Fitnessmerken.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessmerken.nl.

Fitnessmerken.nl stelt zich voor

Fitnessmerken.nl is één van de grootste fitnesswinkels van Nederland. Wij hebben meer dan 3000 artikelen op het gebied van fitness apparatuur, sportvoeding, sportkleding en fitness accessoires in ons distributiecentrum in Hengelo. Op onze website overzichtelijk gepresenteerd en gemakkelijk te vergelijken. Eenvoudig te bestellen en snel bij u thuis bezorgd. En als u er zelf niet uit komt helpen onze ervaren en klantvriendelijke medewerkers u graag. Aan de telefoon, via de mail of in onze winkels in Helmond, Arnhem, Hengelo en Naaldwijk. Op zoek naar een eigen fitnessruimte? Op zoek naar mensen met verstand van fitness? Kom dan eens kijken bij Fitnessmerken.nl.

Deze score is berekend op basis van 53 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anne 08-02-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen!

Erg goed geholpen door de klantenservice. Ze hebben er verstand van. Vraag achtergelaten per email en binnen 24 uur reactie . Shop is overzichtelijk en afrekenen is makkelijk. Ik kom vaker hier!

Harold 07-02-2017 Via de website gekocht

Top Service

Had vandaag mn bestelling binnengekregen ' super snel' alleen zag ik al gauw een klein gaatjes in mn broek. Heb contact opgenomen met de klantenservice en morgen word er gelijk een nieuwe broek geleverd. Kortom top service 👍👍

F. Linthout 07-02-2017 Via de website gekocht

Mooie crosstrainer

Omdat ik weinig tijd heb om naar de sportschool te gaan was ik al een tijdje op zoek naar een crosstrainer. Op de website heb ik een mooie crosstrainer gevonden met gratis montage. Ik krijg er zelfs nog een speciale mat bij. Nog geen uur nadat ik de bestelling had geplaatst werd ik al gebeld om een afspraak te maken. De crosstrainer werd 3 dagen later al bij mij thuis geïnstalleerd. Erg vriendelijke mensen met een top service! Ben helemaal tevreden.

Alfons 07-02-2017 Via de website gekocht

Snelle reactie via chat service

Paar vraagjes via de chat gesteld om meer zekerheid en duidelijk te krijgen. Dit heeft mij geholpen on het product te kopen. Ik vond de persoon vriendelijk en behulpzaam en de afterservice goed van fitnessmerken, je krijgt duidelijke mailtjes qua bevestiging en verzending. Product was zoals afgesproken binnen 2-5 dagen geleverd. Top dus!

Marc 07-02-2017 Via de website gekocht

Roeier

Mooie website met veel verschillende producten. Ik was op zoek naar een roeibank en ben via de chat prima geholpen. Om het echte verschil tussen de roeitrainers te ervaren heb ik de winkel in Hengelo bezocht. Prima geholpen en perfecte service. Roeier werd zelfs gratis thuis gemonteerd!!

Martin Dunant 07-02-2017 Via de website gekocht

Super service!

Ik was al een tijd op zoek naar een spinningbike. Op de website staat een erg groot assortiment. Ben vervolgens telefonisch erg goed geholpen door een medewerker en heb daardoor de perfecte keuze kunnen maken. Omdat ik doordeweeks veel werk dacht ik dat de leverinh moeilijk zou zijn.. Maar gelukkig was aflevering op zaterdag geen enkel probleem! Ben nu een zeer tevreden klant en kan het iedereen aanraden!!

Dmitri 06-02-2017 Via de website gekocht

Snelle service en perfecte aflevering

De shop zit goed in elkaar en laat haar producten op een duidelijke manier zien qua tekst en foto's. Ik kon snel bestellen en met iDEAL snel afrekenen. Product volgende dag in huis zijn ze nagekomen.

M. Kottier 06-02-2017 Via de website gekocht

Goede vakkundige webshop

Duidelijke website met scherpe prijzen. We willen thuis gaan sporten omdat we niet altijd de mogelijkheid hebben om buiten de deur te sporten. Omdat we zelf geen specialisten zijn op dit gebied hebben we contact gezocht met de klantenservice. Zij geven een duidelijk en vakkundig advies waar we echt iets aan hadden. 3 jaar garantie is ook erg prettig, want je weet maar nooit hoe intensief het apparaat gebruikt wordt :D
Conclusie: zeer tevreden!

Simon 06-02-2017 Via de website gekocht

Goed en leuk geholpen.De beleving is goed bij de medewerkers

Leuk en kundig geholpen door fitnessmerken. Telefonisch en via chat te woord gestaan en een keuze kunnen maken. Pakketje is binnen een dag geleverd dus ik bestel hier de volgende keer weer. Ook handige filters aan de rechhterkant van de pagina.

Kurt 03-02-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare partij

Kwaliteit is zoals het omschreven is op de site. Dit maakt fitnessmerken een betrouwbare partij. Prijzen zijn verder goed. Het is niet duur. Bestelling is rap bij mij afgeleverd binnen een dag.

pete 03-02-2017 Via de website gekocht

blij met de gang van zaken!

Makkelijke site om te shoppen. Kon mijn weg goed vinden via de zoekfunctie en vergelijkingsmodule zodat de bestelling snel was geplaatst. Gemak is erg hoog en bestelling was snel in huis

Bart 02-02-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen goed bedrijf

Ik ben goed geholpen door de klantenservice van fitnessmerken. Duidelijk en professioneel gereageerd. Inmiddels de ligfiets thuis staan en de beschrijving op de site komt overeen met de realiteit. De site klopt dus. Kon makkelijk door de site heen komen. Betalen ging me prima af in drie stappen.

Annet 01-02-2017 Via de website gekocht

Geweldige Klantenservice!

Ik heb bij fitnessmerken een DKN tri fold exercise matje gekocht voor mijn yoga oefeningen. Ik ben zeer tevreden over de klantenservice.. want toen ik het verkeerde matje bezorgd kreeg deden ze er niet moeilijk over en kreeg ik meteen de goede mat op gestuurd die de volgende dag al bezorgd was..

Pluspunten

• Top service
  • De live chat
  • Ruim assortiment

Ine 31-01-2017 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke shop / leuke aanbiedingen

De shop van fitnessmerken is gebruikersvriendelijk voor iedereen. Ze hebben leuke aanbiedingen online staan en leveren op tijd! Heb ze nog een belletje gedaan n.a.v. Een vraag en deze konden ze simpel beantwoorden. Toen uiteindelijk besteld online

Pluspunten

• Telefoon service
  • Gebruikersvriendelijke shop
  • Op tijd afgeleverd
  • Leuke aanbiedingen

Christian 31-01-2017 Via de website gekocht

Snel fit met producten van fitnessmerken

Ik wilde in januari fitter worden en kwam bij fitnessmerken uit. Ze hebben me goed geholpen via de chat en daarna kon ik zelf producten vergelijken via de filter opties. Klantvriendelijk en betrouwbaar en ook scherpe prijzen. Wat wil een klant nog meer.

Pluspunten

• Goed geholpen via chat
  • Producten vergelijken
  • Betrouwbaar
  • Prijzen zijn scherp

José 30-01-2017 Via de website gekocht

Goede service en kwaliteit

Ik had een crosstrainer besteld van fitnessmerken. Dit product hebben ze bij mij thuis geleverd en gemonteerd. Het personeel was erg vriendelijk en hadden er verstand van. Daarnaast is het product van goede kwaliteit en zal er zeker jaren plezier van hebben!

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Snel geleverd
  • Uitstekende kwaliteit

Dré 30-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Via Google kwam ik al snel terecht bij fitnessmerken. het gaf een prettig gevoel dat ze fysieke winkels hadden. Het product besteld en de volgende dag al in huis. Zal hier in de toekomst zeker nog wat bestellen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment
  • Fysieke winkels

Esther H. 30-01-2017 Via de website gekocht

Handige chat!

Ik zou mijn oma helpen met het bestellen van een hometrainer alleen had ik daar geen verstand van. Ik kwam op Fitnessmerken en vroeg via de live chat om advies. Ik kreeg al snel reactie en na een paar keer over en weer gechat te hebben, hadden ze voor mij de geschikte hometrainer voorgesteld. Deze heb ik voor mijn oma besteld en ze is er super blij mee!

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Snelle levering

Marietje 30-01-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment

Ik fitness zo 3 a 4 keer in de week en ik kreeg te horen dat je goede oefeningen met weerstandsbanden kunt doen. Ik had al ooit gehoord van fitnessmerken en besloot daar op te kijken. Via de zoekmachine kwam ik vrij snel bij verschillende weerstandsbanden. Ik heb gekozen voor de gymstick weerstandsbanden omdat daar handige trainingsvideos bij zitten. De banden waren overigens snel geleverd:)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment
  • Handige zoekmachine

Gerard 30-01-2017 Via de website gekocht

Veel producten en goede service!

Tijdens mijn zoektocht uitgekomen bij fitnessmerken.nl en heb er geen spijt van gehad. Ik kon makkelijk de producten online vergelijken en het bestelproces ging eenvoudig. Ik ben niet erg goed in webshops, maar dit is voor iedereen te doen. Ook een vraag gesteld via de livechat, welke binnen 30 seconden was beantwoord! Super service dus en een mega assortiment!

Pluspunten

• Fitnessmerken heeft een handige site
  • Snelle chat dienst

D. Assen 16-01-2017 Via de website gekocht

Handige zoek en filter functie

Fitnessmerken komt de beloftes na en houden je goed op de hoogte. Heb allerlei loopbanden met elkaar kunnen vergelijken naar mijn eigen wens en zo tot een keuze gekomen waar ik er blij mee ben. Paar vragen via de chat zijn binnen 1 'min beantwoord!

Pluspunten

• Vergelijken met de vergelijkinsfunctie
  • Nakomen beloftes
  • Goede klantenservice

Babs 16-01-2017 Via de website gekocht

Handige combi tussen webshop en fysieke winkel!

Bij de producten stond de leverdatum er netjes bij vermeld. Hier hebben ze zich aan gehouden. Erg netjes! Verder is de combi tussen online en de echte winkel goed dit geeft mij een goed gevoel. Het plaatsen van de bestelling ging eenvoudig.

Pluspunten

• Combi online en echte winkel
  • Gemakkelijk te bestellen
  • Vergelijk functie

Steph 12-01-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf uitstekend geholpen

Was op zoek naareen crosstrainer en via kieskeurig best reviewed uitgekomen bij dit bedrijf. Ze hebben een overzichtelijke shop waar je goed kan vergelijken enn filteren. Betalen met ideal was zo gepiept en de order is snel thuis afgeleverd omdat ze deze crosstrainer oo voorraad hadden!

Pluspunten

• Product voorradig
  • Vergelijken en filtereb
  • Snelle bezorging
  • Makkelijk met ideal betaald

Janine 11-01-2017 Via de website gekocht

Fantastisch geholpen

Erg tevreden over de after sales van fitnessmerken. Ze belde mij 3 dagen later hoe het allemaal is verlopen. De medewerkers hebben verstand van zaken en de prijskwaliteit is uitstekend. Tot slot is er een groot aanbod van producten.

Pluspunten

• Goede after sales
  • Medewerkers verstand van zaken
  • Prijs kwaliteit goed
  • Groot assortiment

Joop 10-01-2017 Via de website gekocht

Breed assortiment en een goede prijs

Ben zelf een fanatiek fitnesser en was op zoek naar een triceps rope. Kwam via Google snel terecht op fitnessmerken. Fijne webshop met makkelijke navigatie. En door het brede assortiment was er keuze genoeg!

Pluspunten

• Makkelijke navigatie
  • Fijne webshop
  • Breed assortiment
  • Lage prijs

Willem 09-01-2017 Via de website gekocht

Geen slecht woord over kwijt

Zeer overzichtelijk en fijne webshop, wat ik zocht binnen een paar minuutjes gevonden en afgerekend. En de volgende dag al direct het product in huis, wat ik persoonlijk erg fijn vind. Kortom, kan geen slecht woord over fitnessmerken kwijt!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Fijn in gebruik
  • Snelle levering

Marie 09-01-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service en erg behulpzame mensen

Bestelling geplaatst bij fitnessmerken en zeer tevreden. Het personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam en zelfs toen ik een probleem had met mijn bestelling hebben ze dit per direct voor mij opgelost. Service en klantvriendelijkheid helemaal prima. Aanrader!!

Adriaan 09-01-2017 Via de website gekocht

Altijd staan ze je netjes te woord

Telefonisch en via de chat zijn de mensen van fitnessmerken altijd vriendelijk. Ze doen graag een stapje extra voor je als klant. Betrouwbare partij die de beloftes nakomt. Track trace code gekregen en volgende dag in huis. Wat wil je nog meer!

Pluspunten

• Betrouwbare partij
  • Doen wat ze beloven
  • Netjes te woord chat en per telefoon

Machio 09-01-2017 Via de website gekocht

Goede info en klantenservice

Ik vind fitnessmerken een perfecte site om producten te vergelijken. Er staat nuttige informatie op en niet overbodig veel info. Levering ging allemaal goed en de klantenservice op de chat is er snel met antwoorden!

Pluspunten

• Vergelijken is handig
  • Levering netjes op tijd
  • Voldoende informatie bij producten

Geertje 06-01-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijzen en altijd up to date

Wat mij het meest is bevallen is dat de producten scherp worden aangeboden. Ook hebben ze mij netjes op de hoogte gehouden van de status. Dus mailtje voor de bestelling. Factuur en daarna waar mijn pakketje was met de bezorger. De site heeft goede filter opties aan de zijkant.

Pluspunten

• Filter mogelijkheden
  • Scherpe prijzen
  • Duidelijke mailwisselingen

Sander 06-01-2017 Via de website gekocht

Fitness in overvloed!

Was op zoek naar fitness accessoires en terecht gekomen via google bij fitnessmerken. Ik was er snel uit door de leuke klantenservice en was snel overtuigd vanwege de uitstekende retour instructies en mogelijkheden. Ook is het allemaal betaalbaar!

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Retouren

Yvon 05-01-2017 Via de website gekocht

Trainen met de hoelahoep

Wilde lekker fit worden met hoelahoepen en via fitnessmerken het juiste product gevonden. Was snel bij de producten pagina uitgekomen via de handige mobiele site en het product was op voorraad en de volgende dag in huis. Gelukkig met de gang van zaken

Pluspunten

• Volgende dag thuis
  • Snelle keuze kunnen maken
  • Mobiele site uitstekend

Astrid 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima prijs

Voor mijn dochter een hoela hoep bestelt bij Fitnessmerken. Qua prijs was het helemaal niet duur en had hem 's avonds bestelt en de volgende dag al in huis. Kan met zekerheid deze webshop aanraden aan anderen.

Pluspunten

• Lage prijs
  • Volgende dag al in huis
  • Makkelijke navigatie

Claire 05-01-2017 Via de website gekocht

Voor herhaling vatbaar

Op Google gezocht naar een professionele stepper en terecht gekomen op Fitnessmerken. Fijne webshop en snelle service. Ook de prijs zat op een goed niveau, tevreden klant erbij!

Pluspunten

• Fijne webshop
  • Goede prijs
  • Assortiment
  • Service

Chimpireva 05-01-2017 Via de website gekocht

buikspierenapparaat

Ik was op zoek naar een buikspierenapparaat. Via Google kwam ik op site van Fitnessmerken.nl. Het eerste wat mijn aandacht trok was deze mooie lichte buikspieren trainer. Ook voor een goede prijs. Het was geleverd snel, al de dag nadat ik de bestelling had geplaats, had ik mijn apparaat thuis.
Nu ik dit apparaat gebruik ben ik zeer tevreden dat ik het in thuis heb.

Henky 04-01-2017 Via de website gekocht

Goede producten, erg blij met de service

Ben fanatiek met crossfit en wilde mijn collectie uitbreiden. ben wederom bij fitnessmerken gaan shoppen omdat ze een aparte categorie hebben en erg vriendelijk zijn. De keuze is reuze waardoor ik deze winkel aanbeveel voor anderen. Blij met de producten Die snel waren afgeleverd.

Pluspunten

• Goede service
  • Ruime keuze
  • Snelle aflevering

Tim 04-01-2017 Via de website gekocht

Goede webshop!

Was op zoek naar enkele Harbinger artikelen en kwam via Google terecht op Fitnessmerken. Overzichtelijke webshop en qua prijs zaten ze goed. 'S middags bestelt en de volgende dag direct in huis, ik ga hier zeker vaker bestellen!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Overzichtelijke webshop
  • Snelle levering

jacksonO5 30-12-2016 Via de website gekocht

Niets teveel beloofd

Mijn zoon van 16 wilde meer spieren. Hij vroeg me een Chin Up Bar. Ik vond deze via Kieskeurig bij Fitnessmerken. Nooit van gehoord. Maar: prijs goed, belofte goed. Volgende dag had ik de Chin Up Bar in huis. Is inderdaad gemakkelijk stevig te installeren met bijgeleverd materiaal. Comlimenten voor fintessmerken.nl Aan de borstspieren van mijn zoon wordt gewerkt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • bevestigingsmateriaal bijgeleverd

Tinus 28-12-2016 Via de website gekocht

Blij met fitnessmerken / goede service

Kwam blanco binnen op de webshop via kieskeurig. Had hulp nodig en dit kreeg ik op een professionele wijze via de chat. De klantenservice adviseerde snel en bondig. Niet opdringerig ofzo. Heb alles op mijn mobieltje kunnen doen dus de navigatie sprak voor zich. Leuk bedrijf leuke mensen om zaken mee te doen.

Pluspunten

• Professioneel advies
  • Snelle levering
  • Eerlijke klantenservice
  • Mobiele Site goed

Martijn 25-12-2016 Via de website gekocht

Fitnesshandschoenen

Goede prijs en kwaliteits verhouding. Doen wat ze zeggen. Nette levering en op tijd bezorgd. Ben er zeer tevreden mee.

Martin Simons 21-12-2016 Via de website gekocht

Waar vind je veerclipsluiters?

Bij het googelen naar haltermateriaal heb ik deze site ontdekt, en ook naar datgene waar ik specifiek op zoek was. Het bleken de "veerclipsluiters" te zijn, een welkome aanvulling bij de krachttraining van onze atletiekvereniging in Zwolle. En het was zeer simpel ze te bestellen. Ook de levering verliep uiterst vlot. Dus niets dan lof voor deze prima ervaring.

Pluspunten

• Duidelijke afbeelding en omschrijving
  • vlotte levering

Pp 20-12-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

Snelle levering en de bestelde producten zijn van prima kwaliteit. Online hebben ze een mooi en ruim assortiment en de prijs kwaliteit verhouding is goed.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruim assortiment

Beste Pp,

Bedankt voor uw positieve review.

Het is altijd prettig om te horen dat u onze prijs/kwaliteit verhouding kan waarderen..

Jos 19-12-2016 Via de website gekocht

springtouw

Prima overzichtelijke winkel, artikel zelfde dag verzonden volgende dag ontvangen.
Als ik nog eens wat nodig heb zal ik zeker weer hier bestellen.

Beste Jos,

Bedankt voor uw positieve review.

Het is altijd prettig om te horen dat u onze snelle service kan waarderen..

Smit 19-12-2016 Via de website gekocht

Telefoontje achteraf

Tevreden over aangekochte product. Snelle levering, goede prijs.
Helaas aantal week na tijd gebeld met de vraag of ik een review wil schrijven. Bij deze. Kan met voorstellen dat meer mensen zoals mij geen behoefte hebben aan zulke telefoontjes..... dit dus enige minpuntje, maar voor mij reden genoeg om in vervolg ergens anders te gaan bestellen.

Pluspunten

• Levering
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Na tijd bellen voor een review

Josje 19-12-2016 Via de website gekocht

Veel gave fitnesskleding online!

Op zoek naar fitnesskleding en kwam uit bij fitnessmerken.nl via google. Ze beschikken over een gaaf assortiment gorilla wear. Hebben alles van broek tot shirt en van schoen tot tanktop. Goed geholpen door de online klantenservice en een handige mobiele site. Verdere afhandeling was prima. Bezorging was op tijd!

Pluspunten

• Veel producten
  • Goede prijs
  • Snel bezorgd
  • Vriendelijke klantenservice

Beste Josje,

Bedankt voor uw positieve review.

Het is altijd prettig om te horen dat u onze brede assortiment aan fitnesskleding kan waarderen..

Piet 19-12-2016 Via de website gekocht

Piet

De shop is makkelijk bereikbaar en duidelijk. De bestelling is snel en goed afgeleverd.
Goede service.

Beste Piet,

Bedankt voor uw positieve review.

Het is altijd prettig om te horen dat u onze service kan waarderen..

emstelon 16-12-2016 Via de website gekocht

Erg betrouwbaar en servicegericht

Ben bij Fitnessmerken.nl uitgekomen om een nieuwe hometrainer te kopen.
Mooie overzichtelijke site, duidelijke foto's en informatie.
Product de volgende dag al in huis, helaas geen hartslagmeter maar die werd zonder problemen de volgende dag in de brievenbus gestopt. Komen na wat ze beloven.
Ook erg handig is de chat functie op deze site waar je dus snel informatie kan opvragen.
Ik beveel Fitnessmerken zeker aan en kom hier vaker terug.

Pluspunten

• Duidelijke communicatie
  • Gratis snelle levering
  • Chatfunctie
  • Website
  • Gratis cadeau bij product

Beste Emstelon,

Bedankt voor uw positieve review.

Het is altijd prettig om te horen dat u onze live chat kan waarderen..

F.Croes 15-12-2016 Via de website gekocht

Fitnessmerken.nl

Fitnessmerken.nl is een website waar je vrijwel alles kunt vinden voor Fitness en Bodybuilding en zij vaak de artikelen die bij andere websites niet te krijgen zijn, naast de Fitnessarttikelen hebben ze ook gave sportkleding collectie ( met mijn favoriete merk Gorrilawear)

Pluspunten

• overzichtelijk website
  • ruim assortiment sportartikelen
  • ruim assortiment sportkleding
  • ruim assortiment Fitness apparatuur
  • vriendelijke klantenservice

Beste F.Croes,

Michel 14-12-2016 Via de website gekocht

Professionele Stepper

De webshop voor de aankoop van de stepper was goed te vinden via Google, de prijs concurrerend en de levering snel en vlekkeloos.
En ja, de stepper voldoet prima.

Pluspunten

• Concurrerende prijs
  • Snelle levering

Beste Michel,

Bedankt voor uw positieve review.

Hopelijk beleeft u nog veel plezier aan de stepper..

Corné 14-12-2016 Via de website gekocht

Vergeten

Ik ben vergeten wat ik heb gekocht. Dat zegt mij dat alles volgens verwachting is verlopen.
De website zelf heeft een handig menu om de categorieën in te zien. Het assortiment is ruim voldoende en de prijzen zijn acceptabel.
Fitnessmerken.nl mijn aanbeveling verdiend!

Pluspunten

• concurrerende prijs
  • ruim assortiment
  • diverse betaalmogelijkheden

Beste Corné,

Bedankt voor uw positieve review.

Wij vinden het altijd leuk om te horen dat u onze prijs/kwaliteit kunt waarderen..