foto konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foto konijnenberg.

foto konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL) en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.be. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 141 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Flor Degrande 01-04-2020

Voor alle video en foto producten moet je bij Fotokonijnenberg.be zijn! Perfecte klantenservice en grote stock.

Lieve 01-04-2020

Goede en snelle communicatie bij vragen. Goede opvolging van de leveringen, updates worden doorgestuurd. Correcte levering!
Zeer tevreden van deze winkel.

patrick Roegiers 25-03-2020

Correcte zaak die leverden wat ze schrijven, zonder problemen op tijd en goed en veilig verpakt.
geen enkel probleem en binnen de levertermijn.
Vorige bestelling was niet op tijd binnen en ze hebben mij een mooi voorstel gedaan
Dank u

Marlie 20-03-2020

Zoals altijd kies ik steeds weer voor foto Konijnenberg, aan de telefoon en via mail word je keurig te woord gestaan, de bestelde producten worden keurig verzorgd en de volgende dag geleverd, dus voor mij top!

Paul Caroen 17-03-2020

Een vriendelijk onthaal en een vlotte levering zijn dingen die je ook bij sommige andere firma's vindt; maar bij "foto konijnenberg" (Camera Express) heb je te doen met vakmensen die een degelijke technische kennis hebben van het product ... en dat is eerder zeldzaam !

Chris 29-02-2020

Correcte verwerking van het bestelde product. Perfecte levering volgens afspraak.
Zeker om aan te bevelen .3

Pierre Coppens 28-02-2020

geen enkel probleem en binnen de levertermijn.

Pierre Coppens 28-02-2020

Ik ben zeer tevreden van deze winkel en raad dit aan iedereen aan, die een betere foto wil maken, want het resultaat is echt heel goed voor redelijk weinig geld. Correcte levering volgens afspraak en mooi en goed verpakt, zonder schade enz

ldb 28-02-2020

Goede en korrekte informatie over het gekozen apparaat; eventuele reparaties worden volgens
de afgesproken tijd geleverd en info hieromtrent wordt op voorhand medegedeeld.

Dirk 27-02-2020

Correcte informatie en zeer interessante prijs.
Goede informatie over het product en een snelle levering.

Wim 27-02-2020

Niet tevreden van Fotokonijnenberg.
2 harde schijven besteld op 2/2/2020 die in voorraad waren. De dag erna 1 geleverd (ondanks dat ze zogezegd voorradig waren en nooit melding gekregen tijdens het bestellen dat er maar 1 voorradig was).
Enkel 1 papiertje in de verpakking waarop stond dat er 1 ging nageleverd worden, in mijn account stond dat er 2 geleverd waren. Dus buiten dat papier en mijn contact met de helpdesk had ik amper bewijs van deellevering. (blijkbaar kon of wilden ze het niet aanpassen in mijn account).
Na verschillende contacten met steeds de melding dat ze geen leverdatum konden geven, uiteindelijk mijn geld teruggevraagd.
Dit is dan ook het enige positieve, het geld hebben ze rap teruggestort.
De personen van de klantendienst waren wel steeds vriendelijk.
Nu dus 25 dagen later kan ik ergens anders mijn schijf bestellen die ik tekort heb.

B.W.H. van Beest 24-02-2020

IK heb onlangs een Nikkor 24-120mm zoom gekocht. Ik ben zeer ontevreden hoe Konijnenberg dit heeft afgeleverd . De lens kwam *niet* keurig verpakt in de originele Nikondoos. In plaats daarvan was de lens in een slecht passend, half-kapot wit-neutraal doosje geduwd. Geen papieren/documentatie die bij de lens hoort! En ja, er was een half gescheurde bon die het garantiebewijs moest voorstellen. Kortom, zeer onprofessioneel en niet vertrouwenwekkend. Heb ik wel een echte Nikkor gekregen? Was hij wel nieuw? etc. etc.
Officiele reactie van Foto Konijnenberg 28-02-2020

Beste B.W.H. van Beest, u hoeft geen zorgen te maken. U heeft een originele, nieuwe Nikon lens ontvangen, met volledige garantie. Ik heb u een aparte mail gestuurd met een volledige toelichting.

Ton 23-02-2020

Een uitstekende winkel en mijn eigen fout werd erg snel hersteld. Ook mijn eerdere bestellingen waren prima.

Inne 23-02-2020

Deskundige en volledige uitleg gehad. Vlotte en vriendelijke verkoper. Heeft de tijd genomen.

Gio van Bernebeek 14-02-2020

Bestelling pentax Kp, vlot en correct afgehandeld de bestelling en de camera kwam in perfecte staat aan. Kortom prima.

Jan oet Sjengecity 14-02-2020

Betreft aankoop Reflecta Super 8 / Normaal 8 Scanner.
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Klantvriendelijke medewerkers.
Tonen veel geduld met uitleg werking apparatuur.

Inge DW 12-02-2020

Zeer snelle levering, zelfs bij bestellingen in de avond (voor 22u besteld, de dag nadien in huis). Professioneel materiaal met goede beschrijvingen van het product. Goede helpdesk bij vragen over de verzending.

peter 02-02-2020

Western Digital My Passport Wireless Pro 4TB

Goed product en het werkt perfect....
Kan nu zonder computer bestanden overzetten van mijn iphone en Camera.
Ook snel verzonden 1 dag later en ik had het al in huis.

peter 01-02-2020

goede service en dezelfde dag al verstuurd .
aankoop insta 360 one x.
mooie beelden en ook heel goed met je ipad te bewerken.
ben blij met mij aankoop

Luc Demiddele 31-01-2020

De shop werkt uitstekend, met een correcte levering. Ik beveel deze zeker aan. Allemaal plusjes en één minnetje: als het product tijdelijk niet voorradig is, zou dit moeten aangegeven worden op de site. Nu werd dit pas na de bestelling gecommuniceerd. De levering gebeurde daarna wel zo snel als mogelijk. Hoe dan ook, ik ben zeer tevreden.

Monique Pelgrims 29-01-2020

Zeer snelle levering, nog nooit meegemaakt. SUPER. Prachtig toestel, wat vermeld staat klopt ook. Ben zeer tevreden. Dankjewel en doe zo voort.

B.D. 28-01-2020

Na veel opzoekwerk, besloten mijn eerste camera hier te kopen. ‘s Avonds de camera besteld en de volgende dag was ik al foto’s aan het maken. De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Superblij met mijn aankoop!

Bert 25-01-2020

De levering verliep correct (ook eerdere leveringen). Nooit problemen gehad.
In het aanbod zitten ook producten met een goed prijs-kwaliteit verhouding.
Zeer bekwame verkopers in de winkel.

BP 20-01-2020

Aanrader, zeer correcte en vriendelijke afhandeling.
Alles werd geleverd op het afgesproken uur en voor een super prijs.

Bedankt fotokonijnenberg voor de goede service

Thibault 17-01-2020

Ondanks wat ik las over problemen bij online bestellingen had ik geen problemen. Bestellingen op tijd geleverd en alles aanwezig. Alles vlot verlopen dus!

els 16-01-2020

Ik kocht online een Coman EMU TM256C Statief + C-0 Balhoofd. Jammer genoeg vielen de poten er steeds opnieuw uit bi het eerste gebruik. Na alles demonteren en de plastiekjes opnieuw te plaatsen bleef het beter staan. Ik voel me nu wel onzeker dat er bij een volgende gebruik buiten de poten en plastiekjes er weer zouden uitvallen. De levering verliep wel extreem snel!

Peter Basmans 10-01-2020

Overzichtelijke website met goede en neutrale info over de aangeboden producten. Snelle levering en goede informatie ivm de verzending. Idd vandaag besteld, morgen in huis. Betaling verliep soepel wat bij een andere aanbieder zelfs na drie pogingen niet mogelijk was. Voor mij de reden om over te stappen naar deze winkel. Volgende keer kijk ik eerst hier wat er te koop staat.

Benoit 07-01-2020

Snelle en correcte levering van printer die aan alle wensen voldoet!
Bestelling binnen de 2 dagen geleverd

Tamara 05-01-2020

Zeer tevreden, snelle levering en goede service!!! Mijn 1e spiegelreflex camera daar aangeschaft. Erg tevreden zowel over de service als over het toestel, een Canon EOS 2000D

Pieter 02-01-2020

Top product aan een zeer scherpe prijs. Dienst na verkoop (aanpassen facturatiegegevens) verliep tevens zonder problemen.

Gerwin 30-12-2019

Ik heb gekozen voor Konijnenberg vanwege de goede "mondelinge' reviews, die ik kreeg uit mijn vriendenkring. Konijnenberg heeft een duidelijke webshop, waar gemakkelijk besteld en betaald kan worden, dit was geen enkel probleem.
Verder heb ik na de aankoop contact gehad over een adapter van EF-M naar EF lenzen, ik ben hierbij zeer goed en professioneel te woord gestaan. Waardoor ik snel een keuze kon maken. Bij het wegvallen van de telefoon-verbinding belden ze me keurig direct weer terug. Door deze aankoop kan ik mijn oude tele-lenzen gewoon weer gebruiken. Blij mee!
Erg tevreden over manier van afhandelen

Luc Sintobin 29-12-2019

Zeer tevreden. Ben speciaal van Meulebeke naar Turnhout gereden om uitleg en wad zeer goed bediend.

Jo Raemen 25-12-2019

Levertijd, ook bij artikels op voorraad overschrijdt ruim de beloofde termijn. Links op de website werken niet altijd. Verpakking en levering verder OK

Tin 24-12-2019

Ruime keuze, gedetailleerde informatie, heb gemakkelijk de camera gevonden die ik zocht. De 100 Euro korting zat wel een beetje verstopt, met een promocode, waardoor ik bijna ergens anders had besteld waar het meteen zichtbaar was, dat vond ik toch jammer. Gelukkig wilde ik bij deze winkel bestellen en heb ik even verder gezocht. Vriendelijke telefonische service, en niet lang moeten wachten in deze drukke feestperiode.

Israel 22-12-2019

Prima shop, boden ook andere mogelijkheden aan toen bleek dat mijn gekozen product niet meer leverbaar was en ook nog voor dezelfde prijs!

Veerle 22-12-2019

Ik plaatste op 7 december een bestelling bij Fotokonijnenberg, een set studiolampen op batterij van Elinchrom. Enkel de doos was correct geleverd. In deze doos zat een geheel andere kit, beschadigde stuks en er ontbraken verschillende onderdelen. Dit is de eerste keer dat ik bestel bij Foto Konijnenberg en ben dus erg teleurgesteld. Er werd mij gezegd dat er een correcte set zou opgestuurd worden van zodra ze mijn retour ontvangen. Ondertussen , twee weken na het plaatsen van mijn bestelling, heb ik nog steeds geen correcte set ontvangen. Ik krijg ook geen informatie over wanneer ik de juiste set mag verwachten omdat ze hem volgens mij niet meer op voorraad hebben (zie ik op hun website). Ik keek erg uit naar het gebruik van deze set en had deze ook speciaal bij Foto Konijnenberg besteld omdat zij een snelle levering beloofden en ik deze set nodig had om te shooten op locatie. Heel frustrerend.

Domi 21-12-2019

Zeer duidelijke en gebruiksvriendelijk site. De producten die geleverd werden stemmen 100% overeen met de gegeven omschrijvingen op de site. Zeer snelle levering en heel netjes en met veel zorg ingepakt. Zeker aan te bevelen.

Dinand 18-12-2019

Een perfecte website met goede product informatie. 's avonds om 21.50uur besteld, de volgende dag al in huis. Nog de beste prijs ook. Product netjes en degelijk verpakt.

wilfried 17-12-2019

Het toestel is perfect naar wens ,zeer goed aangekomen , meevaller het was het goedkoopste vergeleken met andere winkels dus BESTE koop

René Peeters 16-12-2019

Ik heb reeds een aantal keer divers fotomateriaal aangekocht via Konijnenberg en heb altijd goede tot zeer goede ervaringen gehad. De site is gebruikersvriendelijk en bestellen gaat vlot. Ook op de levertijd is niets negatiefs aan te merken. De leverancier houdt zich aan de beloofde termijnen en de geleverde artikelen zijn uitstekend in kwaliteit en competitief qua prijs.

koen 14-12-2019

Snelle, correcte en degelijke afhandeling. Zelfs tijdens periode van Black Friday werd het snel geleverd.

MY 13-12-2019

Bestelling geplaatst met Black Fridays. Twee weken later niets ontvangen, noch mijn bestelling, noch enige reactie, noch mijn geld!
Na zelf contact opgenomen te hebben vertellen ze dat de stock op is en dat ze me zullen terugbetalen.
Mijn korting van 50% is ook verloren. Een soortgelijke product aanbieden met eenzelfde korting of prijs is ook geen optie. Klantentevredenheid?
Een product aanbieden die ze niet kunnen leveren en nadien weken laten wachten?

Michiel 12-12-2019

Vlotte levering van het gekozen product. Het product was ook zeer secuur verpakt, wat nodig is bij zo'n soort producten.

Ik raad iedereen aan om een bestelling te plaatsen bij deze winkel.

LeR 11-12-2019

Relatief tevreden, hoewel het door een combinatie van onhandige communicatie anderhalve week heeft geduurd voor ik het product mocht ontvangen.

Linda 11-12-2019

Twee weken geleden iets via foto konijnenberg besteld en tot op heden nog niks ontvangen. Na twee keer een mail te hebben gestuurd waar mijn bestelling blijft.
Officiele reactie van Kamera Express 13-12-2019

Beste Linda, dank voor uw beoordeling. Gelukkig is uw bestelling inmiddels geleverd. Door de drukte op en rond Black Friday hebben we helaas niet op tijd op uw mails kunnen reageren. Onze excuses hiervoor.

H. de Vries 11-12-2019

Enorme kennis van zaken, snelle levering, goede telefonische bereikbaarheid.
Website duidelijk ingedeeld, product snel gevonden.
Goede informatie over het product, overzichtelijk ingedeeld.

Bart 10-12-2019

Op 25 november bestelde ik de HEOS 7 HS2 Zwart aan de scherpe prijs van 329 euro, op 26 november reeds werd hij thuis geleverd. Het is voor mij een TOP speaker. Ik luister vooral naar Spotify en StuBru (gratis via TuneIn). Kamervullend geluid en mooie kwaliteit voor zowel rustige als hevige muziek. Bedankt aan alle reviewschrijvers die mij voorgingen, het maakte de keuze tussen Bose, Sonos en Heos veel gemakkelijker.

Seb 06-12-2019

Op 27/11 omstreeks de middag bestelde en betaalde ik een soundbar bij fotokonijnenberg in de voor black Friday deals. Dit als cadeau voor mijn broer die dat weekend verjaarde. Had expres op de black Friday deals gewacht om een koopje te kunnen doen. Deze stond afgeprijsd van 450 euro, voor 200 euro. Normaal voor 23u59 besteld de volgende dag geleverd. De dag er op geen levering. De vrijdag ook geen levering. Men liet ook van hun eigen niks horen. Dan zelf maar gebeld. Na 20min in wacht te zijn (ja betalend) eindelijk iemand aan de lijn. Die persoon zei me dat er inderdaad iets mis was maar kon niet zien wat (waarom laten ze dan niks weten?). Ze ging mij dit op mail zetten. Helaas geen mail mogen ontvangen. Ondertussen met schaamte naar verjaardag etentje bij mijn broer met lege handen.
Dan zijn we ondertussen maandag en heb ik nog geen teken van leven van hen gekregen. Ondertussen zijn de black Friday deals voorbij en kan ik geen koopje meer doen. Mochten ze mij direct antwoord gegeven hebben dan had ik een andere in de black Friday deals kunnen kopen maar ja … Dan nogmaals zelf gebeld en jawel weer 15min wachten op iemand die me kon verder helpen. Na nog eens 20 min aan de lijn te hangen om te weten wat of hoe kreeg ik het antwoord we hebben die niet op voorraad (hoe kon ik die dan bestellen?). Ik stel zelf voor laat mij dezelfde bestellen elders en betalen jullie de rekening maar dit ging niet. Ze zeiden mij dat ze gaan kijken voor een oplossing en mij op de hoogte houden. Rest van de dag geen antwoord. Dinsdag geen antwoord. Woensdag dan opnieuw maar zelf gebeld. En hoe raadt u het 20min aan de wacht (telefoonrekening….). En nog steeds geen oplossing. Na lang bellen bieden ze mij een soundbar aan die veel goedkoper en veel mindere kwaliteit is. Uiteraard ga ik daar niet mee akkoord. Donderdag kreeg ik dan een nieuw voorstel. 2 soundbars. Voor de ene zou ik 50 euro moeten bijbetalen en voor de andere 100 euro. Voor soundbars die eveneens minder van kwaliteit zijn. Sterker nog ik kan de aangeboden soundbars overal online vinden voor een mindere prijs. Ik zou nogal gek moeten zijn om daarop in te gaan. Waar zitten die met hun gedachten??? Ik stel zelf een soundbar voor die voorradig is op hun site. Die niet helemaal voldoet aan de kwaliteit van de soundbar die ik gekocht had maar die toch redelijk in de buurt komt en in ongeveer dezelfde prijsklasse ligt. Een meer dan aanvaardbare deal voor al de moeite die ik er ondertussen ook al moeten insteken heb en de tijd die ik verloren heb. De dag erna weerom nog geen antwoord en heb ik opnieuw zelf contact moeten opnemen. We zijn nu al anderhalve week verder…

Qiang 05-12-2019

Een zeer goede online aankoopervaring, volledige productintroductie, geschikte prijs, snelle levering.

Wesley 05-12-2019

Website van Foto konijnenberg geeft voldoende informatie over de producten. Afhandeling van de bestelling was zeer vlot. Ik kocht een BenQ monitor waarbij de eerste monitor een DOA bleek te zijn, zonder problemen werd de DOA omgewisseld voor een nieuw toestel.