Fitnessmerken.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessmerken.nl.

Fitnessmerken.nl stelt zich voor

Fitnessmerken.nl is één van de grootste fitnesswinkels van Nederland. Wij hebben meer dan 3000 artikelen op het gebied van fitness apparatuur, sportvoeding, sportkleding en fitness accessoires in ons distributiecentrum in Hengelo. Op onze website overzichtelijk gepresenteerd en gemakkelijk te vergelijken. Eenvoudig te bestellen en snel bij u thuis bezorgd. En als u er zelf niet uit komt helpen onze ervaren en klantvriendelijke medewerkers u graag. Aan de telefoon, via de mail of in onze winkels in Helmond, Arnhem, Hengelo en Naaldwijk. Op zoek naar een eigen fitnessruimte? Op zoek naar mensen met verstand van fitness? Kom dan eens kijken bij Fitnessmerken.nl.

Deze score is berekend op basis van 50 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

lindavd 17-02-2014 Via de website gekocht

De site is heel duidelijk en makkelijk. Goede uitleg van producten en heel overzichtelijk

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Ruim en duidelijke uitleg erbij

Kortom top

Je wordt als klant top behandeld. Ook als je er niet zo heel veel kennis van hebt staat bij de producten goede uitleg. Snelle levering is ook top want als je iets koopt wil je er zo snel mogelijk gebruik van maken.

AsadHussain 17-02-2014 Via de website gekocht

Online bestelsysteem werkt prima en makkelijk.

Heb zeer goede ervaring, bereikbaarheid per mail en telefoon is zeer goed. Issues worden snel verholpen.

Vind altijd wel wat ik zoek.

Heb dat al gedaan, heb voor mijn vrienden eerste keer voor hun besteld. De volgende keer kunnen ze dat zelf doen.

Goede prijs/kwaliteit Goede bereikbaarheid per mailen telefoon en uiterst klantvriendelijk.

erikgielstra 17-02-2014 Via de website gekocht

Ik heb bij Fitnessmerken een kettlebell gekocht. Deze werd vrij snel afgeleverd echter bleek het handvat niet naar behoren te zijn afgewerkt. Na wat mailverkeer hebben zij mij kosteloos een nieuwe kettlebell doen toekomen.

Niks op aan te merken, buitengewoon klantvriendelijk!

Diani 17-02-2014 Via de website gekocht

Mrckah 17-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijk en duidelijk.

Prima instructie.

Veel keuze en goede omschrijvingen.

Zeker aan te raden.

Duidelijk en helder. Gewoon een product kiezen, bestellen en ontvangen. Simpel.

annapeters 17-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site en de artikelen worden snel geleverd

De artikelen worden snel geleverd. Ik heb geen problemen gehad met de winkel of de site

Ik heb nog niks gezocht dat ik niet via deze site kon bestellen

Raven1987 23-01-2014 Via de website gekocht

Geen verbeterpunten kunnen vinden!

Ik ben fantastisch geholpen! Goed advies, snelle levering & een top product!

WoutBK 08-01-2014 Via de website gekocht

de site werkt zeer prettig en overzichtelijk. bestellen gaat gemakkelijk maar lijkt mij ook wel een must:-)

in de verpakking van de hometrainer zat geen Nederlandse handleiding en na 1 telefoontje ontving is deze direct per email

heel veel keuze, dus heb eerst gebeld voor advies wat op basis van onze eisen het beste zou zijn. ook direct leverbaar

mooie website, goede service en snelle levering dus dat vind ik wel een 10 waard!

jeroen06111983 04-01-2014 Via de website gekocht

De site is prettig leesbaar, overzichtelijk en navigeert goed. Vanuit je luie stoel bestellen.

Aanvankelijk wat problemen gehad met de levering, door de feestdagen en een computer onderdeel wat niet werkte.

Vervolgens werd ik gebeld door de klantenservice en werd alles prima opgepakt. Zeer snelle en adequate hulp, een vriendelijke man en duidelijke afspraken. Zeer tevreden over de verleende service.

Met de hulp van fitnessmerken.nl ga ik gezond het nieuwe jaar in.

Assortiment is ruim.

Betrouwbaar bedrijf. Op de site is een chatfunctie van kracht, waardoor je vragen direct kunt stellen. Hier wordt je vakkundig geholpen.

Verder is de klantenservice professioneel, vriendelijk en oplossingsgericht.

Zie hierboven. Klantvriendelijk, professioneel en een moderne website.

jeroen06111983 03-01-2014 Via de website gekocht

4,5

De site is prettig leesbaar, overzichtelijk en navigeert goed.
Vanuit je luie stoel bestellen.

De verwachte levertijd van de spinningbike zou 2 werkdagen bedragen. Direct betaald via Idea. Na 5 dagen toch maar eens gebeld waar de spinningbike bleef. Ik vernam dat de technische dienst contact met me had op moeten nemen, omdat er vertraging was vanwege montagewerkzaamheden. (Het ging om een showmodel).

De volgende dag is de bike alsnog netjes geleverd volgens afspraak.
Helaas bleek de bike de volgende dag niet te werken. Het scherm maakte geen contact en dit kon niet door mijzelf verholpen worden omdat dit contact in de stang zit.

Vervolgens na diverse mailcontacten zou er een nieuw scherm worden opgestuurd. Ik twijfelde of dit zou helpen, maar oke ik ben geen deskundige. Nadat ik wederom een dag of 10 niets had ontvangen maar eens gebeld waarom ik niets ontving. Er werd gezegd dat het scherm opgestuurd had moeten zijn. Maar er zou er alsnog een verstuurd worden. Weer een week verder nog steeds niets ontvangen.

Maar weer gebeld. Gezegd dat ik de bike terug wilde sturen als het euvel niet verholpen werd. Er zou een monteur langsgestuurd worden, hij zou op maandag contact op nemen. Dit was net voor de feestdagen dus ik heb tot vrijdag gewacht. Wederom niets gehoord. Toen maar besloten dat men de fiets op mocht komen halen, ik zat inmiddels al ongeveer 6 weken met een defecte spinningbike. Gebeld en aangegeven dat ik het beu was. Er werd weer gewezen naar de technische dienst die had moeten bellen.

Het ophalen van de bike kon nog wel dezelfde dag. Ik zou de vrijdag uiterlijk mijn geld terug ontvangen. Op vrijdag, je raadt het al, niets ontvangen op mijn rekening.
Gebeld en uiteindelijk zou er een spoedoverboeking plaats vinden zodat ik het aankoopbedrag toch nog op vrijdag zou ontvangen. Dit wacht ik nog met smacht af.

Normaal zou ik een 1 geven, maar vanwege de inzet van de medewerker via de webpagina verdubbelen ze het cijfer.

Prima, niks mis mee.

Misschien is het de wet van Murphy, maar werkelijk alles ging bijna fout. Waar ik het meeste van baal is dat afspraken niet worden nagekomen. Of dit bij 1 medewerker ligt of een structureel probleem is, al dan niet in combinatie met feestdagdrukte, kan ik niet beoordelen. Feit is wel dat ik een keer of 8 contact heb moeten opnemen en ongeveer 6 weken met een defect product heb gezeten.

Ik raad deze webshop op basis van deze ervaring dan ook ten strengste af.

-Afspraken meerdere malen niet nagekomen.

tinusbo 15-12-2013 Via de website gekocht

Pieterjan. 12-12-2013 Via de website gekocht

Snel besteld op een overzichtelijke website.

Snelle levering, zonder enig probleem.

Zeer uitgebreid assortiment, zowel op vlak van productsoorten als merken.

Goede producten die gemakkelijk te bestellen zijn. Ook de levering gaat zeer vlot.

Bij sommige producten staat hoe/wat je jusit moet meten als je de jusite maat niet weet, dit is een groot pluspunt. De levering gebeurde zeer vlot en correct.

tinusbo 11-12-2013 Via de website gekocht

6,5

Getoonde producten op de site zijn niet de geleverde producten!!

Getoonde producten op de site zijn niet de geleverde producten!!

Ontvangen producten (geen van beiden!!) niet hetzelfde als wat er op de webwinkel wordt getoond. Producten wel vergelijkbaar en daarom heb ik ze niet teruggestuurd. Als ik van te voren had geweten dat ik zou krijgen wat ik nu heb gekregen, dan had ik de producten ergens anders gekocht. Ik had geen tijd en zin om de producten retour te sturen.

Arjan de Wit 28-11-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en betaling verliep ook hoe het hoort

Er bestaat geen winkel die alles heeft wat je zoekt. Maar jullie komen wel in de buurt

Ik had mijn product snel, gemakkelijk betaald en betrouwbaar. Waarom zou ik het niet doen?

Lekker simpele website, alles weergegeven in groepen en duidelijke productomschrijving.

Hanfke 21-11-2013 Via de website gekocht

Kon het goed vinden op de site. Reageerden snel via de livechat. Bestellen verliep probleemloos. Snelle bezorging.

Medewerker "Ruud" via de chat dacht goed mee en reageerde snel.

Ik ben dik tevreden. Een conculega uit het zuiden des lands reageerde niet op de livechat dus dat maakte de keuze extra makkelijk.

Ik zocht persé deze speedbike en ga voor een scherpe prijs. Dan bleven er een paar winkels over waarvan Fitnessmerken zich al tijdens het aankoopproces onderscheidde in service.

sanae1978 21-11-2013 Via de website gekocht

Met alleen de naam van het product kwam ik op jullie web site. En daar waren de producten ook direct te zien.
Betaling en gegevens was ook prima niet overdreven veel moeten invullen.

De service was prima. Binnen de verzend tijd was mijn product in huis!

Het assortiment is zeker ruim! Er is voor iedereen genoeg keus. Het in het verleden ook bij jullie besteld in de maat xs was ik nergens tot nu toe heb kunnen krijgen. Dus ik ben zeer tevreden!

Ik ben zoals ik zei ...Zeer tevreden en heb mij zwager en vriendin al verteld van jullie brede assortiment.

Jasper46 20-11-2013 Via de website gekocht

Producten kun je makkelijk vinden in de webshop.

Erg snelle levering met DHL

Uitstekend, heb hier al meerdere keren wat besteld. Ruime keuze in het sport gebied.

Goedkoop en snel producten kopen, top!

De fysieke winkel is ook erg mooi ingericht en kun je apparaten uitproberen, hier heb ik ook eerst mijn product uitgeprobeerd. Verder goed advies gekregen bij de winkel in Hengelo.

mell1992 20-11-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Hele snelle levering

Heel veel keuze en vaak ook de goedkoopste prijs in vergelijking tot andere websites

Jade2609 12-11-2013 Via de website gekocht

De website was duidelijk om mijn product te kunnen vinden. Hoefde alleen gymstick in te typen en ik kwam bij mijn product. Doordat ik met iDeal heb betaald ging dit heel snel. Ook kreeg ik netjes een mail met ontvangst van betaling en kon ik op de hoogte blijven waar mijn bestelling was.

Ik heb mijn Gymstick via internet besteld, ik kreeg het product al snel daarna. Wat fijn.

Op internet is er een groot assortiment. De gymstick die ik heb besteld kon ik een Perry Sport of Aktiesport niet vinden. En aangezien ik ver uit de buurt van jullie winkel woon, was t erg fijn dat ik die online kon bestellen.

Ik zou deze site zeker aanbevelen. Veel eis, snelle service, goede kwaliteit en betaalbaar

Nvt

Martina Amsterdam 08-11-2013 In de winkel gekocht
Arnhe

Zoek niet verder koop/ga bij/naar Fitwinkel of hun website. Duidelijke heldere website (www.fitnessapparaten.nl en en www.fitnessmerken.nl) en het product wat je op het oog hebt kan je als je wil dan vervolgens uitproberen in hun winkels. Er zijn zoveel internetaanbieders, zelfs oplichters, maar zeker met een fitnessapparaat en toch ook een behoorlijke investering zou ik het zekere voor het onzekere nemen om eerst het product uit te proberen of het wel bij je past en daarbij krijg je bij fitwinkel een super goed en eerlijk advies/hulp van de winkel. Ben echt top geholpen door Marc de eigenaar. Voordeel van product in de fitwinkel kopen is dat er tevens een servicemogelijkheid is om het apparaat te laten monteren. Want heel eerlijk dat kan toch wel een hele klus zijn. Bij mij is de monteur een uurtje bezig geweest. Zelf had het me zeker uren gekost. Via aankoop in de fitwinkel is mijn Elliptical ook netjes door fitwinkel in de kamer waar ik hem wilde afgeleverd en gemonteerd. Bij bestelling via internet wordt vaak alleen tot aan de voordeur geleverd. In ieder geval goed om even na te gaan. Tot slot over mijn Elliptical: die is echt top, stil, robuust, van alle gemakken voorzien (fan, waterhouder, uitgebreide programma's). Ben er super blij mee.

eMVee666 07-11-2013 Via de website gekocht

Hertaku 07-11-2013 Via de website gekocht

Snelle levering, goede producten en mooie prijzen

mar9 07-11-2013 Via de website gekocht

gewoon het was gemakkelijk

snel geleverd

Ik ben gewoon heel tevreden , niet meer , niet minder .

joeypedro13 07-11-2013 Via de website gekocht

Goeie producten, snelle levering. TOP!!

moniek gr 07-11-2013 Via de website gekocht

goede service, je wordt goed op de hoogte gehouden van vorderingen van bestelling en het wordt netjes afgeleverd.

loesappie 134 05-11-2013 Via de website gekocht

lekker in je luie stoel spullen bestellen.

Ik had mijn bestelling heel snel in huis.

super van alles wat.

Het is makkelijk en snel.

Paul Ickx 05-11-2013 Via de website gekocht

Vlotte levering en zeer goed produkt

Uistekend. Korte vertraging op de levering werd telefonisch meegedeeld met mogelijkheid evntueel te annuleren.Levering liep dan toch nog vlotter dan aangekondigd

Zie hierboven

Aat 05-11-2013 Via de website gekocht

Heerlijk bladeren door de plaatjes tot je een geschikt product vindt.

Onwijs snelle bezorging.

Een prima, ruime keuze!

Supergoede service, levering en hoge kwaliteit van het product.

lenaki53 17-10-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen via de website. Direct telefonisch contact via een vast nummer en een medewerker aan de telefoon die je vragen beantwoordt.
Snelle levering.

Na een paar dagen antwoord via de mail op vragen waarop de medewerker aan de telefoon niet direct het antwoord kon geven

Er was slechts één soort van het fitnessapparaat dat ik wilde bestellen

lage prijs
goede telefonische bereikbaarheid op vast nummer
snelle levering
antwoord op vragen via de mail

goede prijs kwalititeiverhouding, snelle levering en geen 0900 nummer

mario25 15-10-2013 Via de website gekocht

bestellen ging heel snel en makkelijk. Duidelijke uitleg bij iedere stap en razendsnel geleverd. Dinsdagmiddag besteld, woensdagmiddag al binnen! Super!

Ik had niet gedacht dat ze zo snel zouden leveren, met track and trace was dit prima te volgen, zelfs nadat het geleverd was kreeg ik een mail met daarin de informatie bij wie het was geleverd, omdat ik zelf toen niet aanwezig was

Het assortiment van deze winkel voldeed prima aan mijn verwachtingen, alles wat ik zocht heb ik snel en makkelijk kunnen vinden

Groot assortiment, SUPERsnelle levering, duidelijke uitleg op website bij bestellen en betalen, levering makkelijk te volgen met track and trace. Zeer tevreden!

JurrenAlbers 13-10-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijke en duidelijke website

1e product was niet bruikbaar (schroeven draaide door). Na een e-mail werd direct een nieuw product opgestuurd welke ik de volgende dag al in huis had. Perfecte service!

Prima

Goede service! Snelle verzending. Prijs-kwaliteit goed.

devet-maijer 12-10-2013 Via de website gekocht

alinda94 12-10-2013 Via de website gekocht

De fiets is perfect.. Het is echt goed voor de been, maar ook voor de armspieren. De service is ook geweldig, want een paar dagen na de bestelling was de fiets binnen.

devet-maijer 11-10-2013 Via de website gekocht

4,5

Bestellen is eenvoudig en het product werd snel bezorgd.

Uit nutteloze reactie op klacht bleek dat de vraag niet serieus werd genomen.

Ook een goedkoop product zou in orde moeten zijn, bij ons was dit helaas niet zo. En: alleen een Duitstalige gebruiksaanwijzing is niet zo handig.

Service begint bij het serieus bestuderen van een vraag van een klant.

Technische kwaliteit van geleverd product liet te wensen over. Klacht hierover werd niet serieus behandeld.

Frans Witlox 09-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site en communicatie over bestelling en levering

Informatie over status levering

Ruime keuze

Duidelijke site, goed assortiment en scherpe prijs

Assortiment,prijs en communicate

SanderSreview 08-10-2013 Via de website gekocht

Bestellen gaat vlotjes, niks op aan te merken.

Als je denkt dat je het product ergens anders goedkoper ziet wordt je net opgebeld.

Groot aanbod.

Overzichtelijk aanbod tegen de laatste prijs.

rapware 08-10-2013 Via de website gekocht

De website ziet er netjes uit, maar biedt vrij weinig mogelijkheden tot gericht zoeken en vergelijken van diverse apparaten.

Goede en duidelijke communicatie, vriendelijk personeel en snelle levering.

Zo'n beetje alle gangbare merken zijn te verkrijgen.

Goede webshop. Zeker een aanrader.

Rootjer32 08-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website met omschrijving en groot assortiment!

Snelle levertijd

Ruim assortiment met veel keuzes en duidelijke omschrijvingen

Aanrader!! Goede prijs kwaliteit verhouding

burningbjorn 08-10-2013 Via de website gekocht

Fijne overzichtelijke en rustige webshop, alles is goed vindbaar en veel betaalmogelijkheden

Snelle service, de volgende dag in huis.

Groot assortiment, en vaak de laagste prijs.

feyecas 08-10-2013 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen

Vandaag besteld. Morgen in huis.

Wat ik zocht was aanwezig.

Uitstekend en makkelijk.

Zie mijn antwoorden. Verder betoog overbodig.

d.berghuijs 08-10-2013 Via de website gekocht

het gezochte artikel was eenvoudig te vinden

de belofte: "de ene dag besteld en de volgende dag in huis" wordt nagekomen

er is meer dan ik nodig heb

gemak, service, nagekomen beloftes en een uitgebreid assortiment zijn voor mij reden genoeg om deze winkel aan te bevelen aan anderen

zie ook de vraag over het aanbevelen van de winkel. Ik heb zelf geen kritiek, ben erg tevreden met hoe eenvoudig het gevraagde artikel was te vinden en de snelheid waarmee ik het in huis had. Heb in het verleden ook al eens wat gekocht en ook toen was het gemak en de service gewoon goed!

krachtsporter 08-10-2013 Via de website gekocht

Goede info bij artikel,met duidelijk afbeelding van het product.

Goed te woord gestaan bij telefoon contact.

Zeer ruim en voeldoende voorraad ook grote maten.

Niets aan toe te voegen mooie en goede winkel,snelle bezorging.

Geen, top website Anders bestel ik er niet!!

tommy_s 07-10-2013 Via de website gekocht

Website is heel duidelijk en makkelijk op te bestellen.

Loopband had ik de volgende dag al in huis. Aflevering was helemaal prima. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de tijd waarop ze komen.

Ze bieden alles in fitness aan dus volop keuze voor iedereen.

ondanks dat het een hele grote doos was had ik deze de volgende dag al in huis. Netjes geleverd en binnen gezet door een vriendelijke chauffeur.

Fitnessmerken doet wat je verwacht van een goede webshop. Is betrouwbaar en levert snel. Alles in fitness is er te krijgen en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

prisvis 19-09-2013 Via de website gekocht

Het is een hele gemakkelijke site om je producten te vinden die je nodig hebt.

De service die fitnessmerken.nl biedt is super. Ze hebben een uitgebreid assortiment waardoor je altijd het product vind waar je naar opzoek bent.

Ze hebben een heel breed assortiment, wat natuurlijk heel handig is wanneer je opzoek bent naar een aantal producten. In plaats om het dan bij verschillende sites te bestellen kan je het bij fitnessmerken.nl allemaal in 1keer kopen.

Ik zou iedereen deze webshop aanbevelen zeker wanneer ze opzoek zijn na een breed assortiment en een vriendelijke behandeling!

Als je wilt shoppen in een breed assortiment en bij een winkel die heel veel te bieden heeft op het gebied van fitnessartikelen, maar ook supplementen, fitnessapparaten en nog veel meer neem dan een kijkje op www.fitnessmerken.nl

ange_la 18-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke knoppen en een gemakkelijk afreken gedeelte. Informatie via de mail is ook duidelijk.

Je wordt goed op de hoogte gehouden door de webshop en vervoerder.

Veel keus in alle categorieën! Alle bekende merken aanwezig.

Qua service en kennis zou ik deze winkel voor iedereen aan raden. Snel in huis en de informatie op de site klopt.

dorinedepaepe 10-09-2013 Via de website gekocht

Weegschaal besteld, vergeleken met andere sites en was de goedkoopste, snelle en gratis levering, service uitstekend!

Haraldst 24-08-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen

Bereikbaarheid en goed advies vind ik een goede service

Heel veel keuze!

Via chat meerdere keren contact met deze winkel gehad en vragen kunnen stellen. Deze werden netjes en deskundig behandeld. Ook s avonds heb ik via chat nog contact gehad met 1 van de medewerkers. De goede bereikbaarheid in combinatie met het advies heeft me doen besluiten hier te kopen. Na mijn bestelling had ik de loopband heel snel in huis.

Tevreden over chat, bereikbaarheid, advies en snelheid van de levering

WH11 19-08-2013 Via de website gekocht

Zoals een webwinkel hoort te zijn.
Duidelijk, overzichtelijk, logische stappen.
Betaling met iDeal, ook prima.

Ik werd meteen teruggebeld over het niet op voorraad zijn. Maar dat werd met een paar dagen opgelost.

Ligt eraan wat je zoekt.
Voor mij ruim voldoende.

Ik ben tevreden en zou hier weer bestellen.
De prijzen zijn scherp.

Duidelijk, overzichtelijk, goede service en goede prijzen.

Remko407 09-08-2013 Via de website gekocht

De website was zeer eenvoudig om te klikken

Hoewel de levering was vertraagd werd mij dit direct per e-mail gemeld en vervolgens heeft fitnessmerken.nl zich gehouden aan de ingeschatte levertijd.

Ik zocht wat specifieks (Lat Bar) en ze konden me goed helpen met een aantal keuzes

Fijne winkel, goede communicatie, gemak in betaalproces.

Goede winkel met ruim assortiment, goede communicatie en prettige betaalmogelijkheden.

pimpel 09-08-2013 Via de website gekocht

makkelijk betaald middels ideal

zelfde dag verzonden!!

Overzichtelijke website! goede producten en goedkoop