foto konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foto konijnenberg.

foto konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL) en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.be. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 245 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

grenimi 17-08-2019

zojuist een sony Cybershot DSC-RX10 mark 4 aangeschaft via de winkel foto konijenberg te turnhout. top dat je verschillende camera's daar kunt bekijken & uittesten. Verkopers met de juiste ervaring helpen je verder. wat wil je nog meer :-)

Martin 09-08-2019

Kwaliteit en prijs is erg goed. Door de samenwerking met foto konijnenberg en kamera express zijn er nog wel wat verbetering in de service door te voeren. Men moet oppassen niet te groot te worden. Ze hebben bij mijn laatste bestellingen wat credits daardoor verloren, maar ik zal nog wel terug keren.

Bas 05-08-2019

Foto Konijnenberg/ Kamera Express hebben me prima telefonisch geholpen.
Inmiddels ben ik trotse eigenaar van een nieuwe Nikon body.

Snelle en complete levering, zoals het hoort!

Dank en tot de volgende keer!

Veerle 04-08-2019

Levering iets later dan voorzien maar toch nog op tijd. Goede service. Gebruiksvriendelijke camera

Willy Scheirlinck 02-08-2019

Zeer goede service, snelle bediening, in minder dan 24 uur had ik mijn nikon toestel D 7200 bij mij thuis, het toestel ondertussen grondig uitgetest en ben zeer tevreden

Yt 01-08-2019

Gisteren een Nikon D750 besteld, vandaag in een stevige verpakking geleverd! Zoals steeds is Fotokonijnenberg.be top en stelt het nooit teleur! De beste winkel voor iedere (amateur)fotograaf!

Ik heb al verschillende keren contact gehad met hen waarbij ik domme vragen stelde en steeds kreeg ik snel een duidelijk antwoord!

Twijfel niet, kies Fotokonijnenberg.be!

eddy schrijvers 24-07-2019

Heb al dikwijls bij deze shop besteld, correcte verpakking en snelle verzending als voorradig.
na service is super.
een aanrader

Willy Scheirlinck 21-07-2019

Geachte: Perfecte service met perfecte uitleg, het toestel Nikon D 7200 werd in perfecte staat bij mij thuis afgeleverd minder dan 24 uur na de bestelling.
Heb het toestel ondertussen uitgetest en heb er een zeer goed gevoel bij, zeer gebruiksvriendelijk en schitterende foto's, dit belooft voor de toekomst.

Thomas Ortegat-Traen 19-07-2019

Alles goed ontvangen, foutloos en perfect op tijd! Zou zeker niet twijfelen opnieuw hier te bestellen!

Val333 17-07-2019

Zeer voordelige deals, 5 jaar garantie, super snelle levering en goede klantenservice, ik ben tevreden!

Niels 11-07-2019

Foto Konijnenberg stond bij mij bekend als een zeer betrouwbare en klantgerichte webwinkel. Na laatst weer een bestelling te hebben gedaan, werd dit wederom bevestigd! Een topwinkel met snelle service en vakkundig advies.

Ton van Wezel 05-07-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe camera specifiek voor reizen en heb uitstekend advies gekregen bij Foto Konijnenberg. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de reiscamera Panasonic Lumix DMC-TZ90. Dit is de nieuwere versie van de TZ80, maar nu met kantelbaar scherm wat erg handig is.

Lisa 03-07-2019

Ik ben zeer tevreden met de service van foto konijnenberg. Ik heb een body besteld via de online shop. Ik heb de body 's avonds besteld en de volgende dag om 12u was deze al bij mij thuis geleverd. Alles was zeer netjes verpakt, niets op aan te merken. Ik zou zeker en vast weer bestellen bij deze winkel!

Raoul La Crois 02-07-2019

Nou dit moet ik toch even delen met ieder een die twijfelt aan de super service van Konijnenberg. Ik heb een 2e hands camera gekocht zo 2 1/2 jaar geleden. Daar zit een lader bij voor 2 accu’s, de klacht was dat de accu’s niet volledig opgeladen werden, na een paar x een mail gestuurd te hebben kreeg ik een nieuwe toen de andere accu ook een nieuwe. Ging soms goed soms niet,
Lader op gestuurd naar Nikon, Nikon zegt lader is oké, maar nog niet over. Bij de TT Assen staat Nikon ook, lader en accu’s meegenomen, Nikon is aan het testen gegaan. Toen bleek dat de lader de ene keer het wel doet en de andere keer niet, op de mail gezet en afgewacht. Nou zegt Konijnenberg dan vergoeden we de lader ook nog. Dus 2 1/2 jaar later als nog vergoed daarom koop ik bij konijnenberg. Top heel erg bedankt

geert62 30-06-2019

perfecte levering binnen de 24 uur.
geen trackingcode gekregen
opvolging via mailcontact perfect

Eric 21-06-2019

Toen Foto Konijnenberg het aangekochte toestel niet kon leveren werd mij verzekerd dat de betaling geannuleerd werd. Toch ging het bedrag van mijn Visa en na 4 telefonische contacten en 1,( maanden later is dit nog steeds niet rechtgezet.

Tiny Polman 17-06-2019

Vriendelijk en deskundig geholpen bij foto Konijnenberg te den Ham zowel telefonisch als in de winkel.
Prachtige camera gekocht, de Panasonic Lumix DMC-FZ82.
Camera met een geweldige zoom. Tot nu toe heb ik de camera alleen op de automatische stand gebruikt. Alles werkt heel gemakkelijk. Lichte camera, gemakkelijk mee te nemen. Ben heel tevreden over deze camera, maar moet nog wel veel leren over de toe te passen mogelijkheden.
Prachtige close up. Prima prijs. Mooie beeldkwaliteit.

Marlie 15-06-2019

Foto Konijnenberg is en blijft voor mij de betrouwbaarste shop als het om foto aperatuur gaat, wederom aan de telefoon prima te woord gestaan, en de bestelling was de volgende dag keurig verpakt en verzorgd in huis.

Peter Dijkstra 15-06-2019

Het personeel heeft geduld met de beginnende fotograaf. Eerlijk advies en er wordt niet geprobeerd om de dure producten 'te slijten', men probeert maatwerk te leveren. Het komt dus erg betrouwbaar en ontspannen over, je wordt serieus genomen. De producten zijn scherp geprijst en na wat op het internet gezocht te hebben naar bepaalde info en prijzen kan je met een gerust hart naar deze zaak gaan.
Top service, scherpe prijzen en veel kennis in huis!

A.Hazebroek 06-06-2019

Vandaag de nieuwe zaak van Konijnenberg bezocht in Almelo. Wat een keuze, enorm. Dankzij hele goede hulp waarbij alle tijd voor me werd genomen, over gegaan tot de aanschaf van een nieuwe camera. Een die prima bij mij past. Nu nog aan de slag met deze Panasonic DMC-FZ1000. Ik weet wat ik het komend weekend ga doen. Dank jullie wel voor het advies en de goede hulp.

Derk 04-06-2019

Eerst via diverse websites veel informatie ingewonnen, daarna begin mei 2019 in Den Ham naar de winkel geweest. We hebben een Sony FDR-AX53 videocamera gekocht. Al onze vragen zijn keurig en volgens ons professioneel beantwoord. Mogelijkheden en accessoires zijn eveneens besproken, inclusief een aantal dingen waar we zelf niet aan hadden gedacht. Een paar weken later bij Camera Express nog een passende tas gekocht voor de camera met externe microfoon erop. We zijn erg tevreden over de aankoop.

Kim 31-05-2019

Vandaag een Nikon D5600 spiegelreflexcamera gekocht bij Foto Konijnenberg in Turnhout. We kregen een zeer deskundig en uitgebreid advies en er werd goed geluisterd naar onze wensen. 12 jaar terug hebben we onze eerste camera hier gekocht en kwaliteitsniveau van de winkel is nog steeds erg goed.

Peter Vangelder 29-05-2019

Vorige maand een Nikon D850 en Sigma24-70mm F2.8 aangekocht bij Foto Koninnenberg te Turnhout.
Eenvoudige maar toch zeker voldoende uitleg gekregen over dit toestel.

Nick 27-05-2019

Op de site van Foto Konijnenberg heb ik aan de hand van de vele informatie diverse camera's vergeleken. In de kamera express winkel in Breda heb ik me eerst nog laten adviseren, en ondanks de drukte op zaterdag ben ik uitstekend geholpen door een uiterst vriendelijke en capabele medewerker. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om mijn oude Canon 400D te vervangen door een 77D. Als echte hollander heb ik daarna op internet gezocht naar een betere prijs, maar uiteindelijk toch via de website van foto konijnenberg (=kamera express) gekocht.

Myrna S 27-05-2019

Had al goede verhalen gehoord over Foto Konijnenberg, dat was de reden om er naar toe te gaan en niet online te bestellen, ook omdat ik zelf niet veel verstand heb van foto camera's en graag uitleg wou over de verschillende toestellen. Ik ben erg goed geholpen door een medewerker, die veel verstand had van de verschillende toestellen. Vraagt ook wat het doeleinde is en zorgt voor een product wat goed bij de klant past, en niet om het duurste product te willen verkopen. Ook na aankoop helpen ze met het installeren en leggen ze de werking van het toestel uit. Omdat dit toestel ook de foto's verstuurd naar je mobiele telefoon, gingen ze ook helpen met het installeren van de app op je mobiele telefoon. Dus voor goede uitleg, eerlijk advies zou ik zeker Foto Konijnenberg aanbevelen!

Maurice 26-05-2019

In de webshop van Foto Konijnenberg is een groot assortiment aan camera's te vinden en de informatie is erg uitvoerig. Op die manier kun jezelf heel goed een keuze maken. Toch heb ik ervoor gekozen om naar hun winkel in Turnhout te gaan, omdat ik bij een dergelijke aankoop graag het product ook in handen wil kunnen hebben. Hoewel de winkel zelf niet erg bijzonder was (je merkt dat steeds meer via internet gekocht wordt), ben ik te woord gestaan door een vriendelijke medewerker met goede productkennis. Hierdoor heb ik ervoor gekozen om ter plekken mijn nieuwe Canon EOS80D camera te kopen.

T.W. 24-05-2019

Superhandige en overduidelijke site en service.
Perfecte transactie ..
De producten die ik al heb gekocht voldoen zeer zekere aan de verwachting..

Dries 21-05-2019

Correct advies en snelle service. Aanbevelingen waren op maat van de klant en overeenkomstig budget.

Aimé Feys 21-05-2019

houd zich aan de afspraken. Mijn laatste aankoop viel wel wat tegen, ik had te veel naar een goedkoop product gezocht (Meike Tussenringen Set Nikon) maar dit is mijn probleem

Fam. Bakker 15-05-2019

Vriendelijke en deskundige begeleiding. Veel geduld. Mogen de camera's uitproberen.

Sagitte 14-05-2019

Prima. Levering precies op tijd. Goede service als je telefonisch contact opneemt.

Joyce 13-05-2019

Foto Konijnenberg was mij voorheen nog niet zo bekend. Maar wanneer ik op zoek ging naar de apparatuur die ik nodig had en daarbij ook de mening van mijn omgeving vroeg, werd mij aangeraden dit hier te doen. Zeer eerlijke prijzen aangevuld met hele goede service. Ik heb mijn camera op maandag besteld en had deze woensdag, op een FEESTDAG, bij mij aan de deur geleverd! TOP gewoon! Ook wanneer ik via mail contact opnam ivm een vraag, had ik binnen het uur reactie.

Bert 11-05-2019

Onlangs een Panasonic Lumix DC-FZ1000II gekocht bij Konijnenberg in den Ham. Ik werd prima en vriendelijk geholpen en de medewerkster had verstand van zaken en nam de tijd om de camera goed uit te leggen. Ze hanteren scherpe prijzen. Deze winkel is een aanrader !

Piet 10-05-2019

Mijn bestelling van een Nikon objectief bij de lokale speciaalzaak bleef maar aanslepen, terwijl ik al had gezien dat het bij Konijnenberg circa 10% goedkoper was. Ik kon mijn lokale bestelling afzeggen, informeerde nog even telefonisch bij Konijnenberg voor meer gedetailleerde info en werd daarbij ook meteen goed geholpen. Na mijn bestelling werd het objectief de volgende dag al, netjes en veilig verpakt, thuis afgeleverd. Top service!

F Beld 10-05-2019

Wegens een eerdere aankoop toch weer terug gegaan naar deze winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel, ze weten waar ze over praten en geven je informatie over het product waar je interesse in hebt. Ze nemen rustig de tijd voor je en geven je advies waar nodig is.

marcel 08-05-2019

Uitstekende service, snelle en goede levering. Alles was goed en zorgvuldig ingepakt. Prima, evenals eerdere ervaringen met Foto Konijnenberg.

Sabine 07-05-2019

Vriendelijk en bekwaam personeel. De verkoper gaf me deskundig advies en stelde alternatieven voor zodat ik een weloverwogen keuze kon maken. De verkoper nam ook voldoende tijd om te luisteren wat ik precies wilde.

Gina 07-05-2019

Ik koop graag bij konijnenberg omdat ze altijd correct leveren.ook is hun service steeds goed. Ze hebben zeer bekwaam en vrienďelijk personeel .je kan er.ook steeds terecht met al je vragen

René 07-05-2019

Een winkel met goede service. Vakkundige uitleg. Ze nemen tijd om de klant te bedienen.

Verrekijker 07-05-2019

Een koopje : een top verrekijker je voor 75,- euro. Duidelijke communicatie over de bestelling en correcte, snelle levering. Product goed verpakt, en volledig volgens de beschrijving. Een aanrader

Gerard Vanhaelemeesch 04-05-2019

Als je iets besteld bij foto Konijnenberg in Belgie, loopt alles super vlot.
besteld in de late namiddag, was het pakje de dag erop geleverd.
Als dat geen service is.Proficiat ervoor

Frans 04-05-2019

In deze winkel zijn we zeer goed ontvangen.
Deskundige uitleg en vriendelijk personeel .

Ghilaine Van Dyck 03-05-2019

De shop is heel toegankelijk,klantvriendelijk, bekwaam personeel.
Er worden ook interessante modules over calera en fotografie gegeven.

Rony 02-05-2019

Verkopers kennen hun vak, hebben mij goed geholpen bij het kiezen product.
Prijs is goed.

kploer 01-05-2019

Ik ken de winkel live. Eerder daar mijn camera en verdere toebehoren gekocht. Nog nooit geen gebruik gemaakt van de de webshop van Konijnenberg. De site is overzichtelijk en geeft duidelijke informatie. Dat heeft mij doen besluiten om via hun webshop de Colormunki Display aan te schaffen. De bestelling, het afrekenen en de bezorging van het artikel ging lekker vlot en volgens afspraak. Dus wat bij betreft vele duimpjes voor de Webshop van Fotokonijnenberg.

Pauldc 29-04-2019

Foto konijnenberg was een ontdekking voor mij.
Scherp geprijsde producten (ik kocht een Hikvision DS-2CD2T43G0-I5 4MP EXIR Bullet IP Camera) en door de ligging in België was de levering supersnel.
Bovendien geeft de vestiging in eigen land mij dat een geruststellend gevoel voor eventuele herstellingen.

Geusens 28-04-2019

Professioneel advies. Antwoorden zeer snel op vragen gesteld via mail. Snelle en vlotte levering.

DS 28-04-2019

Onze oude D60 had het na een 12-tal jaar begeven, dus tijd voor een alternatief. Zeer correct geholpen (Turnhout). Eerst even snel een test of er toch niets mis was met onze lenzen en dan kort, maar duidelijk de opties overlopen. Men is aan het verbouwen, dus het was een beetje chaotisch. Maar de mensen die er werken geven de indruk dat ze weten waarover ze spreken. En dat is toch wel belangrijk.

Lene 28-04-2019

We zijn gisteren naar konijnenberg geweest. Ik kan het alleen maar aanraden! We hebben geen kennis van fototoestellen, maar naar ons gevoel hebben ze ons wel goed verder geholpen. We hebben een systeemcamera gekocht van fujifilm x-t100 met een telelens. De uitleg was interessant en hij was geduldig. Hij zei ook dat ik gerust met al mijn vragen terug kon komen. We zijn er met een goed gevoel naar buiten gegaan. Nu gaan fotos schieten! Spannend!!!

Mark Van de Plas 27-04-2019

Bij Foto Konijnenberg heb ik mijn vaste stek gekozen: persoonlijke service en op een aangename, menselijke manier zaken doen is hier de leuze. Erg aanbevelenswaard!