Fitness24.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitness24.nl.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Spotlight77 25-09-2017 Via de website gekocht

Service uit 1920!!!

Wat een slecht bedrijf zeg!!!heb in jaren niet zulke slechte service gehad als bij dit bedrijf.
Spullen na te lange levertijd eindelijk geleverd,zat er een product niet bij,die ook niet gefactureerd was,dus verkeerde factuur/product te weinig.geen telefoontje/e-mail niets.zelf maar bellen dan....product niet meer leverbaar.ander(soortgelijk)product besteld,niet op voorraad.twee weken levertijd.andere producten ook niet goed....weer bellen....de terug betaling van het prijsverschil van de producten nog niet geregeld na 10 dagen....weer bellen.kortom:we leven in 2017 maar dat is bij dit bedrijf nog niet helemaal bekend want de service en levertijd zijn rondom zo slecht dat je bijna zou denken dat we in 1920 leven!!!

Pluspunten

Minpunten

xxxToppertje 12-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Vorige week bestelling geplaatst maar niets vernomen. Ook geen indicatie van de levertijd. Vervolgens hier een mail heen gestuurd met verzoek duidelijkheid te geven. Helaas geen enkele reactie. Vandaag dan ook de order geannuleerd. Hier overigens wel een reactie op ( geen excuses, geen begrip, geen gebaar maar alleen ' wij annuleren de order) die ik ook matig vind. Zeer nieuwsgierig of en wanneer ik mijn geld terugkrijg. In een tijdperk van coolblue en andere winkels met een snelle service is deze keten compleet overbodig.

Ps

Overigens onderdeel van een keten van meer winkels die ik omdat je van andere mail adressen een antwoord krijgt dan shop zelf

Pluspunten

Minpunten

Velkanier70 29-04-2015 Via de website gekocht

Leveren langzaam, zit een week te wachten op mijn spullen.

Reageren niet op email. Nemen wel de telefoon op.

Goed.

Als je iets koopt mag je verwachten dat ze snel leveren en niet dat je meer dan een week moet wachten. Als het er niet is en besteld moet worden zet dat dan op de site.

Ik heb nog geen spullen geleverd gekregen en zit er nog op te wachten. Reageren niet op email. Fitness24.nl is het zelfde als vechtsport24.nl Ik bestel op Fitness24 en krijg een email van de bevestiging van aankoop via vechtsport24.nl wat raar overkomt.

Joeloorebeek 09-04-2015 Via de website gekocht

Terugstorting retour duurt inmiddels langer dan een week, na ontvangst goederen door fitness24

Verzending is gruwelijk traag, retouren worden ook veel te traag verwerkt.

Ze zijn super traag.

Vandewoy 30-12-2014 Via de website gekocht

Snelle site, het zoeken gaat met gemak, alles is goed gerangschikt. Je kunt er van alles aanschaffen op het gebied van fitness en vechtsport.

Kersten24 16-12-2014 Via de website gekocht

Vlotte en goede aflevering met een vriendelijke chauffeur

Bestelde product was niet meer leverbaar, als alternatief een luxere versie gekregen!

Ruim, maar producten die niet meer leverbaar zijn van de website afhalen.

Ik beveel fitness24 zeker aan!

Arjan Doosje 03-12-2014 Via de website gekocht

Is gewoon een goede winkel met een gebruiksvriendelijke en duidelijke website.

De spullen komen op tijd zoals ze beloven.

Groot assortiment en veel keuze uit verschillende producten.

Is gewoon een goede winkel met een gebruiksvriendelijke en duidelijke website.

F. Pezie 27-11-2014 Via de website gekocht

De zoekfunctie werkt goed. Ook is het bestellen gemakkelijk.

Heb al een aantal fitness artikelen besteld die iedere keer snel thuis waren. Laatst een life fitness loopband gekocht die netjes thuis werd geïnstalleerd door 2 deskundige mannen. Ben erg tevreden over de manier van werken!

Ik kan telkens uit verschillende merken, modellen en prijzen kiezen. Prima

Ik word altijd goed geholpen door Fitness24. Een verdiend hoog punt!

Heb al een aantal fitness artikelen bij fitness24.nl besteld die iedere keer snel thuis waren. Laatst een life fitness loopband gekocht die netjes thuis werd geïnstalleerd door 2 deskundige mannen. Ben erg tevreden over manier van werken

W. Schuurs 26-11-2014 Via de website gekocht

De bestellingsprocedure verliep gemakkelijk. Zoals het hoort.

Grote bestelling maandagavond besteld, woensdag in huis. Prima levertijd. Tevreden.

Je vind werkelijk alles bij Fitness24.nl. Werd verrast door het enorme aanbod.

Zeer de moeite waard!

mdemaas 25-11-2014 Via de website gekocht

Zeer makkelijk om een product te bestellen

Je wordt per mail goed op de hoogte gehouden van de bestelling tot de bezorging!

Heel ruim assortiment

Erjan Jantz 21-11-2014 Via de website gekocht

Site waar je je het juiste product snel kan vinden, goede uitleg naast het product

Mijn bestelling is vlot verlopen en was sneller thuis dan verwacht. Ik ben zeer tevreden over deze service.

Heel ruim assortiment. Voldoende keuze

Fijne webshop!

ThijnSpalink 07-11-2014 Via de website gekocht

Via de site een loopband besteld, de volgende dag in huis. Zij hanteren echt de laagste prijsgarantie dus dat was zeer welkom.

Kees en Joke 29-10-2014 Via de website gekocht

Website werkt gemakkelijk en producten kunnen erg fijn/snel aan winkelmandje worden toegevoegd.

Uitstekende service, had bij mijn bestelling (in de morgen) een verkeerde postcode ingevuld waarop ik in de middag een telefoontje kreeg met de vraag wat de correcte postcode is - erg professioneel!

Groot assortiment

Goede aanrader voor de rest, heb nergens problemen mee gehad!!!

perfectlashes 21-09-2014 Via de website gekocht

4,2

Bestelproces gaat als bij iedere andere webshop.

Op de website staat bovenin dat ze snel leveren, echter is dit in mijn ervaring erg traag. Ik heb 3 dagen gewacht zonder bericht. Zelf maar gebeld en er is beloofd dat het product 2 dagen later wordt opgestuurd. Hierna niets meer gehoord en we zijn nu alweer 4 dagen verder. Zeer trage levering en dit is nergens vermeld! Klant moet zelf initiatief nemen om te weten te komen wanneer wordt geleverd, en dan houd fitness 24 zich er niet aan.

Veel producten, maar mag meer uitleg en specificaties.

Door de slechte communicatie en zeer trage levering haal ik mijn producten volgende keer zeker ergens anders.

vandekamp 01-09-2014 Via de website gekocht

zeer groot assortiment en duidelijke keuze

een aantal vragen via de telefoon gesteld, kreeg uitstekende uitleg

zeer groot assortiment met veel keuze die goed gerangschikt is

peterdewith 15-08-2014 Via de website gekocht

2,7

site overzichtelijk

Levering is traag, product zou niet op voorraad zijn. Helaas was dit nergens verteld.

Duurt te lang, communicatie hapert

2 mailtjes gestuurd op 1 reactie gehad, andere dus niet!

Eigenlijk al verwoord, zijn traag en reageren niet altijd op mail dus slechte ervaring

MarkXL 15-07-2014 Via de website gekocht

2,7

Voldoende maar bestelproces gaat niet vloeiend. Je kunt bijvoorbeeld niet op een product klikken welke je wil kopen maar dat moet op de kleine letters eronder.

Ik ben zeer ontevreden over deze winkel. De asics nimbus 15 die ik thuis kreeg waren duidelijk eerder gepast door iemand anders terwijl ik om geheel nieuwe had gevraagd. Daarop gebeld met de winkel, maar dan moest ik ze maar terugsturen op eigen kosten. Daarop heb ik een klacht ingediend bij Thuiswinkel Waarborg, en na 7 dagen (de termijn die geldt) had de winkel nog niet gereageerd. Hierop heb ik het retourformulier van de winkel ingevuld op hun site en de schoenen op eigen kosten geretourneerd. Toen ik ’s middags thuiskwam zag ik een antwoord (2 uur na het verzenden) van de winkel op het retourformulier dat ik de schoenen gratis kon retourneren op hun antwoordnummer. Toen ik opbelde en zei dat ik de schoenen al op eigen kosten had geretourneerd was dat jammer voor mij. Dan had ik maar van hun antwoordnummer gebruik moeten maken. Hierop heb ik weer Thuiswinkel Waarborg geïnformeerd. De winkel heeft toen snel een mail naar Thuiswinkel Waarborg gestuurd waarin over de procedure die de winkel had gevolgd ook nog eens gelogen werd. Ze beweerden dat ze wel binnen een week via mail hadden gereageerd naar mij. Om een lang verhaal kort te maken, ik kreeg geen service.
Het ergste van deze winkel vind ik dat ik aan de telefoon zeer onvriendelijk te woord werd gestaan, zelfs bijna geschoffeerd, met name door de eigenaar alsmede door een paar andere werknemers. Deze winkel had gewoon binnen een week na mijn klacht aan Thuiswinkel Waarborg kunnen reageren en kiezen om wel of geen service te verlenen.
Overigens, als ik op recencies Sanden Sports had gegoogled had ik nooit wat bij deze firma besteld. Fitness24.nl is één van de sites van dit bedrijf. Let op! De reviews op hun eigen site fitness24.nl die ik heb gelezen zijn allemaal positief.

Vanwege de slechte service die deze winkel mij geboden heeft raad ik deze winkel af.

Ik heb bij de punten die bij mij van toepassing zijn, alles al gemotiveerd.

AnnemarieD 05-05-2014 Via de website gekocht

Deskundig en netjes

Groot en uitgebreid assortiment. Hier vind je altijd wat je zoekt.

Een absolute topwebsite als het gaat om fitnessapparatuur en -benodigdheden.

annab31 01-05-2014 Via de website gekocht

Verschillende producten worden goed beschreven zodat je je keuze gemakkelijk kunt maken.

Ruime keuze uit verschillende gymballen

Fitness24 heeft een groot aanbod met goede beschrijvingen van de producten. Dankzij deze beschrijvingen heb ik eindelijk een goede gymbal uit kunnen kiezen. Nu kan ik lekker voor de televisie trainen!

Janske1 30-04-2014 Via de website gekocht

edsiv 30-04-2014 Via de website gekocht

Ze weten wat ze doen!

Ik was al tijden op zoek naar een krachtstation, maar had zo mijn twijfels. Te duur, te groot, etc, etc. Fitness24 had een duidelijke uitleg van een krachtstation, altijd handig! Bij het bestellen ging het ergens even niet goed, waardoor ik niet zeker wist of mijn bestelling was doorgekomen. Contact opgenomen met de klantenservice en mijn eigen krachtstation dezelfde week nog in huis. Lekker trainen!

harriedeb 24-04-2014 Via de website gekocht

Crosstrainer gekocht met lichte krasschade, zonder problemen en op kosten van Fitness24 omgeruild, fijn!

De klantenservice van Fitness24 is er eentje uit de boeken. Zou normaal niet zo snel een review schrijven maar ik ben uitermate goed en snel geholpen en de klacht (lakschade aan crosstrainer) werd serieus behandeld.

zerlino 22-04-2014 In de winkel gekocht
Amstelveen

Stap voor stap wordt je begeleid in het invullen van je gegevens. Er worden geen onnodige zaken gevraagd. Je kunt zelfs kiezen tussen bestellen met een account of zonder een account. Ook de snelheid van het laden van pagina's gaat lekker snel.

Had bestelling geplaatst welke helaas niet op voorraad was. Geen probleem, kreeg een alternatief aangeboden tegen een hoge korting. Pakket netjes afgeleverd.

Je vind werkelijk alles bij Fitness24.nl. Werd verrast door het enorme aanbod van ook de andere shops.

Goede service, uitgebreid assortiment en keurig geholpen in de winkel. Ja in alles zou ik deze winkel aanbevelen.

Goed geholpen met deskundig advies.

Erp91 21-04-2014 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website. Kon makkelijk vinden waar ik naar op zoek was.

Goede service! Werd op de hoogte gehouden van mijn bestelde product en kreeg het netjes op tijd binnen.

Super assortiment, veel verschillende producten. Erg handig, de keuze is reuze!

Er fijn dat je producten met elkaar kan vergelijken. Groot assortiment en goede service, zeker aan te raden.

Makkelijk en snel gevonden wat ik zocht. Overzichtelijke site met een goede service.

rvdw88 16-04-2014 Via de website gekocht

De webshop zit duidelijk en goed in elkaar. Alles makkelijk te vinden met de zoekbalk of via de categorieën. Ook de betaling verliep simpel en er zijn vele betaalopties mogelijk.

Na wat onduidelijkheid over een product, kon een medewerker mij hier snel uitleg over geven en besloot zelfs om de beschrijving per direct aan te passen, zodat anderen er ook profijt van konden hebben. Werkelijk geweldig.

Het assortiment is zeer uitgebreid met goede mix van topmerken en ook goedkopere merken, zodat er voor ieder wel wat wils is.

Ik zou deze webwinkel zeker aan anderen aanraden, wegens een zeer goede klantenservice, ze zoeken dingen echt tot in de puntjes voor je uit. Tevens hebben ze goedkope prijzen en bieden ze je zelfs een product goedkoper aan als jij het ergens anders goedkoper ziet.

Zeer gemakkelijk in gebruik, snelle levering en top klantenservice.

monique_1990 16-04-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop! Goede afbeeldingen bij de producten.

Zeer fijne, professionele service!

Veel aanbod!

Ik ben zeer tevreden over Fitness24 by Sanden!

Ik was al een lange tijd opzoek naar een goede, maar niet te dure hometrainer. Bij het zien van de webshop zag ik diverse apparaten, maar wat nou echt de verschillen etc. waren was me niet duidelijk. Toen ik Sanden Sport belde voor meer informatie, kreeg ik een hele vriendelijke jongeman aan de telefoon. Hij heeft me ontzettend goed geholpen en uiteindelijk heb ik een prachtig apparaat voor een betaalbare prijs gekocht. Een goede klantenservice is onwijs belangrijk. En ik ben zelfs via de telefoon goed geholpen. Super bedankt!

anke8 11-04-2014 Via de website gekocht

Ik kon mijn gezochte artikel makkelijk vinden dankzij de heldere menubalk.

Het aanpassen van mijn bestelling ging zonder moeite.

Sanden Sports heeft super veel keuze, echt geweldig!

Ze hebben veel keuze, personeel is deskundig en bestellen ging eenvoudig. Ook bezorging van het product was top!

Heldere webshop, veel keuze en het bestellen gingen zonder problemen. Ik had mijn pakketje de volgende dag al in huis. Helemaal top!!

Vandewoy 09-04-2014 Via de website gekocht

Erg mooie site. Betalen ging makkelijk en snel. Je betaalt geen verzendkosten!

Het product was helaas niet direct voorradig, kreeg hier een e-mail over dat deze vertraagd was vanuit de leverancier. Na 3 dagen had ik hem alsnog in huis. Dus viel uiteindelijk wel mee

Ze hebben een erg groot assortiment met veel hebbedingetjes. Ga hier zeker nog vaker shoppen.

Mooie website en groot assortiment. Fijn ook dat er boven een bepaald bedrag geen verzendkosten worden berekend.

Renskevdijk 07-04-2014 Via de website gekocht

Twee weken geleden heb ik de Buffalo pooltafel besteld bij Sanden Sports. Onze speelkamer wordt nu weer volop gebruikt door deze extra toevoeging. De service was helemaal top. Echt een aanrader!

jvdm92 07-04-2014 Via de website gekocht

Bestellen gaat makkelijk en snel. Suggesties bij de producten zijn ook erg handig.

Prima, gewoon volgende dag in huis.

Ontzettend breed assortiment, keuze genoeg. Veel verschillende merken.

Super breed assortiment. Wat je maar kan bedenken in sportartikelen hebben zij in het assortiment.

Het is een walhalla voor de fitness-liefhebber. Ze hebben echt alles. Breed assortiment en overzichtelijke site.

lsz1992 07-04-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige webshop. Snel gevonden wat ik zocht.

Prima service. Snelle levering. Pakketje kwam netjes op tijd binnen.

Breed assortiment. Mooie kwalitatief goede merken!

Ik zou mijn vrienden deze winkel zeker aanraden!

Prettige webshop! Overzichtelijk, snelle levering! Pakketje was op tijd binnen en zag er netjes uit. De bestelde artikelen zijn helemaal naar mijn wens, dus ik ben zeer tevreden!

L.v.E. 18-03-2014 Via de website gekocht

Heel blij met mijn pilates & fitness set! Fijne site, erg overzichtelijk. Had een vraag over mijn bestelling, dus even contact opgezocht. Medewerkers hielpen me erg goed, super service! Levering was snel binnen. Zal hier snel nog eens mijn aankopen doen!

declm 26-02-2014 Via de website gekocht

Super service! Mijn side-stepper functioneerde, nadat deze een half jaar in gebruik was,niet meer naar behoren. Ik heb een mail gestuurd en kreeg binnen een dag een nieuw toestel toegestuurd.

Veel keuze

Onlangs nog iemand doorverwezen naar de online shop en heeft ook een aankoop gedaan en is zeer tevreden.

Snelle levering, goede en persoonlijke communicatie voor een online shop en een super service.

HvVS 31-01-2014 Via de website gekocht

Het gemak van een internetwinkel heb ik hier beoordeeld. Door te vergelijken met andere winkels kun je zo het goedkoopste bestellen.

Eerst was mijn vertrouwen gedaald tot het nulpunt omdat ik na de latere levering pas wat reviews ging bekijken. En daar werd ik niet vrolijk van. Toch werden mijn mails steeds direct beantwoord en kwamen ze toch hun toezegging na. Ik heb het product na enige vertraging ontvangen.

Ruime sortering van producten.

Zie antwoord onder service.

roon1972 29-01-2014 Via de website gekocht

3,5

Geen enkele response op mijn e-mail.
Hele slechte service

Wacht al 3 maanden op mijn product, geld allang betaald, maar geen enkele reactie van Fitness24.

Product wordt niet geleverd, zonder vertragingsbericht. Uiteindelijk mailtje ontvangen levering vertraagd is. Daarna nooit meer iets vernomen. Geen enkele response op mijn e-mail. Hele slechte service

jwbalvers 24-01-2014 Via de website gekocht

duidelijk site met bestel process

Thuis installatie! Super kon meteen aan de slag

Veel keuze

Tot nu toe 1 bestelling geplaatst en zeer tevreden met snelheid en service