Elektrolommelen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Elektrolommelen.be.

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

• Slecht
  • Slecht

Harry 09-01-2019

Nooit meer zaken doen met deze firma vanwege het ontbreken van service en klantgerichtheid en botheid van de medewerkers maar ook de directie. In verband met de aanschaf van een nieuw huis heb ik een inductie kookplaat besteld en geleverd gekregen. 3 weken na aflevering kon de electricien instaleren, maar nog in de doos zag de electricien dat daarvoor krachtstroom nodig was. Toen bij de firma dus het verzoek gedaan om de kookplaat te mogen ruilen voor een , waarvoor geen krachtstroom nodig is. Het enige antwoord dat kwam was, dat alleen binnen 2 weken na aflevering geruild mag worden. Ondanks dat de kookplaat nog in de originele verpakking zit. Afwijking daarvan niet is volgens de directie niet mogelijk omdat " regels zijn regels." Hoe star en weinig klantgericht en servicegericht kun je zijn.
Team Lommelen 09-01-2019

De wetgeving meld een retour recht van 14 dagen wat we ook respecteren. In uw geval was dit net 1 maand.
Als we onze prijzen laag willen houden, dan dienen we ook de spelregels te respecteren. We kunnen niet voor elke uitzondering de regels aanpassen, dan hadden er ook geen regels moeten zijn. En deze regels zijn gemaakt door de overheden, overkoepelende organisaties, wat er dus op wijst dat 14 dagen een behoorlijke afkoelingsperiode is. In uw mail naar ons vroeg u deze regels aan te passen voor u zoniet zou u dergelijke reviews plaatsen als dreigement. Wij zijn een eerlijk bedrijf maar houden ons ook wel aan de regels die kenbaar zijn op de website en die ook door de overheid zijn bepaald. Op een dreigement van uw mail gaan wij nooit op in.

Kelly 20-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb in mei een bestelling gedaan. Van de 2 producten die ik besteld heb, was er 1 verkeerd. Er werd een ander onderdeel geleverd dan ik besteld had. Ik probeer al 7 maanden lang dit onderdeel retour te sturen en mijn geld terug te krijgen, ik heb zelfs Test-aankoop al ingeschakeld, maar ze blijven zich van den domme houden. Ofwel krijgen we geen reactie op onze mails, ofwel krijgen we domme mails terug.
Wat een barslecht bedrijf is dit! Bestel er zeker nooit iets, je hebt gegarandeerd problemen!
Team Lommelen 09-01-2019

Aangezien je volgens onze info 3 artikelen hebt ontvangen ipv 2, heb je 1 artikel te veel ontvangen. Het artikel dat je te veel hebt, wat je ook niet betaald hebt, kunnen we niet terugnemen en u terug betalen. We hebben je gevraagd om een foto te mailen van uw vaatwas met open deur zodat we zeker zijn dat je wel alles hebt gehad aangezien die profielen dan zichtbaar zijn, echter mail je de foto niet door wat er toch op wijst dat onze info klopt. Je mag nog steeds die foto mailen ter verificatie.

Kelly 09-01-2019

Hoe dom is dit nu weer! Ik heb de foto's wel degelijk doorgemaild op 21 december 2018, 24 minuten na ontvangst van jullie vraag om de foto's, jullie zijn toch echt wel barslecht in administratie! En voor de 25ste keer, wat snappen jullie nu niet aan mijn uitleg!!!!! Ik heb een onderdeel NIET ontvangen, maar een FOUTIEF onderdeel in de plaats ontvangen!!! Doen jullie nu alsof jullie zo dom zijn om niet te moeten terugbetalen???

Debbie 06-12-2018 Via de website gekocht

Super slechte service. Defect artikel ontvangen.

Helaas hebben wij een gebarsten inductie kookplaat van 860 euro uit de verpakking gehaald. Aangezien de levering eerder was dan de datum dat de keukenboer aan de slag ging hebben wij de doos netjes opgeborgen en uit voorzorg niet direct geopend. 2 weken na levering word de doos open gemaakt en daarin is een inductie kookplaat te vinden waar van het glas van onder naar boven gebarsten is. De reactie van Lommelen? "Schade moet binnen 24 uur gemeld worden, hiervoor heb je getekend op je pakbon. Je kunt de schade wel op geven aan je brandverzekering want die dekken zoiets wel" of terwijl, wij verzoeken u fraude te plegen want onze service is waardeloos. Overigens staat deze voorwaarde op de achterkant van de pakbon, iets waar je dus niet direct naar kijkt. Ongenoegen uitgesproken maar helaas geen enkele oplossing word geboden en reactie blijft uit na 3x heen en weer mailen.

Team Lommelen 06-12-2018

Schade dient sowieso direct gemeld te worden , tot 24h na levering. Dit staat zeer groot weergegeven op onze leveringsbon. Na 2 weken kunnen wij niet meer optreden voor schade aan uw kookplaat. Indien deze schade is gekomen door dat je bv een kookpot op uw glasplaat hebt laten vallen, dan wordt dat meestal door de brandverzekering gedekt. Wij gaan na 2 weken de schade, die bij u is opgetreden, niet vergoeden. Afhankelijk van de omstandigheden, die jij kent en ons telefonisch hebt medegedeeld kan mogelijks uw verzekering optreden maar dan dien je dat inderdaad aan uw verzekering na te vragen. Je had ons inderdaad gemeld dat als we uw ongelukje niet op de fabrikant zouden verhalen, dat je dan een negatieve review zou geven. We bestaan sedert 1969, maar gaan nooit in op een dreigement om zaken op te lossen waarvan wij niet de oorzaak zijn.

dirk-789 09-12-2018

Ik moet hier als klant de leverancier bijtreden.
14 dagen na datum een glasbreuk melden is echt niet correct.
Je moet dit begrijpen vanuit het standpunt van de leverancier ook.
Hij kan toch niet altijd voor alles opdraaien...
Even checken bij ontvangst (en zeker bij zo'n dure aankoop!) is altijd de boodschap. Daardoor geef je de leverancier ten minste de kans, zich te verhalen op de transportfirma, die zo ik vermoed daar ook voor verzekerd is. Ik sta ook op een goede service maar hierin gaat voor mij de leverancier wel vrijuit.

Kelly 20-12-2018

Ik heb de volgende dag al gemeld dat er een verkeerd onderdeel geleverd was. Ik ben 7 maanden verder en ze houden zich nog steeds van den domme. Zelfs via Test-Aankoop reageren ze amper of niet. Lachwekkend is het, maar ik zie mijn geld maar niet terug.

Frank Moerman 03-09-2018 Via de website gekocht

Heel slechte ervaring, amateurisme troef!

3 weken tussen bestelling en levering.
Tussendoor vage antwoorden op mijn mails ("spoedige verzending" , "wij hopen ...").
Totaal geen logistieke info ontvangen, heb sterk de indruk dat zij zelf helemaal geen controle hebben over hun logistieke keten.
Zij lijken totaal niet thuis te zijn in de wereld van online leveren, compleet achterlijke afhandeling.
Hun amateurisme bezorgde mij slapeloze nachten

Pluspunten

Minpunten

Team Lommelen 26-09-2018

Grote apparaten leveren we met eigen transport. De bestelde kraan is geleverd door POSTNL, en daar was even iets misgelopen. Als er helaas zoiets voorvalt dan loopt dat vertraging op, maar aangezien het via een externe firma verloopt (enkel kleine verzendingen) verliezen we dan altijd enkele dagen.

Onze andere reviews : https://www.elektrolommelen.be/reviews

Jozee Segers 21-11-2017 Via de website gekocht

Correct geleverd !!

Goedkope winkel, reeds tweede toestel daar gekocht, heel tevreden over de levering,en bij de wasmachine ook goede plaatsing!!