Foto Groep.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Groep.nl.

Foto Groep.nl stelt zich voor

Welkom bij de Foto-Groep 1 Webshop 5 service punten in Nederland. De Foto-Groep is een samenwerking tussen de grootste fotospeciaalzaken van Midden-Nederland. Dus veilig en vertrouwd online winkelen en wilt u met iemand overleggen dan staat er een team van vakmensen voor u klaar.

Deze score is berekend op basis van 143 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

tvdb 13-12-2019

Hebben in deze winkel pasfoto,s laten maken i.v.m. het verlengen van rijbewijs, werden prima en vriendelijk geholpen, en toen we thuiskwamen hadden we ook een digitale foto ontvangen prima service.

Saskia 11-12-2019

Geweldige snelle en vriendelijke service! Pasfoto’s waren echt in een mum van tijd gemaakt. Er werd zelfs nog een extra foto voor de “ leuk” bij gemaakt! Topservice!

Carli 11-12-2019

vriendelijk personeel, je wordt goed geholpen. is een aanrader. je kunt er terecht voor pasfoto's voor rijbewijs/id kaart. en mooi foto materiaal kopen.

Pieter 05-12-2019

Gevraagd naar de prijs van een Gitzo kit en maken de kit gelijk €100,- duurder, van €799,- naar €899,-
Slechte zaak.

Marga 18-11-2019

Prettig geholpen! Kwam voor pasfoto’s te laten maken voor mijn rijbewijs en als extra aangeboden een foto met een lach .de foto ook nog eens doorgestuurd naar mijn mail adres .TOP

Elena 06-11-2019

Een pasfoto maken is meestal niet zo'n leuke bezigheid. Bij deze winkel was het voorbij voor je het wist en boden ze ook heel lief nog aan om een foto van mij en mijn dochter te maken en die drukten ze af en kregen we ook nog per mail toegestuurd. Geweldig. Ik blijf bij deze winkel terugkomen voor mijn foto's. En ja, de foto zelf was ook nog goed gelukt.

P. Hofman 05-11-2019

Prima geholpen bij het aanvragen en (digitale) pasfoto maken voor het hernieuwde rijbewijs.
Met als bonus dat een mooie foto op ca. A6 formaat naast de extra pasfoto's.

Jannie 21-10-2019

Mooie fotozaak waar je goed geholpen word.
We zijn hier voor pasfoto’s geweest en door een vriendelijke mevrouw geholpen. Ook nog een foto gemaakt (wat spontaner) en vergroot.
Foto werd ook nog per mail naar je verzonden, zonder extra kosten. Top.

Betty 18-10-2019

In de winkel in Hilversum liet ik een pasfoto maken. Niet alleen werd ik vriendelijk en vlot geholpen, maar ook maakte meneer er een leuke foto van mij bij, waarvan ik een gratis afdruk kreeg én die ik in mijn mailbox krijg voor eigen gebruik. Goede service!

Gerrit Bosch 17-10-2019

Ik heb hier een Nikon D500 gekocht, ingeruild op eenD7200.Kreeg een eerlijke inruilprijs. Ik ben uitstekend geholpen, er is goed meegedacht en kreeg zelfs nog een bericht dat een trolley mee genomen werd om aan een collega die bij mij in de buurt zit mee te geven zodat ik niet helemaal naar Heerenveen hoefde te komen Op vragen via de mail werd snel en adekwaat gereageerd.

Trudy Quist 17-10-2019

Prima geholpen. Aandacht voordat de foto wordt genomen. Geen haastwerk. Leuke extra foto! Attente verkoper. Heel tevreden.

Nomanski 14-10-2019

Hoewel ik kwam voor een simpele pasfoto werd de foto('s) met passie gemaakt.
De fotograaf is duidelijk een vakman met liefde voor zijn vak. Een plezier om daar mijn ingeslapen fotohobby te reactiveren!

W.T. van der Zee 13-10-2019

Buitengewoon tevreden over deze winkel. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Dit is echt een winkel waar je met plezier even binnen loopt.

Kloeze 12-10-2019

Een goed en betrouwbaar adres. Vriendelijke, vakkundige mensen die je correct en goed te woord staan en alle tijd geven voor uitleg.

Hans van Maanen 11-10-2019

De belangrijkste reden om voor Foto Strik te kiezen was hun gunstige ligging: op loopafstand van station Hilversum. Op de website had ik een 'shortlist' van camera's gemaakt, maar ik wilde deze eerst zelf 'in het echt' zien. Ik kreeg vakkundige uitleg en toelichting op de eerste plaats van mijn lijstje en deze is het ook geworden. Ook werd ter plekke door de verkoper een UV filter gemonteerd. De camera levert mij goede foto's, maar na korte tijd bleek het UV filter niet goed gemonteerd te zijn en door de mechanische spanning is deze gebarsten. Ik ben uiteraard teruggegaan naar de winkel en e.e.a. is keurig opgelost en op een voor mij gemakkelijke manier. Ik ben uitermate vriendelijk en voorkomend behandeld, zeer klantvriendelijk en plezierig.

Liesbeth 08-10-2019

Vriendelijk te woord gestaan. De gelegenheid gekregen om mijn haar te fatsoeneren voor de pasfoto. Een leuke foto op de koop toe en ook nog een digitale versie, All in one. Volgende keer kom ik weer bij jullie pasfoto's maken. Leuke sleutelhanger gekocht waarvan de opbrengst volledig voor KIKA.

C. de Gruijter 30-09-2019

Het was een verademing, zoveel service en kennis. Dit keer kwam ik slechts voor een pasfoto, maar volgende keer ga ik zeker terug voor een groepsfoto; alle vertrouwen daarin.

Bertha Kamping 29-09-2019

Ik kom al zooo veeeel jaar als klant binnen bij Baron. Het is een prachtige winkel , groot assortiment met heel vriendelijk personeel en kennis van zaken. Zeer klant vriendelijk en duidelijke uitleg over de producten . En t personeel neemt alle tijd voor de klant. Dus ga ik nooit naar een andere zaak .

Janneke75 26-09-2019

Prettige benadering, duidelijke communicatie en goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Marja Ruijsink 20-09-2019

De heren zijn professioneel en vriendelijk, zodat een mens zich snel op zijn/haar gemak voelt.
Gelukkig dat ze er zijn, want hoe moet je anders aan pasfoto’s komen

Caspar Arts 13-09-2019

Ik kwam voor pasfoto's. Direct geholpen en binnen een kwartier weer klaar. En zowel per mail als op papier mee gekregen. Dank voor de service!

Luchtenberg 11-09-2019

Prima ontvangen, fotograaf was aardig. De pasfoto die ik voor mijn rijbewijs moest laten maken, kon ik meteen doorsturen naar de Rdw. Ze waren goed op de hoogte van de regels, wat ik niet kon zeggen van de dame van het gemeentehuis.

Kuiper 06-09-2019

Kwam met mn Canon spiegelreflex camera langs vanwege een defect. Medewerker nam hem mee, keek hem na en repareerde de camera. Met als gevolg... mijn camera werkt weer. Super. Zonder enige betaling kreeg ik de camera weer mee. Wat een top service.
Super bedankt.

Tom 05-09-2019

Super klantvriendelijk. Goed en uitgebreid advies en service met een glimlach. Ik kom er graag.

jannie 05-09-2019

prima geholpen en vriendelijk bij foto Baron in Assen leuke foto kan deze aan bevelen bij mijn kennissen

Albert 05-09-2019

Mooie winkel, fijn personeel, groot assortiment en vakkundig. Al bijna 40 jaar klant en nog nooit ontevreden weggegaan .

Annie 30-08-2019

Zeer klant en kind vriendelijk! Ik kwam voor pasfotos van een kind en liep weg met een foto van beide kinderen als extraatje.

Ineke Ottens 30-08-2019

Kom altijd voor de pasfoto's , vorig jaar met ons 12.5 jaar huwelijk , foto's gemaakt met onze 2 hondjes, deze waren super mooi!!! Vriendelijk personeel weet wat ze doen, mooie winkel,

Matthea 22-08-2019

Mooie zaak,professioneel geholpen,vriendelijke mensen.Ik heb een acht ingevuld omdat ik nooit een tien geef..
Zal het zeker aanbevelen!

Pastoor Louis 21-08-2019

De service van Foto Groep is prettig, persoonlijk en snel. Voor kerkelijke vieringen met een speciaal karakter heb ik regelmatig aanzienlijke aantallen boekjes nodig met daarin teksten, liederen etc. De boekjes die Foto Groep drukt zien er heel netjes uit en liggen altijd snel klaar. Voor vaste klanten geldt een wat lager tarief. Heel prettig!

Anita 20-08-2019

Prettige sfeer in de winkel, er wordt met je meegedacht en goed advies gegeven.

Fantastisch geholpen 19-08-2019

Foto Amersfoort heeft mij fantastisch geholpen bij het afwerken en afdrukken van een voor mij dierbare foto. Ik was blij verrast met zo veel aandacht.

Dick Middelbos 19-08-2019

Ik had niet in de gaten dat de tijd zo snel gaat, ik ben super geholpen door de 3e generatie. Toch mooi dat je nog familie bedrijven hebt.

G.Labots 17-08-2019

Moest even een Pasfoto laten maken voor mijn rijbewijs. Uitstekende uitleg en prima foto's .

Monique Sievers 16-08-2019

Vandaag ging ik voor een pasfoto. Naast de verschrikkelijke, say no cheese en laat je oren zien, rijbewijsfoto maakte ze er nog een gezellige pasfoto gratis voor me bij. En ook nog digitaal gekregen. Kijk dat extra zie je alleen nog in de speciaalzaak.

bert 15-08-2019

Vandaag camera en toebehoren opgehaald , super goed geholpen , alle tijd , goede uitleg

Eefke 15-08-2019

Vandaag heb ik een pasfoto laten maken van mijn tweejarige zoontje. Er werd heel fijn meegedacht over de positionering op de kruk. Er werd echt de tijd genomen om een leuke foto te schieten. Een echte vakman, want binnen drie pogingen had meneer een breedlachende dreumes op de gevoelige plaat vastgelegd. Deze foto wordt verkleind en in mijn medaillon geplaatst. Een prachtige blijvende herinnering. Ook kreeg ik de pasfoto per email doorgestuurd. Super snelle, vriendelijke en professionele service.

Marjo 14-08-2019

Waardeloze service!
9:00 uur, eerste klant bij lokatie Amersfoort. Geen wachtende klanten.
Ik vraag om afdruk van één foto, in bijlage van e-mail.
Antwoord: U moet deze foto digitaal aanleveren via app fotogroep.
Ik geef aan 'Ik sta hier, het gaat om één foto.' Antwoord; maakt niet uit. U moet de fotogroep app downloaden.
Aan de balie download ik de fotoapp. Het lukt het me niet om de foto in bijlage van mail in de fotogroep te krijgen. Geen hulp. Opmerking: 'Dan moet u een cursus voor het bedienen van uw mobiel volgen bij een telefoonwinkel.'
Dus geen foto. Ik geef ongenoegen aan en laat weten review te schrijven. Dan kan het ineens wel maar met twee euro bijbetaling.
Ik ben zakelijk klant bij deze zaak in Amersfoort Emiclaer. Maar ik ben er klaar mee.
Klant moet cursus mobiel bedienen volgen omdat in de winkel geen enkele service of hulp wordt geboden bij de bestelling van slechts één foto? Cursus service lijkt me meer op zijn plaats.

Bob de Jong 13-08-2019

De hulp in de winkel is vakkundig en rustig, geduldig uitleggend.
De kwaliteit van de pasfoto's en de gratis online foto is hoog.
De vriendelijkheid van de dames die een paar jaar geleden een aantal afdrukken gratis deed voor mijn vrijwilligerswerk met de hond in de klas zal ik nooit vergeten en heeft jullie al diverse mond op mond reclame gegeven.

Hoetmer 13-08-2019

Goede winkel. Mooie pasfoto’s.
We kopen al onze fotospullen daar.
Worden altijd goed geholpen.

Marcel van Dijkhuizen 11-08-2019

Zojuist geweest voor het maken van een pasfoto , lekker vlot en goed geholpen en dan krijg je ook nog een leuke foto voor je profiel toe gestuurd 👍, dit had ik nog niet eerder meegemaakt , bedankt voor jullie goede service 😃

Simon Vergunst 09-08-2019

Ik kwam binnen en werd op een prettige manier geholpen door een medewerker n.a.v. een vraag betreffende een reparatie. Uiteindelijk ben ik 3 uur later terug gekomen met mijn camera en ben ik een tevreden eigenaar geworden van een nieuwe lens en is mijn vraag betreffende de reparatie ook goed beantwoord.
Medewerkers nemen echt de tijd om je goed te helpen!

Rianne 09-08-2019

ik heb een serie pasfoto's laten maken, en ben erg tevreden. De prijs is normaal, en de kwaliteit van de foto's prima.
De goedgehumeurde vriendelijke fotograaf heeft ons gratis nog een extra foto meegegeven, én we kregen een extra exemplaar via de mail thuisgestuurd.
Kortom een professioneel ogende, klantvriendelijke zaak

Gerda 09-08-2019

Gisteren bij Foto Peter in Harderwijk een pasfoto laten maken.
Ik zag er al een tijdje tegenop, maar dat was heel niet nodig geweest!
De ontvangst en manier was erg prettig.
Het gegeven dat je een pasfoto moet laten maken zonder mijn bril,
ook daar werd ik niet blij van
Daar is bij hun een oplossing voor, Er werd een foto gemaakt met en
zonder bril.
Daarnaast maakte ze bij Foto Peter een leuke ontspannen foto, waar
ook ik het leuk vindt om het te laten zien!

Adri Stam 08-08-2019

Winkel gevonden via de RDW-site i.v.m. verlenging rijbewijs. Een mooie winkel met uitermate vriendelijk personeel. Ik werd prettig en deskundig geholpen (en advies gekregen).

Arie 03-08-2019

Worden hier altijd snel en vakkundig geholpen. Ook deze keer hebben wij de zaak met een tevreden gevoel verlaten. Vlot werden pasfoto’s gemaakt en als toetje ook nog een leuke foto van mijn vrouw en mij. Helemaal top!

Eddy 02-08-2019

Ik kwam voor pasfoto's. Zeer behulpzaam. Er wordt duidelijk verteld wat ze gaan doen. Er werd zelfs een foto extra gemaakt waar je wel met een lach mag opstaan en deze werd zelfs ook via de mail verstuurd. Hoe leuk is dat. Prijs/kwaliteit helemaal top!!

Esther 31-07-2019

Goed en snel geholpen. Vriendelijk personeel die met je meedenkt. Foto's zijn erg mooi geworden. Zeer tevreden over de service.

Maarten Ruiter 27-07-2019

goede uitziende zaak met voorbeeldportretten, was hier zelf voor een pasfoto, meteen tien besteld, kosten 25 euro, met een grote foto erbij, snel en vakkundig geholpen

Johanna 25-07-2019

Ik stapte deze winkel binnen voor nieuwe pasfoto's. Er werd nog een extra, leuke portretfoto van me gemaakt, die ik ook digitaal toegestuurd kreeg. Ik was blij verrast, want de huidige eisen voor pasfoto's resulteren niet in leuke foto's.