Elektrolommelen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Elektrolommelen.be.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

• Slecht
  • Slecht

Debbie 06-12-2018 Via de website gekocht

Super slechte service. Defect artikel ontvangen.

Helaas hebben wij een gebarsten inductie kookplaat van 860 euro uit de verpakking gehaald. Aangezien de levering eerder was dan de datum dat de keukenboer aan de slag ging hebben wij de doos netjes opgeborgen en uit voorzorg niet direct geopend. 2 weken na levering word de doos open gemaakt en daarin is een inductie kookplaat te vinden waar van het glas van onder naar boven gebarsten is. De reactie van Lommelen? "Schade moet binnen 24 uur gemeld worden, hiervoor heb je getekend op je pakbon. Je kunt de schade wel op geven aan je brandverzekering want die dekken zoiets wel" of terwijl, wij verzoeken u fraude te plegen want onze service is waardeloos. Overigens staat deze voorwaarde op de achterkant van de pakbon, iets waar je dus niet direct naar kijkt. Ongenoegen uitgesproken maar helaas geen enkele oplossing word geboden en reactie blijft uit na 3x heen en weer mailen.

Team Lommelen 06-12-2018

Schade dient sowieso direct gemeld te worden , tot 24h na levering. Dit staat zeer groot weergegeven op onze leveringsbon. Na 2 weken kunnen wij niet meer optreden voor schade aan uw kookplaat. Indien deze schade is gekomen door dat je bv een kookpot op uw glasplaat hebt laten vallen, dan wordt dat meestal door de brandverzekering gedekt. Wij gaan na 2 weken de schade, die bij u is opgetreden, niet vergoeden. Afhankelijk van de omstandigheden, die jij kent en ons telefonisch hebt medegedeeld kan mogelijks uw verzekering optreden maar dan dien je dat inderdaad aan uw verzekering na te vragen. Je had ons inderdaad gemeld dat als we uw ongelukje niet op de fabrikant zouden verhalen, dat je dan een negatieve review zou geven. We bestaan sedert 1969, maar gaan nooit in op een dreigement om zaken op te lossen waarvan wij niet de oorzaak zijn.

dirk-789 09-12-2018

Ik moet hier als klant de leverancier bijtreden.
14 dagen na datum een glasbreuk melden is echt niet correct.
Je moet dit begrijpen vanuit het standpunt van de leverancier ook.
Hij kan toch niet altijd voor alles opdraaien...
Even checken bij ontvangst (en zeker bij zo'n dure aankoop!) is altijd de boodschap. Daardoor geef je de leverancier ten minste de kans, zich te verhalen op de transportfirma, die zo ik vermoed daar ook voor verzekerd is. Ik sta ook op een goede service maar hierin gaat voor mij de leverancier wel vrijuit.

Frank Moerman 03-09-2018 Via de website gekocht

Heel slechte ervaring, amateurisme troef!

3 weken tussen bestelling en levering.
Tussendoor vage antwoorden op mijn mails ("spoedige verzending" , "wij hopen ...").
Totaal geen logistieke info ontvangen, heb sterk de indruk dat zij zelf helemaal geen controle hebben over hun logistieke keten.
Zij lijken totaal niet thuis te zijn in de wereld van online leveren, compleet achterlijke afhandeling.
Hun amateurisme bezorgde mij slapeloze nachten

Pluspunten

Minpunten

Team Lommelen 26-09-2018

Grote apparaten leveren we met eigen transport. De bestelde kraan is geleverd door POSTNL, en daar was even iets misgelopen. Als er helaas zoiets voorvalt dan loopt dat vertraging op, maar aangezien het via een externe firma verloopt (enkel kleine verzendingen) verliezen we dan altijd enkele dagen.

Onze andere reviews : https://www.elektrolommelen.be/reviews

Jozee Segers 21-11-2017 Via de website gekocht

Correct geleverd !!

Goedkope winkel, reeds tweede toestel daar gekocht, heel tevreden over de levering,en bij de wasmachine ook goede plaatsing!!