foto konijnenberg - Reviews & Ervaringen

8,1 Lees 1908 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foto konijnenberg.

foto konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL) en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.be. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 98 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,1

Wvl 02-07-2020

Jammer genoeg ben ik bijna twee maanden aan het lijntje gehouden met de info dat het door mij bestelde product, een wacom tablet zou komen. Uiteindelijk bleek dat het model niet meer gemaakt wordt. Alles was betaald en het enige wat je te horen krijgt is sorry en de betaalde som wordt binnen de 11 dagen terug gestort. Klantvriendelijk noem ik dit niet. Wel een les, als Kamera Express het niet in stock heeft koop ik het niet.
Officiele reactie van Kamera Express 02-07-2020

Beste, bedankt voor uw review. Spijtig te horen dat u niet op de hoogte bent gehouden. Onze excuses hiervoor. Helaas merken wij momenteel dat leveranciers bepaalde levertijden aangeven, maar door de corona situatie in de wereld, deze levertijden soms verschuiven of een product inderdaad niet meer leverbaar blijkt. Ik zie dat het inmiddels gelukkig voor u is opgelost.

Jochen 14-06-2020

Konijnenberg heeft altijd genoeg stock zowel in de winkel als in de webshop, voor professioneel fotomateriaal is er geen betere winkel aangezien zij de enigen zijn die high-end toestellen aan democratische prijzen aanbieden terwijl de meeste anderen geen top-materiaal hebben en de gewone winkels deze toestellen niet in stock nemen waardoor zij per stuk moeten bestellen en daardoor veel duurder zijn.

Astapix.be 11-06-2020

De snelle levering en goede service maken van Konijnenberg een zeer betrouwbare partner. Al jaren ben ik klant van jullie en dat blijft zo!

Eddy Botteldoorn 03-06-2020

Omdat dit een Belgische shop is heb ik daarvoor gekozen, er waren andere (buitenlandse) die goedkoper waren maar levering en contact was prima, kortom, een aanbeveling

P.Werkman 02-06-2020

Apart dat ik een mailtje krijg om een review te schrijven over een product wat ik nog steeds niet ontvangen heb.
- 2 weken geleden product besteld.
(Product wel iets duurder dan bij concurrenten maar omdat ik ook wel eens bij de fysieke winkels naar binnen ben gelopen het voordeel van de twijfel gegund.)
- Product staat op 'voorraad direct leverbaar'.
- Besteld & betaald.
- Krijg een geautomatiseerd mailtje met 'Bedankt voor uw bestelling.'
Tot zo ver ging het nog goed.
- Vervolgens ..radiostilte...
- 2 dagen later besluit ik nog eens op de website te kijken en naar 'Mijn Account' te gaan. Daar staat de status op 'voltooid', alsof het al afgehandeld is.. Ik besluit nog even af te wachten..
- Na 9 dagen op mijn pakketje gewacht te hebben besluit ik maar eens te mailen, met de vraag waar het pakketje blijft.
- Na 4 dagen (niet 24 uur maar oke vergeven) een antwoord dat het product toch niet op voorraad is + excuses. Wel duidelijk een copy / paste antwoord uit een klantenservice handboek.
Maar nog steeds géén antwoord op de vraag wanneer ik mijn pakketje kan verwachten... Ik hoef geen precieze datum maar een indicatie, is het nog een paar dagen of een paar weken wachten zou wel handig zijn om te weten.

Ik weet dat de review wat zuur overkomt maar het is inmiddels meer dan 2 weken verder op een 'direct leverbaar' product en extra jammer omdat ik het product zo snel mogelijk nodig had.

Op basis van deze ervaring word het cijfer een onvoldoende.
In het verleden wel prima producten besteld dus ik zal het op een 4 houden.
Officiele reactie van Kamera Express 03-06-2020

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet vlekkeloos verloopt. Ik zie inderdaad dat wij het bestelde aantal stuks niet direct op voorraad hebben en deze voor je besteld zijn. Excuses voor onze late reactie, helaas hebben wij het momenteel erg druk, waardoor wij later reageren dan normaal. Ik zal je direct een mail sturen om daar wat opties door te spreken.

Marion 27-05-2020

2,5 jaar nadat ik een fototoestel bij heb had aangekocht (Panasonic Lumix DMC-FZ200) komt van de ene op de andere dag het klepje van de display los. Zoals in een andere review hier ook al gezegd, alle begrip voor de zogenaamde corona-drukte (? hun producten schijnen dan precies ineens van levensbelang te zijn ?) maar als je na in totaal 4 (VIER!!) mails enkel van die geautomatiseerde template antwoorden krijgt waar dan ook nog instaat dat je 2 jaar garantie hebt en waarschijnlijk voor de 5 jaar garantie gekozen hebt (heb ik niet !) dan vind ik deze service echt wel ondermaats !
De vraag was enkel: KAN dit hersteld worden en volgens mij zijn op die vraag maar twee mogelijke antwoorden, nl. ja of neen......
Voor een volgens sommige beschrijvingen "wereldleider" noem ik dit gewoon ZIELIG!

Arnout 22-05-2020

Ik was op zoek naar de Rode Wireless GO + Lavalier GO microfoon kit. De prijs bij foto Konijnenberg vond ik erg aantrekkelijk. Maar uiteindelijk heb ik me laten overtuigen door de erg duidelijke en uitvoerige beschrijving van het product op de website. Nadien is ook gebleken dat de levering vlekkeloos verliep. Ik ben dus een heel tevreden klant !

Dirk M. 19-05-2020

Ik heb voor Konijnenberg gekozen omdat ik op het internet op zoek was naar een goede verrekijker en qua prijs en kwaliteit het aanbod van de zaak niet kon weigeren, ook al als ik de prijs vergeleek met andere online-bestel-en-koopmogelijkheden. De verrekijker in kwestie, Bushnell Engage 10x50 voldoet aan alle verwachtingen!

johnny van den brempt 16-05-2020

Ik kan enkel maar goeds vertellen over deze shop de onlangs bestelde items waren in een mum van tijd bij mij thuis geleverd,in perfecte staat en net zoals ik het had gevraagd.
Deze onlineshop is een absolute aanrader!

Bart Segers 15-05-2020

De pandemie die de wereld in z'n greep houdt onderlijnt dat digitale transformatie geen optie maar een noodzaak is voor elk bedrijf. Het verhogen van de e-commerce capaciteit blijkt ook voor Foto Konijnenberg geen sinecure. Aan mijn bestelling van 30 april 2020 werd geen gehoor gegeven, ondanks de belofte rond onmiddellijke levering. Ook mijn e-mail verzoek om inlichtingen aan de Klantendienst bleef onbeantwoord. De Track & Trace optie gaf geen uitsluitsel over wat er nu precies met mijn bestelling aan de hand was. Een oproep naar klantendienst (na 70 minuten in de wachtrij te hangen) bracht een sprankeltje hoop dat er nu iets zou gebeuren, helaas, na een week nog steeds geen bericht. Uiteindelijk heb ik de bestelling per e-mail geannuleerd. Nu wordt ik verplicht om forumulieren met de hand in te vullen zodat Foto Konijnenberg een 'onderzoek' kan instellen bij PostNL.
Alle begrip voor de problematiek rond het opschalen van de activiteiten in deze ongewone tijden. De algemene tevredenheid rond Foto Konijnenberg doet me vermoeden dat ik een worst case scenario heb getroffen. Maar er is geen excuus voor amateurisme en nog minder voor klant-onvriendelijkheid.
Officiele reactie van Kamera Express 02-06-2020

Beste Bart Segers,

Bedankt voor uw review. Onze excuses dat het zo lang voor u heeft geduurd. De pandemie heeft inderdaad een flinke invloed op ons bedrijf, zowel qua drukte als het hebben van weinig medewerkers. Ik zie dat uw creditverzoek behandeld is, u zult de terugbetaling naar verwachting binnen enkele werkdagen ontvangen.

Willemien 07-05-2020

Prima winkel, vriendelijk hulp bij vragen. Makkelijk de producten te vinden die ik nodig ben. De camera die ik heb gekocht was er de volgende dag. ook tijdens de drukke tijd van online bestellen tijdens corona. telefonisch helaas niet goed te bereiken, je staat minimaal 30 minuten in de wacht.
Dat zou een verbeterpunt kunnen zijn.

Ben 07-05-2020

Perfecte service - altijd materiaal van hoge kwaliteit - snelle levering - en beschikbaarheid van personeel voor advies indien nodig.

Joost 28-04-2020

Perfect geleverd, correcte afhandeling, zeker erg betrouwbaar, Reeds meerdere bestellingen geplaatst, en steeds val ik terug op een beleefde zeer goede service

Hans 23-04-2020

Zeer correcte levering en service. Een telefoontje later hadden we de nodige bevestiging dat de artikelen compatibel waren. Na plaatsen van de bestelling en de levering leek er iets te missen. Maar ook hier binnen de 5 minuten en een kort contact later verduidelijkt en 2 dagen laten voor de beloofde afspraak reeds binnen. Top service en goed advies.

Toon B. 23-04-2020

Zelfs in COVID-19-tijd was de service nog gegarandeerd. De website van Foto Konijnenberg geeft functioneel handige opzoekmogelijkheden en de informatie is duidelijk. Ook de klantenservice reageert snel en adequaat.

Karel De Vos 22-04-2020

Fijne winkel met correcte afhandeling van vragen; Eventuele vergissingen met de levering worden snel en zonder poespas opgelost.

Collas Jos 20-04-2020

Een TOP zaak , altijd zeer goed geholpen geweest en super vriendelijk.
Ook als je besteld is alles zeer snel thuis aangekomen .
Raad alle fotograven jullie zaak aan.

Johan 10-04-2020

Lang aangehikt tegen upgrade naar Catalina op mijn MacBook. Betekende dat een deel van de software vervangen moest worden. Alles naar 64-bits. Dus ook mijn vertrouwde stand-alone Office pakket. Pakket gekocht bij Foto Konijnenberg. Vrij snel daarna de download-link, sleutel en instructies ontvangen. En alles draait weer als vanouds. Pakket bij Konijnenberg toch goedkoper als bij Apple en Microsoft. Top.

Flor Degrande 01-04-2020

Voor alle video en foto producten moet je bij Fotokonijnenberg.be zijn! Perfecte klantenservice en grote stock.

Lieve 01-04-2020

Goede en snelle communicatie bij vragen. Goede opvolging van de leveringen, updates worden doorgestuurd. Correcte levering!
Zeer tevreden van deze winkel.

patrick Roegiers 25-03-2020

Correcte zaak die leverden wat ze schrijven, zonder problemen op tijd en goed en veilig verpakt.
geen enkel probleem en binnen de levertermijn.
Vorige bestelling was niet op tijd binnen en ze hebben mij een mooi voorstel gedaan
Dank u

Marlie 20-03-2020

Zoals altijd kies ik steeds weer voor foto Konijnenberg, aan de telefoon en via mail word je keurig te woord gestaan, de bestelde producten worden keurig verzorgd en de volgende dag geleverd, dus voor mij top!

Paul Caroen 17-03-2020

Een vriendelijk onthaal en een vlotte levering zijn dingen die je ook bij sommige andere firma's vindt; maar bij "foto konijnenberg" (Camera Express) heb je te doen met vakmensen die een degelijke technische kennis hebben van het product ... en dat is eerder zeldzaam !

Chris 29-02-2020

Correcte verwerking van het bestelde product. Perfecte levering volgens afspraak.
Zeker om aan te bevelen .3

Pierre Coppens 28-02-2020

geen enkel probleem en binnen de levertermijn.

Pierre Coppens 28-02-2020

Ik ben zeer tevreden van deze winkel en raad dit aan iedereen aan, die een betere foto wil maken, want het resultaat is echt heel goed voor redelijk weinig geld. Correcte levering volgens afspraak en mooi en goed verpakt, zonder schade enz

ldb 28-02-2020

Goede en korrekte informatie over het gekozen apparaat; eventuele reparaties worden volgens
de afgesproken tijd geleverd en info hieromtrent wordt op voorhand medegedeeld.

Dirk 27-02-2020

Correcte informatie en zeer interessante prijs.
Goede informatie over het product en een snelle levering.

Wim 27-02-2020

Niet tevreden van Fotokonijnenberg.
2 harde schijven besteld op 2/2/2020 die in voorraad waren. De dag erna 1 geleverd (ondanks dat ze zogezegd voorradig waren en nooit melding gekregen tijdens het bestellen dat er maar 1 voorradig was).
Enkel 1 papiertje in de verpakking waarop stond dat er 1 ging nageleverd worden, in mijn account stond dat er 2 geleverd waren. Dus buiten dat papier en mijn contact met de helpdesk had ik amper bewijs van deellevering. (blijkbaar kon of wilden ze het niet aanpassen in mijn account).
Na verschillende contacten met steeds de melding dat ze geen leverdatum konden geven, uiteindelijk mijn geld teruggevraagd.
Dit is dan ook het enige positieve, het geld hebben ze rap teruggestort.
De personen van de klantendienst waren wel steeds vriendelijk.
Nu dus 25 dagen later kan ik ergens anders mijn schijf bestellen die ik tekort heb.

B.W.H. van Beest 24-02-2020

IK heb onlangs een Nikkor 24-120mm zoom gekocht. Ik ben zeer ontevreden hoe Konijnenberg dit heeft afgeleverd . De lens kwam *niet* keurig verpakt in de originele Nikondoos. In plaats daarvan was de lens in een slecht passend, half-kapot wit-neutraal doosje geduwd. Geen papieren/documentatie die bij de lens hoort! En ja, er was een half gescheurde bon die het garantiebewijs moest voorstellen. Kortom, zeer onprofessioneel en niet vertrouwenwekkend. Heb ik wel een echte Nikkor gekregen? Was hij wel nieuw? etc. etc.
Officiele reactie van Foto Konijnenberg 28-02-2020

Beste B.W.H. van Beest, u hoeft geen zorgen te maken. U heeft een originele, nieuwe Nikon lens ontvangen, met volledige garantie. Ik heb u een aparte mail gestuurd met een volledige toelichting.

Ton 23-02-2020

Een uitstekende winkel en mijn eigen fout werd erg snel hersteld. Ook mijn eerdere bestellingen waren prima.

Inne 23-02-2020

Deskundige en volledige uitleg gehad. Vlotte en vriendelijke verkoper. Heeft de tijd genomen.

Gio van Bernebeek 14-02-2020

Bestelling pentax Kp, vlot en correct afgehandeld de bestelling en de camera kwam in perfecte staat aan. Kortom prima.

Jan oet Sjengecity 14-02-2020

Betreft aankoop Reflecta Super 8 / Normaal 8 Scanner.
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Klantvriendelijke medewerkers.
Tonen veel geduld met uitleg werking apparatuur.

Inge DW 12-02-2020

Zeer snelle levering, zelfs bij bestellingen in de avond (voor 22u besteld, de dag nadien in huis). Professioneel materiaal met goede beschrijvingen van het product. Goede helpdesk bij vragen over de verzending.

peter 02-02-2020

Western Digital My Passport Wireless Pro 4TB

Goed product en het werkt perfect....
Kan nu zonder computer bestanden overzetten van mijn iphone en Camera.
Ook snel verzonden 1 dag later en ik had het al in huis.

peter 01-02-2020

goede service en dezelfde dag al verstuurd .
aankoop insta 360 one x.
mooie beelden en ook heel goed met je ipad te bewerken.
ben blij met mij aankoop

Luc Demiddele 31-01-2020

De shop werkt uitstekend, met een correcte levering. Ik beveel deze zeker aan. Allemaal plusjes en één minnetje: als het product tijdelijk niet voorradig is, zou dit moeten aangegeven worden op de site. Nu werd dit pas na de bestelling gecommuniceerd. De levering gebeurde daarna wel zo snel als mogelijk. Hoe dan ook, ik ben zeer tevreden.

Monique Pelgrims 29-01-2020

Zeer snelle levering, nog nooit meegemaakt. SUPER. Prachtig toestel, wat vermeld staat klopt ook. Ben zeer tevreden. Dankjewel en doe zo voort.

B.D. 28-01-2020

Na veel opzoekwerk, besloten mijn eerste camera hier te kopen. ‘s Avonds de camera besteld en de volgende dag was ik al foto’s aan het maken. De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Superblij met mijn aankoop!

Bert 25-01-2020

De levering verliep correct (ook eerdere leveringen). Nooit problemen gehad.
In het aanbod zitten ook producten met een goed prijs-kwaliteit verhouding.
Zeer bekwame verkopers in de winkel.

BP 20-01-2020

Aanrader, zeer correcte en vriendelijke afhandeling.
Alles werd geleverd op het afgesproken uur en voor een super prijs.

Bedankt fotokonijnenberg voor de goede service

Thibault 17-01-2020

Ondanks wat ik las over problemen bij online bestellingen had ik geen problemen. Bestellingen op tijd geleverd en alles aanwezig. Alles vlot verlopen dus!

els 16-01-2020

Ik kocht online een Coman EMU TM256C Statief + C-0 Balhoofd. Jammer genoeg vielen de poten er steeds opnieuw uit bi het eerste gebruik. Na alles demonteren en de plastiekjes opnieuw te plaatsen bleef het beter staan. Ik voel me nu wel onzeker dat er bij een volgende gebruik buiten de poten en plastiekjes er weer zouden uitvallen. De levering verliep wel extreem snel!

Peter Basmans 10-01-2020

Overzichtelijke website met goede en neutrale info over de aangeboden producten. Snelle levering en goede informatie ivm de verzending. Idd vandaag besteld, morgen in huis. Betaling verliep soepel wat bij een andere aanbieder zelfs na drie pogingen niet mogelijk was. Voor mij de reden om over te stappen naar deze winkel. Volgende keer kijk ik eerst hier wat er te koop staat.

Benoit 07-01-2020

Snelle en correcte levering van printer die aan alle wensen voldoet!
Bestelling binnen de 2 dagen geleverd

Tamara 05-01-2020

Zeer tevreden, snelle levering en goede service!!! Mijn 1e spiegelreflex camera daar aangeschaft. Erg tevreden zowel over de service als over het toestel, een Canon EOS 2000D

Pieter 02-01-2020

Top product aan een zeer scherpe prijs. Dienst na verkoop (aanpassen facturatiegegevens) verliep tevens zonder problemen.

Gerwin 30-12-2019

Ik heb gekozen voor Konijnenberg vanwege de goede "mondelinge' reviews, die ik kreeg uit mijn vriendenkring. Konijnenberg heeft een duidelijke webshop, waar gemakkelijk besteld en betaald kan worden, dit was geen enkel probleem.
Verder heb ik na de aankoop contact gehad over een adapter van EF-M naar EF lenzen, ik ben hierbij zeer goed en professioneel te woord gestaan. Waardoor ik snel een keuze kon maken. Bij het wegvallen van de telefoon-verbinding belden ze me keurig direct weer terug. Door deze aankoop kan ik mijn oude tele-lenzen gewoon weer gebruiken. Blij mee!
Erg tevreden over manier van afhandelen

Luc Sintobin 29-12-2019

Zeer tevreden. Ben speciaal van Meulebeke naar Turnhout gereden om uitleg en wad zeer goed bediend.