foka - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foka.

foka stelt zich voor

Foka , al meer dan 80 jaar dé specialist op het gebied van foto, audio en video. Wij bieden u een zeer uitgebreid assortiment foto artikelen, televisies en audio producten. Ook beschikken wij over zeer deskundig personeel dat u graag te woord staat. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht in onze winkel van ruim 1000 m²! Alles in onze winkel is extreem laag geprijsd, dus kom langs en overtuig uzelf!

Deze score is berekend op basis van 654 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.1

Johan M. 16-02-2019

Wat een geweldige zaak! Nu mijn tweede tv aangeschaft en in het verleden ook een camera. Ze nemen alle tijd en geven een eerlijk en duidelijk advies.

Danny 15-02-2019

Vriendelijk, snel en correct geholpen. Mijn LG OLED voor een super scherpe prijs kunnen bestellen. Na betaling dezelfde avond al contact met de koerier, en na twee dagen bezorgd. Super tevreden over de service van Foka.

Koerier zou (ivm werk) een half uur voor bezorging nog een bericht sturen/bellen... Maar dat is helaas niet gebeurd. Gelukkig zonder gevolgen.

Annet 14-02-2019

Via een kennis zijn wij aan deze webshop gekomen. Was betrouwbaar zei de kennis. Snelle levertijd , goede kwaliteit. Tv is ook prima, duidelijke beschrijving. Zeer tevreden.

martijn 12-02-2019

Gewoon goed, niet meer en niet minder dan dat! Prima service, en een mooi aanbod aan producten.

rappie65 07-02-2019

Mooie duidelijke website met goede informatie.
snelle levering door behulpzame koerier.
Voor Foka gekozen omdat familie ook al aankopen heeft gedaan en ook goed geholpen is. We zijn zeer tevreden. Het enige min punt is telefonisch contact. 8min. in de wacht gestaan en geen verbinding gehad. Daarna via chat en dat ging perfect.

Hetty 05-02-2019

Wij worden altijd goed en vriendelijk geholpen bij Foka.
De problemen die wij hadden met onze Samsung curved tv hebben ons doen besluiten om toch al snel een andere tv aan te schaffen.
Met goed advies zijn wij voor een LG gegaan.

Ron 02-02-2019

Helaas mogen ervaren dat de Focal speakerstands niet de dag erna zijn geleverd, ondanks dat dit wel werd beloofd. Op werkdagen voor 24.00 besteld is volgende dag in huis, met zelfs nog een keuzemogelijkheid voor de specifieke dagen.

Ook niet het beloofde track en trace ontvangen of excuses dat het niet conform afspraak kan worden geleverd.

Niet de wijze waarop ik graag zaken doe met een leverancier.

Marjo Hartman 01-02-2019

Zondagavond besteld en maandagochtend geleverd. Helemaal goed dus!
Alleen vreemd dat er geen e-mailbevestiging kwam. En het aanmaken van een account is kennelijk ook mislukt. Maar ik neem even aan dat dit een technische glitch was.

Rob 01-02-2019

Afgelopen week via de webshop een OLED tv aangeschaft bij FOKA.
Na de bestelling werd ik keurig geïnformeerd over de wijze van aflevering en de aflevering volgde keurig volgens afspraak!
Bij de installatie van de tv heb ik de helpdesk van FOKA geraadpleegd en ben ik uitstekend geholpen. Topbedrijf!

J.Slender 31-01-2019

In het verleden al een aantal keren naar volle tevredenheid een tv aangeschaft. Recentelijk een geweldige LG OLED65E8 gekocht. Niet alleen voor een hele mooie prijs, maar ook super snel geleverd. Wat mij betreft een aanrader dus.

Jan Bos 30-01-2019

Zeer snelle en correcte levering tegen een zeeeer scherpe prijs, op de meeste andere plaatsen al gauw € 600 duurder.
Geweldig toestel.

Henk 30-01-2019

Prachtige winkel(heb eerst het product in de winkel bekeken)en daarna in de webshop besteld.Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag in huis,helemaal top dus.

Noam Bason 30-01-2019

It is the cheapest and fastest store I found to send my camera gear. I has a really perfect experience ordering. Thank you so much guys :) No wonder you don't need Amazon in Holland.

Rik 28-01-2019

Sony alfa 6300 bestelt goede prijs erg blij mee Snel bezorgt en ziet er netjes uit en 5 jaar garantie

T.R 27-01-2019

Levering was goed, ook scherpe prijs voor de 40” Samsung TV. Helaas kwam er een paar weken na de garantie een dode horizontale pixellijn op de TV. Contact opgenomen, maar ze doen niks. Dit terwijl de verkoper wettelijk VERPLICHT is een deugdelijk product te leveren met een garantie die de levensverwachting dekt (4 jaar voor deze tv). Maar nee ze doen niks! Waardeloze service dus!
Bestel je producten lekker bij Mediamarkt als je wel eerlijke garantie wilt.

Sorgeloos Steve 25-01-2019

Direct mail voor bevestiging gekregen waar alles van de bestelling in staat hernomen. Wacht nog op mailtje voor tracking van packet! Deze had ik wel direct willen hebben zodat ik packet kan volgen.

TEVREDEN! 24-01-2019

Ik had nog geen ervaring met deze shop en bestelde een android tv. De volgende dag geleverd, netjes track & trace. Alles naar behoren verlopen, dus zie je iets wat je bevalt? Maak er gerust gebruik van. Dank voor de snelle service.

SonjaBos 24-01-2019

Goede service. Goed prijs - kwaliteit verhouding! Snelle levering. De volgende dag in huis op het geplande tijdstip!

ChrisVerhoef 24-01-2019

Overzichtelijke website en een goede winkel/showroom om artikelen te bekijken en bespreken. Uiteindelijk mijn speakerset besteld via de webshop wat soepel verliep en ook de levering was super. (binnen 1 dag)

Rob 22-01-2019

Een prima winkel waar je nog op een eerlijke wijze behandeld en te woord gestaan word.
Het advies was voor mij verrassend en in mijn voordeel waar krijg dit nog van ten dag.
Foka Superstore is een winkel die ik iedereen kan aanraden, een winkel waar je niet bij hoeft na te denken komt dit wel goed.

Mvg, Rob

Remco 18-01-2019

Zeer scherpe prijs gekregen op Black Friday voor een TV en Sounbar. Betaling ging snel. Zat een iets langere levertijd op de Soundbar buiten Foka's schuld om. Hierover per mail op de hoogte gehouden. Ook de 5 jaar garantie is natuurlijk mooi meegenomen.

A.johannessen 16-01-2019

Al sinds 1963 kom zo nu en dan bij foka voor foto en video.mijn eerste 8mm camera heb ook bij foka gekocht.
Nu sta ik aan de vooravond voor de aankoop van een led tv die ik bij foka ga halen

Muziek op Terschelling 14-01-2019

Bij Foka een 50 mm lens van Nikon besteld, volgende dag keurig verpakt in huis. Zo hoort het!
De site is erg overzichtelijk met juiste informatie.
De lens bevalt uitstekend.
M'n volgende aankopen doe ik waarschijnlijk ook hier.

M.Horbach 13-01-2019

Fijne webwinkel met breed assortiment en goede prijzen.
Laagste prijsgarantie werkt bij deze webshop maar als kanttekening moet ik wel zeggen dat de procedure omslachtig is en veel tijd kost, dit kan beter.
Pluspunt is dat diverse producten 5 jaar garantie hebben.

Richard 13-01-2019

Perfecte winkel met een goede service en garantie (5 jaar!!!) snelle levering en een hele scherpe prijs voor de aangeschafte tv's

Richard 13-01-2019

Vandaag 2 Heos 3 MK2 speakers gekocht bij Foka als aanvulling op de Heos bar en sub woofer.
Wat een machtig mooi geluid komt eruit. Installeren is met de Heos app best makkelijk alleen het verbinden via de koptelefoon aansluiting was even lastig omdat mijn telefoon die niet meer heeft. Foka zelf is een top winkel met hele goede services en vele mooie aanbiedingen waar ik de afgelopen jaren al vele producten gekocht heb.

Rein 13-01-2019

Goede inruilmogelijkheid voor oude stereo installatie. Defect product wordt direct vervangen. Contact per email duurt soms langer dan binnen de aangegeven 24 uur.

walter 13-01-2019

een lg oled tv gekocht bij FOKA superstore,keurige afhandeling en zeer snelle levering volgende dag in huis,en gebeld door de koerier betreffende de levertijd,top

Robert 13-01-2019

Echt een geweldige bestel ervaring. De avond ervoor besteld en de volgende dag geleverd. Ik zag in de outlet een receiver staan die precies aan mijn wensen voldoet. De volgende dag zeer netjes ingepakt afgeleverd. Super top en super blij.

Andre van der Sluis 12-01-2019

Erg goed geholpen. Gewoon ouderwets tv’s vergelijken met de verkoper. Alles op voorraad en mooie prijs overheen gekomen.

De Muelenaere Jeroom 09-01-2019

Televisie, beugel en soundbar bij Foka gekocht omdat ze bijzonder scherp waren. Na de betaling kreeg ik geen nieuws, een weekje later vroeg ik uitleg en was het product niet aanwezig. Na zelf in de gaten te houden zag ik dat de televisie in voorraad was maar ik heb hiervoor zelf contact moeten opnemen. Blijkbaar gingen ze wachten tot alles op voorraad was. Gelukkig hebben ze dan de televisie en de beugel opgestuurd. Deze werkt perfect, de levering was ook perfect. Na nog een paar weken te wachten was de eindduur van de cashback dichterbij aan het komen. Na een aantal mails en berichten via hun Messenger eindelijk melding gekregen dat ik voorlopig mijn cashback al moest aanvragen. Tot op heden nog steeds geen soundbar mogen ontvangen. LG reageert nu dat ze cashback niet kunnen voldoen omdat ik geen serienummer hiervan heb. Ik blijf wachten op meer nieuws...

Istvan Bocskai 09-01-2019

Thank you! Quick helping method, quick transfer :) Is not my first time buying here.

Ron 09-01-2019

Producten met beschikbaarheid zijn makkelijk te vinden op de website. Het bestel- en betaalproces zijn verloopt vlot. De levering van het product was een paar dagen vertraagd door de drukte rondom Kerst en Oud en Nieuw. We zijn hierover netjes geïnformeerd. Bij aflevering was de factuur niet aanwezig. Na een bericht aan de klantenservice ontvingen wij deze binnen 24 uur per mail.

Guy Boumans 08-01-2019

Foka heeft bij uitstek de slechtste service die ik sinds jaren ervaren heb. Zij zijn telefonisch slecht bereikbaar. En na lang aandringen zou ik mijn geld pas na 30 dagen terugkrijgen van een order die ik binnen 12 uur heb geannuleerd!!! Verantwoordelijkheid voor snelle en correcte afhandeling weigerd men hier voor te nemen?!! Betere webwinkels dan deze zijn niet moeilijk te vinden en ook met betere prijzen.
Officiele reactie van Foka 10-01-2019

Beste Guy,
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te vernemen dat de annulering niet verloopt zoals u van ons mag verwachten. Ik heb de desbetreffende afdeling hierop geattendeerd en gevraagd uw order zo snel mogelijk af te handelen.

Iris

Robin hus 06-01-2019

Ik werd goed geholpen door het personeel en goed advies gekregen welke product het handigste om te halen voor mijn go pro goed op te ruimen

Ben 05-01-2019

Duidelijke Webshop
Duidelijke omschrijving van producten
Voordelige verzend kosten

Devon 04-01-2019

ik ben vreindelijk geholpen bij mij vragen en het bestelen ging eenvoudig. ik heb het product nog niet ondvangen maar ik schijf dit direct na de besteling

Erwin 04-01-2019

Onze LG OLED is in nette staat geleverd en op het gespecificeerde tijdstip. Nog een paar keer hulp gehad tijdens het uitpakken via de klantenlijn. De TV kwam wel een dag te laat maar dat kan met de feestdagen te maken hebben gehad en op het randje bestellen voor levering de volgende dag. Los van dat kleine puntje ben ik blij met de service.

Anouk 04-01-2019

Goede snelle service ondanks de feestdagen. Super goede prijzen voor de producten en mooie aanbiedingen!

Patrick 03-01-2019

Snel contact via mail. Prima en tijdige levering.Prima webshop om een mooie TV aan te schaffen.

Willy jp 03-01-2019

Duidelijke site/ winkel , snelle service en levering zonder verdoken addertjes.
Levering volgende dag zoals vermeld alsook de goedkoopste te vinden het net.
Toestel voldoet aan alle verwachting.
Top winkel !

Jos 03-01-2019

Onze samsung tv hield er na 28 maanden mee op. Volgens samsung niet meer te repareren. Kreeg van samsung zelf een voorstel voor een nieuwe tv met een bijbetaling van 413 die net zo hoog was als dezelfde tv direct bij Foka aan te schaffen. Foka zelf kwam met een veel beter voorstel en kon na bijbetaling van maar 150 een andere tv uit dezelfde prijsklasse kopen.

Ben 03-01-2019

Ik bestel hier nooit meer. Bijna een week geleden een TV besteld en direct per IDEAL betaald. Nu wordt dagenlang volgehouden dat PostNL een logistiek probleem heeft en er geen pakketjes worden bezorgd, terwijl andere webwinkels wel gewoon keurig binnen een dag via PostNL bezorgen. Ik heb de order reeds geannuleerd maar willen mijn geld niet teruggeven.

Jelle 03-01-2019

Snelle en correcte levering. Daarnaast heeft de klantenservice mij ook snelle en goede hulp geleverd. En dat alles voor de beste prijs.

servet 01-01-2019

de beste prijs die ik op het web kon vinden, zeer snelle levering en makkelijk

Stefan 31-12-2018

Bij Foka heb je een zeer ruime keuze met veel selectie mogelijkheden tegen concurrerende prijzen. Bijna alles op voorraad en snelle levering. Ik ben zeer tevreden

Rodge 31-12-2018

TV bestelt bij Foka, ze kunnen hun levertijd die ze pretenderen tijdens de bestelprocedure en op de website ABSOLUUT niet waarmaken! Deze levertijd was 1 van mijn aankoopredenen bij deze zaak!

Ray 31-12-2018

Het bestellen en betalen op de site ging gemakkelijk, maar daarna moest de bestelling bezorgd worden en dat ging minder goed. Zoals de site vermeld kan je voor 23:59 bestellen en dan is de bestelling de volgende dag thuis. Nu kreeg ik een track en trace van PostNL dat de bestelling nog niet daar was en dat deze pas gepland stond op 2 dagen later. 2 dagen later nog geen bestelling ontvangen. Na elke dag een mail gestuurd te hebben met wel meteen reactie wat goed is, maar helaas kon de klantenservice mij alleen vertellen dat er een storing was geweest en dat PostNL het erg druk heeft dus ik moest wachten. De “snelle” levering was dus in mijn geval geen goede ervaring.

Daniël T 29-12-2018

Super professioneel bedrijf!
Mijn LG was niet op voorraad en ze hebben mij nu een nieuwer, beter en duurder model aangeboden en bezorgd voor de zelfde prijs!
Snelle levering!
Gewoon top!

Johannesz 29-12-2018

Bestelling gedaan en zou de volgende dag geleverd worden. Helaas dus niet en daarom gebeld met de klantenservice wat na 10x bellen niet gelukt is.
Heb de bestelling nu geannuleerd en hoop dat ik mijn geld z.s.m. weer terug krijg.
Ik ben benieuwd.
Het geeft gewoon een rot gevoel als je bestelling op "Niet verzonden" staat en je kan geen contact krijgen. Ik ga hier absoluut nooit weer bestellen.