foto konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foto konijnenberg.

foto konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL) en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.be. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 296 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eric 21-06-2019

Toen Foto Konijnenberg het aangekochte toestel niet kon leveren werd mij verzekerd dat de betaling geannuleerd werd. Toch ging het bedrag van mijn Visa en na 4 telefonische contacten en 1,( maanden later is dit nog steeds niet rechtgezet.

Tiny Polman 17-06-2019

Vriendelijk en deskundig geholpen bij foto Konijnenberg te den Ham zowel telefonisch als in de winkel.
Prachtige camera gekocht, de Panasonic Lumix DMC-FZ82.
Camera met een geweldige zoom. Tot nu toe heb ik de camera alleen op de automatische stand gebruikt. Alles werkt heel gemakkelijk. Lichte camera, gemakkelijk mee te nemen. Ben heel tevreden over deze camera, maar moet nog wel veel leren over de toe te passen mogelijkheden.
Prachtige close up. Prima prijs. Mooie beeldkwaliteit.

Marlie 15-06-2019

Foto Konijnenberg is en blijft voor mij de betrouwbaarste shop als het om foto aperatuur gaat, wederom aan de telefoon prima te woord gestaan, en de bestelling was de volgende dag keurig verpakt en verzorgd in huis.

Peter Dijkstra 15-06-2019

Het personeel heeft geduld met de beginnende fotograaf. Eerlijk advies en er wordt niet geprobeerd om de dure producten 'te slijten', men probeert maatwerk te leveren. Het komt dus erg betrouwbaar en ontspannen over, je wordt serieus genomen. De producten zijn scherp geprijst en na wat op het internet gezocht te hebben naar bepaalde info en prijzen kan je met een gerust hart naar deze zaak gaan.
Top service, scherpe prijzen en veel kennis in huis!

A.Hazebroek 06-06-2019

Vandaag de nieuwe zaak van Konijnenberg bezocht in Almelo. Wat een keuze, enorm. Dankzij hele goede hulp waarbij alle tijd voor me werd genomen, over gegaan tot de aanschaf van een nieuwe camera. Een die prima bij mij past. Nu nog aan de slag met deze Panasonic DMC-FZ1000. Ik weet wat ik het komend weekend ga doen. Dank jullie wel voor het advies en de goede hulp.

Derk 04-06-2019

Eerst via diverse websites veel informatie ingewonnen, daarna begin mei 2019 in Den Ham naar de winkel geweest. We hebben een Sony FDR-AX53 videocamera gekocht. Al onze vragen zijn keurig en volgens ons professioneel beantwoord. Mogelijkheden en accessoires zijn eveneens besproken, inclusief een aantal dingen waar we zelf niet aan hadden gedacht. Een paar weken later bij Camera Express nog een passende tas gekocht voor de camera met externe microfoon erop. We zijn erg tevreden over de aankoop.

Kim 31-05-2019

Vandaag een Nikon D5600 spiegelreflexcamera gekocht bij Foto Konijnenberg in Turnhout. We kregen een zeer deskundig en uitgebreid advies en er werd goed geluisterd naar onze wensen. 12 jaar terug hebben we onze eerste camera hier gekocht en kwaliteitsniveau van de winkel is nog steeds erg goed.

Peter Vangelder 29-05-2019

Vorige maand een Nikon D850 en Sigma24-70mm F2.8 aangekocht bij Foto Koninnenberg te Turnhout.
Eenvoudige maar toch zeker voldoende uitleg gekregen over dit toestel.

Nick 27-05-2019

Op de site van Foto Konijnenberg heb ik aan de hand van de vele informatie diverse camera's vergeleken. In de kamera express winkel in Breda heb ik me eerst nog laten adviseren, en ondanks de drukte op zaterdag ben ik uitstekend geholpen door een uiterst vriendelijke en capabele medewerker. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om mijn oude Canon 400D te vervangen door een 77D. Als echte hollander heb ik daarna op internet gezocht naar een betere prijs, maar uiteindelijk toch via de website van foto konijnenberg (=kamera express) gekocht.

Myrna S 27-05-2019

Had al goede verhalen gehoord over Foto Konijnenberg, dat was de reden om er naar toe te gaan en niet online te bestellen, ook omdat ik zelf niet veel verstand heb van foto camera's en graag uitleg wou over de verschillende toestellen. Ik ben erg goed geholpen door een medewerker, die veel verstand had van de verschillende toestellen. Vraagt ook wat het doeleinde is en zorgt voor een product wat goed bij de klant past, en niet om het duurste product te willen verkopen. Ook na aankoop helpen ze met het installeren en leggen ze de werking van het toestel uit. Omdat dit toestel ook de foto's verstuurd naar je mobiele telefoon, gingen ze ook helpen met het installeren van de app op je mobiele telefoon. Dus voor goede uitleg, eerlijk advies zou ik zeker Foto Konijnenberg aanbevelen!

Maurice 26-05-2019

In de webshop van Foto Konijnenberg is een groot assortiment aan camera's te vinden en de informatie is erg uitvoerig. Op die manier kun jezelf heel goed een keuze maken. Toch heb ik ervoor gekozen om naar hun winkel in Turnhout te gaan, omdat ik bij een dergelijke aankoop graag het product ook in handen wil kunnen hebben. Hoewel de winkel zelf niet erg bijzonder was (je merkt dat steeds meer via internet gekocht wordt), ben ik te woord gestaan door een vriendelijke medewerker met goede productkennis. Hierdoor heb ik ervoor gekozen om ter plekken mijn nieuwe Canon EOS80D camera te kopen.

T.W. 24-05-2019

Superhandige en overduidelijke site en service.
Perfecte transactie ..
De producten die ik al heb gekocht voldoen zeer zekere aan de verwachting..

Dries 21-05-2019

Correct advies en snelle service. Aanbevelingen waren op maat van de klant en overeenkomstig budget.

Aimé Feys 21-05-2019

houd zich aan de afspraken. Mijn laatste aankoop viel wel wat tegen, ik had te veel naar een goedkoop product gezocht (Meike Tussenringen Set Nikon) maar dit is mijn probleem

Fam. Bakker 15-05-2019

Vriendelijke en deskundige begeleiding. Veel geduld. Mogen de camera's uitproberen.

Sagitte 14-05-2019

Prima. Levering precies op tijd. Goede service als je telefonisch contact opneemt.

Joyce 13-05-2019

Foto Konijnenberg was mij voorheen nog niet zo bekend. Maar wanneer ik op zoek ging naar de apparatuur die ik nodig had en daarbij ook de mening van mijn omgeving vroeg, werd mij aangeraden dit hier te doen. Zeer eerlijke prijzen aangevuld met hele goede service. Ik heb mijn camera op maandag besteld en had deze woensdag, op een FEESTDAG, bij mij aan de deur geleverd! TOP gewoon! Ook wanneer ik via mail contact opnam ivm een vraag, had ik binnen het uur reactie.

Bert 11-05-2019

Onlangs een Panasonic Lumix DC-FZ1000II gekocht bij Konijnenberg in den Ham. Ik werd prima en vriendelijk geholpen en de medewerkster had verstand van zaken en nam de tijd om de camera goed uit te leggen. Ze hanteren scherpe prijzen. Deze winkel is een aanrader !

Piet 10-05-2019

Mijn bestelling van een Nikon objectief bij de lokale speciaalzaak bleef maar aanslepen, terwijl ik al had gezien dat het bij Konijnenberg circa 10% goedkoper was. Ik kon mijn lokale bestelling afzeggen, informeerde nog even telefonisch bij Konijnenberg voor meer gedetailleerde info en werd daarbij ook meteen goed geholpen. Na mijn bestelling werd het objectief de volgende dag al, netjes en veilig verpakt, thuis afgeleverd. Top service!

F Beld 10-05-2019

Wegens een eerdere aankoop toch weer terug gegaan naar deze winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel, ze weten waar ze over praten en geven je informatie over het product waar je interesse in hebt. Ze nemen rustig de tijd voor je en geven je advies waar nodig is.

marcel 08-05-2019

Uitstekende service, snelle en goede levering. Alles was goed en zorgvuldig ingepakt. Prima, evenals eerdere ervaringen met Foto Konijnenberg.

Sabine 07-05-2019

Vriendelijk en bekwaam personeel. De verkoper gaf me deskundig advies en stelde alternatieven voor zodat ik een weloverwogen keuze kon maken. De verkoper nam ook voldoende tijd om te luisteren wat ik precies wilde.

Gina 07-05-2019

Ik koop graag bij konijnenberg omdat ze altijd correct leveren.ook is hun service steeds goed. Ze hebben zeer bekwaam en vrienďelijk personeel .je kan er.ook steeds terecht met al je vragen

René 07-05-2019

Een winkel met goede service. Vakkundige uitleg. Ze nemen tijd om de klant te bedienen.

Verrekijker 07-05-2019

Een koopje : een top verrekijker je voor 75,- euro. Duidelijke communicatie over de bestelling en correcte, snelle levering. Product goed verpakt, en volledig volgens de beschrijving. Een aanrader

Gerard Vanhaelemeesch 04-05-2019

Als je iets besteld bij foto Konijnenberg in Belgie, loopt alles super vlot.
besteld in de late namiddag, was het pakje de dag erop geleverd.
Als dat geen service is.Proficiat ervoor

Frans 04-05-2019

In deze winkel zijn we zeer goed ontvangen.
Deskundige uitleg en vriendelijk personeel .

Ghilaine Van Dyck 03-05-2019

De shop is heel toegankelijk,klantvriendelijk, bekwaam personeel.
Er worden ook interessante modules over calera en fotografie gegeven.

Rony 02-05-2019

Verkopers kennen hun vak, hebben mij goed geholpen bij het kiezen product.
Prijs is goed.

kploer 01-05-2019

Ik ken de winkel live. Eerder daar mijn camera en verdere toebehoren gekocht. Nog nooit geen gebruik gemaakt van de de webshop van Konijnenberg. De site is overzichtelijk en geeft duidelijke informatie. Dat heeft mij doen besluiten om via hun webshop de Colormunki Display aan te schaffen. De bestelling, het afrekenen en de bezorging van het artikel ging lekker vlot en volgens afspraak. Dus wat bij betreft vele duimpjes voor de Webshop van Fotokonijnenberg.

Pauldc 29-04-2019

Foto konijnenberg was een ontdekking voor mij.
Scherp geprijsde producten (ik kocht een Hikvision DS-2CD2T43G0-I5 4MP EXIR Bullet IP Camera) en door de ligging in België was de levering supersnel.
Bovendien geeft de vestiging in eigen land mij dat een geruststellend gevoel voor eventuele herstellingen.

Geusens 28-04-2019

Professioneel advies. Antwoorden zeer snel op vragen gesteld via mail. Snelle en vlotte levering.

DS 28-04-2019

Onze oude D60 had het na een 12-tal jaar begeven, dus tijd voor een alternatief. Zeer correct geholpen (Turnhout). Eerst even snel een test of er toch niets mis was met onze lenzen en dan kort, maar duidelijk de opties overlopen. Men is aan het verbouwen, dus het was een beetje chaotisch. Maar de mensen die er werken geven de indruk dat ze weten waarover ze spreken. En dat is toch wel belangrijk.

Lene 28-04-2019

We zijn gisteren naar konijnenberg geweest. Ik kan het alleen maar aanraden! We hebben geen kennis van fototoestellen, maar naar ons gevoel hebben ze ons wel goed verder geholpen. We hebben een systeemcamera gekocht van fujifilm x-t100 met een telelens. De uitleg was interessant en hij was geduldig. Hij zei ook dat ik gerust met al mijn vragen terug kon komen. We zijn er met een goed gevoel naar buiten gegaan. Nu gaan fotos schieten! Spannend!!!

Mark Van de Plas 27-04-2019

Bij Foto Konijnenberg heb ik mijn vaste stek gekozen: persoonlijke service en op een aangename, menselijke manier zaken doen is hier de leuze. Erg aanbevelenswaard!

Jozef 27-04-2019

Goed gesorteerd en goede service en prijstechnisch zeer interessant. Altijd goede uitleg van het product dat je wilt kopen.

Alex Bogaerts 26-04-2019

Ik ben al verscheidene keren in deze winkel geweest. Telkens zeer goed, vlug en deskundig geholpen. Zo ook de laatste maal. Ik kreeg uitgebreid en zo lang als nodig alle mogelijke info over de producten waartussen ik nog twijfelde. Sowieso een top-winkel met zeer groot aanbod, altijd scherpe prijzen en supervriendelijk personeel. Ik kom hier zeker nog terug !

Jens Vanmarcke 26-04-2019

Levering en afhandeling zoals opgegeven: perfect dus! Tweede keer dat ik hier iets koop: 2 keer helemaal in orde!

Schoenmaekers P. 24-04-2019

Wij kregen in de winkel een zeer uitgebreide uitleg en gingen zo met een systeemcamera naar huis dat helemaal binnen onze verwachtingen lag.

Danny VL 24-04-2019

Vlotte en vriendelijke bediening.
Mensen met kennis van zaken, men kan er altijd terecht voor info over alles wat fotografie aangaat.

Marinka Bohnenn 21-04-2019

Mail gestuurd met wat mogelijkheden waren en wat voor mij de beste optie zou zijn. Kreeg snel reactie met goede suggesties. Uiteindelijk toch voor wat anders gekozen maar wel bij foto konijnenberg gezien de scherpe prijzen!
Al met al een super camera gekocht die snel en netjes thuis werd afgeleverd! Ik raad iedereen aan om hier een camera te kopen!

Lianne 20-04-2019

Ik werd eigenlijk direct geholpen. Verkoper Emiel nam ruim de tijd om mij verschillende modellen aan camera's te laten zien. Ook gaf hij veel interessante informatie over de camera's en vertelde de voor- en nadelen. Extra's konden makkelijk erbij worden gekocht en ook hier kon hij verschillende dingen over vertellen. Ik ging tevreden en compleet weg. Super Service!

Stelios 18-04-2019

I bought from them 2 Panasonic fz2000 cameras. Very quick customer service. They answered every question and sent back an offer with the best price i could find
Would buy again.

Kostas Argyroudis 17-04-2019

Site is overzichtelijk en duidelijk te volgen. Levering was snel en zeer goed in orde, niks was kapot of iets dergelijks.

Roelofs 15-04-2019

Ik had op hele korte termijn diverse spullen nodig voor ene fotosessie. Foto Konijnenberg heeft alles keurig en zeer snel verzonden ondanks dat het niet op voorraad was. Hierdoor kon ik met een gerust hart aan de fotosessie beginnen!

Bart 14-04-2019

Zoals altijd weer perfect geholpen bij FotoKonijnenberg in Turnhout. Lens op voorhand laten reserveren en na testen in de winkel meegenomen. Prima service!

J.T. de Bruin 14-04-2019

De autofocus van mijn oude Canon DSLR EOS 400D van eind 2006 bleek bij grondige inspectie door een medewerker defect en niet is helaas niet meer te repareren.
Omdat ik niet zonder een spiegelreflex camera kan, heb ik overwogen een occasion te kopen. Er was er een op voorraad en deze heb ik ook gezien en geprobeerd. Maar na wikken en wegen mijnerzijds heb ik toch besloten een nieuwe camera body van Canon te kopen.
De keuze is gevallen op een Canon EOS 200D. Wat een fijne camera en wat een vooruitgang in techniek en mogelijkheden. Een hele verbetering t.o.v. de oude camera.
Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen, maar dat ben ik als mede dorpsgenoot ook gewend van deze firma. In deze zaak heeft men nog alle tijd voor je. Men laat je de mogelijkheden zien binnen je budget. Hier is nog vakmanschap aanwezig.
De winkel is zeer prettig, de keuze is heel ruim.
Helaas gaat men verhuizen door de overname van Kamera Exspress. Ik hoop dat men in de vestiging in Almelo de formule en vakkennis van foto Konijnenberg zal mee(over)nemen en behouden!

Rob 14-04-2019

Door Danny snel en goed geinformeerd, voorafgaand aan de aankoop van een Olympus Pen F. Levering inderdaad de volgende dag en alles goed verpakt en onbeschadigd ontvangen.

paul Sluyts 10-04-2019

Met een bang hart stapte ik de winkel te Turnhout binnen. Werd zeer vriendelijk onthaald en elke vraag werd beantwoord. Het personeel stelde zelf ook vragen waardoor nog andere zaken duidelijk werden. Door het deskundig advies en de juiste begeleidings keuze naar de aankoop ben ik nu semi professioneel fotograaf geworden waardoor mijn investeringen zijn terugbetaald. Bij de concurrentie ben ik een nr, bij Konijneberg Turnhout een klant.
De online chat functie werkt prima.
Ruime parking en goed gelegen.
Dank u voor jarenlange service.

H.Abbing 09-04-2019

Onlangs een compactcamera (Sony RX100M3) gekocht bij Konijnenberg in Den Ham.
Konijnenberg is een winkel waar je nog deskundig advies krijgt van mensen die weten waar ze het over hebben. Naast het goede advies is de prijs ook nog concurrerend.
Een aanrader dus.