Fitnessmerken.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessmerken.nl.

Fitnessmerken.nl stelt zich voor

Fitnessmerken.nl is één van de grootste fitnesswinkels van Nederland. Wij hebben meer dan 3000 artikelen op het gebied van fitness apparatuur, sportvoeding, sportkleding en fitness accessoires in ons distributiecentrum in Hengelo. Op onze website overzichtelijk gepresenteerd en gemakkelijk te vergelijken. Eenvoudig te bestellen en snel bij u thuis bezorgd. En als u er zelf niet uit komt helpen onze ervaren en klantvriendelijke medewerkers u graag. Aan de telefoon, via de mail of in onze winkels in Helmond, Arnhem, Hengelo en Naaldwijk. Op zoek naar een eigen fitnessruimte? Op zoek naar mensen met verstand van fitness? Kom dan eens kijken bij Fitnessmerken.nl.

Deze score is berekend op basis van 52 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Benjamin.hv 07-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende (zeldzame) service en klantvriendelijkheid

Ik had een bestelling gedaan maar hier geen gratis cadeau bijgekregen (bij bestelling boven bepaald bedrag) Hierover contact gehad en aangegeven dat als het cadeau (een fitnessartikel naar keuze) alsnog wordt toegezonden ik hier dan graag nog een product bij wil bestellen. Na een dag had ik het cadeau in his inclusief het andere product dat ik graag wou. Voor het ongemak zijn hiervoor geen kosten in rekening gebracht en heb ik dus helemaal niks betaald. De service en klantvriendelijkheid bij dit bedrijf zijn zeldzaam en zie je eigenlijk nergens meer. De producten zijn ook nog eens van goede solide kwaliteit waar ik nu erg veel plezier van beleef. Daarom bestel ik mijn producten alleen nog maar hier en rest mij niks anders dan een dikke 10 te geven. Bedankt!

B.Vos 06-08-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd! super!

Ik zocht een goede betrouwbare rekstok voor tussen de deur te hangen. Kwam op deze webshop terecht en kan snel en duidelijk mijn gewilde rekstok vinden. Doen wat ze beloven en snelle levering.

Jelte 02-08-2017 Via de website gekocht

Prima snelle service

Goed artikel overzicht en snelle reacties via de info site. Snelle levering en nalevering van ontbrekende artikelen

Erwin 31-07-2017 Via de website gekocht

Top

Duidelijke site. Snelle levering. Prima service.
Ook de fysieke winkel is mooi en overzichtelijk. Vriendelijk personeel. Levering tot in de auto!

Jose 29-07-2017 Via de website gekocht

De webside is duidelijk, overzichtelijk en voorzien van een groot assortiment. De levering was snel en goed verpakt. Hoewel mijn bestelling relatief klein was, staat deze webside nu wel bij m'n favorieten voor als ik nog eens iets wil bestellen op dit vlak.

imlpens luc 26-07-2017 Via de website gekocht

perfecte service en vlugge bediening.

Gebruiksvriendeliike site, met klaar en duidelijke richtlijnen,mooie voorstelling van de producten mooi op orde per soort.

Dennis 25-07-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk en snel.

De website is lekker overzichtelijk. En de chat waarmee je om informatie en adviezen kunt vragen werkt lekker snel. Bij veel websites is er vaak niemand aanwezig om je vragen aan te stellen of de zogenoemde 'chatagenten' zijn bezet, daar heb ik bij fitnessmerken nog nooit last van gehad. De pakketjes zijn ook altijd binnen de aangegeven tijd bezorgd.

Kortom, prima.

v Vlijmen 22-07-2017 Via de website gekocht

Super behandeling!

Ik heb een hele goede ervaring met deze webshop. Na het bestellen van een hometrainer bleek dat bij het installeren de draadjes bij het stuur beschadigd waren...na telefonisch overleg werd een nieuw stuur inclusief bedrading opgestuurd, kosteloos!
Dit vond ik onverwacht super service!

Jurgen Limbourg 22-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige voordelige webshop

Wij hebben hier onze crosstrainers online besteld en zijn zeer tevreden. De prijs was heel wat minder dan in de winkel en supersnel geleverd. Top webshop en service!

walter bodson 22-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Goede producten van een degelijke kwaliteit. Voor België is het ook een snelle levering. Eén dag wachten en je hebt het al. Top over de hele lijn

Gertjan 21-07-2017 Via de website gekocht

super en gemakkelijk

Via Fitnessmerken.nl heb ik het product gevonden waar ik naar op zoek was. Direct besteld en binnen " no time" afgeleverd ! ik kan het van harte aanraden.

Monique 21-07-2017 Via de website gekocht

Sporten begint met n glimlach

Ook al is je motivatie nog zo groot n duwtje in de rug is altijd welkom. Voor n ongelooflijke prijs het gezochte attribuut wie wordt hier nu niet blij van

Piet H 20-07-2017 Via de website gekocht

Goede afhandeling na fout vervoerder

Post.nl vertraagde het pakket door het over te hevelen naar vrachttransport. De winkel stuurde direct een twee roeitrainer. De eerste, die ik later toch ook kreeg kon moeiteloos retour.

Rogier 20-07-2017 Via de website gekocht

Goede informatieverstrekking over de levering!

Mijn product was niet op voorraad en had dus enige vertraging in de levering. Hierover werd zeer adequaat gecomminiceerd en ik ontving mijn bestelling vervolgens precies volgens de verwachting. Dit is vaak niet het geval dus deze service viel juist daardoor op!

Piet 20-07-2017 Via de website gekocht

Alles goed geregeld en bestelling mooi op tijd, zou het zeker aanbevelen bij vrienden.
En ook in de toekomst hoop ik nog wat te bestellen.

Stephanie 20-07-2017 Via de website gekocht

Steey.fit

Ik bestel altijd kleren voor mijn vriend. Maar aangezien hy 130kg weegt en bodybuilder is kan hy in geen één fitnesmerk/kleding bh dus bij julie op julie site. Zeeer tevreden en zeer blij dat julie bestaan. Anders had mijn vriend geen fitnesskleren. Echt SUPER. KWALITEIT IS GOED, ZEER TEVREDEN

Johnny 20-07-2017 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site, en vriendelijke taal

Ik was in google op zoek naar een yogamat, en kwam op deze site terecht, vind het plezierig hier te winkelen, en ga dat in de toekomst ook zeker weer doen & anderen aanbevelen.

Astrid 20-07-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring

De site al zoekende naar een roeiapparaat gevonden.
Goede service, snelle levering, apparaat bevalt heel goed.

Rosette 20-07-2017 Via de website gekocht

Alles pico-bello!!!

Willekeurige keuze , ook omdat voor het internetadres staat (dus veilige site)
Afspraken zijn nagekomen...zodus iedereen tevree!

Alex 20-07-2017 Via de website gekocht

Top service

Als klant wordt je meteen goed geholpen, waardoor je direct weet welke product het best bij je doeleinden past. Echt top. Verder binnen een dag krijg ik mijn bestelling thuis, terwijl je bij de andere webshops minimaal twee a drie dagen moet wachten, en je betaalt veel meer verzendkosten.

Martin 20-07-2017 Via de website gekocht

prima service

telefonisch prima te woord gestaan. Via snelle service werd de volgende dag al een onderdeel toegestuurd.

Harry 20-07-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Duidelijke website en uitstekende materialen! Voldoende keuze met duidelijke omschrijving van het artikel.

marlies 19-07-2017 Via de website gekocht

fijne webwinkel met een goede service in alle opzichten

Via de chat contact gehad over het beoogde artikel om wat meer informatie en uitleg te verkrijgen, daarbij deskundig en vriendelijk geholpen. Artikel snel en in goede staat ontvangen. De bijgeleverde hartslagmeter functioneerde niet, echter na een mailtje meteen zonder problemen een nieuwe opgestuurd gekregen gratis en de andere hoefde ik niet terug te sturen. Al met al een goede aankoop.

Ruben bartels 19-07-2017 Via de website gekocht

Super zeer tevreden van alle dienste !

Had wat onduidelijkheid over het artikel dat ik wou bestellen, ik nam contact op via de chat het zeer snel een reactie terug gehad. Al bij al zeer tevreden van de site.

JVV 19-07-2017 Via de website gekocht

Niet OK

Het bestelde fitnesstoestel was OK, maar het beloofde gratis extra ter waarde van 79 Euro was er niet bijgeleverd.

Op mijn mail hiervoor kwam geen reactie.
Dus positief over het bestelde toestel, maar negatief over de service van deze shop.

Ruud 27-07-2017

Beste JVV,

Via mijn collega kreeg ik het heugelijke nieuws dat alles is opgelost en u de review op korte termijn gaat aanpassen; bedankt hiervoor!

Gelukkig zijn we er samen uitgekomen en kunt u met een gerust hart sporten op uw fitnesstoestel!

Sportieve groet,

Fitnessmerken.nl

Marieke 19-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

Wij bestelden een roeiapparaat, maar die bleek uitverkocht. Toen kregen we een veel duurder exemplaar aangeboden tegen dezelfde prijs als ons aanvankelijke bestelling. Wat een top service!

Daarbij bevalt het houten roeiapparaat ons bijzonder goed.

Stephan 19-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare snelle service

Via de webshop een bestelling geplaatst! Direct een bevestigingsmail ontvangen van de bestelstatus. Ten tijde van de verzending van het pakket krijg je goede informatie wanneer het pakket afgeleverd gaat worden!

Ik ben erg te spreken over de kwaliteit van de webshop en de producten die aangeboden worden! Daarnaast een goede klantenservice!

Petra 19-07-2017 Via de website gekocht

Super service, netjes en op tijd geleverd.

Alles was overzichtelijk en genoeg keus, op aanraden van vrienden hier ook besteld. Op ons gemak thuis alles uitgezocht. Fijne site!

E. Peters 19-07-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Heel tevreden over montage alsmede after sales service! Dus doe er je voordeel mee en koop bij Fitnessmerken.nl!!

Prima service! 19-07-2017 Via de website gekocht

Hechten veel aan klantwaarde!

Een zeer proffesionele organisatie. Ik had een fitnessbelt besteld voor de rug, echter was de maat niet goed tot 2 keer toe. Hier hebben ze prima op ingespeeld en zijn we samen tot de goede belt gekomen. Zeer tevreden over de site en de klantenservice!

Quint 17-05-2017 Via de website gekocht

Erg eenvoudig, duidelijk en snel.

Een webshop hoort te leveren, tijdig en vertrouwd. Dat is precies wat fitnessmerken.nl doet. Mijn (zware) bestelling is netjes geleverd, ik werd keurig op de hoogte gehouden van de bestelling en wanneer deze verstuurd was. Al met al is de prijs erg netjes, zeker gezien de bestelling door het gewicht in 2 aparte verzendingen is gekomen. Daar is niets extra's voor gerekend. Perfect!

Ton 17-05-2017 Via de website gekocht

Wat een geweldige klantenservice

Door een foutje, door mij zelf gemaakt, met Ideal, achteraf betaald en 1 dag later als gepland, was onze perfecte hometrainer in huis, dankzij de goede communicatie met de klantenservice.

Snelle levering 10-05-2017 Via de website gekocht

Betaalbare kwaliteit !

Snelle levering en een heel ruim en betaalbaar assortiment ! De website is verder ook heel makkelijk te begrijpen. In de toekomst zal ik hier zeker nog eens bestellen.

G. 19-04-2017 Via de website gekocht

Top service.

Super snelle reactie van de klantenservice, bestelling werd geleverd binnen 1 werkdag. Zou de site zeker aanbevelen!

H 30-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Heel snel en netjes geholpen! Kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen! Ik zal zeker in de toekomst hier weer bestellen.

Truus 29-03-2017 Via de website gekocht

Content met de service van fitnessmerken

Uitstekend behandeld zoals het hoort als klant. Service is professioneel te noemen en de kwaliteit is hoog. Vraagstelling is goed zodat we tot de juiste keuze kwamen. Klant is hier koning!

Jimmy 27-03-2017 Via de website gekocht

Leuke gasten / goede producten

Op een klantvriendelijke manier geholpen door de klantenservice. hij heeft er verstand van. Genoeg aanbod online staan en producten van kwaliteit. Was snel door de checkout. Ik beveel dit bedrijf zeker aan!

Lin 22-03-2017 Via de website gekocht

Super geholpen

Eigenlijk blij met alles. Eerste contact was positief door het telefoongesprek. Ik voelde me serieus genomen en kon goed uit de voeten met de mobiele site. Bestellen en betalen is simpel in drie stappen geregeld. Kind kan de was doen.

R. Gelden 14-03-2017 Via de website gekocht

Goed adres voor je producten

Een goed adres om je producten te kopen en je het snel in huis wil hebben. Retouroptie wordt duidelijk aangegeven waardoor ik hier bestelde. Toch niet nodig gehad omdat het product goed is. Verder prima en duidelijk in de communicatie per tel en email

Gerrard 08-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekend te woord gestaan door de medewerkers

Blij met fitnessmerken vanwege de professionele aanpak. Alles is goed geregeld, van de site en de bestelling tot aan de aflevering. Goed verpakt en snel geleverd. Paar vragen zijn uitstekend beantwoord door de klantenservice

Ronald 15-02-2017 Via de website gekocht

levert snel en goed!

Binnengekomen op de site en kon direct naar de gewenste pagina klikken. Het is duidelijk verdeeld per categorie en per merk/product. Vervolgens een vergelijking gemaakt online en een keuze kunnen maken. Bestelproces verliep vlot en het krachtstation was een dag later binnen!

Gerben 10-02-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Voldoende keuze, bestellen en leveren soepel en volgens afspraak. Het selecteren van een cadeau bij de bestelling ging niet goed, 1 mailbericht en de volgende dag probleemloos nageleverd. Prima service.

Annemiek 10-02-2017 Via de website gekocht

Voor veel producten kun je terecht bij fitnessmerken.nl

De webshop is groot en overzichtelijk, ik kan er eigenlijk alles vinden wat ik wil. Bij de producten stond overal volgende dag thuis, m.u.v. 1 product. Ze hebben gevraagd of ik een deellevering wilde en dit heb ik geaccepteerd zodat ik (bijna) alles snel thuis had. Prijzen waren marktconform dus dit ziet er goed uit. Weekje later een mailtje gehad dat mijn laatste product ook onderweg was. helemaal goed zo!

Karen 10-02-2017 Via de website gekocht

Prettig geholpen

Prettig geholpen door de klantenservice van fitnessmerken per mail. Had binnen een halve dag antwoord. Afrekenen deed ik met ideal dit blijft toch vertrouwd en goed. Bestelling kwam optijd aan bij mij thuis. Dus ik ben een blije klant

theodor 10-02-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment en topservice bij fitnesmerken.nl

Gebruiksvriendelijke website. Met name de zoekfunctie. Het navigeren en het zoeken naar de producten in het grote assortiment werkt makkelijk. Eerder een keer een probleempje gehad maar dit werd super opgelost door de nette klantenservicemedewerker! Top!

Leonus 09-02-2017 Via de website gekocht

Snelle site en snel geholpen

Ik kon erg makkelijk door de site heen vanwege de snelle shop. Alle afbeeldingen en video's worden snel geladen waardoor ik een goede indruk kreeg van de producten. Ik had nog een korte vraag welke snel was opgelost per telefoontje. Vriendelijke mensen aan de telefoon gehad.

Gerrit 09-02-2017 Via de website gekocht

Prima service en goed geholpen

Ik ben goed geholpen door Sanne op de chat en kon hierdoor een keuze maken. Mobiel vriendelijk is de shop dus geen gezeur met het beeld. Afrekenen kan in slechts 4 stappen wat vrij snel gaat

Charlot 09-02-2017 Via de website gekocht

Eerlijk en duidelijk in de communicatie

Fijne communicatie met de mensen van fitnessmerken. Eerlijk en duidelijk in geschrift en ook telefonisch. Ben blij met het snelle leveren en de shop in zijn geheel on alles uit te zoeken

Ad 09-02-2017 Via de website gekocht

Leuk product, snel geleverd. top service

Product besteld om 21:30 en de volgende ochtend al thuis geleverd. super service.
Eerst op de chat gezeten met een medewerker die me goed heeft geholpen met het uitzoeken van de crosstrainer. Een aanrader

Simon 08-02-2017 Via de website gekocht

Ik werd op de chat goed geholpen en ik had mijn bestelling de volgende dag in huis zoals me werd beloofd. Prima service en snelle levering. Hier ga ik zeker opnieuw bestellen.