fonq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over fonq.be.

fonq.be stelt zich voor

Fonq is hèt eigentijdse webwarenhuis met een uitgebreid assortiment actuele merkproducten op het gebied van wonen, koken, tuin, design, cadeaus en wellness. Naast een webwarenhuis hebben wij ook gespecialiseerde webwinkels, met veel bekende merken.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

2.8

• Slecht

Dries 29-05-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Zeer slechte service! 8 dagen geleden bestelde ik bij hen een grasmachine dat volgens de site op voorraad was en dus de volgende dag geleverd zou worden. Helaas heb ik nog steeds niets ontvangen. De klantendienst antwoord niet of zeer traag op mijn mails en als je hen belt geraak je niet verder dan een eindeloos wachtmuziekje. Probeer je het telefoonnummer in een mail van hun klantendienst, kom je in een showroom terecht waar ze je beloven dat ze je zeker terugbellen. Hun twee beloftes op hun website - snelle levering en goede service - lijken volgens mij maar loze beloftes!

guy callens 26-11-2016 Via de website gekocht

meneer

een heel goede ervaring
éérste maal en 100 % content over de goede en rappe afhandeling
dezelde avond al mail met hoe en wat en 's anderendaags al bezorg
zoals belooft

Pluspunten

• zoals belooft

Minpunten

Tony 17-09-2016 Via de website gekocht

Topsite

Dit is een zeer betrouwbare site om producten te bestellen. Had iets besteld dat na een 3 tal weken stuk ging, stuurde een mail en kreeg de volgende dag al een nieuw product. Van zo'n service kunnen velen nog leren.

Wodannes 10-11-2015 Via de website gekocht

enkele klikken op de knop en je bent gesteld

snelle levering

het mocht iets uitgebreider

Correcte levering en op elektro vaak een stuk goedkoper dan de concurrentie!

Voor je afrekent kan je best nog even googlen naar kortingscodes voor fonq, er zijn er doorgaans wel te vinden voor enkele %. 10€ besparen is toch altijd fijn

breynd0 09-07-2015 Via de website gekocht

transparant

snel én accuraat

ruim aanbod

tof winkelen in een betrouwbaar kader

snelle service, ruim aanbod, accurate afhandeling, transparante facturatie ... top

ricky V 24-05-2015 Via de website gekocht

super cool

perfect

mooi, design, voor ieder wat wils

zeker aanbevelen want er zal geen kritiek komen

mooi, degelijk, design, echt perfekt nuttig en praktisch

FRANCOP 13-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke bestelmodule

Vlotte afhandeling van bestelling

Globaal genomen zeer tevreden

Martine De Rouck 02-11-2014 Via de website gekocht

eenvoudig site om product te vinden

ben tevreden

snel en correcte levering

tuursch 29-10-2014 Via de website gekocht

geen enkele opmerking. Produkt voldoet en op tijd geleverd.

Mr francois 08-09-2014 Via de website gekocht

als de prijs goed zit , aanbevelen ja ..

Makkelijk te bestellen,betaalde met Pay pal denkelijk dan een vlugge afhandeling .Mijn vragen per mails werden beantwoord ...maar dit duurde toch 2-3 dagen .

monika1947 28-07-2014 Via de website gekocht

de website is zeer gebruiksvriendelijk opgebouwd.

Ik kreeg 2 dagen later mijn kookpan thuisbezorgd.

bepaalde pannen heb ik niet op de website gevonden.

als je iets nodig hebt : heel gemakkelijk te vinden !

Ik ben heel tevreden.

davedommel 15-07-2014 Via de website gekocht

1,3

Het bestellen en betalen ging heel gemakkelijk. Het ontvangen gaat gepaard met mailen, bellen, mailen, mailen. Domme vragen beantwoorden. En nog steeds niets krijgen.

Nog steeds aan t wachten op het product. Ook bij ons is het product teruggestuurd naar fonq. Ze zouden het opnieuw verzenden en nog steeds niets ontvangen.

Dacht eerst dat het betrouwbaar was na het lezen van reviews. Momenteel laten ze steken vallen.

petekke 12-06-2014 Via de website gekocht

alles verliep zeer vlot:bestelling,betaling en bezorging

rudy verhofstadt 12-06-2014 Via de website gekocht

niet naar de winkel hoven te gaan

thuis gebracht

voor iedereen wat wils

sommige zaken goedkoper en vooral het gemak dat het thuis word geleverd

goedkoper dan elders

smokeyrubber 14-05-2014 Via de website gekocht

Website is mooi gestructureerd en producten kan je er makkelijk terug vinden

Levering verloopt snel en alles netjes verpakt

ruime keuze aan kwaliteitsproducten aan een goede prijs

Tot hiertoe geen negatieve ervaring met deze winkel dus zeker een aanrader

mardesco 17-04-2014 Via de website gekocht

Nog nooit geen problemen ondervonden, met welkebestelling ook

Voor zowat alles dat ik zoek, kan ik bij Fonq terecht!

Ik ben een heel tevreden klant!

Patrick Van Bever 06-04-2014 Via de website gekocht

Goede en snelle levering . Goede handleiding. Gemakkelijk te monteren . Goede kwaliteit.

mercury2001 04-04-2014 Via de website gekocht

rekenen toch verzendkosten, 24,95€, aan ! Verzending zou alleen gratis zijn voor Nederland, ik bestel op een Belgische website !

redelijk uitgebreid

misleidende reclame: op hun website (.be) staat heel duidelijk gratis bezorging vanaf 50€. DIT IS NIET ZO! Zij rekenen mij 24,95 € aan voor een bestelling van 329€ !

letterveld 19-03-2014 Via de website gekocht

Stamatia 12-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, gemakkelijke navigatie, sorteren op categorie, product, prijs...

Snelle en correcte levering(stevige kartonnen doos met extra plastiek met lucht erin, zodat de lamp zelf niet te veel zou bewegen tijdens het vervoer).

Uitgebreid.

HanneSWG 12-03-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige website en eenvoudig bestellen

Snelle levering en goede communicatie

Zeer uitgebreid

Leuke webshop voor gadgets en dergelijke

Snelle service en een uitgebreid assortiment

Myriam Minne 05-03-2014 Via de website gekocht

De website is heel gebruiksvriendelijk en de procedure om te bestellen is dat ook.

De belofte van snelle levering werd 100% nagekomen.

Fonq heeft een uitgebreid assortiment.

Gezien mijn tevredenheid over zowel assortiment, service als gemak, zou ik Fonq zeker en vast aanbevelen aan mijn vriend(inn)en!

Fonq beantwoordt volledig aan wat je van een webwinkel mag verwachten: snel, veilig,... Kortom, een aanrader!

ebonybizart 05-03-2014 Via de website gekocht

Fonq heeft een heel ruim gamma en je kan heel snel zoeken op categorie of alfabetisch op merk. Daarnaast kan je ook nog eens op prijs gaan selecteren. Ook het bestelproces verliep vlot.

Ik was wel wat ontgoocheld van de aanlevering. Ik had een badhanddoek besteld en die hadden ze gewoon los in de doos "gezwierd". Gevolg, de handdoek was vuil. Ik weet dat je die toch eerst wast voor gebruik maar het getuigde van weinig zorg en respect voor het product, de manier waarop dit werd verpakt en verzonden.

proberen en ontdekken!

TineMoyaert 19-08-2013 Via de website gekocht

4,5

Product dat ik heb besteld is nooit toegekomen.

Product dat ik heb besteld is nooit toegekomen.

Product dat ik heb besteld is nooit toegekomen. Via het track & trace systeem zag ik dat het product terug naar Fonq werd gestuurd. Onmiddellijk heb ik Fonq gecontacteerd. Hierop gaven ze antwoord dat ze het product opnieuw zouden opsturen. Maar, opnieuw hetzelfde probleem, product is nooit toegekomen en gewoon naar hen teruggestuurd (kon ik volgen via track & trace). Omdat ik het beu was heb ik gevraagd het bedrag terug te storten. Dit zouden ze onmiddellijk in orde brengen, maar tot heden (1 maand later) nog steeds niks op de rekening terwijl Fonq zegt dit wel te hebben gedaan. Bovendien willen ze enkel het bedrag excl. btw terugbetalen en niet het volledig bedrag (die wij als klanten wel moeten betalen).

Byzas 08-05-2013

Correcte levering. Kreeg regelmatig een mail met de status van het product samen meteen volgnummer zodat ik altijd kon volgen waar het product zicht bevond. op de website stond direct leverbaar en binnen de 4 dagen stond hij te pronken op het terras.
geen klachten en geen commentaar.
Voor de website heb ik een 7 gegeven.. ik vond dat er niet genoeg specificaties van al de producten opstonden maar die heb ik dan wel gemakkelijk gevonden op andere sites..

RonaldBee 13-03-2013

3,2
Stofzuiger gekocht en onmiddellijk betaald. Deze was volgens de site in stock maar werd niet geleverd. Kreeg ook geen bericht waarom deze niet geleverd werd. Elke mail en / of telefoon die ik daarna stuurde kreeg ik wel antwoord op maar bleken altijd leugens te zijn i.v.m. de leveringsdatum. Uiteindelijk (na meer dan 2 maand) beslist om mijn geld terug te vragen maar ook dat kan men daar niet op tijd afhandelen. Ik heb nochtans de 30 dagen gewacht die in hun contract staan maar nog altijd geen geld terug gekregen.Spijtig dat ik voor sommige rubrieken geen 0 kan geven.

Carola06 24-06-2012

In mei een afdekhoes besteld. Levertijd 1 week. Na drie weken mail gestuurd: zou binnen enkele dagen worden geleverd. Na anderhalve week weer mail gestuurd. Nu zo zat dat ik bestelling heb geannuleerd. Ik heb de afdekhoes dus nooit ontvangen. Ik hoop wel dat ik mijn geld terug krijg. Op de site staat niet altijd even volledige informatie. Er is geen mogelijkheid tot statusinformatie via de site (misschien een aanrader?) en het vooraf betalen levert alleen een risico voor de koper op. Helaas één keer maar nooit weer.

Vander Mijnsbrugge JFO 13-04-2012

kleine vergissing bij bijbestelling; mocht verkeerde ( maar nuttige) item behouden! alles rechtgezet binnen de 24 uur! corrct en wat een service!!!!! en zo betrouwbaar. gefeliciteerd.

Jill001 03-04-2012

Snelle levering (vanuit België bleek dit maar drie dagen of zo), prima service. Als de gelegenheid zich voordoet bestel ik zeker nog via Fonq.

Kathleen bis 27-03-2012

Ik bestelde artikels voor de badkamer van voornamelijk gekende merken. Mooie keuze aan producten; ik hoop dat de collectie regelmatig wordt uitgebreid. Goede prijzen, goede leverings- en retour-voorwaarden. Vlot contact met de klantendienst.

Eddy Legein 26-03-2012

Zeer vlotte afhandeling online en twee dagen na de bestelling belde de postbode reeds aan mijn deur met het bestelde, proficiat

Paul-John 26-03-2012

Gemakkelijk te bestellen.
Vlot en snel geleverd.
Was degelijk verpakt.
M.a.w. alles ok!

Danny uit Belgie 25-03-2012

Website 9 omdat deze zéér duidelijk is
Bereikbaarheid 6 omdat men niet automatisch op fonq.be terecht komt.
Levering 8 omdat dit goed verlopen is.
After sales 10 omdat men onmiddellijk op alle vragen kon antwoorden.

dirkgg 23-03-2012

Website overzichtelijk. Vlotte levering. Goed te volgen via het internet. Geen meerprijs voor het gebruik van VISA.

Johan2310 22-03-2012

De bestelling werd zoals overeengekomen geleverd. Het toestel was in perfecte staat dank zij de goede verpakking.

svermassen 21-03-2012

Levering duurt veel te lang.
Verschillende producten zijn veel te duur t.o.v. de winkel.

Officiele reactie van Fonq.be 26-03-2012

Beste Sascha1978,

Wij vinden het vervelend dat uw ervaringen met fonq.be voor wat betreft de levering en aftersales slecht zijn. Als u mij uw ordernummer zou willen geven ga ik voor u na kijken waarom de levering langer heeft geduurd dan gebruikelijk. Ook zal ik graag van u horen wat u na uw aankoop (aftersales) niet als prettig heeft ervaren.

Ik hoor het graag van u.

Edo Beukinga - fonq.be