foto konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foto konijnenberg.

foto konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL) en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.be. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 210 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

M. Jansen 20-07-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service!

Jaren terug op aanraden van derden gekozen voor Konijnenberg voor de aanschaf van camera('s) en toebehoren. Na het aangeven van jouw wensen in de brede zin, krijg je gedegen informatie en advies en wordt zoveel tijd besteedt als nodig om een weloverwogen aankoop te kunnen doen!
Recent met een mankement aan een jonge body/lens retour geweest. De artikelen zijn ingenomen voor onderzoek/afhandeling vd klachten en ik kreeg een gelijkluidende combinatie te leen mee naar huis om niet zonder te zitten met de (natuurfotografie)vakantie voor de deur! Alle bezoeken altijd vergezeld van een heerlijk kopje koffie en niet te vergeten altijd prettig contact! Daar kom je graag terug!

Dexter Dekker 20-07-2018 In de winkel gekocht

Professioneel en gezellig!

Mensen die weten waar ze over praten en begeleiden in het maken van de juiste keuze! Ik koop al mijn lenzen en bodys bij Foto Konijnenerg, want mocht er iets mis zijn, dan kan ik met een gerust hart zeggen dat ze klaar zullen staan met een passende oplossing! Vorige week een D4 gekocht en ik had geen betere keuze kunnen maken!

Anja 19-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service en prima prijs!

Ze hebben zeer snel geleverd en hadden zelfs de beste prijs die ik kon vinden op het net. Ik heb een Beother printer gekocht en zag ook ook hun site de relevante info.

Fotoclub Malle 17-07-2018 In de winkel gekocht

Snel en deskundig

Het benodigde studiomateriaal werd aangekocht na deskundig advies van een medewerker van de winkel. Eerst hebben we het materiaal een drietal dagen gratis kunnen uitproberen waarna we tot aankoop zijn overgegaan. Voor een ontbrekend onderdeel werd voorgesteld om een demomodel gratis te gebruiken tot het artikel terug in voorraad is. Super!!!

Kelly 17-07-2018 In de winkel gekocht
Turnhout

Top service in de winkel!

Ik was op zoek naar een afstandsbediening voor de compacte camera Sony DSC-RX100 (en voor Nikon reflex D80). In de winkel heeft de verkoper alle tijd genomen om uit te zoeken of er nu hoegenaamd een oplossing was voor deze Sony. Hij heeft verschillende producten in de winkel uitgeprobeerd en de tijd genomen om alle mogelijke artikels op internet uit te pluizen. Jammer genoeg is er geen oplossing voor deze intussen iets oudere compacte camera. Dat is er wel vanaf de versie II. Niettemin in volle verwondering voor het accuraat advies en de inzet van deze man!
Via de telefonische klantendienst kreeg ik jammer genoeg geen goed advies. Ik had er geen vertrouwen in & ging dus zelf naar de winkel. Daar bleek dat het advies van de klantendienst inderdaad foutief was. Dat is wel jammer natuurlijk, want dat verhindert om via webshop te kopen & de winkel is best een eind rijden. Dat lukt me niet altijd.

Guy 16-07-2018 Via de website gekocht

Altijd leuk

Het is altijd weer leuk om bij Konijnenberg binnen te springen. Breed assortiment in een zeer ruime winkel met heel aangename medewerkers die kennis van zake hebben.

Frans 15-07-2018 In de winkel gekocht
Den ham

Uitgebreide keuze, goede bediening en ditto advies

Zeer mooie winkel, zeer grote keuze, vriendelijk en deskundig personeel.
Helaas is Den Ham niet echt in de buurt, maar de winkel maakt het de moeite waard.

Kimberly s 14-07-2018 Via de website gekocht

Super goede en snelle levering pakketten

Ik vind het een goede online shop alles staat er duidelijk. .. je.kan.makkelijk je producten vinden.
Helemaal.top

Ik zeg bestel hier gauw wat, een echte aanrader 👍🏻

Gerwin 14-07-2018 Via de website gekocht

Echt top winkel

Dit is echt een topwinkel. Ze hebben een goede service en alles is naar wens aangekomen de volgende dag. Dus voor 22:00 besteld morgen in huis klopt ;)

Meekers 11-07-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede service

Mooie winkel en mogelijkheden om verschillende cameras te manipuleren. Goede en degelijke kennis van het verkoopspersoneel. Prettige ervaring om een aankoop te doen.

Luc 11-07-2018 In de winkel gekocht

Professionele en adequate hulp

Ik kreeg uitgebreide uitleg van een persoon die zeer goed op de hoogte was.
Ik kreeg, hoewel ik duidelijk een bepaald toestel wenste te kopen waar niet veel concurrentie voor is, de pro's en con's te horen van het gewenste toestel zowel als die van het toch wel wat goedkopere alternatief.
De verkoper bleef heel geduldig bij mijn resem vragen en begeleide me met prima advies door al de accessoires tot aan de uiteindelijke aankoop.
Prima hoor!

Robert van Meel 11-07-2018 Via de website gekocht

Slechte levering

Bij de levering kon de chauffeur duidelijk geen minuut wachten tot ik van de 9e verdieping per lift op het gelijkvloers kwam. Bijgevolg 2e aanbieding de volgende dag.

Nico 10-07-2018 Via de website gekocht

heel goede service

vlotte en goede service. altijd zeer tevreden van. Bij vragen wordt er altijd asap een antwoord op gegeven.

Sylvia 10-07-2018 Via de website gekocht

super service

Foto Konijnenberg levert goede producten voor een goed prijs.
Service als je ze belt is ook geweldig.
Deze zaak krijgt van mij een dikke 10

Marian Steenbergen 07-07-2018 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Vriendelijk personeel, ter zake kundig. Goed te onderhandelen inzake inruil..Met een goed gevoel naar huis!

Jolanda 07-07-2018 In de winkel gekocht

Super service

Je wordt bij konijnenberg altijd uitstekend geholpen. Er is veel advies. En het personeel is vriendelijk en neemt de tijd voor je. Dan neem je de wachttijd voor lief. Er genoeg te zien in de winkel dus vervelen doe je je onder het wachten niet.

Jo Pötgens 06-07-2018 Via de website gekocht

kan niet beter !!

ondanks de enorm slechte communicatie met de leverancier van het bestelde product, werd ik zeer regelmatig geïnformeerd met de laatste staat van dienst . klasse !!

C.A. 05-07-2018 Via de website gekocht

Goed advies

De medewerkers van de webshop hebben me goed advies gegeven, ingaand op de wensen die ik vooraf had geformuleerd. Fijne, snelle reacties!

René A 05-07-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Zoals altijd TOP service !!!!

Vriendelijke en goed geholpen en zoals altijd TOP service , mooi nieuw pand ruim en goed overzichtelijk

Erik 02-07-2018 In de winkel gekocht

Persoonlijke service

Ik had eerder al een goede ervaring met Konijnenberg, ook nu werd ik niet teleurgesteld! Een mooie zaak en een prima service! Wat ver weg van Amsterdam maar dat maakt een leuk dagje uit bekroond met een hartelijke ontvangst!

Prima 30-06-2018 In de winkel gekocht
Turnhout

Goede ontvangst en proffessionele uitleg

Ik kom graag in de winkel wegens de klantvriendelijkheid , het aanbod , aangenaam ruim interieur , mogelijkheid tot consumptie , ...

Richard 30-06-2018 In de winkel gekocht
Ham

Prima advies en goede service!

Op webshop 2e hands camerabody en objectieven gekocht. Bij aankomst bleek dat ikzelf verkeerde keuze had gemaakt. Kon zonder problemen worden omgeruild voor andere objectief. Toen ervoor gekozen om in winkel langs te gaan. Daar heb ik een goed advies gekregen en ander objectief gekocht. Tot op de dag van vandaag geen spijt van mijn keuze.

Jd 29-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en correcte afhandeling

Een occasie lens liet op zich wachten, maar ik was tijdig geïnformeerd en werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Kortom, een aangename ervaring en zeker aan te raden!

Nico 27-06-2018 Via de website gekocht

goede service

zeer tevreden, altijd correct en bellen naar de leveranciers voor info. top service. mijn volgende bestelling ligt alweer klaar voor af te halen

Robert 25-06-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Prima service na vastlopen camera.

N 3 jaar mijn Olympus camera te hebben gebruikt, kreeg ik card errors en kon ik niet meer fotograferen. Zonder afspraak werd ik geholpen. Een card recovery programma werd ingezet en de fotobestanden, die er gelukkig nog waren, werden op een usb-stick gezet. Het probleem kwam doordat ik nog nooit de card had geformatteerd. Eigen schuld dus. Ik hoefde alleen de usb-stick te betalen. Wat een goede service!

Tine Luyten 25-06-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering.

Deze winkel is zeer correct in afhandeling van de bestelling.
Prijzen zijn ook scherp.
Ben dan ook uiterst tevreden.

Ginie Martens 24-06-2018 Via de website gekocht

Fantastische shop.

Goede service en producten. Fantastisch vriendelijk personeel, altijd duidelijke uitleg.
Wanneer een product die graag wilt niet aanwezig is, wordt het besteld en binnen een week is het geleverd. Heel erg tevreden. Kom al jaren hier.

Uytterhaegen Gunter 22-06-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden , snelle levering uitstekend toestel

Heel veel informatie, snelle levering zoals beloofd. Goede service en betrouwbare winkel .
Weet wat men verkoopt, klasse.

??? 22-06-2018 Via de website gekocht

Dik voor mekaar.

Foto Konijnenberg: zoals een goede winkel hoort te zijn. Door en door betrouwbaar en servicegericht.

ghislaine 22-06-2018 Via de website gekocht

Top winkel met super service!

Top winkel , zeer goede informatie, correcte prijzen en zeer snelle levering! Wat een top winkel dikke aanrader!

Hugo Speksnijder 22-06-2018 In de winkel gekocht
Foto Konijnenberg Den Ham

Zeer duidelijke uitleg van de verkoper

Goede winkel met een groot assortiment. Levering ging keurig. Veel al vooraf uitgezocht op de zeer duidelijke website

Magda Verhaert 22-06-2018 In de winkel gekocht

correcte service

Via via hoorde ik positieve feedback van deze winkel. Inderdaad; ik ben verschillende malen om info terug gekeerd voor ik mijn toestel kocht. Geen uitleg is de medewerkers te veel. Ze staan je met hun kennis te woord.

Luca 21-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Gemakkelijk product op te zoeken.
Redelijk duidelijke uitleg.
Snelle levering en product goed beschermd.

Leo Soeters 20-06-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Woensdag 13 juni de Sony A17RM3 en de FE 24-70 2.8 GM gekocht in de winkel in Den Ham. Ik ben uitermate tevreden over het personeel. Een personeelslid controleerde voor de zekerheid of alles compleet was mbt de lens. Hij kwam gelukkig erachter dat er geen zonnekap in de doos zat. 2 dagen
later kwam ik terug met de camera omdat ik de laatste firmwire 1.10 thuis niet kon installeren. De update werd in de winkel op de camera gezet. Klasse.

Leo Soeters
Borne

Bas Wildemann 20-06-2018 Via de website gekocht

Goed advies en zeer vriendelijke medewerkers

Combinatie van zowel web als fysieke winkel is perfect. Goed advies en ondersteuning in de winkel maar ook via telefoon/e-mail

Nico Noordman 19-06-2018 In de winkel gekocht

Proffesioneel en erg klantvriendelijk

Ik word in jullie vestiging in Turnhouts steeds vriendelijk ontvangen. Jullie personeel is goed op de hoogte van zowel fotografie algemeen als van de toestellen die jullie aanbieden. Ze geven onbevooroordeeld en eerlijk advies zonder opdringerig te zijn. Ook jullie inruil politiek motiveert mij om mijn aankopen steeds bij jullie te doen.

Jelle Berens 17-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, uitstekend product.

Veel kennis van zaken en een uitgebreid assortiment. Snelle afhandeling en zeer veilig verpakt.
Bij eventuele vragen kun je bellen of mailen en dan komt het in orde.

Mickey 17-06-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Top winkel en deskundig personeel

Foto Konijnenberg is een zeer goede winkel met uitgebreid assortiment. Daarnaast zijn de medewerkers vriendelijk, behulpzaam en zeer deskundig. Ook denken zij met je mee, als je voor een lastige keuze staat.
Super goede service ook als er een keer iets niet helemaal goed gaat.
Ik kom er altijd met veel plezier.

andrea saathof 17-06-2018 In de winkel gekocht
den ham

super geholpen met uitkiezen van gelijkbare camera

wij gaan hier altijd heen omdat ze de tijd voor je nemen,duidelijk uitleggen en niet om geld draait maar om iets wat bij jou past

Frieda 16-06-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk, meedenkend personeel

Super geholpen bij het inruilen van al mijn overbodige spullen en het aanschaffen van mijn droomlens!

Ives VW 16-06-2018 Via de website gekocht

Het was ooit beter

Ik ben al jaren klant (sinds 2005) bij Konijnenberg. Altijd goede service, goede raad, prima expertise. Tegenwoordig, bij het bestellen via internet en afhaling in de winkel in Turnhout, laat de service te wensen over. Je krijgt je bestelling, betaald, en mag vertrekken, zonder je bestelling te controleren.

Richard. 16-06-2018 Via de website gekocht

Ik ben een tevreden Klant.

Ik ben heel tevreden over mijn aankopen die ik al gedaan heb met
Konijnenberg en ik zal dat blijven omdat men daar een hele uitgebreide
uitleg krijgt over wat je er aankoopt.

walter verhaert 14-06-2018 Via de website gekocht

wel bediend in één ùinuut

makkelijk te bestellen, en een uitzonderlijke vlugge levering, netjes en keurig verpakt , leverings bon bevestigd de inhoud

Elke 14-06-2018 Via de website gekocht

Toestel op mijn maat

Uitgebreide uitleg - gezocht naar een toestel dat bij mijn noden paste na uitgebreide vraagstelling! Heel tevreden met het toestel!

Bart 13-06-2018 In de winkel gekocht

vlotte service

Ik had mijn bestelling online gedaan en gekozen om het persoonlijk af te halen. Dat verliep zeer vlot. Gemakkelijke website. Veel keuze.
Wat ik extra leuk had gevonden mocht de persoon aan de balie mij gevraagd hebben of ik de toestellen kende en of ik niet wat extra uitleg wenste, dat er geen batterijen bij zaten maar dat zij die wel kunnen meeleveren? Maar het is een uiterst klein minpuntje dat geen afbreuk doet aan de kwaliteit en de service in het algemeen.

Een fotograaf 12-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige adviezen en goede bezorging

Vragen worden snel en vakkundig beantwoord en uiteindelijke levering is snel.
Zeker voor herhaling vatbaar :-) Dus zeker een aanrader!

MazzelMoaze 11-06-2018 In de winkel gekocht
den ham

super service

Bij Konijnenberg wordt je altijd super geholpen. of je nu vragen hebt of problemen met je camera of lenzen.

Bjorn Van den Steen 11-06-2018 In de winkel gekocht

Fotografen voor fotografen

Toen ik mijn eerste spiegelreflex wou kopen, raadde mijn vader mij deze winkel aan. Voor ons is het meer dan 100 km ver en twee uur rijden langs zowel de Brusselse als de Antwerpse ring, maar het is de afstand meer dan waard. Je wordt geholpen door mensen met dezelfde passie en die je vooral niets willen aansmeren waar je niets mee bent.
Eén minpuntje: wanneer ik via de webshop bestel, duurt het soms best lang (tot twee weken) alvorens ik goederen die niet op voorraad zijn in de winkel mag ontvangen. Andere zaken worden wel heel netjes en snel aan huis geleverd.
In het kort: heel open, vriendelijk en recht door zee, vlotte service ter plaatse door mensen die met beide voeten in het vak staan.

Aanrader voor zowel beginner als gevorderde!

Jean-Marie 10-06-2018 Via de website gekocht

te vertrouwen webwinkel

Op zoek naar een externe harde schijf ben ik hier terecht gekomen. De prijs was zeer voordelig en de gratis levering verliep correct en vlug. Deze webwinkel is te vertrouwen en heeft geen enkel minpunt.

Fred Schuurhuis 09-06-2018 In de winkel gekocht

Eerst zien, dan kopen

Waren bij toeval in de buurt. Wonen 300km van den Ham vandaan. Zochten kleine rolkoffer voor fotospullen. Op internet nergens duidelijk hoe groot/klein ze waren. Hier ruime keus fysiek aanwezig om echt te ervaren. Maakt de keuze een stuk gemakkelijker. En prima geholpen door attent personeel.