereageerd. Goedkoop = duurkoop blijkt maar weer eens.
Frank 05-02-2019

Hallo! Bedankt voor je feedback! Het kan op het moment iets langer duren voor je antwoord krijg op de mail. Maar we zijn telefonisch en via de chat wel altijd snel bereikbaar! Wil je me je ordernummer sturen? Dan kan ik even kijken wat er aan de hand is!

N Looman 29-01-2019

Bijna 2 weken gelden heb ik een klok bij frank besteld voor de verjaardag van mijn zusje. Inmiddels heb ik al 4 keer een mail gehad dat de levering gewijzigd is. Na al deze mails heb ik het cadeau natuurlijk allang niet meer op tijd binnen voor haar verjaardag. Ik heb nog steeds niks ontvangen en het ziet er ook niet meer naar uit dat het nog binnen gaat komen. Ik hoop dat ik uiteindelijk mijn geld nog terug krijg zodat ik mijn zusje met iets anders blij kan maken...
Frank 01-02-2019

Goedemorgen,

​Wat vervelend om te horen dat we je cadeau niet op tijd hebben geleverd. Excuses voor het ongemak! ​​Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit graag.

Patrick 27-01-2019

Ik Krijg van frank.nl een beschadigde kapstok vervolgens terug gestuurd wacht nu al bijna 14 dagen en nog steeds geen vervangende toegestuurd gekregen wat een zeer slechte service
Frank 01-02-2019

Dag Patrick,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je een beschadigde kapstok hebt ontvangen! Zou je hieronder je ordernummer willen plaatsen? Dan kunnen we het voor je nakijken.

Rob S 25-01-2019

Wat een onbehoorlijke club. Zoals al velen reageerden, ze leveren niet, zelfs niet zo’n simpele wijnemmer. Gemakshalve reageren ze ook op geen enkele e-mail. Enfin, de kosten heb ik afgeschreven, ‘my loss’. Zo verdienen die yuppen hun centen. Laf. Ik begrijp werkelijk niet waarom niet ingegrepen word bij dit soort malafide bedrijven.
Frank 28-01-2019

Dag Rob,

Bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend om te horen dat je onze service als zodanig ervaart. Wegens drukte is de reactietijd op onze mails momenteel wat langer, hiervoor onze excuses! Daarentegen zijn we telefonisch of via de chatfunctie op onze website direct bereikbaar.

Ik kan op basis van je naam helaas geen order vinden. Zou je hieronder nog je ordernummer willen plaatsen? Zo kan ik voor je nakijken wat er precies aan de hand is. Bij voorbaat dank!

Stephanie Bouwmeester 18-01-2019

Mijn eerste bestelling gedaan via Frank.nl, ook meteen mijn laatste bestelling.
14 dagen geleden 2 dekbedovertrekken besteld en betaald, al 3x is de leverdatum gewijzigd en nu is er ineens helemaal geen leverdatum meer bekend. Zonde dat ik voor mijn bestelling niet op Kieskeurig heb gekeken, dan was het me meteen duidelijk geweest.
Ik hoop dat ik in ieder geval mijn geld terugkrijg.
Frank 22-01-2019

Dag Stephanie,

Bedankt voor je review. Ik zie dat de verwachte levertijd van je bestelling rond de twee weken was. Wegens een vertraagde aanlevering van nieuwe voorraad hebben we deze levertijd tot onze spijt niet gered. Onze excuses voor het ongemak! Het aankoopbedrag krijg je vanzelfsprekend gewoon terug. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we dit graag.

Inge 12-01-2019

Voor het eerst hier een Coleman luchtbed besteld. Perfect op de hoogte gehioden van het leverproces en pertect op tijd geleverd. Na enkele dagen ivm een lekkage in het Coleman comfort double luchtbed contact opgenomen, zeer duidelijke uitleg ontvangen en het probleem werd ook meteen opgelost. Kortom super service. Echt een aanrader.

Niels 07-01-2019

Waardeloze webshop! Twee keer per mail contact gehad met klantenservice 2 keer leverdatum uitgesteld nu leverdatum onbekend!! Hierdoor kerstcadeau’s nog steeds niet ontvangen. Ze hebben wel tijd om op deze recenties te reageren. Misschien meer tijd stoppen in de service en leverbetrouwbaarheid.
Frank 15-01-2019

Hoi Niels,

Bedankt voor je feedback! Helaas kan ik op basis van de aangeleverde gegevens geen bestelling van je vinden. Zou je me een ordernummer willen sturen? Dan kan ik even naar jouw bestelling kijken!

John S 03-01-2019

Zoals al meerdere hier aangeven. Hebben ze met veel producten problemen om zich aan de geadverteerde levertijden te houden. Voor mij de eerst en laatste keer dat ik hier iets bestel.
Frank 15-01-2019

Hoi John,

GILBERT HOSTE 01-01-2019

Zeer tevreden over mijn aankoop. Fotolampen.
Snelle levering en perfect in orde.
Dank U;

Buurt aed 27-12-2018

Wij bestelden als buurt een AED verzekering, hierover zelfs nog telefonisch contact gehad met Frank.nl. De medewerker wist toen al niet dat ze dit ook verkochten en moest zelf in het assortiment zoeken, vreemd.
Betaald en 18/12 mail gekregen dat het in bestelling was genomen. 27/12 een mail dat het niet meer leverbaar is en het geld terug gestort word. Dit vinden wij aks buurt slecht Frank.. fraaie service om 9 dagen later een mail te sturen dat het niet leverbaar is.
Wij moeten weer zoeken naar een andere verzekering en samen komen.
Nee, ik zou deze winkel niet aanbevelen.
Frank 27-12-2018

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je onze service als zodanig hebt ervaren! We verkopen duizenden artikelen in verschillende productcategorieën. Het kan dus wel eens voorkomen dat onze klantenservicemedewerkers even moeten zoeken naar het juiste artikel. Ik vermoed dat tijdens het gesprek niet duidelijk is geworden dat het contract niet los kan worden aangeschaft. Dit stond echter wel duidelijk op de website aangegeven. De verzekering is alleen af te sluiten in combinatie met een servicecontract, die je kunt afsluiten bij de aanschaf van een AED. Hierover hebben we je per mail geïnformeerd, maar helaas hebben we geen reactie ontvangen. De bestelling is daarom automatisch geannuleerd. Onze excuses voor enige verwarring die dit teweeg heeft gebracht! Mochten we desondanks nog iets voor je kunnen doen dan horen we dit graag!

Evi 26-12-2018

15/12 bestelling gedaan, kerstcadeau voor mijn dochters. Bij de bestelling stond: wordt de volgende dag geleverd. 24/12 is 1 stuk geleverd, of dus 9 dagen later dan beloofd. Op het tweede stuk wacht ik nog altijd, geen reactie op mijn mails, enkel een standaard mail terug dat ze niet kunnen volgen door de drukte.

Jos 25-12-2018

Ik heb een telescoop besteld voor de verjaardag van mijn vriend. Bij het uitpakken van het kado waren er gebruikssporen, beschadigingen en miste er een onderdeel. Hoogstwaarschijnlijk al bij een andere klant geweest en retour gestuurd. Erg spijtig en kwalijk dat deze dan zonder controle weer naar een nieuwe klant wordt verzonden. Klantenservice gemaild en gebeld kan de telescoop retour sturen en weer een nieuwe kopen, is alleen niet op voorraad. Weet nog niet zo goed wat ik hiermee moet. Hoelang moet ik nu wachten, en weer een hoop gedoe met terugstorten van geld en weer opnieuw betalen, waarom niet gewoon omruilen voor een echte nieuwe en goede telescoop.

Rob 22-12-2018

Met spoed een goed tweepersoons luchtbed gezocht. Via Google kwam ik op Frank uit. Goede keuze en betaalbaar voor super kwaliteit. Voor 22.00 uur besteld de volgende dag geleverd is waar gebleken. Wat super als je dan de volgende dag voor 14.00 uur het luchtbed in huis hebt. Klasse en een super luchtbed met diverse compartimenten en lekker hoog. Met 3.5 min met ingebouwde pomp gevuld en slapen maar, Bedankt FRANK want je hebt een topproduct geleverd.
Frank 24-12-2018

Hoi Rob,

Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je bestelling helemaal naar wens is afgehandeld. Ik wens je fijne feestdagen en alvast een gelukkig 2019! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Dulovic 21-12-2018

Anderhalf jaar geleden hebben wij een mooie dubbelzijdige zendergestuurde stationsklok van Balance Time via Frank.nl besteld. Die werd overigens snel en professioneel geleverd.
Maar twee weken geleden viel de ene zijde van de klok naar beneden en overleefde de val niet.
Ontzettend zonde, te meer omdat de stationsklok een blikvanger in de huiskamer is.
Op goed geluk heb ik de webshop een mail gestuurd waarin ik vertelde wat er was gebeurd en of er misschien nog ergens een helft van deze tweezijdige klok ligt.
Ze mailden terug met het bericht dat ze het zelf niet hadden liggen, maar dat ze de importeur zouden benaderen met mijn vraag.
Een paar dagen later al lieten zij weten dat er een helft was gevonden, en dat deze naar hen toegestuurd zou worden. Om mij niet blij te maken met een dooie mus vermeldden zij er ook bij dat zij zelf wilden controleren of deze zijde niet beschadigd was en naar behoren werkte. Gistermiddag ontvingen wij een nieuwe helft van onze prachtige klok, die weer compleet is.
Alles snel en kosteloos geregeld door Frank.nl. Dat noem ik nog eens service!
Daarom een dikke pluim voor Frank.nl!

Langedijk 09-12-2018 Via de website gekocht

Pakketbrievenbus

Duidelijkheid over bezorging. Goede prijs. Keurig verpakt. Prettige website en betrouwbaar dus. 👍👍

Frank 18-12-2018

Goedemorgen,

Goed om te horen dat je bestelling helemaal naar wens is afgehandeld! Alvast prettige feestdagen gewenst. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Jan 09-12-2018 Via de website gekocht

Goede levering

Nadat ik een cameraset en losse camera van ELRO had besteld, keek ik na de revieuws en hier schrok ik wel van. Echter de bestelde artikelen werden netjes geleverd en werd ik ook netjes op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Mijn complimenten aan Frank bv.

Frank 18-12-2018

Beste Jan,

Bedankt voor je complimenten! Ik wens je veel plezier met je aankoop en alvast fijne feestdagen. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Annette 09-12-2018 Via de website gekocht

Een gietijzeren deurmat besteld die volgens de website, de andere dag geleverd zou worden.
Dit is 2x uitgesteld en na mijn vraag, wanneer komt het artikel daadwerkelijk aan, kreeg ik als antwoord “ het artikel is niet meer leverbaar “

Waarom wordt dat dan niet direct gecommuniceerd ? Nu werd ik met e-mails aan het lijntje gehouden.

Hoop dat ze met het geld retourneren wel sneller zijn ...... ik wacht nog steeds ...

Frank 10-12-2018

Beste Annette,

Bedankt voor je beoordelingen. Balen dat we je deurmat niet hebben kunnen leveren, sorry hiervoor! Helaas was de voorraadstatus op onze website in dit geval niet correct. Op het moment dat dit duidelijk was, hebben we je zo snel mogelijk op de hoogte gebracht. Na een annulering duurt het over het algemeen niet langer dan 5 werkdagen voordat het bedrag wordt teruggestort op je rekening. Nogmaals excuses voor het ongemak! Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Annette 09-12-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Een gietijzeren buitenmat versteld maar ook ik heb inmiddels 2 mailtjes gekregen, dat de leverdatum verplaatst wordt . Komt het nog dit jaar aan is mijn vraag ? Als ik de onderstaande recensies lees, ben ik er bang voor

Rossel 07-12-2018 Via de website gekocht

Ondanks de drukte goede service

Onlangs dubbele fietstassen besteld.Door de drukte van KPN (black Friday en black Monday) kwam het product 1 dag later aan dan gepland. Product bevalt goed.

Remco 04-12-2018 Via de website gekocht

Leverbetrouwbaarheid en verleende service slecht

Onlangs bestelling geplaatst, en helaas nog steeds niks geleverd gekregen.
Slechte informatie voorziening, gebeld gemaild en wordt er geen steek wijzer van.
Wordt aardig aan het lijntje gehouden, onacceptabele service

Frank 07-12-2018

Dag Remco,

Bedankt voor je review. Ik zie dat er helaas vertraging is ontstaan bij je bestelling. Tot onze spijt kwam de aanlevering van nieuwe voorraad later binnen dan op voorhand ingeschat. Onze excuses voor het ongemak! Ik zie dat je de bestelling inmiddels hebt geannuleerd. Mochten we desondanks nog iets voor je kunnen betekenen dat horen we dit graag!

Remco 07-12-2018

René,

Nu wordt het helemaal fraai, gisteren kreeg ik nog melding dat jullie er mee bezig waren en dat ik bericht zou krijgen. En nu maak je ervan dat order is geannuleerd, er is toch echt wel wat mis bij jullie intern. Zie ook onderstaande bericht die ik wederom heb ontvangen, is gewoon van de zotte allemaal, hoe jullie met klanten omgaan.

Beste meneer De Jonge,

Bedankt voor uw bericht. Excuses voor de vertraagde reactie, vanwege enorme drukte zijn wij helaas niet eerder aan uw mail toegekomen. We hebben nogmaals contact opgenomen met de distributeur waar uw order zou zijn verzonden. Zodra wij van hen een update hebben omtrent de levertijd wordt u hierover geïnformeerd.
En als het geannuleerd is, waar zijn mijn muntjes dan, toch bijna zo'n slordige € 1400,- die ik heb besteedt en niks voor geleverd heb gekregen.

Mocht u overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Met vriendelijke groet/With kind regards,

Stefanie

Verrekijker drama 30-11-2018 Via de website gekocht

Drama verrekijker

Ik vind het 3 x niks. Verrekijker gekocht. Na een paar maanden lensje verschoven. 20 september 2018 opgestuurd. Eind november pas reactie van Frank : verrekijker is gevallen of hard gestoten. Geen garantie. Verrekijker total loss. De verrekijker is bij mij absoluut niet gevallen. Waarschijnlijk na 20 september gebeurd.

Goedemorgen,

Bedankt voor je recensie. Wat zonde dat je verrekijker na een paar maanden niet meer naar behoren werkt! Dubbelzicht of een verschoven lens ontstaat na val- of stootschade, dit kan met geen enkele mogelijkheid op een andere manier ontstaan. Je geeft aan dat de dit waarschijnlijk na 20 september is gebeurd. Het zou natuurlijk kunnen dat je verrekijker een stootje heeft gehad tijdens het vervoer, maar het dubbelzicht was al aanwezig op het moment dat je hem verstuurde. Dit was immers de reden van de garantieaanvraag. Daarnaast ligt de verantwoordelijkheid voor voldoende verpakmateriaal bij de verzender. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, maar helaas valt val- of stootschade niet binnen de garantie. Mijn excuses. Mochten we desondanks iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Anna 30-11-2018 Via de website gekocht

Twijfels of het goedkomt?!

Afgelopen maandag een elektrische deken besteld. Volgens de site zou hij de volgende dag geleverd worden. Maar we kregen geen mailtje. Woensdag kregen we een mailtje dat hij op vrijdag bezorgd zou worden. Donderdag kregen we een mailtje dat de bezorging later plaatsvind en ze niet weten wanneer... Inmiddels lig in bevroren in bed zonder die elektrische deken. Jammer dat ze de afspraken niet na komen. Maar ik heb inmiddels genoeg resencies gelezen en ik kom tot de conclusie dat dit helaas HEEL vaak gebeurd. (En ik twijfel of ik de bestelling niet annuleer omdat ik ook veel lees over garantie gevallen en dat dat ook niet geheel vlekkeloos verloopt :-( )
Een tip voor FRANK: zorg dat je alles op orde krijgt!

Hoi Anna,

Bedankt voor je beoordeling. Balen dat we je pakketje niet hebben kunnen bezorgen op het moment dat we dit hadden verwacht. De reden van de vertraging is dat de aanvulling van onze voorraad helaas langer op zich liet wachten dan van tevoren gepland. Begrijpelijk dat je hiervan baalt, sorry! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

JohnnyLM 29-11-2018 Via de website gekocht

Retour gezonden defecte telescoop na 2 mnd nog niet terug

In mei 2018 heb ik bij het bedrijf Frank.nl een telescoop van het merk National Geographic 90/1250 gekocht die bij ontvangst al niet werkte. Het allignen bleef eindeloos doorgaan en de telescoop stond continue verticaal. De schroef kwam steeds strakker te staan en ook maakte de motor een hard schrapend geluid. De telescoop heb ik nu tweemaal retourgezonden: de eerste keer heeft Frank.nl zelf de telescoop "onderzocht" (niks gevonden) en bij de tweede keer (september 2018) heeft Frank.nl eindelijk de telescoop naar fabrikant Bresser retour gezonden voor reparatie. Het is nu eind november 2018 en ik heb nog steeds geen nieuwe of gerepareerde telescoop terug. Vanaf bestelling (mei 2018) t/m eind november heb ik mijn aankoop van Frank.nl niet kunnen gebruiken.

Beste John,

Bedankt voor je review. Ondertussen heb je je telescoop weer ontvangen en aangegeven dat deze naar behoren werkt, erg goed om te horen! Sorry voor de langdurige afhandeling van je klacht. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

anoniem 28-11-2018 Via de website gekocht

Beloftes niet nakomen

Ze bieden een kortingscode aan via de chat maar op moment van bestellen is die niet geldig. Geen oplossing, alleen dat het foutief was. Lekker maken met korting. Service is vervolgens erg beroerd. *****schijnt de manager service te zijn maar laat niet van zich horen!

Product overigens niet meer besteld bij FRANK

Er wordt schandalig met je omgegaan!

Hoi!

Bedankt voor je recensie. De kortingscode was niet meer geldig op het moment dat je deze probeerde te gebruiken. Dit stond duidelijk aangegeven in de voorwaarden van de code. Als we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Lisanne 27-11-2018 Via de website gekocht

Verschrikkelijk klatenservice! Maken je uit voor leugenaar!

Verschrikkelijke klantenservice!!!! In september een waterkoker gekocht en de verf fladdert langzaam van de waterkoker af. Vervolgens mail ik Frank om vervolgens nog net niet voor leugenaar uit te worden gemaakt. Ik koop hier nooit meer wat en beveel niemand deze belachelijke service aan!

Hoi LIsanne,

Bedankt voor je beoordeling. Zonde dat de verf van je waterkoker begint los te laten. We hebben de foto's bekeken en daarop zijn krassen op de waterkoker te zien. Naar ons inziens ontstaat dit niet door enkel water te koken in het apparaat, vandaar dat we je hebben gevraagd of je kunt aantonen dat de schade bij normaal gebruik is ontstaan. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

AKO 27-11-2018 Via de website gekocht

Dank

Uitstekende service.
Bestelling, betaling, levering zeer vlot en correct.
Voorbeeld van klantvriendelijkheid.

Rietje 26-11-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Mijn bestelde luchtbed werd snel en correct geleverd. Na kort gebruik bleek het luchtbed echter leeg te lopen en bood Frank meteen een hele fijne oplossing. Zeer tevreden over de service dus!

Ingrid 21-11-2018 Via de website gekocht

Geen goede service

Ook ik heb een bestelling geplaatst bij Frank, een broodrooster. Zou 4 dagen later worden bezorgd
Ik kreeg 4 x een mail dat levertijd aangepast werd. Na de 4 e x maar eens gaan bellen wat er aan de hand was.
Bleek broodrooster helemaal niet leverbaar!
Helaas had ik bij andere winkel al bijpassende waterkoker gekocht, deze al in gebruik dus kon niet meer retour. Ik kreeg als advies om op een andere site te kijken of ik daar misschien de broodrooster nog kon krijgen. Helaas nergens anders meer leverbaar. Verder kreeg ik wel een keurig excuus en het zou intern besproken worden...politiek correcte antwoorden allemaal.
Dit kan inderdaad gebeuren, maar laat het de klant gewoon even weten als iets niet leverbaar is, maar hou de klant niet aan het lijntje...Had ook al netjes vooraf betaald, nooit meer doen dus. Ik koop voortaan wel bij betrouwbare verkooppunten.

Frank 22-11-2018

Beste Ingrid,

Bedankt voor je beoordeling. Wat zonde dat de door jou bestelde broodrooster niet leverbaar blijkt te zijn! Slordig dat de voorraadstatus op onze website in dit geval niet correct was, excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat dit geen goede eerste indruk geeft. Nogmaals excuses voor het ongemak, en als we nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Yvonne 17-11-2018 Via de website gekocht

Slechte service

30 oktober 2 doosjes duplo besteld. Ik heb 4 emails gekregen dat de levertijd gewijzigd was, overigens bijna 3 weken verder nog niets ontvangen! En dat terwijl er aangegeven stond dat het de volgende dag in huis zou zijn. Slechte site, niks bestellen dus.

Beste Yvonne,

Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat we je bestelling niet hebben kunnen leveren op het moment dat we dit hadden verwacht. Ik heb je bestelling gevonden, en dit duurt inderdaad véél langer dan de bedoeling is. Excuses hiervoor! Ik laat onze inkoopafdeling uitzoeken wat de reden is voor de vertraging, ik zie namelijk dat we nog wachten op een aanvulling van de voorraad. Zodra hier duidelijkheid over is, breng ik je meteen op de hoogte per e-mail. Nogmaals sorry voor de vertraging! Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Beste Yvonne,

Alex Wacht 16-11-2018 Via de website gekocht

Klantenservice? Niet bij Frank.nl

Op 24-12-2016 een fietszadel gekocht bij deze webshop van het merk Selle Royal. Het zadel was na 1.5 jaar al helemaal gescheurd.

Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice van Frank kreeg ik te horen dat ze 1 jaar garantie geven op het zadel. En dat terwijl Selle zelf 2 jaar garantie geeft op hun producten. Na aangegeven te hebben dat een zadel van €35 niet na 1.5 jaar zo mag scheuren, en dat er ook nog zoiets bestaat als het wettelijk recht op een deugdelijk product, mocht ik het zadel opsturen 'ter beoordeling'.

Het zadel heb ik op 12-10-2018 verstuurd. Daarna was het stil. Op 25-10-2018 maar eens gemaild hoe het ervoor stond. Door een achterstand bij de retourafdeling was mijn retour nog niet verwerkt. De verwachting was dat dit op korte termijn zou gebeuren. Prima, dat kan.

Op 02-11-2018 maar weer gemaild, want ik had nog steeds niks gehoord. Nu gemaild dat ik in ieder geval een antwoord wilde, geen reactie...

8-11-2018 weer gemaild en nu begon mijn geduld op te raken. Gemaild dat ik duidelijkheid wilde over hoe nu verder en gedreigd de zaak aan mijn rechtsbijstand over te dragen. Toen reageerde de klantenservice opeens wel weer, het zadel was nu opeens opgestuurd naar Selle voor garantiebeoordeling en ze hadden nog geen terugkoppeling gehad.

Tot op heden, 16-11-2018 heb ik niks meer gehoord. Op 07-10-2018 heb ik voor het eerst contact opgenomen, en nog steeds is er geen oplosssing. Er word bij Frank pas actie ondernomen als je dreigt met wettelijke garantie en rechtsbijstand, dat noem ik geen klantenservice. Voor mij nooit Frank.nl meer.

Beste Alex,

Bedankt voor je recensie. Wat zonde dat er na anderhalf jaar gebruik een scheur is ontstaan in je zadel. Wij hebben het zadel in dit geval doorgestuurd naar de fabrikant ter beoordeling, het is helaas gebruikelijk dat het minimaal enkele weken duurt voordat een product is beoordeeld. Mijn excuses hiervoor, het is inderdaad erg jammer dat dit niet sneller kan worden afgehandeld. Zodra wij terugkoppeling hebben ontvangen, laten we het meteen weten per e-mail. Als je in de tussentijd overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Daniël Brouwer

Diane 14-11-2018 Via de website gekocht

Prima

Overzichtelijke webwinkel, en het producht snel geleverd. Via de mail werden we telkens goed geïnformeerd. Aanrader

Michael 13-11-2018 Via de website gekocht

Vreemde site

Ik had bokshandschoenen besteld. Ik kreeg netjes een mail na mijn bestelling dat de handschoenen zaterdag geleverd zouden worden, twee dagen na bestelling. Vrijwel direct na deze mail kreeg ik een mail dat het nog onbekend is wanneer de handschoenen geleverd worden. Daarna radiostilte. Vervolgens een aantal dagen later maar even bellen naar Frank.nl. Blijkt dat de handschoenen niet eens op voorraad zijn. Heel vreemd verhaal.
Ik laat mijn geld terugstorten en mij zien ze niet meer terug op Frank.nl.

Frank 14-11-2018

Dag Michael,

Bedankt voor je review. Ik kan op basis van alleen je naam helaas geen order vinden. Het lijkt er echter op dat je een artikel hebt besteld waar een levertijd van meerdere dagen op zit. Dit betekent doorgaans dat er nog voorraad moet worden aangeleverd. Artikelen die voorradig zijn worden namelijk altijd een werkdag na het plaatsen van de bestelling geleverd. In dit geval lijkt er vertraging te zijn ontstaan bij de aanlevering van nieuwe voorraad en hebben we je hierover gemaild. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Dit is natuurlijk nooit leuk, maar hopelijk vind je het met deze uitleg wat minder vreemd. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit graag!