Fitnessmerken.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessmerken.nl.

Fitnessmerken.nl stelt zich voor

Fitnessmerken.nl is één van de grootste fitnesswinkels van Nederland. Wij hebben meer dan 3000 artikelen op het gebied van fitness apparatuur, sportvoeding, sportkleding en fitness accessoires in ons distributiecentrum in Hengelo. Op onze website overzichtelijk gepresenteerd en gemakkelijk te vergelijken. Eenvoudig te bestellen en snel bij u thuis bezorgd. En als u er zelf niet uit komt helpen onze ervaren en klantvriendelijke medewerkers u graag. Aan de telefoon, via de mail of in onze winkels in Helmond, Arnhem, Hengelo en Naaldwijk. Op zoek naar een eigen fitnessruimte? Op zoek naar mensen met verstand van fitness? Kom dan eens kijken bij Fitnessmerken.nl.

Deze score is berekend op basis van 50 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sluiter 11-03-2019

Ruim assortiment overzichtelijk
Snelle levering netjes verpakt
Er mag alleen nog wel voor fitness kleding
Andere merken bijkomen.

kees vendrig 10-03-2019

een duidelijke en een eerlijke webshop. prima afspraken, echt een prima shop.

Herma Frankena 25-02-2019

Duidelijke beschrijving, goede site, snelle levering. Complimenten :)
Producten zien er goed uit, met duidelijke gebruiksaanwijzing. Kortom, top.

PvB 20-02-2019

Deze online winkel via reviews uitgekozen en ben niet teleurgesteld.
Snel leveren en transparant in de communicatie, een aanrader!!

Anita 10-02-2019

Ik heb voor de eerste keer een bestelling gedaan en was aangenaam verrast over de service en snelheid en zeker ook het product, een fittnessbroek van superfijn materiaal.

Giovanna 06-02-2019

Een fitnessroeier besteld die achteraf niet meer leverbaar bleek te zijn, hier schijnt een mail over gestuurd te zijn bleek laten toen ik zelf contact op nam. Had die helaas niet ontvangen, had wel fijn geweest als er dan na een x aantal dagen achteraan gebeld was waarom daar nog geen reactie op was geweest. Verder wel direct aan de telefoon een vergelijkbare roeier besproken en deze stond de volgende dag al voor mijn deur. Levering was wel super snel en netjes!

Peter 28-01-2019

Goede webshop, ik had een probleem met mijn bestelling en dit werd direct opgelost door de klantenservice. Ben erg blij dat het zo gelopen is. TOPSHOP!!

Marjo 28-01-2019

Heel gebruiksvriendelijke website en goede dienstverlening. Ondanks de afstand (levering in België) werd mijn bestelling toch de volgende dag al geleverd. Het product zelf was heel degelijk, gemakkelijk in elkaar te zetten en goed ingepakt. Bedankt!

joke 27-01-2019

Goede behandeling per telefoon en vlotte correcte aflevering, we hebben hem zelf in elkaar gezet dat was wel even een klusje.
ik mis een folder over de werking van het computerprogramma!!!

Mike 22-01-2019

Hallo, de webshop fitnesmerken.nl is echt top! Altijd goede service en snelle levering. Bestel er al jaren en altijd super! Dus deze webshop en de mensen die er werken zijn gewoon top! Gr. Mike

Sin 18-01-2019

Het bestellen gaat altijd eenvoudig en snel. Ik vind altijd wat ik zoek, en ook al is het pakket wat groter, het is op tijd.

Het assortiment is ruim en professioneel.

Fysieke winkels zijn handig als je in de buurt bent en je toch iets in het echt wil zien of vragen hebt.

Cor 12-01-2019

Zeer snel en effectief geleverd een aanrader voor iedereen die fitnes spullen wil bestellen.

winne1010 08-01-2019

Beetje vertraging met levering.. blijkbaar was dit aangegeven in de aanbieding maar was mij niet opgevallen. De gratis levering maakt brengt het totaalpakket op een scherpe prijs! ++

Mike Marsé 08-01-2019

Hele goede en perfecte service
Duidelijke omschrijving producten en over de levering via de mail. Chapot een tevreden koper

Dick 04-01-2019

Spullen kwamen overeen met de fotos en omschrijvingen zoals op de website vermeld. Levering ging soepel en snel zoals afgesproken.

Frd 30-12-2018

Hele goede webshop .Alles snel perfect geregeld en ontvangen.Prijzen wel redelijk i.v.h. met andere soortgelijke warenhuizen op internet.

T 25-12-2018

Goede snelle levering, ondanks enorme kerstdrukte. Goede duidelijke website die het maken vd keus vergemakkelijkt.

Wally 24-12-2018

Product is snel, compact, en in goede staat geleverd. Beschrijving op de website was ook bovengemiddeld.

Inge 21-12-2018

Waren keurig op tijd en alles netjes in elkaar gezet en heb een duidelijke uitleg gehad

Lydie Remijsen 20-12-2018

Alles is goed verlopen, wel een misverstand gehad met de levering maar naar klanten service gebeld en alles kwam op z'n pootjes terecht! Zeer vriendelijke man trouwens!

Jessica 19-12-2018

Zocht naar een weegschaal met meerdere functies, toen ik op deze site kwam zag ik de weegschaal staan met een goede omschrijving erbij. Dat waardeer ik enorm. Na de bestelling was t product binnen 2 werkdagen afgeleverd.
Netjes ingepakt en helemaal intact .
Dank jullie wel.

Marlous 19-12-2018

Ik had wat vragen over een springtouw en toen de persoon online (het was al in de avond) me niet kon helpen werd ik de volgende dag terug gebeld. Wat een service, echt goed. En het springtouw is precies goed voor me! De vraag volgende keer dat ik iets voor m'n CrossFit nodig heb ga ik eerst hier heen.

Inge 18-12-2018

linette 18-12-2018

product zou na paar dagen geleverd worden. was iets fout gegaan.Ik kreeg excuses en heb zonder bijbetaling een duurdere versie gekregen, welke ik de andere dag al binnen had. Super!!

Kineflex 17-12-2018 Via de website gekocht

correcte oplossing na probleem van levering in 2 delen
vriendelijk en snel

Harrie 15-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website. Snel en correcte levering. Kwalitatief zeer goed product

Nico 05-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service van Ruud ,een topkerel,correct behandelt

Overzichtelijke site, gemakkelijk te bestellen en vlotte levering,
Bij probleem onmiddellijke reactie en oplossing
Raad ik iedereen om daar het gewenste artikel te bestellen

Bregje 30-11-2018 Via de website gekocht

Super service!

Pakketje niet geleverd door postNL. Zonder moeilijk te doen werd er meteen een nieuw pakketje verstuurd, de volgende dag al in huis. Top service! Kunnen vele webshops van leren....

Manuel 21-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Ik heb voor het eerst bestelt en een dag later in huis. Verpakking zag er keurig uit. Het nodigt zeker uit om hier vaker te bestellen.

Patrick Kubalek 20-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, en goede kwaliteit producten

Een fijne webwinkel om je sport artikelen aan te schaffen, ruime keuze en snelle levering. Producten die ik tot nu toe heb besteld zijn snel en netjes geleverd en waren van hoge kwaliteit. Top webshop!

Kmbly 17-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en super snelle levering

Ik was op zoek naar een goed springtouw, na een kort contact met de klantenservice, kort omdat ik zo snel goed geholpen werd, een goede keuze kunnen maken.
Ben er super blij mee en hij was vlot binnen.

Jacky 16-10-2018 Via de website gekocht

Fijne uitgebreide webshop, gevonden wat ik zocht. De communicatie via mail is hartstikke goed. Product werd netjes verpakt geleverd.

m 11-10-2018 Via de website gekocht

Very fast delivery time.

Easy ordering, no fuss. Very happy with delivery time. I ordered on Friday 21.00 and everything was delivered Saturday 12.00 with standard delivery option.

M Harmsen 10-10-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

Keuze op basis van assortiment en prijs kwaliteit verhouding. Daar de keuze van artikel niet op korte termijn geleverd kon worden kwam men direct met een prima alternatief (wat duurder was) voor dezelfde prijs.

Leo van den Boorn 09-10-2018 Via de website gekocht

Supersnellelevering.

Vrijdagavond omstreeks 20 uur besteld, zaterdagmorgen omstreeks 11 uur in huis !!!
Netjes verpakt. Super !!!

Arno 04-10-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Zeer goede prijs-kwaliteit (beste die ik heb kunnen vinden).
Het live chatten op de website is zeer efficiënt.
Over het algemeen zeer tevreden.

Ep 03-10-2018 Via de website gekocht

Prima service, aardige mensen!

Alles is keurig geleverd en in goede staat aangekomen. Ik had zelf een foutje gemaakt en zelfs daarover was het klantcontactcentrum uiterst sympathiek.

Kris 01-10-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Gebruiksvriendelijk, niet duur en snelle levering! Overzichtelijke website, gekende merken, een echte aanrader.

Flora 29-09-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Zeer tevreden over mijn aankoop bij fitnessmerken. Duidelijke website, kwalitatief product. S' avonds laat besteld, de vomgende dag in huis; klasse!

Job. 28-09-2018 Via de website gekocht

Magistrale website en super fijne service!

Per toeval ben ik op de site fitnessmerken.nl gekomen. Ik was enorm verrast van het gemak hoe de website opgezet was. Begin september had ik Harbinger Bioform fitness handschoenen besteld. Na 1 week nog niets te hebben ontvangen gebeld met de klantenservice. Er werd aangegeven dat mijn bestelde handschoenen even niet leverbaar waren. Bij dat bericht kort uitgelegd dat ik de handschoenen voor mijn vakantie binnen wilde hebben omdat ik vlak daarna start met een personal trainer. Dan zijn goede handschoenen een noodzaak. De aardige meneer van de klantenservice bood direct de 10euro duurdere Harbinger Wrist Wrap handschoenen aan als oplossing. De extra 10 euro hoefde ik niet te betalen en de dag er na waren de handschoenen binnen. De handschoenen zitten perfect zitten en geven meer stabiliteit omdat de polsen door de polsband vast worden gezet. Dit is heel duidelijk voorbeeld van uitstekende service!

Dave de Jong 26-09-2018 Via de website gekocht

Ging soepel en snel

Ik vindt het een goede shop en Ik heb gekozen omdat het goedkoop was. Wat me ook op viel was dat het bestellen gemakkelijk ging.

Irina 26-09-2018 Via de website gekocht

Behulpzaam en top producten!

Ik has zelf een foutje gemaakt bij het invullen van het adres, en toen ik opbelde hielpen zij mij ontzettend netjes en was het probleem zo opgelost!
Ik had de light digest whey protein white chocolate en banaan besteld, echt ontzettend lekker! Deze moet je met water mixen, en hoewel ik dat vaak niet lekker vind (dus dan met melk doe) vond ik deze erg lekker smaken met water!!
Erg tevereden!!

Karin 26-09-2018 Via de website gekocht

Niets op aan te merken

Het bestelde product is conform de informatie op de site de volgende dag afgeleverd. Niets op aan te merken.

harrysmart 26-09-2018 Via de website gekocht

Prima prijs, op tijd bezorgd

Artikel voor aantrekkelijke prijs, kwaliteit is prima. De levering was snel zoals beloofd, netjes te volgen met trackandtrace.

Tom 26-09-2018 Via de website gekocht

Prima winkel en levering, gewoon zoals het hoort.

Ik heb een buikspier-wiel gekocht bij deze winkel. Het verliep eigenlijk zoals je dat van een webshop mag verwachten. En blij met m'n wiel natuurlijk!

hubert 26-09-2018 Via de website gekocht

zeker geweldige service

ik zelf had een foute bestelling geplaatst en toch werd ZONDER enig probleem een oplossing voorgesteld EN daadwerkelijk toegepast.
nogmaals mijn dank!!!!

Jack 26-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte Service

Ik was opzoek naar een optrekstang, en bij Fitnessmerken: goed geprijsd en werkt ideaal. Goede service!!!

R.V. Mulders 23-05-2018 Via de website gekocht

Volgende dag in huis, zorgeloos gratis retourneren. Aanrader

Samenvatting: volgende dag in huis, zorgeloos gratis retourneren. Deze webshop is een aanrader!

Recent heb ik bij fitnessmerken.nl de volgende producten gekocht: Fitness Handschoenen, Pull up bar (simpel), Dumbell, Pull up bar (luxe).

Levering: de levering was zoals belooft, de volgende dag in huis!
Service & gemak: toen ik mijn producten eenmaal in huis had bleken de fitness handschoenen 1 maat te klein, ik heb toen met een paar klikken het product aangemeld om te retourneren. Vervolgens kreeg ik een retourlabel opgestuurd voor gratis retour. 48 uur na het verzenden had ik het gehele aankoopbedrag terug op mijn rekening.
Bonus: op de tweede kans sectie van fitnessmerken heb ik een luxe Jackie Chan pull up bar gekocht met een 90% korting, hier ben ik erg blij mee!

Jan 03-05-2018 Via de website gekocht

Correct product en levering

Product werd daags na mijn bestelling geleverd zoals aangegeven op de website. Product voldoet volledig aan de verwachtingen en onmisbaar onder spinningfiets.

Rs 30-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Goede snelle levering, goedkoopste leverancier voor de fitnessvloer die ik zocht!! Alles exact naar wens verlopen!?