Fitnessmerken.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessmerken.nl.

Fitnessmerken.nl stelt zich voor

Fitnessmerken.nl is één van de grootste fitnesswinkels van Nederland. Wij hebben meer dan 3000 artikelen op het gebied van fitness apparatuur, sportvoeding, sportkleding en fitness accessoires in ons distributiecentrum in Hengelo. Op onze website overzichtelijk gepresenteerd en gemakkelijk te vergelijken. Eenvoudig te bestellen en snel bij u thuis bezorgd. En als u er zelf niet uit komt helpen onze ervaren en klantvriendelijke medewerkers u graag. Aan de telefoon, via de mail of in onze winkels in Helmond, Arnhem, Hengelo en Naaldwijk. Op zoek naar een eigen fitnessruimte? Op zoek naar mensen met verstand van fitness? Kom dan eens kijken bij Fitnessmerken.nl.

Deze score is berekend op basis van 51 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

DWelbergen 04-02-2015 Via de website gekocht

Loopband gekocht via fitnessmerken. Omdat ik geen tijd heb om hem zelf in elkaar te zetten heb ik hem besteld met montage service. Er kwam een super aardige jongeman langs en deze heeft hem netjes in elkaar gezet. Je kon merken dat deze jongen er echt verstand van heeft en na wat uitleg kon ik direct gebruik maken van de loopband. Misschien komt het omdat fitnessmerken zowel een webshop heeft als winkels. Echte specialisten noemen ze dat. Chapeau!

Frankvdv_026 03-02-2015 Via de website gekocht

- De snelheid waarmee je bestelling binnen is, is zeer goed. (volgende dag)

- De online chat met een medewerker is ideaal je kan deze persoon alles vragen en je krijgt direct antwoord. Zo heb ik me middels de chat laten adviseren over producten.

Helaas had ik een product met een fabrieksfoutje. Dit is natuurlijk nooit leuk.De mensen van fitnessmerken hebben continu met mij gecomminuceert en dat voelde vertrouwd. Op deze manier zijn we tot een passende oplossing gekomen.

Zeer uitgebreid en goede prijzen.

Het is gewoon een bedrijf wat helemaal bij deze tijd past. snelle levering en goed communiceren.

De site is duidelijk waardoor je makkelijk een keuze kan maken. Mocht dit niet lukken en heb je advies nodig kun je gemakkelijk gebruik maken van de chat fucntie. Tevens wordt er snel gereageerd via de mail je hebt het gevoel dat je geen nummer maar echt een klant bent dit zorgt voor vertrouwen.

MissSporty 03-02-2015 Via de website gekocht

Bij 5 sterren of minder is een motivering verplicht. Gebruik hiervoor minimaal 50 tekens.

Op een avond samen met mijn partner achter de computer op zoek naar een geschikte crosstrainer. Zo kwamen we terecht bij fitnessmerken. We werden via de contactbalk uitstekend geholpen! Wat een keuze heeft fitnessmerken zeg! Maar op basis van onze wensen kwamen we tot een geschikte keuze. We hebben direct besteld en de volgende dag stond hij al bij ons in huis! Dus inderdaad direct uit voorraad leverbaar! Ga zo door fitnessmerken!!

martin eeckhout 01-02-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijke service, vlotte levertijd , goede prijs, ben heel tevreden over deze zaak.

Heel veel keus prijs kwaliteit uitstekend , na twee dagen geleverd, voor ons geen minpunten. Ben heel tevreden.

ruben_ts 06-12-2014 Via de website gekocht

Medewerker was via chat heel behulpzaam!

Meer keuze uit hempjes!

Goede snelle service, heel toegankelijke service!

Renaaateee 29-11-2014 Via de website gekocht

Erg goede klantenservice.

Agnes te Riele 27-11-2014 Via de website gekocht

Ik hoef de deur niet uit.

Ik krijg meteen antwoord op mijn vraag of het gewenste product in voorraad is.

Meer dan voldoende voor mij als particulier

In het bijzonder de service.

AHonders 26-11-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig online vanuit huis (of waar je ook maar Internet hebt) bestellen.

Uitstekende en snelle informatie via de online LiveChat. Zeer behulpzame medewerker.

Assortiment ruim voldoende (zeer zeker voor een startende thuissporter). Maar twijfel er niet aan dat nagenoeg alle wensen kunnen worden uitgevoerd wanneer je verder bent met trainen en uitbreiding.

Aanrader, mede gezien de snelle antwoorden op vragen via de LiveChat.

toosspoormakers 24-11-2014 Via de website gekocht

Uitzoeken en bestellen!

Binnen een dag bezorgd.

Voldoende maar misschien iets klein dingen.

Wendy_87 19-11-2014 Via de website gekocht

Goede service, netjes geholpen.

De spinbike was op voorraad en heb hem dan ook heel snel mogen ontvangen.

Goede en snelle service, goede producten.

Ik heb via internet een spinbike gekocht bij fitnessmerken.nl. Perfecte service, op afspraak geleverd en ben netjes geholpen. Ook is het makkelijk in elkaar te zetten. Ik ben erg blij met mijn aankoop!

RGfitness 17-11-2014 Via de website gekocht

bestelproces verliep gemakkelijk en snel

ik wilde toch een ander product en kon het terugsturen of langsbrengen in de winkel. ze deden helemaal niet moeilijk

heel veel keuze

ja

zoals hierboven al beschreven deden ze helemaal niet moeilijk dat ik mijn deurrekstok wilde terug doen. ik kon hem opsturen of langsbrengen in de winkel. ondanks dat het mijn fout was dat ik deze had besteld, verder veel keuze en goede service!

DRUILIN 16-11-2014 Via de website gekocht

groot assortiment dus ze hebben alles.Bestellen ging makkelijk en snel

omdat fitnessmerken zoveel heeft heb ik via de chatfunctie meer informatie gevraagd en daar hebben ze me heel goed geholpen

al gezegd: heel groot, vele malen groter dan andere aanbieders op het gebied van fitness

ze hebben me goed geholpen en de bestelde crosstrainer was al de volgende dag in huis dus ik kon direct beginnen. Het spreekt mij ook aan dat ze ook winkels hebben waar je de apparaten kunt testen

Goed: adviesfunctie, winkels, ontzettend snelle levering, groot assortiment in fitness, specialist in fitness

Stn3210 12-11-2014 Via de website gekocht

Makkelijk online bestellen en avonds besteld volgende ochtend al in huis!!

Alles wat ze melden maken ze waar en de chat hulp is ideaal!

Veel keuze!

Voor gemak en service beveel ik fitnessmerken.nl zeker aan!!

Manous 12-11-2014 Via de website gekocht

super snelle levering

hechteld 11-11-2014 Via de website gekocht

Snel overzicht van de apparaten en de kenmerken

Via de chat een goed advies gekregen en een beter passende crosstrainer gekocht dan ik oorspronkelijk voor ogen had en echt binnen 1 dag bezorg. Daarnaast kreeg ik een mail gestuurd met een link van de gebruikshandleiding om zeker te weten dat ik de juiste had.

Had diverse wensen (en ook mijn vrouw) alles wat ik wilde af kunnen vinken dmv de livechat hulp Ruud!

Gewoon goed!

Duidelijke en overzichtelijk en de live chat is erg handig.

ballemamarcel 22-10-2014 Via de website gekocht

eriksikkel 22-10-2014 Via de website gekocht

Online besteld op de duidelijke website, snel in huis!

Gewoon keurig, goed verpakt + bon er keurig bij.

Prima in orde, voor zover ik zag alleen kwaliteitsproducten en niet zoals bij veel webshops wel het geval is de goedkope "lokkertjes" tussen de goede producten.

Wil je voor een goede prijs sportartikelen kopen die snel in huis dienen te zijn, dan is Fitnessmerken.nl je partner!

De winekl doet wat het moet doen, zonder poespas of loze beloftes qua levertijd e.d.

anjalauvenberg 17-10-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site met goede zoekmogelijkheid.
bestelproces heel eenvoudig.

vriendelijk en behulpzame medewerker zowel telefonisch als rechtstreeks

makkelijk en goedkoop en kwaliteit geleverde is prima!

Gemakkelijk te vinden en goede prijs/kwaliteit verhouding

Rasia 16-10-2014 Via de website gekocht

Niks aan te merken gewoon heel goed

Snel/eenvoudig

Niks om op aan te merken

Goed👍

Het is makelijk te vinden wat je zoekt.

Mathiasdck 26-09-2014 Via de website gekocht

Simpel en makkelijk om je een bestelling te plaatsen.

Zeer goede service, geen enkel probleem.

uitgebreid, maar misschien te weinig merken

Interessant voor de sportliefhebbers, één van de beste winkels qua service met goede kwaliteit/prijs verhouding.

Ik vind de prijzen van de supplementen misschien iets wat te hoog in vergelijking met andere winkels / online winkels. Maar dit kan natuurlijk ook aan de kwailiteit liggen.

herma goossen 10-09-2014 Via de website gekocht

ik vond het fijn om online bij jullie te bestellen

de service was snel en dat is fijn

vond het goed

omdat het een mooi kwaliteit is en niet echt duur

ik zou iedereen het aan raden om online een shirt te kopen met dit goede kwalitiet

papikoster 10-09-2014 Via de website gekocht

Heel makkelijk, groot assortiment, simpel menu.
Hier ga ik zeker vaker producten kopen.

Er was wat miscommunicatie betreffende de betaling van het door mij bestelde product.
Dit lag niet aan hun overigens.
Zij reageerden heel begripvol en behulpzaam.
Binnen 3 minuten was alles uitgezocht en ging mijn pakket de deur uit.

Zij hebben een heel uitgebreid assortiment.

Ik heb de site al aan mijn collega's en op de sportschool aanbevolen.

Je kunt makkelijk zoeken naar het product wat je wilt. Bestellen en betalen gaat heel snel.

LaraGeel 10-09-2014 Via de website gekocht

Een gemakkelijk web-site waarbij je de benodigde sport producten gemakkelijk kan vinden. Genoeg betalingsmogelijkheden.

Zeer goede service voor niet voor de hand liggende problemen die een product kan vertonen, bv. een scheur in het metalen kader van een loopband die 40% in de hoogte kan gaan, hebben ze alles gedaan deze onder garantie te repareren. Maar ook oplossingen om grote fitness producten persoonlijk over de grens van Nederland naar België te komen leveren; het product op te stellen. Voor wel een zeer kleine leveringsprijs. Ze hebben een zeer hoge service !

Veel meer dan in de klassieke winkels als Decathlon en Sports World.

Voor de geleverde service, het extra bestellen van producten die laag in voorraad kunnen zijn, voor hun degelijk contacten via E-mail en telefoon/Gsm om de stand van zaken mede te delen, als een probleem extra door een collega te laten opvolgen; Dat te samen met een ruim assortiment aan producten, raad ik iedereen deze winkel aan.

Voor meer dan een jaar koop ik producten bij hen, blijf bij hen voor de goede geleverde service, want 200 km afleggen om persoonlijk een product te leveren in België, het op te stellen en dan nog goede kwaliteit techniekers toe te sturen voor een niet voor de hand liggende probleem dat optrad : Chapeau. Ik geef ze 12/10, maar alles gewoon 10 aan vinken is ook misschien iets te veel van het goede.

FAvanTilburg 27-08-2014 Via de website gekocht

bestellen ging heel makkelijk en snel

er stond bij 1 van mijn bestelde artikelen dat het wat later leverbaar was, hiervan werd ik netjes elke keer op de hoogte gehouden

Groot! Veel keuze!

dit heb ik reeds gedaan

professionele site, makkelijk te bestellen, nette medewerkers en bestelling snel en netjes geleverd. Top! ik beveel deze winkel aan!

kesley 15-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijk, gemakkelijk te bestellen

Prima service en levering

monrob 15-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site. Ook perfect op de hoogte gehouden.

Snelle levering. Komen belofte na.

Alles wat je nodig hebt om fit te worden en te blijven

Inmiddels al mensen naar deze site verwezen

Gewoon een goede website met uitstekende service

Jermaine24 15-08-2014 Via de website gekocht

Alles was erg duidelijk.

Gesproken met medewerkers die mij correct hebben geadviseerd in mijn aankoop.

Erg was erg veel keuze maar de mijn keuze viel op een mooie spinbike.

Aan iedereen die sportief is ingesteld.

Geweldige spinbike, rijdt erg soepel. Zadel mocht wat zachter maar begon te wennen met de weken.

Mamaxbee 15-08-2014 Via de website gekocht

Meteen gevonden wat ik zocht!

Supersnel mn pakketje in huis!

Uit zoveel verschillende merken te kiezen

Heb ik al gedaan aan andere vrouwen van de sportschool

Geen enkel negatief punt in mijn ervaring met fitnessmerken.nl! Goede service, snelle afhandeling en erg veel keus!

pojapejo 22-07-2014 Via de website gekocht

Vragen worden snel beantwoord

Foutje in de tekst bij een artikel werd direct hersteld en melden daarvan werd beloond met een kortingscode

Breed assortiment, keuze genoeg

Duidelijke website, snelle levering

Duidelijke website, snelle levering en op de datum dat ik graag de levering zou willen ontvangen

schulste 03-07-2014 Via de website gekocht

henkie630202 03-07-2014 Via de website gekocht

gemakkelijke en zeer duidelijke website.

super en meteen een reactie indien er iets niet goed is of vragen zijn.
Deze worden snel en cordaat afgehandeld.Dus service is grote Klasse.Pluim hiervoor.

breed en van goede kwaliteit en in iedere prijscatogorien.

Ben gewoon heeeel dik tevreden,en daarom zal ik deze webwinkel ook aanbevelen.

Als het om online winkelen gaat is dit een superadress. En ben zeer tevreden met mijn aankopen.

amanda.w 22-04-2014 Via de website gekocht

Was snel thuis!! Er stonden ook veel recensies onder het product waar ik erg veel aan heb gehad :) helemaal blij mee

joske1967 15-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website waarbij je in één oogopslag ziet hoe je kunt bestellen en wat er in je winkelmandje ligt.

Hele goede service. Ik had een vraag over de levering en heb gebeld met Fitnessmerken.nl. Ik ben uitstekend geholpen en had al snel antwoord op mijn vraag.
Wat ik ook mooi vind is de Accountpagina, hier heb je een mooi overzicht van je bestelhistorie en kun je verschillende dingen m.b.t. je account beheren.
Verder is eigenlijk alles op voorraad en heb je het supersnel in huis na je bestelling.

Persoonlijk vind ik dat ze erg mooie spullen hebben en veel keuze. Dat is ook de reden dat ik onlangs bij deze winkel iets gekocht heb en zal dat in de nabije toekomst ook nog doen.

Ik zou deze winkel zeker bij andere mensen aanbevelen, sterker nog, dat heb ik inmiddels ook al gedaan bij iemand die nieuwe fitnesshandschoenen nodig heeft.

Ik vind deze winkel goed omdat ze mooie sportkleding hebben, vooral het merk Gorilla Wear spreekt mij persoonlijk zeer aan. Ik vind het online shoppen op deze site buitengewoon plezierig omdat deze overzichtelijk is en je de producten goed kunt bekijken middels de foto's. Ik ben ook erg benieuwd naar de fysieke winkel. Ik woon zelf in Dieren en ga binnenkort eens kijken in de winkel in Arnhem.

Bas van der Wolk 14-04-2014 Via de website gekocht

Site is overzichtelijk, bestellen gaat makkelijk en alle producten zijn goed beschreven en weergegeven.

Snelle bevestiging van de bestelling per e-mail, snelle levering en snel antwoord op vragen over producten.

Alle benodigdheden voor zowel de beginnende als gevorderde (kracht-)sporter tegen zeer goede prijzen.

Vanwege de prijzen, de snelle levering en het ruime assortiment zeer aan te bevelen.

Zie motivatie van de onderdelen hier boven.

jesseellen7 08-04-2014 Via de website gekocht

simpel en vlug bestellen en snel in huis.

goed kwaliteit materiaal.

POWERZN 08-04-2014 Via de website gekocht

Alles wijst zichzelf uit.

Er werd een fout artikel opgestuurd en na melding kreeg ik het juiste artikel en mocht het foute houden.

De werking van de winkel is best ok en vrij logisch om aan uit te kunnen.

westley 08-04-2014 Via de website gekocht

zeer goede service

de juiste fitness apparaten hebben zij, ruim assortiment met goed advies

kan niet anders zeggen dat zij een erg goed site zijn!

goede service chatfunctie is ideaal snelle reactie op vragen helder in de antwoorden

Rob1952 08-04-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en betalen

Werd goed op de hoogte gebracht over de levering

Ruime keuze in artikelen

Goede levering en betaalbare prijzen

De bestelling / betaling en levering verlopen vlot.

DeltaCost 08-04-2014 Via de website gekocht

Erg eenvoudig te bestellen en een vlotte levering

Ruim assortiment met een duidelijke omschrijving van de producten.

martina12 02-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijk website. Eenvoudig bestelproces.

Er werd via de chat-mogelijkheid duidelijk en deskundig geholpen. Toen de levertijd van het gekozen product afweek werd en zonder dralen contact opgenomen en een perfect alternatief (duurder maar voor de zelfde prijs) aangeboden.

Er is meer dan voldoende keuze.

Leuk contact via de chat of de telefoon, Deskundig. Ruim assortiment.Klant vriendelijk

Dat moge blijken uit de voorgaande antwoorden.

MHGI 03-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website.

Goede bezorgafspraken. Geen bezorgkosten. Complete levering.

Veel keus, in verschillend prijssegment.

Klantvriendelijk. Snelle levering.

De aangeboden producten zijn niet allemaal in de winkel aanwezig. Deze zijn wel elders in het land te bekijken. Uitstekende informatie en uitleg in de winkel.

Sylvia.Klinkenberg 20-02-2014 Via de website gekocht

Werd geleverd en gemonteerd door 1 jongen, moest kleine hand en spandiensten leveren. Ben blij dat ik hem niet boven wilde plaatsen, dat was niet gelukt met ons beiden, dit werd vooraf niet gevraagd. Apparaat ter plekke krijgen en tijdig in elkaar krijgen was een tijdsrovende klus die werd gedaan, maar door de tijdsdruk (had een andere afspraak) was dit toch niet super-gemakkelijk.

Tevoren werd mij aangegeven dat laten monteren door fitnessmerken niet noodzakelijk was: kwestie van een paar -klikjes-. Ik ben blij dat ik toch besloten heb dit wel te laten doen: alleen was mij dat absoluut niet gelukt. Een uiterst vriendelijke job-student is bijna 1.5h bezig geweest. Had mijn uiterlijke vertrektijd voor levering doorgegeven, hier werd niet adequaat mee om gegaan: betreffende student was hiervan namelijk niet op de hoogte (ik heb mijn afspraak gemist).
Kapot kunstof oogje, meegenomen retour, niets terugontvangen.
Tgv mijn genoodzaakte vertrek loopband niet kunnen uit testen in aanwezigheid van installateur: volgens mij is hellingshoek instelling defect/ niet adequaat. Resetten vlgs gebruiksaanwijzing levert geen verbetering hiervan op.

Zie bovenstaande opmerkingen

zweten 19-02-2014 Via de website gekocht

Zeer duidelijke uitleg en veel beschikbare informatie over het product

Er is waarschijnlijk iets mis gegaan bij het verzenden van het product. Deze kwam beschadigd uit de verpakking. Hierop contact gehad met fitnessmerken.nl. Deze deden niet moeilijk en de kapotte onderdelen zijn besteld en alsnog opgestuurd.

Veel keuze uit de producten en goed op een rijtje wat het verschil is tussen de producten onderling

goede service, degelijke apparatuur etc

Mike Jongenelis 19-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijke site

Goed ingepakt, alleen latere levering dan beloofd op site.

Zeer ruime keuze

Na meerdere sites bezocht te hebben kwam ik steeds op deze site uit, wat betreft product / prijs.

bertenbianca 18-02-2014 Via de website gekocht

erg makkelijk goed overzicht

super onze levering was later dan aangegeven we werden hier netjes over gebeld.

er is een ruim assortiment en qua prijs is er genoeg keus en voor iedere portemonnee

ze leveren netjes op tijd. heb je vragen krijg je snel een antwoord. prima bedrijf. we hebben 2x een bestelling geplaatst service en levering prima. we werden een 1/2uur voor ze aankwamen gebeld. wij doen alleen hier nog onze bestelling.

ze leveren netjes op tijd. heb je vragen krijg je snel een antwoord. prima bedrijf. we hebben 2x een bestelling geplaatst service en levering prima. we werden.ernstig 1/2uur voor ze aankwamen gebeld. wij doen alleen hier nog onze bestelling.

farmer29 18-02-2014 Via de website gekocht

voor ons zijn de training programma 's te in gewikkeld en overbodig. Wij zijn 84 jaar en hebben het apparaat om meer te bewegen, o.a. bij slecht weer.

ik heb diverse malen gebeld met problemen met het moteren van het toestel en ben daar bij zeer goed geholpen.

goede service!

alles zoals hierboven genoteerd.

crineke 18-02-2014 Via de website gekocht

Bestellen en netjes op tijd in huis,
gratis cadeau

Als je een mailtje stuurt,na een uur al andwoord

alle sportartikelen die je zoekt vind je hier

super service

Geen slechte punten te bedenken, Super service

ArieHardloper 17-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijk online bestellen na vergelijken van producten die duidelijk omschreven worden.

De bestelling werd vlot geleverd, volgens vermeldde levertijd.

Er waren diverse modellen om mee te vergelijken, technische gegevens zeer goed beschreven.

Thuis op je gemak kijken en vergelijken, je keuze maken, betalen en geleverd krijgen, ideaal

We waren op zoek naar een loopband die inklapbaar niet te veel ruimte zou innemen zonder af te doen van kwaliteit en functie. Door te vergelijken tussen diverse modellen, konden wij makkelijk een keuze maken. De loopband werd vlot geleverd, wij zijn er zeer tevreden mee.

BPaulus 17-02-2014 Via de website gekocht

Super snelle levering. Prima assortiment voor mijn fitnessmaterialen. Erg content.

stephandiederen 17-02-2014 Via de website gekocht

makkelijk zoeken en bestellen via de site

keurig tijdig bezorgd

Ziet er ruim uit, maar ik heb gericht gezocht dus niet alles bekeken