elektro loeters - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over elektro loeters.

Deze score is berekend op basis van 11 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.9

Erik 13-11-2017 Via de website gekocht

een dikke nul voor service

De aankoop van een oven en kookplaat via de site ging vlot; de installatie was een complete ramp. Op onderstaande mail, verstuurd een dag na de installatie, nooit reactie gehad.
Dus nee, ik beveel Loeters zeker NIET aan.

beste heren Loeters,

Het zal u allicht niet verbazen dat ik niet tevreden ben over de (betalende) installatie van de toestellen die ik bij jullie besteld heb. Ik wil de discussie niet opnieuw via mail voeren, via telefoon is er deze namiddag al genoeg tijd over gedaan.
Aan de basis ligt blijkbaar een miscommunicatie over wat er moest geinstalleerd worden. De mailhistoriek van wat ik heb afgesproken met jullie staat hieronder. Nog even aangeven dat ik vandaag zelf nog een XVB 5x4mm kabel ben gaan kopen om de kookplaat te kunnen aansluiten, want de installateurs hadden blijkbaar geen aansluitkabel of -dozen, stekkers,... bij (was ook niet vermeld in jullie mail, dat dit niet voorzien wordt)
Pijnlijk is ook dat de telefonische discussie tussen jullie en de firma die de installatie uitvoerde (Dynalogic) via mij, de klant, gebeurde.

Ook met de opvolging van jullie mails schort er een en ander; oa op mijn vraag om installatiedatum en -uur te bevestigen kreeg ik geen antwoord, laat staan een tracking code van de transporteur.

Dat bij het inladen van de oude oven in de bestelwagen de ovendeur is opengevallen en het veiligheidsglas op de oprit is uiteengespat (we hebben een paar uur glasscherven van tussen de lavasteentjes geraapt) zal ik maar een ongelukje noemen.

In het kort: de prijs van de toestellen was in orde, al de rest niet.

Laurenta Claes 18-09-2017 In de winkel gekocht
St.Niklaas

Complete catastrofe, NOOIT MEER

Eerder -1. Bestelling te laat zonder verwittiging, je moet zelf informeren om te horen dat de leverancier NIET kan leveren. Klantonvriendelijke antwoorden. 3 weken wachten op terugbetaling WANT boekhouding is in verlof. Ze vinden niet eens je bankrek.Nr. terug niettegenstaande je betaalde en het zelfs nog eens mailde, Daarna OOK nog eens telefonisch doorgegeven...Geen compensatie of excuses, geen beleefde afsluiting op mail kortom een grote flop. ik kocht 3 toestellen op 3 weken tijd en ze bedankten me op deze onvoorstelbare manier. NOOIT MEER....Deze "winkel" mag voor mijn part van deze planeet verdwijnen. Ik stond zelf in de verkoop maar zulke toestanden maakte ik nog NOOIT mee. Walgelijk gewoon. NEEN ik beveel Loeters niet aan.

Mathias 24-08-2017 In de winkel gekocht
Wevelgem

Vriendelijke verkopers, snelle levering en toestellen van topkwaliteit, Loeters is een echte aanrader!

MC 22-08-2017 Via de website gekocht

Herroepingsrecht wordt niet gerespecteerd

Zoals bepaald in de wet heeft de consument herroepingsrecht bij een aankoop op afstand. Dit wil zeggen dat men binnen de 14 dagen kan afzien van de aankoop en deze terugzenden. Loeters neemt het niet zo nauw met deze wetgeving en weigert een terugname. Slecht na inschakelen van Test-Aankoop, de ombudsdienst voor consumentenzaken en het meldpunt van de economische inspectie heeft Loeters ingestemd met een omruiling. Echter bijna 1 maand na de initiële levering. Al die tijd zat ik zonder koelkast. Voor mij is het dus in orde gekomen, maar ik wil andere kopers waarschuwen dat men maar beter zeker is van de aankoop. Want indien u wilt ruilen maakt Loeters het u heel moeilijk. In mijn geval was de informatie op de website zelfs fout. De technische tekening waarop ik mijn aankoop baseerde stemde niet overeen met de werkelijkheid.

Patrick 19-07-2017 In de winkel gekocht
Brugge

Fantasche service!!!

Voor het eerst kennis gemaakt met deze zaak. Aangenaam verrast! Geen opdringerige verkopers die u iets aansmeren dat u eigenlijk niet wil. Laten u rustig de keuze maken en zijn in de buurt als er vragen zijn. Alles perfect volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd. Alle verpakkingsafval werd meegenomen. Heb drie toestellen gekocht en was bijna 2000 euro goedkoper af dan bij een andere elektro keten. Voor exact dezelfde en ook nieuwe toestellen. In de toekomst zal ik dan ook niet aarzelen om opnieuw voor elektro loeters te kiezen. Mijn toestellen werken even goed, ook zonder pak en das van de verkoper. Deze zaak doet wat ze beloofd, goede en degelijke service en producten zonder tierlanteintjes.

Jan 28-04-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Slechte service, oordeel zelf maar. Hieronder ziet u de laatste mail die ik hun gestuurd heb. Bezin voor je er iets besteld, ik ga het in elk geval niet meer doen.

Beste ,

Waarom laat je mij dan foto's nemen??? Aangezien ik zelf geen digitaal fototoestel heb is iemand hier nog speciaal voor moeten langskomen. Verder vind ik het ook niet verstandig van jullie om met een externe leverfirma te werken, je kan er bijna vanuit gaan dat ze onvoorzichtig met de goederen gaan omspringen. Voor kleine elektronica die goed verpakt is gaat dit waarschijnlijk wel maar voor een koelkast blijkbaar niet. Dit is geen goeie reclame voor jullie zaak. Als jullie dit niet kunnen/willen compenseren kan ik niet meer doen dan mijn verhaal met zoveel mogelijk van jullie potentiële klanten delen. Vandenborre levert grote toestellen wel met eigen leverdienst (met goeie service); ik had nooit bij jullie mogen bestellen ook al was het net iets goedkoper. Deze ellende is met die paar tientjes eigenlijk niet waard.
Groeten

Tom 12-04-2017 In de winkel gekocht
Deurne

Correctie service zoals het hoort!

Bij het zoeken naar een koelkast terecht gekomen bij een lokale handelaar die een bepaald type nieuw aan scherpe prijs verkocht. Ook bij Loeters gehoord en ze deden niet moeilijk om ijskast aan zelfde prijs aan te bieden. Gezien ze heel vriendelijk waren geen minuut getwijfeld! Ook de levering zelf is vlot verlopen! Misschien niet de showroom zoals een krefel/MediaMarkt, maar hebben veel meer producten staan. Vanaf nu ga ik altijd eerst langs Loeters voor een kijkje te nemen als ik iets nodig heb!

Colin tk 04-03-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

Een inductie kookplaat besteld na een offerte te hebben gekregen voor de kookplaat die ik zocht bleek hij ook nog eens 43 euro goedkoper dan welke webwinkel dan ook in Nederland.
Ik twijfelde nog even omdat de recensies over het algemeen niet bijzonder goed waren, maar ik heb een prima kookplaat tegen een goede prijs en bovendien een snelle levering, dus ik ben zeer tevreden en kan me dus niet vinden in de negatieve recensies.

Eric 14-01-2017 Via de website gekocht

Beste deal

Ook al is het om apparaten waar mss een krasje op zit, mijn toestel was in orde, dus superdeal gedaan met een aparaat dat 200 euro goedkoper was dan de normale prijs

Pluspunten

• Veel keuze
  • Eerlijke prijzen

Minpunten

• Rommelige "winkel", eerder opendeur magazijn

jo 17-12-2016 Via de website gekocht

Deze winkel komt zijn verplichtingen niet na!

Een gootsteen besteld. Zelf teruggebracht binnen de 14 dagen met enkel de kartonnen doos geopend maar toch wordt 50 euro afgehouden! Wegens ???? dit zijn niet de regels van het online winkelen dus zeker een afrader!!!

Minpunten

• oneerlijke praktijken
  • komt eigen reglementen niet na

Patrick Ruys 09-12-2016 In de winkel gekocht
deurne

voordelig,groot aanbod en behulpzaam

Een groot aanbod,zeker de moeite om ter plaatse te gaan en eventueel raad in te winnen van de verkopers in verband met een zeker product.
Een aanrader voor prijs kwaliteit

Pluspunten

• kennis van zaken
  • veel keuze

Claudia 20-11-2016 In de winkel gekocht
Deurne

Vriendelijke verkopers en voordelige prijzen

Vriendelijk en behulpzame jongens en de prijzen zijn stuk lager voor identiek dezelfde toestellen dan bij de 'groten'. Het is eerder een magazijn waar je je aankopen gaat doen, geen chique showroom maar de prijs ligt echt stuk lager dus ik ben voorstander. Aanrader!

Pluspunten

• voordelige prijzen
  • vriendelijke bediening

Virginie 12-11-2016 In de winkel gekocht
Sint-Niklaas

Top!!!

Zeer goede dienstverlening en prijzen. Het is niet zo een mooie winkel zoals bij hun concurrenten maar mij gaat het louter om de prijs. En heb een goede uitleg gekregen (ben een leek)

Pluspunten

• Goedkoop
  • Vriendelijk
  • Zeer snel geleverd

Diego 12-11-2016 In de winkel gekocht
Elektro Loeters Gits

Elektro Loeters Gits

Mooie overzichtelijke winkel, super prijzen voor de toch betere merken. De toestellen staan ook klaar om direct mee te nemen en het personeel helpt je hier graag bij. Supervriendelijke mensen die niet onmiddelijk naast je staan zoals elders en enkel de duurste dingen tonen, ik kom hier zeker terug!

Pluspunten

• geen opdringerige verkopers
  • je kan de toestellen direct meenemen
  • goedkope prijzen voor goede toestellen
  • vriendelijk
  • Super service!

Dominique 10-11-2016 In de winkel gekocht
Ledeberg

Simfer oven

Klantonvriendelijke eigenaar. Verkocht mij een product dat op de verpakking anders beschreven stond dan in werkelijkheid.

Minpunten

• Niet kunnen genieten van service na verkoop.

Lander 23-12-2015 In de winkel gekocht
Loeters Ledeberg

Een eenvoudige winkel om alles in terug te vinden. Groot en orderlijk.

Ik kocht een diepvries die defect leek te zijn. Na wat mails en enkele telefoons en dankzij de uber sympatieke verkopers van Loeters Ledeberg een nieuwe in de plaats gekregen. Mercie!

Ruime keuze aan huishoudelijke elektro.

Goedkoop, eenvoud en service. Een ideale mix.