foka - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foka.

foka stelt zich voor

Foka , al meer dan 80 jaar dé specialist op het gebied van foto, audio en video. Wij bieden u een zeer uitgebreid assortiment foto artikelen, televisies en audio producten. Ook beschikken wij over zeer deskundig personeel dat u graag te woord staat. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht in onze winkel van ruim 1000 m²! Alles in onze winkel is extreem laag geprijsd, dus kom langs en overtuig uzelf!

Deze score is berekend op basis van 1537 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Han 24-05-2018 Via de website gekocht

Prachtig beeld, mooie strakke tv

Ben erg tevreden, soepel gekocht op de Foka site, netjes thuisbezorgd. Prachtig beeld en staat mooi hier in huis. Foka had de laagste prijs, dat scheelde 30 euro met andere aanbieders.

Mike 24-05-2018 Via de website gekocht

Een goede prijs kwaliteit verhouding. En een top service!

Vorige avond rond 23.15 nog antwoord gekregen van een medewerker over twee producten. Deze keuze was extreem lastig maar door de service wist ik voor welk product moest gaan.

D h van nieuwkoop 24-05-2018 In de winkel gekocht

Super netjes geholpen

Was er nog nooit geweest. Maar bij mijn volgende aankoop ga ik er zeker weer heen. Top winkel. Namen ruim de tijd zodat ik de juiste keuze heb kunnen maken

Michael 23-05-2018 Via de website gekocht

Super service, vlekkeloze afwikkeling

Ik kreeg een goede tip, en ben dan ook uitermate tevreden! Absolute aanrader...De naam Foka Superstore is dan ook heel terecht op zijn plaats. Bij volgende aankopen hoop ik wéér op een zelfde uitmuntende service. Vriendelijke groeten, M.C.E.

Magriet 2018 23-05-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste prijzen (ook online)!

Wij hebben een Philips Ultra HD 4K televisie gekocht bij FOKA. Zij hadden de beste deal qua prijs en tevens krijg je 5 jaar garantie in plaats van de standaard 2 jaar. Prima service.

Ray 21-05-2018 In de winkel gekocht

Superstore

Bijzonder goede service, eerlijkheid is het belangrijkste wat er is. Ik kwam voor een aanbieding van een samsung tv van 55 inch die kwalitatief afgeraden werd en ging weg met een 58 inch Panasonic.

Dennis 21-05-2018 Via de website gekocht

Super goed geregeld!

Perfecte service en super snelle levering. En altijd tegen de beste prijs!!

Voor professionele hulp en goede service, echt een aanrader.

Adrie van Oosten 18-05-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Foka TOP zaak en geweldige service.

Ze nemen de tijd voor je, en helpen je heel goed om de juiste keuzen te maken van het product waarvoor je komt.

IA 18-05-2018 Via de website gekocht

Gekozen voor FOKO vanwege de laagste prijs. Verder in combinatie met muurbeugel ook voordelig. Goede overzichtelijke website.

j.krabbendam 17-05-2018 In de winkel gekocht
foka rotterdam

tamron 150-600mm g2

ik had al een tijd op internet gekeken wat deze lens kan en wat het is daar was ik dik tevreden mee zodoende heb ik deze lens na een paar maanden sparen gekocht en ga er een hoop plezier aan beleven de tamron 150-600mm f/5-6.3 di vc usd g2 toppie

Hans 17-05-2018 In de winkel gekocht

Perfect geholpen prima afgehandeld

Mooie winkel ruime keus en zeer scherp geprijsd zeker tijdens de verbouwing.
Ik kocht een tv die 2 dagen later voor € 30,00 minder was geprijsd met een mailtje was dat snel opgelost en krijg ik het bedrag van € 30,00 terug gestort.

M. Smit 16-05-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel, goede service!

Mooie winkel met vriendelijk personeel en een goede service! Daarom heb ik mijn camera weer bij Foka gekocht!

HenkWeusthof 14-05-2018 Via de website gekocht

Alweer Chapeau!!!!

Al vaak van mijn zoon hierover gehoord. En ze doen ook nog wat ze beloven. Op tijd, correcte afwikkeling. Zeer tevreden over de doorverwijzing. Gewoon zo door blijven gaan.

I 13-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de TV. Goede service. Gemakkelijk te bestellen. Goede kwantiteit en kwaliteits verhouding.

John vdV 13-05-2018 Via de website gekocht

Goede prijzen, leuke acties, vlotte en (extra!) levering!

Foka (c.q. Kamera Express) is een winkel die ik altijd meeneem in mijn prijsvergelijk. En komen relatief vaak als meest interessante uit de bus. Ook nu weer voor een Harman Kardon HKTS 9. Levering is perfect en vlot, ruime besteltijd (tot 23.59 uur) voor levering volgende dag. Concurrent met dezelfde prijs voor de set was tot max. 18.00 uur mogelijk bij bestellen, wat op dat moment met 30 minuten was verstreken en niet meer mogelijk om mee te gaan voor volgende dag levering.
Puntje waar ik nog wel enigszins tegenaan hik bij Foka is de kosten bij een (eventuele) retourzending.....dat kennen veel concurrenten niet (meer).
Verrassend was wel dat er een (extra) voucher was bijgesloten bij de zending voor gratis toegang tot een online Basiscursus Macrofotografie (t.w. van 69,00)....en er was al een actie voor 2 gratis toegangskaarten voor de FotoFair!! Dat zijn de krenten in de pap die je het gevoel geven dat je als klant koning bent!
Door dit extraatje wordt het genoemde minpuntje gecompenseerd, voor mij althans, en komt het dan ook uit op een 10!

Kobus van der Kleijn 13-05-2018 In de winkel gekocht
Foka Superstore Rotterdam

Heel goed geholpen !!

Goed advies gekregen bij het kopen van een nieuwe compactcamera. Uiteindelijk de Panasonic Lumix TZ100 geworden. Helemaal blij mee !

Peter 13-05-2018 Via de website gekocht

Alles zo als beloofd

Bestelling echt volgende dag in huis.
Keurig geinformeerd over het verwachtte tijdstip voor ontvangst.

Rik67 12-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service en snelle levering

De service is prima te noemen. De score van een 8 zit hem in het kaartje dat aan het product was toegevoegd. Hierop staat dat de tv eerst uitgeprobeerd moet worden voordat hij voorzien mag worden van de voetjes. Anders kan\mag het product niet geretourneerd worden wanneer het niet werkt "u kunt geen schade meer melden na het bevestigen van de voet". Dit is niet te doen en lijkt me ook niet erg realistisch.

gti69 12-05-2018 Via de website gekocht

Leveren bestelde product niet en vertellen leugens...

Ze annuleren het product voor een zogezegde prijsfout en als je daarna verhaal probeert te halen, wimpelen ze je af en vertellen ze ook nog leugens.
Een zin uit hun antwoord "We kunnen u aanbieden om de speaker te kopen voor 99 euro. Deze prijs is nog steeds veel voordeliger dan de goedkoopste andere aanbieder." Terwijl het bij andere webshops ook voor dezelfde prijs te koop is (bvb http://www.correct.nl/artikel/Pioneer-MRX-3W-art571152.php).
Dus heel onprofessioneel en heel onbetrouwbaar!!!!

Gime61 12-05-2018 Via de website gekocht

Aankoop niet leveren ivm vergissing verkoper

Pioneer speaker besteld met kortingscode. Aankoop werd geannuleerd met de volgende mededeling: "Vanwege een kennelijke vergissing in de verkoopprijs van de Pioneer speaker MRX-3 hebben wij uw order geannuleerd". Schande FoKa

B.D.J. Broers 12-05-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht

Bestel je speakers van Pioneer waarmee ze adverteren, betaal ze, krijg een opdrachtbevestiging maar wordt 2 dagen later even zo gemakkelijk geannuleerd vanwege een Prijsfout.
Volgens mij ben ik wettelijk gezien gewoon een overeenkomst aangegaan die door Foka niet wordt nagekomen. Hier bestel ik dus nooit weer!!

Patrick 11-05-2018 Via de website gekocht

Slechte gang van zaken!

Er was een geweldige aanbieding voor een Pioneer Speaker MRX-3 voor maar 99 euro.
Maar als extra verbouwingskorting deden ze daar nog eens een flinke korting bovenop. (Zo stond in de advertentie)

Dus van 99 euro met de korting naar 39 euro.
Top aanbieding zou je zeggen, dus meteen besteld en betaald.

Maar na 2 dagen geen track&trace code te hebben ontvangen en wel naar enkele uren een orderbevestiging met factuur.

Toen kwam de mail binnen met heel kortaf een reactie "Door een vergissing in de verkoopprijs van de Pioneer speaker MRX-3 hebben wij uw order geannuleerd."

Ik heb telefonisch contact opgenomen, en hier kreeg ik een meneer aan de telefoon die erg onvriendelijk was en zeer kortaf en zeker niet behulpzaam.
Heel bot vertelde hij mij dat ik maar beter het moeten opletten bij het bestellen en een mail moest sturen.
Het mailadres wou hij niet geven, die kon ik vinden op de website.

Het gesprek duurde nog geen minuut.

Op de mail kreeg ik ook een soort gelijke reactie, dit keer wat uitgebreidere maar wel met verwijzingen naar andere soort gelijke zaken, niet vergelijkbaar hiermee.

De reactie was ook een copy-paste mail naar andere gestuurd kon je hierop zien, want er werd niet inhoudelijk op mijn mail gereageerd.

Voor mij nooit meer een bestelling bij deze winkel naar deze misleidende actie.

Bart 11-05-2018 Via de website gekocht

Slechte service.

Speaker (Pioneer mrx3) besteld, die vervolgens door de verkoper geannuleerd is om dat ze het niet eens waren over de prijs die op de site stond.

Sebastian 10-05-2018 In de winkel gekocht

Goed service

We zijn in de winkel in Rotterdam geweest, we gingen eens wat ideetje op doen voor eventueel in de toekomst een aankoop van een nieuwe tv. We vroegen er een verkoper bij voor wat meer uitleg. We zijn toen geholpen door XXXX, we hebben nog nooit zo een duidelijke en volledige uitleg gekregen bij de aankoop van electronica, de manier waarop deze verkoper alles heeft uitgelegd was echt heel aangenaam en leerrijk. We hebben dan ook maar ineens besloten om deze tv te kopen, een goede service is dus wel degelijk een goede overtuigingskracht! We zijn heel blij met onze aankoop, en een ding is zeker als we nog eens iets nieuw nodig hebben is dit het eerste adres waar we naartoe zouden gaan.

Kcalebout 10-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service voor een fantastische prijs

Een echte aanrader om hier een bestelling te doen, correct, snel en snelle reactie...

TOP en dit naar België, super

bedankt

M 09-05-2018 Via de website gekocht

Valt goed tegen

2 mooie occasions gezien op de site. Lees allemaal goede beoordelingen en recensies, maar het is ons echt enorm tegengevallen. Occasion besteld, helemaal blij, krijgen we dag later bericht dat hij toch weg is. Ik had daarvoor nog gebeld of de camera er nog was! Flinke domper en behoorlijk teleurgesteld. 2 dagen daarna een andere occasion gezien en weer gebeld. Het is daar allemaal moeilijk met nakijken, zou teruggebeld worden of e-mail ontvangen en ik ontving maar niks. Uiteindelijk zelf weer gebeld om na te gaan hoe en wat. Blijkt deze occasion stuk te zijn en bij de reparatie te liggen en ja was weer een foutje dat dit niet op de site had moeten staan als beschikbaar. Ik ben behoorlijk teleurgesteld in de service, maar ook het aanbod op de website, slaat nergens op qua occasion. Als je dat niet op een goede manier kunt aanbieden, doe dit dan niet! Ja en dan komen ze met een alternatief, een nieuwe camera, bijna 200 euro duurder......?!?! Ja en ik krijg dan advies om zelf maar weer een mail te sturen en dingen zelf op te lossen, niet best die service!

Geert Smit 09-05-2018 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en accuraat

Op de website kon ik zonder twijfel het juiste objectief selecteren en bestellen.
Het was rond 21.00 uur en de volgende ochtend werd het pakje door De Post afgeleverd.
Netjes verpakt etc. Dus een 10 waard. Overigens woonde ik in 1965 in Rotterdam en kocht toen al, al mijn fotospullen bij Foka.

TheKa 08-05-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

De store is prima, landelijke klantenservice niet

Mooie, zeer overzichtelijke winkel in Rotterdam, waar ieder product heel goed gepresenteerd is. Ik kwam kijken naar een specifiek model LG TV, maar in de winkel ging ik twijfelen. Zó veel keus! Onder het genot van een bakje koffie heb ik ongestoord 45 minuten lopen vergelijken. Mijn keus voor de tv is mede bepaald door de vragen die de verkoper mij stelde.....niet technisch, maar gevoelsvragen. Daardoor niet een duurder model gekocht, maar de tv waar ik voor kwam. Super blij mee. Prachtige TV! En....nog mooi prijsje voor gemaakt! Dit deel is een dikke 10 waard.
Wel jammer dat bij de afhandeling (door een ander) niet gevraagd is of de aflevering met of zonder installatie moest. Hierdoor toch nog aardig wat strubbelingen gehad voordat ik van mijn tv kon genieten. De zeer behulpzame medewerker van de winkel zelf, heeft erg zijn best gedaan waardoor naar volle tevredenheid is opgelost. (Beetje Jammer dat ik wel moest dreigen van de koop af te zien, als er niet dezelfde dag een oplossing kwam)
Dikke min: De dame van de landelijke klantenservice die ik als eerste sprak toen het mis ging was beduidend minder behulpzaam en klantgericht, daarom toch helaas een een 8tje.

born85 08-05-2018 In de winkel gekocht
rotterdam

prima geadviseerd

helaas sony camera na 5j ral kapot. winkel failliet. na advies foka dat reparatie niet lonend is, toch nieuwe sony gekocht met 5 jr garantie.

Wim 07-05-2018 In de winkel gekocht
Foka Superstore, Admiraliteitsstraat 8, Rotterdam

Goed geholpen bij aankoop Denon AVR-x3400H

Bij Foka Superstore Rotterdam een Denon AVR-x3400H receiver gekocht tegen een zeer scherpe prijs. Bij de keuze voor het juiste type receiver werden mijn vragen vakkundig beantwoord door een gespecialiseerd verkoper. De winkel is ruim en overzichtelijk met een mooi aanbod aan A/V apparatuur. Enige verbeterpunt is de Outlet (koopjeshoek). Die oogt wat rommelig terwijl er mooie producten tegen scherpe prijzen te vinden zijn.

Dirk 07-05-2018 Via de website gekocht

Supersnelle verzending

Voor de eerste keer iets besteld bij FOKA. Twee uur geleden besteld en kreeg net al bericht dat de goederen verzonden zijn en morgen aankomen. Heel goed dus. En ook nog eens tegen de laagste prijs die ik op internet kon vinden...

Andre Zlobinski 07-05-2018 Via de website gekocht

Mijn Onkyo TX-NR 676E(S) binnen van FOKA Store.

Op zoek naar een vervanger voor mijn Onkyo, via Tweakers.net FOKA ontdekt. Reviews van anderen en ook FOKA store doorgenomen. Tja, dat was dan meteen duidelijk. De 2 euro wat FOKA meer vroeg weegt uiteraard niet op tegen de Service en de 5 jaar garantie.
Dan ook nog eens op ZONDAG besteld. Dacht dat zal wel dinsdag of woensdag worden, maar nee, Vandaag al binnen met Post.nl om 12:10uur. GEWELDIG.
Ik kan deze firma alleen maar aanraden.
FOKA Store, Chappeau

Sinan 06-05-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

ruime voorraad goede advies verschillende prijsklassen uitstekende service
goede parkeergelegenheid voor de deur

Bart 04-05-2018 Via de website gekocht

Contact is prima maar helaas geen snelle service en begrip

Ik heb mijn nieuwe TV met CI+ module bestel bij Foka. De CI+ module was inderdaad de volgende dag geleverd maar de TV helaas niet. Dit is natuurlijk teleurstellend omdat ze beloven dat ze de volgende werkdag je bestelling afleveren. Als dit niet lukt, wat kan, is het wel handig dat je hiervan op de hoogte gebracht wordt. Ik had bewust gekozen om hem deze dag te laten leveren omdat ik wist dat ik thuis was. Een dag later was ik niet thuis waardoor de man van PostNL sowieso voor niks is gekomen en daardoor nog een dag met mijn TV rond is gereden in zijn auto. Dit is natuurlijk niet bevorderlijk voor de TV. De volgende dag is hij prima afgeleverd maar wel twee dagen later dan verwacht. Hiervoor is geen enkele vorm van begrip getoond door Foka en werd alle schuld bij PostNL neergelegd wat ik onterecht vind. Je kunt je klant op de hoogte brengen van dingen die tegen zitten, ik maak afspraken met Foka en niet met PostNL en een vorm van begrip is wel erg wenselijk.

Officiele reactie van Kamera Express 07-05-2018

Beste Bart, Wat vervelend dat de levering van de TV op zich heeft laten wachten. Wij zien dat beide artikelen dezelfde dag met PostNL mee zijn gegaan. Vreemd dat er dan 1 van de artikelen vertraagd raakt. Wij zullen dit uiteraard opnemen met PostNL. Wij zien dat er inmiddels ook al contact met u is gezocht om een en ander goed voor en met u af te handelen.

Ronnie 02-05-2018 Via de website gekocht

Afgelopen zaterdag Tv gekocht en pas dinsdag geleverd i.p.v. maandag dit omdat het met de vrachtdienst mee moest, wat dit betreft vond ik het op de site een beetje onduidelijk, maar voor de rest ben ik voortreffelijk telefonisch geholpen door de klantenservice van Fokka. En het bedrijf die de tv afleverde was ook perfect, ik zou zo weer een produkt kopen

Jan 02-05-2018 Via de website gekocht

Alles zoals het hoort

Binnen een dag geleverd; keurig op de hoogte gehouden en een goed product. Mooi dat zo'n oude Rotterdamse zaak nog steeds groot is.

Paul 02-05-2018 In de winkel gekocht
Foka Admiraliteitsstraat Rotterdam

Prima service

Snel en goed geholpen, aardige verkoper. Goede voorlichting.
Groot assortiment in de winkel. Tv was uitverkocht, kreeg een duurder model tegen gereduceerde prijs.

My Safety Care 02-05-2018 Via de website gekocht

Keurig volgens afspraak

Prima prijs voor de gekochte dji mavic pro. Nergens deze dagen goedkoper kunnen vinden. Scheelde al met al, met de andere laagste aanbieders € 80,00 goedkoper bij Foka Store.
Goed verpakte zending en snelle levering, ondanks de korte besteltermijn, Top. Mavic Pro is na enkele dagen levering/kijken meer dan verwacht. prima opnamen en goed eenvoudig aan te sluiten na levering. Eigenlijk geen negatieve opmerkingen voor dit moment te noemen over Foka.
Een aanrader.Alles wat ze hebben beloofd volgens afspraak geleverd. Keurig verpakt.
Een aanrader. Alles wat ze hebben beloofd volgens afspraak geleverd. Keurig verpakt.

L. Ramdien 01-05-2018 Via de website gekocht

Goed service

Snel geleverd scherpe prijs
Jammer dat zij de boel misleiden met 5 jaar garantie.
(deze 5 jaar garantie begint vanaf 18 november 2016 te lopen.

Nu is het mei 2018, dit betekend dus dat ik nog maar een kleine 3 jaar garantie heb.

Foka MISLEID JE KLANTEN NIET !!!!!!!
(als dit had geweten dan had ik bij een andere webshop de tv gekocht)

Officiele reactie van Kamera Express 02-05-2018

Beste Hans Ramdien,

Bedankt voor uw review.

Wat jammer dat u de indruk heeft dat FOKA u misleid. Dit is niet de bedoeling natuurlijk.

U heeft recht op 5 jaar garantie na invullen van het garantie aanvraagformulier. U krijgt dan een certificaat toegezonden waarop wordt aangegeven dat u 5 jaar garantie heeft.

De garantie gaat in op het moment van de aankoopdatum. De actie zelf geldt sinds 2016. Het is niet zo dat, als u nu een artikel koopt, de garantie nog maar 3 jaar is. De garantie voor uw artikel geldt vanaf de dag van aankoop. Mocht u graag meer informatie willen hierover met betrekking op uw situatie, ontvangen wij graag uw verkoopnummer.

Babs 01-05-2018 Via de website gekocht

Slechte klacht afhandeling

Dure koptelefoon Jbl gekocht. De bedrading stoort. Men zou een nieuwe kabel toesturen. Was niet nodig om de koptelefoon terug te sturen.Na 3 keer zelf gebeld te hebben kabel nog steeds niet ontvangen, email gestuurd. Het is niet mogelijk om de kabel te vervangen, dit blijkt na 4 maanden......De koptelefoon terug sturen durf ik niet, want daar zal ook niet veel van te recht komen.....

Officiele reactie van Kamera Express 02-05-2018

Beste Babs, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u deze ervaring heeft met ons. Dat kan de bedoeling er niet van zijn geweest. Wij hebben dit voor u uitgezocht en hebben inmiddels een kabeltje voor u bij de post gebracht. Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet, Megan

Colman 30-04-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd, degelijk verpakt en toffe chat via website.

Het hele internet afgezocht maar FOKA had wel de meest voordelige aanbieding, en dit niet voor het eerst ! Bovendien goede aanvullende uitleg via chat met vriendelijk onthaal.
Zéér snel geleverd in originele verpakking van Denon.
Foka zou eigenlijk je eerste site moeten zijn niet te kloppen in aanbod en prijs !

Leon van der Heijden 30-04-2018 Via de website gekocht

geen service mogelijk

Ik zou liever iemand aan de telefoon hebben die meer te vertellen heeft
Dit werkt niet goed krijg een tegoed bon moet ik eerst insturen en dan via een omweg krijg ik de korting ik had de bestelling direct nodig maar zit nu met een bon die ik niet kan gebruiken
bestelling niet goed moet omgeruild worden maar doen ze niet eerst retour en na een week pas de andere bestelling foto gemaakt van retour bon en afgifte bon van post nl dat is niet genoeg voor hen. jammer als je die meteen nodig hebt. dit is de service die jullie geven.

Martin 26-04-2018 In de winkel gekocht
Superstore Rotterdam

Ondanks verbouwing vd winkel goede service, voldoende keuze

Naar aanleiding van eerdere aankoop en na bezoek op de website deze tv gekocht in de superstore. Ondanks verbouwing, voldoende keuze in de opstelling. Verkopers zijn attent en geven goede info. Zeer tevreden met aankoop tegen scherpe prijs èn met 5 jaar garantie! Nu een paar dagen in gebruik en de tv bevalt zeer goed. Geluidskwaliteit vind ik goed genoeg met dit soort speakers in een tv behuizing. Geluid tevens aangesloten op hifi installatie wat natuurlijk meer mogelijkheden biedt. Beeldkwaliteit is zeer goed, na enkele kleine aanpassingen te hebben gemaakt. Het is normaal dat het enige tijd behoeft met uitproberen van verschillende settings. Maar zoals het beeld nu is ben ik al zeer tevreden. Ondanks dat de voet goeddeels kunststof is, met een metalen versterking erin, staat het toestel stevig genoeg. Voor mij zijn de aansluitmogelijkheden voldoende. Toestel met voet oogt mooi strak. Ook de wifi werkt goed. Internet browsen en bijv. YouTube bekijken werkt prima. Aantal apps zijn al gebruiksklaar en via LG ook nog een handige video en cast app geinstalleerd, aangezien miracast niet werkt op mijn win7 laptop en apple devices en ook widi wordt niet meer ondersteund voor win7 op mijn laptop. LG app doet dit wel en prima zelfs. Makkelijk te installeren op tv en iphone 4,ipad air.

Kris 26-04-2018 Via de website gekocht

Besteld, nu afwachten

Gebruiksvriendelijk, website kan soms wat traag zijn. Het leek een leuke aanbieding, nog een extra korting er bovenop. Nu wachten op de levering. Indien niet goed vind je nog wel een nieuwe review.

Ard 24-04-2018 Via de website gekocht

prima website

Top winkel, snelle service en no-nonsens. Veel artikelen en zeer overzichtelijk. Ik zou het een ieder aanraden om hier te kopen ipv al die "bekende"sites waar je bijna altijd meer betaald

R.S. de Haan 23-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service,goed product,aanraader!

Goedkoop,snelle afwerking,bezorging op tijd,mooi product.
Pracht televisie topbeeld,ambilight maakt het compleet!

Irma 21-04-2018 Via de website gekocht

SNELLE LEVERING ALLES PRIMA GEREGELD

Samsung tv besteld via internet, zelfde dag werd ik gebeld om afspraak te maken voor levering en ik mocht de afleverdag kiezen. Volgende dag gekozen voor aflevering en de tv werd smiddags netjes afgeleverd.
Dus bestellen, betalen via ideal en volgende dag heb je je tv al staan.
Geweldige service.

Joseph Vrijens 20-04-2018 In de winkel gekocht
Foka Store Rotterdam

Goede service van de Foka Medewerker

Foka store is goed bereikbaar, ruime winkel en zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers. Een mooie in ruilprijs gekregen bij de aankoop van de Panasonic Lumix DMC-FZ300

John 19-04-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Ruime keuze goede service vakkundig personeel

Jaren lange goede ervaringen met Foka Rotterdam de service is goede not even vlotte bezorging en de winkel is goed bereikbaar

Jeroen 18-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik ben super snel en klantvriendelijk geholpen en zou het dus zeker aanraden aan andere kopers. Vooral de chat werkte erg goed met een snelle en vriendelijke reactie.