Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is berekend op basis van 223 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Corine van Die 17-01-2020

Kundig advies en zeer klantvriendelijK; er werd volop met mij meegedacht over de keuze van een roeitrainer. Tevens is het retourneren van de roeimat die ik tevens had besteld, geen enkel probleem. De trainer was zo geluidloos, dat ik de mat niet nodig. Zonder opgaaf van reden, 2 dagen later mijn geld geretourneerd. Dank Fitwinkel!

Caro 17-01-2020

Bestelling kwam al na twee dagen. Helemaal compleet. Tot nu toe alles in orde!

Pouw A.P.M 17-01-2020

Supersnelle afhandeling na bestelling. Goed en veilig verpakt zodat beschadiging wordt voorkomen. Goede beschrijving. Zeer tevreden over gebruik.

Althuizen 17-01-2020

Hele goede service bij melding van een storing.
Na 1 dag vervangend toestel gratis ontvangen.

N 17-01-2020

Alles is uitstekend naar wens verlopen! Goede producten, netjes volgens afspraak geleverd, zeker van plan vaker producten via jullie te bestellen.
Het zijn producten van goede kwaliteit en helpt zeker op weg naar gezond fitnessschema daadwerkelijk waar te maken, doordat je de tools hebt is het toegankelijker om voldoende te kunnen trainen in je eigen leefomgeving, erg motiverend om je eigen fitnessapparatuur bij de hand te hebben Ipv de stap te moeten nemen voor een ritje naar de sportschool. Zo ben je sneller en vaker geneigd nog even lekker te trainen. Het scheelt tijd en uiteindelijk ook abonnementskosten. Ik ben zeer tevreden!

Mvg,

N

Ester B. 15-01-2020

Super snelle service. Ik werd diezelfde avond gebeld of ik een upgrade wilde van een product. Hetgeen ik besteld had was niet meer voorradig.

AB 15-01-2020

Een hometrainer gekocht via internet. Review gelezen en keuze gemaakt voor Fitwinkel.nl . De fiets binnen 16 uur in huis en zoals de omschrijving op de site al aangaf: een degelijke fiets die voor onze doeleinden geschikt is. De gebruiksaanwijzing stap voor stap gevolgd en ook dit was eenvoudig.

Paul 15-01-2020

Duidelijke website, alle informatie over het product snel gevonden.
Prijs was goed dus gelijk de loopband bestelt.
Levering was precies volgens afspraak en de loopband voldoet uitstekend aan al onze wensen!

pt raf raveyts 14-01-2020

Na mijn bestelling bleek er een probleem te zijn met de leveringstermijn. Deze was echt belangrijk voor me. Bleek dat het de leverdienst van België (typisch) dat het probleem was. Ik heb altijd kunnen bellen om extra informatie te vragen en ik ben goed geholpen geweest door de support. Dit vond ik zeer belangrijk. Uiteindelijk hebben ze hun best gedaan en heb ik op tijd mijn materiaal gehad.

Simon 14-01-2020

Product is niet leverbaar op korte termijn heb dus niets ontvangen hoop komende zaterdag een ander product te ontvangen wat volgens fitwinkel beter moet zijn afwachten dus

Beste Simon,

Bedankt voor uw review. Ik zie dat u contact heeft gehad met mijn collega, die aan heeft gegeven dat uw pakket helaas om een onbekende reden vanuit de transporteur vertraging heeft opgelopen. Middels deze weg wil ik hier mijn excuses voor aanbieden. Helaas hebben wij niet altijd invloed op het verzendproces, wanneer zendingen worden overgedragen aan onze externe transporteur.

Wij zullen uw feedback zeker terugkoppelen naar onze transporteur en ook intern kijken hoe wij dergelijke situaties in de toekomst kunnen verbeteren en voorkomen.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, kunt u ons per telefoon bereiken op 0743491579 of per mail via klantenservice@fitwinkel.nl.

Met sportieve groet,

Kenneth

Cynthia 14-01-2020

Ik heb 2x wat besteld bij de fitwinkel. Ik heb een homegym besteld en extra gewichten voor de homegym. Gisteren hebben zij de homegym in elkaar gezet. Ik heb toen gevraagd of zij de extra gewichten ook erbij konden plaatsen. Dit hebben zij zonder problemen gedaan. Goede service. Ze hebben alles netjes achtergelaten en ook de dozen etc. meegenomen. Ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst zeker weer gebruik maken van de fitwinkel.

Wim 13-01-2020

Service en levering zijn perfect! Ook klantenservice is vriendelijke en goed behulpzaam.

Jeroen 13-01-2020

Uitstekende service! Een paar accessoires waren niet meegeleverd, deze waren na contact met de klantenservice de volgende dag meteen binnen. Klantenservice dacht mee en kwam met een oplossing die bovengemiddeld was. Zeker een aanrader!

Tim 13-01-2020

Na een lange zoektocht op het internet naar goede sport hempjes hier terecht gekomen. Goede webwinkel, duidelijke interactie en super snelle levering! Hier bestel ik tegenwoordig dus vaker.

Philip 13-01-2020

Topwinkel voor producten om thuis te fitnessen. Prijzen lager dan vergeleken met andere webshops en had ook nog een goede service. Een deel van mijn bestelling was namelijk 3 werkdagen later leverbaar maar toch hebben ze heel netjes de producten die direct leverbaar waren eerder opgestuurd. Al met al een top ervaring en zeker een aanrader.

Syll 12-01-2020

Mooie duidelijke site. Ik heb een aerobics stepplank besteld. En waar ik hem bij een andere site na 7 dagen nog niet in huis had. Heb ik deze besteld en de volgende dag in huis. Top!
Achteraf betaling is voor mij altijd heel belangrijk. Fijn om eerst het product te ontvangen, beoordelen en dan te betalen.
Aanrader deze site!

H.Pst 12-01-2020

Fitwinkel heeft een enorm ruim aanbod met scherpe prijzen. De website navigeert ook gemakkelijk. Ik plaatste een bestelling met onder andere een spinningfiets, een (body)pumpset en een stepper. De levering was zwaarder dan 31kg en zou volgens de site op zaterdag geleverd worden; ik had echter bij de bestelling al aangegeven dat ik op donderdag de hele dag thuis zou zijn en warempel: ze kwamen het donderdagochtend al brengen!
De spullen zien er professioneel uit en functioneren goed. De stepper had bij levering een kleine beschadiging en na kort contact met de klantenservice werd mij al een nieuwe stepper beloofd (reeds nog niet ontvangen, maar ik geloof dat dat goed komt).

Al met al zeer tevreden over Fitwinkel.nl!

Ron 11-01-2020

Vorig jaar crosstrainer aangeschaft en nu een hometrainer.
Fitwinkel geeft gedegen advies, denkt goed mee met klant. Producten goed en betaalbaar. Klantenservice reageert adequaat en snel, snelle levering. En bij problemen wordt dit direct opgelost. In een woord: TOP!!

PeterV 11-01-2020

Ik heb gezocht naar een home trainer en ben op deze webside terecht gekomen. Den daar verrast door het aanbod en de informatie over de diverse toestellen. Dan wordt de keuze wel heel gemakkelijk! Na levering en plaatsing ben je op jezelf aangewezen en dat maakt het, zelfs et een boekje in de hand niet gemakkelijk. Als je in de tachtig bent is het allemaal niet meer zo vanzelf sprekend.

Peter Lammers 11-01-2020

Fantastisch gecommuniceerd. Zouden tussen 12 en 14 uur leveren. Monteur was er al om 12.05. Super geïnstalleerd en prima uitleg gehad met een garantie van 3 jaren. Top!

Dennis 11-01-2020

Eerst contact gehad met de klantenservice ivm de prijs van een roei trainer. Ben zeer netjes en snel geholpen. Wat later op de middag mijn bestelling gedaan en een dag later was alles al in huis. Kan niet anders zeggen dan een top service met super prijzen en snelle levering.

Etienne 11-01-2020

Een duidelijke webshop, ruime keuze en duidelikke omschrijvingen.
Bestellingen gaan makkelijk.

Leon 60 10-01-2020

Duidelijk en overzichtelijk. Directe respons en artikel werd de volgende dag al geleverd volgens schema. Perfect!

JP halewijn 10-01-2020

Voor de tweede keer bij fitwinkel.nl wat besteld . Snel geleverd. Bij de eerste levering (halterstang, gewichten) was de bestelling in meerdere delen en had ik vragen over een toen ontbrekend deel. Deze bleek een dag later te komen. Zeer vriendelijk te woord gestaan

Ook de tweede bestelling (halterschijven) werd snel geleverd. Ondanks het gewicht geen verzendkosten terwijl de prijzen zeer concurerend zijn!

Ik kom hier zeker terug.

Herman Bronger 10-01-2020

Ik heb een roeitrainer gekocht voor mijn vrouw. Het apparaat werd al de volgende dag na de bestelling met de post gebracht.
Het toestel was makkelijk in elkaar te zetten en alles wat er in moest zitten zat er ook in, perfect dus.
Mijn vrouw is er erg blij mee en het toestel functioneert naar behoren.

Cat 10-01-2020

Top ervaring! Ik was zeer onder de indruk met hun klantenservice! Super snel en vriendelijk geholpen!Zeker een aanrader!

Gerard ten Cate 10-01-2020

Had hartslagband besteld, deze werkte niet goed, is allemaal netjes opgelost en snel.
Goede service!

Sil 08-01-2020

Super overzichtelijke site, ook de prijzen zijn mooi scherp, daarnaast nog extra cadeautjes (die van ons zat echter niet bij de bestelling maar ach), netjes via de mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Toen de levering van de bestelling ivm oponthoud van de chauffeur later zou plaatsvinden, gevraagd of ik het ook op kon komen halen, dit was geen enkel probleem, contact via mail en telefoon was meer dan voldoende, wij zijn erg tevreden over fitwinkel en zouden er zeker een nieuwe bestelling plaatsen.

Jan 08-01-2020

bestelling per internet via vestiging Enschede 2x set dumbbell, helaas i set mogen ontvangen! 1 set geretourneerd na telefonische melding. 2 sets bij de vestiging Naaldwijk naar tevredenheid gekocht.
Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 15-01-2020

Beste Jan,

Bedankt voor het schrijven van een review.

Vervelend dat u uw bestelling niet volledig heeft ontvangen.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij kijken graag hoe wij dit in de toekomst kunnen voorkomen en kijken graag naar een gepaste oplossing of compensatie.

Wij vragen je daarom contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via klantenservice@fitwinkel.nl of door te bellen met 074 - 3491579.

Wij zien je bericht graag tegemoet zodat wij hier meteen werk van kunnen maken.

Eric 08-01-2020

Er is prima meegedacht met mijn wensen en voorkeuren, voordat ik tot aankoop ben overgegaan. Bestelling werd spoedig geleverd. Inmiddels een paar keer de loopband mogen testen en tot op heden niets dan lof over het apparaat en service van het bedrijf tot op heden. Een aanrader dus!

Zimmie 08-01-2020

Snelle levering van het product dat exact voldeed aan de beschrijving op fitwinkel.nl

Saskia 07-01-2020

Ik heb mijn bestelling op de eennaarlaatste dag van 2019 geplaatst. Natuurlijk snapte ik dat deze bestelling niet geleverd zou worden de volgende dag (wat wel werd gezegd).
Tot 4 januari heb ik geen enkel bericht gekregen over mijn bestelling. Ik had het persoonlijk fijn gevonden als een een (standaard) mail werd verstuurd met iets als: "In verband met de feestdagen zijn wij pas 4 januari weer bereikbaar". Dan had ik een indicatie gehad wanneer het pakketje zou worden geleverd. Nu hoorde ik pas iets op de dag van levering.
Verder ben ik ontzettend te vreden over de producten die ik heb ontvangen. Het is van zeer goede kwaliteit.

Jos 07-01-2020

Snelheid van levering. Oplossen van een defect product helemaal top! Mijn body fat meter doet het nu wel! Ga zo door!

Ingrid 06-01-2020

We hebben bij Fitwinkel een FT2 homegym + onderlegmatten gekocht. In de winkel hebben ze goed advies gegeven. Daarna hebben medewerkers van Fitwinkel de homegym bij ons thuis geïnstalleerd. Dit was een flink karwei. We zijn blij dat dit door vakkundige mensen is uitgevoerd. Met als gevolg een zeer tevreden klant!

Jeroen 06-01-2020

Goede artikelen, duidelijke website en snelle levering. Een dag na oud en nieuw een roller besteld en deze was alsnog binnen een dag binnen. Precies de service die ik verwacht van een webwinkel!

Iris van der Zon 06-01-2020

Werkelijk een SUPER service bij deze winkel! En een snelle levering. Mijn loopband die mijn man had besteld voor mijn verjaardag kwam kapot aan. (Kap gescheurd) Maar dat zagen we pas ruim een week later na het uitpakken van mijn cadeau. Gebeld en geen probleem. Kon direct worden vervangen. Ik wilde ook een duurder model eigenlijk en ook dat was geen probleem. Kregen een link waar we het verschil konden betalen en de dag erna werd het kapotte model op gehaald en de nieuwe geleverd. Enorm vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon die ook het geduld hadden te wachten toen de betaallink niet direct werkte en zij het op een andere manier moesten toesturen. Top!

Dijkstra 06-01-2020

Vorige week een aantal producten besteld en had verwacht dat het i.v.m. de feestdagen wel een tijdje zou duren. Niets was minder waar! Bestelling werd binnen een paar dagen geleverd, dus boven verwachting. Artikelen zelf waren keurig verpakt en geheel naar verwachting. Alleen jammer dat het cadeau wat we geselecteerd hadden niet meegeleverd is. Daarom net geen 10 ;)Verder een goede webshop met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Spaerk 06-01-2020

Wat een top service! S'avonds besteld en de volgende dag netjes in huis, althans, 3 van de 4 pakketjes. Hierover gebeld en dit werd direct goed geregeld waardoor de spullen de dag daarop wel compleet waren. Complimenten.

Jessica 03-01-2020

Het was fijn om te bestellen. Duidelijke site met omschrijving en snelle levering.
Ook de prijs was zeer aantrekkelijk van mijn loopband.

Kuipers 03-01-2020

Overzichtelijke webshop, alles snel en goed geleverd, zeer tevreden met de geleverde gewichten.

Anne 01-01-2020

Goede communicatie, snelle levering. Product naar verwachting. Product was niet zo goed verpakt, daardoor enigszins open maar gelukkig niet beschadigd. Verbeter puntje.

Gelderad 31-12-2019

Voor deze shop,echt een 10: alles duidelijk op de site en zonder problemen besteld. Binnen de afgesproken tijd binnen en na het uitpakken een super gedetailleerde omschrijving om de (home) trainer in elkaar te zetten. Fluitje van een cent. K an door 1 persoon.

José 31-12-2019

De producten die ik besteld had waren prima, echter het duurde 3 weken voordat een ander geleverd werd. Zelf een aantal keer status navraag gedaan.
Zou prettiger zijn als men zelf tussentijds de voortgang meldt.
Ik zal fitwinkel niet aanbevelen.

Beste José,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wat vervelend om te vernemen dat u lang heeft moeten wachten.
Ondanks dat u meerdere malen contact heeft gezocht met de klantenservice. Toch wil ik dit graag intern onderzoeken om te kijken hoe wij dit voortaan kunnen voorkomen.

Ik hoop dat uw bestelling verder helemaal naar wens is.

Jurg Brinkkemper 31-12-2019

Ik heb de Fitrow 450 besteld op de website van Fitwinkel, ik vond de beschrijvingen op de website erg duidelijk, het betalen via ideal verliep vlot en zonder problemen. en tot mijn verrassing werd het pakket de volgende dag al bezorgt terwijl ik de bestelling na 17:00 uur had geplaatst. tijdens het hele proces werd ik met duidelijke mailtjes geïnformeerd over de status van de bestelling. kortom ik ben erg tevreden over het bestelproces op deze site

wiel 28-12-2019

Ik vind het jammer, als ik iets bestel en er wordt me toegezegd dat ik mijn bestelling nog voor de kerstdagen in huis heb. Nadat ik zat te wachten en er nog maar een telefoontje aan heb besteed kom ik er achter dat het dus niet voor de kerst gaat lukken,de transporteur werkt niet met deze dagen,wel als ik mijn bestelling geplaatst heb voor 12.00 uur wat ook gebeurd is .Slechte zaak om zo iemand aan het lijntje te houden.

Beste Wiel,

Bedankt voor het schrijven van een review.

Wij zien dat u uw bestelling op 23 december heeft geplaatst.
Helaas was er op dat moment een extreme drukte bij PostNL, waar ook wij als bedrijf op dat moment last van hadden. Ook probeerden wij u zo goed mogelijk te informeren door u per mail toelichten te geven en op website gewijzigde levertijden te tonen. Het voorgaande is natuurlijk erg vervelend, maar valt wel buiten onze schuld om.

Mijn excuses voor het ongemak. Wij hopen dat de afhandeling van de bestelling toch nog naar tevredenheid is verlopen.

Harry 27-12-2019

Snelle levering van de gevraagde materialen.
Savonds besteld en de volgende dag was het er al.

Nico 01-12-2019

Duidelijke produktbeschrijving en een hele snelle levering. Ook een goede aftersales.

lvt 14-11-2019

Enige onlinewinkel die ik kon vinden voor een hometrainer/ligfiets die betaalbaar en leverbaar was. Prima service, snelle levering.

Frans 19-09-2019

Duidelijke website, veel informatie.
Goede telefonische en online dienstverlening.

Catharine 31-08-2019

Prima, ondanks de late levering omdat het product niet in voorraad was, werd ik op de hoogte gehouden.