Foto Groep.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Groep.nl.

Foto Groep.nl stelt zich voor

Welkom bij de Foto-Groep 1 Webshop 5 service punten in Nederland. De Foto-Groep is een samenwerking tussen de grootste fotospeciaalzaken van Midden-Nederland. Dus veilig en vertrouwd online winkelen en wilt u met iemand overleggen dan staat er een team van vakmensen voor u klaar.

Deze score is berekend op basis van 173 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Margaret Witlox 19-10-2018 In de winkel gekocht
Assen, Groningerstraat

hier neemt men de tijd voor de klant

Prettige winkel, mensen nemen de tijd voor je. Ik kwam voor pasfoto's voor het vernieuwen van mijn rijbewijs. Werden automatisch foto's gemaakt met bril, zonder bril en nog een zijwaarts. De laatste is vergroot en bovendien doorgestuurd naar mijn emailadres. Vorige keer ben ik in een andere zaak geweest voor pasfoto's en werd me gezegd dat ik moest lachen, maar met de mond dicht, dat geeft een wat gespannen foto. Meteen nog een verrekijker op zakformaat aangeschaft. In deze winkel kom ik zeker terug. Aanrader

Smooth & Co 18-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijke service!

Via de mail besteld en super snelle levering! Altijd vriendelijk en prijs kwaliteitverhouding klopt. Onze complimenten 'Arnoud' vestiging Amersfoort.

Korreltje 17-10-2018 In de winkel gekocht
Assen

Leuke foto's en professionele foto's

Vriendelijke, goede service, snel geholpen werd op mijn gemak gesteld voor de pasfoto en in voor een gtapje

Henk 17-10-2018 In de winkel gekocht

Snelle en professionele service

Binnen 5 minuten weer buiten met 4 pasfoto's en een 'normale' pasfoto (lachend). Daarnaast de normale pasfoto ook in de mail ontvangen, altijd handig om te gebruiken op CV of anders.

CMM 12-10-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Geweldige service en heel vriendelijk personeel

Geweldige service en heel vriendelijk personeel. Heel toegankelijk voor vragen en Info. Nemen altijd de tijd voor je. En je kunt er ook pasfoto’s laten maken.👍

C. van der Neut 12-10-2018 In de winkel gekocht

aankoop van pentax D FA* 70-200mm 2.8

Via marktplaats een advertentie bekeken, objectief bleek hier verkrijgbaar voor 1299,- in plaats van 2299,-. Het bleek een nieuw objectief met 5 jaar garantie. Was wel een enkel exemplaar, waarschuwde Erik mij. Dus toch maar op gehaald voor deze prijs. Objectief gereserveerd. En, verrassing, blijkt een echte ouderwetse camerawinkel waar je de producten nog kunt bekijken, niet zo gewoon meer tegenwoordig. En verstand van de spullen die ze verkopen. Duur filter erbij gekocht. En zal daar zeker plezier van hebben, want een slecht filter voor een goede lens betekent achteruitgang van de lenskwaliteit, en daar had de verkoper gelijk in.

Miek 11-10-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Lekker vlot en vriendelijke mensen

Even een pasfoto maken voor je rijbewijs. Dat gaat hier lekker snel, mooie foto's en vriendelijke mensen. Ook leuk dat er een portretfoto wordt gemaakt gewoon voor thuis. Handig dat deze ook digitaal naar je wordt toe gemaild.

Christina 09-10-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Ik kwam hier om saaie pasfoto's te laten maken, dat ging heel snel en makkelijk. En omdat officiële foto's zo sáái zijn, kreeg ik er gratis een leuke bij! En die is weer prima geschikt als profielfoto op social media. Aardige mensen, daar.

A.van Luxemburg 08-10-2018 In de winkel gekocht

goede sfeer, deskundig

voor goede pasfoto's ga ik altijd naar Foto Peter. goed en deskundig geholpen, prettige omgang en goed resultaat

Harm 08-10-2018 In de winkel gekocht

deskundig en klantgericht

De verkoper was er niet op uit om te verkopen, maar om een goed advies te geven en dat deed hij! Telefonisch en persoonlijk adequate aanpak.

Myriam 06-10-2018 In de winkel gekocht

super!

We werden heel vlot en vriendelijk geholpen.
We voelden ons niet “besprongen” door het aanwezige personeel.
Er werd alle tijd genomen om ons te laten rondkijken.

Gert 04-10-2018 In de winkel gekocht
Foto baron assen

Leuke ervaring met onverwachte extra kadeautjes

Ik kwam voor een pasfoto voor mijn rijbewijs.
Daar deed de fotograaf nog een extra foto bij en die heeft hij ook afgedrukt.
Zelf nog verstuurd naar mijn email.
Er werden hier geen kosten voor berekend.

Tim 03-10-2018 In de winkel gekocht
assen

Perfecte service maar te duur

Vroeg om een pasfoto, dit kostte minimaal 15 euro. Voor dit geld krijg je vier of zes kopieën op fotopapier, en je krijgt als extraatje per mail een "leuke" foto waarop je lacht. Deze kun je bijvoorbeeld op Whatsapp gebruiken.

Werd vriendelijk geholpen en de dame die me hielp had duidelijk verstand van zaken. Zou graag een 10 geven, maar 15 euro voor 5 minuten vind ik toch flink aan de hoge kant. Een goedkopere optie met alleen een pasfoto op het goedkoopste fotopapier zou fijn zijn.

Barbara Middelkoop 02-10-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Tijd, aandacht en vertrouwen. Geweldige service!!

We werden uiterst prettig geholpen door de medewerkers van Foto-groep Harderwijk. In eerste instantie ging ik erheen om informatie in te winnen over het al dan niet laten repareren van onze oude camera. Er werd goed met ons meegedacht in de mogelijkheden.
Vervolgens mochten we een foto-camera een middag op proef mee en we kregen bruikbare tips en uitleg. Dit hebben we als zeer prettig ervaren!! Eind van het liedje is dat we er een nieuwe camera hebben gekocht.
We zijn er erg blij mee!! Op naar veel mooie "foto-uurtjes".

Strief 29-09-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service & snel!

Klantvriendelijke fotograaf. Snelle service! Echt snel via de mail.
Relaxte sfeer in de winkel. Prettig & betaalbaar.

Huub 24-09-2018 In de winkel gekocht

Verassing

Kom bij Foto Strik op de Kerkstraat binnen voor een nieuwe pasfoto voor mijn rijbewijs en krijg er een extra setje normale foto's (voor de familie en voor een nieuwe profielfoto) gratis bij. Rinu mailde deze foto's ook meteen door en tijdens het afrekenen kreeg ik ook goed advies over een nieuwe macro lens.
Dit is eens een keer iets anders dan saai pasfoto's laten maken.

Stowers 21-09-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service, klantvriendelijk

Fotozaak Baron in Assen is voor ons het vaste adres voor o.a pasfoto's. Ze staan hier altijd klaar, zijn heel klantvriendelijk, geven goed advies, snelle service en je krijgt hier echt kwaliteit voor je geld.

jtmnabervdschuit 14-09-2018 In de winkel gekocht
emiclaer fotoshop

eindelijk leuk op de foto!

ik heb een klantvriendelijke deskundige behandeling gehad. de winkel was goed bereikbaar. er is een ruim aanbod van foto gerelateerde artikelen. het product , de pasfoto's waren ook mooi van kleur.

Remco 14-09-2018 In de winkel gekocht
Foto Leeuwarden

Geweldige service, ook voor een 'toevallige voorbijganger'

Onderweg naar een tuin er als fotograaf achterkomen dat je je camera bent vergeten is niet grappig. Vooral niet als het 2 uur rijden was. Maar als je dan de dichtstbijzijnde fotowinkel belt met de vraag of je een camera kunt huren en het antwoord is 'Nee, maar je mag er voor deze keer wel eentje lenen' is een goede review achterlaten wel het minste wat je als 'klant' kunt doen. Bij deze dus.
bedankt!

Romke 11-09-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Geweldige en snelle sevice!

Goede en snelle service van Objectief Leeuwarden, Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader voor al je fotospullen.

L. Weijman 07-09-2018 In de winkel gekocht

Blij met camera en met van Kesteren fotogroep

De winkel betredend, zat ik nog vol vragen. Nieuwe camera? Nieuw systeem? Inruilen? Maar welke camera dan? Etc etc. Een paar uur en een paar kopjes koffie later wist ik, door de prima service, precies wat ik wilde. Maar ja dat prijskaartje... Ook daarover werd meegedacht. Diverse opties waren er mogelijk.
Uiteindelijk een mooie nieuwe camera gekocht. Prima service. Alle tijd gekregen om de juiste keuze te maken.
Ik ben blij met mijn camera en met fotogroep van Kesteren in Doorn

Ton 07-09-2018 In de winkel gekocht
doorn

snelle professionele service

Maken pasfoto zorgvuldig en vakbekwaam. Kwaliteit van de foto is uitstekend. Leuk extra is toesturen digitale foto via e-mail.

Richard 07-09-2018 In de winkel gekocht

Proffessionele en vriendelijke service

Snelle, professionel en klantvriendelijke serivces bij het maken van pasfoto's. Direct klaar, een extra gemaakte foto zonder die strakke paspoort blik en netjes verpakt.

Roberto Bidinelli 06-09-2018 In de winkel gekocht

Great job and perfect customer service - 5 September 2018

All the employees were nice to me (no problem in speaking in english as well), the service was quick (I did everything in less than 10 minutes) and the shop has a really professional and relaxing atmosphere (you could always have an idea about their products and their commercial proposals, and also the colors of the shop, as white and other light colors, make you feel at ease): I just did not put 10 to see if I can be impressed even more!

Jan Willem 05-09-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

goede service en deskundig advies.

vriendelijk personeel die goed, deskundig en duidelijk advies geven. Laten ook testen met de camera.

Een tevreden klant 31-08-2018 In de winkel gekocht
DOORN

Prima service!

Bij thuiskomst vond ik de gemaakte pasfoto's niet goed. Ik besloot terug te gaan naar de winkel. Er werden nieuwe foto's gemaakt en deze werden samen met mij kritisch bekeken. Nu was ik tevreden over het resultaat. Ik hoefde niet opnieuw te betalen. Dat vind ik echt service!

Eko 30-08-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Mooie foto en snel en aardig geholpen

De pasfoto voor m'n rijbewijs: goede aandacht voor het accepteren van de foto door de gemeente, ook met/zonder bril. En een leuke portretfoto als extraatje.

Loek 22-08-2018 In de winkel gekocht

Pasfoto’s

Dat ging supersnel, binnen no-time vier pasfoto’s voor formeel gebruik, en een groter formaat foto met glimlach voor overig gebruik. Tot slot werden beide foto’s digitaal toegezonden naar mijn emailadres. Al met al een prima service!

Martin 21-08-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk en deskundig

In deze zaak wordt je vriendelijk en deskundig geholpen . Baron gaat met de tijd mee en beschikt over de nieuwste technieken

Martin 21-08-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk en deskundig

Goede snelle service! 14-08-2018 In de winkel gekocht
Heerenveen

Snelle goede service!

Zodra ik binnen kwam werd er direct gevraagd of ik ergens mee geholpen kon worden. Ik wilde graag pasfoto's laten maken voor een paspoort. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten met professionele pasfoto's, een gratis vrolijke foto en een digitale kopie van de vrolijke foto!

Jim 11-08-2018 In de winkel gekocht

Aardig en professionee!l

Vandaag even pasfoto's laten maken, zeer goed geholpen. Aardig, snel en professioneel! Een aanrader, deze winkel in Harderwijk.

Lilian van Ieperen 08-08-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Super service, pasfoto's + extra set foto's met andere pose!

Wat besteden ze hier veel aandacht aan de klant, echt top! Kwam kort voor winkelsluiting binnen, jongeman nam alle tijd voor de pasfoto's! Kon zelf meekijken, hij maakte rustig nieuwe! Als extraatje krijg je een extra setje maar dan in leuke pose van 4 foto's+ een foto groter formaat 7-10cm die dus ook leuk in een lijstje staat, , waarbij hij ook weer goed adviseerd! Heb nog een lijstje gekocht voor de portretfoto, echt helemaal happy! Inmiddels was het ruim 18.00 uur geweest.....en by the way, het was dus 35 graden, niet echt weer om je extra uit te sloven maar dat deed hij echt wel, top top top!

Lenny 02-08-2018 In de winkel gekocht

Super service en deskundigheid

Kom al langer in deze zaak. De heren zijn altijd super behulpzaam en vriendelijk, en zijn zeer deskundig. Ze nemen de tijd om je goed te helpen, ook als je een leek zoals ik ben die echt alles uitgelegd moet hebben. Ook fijn vind ik dat er geen koopdwang bij zit.

Ton Broeders 01-08-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijke medewerkster

Wij waren hier om paspoort foto’s te laten maken.
Werden snel en vakkkundig geholpen door een vriendelijke en vrolijke medewerkster.
Bij het afrekenen zelf aangegeven dat er te weinig werd berekend.

M. B. 27-07-2018 In de winkel gekocht

Top en snel geholpen!

Snel en prettig geholpen. Slim om foto te koppelen aan mail en evt review zonder aan te dringen. Kan dat wel waarderen!

Femke 27-07-2018 In de winkel gekocht

Super service

Vandaag hebben we Foto Groep bezocht voor het maken van een pasfoto voor mijn zoontje. We werden zeer vriendelijk geholpen en er werdt een zeer professionele pasfoto afgeleverd. Een leuke bijkomstigheid, we kregen gratis een extra foto van mijn zoontje. Tevens werd deze per e-mail verzonden. Dit is toch een top service!

Corjee 24-07-2018 In de winkel gekocht

Kopen bij locale ondernemers

Hebben bij Foto Harderwijk een digitale Sony Camera gekocht. Na 1e bezoek werd keurig informatie over 2 verschillende camera's per E-mail toegezonden. Hier uitgebreid naar gekeken en ook verder op internet gespeurd, Uiteindelijk besloten een Sony HX90V met GPS aan te schaffen.
Bij het 2e bezoek aan de winkel werd eerst het verschil met mijn huidige Canon EOS 1000D toegelicht en daarna duidelijke informatie verschaft over de handzame Sony camera, ook was men behulpzaam met het adviseren over hulpmiddelen zoals batterij; tas; geheugenkaart en een screenprotector.
Bij het afrekenen bleek dat de Foto-Groep nog eens 3 jaar extra bovenop de Sony garantie gaf.
Al met al goede service bij een locale ondernemer, waar je ook bij vragen altijd terecht kunt.

Peter 22-07-2018 In de winkel gekocht
Foto Harderwijk BV

Super!

Ik kreeg in de winkel een uitgebreide uitleg over de camera (Nikon P900). Er werd serieus de tijd voor je genomen. Super vriendelijk personeel. Een dikke 10!

Sjoerd 17-07-2018 In de winkel gekocht

Spontaan en behulpzaam personeel

In de winkel ben ik zeer goed geholpen. Bij het maken van de pasfoto voor officiële documenten krijg je suggesties hoe je er het spontaanst mogelijk op komt te staan, en toch voldoet de strenge eisen. Ook kreeg ik een portretfoto cadeau en kosteloos digitaal gemaild.

Beitske Kempenaar 13-07-2018 In de winkel gekocht
Foto Strik Hilversum

Precies wat ik nodig had!

Voor een fotoshoot in een hospice twijfelde ik of een 24-70 mm lens voldoende zou zijn om het beeld te kunnen maken dat ik voor ogen had. Foto Strik in Hilversum gebeld en zij kwamen met een fantastische oplossing. Dankzij hen heb ik de foto kunnen maken die ik wilde hebben. Mijn dank is groot!

Carolina 09-07-2018 In de winkel gekocht

Erg klantgericht!

Snelle service en ik ontving bij de pasfoto ook nog een lachende foto. De fotograaf bood zelfs nog aan deze gratis digitaal te sturen. Als dat niet klantgericht is!

Vincent 07-07-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Leuke gasten, super goed geholpen!

Erg leuk hoe een “simpele” pasfoto en leuke beleving is geworden. Dank voor de goede service. Sbel en goed geholpen.

H.Bergsma 06-07-2018 In de winkel gekocht
Rob Strik Hilversum.

Blij met goede service!

Bij fotozaak Strik in Hilversum een tijdje geleden mijn camara de Sony RX10 gebracht, waarvan het screenvenster een barst had. Die werd vervolgens door hen opgestuurd naar Sony. Er werd verteld dat het wel 5 weken zou kunnen duren. Kreeg daarna bericht dat niet alleen de screen vervangen moest worden maar dat er ook in de camerea een defect was. De prijs van de reparatie moest 638,00 euro bedragen. Ik werd gebeld of ik hiermee accoord ging. Dat ging ik niet want ik had totaal geen probleem met de camera behalve de screen. Dan laten we de camera terugkomen en betaald U 69 euro voor het nakijken. Na terugkomst bij Strik ontdekten wij dat de screen een protector had waarin die barst zat. De Fa. Strik heeft de Proscreen vervangen voor 34,95 euro en heeft het planmet Sony 9in discussie te gaan over deze opmerkelijke reparatie die gedaan zou moeten worden.
Als service van fotozaak Strik heb ik de 69 euro niet hoeven te betalen.
xxxx

W van de Bor 04-07-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Hartelijken mensen ik kom graag bij hun in de winkel

Ik kom graag bij hun in de winkel het word je goed uit gelegen de mensen zijn goed bezig met hun werk

Wilma 30-06-2018 In de winkel gekocht

Heel klantvriendelijk!

Prachtige pasfoto's gemaakt en als kers op de taart een gratis extra portretfoto meegekregen en per mail ontvangen.

Jeroen 29-06-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Een probleempje professioneel van tafel geveegd

Mijn pasfoto’s voor mijn Visum waren afgekeurd. Na deze constatering zonder enig twijfel recht gezet. Vergissing kan gebeuren, top service. Dankjewel!

Henriëtte 20-06-2018 In de winkel gekocht
Emiclaer

pasfoto op een ontspannen manier

Prima service. Goede pasfoto's op een ontspannen wijze gemaakt. Geen gestress en gedoe. Eerst een normale "losse"foto (die ook mee naar huis mag) en daarna de "echte"foto. Helemaal goed.

Dick 13-06-2018 In de winkel gekocht

Super service en supersnelle afhandeling

Ik kom in deze fotowinkel al tientallen jaren, vriendelijk vaklui en snelle service. Kwam voor pasfoto en kreeg een nog een leuke (lach)foto mee, daarnaast werd deze per email toegestuurd. Kortom, voor foto's, camera's en toebehoren moet je bij Strik zijn!

Milly van der Linden 13-06-2018 In de winkel gekocht

Goede service!!

De werknemer verleende goede service. Ik huurde een Nikon D3300 met een lens voor een dag en hij zorgde ervoor dat ik alles kreeg, zodat alles compleet was om te fotograferen. Hier was ik erg blij mee.