foka - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foka.

foka stelt zich voor

Foka , al meer dan 80 jaar dé specialist op het gebied van foto, audio en video. Wij bieden u een zeer uitgebreid assortiment foto artikelen, televisies en audio producten. Ook beschikken wij over zeer deskundig personeel dat u graag te woord staat. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht in onze winkel van ruim 1000 m²! Alles in onze winkel is extreem laag geprijsd, dus kom langs en overtuig uzelf!

Deze score is berekend op basis van 512 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Alexandre 23-06-2019

Goed, alles duidelijk en goede service.
Ik heb een probleempje gehad en het was onmiddellijk opgelost dus goed.

Eric Bos 23-06-2019

Ik koop al sinds vele jaren producten via Foka. Ze hebben deskundige verkopers die je goed helpen bij de aanschaf. Daarnaast kunnen ze ook prijstechnisch goed meekomen met de markt. Mijn laatste aanschaf is een LG oled 65-inch tv. Ook nu weer goed geholpen en een hele mooie prijs.
Kortom, een goede en betrouwbare zaak.

Marcel 22-06-2019

Duidelijke site en zeer scherpe prijs. Al vaker ook in de winkel geweest en gekocht en zeer vakkundig geholpen voor fototoestel en televisie’s.
Zeker een aanrader.

louis 20-06-2019

Reeds jarenlang koop ik mijn artikelen bij Foka, en dan praat je over televisies, duurdere hifi , fotocamera enz. Tot over het algemeen met tevredenheid. Echter na het aanschaffen van een in mijn ogen erg mooie en goed geteste Marantz cd speler type 6004. Na korte tijd sloot het laatje niet, werd gerepareerd, snel erna wederom zelfde probleem, weer hersteld, toen snel daarna hetzelfde euvel zich voordeed, adviseerde de verkoper of een andere toestel aan te schaffen of mijn geld terug, Ik besloot het nieuwe type marantz te kopen (type 6005). Hopend dat het beter zou gaan. Na een half jaar wederom problemen.nu sloeg de cd plaatjes over. Werd verholpen. 3,5 jaar later laatje sluit en blijft dicht, zit helemaal vast. 17 juni ben ik naar de winkel gegaan, heb met de bedrijfsleider het probleem voorgelegd, en alle ellende besproken, maar geen krimp een optie was repareren schatting 150 a 175 euro of een begroting, bij een te hoge reparatiebedrag, zou ik 75 euro betalen voor inspectie of mijn toestel achterlaten, 368 euro en mijn toestel weg na 4 jaar. Heel teleurstellend dat men een jarenlange trouwe koper zo in de kou laat staan en geen passende oplossing hebben bedacht

Daan van Zundert 19-06-2019

Eerlijk gezegd, had nognooit gehoord van deze winkel. Via een collega deze tip gekregen. Was op zoek naar een nieuwe tv de LG Oled 65 C8.

Goede prijs gekregen en thuis bezorgen was ook geen probleem. Binnen 2 minuten was ik eruit en gelijk besteld 2 dagen later bezorgd.
Wat een service en 5 jaar garantie en wat een geweldig beeld. En het Geluid van de tv is totaal niet wat ik verwacht had, Gewoon goed voor zo’n platte tv.
Het Instellen is een fluitje van een cent. De standaard instellingen qua beeld out of the box zijn al geweldig en je kunt ze naar harte lust instellen naar eigen behoefte. Het geluid is naar mijn menig geweldig maar ik gebruik op dit moment wel de bijgeleverde voet die overigens het geluid je kamer instuurt. Hoe het geluid zonder voet is weet ik op dit niet.

De magic remote is ook subliem werkt het zelfde als een WII mote. Het is even wennen en de optie van stem besturing werkt fenomenaal.

Ben helemaal in mijn nopjes.

K.Post 18-06-2019

Tijdje op zoek naar een TV. Uiteindelijk gevonden op Kamera-Express. Maar door een brakke website was er geen betaling mogelijk. Op de website van FOKA (= KameraExpress) stond dezelfde TV ook -- het was een Outlet aanbieding. Hier was betalen wel mogelijk...dus toen maar via Foka besteld
Officiele reactie van Kamera Express 18-06-2019

Beste K. Post, hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas laat de techniek ons wel eens in de steek. Gelukkig kon u op FOKA wel bestellen. We wensen u veel en lang kijkplezier.

Ate 13-06-2019

Door de jaren heen heb ik mijn foto-apparatuur bij FOKA Superstore gekocht. De voorlichting was altijd goed, over de service heb ik nooit iets te klagen gehad. Nu voor het eerst een artikel via de webwinkel gekocht. Het bestellen ging eenvoudig en de levering was prompt.

Ayad Rashid 13-06-2019

Bij FOKA alle producten is 5 jaar garantie ik vind is prachtige gevoel als je iets gekocht en ze zijn vriendelijk en makkelijke met iedere ..mij advies voor iedere iets nodig zoeken bij FOKA.

Jaimy Van ast 08-06-2019

Het is een fijne winkel met een duidelijke website. Ze zijn vriendelijk en bezorgen snel.

Michel 06-06-2019

Heldere site waarbij niet alleen de standaardprijs wordt getoon maar ook de outlet prijs (die veel lager is). Eenvoudig bestelproces online en gelijk daarna een telefoontje van het transport bedrijf om aflever datum en tijd af te spreken.

Leon 05-06-2019

Mijn 8 is wat hoog maar wil het toch toekennen om de negatieve reviews een beetje te counteren.De informatie op de website is niet juist. De levering de volgende dag klopt niet want na bestelling kreeg ik meteen een bericht dat het een dag langer gaat duren omdat het een groot product is (tv 49") Zet dat dan niet in de product beschrijving. Telefonisch contact is heel lastig. Na 4 pogingen op verschillende tijdstippen eindelijk iemand aan de lijn gekregen die me netjes te woord stond. Ik zou gebeld worden voor een bezorg afspraak maar dat is niet gebeurd. Kreeg wel een track & trace dus het was verder niet zo'n probleem. Het product in goede staat ontvangen en de prijs geeft voor mij de doorslag toch een 8 toe te kennen. Wil hiermee de negatieve reacties ook een beetje oppoetsen omdat ik snap dat als je concurrerend wil zijn je wat minder aandacht hebt voor andere zaken. Ik ben tevreden. Ze hebben me een mooie tv geleverd voor weinig geld. Hoop dat die aandachtspunten beter of anders gaan worden. Stap bijvoorbeeld af van het telefoonnummer en zeg dat je binnen 4 uur een mail terug hebt. Zorg dat de informatie op de website ook klopt. Ik ben tevreden maar als ik weer ga bestellen kijk ik eerst naar reviews of dit beter geworden is. Hoop dat jullie iets doen met mijn kritiek.

Gerard Stegeman 04-06-2019

Ik koop al jaren bij Foka
Ze hebben goede spullen met scherpe lage prijzen
Op de site is het makkelijk zoeken en vergelijken

W.H. Polet 03-06-2019

In 1965 trouwde ik en ging in Rotterdam aan het Proveniersplein wonen. Toen ontdekte ik de Foka. In 1967 verhuisden we naar Bodegraven, maar ik bleef klant. Nu woon ik al weer jaren in Katwijk, maar o.a. voor mijn TV aankoop ging ik weer naar de Foka, die nu dus ook bij de Kamera Express winkels hoort. En ik bestelde daar dus ook nu graag - een nieuwe printer!

Vincent 31-05-2019

De Salora 55UHS3500 gekocht op Foka Superstore, een erg goede prijs voor een goede TV! Deze 55' smart tv versie staat normaal te koop voor €550 meer, en ook nog eens 2 jaar garantie.
Foka superstore is zeker een aanrader.
Bedankt!

A. Wezeman 28-05-2019

Ik heb voor Foka gekozen omdat ze de volgende dag leveren, ik heb op zondag besteld en het product werd op maandag gratis geleverd. Foka heeft tevens op de website staan dat ze de laagste prijsgarantie hebben en dat was nu ook het geval. Ik heb ook telefonisch contact gehad met de klantenservice en ik ben netjes en deskundig te woord gestaan. Al met al ben ik zeer tevreden over Foka als webwinkel en ik ben ook tevreden over mijn aankoop, deze werd uitgebreid beschreven op de website, zodat ik meteen de juiste keus kon maken.

Peter 24-05-2019

Duidelijke uitgebreide en complete informatie op een veilige site.
Concurrrerende prijzen.

Rick Salden 22-05-2019

Voor mijn televisie en subwoofer op het moment van aankoop de beste prijs van Nederland. Goede service.

Lennard 21-05-2019

Super goeie webshop, alle benodigde informatie staat in de beschrijving.Qua prijs voordelig en top kwaliteit.

Astrid 20-05-2019

ik probeer telefonische iemand te bereiken en sta al 2 uur in de wacht echt waardeloos.

N. Breda 19-05-2019

Foka is een zeer gebruikersvriendelijke website; veel bruikbare informatie over het product. Daarbij ook heel prettig dat er bij het gekozen product 'combideals' worden aangeboden, zodat je kunt profiteren van een voordelige extra aankoop. Snelle levering, in goede verpakking. Prima service dus!

Tim 18-05-2019

Op de website wordt letterlijk met koeielettere aangegeven dat de TV op voorraad is. Echter blijkt dat de tv niet op voorraad is. Levering onbekend, geld terugstorten duurt 10 werkdagen. Geen medewerking en oplossingsgerichte service.

Rolf Buunk 17-05-2019

Prima service, product om 21.30 's avonds besteld. Volgende ochtend om 09.00 had ik mijn product al binnen. Netjes verpakt, zonder schade geleverd. Top!

Marianne 16-05-2019

Prima service, uitstekend advies. Op grond van de persoonlijke adviezen van de verkopers bij Foka heb ik een weloverwogen keuze kunnen maken voor een televisie die het best past bij mijn voorkeuren en wensen.

Paulio 15-05-2019

Prima winkel. Nette prijzen. Overzichtelijke site. Alleen moet je meerdere malen akkoord geven voor de cookies

Jeroen Kemna 12-05-2019

Heldere website met voldoende informatie over de producten. Vrijwel alles is aanwezig. De samenwerking met Camera Express c.q. overname levert nog meer kwaliteit en service. Keep up the good job!

S.Beijer 11-05-2019

Goede service, even moeten wachten op telefoontje, uiteindelijk zelf gebeld op dag van bestelling en dag erna kregen we het bestelde artikel al binnen.

Daniel 11-05-2019

Philips tv gekocht en verkoop ging prima. Helaas binnen half jaar tv stuk. Foka verwijst me door naar Philips. Na half jaar en veel moeite komt er nu eindelijk iemand kijken. Foka’s beleid tav reparatie is dus niet echt prettig in mijn geval. Had fijner gevonden als ze dit voor me hadden kunnen regelen.

Ron 09-05-2019

Ik heb in het verleden meerdere aankopen gedaan, zowel bij Foka als Kamera Express en dit is altijd tot grote tevredenheid geweest.

vdbelt 09-05-2019

mooie winkel met goede producten,
duidelijke omschrijvingen van het product op de website.
goed assortiment.
snelle levering en service

M.H. verheij 24-04-2019

Via de Consumentenbond kwam ik bij deze shop uit. Zeer snelle levering.
Duidelijke gebruiksaanwijzing.
Mooi beeld en ik ben tevreden over het geluid. Strakke vormgeving.

Ton Bouman 13-04-2019

Het is een fijne shop. Alles overzichtelijk, Makkelijk te vinden snel bezorgd. Goede adviezen.
Vriendelijke mensen Koop hier zeker meer.

Peter 11-04-2019

Prima concurerende prijzen en een snelle (gratis) levering.
Kortom een aanrader.

Rob Verweij 07-04-2019

Al jaren klant bij FOKA/FODOR, eerst voor AKAI bandrecorders, foto, film en video camera’s, de afgelopen 20 jaar ook voor TV’s. Ook onze kinderen kopen veelal hun TV’s bij FOKA. Reden: Betrouwbaar adres, deskundig verkoop personeel, snelle levering, goede after sales service, concurrerende prijzen. Niet massaal zials anderen. Ook de laatste 10 jaar klant bij Kamera Express, dus ik denk een perfecte integratie van beide bedrijven. Een aanrader.

Maurice 07-04-2019

De snelheid waarop er per e-mail wordt gereageerd is voortreffelijk. Tevens heb ik een zeer scherpe aanbieding gekregen en kon ik de aankoop de zelfde dag ophalen.

tieritomba 06-04-2019

fijne medewerkers, die begrip hebben voor je persoonlijke situatie. Goed geholpen zowel door de telefoon, als via e-mail. Spannen zich nog ouderwets in om het naar de zin te maken, Super!

Elvira 04-04-2019

Ik wilde een Nikon 5300 aanschaffen. Maar doorat ik geen flauw benul had wat ik kocht wou ik de camera eerst zien en uitleg van een verkoper hebben wat ik nou kocht. Daarom ben ik naar Foca Superstore gereden en heb daar al mijn vragen neergelegd. Ben super goed geholpen en te woord gestaan door de verkoper. Die ruim de tijd en aandacht heeft gegeven voor al mijn vragen. Dit was doorslaggevend om tot de koop over te gaan.
Vond wel de winkel toe aan een metamorfose. Iets te donker en volgepropt . Dit heeft mij weerhouden om niet veder te kijken naar andere producten.

Sylvia Schrijver 03-04-2019

Ik geef Foka nu een 10. Goede prijs voor de Canon compactcamera en tas en zeer snelle levering. Binnen 24 uur.

Over de Canon camera zelf kan ik nu nog niets vermelden ,aangezien mijn vader hem pas op zijn verjaardag op 14-4 krijgt.

Ben 01-04-2019

Prima winkel met duidelijke voorlichting over aan te schaffen product. Ze geven ook een uitstekende service

Grada 01-04-2019

Slechte service. Vier jaar geleden tv gekocht met vijf jaar extra garantie. Naar vier jaar is de tv kapot en nu vragen ze om een service paspoort wat wij niet hebben gehad. Dus hebben wij de garantie van 160 euro voor niets betaald terwijl wij nog wel één jaar garantie hebben.

S. van der Gaag 31-03-2019

hulpvaardig, vriendelijk, informatief en terzake kundig, ditmaal geen cliché woorden maar een voorzichtige omschrijving van wat hier aan de hand is.

Piet 22-03-2019

in elk geval kun je gemakkelijk zonder account een product bestellen. ook wel eens fijn. ik hoef niet van elke website een account

Tinie 18-03-2019

Ik kom al jaren bij Foka en ben erg tevreden over de vriendelijkheid en professionaliteit van de verkopers! Ze nemen rustig de tijd en weten veel over hun producten ! Ga zo door ook nu Foka een andere naam draagt!

Rinze 17-03-2019

Prima shop, scherpe prijzen. Bestellen gaat makkelijk. Goede uitleg over de producten.

Martin 13-03-2019

Heb de Sigma 16mm F/1.4 DC DN Contemporary Sony E gekocht bij Foka in Rotterdam
Zoals altijd werd ik weer enorm goed geholpen bij de aanschaf van deze lens. Ze nemen de tijd voor je. Er is een hoge mate van kennis van de producten, die ze verkopen. Ik koop al meer dan 40 jaar mn fotospullen bij Foka.

peet 13-03-2019

heb me eerst goed georiënteerd voor ik mijn aankoop heb gedaan ,ben naar een aantal winkels geweest waaronder foka mediamarkt bcc bij alle winkels werd ik goed geholpen maar bij foka kreeg ik net wat meer en duidelijker uitleg over mijn uiteindelijke aankoop,een LG 49UK6300PLB ,heb hem uiteindelijk bij foka aangeschaft via hun website die duidelijk en overzichtelijk is,de bestelling verliep soepel,'s avonds besteld volgende ochtend bezorgt ben al klant van foka sinds 1980 toen ik mijn eerste stereoset daar heb aangeschaft ik ga hier zeker mijn volgende aankoop weer aanschaffen

Alex 06-03-2019

De webshop is super overzichtelijk en je kunt daarom makkelijk verschillende producten vergelijken. Specificaties waren duidelijk en er was een duidelijk beeld geschapen van wat er beschikbaar was, wat dat zou kosten en wat men van de winkel kon verwachten.

De bezorging was ook uitstekend. Mijn product was goed verpakt en het werkt allemaal super! Zeer tevreden.

TdWdB 01-03-2019

Goede klantenservice. Er was een misverstand over het leveradres en na 1 telefoontje werd mijn product op tijd, op de juiste plaats afgeleverd. Boven verwachting!

han 28-02-2019

goede site en prima prijs / kwaliteit verhouding. Philips 50PUS6703/12 bestelt en de volgende netjes bezorgd, zoals afgesproken. Na de bestelling gebeld door transportbedrijf voor afspraak.
Prima dus!!!

serdogan 27-02-2019

Recent heb ik een LG OLED TV besteld bij FOKA. Ik heb via mail een offerte aangevraagd, en ik kreeg binnen enkele uren een super scherpe aanbieding. Na akkoord kreeg ik een Ideal link. Eenmaal betaald werd ik binnen 24 uur gebeld door koeriersbedrijf Thijse voor de bezorging. En zelfs bezorgen op zaterdag was geen enkel probleem! Prima kontakt met FOKA en koeriersbedrijf Thijse. Aanrader!

Erik van Der Meij 24-02-2019

Prettig contact. Prima service. Ik raad deze winkel zeker aan. Scherpe prijs.