foka - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foka.

foka stelt zich voor

Foka , al meer dan 80 jaar dé specialist op het gebied van foto, audio en video. Wij bieden u een zeer uitgebreid assortiment foto artikelen, televisies en audio producten. Ook beschikken wij over zeer deskundig personeel dat u graag te woord staat. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht in onze winkel van ruim 1000 m²! Alles in onze winkel is extreem laag geprijsd, dus kom langs en overtuig uzelf!

Deze score is berekend op basis van 1032 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.5

Leander romein 21-10-2018 In de winkel gekocht
Foka rotterdam

Philips led tv 55PUS7303/12

Foka in rotterdam had de beste service en kwaliteit prijs verhouding. We zijn wuper goed geholpen en raden iederen deze winkel aan

Jeffw 21-10-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Makkelijk en duidelijk bij het bestellen. Om 13.00 uur een nieuwe tv besteld met de service vandaag bezorgen en prima op tijd geleverd dezelfde dag!

Aad H.I.Ambacht 20-10-2018 In de winkel gekocht
FOKA ROTTERDAM

TOP winkel hoge service, behandeling, kennis van producten !

Heb al voor de derde keer TV gekocht bij FOKA, nu 10-2018 OLED LG 55E8PLA. Mooi product LG. Zeer goede service en afhandeling bij laatste aankoop. Erg tevreden over begeleiding van verkoper K****. Inzet is top, en kennis van zaken.

Fam. Tijssen 20-10-2018 Via de website gekocht

Goede producten voor een prima prijs.

Heb precies een jaar geleden een nieuwe TV van SONY gekocht bij FOKA in Rotterdam.
Na een goede uitleg wat het best bij ons zou passen zijn we zeer tevreden naar huis gereden met een 49cm TV achter in de auto voor in de woonkamer, en omdat deze zo goed is bevallen hebben we nu de zelfde TV gekocht voor inde slaapkamer, maar dan wel een maatje kleiner.
Dat wordt nu ook 's avonds of zondag ochtend heerlijk genieten in bed.

MG 19-10-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en goede service

Ik heb bij Foka een lg oled 55c8 besteld. Na een mailtje gestuurd te hebben om de laagste prijs te vragen kreeg ik een zeer scherpe prijs. Uiteraard de tv besteld,en een dag later was hij al binnen. Zeer goed geregeld.

Stefan 19-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en een goede prijs

Zeer tevreden over de Goede service en een prima prijs. Product was snel geleverd. Ik beveel deze winkel zeker aan.

Tonn1 18-10-2018 In de winkel gekocht
FOKA Rotterdam

Prima advies en hoge klantvriendelijkheid

Prima advies van deskundige medewerker, die goed luisterde naar de wens(en) van mij als klant en daarop zijn aanbeveling deed.
Welliswaar te laat ingediende verzoek voor "terugbetaling servicepaspoort" van eerdere aankoop toch door flexibele benadering hieromtrent als korting op deze aankoop ontvangen. Dat is respect voor de (vergeetachtige mens) klant: Klantvriendelijkheid!!!

Dick Coppens 18-10-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Advies op basis van kennis en de wens van de klant

Verkoper adviseerde in het belang van mij, de klant dus. vele mogelijkheden besproken en gedemonstreerd. advies is onafhankelijk van de voorraad in de winkel.

Jeremy 17-10-2018 Via de website gekocht

Goeie service, snel geleverd...

Leuke winkel snel geleverd helemaal top.
Ik raad deze winkel aan zijn ook lekker goedkoop en gratis verzending

R. Ruigrok 16-10-2018 In de winkel gekocht

Eerlijk

Ik was op zoek naar een nieuwe tv, omdat ik dacht dat de oude het begeven had. Ik vertelde de verkoper het probleem en hij gaf heel eerlijk aan dat hij uiteraard graag wilde verkopen, maar afgaande op mijn omschrijving van het probleem kon het heel goed zijn, dat de tv box kapot was. Ik kon dus ook eerst contact opnemen met mijn provider om te overleggen. Ik heb er voor gekozen om toch een nieuwe tv te kopen, maar voelde mij absoluut niet gedwongen.

J.Baaan 15-10-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Service laat te wensen over

Er werd niet geluisterd wat de wensen c.q. Problemen waren bij het aankopen van een nieuwe Marantz versterker bij het installeren bleek dat het rand apparatuur niet direct aan tesluiten was. Na Di.. telefoontjes werden er kabeltjes opgestuurd helaas niet de juiste weer gebelt toen werd er een stekkerdoos op gestuurd nu zitten er buiten mijn kast alle aansluitkabels in de winkel wert alles afgedaan met misverstanden daar moet het maar meedoen

Officiele reactie van Foka 19-10-2018

Beste heer/mevrouw,

Allereerst bedankt voor uw review.
Ik neem per mail nog even contact met u op, want ik kijk natuurlijk graag wat ik nog voor u kan betekenen.

Monique 14-10-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!

De ene avond een TV besteld, gelijk bevestigd via mail en de volgende dag geleverd!
Ondertussen kan je met een T&T code zien wanneer ze komen. Super geregeld!!!

Johan 13-10-2018 Via de website gekocht

Prima prijs

Via de chatfunctie van de website heb ik een TV gekocht. Dit contact verliep vlot en soepel. Een lagere prijs kon ik nergens krijgen. Om die reden heb ik een elders bestelde TV afgezegd.

W.J.H. Wulms 13-10-2018 Via de website gekocht

Supersnelle en zeer correcte aflevering .

Ik heb na veel zoeken op het net voor deze winkel gekozen omdat het mij opviel dat alles zeer goed en volledig gepresenteerd werd in woord en in afbeeldingen.

L Nio 13-10-2018 In de winkel gekocht

Slechte aflevering

Warrige voorlichting. Betaald voor installatie/ophangen vd TV, kwamen alleen maar voor bezorgen, dus voor niets geweest moet nieuw afspraak maken, tevens ophangen beugel (ook betaald) niet meegeleverd, werd per post opgestuurd?!

Els scholten-Quispel 13-10-2018 In de winkel gekocht

persoonlijke interesse

Ik had mijn Nikon fototoestel laten vallen. Mijn lens pakte niet goed meer. Ik ben heel deskundig geholpen. Er werd met mij meegedacht om samen de gewenste oplossing te vinden. Dat voelt goed.

Anneton 12-10-2018 In de winkel gekocht
Admiraliteitsstraat Rotterdam

Perfecte service

Heel vriendelijke bediening. Wij wonen dichtbij en bezorging en installatie direct geregeld.
Wij hebben goede keus gemaakt om onze Philips TV daar te kopen.

Arian 12-10-2018 Via de website gekocht

Ander model geleverd dan besteld

Snelle keurige levering alleen jammer dat niet gecommuniceerd is dat een ander dan het bestelde type zou worden geleverd. Ik ga er van uit dat het geen verschil maakt maar had het graag vooraf geweten dat een type voor de Oost Europese markt zou worden geleverd. Had bovendien in een email expliciet gevraagd of het een voor de Nederlandse markt bestemd type betrof. Dit zou het geval zijn.

Officiele reactie van Foka 19-10-2018

Beste Arian,

Allereerst bedankt voor uw review.

Matt 11-10-2018 Via de website gekocht

Super prijs!

Foka gekozen omdat ze de LG soundbar die ik wilde voor de laagste prijs aanboden.
Op hun site stond dat hij op voorraad was en volgende dag in huis, maar bleek na bestellen niet zo te zijn en duurde drie dagen.
Maar al met al zeer tevreden !!!!!

H. Flaton 10-10-2018 In de winkel gekocht

Service helemaal geweldig!

Toch maar weer naar foca gegaan, 3 jaar geleden ook een televisie gekocht is super goed bevallen. Personeel helemaal top weten waar zij over praten goede uitleg en super netjes te woord gestaan kortom helemaal top van aankoop tot afleveren en montage.

Art 10-10-2018 Via de website gekocht

Matige service!

Product geleverd op het verkeerde adres. Nadat ik het in een andere straat heb opgehaald, blijkt het product een retour artikel te zijn, oftewel de speaker hoezen zaten vlekken op. Dit viel mij pas op toen ik ze oogehangen had en heb ze zelf schoon gekregen. Heb foto's ervan, maar de klantenservice zegt gewoon dat ze er niet aan kunnen beginnen om alles na te kijken..... terwijl mij dit logisch lijkt wanneer het overduidelijk al een keer uit de doos is geweest.

joop 09-10-2018 Via de website gekocht

super snelle levering

Super snel vrijdagavond besteld zaterdagmorgen in huis sneller kan het ook haast niet.
Dit is de tweede keer als ik daar een tv koop en de prijs is het bewijs.

lijn 09-10-2018 Via de website gekocht

topwinkel

De klantenservice is heel goed. Je hoeft niet lang te wachten voordat je aan de beurt bent, de medewerkers zijn erg aardig en helpen je graag.

Radj 08-10-2018 In de winkel gekocht

Supper geholpen geduldig medewerker

Geweldig winkel.
Personeel vriendelijk. Al mn foto apparaten daar gekocht ook oude aparaat kunnen omruilen

Ferry 08-10-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen, duidelijke uitleg

Ik heb gekozen voor deze shop ivm de prijzen.
De service was uitstekend. Snel geholpen.
TV naar de auto getilt door medewerker. Prima.

Robert 07-10-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Niet de Foka die ik gewent was.

Tien jaar geleden camera en lenzen gekocht. Destijds werd ik top geholpen. Een lens die ik verkeerd had uitgekozen kon ik gewoon ruilen. Nu een tweede kamera er bij gekocht en ging toch met een ander gevoel weg dan 10 jaar terug. Had het gevoel dat ik gehaast moest kiezen en op vragen werd kortaf gereageerd. Of te weinig personeel, want er stond best een rij. Of het personeel is niet meer zo gemotiveerd? Ik hoop dat dit een incident was, want anders kan ik net zo goed alles via een webshop bestellen.

Officiele reactie van Foka 16-10-2018

Beste Robert,

Allereerst bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te vernemen dat uw laatste bezoek inbreuk heeft gemaakt op het positieve gevoel dat u bij onze winkel heeft.
Het kan zijn dat er in tijden van drukte wat minder tijd beschikbaar is om iedereen tevreden te stellen en de wachtrij niet op te laten lopen.
Echter, moet de service en de oprechte aandacht naar onze klanten nog steeds de hoogste prioriteit hebben.
Onze excuses voor het ongemak.
De volgende keer zullen wij u bewijzen dat wij nog steeds dezelfde service hanteren in onze winkel zoals vroeger.

Bert 07-10-2018 Via de website gekocht

Verassend!

Het was voor mij voor de eerste keer dat ik op de FOKA-site kwam. Eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Een Soundbar gekocht voor een verassend lage prijs. Hier kon de concurrentie niet aan tippen! FANTASTISCH !

TAFKAPP 07-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Goede aanbieding voor een subwoofer die ik zocht. Makkelijk navigeren en goede duidelijke informatie.

Ehsan 06-10-2018 Via de website gekocht

Fast delivery

You can order it and get it vey fast even in weekends.Beacause I am very busy in working days so delivery in weekends is a privilege.

HERMAN 05-10-2018 In de winkel gekocht
ROTTERDAM

LG TV GEKOCHT GOEDE UITLEG VERSCHILLEN SERVICE UITSTEKEND

SHOP OVERZICHTELIJK VRIENDELIJK GEHOLPEN SNEL EN CORRECT DE VERKOPER HEEFT ALLES GOED UITGELEGD EN RUIM DE TIJD DAAR VOOR GENOMEN

Rinkas 05-10-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goed geholpen en een goed advies

Heerlijke winkel met goede prijzen en veel keuze.
Alleen jammer van de parkeerplaatsen die zijn er te weinig.

J 04-10-2018 Via de website gekocht

goedkoop, maar de klantenservice laat te wensen over

3 weken geleden heb ik bij FOKA een samsung smart tv, muurbeugel en coaxkabel besteld. de website gaf aan dat voor 23:59 besteld volgende dag in huis.
ik had bij de beugel wel gezien dat deze niet op voorraad was in de online store, maar een paar dagen extra wachten vond ik geen probleem.
de volgende dag kreeg ik een e-mail dat, omdat de beugel niet op voorraad was er een vertraging van 2-4 dagen zou zijn. Jammer, maar geen probleem.
6 dagen verder heb ik opgebeld met de vraag wat er aan de hand is:
- Ik ga het voor u navragen en bel u terug meneer
dezelfde dag krijg ik een telefoontje dat de beugel diezelfde dag of de dag erop verwacht word.
mooi dacht ik.
nog eens 5 dagen verder weer gebeld:
- nee meneer de beugel is nog steeds niet op voorraad.
ik: als de beugel vandaag of morgen niet terrecht is wil ik deze annuleren en dan regel ik zelf wel een beugel.
- dat is goed meneer ik laat u vandaag weten wat we kunnen regelen.
ik heb niets meer gehoord die dag.
de volgende dag krijg ik een mail dat de beugel en tv apart verzonden worden. eerst de beugel ontvangen en de dag erna de tv.
toen kreeg ik nog een mail met de melding dat de coax kabel "of niet op voorraad is, of niet door de kwaliteitscontrole is gekomen. en de vraag of ik iets anders wil uitzoeken.
deze heb ik geannuleerd en regel ik zelf wel.

de reden dat ik bij deze winkel besteld heb is omdat de tv er 50 euro goedkoper was dan bij andere winkels.

Officiele reactie van Foka 16-10-2018

Beste J,
Jeetje wat vervelend allemaal zeg. Ik zie dat de TV ondertussen gelukkig geleverd is. Ik neem per mail nog even contact met u op, want kijk natuurlijk graag wat ik nog voor u kan betekenen.

Iris

Jeroen 19-10-2018

een kleine update:

de winkel heeft contact met me opgezocht en heeft als verontschuldiging een 1,5 meter hdmi kabel aangeboden. dit heb ik geaccepteerd, waarna ik verzocht werd om de review te herzien.
dus met andere woorden: het was geen verontschuldiging, maar omkoping!!

goed bezig Foka (NOT!!)

Amir 04-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekkende en snelle service

De LG 32UD99-W 32" 4K monitor was direct beschikbaar voor een zeer scherpe prijs. Na het bestellen op de website van FOKA.nl , was mijn bestelling heel snel in behandeling genomen en verwerkt. Ik kreeg direct een e-mail van FOKA.nk dat de betaling is gelukt en de monitor is verzonden op de zelfde dag bestellen gelijk een melding dat het via PostNL als een pakket werd verzonden door FOKA.nl .
Met andere woorden een uitstekende service en helder communicatie via de mail.

Bart 03-10-2018 Via de website gekocht

Deskundig advies, scherpe prijs en snelle levering

Zeer gebruiksvriendelijke site in combinatie met deskundig telefonische contact, scherpe prijs en snelle levering

Denise 03-10-2018 In de winkel gekocht

Prima geholpen!

Werd erg leuk geholpen door iemand die goed doorvroeg, zodat duidelijk werd wat ik echt nodig heb: ik ben geen professionele fotograaf maar een enthousiaste vakantie fotograaf. Ruime keus in accessoires, en ook daar werd ik geattendeerd op goedkopere oplossingen die voor mijn doelstelling goed genoeg zijn.

Nicolaas 01-10-2018 Via de website gekocht

De beste prijs en service!

Niet alleen online, maar ook winkel met showroom en produkten in winkel en online dezelfde prijs. Daarnaast ook vaak goede aanbiedingen. Telefonisch en per email contact gehad, goed geinformeerd en de keuze was makkelijk: bestellen en de volgende dag mijn nieuwe tv in huis!

Johan H 01-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service!

Deze winkel raadt ik absoluut aan! Uitleg top, levering top door de koerier.. de volgende aankoop ook bij FOKA!

Zillah 30-09-2018 In de winkel gekocht
Foka op de Admiraliteitskade R'dam

Zeer goed geholpen!

Ik kwam met mijn moeder die een smart tv wou en wij zijn heel goed geinformeerd over de diverse tv's en de mogelijkheden.
Aangezien mijn moeder niet veel verstand van de mogelijkheden had, heeft de verkoper haar vragen met geduld beantwoord.
Tenslotte zijn wij met een mooie aanbieding van de UE43NU7190 Samsung de deur uitgegaan en heb ik nog een tv voor in de slaapkamer gekocht.
En nergens goedkoper dan bij Foka!
Super zaak en beveel het zeker aan.

Miep 30-09-2018 Via de website gekocht

Service = 10!

Dit is de eerste keer dat ik bij Foka online een bestelling heb geplaatst. Wij zijn al vaker in de winkel geweest, en daar is de service ook top!
De reden dat ik nu bij Foka online heb besteld is dat er 2 gratis online cursussen bij zitten. (Landschapsfotografie en basis videografie) Deze heb ik nog niet bekeken, maar het leek mij een goede deal!
De bestelling komt morgen al binnen.

LG tv 30-09-2018 In de winkel gekocht

Top

Goed geholpen, prijzen zijn zeer goed , garantie voorwaarden van 5 jaar zonder bijbetaling Is ook perfecte .

Kees 29-09-2018 In de winkel gekocht

Prima advies

Verkoper nam ruim de tijd om te helpen, luisterde naar onze wensen voor een nieuwe televisie en gaf op basis daarvan een prima advies. Ook netjes dat de parkeerkosten worden vergoed op de factuur.

wpeek 28-09-2018 In de winkel gekocht
foka

vakkundig advies

Voldoende personeel die ruimschoots de tijd voor je nemen met zeer ruime kennis van zaken
Vriendelijk geholpen

Marco Adriaens 28-09-2018 In de winkel gekocht

Goede uitleg en service.

Vandaag een Remote-control voor mijn Canon 6d gekocht. Goede uitleg over het apparaat en voor en nadelen van draadloos wel of niet. Meteen de instellingen van de Camera nagekeken en wat tips gekregen.. weer helemaal goed. Goede en begrijpelijke uitleg gekregen.

Ben 28-09-2018 Via de website gekocht

De bestelling is zeer snel geregeld en netjes afgehandeld

Ik heb deze shop gekozen de prijs is zeer goed voor dit product
en netjes afgehandeld en de shop is zeer overzichtelijk en zeer makkelijk

Tienco 27-09-2018 In de winkel gekocht
Superstore Rotterdam

Afgelopen dinsdag tv gekocht woensdag thuis netjes en gratis afgeleverd. In de winkel erg goed geholpen verkoper neemt alle tijd geen vraag teveel.Nu bleek een dag later dat de tv goedkoper was ik terug naar de winkel daar hoorde ik dat komend weekend er nog een actie aankomt waardoor de tv nog goedkoper wordt Foka gaat het verschil terug storten op mijn bankrekening dit noem ik echt top service mijn complimenten nu was ik al langer klant bij Foka eerdere ervaringen waren ook al prettig te noemen voor mij geen andere winkel meer.

Ryan K 27-09-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed en betrouwbaar

In het verleden kocht ik alles in de winkel zelf. Ook dat werd je altijd prima geholpen .
Destijds kocht ik een Denon geluidsinstallatie daar.
Toen ik thuis kaam bleek hij het niet toedoen.
Kreeg direct een andere.

A.M. 27-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Zeer professioneel en eerlijk advies

Altijd de laatste prijsgarantie. Eerlijk advies over het product. Extra garantie buiten de fabriekgarantie om. +++

Lakisha de Lanooi 27-09-2018 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam oostplein

Goede service. Aardige mnr. Neemt de tijd om jou te helpen

Veel keuze mogelinkheden in de winkel zelf. En nog meet om internet. En aardige medewrkers die jou graag helpen.

Cool 26-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Na reservering werd het artikel vlot afgegeven en meegenomen

Het gewenste artikel van te voren bij Foka gereserveerd daar het hier op voorraad was en tevens als laagste geprijsd.

floor 25-09-2018 In de winkel gekocht
ROTTERDAM

Hele goede service.

De medewerkers van Foka helpen elke keer weer heel goed, ik ben altijd tevreden over de service. De producten zijn top en je kunt altijd terecht voor (vrijblijvend) advies.