Drogisterij.net - Reviews & Ervaringen

3,3 Lees 277 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Drogisterij.net.

Drogisterij.net stelt zich voor

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste drogist op internet. Met een groeiend assortiment van ruim 70.000 artikelen in de categorieën beauty, gezondheid, verzorging, afslanken, fitness, sport, seksualiteit, lenzen en cadeaus. Of het nu gaat om parfums of verzorgingsartikelen, bij Drogisterij.net vind en bestel je altijd eenvoudig wat je zoekt. Door de ruime betaalmogelijkheden is er altijd een geschikte betaaloptie voor jou specifieke wensen. 14 dagen bedenktijd en een vast laag verzendtarief voor NL: € 2.99 en BE: € 3.99. Voor 22 uur besteld, morgen in huis.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 62 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,3

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

anton 17-08-2019

Algemene score

6,0
Er was meerdere malen voor nodig op de juiste en goede producten te krijgen.
Maar ze doen wel hun best om tot een goede oplossing te komen

Reageer

Mai 15-08-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
De ideale shop, gisteren om 14.8.'19 besteld en nu 15.8.'19 om 15 uur al afgeleverd. Bestelling was 3 marbert bodylotion classic en 1 classic douchegel.
Deze kosten normaal 16,95 bij de drogist in de stad (= 67,80 euro) en nu 4 voor 37,96 euro, ad. 9,58 euro de bodylotion en 9,22 euro de douchegel is EN echt de orginele, ik gebruik hem al ca 22 jaar en altijd complimenten.

Reageer

Lin 09-08-2019

Algemene score

1,0
Hele slechte klantenservice, die reageren gewoon niet. Mega levering ook. Ik bestel nooit meer wat!

Reageer

Hartje 08-08-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Had zondag een bestelling geplaatst en kreeg idd de levering niet op maandag. Reviews bekeken nadat ik de bestelling geplaatst had en werd er wel onzeker van. Maar dat was nergens voor nodig.
communicatie vanuit het bedrijf verliep prima uit hun zelf en de producten keurig donderdag geleverd. Dus ik zou er zo weer bestellen.

Reageer

Bert 02-08-2019

Algemene score

1,0
Ik heb deze webshop gekozen omdat zij Marbert Man deodorant in hun assortiment hebben en die heb/had ik snel nodig. Nu - ruim 1 1/2 week later - heb ik nog steeds niets mogen ontvangen. Zij zijn telefonisch niet te bereiken. Na 5 minuten gewacht te hebben verbreken zij de lijn! E-mail gestuurd na 2 dagen antwoord; "vertraging komt door verhuizing en zullen snel tot verzending overgaan"! Helaas na 1 week nog niets ontvangen dus weer eens tel. geprobeerd. Na 5 min. "wachttoonmuziekje" aangehoord te hebben, wordt "contact" verbroken.

Reageer

Ab 30-07-2019

Algemene score

1,0
Paradontax whitenig besteld, paradontax ultra clean ontvangen zonder ons eerst geinformeerd te hebben. We mogen het gratis retourneren bij een DHL shop en we kregen de excuses voor het ongemak. Deze webshop bezorgt je een hoop werk. Wij bestellen hier nooit meer.

Reageer

Simone 30-07-2019

Algemene score

1,0
Zeer zeer slecht. Levertijd 7 dagen en dan producten waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken. Telefonisch niet bereikbaar en de mail is ook nog niet beantwoord. Waardeloos

Reageer

hans versluis 29-07-2019

Algemene score

2,0
Ik heb tandpasta zonder fluoride besteld, zoals op hun site was afgebeeld. Ik kreeg andere tandpasta toegestuurd. Ik heb gebeld, maar ze zeiden: 'Helaas, die u besteld hebt is er niet meer. Stuur maar retour. Ik heb gezegd dat de foto op de webshop niet juist is. Ook het aantal voorraad klopt dus niet. 4 dagen later is dit nog steeds niet aangepast. Kortom onbetrouwbare webshop waar je alleen maar werk aan hebt om alles weer retour te sturen.

Reageer

Alex 24-07-2019

Algemene score

1,0
voor 22:00 besteld volgende dag in huis BULLSHIT alles op voorraad op de site en na twee weken nog niks in huis en dan dezelfde kut smoes als voorheen ons magazijn wordt verbouwd bla bla bla nooit meer!!!! Achteraf betalen gekozen mijn betaaldatum verstrijkt zometeen en heb nog niks in huis bizar slechte service nog slechter contact zou niemand het aanraden hier te bestellen 1 complete misleiding deze site. Deze mensen zorgen voor een wantrouwen naar andere internet bedrijven lekker sluiten die tent

Reageer

Lena 24-07-2019

Algemene score

1,0
Zeer slechte service, sturen compleet fout produkt en dan kan je nog retourneren op eigen kost (dus gaan rondrijden volgens HUN normen) en dan wachten tot ze AL die kosten terugbetalen. Echt ni kopen hier, het ruikt hier naar truukjes om je het gevoel te geven 'laat maar zo die terugbetaling en retourneren' te veel moeite.

Reageer

Sander vdL 20-07-2019

Algemene score

3,0
Voor 22.00 uur besteld, 9 dagen later incompleet in huis.

Order gedaan van ruim 100 euro.
Mijn order verschijnt niet bij 'mijn orders'.
telkens niets ontvangen. Meerdere mails gestuurd.

9 dagen later bestelling incompleet ontvangen.
We blijven bezig

De reden dat ik een 3 geef is dat de mail wel beantwoord wordt.

Reageer

Martin 19-07-2019

Algemene score

1,0
Vorige week zaterdag een bestelling gedaan en na 2 dagen niks gehoord te hebben toch maar een mailtje gestuurd aangezien ze telefonisch niet te bereiken zijn (nemen gewoon niet op) meerdere keren geprobeerd
Toen een dag later een mail het is vertraagd en weer 3 dagen later nog niks staat nog steeds in behandeling
Ik besteld het niet voor niks !!!!!!!!!
Nu geannuleerd en besteld bij een ander en hoppa morgen in huis
Ik bestel hier nooit meer wat

Reageer

maria 18-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Altijd en goede ervaring met drogisterij.net.
Snelle levering.
Na een bestelling gedaan te hebben was deze er nog niet na 10 dagen.
Op verschillende manieren contact gezocht.

Ze zijn nu bezig met een interne verhuizing van magazijn waardoor alle bestellingen leveringen langer kunnen duren, staat ook op de website.
Ze hebben het nu extra druk.

Ik had mijn bestelling echt nodig en kon niet langer wachten, dus ik heb alles geannuleerd en ze hebben het geld terug gestort. TOP!

Hopelijk zijn ze gauw weer in orde met hun magazijn, levering en bestellingen. Wens de mensen die daar werken succes en bedankt voor hun genomen actie op mijn berichten.

Snap wel dat ze telefonisch moeilijker te bereiken zijn, want gezien de reviews van afgelopen periode, zou ik ook geen telefoon opnemen van mensen die minder begripvol zijn.

Reageer

Jenny 18-07-2019

Algemene score

1,0
Heb er 3 rollen M3 silliconen tape besteld, zou beperkt voorradig zijn en levering zou 2/4 werkdagen duren. 11-7 email ontvangen dat ze nog niet konden verzenden. Het is nu 18/7 nog niets ontvangen en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Zeer slechte service!

Reageer

LR 08-07-2019

Algemene score

1,0
Verschrikkelijke service!!

Ik heb een onvolledige bestelling geleverd gekregen, 2 van de 9 artikelen mistten.
E-mail gestuurd waar ik geen reactie op krijg, meermaals gebeld maar telkens na 10 minuten luisteren naar een deuntje wordt de oproep afgebroken.

Waar blijven mijn producten waarvoor ik betaald heb?!? Producten t.w.v. €20,-!
In contact komen met medewerkers lukt dus niet, waar kan ik dan terecht met mij klacht/vraag?

Reageer

JR 06-07-2019

Algemene score

1,0
Op 18/06 plaats ik een bestelling. Ik betaal via paypal. Na drie dagen wachten op de levering neem ik contact op met de klantendienst met de vraag wanneer ik de levering kan verwachten:"Sorry maar U had uw postcode vergeten in te vullen. Uw pakket kan onmiddellijk vertrekken nadien". Ik corrigeer mijn gegevens. Na enkele dagen nog steeds geen levering. Ik neem opnieuw contact op met de klantendienst:"Sorry maar uw betaling werd niet uitgevoerd. Kunt u het bedrag overschrijven op een Belgische Fortisrekening? Nadien vertrekt uw pakket onmiddellijk". Ik betaal netjes, stuur het betaalbewijs en sindsdien geen enkele reactie meer en ook geen levering. Klantendienst reageert niet en mijn winkelwagen staat nog steeds als onbetaald... . Dit klopt niet! Onbetrouwbaar! Niets bij bestellen! Ik dien klacht in en schrijf overal een review dat ze niet te vertrouwen zijn!

Reageer

Patricia 03-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zondag meerdere artikelen besteld, 1 artikel was 2 tot 4 dagen levertijd, stond er ook bij toen ik bestelde dus ik was er al vanuit gegaan dat ik de bestelling nirt de volgende dag geleverd zou krijgen.
Maandag netjes een mail gehad dat door dit artikel de bestelling niet de volgende dag geleverd kon worden maar iets later. Dinsdag een mail ontvangen dat de bestelling werd verstuurd en woensdag keurig alles wat ik had besteld ontvangen. Dus ik ben zeer te reden, ben goed op de hoogte gehouden en nog heel snel geleverd ondanks dat 1 artikel een langere levertijd had. Artikelen die ik had besteld waren heel goedkoop vergeleken bij ander webshops dus ik ben een super tevreden klant.

Reageer

Maike 03-07-2019

Algemene score

1,0
Voor 22 uur besteld morgen in huis, mooi niet. Levering duurt hier altijd langer dan in eerste instantie aangegeven. Toch nu ook weer ingetrapt en inmiddels heb ik slechts de helft van mijn bestelling na iets minder dan een week binnengekregen. De andere helft ontbreekt en ik heb er al wel voor betaald. De klantenservice is telefonisch nooit bereikbaar en mijn bericht per mail wordt afgesloten met de melding dat er wel geleverd is. Ik wil iedereen waarschuwen hier niets te bestellen.

Reageer

Tom 28-06-2019

Algemene score

1,0
Ik zou hier geen spullen meer kopen, Levering duurt nu al 2 weken. Telefonisch niet te bereiken en reageren niet op mails. Waardeloos!!

Reageer

Pietje 27-06-2019

Algemene score

1,0
Vroeger een fijne webshop tegenwoordig prut.

Voor 22.00 besteld morgen in huis....no way. En dit is ook niet de 1e keer voor mij. Veel mailcontact en t ligt nooit aan hun.
19 juni bestelling gedaan alles was op voorraad. Maar mn bestelling is nu (27 juni) nog steeds niet binnen. Gemaild..En nu zou het verzonden worden...tot nu toe nog geen bevestigingsmail dus ik ben bang dat mn spullen voorlopig nog niet binnen zijn. Begin er nu klaar mee te raken.

Reageer

Bart 25-06-2019

Algemene score

2,0
Ik heb gisteren een bestelling gedaan op deze webshop. Ik heb hier een factuur van gekregen met een bevestiging.
Vandaag kreeg ik een mail dat door een fout op de website de producten een verkeerde prijs hebben gekregen en de vraag welke van de producten ik wel wel en of ik dan wil bijbetalen voor de andere producten die volgens hen verkeerd geprijsd waren.
Ik heb antwoord gegeven dat ik de producten toch aan de aangeduide prijs wil ontvangen en kreeg daarop onmiddellijk een creditfactuur en terugbetaling.
Volgens mij zijn dit echt bedrieglijke praktijken !!!!!

Reageer

Sam 17-06-2019

Algemene score

1,0
3 misleidende handelspraktijk:

- op de site staat binnen 1 dag leveren, bij mij duurde het meer dan een week.
- product niet gestuurd ondanks betaling.
- er is een promotie beloofd (goodiebag) bij aankoop vanaf een bepaalde bedrag. Het is niet geleverd.

Een bedrijf dat lonwaarheden over levertermijn, promoties en de bestelde producten niet volledig sturen is geen betrouwbare bedrijf.

Reageer

Thessa 11-06-2019

Algemene score

1,0
Op donderdag een bestelling geplaats voor de 1ste keer normaal voor 22 uur besteld morgen in huis ik had de producten nodig voor een mand te maken voor een verjaardag vrijdag dus niets gekregen een mail gestuurt ze hadden vertraging... Maar alles was op voorraad toen ik bestelde.. Zaterdag zou het pakket zijn aangekomen maar niet thuis dus nieuwe afspraak gemaakt met DHL normaal zou het dan dinsdag er zijn maar helaas niet dus pas donderdag of vrijdag dus een dikke week voor iets wat je de dag er na al zou moeten aankrijgen ik bestel hier nooit niets meer van

Reageer

Ano 03-06-2019

Algemene score

1,0
Zeer slecht.
Alles bleek achteraf niet op voorraad te zijn. Heel raar, niet 1 artikel maar allemaal.
Leverdatum voor steeds verplaatst.. echt nooit meer!!!

Reageer

Ruben 01-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Nadat ik mijn bestelling geplaatst had las ik een aantal reviews, sommige zijn niet al te best. Ik begrijp nu overigens niet waar deze vandaan komen, mijn ervaring is goed. Ben dan ook zeer tevreden over drogisterij.net. Goed en snel contact met de klantenservice, denken met de klant mee. Producten werden de volgende dag netjes geleverd. Ik kom hier zeker weer.

Reageer

VOOR 22:00 BESTELD? MORGEN NIET IN HUIS! 28-05-2019

Algemene score

3,0
VOOR 22:00 BESTELD? MORGEN NIET IN HUIS!
Om een infectie weg te krijgen werd mij geadviseerd door de huisarts chloorhexidine met alcohol te gebruiken. Uiteraard direct besteld, het is immers belangrijk zo spoedig mogelijk aan de slag te gaan bij bacteriële infecties. Dus direct besteld bij drogisterij.net zodat het dan de volgende dag zou worden geleverd.

Vervolgens krijg ik een mail dat het niet geleverd kan worden, nu zit ik nog langer met de infectie opgescheept en moet ik alsnog extra kosten maken om 50ml flesjes te kopen.
Eerste keer besteld hier, meteen de laatste keer.
Had ik maar de reviews eerst gelezen....

Reageer

Leo 24-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Mijn bestelling werd binnen 24 uur netjes thuis afgeleverd.
Alle producten prima verpakt met de bijbehorende factuur.
Alles klopte dus een prima online shop..
Ik ben dan ook zeer tevreden. Super !!

Reageer

HanZ 22-05-2019

Algemene score

2,0
Dit is nu typisch een voorbeeld van een webshop die hoog van de toren blaast, maar feitelijk het kneusje van de klas is qua verkoop en logistiek. Door te goochelen met levertijden proberen ze het in de eerste plaats zo voordelig mogelijk voor zichzelf te krijgen. De klant en zijn belang zijn op dat moment totaal oninteressant. Dus deelleveringen: nee, hoor. En gewoon meer of minder leveren dan besteld? Natuurlijk. Kosten in rekening brengen voor retour? Waarom niet. Lokkertjes om vooral je bestelbedrag en -gedrag aan te wakkeren? Waarom zou je die beloofde goodie bag überhaupt aan je klant geven? Toezeggingen en afspraken nakomen, ho maar. En als het ze te moeilijk wordt en het vuur aan de schenen wordt gelegd, geven ze niet thuis en volstaan de dames van de klantenservice (volgens mij is er dan maar eentje, maar met veel verschillende namen) met standaard antwoordjes. Lekker onpersoonlijk, lekker niet inhoudelijk op de vraag van de klant ingaan. En DAT geeft diezelfde klant zo'n heerlijk gevoel. Het gevoel zo snel mogelijk weg te willen bij zo'n waardeloze club. En je ervaringen dan maar elders delen. Want luisteren is drogisterij.net niet aangeleerd, blijkt. Tja, een webshop bedrijven is een vak...

Reageer

Esther 19-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Ik ging de reviews lezen nadat ik een artikel had betaald en besteld. (Ga ik voortaan eerst doen, scheelt een hoop stress 😄) Toen kreeg ik spijt want de reviews die ik hier las, logen er niet om, ronduit slecht.
Echter, ik kan melden dat ik heel tevreden ben want ik had de andere dag idd de DHL bezorger gemist wat dus betekende dat het pakketje bezorgd zou zijn.
Dus de andere dag kon ik het op een DHL afhaalpunt netjes ophalen. Dus ja, dit product zou ik hier zo weer bestellen want het scheelt een hoop geld.

Reageer

Robert 06-04-2019

Algemene score

1,0
3x verkeerde bestelling geleverd... ik had 8 pampers luierdoekjes en 4x 33 pampers luiers baby dry besteld. 1e levering alleen 8 luierdoekjes geleverd, gebeld en volgende dag ontving ik weer 4 luierdoekjes, gebeld en volgende dag NIETS gehad... weer gebeld en vandaag 3 pakken luiers, waar is het 4e pak? Dieptriest dit bedrijf, bestel er nooit meer.
Drogisterij.net 09-04-2019

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hebben inmiddels contact gehad met u en het bedrag van het niet geleverde product aan u terug gestort. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Drogisterij.net

Robert 10-04-2019

Goedemorgen,

Bedankt, maar het geld is nog niet terug gestort... ik zou hier vantevoren ook een mail over ontvangen, ook niet gehad!

Drogisterij.net 11-04-2019

Geachte heer/mevrouw,
Het bedrag staat met 4 werkdagen op uw rekening.
Met vriendelijke groet,
Drogisterij.net

Reageer

HEEL SLECHT! 05-03-2019

Algemene score

1,0
Hele slechte klantenservice. Wasverzachter van Klok kan alleen maar per 8 worden besteld dus vroeg ik in een chat naar de ingredientenlijst vanwege ernstige allergie. Het is in Europa wettelijk verplicht om de ingredienten te vermelden van een product wat je verkoopt. Dit werdt niet alleen geweigerd door ...., maar ik ben ook nog geblocked van de chat toen ik zei dat ik dit zou melden bij de desbetreffende autoriteiten! Ook wordt er heel geheimzinnig gedaan en gelogen over hun leveranciers....
Drogisterij.net 07-03-2019

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas zijn de ingredienten van dit middel niet beschikbaar. We hebben dit voor u gecontroleerd maar kunnen dit niet vinden. Helaas is het product ook niet op voorraad om dit te controleren. We hebben u geadviseerd om contact op te nemen met de leverancier Klok. Zij kunnen u hier meer informatie over geven.
Met vriendelijke groet,
Drogisterij.net

Reageer

Jessediva 14-02-2019

Algemene score

1,0
Waardeloos
Komen afspraak niet na
Eerst zeggen wegens drukte duurt het langer
Na enkele mails bleek dat ze het gewoon nog niet hebben dus gelijk mijn bestelling geannuleerd
Was een cadeau dus nu kan ik op zoek naar wat anders bedankt Drogisterij
Niet de eerste keer
Bestel er niet weer
Drogisterij.net 19-02-2019

Beste Jessediva,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses dat het product niet meer leverbaar was. We begrijpen dat dit vervelend is. Hopelijk heeft u elders nog een cadeau kunnen vinden.
Met vriendelijke groet,
Drogisterij.net

Reageer

Anoniem 06-02-2019

Algemene score

5,0
van de week een aantal tubes vsm tandgel besteld. Deze heb ik netjes gekregen. Alleen waren ze een jaar over de datum.
Drogisterij.net 11-02-2019

Beste Anoniem,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. De datum op de VSM tandgel is de productiedatum. Zodra het product is open gemaakt is het nog een aantal maanden houdbaar. U vindt dit op de zijkant van de verpakking met het cijfer geschreven op de vorm van een potje. U kunt het product gewoon gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Drogisterij.net

Reageer

Ontevreden 26-01-2019

Algemene score

3,0
Zeer slecht bedrijf, luiers besteld op 21 januari. De levertijd was 2-4 dagen. Dus dan zou het vrijdag 25 of zaterdag 26 januari verzonden moeten worden. Gisteren gekeken en verwachte datum was 28 januari. Nu kijk ik vandaag en is het weer verschoven na 30 januari. Ik wacht dus straks al langer dan een week op luiers. Er komt van hun kant uit geen excuses, geen mail dat het vertraagd is, geen compensatie. Dit is de eerste en laatste keer dat ik er besteld heb
Drogisterij.net 29-01-2019

Beste Ontevreden,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig dat uw order nog niet is geleverd. We vragen u om uw ordernummer door te geven via klantenservice@drogisterij.net We kunnen u dan informeren of het product nog leverbaar is.
Met vriendelijke groet,
Drogisterij.net

Reageer

Petra Ietswaart 22-01-2019

Algemene score

1,0
Levering wordt 3 x in rekening gebracht als je via klarna achteraf betaald. Leveringen zijn oncompleet. Goed opletten als je besteld bij drogisterij.net.
Drogisterij.net 22-01-2019

Geachte mevrouw Ietswaart,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig dat uw bestelling niet naar wens is verlopen. We hebben uw ordernummer 8249876 gecontroleerd en zien dat er 1 product niet leverbaar was. We hebben dit aangepast op uw klarna factuur. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Drogisterij.net

Reageer

Johan Snauwaert 16-01-2019

Algemene score

1,0
Na een mailtje te hebben ontvangen van drogisterij.net met de melding dat er speciaal voor black friday een gratis goodybag was voor iedere aankoop boven een bepaald bedrag had ik meteen een bestelling geplaatst. Wanneer ik enkele dagen mijn bestellingen kreeg was er natuurlijk geen goodybag te zien. Na wat onbeantwoorde emails naar de klantendienst en een slechte score op de feedback die ze vroegen heb ik het maar opgegeven. Nu krijg ik anderhalve maand nog eens een mail van een incassobureau dat ik onmiddellijk het zogezegd openstaande bedrag onmiddellijk moet betalen. Ik denk niet dat er daar ook maar iets verstuurd worden vooraleer ze het geld op de rekening zien. Enkele mails naar het emailadres van het zogezegde incassobureau gestuurd zonder antwoord. Dan maar naar de klantendienst om dan uiteindelijk en zoals verwacht te zien dat het om een vergissing gaat. Ik bestel daar NOOIT NIKS meer!
Drogisterij.net 22-01-2019

Beste Johan,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hebben vorige week een systeemfout gehad en hierbij zijn ten onrechte betalingsherinneringen gestuurd. We hebben iedereen een mail met excuses gestuurd. Mocht u het dubbel betaald hebben dan kunt u ons een mail sturen naar klantenservice@drogisterij.net wij zullen dan het dubbel betaalde bedrag aan u terug storten. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Drogisterij.net

Reageer

geerepeer 15-01-2019

Algemene score

1,0
Ik heb ik in November een product besteld en heb dat betaald na de bestelling. 2 maanden later krijg ik een mail dat ik nog niet betaald heb en dat ik nu moet betalen. Ook staat er in mijn tweede mailtje een ander rekening nummer. Tevens is het nog steeds niet opgelost, en reageren ze ook niet op mijn mailtjes.
Drogisterij.net 22-01-2019

Beste Geerepeer,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hebben vorige week een systeemfout gehad en hierbij zijn ten onrechte betalingsherinneringen gestuurd. We hebben iedereen een mail met excuses gestuurd. Mocht u het dubbel betaald hebben dan kunt u ons een mail sturen naar klantenservice@drogisterij.net wij zullen dan het dubbel betaalde bedrag aan u terug storten. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Drogisterij.net

Reageer

Erwin GAJ Blonde 07-01-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik ben al jaren klant bij drogisterij.net. Heb dar zeker tussen de vertig en vijftig bestellingen gedaan over de jaren heen. Weinig of geen problemen gehad, bijna altijd keurig op tijd geleverd. Het enige minpunt vind ik is dat men aangeeft dat een product leverbaar is en dat achteraf niet blijkt te zijn. Terwijl er alternatieve producten zijn. Men zou iets meer de klant en zijn problemen mogen opvolgen.
Maar ik ben wel van mening dat het bedrijf correct werkt en tracht zijn klanten op tijd te bedienen tegen interessante prijzen.
Drogisterij.net 17-01-2019

Beste Erwin,
Hartelijk dank voor je beoordeling. We proberen zoveel mogelijk direct alle orders te versturen. Wij zullen uw opmerking bespreken met de desbetreffende afdeling. We zien u graag weer terug op onze website.
Met vriendelijke groet,
Drogisterij.net

Reageer

Saar 02-01-2019

Algemene score

1,0
Echt belachelijk. Op de site staat: voor 22:00 uir besteld, volgende dag in huis. Met slogan: tot in de puntjes. Wat een lachertje!
Vorige week maandag een bestelling gedaan. Wordt hopelijk vandaag geleverd (1,5 week later) zonder het product waar ik op zat te wachten. Daarover kreeg ik vandaag dus pas een mail!
Ik bestel hier echt nooit meer iets. Ze zijn ook erg slecht bereikbaar.
Drogisterij.net 17-01-2019

Beste Saar,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je order 1.5 week later is geleverd en dat het product niet is geleverd waar je op zat te wachten. Het bedrag is terug gestort aan je. We zullen dit voorval bespreken met de desbetreffende afdeling, dit had niet mogen gebeuren! Onze excuses hiervoor.
Met vriendelijk groet,
Drogisterij.net

Reageer

Rob 30-12-2018

Algemene score

1,0
2 flessen zonnebrand Pizbun en 1 fles aftersun pizbun besteld hier. Het lijkt imitatie te zijn of iets anders mee mis te zijn. In ieder geval was het bende wat zo van jouw lijf afdruipt. En ook nauwelijks beschermde. De aftersun stonk. Ik heb de flessen in Thailand weggegooid. En een klacht bij hen ingediend. Ik kreeg €3.95 op een tegoedbon. Wat?)))
Nee ik bestel hier nooit meer iets.

Reageer

Eva 04-12-2018 Via de website gekocht

Uiterst tevreden met de service!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Mail contact gehad met medewerker Sanne die me na deze vele negatieve recensies weet gerust te stellen. Tijdens het hele verloop van de bestelling contact gehouden en de dag later was alles in huis. Precies zoals ik het besteld heb, bedankt voor de geweldige service Sanne!

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Marjan 03-12-2018 Via de website gekocht

Mooie bonus voor het goede doel

Algemene score

10,0
Ik heb deze winkel gekozen omdat zij meedoen aan doelshop.nl. Ze staan daardoor een bepaald percentage af aan het door jou gekozen goede doel zonder dat je daar zelf iets voor betaald. Hun percentage is ook nog eens 2x zo hoog als de meeste andere aangesloten winkels. Al met al geen moeilijke keus. Daarna las ik de vele negatieve reacties maar ik had binnen 24 mijn pakket in huis. Alles keurig volgens de bestelling.
Wat mij betreft een aanrader!!

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Goed
Uitstekend

Reageer

Carla Wevers 01-12-2018 Via de website gekocht

Slecht bedrijf

Algemene score

1,0
Ze leveren de bestelling niet ondanks herhaalde beloftes per e-mail en eenmaal telefonisch.
De betaling hebben ze wel al binnen. Ik bestel niets meer bij deze webwinkel. Er zijn online veel klachten over te vinden. Ze leveren structureel niets of te weinig en betalen niet terug.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Briin 19-11-2018 Via de website gekocht

Waar is mijn pakket?

Algemene score

1,0
17/11 moest ik naar een feestje en ik had graag kunstnagels geplaatst voor dat feest. 8/11 plaats ik een bestelling op drogisterij.net met het gedacht dat dit pakket ruim opvoorhand zou aankomen. Niet dus... 19/11 nog steeds aan het wachten op mijn pakket. bPost laat weten dat het pakket nog steeds bij drogisterij.net is verwerking is. Klantendienst van drogisterij.net laat weten dat het pakket vast zit bij bPost... Wie moet ik geloven? Geen idee, maar 1 ding weet ik zeker. Bij hen bestel ik niet meer!

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

J.C. 16-11-2018 Via de website gekocht

Teleurstellende ervaring Drogisterij.net

Algemene score

1,0
Gisteren voor de eerste en laatste keer iets besteld bij Drogisterij.net. 3 sealine dead sea repair oils gekocht, omdat mijn gezin daar veel baat bij heeft. Mooie bijkomstigheid dat dit een paar euro korting opleverde, maar daar ging het niet om, want hebben het nodig. Nu blijkt hoe de korting uit kan:
Van de 3 flesjes is er 1 'Best before' 30-11-2018. Het is nu 13-11-2018. Je kunt t natuurlijk nog wel even gebruiken na die datum, maar geen 6 maanden, zoals je van dit product volgens de verpakking mag verwachten. En het feit dat ik voor aankoop niet gekend ben in dat dit zo geleverd zou worden, dat geeft toch een indruk van opzet (om nog winst te maken op een eigenlijk onverkoopbaar geworden product) en daarmee slechte service en desinteresse in je klant.
Het zou niet zo moeten zijn dat een simpele aankoop zoveel opzettelijk ongmak en gedoe oplevert, dat ik nu contact moet opnemen en zien of het product geruild of terugbetaald kan worden - toch?!
Jammer! - voor ons, maar vooral voor Drogisterij.net, waar ik geen gebruik meer van zal maken, en die ik zeker niet zal aanraden.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Betaalmogelijkheden

Review criteria:

Slecht
Slecht
Goed

Reageer

Nicki 14-11-2018 Via de website gekocht

Prima

Algemene score

8,0
Na het lezen van alle reviews mogen wij niet klagen. Bij ons verliep alles naar wens. 1 min punt. Ze zijn per telefoon niet te bereiken.

Review criteria:

Uitstekend
Goed
Uitstekend

Reageer

Wesselius 01-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende levering

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Ik werd heel bang toen ik de reviews las nadat ik betaald had. Maar mijn bestelling is keurig een dag na bestelling bij mij afgeleverd. Dus ik heb mij zorgen om niks gemaakt.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

  • Klantenservice

Review criteria:

Uitstekend
Voldoende
Uitstekend

Reageer

Carola 19-10-2018 Via de website gekocht

Geen Product/Geen service

Algemene score

1,0
Na een geplaatste bestelling zou het product geleverd worden
Ineens veranderde de leverings datum dagelijks en zag ik de bui al hangen
En ja hoor daar kwam de mail
Sorry product is niet leverbaar
Goh je meent t
U krijgt u geld terug en idd daar was de 14,90
Maar de 3,95 verzendkosten die krijg je niet terug
Dus ach een klant of tig zo behandelen wel kosten terug betalen maar niet de verzendkosten nou dat 3,95 x tig mensen reken uit je winst
Ik doe geen bestelling meer in ieder geval .

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Inez S. 07-10-2018 Via de website gekocht

op dit moment een onbetrouwbaar bedrijf

Algemene score

3,0
In het verleden heb ik 2 keer een bestelling gedaan bij drogisterij.net - beide keren bio oil - en de producten waren inderdaad de volgende dag in huis.
Op 20/9/2018 wilde ik opnieuw bio oil bij hen bestellen en bedacht toen dat ik waarschijnlijk niet zo lang geleden dezelfde bestelling had gedaan en toen niets ontvangen had. Ik kon de betaling niet vinden in mijn reke ningafschriften en bestelde opnieuw, denkend dat ik me vergist had. Wel had willen bestellen maar niet gedaan.
Toen ik op 22/9 nog niets ontvangen had, ging ik reviews lezen en schrok van de negatieve verhalen over drogisterij.net. Geen levering van producten, geen reactie op mails, geen telefonische bereikbaarheid.
Ik belde mijn bank die me adviseerden om aangifte te doen. De politie adviseerde om hen een mail te sturen en indien ik daar op 24/9 's avonds geen reactie op had pas aangifte te doen.
Geen reactie op mijn mail waarin ik hen sommeerde het geld voor 24/9 19:00 uur op mijn rekening terug te storten. Geen reactie, behalve een automatisch antwoord, en dus aangifte gedaan en hen dat laten weten.
De dag daarna kreeg ik bericht dat het geld - 120.46 euro van 2 betalingen - op mijn rekening werd teruggestort en dit is ook gebeurd. Daarna heb ik de aangifte weer ingetrokken.
Inez Schreurs

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht

Reageer

t.s.k 02-10-2018 Via de website gekocht

ZEER SLECHTE SEVICE ZEKER ALS JE MET VRAGEN ZIT

Algemene score

2,0
Het telefonisch beantwoorden is zeer slecht persoonlijk heb ik diverse dagen gebeld voor info maar kreeg het antwoord dat het vreselijk druk is je kan helaas nooit een medewerker spreken of je wordt afgepoeierd met het antwoord apparaat met het antwoord VRESELIJK DRUK

Review criteria:

Goed
Slecht
Goed

Reageer

Toon meer reviews