Foto Groep.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Groep.nl.

Foto Groep.nl stelt zich voor

Welkom bij de Foto-Groep 1 Webshop 5 service punten in Nederland. De Foto-Groep is een samenwerking tussen de grootste fotospeciaalzaken van Midden-Nederland. Dus veilig en vertrouwd online winkelen en wilt u met iemand overleggen dan staat er een team van vakmensen voor u klaar.

Deze score is berekend op basis van 147 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Goede snelle service! 14-08-2018 In de winkel gekocht
Heerenveen

Snelle goede service!

Zodra ik binnen kwam werd er direct gevraagd of ik ergens mee geholpen kon worden. Ik wilde graag pasfoto's laten maken voor een paspoort. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten met professionele pasfoto's, een gratis vrolijke foto en een digitale kopie van de vrolijke foto!

Jim 11-08-2018 In de winkel gekocht

Aardig en professionee!l

Vandaag even pasfoto's laten maken, zeer goed geholpen. Aardig, snel en professioneel! Een aanrader, deze winkel in Harderwijk.

Lilian van Ieperen 08-08-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Super service, pasfoto's + extra set foto's met andere pose!

Wat besteden ze hier veel aandacht aan de klant, echt top! Kwam kort voor winkelsluiting binnen, jongeman nam alle tijd voor de pasfoto's! Kon zelf meekijken, hij maakte rustig nieuwe! Als extraatje krijg je een extra setje maar dan in leuke pose van 4 foto's+ een foto groter formaat 7-10cm die dus ook leuk in een lijstje staat, , waarbij hij ook weer goed adviseerd! Heb nog een lijstje gekocht voor de portretfoto, echt helemaal happy! Inmiddels was het ruim 18.00 uur geweest.....en by the way, het was dus 35 graden, niet echt weer om je extra uit te sloven maar dat deed hij echt wel, top top top!

Lenny 02-08-2018 In de winkel gekocht

Super service en deskundigheid

Kom al langer in deze zaak. De heren zijn altijd super behulpzaam en vriendelijk, en zijn zeer deskundig. Ze nemen de tijd om je goed te helpen, ook als je een leek zoals ik ben die echt alles uitgelegd moet hebben. Ook fijn vind ik dat er geen koopdwang bij zit.

Ton Broeders 01-08-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijke medewerkster

Wij waren hier om paspoort foto’s te laten maken.
Werden snel en vakkkundig geholpen door een vriendelijke en vrolijke medewerkster.
Bij het afrekenen zelf aangegeven dat er te weinig werd berekend.

M. B. 27-07-2018 In de winkel gekocht

Top en snel geholpen!

Snel en prettig geholpen. Slim om foto te koppelen aan mail en evt review zonder aan te dringen. Kan dat wel waarderen!

Femke 27-07-2018 In de winkel gekocht

Super service

Vandaag hebben we Foto Groep bezocht voor het maken van een pasfoto voor mijn zoontje. We werden zeer vriendelijk geholpen en er werdt een zeer professionele pasfoto afgeleverd. Een leuke bijkomstigheid, we kregen gratis een extra foto van mijn zoontje. Tevens werd deze per e-mail verzonden. Dit is toch een top service!

Corjee 24-07-2018 In de winkel gekocht

Kopen bij locale ondernemers

Hebben bij Foto Harderwijk een digitale Sony Camera gekocht. Na 1e bezoek werd keurig informatie over 2 verschillende camera's per E-mail toegezonden. Hier uitgebreid naar gekeken en ook verder op internet gespeurd, Uiteindelijk besloten een Sony HX90V met GPS aan te schaffen.
Bij het 2e bezoek aan de winkel werd eerst het verschil met mijn huidige Canon EOS 1000D toegelicht en daarna duidelijke informatie verschaft over de handzame Sony camera, ook was men behulpzaam met het adviseren over hulpmiddelen zoals batterij; tas; geheugenkaart en een screenprotector.
Bij het afrekenen bleek dat de Foto-Groep nog eens 3 jaar extra bovenop de Sony garantie gaf.
Al met al goede service bij een locale ondernemer, waar je ook bij vragen altijd terecht kunt.

Peter 22-07-2018 In de winkel gekocht
Foto Harderwijk BV

Super!

Ik kreeg in de winkel een uitgebreide uitleg over de camera (Nikon P900). Er werd serieus de tijd voor je genomen. Super vriendelijk personeel. Een dikke 10!

Sjoerd 17-07-2018 In de winkel gekocht

Spontaan en behulpzaam personeel

In de winkel ben ik zeer goed geholpen. Bij het maken van de pasfoto voor officiële documenten krijg je suggesties hoe je er het spontaanst mogelijk op komt te staan, en toch voldoet de strenge eisen. Ook kreeg ik een portretfoto cadeau en kosteloos digitaal gemaild.

Beitske Kempenaar 13-07-2018 In de winkel gekocht
Foto Strik Hilversum

Precies wat ik nodig had!

Voor een fotoshoot in een hospice twijfelde ik of een 24-70 mm lens voldoende zou zijn om het beeld te kunnen maken dat ik voor ogen had. Foto Strik in Hilversum gebeld en zij kwamen met een fantastische oplossing. Dankzij hen heb ik de foto kunnen maken die ik wilde hebben. Mijn dank is groot!

Carolina 09-07-2018 In de winkel gekocht

Erg klantgericht!

Snelle service en ik ontving bij de pasfoto ook nog een lachende foto. De fotograaf bood zelfs nog aan deze gratis digitaal te sturen. Als dat niet klantgericht is!

Vincent 07-07-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Leuke gasten, super goed geholpen!

Erg leuk hoe een “simpele” pasfoto en leuke beleving is geworden. Dank voor de goede service. Sbel en goed geholpen.

H.Bergsma 06-07-2018 In de winkel gekocht
Rob Strik Hilversum.

Blij met goede service!

Bij fotozaak Strik in Hilversum een tijdje geleden mijn camara de Sony RX10 gebracht, waarvan het screenvenster een barst had. Die werd vervolgens door hen opgestuurd naar Sony. Er werd verteld dat het wel 5 weken zou kunnen duren. Kreeg daarna bericht dat niet alleen de screen vervangen moest worden maar dat er ook in de camerea een defect was. De prijs van de reparatie moest 638,00 euro bedragen. Ik werd gebeld of ik hiermee accoord ging. Dat ging ik niet want ik had totaal geen probleem met de camera behalve de screen. Dan laten we de camera terugkomen en betaald U 69 euro voor het nakijken. Na terugkomst bij Strik ontdekten wij dat de screen een protector had waarin die barst zat. De Fa. Strik heeft de Proscreen vervangen voor 34,95 euro en heeft het planmet Sony 9in discussie te gaan over deze opmerkelijke reparatie die gedaan zou moeten worden.
Als service van fotozaak Strik heb ik de 69 euro niet hoeven te betalen.
xxxx

W van de Bor 04-07-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Hartelijken mensen ik kom graag bij hun in de winkel

Ik kom graag bij hun in de winkel het word je goed uit gelegen de mensen zijn goed bezig met hun werk

Wilma 30-06-2018 In de winkel gekocht

Heel klantvriendelijk!

Prachtige pasfoto's gemaakt en als kers op de taart een gratis extra portretfoto meegekregen en per mail ontvangen.

Jeroen 29-06-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Een probleempje professioneel van tafel geveegd

Mijn pasfoto’s voor mijn Visum waren afgekeurd. Na deze constatering zonder enig twijfel recht gezet. Vergissing kan gebeuren, top service. Dankjewel!

Henriëtte 20-06-2018 In de winkel gekocht
Emiclaer

pasfoto op een ontspannen manier

Prima service. Goede pasfoto's op een ontspannen wijze gemaakt. Geen gestress en gedoe. Eerst een normale "losse"foto (die ook mee naar huis mag) en daarna de "echte"foto. Helemaal goed.

Dick 13-06-2018 In de winkel gekocht

Super service en supersnelle afhandeling

Ik kom in deze fotowinkel al tientallen jaren, vriendelijk vaklui en snelle service. Kwam voor pasfoto en kreeg een nog een leuke (lach)foto mee, daarnaast werd deze per email toegestuurd. Kortom, voor foto's, camera's en toebehoren moet je bij Strik zijn!

Milly van der Linden 13-06-2018 In de winkel gekocht

Goede service!!

De werknemer verleende goede service. Ik huurde een Nikon D3300 met een lens voor een dag en hij zorgde ervoor dat ik alles kreeg, zodat alles compleet was om te fotograferen. Hier was ik erg blij mee.

Elma Beijering 11-06-2018 In de winkel gekocht
Assen

Eindelijk een leuke pasfoto :)

Een pasfoto voor je paspoort is nooit mooi. Hier werd een pasfoto gemaakt en werd er een nog een tweede spontane foto gemaakt. Zo heb ik mijn noodzakelijke pasfoto en ook nog een paar echt mooie foto's. Ook kreeg ik nog een grotere foto erbij en werd de foto's ook naar me gemaild. Als dit mijn winkel was zou ik hier meer reclame voor maken.
Ik werd geholpen door een vriendelijke dame. Ik ben er zeer tevreden.

Marijke 07-06-2018 In de winkel gekocht
Foto van Kesteren Amersfoortseweg 11c Doorn

Geweldige service , vakkundig personeel .

Een heel fijne winkel waar de klant nog koning is .
Goede uitleg gekregen over het toestel .
Prima service .

Hansr 06-06-2018 In de winkel gekocht

Prima en adequaat geholpen

Het personeel geeft je aandacht en luistert goed naar wat je vraag is. Vervolgens geven ze duidelijk aan wat de mogelijkheden zijn die aansluiten op je vraag.

Daniell 04-06-2018 In de winkel gekocht

Soepel en vlot geholpen

In de winkel werd ik direct geholpen. De pasfoto nemen ging soepel en vlot. De pasfoto is van goede kwaliteit, goede service!

kitty 02-06-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Paspoortfoto's nodig voor 2 tieners. Binnen 5 minuten hadden we goede pasfoto's die aan de eisen voldoen en foto's met lach en de hond extra.

Pana 17-05-2018 In de winkel gekocht

Geweldige fotograaf !

Ik vond het een hele goeie fotograaf die wist wat je wel of niet moest doen om een succesvolle foto te worden. Daarnaast was de foto heel mooi gelukt omdat je relax op de foto kon posen. Want doordat het werd gevraagd om een schaal vast te houden, hoefde je niet op je handen te letten.

Don 15-05-2018 In de winkel gekocht

Verrassende service, Leuk bedrijf

Het is een prachtig bedrijf met de ouderwetse service! Na aankoop ook de foto's digitaal krijgen. Top
Ga zo door!

tom 15-05-2018 In de winkel gekocht
doorn

aankoop systeem camera

overzichtelijke winkel, veel tijd voor uitleg en instructie. zeer klantvriendelijk; ook gewezen op kortingsactie .

Kiham 14-05-2018 In de winkel gekocht

Matige services

De foto’s waren van een goede kwaliteit en ik werd snel geholpen. De klantvriendelijkheid was iets minder. Voor de rest een prima winkel.

Margriet 13-05-2018 In de winkel gekocht

Kundig advies

Eerst op internet georiënteerd, maar deze winkel is dicht in de buurt. Prettige ontvangst en volop tijd voor uitleg en goed advies.

Wilma 11-05-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden ( aan De Voorstreek).

Zeer vriendelijke en goede service

Vriendelijke service ook voor pasfoto's. Ze doen erg hun best een mooie foto te maken. En bij de pasfoto's krijg je een gewone leuke foto er gratis bij. SUPER . Vriendinnen waren enthousiast en willen voor pasfoto's nu ook naar deze zaak.

Hans Verschure 11-05-2018 In de winkel gekocht
van Kesteren, Doorn

Prima service

Snelheid en vakmanschap is het meest opvallend.
Om daar nu 100 karakters van te maken, lijkt me niet nodig

Jeroen van den Berg 07-05-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Web winkel die ook "gewoon" winkel is

Hoe fijn is het om iets in de handen te hebben voordat je het koopt? Deze zaak heeft de nodige advertenties op oa Marktplaats, maar je kan er dus ook gewoon binnen lopen. Ik heb hier mijn Olympus OM-D E-M10 mark I ingeruild voor een mark III. Ik kreeg een nette prijs, wellicht had ik een paar tientjes meer kunnen krijgen voor deze camera, maar dan had ik zelf de camera moeten verkopen.
Ik hoop in de toekomst hier nog een m.zuiko digital 75-300mm f4.8-6.7 occasion lens te kunnen kopen, dus lezers die zo'n lens willen inruilen, bij Foto Strik te Hilversum kan je terecht!

Blijmetnieuwecamera 03-05-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Hilversum

Deskundig, vriendelijk

Groot assortiment, goede keus, goed advies gekregen, goede en vriendelijke service (camera helemaal gebruiksklaar gemaakt). Dit is zoveel beter dan zelf gaan zoeken op verschillende websites die allemaal net niet vertellen wat jij weten wilt. Er gaat niets boven persoonlijk advies.

Floor 03-05-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijke service

Hier heb ik mijn pasfoto's laten maken, omdat ik hier altijd al kom. Altijd aardig personeel in de winkel die je helpen bij de foto's.

Jasper 03-05-2018 In de winkel gekocht
Foto-groep Strik, Hilversum

vakmensen

De eigenaar nam veel tijd om samen met mij de juiste camera te kiezen, die geschikt is voor mijn hobby. Als eerste werd er gevraagd: voor wat? hoe vaak? wil ik alles mee zeulen? Er werd me uitgelegd waarom je wel of juist niet een spiegelreflexcamera kunt aanschaffen, en alles over brandpunt-afstanden, crop, censoren (klein en groter), het zoom bereik.
Diverse camera geprobeerd en vergeleken. En geen tel het idee gehad dat ik min of meer een bepaalde richting in werd gebracht, zoals ik dat idee wel eens heb bij een grotere keten. Uiteindelijk tot een hele mooie camera uitgekomen waar ik nog jaren plezier van zal hebben.

Kees 01-05-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Vlotte, vriendelijke service en terzake kundig personeel

Ik was al een tijdje op zoek naar een teleconverter voor mijn Fujifilm XT-2. Na de voor- en nadelen van de 1.5x of 2x in de winkel op een rijtje te hebben gezet, uiteindelijk gekozen voor de XF 2x TC WR converter. Deze gaat prima samen met de 100-400 mm lens van Fujifilm. Door het personeel gewezen op het aantal stops wat je moet inleveren. Tip om een 1-poot statief erbij te kopen ook maar opgevolgd :-)

Jan 30-04-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Geweldige service en topkwaliteit. Petje af.

Gewoon een pasfoto laten maken, nee! Prima behandeling en uitstekende service met net een beetje meer.

Jansen 28-04-2018 In de winkel gekocht

Super goede service

Klantvriendelijk en snel geholpen en eerlijk advies door medewerkers ,ga zeker weer terug naar deze winkel .

D. Goosen 28-04-2018 In de winkel gekocht

pasfoto

Het is een mooi portretje geworden voor een nieuwe pas. En een " lachebekje" krijg je er gratis bij. Dank je wel foto Peter.

Foppen 26-04-2018 In de winkel gekocht
Ringfoto Harderwijk

Een hele goede service

Zeer goede uitleg en duidelijk en zeer vierndelijk ik dacht dat dit wel genoeg was. ...............

Hans Luijendijk 25-04-2018 Via de website gekocht

OPMERKELIJKE KWALITEIT!

Bij het maken van een pasfoto ontving ik via email nog een extra opname. Zag er leuk uit dus stuurde ik die naar mijn dochter in Parijs. Antwoord: "Wat een goede foto! Het lijkt wel een studio-opname".
Commentaar van ons: "dat is het ook". Goede fotograaf.

R de Hoop 23-04-2018 In de winkel gekocht

Prima service!

Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een andere camera. Iedere keer als ik hier binnen kwam werd ik netjes geholpen, ondanks dat ik aangaf dat ik nog niet meteen wat ging kopen. Toen ik de knoop door had gehakt, was een vraag in de email voldoende om de set die ik voor ogen had alvast voor me te bestellen. Ik werd goed op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling, en ook in de winkel werd er ale tijd genomen om alles even door te nemen. Prima service dus, een aanrader!

M.fransz 22-04-2018 In de winkel gekocht

Top geholpen

Direct bij binnenkomst voel ik mij klant. Kwam alleen voor een pasfoto maar zal zeker de volgende keer mijn foto spullen bij deze zaak in Amersfoort op emiclair halen.

Zeer tevreden over de man die mij geholpen heeft.

M. Fransz.

J.Csiba 19-04-2018 In de winkel gekocht
Foto Baron Groningerstraat Assen

Pasfoto voor rijbewiijs

Ik moet binnenkort mijn rijbewijs verlengen.
De pasfoto voor het rijbewijs moet tegenwoordig aan strenge eisen voldoen, heb daarom
besloten een pasfoto bij de vakman te laten maken.
Omdat ik brildragend ben heeft de fotograaf geadviseerd de foto zonder bril te maken.
Een bril wil nl wel eens schaduwen geven of je ogen gedeeltelijk bedekken.
Uiteindelijk heeft de fotograaf twee foto’s met en twee zonder bril gemaakt.
Allebei van goede kwaliteit. Ook heb ik een van de foto’s per e-mail toegestuurd gekregen.
Om een lang verhaal kort te maken:
Prima kwaliteit en service van Baron.

Mg 19-04-2018 In de winkel gekocht

Top verkoper!

Donderdag een flitser in de winkel in Harderwijk gekocht, ik ben ontzettend goed geholpen, een vriendelijke verkoper! Hij nam de tijd om mij uitleg te geven over de flitser en tips gekregen... Ik zou zeker de winkel aanbevelen.

Lilian van Dijk 19-04-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

goeie service nemen de tijd voor je

er is me veel uitgelegd op een rustige manier professionele aanpak en hebben vakkundige mensen in de zaak

1Hans 19-04-2018 In de winkel gekocht
Emiclaer, Amersfoort

Gezellig, vrolijk en kundig

Een leuke combinatie van serieuze (rijbewijs) en vrolijke (leuke toegift) fotografie in de fotowinkel op Emiclaer in Amersfoort.

Astrid 19-04-2018 In de winkel gekocht

Prachtige pasfoto’s gemaakt

De pasfoto’ s zijn heel mooi van kleur. Leuk dat er ook nog een grotere “vriendelijke” foto wordt gemaakt en dat deze digitaal naar je wordt verzonden. Kun je hem zelf ook nog afdrukken.

Karin 18-04-2018 In de winkel gekocht
filiaal Emiclair Amersfoort

Prima zaak

Het is een fijn bedrijf we zijn snel en goed geholpen .Heel aardig personeel .Ze hebben een goed product geleverd.