Foto Groep.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Groep.nl.

Foto Groep.nl stelt zich voor

Welkom bij de Foto-Groep 1 Webshop 5 service punten in Nederland. De Foto-Groep is een samenwerking tussen de grootste fotospeciaalzaken van Midden-Nederland. Dus veilig en vertrouwd online winkelen en wilt u met iemand overleggen dan staat er een team van vakmensen voor u klaar.

Deze score is berekend op basis van 68 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Cor Vink 16-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige zaak en zeer leuke medewerkers

Goed advies van de medewerkers, leuk geholpen, een winkel om zeker heen te gaan, voor het gebied van foto's en veel meer, zeker een aanrader.

Kees van Merkestein 14-01-2018 In de winkel gekocht

Prima advies en begeleiding!

Al jaren goede kwaliteit in prima apparatuur voor fotografie en film. Om deze redenen een mooie nieuwe Nikon gekocht.

Mark 11-01-2018 In de winkel gekocht

Erg goed geadviseerd

Perfecte combinatie van juiste kennis en advies icm hands on demo en uitleg van de apparatuur. Op basis van je budget en eisen heel gericht werken naar een beste keuze voor jou. Heel fijn geholpen door Peter!

Anneke 29-12-2017 In de winkel gekocht
Foto van Kesteren in Doorn

Kundig en betrouwbaar

Er werd ruim de tijd voor me genomen en goed naar me geluisterd toen ik op zoek was naar een nieuwe camera. Voor- en nadelen van verschillende opties werden goed uitgelegd en op een rij gezet. Vaak vind ik het moeilijk om een keuze te maken, maar met deze betrouwbare informatie kon ik makkelijk beslissen wat voor mij de beste optie was zonder het gevoel te hebben dat mij iets was aangepraat.

Chantal Van den Abbeele 26-12-2017 Via de website gekocht

Topservice

Wij kochten recent een fototoestel. Het gewenste kleur was echter niet meer voorradig. We waren dan ook erg aangenaam verrast over de inspanningen die Fotogroep leverde om aan onze wensen tegemoet te komen en erg blij met de bereikte oplossing. Waarvoor onze dank.

Broekhof 25-12-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende aankoopbegeleiging

We werden op een prettige wijze te woord gestaan. De verkoper nam alle tijd voor ons en zette ons niet onder druk om direct tot aankoop over te gaan. Hij heeft ons alle details van de camera die we op het oog hadden begrijpelijk uitgelegd. Een week later hebben we de camera gekocht. Ook toen nam hij weer alle tijd voor ons, onder andere om een aantal gewenste functies voor ons in te stellen.

T.v.Wijngaarden 24-12-2017 In de winkel gekocht
fOTOSHOP op het Masker Amersfoort

mooie afbeelding

Alleen jammer dat we de rest van de gemaakte foto,s niet hebben gezien!! Er werden meerdere foto,s gemaakt ,maar we hebben er maar 1 digitaal ontvangen

Sandra 21-12-2017 In de winkel gekocht
emiclaer

Geweldige service!

Zo'n pasfoto voor paspoort of rijbewijs is tegenwoordig niks meer aan. Hoe leuk dus dat ze in deze winkel ook nog een LEUKE foto van je maken!

Emily 20-12-2017 In de winkel gekocht

Super fijne service!

Wat al vooraf het bezoek aan de winkel al heel prettig is, is dat deze winkel bijna altijd open is, hiermee bedoel ik niet maandag middag pas maar gewoon in de ochtend al open, echt top! Zodra je binnen komt word je super vriendelijk ontvangen wat natuurlijk altijd fijn is. Ik kwam voor het maken van pasfoto's (waar ik zelf echt een hekel aan heb) maar met de hulp en service die je hier krijgt wordt het bijna een feestje :) Echt een aanrader dus.

Yvonne op de Weegh 15-12-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Emiclaer in Amersfoort

Top service

De verkoper heeft mij goed geholpen met het passend maken van mijn zelfgemaakte kerstkaart in de computer en hij heeft mij geadviseerd met het mooiste papier voor de kaarten.

Arjen Oostdijk 08-12-2017 In de winkel gekocht
Winkelcentrum Emiclaer Amersfoort

Uitstekende service en veel aandacht!

Wij kwamen voor pasfoto's die niet speciaal bedoeld waren voor een ID bewijs. De fotograaf heeft 2 verschillende foto's gemaakt, 1 voor officiële documenten en 1 lachend en wat meer van de zijkant. Ze zijn echt schitterend en we kregen ze ook nog eens digitaal op ons email adres!

Koen Linders 07-12-2017 In de winkel gekocht
Amersfoort

Klantvriendelijk, snel en betrouwbaar

Ik had vooraf gebeld voor pasfoto's want ik had niet veel tijd en het zou 5 minuten duren. Dat was het ook, super service! Bovendien niet 1 foto maar 4 verschillende met 1 echt leuke voor niet officiële zaken. Als bonus stuurden ze me de leuke ook nog digitaal dus die kan ik gebruiken voor sociale media!

Fred 04-12-2017 In de winkel gekocht
Foto van Kesteren in Doorn

Goede voorlichting en uitleg over camera's

Door verkoper werd tijdens de aankoop van een camera en 2 statieven goede voorlichting hierover gegeven. Dit kwam m.n. tot uitdrukking in de vraagstelling, waar ik naar op zoek was en de vergelijking maken tussen de diverse merken en bijbehorende mogelijkheden. Gewoon een prettige zaak en eerlijk advies!

Monique 03-12-2017 In de winkel gekocht
Fotostrik Hilversum

duidelijke en goede adviezen

Een duidelijke vriendelijke manier van helpen bij het kiezen en kopen van een camera.
Fijne winkel en heel tof dat je er langs kunt gaan voor vraag en uitleg.

Joyce Wevers 30-11-2017 In de winkel gekocht
Foto Strik Hilversum

prima service

Zeer goede service. Prijzen redelijk, zeker voor alle moeite die zij doen. Reparatie-service uitstekend. Uitstekende email- of telefoon-uitwisseling. Zeer vriendelijke winkel.

atie 23-10-2017 In de winkel gekocht

Goede rustige uitleg

Ik woon pas in Hilversum en kwam deze zaak bij toeval? tegen. Aangezien mijn beide Nikon's stuk zijn, dacht ik even binnenstappen. De volgende retour met 1 van beide. Kreeg nog dezelfde dag telefonische informatie over de kosten. Die waren dermate hoog, dat ik besloot een nieuwe Nikon camera aan te schaffen op een ander tijdstip.
De uitleg die ik toen kreeg was helder. Ik besloot over te stappen naar Sony, omdat Nikon's activiteit nu meer op spiegelreflex camera's dan op compacte ligt.

Jan Willem 03-10-2017 In de winkel gekocht

Leuke mensen en een fantastische service

Goede adviezen, denken mee en zij hebben heel erg hun best gedaan een lastig te krijgen camera te bemachtigen, met na de aankoop een leuk cadeau! Prima gedaan!

Ben 04-09-2017 In de winkel gekocht

Heel goed advies

Door het persoonlijke en deskundige advies heb ik mijn vooraf ingenomen standpunt over de aan te schaffen camera herzien op basis van de door de verkoper aangedragen feiten en adviezen

Rene Noordeloos 30-08-2017 In de winkel gekocht
amersfoort emiclear

goede service, goede uitleg en vrijblijvend advies

goede service, posters laten maken, klasse gemaakt en vele mogelijkheden besproken
aanrader voor al uw fotovakwerk,

Alain 27-08-2017 In de winkel gekocht

Geweldige Service, Professioneel, Meedenkend en Kwaliteit!

Ron heeft ons geholpen (locatie Harderwijk) met het uitzoeken van de fotolijstjes. Daarnaast had Ron voorgesteld om zelf een passepartout te maken en het resultaat is echt fantastisch! Iedereen heeft het over de foto's met lijsten hoe mooi het is geworden!

J van Moorselaar 19-08-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijk en deskundig geholpen

Via vrienden bij Foto-groep Harderwijk terecht gekomen, zoals ons al werd verteld deskundig advies van vriendelijk personeel waardoor je als een tevreden klant naar huis gaat, niets van dit was gelogen wat zijn wij blij met het advies om Foto-Groep Harderwijk te gaan, kan het echt iedereen aanraden service zoals service bedoelt is!!

Jasper 14-08-2017 Via de website gekocht

Prima! goede naservice! zeer tevreden.

Ik heb online de Olympus em10 mark ii limited edition aangeschaft met allerlei accessoires.
De voorservice is prettig via de mail en telefoon verlopen door oa xxx.
Camera snel en in goede orde ontvangen. Er was iets wat mij opviel aan de camera om even voor de zekerheid na te checken wat het kan zijn. Gebeld, situatie uitgelegd en ik kon in Hilversum langs komen en omruilen voor een nieuw exemplaar met wel de mededeling z dat de camera in Hilversum niet op voorraad was (limited edition) waarbij ze gelijk dezelfde dag een camera van een andere filiaal lieten opsturen naar het filiaal in Hilversum. Eenmaal in Hilversum in de winkel aangekomen prima geholpen. De camera is omgewisseld en na een gezellig gesprekje met de 2 heren naar alle tevredenheid weer retour naar huis gegaan. Zeer tevreden en belangrijker vind ik dat er een naservice is.

Aanrader!

Cor Mol 27-07-2017 In de winkel gekocht

Waardeloze service

Houdt er wel rekening mee dat als je acht pasfoto's koopt ( vier met en vier zonder bril) voor €15 dat indien de foto's met bril wegens te veel schaduw door de gemeente worden. afgekeurd , je naar een remake kunt fluiten. Zou er dus niet aan beginnen en naar een betere zaak uitkijken.

M. van Uden 24-07-2017 In de winkel gekocht
Harderwijk

Prettige winkel met behulpzame medewerkers

Prettige winkel met vriendelijke, behulpzame medewerkers.

Je kunt in de winkel uitgebreid diverse camera's en lenzen uitproberen. Want je kunt online tig reviews hebben gelezen, fotoapparatuur moet je eerst zelf in je hand hebben gehouden voordat je de beslissing maakt om te kopen.

Verder ook een fijne winkel om met het personeel een gezellig praatje te houden over fotografie.

Absoluut een grote meerwaarde t.o.v. een webshop of superstore waar bovenstaande allemaal niet kan.

Els 22-07-2017 In de winkel gekocht

Ongekend aardige hulp

Niet eerder meegemaakt: advies bij de koop bij een concurrent en uitleg van het daar aangeschafte product op de koop toe!
Dat geeft zo veel vertrouwen dat ik bij een zwaarwichtiger keuze zeker bij deze winkel ga kopen.

Harry Moesbergen 22-07-2017 In de winkel gekocht
Foto-Groep van Kesteren Doorn

Zeer Goed en bruikbaar Advies

Ik kwam naar deze winkel om mijn SLR-set in te ruilen en een compacte camera terug te kopen. De verkoper (René) adviseerde mij om niet de compact camera (DC-TZ90) te kopen maar toch een stapje hoger te gaan voor de compact camera (DMC-TZ300), aangezien het verschil vanaf de SLR camera te groot is.
Hij wees mij op de F2.8 over het gehele zoombereik. Waardoor ik mijn keuze op advies heb aangepast en de DMC-TZ300 heb gekocht.

Alice Rem 20-07-2017 In de winkel gekocht
Hilversum

Wat een vakkenis en fijne bediening!

In Hilversum geholpen door Yvar met de keuze tussen canon fototoestellen
Wat fijn om in plaats van het onpersoonlijke on-line met iemand te praten die zoveel weet van het produkt en de juiste keuze helpt maken. Complimenten! Dankzij Yvar een mooi fototoestel gekocht.

Luit 15-07-2017 In de winkel gekocht
Foto Harderwiojk

Ik was op zoek naar een Lumix 35-100mm f2.8.
Vond hem op het internet bij Foto Harderwijk.
Deze bleek moeilijk leverbaar maar type II konden ze wel leveren.
Over een aantal spullen die ik in te ruilen had kwamen we snel tot een overeenkomst.
De volgende dag werd ik s'ochtends gebeld dat hij aangekomen was.
In Harderwijk aangekomen stond de koffie bij wijze van spreken al klaar.
De afhandeling was keurig, het personeel super vriendelijk.
Ik kond met een gerust hart aan mijn vakantie beginnen.

Rick Ebli 06-07-2017 Via de website gekocht

Gulle service

De Foto Groep ging akkoord met een bod dat ik deed op een Olympus OM2n camera met originele macrolens.

Het bleek een mooie deal. De 2ehands camera verkeert in topconditie en hetzelfde geldt voor het macro-objectief. Des te verrassender was het feit dat de Foto Groep de camera leverde, inclusief passende knoopcellen en originele paraattas.

Alles was ook netjes en goed verpakt. Al met al een positief gevoel.

Philip 06-07-2017 Via de website gekocht

Snelle, correcte afhandeling

Tweedehands camera gevonden via Marktplaats. Na contact te hebben gezocht is de deal snel gesloten. Na betaling was de camera een dag later in huis. Goed verpakt en keurig in originele doos met accessoires. Prettig contact verkoper en goede service. Prima!

Matthijs 30-06-2017 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Uistekende service en flexibiliteit! Goede acties!

Bij de aankoop van een Sony A7 in combinatie met een inruilactie werd ik erg goed geholpen. Ik dacht eerst een body + lens in te moeten ruilen voor de actie, maar alleen een body bleek ook voldoende te zijn. Daarnaast werd de werkelijke waarde van de body ook nog eens verdubbelt waardoor ik dus nog eens extra geluk had. Al met al kreeg ik 50 euro voor de body (werkelijke waarde €25) en €200 euro daarbovenop in verband met de actie. Uiteindelijk had ik dus 250 euro korting hierdoor. Daarnaast kreeg ik bij de levering van de camera ook nog eens 7 jaar garantie en een boekje waarbij er op verschillende accessoires kortingen zitten en waarbij ik ook nog eens voor 12 maanden lang, gratis 10 foto's per maand kan laten afdrukken! En 10 jaar lang ieder jaar kosteloos mijn camera kan laten controleren.

Echt een uitstekende service dus!

Mary 30-06-2017 In de winkel gekocht

Oprechte aandacht!

Ik kwam de winkel binnen om een snelle sd kaart te kooen voor mijn compactcamera omdat ik besloten had die de vlogende dag, bij een bruidsreportage, als backup camera te gebruiken naast mijn D80. In mijn achterhoofd wel het besef dat ik echt aan een nieuwe camera toe was.
Eenmaal binnen ging ik toch even in de vitrine kijken voor een goedkope 2ehands d80 en op mijn vragen aan verkoper Marco kwamen we aan de praat over wat ik metertijd zou willen en over de D7500 die net nieuw binnen lag te pronken.
Ondanks dat Marco inmiddels wist dat ik niet voor een camera kwam nam hij toch de tijd om de D7200 en de D7500 uitgebreid te laten zien. Eenmaal weer een keer door de ogen van de D7200 gekeken te hebben en even druk intern met mezelf mijn financiële plaatje te bestuderen besloot ik spontaan om het gewoon te doen. Ik ging daar ter plekke de D7200 aanschaffen!
Na een moment van geschokte stilte en een voorzichtig 'écht?' van de goede vriend die bij me was, kwam er een hele leuke reactie van verkoper Marco die zei 'ik ga hem gauw pakken voordat je je bedenkt.'
In mijn verwachting zou ik nu met 10 minuten buiten staan in het bezit van een gloednieuwe D7200, maar dat liep even anders..... in de wetenschap dat ik de volgende dag de belangrijkste dag van 2 lieve mensen ging shooten met een nieuwe camera is Marco ruim een uur bezig geweest om mij de basis kennis van deze nieuwe body bij te brengen en heeft, in overleg met mij, een aantal belangrijke instellingen er in gezet zodat ik me zou kunnen concentreren op de foto's en niet al teveel bezig hoefde te zijn met uitvogelen hoe de camera werkt.
Kortom super service en oprechte aandacht!
Wat ook het melden waard is dat ik hiervoor geen enkele euro meer heb hoeven betalen als had ik de body via internet gekocht. Deze winkel en in het bijzonder verkoper Marco krijgt daarom van mij een dikke 10. En het bruidspaar is overigens helemaal blij met de foto's.

Sheila 25-06-2017 Via de website gekocht

Goede fout-herstellende service!

Na online bestelling van een cadeau-pas die binnen 2 werkdagen bezorgd zou moeten worden, helaas erachter gekomen dat de cadeau-pas niet was aangekomen (binnen 3/4 werkdagen). Echter, na het indienen van een vraag over de status van de bestelling, via de bericht-mogelijkheid bij mijn profiel - bestelde producten, snel goed geholpen. Een nieuwe cadeau-pas werd gelijk verstuurd en kwam de volgende dag aan. Super service!

G. van Kooten 21-06-2017 In de winkel gekocht
Foto Strik Hilversum

Startklaar naar huis met nieuwe camera

Wij zijn naar volle tevredenheid geholpen bij het maken van een keuze voor een systeemcamera. We mochten verschillende lenzen proberen en kregen een uitgebreide voorlichting zodat we onze keuze konden maken. Na onze vraag welke extra's handig zijn om gelijk aan te schaffen, kregen we wederom een goed advies waaruit we zelf onze keuzes konden bepalen. Ook mochten we hierbij verschillende mogelijkheden uitproberen. (Polarisatiefilter, extra batterij, tas, geheugenkaart etc.)
De camera werd voor ons ingesteld qua datum en tijd en "schietklaar" liepen we er mee naar buiten. We kregen nog een jaar lang iedere maand 10 gratis afdrukken erbij die ook besproken kunnen worden zodat je meer uit je camera kunt halen. Ook mogen we 10 jaar lang ieder jaar onze camera laten controleren. Er zaten nog meer extra's bij en met een goed gevoel gaan wij met onze camera aan de slag. Wetende dat we met vragen altijd bij Foto Strik in Hilversum terecht kunnen.

Jack 19-06-2017 In de winkel gekocht
Harderwijk

Topproduct bij een klantvriendelijke winkel.

Fotocamera gekocht. Goede service, afspraak is afspraak, gedegen uitleg over de werking van het toestel en vriendelijk personeel.

Sharon 17-06-2017 In de winkel gekocht
Hilversum

Goed advies, geduldig en behulpzaam

Ervaren mensen met veel kennis en geduld. Heel prettig geholpen en goed geadviseerd, kom hier graag terug.

Luciënne Glas 17-06-2017 In de winkel gekocht

kennis en goede informatie

D***** luisterde goed, anticipeerde uitstekend op mijn vragen
en gaf goede informatie. Ook hield hij rekening met
mijn vaardigheden als hobby fotograaf.

Hilversum 08-06-2017 In de winkel gekocht
hilversum

Top service

Met spoed wouden wij een foto afdrukken voor een verdrietige gebeurtenis. De personeelsleden hebben ons hierin hun uiterste best gedaan om binnen een dag dit voor elkaar gekregen en de foto zelfs in een mooi lijstje te presenteren.

Vanelluss17 03-06-2017 In de winkel gekocht

Een hele stap….

Het was een hele stap om afscheid te nemen van mijn Canon 5D en de nodige lenzen. Onder het genot van een kop koffie de mogelijkheden van inruil en de aanschaf van een systeemcamera besproken, waarbij uiteindelijk de keuze viel op de Fujifilm X-T2. Er werd uitgebreid stil gestaan voor welke vorm van fotografie de camera gebruikt zou gaan worden en welke lenzen hierbij toegepast zouden kunnen worden. Bij het ophalen van de camera en toebehoren werd er weer ruim de tijd genomen om de basismogelijkheden van de camera te bespreken en de nodige eerste instellingen te realiseren. De door de FotoGroep pas overgenomen winkel in Leeuwarden biedt naast gastvrijheid ook een prima service aan. Vriendelijk en zaakkundig personeel complementeren het geheel.

Vincent 05-05-2017 In de winkel gekocht
Harderwijk

Er wordt tijd voor je gemaakt

Na mijn vorige aanschaf in de winkel in Harderwijk heb ik vanuit Enschede opnieuw de rit naar Harderwijk ondernomen na een fijne mailwisseling eerder. In de winkel heb ik mijn apparatuur mogen inruilen op een nieuw objectief van Nikon. Mede door de fijne afhandeling weet ik dat ik ook een volgende keer weer richting Harderwijk afreis.

Dewi 29-04-2017 Via de website gekocht

Super service!

De service was echt super, heb product bleek de avond ervoor verkocht te zijn maar dit was nog niet aangepast op de site. Dus ik werd gebeld met die informatie, maar ze hadden gelijk actie ondernomen om andere bedrijven te benaderen, en binnen de kortste keren hadden ze het geregeld en inmiddels heb ik het product netjes ontvangen. Tussendoor ben ik op de hoogte gehouden via de mail! Nogmaals bedankt Rinu.

Remy 28-04-2017 In de winkel gekocht

Meedenkers

Recentelijk ben ik bij deze winkel geweest voor de reparatie van mijn fototoestel van een paar jaar oud: de lens kwam niet meer naar buiten. Winkelpersoneel zei dat reparatie van een dergelijk (verouderd) toestel niet rendabel is, maar ze wilden wel even kijken of ze wat konden proberen aan schoonmaken en 'pielen'. No cure, no pay. Een werkdag later kon ik de camera weer ophalen, want het pielen had aardig gewerkt: de lens komt weer naar buiten en het mechanisme is weer zo schoon als mogelijk. Ik hoefde hier niets voor te betalen.
Heel prettig dat men hier met je mee denkt en eerlijk adviseert! Niet gelijk spullen weg willen doen, maar nadenken over wat voor vorm van reparatie mogelijk is. Ik raad deze winkel aan!

Max 23-04-2017 In de winkel gekocht
Kerkstraat Hilversum

Prima advies

Op zoek naar een compactcamera kreeg ik in Hilversum prima advies. Hiervoor werd de tijd genomen en kon ik de camera ook uitproberen. Uiteindelijk voor een Panasocic TZ100 gekozen. Na aankoop had ik behoefte aan een lensdop om de camera beter te beschermen. Deze mocht ik zo meenemen. Leuk! Aanbevolen

Harry WRC 21-04-2017 In de winkel gekocht
Hilversum

Uitstekend, deskundig, persoonlijk en vriendelijk advies

Na het bezoek aan de winkel in Hilversum heb ik ernstig nagedacht wat ze nog kunnen verbeteren. Ik weet het echt niet, dus een 10. Ik had nogal specifieke wensen en vond het lastig een goed keuze te maken op Internet. Dus maar es even even langs een 'echte' winkel. Ik legde mijn wensen pakket op tafel en in no time kreeg ik een antwoord. Twee mogelijkheden. Een goedkopere en een wat duurdere variant. De duurdere variant beviel me niet zo goed door een wat omslachtige bediening. De adviseur zag precies wat ik bedoelde, was het daarmee eens en zei dat de goedkopere variant voor mij de betere was. Na de bekende smoes, ik moet nog even nadenken, kwam er geen enkel protest. Tien minuten later ben ik terug gegaan en heb de camera gekocht. Waarover moest ik eigenlijk nog nadenken? Na nog wat goede adviezen een leuke deal gemaakt en zeer tevreden naar huis. Tot nu toe zeer tevreden over de Lumix TZ80 maar het is nog te snel om daar een eind oordeel over te geven. Grote pluim voor deze winkel!

Lemar 20-04-2017 In de winkel gekocht

Eerlijke service en groot aanbod in goede occasions

Ik werd vriendelijk geholpen aan een mooie occasion camera voor een goede prijs. Het kopen van een occasion bij een speciaalzaak als dit voelt dus erg vertrouwd en de service (12 maanden garantie) die je erbij krijgt is erg tof!

Theo 12-04-2017 In de winkel gekocht
Doorn

Prima service, enthousiast persoonlijke aandacht

Voortreffelijk advies gekregen bij de aanschaf van een camera. Enthousiast met oprechte persoonlijke aandacht. Uiteindelijk teruggekomen om hier de geadviseerde camera aan te schaffen (prima prijs). Wederom uitstekend geholpen.

Jan Leferink 31-03-2017 Via de website gekocht

geweldige service en 100 % nakomen garantie bepalingen

Er kan altijd wel eens wat fout gaan met een product.
Dit is echter door Foto groep Hilversum snel en professioneel opgepakt en opgelost.
ruim binnen de gestelde termijn had mijn fototoestel retour.

Elske Hazenberg 29-03-2017 In de winkel gekocht
Harderwijk

uitgebreide persoonlijke aandacht via mail en in de winkel

Ik ben al lang klant van Camera.nu maar kreeg van Peter snel reactie en uitgebreid advies bij mijn vragen. Ook in deze winkel de mogelijkheid tot het gebruik van de test&wow actie van Olympus waarbij ik de spullen die ik wilde aanschaffen eerst in eigen omgeving kon gebruiken. Voor en na die tijd hulp, instructies en tips bij het dragen, gebruik en opbergen van de spullen. Omdat ik meerdere items in een keer wilde kopen zijn we tot een mooie aanschaf prijs gekomen, dit had ik niet gebeurd als ik online had besteld (bij welke winkel dan ook) Hoewel ik de camera dacht te kennen in de drie keer dat ik in de winkel was toch weer nieuwe dingen gehoord, heel prettig. Voelde me vrij om domme vragen te stellen en kan altijd achteraf nog terecht met andere vragen. Ook een gratis workshop aan geboden gekregen die niet eens perse met deze aankoop te maken heeft.

Walter Prins 20-03-2017 In de winkel gekocht

Top advies

Voor advies over aanschaf van nieuw objectief ben ik zeer tevreden. Is het gegeven advies toekomst gericht en voor lange termijn. Geen snelle verkoop met als doel snel geld te verdienen maar goed en gedegen advies rekening houdend met persoonlijke wensen waar men de tijd voor neemt. Personeel klantvriendelijke en zeer behulpzaam. Heel hartelijk dank, ben super blij met de aankoop!

Hugo 14-03-2017 In de winkel gekocht
Van Kesteren Doorn

Super service

Vorig jaar september Sony camera occasion gekocht bij v. Kesteren in Doorn.
In december bleek er een vuiltje op de sensor te zitten.
Zonder kosten schoongemaakt en ook over de verzending werd niet moeilijk gedaan!