Foto Groep.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Groep.nl.

Foto Groep.nl stelt zich voor

Welkom bij de Foto-Groep 1 Webshop 5 service punten in Nederland. De Foto-Groep is een samenwerking tussen de grootste fotospeciaalzaken van Midden-Nederland. Dus veilig en vertrouwd online winkelen en wilt u met iemand overleggen dan staat er een team van vakmensen voor u klaar.

Deze score is berekend op basis van 196 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

M. Salcedo 22-01-2019

Centraal gelegen, snel, vriendelijk en vakkundig service, erg goede kwaliteit pasfoto's, voordelig geprijs.
Beleefd personeel. Geen wachttijd.

Udo Grimminck 21-01-2019

werd leuk in de zaak ontvangen. Prima en snel was de pasfoto gereed en ook nog digitaal een exemplaar ontvangen. Hulde!

L. van der Zwaan 16-01-2019

Ik ben naar deze winkel gegaan omdat ze goede uitleg geven en de tijd voor mij genomen hebben.
Service is goed.
Vriendelijk personeel

Gerard R 16-01-2019

Ik kwam hier voor een simpele klus, n.m het maken van een pasfoto. Zeer correcte bediening zonder onnodig gedoe. Prijs aller sinds redelijk. Aanrader voor inwoners van Utrechtse Heuvelrug

Ellis 13-01-2019

Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel. Professioneel. Kundig. Netjes.

Paul 10-01-2019

Geweldige Service en zeer kundige verkoper. Goede uitleg en interesse in de klant.

L Oomens 09-01-2019

Keurige winkel, goed bereikbaar, makkelijk en gratis parkeren en ik werd geholpen door een heel attente medewerkster

Hilde 05-01-2019

lekker dicht bij het gemeentehuis, voor als je je paspoort vernieuwt. Professioneel, vriendelijk. En je krijgt naast de officiële foto ook een leuke foto, print en digitaal.

VMJ 03-01-2019

Heb een pasfoto laten maken. Zeer tevreden over de vriendelijke, snelle bediening, de gratis extra portretfoto, de digitale verzending en de kwaliteit van de afgedrukte foto's.

leon 02-01-2019

Altijd prima service. Foto's kloppen altijd en vriendelijke mensen die altijd service hoog in het vaandel heeft staan.

Rinus Vader 31-12-2018

Een onbeduidende zaak bracht me er binnen (het maken van pasfoto's volgens de regels), echter de informatie over spiegelreflex- en systeemcamera's was ter zake en maakte indruk. Toen duidelijk was dat ik me oriënteerde op een volgende camera/zoomlens-combi werden we het zonder veel woorden eens dat de prijs gelijk zou zijn aan de Nederlandse marktprijzen voor NIKON-camera's en NIKKOR-lenzen. Prima deal, binnen 2 werkdagen in huis (D7500+18-300).
Ook toegerust voor het digitaliseren van dia's, negatieven en (digitale) video-cassettes, waarover de informatie en tarifering duidelijk is; het resultaat ligt nog in het verschiet.
Medewerkers vriendelijk, senioren deskundig.

Bert Schelhaas 28-12-2018

Per email wordt er snel en fijn gereageerd met een goed inruilbod, én in de winkel word je uiterst plezierig en deskundig geholpen.

Alet 27-12-2018

Pasfoto van mijn dochter laten maken, leuk dat er naast de standaard pasfoto voor het paspoort ook een leuke foto bij kwam. En dat ik die ook op de mail kreeg. Fijne attentie!

margot s. 24-12-2018

heel vriendelijk en behulpzaam personeel. zeer mooie pasfoto's.lichte overzichtelijke winkel.

Marc 23-12-2018

Leuke zaak, pasfoto’s laten maken. Super snel, zeer vriendelijk en natuurlijk mooie foto’s

Els van Tol 14-12-2018 Via de website gekocht

De persoonlijke benadering vind ik erg fijn. Deskundigheid en vriendelijkheid gaan hand in hand bij foto Groep!

Roelien Janssen 12-12-2018 Via de website gekocht

Direct geholpen bij binnenkomst in de winkel voor het maken van pasfoto's, daarbij naast de officiële foto voor mijn paspoort een spontaan, stralende lachende foto die ik per mail thuis ontving. Leuk!

Lambert Steenge 10-12-2018 In de winkel gekocht

Pasfoto

Geweldige service.
Kwam voor een pasfoto en kreeg een prachtige foto extra voor mijn dochter in Australië.

Nicole van Tets 10-12-2018 In de winkel gekocht
Kerklaan Hilversum

Bijzonder snel en vriendelijk geholpen. Mooie extra foto!

Prima tevreden met het resultaat en de snelle behandeling. Vooral de extra foto, die je digitaal meekrijgt is een plus!

Jt 06-12-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Pasfoto’s

Pasfoto’s met peuter laten maken. Namen rustig de tijd om hem op zn gemak te krijgen. Super mooie foto’s geworden en als bonus nog een foto van ons samen

Jan Rooderkerk 05-12-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Pasfoto. Snel, goed en als bonus een ex. voor LinkedIn. Top.

Plezierige ontvangst, ouderwets haast; snel en goed werk als je een pasfoto nodig hebt, verschillende exemplaren zoadat je altijd goed zit en nog een bonusfoto mee, in de hand en digitaal. Nou nog verpakken in papier in plaats van plastic en misschien even wachten om een koud gezicht iets te laten ontdooien en strakker worden, maar toch zeer tevreden. Vandaar een 9 en geen 10.

Rose 05-12-2018 In de winkel gekocht

Professioneel !

Vlot, correct en professioneel geholpen.
Goede service door het aanbieden van digitale foto.
Voldoende personeel in de winkel. Ik kwam slechts voor pasfoto's maar mocht ik andere foto gerelateerde producten nodig hebben, dan weet ik deze fotograaf te vinden!!

Jurian 04-12-2018 In de winkel gekocht

Prettige winkel en verkoopt goede producten!

Laatst een pasfoto laten maken en dat ging erg makkelijk. De vestiging in Doorn is echt een aanrader om naartoe te gaan. De medewerkers zijn vriendelijk en de winkel is erg uitgebreid.

Pasfoto was niet duur en kreeg ik digitaal en uitgeprint mee.

Aanrader dus!

Remoz Zomer 04-12-2018 In de winkel gekocht
amersfoort

goede service

Ik werd snel en deskundig geholpen. Goed advies inzake de aankoop. klantvriendelijk. Vlak voor sluitingstijd van de winkel, maar geen stress!

Chantal Tijsseling 29-11-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Top geholpen en camera naar wens te vinden

Goede uitleg en geluisterd naar wat ik wilde!
Mooie aanbiedingen en service gekregen, erg blij mee.
Ruim assortiment om uit te kiezen.

Bert 23-11-2018 In de winkel gekocht
Assen

Gezellige sfeer en service.

Leuke en ruime winkel, snel geholpen en naar de eigen inbreng werd geluisterd.
Kwalitatief en kwaliteit prime met extra service werden de bestand naar je email gestuurd.
Top

Marnix 22-11-2018 In de winkel gekocht

goede service, vriendelijk, deskundig

printer was kapot, ook zij konden er niks mee. het was fijn dit bevestigd te krijgen, heb nieuwe gekocht met goede aanwijzingen van de medewerker.

J. van Hellemond 21-11-2018 In de winkel gekocht

Snelle en klantvriendelijke service

In de winkel in Hilversum pasfoto laten maken. Ging snel, professioneel en tegen een nette prijs. Kreeg daarnaast extra een leuke foto voor “ het plakboek”

??? 20-11-2018 In de winkel gekocht

Mooie foto!

Mooie pasfoto's gemaakt en extra foto met bril , plus email aan ons met de foto van mijn moeder !
Makkelijk te bereiken.

Erik 15-11-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Super snel geholpen, top service!

Pasfoto's nodig, binnen gelopen en direct geholpen. Binnen no time stond ik weer buiten met een setje pasfoto's!

Maaike Theunisse 13-11-2018 In de winkel gekocht

Super leuke klantervaring

Ik kwam in de winkel om pasfoto's te laten maken en het werd meteen een feestje. Naast de standaard pasfoto werd ook een leuke foto genomen en in groter formaat afgedrukt. Als klap op de vuurpijl werd deze ook nog eens in digitale vorm naar mijn email-adres gezonden!

Ann 12-11-2018 In de winkel gekocht

Altijd goed

Ontzettend fijne winkel om op een leuke manier pasfoto's te laten maken want zeg nou zelf dat is niemands hobby..
Leuke mensen die goede foto's maken en zelfs gratis een lachende foto!

Peter V 10-11-2018 In de winkel gekocht
Doorn

Prettige wijze van ondersteunen bij de keuze.

Er wordt tijd genomen om goed voor te lichten om tot een goede keuze te komen gezien de wensen / het beoogde gebruik. Er wordt daarbij op een prettige wijze meegedacht om tot de juiste afweging te komen en er wordt voldoende tijd genomen om een goede afweging te kunnen maken.

Ingrid 03-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Fantastische service!

Sinds 2013 koop ik mijn foto producten bij Foto-Groep Ameersfoort en mijn ervaringen in deze winkel zijn niet anders dan goed. De uitlevering van de nieuwe CoolPix P1000 van Nikon gaat mondjesmaat maar er werd alles aan gedaan om er voor te zorgen dat ik toch voor mijn vakantie de camera in mijn bezit had.

Ronald 03-11-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Prettig geholpen, duidelijk met kennis van zaken.

Er werd duidelijk met mij mee gedacht met de intentie om aan te sluiten op mijn wensen. Het was zeker niet de bedoeling om mij iets duurders te verkopen.

Ingrid 01-11-2018 In de winkel gekocht
Heerenveen

Professionele pasfoto binnen 4 sec

Binnen 4 seconden stond ik lachend en toch zakelijk op de foto! In 1x goed. Dat kan alleen een professionele fotograaf!

Sonja Drost 31-10-2018 In de winkel gekocht

Fijne, geduldige service

Shop is relax. Belangrijk voor foto’s maken. 1 tip : ik heb het gemist dat mijn hanger niet goed hing voor de foto. Mee kijken ivm zulke kleine details is altijd welkom.

Raimo 27-10-2018 In de winkel gekocht

Snel en vriendelijk

Ik kwam naar de winkel in Harderwijk voor pasfoto's. Ik werd meteen geholpen door een vriendelijke medewerker. Na het fotograferen waren de foto's ook heel snel klaar.

M. Gorter 25-10-2018 In de winkel gekocht

Pasfoto laten maken.

Deze winkel gekozen omdat hij er ruim, fris en klantvriendelijk uitziet. De bediening was correct en vlot.
Na het maken van een een pasfoto bleek dat ik de foto digitaal thuis gestuurd kreeg. Een geweldige service!! Tevens een hele mooie foto. Goed gedaan.

Dione 23-10-2018 In de winkel gekocht

Heel vriendelijk!

Ik werd heel vriendelijk ontvangen en ze deden erg hun best om mij zo goed mogelijk te helpen. Het product wat ik uiteindelijk gekocht heb ben ik ook zeer tevreden over.

Van den Berg 22-10-2018 In de winkel gekocht
Doorn

Prachtige pasfoto en een (gratis) presentje!

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen bij Van Kesteren Doorn. Binnen no time werd er een prima set pasfoto's voor mijn rijbewijs/paspoort gemaakt. Tot mijn verrassing werd er daarna een 'gewone' pasfoto gemaakt die ik zowel meekreeg en ook dezelfde dag nog digitaal thuis ontving.
Misschien kan het ergens goedkoper... Maar niet beter, vriendelijker en met meer service ....
Voor pasfoto's: gewoon naar Van Kesteren, de echte vakman.

Anneke 20-10-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Fijne service en zeer serieus met zijn werk.

Zoiets simpels als een pasfoto maken denk je. Maar nee, heel vakkundig de juiste keuzes maken; heel vriendelijk: een top behandeling en voor een redelijke prijs !

Margaret Witlox 19-10-2018 In de winkel gekocht
Assen, Groningerstraat

hier neemt men de tijd voor de klant

Prettige winkel, mensen nemen de tijd voor je. Ik kwam voor pasfoto's voor het vernieuwen van mijn rijbewijs. Werden automatisch foto's gemaakt met bril, zonder bril en nog een zijwaarts. De laatste is vergroot en bovendien doorgestuurd naar mijn emailadres. Vorige keer ben ik in een andere zaak geweest voor pasfoto's en werd me gezegd dat ik moest lachen, maar met de mond dicht, dat geeft een wat gespannen foto. Meteen nog een verrekijker op zakformaat aangeschaft. In deze winkel kom ik zeker terug. Aanrader

Smooth & Co 18-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijke service!

Via de mail besteld en super snelle levering! Altijd vriendelijk en prijs kwaliteitverhouding klopt. Onze complimenten 'Arnoud' vestiging Amersfoort.

Korreltje 17-10-2018 In de winkel gekocht
Assen

Leuke foto's en professionele foto's

Vriendelijke, goede service, snel geholpen werd op mijn gemak gesteld voor de pasfoto en in voor een gtapje

Henk 17-10-2018 In de winkel gekocht

Snelle en professionele service

Binnen 5 minuten weer buiten met 4 pasfoto's en een 'normale' pasfoto (lachend). Daarnaast de normale pasfoto ook in de mail ontvangen, altijd handig om te gebruiken op CV of anders.

CMM 12-10-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Geweldige service en heel vriendelijk personeel

Geweldige service en heel vriendelijk personeel. Heel toegankelijk voor vragen en Info. Nemen altijd de tijd voor je. En je kunt er ook pasfoto’s laten maken.👍

C. van der Neut 12-10-2018 In de winkel gekocht

aankoop van pentax D FA* 70-200mm 2.8

Via marktplaats een advertentie bekeken, objectief bleek hier verkrijgbaar voor 1299,- in plaats van 2299,-. Het bleek een nieuw objectief met 5 jaar garantie. Was wel een enkel exemplaar, waarschuwde Erik mij. Dus toch maar op gehaald voor deze prijs. Objectief gereserveerd. En, verrassing, blijkt een echte ouderwetse camerawinkel waar je de producten nog kunt bekijken, niet zo gewoon meer tegenwoordig. En verstand van de spullen die ze verkopen. Duur filter erbij gekocht. En zal daar zeker plezier van hebben, want een slecht filter voor een goede lens betekent achteruitgang van de lenskwaliteit, en daar had de verkoper gelijk in.

Miek 11-10-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Lekker vlot en vriendelijke mensen

Even een pasfoto maken voor je rijbewijs. Dat gaat hier lekker snel, mooie foto's en vriendelijke mensen. Ook leuk dat er een portretfoto wordt gemaakt gewoon voor thuis. Handig dat deze ook digitaal naar je wordt toe gemaild.

Christina 09-10-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Fijne winkel

Ik kwam hier om saaie pasfoto's te laten maken, dat ging heel snel en makkelijk. En omdat officiële foto's zo sáái zijn, kreeg ik er gratis een leuke bij! En die is weer prima geschikt als profielfoto op social media. Aardige mensen, daar.