Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is berekend op basis van 241 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

lvt 14-11-2019

Enige onlinewinkel die ik kon vinden voor een hometrainer/ligfiets die betaalbaar en leverbaar was. Prima service, snelle levering.

Frans 19-09-2019

Duidelijke website, veel informatie.
Goede telefonische en online dienstverlening.

Catharine 31-08-2019

Prima, ondanks de late levering omdat het product niet in voorraad was, werd ik op de hoogte gehouden.

Gec 28-08-2019

Hele fijne winkel, overzichtelijk en vooral fijn dat je diverse apparaten kunt uitproberen. Goed advies en snelle levering. Ik had in de winkel besteld en zag later thuis een andere die ik liever wilde, die nog niet in het assortiment zat. Dit werd dezelfde dag nog geregeld en zonder moeilijkheden omgezet. Pakket netjes in goede staat geleverd.

Frank 26-08-2019

Webshop is wel ok, niet de goedkoopste maar vooruit.
Op vrijdag 09-08-2019 artikel (bandjes maat S/M voor Polar M200) besteld wat op voorraad was vls de site.
's Avonds een mailtje gekregen dat het product toch niet op voorraad was, maar de verwachting was dat het maandag binnen zou komen en dinsdag (13-08-2019) bezorgd zou worden.
Vervolgens werd het stil tot 22-08-2019.... da's best lang..
Was zelf (na een week vakantie) al een keer bij het PostNL afhaalpunt langsgegaan omdat ik verwachtte dat het al bezorgd zou zijn, maar het duurde daarna nog een week; in totaal dus 2 weken onderweg geweest.
Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 29-08-2019

Beste klant,

Bedankt voor het plaatsen van de beoordeling.

Vervelend te horen dat u zo lang heeft moeten wachten. Dit is zeer zeker niet de bedoeling en wij kijken graag naar een gepaste oplossing.

Wij vragen u daarom contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via klantenservice@fitwinkel.nl of door te bellen met 074 - 3491579.

Wij zien uw bericht graag tegemoet.

Klantenservice Fitwinkel

Hans van Bavel Middelburg 26-08-2019

Roeitrainer, hometrainer en dumbles besteld bij Fitwinkel. Mooie degelijke apparatuur voor een mooie prijs.
Alles keurig verpakt en snel geleverd.
Een trapper van de hometrainer was niet goed, zat een tik in. E-mail gestuurd naar de winkel en de volgende dag! al een set nieuwe trappers in huis. Dat noem ik superservice. Zegt veel over fitwinkel wat betreft klantvriendelijkheid na verkoop. Vind ik één van de belangrijkste dingen.
Mijn volgende fitnessaankoop zal absoluut weer bij fitwinkel zijn.

Rob Ekelmans 26-08-2019

DE bestelling werd, volgens afspraak, de volgende dag inderdaad bezorgd. In dit geval was er een fout in het bezorgadres geslopen, Telefonisch contact was gemakkelijk en het probleempje is direct opgelost, Fijn de belangstelling en ook gelijk de geruststelling dat er evt. een nieuw product gestuurd zou worden. Dus niet alleen fit van lijf en leden maar ook van geest.

Eveyarlas 26-08-2019

Hometrainer in goede staat geleverd en goede verhouding prijs/kwaliteit met duidelijke gebruiksaanwijzing en montage-instructies, snel en duidelijk antwoord op vraag per e-mail

Robin 25-08-2019

Snelle levering en goede service, donderdag het apparaat ontvangen.
Bij het in elkaar zetten kwamen we er achter dat er een onderdeel miste,
dat is snel geleverd en zaterdag was het apparaat compleet en kregen we nog een hartslagmeter ter compensatie.

Ronald 25-08-2019

Spullen zouden pas over 3 weken geleverd worden ivm niet voorradig zijn van 1 product. Na 1 mailtje werd meteen aangeboden om een vervangend (duurder) product af te sturen voor hetzelfde geld, zodat mijn zoon snel aan zijn workout kon beginnen.

Kitty 24-08-2019

Gemakkelijk dat het opklapbaar is, zodat het mee op vakantie kon (gewoon in de koffer). In verband met een operatie moet ik revalideren. Op vakantie lag de revalidatie stil. Met dit fietsje kon ik toch bewegen.

MP 24-08-2019

Mijn fitness handschoenen zijn supersnel geleverd binnen 18 uur en voor de laagste prijs! Ik ben een heel tevreden klant 😃

C. van den Heuvel 24-08-2019

Een zeer snelle levering!
Een goed gesprek en correcte afwikkeling met X!
Een makkelijke gebruiksaanwijzing en een goede stoelfietst zoals aangeboden door Fitwinkel !

Peter 24-08-2019

s’Middags besteld en de volgende dag kon ik het al om 12:00 uur ophalen op mijn opgegeven adres.

Peter 23-08-2019

Mooie producten en ook nog eens supersnel geleverd, maken waar wat ze beloven.

Sebastiaan 23-08-2019

Nadat we de bestelling hadden geplaatst (crosstrainer). en daarbij aangegeven met montage. Kregen we binnen 24 uur een telefoon om datum/tijd af te spreken.
Op genoemde datum ruim op tijd en werd de crosstrainer netjes in elkaar gezet, wat uitleg en daar was onze crosstrainer.
De monteur was echt zeer vriendelijk TOPPER.
Volgende apparaat ga ik zeker daar kopen.
(App op tablet werkt goed samen met de crosstrainer via bluetooth)

Anna 23-08-2019

Netjes en snel geleverd .product is prima
Zoals omschreven op de site
Ik ben tevreden

Ronald 22-08-2019

Bokshandschoenen gekocht ben er erg tevreden mee en over fitwinkel alles is zoals beloofd afgehandeld

Jac 21-08-2019

Prijs was goed t. o. v. andere shops en de levering was al de volgende dag. Ook de aangegeven tijd van levering klopte. Dus ik ben hardstikke tevreden over deze webwinkel.

n.s 21-08-2019

best klantenservice en super mooi loopband geen geluid en makkelijk lopen ,echt super loopband
dagelijks gebruik voor lopen

Jolanda 21-08-2019

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling bij fitwinkel. Snelle levering zoals beloofd, producten goed verpakt en de producten voldoen ook volledig aan de verwachtingen en dat wat op de website staat. Ook de prijzen zijn laag bij fitwinkel en ze hebben leuke aanbiedingen.

Rene 21-08-2019

Bestellen gaat top bij deze winkel veel spullen zo te merken aan me bestellingen op voorraad dat vind ik altijd fijn
1 dingetje ik geef nooit een 10 dus een 9 is de MAX voor mij dus dat is zeer goed in mij ogen ga zo door

Van der Wardt 20-08-2019

Duodelijke site. Goede informatie. Ruime keus en hele snelle levering.
Geleverde product heeft goede gebruiksaanwijzing ook tav zelf in elkaar zetten

Patrick F 20-08-2019

Goede producten met waarheidsgetrouwe info. Ruim aanbod zodat iedereen zijn ding kan vinden in de gewenste prijsklasse.

Rens 20-08-2019

De website is erg gebruikersvriendelijk, groot assortiment met kwalitatief goede spullen. Ook was de levertijd erg snel.

Marit welmers 20-08-2019

duidelijke weergaven van de produkten en en goede service aan huis.Vriendelijk en goede uitleg van het door ons gekochte apparaat.

Samantha 19-08-2019

Fitwinkel is een duidelijke website met goede zoekfuncties en duidelijke product informatie. Ik heb juist voor Fitwinkel gekozen door de lange garantie die ze hebben. De levering van mijn spinbike was ook heel erg snel. En ik ben zeer tevreden met mijn spinbike die erg goed en soepel fietst. Een bidon en spinlessen cd heb ik er nog gratis bij gekregen!

Patrick 19-08-2019

Voor de training van de jeugd en selectie keepers wat itemas aangeschaft. Een overzichtelijke site en een snelle levering. TOP

Joeri 19-08-2019

Zeer gebruiksvriendelijke interface en zeer goede opvolging en klantenservice nadien

Gene Kolf 19-08-2019

De shop is overzichtelijk. Het product had ik de volgende dag al binnen en was makkelijk te bevestigen. Top allemaal.

Tessa 19-08-2019

De website is duidelijk en overzichtelijk waardoor het bestellen op een fijne manier kan gaan. De producten zijn waar voor je geld en het product wat ik uiteindelijk nodig had was nergens anders meer te vinden. Dus helemaal een win win voor mij. De levertijd was ook precies op tijd en het was met service ingepakt.

Joke 18-08-2019

Ik was op zoek naar specifieke spullen om lichamelijk fit te worden en die ik ook gebruikte bij de fysio. En die vond ik bij fitwinkel. Snel en netjes geleverd. Top bedrijf.

Luts 18-08-2019

Na me goed ingelezen te hebben in een roeitrainer besloten om een showmodel te kopen. Online besteld en werden keurig zoals staat vermeld de volgende dag gebeld voor het maken van een leverafspraak. Omdat dit niet eerder kon dan 14 dg later kregen we de vlgd dag een nieuwe geleverd voor dezelfde prijs Helemaal top wij zijn zeer tevreden.

Geoffrey 18-08-2019

Al twee keer iets besteld en het was super snel in huis. Een aanrader dus Fitwinkel. Dikke duim.

Ingrid 18-08-2019

De website is overzichtelijk. Er is ruime keuze voor verschillende budgetten. Bij alle producten staan uitgebreide beschrijvingen waardoor het makkelijker is om het product te kiezen wat bij je past, omdat in een oogopslag zichtaar is waar de verschillen in zitten.

Ik heb inmiddels enkele fitnessapparaten via Fitwinkel gekocht, en steeds was de ervaring erg positief.

De levering van mijn product was op de dag van mijn keuze, en de heren die mijn apparaat gemonteerd hebben waren zeer vriendelijk, en hebben het gebruik van het apparaat toegelicht, en hebben na montage alle verpakking weer meegenomen.

Het contact met de klantenservice van Fitwinkel vond ik ook heel positief. Geen lange wachttijd en ik kreeg onmiddellijk antwoord op mijn vraag.

Als ik weer een fitnessapparaat zou kopen dan ga ik eerst naar Fitwinkel.

Maus 18-08-2019

Betrouwbaar, snelle levering, heldere communicatie, overzichtelijke website!

Hans Gorissen 18-08-2019

Gave roeitrainer aangeschaft bij de Fitwinkel. Heldere beschrijving om in elkaar te zetten.
Eenmaal in bedrijf blijkt het een super roeitrainer te zijn die na gebruik ook nog makkelijk op te bergen is.

Marieke 18-08-2019

De website is heel overzichtelijk en makkelijk.
Het bestelde artikel kwam zoals beloofd de dag erna thuisbezorgd. Goed verpakt.
Ik ga zeker meer gebruik maken van deze Webshop.

TvVP 18-08-2019

Overzichtelijke webshop, goede productomschrijvingen en snelle service. Zeer tevreden

Davina 18-08-2019

Snelle levering, we ontbraken iets en hebben hierover gemaild en ze hebben direct het laten na leveren en vriendelijke en snelle bediening. Zeker aan te raden!

Ophelders 18-08-2019

Zeer goede service, snel en goed bereikbaar. Oplossingsgericht. Snelle levering. Echt super. Ook mooie producten van goede kwaliteit.
Ik had de gorilla wear producten besteld. Zelfde dag op de mat.

Jan 18-08-2019

Snel geleverd en niet duur. Het product is kwalitatief goed en gebruik het dagelijks.

Robert 18-08-2019

Echt Sneller goedkope makkelijk montage en mooi hoge kwaliteit .Echt fijne winkel

Leoni 18-08-2019

Ze hebben de juiste producten geleverd. Normaal zou ik zeggen een 10, maar daar ons product nog een maand later geleverd werd dan de aangegeven 6 weken op de site een 8. Ik denk echter dat dit eerder bij de leverancier ligt. Ze hebben ons dit wel voor het aflopen van de eerste termijn vermeld per mail.

F. Net 17-08-2019

Mijn product was zoals aangegeven op de site niet direct leverbaar. Na de bestelling te hebben geplaatst kreeg ik na de gebruikelijke standaardbecestigingse-mails ook nog eens een aparte mail dat het product later geleverd werd.
Een zeer goede koop-/afhandeling. Het product kwam ook binnen de gestelde termijn in goede staat.

Lajos Luif 17-08-2019

De webshop ziet er zeer professioneel uit en de behandeling en afwerking van orders is prima in orde. Ik ben erg tevreden over het product wat ik heb gekocht, het is precies zoals het wordt gepresenteerd op de website. Het product heb ik op tijd en in uitstekende staat ontvangen!

Rien 17-08-2019

Snelle levering en een goed product! Goed verpakt. Ik bestel hier de volgende keer weer.

Jacqueline 17-08-2019

Ik zocht halterklemmen. Overal betaal je giga veel verzendkosten, hier niet.
Ik hoefde er ook niet lang op te wachten

Carinda 17-08-2019

De aangeschafte hometrainer is prima voor mij. Ik raad iedereen aan om het te laten monteren door bedrijf. Perfecte service van monteur. Na het in elkaar zetten liep het wiel aan. Monteur heeft het wiel opengemaakt en probleem opgelost. Dit wil jezelf toch niet meemaken... karton wordt meegenomen en ik heb nu wegens gezondheidsproblemen veel plezier van mijn hometrainer. 1 negatief puntje; monteur was wat later dan afgesproken tijd. Hij had dit intern gemeld maar kantoormedewerker had mij niet ingelicht.

Tamzin 17-08-2019

I brought a product from fitwinkel as I was having doubts before purchasing I contacted the customer service via chat on the fitwinkel page all my questions were answered very nicely and promptly and after the chat my doubts were gone and I was assured I was getting a high quality product and I ordered the same day. I am very very happy and satisfied with my purchase and have ordered more products after my first purchase as I felt confident I was getting a high quality product.. A very fast service I received my purchases the next day and I am completly satisfied ..