fotonelissen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over fotonelissen.be.

fotonelissen.be stelt zich voor

FOTONELISSEN, reeds 70 jaar tot uw dienst! 70 jaar lang hebben we getracht service en advies hoog in het vaandel te dragen, u de nieuwe trends op fotogebied voor te stellen, u van dienst te zijn. Uiteraard is ons succes bovenal aan u, trouwe klant, te danken. Foto Nelissen biedt u de beste merken: Canon, Leica, Nikon, Olympus, Panasonic, Pentax, Sony. De fijnste Fuji, Nikkor, Samyang, Sigma, Tamron, Tokina, Voigtlander cameralenzen en een grote keuze aan toebehoren (Benro, Billingham, B+W, Elinchrom, Digipod, GoPro, Hama, Ilford, Manfrotto, Metz, Nissin, Reflecta, Sirui, X-Rite) tegen de beste prijs.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Chris 03-03-2017 In de winkel gekocht
Mechelen

Dit is nog eens een echte fotowinkel !!

Alle toestellen,objectieven en toebehoren netjes uitgestald, klaar om te testen en fysiek ter hand te nemen.Vakkundige medewerkers die je vriendelijk met raad en daad bijstaan.
Dit is tenminste een echte winkel en geen "dozen"verkoop.
Leuk is ook de uitstekende fotoafwerking in eigen labo.

Bert Krol 03-03-2017 In de winkel gekocht
FOTO NELISSEN

Eerlijk advies !!

verkopers geven eerlijk advies en trachten mee naar oplossingen te zoeken, fijn dat dit nog bestaat. Vriendelijke mensen en correcte prijzen. een aanrader

sven 28-02-2017 Via de website gekocht

top

online besteld en enkele dagen later in huis. Ook leuk dat je online kan reserveren en toch nog in de winkel kan geen afhalen. ruime keuze, ook in occasie

Didier 22-02-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend!

Zeer goede service, mensen die hun vak kennen. Er zijn nog weinig winkels die hun klanten met zo'n professionaliteit bedienen. Ook de service na verkoop is super, je kan er altijd terecht met vragen en problemen.

Fil 09-02-2017 In de winkel gekocht

Bijna perfect

Soms moet je veranderen om te evolueren ! Van een reflex naar een camerasysteem overgaan, dat is de vraag ? Bij Nelissen nemen ze uw oude materieel terug, gelukkig.

Oli 09-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekend !

Dienst heeft een echte betekening bij Foto Nelissen ! Echte foto pro die hun materiaal kennen en goede advies geven.