Elektrolommelen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Elektrolommelen.be.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

2.3

Frank Moerman 03-09-2018 Via de website gekocht

Heel slechte ervaring, amateurisme troef!

3 weken tussen bestelling en levering.
Tussendoor vage antwoorden op mijn mails ("spoedige verzending" , "wij hopen ...").
Totaal geen logistieke info ontvangen, heb sterk de indruk dat zij zelf helemaal geen controle hebben over hun logistieke keten.
Zij lijken totaal niet thuis te zijn in de wereld van online leveren, compleet achterlijke afhandeling.
Hun amateurisme bezorgde mij slapeloze nachten

Pluspunten

Minpunten

Team Lommelen 26-09-2018

Grote apparaten leveren we met eigen transport. De bestelde kraan is geleverd door POSTNL, en daar was even iets misgelopen. Als er helaas zoiets voorvalt dan loopt dat vertraging op, maar aangezien het via een externe firma verloopt (enkel kleine verzendingen) verliezen we dan altijd enkele dagen.

Onze andere reviews : https://www.elektrolommelen.be/reviews

Jozee Segers 21-11-2017 Via de website gekocht

Correct geleverd !!

Goedkope winkel, reeds tweede toestel daar gekocht, heel tevreden over de levering,en bij de wasmachine ook goede plaatsing!!