cevo market - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over cevo market.

Deze score is berekend op basis van 15 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.1

• Slecht

Robbie 16-09-2017 Via de website gekocht

Bereikbaarheid CEVO_ markt en webshop

Ik wil een BOSCH inductieplaat bestellen maar niet op deze manier. Op kieskeurig komen ze als goedkoopste uit de bus maar eerdere nare recensies maken mij de telefoon pakken. Dan ga je op DE WINKEL 10 minuten in wacht met muziek. Op de WEBSHOP ga je in wacht maar er komt geen muziek maar een Webshop-onbereikbaarheidsboodschap. Dat is dan 1 punt méér waard als bijna niks WANT DE BEREIKBAARHEID en SERVICE van CEVO-MARKT in BELGIË - Turnhout is SLECHT. Ik heb nu een email gestuurd en daar ga ik op wachten.

Alweer een ontevreden klant 24-08-2017 Via de website gekocht

Webshop ziet er goed uit, maar bestel er beter niks

2 weken na betaling zijn de producten nog steeds niet geleverd. Hoewel ik al meer dan een week geleden een email kreeg waarin vermeld stond dat de goederen klaar stonden voor verzending, en waarin te lezen was dat men mij telefonisch zou contacteren. Niet dus, heb zelf moeten mailen en bellen, om dan hetzelfde antwoord te moeten aanhoren.
Sorry, maar zo doe je geen zaken als webshop. Ofwel zorg je voor een goede service, ofwel stop je er gewoon mee, en focus je op de fysieke winkel.

Bart 19-07-2017 Via de website gekocht

Ook zelf afhalen blijkt niet verstandig.

Na de negatieve reviews te hebben gelezen over de levering, besloten we onze bestelling (4 binnendeuren) maar zelf op te halen. Wat een drama. In de mail die we kregen dat de bestelling afgehaald kon worden, stond dat je naar de infobalie van de winkel moest, daar zouden we geholpen worden. Bij aankomst aan de balie was er niemand te zien, er zijn wel een viertal mensen voorbijgekomen die ons geen blik waardig gunden. Na enkele minuten wachten was daar dan toch iemand. Die wilde de bevestigingsmail zien. Er werd wat getypt op de computer en vervolgens moesten we de winkel in, naar de deurenafdeling. Daar gingen ze ons wel verder helpen. Bij de deurenafdeling slechts 1 medeweker: gevolg: 10 minuten wachten. Ook daar de mail moeten tonen, die typte ook weer wat in en vervolgens kregen we een print van onze bestelling. Daarmee moesten we naar buiten, de auto nemen naar de drive in, en links parkeren bij "gang 5". Daar zou iemand de deuren brengen. Aangekomen bij de drive-in was niet duidelijk wat gang 5 was. De nummering hebben ze (zo blijkt achteraf) namelijk gehangen aan de kant die je enkel ziet bij het buitenrijden. We gokten dat de vijfde gang wel gang 5 zou zijn. Na 5 minuten nog niemand te hebben gezien, bleek dat de gangnummering aftelt ipv optelt. Gang 5 was dus 100 meter terug. Daar kwam iemand aan met een pallet met 4 deuren op. Het pallet werd neergezet naast gang 5. Toen ik zei dat de auto 100 meter verder stond, bleek het absoluut onmogelijk om even tot daar te gaan met het pallet. De deuren moesten opgehaald worden bij gang 5. Door de smalle weg en omdat het druk was, moesten we het hele gebouw rondrijden, aanschuiven in de rijen voor de kassa's (daar moesten we namelijk voorbij om terug binnen te kunnen) waar een hoop mensen aanschoven met hun auto's. Na een tijdje kwamen we dus bij de plek waar onze deuren lagen. Allemaal samengebonden met folie en tape. Die konden we dus allemaal verwijderen voor we de deuren in de auto kregen. Enige hulp van een medewerker was niet aan de dorde. Alle medewerkers deden hun uiterste best ons niet te zien. Deuren in de auto, terug rond het gebouw naar de kassa's, terug aanschuiven achter 6 klanten. Dan moet je weer naar binnen - ook al is je bestelling online al betaald - om je bestelbon te laten zien. Daar krijg je dan nogmaals een ticket dat bevestigt dat je betaald hebt. Vervolgens moet je weer wachten in de auto, want dan komt er iemand anders die elke auto inspecteert om te zien of je niks bij hebt. Je bestelbon wordt nogmaals gecontroleerd, de artikelen in de auto worden allemaal nog eens gescand en vergeleken. En dan! Mag eindelijk de slagboom open en mag je naar buiten.

Ik had eigenlijk verwacht dat onze bestelling ergens klaar zou liggen, even inladen en weer weg. Maar dit hele avontuur heeft ons EEN VOLLEDIG UUR gekost. Van bij aankomst tot wegrijden zijn we wel degelijk 60 minuten bezig geweest met administratie, en wachten, wachten, wachten.

Kortom: echt niks te doen, tijd te veel? Haal je bestelling zelf af. Een dagvullende activiteit verzekerd.

Kathleen 16-07-2017 In de winkel gekocht
Westerlo

Ruim aanbod, scherpe prijzen, slechte service

In de winkel geweest voor dichtingsring voor toilet. Ik had de oude netjes bij in een zakje. Medewerker wou een heel nieuw pakket van 70€ aansmeren. Gelukkig heeft een vriendelijke klant mij de juiste dichtingsring aangeraden. Dat kostte me 5,10€.

Bruno 14-06-2017 Via de website gekocht

Slechte levering

Had ik maar eerst deze beoordelingen gelezen voor het plaatsen van onze bestelling.
Bij het leveren van onze afsluitpalen en bevestigingsmateriaal, waren er verschillende stukken niet aanwezig. De stukken waren ook zeer slecht verpakt.
Na enkele malen contact te hebben gehad (via email) hebben ze besloten om deze te korten niet aan te vullen, ondanks het feit dat er hiervoor is betaald.
Nooit meer bij CEVO.

Van de W 19-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en levering

We waren een beetje huiverig door eerdere referenties hier. We zagen dat de meeste 'negatieve' geluiden kwamen door langere levertermijn dan eerder vermeld. Nu hadden wij geen haast, dus dat was niet zo'n probleem voor ons. De producten die wij gekocht hebben waren uiterst scherp geprijsd. De communicatie rondom levering was uitstekend. En de afgesproken levertijd is prima nagekomen. Leuke bijkomstigheid; model van onze keuze was niet meer leverbaar, kregen zonder bijbetaling nieuwste model. Dus wij zijn tevreden klanten!

rubke 02-05-2017 In de winkel gekocht

service oke

bouwmaterialen zoals betonmix / rivierzand(zonder schelpen) en cement gekocht aan een zeer scherpe prijs toch wel en laten leveren daar het anders te zwaar is voor mijn aanhanger. De chauffeur (vriendelijk en behulpzaam) heeft het zo geplaatst als mijn wederhelft vroeg. Top!
Ik ga er de volgende keer weer heen!

pjvleeuwen 04-04-2017 Via de website gekocht

Zeer scherpe prijs, goed contact, maar slechte levering

Ik heb bij CEVO een stuk elektrisch gereedschap besteld en daarbij een paar metalen plaatjes. Ik heb hierbij gekozen voor CEVO omdat de Bosch GLM 50 C laserafstandsmeter met 99EUR zeer scherp geprijsd was.

De levering was netjes binnen een paar werkdagen. De doos was bij levering door DHL nog dicht, maar wel flink ingedeukt. Ik zou verwachten dat een electrisch apparaat dat met een laser werkt goed verpakt zou worden. Bij openen van de verzenddoos bleek het kartonnen doosje van het product en de metaalplaatjes los in de grotere verzenddoos te zitten, zonder bubbelplastic of kranten ofzo. Het kartonnen doosje van het product zat onder de krassen, waarschijnlijk door het heen en weer stuiteren met die metalen plaatjes erbij. Tevens was het "Bosch Original" zegel verbroken. Bij uitpakken bleek het beschermfolie van het scherm gehaald en zaten de batterijen er al in. Het had er alle schijn van dat het een reeds gebruikt product was. Volgens Bosch hoort dit product niet zo geleverd te worden.

Toen ik met CEVO contact opname waren ze bereid om het product kostenloos terug te nemen of om te ruilen voor een ander exemplaar. Qua contact en service ben ik tevreden, maar ik vind de kwaliteit waarmee geleverd werd niet acceptabel: een schijnbaar gebruikt artikel zo slecht verpakt versturen is niet hoe een webwinkel hoort te werken. Ik heb dit ook bij CEVO aangegeven en ik hoop dat ze pogen soortgelijke situatie in de toekomst te voorkomen.

Ik heb uiteindelijke gekozen het product te houden, de situatie zou geen invloed hebben op de garantie is mij verzekerd. Een dag thuisblijven wachten op een koerier die hem kwam omruilen was mij uiteindelijk teveel gedoe. Ik hoop dat ik daar geen spijt van krijg, de toekomst zal het leren.

Voor wie nog contact op wil nemen met CEVO voor eigen redenen: ik kreeg het idee dat communicatie met de medewerkers die ik sprak in het Nederlands makkelijker via de mail ging dan telefonisch: het Waals was duidelijk beter bekend dan het Vlaams. Contact via de mail was wel duidelijk.

mangelschots 15-03-2017 In de winkel gekocht
Cevo Tongerlo

Complete bouwmarkt

In het verleden steeds goede ervaringen gehad met Cevo. Scherpe prijzen, goede service, ruim aanbod. Daarom gingen we voor de huur van een (vloer)schuurmachine ook rechtstreeks naar Cevo. We werden door een vriendelijke medewerker verder geholpen. Hij raadde ons aan om voldoende soorten en hoeveelheid schuurbanden mee te nemen. Goed idee, want we wonen niet achter de hoek. We konden overschot inleveren bij terugbrengen machine. Alleen vergat hij ons te vertellen dat er nooit cashback gebeurt, enkel tegoedbon. Vermits we al onze verf al aangeschaft hadden waren we hierover erg misnoegd. De winkelverantwoordelijke had hiervoor begrip, maar geen oplossing. Uiteindelijk hebben we die via het management wel gevonden.
Dus: goede winkel, enkel goed doorvragen als je inlichtingen inwint.

Isabel 07-02-2017 Via de website gekocht

bosch inductiekookplaat

3 januari 2017 kookplaat besteld en de levering wordt keer op keer uitgesteld, de levering zou binnen 4 dagen zijn en is nog steeds niet geleverd. verwachting is nu 20 februari bij CEVO en dan nog naar ons.

Robbie 16-09-2017

Das niet leuk zeg. Ik wil ook een BOSCH plaat bestellen maar niet op deze manier. Ik ga ze eerst mailen want ik heb net ook 2 X 7 minuten naar wachtmuziek mogen luisteren op de phone, dus bereikbaarheid is slecht.

Dank voor je review. NUTTIG dus

smanj001 04-02-2017 Via de website gekocht

Twee maanden moeten wachten

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat de inductiekookplaat die ik heb besteld 30% korting had. Op de website stond een levertijd van 4-6 dagen na de betaling aangegeven.

Nadat ik na drie weken contact had opgenomen waar het product bleef wist de webshop mij te vertellen dat het niet op voorraad was en dat ze weer moesten wachten op de leverancier. Twee weken nadat de leverancier aan cevo zou hebben geleverd heb ik nog steeds niets ontvangen. Ondertussen weer meerdere keren contact gehad en iedere keer zou het product spoedig komen. Gedurende de gehele periode stond de levertijd op de website op 4-6 dagen. Uiteindelijk is het product dan toch gekomen.

De webshop heeft wel steeds binnen een dag gereageerd op mijn mails. Helaas was de communicatie alleen reactief en niet proactief. Als je weet dat een product pas vanaf datum x leverbaar is, laat het dan je klanten weten!

Robbie 16-09-2017

Das niet leuk zeg. Ik wil ook een BOSCH plaat bestellen maar niet op deze manier. Ik ga ze eerst mailen want ik heb net ook 2 X 10 minuten naar wachtmuziek mogen luisteren op de phone, dus bereikbaarheid is slecht. Jammer van de service hoor. DANK voor je review. NUTTIG HOOR !!

Stoeten 21-01-2017 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser SN678X26TE

Helaas niet zoals de aangegeven levertermijn van 3 á 4 dagen! Op maandag besteld en pas de andere week op woensdag bezorgd. Via mail contact gehad, wel netjes antwoordt gekregen!!

Pluspunten

• goedkoop
  • netjes bezorgd

Minpunten

• langer dan verwachte levertermijn

Dannyd 16-01-2017

Neem maar een karretje!

Ik had 25 gyprocplaten (60cm) en 15 osb platen nodig,"neem maar een karretje",zei de bediende die voor buiten verantwoordelijk was.Vorige keer werden deze platen met hefvork tot aan de poort gereden en ingeladen,nu moest ik 40 platen,alleen in het karretje en dan nog eens in de remorque laden.Ben gewoon doorgereden naar thuis,zal het hier plaatselijk wel halen.

R. 25-11-2016 Via de website gekocht

Natte pellets vol stofluizen

Cevo Bouwmarkt te Westerloo
Wat een oneerlijke klucht.

Ze publiceren op hun website enkel positieve beoordelingen.
De negatieve worden er door de webmaster gewoonweg uit gefilterd.
Wij als consument (en allicht vele anderen) baseren ons op beoordelingen van anderen om al dan niet ergens iets aan te kopen.
Big mistake wat Cevo Bouwmarkt betreft.

We kochten in juni van dit jaar 2 palletten met Agricon Pellets bij Cevo.
Deze werden na veel moeite na enkele weken geleverd.
Palletten en pellets hadden wekenlang buiten gestaan in de regen en het vocht, waardoor de pellets en de 2 europalletten doorzopen nat waren. De zakken met pellets waren herleid tot één grote stofhoop van doorzopen pellets. Eigenaardig dat ze zoiets durven leveren, maar goed.
De 2 doornatte europalletten zaten ook vol stofluizen/stofvlooien (kleine springende beestjes die razendsnel kweken).
Na veel heen en weer gemail en gebel, is Agricon (verdeler van de pellets) uiteindelijk de doornatte boel komen omruilen door 2 palletten met droge pellets.
Aan de stofluizen (die intusssen overal in onze garage + ook woning zaten) konden ze helaas niks doen.
Een tussenkomst in de 'pest control behandelingen' konden ze niet aanbieden, dit moesten we zelf maar oplossen.
Cevo Bouwmarkt zelf bleef angstvallig stil op de achtergrond en schoof de schuld naar Agricon, terwijl we de pellets wel bij hen aangekocht hebben, zij zijn de eindleverancier.

Deze bestelling van 2 palletten met Agricon pellets bij Cevo bouwmarkt heeft ons veel kopzorgen en veel geld gekost om het ongedierte weg te krijgen uit onze woning.

Onze negatieve beoordeling hierover op de Cevo website werd uiteraard niet gepubliceerd, zo blijft hun naam mooi zuiver, wat een oneerlijke bedoening!

Minpunten

• Slechte service
  • Natte pellets vol stofluizen
  • Publiceren enkel positieve beoordelingen

U.Principe 28-10-2016 Via de website gekocht

Houtpellets van Agricon besteld bij Cevo.

Snelle levering, goede communicatie en veel productkennis aanwezig bij de klantenservice. Helemaal Top! Zeer tevreden!

Pluspunten

• Keurig verzorgd en afgeleverd

Stella Polaris 02-06-2016 Via de website gekocht

Zoals gebruikelijk bij webwinkels

Telefoon snel beantwoord, vriendelijk personeel.

Zoals bij kieskeurig.nl gemeld:Op werkdagen voor 12.00 besteld, morgen in huis! klopt echt niet. Maandag ochtend een bestelling geplaatst. Donderdag avond ligt het pakket nog steeds in Antwerpen volgens online tracking. Verwachte datum van levering, maandag. Een week later dus....