Fitnessmerken.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessmerken.nl.

Fitnessmerken.nl stelt zich voor

Fitnessmerken.nl is één van de grootste fitnesswinkels van Nederland. Wij hebben meer dan 3000 artikelen op het gebied van fitness apparatuur, sportvoeding, sportkleding en fitness accessoires in ons distributiecentrum in Hengelo. Op onze website overzichtelijk gepresenteerd en gemakkelijk te vergelijken. Eenvoudig te bestellen en snel bij u thuis bezorgd. En als u er zelf niet uit komt helpen onze ervaren en klantvriendelijke medewerkers u graag. Aan de telefoon, via de mail of in onze winkels in Helmond, Arnhem, Hengelo en Naaldwijk. Op zoek naar een eigen fitnessruimte? Op zoek naar mensen met verstand van fitness? Kom dan eens kijken bij Fitnessmerken.nl.

Deze score is berekend op basis van 52 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Auke 13-12-2016 Via de website gekocht

Erg tevreden over het assortiment.

De indeling van de webshop is erg overzichtelijk en prettig in gebruik. Ik ging naar deze site omdat het product dat ik zocht niet meer beschikbaar was op andere sites maar wel bij fitnessmerken. Het assortiment is dus ook goed op orde.

Pluspunten

• Assortiment
  • Indeling website

Beste Auke,

Bedankt voor uw positieve review.

Wij vinden het altijd leuk om te horen dat u ons brede assortiment kunt waarderen..

Jodi 07-12-2016 Via de website gekocht

Veel producten en gratis verzonden

Fitnessmerken was de goedkoopste in de markt en doen aan gratis verzending. Verder hebben ze veel producten online staan en is de communicatie duidelijk. Ben er blij mee!

Pluspunten

• Goedkoopste prijs
  • Gratis verzending
  • Duidelijk communicatie
  • Veel producten online

Beste Jodi,

Bedankt voor uw positieve review.

Wij vinden het altijd leuk om te horen dat u de onze klantenservice kunt waarderen..

Ann 05-12-2016 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en goede uitleg

Deze shop gekozen vanwege de goede recensies. Ze zijn erg klantvriendelijk en leveren snel. Nadat ik had besteld kreeg ik een bevestiging mail met daarna een tracktrace mail. Ook goede fotos bij de producten.

Pluspunten

• Erg klantvriendelijk
  • Goede duidelijke mailtjes
  • Snelle levering
  • Goede fotos op de site

Beste Ann,

Bedankt voor uw positieve review.

Wij vinden het altijd leuk om te horen dat u de product foto’s op onze webshop kunt waarderen..

gerrit 05-12-2016 Via de website gekocht

categorien handig / eenvoudig bestellen

de site heeft een goede indeling waardoor bestellen eenvoudig is. ook de verzending is goed gegaan keurig verpakt. de garantie voorwaarden zijn duidelijk en geven mij zekerheid!

Pluspunten

• indeling site overzichtelijk
  • goed verpakt
  • eenvoudig bestellen
  • duidelijke garantie voorwaarden

Beste Gerrit,

Bedankt voor uw positieve review.

Wij vinden het altijd leuk om te horen dat u onze webshop kunt waarderen..

Tom 05-12-2016 Via de website gekocht

Fitnessmerken.nl

Een kwalitatief goed product aangekocht! Maar met name de communicatie en service heb ik als zeer prettig ervaren. De website is eenvoudig, duidelijk en straalt precies de kwaliteit uit die ook wordt nagestreefd! Zeggen wat je doet , en doen wat je zegt! Prima!

Pluspunten

• Service
  • Prijs/kwaliteit verhouding
  • Gebruikersgemak website
  • Communicatie
  • Aanbod/assortiment

Beste Tom,

Bedankt voor uw positieve review.

Wij vinden het altijd leuk om te horen dat u onze klantenservice kunt waarderen..

Wes 02-12-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en betalen

Voor fitnessmerken gekozen omdat ze een hoge beoordeling hebben op o.a. kieskeurig. Verwachting is uitgekomen! Product goed op voorraad, snel en simpel kunnen bestellen en betalen. Erg tevreden met de gang van zaken

Pluspunten

• Product afbeeldingen duidelijk
  • Ruime Voorraad
  • Bestellen en betalen simpel

Beste Wes,

Bedankt voor uw positieve review.

Wij vinden het altijd leuk om te horen dat u onze ruime voorraad kunt waarderen..

Marian 02-12-2016 Via de website gekocht

Savonds besteld volgend dag thuis!

dinsdag avond kracht voeding besteld. Volgende dag geleverd bij me thuis. Snelle service, lever afspraak is nagekomen. Zonder hulp en door de uitstekende product informatie kon ik zelf alles uitzoeken online.

Pluspunten

• Snelle Levertijd
  • Duidelijke product info
  • Makkelijke site

Beste Marian,

Bedankt voor uw positieve review.

Wij vinden het altijd leuk om te horen dat u onze snelle service kunt waarderen..

Patrice 02-12-2016 Via de website gekocht

Snel geholpen - vakkundige klantenservice

Bij fitnessmerken online bestelt met hulp van de goede klantenservice. Tom stond mij goed te woord en kwam zijn belofte na. Het uitchecken voor betalen was simpel en snel. Ik raad mensen aan om hier te bestellen.

Pluspunten

• Snelle en goede klantenservice
  • Handig afrekenproces
  • Veel keus

Beste Patrice,

Sas 01-12-2016 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit verhouding

Een goedkope maar geschikte crosstrainer gekocht bij fitnessmerken. Prima aanbod om uit te kiezen waar de retour voorwaarden duidelijk zijn aangegeven. Ik was blij met de gratis verzending en de prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Gratis verzenden
  • Retour voorwaarden

Beste Sas,

Bedankt voor uw positieve review.

Wij vinden het altijd leuk om te horen dat u de prijs/kwaliteit van onze producten kunt waarderen..

Sandro 30-11-2016 Via de website gekocht

Super

Perfecte service. Heel goede kwaliteit van producten. Ik ga zeker nog meer bestellen.wel jammer dat niet al de producten in alle maten te krijgen zijn.maar Zeker een aanrader

Beste Sandro,

Bedankt voor uw positieve review.

Wij vinden het altijd leuk om te horen dat u de kwaliteit van onze producten kunt waarderen..

Clasie 29-11-2016 Via de website gekocht

Breed aanbod en scherpe prijzen

Fitnesmerken heeft een breed aanbod en een scherpe concurrerende prijs.
De voorwaarden zijn duidelijk omschreven en ze hebben een ruime voorraad, ben een vaste klant. Tevens snelle bezorging

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Scherpe prijzen
  • Ruime voorraad

Minpunten

• Niets

Beste Clasie,

Sande 21-11-2016 Via de website gekocht

Goede webshop

Fitnessmerken is een goede en betrouwbare webshop waar ik mijn producten graag koop. Heb mijn pakket de volgende dag thuis mogen ontvangen, deze belofte komen ze na. Tot slot veel en veilige betaalmogelijkheden

Pluspunten

• Betrouwbare shop
  • Veel betaalmogelijkheid.
  • Vandaag besteld morgen thuis

Beste Sande,

Bedankt voor uw positieve review.

Wij vinden het altijd leuk om te horen dat u onze snelle levering kunt waarderen..

Jara 17-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service en goed apparaat

Via een kennis bij fitnessmerken gekomen. Heb er geen spijt van. Goede service en snelle afhandeling. Verder ruim assortiment. Had nog een vraag over de prijs, hier deden ze niet moeilijk over. Verder op tijd bezorgd netjes binnen 1 dag!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prijs was marktconform
  • Goede klantenservice

Minpunten

• Heb ze op niks kunnen betrappen

Beste Jara,

Bedankt voor uw positieve review.

Altijd prettig om de horen dat u onze klantenservice kunt waarderen..

Arnold1968 15-11-2016 Via de website gekocht

Top webshop!

zowel via de telefoon als de chatfunctie heb ik informatie kunnen inwinnen over de keuze van een crosstrainer. De medewerkers namen echt de tijd voor me. Ze stelden de juiste vragen en gaven goede antwoorden zodat ik een goede keuze heb kunnen maken. Volgende dag was de crosstrainer al in huis en ook na de tijd heb ik nog vragen kunnen stellen en maak nu met veel plezier gebruik van de crosstrainer. Echt een specialist in fitnessaparatuur zou ik zeggen!!

Pluspunten

• specialist
  • veel keuze
  • vriendelijke en deskundige medewerkers
  • snelle levering
  • goede prijs

Beste Arnhold,

Bedankt voor uw positieve review.

Kom gerust nog een keertje langs op onze site om onze nieuwe aanbiedingen te bekijken..

Martin 11-11-2016 Via de website gekocht

Tevreden over fitnessmerken.nl

Goed en vriendelijk personeel
Goede navigatie
Snelle levering van postnl
Duidelijke emails van fitnessmerken, daardoor wist ik precies waar ik aan toe was.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede navigatie
  • Duidelijke emails

Beste Martin,

Artur 09-11-2016 Via de website gekocht

Blij met mijn product, service en informatie

Heb mijn kettler bank gekocht bij fitnessmerken. Ik ben vooral blij met de vlotte afhandeling en de kwaliteit vh product. Inmiddels twee keer per week fanatiek bezig. Kon snel een keuze maken door de filters online en heb tevens hulp gevraagd via de chat. Ze antwoordde snel en kundig. Dit hielp erg in mijn beslissing.

Pluspunten

• Kwalitatieve producten;
  • Snelle afhandeling
  • Handige filters

Minpunten

• Niet

Beste Artur,

Bedankt voor uw positieve review.

We zijn erg blij dat de filters op de site naar behoren functioneren..

Emiel 07-11-2016 Via de website gekocht

Erg behulpzame chat, kreeg snel antwoord op mijn vragen. Snelle levering ook. Cadeau wat ik had gekregen was niet meegeleverd, 1 mailtje erachteraan gestuurd en deze wordt alsnog verstuurd, topsite!

Pluspunten

• Behulpzame chat
  • Goede service

Beste Emiel,

Bedankt voor uw positieve review.

We vinden het altijd prettig om te horen dat de chat functie prima functioneert.

Susie 03-11-2016 Via de website gekocht

Helpful Chat

I found the operator Sanne. very helpful. she told me everything I needed to know so I was able to go ahead and purchase my item. So polite also. I would definatly use this shop again to purchase more items. thank you for your help.

Officiele reactie van Fitnessmerken.nl 21-12-2016

Thank you Susie, for your positive review..

Heleen Kruisman 01-11-2016 Via de website gekocht

snelle service

hele snelle reactie op mijn vraag. had een vraag over de weerstandsbanden en ze zijn apart in het magazijn geweest om het zelf op te meten. echt toppie!

Beste Heleen,

Bedankt voor uw positieve review.

We vinden het altijd prettig om te horen dat onze klantenservice goed functioneert..

Bastiaan 26-10-2016 Via de website gekocht

Erg blij met mijn product en de klantenservice

Ik vind de navigatie op de site erg handig. Door het makkelijke menu bovenin kwam ik snel uit bij de gewenste producten. Daarnaast heeft de klantenservice mij enorm geholpen met het maken van mijn keuze. Ramon beantwoorde mijn vragen vakkundig en zorgde ervoor dat mijn twijfels weg vielen. Tot slot was het afrekenproces gemakkelijk om uit te voeren

• Ruim assortiment
  • Vakkundigheid

Minpunten

• Geen minpunten

Beste Bastiaan,

Hofkens 02-10-2016 Via de website gekocht

Geweldige service en klantvriendelijkheid

Ik heb hier de crosstrainer VirtuFit CTR 2.1 besteld. Het product werd binnen de gestelde levertijd aangeleverd. Helaas bleek al snel dat het toestel flink begon te kraken tijdens het sporten. Hierna heb ik contact opgenomen met de service afdeling die direct een monteur inplande om naar het toestel te kijken. Na dit bezoek was het probleem tijdelijk verholpen, maar kwam uiteindelijk toch weer terug.
Hierop wederom contact opgenomen met de serviceafdeling die opnieuw direct een monteur lieten komen. Deze wist het probleem wel volledig te verhelpen.

Hoewel we dus pech hadden met het toestel is de manier waarop onze klachten werden opgepakt erg geruststellend. Dit is de hoge kwaliteitsservice waar je altijd op hoopt, maar eigenlijk nooit meer krijgt! De volgende bestelling wordt hier met het volste vertrouwen gemaakt.

Pluspunten

• Vriendelijk en klantgericht
  • Meedenkend
  • Snelle communicatie

Beste Hofkens,

Bedankt voor je positieve review, hopelijk beleef je nog veel plezier aan de VirtuFit Crosstrainer!

We vinden het altijd fijn om te horen dat onze klantenservice goed werkt..

Marjan 29-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

De door mij gekozen loopband bleek niet direct leverbaar. Mij werd een alternatief aangeboden, een duurder exemplaar zonder meerprijs. Precies volgens afspraak geleverd. Helaas bleek de bijbestelde Ifit module niet te werken. Direct nadat ik dit had gemeld stuurde men mij een nieuw exemplaar dat ik de volgende al ontving. Alles werkt nu prima. Prima service.

eerst uitleg hoe de Ifit module te installeren, contact met de producent en toen dit alles niet bleek te werken dezelfde dag nog (gratis) nieuwe module toegestuurd gekregen

Pluspunten

• voorlichting
  • service

Beste Marjan,

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles op de juiste manier opgelost is. Fijne dag en veel plezier nog met uw nieuwe aanwinst!

Naomi 24-08-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Nadat ik een mail had gestuurd over een product, welke niet helemaal naar behoren werkte. Werd ik diezelfde dag nog gebeld. Omdat ik niet thuis was werd ik via de mail op de hoogte gesteld dat ik het product opnieuw zou ontvangen. Super!

Pluspunten

• Service
  • Snelheid van reageren
  • Klantgericht

Beste Naomi,

Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat het in korte tijd goed opgelost is. Fijne dag en veel plezier met uw aankoop!

Arno 18-08-2016 Via de website gekocht

Snelheid van reageren

Na wat speurwerk op internet naar een geschikte Cable Crossover heb ik op de site van Fitwink de meest geschikte gevonden. Via de chatfunctie ben ik supersnel geholpen en zijn mijn vragen naar alle tevredenheid beantwoord. De Cable Crossover was snel besteld en de volgende dag in huis. Dit is wat je als consument wilt, snel antwoord op vragen en snel de spullen in huis,...perfect gedaan Fitwinkel. Dank

Pluspunten

• Snelheid van reageren
  • Snelheid van leveren

Beste Arno,

Erg leuke review om te lezen, bedankt hiervoor! Een beter compliment kunnen wij als bedrijf niet krijgen. Fijne dag en veel plezier nog met uw aankoop.

wver 11-08-2016 Via de website gekocht

Kwaliteit voor de laagste prijs!

Na een uurtje googlen, verschillende loopband leveranciers online bezocht. Alleen bij fitnessmerken kon ik chatten met Tom. Na goed advies over twee loopbanden waarover ik twijfelde, bood hij mij, de door mij gekozen loopband aan voor de prijs die ik bij een andere internetwinkel had gezien! Super! Kwaliteit en dan ook nog voor de laagste prijs!

Pluspunten

• chatten
  • laagste prijs

Beste Wver,

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u zo goed geholpen bent. Fijne dag en veel plezier met uw nieuwe aanwinst!

Win Sutanto 11-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekende Service

Meneer Tom Kerkhoff,Commercieel medewerker binnendienst, gebeld over aflevering van mijn bestelling die niet op voorraad was. Gelijk geholpen met een oplossing! Super snel, efficient, vriendlijk! Echt geweldig...

Pluspunten

• Prijzen
  • Service

Beste Win Sutanto,

Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u zo goed geholpen bent. Fijne dag en veel plezier met uw nieuwe aanwinst!

Claudia 10-08-2016 Via de website gekocht

Super goede en snelle service en goede producten/toestellen

Onderdeel van folding bike was kapot. Helaas niet meer te repareren. Jammer want de folding bike beviel erg goed. Makkelijk in gebruik en fijn toestel. Snelle reactie en actie van leverancier op mankement. De kapotte folding bike wordt kosteloos omgeruild voor een nieuw toestel (garantie). Ik ben super tevreden met de producten en deze snelle en positieve service. Binnen 2 dagen was alles geregeld.Zeker aan te bevelen om via deze winkel/website iets aan te schaffen!

Pluspunten

• Snelle reactie
  • Denken mee

Beste Claudia,

Hartelijk dank voor uw review! Goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze producten en service, en gelukkig is het snel opgelost! Fijne dag en veel plezier nog met uw aankoop!

Nina 02-08-2016 Via de website gekocht

Door de makkelijke chat-service heb je bijna direct contact met de klantadviseurs. Ze komen alles brengen. Je hoeft dus niets zelf te doen, behalve dan natuurlijk je apparaat via internet te bestellen ;)

Enorm goede service! Reageren snel, vriendelijk en oplossingsgericht. Wanneer er iets kapot is, komen de monteurs zo snel mogelijk en hebben het binnen no-time gerepareerd. Ik zal altijd mijn sportapparaten hier bestellen!

Beste Nina,

Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat alles u zo goed bevallen is en dat u uw sportapparaten bij ons blijft bestellen. Veel plezier nog met uw nieuwe aankoop!

Frans 27-07-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Alles makkelijk en snel te vinden

Wat kleine storingen gehad maar alle naar VOLLE tevredenheid opgelost.

Goedkoop en service super!

Ali94 25-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, betaling was mogelijk met Afterpay

Uitmuntend. Mijn sequoia vetcaliper was vrij snel kapot gegaan, doordat ik op het uiteinde drukte zonder dat er een huidplooi tussen zat. Vervolgens heb ik Fitnessmerken gemaild om te vragen of dit een productiefout kon zijn of dat het gewoon niet is hoe je de caliper gebruikt. Dezelfde dag nog reactie gehad dat er een nieuwe onderweg was, kosteloos. Erg fijn dat deze webshop zo'n service aanbied.

Sonja 14-07-2016 Via de website gekocht

Vorig jaar een loopband gekocht.
Zeer tevreden mee, maar nu komt het tijdens het sporten op de loopband brak het bevestigings klipje wat je op de sportbroekje zet voor de beveiling voor als het fout gaat stopt de loopband in een keer .

Ik heb gelijk contact gezocht via de webpagina waar een chat medewerker aanwezig was en de communicatie was uitstekend.
De volgende dag al een email met de boodschap dat ze een gelijk waardig klipje kosteloos naar me zouden opsturen .Helemaal top nu kan ik weer verder sporten .
Daarvoor hartelijk dank.

Je vind snel wat je zoekt.

Zwaan038 12-07-2016 Via de website gekocht

Vanuit de luie stoel met gemak goed advies opvragen (en krijgen!) en vervolgens eenvoudig het bestelproces doorlopen. Zo hoort het! En vervolgens aan de bak en uit die luie stoel om fit te worden en te blijven!

Door middel van een handige chatfunctie zijn vragen snel beantwoord. Prettig!

De keuze is reeeeeuze!

Eenvoudig bestelproces, zeer klantgericht en een prettige klantbenadering met middels de handige chatfunctie.

Marcel 04-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen

We hadden problemen met de geleverde crosstrainer en een dag later hadden we al een vervangend product gekregen.

Veel keus

Jeroen 03-07-2016 Via de website gekocht

Een jaar geleden een loopband gekocht bij Fitnessmerken.nl. Binnen een jaar werkte de loopband niet meer goed. Contact opgenomen met Fitnessmerken en binnen 2 weken heeft een monteur de loopband kosteloos gerepareerd. Erg tevreden met hun service.

davy 01-07-2016 Via de website gekocht

alles is vlekkeloos verzorgd. online chat is erg handig bij maken keuze toestel.

kleine gebreken achteraf werden ogenblikkelijk verholpen. klein minpunt is dat in een nederlandstalig gebied iemand leverde die franstalig was.

ruim voldoende

als alles zo simpel was als hier bestellen.

R 30-06-2016 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig bij bestellen. Duidelijke informatie.

Goed te bereiken voor vragen en onderhoud na de levering.

Exceptioneel goede service verlening. Snelle en vriendelijke respons in geval van een defect. Duidelijke communicatie en pro-actieve opstelling naar de fabrikant.

Bereid om naar aanleiding van een defect aan 1 onderdeel alvast in te zetten op preventieve vervanging van een soortgelijk ander onderdeel.

De afdeling Service en Planning verdient een pluim!

Goed assortiment. Makkelijk vergelijken tussen merken.

Heel fijn dat een webwinkel niet alleen snel en makkelijk levert, maar ook goed thuis geeft als er later ondersteuning nodig is.

Kelly 29-06-2016 Via de website gekocht

De website is erg overzichtelijk, waardoor ik mijn product snel gevonden heb.

Ik heb middels de Livechat om advies gevraagd, en ben hier erg goed en snel geholpen. Fijn om met iemand te kunnen overleggen die verstand van zaken heeft.
Ik vind het belangrijk dat een winkel snel kan leveren, en dit was bij deze webshop het geval.

Ik heb gevonden wat ik zocht en heb gezien dat er een groot aanbod is. Ik zal hier zeker weer bestellen als ik iets nodig heb.

Ik ben een tevreden klant en beveel anderen daarom ook deze winkel aan.

Mocht je er zelf niet helemaal uit komen, vraag dan advies middels de livechat. Goed concept!

Bas 29-06-2016 Via de website gekocht

Ik heb gemakkelijk mijn product kunnen vinden op de site. Ook het afrekenen was zo gebeurd in enkele stappen.

Fitnessmerken beloofde binnen 1 dag te leveren, ook al ben ik hier altijd huiverig in, ze hebben mij niet teleurgesteld.

Ruim aanbod, voldoende voor mij in ieder geval.

Alles is me bevallen, van begin tot eind. Vlekkeloos verlopen, ben tevreden.

Verder geen toelichting meer

john 29-01-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke site,waar je online advies kan vragen aan een medewerker door middel van een live chat.

prima geholpen.

ruim volddoende artikelen aanwezig

Bij deze wil ik graag Nick Starink bedanken voor zijn top service! Ik Had een trui besteld maar helaas was deze te klein,ik mocht hierdoor een nieuwe uitzoeken maar helaas waren er beperkt aantal maten en de goede maat was een flink stuk duurder dan mijn bestelde trui. Ik mocht toch gewoon een andere trui kiezen die mij paste en deze was qua prijs een stuk hoger dan mijn bestelde trui en er werd totaal n iet moeilijk gedaan,en ben in bezit van een mooie trui in de goede maat.Bedankt nogmaals van een zeer tevreden klant, groetjes John.

arneschulz 22-09-2015 Via de website gekocht

goed apparaat

snel en vriendelijk

zit altijd wel iets moois tussen

zeker voor de artikelen die zij verkopen

hallo heb sinds twee weken het apparaat en ben er zeer te vrede over. het werkt allemaal super, en de service is ook fantastisch echt grote klasse. een Groote pluim voor iedereen daar met vriendelijk groet Arne Schulz

Ramonatjuu 08-09-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen en gebruiksvriendelijke website

Heel uitgebreid assortiment

Topwinkel waar alles goed geregeld is!

Lindaboortman 25-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Zeer vriendelijk en deskundig personeel

Volgens mij hebben ze alles

Goed advies gekregen

Goed advies gekregen, top!

Joerimieter 25-08-2015 Via de website gekocht

Zoekfunctie mag uitgebreider

Goed geïnformeerd over mijn bestelling

Alles wat ik zoek hebben ze

Dikke 10

Snelle levering en goed geïnformeerd over mijn bestelling

Ptkluiv 28-07-2015 Via de website gekocht

Prima website alleen de zoekfunctie kan iets beter

Deskundig te woord gestaan via chat en telefoon

Zeer ruim

Belangrijk is deskundig personeel! Dat hebben ze hier zeker

Vakmensen!!

Marloes1984 28-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk in gebruik

Mijn vraag werd direct beantwoord

Ruime keuze, vandaar dat ik eerst informatie heb opgevraagd

Goede service, snelle levering, goed apparaat

Goede service, snelle reacties, snelle levering

d.keizer 14-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk online te bestellen

De gewenste crosstrainer bleek een paar weken vertraagd. Ze hebben dit heel goed opgelost door (in overleg) een beter model te sturen dat wel direct leverbaar was

Zeer ruime keus

Zeker een aanbeveling, service is erg goed. De crosstrainer voelt erg stevig wat een veilig gevoel geeft.

Bthomas 01-07-2015 Via de website gekocht

flinke keuze

Toen is gebleken dat een broek was niet op voorraad in mijn maat , ik kon zo kiezen uit de hele assortiment , dus ook bij de duurdere

grote assortiment

goede keuze , goede klantenservice

Ik ben zeer tevreden zowel in de producten dat ik heb gekocht ( van de merk Gorilla Wear) als van de webshop Fitnessmerken

Twannie01 11-06-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke en duidelijke site.

Om half 10 's avonds besteld. Volgende dag in de ochtend al geleverd!

Ruim assortiment en alles netjes voorradig.

Zeer zeker aan te raden!

EDissel 02-06-2015 Via de website gekocht

prettig om via de chat continue te spreken met fitness specialisten dat is voor mij gemak

heel ruim assortiment! gelukkig zijn er specialisten die je op basis van de eisen het juiste apparaat adviseren

ik beveel deze winkel zeker aan mijn vrienden aan!

Goed= snelheid, keuze, bereikbaarheid

sanduh 23-05-2015 Via de website gekocht

Echt een service gerichte shop! Door assistent goed geholpen!

Chat optie is echt geweldig!

Mooi assortiment en echt bizar hoe veel te krijgen!!

Op de training mensen al enthousiast!