centralpoint.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over centralpoint.be.

centralpoint.be stelt zich voor

Centralpoint.be is een online aanbieder van computer- en ICT producten en biedt particulieren, overheid en KMO’s een breed productassortiment van vele bekende merkfabrikanten. Centralpoint.be richt zich op de online verkoop van notebooks, tablet PC’s, desktop PC’s, monitoren, software, PC-accessoires, mobiele telefonie, printers, netwerkproducten, een breed assortiment kantoorartikelen en alle mogelijke reserveonderdelen van ICT producten. Centralpoint.be is daarmee een betrouwbare leverancier voor zowel de zakelijke- als particulierenmarkt.

Deze score is berekend op basis van 8 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.8

Jorokla 01-05-2017 Via de website gekocht

Vlotte service

Ik heb onlangs een laptop besteld. De prijs was zeer gunstig in vergelijking met andere sites. Ook viel me op dat er grotere productvoorraden zijn. De aankoopprocedure verliep heel vlot. Zelfs de levering was snel gebeurd. Ik heb dus alleen maar lovende woorden.
Top service!

Marco 14-02-2017 Via de website gekocht

Deskstar NAS v2 5TB

I order a Deskstar NAS v2 5TB on 07/01/2017 and according to their website it was an available product. After two months I'm still waiting for it!! The service is terrible!!

Chemizt 27-01-2017 Via de website gekocht

Bestellingen gaan verloren, respons laat te wensen over

Centralpoint heeft een leuk assortiment. De prijzen zijn niet altijd super maar dat maakt niet uit omdat je alles tesamen kan vinden bij 1 leverancier. Je moet dus de markt niet af schuimen en dat is geweldig.

Dat wil zeggen, zolang je bestelling effectief correct en volledig wordt geleverd. Dit durft namelijk wel eens mis lopen; bestellingen die nooit aankomen, of waarvan de pakbon niet correct is.. Daar gaat dan veel tijd in kruipen voor onbenulligheden, waardoor je op de duur misschien toch beter af was geweest door de markt af te schuimen..

Enerzijds moet je misschien het goede met het slechte nemen.. Maar anderzijds is dat misschien toch ook weer niet echt aangenaam zakendoen.. Ik ben er zelf nog niet uit.

Pluspunten

• groot assortiment
  • snelle verwerking

Minpunten

• je krijgt soms je spulletjes niet
  • zelfs als je navraag doet, krijg je ze lekker niet
  • spijtig dan

Jo 27-01-2017 Via de website gekocht

rekenmachine, dringende aankoop

Voor de examens had mijn zoon dringend een specifiek rekenmachine nodig.
Hoewel niet de goedkoopste en geen gratis verzending voor deze prijs toch tevreden.
Zeer correcte afhandeling en anders dan sommige andere on line shops: geen belofte van bestellen en morgen leveren wat telkens niet gebeurt.

Pluspunten

• correct in beloften
  • redelijke prijs

Minpunten

• communicatie levering: laattijdige melding.

Marcel 20-11-2016 Via de website gekocht

Retour is betalend

Als je zonder reden een produkt retour stuurt, kan ik begrijpen dat men het niet op kosten van de winkel kan terug sturen. Maar als het produkt (in casu een computer monitor) niet werkt (op windows 10) omdat de winkel daar geen of te weinig informatie heeft gegeven, dan vind ik het een schandaal dat je de retour zelf moet betalen. Dat is bv. bij Cool Blue niet het geval. De retourafhandeling is bovendien erg bureaucratisch. Het beslaat minstens zo'n vijftal mails waarbij je de indruk krijgt dat bij Central Point de linkerhand niet weet wat de rechter doet. Het duurt daarom ook langer dan bij anderen vooraleer je je centen terugkrijgt. Ik denk niet dat ik daar ooit nog iets koop.

Hugoke 07-11-2016 Via de website gekocht

Prijs - kwaliteit beste keuze

Geen verborgen extra's bij bestelling en snelle en accurate antwoorden bij eventuele vragen. Levering zoals beloofd.

Ludo 04-11-2016 Via de website gekocht

Ludo

Duidelijke website, eerlijke prijzen, snelle leveringen. Bij vragen een snelle antwoorden per mail.
Top service!.

rita 02-11-2016 In de winkel gekocht

Service niet oké!

De winkel kan een PC (Asus), die bij mij geregeld zwart scherm vertoont, niet maken, maar wil ook geen geld teruggeven tijdens de garantietijd.

David 08-09-2016 In de winkel gekocht

central point.be:

Ik retourneerde een product. Het duurde ongeveer 1.5 maand eer ik terugbetaald werd, en na verschillende herinneringen van mijn kant.
Daarnaast nog verschillende klachten:
- een restocking fee wordt in mindering gebracht: onwettelijk
- er moest een reden opgegeven worden: onwettelijk
- men wou het product eerst niet terugnemen. na aandringen uiteindelijk wel.
- geen reactie op online aanvraag retourneren. Uiteindelijk gelukt via telefoon en email

Minpunten

• onbetrouwbaar
  • onwettelijke praktijken
  • traag

Maarten 19-08-2016 Via de website gekocht

Niet tevreden, prijs is goed maar service ver van!

Ok prijs, maar als er iets misloopt dien je het zelf op te lossen.
Moeilijk bereikbaar en je staat er alleen voor..
Probleempje van DHL blijkbaar, maar opvolging doen ze totaal niet.
Uiteindelijk zelf het pakket gaan ophalen, meer dan een week na datum toch m'n materiaal dus..

DHL motiveert dat enkel de verzender een heraanbieding kan maken, prima dacht ik..
Maar bij Centralpoint hoor ik dat het nu enkel afhalen is.. Aanbieding tijdens de kantooruren, onze receptie heeft niemand gezien. En dan staan we er alleen voor: het was 'spijtig'...

Pluspunten

Minpunten

• SERVICE

Yochanan 08-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, vlotte bestelprocedure, snelle bevestiging.

Snelle levering binnen de aangegeven levertijd.

Goede prijs voor het product.

Ik zal voor een volgende aankoop zeker via centralpoint.be zoeken.

jochen 23-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijke site, veel keuze, goeie prijzen en supersnelle levering.

Perfecte opvolging via mail.

Zeer ruime keuze en telkens met zeer scherpe prijzen.

Dit was mijn eerste, maar absoluut niet mijn laatste bestelling bij CentralPoint. Doe zo verder!

Ik ben een trouwe coolblue klant omdat de support en snelheid van levering zo goed is. Maar Central Point moet zeker niet onderdoen én heeft scherpere prijzen.

Bugh 27-06-2016 Via de website gekocht

3,2

Easy to order but not all the details are clearly explained for the products.

There is no return policy. Returns are not accepted for opened items

Not all models are clearly marked

Because of the return policy I cannot recommend at all this store

Purchased a phone from them, opened it, and just by opening it I realised it didn't have all the options for that model. The exact model was not written on their website. They don't accept returns for an opened item.

Eric 27-04-2016 In de winkel gekocht
boekhandel standaard in Tielt

direct connectie met pc

gekocht via advertentie nieuwsblad en afgehaald in boekhandel standaard in Tielt

voordelige prijs

direct afgeleverd met bon uit nieuwsblad

BVD 23-04-2016 Via de website gekocht

Groot aanbod op de website en gemakkelijk te kiezen

Groot aanbod qua merken en qua modellen

Scherpe prijzen, vlotte levering.

theo.dr 12-02-2016 Via de website gekocht

site werkt vlot

snelle levering

voldoende

komen de afspraken na

janvdv 28-01-2016 Via de website gekocht

3,2

trage respons op email, hanteert rigide regels voor afhandeling van klachten

geleverde toestel verschilde van specificaties op website. trage respons op email : terugsturen toestel mogelijk maar zonder garantie terugbetaling. eigen voorgestelde oplossing (kleine korting) wordt afgewezen.
(sindsdien werd specificatie op website aangepast, dus wel degelijk fout van centralpoint)

onbetrouwbaar. webshop profiteert van afstand/anonimiteit van internet webwinkel om minimum klantenservice te geven.

Mehmet 02-01-2016 Via de website gekocht

Snel geleverd, tip top service!

katia 27-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke info op de website, maar website zelf komt niet bij de eerste 3 te voorschijn bij google zoekfunctie

Stipt op alle vlakken

Prijs/kwaliteit zeer goed

Piii 07-11-2015 Via de website gekocht

Correcte, vlotte service. Een aanrader !

KoenCr 12-03-2015 Via de website gekocht

ok website, ok betalingsmogelijkheden

We bestellen een 'uitverkoop product' er was nog net 1 ter beschikking. We betalen, we krijgen bericht dat toestel verzonden was en toen kregen we het bericht dat het toestel niet meer voorradig was. Als alternatief kregen we hetzelfde toestel tegen 20% hogere kost aangeboden. Ze cancellen dan zelf mijn aankoop en dringen duidelijk de 'nieuwe' duurdere verkoop aan. Onacceptabel zeker als je dit vergelijkt met de uitstekende service van bvb bol.com. Resultaat, hopen op geld terug, veel tijd en energie verloren...

Zie uitleg bij stukje service, het is hun verantwoordelijkheid om hun website in orde te houden

Kenny 23-12-2016

Beste,

Wij hebben exact hetzelfde probleem voor. Een toestel aan voordelige prijs kunnen kopen en betalen. WIj kregen bericht dat het plots niet meer voorradig was en direct een annulatie konden krijgen. Om dan uiteindelijk vast te stellen dat het product doodleuk terug te verkrijgen is, maar aan een hogere prijs. Hoe hebt U het probleem opgelost?

Bram.vw 01-09-2014 Via de website gekocht

De webshop biedt duidelijke productomschrijvingen, reageert snel bij zoekopdrachten en het bestelproces is helder. Je kan ook met Paypal betalen zonder bijkomende kosten.
Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de uitlevering, ook per SMS indien gewenst.

De opgegeven levertermijn wordt steeds gerespecteerd. Als je niet tevreden bent over het product doet men niet moeilijk over het terugnemen en terugbetaling gebeurt binnen aanvaardbare termijn. Vriendelijke en bereikbare medewerkers.

Bijzonder grote keuze. De prijs is meestal concurrentieel.

Op alle vlakken aan te bevelen. Het enige wat misschien ontbreekt is dat je niet kan laten leveren bij een afhaalpunt.

Ik heb reeds enkele displays moeten terugsturen die afwijkingen vertoonden en men heeft deze volledig terugbetaald.

theuvi 04-02-2014 Via de website gekocht

je vindt makkelijk wat je zoekt, alles is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk

Héél goed, zowel per mail als per telefoon heel vriendelijk en behulpzaam!

ruim assortiment

na enkele mislukkingen bij bom.com ga ik zeker iedereen aanraden voor hun volgende aankoop te kijken bij centralpointbe

vriendelijke service zowel bij het bestellen als het terugsturen, snelle levering zoals beloofd en heel vlotte afhandeling van retour! ZEKER EEN AANRADER!

felix.schelkens 19-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke online Shop.
Uitstekend contact via e-mail en telefoon.

Snelle en verzorgde levering.

Ruime keuze.

Lost volledig je verwachtingen in.

Het directe bereik via e-mail en telefoon lost in een handomdraai eventuele problemen op.

VERKOOPNU 18-04-2013

Printer gekocht en nadien bleek dat er defect aan was waar Centralpoint uiteraard niet kon aan doen. In elk geval was de service na verkoop gewoon top ! Alles werd superafgehandeld en geregeld door Maja en ook de communicatie naar ons toe was gewoon top !
Zij verdient een pluim

Florida2007 13-10-2012

Ik was dringend op zoek naar een laptop die duurzaam en krachtig genoeg presteerde. Door het professioneel advies van Centralpoint.be heb ik meteen bij hun besteld. Alles verliep vlot en ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Elly69 13-10-2012

Op aanbevelen van centralpoint.be deze multifunctional gekocht. ik had een toestel nodig waar ik veel papier ik kwijt kon zodat ik niet telkens hoef te hervullen. Ook is duplexprinting zeer belangrijk en kostenbesparend. Kortom: deze machine heeft alles wat ik nodig heb. Centralpoint.be zorgde voor een goede uitleg, snelle levering en een correcte afhandeling van de facturatie. Ik wil kieskeurig bedanken om mij tot bij centralpoint te brengen. Inmiddels heb ik daar al enkele toestellen aangekocht. Vandaag bestellen, morgen in huis !!

cmaeckelbergh 02-10-2012

Dit product was goedkoper dan bij Overtoom alsook de verzendingskosten. Zeer snelle levering. In perfecte staat aangekomen.

Florida2007 26-02-2012

Ik was op zoek naar een draadloze router maar de juiste vond ik niet direct in de winkel. Via Google heb ik Centralpoint.be gevonden en daar heb ik mijn draadloze router meteen besteld. Het bestellen verliep zeer eenvoudig en na enkele dagen was mijn pakket aan huis geleverd. Zeer tevreden over de service.

Joaquin81 21-02-2012

Ik heb een tijd moeten wachten bij Mobistar en volgens mij is het toestel nog steeds niet op voorraad bij hen. Contact gehad met de verkoop van Centralpoint.be. Binnen enkele dagen zou de iPhone op voorraad zijn en inderdaad, binnen twee dagen ontving ik een voorraadherinnering dat de producten op voorraad waren. Direct besteld, samen met een leuke iPhone cover, en de volgende dag werden beide producten netjes afgeleverd. Gedurende het orderproces werd ik netjes per e-mail op de hoogte gehouden. Ik kom in de toekomst zeker nog terug.