foka - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foka.

foka stelt zich voor

Foka , al meer dan 80 jaar dé specialist op het gebied van foto, audio en video. Wij bieden u een zeer uitgebreid assortiment foto artikelen, televisies en audio producten. Ook beschikken wij over zeer deskundig personeel dat u graag te woord staat. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht in onze winkel van ruim 1000 m²! Alles in onze winkel is extreem laag geprijsd, dus kom langs en overtuig uzelf!

Deze score is berekend op basis van 92 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arthur 16-12-2015 In de winkel gekocht
Admiraalitijdskade

Alles goed te overzien en erg verleidelijk lang rond te snuffelen of je iets kunt gebruiken als goed idee

Voor aankoop polaroid camera naar Foka,vlot aan de beurt zeer enthousiaste verkoper het toestel legde zo makkelijk aan ons uit we hebben de hele toelichting eigen niet meer nodig gehad. ook een andere vraag van ons op P.C gebied hielp hij ons uitstekend, nee we zijn heel tevreden en vlot geholpen eerlijk is eerlijk. we zijn niet voor niets een uur aan het reizen geweest.En een leuk toestel gekocht.

Mooi uitgebreidt assortiment

Goed over zichtelijk

marjo 16-12-2015 Via de website gekocht

Na het bestellen hadden we het product op de afgesproken dag (heel snel) in huis. Uitstekend verpakt.

het product dat wij gekocht hadden stond na een aantal dagen voor minder geld op de website van Foka. Er was maar 1 mailtje nodig en we kregen het gels dat we 'teveel' betaald hadden teruggestort.

uitstekende winkel. Betrouwbaar en goedkoop.

Theo 16-12-2015 Via de website gekocht

zeer duidelijke website

zeer snelle levering

goed assortiment

totale bestelling zeer vlot en goed geleverd

we komen zeker een andere keer op de website van de winkel terug

T J 16-12-2015 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke webshop, handig opgezet per merk

bestelling vlot afgerond

als ze het niet hebben is het er volgens mij gewoo niet ook niet ergens anders

breedste assortiment van alle aanbieders, groot bestelgemak

Karlllllllll 16-12-2015 Via de website gekocht

Goede, intuïtieve website, (bestel)fouten maken is hier uitgesloten.

Communicatie met Foka Superstore verloopt probleemloos, levertijd werd correct nagekomen en op de dag van levering werden wij goed op de hoogte gehouden betreffende de exacte tijd van aflevering.
De retourvoorwaarden lijken ("lijken" want geen gebruik van gemaakt) redelijk en niet vol te staan met uitzonderingen en aanvullende eisen, zoals bij vele andere leveranciers wel het geval is.

Het was even zoeken op internet naar dit model televisie, Foka was één van de weinigen die dit model onmiddellijk kon leveren, een ruim assortiment dus en de één na laagste prijs, de leverancier met de laagste prijs (slechts 2 Euro goedkoper dan Foka) kon niet direct leveren en bood ook geen aflevertijden-service.

Geen probleem bij het bestellen en de afhandeling (wat in mijn ervaring haast uniek is!), vriendelijke en hulpvaardige bezorger, het hele proces verliep exact zoals beloofd door Foka, geen enkele klacht van onze kant, enkel blije gezichten.

Een (web)winkel die probleemloos bestellen en uitstekende service biedt, daar blijven wij graag trouwe klant.

josua 16-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website met uitstekende zoekmogelijkheid. Alles wijst zichzelf.

Belofte van snelle levering volkomen waargemaakt.

De lens die ik zocht is geen alledaags artikel. Toch op voorraad en direct leverbaar

Vijftig jaar geleden kocht ik al in deze winkel. Tijden zijn veranderd, maar Foka is volledig met de tijd meegegaan.

Angeldarn 16-12-2015 Via de website gekocht

Ik kon duidelijk en snel vinden wat ik nodig had. Met duidelijke omschrijving erbij. De ene dag besteld andere dag binnen was ook echt waar! Ik was er hartstikke blij mee. Ook omdat ik wou kijken of de tas wel groot genoeg was kon ik met afterpay betalen.

De winkel is zijn levertijd nagekomen. Hartstikke goeie service. Was er heel blij mee

Foka heeft een ruim assortiment en het zal echt niet de laatste keer zijn dat ik daar iets bestel.

Foka is mijn nieuwe favoriete camera winkel! toppie

Kees 16-12-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen, ook mobiel. Voor 23.59 besteld de volgende werkdag in huis.

Product was niet in de juiste kleur voorradig, jammer want hierdoor werd het product niet dezelfde dag nog verzonden.
De juiste informatie/producten op de site zou dit probleem kunnen verhelpen, en het service level kunnen verhogen.

Ruim assortiment

Nette overzichtelijke winkel

Pracht apparaat met goede kwaliteit. Streamen via wifi verloopt niet vlekkeloos, ondanks het uitstekende bereik, echter het aansluiten met een vaste kabel verhelpt veel.

Joep 15-12-2015 Via de website gekocht

Goede prijs, direct besteld en betaald. Bestellen was gemakkelijk. Bevestiging volgde snel en order status werd netjes per mail verstuurd.

Levering werd i.v.m. formaat/gewicht van product uitbesteed aan Eletronic Logistics. Prima service.

Product dat ik zocht was bij Foka op voorraad en ook nog eens tegen een scherpe prijs.

Ik kan geen negatieve punten verzinnen.

alexh 15-12-2015 Via de website gekocht

Productinformatie was zeer duidelijk en gaf precies weer wat het product inhield. Het bestelproces verliep soepeltjes en de betaling was ook zo gepiept.

Gelukkig geen ervaring nog mee, maar op papier lijken alle service onderdelen goed georganiseerd te zijn.

Breedt assortiment en goede, concurerende prijzen.

Totaal geen nagatieve punten te bedenken. Ze doen precies wat ze beloven. Prima toch!

Bart 15-12-2015 In de winkel gekocht
Admiraliteitskade 8 Rotterdam.

Wij zijn naar de winkel gegaan en hebben gelijk gevonden wat wij zochten.

De winkel was goed bereikbaar en wat wij zochten konden wij gelijk meenemen.

Wat wij zochten was op voorraad, wat betreft de prijs waren zij het goedkoopst, we hadden op internet gekeken maar nergens was onze Samsung tv goedkoper

Prima geholpen door verkoper Herman. Alles duidelijk uitgelegd. Heeft ons ook nog geholpen met het in de auto zetten van de tv.

Volgende keer weer naar Foka.

gpp 15-12-2015 In de winkel gekocht
admiraliteitskade Rotterdam

Het gemak bestaat er uit dat, na even rustig rondkijken, er een zeer deskundig verkoper alles. maar dan ook alles over het aan te schaffen product komt vertellen, en meer!

Zie de beoordeling bij gemak, de service is dat er meer en dan ook veel meer vertelt wordt dan gevraagd. het is niet zo maar even wat inpakken en wegwezen, maar het gaat bij foka om dat er iemand tevreden de deur uit gaat.

Veel, en dan bedoel ik echt veel zowel op nieuw als occasion gebied. Tevens ruim voldoende benodigdheden op fotogebied

zie de beoordelingen hierboven en dan heb ik het nog niet over de vriendelijkheid gehad van betreffende verkoper en zijn collega's op het moment dat ik in de winkel was

Gewoon lekker zo doorgaan, dit vergroot de klandizie, maar ook de mond op mond reclame

meneerlex 15-12-2015 Via de website gekocht

Groot aanbod met goede prijzen op een overzichtelijke website

Snelle en deskundige reactie bij problemen.

sjaak van dijk 14-12-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk. Vooral de suggestie voor package met sd-kaart, accu en tas bespaarde een hoop geld.

Via chat voorafgaand aan bestelling direct goed geholpen.
Na ontvangst producten had ik nog een vraag over Cash Back. Deze werd direct goed beantwoord.

Erik 14-12-2015 Via de website gekocht

Simpele en to the point webshop

TV netjes op afspraak gratis thuisbezorgd

Voldoende / was op zoek naar TV / gevonden

Overzichtelijk, to the point, snel bestelproces en gratis levering. Wat wil je nog meer?

Vogel 14-12-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site erg gebruiksvriendelijk

Goede service, de bestelling was de volgende dag al in huis!

Ruime keuze en voor ieders wat wils. Ben nog niets tegengekomen wat ik mis in het assortiment

Super winkel zowel online als in Rotterdam zelf. Service en alles is top.

Top product, stond bij de occasion dat er lichte gebruikerssporen op zitten maar deze nog niet kunnen vinden. Lens ziet er perfect uit en werkt perfect.

Ruben Frerejean 14-12-2015 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site, snelle reactie op mijn vraag en goed advies voor de aankoop van het product

Goed advies voor het filter dat ik kocht, snelle levering, binnen de aangegeven tijd

Veel verschillende keuzes besckikbaar

Top service levering en nette prijzen van de producten

Jan van den Munckhof 14-12-2015 Via de website gekocht

Super eenvoudige registratieprocedure. Binnen vijf minuten geregistreerd, besteld en betaald.

Op zondag een camera besteld en op maandag al geleverd!

Heb mijn Sony A6000 camera hier besteld omdat Foka met een verschil van €50 de goedkoopste webshop was. Zondagavond besteld en op maandag al in huis! Daar word ik vrolijk van!

Goedkoop en supersnelle levering!

Erik 14-12-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige en duidelijke website. Erg overzichterlijk, en geen verborgen teksten.

Even gebeld naar de winkel ivm Outlet product.
Werd direct netjes geholpen, en voorzien van een duidelijk antwoord. Geen afraffel praktijken.

Kan op speaker gebied wellicht iets uitgebreider.

Duidelijke website, vriendelijk personeel, overzichtelijk en nette prijzen. Maandag avond besteld, en dinsdagmorgen bezorgd op afwijkend adres! zo hoort het!

Maaike 14-12-2015 Via de website gekocht

De site is heel overzichtelijk. Ik zocht een set van Harman Kardon en kon zo op merk alles overzichtelijk vinden.

In eerste instantie lukte het mij niet om de bestelling te plaatsen. Na gebeld te hebben met Foka is dit zo uitgelegd dat ik direct kon bestellen en afrekenen. De volgende avond konden we de set aansluiten!

Erg ruim assortiment!

Ik beveel deze winkel zeker aan. Wij hebben gebruik kunnen maken van een zeer goede aanbieding. Zo zie je ze bijna nergens! Daarnaast het gemak, service en snelheid!

Crowfield 14-12-2015 In de winkel gekocht
rotterdam

overzichtelijk en door het nummertjes systeem kan je alvast rustig rond kijken en hoef je niet in de gaten te houden of er niet iemand voor zijn beurt gaat. Ze wordt netjes door de aanwezige schermen geattendeerd op je beurt

had interesse in een teleconverter. Had aangegeven welke ik interessant vond. de medewerker nam er meerdere mee en vertelde netjes het verschil van de getoonde exemplaren en legde ook het effect uit op het gebruik er van

diverse merken aanwezig, dus uitgebreidde vergelijking mogelijk

gezien genoemde ervaring met bovengenoemde onderdelen ben ik zeer tevreden en beveel ik deze winkel aan om naar toe te gaan bij aanschaf van fotocamera en gerelateerde accessoires

Jon 13-12-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig account aangemaakt en veel verschillende betaalmogelijkheden.

Snelle complete levering.

Ik twijfelde tussen een aantal midellen en op de site van foka waren ze allemaal te vergelijken met duidelijke product informatie. Daarnaast was Foka de goedkoopste voor al deze producten op kieskeurig.

Goede snelle service, keurige op de hoogte gehouden en tracking nummer gekregen van postnl toen de verzending verstuurd is.

KGB85 13-12-2015 In de winkel gekocht
Rotterdam

winkel is goed bereikbaar, zowel online als in de stad. veel informatie op de site wat betreft de productspecificaties. Eenmaal in de winkel, moet je een nummertje trekken, maar je ziet direct hoeveel wachtenden er nog voor je zijn, dus goed in te schatten hoe lang de wachttijd is.

Service was ik zeer over te spreken. Vriendelijk, geduldig en verstand van zaken. Verkoop eindigde pas toen de televisie in de auto lag, want er werd zelfs geholpen bij het naar de auto dragen. Helemaal top!

Ik kocht een televisie en foka heeft niet het meest uitgebreide assortiment wat er te vinden is op gebied van TV's en audio. De kwaliteit is echter wel zeer hoog en prijzen zijn zeer concurrerend.

zeker aan te raden vanwege de uitstekende service (in de winkel, online heb ik niet ervaren), de producten die ze hebben en de prijzen.

m.tenhoor2 13-12-2015 In de winkel gekocht
Rotterdam

Zowel op site als in de winkel alles goed te vinden.

Ik had een home cinema set laten reserveren via internet. Eenmaal in de winkel ik direct geholpen en stond alles gereed om mee te nemen. Vriendelijke verkoper.

Ruime sortering zeker wat betreft fotografie en lenzen.

Goed te vinden in Rotterdam, ruimte om te parkeren (betaald) en het gemak van online reserveren.

Robert 13-12-2015 Via de website gekocht

Heldere website. Het product kon simpel worden gevonden en besteld.

Inderdaad levering volgende dag

ruim assortiment met goed prijsniveau

Van Daal 13-12-2015 In de winkel gekocht
Foka Admiraliteitsstraat Rotterdam

Afgelopen zaterdagmiddag was ik in de winkel voor aanschaf van een camera. Duurde vrij lang voordat ik geholpen werd. Het was vrij druk, maar gelukkig zag een medewerker van de afdeling televisie dat het druk was en sprong bij.

Zeer uitgebreide, eerlijke informatie gekregen. Medewerker nam volledig de tijd om mij te helpen en liet zich niet afleiden door de drukte om zich heen. Ik voelde me in goede handen.

Veel keus in verschillende prijsklassen.

Goed advies, men neemt ruim de tijd voor je en prijzen zijn normaal.

Zaterdagmiddag is het druk in de winkel, maar veel personeel dus redelijk snel geholpen. Leuk dat er demonstraties gegeven worden in de winkel.

mieke 13-12-2015 In de winkel gekocht
Rotterdam honingerdijk

overzichtelijke winkel

priam personeel, denk mee en is behulpzaam

is voldoende gesorteerd niet teveel zodat er geen overzicht meer is

zie boven

het personeel is uitermate vriendelijk en klantgericht

Joyce dvs 12-12-2015 Via de website gekocht

over het algemeen vriendelijke service, en producten in voorraad

het is over het algemeen goed, met 1 uitzondering na

alles aanwezig

jammer dat parkeermogelijkheden soms matig is

johan 12-12-2015 Via de website gekocht

erg overzichtelijk.makkelijk alles te vinden wat je zoekt.
Dus,zó klaar.

garantie op je artikel,snel geholpen,snel geleverd en kan je het niet vinden wordt je geholpen, wat wil je nog meer.

Bijna alle soorten artikelen aanwezig tegen een aantrekkelijke concurrerende prijs. zelfs voor mij was hij
voordeliger.

goede kwaliteit, snelle levering, concurrerende prijzen.

Wat meer reclame in het noorden des lands zou niet misstaan.

Collin 12-12-2015 Via de website gekocht

bestelling wordt anno 2015 afgerond. Helder en snel.
23.50 besteld en inderdaad de dag erna binnen.

als ik iets op internet zoek, staat foka vaak bij de goedkopere aanbieders. Als ik verder de site bekijk een meer dan ruim assortiment.

geen klachten, geen reden om hier niet te bestellen.

Xk33Z 12-12-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Bestelling is binnen een paar minuten geplaatst.

Met regelmaat ontvang je een status update van je bestelling. Snelle levering

Ruim assortiment. De laagste prijs op internet

J W Smelt 12-12-2015 Via de website gekocht

De site is duidelijk en informatief en brengt je via een paar korte stappen bij de aankoop, die daarnaast ook nog eens sterk lager geprijsd is dan de concurrentie.

Foka doet wat het beloofd, zelfs in drukke decemberdagen. Levertijd keurig nagekomen.

Voldoende keus uit groot assortiment

Zal bij een volgende aankoop zeker Foka overwegen.

sierram 12-12-2015 Via de website gekocht

Website duidelijk, en vooringevulde gegevens beschikbaar na eerdere bestelling

Ruilen of retour snel geregeld. Netjes verpakt, en verzonden via post.nl

Heb er al meerdere bestellingen gedaan, nooit een teleurstelling gehad

Alex 12-12-2015 Via de website gekocht

Super duidelijke website

Voor 23.00 uur besteld is inderdaad de volgende dag geleverd. Tracking van het pakket is standaard mogelijk. Je wordt via mail op de hoogte gehouden van de voortgang

Mooi assortiment aanwezig, op sommige punten zou dit nog uitgebreid kunnen worden

Heb niet alleen on-line gekocht maar heb ook de winkel bezocht en aankopen gedaan. Je wordt er zeer goed geholpen, klantvriendelijke en uitstekende uitleg.

Ik kan FOKA iedereen aanbevelen.

Martijn 12-12-2015 In de winkel gekocht
Rotterdam

De lens was in voorraad, dus ik kon hem gelijk meenemen.

Het is een echte winkel, niet zomaar een webwinkel, en genoeg werknemers om te helpen.

Mijn lens was in voorraad en je kunt ook veel andere producten bekijken en proberen.

In het algemeen erg prettig en vriendelijk.

Rens 11-12-2015 Via de website gekocht

Erg fijne website met gemakkelijke knoppen, tevens mogelijkheid om gewenste bezorgdatum af te spreken! Ideaal!

Levering vond ook netjes plaats op gewenste dag en tijd, en alles was compleet en netjes en goed verpakt!

Zeer uitgebreid

Wat mij betreft een topwinkel!

Maarten_S_1979 11-12-2015 Via de website gekocht

Makkelijke, overzichtelijke website.
Product was zo besteld

Snelle levering :-)

Ze hebben (bijna) alles

Rogi 11-12-2015 Via de website gekocht

Supersnelle levering en goedkoper dan de concurrent!

Gemaild met een vraag en vrijwel direct antwoord

Gerrit 11-12-2015 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke website en de prijzen zijn duidelijk vermeld het winkelt gewoon prettig.

zeer snelle levering en zeer netjes verpakt en je wordt heel goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

volop en ruim voldoende keuze in inder apparatuur.

ik had er nog nooit van gehoord maar door toevallig surven kwam ik uit bij Foka en daar stond mijn product die ik zocht, en ook nog in de aanbieding.

Markus 11-12-2015 Via de website gekocht

Foka had precies wat ik zocht, voor een hele goeie prijs, 's avonds om kwart voor 12 besteld en de volgende dag had ik het al in huis. Met 1 klik. Top.

Razendsnel en goed.

Heel veel toys voor boys. Van meetzoekercamera tot en met platenspeler. Wat wil je nog meer?

Uitmuntend adres, kan niet anders zeggen.

RuudW 11-12-2015 Via de website gekocht

Hele mooie en overzichtelijke website

heel snelle levering binnen 24 uur in huis.

Groot assortiment

Goed en goedkoop

AJ 10-12-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke winkel, goed bereikbaar

Vlotte aflevering na bestellen.

Voldoende keuze zonder te veel aanbod

Bernardo 10-12-2015 Via de website gekocht

Heldere en duidelijke website, met zeer nette productpagina. Belangrijke gegevens zoals voorraad, levertijd en prijs op een zichtbare plek zonder poespas.

Bestelprocedure is ook prima in orde!

Netjes geleverd volgens de opgegeven levertijd, alleen geen bezorging lectronic Logistics, maar gewoon door PostNL. Dat is goedgekomen, alleen wel een beetje riskant lijkt voor zon grote TV.

Ik kom hier via Tweakers, dus echt het assortiment op de website heb ik in eerste instantie niet bekeken. Ziet er wel netjes en goed ingedeeld uit. Groot assortiment, vooral op camera gebied.

Gewoon de zaken goed voor elkaar!

Joy Goessens 10-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht van de webshop

Duidelijke communicatie en snelle levering

uitgebreid assortiment, voor ieder wat wils.

Goede duidelijke winkel met snelle levering en scherpe prijzen.

erikvk 10-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website. Duidelijke betalingsopties.

Snel en duidelijke reactie.

GeflapteAppel 10-12-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, goed gekozen hoofdcategorieen. Tevens handig dat alle (cashback) acties op een aparte pagina bijgehouden worden. Niets aan te merken op het bestelproces.

Even telefonisch contact gehad mbt inruil actie speakers. Ben prettig te woord gestaan.

Het assortiment lijkt dik op orde

Website wekt een goede indruk en er lijkt de juiste aandacht besteed to worden aan productinformatie. Bestelproces was duidelijk en aflevering ging zoals aangegeven. Niets op aan te merken.

Ron 10-12-2015 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

alles kan: reserveren, afhalen of bezorgen (tegen laag tarief)

uitgebreide uitleg in de winkel en vervolgens uitstekende hulp bij het inladen

Harrie6 09-12-2015 Via de website gekocht

Bestelproces is gemakkelijk en snel

Voor de daadwerkelijke bestelling nog even met de klantenservice gebeld. Snelle, vriendelijke en kundige afhandeling van mijn vragen.

Kan altijd uitgebreider, maar is ruim voldoende

Goed, uitgebreid aanbod, prima klantenservice en bestelproces en goede prijs.

PV. 09-12-2015 Via de website gekocht

Bij het zoeken op productnaam komt Foka er direct uit met een prima prijs.

Binnen een paar seconden is de bestelling rond.

Tot nu toe nooit tevergeefs bij Foka gezocht.

Qua prijs/kwaliteit en levering een voorbeeld voor alle webstores.

Opnieuw zeer enthousiast over de levering en de snelheid ervan.

Hifi-man 09-12-2015 Via de website gekocht

Heb een Onkyo verster aangeschaft via de site. Dit zou een demo model zijn geweest, echter was deze werkelijk in nieuwstaat! Geen verzendkosten en mijn bestelling snel in huis.

Zeer snelle levering en duidelijke bestel procedure.

Het assortiment kan niet groot genoeg zijn natuurlijk. Maar dit is ruim schoots voldoende. Vind persoonlijk de outlet producte erg interessan.

Het kan een 10 zijn als er meer product uitleg en specs bij producten staan. Eventueel wat meer foto's bij producten zou ook fijn zijn.