foka - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foka.

foka stelt zich voor

Foka , al meer dan 80 jaar dé specialist op het gebied van foto, audio en video. Wij bieden u een zeer uitgebreid assortiment foto artikelen, televisies en audio producten. Ook beschikken wij over zeer deskundig personeel dat u graag te woord staat. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht in onze winkel van ruim 1000 m²! Alles in onze winkel is extreem laag geprijsd, dus kom langs en overtuig uzelf!

Deze score is berekend op basis van 1280 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Ronald 20-08-2018 In de winkel gekocht

Goede service en garantie

2 jaar geleden een nieuwe OLED tv gekocht bij Foka , nu een klein probleempje met de tv wat niet eenvoudig op te lossen was , als compensatie laatste nieuwe OLED tv gekregen met 5 jaar garantie 👍👍👍

Peter 20-08-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service Foka superstore Rotterdam

De Rotterdam Foka superstore heeft naast een gebruikersvriendelijk website een mooie winkel met een uitgebreid assortiment. Wij werden geholpen door een zakenkundige verkoper die alle tijd voor ons nam om de verschillende tv opties te laten zien en ervaren. Hierdoor hebben uiteindelijk een juiste keuze kunnen maken voor een tv die het beste past bij onze persoonlijke behoefte.

Jason 20-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Snelle en duidelijke service!!

Onze tv op de slaapkamer was defect (40” Sony ) twijfelde om deze te repareren, ik kwam toen op de site van Foka met zoveel aanbiedingen dat ik de volgende dag langs ben gegaan.

Aangekomen en geholpen door Gino, ik stond binnen 15 min buiten met een 43” Philips voor een super scherpe prijs!

Goede advies want hij gaf aan doordat de prijs zo scherp is deze geen smart tv is. Aangegeven dat ik op de slaapkamers met Apple tv werkt gaf hij aan dat dit dan de beste en goedkoopste keus is.

Al met al.... snel, goed en betrouwbaar winkelen bij Foka!

Jack 20-08-2018 Via de website gekocht

binnen 12 uur in huis !

Ze zijn zeer scherp in prijs voor kwaliteit's producten en een zeer snelle aflevering. van Rotterdam naar Scheveningen

willem 19-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

deskundig advies en een goede prijs

Voor foto en tv producten ga ik graag naar FOKA vanwege het brede assortiment en de deskundige advisering. Dit keer zocht ik een nieuwe 4K led tv en na enig huiswerk, wat ik altijd doe voor een grote aankoop, kwam ik weer terecht bij FOKA. Ben daar prima geholpen en koos uiteindelijk voor een mooie (aanbiedings) prijs een Sony TV.
Prima winkel, eerlijk advies.

Jeroen 19-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Vakkundig en snel geholpen.

Nette winkel met voldoende artikelen in het assortiment. Klantvriendelijk personeel welke ook nog met je meeloopt om de aangekochte spullen in de auto te krijgen.

Jerry van Rekom 19-08-2018 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Rustig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe camera. Goede voorbereiding van de klant is makkelijker, maar dan nog krijg je goede adviezen.

G.Klück 18-08-2018 In de winkel gekocht
Admiraliteitsstraat 8 Rotterdam

Sfeervolle zaak met prettige bediening

Ik ben al menig jaar klant bij Foto Foka. En tot volle tevredenheid. Nog deze week (15 augustus 2018) bezocht ik de winkel in verband met pech met een fototoestel. De bediening nam alle tijd om de klacht te herkennen en gaf desgevraagd een prima advies. In dit verband ging het om de afweging reparatie of nieuwkoop. Ik meende nog binnen de garantietermijn te zitten, maar kon terzake de papieren niet meer terug vinden. Mocht ik de papieren terugvinden en ik zou op 15/8’18 inderdaad nog binnen de garantietermijn verkeren dan zou daar niet moeilijk over worden gedaan ingeval het op een dag aankwam. Vandaag 18/8’18 ben ik terug geweest. Ik kon de papieren niet terugvinden. Desgevraagd is het klantenbestand nagekeken en wat bleek (o,o, wat gaat de tijd snel) ik had mijn toestel op 10 augustus 20….15 gekocht. Dus de garantie was duidelijk verstreken.. Ik heb een nieuw toestel gekocht en werd prima geholpen. Ik kan weer lekker verder met mijn hobby.

Ronald 17-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam admiraliteitskade.

Echte knowhow en oplossingsgericht

Mijn oude receiver voldeed niet aan mijn verwachtingen en kwam via de website van foka bij de Marantz SR5012.
Na mijn uitleg met de problematiek van mijn werkende receiver werd deze mij aangeraden. Ik had mijn oude receiver meegenomen en kon hem inruilen.
Ik kreeg een nette inruilprijs er voor terug.
De verkoper had ook echt verstand van audio en heeft mij prima geholpen.
Mocht ik weer aan andere apparatuur toe zijn, is Foka mijn enige stop.

R. 17-08-2018 Via de website gekocht

Goedkoop, snel en netjes afgeleverd

Bij Foka gekocht omdat de Samsung UE50MU6100 daar het goedkoopst is. Snelle en nette aflevering. Goede informatie over de bezorgtijden.

Jeroen H 16-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Zeer goed geholpen en snelle service.

Zeer goed geïnformeerd personeel die mij veel kon vertellen over de producten in hun mooie winkel. En tevens heerlijke koffie automaat aanwezig!

Jan Lelieveld 15-08-2018 In de winkel gekocht
Admiraliteitskade

Fijn geholpen

Deskundige uitleg Goede hulp bij keuze van de Sony televisie
Geduldig bij onze vragen. Kortom heel goed geholpen

Ernst 14-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Sowieso de beste prijs voor mijn LG oled tv! Levertijd een dag! Kortom goede ervaring met Foka en mij 'zien' ze daar zeker nog terug!

Niels 14-08-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs garantie!

Door een groot aantal bestellingen was de tv die ik had besteld niet meer leverbaar. Foka bood mij een alternatief (nieuwe model). Deze kostte 80 euro meer (479,-), maar ik zou dan een korting krijgen van 19 euro.

Na enig speurwerk op internet vond ik een concurrent die de tv standaard voor 465 aanbood. Mijn brutale vraag was dan ook of daar de 19 euro korting vanaf kon gaan. En na intern overleg kreeg ik zelfs nog iets meer korting. TOP! Dikke 10 voor de laagste prijsgarantie van FOKA!

browneye 13-08-2018 Via de website gekocht

De juiste informatie verkregen

Telefonisch goede informatie verkregen en 's middags gelijk de TV op de website besteld. De volgende dag in uitstekende staat ontvangen via koeriersdienst, zoals beloofd en precies op tijd. Naast de goede prijs ook nog 5 jaar garantie op de TV!

Maup en Marga 13-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

prima en deskundig geholpen!

wij hadden via de website al heel lang de Nikon D3400 combideal in de gaten gehouden totdat prijs enigszins zou zakken en er aanvullende interessante acties zouden komen. Van de camera niets dan goeds gelezen op diverse sites, dus die keuze was snel gemaakt. En ja hoor, geduld loont! hele mooie Foto Mania actie waarbij euro 30 te verdienen was op accessoires, 5 jaar totale fabrieksgarantie (ipv 2 jaar) dmv schrijven van review, uitstekende voorlichting in de Rotterdam winkel door Vincent, waarbij wij complimenten kregen dat "huiswerk" goed gedaan was! met de camera nog niet veel ervaring maar de reeds gemaakte foto's zijn heel mooi! complimenten voor FOKA en Nikon!!
Maup en Marga, Vlaardingen.

Jop 11-08-2018 In de winkel gekocht
FOKA Rotterdam

Ging alleen voor info maar wel een OLED TV gekocht.

Wat een geweldige medewerker. Duidelijk informatief en zeer ter zake deskundig. Alle medewerking die een klant zich maar kan bedenken.

DW Hogeslag 11-08-2018 Via de website gekocht

Ga zo door

Mooie aanbieding echt scherpe prijzen en goed en snel geleverd heb er elke dag plezier van en kan het iedereen aanraden hier te bestellen

Reinoud 10-08-2018 In de winkel gekocht

Wat een nep

Volgens de website was een Samsung TV die in de aanbieding was op voorraad in Rotterdam. Gereserveerd, bevestigingsmail ontvangen. Bleek de TV er niet (meer) te zijn en ook niet meer te komen. Geen enkel excuus. Zeer slechte service.

Niels 14-08-2018

Vervelend, wellicht even mijn review lezen (de nieuwste bovenaan). Ze hebben me zeer goed geholpen met een alternatief. Dus wellicht even telefonisch contact opnemen. :) Succes!

Eelko 10-08-2018 Via de website gekocht

Verkkerd geleverd maar naar tevredenheid opgelost.

De webshop geeft duidelijke specificaties bij de producten, een link naar de handleiding en de voorraad. Bestellen gaat erg makkelijk. Helaas kreeg ik het verkeerde product, een net iets ander type. Deze voldeed echter ook maar was goedkoper. Op de e-mail werd binnen 24 uur gereageerd met een passende oplossing. Het prijsverschil kreeg ik binnen enkele dagen netjes teruggestort.

Jochy 10-08-2018 In de winkel gekocht

Prima

Toen ik de winkel instapte wist ik al waar ik voor kwam. Ik had dus geen voorlichting nodig. De enkele vragen die ik nog had werden naar voldoening beantwoord. Vooralsnog een prima zaak dus, over de klantenservice heb ik geen mening omdat die (nog) niet aan de orde is geweest.

IlseJ 10-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Fijn geholpen door deskundig personeel

Ik ben vandaag in de winkel langs geweest omdat ik een compact camera voor op reis wilde aanschaffen. Ik twijfelde tussen twee modellen. De verkoper legde goed en duidelijk het verschil uit en bood ook nog interessante alternatieven. Op basis daarvan heb ik een keuze gemaakt en ben ik met een nieuwe camera in bezit de deur uitgegaan.

Kees Laurijssens 09-08-2018 In de winkel gekocht

vriendelijke verkoper

Niet rechtstreeks telefonisch bereikbaar maar.....dat is met de meeste van dit soort bedrijven.
Terugbel service wel maar niet dezelfde dag zoals beloofd,werd de dag erna.
Toch blijft er een positief gevoel over van het bedrijf als geheel.

G. uit E. 09-08-2018 Via de website gekocht

Voorraadbeheer, interne communicatie, service???

De TV zou de volgende dag worden bezorgd... Ze bellen niet eens dat ze dat niet gaan doen. Na 3 dagen moet ik er achteraan bellen. "ja meneer, u tv wordt vanavond opgehaald en dat neemt de transporteur contact met u op"..... De volgende dag maar weer gebeld." ja meneer, hij wordt vanavond opgehaald... bla bla" Nadat ik aangeef dat ik dat gisteren ook heb gehoord gaat de vriendelijke dame het voor de zekerheid checken. Wat blijkt, de tv is er niet meer en komt ook niet meer! Het alternatief dat wordt aangeboden is mooi, maar er moet wel bijbetaald worden. Nu 10 dagen wachten tot ik geld terug krijg! Wat een waardeloos bedrijf!

Rolf Damen 09-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Ik ken de winkel al zo lang, zeer betrouwbaar en goede aanbiedingen.
De service is altijd even goed. Ook bij deze koop was de aanbieding eigenlijk verlopen maar ik heb m toch voor de goede prijs kunnen scoren!

spanhake 09-08-2018 Via de website gekocht

Service Klasse heel goed geholpen door de telefoon

Zelf opgehaald werd netjes naar de auto gebracht en goeie uitleg gekregen op de website bestelt en was er binnen 24 uur

daan 09-08-2018 In de winkel gekocht
foka

goede aanbieding

winkel goed te bereiken,parkeergeld wordt vergoed.de gekochte spullen worden met behulp van een medewerker in je auto gelegd,prima service

Karel23 09-08-2018 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

Uiteindelijk een goede en oplossingsgerichte service!

Foka is een uitstekende shop met vriendelijk personeel. Na een langdurig probleem door het ter reparatie heen een weer sturen van twee producten van hetzelfde cameratype naar de importeur en het uitblijven van een adequate reparatie oplossing door die importeur, was het bij Foka zonder probleem mogelijk om de DSLR-body om te ruilen tegen een eerder uitgebracht wél werkend type. Het prijsverschil in mijn voordeel kreeg ik gerestitueerd. In het bijzonder ben ik verkoper Giulio dank verschuldigd voor zijn assistentie!

Femke Akkermans 08-08-2018 In de winkel gekocht
ROTTERDAM

Kundig advies

Dit is nog een 'ouderwetse' winkel waar je terecht kan voor advies omtrent fotocameras. Ik ben al jaren een trouwe klant. Leveren ook goede service indien apparatuur na een tijd kuren begint te vertonen

G 08-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service en scherpe prijs!

Beste prijs van internet en een snelle klantenservice! Heb hier een LG OLED 65 inch gekocht, keurig afgeleverd en alles werkt naar behoren

Petra 08-08-2018 Via de website gekocht

Super snel en service

Goede website, Supersnelle levering.
Heel tevreden . Zal deze winkel zeker aanbevelen.
En zal ook zeker eerst hier kijken voor een bestelling !!

Gerard 07-08-2018 In de winkel gekocht
Foka, Admiraliteitsstraat 8 in Rotterdam

Topservice, geweldige zaak

Ze zijn daar erg vriendelijk, geen agressieve verkoopmethode, geven goed advies, bieden evt. alternatieven, kortom een supershop! Ze hadden precies wat ik zocht en tegen een prima prijs, t.o.v. Mediamarkt, Correct, BCC, deze bedrijven hadden het niet of wel, maar dan voor een hogere prijs. De website is heel gebruiksvriendelijk en alles is makkelijk te vinden.
Bij het afrekenen van je bestelling in de shop krijg je een duidelijke uitleg over je kassabon, je garantie en je krijgt ook nog eens je parkeergeld terug, waar vind je dat nog tegenwoordig...…….bij FOKA dus!

Marco 05-08-2018 In de winkel gekocht
Superstore Rotterdam

Goede Winkel

Ging voor een LG Oled en een Samsung Qled tv kijken, ik had een hele mooie aanbieding online zien staan maar wilde ze toch nog even in het echt zien. Er werdt echt de tijd genomen om de verschillen tussen de twee technieken uit te leggen, en dat op een zondagmiddag..
Ik kom hier zeker vaker terug!

Thijs Bosloper 05-08-2018 In de winkel gekocht
Foka Admiraliteitsstraat

Snelle levering en zeer goede service

In de winkel een 4K blu-ray speler van Sony gekocht. Na de software-update thuis gaat het fout de dvd-speler loopt vast en geeft een enorm harde pieptoon. Beeld is daarna slecht en ik ga de volgende dag terug naar de winkel. Zonder mijn woorden over het mankement in twijfel te trekken, constateert de verkoper ook een brandlucht. De verkoper begrijpt direct dat het apparaat niet aan de verwachtingen voldoet en neemt de dvd-speler terug. Er is geen nieuwe speler op voorraad en de verkoper gaat met een collega zoeken naar een alternatief, welke gevonden wordt. Ik kan dezelfde dag de speler nog ophalen en wat blijkt, een perfect alternatief, prachtig beeld en zeer goede geluidskwaliteit.
Een dikke pluim voor deze service en de inzet van de verkopers. Ik zal zeker de volgende keer hier weer iets kopen.

Berrij de Haas 04-08-2018 Via de website gekocht

Onzorgvuldige afhandeling na onvolledige levering

Ik kreeg bij levering slechts de helft van de copy stand die ik had besteld. Ik heb daarover vijf telefoontjes gevoerd, waarna ik nog niet wist of de andere helft de volgende dag zou worden geleverd, de interne communicatie van het bedrijf leek niet optimaal.
Het liep gelukkig wel goed af, de andere helft kwam de volgende dag.
Maar ik zou deze winkel niet meteen aanbevelen, waarbij ik niet kan oordelen of wat mij overkwam een structureel manco is dan wel een incident.

Ria 04-08-2018 In de winkel gekocht
Admiraliteitsstraat, Rotterdam

Persoonlijk contact

Grote sortering en duidelijke uitleg. Verkoper vraagt door naar de verwachtingen die ik heb van dit product. Als positief ervaren, we kopen daardoor uiteindelijk een ander toestel dan we bij een eerste oriëntatie op internet hadden uitgezocht. Persoonlijk contact daarom belangrijk voor mij.

Mara 04-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Men is zeer klant vriendelijk en neemt de tijd om met je het product te bespreken en advies te geven.

Theo Grothues 04-08-2018 Via de website gekocht

Prijsgunstig/snel/helemaal te gek

Via een kennis van Foka gehoord. Direct het eerste weekend deal kwam voor ons financieel helemaal uit. Top aanbieding en goede service. Wij blij en de kleinkinderen blij met de snelle levering. Helemaal top

Jeroen 03-08-2018 Via de website gekocht

Foka super prijs en service

Zeer goed en duidelijk en echt laagste prijs, goeie service eb snelle levering. Kortom shop lekker bij foka

Jos 03-08-2018 In de winkel gekocht

Goeie en geduldige service

Mooie winkel met veel producten zodat je makkelijk kunt vergelijken (tv's). Geduldige en prettige service.

Fabienne 02-08-2018 Via de website gekocht

Kut service, oplichters

TV besteld, vrij genomen van werk en word doodleuk niet geleverd. Echt oplichters. Onbeschofte klanten service. Bestel hier nooit meer. En dan moet je ook nog 10 dagen wachten op je geld terug. Bestel NOOIT en ook NOOIT bij FOKA. Echt oplichters.

Erik 02-08-2018 In de winkel gekocht
rotterdam

geweldig geholpen door het personeel van foka

als je binnenkomt in de winkel staat er altijd een verkoper voor je klaar die verstand van zijn producten heeft echt super!!! en echt super prijzen.

Kees Tak 31-07-2018 Via de website gekocht

Service en advies buitengewoon goed super tevreden

zeer coulant tijdens de bestelling en goed advies bij de aankoop een aanrader voor iedereen ook prijstechnisch zeer interesant

Jaap 30-07-2018 Via de website gekocht

superprijs, razendsnel geleverd!!

Duidelijke omschrijvingen, duidelijke aanbiedingen, simpel bestelsysteem, zelfs op zondag bestellen betekent maandag leveren!
Ben erg te spreken hierover.

Gea Doddema 28-07-2018 Via de website gekocht

mooie aanbiedingen en snelle levering

Een tweede bestelling gedaan. mooie aanbiedingen. mogelijkheid om te chatten met een medewerker. website ziet er vriendelijk uit. zeer tevreden.

Dennis 28-07-2018 Via de website gekocht

Top service, snel en professioneel

Kennis, service, prijs, vertrouwen. Snel handelen na klacht en perfect opgelost. Niet helemaal tevreden over 65 inch van Samsung. Keuze viel op duurder Sony toestel(SonyKD65XE8599BAEP) Ontvangen tegen lager en zelfde tarief als de Samsung en binnen 1 dag omgeruild! Klasse.

Guido 27-07-2018 Via de website gekocht

Goede vlotte service

Goederen werden geleverd overeenkomstig de voorgestelde voorwaarden. Tot nu een tevreden klant. Hopelijk blijft de na-service zo nodig ook ok.

Tim 27-07-2018 Via de website gekocht

Op 26 Juli een mooie TV gezien die nog op voorraad was. Deze via de webshop gekocht.
Dag later geen mail gekregen met een T&T code dus even de klantenservice gevraagd hoe en wat.

Helpdesk: Helaas is de TV niet meer leverbaar
Ik: Vertelde dat ik gister de TV heb besteld en hij toen gewoon nog voorradig was.
Helpdesk: Dan is er sprake van een voorraadverschil.

Een voorraad verschil.. Volgens mij gaat alles tegenwoordig digitaal en worden de artikelen ingescand dus hoe dit kan gebeuren is mij een raadsel, erg slordig in ieder geval.

Nu heb ik dus betaald voor een TV die er niet is. De levertijd voor de TV kon ze me op dat moment nog niet vertellen dus het was nog maar de vraag wanneer deze zou terugkomen. Ik heb gezegd dat ik het uitermate slordig vind dat dit soort dingen gebeuren, ik heb nu een bak geld overgemaakt en voordat ik dat terug zou hebben zijn we weer 10 werkdagen verder + het feit dat ik nu thuis geen TV heb. Heb voorgesteld dat ik wellicht wel wil wachten mits er gecompenseerd kan worden met iets. Hierover zou ik teruggebeld worden.

Nu ben ik net teruggebeld met het verhaal dat er 2 weken levertijd op de TV zit en er helaas niks aan compensatie gedaan kan worden. Klantenservice krijgt een voldoende door het snelle antwoorden en contact opnemen maar ik ben zeker niet tevreden over de algehele gang van zaken.

Dit soort fouten mogen niet gebeuren in een geautomatiseerd bedrijf..

Ben 26-07-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Medewerker wist goed te schakelen bij onze wensen

Ondanks dat het 45km rijden is zijn we toch weer naar de Foka in rotterdam geweest.
Na eerder 2 plasma's te hebben gehaald was het nu aan de beurt voor 1 55inch lg oled. Bij binnenkomst twijfelde we over de maat, moesten we niet 1 65inch hebben? Ja, dachten we. Maar het budget kwam niet in de buurt van 2700 euro.
Medewerker heeft nog meegeken voor 1 sony 65 inch, maar dat was geen oled.
Dit afgewezen, daarna ging hij even weg een kwam met een aanbod waarvan ik zei: klap op de knop!
En weer stonden we met een goed gevoel buiten, hij paste niet in de auto en word morgen gratis bezorgt.

Raymond v. Oudenaren 25-07-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service / Veel kennis van zaken

Vooraf wat informatie van alle camera's opgezocht. In de Foka winkel naar deze camera gevraagd. Ze hebben veel kennis van alle producten en geven je uitstekend advies. Ze willen niet dat je een duurdere camera koopt, maar geven advies op basis van wat je als klant verwacht en wil.

Service is dus prima en het product werd ook nog is snel geleverd!