foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foto de Vakman.

foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 558 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul van S 03-01-2012

Mijn vriendin had bij de kijkshop een finepix s3200 gekocht als verrassing. Dit bleek voor mij niet de perfecte camera te zijn en wilde deze omruilen. Omdat de 16 dagen voorbij waren, kon ik dus niet ruilen wegens de reden, voldoet niet aan verwachting. Vond op internet de website van FotodeVakman en heb het probleem voorgelegd. Zij gaven mij echt een redelijke prijs terug voor de s3200, bij aankoop van een HS20 EXR, de camera die ik wilde. Ook raakte ik door omstandigheden de aankoop nota kwijt. Één mailtje was voldoende om de netjes geprinte kopieën binnen 3 dagen in huis te hebben. FotodeVakman is een winkel waar de klant nog hoog in het vaandel staat en alle aandacht krijgt, zowel sales als after sales.

theo raijmakers 24-12-2011

Ik heb onlangs deze lens gekocht, maar ik heb in het verleden al mijn foto -en video apparatuur bij deze winkel gekocht. Deskundig advies en uitstekende after sales.

Lonneke Maenhaut 19-12-2011

Nikon camera besteld omdat de site betrouwbaar overkwam (wat dus ook bleek te zijn) en omdat het natuurlijk een goede aanbieding was.
Super snelle levering en netjes verpakt.
Een echte aanrader!

John Looman 02-12-2011

Fotoalbum was bij een verkeerd adres afgeleverd. Medewerkers hebben mij vriendelijk te woord gestaan, telefonisch teruggebeld, voor een alternatief gezorgd.
Gelukkig heeft de medewerker zelf initiatief getoond en het album elders gevonden. Hierover ben ik dan ook direct weer geinformeerd en heb dit dan ook tijdig op kunnen halen. Puike service.

F.Rutte 29-11-2011

Goed bereikbaar zowel telefonisch als via de mail! Je wordt erg vriendelijk te woord gestaan. Deze winkel maakt alles waar wat je als klant mag verwachten. Snelle levering en na de eerst bevestingsmail na bestelling houden ze je voortdurend op de hoogte van je aankoop. Topwinkel. Echte aanrader!

Kelleners 22-11-2011

Besteld op woensdag en de volgende dag in huis.
Goede service en vooral ook telefonisch goed bereikbaar.
Je ontvangt telkens een mail over de status.
Een webshop om te onthouden !

Nanette Bosch 18-11-2011

Op 5 november 2011 ben ik terug gegaan met een 2e accu voor mijn Panasonic camera, in 2008 aangeschaft bij deze zaak. De accu laadde niet op vanaf het begin. Ik had echter geen aankoopbewijs meer en er waren inmiddels 3 jaren verstreken. Omdat ik in het buitenland heb gewoond was ik al die tijd niet in de gelegenheid geweest om terug te gaan met de defekte accu. Ik heb dit verhaal eerlijk verteld en schatte de kans dat ik geholpen zou worden minimaal in. Maar tot mijn totale verassing werd mij kostenloos een nieuwe accu gegegeven. Dus hierbij wil ik deze winkel een grote pluim geven, waar vind je in deze tijd nog zo'n geweldige service?!

Canon EOS 60D 01-11-2011

Ik was eerst wat verbaasd. Bij Foto de Vakman hebben ze nog alle tijd voor de klant in de winkel om goed en passend voor te lichten. Ze hebben echt nog oog en oor voor de klant. Ik heb een goed advies gekregen en ben blij met de aangeschafte camera en accessoires. Geen blabla maar gewoon een eerlijke voorlichting.

ZnHans 29-10-2011

Na lang wikken en wegen deze camera gekocht.
Wel bewust de camera gekocht bij Foto de Vakman, vanwege de goede technische ondersteuning en interessante kortingen op overige accessoires.

G. Gielis 23-10-2011

Perfecte service, met vakkundige mensen die weten waar ze het over hebben. Camera voor een zeer gunstige prijs aan kunnen schaffen, en dan de volgende dag al in huis. Netjes ontvangen. Ik bestel hier voortaan alles voor mijn camera/objectieven collectie!

Philip film 22-10-2011

Een tijdje geleden deze camera gekocht en er veel gebruik van gemaakt.
Ik had op de site al gezien dat deze in Uden op voorraad was en dus daar afgehaald. Er werd me geadviseerd om de camera te verzekeren voor maximale zekerheid en dat heb ik ook gedaan.
Laatst merkte ik plotseling dat er geen geluid meer werd afgespeeld op de camera. Ik heb in de handleiding en online gezocht, maar kon hier niets over vinden en ging ik dus terug met dit apparaat en de papieren. Aan de balie werd ik goed geholpen en kwam de verkoper er wel achter dat het een instelling van het volume was; mijn camera hoefde gelukkig niet gerepareerd te worden. Echt de VAKMAN!

Ferdi04 21-10-2011

voor mij is er geen andere winkel dan de foto vakman!
goede informatie klant gericht zelfs voor producten die je daar niet gekocht hebt nemen ze de moeite voor. Dat vind je tegenwoordig in geen enkele winkel meer. Verdere aankopen gaan dan ook hier gebeuren.
Vanuit mij,
Ga zo door.

Guido van Woerkom 30-09-2011

Fuji Finepix Z900EXR gekocht die helemaal niet aan mijn verwachtingen voldeed. Op grond van het aangeleverde fotomateriaal werd daarvoor alle begrip getoond. Tot mijn opluchting mocht ik een ander toestel uitzoeken. Ik voelde me als klant serieus genomen. Petje af voor de voortreffelijke after sales service

T.Versteeg 18-09-2011

Vriendelijke en deskundige hulp in de winkel, waarbij uitgebreid uitleg gegeven wordt. Zeer aan te bevelen!

MPrince 30-08-2011

prima site nog contact gehad met de winkel vanwege specifieke vraag over de verschillende lenzen
Vakkundige mensen en nemen de moeite om de informatie te geven.

EZ01 24-08-2011

Zeer snelle levering, daarnaast prettig dat je telefonisch de helpdesk kunt inschakelen om alles goed af te stemmen. Vermelding Productspecificatie en mogelijke accessoires op de site kan beter (hiervoor heb ik vooral de site van Printershop.nl gebruikt). Ook werkt de zoekmachine niet foutloos: zoeken naar kabel om aan te sluiten op PC leverde niet het goede resultaat op waardoor ik ook op de andere site moest kijken.

adjanus2 10-08-2011

Overzichtelijke website Er word ruim de tijd genomen voor duidelijke uitleg op vragen en mocht de lens binnen en buiten uitproberen op mijn camera.
Profesionele kennis van de apparatuur
Niet onbelangrijk zeer prijsgunstig.

R P 28-07-2011

Na een paar minder goede ervaringen met webshops, was deze webshop een revelatie. Een duidelijke webshop met - zeer belangrijk - een kloppende voorraadindicatie. Rond 12 uur 's middags een viertal producten besteld, en rond half 5 's middags reeds de bevestiging dat het pakket was verstuurd, met track&trace. Bij de post ging ook niks mis, dus de volgende dag al binnen. Een paar kleine puntjes ter verbetering: (1) bij de bestelling kun je nergens een bedrijfsnaam invullen, (2) de factuur voldoet niet helemaal aan de eisen van de belastingdienst (geen BTW nummer van de winkel). Desalniettemin ben ik tot nu toe zeer tevreden.

M. Vedder 25-07-2011

Het bestellen via de site gaat erg makkelijk en is duidelijk. Je krijgt een bevestigingsmail en weet wanneer het toestel wordt geleverd. Binnen 2 dagen hadden we het toestel al in ons bezit!!!

Xtrm2Rick 22-07-2011

Zeer snelle levering! ook goed ingepakt en aantrekkelijke prijskaartjes!

Zou er zo weer wat bestellen wanneer ik iets nodig zou hebben.

Over bereikbaarheid kan ik geen oordeel geven aangezien ik dit nog niet nodig heb gehad, alles verliep prima en vlot via de site.

willem071950 21-07-2011

Mijn derde camera van dit bedrijf,

Geweldig geholpen in de winkel en weer prima service
zonder er om te vragen wordt de camera perfect uitgelegd

hennesy 19-07-2011

Uitstekende advisering: men neemt alle tijd om de klant van dienst te zijn. De tevredenheid van de klant staat voorop. Bovendien is de prijs-kwaliteit verhouding erg goed, zoniet een van de beste van Nederland. Men heeft veel materiaal direct beschikbaar.

paulus1964 16-07-2011

Goede service en heldere persoonlijke uitleg. vakmanschap dus!!!

Ronderdijk 15-07-2011

Vandaag bestellen morgen in huis.
Slaat waar het opstaat.
Snel en goed.

BillyTheMailer 14-07-2011

Er zijn winkels die op hun website aangeven dat het artikel in voorraad is. In de praktijk blijkt dit dan vaak de voorraad bij de importeur te zijn, zodat er uiteindelijk altijd vertraging in de verzending ontstaat. Uit ervaring wijs geworden toch maar eerst even gebeld. En kijk bij de FOTOVAKMAN praten we over fysiek echt aanwezige voorraad. Dus.....de volgende dag alles keurig in huis.
Keurige aflevering en degelijk verpakt.

wwer 03-07-2011

De behandeling van de bestelling is heel goed en snel verlopen.Het betalen via ING bank overschrijven verliep ook snel.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de camera.
Duidelijk een groot verschil van beeld ten opzichte van mijn oude Sony MiniDV met bandjes.
After sales nog geen ervaring.

Sylvia100 29-06-2011

Tot nu toe niets anders dan lof over deze winkel, besteld en de volgende dag al in huis !!!! ook op mail wordt direct gereageerd.
Hier kom ik zeker terug en is van harte aan te bevelen.

IFIXIT 28-06-2011

Vrijdag om half vijf een lens besteld en zaterdag heb ik hem meteen ontvangen.
Uitstekende service voor een zeer goede prijs.

ga zo door....

Jetzi 23-06-2011

Zeer snelle levering van het product tegen scherpe prijs. Kom zeker terug voor volgende aankopen.

SvBrunschot 23-06-2011

Foto de Vakman kwam als goedkoopste uit de bus bij dit type camera. Ik was totaal niet bekend met deze winkel maar toch maar de bestelling geplaatst. En alles is heel netjes verlopen. Ik ben de eerst volgende werkdag gelijk gebeld omdat ik vergeten was mijn huisnummer door te geven. De dag daarna heb ik de spullen keurig netjes ontvangen.

BRamBo90 15-06-2011

Heel kort over deze winkel: internet prijzen met de meer dan uitstekende service van een winkel die te bezoeken is!

Het personeel denkt met je mee en beschikt over praktijk gerichte kennis die je bij andere aanbieders met goedkope internet prijzen niet krijgt.

Je krijgt hier naar mijn mening het beste van 2 werelden hoe onmogelijk dat ook klinkt.

Graag deel ik mijn persoonlijke uitgebreide ervaringen met jullie om goed te onderbouwen waarom ik deze winkel 4x een 10 hebben gegeven. Ik kom hier graag terug voor een volgende aankoop.

De eerste keer ging ik met mijn vader voor een telezoom objectief naar de winkel. Wij hadden een bepaald model in gedachten en waren vast beraden dat kopen. De mensen in de winkel denken mee met de klant vanuit eigen ervaring in de fotografie en dat zorgde ervoor dat wij met een product dat veel meer aan onze wensen voldeed de deur uit stapte.

Mijn 2de grote aankoop was de Canon EOS 7D met een 18-135mm kit lens. Deze heb ik via de website besteld en via Ideal betaald om zeker te zijn dat hij niet aan iemand anders werd verkocht. Binnen 5 minuten kreeg ik 4 e-mails: account aangemaakt, bestelling ontvangen, betaling ontvangen en daarna bestelling ligt klaar om af te halen en kon ik dus al de auto in stappen om naar Uden te rijden! Dat was nog eens snel.

In de winkel was het redelijke druk maar mijn camera lag netjes klaar met alle papieren en kon hem zo meenemen.

De man die mij geholpen had heeft mij nog het een en ander uitgelegd over op een goedkope manier met de zojuist gekochte kit lens macro foto’s te maken. Dit onder andere met ondersteuning van zijn eigen website waar hij liet zien wat het resultaat kon zijn als ik er een voorzet lens bij zou kopen.

Ondanks de drukte wordt er toch tijd voor jou als klant gemaakt en dat zorgt ervoor dat je graag weer terug komt in deze winkel. Het personeel heeft gewoon de kennis door hun eigen ervaringen in de fotografie waardoor je met een goed gevoel de deur uit gaat na je aankoop.

Daarnaast had ik gelijk een probleem met mijn Canon EOS 7D bij thuiskomst. Hij gaf bij 1 van mijn 3 geheugen kaartjen een error dat er iets mis was met de CF kaart. Om deze rede had ik contact gezocht of hun wisten wat het probleem kon zijn omdat de kaart in een andere camera wel werkte. Ondanks dat deze niet bij hen was aangekocht wilde zij mijn kaartje zonder enige kosten omruilen voor een zelfde kaart als extra service. Waar zie je dat nog?!

Al met al echt een geweldige winkel waar ik helemaal niets over te klagen heb. De winkel en zijn personeel straalt naar mij een en al goeds uit.

Rob van Berkel 11-06-2011

Ongelooflijk goede, professionele en snelle service. Klantgericht, goede motivatie, uitleg en informatie.
Prijs - kwaliteit optimaal, zeker gezien de ongelooflijk vele webwinkels die zeker minder scoren.
Tevens een pluspunt is dat deze winkel niet alleen digitaal is, maar ook fysiek.

willian1972 14-05-2011

Zeer goede service in deze winkel en de uitleg is zeer super ze nemen ook alle tijd voor je dat is echt geen probleem hier wat zeer zeker bij de mensen aanspreekt.als ik weer iets nieuws wil dan zal ik hier zeker naar terug gaan

M. van Bakel 18-04-2011

De snelle service van Foto de Vakman is helemaal top! Twee dagen voor ik met vakantie ging had mijn oude camera het helaas begeven en ik had echt geen tijd meer om de winkels af te lopen opzoek naar een nieuwe camera. Daarom ben ik op internet gaan speuren en kwam bij de webshop van Foto de Vakman uit en zag dat als ik voor 17:00 uur een bestelling zou plaatsen deze de volgende dag al in huis is!
Snel besteld, mooi op tijd binnen en ik ben met een gerust gevoel op vakantie gegaan.

Cor33 27-03-2011

Op 25 maart kocht ik de Nikon D90 bij Foto De Vakman in Uden. Thuis bleek dat er een dode pixel op de sensor zat. Op 26 maart ben ik teruggegaan naar de winkel met de camera (in de doos) en een paar foto's waarop de pixel duidelijk was te zien. Ik werd zeer vriendelijk geholpen en de camera, met doos, werd onmiddellijk omgewisseld voor een nieuwe doos die uit het magazijn werd gehaald. Uiteraard voldoet deze nieuwe D90 aan alle eisen die je aan een Nikon stelt: perfect.
Hulde aan Foto De Vakman voor de uitstekende service!

lpvmc 25-03-2011

Duidelijke site, snelle contactservice voor een vraagje-tussendoor, goede afwikkeling van mijn aankoop.

veerlekraj 25-03-2011

Vandaag besteld, morgen in huis: dat zijn ze goed nagekomen, zoals het hoort!
De lens was veilig verpakt en is heel aangekomen. Ik heb er nu veel plezier van.

Zephyr 25-03-2011

Overzichtelijke site; duidelijke info over de producten en prijzen. Daarnast bij mondelinge navraag primate woord gestaan door een medewerker.
Deze winkel is zeer aan te bevelen!

Mantonature 05-03-2011

Ik had eerst een Sigma 105 mm Macro besteld. Deze lens beviel me niet. Toen kon ik per direct de lens inruilen voor de Canon 100mm IS USM EF macro tegen een scherpe prijs. Top!

Hans Rijswijk 05-03-2011

Snel en lof voor de afhandeling van mijn bestelling!

Bart Jonkers 04-03-2011

Makkelijke website snelle levering
Goede informatie kortom helemaal top

Bart Jonkers 04-03-2011

Makkelijke website snelle levering
Goede informatie kortom helemaal top

H. Peters31 04-03-2011

Vandaag zat ik op de website fotodevakman.nl te zoeken naar camera’s
Maar ik kwam er niet uit wat is goed waar kan ik mee vooruit met zoveel keus
Word het er niet makkelijker op. Dus ik dacht ik bel even het telefoontje werd snel
En vriendelijk beantwoord de jongen aan de andere kant vroeg of ik in de gelegenheid was om langs te komen dat praat wat makkelijker en dan kon die me iets laten zien en ik kon wat camera’s in me handen houden.

Na een kort stukje rijden kwam ik in wijchen aan.
Met de beschrijving die ik via de telefoon had gekregen was de winkel snel gevonden
Ik werd vriendelijk begroet en goed geholpen de jongen die mij hielp had veel verstand van fotografie en de techniek nadat ik mijn wensen had verteld pakte hij er een camera bij en vertelde mij waarom die en niet een van de andere waar ik naar had gekeken.

Na nog wat mogelijk heden te hebben bekeken wat betreft uitbreiding en Objectieven voor de toekomst heb ik de camera gekocht en met alle benodigde accesoires waar ik via internet nooit aan had gedacht .

Daarna ben ik snel naar huis gegaan om de accu te laden en met de camera te gaan spelen.

na ongeveer een week zat ik met een aantal vragen
ik ben nog even binnengelopen in de winkel en vroeg meteen naar Bart de verkoper die mij vorige week had geholpen hij werd erbij gehaald en heeft mijn vragen perfect beantwoord en nog wat tips gegeven.

ik ben weer flink aan het proberen gegaan en het werkt allemaal goed ze weten echt waar ze over praten

helemaal tevreden,

H. Botens 03-03-2011

Samsung WB 600 uit de super voordelige Telegraaf actie gekocht in de zaak in Wijchen
De camera werd heel goed uitgelecht, een goed advies voor geheugen kaart en 3 jaar verzekering
En dat voor een camera waar niets aan word verdiend
Zeldzaam goed

Linda van de Ven 25-02-2011

Vorige week een Sigma lens gekocht bij fotodevakman. Ik werd heel goed geadviseerd over de verschillende lenzen die er zijn. Zeer goede service en scherp geprijsd!!

Yaeli 20-02-2011

Ik wilde deze camera al wat langer en na wat zoeken bleek deze bij Foto de Vakman de goedkoopste te zijn.
Ik had echter ook nog wat vragen dus heb ze eerst gebeld. Ik kreeg meteen iemand aan de telefoon, die duidelijk verstand van zaken had. Mijn vragen waren uitstekend beantwoord en omdat ik in de buurt woon, heb ik er voor gekozen om de camera op te halen. In de winkel nemen ze de tijd voor je, en leggen alles erg goed uit.Topprijs samen met een topservice gaan niet vaak samen, maar hier wel. Een aanrader dus!

Loek Knapen 13-02-2011

Juiste omschrijving en fabricaat is origineel voor een keurige prijs.

Paul van Uden 13-02-2011

Begin februari ben ik op zoek gegaan naar de Pentax WS 80 en kwam al snel op de website van Foto de Vakman omdat die de camera het goedkoopst aanbood.

Omdat ik nog een paar vragen had over de camera heb ik telefonisch contact opgenomen. Men heeft daar duidelijk verstand van fotografie en nam ook de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Zij beloofde mij dat ik de camera de volgende dag in huis zou hebben als ik bij hen zou bestellen.

Ik heb de camera via de website van Foto de Vakman besteld. Dat ging erg makkelijk, de website is erg duidelijk. Ik kon ook nog extra voordelig een tasje en kaartje erbij bestellen. De camera werd zoals beloofd de volgende dag keurig verpakt geleverd.

De volgende dag ontving ik nog een mailtje of dat ik de camera in goede staat had ontvangen, als ik vragen had kon ik die per mail of telefonisch aan hen stellen.

Niet alleen de goedkoopste, maar ook een prima service!

Lonke 23-01-2011

De website is iets trager dan ik gewend ben, maar de service die ik kreeg maakt dit allemaal weer goed.
Nadat ik de camera gekregen had, kreeg ik nog een mail met de vraag of alles duidelijk was. Ik heb toen gebeld en kreeg een leuke jongen aan de lijn die samen met mij door het menu van de camera liep en alles duidelijk uitlegde. Die gebruiksaanwijzing heb ik niet meer nodig. Helemaal top.

Oscar70 20-01-2011

Ik heb in eerste instantie een Sony nex5 gekocht voor n scherpe prijs, ben keurig geholpen en goed geadviseerd. Na 1 dag kwam ik erachter dat de camera foto/ maakt op 3:2 formaat en het bleek dat op mijn website nog enkel het oude formaat van 4:3 mogelijk was te plaatsen, foto de vakamn heb ik gebeld over dit probleem. Zij hebben op zaterdag maarliefst drie terug gebeld om te kijken of het probleem van het fotoformaat voor mij was op te lossen. Topservice dus! Na drie dagen heb ik de nex 5 die perfecte foto's maakte omgeruild bij foto de vakman voor een olympus pen 1 kit. Ze waren meer dan bereid om mij tegemoet te komen en opnieuw te adviseren ! Wederom n prima service en wederom een zeer scherpe prijs ! Dit kom je niet vaak tegen !