Campz.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Campz.be.

Deze score is berekend op basis van 19 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,5

Arne 25-07-2020

Ik heb bij hun twee artikelen besteld. Ze waren op voorraad en de levering zou volgens DHL (waar ze voor levertijd naar verwezen bij hun FAQ) 1 dag (binnen België) duren. Dit kwam goed uit, aangezien ik het zo snel mogelijk (normaal vandaag) nodig had. Er bleef alleen drie maal "Bestelling wordt verwerkt" staan en nu heb ik het nog steeds niet... Ik heb zelfs nog niet eens een orderbevestiging ontvangen op mijn e-mailadres. De levertijd is traag en dat staat nergens vermeldt op hun website. Ik vind het ongelofelijk dat ze klanten zo durven misleiden tijdens het aankopen door hun het gevoel te geven dat het op voorraad is en snel zal geleverd worden. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar en op mails reageren ze niet. Ik heb nog nooit zo een slechte service meegemaakt met het aanschaffen van producten die "op voorraad" zijn bij andere webwinkels... Dit is gewoon schandalig voor een webwinkel van deze grootte!

Dmk 14-07-2020

Campz stuurde ons een tent op die op verschillende plaatsen regen binnen laat, dit al weken terug, de 30dagen retour recht nemen ze niet serieus, alle mails duren 3-4 dagen eer een antwoord is waardoor we nu al weken zonder tent zitten, tegen dat ze iets gaan regelen is de vakantie periode voorbij (zeggen ze zelf in hun mails..) enige oplossing is terug een nieuwe tent kopen, maar van de lekke tent krijgen we ons geld niet terug, kopen we nu dus een nieuwe, zitten we binnen.enkele weken met 2tenten waar we niks mee zijn, koop aub lokaal en zeker als het iets is dat honderden euro's kost. Verkopen doen ze snel, maar bij problemen doen ze niets, ons eerste kampeer weekend zijn we vroegtijdig moeten afkomen door de lekke tent, normaal zijn we elk weekend weg en nu zitten we al weken thuis, en mogen we nog weken thuis zitten als we geen nieuwe tent kopen, een schande voor een grote zaak als campz, een hoop geld kwijt en een hoop verlof kwijt, denk 2keer na voor je hier koopt...

Neorej 06-07-2020

Rugzak besteld, van het merk Fjällraven, dat redelijk prijzig is, maar waar voor z'n geld.
Ik wou deze rugzak om op vakantie te gaan, maar zag al gauw in dat het pakje me nooit op tijd zou bereiken. Er waren al 5 werkdagen gepasseerd en ik had nog geen bevestiging van mijn betaling ontvangen. Dus geen pakje, geen bevestiging van mijn betaling, maar wel 400€ van mijn rekening.
Dus, ik annuleer de bestelling, volgens de methode die zij op hun website voorschrijven. Ik kreeg snel een e-mail waarin stond dat mijn bestelling geannuleerd was, en dat ik binnen de 5 werkdagen mijn geld zou terugzien op mijn rekening. (quote uit de mail: Hierbij bevestigen wij dat uw bestelling ########## nu geannuleerd is. Het bedrag wordt terugbetaald via de door u gebruikte betaalmethode. Dit kan maximaal vijf werkdagen duren.)
Ik kan u vertellen, de bestelling is geannuleerd op 4/02/20, vandaag zijn we 25/02/20 en behalve een e-mail waarin staat dat ze wachten op antwoord van hun boekhouding, heb ik nog niets ontvangen. Ondertussen heb ik al enkele mails gestuurd om dit aan te kaarten, en meer informatie te vragen over de reden dat dit zo lang duurt(een simpele terugbetaling moet toch geen 3 weken duren?), maar krijg ofwel geen antwoord ofwel dat ze nog wachten op antwoord van hun boekhouding.
Als ik nog lang moet wachten op mijn geld ga ik andere stappen moeten ondernemen. Dit ruikt naar oplichting/eindeloos rekken/... ik raad deze winkel alleszins aan niemand aan! Nochtans aangeraden door een vriend die hele goede ervaringen had. Maar ik blijf bij AS adventure of Avventura vanaf nu!
Deze bestelling is wel via Campz.be gegaan, maar ik neem aan dat dit één pot nat is. Anders, excuses aan Campz.nl

Neorej 06-07-2020

Dit is een vervolg op mijn vorige review ivm terugbetaling

Heb ik eindelijk mijn geld teruggekregen(op 11/03, meer dan een maand na aanvraag voor terugbetaling) doet Campz er nog een "cadeautje" bovenop, om het leed te verzachten, om mij gunstig te stellen, zodat ik mijn review wat zou aanpassen of verwijderen.
Dat cadeautje bestond uit een "kortingsbon van 15€; 1 jaar geldig". Nu probeer ik die vandaag te gebruiken, en wat denkt u? "Deze kortingscode is niet geldig". Nou bedankt Campz.
Mij een beetje paaien met een kortingscode die niet eens werkt. Ik ben ontzettend blij dat ik nog relatief makkelijk(ik heb hier andere getuigenissen gelezen) mijn geld heb teruggekregen, ik raak deze site nooit meer aan! Ik raad hem ook zeker niet aan, meer zelfs ik zou eerder adverteren TEGEN deze site. Het mag nog zijn dat ze 5€ goedkoper aanbieden dan AS ADVENTURE of AVVENTURA, van hun krijg je tenminste degelijke service, bestellingen die op tijd geleverd worden, waarheidsgetrouwe reviews, echte mensen die je te woord staan ipv bots.
Dit ruikt, nogmaals, naar oplichting!
Laat je niet in de luren leggen!
WATCH OUT FOR THIS DODGY SITE/SHOP!

*Edit: was nog vergeten te vermelden dat ik contact opgenomen heb met Campz, op meer dan 1 manier, maar dat de communicatie afgesloten lijkt, geen antwoord, geen reactie van "we hebben uw mail goed ontvangen", geen "het spijt ons dat uw kortingscode niet werkt".
Geen enkel teken van leven van Campz uit.

Ronny Demin 10-06-2020

Alles correct en perfect
stoeltje,is wat ik wou!!!Bedankt een tevreden klant is er.....

Patty 03-06-2020

duidelijke omschrijving van de producten, snelle levering, makkelijk te bestellen

Cristian Vergara 27-04-2020

Een breed aanbod en gemakkelijke te vergelijken van de producten. Eenvoudige communicatie als je vragen hebt. Waarom niet een 10? Bij mijn laatste aankoop heeft 't een beetje langer geduurd op een antwoord op mijn vraag maar alles is goed ontvangen.

inge 25-04-2020

Goede verhouding prijs kwaliteit!! Ruime keuze Ondanks coronacrisis nog een vlotte verzending

H. Demeester 22-04-2020

De informatie op de site is duidelijk, het product voldoet aan mijn verwachting. De bestelling en de levering werden heel transparant en vlot uitgevoerd. Het was de eerste bestelling die ik bij Campz plaatste en mijn vertrouwen is gewonnen.

Erik 22-04-2020

Duidelijke site, snelle levering en zeer tevreden over de aankoop (wandelschoenen).

gunther 21-04-2020

Perfecte service, vlotte afhandeling en snelle levering. De site is zeer eenvoudig te gebruiken en overzichtelijk opgesteld. Een aanrader!

Leten 14-04-2020

Iets vertraagd maar zeker begrijpelijk gezien de tijden waarin we ons bevinden. Parket in perfecte staat en op de tweede afspraak geleverd.

Rudi Roelandts 04-03-2020

Ik was op zoek naar specifieke kledij van Saucony en via de website ben ik bij jullie terecht gekomen. Snelle levering en een scherpe prijs maakten het plaatje compleet. Ik ga zeker nog via jullie aankopen doen.
Mvg Rudi

Lynn 04-03-2020

Meestal vind ik ik bij Camps mijn keuze, mooie indeling, voor ieder wat wils, eerlijke en correcte levering

Alain 04-03-2020

Ik ben zeer tevreden, alles is verlopen naar wens. Goede en eerlijke prijs.

Luc 12-02-2020

Product en bestelling waren ok, hierover niets op aan te merken.
Betreft de levering zag ik dat het product op een bepaalde dag geleverd zou worden. Ik ben hiervoor de ganse dag thuis gebleven en 's avonds zag ik dat de levering was achtergelaten in een "nabijgelegen" UPS punt.
Als men weet dat ik voor de leveringskosten net geen 5 euro moest betalen en dan nadien zelf meer dan 5 km verder het pakket moest gaan ophalen en dat volgens de site dit pakket thuis afgeleverd zou worden (terwijl ik op dat moment thuis was) vind ik dit wel een te dure meerkost om nog volgende bestellingen te plaatsen.
mvg Luc

Debbie 12-02-2020

alles is perfect geregeld: de bestelling, de levering en ook de terugbetaling van de teruggezonden artikels

Heidi 29-01-2020

Ik heb helemaal niet gekregen wat ik heb besteld.
Heb dit gemeld en een antwoord gekregen dat geen antwoord was op mijn vraag.
Heb nogmaals gereageerd en toen bleef het stil aan de andere kant.
Conclusie: helemaal niet tevreden.

Paul 13-08-2019

Eenvoudig, gemakkelijk om iets te zoeken
Snel geleverd
Eenvoudig om te betalen.

Joseph 31-07-2019

Overzichtelijke webwinkel met TOP produkten!
Goede prijs/kwaliteitsverhouding!
Snelle levering!
Doe zo verder!

liesbet 31-07-2019

keen stap sandalen gekocht: 1 maat groter gekocht dan normale maat.Past goed en licht om dragen. Vlugge levering.Tevreden van campz. 1 ste x de site bezocht maar zal dit in de toekomst vaker doen.

danny 10-07-2019

zeer goede kwaliteit en mooi, snel en heel goed op tijd geleverd en het artikel was zeer goed verpakt.

Nick Van Ranst 18-06-2019

Zeer overzichtelijke site met aantrekkelijke prijzen. Dit in combinatie met een snelle levering maakt van mij een tevreden klant. Deze winkel is een aanrader!

PVRM 11-06-2019

Zeer snelle levering en leuke T-Shirt.
De stapschoenen zijn ook prima. Misschien iets meer uitleg over hoe bepaalde maten tailleren.

Erwin 14-05-2019

Ik hou van de producten die jullie aanbieden, helemaal mijn stijl. De site is overzichtelijk, eens je het onder de knie hebt lukt het aardig om producten te vinden die je zoekt. Er zijn veel producten maar door het verfijnen kom je tot een geschikte keuze.

Stefan 07-05-2019

Goede en snelle service ! Ook retourneren is gemakkelijk en geen probleem. Bedankt

Ina 25-04-2019

gebruiksvriendelijk, snelle levering, duidelijke site, product was degelijk verpakt

marc 18-04-2019

positief zoals steeds . Onze bestellingen zijn steeds vlekkeloos en foutloos verlopen

Geert 16-03-2019

Ik kon deze sportschoenen kopen voor een zacht prijsje en ze werden binnen de 2 dagen vlekkeloos thuis geleverd ! Top!

kevin 15-03-2019

Betrouwbaar , snel geleverd en prijs kwaliteit . Ik bestel regelmatig bij Campz en zeer tevreden

GB 13-03-2019

Goede winkel voor klimmateriaal, ruim aanbod met gedetailleerde beschrijving van de producten. normale levertermijn en ik ben een tevreden klant.

william wynants 10-03-2019

Gekozen voor de webshop vanwege goedkoopste prijs en correcte levering. Wel iets langer moeten wachten op levering. Goederen zaten in originele verpakking. Retourneren kon gratis.

Marianne 27-02-2019

ik bestelde de verkeerde maat en was net te laat om de bestelling nog aan te passen voor de verzending.
nieuwe bestelling geplaatst, de oude bestelling teruggestuurd.
binnen de kortste tijd stonden mijn centen opnieuw op mijn rekening
prima service, goeie klantensupport
top !

Starofont 21-02-2019

Alles verloopt vlot, correct en volgens afspraak. De prijzen zijn gunstig en voordelig.

TrJ 07-02-2019

Reeds enkele bestellingen gedaan en ook deze keer weer een snelle en perfecte service

Inge 05-02-2019

Bij problemen / onduidelijkheden helpen ze prima. Het terug sturen van een deel van je bestelling verloopt vlekkeloos.

Wouter 05-02-2019

Campz is een betrouwbare webshop met een snelle en goede service. Juiste product ontvangen en heel degelijk materiaal

marc 31-01-2019

Overzichtelijke webshop, eerlijke producten, zeer correcte prijs, gewoon top

Pieter 29-01-2019

Correcte levering en service. Gratis retour gebruikt en zonder problemen bedrag teruggestort gekregen

Kelly 29-01-2019

Snelle, goede en vlotte service. Alles correct verlopen. Product voldoet volledig aan de beschrijving.

hagi 06-12-2018 Via de website gekocht

vlotte transactie

Geregeld mooie aanbiedingen en kortingen die een bestelling de moeite maken.
Altijd mogelijkheid tot terugsturen.

Weerkundige 05-12-2018 Via de website gekocht

Matige service

Bezorging duurde lang, door fout UPS. Na telefonisch contact met de service afdeling van CampZ, kreeg ik een telefoonnummer in Nederland om dit zelf op te lossen! Gekocht product is van goede kwaliteit.

koen 05-12-2018 Via de website gekocht

snelle service,topprodukten

zoals steeds snelle service voor goede prijs en kwalitatief product;
Ruime keuze voor mijn doelgroep

Lies 28-11-2018 Via de website gekocht

Prima webshop!

goede zoekfuncties - snelle levering én snelle regeling voor retour! Terugbetaling ook zeer correct gebeurd.

Werner 26-11-2018 Via de website gekocht

Zeer teleurgesteld, en laten klanten in de kou staan!

Voor service en klantenbinding moet je bij Campz.be zeker NIET kopen!

Ik kan mijn teleurstelling niet verbergen... 6 maanden geleden kocht ik een paar La Sportiva TX4 wandel- en trekkingsschoenen bij Campz.be... Aanvankelijk was ik zeer tevreden over mijn aankoop doch de vlugge afloop van de zool baarde me zorgen... Ik dacht dat de slijtage wel minimaal zou zijn tot ik een nieuw paar bestelde. Na vergelijking van de nieuwe identieke schoenen viel ik haast van mijn stoel. Na 6 maanden normaal gebruik was de zool bijna compleet opgebruikt...
Boos nam ik contact op met La Sportiva om mijn ongenoegen kenbaar te maken maar zij vertelden me dat ik geen wandelschoenen maar "Via Ferrata" of "Technical Approach" schoenen had aangekocht en dat deze schoenen helemaal niet geschikt zijn als wandel- en trekkingsschoen.
Campz.be had deze schoenen in een verkeerde categorie aangeboden (nog steeds trouwens).
Ik neem contact op met Campz.be en zeg hen dat ze mij eigenlijk verkeerd hebben geïnformeerd (schoenen staan in de verkeerde categorie) waarna ze mij antwoorden dat er in de kleine lettertjes wel degelijk staat vermeld dat deze schoenen voor Via Ferrata of Technical Aapproach zijn gemaakt waarop ik hun op mijn beurt antwoord dat ik als doorsnee wandelaar nog nooit van zulke termen heb gehoord.
Ik vraag hun vriendelijk om hun verantwoordelijkheid te nemen en om het aankoopbedrag terug te geven. Per slot van rekening hebben ze mij een verkeerd paar schoenen verkocht. Ik ontvang een antwoord dat het enkele dagen kan duren alvorens de garantieafdeling hier een beslissing in kan nemen. Na twee weken is mijn geduld op en en neem ik terug contact op met Campz.be. Enkele dagen later sturen ze mij letterlijk en figuurlijk wandelen... Met andere woorden, ze betalen niets terug maar zullen wel overwegen om de schoenen nu in de juiste categorie te plaatsen...
Ik heb inmiddels La Sportiva op de hoogte gebracht die deze gang van zaken betreurt en zij hebben de lokale sales manager op de hoogte gebracht om hier te bemiddelen...
Kortom, Campz.be, door het ontlopen van uw verantwoordelijkheid voel ik me genoodzaakt om alle middelen aan te wenden om jullie tot andere inzichten te bewegen vermits ik als consument verkeerd werd geïnformeerd. Het is jammer dat u me - ironisch weliswaar - wandelen hebt gestuurd...

Willem 20-11-2018 Via de website gekocht

Snel en correct

Snelle levering en correcte prijs, product voldoet aan de verwachtingen, gebruikscomfort is optimaal, extra korting is mooi meegenomen

Zeer vlotte afhandeling! 20-11-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service.

Overzichtelijke en duidelijke website. Makkelijk te bedienen. De levering gebeurde sneller dan verwacht.

Louis 20-11-2018 Via de website gekocht

Outdoor materiaal

Bieden outdoor materiaal aan wat je niet overal vindt. Correcte levertijd en soepele terugname van goederen.

Michel 02-10-2018 Via de website gekocht

Mooi aanbod in ALLE maten!

De jas in XS of XL was alleen bij jullie verkrijgbaar. Scherpe prijs en vlotte levering. Voor ons is deze webshop een waardevolle ontdekking!

Senneds 26-09-2018 Via de website gekocht

Correcte en snelle service tegen een zeer scherpe prijs.

Zeer uitgebreid aanbod met per item een duidelijke beschrijving kan het niet mislopen. Zeer overzichtelijk aan een nette prijs. Top service!