foka - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foka.

foka stelt zich voor

Foka , al meer dan 80 jaar dé specialist op het gebied van foto, audio en video. Wij bieden u een zeer uitgebreid assortiment foto artikelen, televisies en audio producten. Ook beschikken wij over zeer deskundig personeel dat u graag te woord staat. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht in onze winkel van ruim 1000 m²! Alles in onze winkel is extreem laag geprijsd, dus kom langs en overtuig uzelf!

Deze score is berekend op basis van 600 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,1

M.H. verheij 24-04-2019

Via de Consumentenbond kwam ik bij deze shop uit. Zeer snelle levering.
Duidelijke gebruiksaanwijzing.
Mooi beeld en ik ben tevreden over het geluid. Strakke vormgeving.

Ton Bouman 13-04-2019

Het is een fijne shop. Alles overzichtelijk, Makkelijk te vinden snel bezorgd. Goede adviezen.
Vriendelijke mensen Koop hier zeker meer.

Peter 11-04-2019

Prima concurerende prijzen en een snelle (gratis) levering.
Kortom een aanrader.

Rob Verweij 07-04-2019

Al jaren klant bij FOKA/FODOR, eerst voor AKAI bandrecorders, foto, film en video camera’s, de afgelopen 20 jaar ook voor TV’s. Ook onze kinderen kopen veelal hun TV’s bij FOKA. Reden: Betrouwbaar adres, deskundig verkoop personeel, snelle levering, goede after sales service, concurrerende prijzen. Niet massaal zials anderen. Ook de laatste 10 jaar klant bij Kamera Express, dus ik denk een perfecte integratie van beide bedrijven. Een aanrader.

Maurice 07-04-2019

De snelheid waarop er per e-mail wordt gereageerd is voortreffelijk. Tevens heb ik een zeer scherpe aanbieding gekregen en kon ik de aankoop de zelfde dag ophalen.

tieritomba 06-04-2019

fijne medewerkers, die begrip hebben voor je persoonlijke situatie. Goed geholpen zowel door de telefoon, als via e-mail. Spannen zich nog ouderwets in om het naar de zin te maken, Super!

Elvira 04-04-2019

Ik wilde een Nikon 5300 aanschaffen. Maar doorat ik geen flauw benul had wat ik kocht wou ik de camera eerst zien en uitleg van een verkoper hebben wat ik nou kocht. Daarom ben ik naar Foca Superstore gereden en heb daar al mijn vragen neergelegd. Ben super goed geholpen en te woord gestaan door de verkoper. Die ruim de tijd en aandacht heeft gegeven voor al mijn vragen. Dit was doorslaggevend om tot de koop over te gaan.
Vond wel de winkel toe aan een metamorfose. Iets te donker en volgepropt . Dit heeft mij weerhouden om niet veder te kijken naar andere producten.

Sylvia Schrijver 03-04-2019

Ik geef Foka nu een 10. Goede prijs voor de Canon compactcamera en tas en zeer snelle levering. Binnen 24 uur.

Over de Canon camera zelf kan ik nu nog niets vermelden ,aangezien mijn vader hem pas op zijn verjaardag op 14-4 krijgt.

Ben 01-04-2019

Prima winkel met duidelijke voorlichting over aan te schaffen product. Ze geven ook een uitstekende service

Grada 01-04-2019

Slechte service. Vier jaar geleden tv gekocht met vijf jaar extra garantie. Naar vier jaar is de tv kapot en nu vragen ze om een service paspoort wat wij niet hebben gehad. Dus hebben wij de garantie van 160 euro voor niets betaald terwijl wij nog wel één jaar garantie hebben.

S. van der Gaag 31-03-2019

hulpvaardig, vriendelijk, informatief en terzake kundig, ditmaal geen cliché woorden maar een voorzichtige omschrijving van wat hier aan de hand is.

Piet 22-03-2019

in elk geval kun je gemakkelijk zonder account een product bestellen. ook wel eens fijn. ik hoef niet van elke website een account

Tinie 18-03-2019

Ik kom al jaren bij Foka en ben erg tevreden over de vriendelijkheid en professionaliteit van de verkopers! Ze nemen rustig de tijd en weten veel over hun producten ! Ga zo door ook nu Foka een andere naam draagt!

Rinze 17-03-2019

Prima shop, scherpe prijzen. Bestellen gaat makkelijk. Goede uitleg over de producten.

Martin 13-03-2019

Heb de Sigma 16mm F/1.4 DC DN Contemporary Sony E gekocht bij Foka in Rotterdam
Zoals altijd werd ik weer enorm goed geholpen bij de aanschaf van deze lens. Ze nemen de tijd voor je. Er is een hoge mate van kennis van de producten, die ze verkopen. Ik koop al meer dan 40 jaar mn fotospullen bij Foka.

peet 13-03-2019

heb me eerst goed georiënteerd voor ik mijn aankoop heb gedaan ,ben naar een aantal winkels geweest waaronder foka mediamarkt bcc bij alle winkels werd ik goed geholpen maar bij foka kreeg ik net wat meer en duidelijker uitleg over mijn uiteindelijke aankoop,een LG 49UK6300PLB ,heb hem uiteindelijk bij foka aangeschaft via hun website die duidelijk en overzichtelijk is,de bestelling verliep soepel,'s avonds besteld volgende ochtend bezorgt ben al klant van foka sinds 1980 toen ik mijn eerste stereoset daar heb aangeschaft ik ga hier zeker mijn volgende aankoop weer aanschaffen

Alex 06-03-2019

De webshop is super overzichtelijk en je kunt daarom makkelijk verschillende producten vergelijken. Specificaties waren duidelijk en er was een duidelijk beeld geschapen van wat er beschikbaar was, wat dat zou kosten en wat men van de winkel kon verwachten.

De bezorging was ook uitstekend. Mijn product was goed verpakt en het werkt allemaal super! Zeer tevreden.

TdWdB 01-03-2019

Goede klantenservice. Er was een misverstand over het leveradres en na 1 telefoontje werd mijn product op tijd, op de juiste plaats afgeleverd. Boven verwachting!

han 28-02-2019

goede site en prima prijs / kwaliteit verhouding. Philips 50PUS6703/12 bestelt en de volgende netjes bezorgd, zoals afgesproken. Na de bestelling gebeld door transportbedrijf voor afspraak.
Prima dus!!!

serdogan 27-02-2019

Recent heb ik een LG OLED TV besteld bij FOKA. Ik heb via mail een offerte aangevraagd, en ik kreeg binnen enkele uren een super scherpe aanbieding. Na akkoord kreeg ik een Ideal link. Eenmaal betaald werd ik binnen 24 uur gebeld door koeriersbedrijf Thijse voor de bezorging. En zelfs bezorgen op zaterdag was geen enkel probleem! Prima kontakt met FOKA en koeriersbedrijf Thijse. Aanrader!

Erik van Der Meij 24-02-2019

Prettig contact. Prima service. Ik raad deze winkel zeker aan. Scherpe prijs.

Smart tv 19-02-2019

Goede prijsvergelijking met andere webshops snel geleverd zeer tevreden en heel snel geleverd.

Timo 18-02-2019

Keurige levering en zeer scherpe prijs van het gekochte product. Ook contact gehad met de helpdesk over de levertijd en er werd keurig snel gereageerd waardoor ik niet lang hoefde te wachten op mijn antwoord.

Ook de koeriers service was goed, werd keurig gebeld voor het maken van een afspraak en de chauffeur belde vlak voordat het product geleverd werd.

Johan M. 16-02-2019

Wat een geweldige zaak! Nu mijn tweede tv aangeschaft en in het verleden ook een camera. Ze nemen alle tijd en geven een eerlijk en duidelijk advies.

Danny 15-02-2019

Vriendelijk, snel en correct geholpen. Mijn LG OLED voor een super scherpe prijs kunnen bestellen. Na betaling dezelfde avond al contact met de koerier, en na twee dagen bezorgd. Super tevreden over de service van Foka.

Koerier zou (ivm werk) een half uur voor bezorging nog een bericht sturen/bellen... Maar dat is helaas niet gebeurd. Gelukkig zonder gevolgen.

Annet 14-02-2019

Via een kennis zijn wij aan deze webshop gekomen. Was betrouwbaar zei de kennis. Snelle levertijd , goede kwaliteit. Tv is ook prima, duidelijke beschrijving. Zeer tevreden.

martijn 12-02-2019

Gewoon goed, niet meer en niet minder dan dat! Prima service, en een mooi aanbod aan producten.

rappie65 07-02-2019

Mooie duidelijke website met goede informatie.
snelle levering door behulpzame koerier.
Voor Foka gekozen omdat familie ook al aankopen heeft gedaan en ook goed geholpen is. We zijn zeer tevreden. Het enige min punt is telefonisch contact. 8min. in de wacht gestaan en geen verbinding gehad. Daarna via chat en dat ging perfect.

Hetty 05-02-2019

Wij worden altijd goed en vriendelijk geholpen bij Foka.
De problemen die wij hadden met onze Samsung curved tv hebben ons doen besluiten om toch al snel een andere tv aan te schaffen.
Met goed advies zijn wij voor een LG gegaan.

Ron 02-02-2019

Helaas mogen ervaren dat de Focal speakerstands niet de dag erna zijn geleverd, ondanks dat dit wel werd beloofd. Op werkdagen voor 24.00 besteld is volgende dag in huis, met zelfs nog een keuzemogelijkheid voor de specifieke dagen.

Ook niet het beloofde track en trace ontvangen of excuses dat het niet conform afspraak kan worden geleverd.

Niet de wijze waarop ik graag zaken doe met een leverancier.

Marjo Hartman 01-02-2019

Zondagavond besteld en maandagochtend geleverd. Helemaal goed dus!
Alleen vreemd dat er geen e-mailbevestiging kwam. En het aanmaken van een account is kennelijk ook mislukt. Maar ik neem even aan dat dit een technische glitch was.

Rob 01-02-2019

Afgelopen week via de webshop een OLED tv aangeschaft bij FOKA.
Na de bestelling werd ik keurig geïnformeerd over de wijze van aflevering en de aflevering volgde keurig volgens afspraak!
Bij de installatie van de tv heb ik de helpdesk van FOKA geraadpleegd en ben ik uitstekend geholpen. Topbedrijf!

J.Slender 31-01-2019

In het verleden al een aantal keren naar volle tevredenheid een tv aangeschaft. Recentelijk een geweldige LG OLED65E8 gekocht. Niet alleen voor een hele mooie prijs, maar ook super snel geleverd. Wat mij betreft een aanrader dus.

Jan Bos 30-01-2019

Zeer snelle en correcte levering tegen een zeeeer scherpe prijs, op de meeste andere plaatsen al gauw € 600 duurder.
Geweldig toestel.

Henk 30-01-2019

Prachtige winkel(heb eerst het product in de winkel bekeken)en daarna in de webshop besteld.Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag in huis,helemaal top dus.

Noam Bason 30-01-2019

It is the cheapest and fastest store I found to send my camera gear. I has a really perfect experience ordering. Thank you so much guys :) No wonder you don't need Amazon in Holland.

Rik 28-01-2019

Sony alfa 6300 bestelt goede prijs erg blij mee Snel bezorgt en ziet er netjes uit en 5 jaar garantie

T.R 27-01-2019

Levering was goed, ook scherpe prijs voor de 40” Samsung TV. Helaas kwam er een paar weken na de garantie een dode horizontale pixellijn op de TV. Contact opgenomen, maar ze doen niks. Dit terwijl de verkoper wettelijk VERPLICHT is een deugdelijk product te leveren met een garantie die de levensverwachting dekt (4 jaar voor deze tv). Maar nee ze doen niks! Waardeloze service dus!
Bestel je producten lekker bij Mediamarkt als je wel eerlijke garantie wilt.

Sorgeloos Steve 25-01-2019

Direct mail voor bevestiging gekregen waar alles van de bestelling in staat hernomen. Wacht nog op mailtje voor tracking van packet! Deze had ik wel direct willen hebben zodat ik packet kan volgen.

TEVREDEN! 24-01-2019

Ik had nog geen ervaring met deze shop en bestelde een android tv. De volgende dag geleverd, netjes track & trace. Alles naar behoren verlopen, dus zie je iets wat je bevalt? Maak er gerust gebruik van. Dank voor de snelle service.

SonjaBos 24-01-2019

Goede service. Goed prijs - kwaliteit verhouding! Snelle levering. De volgende dag in huis op het geplande tijdstip!

ChrisVerhoef 24-01-2019

Overzichtelijke website en een goede winkel/showroom om artikelen te bekijken en bespreken. Uiteindelijk mijn speakerset besteld via de webshop wat soepel verliep en ook de levering was super. (binnen 1 dag)

Rob 22-01-2019

Een prima winkel waar je nog op een eerlijke wijze behandeld en te woord gestaan word.
Het advies was voor mij verrassend en in mijn voordeel waar krijg dit nog van ten dag.
Foka Superstore is een winkel die ik iedereen kan aanraden, een winkel waar je niet bij hoeft na te denken komt dit wel goed.

Mvg, Rob

Remco 18-01-2019

Zeer scherpe prijs gekregen op Black Friday voor een TV en Sounbar. Betaling ging snel. Zat een iets langere levertijd op de Soundbar buiten Foka's schuld om. Hierover per mail op de hoogte gehouden. Ook de 5 jaar garantie is natuurlijk mooi meegenomen.

A.johannessen 16-01-2019

Al sinds 1963 kom zo nu en dan bij foka voor foto en video.mijn eerste 8mm camera heb ook bij foka gekocht.
Nu sta ik aan de vooravond voor de aankoop van een led tv die ik bij foka ga halen

Muziek op Terschelling 14-01-2019

Bij Foka een 50 mm lens van Nikon besteld, volgende dag keurig verpakt in huis. Zo hoort het!
De site is erg overzichtelijk met juiste informatie.
De lens bevalt uitstekend.
M'n volgende aankopen doe ik waarschijnlijk ook hier.

M.Horbach 13-01-2019

Fijne webwinkel met breed assortiment en goede prijzen.
Laagste prijsgarantie werkt bij deze webshop maar als kanttekening moet ik wel zeggen dat de procedure omslachtig is en veel tijd kost, dit kan beter.
Pluspunt is dat diverse producten 5 jaar garantie hebben.
Hans Angenent 18-03-2019

Beste heer/mevrouw, Prima 5 jaar garantie voor 2% van het aankoopbedrag, dacht ik. Binnen een week had ik van buiten komend onheil. Ik ben al twee weken bezig om de schade uitgekeerd te krijgen. Wat blijkt nu: In tegoedbon bij Foka. Staat de F nu voor f...k you? Nu moet ik daar weer een tv terug kopen, maar de garantie voor vijf jaar neem ik nooit meer daar en dat was juist mijn reden om de tv daar te kopen. Ik vraag mij wel af of dit juridisch wel mag?

Richard 13-01-2019

Perfecte winkel met een goede service en garantie (5 jaar!!!) snelle levering en een hele scherpe prijs voor de aangeschafte tv's

Richard 13-01-2019

Vandaag 2 Heos 3 MK2 speakers gekocht bij Foka als aanvulling op de Heos bar en sub woofer.
Wat een machtig mooi geluid komt eruit. Installeren is met de Heos app best makkelijk alleen het verbinden via de koptelefoon aansluiting was even lastig omdat mijn telefoon die niet meer heeft. Foka zelf is een top winkel met hele goede services en vele mooie aanbiedingen waar ik de afgelopen jaren al vele producten gekocht heb.

Rein 13-01-2019

Goede inruilmogelijkheid voor oude stereo installatie. Defect product wordt direct vervangen. Contact per email duurt soms langer dan binnen de aangegeven 24 uur.