Fitnessmerken.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessmerken.nl.

Fitnessmerken.nl stelt zich voor

Fitnessmerken.nl is één van de grootste fitnesswinkels van Nederland. Wij hebben meer dan 3000 artikelen op het gebied van fitness apparatuur, sportvoeding, sportkleding en fitness accessoires in ons distributiecentrum in Hengelo. Op onze website overzichtelijk gepresenteerd en gemakkelijk te vergelijken. Eenvoudig te bestellen en snel bij u thuis bezorgd. En als u er zelf niet uit komt helpen onze ervaren en klantvriendelijke medewerkers u graag. Aan de telefoon, via de mail of in onze winkels in Helmond, Arnhem, Hengelo en Naaldwijk. Op zoek naar een eigen fitnessruimte? Op zoek naar mensen met verstand van fitness? Kom dan eens kijken bij Fitnessmerken.nl.

Deze score is berekend op basis van 52 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

gerts678 10-11-2011

wat ik als heel prettig heb ervaren is dat je op de website de verschillende crosstrainers met elkaar kunt vergelijken waardoor ik de juiste keuze kon maken. heel tevreden ben ik met mijn aankoop en toen ik belde met wat vragen kreeg ik uitbebreide voorliching aan de telefoon. crosstrainer is netjes op de afgesproken dag bezorgd. net bedrijf!

T. Mar 05-11-2011

1,3
De site van fitnessmerken ziet er prima uit, echter de status updates van de site blijken niet correct te zijn.
Een sportmat die ik aan wilde schaffen was niet meer op voorraad (was niet te zien op de site). Het bedrijf zond me na een week doodleuk een goedkopere variant en rekende de volle prijs (waarschijnlijk hopende dat ik dat niet zou zien).
Ik kreeg op mijn constatering doodleuk een mail dat ik de sportmat dan maar terug moest sturen en hopelijk konden ze de andere dan later leveren aangezien deze niet meer op voorraad was. Op dat moment geen excuses voor de door hun gemaakte fout.

Uiteindelijk sportmat teruggestuurd en geld terug ontvangen (dat dan weer wel..)

Kortom, site voorraden kloppen niet, spullen worden te laat verstuurd en gemaakte fouten worden niet attent opgevolgd.

Jan Willem ten Heuw 12-10-2011

Geweldige crosstrainer. Heb 'm nu net een paar dagen en bevalt me super goed. Vind het zelf altijd belangrijk dat er met de computer op de crosstrainer makkelijk te werken is en deze computer is prima! De leverinig was snel en ze hebben een prima klantenservice.

AndreVosmer 06-09-2011

Na veel te hebben gezocht heb ik de Nordic Track E4 aangeschaft bij Fitnessmerken.nl, een collega rade mij deze winkel aan.
Ik ben erg enthousiast over mijn gekochte crosstrainer en train er met plezier op. De levering was zeer snel (2 werkdagen) en werd netjes op de afgesproken dag geleverd.
Mocht ik mijn sportieve activiteiten in de toekomst gaan uitbreiden zal ik zeker weer een beroep doen op deze betrouwbare webwinkel.

Pier_G 02-09-2011

Duidelijke website. Hou er even rekening mee dat voorraadnivo op website niet altijd overeenkomt met daadwerkelijke voorraad. Dus heb je haast, neem dan even contact op met de aanbieder.

Pier_G 24-08-2011

3,2
Bestelling gedaan, want was op voorraad volgens de website. Bleek dus niet op voorraad, zou week later komen en men zou zlef contact opnemen. Men neemt geen contact op en nu krijg ik ook geen reactie meer op mails. Terwijl het product op de website nog steeds als 'op voorraad' staat.

koendje79 06-08-2011

Ik heb onlangs een loopband besteld bij Fitnessmerken.nl. Ik werd gelijk gebeld voor een afspraak wanneer ze hem zouden komen brengen. Aan de telefoon hebben ze me al heel veel uitgelegd over de loopband.Ik ben zeer tevreden over deze loopband. De band loopt echt perfect. Een fijne bijkomstigheid is dat ik kan hem zo kan opklappen, aangezien ik niet heel veel ruimte heb. Ook ben ik heel tevreden met het advies wat ik heb gekregen.

zonnetje10 04-12-2011

welke loopband heb je gekocht? Ik zoek 1 maar zie door de bomen het bos niet.....

Marie Geerdink 26-07-2011

website is erg duidelijk.
ik heb online besteld met ideal en kreeg direct een bevestiging in mijn mailbox, vervolgens werd ik de volgende dag gebeld voor een afleverafspraak en vanmiddag is de crosstrainer leverd.
Ik heb na de levering nog even gebeld want ik kon niet vinden waar de adapter in moest maar dat wisten ze gelijk te vertellen.

Nu nog gebruiken hahahaha.

Maaike Peliaan 19-07-2011

Ik heb een nordic track e4 crosstrainer aangeschaft bij fitnessmerken.nl.
De service is trouwens ook prettig. De machine is geinstalleerd door een monteur met duidelijke uitleg. Levertijd was 2 dagen.
Toen ik nog wat vragen had, werd ik netjes teruggebeld met het juiste antwoord en nog een goede tip ook nog. Super, ik kan het iedereen aanbevelen.

Joop Koelewijn 24-06-2011

Ik heb mijn hometrainer een maand geleden aangeschaft.
Het product en de daarbij geleverde service was geweldig. Een kwalitatief sterk product, snelle levering en een vakkundig monteur die mij naast het installeren ook nog heeft voorzien van enkele tips. Helemaal super dus!

ans gerritsen 23-06-2011

Wilde graag een stepper die niet veel ruimte in nam en kwam de kettler stepper tegen.
Toen ik ze belde vertelden ze mij dat ik ook eens naar de profi stepper moest kijken.
Deze bleek ook opklapbaar te zijn (staat niet in de omschrijving) en erg stevig en met verstelbare weerstand.

Ik heb de profi stepper besteld en de volgende had ik hem al.

eenvoudige montage en ben erg tevreden!

H Bos 19-06-2011

Na aankoop geleverd binnen de afgesproken tijd. Tijdens opbouwen ontbraken er 3 schroeven. 1 telefoontje en de schroeven werden netjes opgestuurd. Na 2 maanden wilde ik de 2e dvd gaan gebruiken. Deze bleek niet af te spelen. Na 1 telefoontje ontving ik de dag erna een werkende dvd. Kortom op en top after sales service!! Kunnen nog heel veel bedrijven eits van leren!

naam8458 11-06-2011

Heb een maand geleden een halterbank besteld via de website.. Tot op heden nog geen reactie gekregen wanneer ze de halterbank komen afleveren. Heb verscheidene telefoontjes gepleegd en elke keer hetzelfde verhaal: de bestelling is onderweg en we nemen binnenkort contact met u op.. Ik heb er dus een slechte ervaring mee.

R. Terhalle 01-04-2011

Graag wil ik deze fitness winkel typeren als een professionele internetwinkel. Ik kon mijn gewenste product snel vinden en de bestelprocedure was zeer correct. Binnen 2 dagen werd al mijn ligfiets geleverd!

Fitnessmerken.nl bedankt voor de service!

Richard Boomkamp 16-03-2011

Heb snel op website gevonden wat ik nodig was. Bestelling werd volgens afspraak geleverd. Dit is gewoon hoe een internetwinkel zou moeten werken.

Patrick Frank 24-02-2011

Prima product, goede prijs (kon hem nergens goedkoper vinden) Ook de sales & aftersales zijn goed, men neemt contant met je op om een afleverdag af te spreken zodat je niet hoeft te wachten!

sjuh 23-02-2011

Vanaf het moment van de bestelling werd ik op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Nog geen uur na de bestelling nam men contact op over de wijze en tijdstip van levering. Op dinsdag besteld en vanaf donderdag kon mijn bestelling(50kg)geleverd worden. Een afspraak gemaakt voor vrijdag en precies op tijd stond de transporteur voor de deur. Grote klasse. Volgende keer weer bij Fitnessmerken. Ik zou iedereen aanraden bij dit bedrijf te bestellen.

altijd fit 02-01-2011

Via kieskeurig.nl gezocht naar een goede crosstrainer. Werkt top! 29 december 2010 een stamm bodyfit besteld bij fitnessmerken.nl en heb deze tegen 09:00 in de ochtend besteld. Heb gebeld met de klantenservice en Tom gaf aan dat de Stamm op voorraad is. Ook kon ik de Stamm in de winkel proberen. Dit hoeft niet. De uitleg van de klantenservice over het online bestellen was duidelijk, 3 stappen en klaar! Mijn productvragen over de crosstrainer werden direct en in makkelijke taal beantwoord. Heb er zelf geen verstand van en bestel ook niet vaak online. Tom gaf aan dat de Stamm de volgende dag geleverd zou worden. Nou dat werd hij. 30 december is de crosstrainer door fitnessmerken.nl geleverd. Woon alleen in een klein huisje en ze hebben de stamm netjes op de zolder gezet. Ga hem zelf monteren want ik heb daar zat tijd voor. Fitnessmerken heeft mij een goed gevoel opgeleverd zodat ik snel nog een keer ga bestellen. De webwinkel is duidelijk en het bestellen is zelfs voor een man van oudere leeftijd, en weining ervaring met webwinkels, erg eenvoudig. Snap je iets niet, dan bel je gewoon! Nieuwe jaar kan voor mij niet meer stuk en ik hoop nog lang te mogen trainen op deze Stamm crosstrainer! Bedankt fitnessmerken.nl!

Luciennev 29-12-2010

ik heb de minimassage gekregen vd Sint. Er bleek een lampje niet te werken, het apparaat werkte wel goed. Heb dit euvel gemeld bij Fitnessmerken.nl. Er werd mij een nieuwe minimassage toegezegd welke ik de volgende dag al in huis had. Ik vind dit een keurig afhandeling, heb dit wel eens anders meegemaakt bij internetbestellingen. Top van Fitnessmerken.nl

kuippie 23-12-2010

5,7
de service is echt ok !!!
mensen zijn netjes en ok aan de telefoon
alleen jammer als je een zwart broekje besteld en je krijgt een witte vind ik echt niet kunnen bel eerst even of stuur een mailtje

Tino Steenhuizen1 14-12-2010

Ik ben heel erg tevreden over deze winkel.

Ze reageerden erg snel op mijn bestelling, en ik had mijn hometrainer veel sneller in huis dan ik had verwacht.
Aan de telefoon werd ik goed en netjes geholpen.
Naast de relatief lage prijs kreeg ik ook nog eens een gratis cadeau van ze.

pietie85 16-03-2010

Duidelijke site, direct reactie op mails, goede en snelle levering!

Besteld en volgende dag in huis! Degelijk verpakt en uitstekend telefonisch advies voor de montage... Deze jongens begrijpen goed wat ze verkopen!