foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foto de Vakman.

foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Susan007 04-11-2013 In de winkel gekocht
Uden

De website is duidelijk en werkt goed. Ik kon het product dat ik zocht snel vinden en vervolgens was het plaatsen van een bestelling erg gemakkelijk. Binnen vijf minuten had ik een bestelling geplaatst en betaald!

Mijn gloednieuwe camera (Canon 70D) vertoonde alleen maar onscherpe beelden. Ik heb daarom per mail wat voorbeelden gestuurd. Binnen een uurtje werd ik teruggebeld en heb ik een lang telefoongesprek gehad met een medewerker. Toen de medewerker niet direct kon achterhalen wat het probleem was, kon ik diezelfde week nog in de winkel terecht. Het personeel is meer dan 1.5 uur bezig geweest om mijn camera te testen in hun lab. Verschillende andere lenzen en een andere camera met mijn lens werden getest. Uiteindelijk is de fout gevonden. Die bleek niet bij de camera te liggen, maar bij de lens. Ik ben zeer goed geholpen, na een kleine aanpassing in de camerainstellingen (AF microadjustment) zijn mijn foto's haarscherp!

Het assortiment is groot. Er liggen altijd veel spullen in de winkel, maar er kan nog veel meer besteld worden.

Ik zou de winkel zeer zeker aanbevelen aan een ander. De prijzen zijn goed en zeker concurrerend, maar ook de service is echt perfect! Ik ben blij dat er zo uitgebreid de tijd is genomen om mijn camera te testen.

+ Service + Vakkundig personeel + Concurrerende prijzen

leonbuys83 14-10-2013 In de winkel gekocht
Uden

Winkel ligt dicht in de buurt van mijn woonplaats. Parkeergelegenheid op 5 min. loopafstand. Ruime uitstalling van alle artikelen.

Had advies nodig betreffende een nieuwe telezoomobjectief, er werd zeer uitgebreid de tijd genomen om de voors en tegens van alle objectieven te bespreken. Ook mogelijkheid om objectief uit te proberen op eigen camera (wat bij een online winkel natuurlijk niet kan)

Assortiment is zeer uitgebreid. Zie je iets in de winkel niet liggen, vraag er dan even naar. Uit een laatje kwam opeens nog een verloopring tevoorschijn die ik nodig had.

Waarom onnodig naar de grote winkels in de Randstad rijden als je zo'n goede winkel in de buurt hebt zitten. Rekent goede prijzen en je bent zeker van een kwalitatief goed product.

Overall een hele fijne winkel om je fotografiespullen te kopen, ruim assortiment, zeer vakkundig personeel en goede prijzen.

een doorsnee Nederlander 11-10-2013 In de winkel gekocht
Uden

Duidelijk en overzichtelijk; werkt gemakkelijk.

Geen beroep behoeven te doen op de service van Foto de Vakman. Wel telefonisch om informatie verzocht.
Men nam alle tijd en was direct en duidelijk in de beantwoording.

Heb ook de winkel in Uden bezocht. Prima assortiment, bij voorbeeld ook in paraattassen en dus niet gehouden om elders te gaan shoppen.

Bijzonder plezierige ervaring. Men neemt de tijd voor je en is behulpzaam bij het demonstreren van de apparatuur.

Gezonde opvatting van concurerend werken. Niet defensief of opdringerig. Ging niet voor goedkoopste camera maar een soort all-in prijs-/kwaliteitverhouding ook op de door mij ingeschatte after-sale-service en de nabijheid van de fysieke winkel bij mijn woonplaats.

AnB 11-10-2013 In de winkel gekocht
Uden-Wijchen

Eerst via website alles bekijken en daarna uitleg in de winkel

Goede en duidelijke uitleg over de camera's. Vriendelijk personeel.

Goede en vriendelijke service. Goed assortiment.

hennypunter 10-10-2013 In de winkel gekocht
Wijchen

Kan persoonlijk in de winkel terecht

Persoonlijke uitleg stel ik zeer op prijs dan alleen een webwinkel

Men verricht goede service en uitleg

Prima service. Winkel is in de buurt en dat vind ik erg belangrijk. Omdat voor ouderen deze toestellen soms complex zijn kun je altijd met hulp bij hen terecht.

P-NL 09-10-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, telefonisch makkelijk te bereiken voor info, alle betaalmethoden (klein beetje jammer dat met creditcard kosten wordt berekend). Jammer dat ophalen bij Kialapunt niet mogelijk is, zou in mijn situatie handiger zijn.

Eigenlijk is de service meer dan top. Aardige medewerkers die je op/aanmerkingen serieus nemen en er wordt gelijk actie ondernomen om de klant te helpen.
Tot zover dus een 10.

Een 10 is in mijn ogen niet mogelijk, maar ligt er dicht tegenaan.

Ze komen alles na wat ze toezeggen en wat je zou mogen verwachten.

De prijzen zijn scherp en de hele besteldprocedure verliep vlot. Bovenal is de service heel goed.

aaschoorl 07-10-2013 Via de website gekocht

Bezorging is niet goed verlopen. Bezorgende partij heeft pakketje gewoon 6 huizen verderop afgegeven (zonder briefje van burenbezorging).

Behalve de foutieve bezorging (mag niet gebeuren) is het een prima site met een goed assortiment

pietachterberg 04-10-2013 In de winkel gekocht
Uden

Een goed gesorteerde winkel op niet te grote afstand.

Hoewel het duidelijk een drukke winkel is, neemt men alle tijd voor je en probeert zaken te verhelderen en alternatieven aan te dragen.

Ik was onder de indruk van het assortiment.

Een aanbeveling is op basis van voorgaande beoordeling logisch.

Goede service, uitgebreide keus en vakkundige bediening en hulp.

Petra4489 25-09-2013 In de winkel gekocht
Uden

Ben vandaag bij de vakman geweest en na een gesprek en uitleg van ongeveer een uur en drie kwartier de deur uit gegaan met een camera, objectieven enz. Bediening echt super en ook de prijs is zeer concurrent!! Over de service achteraf kan ik niks zeggen omdat ik er geen ervaring mee heb, maar ik denk en hoop dat ook dit voor elkaar is. Dus tot nu toe zeer tevreden en ik kan de winkel aan iedereen aanbevelen (koopt ook gewoon een Nederlandse uitvoering!).

Henri55 23-09-2013 In de winkel gekocht
Uden

Men hielp mij door zelfs apparatuur uit de eigen voorraad te pakken om "een fototas te passen"

Foto de Vakman heeft een zeer groot assortiment fototassen waar ik uit kon kiezen. Het aantal merken is niet groot, maar binnen de merken is het assortiment zeer breed!

Men doet veel moeite om je optimaal te helpen. En de prijzen zijn concurrerend!

Ik ben 'gewoon' naar de winkel gegaan, op zoek naar een tas waar mijn Canon 5D MkIII + 70-200 USM IS II inpast. Ik werd uitstekend geholpen en geadviseerd. Men deed ook extra moeite om boven in het magazijn wat extra tassen te halen om e.e.a. uit te proberen met camera en objectief uit het assortiment uit de zaak. Dat heb ik niet overal meegemaakt waar ik met dezelfde vraag binnenliep. Gevolg is wel dat ik inderdaad met een tas de winkel uitliep. Zij hadden overigens ook nog een scherpe prijs.....

harmbroers 03-09-2013 In de winkel gekocht
Uden

wij zijn gewoon in de winkel geweest om onze aankoop te doen.
wel op de site georiënteerd wat er allemaal is gewoon goed, duidelijk en overzichtelijk.

zeer goed en telefonisch goed bereikbaar.
Na het kopen van een fototoestel en afsluiten van de verzekering kregen we een brief van de verzekeringsmaatschappij dat de premie hoger was.
We hebben telefonisch contact gezocht en het verschil samen gedeeld.
Dat vind ik nou top!!!

ik beveel de fotovakman aan iedereen aan, vanwege hun liefde en kennis voor het vak, en de tijd die ze voor je over hebben 'ook al is het op koopavond harstikke druk'.

Gewoon in een woord super, wat een geweldige kennis van zaken hebben hun in huis. Vandaar gewoon een Top winkel in het mooie Uden

Marijn Vroegh 30-08-2013 In de winkel gekocht
Vestiging in Uden

Woon op 3 minuten fietsen van de winkel en is dus erg dichtbij en makkelijk te bereiken in de winkelstraat van Uden.

Er werd echt de tijd voor je genomen en de vragen die ik had werden goed en volledig uitgelegd.

Een ruime keuze aan camera's en allerhande accesoires.

Door mijn eerdere aankopen in deze winkel en goede service kom ik hier steeds terug.

Door de uitgebreide uitleg en de tijd die er voor je genomen word is dit voor mij de beste winkel waar ik voor een fotocamera of aanverwant product terecht kan. Raad deze winkel dan ook iedereen aan.

W. Thissen 28-08-2013 Via de website gekocht

Website is duidelijk en simpel

Bestelde product was niet wat ik zocht. Kon het eenvoudig retourneren en werd telefonisch prima geholpen.

Goed assortiment

Winkel maakte al met al een zeer betrouwbare indruk op me.

Adriepetra 25-08-2013 In de winkel gekocht
In Uden

We konden alles wat we nodig hadden kopen in deze winkel

Heel goede uitleg en advies

Voldoende keus

In hoge mate

Er was voldoende uitleg zonder enige tijdsdruk of gevoel van verplichting

Nicoledebaat 19-08-2013 In de winkel gekocht
Wijchen

Je wordt snel geholpen of er wordt aangegeven dat er zo iemand aankomt

Onze camera had schade aan de lens door onze eigen fout. Camara is netjes schoongemaakt. Hoefde alleen de materiaal kosten te betalen.. Prima service

AnneML 17-08-2013 In de winkel gekocht
Wijchen

De winkel is makkelijk te bereiken. Er is voldoende parkeerplaats vlakbij de winkel te vinden ( op nog geen minuut lopen).

Vriendelijke mensen. Je wordt snel geholpen. Ze zijn zeer deskundig.

Absoluut aan te raden om hier producten te kopen.

Goede deskundige hulp. Veel producten op voorraad. Vriendelijke werknemers.

Odette15 09-08-2013 Via de website gekocht

Had van te voren al mijn keuze bepaald en kwam vervolgens op deze site terecht als zijnde de goedkoopste aanbieder. Bestellen zelf gaat eenvoudig.

Ben bijzonder tevreden over de supersnelle levering.

Aangezien ik al wist wat ik wilde hebben, heb ik niet uitgebreid op deze site rondgekeken. Gezien de prijzen en snelle levering zou ik iemand wel aanbevelen om ook een kijkje bij deze winkel te nemen.

Tot op heden geen verdere ervaringen met deze winkel. Tot dusver geen aan- of opmerkingen.

WillemvanBeek 05-08-2013 Via de website gekocht

Snel te vinden

Aanvullende vragen 100% afgehandeld

Prima

Gemakkelijk, uitstekend assortiment, snel, goedkoop, prima service

Han Cramer 31-07-2013 Via de website gekocht

Hartelijk dank aan Michel die mij uitstekend heeft geholpen.
Ik had binnen 24 uur een flitser nodig in België en dankzij hem een goede super interessante keuze kunnen maken
Stuk goedkoper dan "grote" internet winkels en oop de koop toe 50€ cashback

Web winkel met zeer goede persoonlijke adviezen en hulp. Hier ben je geen "nummer"!!

Sorry ik kan niets negatiefs vinden

MediaCenterWorld 29-07-2013 In de winkel gekocht
Uden

In de fysieke winkel kan je uiteraard alles "live" bekijken en "vasthouden"

Uitgebreide uitleg en antwoord op al mijn vragen.

veel, heel veel op voorraad

Ik ben werkelijk keurig en heel uitgebreid geïnformeerd door de heer Peter Reuver bij het filiaal in Uden. Hij nam echt uitgebreid de tijd om mijn vragen te beantwoorden en zelfs op diverse punten werd extra uitleg en toelichting gegeven. Ook heb ik enkele adviezen gehad waar ik zelf nog niet eens aan gedacht had. Echt een 10 op alle vlakken voor zijn deskundigheid !

tomekyo 28-07-2013 Via de website gekocht

De vindbaarheid op google via de aangeboden producten is waar men nog even aan zou moeten werken, volgens mij.

Één van de producten in de "Cullmann Flexx Support set" die ik kocht is beschadigd gearriveerd. Ik heb een foto gemaakt en een mailtje gestuurd naar Foto de Vakman. Tot mijn verbazing werd ik binnen 10 minuten na het versturen door een medewerker opgebeld om te overleggen over de oplossing. Ik kan me geen betere service voorstellen.

Ik heb wel eens internet winkels gezien met uitgebreidere assortiment, toch kan je bij Foto De Vakman bijna alles vinden wat je nodig hebt.

Als ze hebben wat je zoekt zit je wat mijn betreft bij FotoDeVakman zeer goed.

janine.smetsers 28-07-2013 Via de website gekocht

duidelijke site, makkelijk te bestellen

de door mij bestelde bescherm filter voor mijn nieuwe lens was niet voorradig. Ik kreeg een ander (duurder) merk voor hetzelfde bedrag als de door mij bestelde filter. Zodoende was de lens MET filter op tijd binnen voordat we op vakantie waren!

zeer uitgebreid

Site is overzichtelijk. Bestellen is zeer eenvoudig. Je krijgt een mail zodat je je bestelling makkelijk kunt volgen. Lens werd snel geleverd, exact op de dag dat was beloofd. En dan ook met bovengenoemde service.

Marieke vd Akker 19-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site, had producten snel gevonden

Compleet en leverbaar

Zeker een goede webwinkel

steentjes28 19-07-2013 In de winkel gekocht
wijchen

Zeer goed deskundig advies en service, zeer fijn foto-apparaat wat aan alle verwachtingen voldoet en zelfs nog meer.

jackas 18-07-2013 In de winkel gekocht

AnkeP 16-07-2013 Via de website gekocht

De website van foto de vakman vind ik makkelijk en duidelijk er is veel keuze. De prijskwaliteitverhouding is heel goed, via kieskeurig kwam ik bij deze winkel terecht.

Fotograaf92 16-07-2013 Via de website gekocht

Een paar weken geleden de Panansonic lumix TZ40 gekocht. Hele fijne camera met veel functies! Nu was ineens het schermpje kapot dat dacht ik en ik begreep de wifi functie niet. Dus ik terug naar foto de vakman in uden. Wat bleek nu het beeldscherm was niet kapot het was een instelling. De aardige vrouw in de winkel heeft de wifi functie aan mij uitgelegd. Ik ben heel goed en uitgebreid geholpen mijn complimenten.

mirjampieck 16-07-2013 Via de website gekocht

prima geleverd binnen een dag. Goed verpakt. Goed geprijsd

Fellenoord 16-07-2013 In de winkel gekocht
Uden

Goed bereikbaar en duidelijke website.

Bij veel winkels geweest, maar hier hebben we echt top service gehad.

kroonhen 13-07-2013 In de winkel gekocht
Uden

Goed bereikbaar in centrum Uden. Ook duidelijke website.

Uitstekende service. Vragen per mail ook direct beantwoord. En voldoende vakkennis in de winkel.

Zowel voor amateur als prof, voldoende

Personeel weet waar ze het over hebben, goede service, nemen de tijd voor uitleg.

Gewoon goed!!!

Copyright 12-07-2013 In de winkel gekocht
Wijchen

Goed bereikbaar in het centrum van Wijchen. Gratis parkeren, blauwe zone.

Vakkundig en attent personeel. Ook als het druk is wordt je zo snel mogelijk geholpen en daarnaast neemt men alle tijd voor uitleg en informatie.

Ruim voldoende

Zie bij service

Defotomaker 12-07-2013 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar

Het personeel weet waar ze over praten,
En vertellen geen onzin.
Ze staan niet zomaar een verkoop praatje te houden.

Zo`n assortiment verwacht je niet in een plaats als Wijchen.

Je word gewoon prettig geholpen door gemotiveerde mensen met verstand van zaken.

MarcoAV1023 11-07-2013 In de winkel gekocht
Uden

Vind het prettig om in een winkel te zien wat je koopt. En op internet uit te zoeken wat er zoal is.

Was wat aan het twijfelen over de maat rugzak. Als mijn keuze niet goed was, kon ik hem zo omruilen/.

Heb de indruk dat het assortiment goed was. Werd in ieder geval lekker gemaaklt met een nieuw soort reisstatief

Een aanrader!

gideon1000 10-07-2013 Via de website gekocht

Echt makkelijk shop..toen ik niet wist welke lens ik nodig had heb ik ze gebeld. Ze hebben me geholpen met de keuze..Top!

Service is echt goed. Kom er al jaren en ook bij problemen proberen ze je te helpen..Geen mediamarkt gehalte. Deze jongens zijn gespecialiseerd..dat merk je met adviesgesprekken..

Voor mijn Canon wens is er echt heel veel voorhanden. Obejectieven in overvloed..Ze hebben ook een flink pro assortiment...dat vind ik normaal niet zo snel ergens anders. Vandaar dat ik ondanks het stukje rijden naar Foto de Vakman ga. Objectieven bestel ik meestal online..

Voor de professionals onder ons een aanrader..wil je goed advies dan zit je daar goed..Volgens mij is er ook genoeg voor starters..ik denk dat ze ook als starter de goede weg in sturen. De prijs vond ik zeer scherp.

De prijs was scherp en de service en advies vind ik top.

a3vandaal 05-07-2013 In de winkel gekocht
Uden

website is duidelijk, wel wat langzaam

zeer klantvriendelijk

voor mij groot

Een fijne echte winkel, met goede service en scherpe prijzen. Hoewel het er regelmatig best druk is; wordt er ruimschoots de tijd voor je genomen om je goed te informeren. Ze zijn vakkundig (en weet de ene het niet dan wordt er geen verkooppraatje opgehangen, maar wordt er een collega bij gehaald)!

luuk65 04-07-2013 In de winkel gekocht
Uden

Keurige afhandeling en geen moeilijkheden.

Goede service, veel vakkennis en uitstekend geholpen bij de aankoop van een nieuwe mijn nieuwe camera.

renzekuilman 04-07-2013 Via de website gekocht

Makkelijk uit te kiezen en te bestellen

binnen de aangegeven levertijd in huis

geen rommel maar degelijke apparatuur. En prima om weg te geven als cadeau. Mijn vader vond het een goede camera

prima internetwinkel

Het is een goede betrouwbare internetwinkel. Levert binnen de aangegeven levertijden. Heb nog geen problemen gehad met kapotte apparatuur.

Lonnekevdlocht 03-07-2013 In de winkel gekocht
Uden

Een geweldige uitleg gehad over de mogelijkheden over de camera. Kwam binnen voor een bepaald merk maar al snel bleek dat een andere camera nog beter bij me paste. Voor en nadelen gehoord en foto's mogen schieten. Uit eindelijk dol gelukkig en geslaagd !!

Verstand van het vak en de producten !!!

Alle tijd voor de klanten. Een goede uitleg, en op alle vragen een antwoord. Ik raad deze winkel bij iedereen aan voor de geweldige service die hier in Uden verleend wordt.

stefancavens 03-07-2013 Via de website gekocht

Prima service van fotodevakman.nl, bestelde camera werd snel en compleet thuisbezorgd. Verder zeer tevreden over de mogelijke functies en opties geleverd bij de camera.

snoyt 03-07-2013 Via de website gekocht

Prima, gewoon per internet bestelt.

Snelle goede levering van my spyder 4 pro. Goede informatie van hun stappen van het leveringstraject.

hansslegers 01-07-2013 In de winkel gekocht
uden

service van een winkel met prijzen van een webshop

2x lens geruild ivm gebrek. Dit was geen enkel probleem

alles wat een fotograaf nodig heeft

het is fijn om behalve reviews te lezen ook zelf het product te testen voor de koop.Er werken deskundige mensen in dit filiaal

service van een winkel met prijzen van een webshop. Was 2x behoorlijk druk in de winkel , daardoor wel redelijk lang moeten wachten. Dit kwam ook omdat de klanten als ze eenmaal aan de beurt waren, uitvoerig geholpen werden. Dat is dan ook wel weer prettig

Belhamel 30-06-2013 In de winkel gekocht
In Uden

We moeten er even voor rijden, maar er is nergens zo'n prima fotowinkel bij ons in de buurt met zo'n groot assortiment. Vandaar de 9, anders was het een 10

Zoals we hier geholpen zijn met niet werkende opladers kan ik me nergens anders voorstellen. Tot twee maal toe kreeg ik een (duurdere) nieuwe merklader als vervanger voor de niet werkende.

tot nu toe heb ik alles kunnen krijgen wat mijn hartje begeerde op fotogebied. Daarbij is de bediening heel prettig en wordt je heel persoonlijk en toch zakelijk geholpen

Voor ons is het de beste winkel in de regio, waar je ook met klachten vriendelijk geholpen wordt.

Lupatico 30-06-2013 In de winkel gekocht
Wijchen

Grote vakkundigheid, staan direct klaar voor de beste oplossing. Toen ik voor et eerst firmware upgrade moest doen en dat niet echt aandurfde stond fotodevakman meteen klaar om dat g-r-a-t-i-s voor me te doen. Ik kreeg er zelfs een zeer gedetailleerde handleiding bij zodat ik dat de volgende keer wel zou zo kunnen. KLASSE!

HighTea 28-06-2013 In de winkel gekocht
Uden

Lekker dichtbij! Dus met vragen kan ik altijd terecht.

Elke camera op voorraad waarin ik was geïnteresseerd

Zeer goede info over e.e.a.

Twijfelde tussen canon G1 en de compacte canon 100d spiegelreflex die super licht is, en veel meer mogelijkheden biedt, zeer goed door de medewerker geadviseerd, dus toch voor de laatste gekozen.

ellyenhenk 26-06-2013 In de winkel gekocht
Uden

niet via de website besteld maar rechtstreeks in winkel gekocht

Perfect geholpen! In een drukke winkel nam dhr. Broekhaus alle tijd voor advies bij onze aankoop van een Parasonic camcorder.

Genoeg keuze: 100% voldaan aan onze wensen

In hoge mate omdat wij persoonlijk advies nog altijd prefereren boven een aankoop in een webwinkel. Ook voor eventuele vragen over het product achteraf telt bij ons sterk mee.

Reeds beschreven!!!

guidovermeeren 21-06-2013

Klantvriendelijk, verstand van zaken, scherpe prijzen en groot assortiment op voorraad. Daar word ik blij van!

Kim van Boekel 18-06-2013

Goede service. Gister besteld en vandaag al in huis, zeer scherp geprijst

Mulia 17-06-2013

Hoe Foto "De Vakman" mijn dag heeft gered! 15 juni 2013 ben ik naar de vliegshow in Volkel geweest. Toen ik mijn fototoestel (Canon 5D) pakte, kwam ik achter dat ik mijn extra batterijen was vergeten. De batterijen in de toestel waren half vol en begin van de middag helemaal leeg. Ik baalde als een stekker en kon het niet bevatten dat ik zo dom was om zoiets te vergeten. Er stond “Canon stand” van foto "De Vakman" en ik vroeg of zij een batterij oplader hadden voor mijn camera, helaas was dit niet het geval. Wel stond mijn droomcamera “Canon 1Dx” met een 600 mm lens op statief. Ik vroeg brutaal of ik mijn geheugenkaart mocht plaatsen en foto’s maken. Tot mijn verbazing was het geen enkel probleem, als een kind zo gelukkig, kon ik toch foto’s maken van mijn favoriete gedeelte van de show “Red Arrows”. Mijn dag kon echt niet meer stuk, foto’s maken met mijn droomcamera en haarscherpe beelden met een Canon 600mm lens. Ik wil mijn dank uitspreken naar het personeel van Foto “De Vakman” voor het vertrouwen en het redden van mijn dag. Daarbij hebben zij ook nog ter plaatse een haarscherpe foto, geheel kosteloos voor mij uitgeprint. De foto hangt nu in mijn hobbykamer en dezelfde foto op mijn bureau blad geplaatst, dit heb ik aan jullie te danken. Wellicht is het voor jullie dagelijkse kost, maar dit wil wat zeggen over het bedrijf. Met vriendelijke groet, Mulia

jjidriesse 13-06-2013

Vandaag besteld, morgen netjes in huis, alles goed verpakt en prima service.

BTB63 10-06-2013

Website ziet er prima en overzichtelijk uit. Het gemak van online bekijken en vergelijken en in de winkel halen.

Service is prima. De verkoper weet waarover hij praat.Men heeft geduld en de tijd.

Breed assortiment, duidelijk opgesteld, veel keuze.

Vriendelijk en bekwaam personeel. Goede uitleg en service. Nemen de tijd voor de uitleg