Frank.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Frank.be.

Deze score is berekend op basis van 292 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Rafiq 13-11-2019

Slechte klantenservice en geen garantie op producten! Ik heb een klok gekocht en die werkt nu niet meer, de klantenservice verschuilt zich achter de fabrikant en weigert het product te repareren. Koop hier dus GEEN producten, want als je product niet werkt, dan mag je het zelf oplossen. Je zou verwachten dat het bedrijf kapotte producten repareert, maar nee, dan doen ze dus niet. Ik heb bij andere bedrijven veel betere ervaringen. Ik schrijf nooit reviews, maar ik vind wel dat ik anderen nu moet waarschuwen voor dit bedrijf. Ik begrijp ook helemaal waarom dit bedrijf een heel laag cijfer heeft, helemaal terecht, blijkbaar ben ik dus niet de enige.

jan 09-11-2019

Ruime keus en snelle levering en een uitgebreide informatie bij de onderwerpen

Shelley 09-11-2019

De levering van mijn pakketje was snel! Helaas was een van de zes glazen kapot die ik had besteld. De dag daarna gebeld met de klantenservice en ik werd perfect geholpen. 6 nieuwe glazen en de overige 5 mag ik houden.

G.L. Kuyper 06-11-2019

De levering is snel maar contact als er niet goed is zijn ze haast niet te bereiken ik wacht al zeven dag op antwoord van mijn email en bellen moet je een half uur voor uittrekken dan hang je maar weer op.
Frank 07-11-2019

Goedemiddag,

Wat vervelend dat je onze service als zodanig heeft ervaren. Op drukkere momenten kan de wachtrij soms iets oplopen. Onze excuses hiervoor. Het is aan te raden toch even te blijven wachten totdat iemand opneemt. We proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen. Ik zie dat je vraag inmiddels in behandeling is genomen. Mocht je overige vragen hebben dan horen wij dat vanzelfsprekend graag.

Andjela Pattimukaij 06-11-2019

Deze shop is makkelijk te bereiken en te bestellen. Snelle levering! Top!
Een aan te bevelen shop!

Anna 06-11-2019

Ordernummer 2805039.
Levering wordt eerst een paar dagen uitgesteld, daarna 3 weken. Heb gebeld en gemailde want ik wil de koop ongedaan maken. Er wordt niet op telefoon gereageerd( altijd 2 wachtenden voor u) en ook niet op mails. Ik ga denk ik aangifte doen. Dit is niet oké
Frank 07-11-2019

​Dag Anna,

Wat vervelend om te horen dat je bestelling is vertraagd! Tot onze spijt kwam de aanlevering van voorraad later binnen dan op voorhand ingeschat. Onze excuses voor het ongemak. Telefonisch en per mail zijn we uiteraard gewoon bereikbaar. In het geval er een wachtrij staat is het aan te raden even te wachten totdat er wordt opgenomen. Zoals verzocht is je bestelling geannuleerd. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag.

Albert 05-11-2019

Goede prijs en kwaliteit, snelle levering en uitstekend verpakt, zeker aan te bevelen voor familie vrienden en kennissen

Jeanet 27-10-2019

Prima levering. Alleen altijd jammer vd verzendkosten als je net onder het bedrag zit.

Ludovic 19-10-2019

Heldere site met functionele informatie. Prompte verzending in goede verpakking.

Ankie de Jong 17-10-2019

Heb maanden terug een opblaasbare Kayak gekocht voor maar liefst 349, 00 euro. Helaas bleek deze langzaam leeg te lopen nadat ik er voor de tweede keer al roeiende gebruik van maakte.
Contact gehad met Frank: foto’s moeten maken en Kayak retour gestuurd. Kreeg zonder bericht Kayak retour net een afsluitdoppen voor het ventiel die Bote bene er niet eens op paste!!!! Nu maanden verder, mails en telefoontjes.... het mag niet baten!!! Het schijnt zelfs zo erg te zijn dat ik als klant niet eens meer besta bij de leverancier!! Heb inmiddels een afspraak gemaakt met een advocaat! Dit gaat alles te boven ! Frank ken je verantwoordelijkheid , je pretendeert toch dat je een fantastische webshop bent met een goede service!!?????
Frank 22-10-2019

Hoi Ankie,

Wat vervelend om te horen dat je onze service als zodanig hebt ervaren! Zoals ook vermeld in de email, hebben wij besloten om voor u een uitzondering te maken en is het aankoopbedrag weer teruggestort naar uw rekening. Wel willen wij u er op attenderen dat dit niet de normale procedure is van een garantieaanvraag. Maar omdat het mede door onze fout allemaal wat langer heeft geduurd maken wij dus voor u een uitzondering. Hopelijk bent u blij met deze oplossing. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Jan van Roooy 13-10-2019

Zoals was beloofd was het de volgende dag op de afgesproken tijd binnen en netjes verpakt op het opgegeven adres bezorgd

CJ 12-10-2019

Prima webside en supersnelle verzending.Product voldoet aan verwachting.Top.

Laurens 11-10-2019

Geen zaken mee doen! Twee weken geleden een bestelling geplaatst en nog niets ontvangen. De telefoon word niet opgenomen, en email niet beantwoord. Ik overweeg dan ook om aangifte te gaan doen.
Frank 16-10-2019

Goedemiddag. Dat is inderdaad niet de bedoeling, onze oprechte excuses! Onze mails lopen inderdaad nogal achter, maar we zijn wel altijd direct bereikbaar ook via bijvoorbeeld de chatfunctie op onze website. Als er een probleem is met een product helpen we natuurlijk graag met een vervanging of een volledige terugbetaling. Met alleen uw naam kunnen we uw bestelling helaas niet vinden, als u ons wilt helpen met wat extra informatie helpen we u graag direct verder!

Anna 06-11-2019

Hier hetzelfde verhaal. Telefoon wordt niet opgenomen er wordt niet op mail gereageerd.

Tamara 10-10-2019

Goede kwaliteit en snelle levering.
Voor de tweede keer regenlaarzen besteld.
En weer dezelfde als de vorige keer. Omdat onze zoon ze geweldig vind. En zeker met die mooie lampjes eronder.

jan 09-10-2019

OP 30 september een bestelling geplaatst bij dit bedrijf met als belangrikjste reden snelle levering. Ze waren niet de allergoodkoopste, maar op prijs zeker concurrerend. Op de orderbevesting staat levering op donderdag (3-10) of vrijdag (4-10).
Op 2-10 komt de eerste mail dat de levering is vertraagd naar zaterdag (5-10) of dinsdag (8-10)
op 4-10 komt de tweede mail dat de levering is vertraagd naar dinsdag (5-10) of woensdag (6-10)
op 7-10 komt de derde mail dat de levering is vertraagd naar over 2 weken (15-10 - 21-10)
Kortom, mijn belangrijkste reden om bij dit bedrijf te bestellen is komen te vervallen en mijn conclusie is dat je niet kunt vetrouwen op de informatie op hun website. Ik heb de bestelling geannuleerd, omdat mijn artikel elders voor een vergelijkbare prijs wel direct leverbaar is.

Als antwoord op de annulering via hun klantenservice komt de volgende mail:

--------------
Beste heer/mevrouw Jan,

Bedankt voor je bericht!

Door extreme drukte kan het langer duren voordat je antwoord krijgt. Wij vragen hiervoor je begrip.

Wanneer je zelf contact opneemt met onze klantenservice kan je het volgende ticketnummer noemen: 5617991 . Zo kunnen we je het snelste van dienst zijn.
---------------
Dus ook hierin wordt ik als klant teleurgesteld. Ik hoop dat ik mijn geld (snel) terugkrijg, maar ik ben bang dat dat gezien de "extreme drukte" ook wel even zal duren. Mocht de annulering wel snel worden verwerkt en ik mijn geld snel terugkrijg, dan zal ik dat in deze review terugkoppelen.
Frank 11-10-2019

Hoi Jan,
Dat is erg jammer om te horen, en we zien dat we inderdaad voor uw bestelde product herhaaldelijk tegen leververtragingen zijn aangelopen. Oprechte excuses, dat we hadden we niet verwacht. We lopen inderdaad ook wat achter op onze e-mails, via de telefoon of onze chatfunctie kunt u ons wel altijd direct bereiken. Ik zie dat dat inmiddels ook gebeurd is en dat we al een volle terugbetaling voor u in gang hebben gezet. We zullen dus onze best doen dat in ieder zo snel mogelijk te regelen, nogmaals excuses voor de teleurstelling en bedankt voor uw review!

jan 12-10-2019

Frank.nl heeft snel gereageerd op deze review. De annulering en de terugbetaling hebben ze op 11-10 uitgevoerd. Als iemand weet hoe ik het cijfer in de review kan aanpassen, dan zou ik hem naar een 7 zetten. Ik zie echter geen mogelijkheid om deze aan te passen.

Rita 09-10-2019

Klantonvriendelijk. 1 Ster is nog teveel. Bestelling geplaatst en na meer dan 6 weken nog steeds niet geleverd. Telefonisch niet bereikbaar, tig keer geprobeerd. Er wordt niet binnen aanvaardbare tijd gereageerd op émails. Staan producten op de site die blijkbaar niet leverbaar of zeker niet binnen een aanvaardbare termijn. Onbegrijpelijk. Dit is klanten misleiden. Ik bestel hier nooit meer. Heb terugbetaling aangevraagd omwille dat besteld product na meer dan 6 weken nog steeds niet geleverd is. Ben benieuwd of de terugbetaling ook zo moeizaam zal verlopen.
Frank 09-10-2019

Dag Rita,

Bedankt voor je bericht. Zoals aangegeven op de website tijdens het moment van bestellen zat er een langere levertijd op het door jou bestelde artikel. We hebben momenteel wat achterstand met het beantwoorden van mails, onze excuses hiervoor. Via de telefoon of chat-dienst op onze website zijn we echter direct bereikbaar. In het geval er een wachtrij staat is het aan te raden even te wachten totdat je iemand aan de lijn krijgt. Zoals verzocht is je bestelling geannuleerd, het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk overgeschreven. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag.

Jackie 04-10-2019

Ik heb bij Frank een buitenlamp met sensor gekocht. De lamp blijft echter aan- en uitgaan. Overdag bleef de lamp gewoon aan. Sensor bijgesteld, andere lichtbron erin, niets hielp. Met veel moeite heb ik een nieuwe lamp gekregen. Ook deze lamp had hetzelfde gebrek. Nu ben ik maanden met Frank aan het heen- en weer mailen. Vele malen gebeld en heb meer dan 20 minuten in de wacht gestaan. Frank zegt telkens opnieuw tegen mij dat ze wachten op reactie van de fabrikant, terwijl de consument (zie Radar) daar geen boodschap aan heeft. Volgens het consumentenrecht moet de lwebwinkel het oplossen en niet de fabrikant. Er werd voor mijdoor Frank niets gedaan. Uiteindelijk heb ik de fabrikant zelf benaderd, die vertelde mij niet te weten dat dit al maanden aan de gang is en sturen mij nu zelf een andere buitenlamp. Kijk, dat vind ik service! Bij Frank zal ik nooit meer iets kopen.
Frank 07-10-2019

Dag Jackie,

Wat vervelend om te horen dat je onze service als zodanig hebt ervaren! Excuses voor het ongemak. Als webwinkel kunnen wij inderdaad een garantieprocedure voor je in werking zetten, dit doen we door middel van een aanvraag in te dienen bij de de fabrikant. Omdat je de lamp liever niet wilde ruilen waren we met hen aan het overleggen of een andere oplossing mogelijk was. We vinden het fijn om te horen dat het probleem nu direct is opgelost! Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit graag.

René

Feenstra 04-10-2019

Indien je iets retour wilt sturen dan moet je een retourbon uitprinten.. Op mails wordt niet gereageerd. Telefonisch zijn jullie ook niet bereikbaar.
Frank 04-10-2019

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. De reactietijd via mail is momenteel helaas wat langer, excuses hiervoor. Telefonisch zijn we echter gewoon bereikbaar. In het geval er een wachtrij staat is het uiteraard aan te raden even te wachten tot je iemand aan de lijn krijgt, we proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen. Daarnaast kun je ons bereiken via chat (zie website) of social media. Om gebruik te maken van onze kosteloze retourservice hoef je het gratis retourlabel inderdaad alleen nog maar even uit te printen. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

René

Wim 02-10-2019

Vlotte levering echter als je wat wil retourneren lukt dat niet via de site. Je moet dan contact opnemen met de klantenservice. " Er zijn 2 wachtende voor u" en na een half uur nog steeds hetzelfde. Op mails reageren ze niet vanwege de drukte. Na 2 weken nog geen reactie. Ga zo door Frank! Zal nooit meer wat bij jullie bestellen.
Frank 03-10-2019

Dag Wim,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen! Onze excuses dat wij je bericht nog niet hebben kunnen beantwoorden. Als het goed is heb je inmiddels een antwoord ontvangen op je email. Mocht je nog overige vragen hebben dan horen wij dat vanzelfsprekend graag.

Nicole

WimP 03-10-2019

Excuses aanvaard en waardeer jullie reactie! Ik kom terug op de zin dat ik nooit meer wat bij jullie zal bestellen. Beveel wel aan de retourprocedure te herzien. Dit voorkomt denk misverstanden. Succes verder met de Internetwinkel.

Wim

Frits van Brummelen 02-10-2019

Zondag besteld maandag in huis zoals afgesproken , netjes en goed verpakt,produkt zag er ook zo uit als in de advertentie.

Felix 01-10-2019

Ik vind t een hele fijne shop. De levering is supersnel. Ik had 2 artikelen besteld maar wilde er 1 terugsturen. Er was geen pakbon bij dus kon geen retour doen. Vervolgens werd mij verteld dat ik het 2e artikel mocht houden omdat het niet rendabel was qua bedrag voor de administratieve afhandeling/verzending. Wat een service en een zeer vriendelijke benadering via de telefoon. Zal deze zaak dan ook aan een ieder aanbevelen. Verder is alles duidelijk te vinden op de site.

Bert 30-09-2019

Het is ook wel eens fijn als de belofte op de website nagekomen wordt. Bij deze webshop klopte alles en is het product juist, volledig, en tijdig geleverd. Ga zo door.....

Jan 28-09-2019

Fietszadel besteld op 13 september. Weer een nieuw bericht (het vierde) dat het zadel geleverd wordt op 2 of 3 oktober. Dus steeds uitstel, wanneer wel ????? Misschien wel weggegooid geld van mij. Ga nu elders iets kopen want ik wil wel kunnen fietsen.
Frank 30-09-2019

Dag Jan,

Bedankt voor je review. Helaas kan ik aan de hand van je naam geen bestelling vinden in ons systeem. Zou je daarom je ordernummer in een reactie op dit bericht willen sturen? Dan kijk ik het graag even voor je na.

Lenneke van Leeuwen 24-09-2019

Product werd netjes op tijd geleverd.
Super netjes verpakt.
Helemaal blij mee!

Nico Ramaer 20-09-2019

Na een keuze te hebben gemaakt was het bestellen eenvoudig. De trackinggegevens waren duidelijk. De bezorging was supersnel . Dat duurde slechts 15 uur!

Goedemiddag Nico,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de afhandeling van je bestelling. Veel plezier met je aankoop!

We zien je graag terug op één van onze webshops.

baguetje 17-09-2019

Een week geleden bestelde ik rond het middaguur een steunverband. Nu een week later is dit nog steeds niet geleverd.

Toen ik de klantendienst contacteerde via chat (bellen kan enkel naar Nederland!) was de medewerker niet erg behulpzaam. Pas toen ik dreigde met een negatieve beoordeling nam hij contact op met de verzendingsdienst van Post.nl. Resultaat: wachten maar en hopen op succes :(

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen! Heb je een ordernummer voor me? Dan kijk ik het graag even voor je na.

Ria 14-09-2019

De levering is erg snel en netjes. De website werkt goed en het heeft een zeer grote keuze aan artikelen!

Jan leusink 05-09-2019

Duidelijk site
Snelle reactie via de mail
Zeer snelle levering
Mooie wekker, niet duur

DennisKooptwat 02-09-2019

Prima gegaan. netjes ingepakt. product is ook volgens beschrijving.
Email zijn ok, en binnen de gestelde tijd.

Astrid 01-09-2019

Duidelijke en praktische informatie op de site, makkelijk met bestellen, snelle levering

Kuil 31-08-2019

Heb een trampoline besteld die volgens de site leverbaar was en dinsdag of woensdag bezorgd zou worden. Toen kreeg ik een mail dat de levertijd gewijzigd was. Na 3 dagen zelf bellen (half uur voor ik iemand had) zeiden ze dat hij helemaal niet meer leverbaar was en ook niet zou komen. Andere kleur besteld en die wel ontvangen. Alleen wel jammer dat ik zelf moest bellen en dat er niet meteen duidelijkheid was via de site anders had ik meteen de blauwe besteld. En was deze wel op tijd gekomen waar ik hem voor nodig had.

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen. Op het moment van bestellen leek het er inderdaad op dat de trampoline wel leverbaar was, maar helaas bleek later dat dit niet het geval was. Dit was helaas niet bekend op het moment van bestellen. Onze excuses hiervoor! Fijn om te horen dat u de trampoline inmiddels heeft ontvangen in een andere kleur.

Mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit vanzelfsprekend graag.

Frans Oosterhof 31-08-2019

Meestal heel snelle bezorging, soms niet, eenmaal duurde het weken voordat ik het bestelde object in huis had.

Ton 29-08-2019

Goed en ruim assortiment. Geleverd de volgende dag. Keurig verpakt, alles tiptop in orde.

Hunter 29-08-2019

Snelle levering volgens afspraak zoals het hoort!
Product nog niet geplaatst. Dus moet nog even afwachten of het voldoet

Paulus 29-08-2019

Deze keer een fietspomp besteld bij Frank omdat de pomp daar het goedkoopste was. De levering was snel en uitstekend verzorgd/verpakt.

Thomas 28-08-2019

Klok precies zoals verwacht (geen tingelend) en snel geleverd! Ook veilig ingepakt dus prima service.

L. A. Harleman 27-08-2019

Levering en service prima, lamp was aan 1 zijde iets verbogen, maar dat kan ook met het vervoeren zijn gebeurd.

Order updates en tijdige levering. Prima!

plantje 26-08-2019

Helaas een incomplete fietsmand ontvangen. Hierover zelf 2x gebeld en 2x gemaild. Het onderdeel zou begin vorige week nagestuurd worden door de leverancier. Helaas, niets ontvangen en ik hoor ook niets. Vanmorgen tijdens het telefonisch contact uitdrukkelijk gevraagd of ze mij wilde laten weten wat de status is. Nou, je raad het, niets. Zo schiet het niet op. Hier wil ik niets meer kopen.
Frank 27-08-2019

Goedemorgen,

Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je onze service als zodanig hebt ervaren. Excuses voor het ongemak. Om het probleem nu voor je op te lossen, gaan we een nieuwe bestelling voor je aanmaken. We hebben je hier ter bevestiging nog een e-mail over gestuurd. Mochten we desondanks nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Leonie

Joop 21-08-2019

Brooks zadel gekocht. Voldoende keuze bij Frank, en goedkoper dan anderen. Snel en goed geleverd.

Ton 19-08-2019

Men komt precies na beloofd wordt. Op de site is makkelijk te vinden waar je naar op zoek bent.

Christina 19-08-2019

Blij met dit product i.c museumstoeltje en snelle correcte levering binnen 24 uur

Loes 18-08-2019

Snel geleverd, goed verpakt,een goed product, ga zo door,via internet gevonden👍

As 18-08-2019

Nette prijzen voor goede artikelen.
Levering duurde paar dagen langer dan aangegeven, maar dat vond ik in dit geval geen probleem.
Netjes en goed verpakt en geleverd volgens afbeelding.

Marieke 17-08-2019

Snelle levering. Genoeg keuze tussen de verschillende merken. Echt een aanrader!

Herman 17-08-2019

Ondanks vertraging bij de postbezorging toch op tijd geleverd. Gevarieerd assortiment en voordelig geprijst.

Andras 16-08-2019

Enorm tevreden van hun klantenservice, na een mailtje waarin we uitgelegd hebben dat er een probleem was hebben zij dit onmiddellijk opgelost. Ook de levering was supersnel ! aanrader

Loe 16-08-2019

Snel en adequaat!
Site goed leesbaar en efficient!
Traject goed te volgen.
Bezorging onpersoonlijk.

Mathilda 15-08-2019

Goede website, alles verliep soepeltjes.
De bestelling werd geleverd zoals aangegeven werd.

Vries 15-08-2019

Snelle levering van de beschermrand voor de trampoline. De prijs is ook goed t.o.v. het
Product.

Jimmy 15-08-2019

Goede service snelle levering heel goed verpakt.
En ze doen wat ze beloven.