Fitnessmerken.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessmerken.nl.

Fitnessmerken.nl stelt zich voor

Fitnessmerken.nl is één van de grootste fitnesswinkels van Nederland. Wij hebben meer dan 3000 artikelen op het gebied van fitness apparatuur, sportvoeding, sportkleding en fitness accessoires in ons distributiecentrum in Hengelo. Op onze website overzichtelijk gepresenteerd en gemakkelijk te vergelijken. Eenvoudig te bestellen en snel bij u thuis bezorgd. En als u er zelf niet uit komt helpen onze ervaren en klantvriendelijke medewerkers u graag. Aan de telefoon, via de mail of in onze winkels in Helmond, Arnhem, Hengelo en Naaldwijk. Op zoek naar een eigen fitnessruimte? Op zoek naar mensen met verstand van fitness? Kom dan eens kijken bij Fitnessmerken.nl.

Deze score is berekend op basis van 52 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mrgesone 07-08-2013 Via de website gekocht

Je krijgt waar je voor betaalt

De nieuwe bremshey bench heeft een schroef die ik niet helemaal vast kan draaien deze is doorgedraaid

damian67 01-06-2013

Had een loopband besteld, kreeg de volgende ochtend een bericht dat het apparaat niet leverbaar was en of ik voor hetzelfde bedrag van hetzelfde merk het 200 duurdere broertje wilde hebben. Akkoord natuurlijk!

Er wordt goed gereageerd via e-mail.

Dirk-Jan. 27-05-2013

Snel besteld en snel geleverd!

Maken 'ene dag besteld, volgende dag geleverd' meer dan waar! Top!

Heel veel keus en in ieders prijsklasse!

Ik zou iedereen die op zoek is naar fitness artikelen deze webshop bijzonder aanraden! DOEN!

Ik vind het fijn om niet lang op mijn bestelde artikelen te hoeven wachten en een ruime keus te hebben. Bij deze webshop is dat meer dan waar. Uitstekend!

janwillemjanssen 22-05-2013

1,5

Voorraad website blijkt totaal niet te kloppen, staat op voorraad wordt
aangegeven terwijl ze het product al een maand niet kunnen leveren.

Enkele malen telefonisch contact gehad over enkele artiklen die keer op
keer niet op voorraad waren.
Slechte service omdat een goede webshop dit aangeeft.

Wel een heel groot assortiment, maar als een groot percentage niet op
voorraad is, dit geeft bij mij veel ergernis.

Na 1 maand overleg nog steeds geen levering van de loopband 700ZLT, wel
elke keer een alternatief waar ik niet om vraag.
Daarom beveel ik deze winkel niet aan.

Voorraad website blijkt totaal niet te kloppen, staat op voorraad wordt aangegeven terwijl ze het product al een maand niet kunnen leveren. Enkele malen telefonisch contact gehad over enkele artiklen die keer op keer niet op voorraad waren. Slechte service omdat een goede webshop dit aangeeft. Wel een heel groot assortiment, maar als een groot percentage niet op voorraad is, dit geeft bij mij veel ergernis. Na 1 maand overleg nog steeds geen levering van de loopband 700ZLT, wel elke keer een alternatief waar ik niet om vraag. Daarom beveel ik deze winkel niet aan.

Officiele reactie van Fitnessmerken 19-06-2013

Beste heer Jannsen,

Wat spijtig dat u niet tevreden bent over onze service. Wij hebben uw meerdere malen getracht te bellen over uw bestelling. Helaas bleek u ,zoals Kieskeurig zelf ook aan ons aangaf, een vals telefoonnummer te hebben opgegeven.

Ook onze aanbieding voor een betere loopband voor dezelfde prijs als alternatief heeft u helaas niet geaccepteerd. De loopband welke wij u hebben aangeboden is het duurdere broertje van proform 700 zlt namelijk de 720 ZLT met meer functies en exact dezelfde eigenshappen dan degene welke u in eerste instantie had besteld. Uiteraard begrijpen wij dat u graag de loopband had ontvangen welke u had besteld, helaas bleek in u geval dit op dat moment niet mogelijk.

Wij zouden graag nogmaals met u in contact willen komen over deze kwestie. Eventueel kunnen wij kijken of we u nog een passende aanbieding kunnen doen voor de bestelde loopband welke inmiddels weer uit voorraad leverbaar is. Helaas heeft u aangegeven geen contact meer te wensen.

Mocht u dit alsnog willen doen horen wij dit uiteraard graag.

Ruud Salomons
Afdeling aftersales
Fitnessmerken.nl

wilcormar 02-05-2013

Gemakkelijk te gebruiken website.
Werd de volgende dag al geleverd. Supersnel.
We zijn heel erg tevreden.

M Offerman 02-05-2013

Het produkt waa gemakkelijk te bestellen op de site. Het is van goede kwaliteit en tegen een scherpe prijs. Bezorging ging snel en goed.

huubverlaek 29-04-2013

Een snelle levering van het bestelde artikel.
Je merkt direct dat het toestel werkt bij een juist gebruik.
De meegeleverde oefeningen zijn zeer waardevol.

bactive 25-04-2013

Klanten zijn zeer tevreden! Een korte zoektocht via Google leverde dit resultaat op! Levering binnen paar dagen en ene enquete na afloop geeft aan dat er aandacht is voor de klant!

whazzzup 22-04-2013

Fitnessmerken.nl verkoopt goede kwalitatief hoogwaardige artikelen tegen en scherpe prijs, verzonden producten had ik snel ontvangen en waren degelijk verpakt.
niets op aan te merken...TOP!!!!

kelly1231 22-04-2013

Artikel van goede kwaliteit. Verzending supersnel!
degelijke verpakking. Veel keuze in fitness artikelen

alkemm 08-04-2013

Ik wilde met de lumbaal kussen een vriendin verrassen en zou binnen een paar dagen vertrekken. Tijdige levering was dus essentieel. Toch maar even telefonisch contact opgenomen, want ik had nog geen ervaring met Fitnessmerken.nl. Wel even doorbijten bij de keuzemogelijkheden, maar toen had ik ook direct (!) een medewerker aan de lijn: voorraad geen enkel probleem en dat bleek ook waar te zijn. De volgende dag vond ik een briefje in de bus dat het product was afgegeven bij de buren, want ik was zelf even niet thuis....

AlettaB 08-04-2013

Een handige website, overzichtelijk en makkelijk te bestellen en betalen, met als resultaat: lekker snel in huis!

adhorst 04-04-2013

duidelijke en goed bereikbare web site, breed en overzichtelijk aanbod,goede prijs super snelle af levering en vlotte afhandeling

mgroenh1503 02-04-2013

De website is heel overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden.
Bij bestelling en levering is alle informatie die je nodig hebt meteen beschikbaar en te zien, en contact opnemen is zeer makkelijk en je wordt snel geholpen.

C.Curie 27-03-2013

Heel goeie ervaring met fitnessmerken.nl, qua website dus het maken van een account, inloggen en betaling.
Telefonisch ook makkelijk bereikbaar geen 0900 nummer dus ook geen extra kosten.
Bestelling meestal binnen 2 of 3 werkdagen en belangrijk goeie kwaliteit producten.

Marijkeburg 27-03-2013

website is overzichtelijk, geordend en duidelijk
bereikbaarheid via de website. Telefonisch contact gehad met vriendelijk personeel. Binnen een half uur teruggebeld worden zoals afgesproken.
Levering was correct en er werd een half uur van te voren gebeld dat de chauffeur er aan kwam.

treuren 23-03-2013

5,2
alles prima bestelling, betaling en bezorging.
Dan gaat het mis 2 minuten fietsen een klap in de pedalenkast en niks meer.
Mail gestuurd hoe en wat nu? bericht terug moet zelf de mail naar sporttrader sturen.
oke dat gedaan automatisch bericht 1 a 4 werkdagen duurt het voor wij antwoord krijgen.
Nu 2 dagen later hoera bericht we kunnen een apparaat winnen als we de enquette invullen.
Ja daar wachten wij niet op wij willen geen apparaat winnen onze nieuwe hometrainer moet het doen dat zou heel fijn zijn.

Officiele reactie van Fitnessmerken 23-03-2013

Beste heer, mevrouw Treuren,

Wat spijtig om te horen dat uw product snel naar aanschaf al niet meer kon gebruiken. Fitnessmerken heeft service hoog in het vaandel staan en we willen uiteraard ook graag dat uw service aanvraag ook zo spoedig mogelijk wordt behandeld. Ik heb inmiddels even de service afdeling geïnformeerd over uw aanvraag en deze is momenteel in behandeling. Het feit dat u 2 mails heeft moeten sturen naar ons is natuurlijk niet goed te praten. Wij hadden dit zelf intern kunnen behandelen en ik zal dit ook bespreken zodat dit niet weer voorkomt. Onze excuses hiervoor. Ik zal u zelf even telefonisch benaderen voor een tegemoetkoming en zorgen dat de service aanvraag snel wordt afgehandeld.

s81 12-02-2013

Helaas geen goede ervaring met deze winkel. De website oogt professioneel, maar de levering liet wat te wensen over. De 1-3 dagen levertijd werden uiteindelijk 21 werkdagen. Nou is dat op zich niet erg, maar ik vond het wel kwalijk dat ik meerder keren zelf moest bellen voor een indicatie van de levertijd, dat ze vertelden statusmails te hebben gestuurd die mijn mailbox niet bereikten (terwijl ik wel een bevestiging van de betaling had gekregen), dat ze "vergaten" terug te bellen en dat ze bij wijze van compensatie aanboden om het apparaat gratis thuis af te leveren, ondanks dat de levering sowieso al gratis was.
Ik voel me dan als klant niet serieus genomen. Jammer...

Officiele reactie van Fitnessmerken 26-02-2013

Beste S81,

Wat spijtig dat de levering niet volgens onze normale standaard procedure is verlopen. Fitnessmerken heeft service hoog in het vaandel staan en streeft er naar om de klant zo snel mogelijk van dienst te zijn. Helaas zie ik dat uw bestelling door omstandigheden niet op tijd ons magazijn heeft kunnen verlaten. Dat u onze status berichten niet heeft ontvangen is natuurlijk ook heel vervelend. In de periode dat u bij ons heeft besteld waren wij bezig met een nieuw systeem, wellicht dat hierdoor de communicatie richting u niet vlekkeloos is verlopen, onze excuses hiervoor. Ik zal persoonlijk nog even contact met u opnemen voor een tegemoetkoming. Met vriendelijke groet Fitnessmerken.

SwFly 11-01-2013

Eergisteren een chinningbar bij dit bedrijf gekocht. Via iDeal betaald zodat het snel verstuurt kon worden. Aan het einde van de dag ontving ik een mail dat deze was verstuurd. Volgende dag geleverd op werk en inmiddels hangt hij al aan de muur. Nice!

Sask123 08-01-2013

Bij deze shop bestel ik regelmatig mijn sportvoeding. Ze hebben heel veel verschillende soorten voedingen en weten ook welke voeding ik nodig heb. De reden waarom ik bij deze shop bestel is omdat ze de voeding altijd gratis versturen en je het snel in huis hebt.

CJansen 26-12-2012

Deze shop als zeer prettig ervaren. Vlak voor de kerst was ik nog op zoek naar een hometrainer. Natuurlijk geen enkel idee waar ik op moest letten en me daarom ook laten adviseren door de klantenservice van dit bedrijf. Wat me zo goed beviel is dat ze me echt goed hielpen aan de telefoon en niks probeerden aan te smeren. Het goede gevoel en advies gaven uiteindelijk de doorslag om bij deze shop te bestellen. Afgelopen maandag nog afgehaald bij hun magazijn en thuis in elkaar gezet. Zeker een aanrader. Groeten Chris.

Nveenweg 17-12-2012

Ik heb bij deze winkel een nieuwe crosstrainer gehaald . De oude was versleten en maakte een piepend geluid. In deze winkel vind je een grote collectie van crosstrainers en ik heb dan ook even contact gezocht om voor mij de juiste keuze te maken. Via het mail contact werd mij goed en helder uitgelegd waar ik allemaal op zou kunnen letten en welke crosstrainers voor mij een goede keuze zouden zijn. Hier uit heb ik na wat onderzoek een keuze gemaakt en de crosstrainer dan ook bij de website besteld. Voor de afleverdatum werd netjes een afspraak gemaakt en op de gekozen dag werd de crosstrainer ook bezorgd. Op dit moment maken we thuis veel gebruik van de crosstrainer en bevalt hij ontzettend goed! Mijn complimenten dan ook voor de website voor hun snelle en duidelijke service!

Markje85 14-12-2012

Al lang klant van deze shop! Ze weten echt heel veel van de producten welke ze verkopen en geven me ook nog eens gratis advies voor andere artikelen. laatst een nieuwe halterstang met nieuwe schijven bij hun besteld. Zoals ik gewend ben ging het bestellen via de site vlekkeloos en was de postbode de volgende dag al langs geweest. Voor vragen over je bestelling en informatie kun je ze altijd een belletje doen.

michy-k 03-12-2012

een maand geleden hier een artikel besteld. Enorm tevreden over het apparaat en de service welke dit bedrijf mij aanbood. Ik heb het product eerst in de winkel bekeken waarnaar ik het achteraf op internet heb besteld. Ik heb er voor gekozen om het product daarna zelf op te halen in hun winkel in Hengelo. Ik kon het zelfs op de zelfde dag komen afhalen! Kortom ik ben zeer content met het product en dit bedrijf.

mbeveren 18-11-2012

Voor mijn crosstrainer was ik op zoek naar een ifit kaart. Zodoende kwam ik bij fitnessmerken terecht. De website ziet er verzorgd uit en ik vond het gemakkelijk shoppen. Ze hadden een ruim assortiment fit kaarten en de uitleg op de site was helder. Na de keuze gingen de stappen om af te rekenen simpel en was de bestelling een feit. Het pakketje was de volgende dag al in huis. Goed en netjes verpakt. Ook de service van de winkel in hengelo wil ik aan prijzen.

djgonzales 12-11-2012

Deze week heb ik bij deze winkel een krosstrainer gekocht voor mijn moeder. Omdat ik niet veel verstand heb van deze apparaten heb ik eerst gebelt met deze winkel. Aan de telefoon werd mij goed uitgelegt welk krosstrainer geschikts zou zijn voor mijn moeder en waar ik goed op moest letten. Na het telefoon gesprek heb ik een krosstrainer uitgekozen en via de website van de winkel bestelt. Ik vond het heel fijn dat ik met ideal kon betalen en vervolgens heb ik weer gebeld of alles goed was gegaan en dat bleek zo. Aan de telefoon werd mij gevraagt voor een bezorgdag omdat het om een groot apparaat ging. Mijn moeder kreeg de bestelling op die dag die was besproken en de volgende dag heb ik deze voor haar in elkaar gezet. Mijn moeder vind het toestel heel fijn te gebruiken en ik ben heel blij met de bestelling zoals deze is verlopen. Ook toen ik het niet begreep hoe de computer op de krosstrainer werkte hebben ze me aan de telefoon nog geholpen om het voor elkaar te krijgen. Ohja voordat ik het vergeet ik kon ook nog een gratis kadoo bij mijn bestelling kiesen. Deze winkel is dus gewoon goed.

jimm92 06-11-2012

Nette prijzen en een hele goede service.

In mijn handschoenen zat helaas een klein productie foutje. Nadat ik een mail had gestuurd werd mij gelijk een nieuw setje afgestuurd.

Super service, een echte aanrader!

De 10 is dik verdient!

Gr Jim

wendy karelsen 25-10-2012

Onlangs een gymbal aangeschaft bij fitnessmerken. Ik vond het heel prettig winkelen op hun site. Het invullen van gegevens en de betaling ging heel vertrouwd. Het pakketje was goed verpakt en de gymbal is fijn in gebruik. Ik kan deze webshop dan ook zeer aan bevelen.

Anna Dam 16-10-2012

Een eerder aangeschafte stepper, die al heel snel stuk ging, kon ik moeiteloos retour sturen en omwisselen, na bijbetaling natuurlijk, voor een crosstrainer. De crosstrainer werd snel geleverd, maar maakte veel lawaai. Na melding hiervan kon snel een afspraak met een monteur gemaakt worden die het probleem heeft verholpen. Ik vind het prima service!

RutgerKoetsen 15-10-2012

De website is heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ik had mijn bestelling gedaan en in de middag werd ik al gebeld voor een afspraak wanneer hij gebracht zou worden. Ik vond de informatie over de loopband op de website heel uitgebreid en dat was prettig. Loopband is geleverd op afgesproken dag en ik ben nu volop aan het trainen. Bedankt voor de snelle levering!

F Zand 22-09-2012

Van de week een roeitrainer via de shop van fitnessmerken gekocht. Omdat ik graag advies wou over welke geschikt is voor mij heb ik even met fitnessmerken gebeld. Ik werd snel en goed geholpen en heb aan de hand hier van een keuze gemaakt. Het bestellen ging heel gemakkelijk. Ik kreeg er zelfs een gratis bidon bij, altijd leuk natuurlijk. Volgende dag had ik het pakket al in huis en kon ik meteen met het apparaat aan de slag. Ik ben erg tevreden over het bestellen bij fitnessmerken. Zeker een aanrader.

Groetjes,

km50 14-09-2012

Gekozen voor deze winkel in verband met de goede beoordelingen op de site van Kieskeurig.
Dacht toch even een verkeerde keuze te maken omdat ik direct na mijn bestelling een e-mail kreeg met de mededeling dat het product toch niet op voorraad was. Op de website stond echter nog wel de mededeling dat het product op voorraad was. Vervolgens werd ik gebeld en werd mij een alternatieve hometrainer aangeboden, waarbij de winkel het prijsverschil voor haar rekening nam. Direct telefonisch een afspraak voor bezorging gemaakt. Uiteindelijk binnen 24 uur bestelling gedaan, zeer netjes geholpen en bestelling binnen.

H. Frederiks 09-09-2012

Ik ben zeer tevreden over de service en snelheid waar mee Fitnessmerken.nl mij heeft geholpen. Ik was op zoek naar 2 Stopwatches en vond deze bij hun op de site. Het bestellen op hun shop ging heel soepel en ik had na de bestelling meteen een mailtje met een bevestiging. De bestelling is direct de volgende dag geleverd wat natuurlijk helemaal geweldig is. Al met al ben ik erg content met deze shop en ben ik zeker van plan vaker hier een bestelling te doen.

Koosenanita 13-08-2012

Hallo, hierbij wil ik mijn complimenten geven aan de mensen van fitnessmerken. Mijn vrouw moest van de fysiotherapeut revalideren van een operatie en daarvoor weer wat gaan bewegen. Ik heb zelf helemaal geen verstand van fitnessapparaten en ben zelf ook slecht ter been dus ben maar eens gaan bellen. Het personeel van fitnessmerken heeft met uiterst vriendelijk en professioneel te woord gestaan en goed geadviseerd. Ik heb nog even ruggespraak gehouden met mijn fysiotherapeut en hij kon bevestigen dat het een juiste keuze was. Mijn vrouw is ook heel tevreden met het apparaat dus ook namens haar dank je wel fitnessmerken. Met vriendelijke groet

Dennis Lucassen 06-08-2012

Na wat rondgekeken te hebben op diverse sites en voor mezelf een aantal crosstrainers te hebben geselecteerd heb ik voor mijn aankoop nog even telefonisch contact gezocht met de webwinkel. Werd vriendelijk en deskundig geholpen en heb toen mijn uiteindelijk keus kunnen maken. Heb hem savonds besteld en de volgende ochtend werd ik gebeld voor een afleverafspraak. Had na de hand nog wat vragen met betrekking tot de diverse programma's van de crosstrainer. Wederom prima en snel geholpen en ik ben meer dan tevreden. Mijn volgende fitnessaankoop zal ik zeker op fitnessmerken.nl doen!

Pietersen1980 01-08-2012

Bestellen via de site was eenvoudig, meerdere betaal mogelijkheden. Ik zelf voor rembours gekozen omdat ik nog ouderwets wantrouwig ben en het toch een groot bedrag was.
Ik kreeg direct een mail dat de bestelling ontvangen was en werd dezelfde dag nog gebeld voor een afleverdag, welke wij gesteld hebben op gelijk de volgende dag.
Ik werd per sms nog op de hoogte gehouden van de levering en de bestelling werd prima afgeleverd

Al met al een erg tevreden klant!

Krisdne 20-06-2012

Na de aankoop gebeurde de afhandeling zeer transparant, en na enkele dagen kregen we onze levering binnen.
Helaas werd het verkeerde net geleverd. Ik stuurde een mail en kreeg heel snel een oplossing: de winkel stuurde het juiste net, het andere moesten we niet terug sturen! Een heel goeie aftersale service, zonder franjes.

B.van Veen 12-05-2012

Ik heb in februari 2012 bij Fitnessmerken.nl de PowerPeak roeitrainer besteld en ontvangen. Naar tevredenheid. Opvolgend in mei bleek een van de kunststof rollers onder het roeizadel gebroken. Na
telefonisch contact en overleg met de service-afdeling werd mij binnen 3 dagen een vervangende roller met een 3tal reserve rollers toegestuurd. Geweldig dus, m.a.w. prima service.

JoostOomen 27-04-2012

Deze mensen hebben service verlenen tot een kunst verheven. Jammer genoeg ging mijn ergometer kapot. Een klein defect. Door de inspanningen van fitnessmerken is een en ander prima opgelost. Hulde!

BartD1983 12-04-2012

Ik heb eerder bij deze webwinkel besteld. Dit is mijn 2e besteling waar ik nu een aantal weken gebruik van maak en vond het wel tijd voor een pluim.

Ook deze keer ben ik snel benaderd voor de levering.
Aardige jongeman aan de telefoon welke netjes de aflevermogelijkheden doorneemt zodat er netjes en op het juiste moment geleerd kan worden.

Voor Fitnessmerken een dikke pluim of een warme douche.

Esther 99894 06-04-2012

Naar aanleiding van de goede beoordelingen op jullie website heb ik besloten de nordic track te bestellen.
De reden dat ik gekozen heb voor deze winkel is de betrouwbaarheid, de goede service en er stond vermeld dat er snel geleverd kon worden. Ik werd dezelfde dag nog gebeld voor de aflevering. De crosstrainer werd volgens afspraak geleverd. Erg bedankt voor de goede service. Ik kom zeker terug voor mijn volgende bestelling.

Michel-Pronk 24-03-2012

Heb vorige week de Nordictrack E4/E7 Crosstrainer gekocht via www.fitnessmerken.nl van de winkel Fitwinkel-Arnhem.

Well ik belde eigenlijk alleen maar voor informatie en een prijsopgave Ik werd echter zo goed geholpen. ik ben slechtziend en men kon zich heel goed inleven in mijn persoonlijke situatie en daardoor een nog beter advies geven.

Dus bij deze petje af voor www.fitnessmerken.nl en hun uitstekende service eenmaal besteld had ik het artikel binnen een week compleet geinstaleed thuis staan.

Met vriendelijke groeten

Jermaine99 04-02-2012

Crosstrainer besteld op fitnessmerken.nl werd na 2 uur gelijk gebeld om een afspraak te maken wanneer de crosstrainer geleverd kon worden en kon hem de volgende dag al thuis in ontvangst nemen.

Als ik weer wat nodig heb ga ik zeker weer hier bestellen.

dinie59 02-02-2012

heb mijn loopband besteld bij fitnessmerken en dat is me heel goed bevallen. ik ben een fanatiek wandelaarster en was op zoek naar een loopband speciaal daarvoor. Op de site kon ik mooi alle loopbanden (wat zijn dat er veel!) vergelijken daarna heb ik even telefonisch contact gezocht voor een telefonisch advies. De jongeman wist er echt veel van en daardoor heb ik een goede keuze kunnen maken. Loopband is netjes op het afgesproken moment bezorgd. daarna kreeg ik nog een berichtje of ik de loopband goed had ontvangen en of ik tevreden was. En tevreden ben ik zeker!

zonnetje10 15-01-2012

Wij hebben deze loopband gekocht en moeten even een kompliment aan fitnessmerken uitdelen. De ene dag besteld en binnen 24 uur geleverd. De monteur kwam op afspraak het in elkaar zetten en de service bij dit bedrijf is niet te omschrijven. Zo zijn ze er niet veel op Internet. Ze houden bij alles vinger aan de pols, reageren direct op vragen en proberen te helpen waar het maar kan.
Dit bedrijf verdient een dikke 10! Zelden een zo goed gevoel gehad bij toch wel een gokje, als je voor dit bedrag online iets besteld. Ik kan het iedereen maar dan ook iedereen aanbevelen! De service is misschien nog wel beter dan dat je het in een winkel koopt! Warme douche voor dit bedrijf!!

lahkota 27-12-2011

Zeer prettige behandeling en goede informatie,zeer aan te bevelen. Heel veel beter dan een andere goedkope aanbieder van fitness apparatuur,de meer waarde van Fitnessmerken betaald zich zelf terug.

Herkert007 17-12-2011

Heb loopband gekocht bij de winkel in Hengelo. Goed advies gekregen en loopband werkt naar behoren. Kreeg niet het gevoel dat ze perse de duurste loopband wilden verkopen maar luisterden echt goed naar mijn doelstelling en budget.

Gerrit195409 13-12-2011

Heb een loopband besteld op fitnessmerken.nl en werd gelijk gebeld voor een afleverafspraak en hij kon de volgende dag al afgeleverd worden.

De loopband was makkelijk te monteren en werkt echt prima.

Zeer goede service en klantvriendelijk personeel
Kortom top service

michaelbullet 06-12-2011

Wilde graag weer wat meer aandacht aan mijn lichaam besteden en via vrienden hoorde ik goede verhalen over fitnessmerken. Ik heb de klantenservice gebeld en het bleek dat die man/jongen ook actief trainde en hij heeft me geadviseerd een Weider halterbank te kopen en een dubbel trimwiel met fitness DVD zodat ik weet welke oefeningen ik moet doen. Bestelling was snel geleverd zodat ik ook snel kon beginnen. Gaat super! Maar snel weer n keertje bellen over sportvoeding en dan ist plaatje compleet!

Erna1969 05-12-2011

Werd goed geïnformeerd over de bestelling/alternatief en uiteindelijke levering.
De bereikbaarheid (van de klantenservice) is per telefoon en mail erg goed. De medewerkers zijn uitermate vriendelijk, geduldig en probleemoplossend.
Ben een zeer tevreden klant.