foto konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foto konijnenberg.

foto konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL) en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.be. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 218 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

koen 14-12-2019

Snelle, correcte en degelijke afhandeling. Zelfs tijdens periode van Black Friday werd het snel geleverd.

MY 13-12-2019

Bestelling geplaatst met Black Fridays. Twee weken later niets ontvangen, noch mijn bestelling, noch enige reactie, noch mijn geld!
Na zelf contact opgenomen te hebben vertellen ze dat de stock op is en dat ze me zullen terugbetalen.
Mijn korting van 50% is ook verloren. Een soortgelijke product aanbieden met eenzelfde korting of prijs is ook geen optie. Klantentevredenheid?
Een product aanbieden die ze niet kunnen leveren en nadien weken laten wachten?

Michiel 12-12-2019

Vlotte levering van het gekozen product. Het product was ook zeer secuur verpakt, wat nodig is bij zo'n soort producten.

Ik raad iedereen aan om een bestelling te plaatsen bij deze winkel.

LeR 11-12-2019

Relatief tevreden, hoewel het door een combinatie van onhandige communicatie anderhalve week heeft geduurd voor ik het product mocht ontvangen.

Linda 11-12-2019

Twee weken geleden iets via foto konijnenberg besteld en tot op heden nog niks ontvangen. Na twee keer een mail te hebben gestuurd waar mijn bestelling blijft.
Officiele reactie van Kamera Express 13-12-2019

Beste Linda, dank voor uw beoordeling. Gelukkig is uw bestelling inmiddels geleverd. Door de drukte op en rond Black Friday hebben we helaas niet op tijd op uw mails kunnen reageren. Onze excuses hiervoor.

H. de Vries 11-12-2019

Enorme kennis van zaken, snelle levering, goede telefonische bereikbaarheid.
Website duidelijk ingedeeld, product snel gevonden.
Goede informatie over het product, overzichtelijk ingedeeld.

Bart 10-12-2019

Op 25 november bestelde ik de HEOS 7 HS2 Zwart aan de scherpe prijs van 329 euro, op 26 november reeds werd hij thuis geleverd. Het is voor mij een TOP speaker. Ik luister vooral naar Spotify en StuBru (gratis via TuneIn). Kamervullend geluid en mooie kwaliteit voor zowel rustige als hevige muziek. Bedankt aan alle reviewschrijvers die mij voorgingen, het maakte de keuze tussen Bose, Sonos en Heos veel gemakkelijker.

Seb 06-12-2019

Op 27/11 omstreeks de middag bestelde en betaalde ik een soundbar bij fotokonijnenberg in de voor black Friday deals. Dit als cadeau voor mijn broer die dat weekend verjaarde. Had expres op de black Friday deals gewacht om een koopje te kunnen doen. Deze stond afgeprijsd van 450 euro, voor 200 euro. Normaal voor 23u59 besteld de volgende dag geleverd. De dag er op geen levering. De vrijdag ook geen levering. Men liet ook van hun eigen niks horen. Dan zelf maar gebeld. Na 20min in wacht te zijn (ja betalend) eindelijk iemand aan de lijn. Die persoon zei me dat er inderdaad iets mis was maar kon niet zien wat (waarom laten ze dan niks weten?). Ze ging mij dit op mail zetten. Helaas geen mail mogen ontvangen. Ondertussen met schaamte naar verjaardag etentje bij mijn broer met lege handen.
Dan zijn we ondertussen maandag en heb ik nog geen teken van leven van hen gekregen. Ondertussen zijn de black Friday deals voorbij en kan ik geen koopje meer doen. Mochten ze mij direct antwoord gegeven hebben dan had ik een andere in de black Friday deals kunnen kopen maar ja … Dan nogmaals zelf gebeld en jawel weer 15min wachten op iemand die me kon verder helpen. Na nog eens 20 min aan de lijn te hangen om te weten wat of hoe kreeg ik het antwoord we hebben die niet op voorraad (hoe kon ik die dan bestellen?). Ik stel zelf voor laat mij dezelfde bestellen elders en betalen jullie de rekening maar dit ging niet. Ze zeiden mij dat ze gaan kijken voor een oplossing en mij op de hoogte houden. Rest van de dag geen antwoord. Dinsdag geen antwoord. Woensdag dan opnieuw maar zelf gebeld. En hoe raadt u het 20min aan de wacht (telefoonrekening….). En nog steeds geen oplossing. Na lang bellen bieden ze mij een soundbar aan die veel goedkoper en veel mindere kwaliteit is. Uiteraard ga ik daar niet mee akkoord. Donderdag kreeg ik dan een nieuw voorstel. 2 soundbars. Voor de ene zou ik 50 euro moeten bijbetalen en voor de andere 100 euro. Voor soundbars die eveneens minder van kwaliteit zijn. Sterker nog ik kan de aangeboden soundbars overal online vinden voor een mindere prijs. Ik zou nogal gek moeten zijn om daarop in te gaan. Waar zitten die met hun gedachten??? Ik stel zelf een soundbar voor die voorradig is op hun site. Die niet helemaal voldoet aan de kwaliteit van de soundbar die ik gekocht had maar die toch redelijk in de buurt komt en in ongeveer dezelfde prijsklasse ligt. Een meer dan aanvaardbare deal voor al de moeite die ik er ondertussen ook al moeten insteken heb en de tijd die ik verloren heb. De dag erna weerom nog geen antwoord en heb ik opnieuw zelf contact moeten opnemen. We zijn nu al anderhalve week verder…

Qiang 05-12-2019

Een zeer goede online aankoopervaring, volledige productintroductie, geschikte prijs, snelle levering.

Wesley 05-12-2019

Website van Foto konijnenberg geeft voldoende informatie over de producten. Afhandeling van de bestelling was zeer vlot. Ik kocht een BenQ monitor waarbij de eerste monitor een DOA bleek te zijn, zonder problemen werd de DOA omgewisseld voor een nieuw toestel.

Ina B. 05-12-2019

De camera werd dan wel later geleverd dan gecommuniceerd maar dat mede te maken met Black Friday. toen ik daar over belde werd netjes en correct uitgelegd wat de oorzaak was. Vroeger altijd de winkel persoonlijk bezocht omdat het in de buurt was. Nu online mijn aankoop gedaan. Zeer tevreden over de afhandeling.

Erwin 05-12-2019

Bestelling via de webshop worden soms later geleverd dan eerder gecommuniceerd. Hierin mag de winkel proactiever acteren en de koper zelf op de hoogte brengen van wijzigingen in de leverantie. Wanneer hier vervolgens om geklaagd wordt komen ze wel met goede oplossingen waarmee de service voldoende blijft.

Patrick uit Nijlen 04-12-2019

Bij Konijnenberg krijg je professionele ondersteuning, zowel in de winkel door de verkoper als via de website (chatbot). De omschrijving van de toestellen is zeer correct en achter voldoen de toestellen aan de verwachtingen.

Anick Wijnen 01-12-2019

Zeer tevreden over de informatie die wij kregen bij de aankoop van de Canon EOS M50. Er werd voldoende uitleg gegeven zonder ons iets op te dringen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

martine 28-11-2019

Al 2 maal fototoestel aangekocht en zeer tevreden.Vlotte bestelling.mooie uitleg op de site .de vergelijking is ook leuk

Filip 28-11-2019

Tevreden over de zeer goede hulp bij de aankoop van een Sony RX10II enkele jaren geleden, er terug heen gegaan voor de aankoop van een compactcamera, daar deze bij fietstochten iets gemakkelijker mee te nemen is. Ook deze keer zeer goede raad gekregen, wat geresulteerd heeft in de aankoop van de verrassend zeer kwalitatieve Sony DSC RX100 VI.
Deze winkel, met een zeer ruime keuze aan toestellen, weet echt waarover zij praten.

bas 26-11-2019

heldere website, duidelijke afhandeling en snelle en goede levering op het afgesproken tijdstip.

TaranQ 26-11-2019

Foto Konijnenberg gaat slordig om met het aangeven van de voorraad van artikelen op hun website. Niet zozeer lettend hierop bestelde (en betaalde) ik een soundbar hopende dat deze spoedig geleverd zou kunnen worden.
Vrij snel daarna kwam ik erachter dat Foto Konijnenberg zijn voorraad wellicht bij Kamera Express vandaan komt (het powered by Kamera Express logo) en op de website van Kamera Express stond het bewuste artikel al reeds als niet meer voorradig.
Ik voelde dus al nattigheid en dit werd op het einde van de avond bevestigd door een mail dat het artikel niet voorradig was en dat ik zsm over de levertermijn zou worden ingelicht. Volgende dag mail dat de leverancier niet kon aangeven hoe lang het nog zou duren. Heb dus besloten de order te annuleren en elders te bestellen en verzocht het betaalde bedrag te retourneren. Via PayPal bericht gehad dat Kamera Express het bedrag zou terugboeken na ca. 10 dagen (en dan duurt het eventueel nog enkele dagen voordat het effectief op mijn rekening staat)!! De bewuste bestelling is niet eens de deur uit gegaan daar! Die terugstorting had in mijn ogen zonder problemen dezelfde dag nog gekund. Erg onprofessioneel en chaotisch, volgende keer mijd ik deze 2 webshops.

Hans 26-11-2019

Ik bezoek de winkel nu voor het 2e jaar en bestel regelmatig bij hun. De verhuizing naar Almelo valt voor mij ongunstig qua reisafstand, maar het assortiment is dermate veelzijdig dat ik toch regelmatig ga kijken. Bij een "miskoop" is de service helemaal top. Een tas die toch te klein uitviel, kon ik in originele verpakking binnen een week zonder gedoe gewoon ruilen. Het team straalt vriendelijkheid, klantgerichtheid en vertrouwen uit. Leuke bevlogen sfeer in de winkel. Mensen die trots zijn op hun werk.

pierrotm 24-11-2019

Degelijke flits, tevreden over de winkel en de service foto Konijnenberg.
Spijtig dat er evenwel geen Nederlandstalige handleiding bij was.
groetjes
pierrot machiels

Corinne 24-11-2019

Perfecte, vlotte afhandeling van mijn bestelling. Correcte omschrijving van het product, dat stipt , goed verpakt, geleverd werd binnen de afgesproken tijd. Ook zeer tevreden over de prijs.
Ik ben fan en zal mijn fotomateriaal zeker nog bij deze firma bestellen.

Michael 17-11-2019

Alles zeer vlot én correct verlopen. Ook financiële afhandeling was transparant, net als de levering van het product. Service helemaal in orde en betrouwbaar.

J. Dirickx 13-11-2019

De levering was vlot.
De installatie verliep stroef.
Hulp via Internet was beleefd maar waardeloos.
Ik heb een derde partij moeten bijhalen om de installatie te realiseren.
Alles werkt nu perfect.

BiancaR 09-11-2019

Besteld en gelijk de werkdag erna was het binnen. Zoals beschreven. Keurig verpakt en precies zoals beschreven op de website. Erg tevreden

Herman 25-10-2019

Prima service, snelle levering. Het apparaat voldoet exact aan de verwachtingen.

Dirk 19-10-2019

Beste prijs en een correcte, snelle levering.
Bedankt Foto Konijnenberg.
Met vriendelijke groeten Dirk

Harry 15-10-2019

In tegenstelling tot wat de website, ook nu nog, vermeldt en ook door de verkoper Paul bij de aankoop op 14 mei 2019 werd bevestigd, zou deze set water - stofbestendig zijn.

Per toeval ontdekte ik dat dit niet zo is, de aan mij geleverde lens was niet water- en stofbestendig.
Helaas weigert Foto Konijnenberg nu deze lens om te ruilen voor de water- en stofbestendige ondanks dat men hier wettelijk wel toe verplicht is.

Wat mij echter het meest stoorde is dat een van de redenen die de toenmalige verkoper aangaf was dat Foto Konijnenberg niet meer zou bestaan en dat hij als nu Kamera Express niets voor mij kon betekenen …. pas op voor dit soort verkopers!!!

De klantenservice reageert ook niet schriftelijk maar telefonisch, ook niet na meerdere keren gevraagd te hebben om een schriftelijke reactie.
Dit zal dus wel uitdraaien op een juridisch gevecht, ondanks dat ik al jarenlang klant bij hun was.

Kenis 09-10-2019

Prima webwinkel. Levering precies op tijd. Goede service als je telefonisch contact opneemt.

Wies Menu 02-10-2019

Foto Konijnenberg heeft een zeer groot assortiment, je wordt er vriendelijk geholpen en het personeel is heel deskundig. Kortom het is een zaak waar het prettig winkelen is.

Hilde 28-09-2019

Tamron SP 150-600mm F5-6.3 Di VC USD G2 Nikon aangekocht. Info gevraagd via mail en snel de nodige antwoorden gekregen. Objectief on line bestelt en de dag nadien ontvangen. Super.

Bert Vugteveen 20-09-2019

Geweldig goed geholpen bij het kopen van het fototoestel.
Er werd alle tijd voor je genomen en je kreeg alle tijd om toestellen en hun mogelijkheden met elkaar te vergelijken.

Jan Op de Beeck 14-09-2019

Ik heb bij Foto Konijnenberg een nieuw fototoestel gekocht. Ik werd goed geïnformeerd door het personeel.

koenv 02-09-2019

Ik heb mijn fototoestel online gekocht op de site van Konijnenberg en dat is me prima bevallen. Goede zoekfunctie, heldere informatie, volledigheid, voldoende betaalmogelijkheden, goede communicatie achteraf (orderbevestigingen e.d.), ...

Levering netjes binnen de vooropgestelde tijd.

MT20 30-08-2019

Een echte schande. Ik heb een hele fotostudio-installatie besteld en betaald. Het meeste werd geleverd enkel de adapter van de flitsparaplus was nog in nabestelling, dit zou 20 dagen vertraging hebben.
Intussen zijn we 5 maanden verder en de adapter nog steeds niets geleverd. Ik heb vele malen telefonisch contact gehad en kreeg steeds een andere uitleg gaande van 'het produkt is momenteel in stock en word morgen verstuurd tot het is niet meer leverbaar vanuit de leverancier', dit terwijl (nog steeds) het produkt op de website zogezegd in stock staat en direkt leverbaar is. Intussen staat hier dure aperatuur dat al maanden onbruikbaar is omwille van de ontbrekende adapter.
Vandaag kreeg ik dan ook nog een e-mail met de melding dat de bestelling niet betaald was en daardoor geannuleerd werd, dit terwijl alles al op voorhand betaald werd.
Er werd mij geen enkel alternatief of oplossing aangeboden maar hetgeen mij vooral stoort is de uiteenlopende bullshit die ik steeds kreeg bij telefonisch contact.

Ray Dolfing 20-08-2019

Al jaren doe ik zeer plezierig zaken met Foto Konijnenberg (destijds de locaties nog in Den Ham), zo ook deze keer weer bij de overstap van Canon DSLR naar Fujifilm Systeemcamera. Nu zitten ze in Almelo als onderdeel van Camera Express, maar grotendeels hetzelfde deskundige personeel staat daar weer voor je klaar. Technische goede onderbouwing en motivaties waarom bepaalde keuzes te maken (of juist moet laten). Iets waar je echt wat aan hebt. Ook zeer nuttige tips laten ze niet na. Ben erg te spreken over deze zaak en het personeel waarmee je goed kan zaken doen.

AMW Marine 20-08-2019

Wij hebben de Canon Powershot SX740 HS aangeschaft op aanraden van een bevriend fotograaf. Wij fotograferen er de producten meer voor de webshop.

grenimi 17-08-2019

zojuist een sony Cybershot DSC-RX10 mark 4 aangeschaft via de winkel foto konijenberg te turnhout. top dat je verschillende camera's daar kunt bekijken & uittesten. Verkopers met de juiste ervaring helpen je verder. wat wil je nog meer :-)

Martin 09-08-2019

Kwaliteit en prijs is erg goed. Door de samenwerking met foto konijnenberg en kamera express zijn er nog wel wat verbetering in de service door te voeren. Men moet oppassen niet te groot te worden. Ze hebben bij mijn laatste bestellingen wat credits daardoor verloren, maar ik zal nog wel terug keren.

Bas 05-08-2019

Foto Konijnenberg/ Kamera Express hebben me prima telefonisch geholpen.
Inmiddels ben ik trotse eigenaar van een nieuwe Nikon body.

Snelle en complete levering, zoals het hoort!

Dank en tot de volgende keer!

Veerle 04-08-2019

Levering iets later dan voorzien maar toch nog op tijd. Goede service. Gebruiksvriendelijke camera

Willy Scheirlinck 02-08-2019

Zeer goede service, snelle bediening, in minder dan 24 uur had ik mijn nikon toestel D 7200 bij mij thuis, het toestel ondertussen grondig uitgetest en ben zeer tevreden

Yt 01-08-2019

Gisteren een Nikon D750 besteld, vandaag in een stevige verpakking geleverd! Zoals steeds is Fotokonijnenberg.be top en stelt het nooit teleur! De beste winkel voor iedere (amateur)fotograaf!

Ik heb al verschillende keren contact gehad met hen waarbij ik domme vragen stelde en steeds kreeg ik snel een duidelijk antwoord!

Twijfel niet, kies Fotokonijnenberg.be!

eddy schrijvers 24-07-2019

Heb al dikwijls bij deze shop besteld, correcte verpakking en snelle verzending als voorradig.
na service is super.
een aanrader

Willy Scheirlinck 21-07-2019

Geachte: Perfecte service met perfecte uitleg, het toestel Nikon D 7200 werd in perfecte staat bij mij thuis afgeleverd minder dan 24 uur na de bestelling.
Heb het toestel ondertussen uitgetest en heb er een zeer goed gevoel bij, zeer gebruiksvriendelijk en schitterende foto's, dit belooft voor de toekomst.

Thomas Ortegat-Traen 19-07-2019

Alles goed ontvangen, foutloos en perfect op tijd! Zou zeker niet twijfelen opnieuw hier te bestellen!

Val333 17-07-2019

Zeer voordelige deals, 5 jaar garantie, super snelle levering en goede klantenservice, ik ben tevreden!

Niels 11-07-2019

Foto Konijnenberg stond bij mij bekend als een zeer betrouwbare en klantgerichte webwinkel. Na laatst weer een bestelling te hebben gedaan, werd dit wederom bevestigd! Een topwinkel met snelle service en vakkundig advies.

Ton van Wezel 05-07-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe camera specifiek voor reizen en heb uitstekend advies gekregen bij Foto Konijnenberg. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de reiscamera Panasonic Lumix DMC-TZ90. Dit is de nieuwere versie van de TZ80, maar nu met kantelbaar scherm wat erg handig is.

Lisa 03-07-2019

Ik ben zeer tevreden met de service van foto konijnenberg. Ik heb een body besteld via de online shop. Ik heb de body 's avonds besteld en de volgende dag om 12u was deze al bij mij thuis geleverd. Alles was zeer netjes verpakt, niets op aan te merken. Ik zou zeker en vast weer bestellen bij deze winkel!

Raoul La Crois 02-07-2019

Nou dit moet ik toch even delen met ieder een die twijfelt aan de super service van Konijnenberg. Ik heb een 2e hands camera gekocht zo 2 1/2 jaar geleden. Daar zit een lader bij voor 2 accu’s, de klacht was dat de accu’s niet volledig opgeladen werden, na een paar x een mail gestuurd te hebben kreeg ik een nieuwe toen de andere accu ook een nieuwe. Ging soms goed soms niet,
Lader op gestuurd naar Nikon, Nikon zegt lader is oké, maar nog niet over. Bij de TT Assen staat Nikon ook, lader en accu’s meegenomen, Nikon is aan het testen gegaan. Toen bleek dat de lader de ene keer het wel doet en de andere keer niet, op de mail gezet en afgewacht. Nou zegt Konijnenberg dan vergoeden we de lader ook nog. Dus 2 1/2 jaar later als nog vergoed daarom koop ik bij konijnenberg. Top heel erg bedankt