foto konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foto konijnenberg.

foto konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL) en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.be. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 200 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bert 25-01-2020

De levering verliep correct (ook eerdere leveringen). Nooit problemen gehad.
In het aanbod zitten ook producten met een goed prijs-kwaliteit verhouding.
Zeer bekwame verkopers in de winkel.

BP 20-01-2020

Aanrader, zeer correcte en vriendelijke afhandeling.
Alles werd geleverd op het afgesproken uur en voor een super prijs.

Bedankt fotokonijnenberg voor de goede service

Thibault 17-01-2020

Ondanks wat ik las over problemen bij online bestellingen had ik geen problemen. Bestellingen op tijd geleverd en alles aanwezig. Alles vlot verlopen dus!

els 16-01-2020

Ik kocht online een Coman EMU TM256C Statief + C-0 Balhoofd. Jammer genoeg vielen de poten er steeds opnieuw uit bi het eerste gebruik. Na alles demonteren en de plastiekjes opnieuw te plaatsen bleef het beter staan. Ik voel me nu wel onzeker dat er bij een volgende gebruik buiten de poten en plastiekjes er weer zouden uitvallen. De levering verliep wel extreem snel!

Peter Basmans 10-01-2020

Overzichtelijke website met goede en neutrale info over de aangeboden producten. Snelle levering en goede informatie ivm de verzending. Idd vandaag besteld, morgen in huis. Betaling verliep soepel wat bij een andere aanbieder zelfs na drie pogingen niet mogelijk was. Voor mij de reden om over te stappen naar deze winkel. Volgende keer kijk ik eerst hier wat er te koop staat.

Benoit 07-01-2020

Snelle en correcte levering van printer die aan alle wensen voldoet!
Bestelling binnen de 2 dagen geleverd

Tamara 05-01-2020

Zeer tevreden, snelle levering en goede service!!! Mijn 1e spiegelreflex camera daar aangeschaft. Erg tevreden zowel over de service als over het toestel, een Canon EOS 2000D

Pieter 02-01-2020

Top product aan een zeer scherpe prijs. Dienst na verkoop (aanpassen facturatiegegevens) verliep tevens zonder problemen.

Gerwin 30-12-2019

Ik heb gekozen voor Konijnenberg vanwege de goede "mondelinge' reviews, die ik kreeg uit mijn vriendenkring. Konijnenberg heeft een duidelijke webshop, waar gemakkelijk besteld en betaald kan worden, dit was geen enkel probleem.
Verder heb ik na de aankoop contact gehad over een adapter van EF-M naar EF lenzen, ik ben hierbij zeer goed en professioneel te woord gestaan. Waardoor ik snel een keuze kon maken. Bij het wegvallen van de telefoon-verbinding belden ze me keurig direct weer terug. Door deze aankoop kan ik mijn oude tele-lenzen gewoon weer gebruiken. Blij mee!
Erg tevreden over manier van afhandelen

Luc Sintobin 29-12-2019

Zeer tevreden. Ben speciaal van Meulebeke naar Turnhout gereden om uitleg en wad zeer goed bediend.

Jo Raemen 25-12-2019

Levertijd, ook bij artikels op voorraad overschrijdt ruim de beloofde termijn. Links op de website werken niet altijd. Verpakking en levering verder OK

Tin 24-12-2019

Ruime keuze, gedetailleerde informatie, heb gemakkelijk de camera gevonden die ik zocht. De 100 Euro korting zat wel een beetje verstopt, met een promocode, waardoor ik bijna ergens anders had besteld waar het meteen zichtbaar was, dat vond ik toch jammer. Gelukkig wilde ik bij deze winkel bestellen en heb ik even verder gezocht. Vriendelijke telefonische service, en niet lang moeten wachten in deze drukke feestperiode.

Israel 22-12-2019

Prima shop, boden ook andere mogelijkheden aan toen bleek dat mijn gekozen product niet meer leverbaar was en ook nog voor dezelfde prijs!

Veerle 22-12-2019

Ik plaatste op 7 december een bestelling bij Fotokonijnenberg, een set studiolampen op batterij van Elinchrom. Enkel de doos was correct geleverd. In deze doos zat een geheel andere kit, beschadigde stuks en er ontbraken verschillende onderdelen. Dit is de eerste keer dat ik bestel bij Foto Konijnenberg en ben dus erg teleurgesteld. Er werd mij gezegd dat er een correcte set zou opgestuurd worden van zodra ze mijn retour ontvangen. Ondertussen , twee weken na het plaatsen van mijn bestelling, heb ik nog steeds geen correcte set ontvangen. Ik krijg ook geen informatie over wanneer ik de juiste set mag verwachten omdat ze hem volgens mij niet meer op voorraad hebben (zie ik op hun website). Ik keek erg uit naar het gebruik van deze set en had deze ook speciaal bij Foto Konijnenberg besteld omdat zij een snelle levering beloofden en ik deze set nodig had om te shooten op locatie. Heel frustrerend.

Domi 21-12-2019

Zeer duidelijke en gebruiksvriendelijk site. De producten die geleverd werden stemmen 100% overeen met de gegeven omschrijvingen op de site. Zeer snelle levering en heel netjes en met veel zorg ingepakt. Zeker aan te bevelen.

Dinand 18-12-2019

Een perfecte website met goede product informatie. 's avonds om 21.50uur besteld, de volgende dag al in huis. Nog de beste prijs ook. Product netjes en degelijk verpakt.

wilfried 17-12-2019

Het toestel is perfect naar wens ,zeer goed aangekomen , meevaller het was het goedkoopste vergeleken met andere winkels dus BESTE koop

René Peeters 16-12-2019

Ik heb reeds een aantal keer divers fotomateriaal aangekocht via Konijnenberg en heb altijd goede tot zeer goede ervaringen gehad. De site is gebruikersvriendelijk en bestellen gaat vlot. Ook op de levertijd is niets negatiefs aan te merken. De leverancier houdt zich aan de beloofde termijnen en de geleverde artikelen zijn uitstekend in kwaliteit en competitief qua prijs.

koen 14-12-2019

Snelle, correcte en degelijke afhandeling. Zelfs tijdens periode van Black Friday werd het snel geleverd.

MY 13-12-2019

Bestelling geplaatst met Black Fridays. Twee weken later niets ontvangen, noch mijn bestelling, noch enige reactie, noch mijn geld!
Na zelf contact opgenomen te hebben vertellen ze dat de stock op is en dat ze me zullen terugbetalen.
Mijn korting van 50% is ook verloren. Een soortgelijke product aanbieden met eenzelfde korting of prijs is ook geen optie. Klantentevredenheid?
Een product aanbieden die ze niet kunnen leveren en nadien weken laten wachten?

Michiel 12-12-2019

Vlotte levering van het gekozen product. Het product was ook zeer secuur verpakt, wat nodig is bij zo'n soort producten.

Ik raad iedereen aan om een bestelling te plaatsen bij deze winkel.

LeR 11-12-2019

Relatief tevreden, hoewel het door een combinatie van onhandige communicatie anderhalve week heeft geduurd voor ik het product mocht ontvangen.

Linda 11-12-2019

Twee weken geleden iets via foto konijnenberg besteld en tot op heden nog niks ontvangen. Na twee keer een mail te hebben gestuurd waar mijn bestelling blijft.
Officiele reactie van Kamera Express 13-12-2019

Beste Linda, dank voor uw beoordeling. Gelukkig is uw bestelling inmiddels geleverd. Door de drukte op en rond Black Friday hebben we helaas niet op tijd op uw mails kunnen reageren. Onze excuses hiervoor.

H. de Vries 11-12-2019

Enorme kennis van zaken, snelle levering, goede telefonische bereikbaarheid.
Website duidelijk ingedeeld, product snel gevonden.
Goede informatie over het product, overzichtelijk ingedeeld.

Bart 10-12-2019

Op 25 november bestelde ik de HEOS 7 HS2 Zwart aan de scherpe prijs van 329 euro, op 26 november reeds werd hij thuis geleverd. Het is voor mij een TOP speaker. Ik luister vooral naar Spotify en StuBru (gratis via TuneIn). Kamervullend geluid en mooie kwaliteit voor zowel rustige als hevige muziek. Bedankt aan alle reviewschrijvers die mij voorgingen, het maakte de keuze tussen Bose, Sonos en Heos veel gemakkelijker.

Seb 06-12-2019

Op 27/11 omstreeks de middag bestelde en betaalde ik een soundbar bij fotokonijnenberg in de voor black Friday deals. Dit als cadeau voor mijn broer die dat weekend verjaarde. Had expres op de black Friday deals gewacht om een koopje te kunnen doen. Deze stond afgeprijsd van 450 euro, voor 200 euro. Normaal voor 23u59 besteld de volgende dag geleverd. De dag er op geen levering. De vrijdag ook geen levering. Men liet ook van hun eigen niks horen. Dan zelf maar gebeld. Na 20min in wacht te zijn (ja betalend) eindelijk iemand aan de lijn. Die persoon zei me dat er inderdaad iets mis was maar kon niet zien wat (waarom laten ze dan niks weten?). Ze ging mij dit op mail zetten. Helaas geen mail mogen ontvangen. Ondertussen met schaamte naar verjaardag etentje bij mijn broer met lege handen.
Dan zijn we ondertussen maandag en heb ik nog geen teken van leven van hen gekregen. Ondertussen zijn de black Friday deals voorbij en kan ik geen koopje meer doen. Mochten ze mij direct antwoord gegeven hebben dan had ik een andere in de black Friday deals kunnen kopen maar ja … Dan nogmaals zelf gebeld en jawel weer 15min wachten op iemand die me kon verder helpen. Na nog eens 20 min aan de lijn te hangen om te weten wat of hoe kreeg ik het antwoord we hebben die niet op voorraad (hoe kon ik die dan bestellen?). Ik stel zelf voor laat mij dezelfde bestellen elders en betalen jullie de rekening maar dit ging niet. Ze zeiden mij dat ze gaan kijken voor een oplossing en mij op de hoogte houden. Rest van de dag geen antwoord. Dinsdag geen antwoord. Woensdag dan opnieuw maar zelf gebeld. En hoe raadt u het 20min aan de wacht (telefoonrekening….). En nog steeds geen oplossing. Na lang bellen bieden ze mij een soundbar aan die veel goedkoper en veel mindere kwaliteit is. Uiteraard ga ik daar niet mee akkoord. Donderdag kreeg ik dan een nieuw voorstel. 2 soundbars. Voor de ene zou ik 50 euro moeten bijbetalen en voor de andere 100 euro. Voor soundbars die eveneens minder van kwaliteit zijn. Sterker nog ik kan de aangeboden soundbars overal online vinden voor een mindere prijs. Ik zou nogal gek moeten zijn om daarop in te gaan. Waar zitten die met hun gedachten??? Ik stel zelf een soundbar voor die voorradig is op hun site. Die niet helemaal voldoet aan de kwaliteit van de soundbar die ik gekocht had maar die toch redelijk in de buurt komt en in ongeveer dezelfde prijsklasse ligt. Een meer dan aanvaardbare deal voor al de moeite die ik er ondertussen ook al moeten insteken heb en de tijd die ik verloren heb. De dag erna weerom nog geen antwoord en heb ik opnieuw zelf contact moeten opnemen. We zijn nu al anderhalve week verder…

Qiang 05-12-2019

Een zeer goede online aankoopervaring, volledige productintroductie, geschikte prijs, snelle levering.

Wesley 05-12-2019

Website van Foto konijnenberg geeft voldoende informatie over de producten. Afhandeling van de bestelling was zeer vlot. Ik kocht een BenQ monitor waarbij de eerste monitor een DOA bleek te zijn, zonder problemen werd de DOA omgewisseld voor een nieuw toestel.

Ina B. 05-12-2019

De camera werd dan wel later geleverd dan gecommuniceerd maar dat mede te maken met Black Friday. toen ik daar over belde werd netjes en correct uitgelegd wat de oorzaak was. Vroeger altijd de winkel persoonlijk bezocht omdat het in de buurt was. Nu online mijn aankoop gedaan. Zeer tevreden over de afhandeling.

Erwin 05-12-2019

Bestelling via de webshop worden soms later geleverd dan eerder gecommuniceerd. Hierin mag de winkel proactiever acteren en de koper zelf op de hoogte brengen van wijzigingen in de leverantie. Wanneer hier vervolgens om geklaagd wordt komen ze wel met goede oplossingen waarmee de service voldoende blijft.

Patrick uit Nijlen 04-12-2019

Bij Konijnenberg krijg je professionele ondersteuning, zowel in de winkel door de verkoper als via de website (chatbot). De omschrijving van de toestellen is zeer correct en achter voldoen de toestellen aan de verwachtingen.

Anick Wijnen 01-12-2019

Zeer tevreden over de informatie die wij kregen bij de aankoop van de Canon EOS M50. Er werd voldoende uitleg gegeven zonder ons iets op te dringen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

martine 28-11-2019

Al 2 maal fototoestel aangekocht en zeer tevreden.Vlotte bestelling.mooie uitleg op de site .de vergelijking is ook leuk

Filip 28-11-2019

Tevreden over de zeer goede hulp bij de aankoop van een Sony RX10II enkele jaren geleden, er terug heen gegaan voor de aankoop van een compactcamera, daar deze bij fietstochten iets gemakkelijker mee te nemen is. Ook deze keer zeer goede raad gekregen, wat geresulteerd heeft in de aankoop van de verrassend zeer kwalitatieve Sony DSC RX100 VI.
Deze winkel, met een zeer ruime keuze aan toestellen, weet echt waarover zij praten.

bas 26-11-2019

heldere website, duidelijke afhandeling en snelle en goede levering op het afgesproken tijdstip.

TaranQ 26-11-2019

Foto Konijnenberg gaat slordig om met het aangeven van de voorraad van artikelen op hun website. Niet zozeer lettend hierop bestelde (en betaalde) ik een soundbar hopende dat deze spoedig geleverd zou kunnen worden.
Vrij snel daarna kwam ik erachter dat Foto Konijnenberg zijn voorraad wellicht bij Kamera Express vandaan komt (het powered by Kamera Express logo) en op de website van Kamera Express stond het bewuste artikel al reeds als niet meer voorradig.
Ik voelde dus al nattigheid en dit werd op het einde van de avond bevestigd door een mail dat het artikel niet voorradig was en dat ik zsm over de levertermijn zou worden ingelicht. Volgende dag mail dat de leverancier niet kon aangeven hoe lang het nog zou duren. Heb dus besloten de order te annuleren en elders te bestellen en verzocht het betaalde bedrag te retourneren. Via PayPal bericht gehad dat Kamera Express het bedrag zou terugboeken na ca. 10 dagen (en dan duurt het eventueel nog enkele dagen voordat het effectief op mijn rekening staat)!! De bewuste bestelling is niet eens de deur uit gegaan daar! Die terugstorting had in mijn ogen zonder problemen dezelfde dag nog gekund. Erg onprofessioneel en chaotisch, volgende keer mijd ik deze 2 webshops.

Hans 26-11-2019

Ik bezoek de winkel nu voor het 2e jaar en bestel regelmatig bij hun. De verhuizing naar Almelo valt voor mij ongunstig qua reisafstand, maar het assortiment is dermate veelzijdig dat ik toch regelmatig ga kijken. Bij een "miskoop" is de service helemaal top. Een tas die toch te klein uitviel, kon ik in originele verpakking binnen een week zonder gedoe gewoon ruilen. Het team straalt vriendelijkheid, klantgerichtheid en vertrouwen uit. Leuke bevlogen sfeer in de winkel. Mensen die trots zijn op hun werk.

pierrotm 24-11-2019

Degelijke flits, tevreden over de winkel en de service foto Konijnenberg.
Spijtig dat er evenwel geen Nederlandstalige handleiding bij was.
groetjes
pierrot machiels

Corinne 24-11-2019

Perfecte, vlotte afhandeling van mijn bestelling. Correcte omschrijving van het product, dat stipt , goed verpakt, geleverd werd binnen de afgesproken tijd. Ook zeer tevreden over de prijs.
Ik ben fan en zal mijn fotomateriaal zeker nog bij deze firma bestellen.

Michael 17-11-2019

Alles zeer vlot én correct verlopen. Ook financiële afhandeling was transparant, net als de levering van het product. Service helemaal in orde en betrouwbaar.

J. Dirickx 13-11-2019

De levering was vlot.
De installatie verliep stroef.
Hulp via Internet was beleefd maar waardeloos.
Ik heb een derde partij moeten bijhalen om de installatie te realiseren.
Alles werkt nu perfect.

BiancaR 09-11-2019

Besteld en gelijk de werkdag erna was het binnen. Zoals beschreven. Keurig verpakt en precies zoals beschreven op de website. Erg tevreden

Herman 25-10-2019

Prima service, snelle levering. Het apparaat voldoet exact aan de verwachtingen.

Dirk 19-10-2019

Beste prijs en een correcte, snelle levering.
Bedankt Foto Konijnenberg.
Met vriendelijke groeten Dirk

Harry 15-10-2019

In tegenstelling tot wat de website, ook nu nog, vermeldt en ook door de verkoper Paul bij de aankoop op 14 mei 2019 werd bevestigd, zou deze set water - stofbestendig zijn.

Per toeval ontdekte ik dat dit niet zo is, de aan mij geleverde lens was niet water- en stofbestendig.
Helaas weigert Foto Konijnenberg nu deze lens om te ruilen voor de water- en stofbestendige ondanks dat men hier wettelijk wel toe verplicht is.

Wat mij echter het meest stoorde is dat een van de redenen die de toenmalige verkoper aangaf was dat Foto Konijnenberg niet meer zou bestaan en dat hij als nu Kamera Express niets voor mij kon betekenen …. pas op voor dit soort verkopers!!!

De klantenservice reageert ook niet schriftelijk maar telefonisch, ook niet na meerdere keren gevraagd te hebben om een schriftelijke reactie.
Dit zal dus wel uitdraaien op een juridisch gevecht, ondanks dat ik al jarenlang klant bij hun was.

Kenis 09-10-2019

Prima webwinkel. Levering precies op tijd. Goede service als je telefonisch contact opneemt.

Wies Menu 02-10-2019

Foto Konijnenberg heeft een zeer groot assortiment, je wordt er vriendelijk geholpen en het personeel is heel deskundig. Kortom het is een zaak waar het prettig winkelen is.

Hilde 28-09-2019

Tamron SP 150-600mm F5-6.3 Di VC USD G2 Nikon aangekocht. Info gevraagd via mail en snel de nodige antwoorden gekregen. Objectief on line bestelt en de dag nadien ontvangen. Super.

Bert Vugteveen 20-09-2019

Geweldig goed geholpen bij het kopen van het fototoestel.
Er werd alle tijd voor je genomen en je kreeg alle tijd om toestellen en hun mogelijkheden met elkaar te vergelijken.

Jan Op de Beeck 14-09-2019

Ik heb bij Foto Konijnenberg een nieuw fototoestel gekocht. Ik werd goed geïnformeerd door het personeel.