Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Steven van Keulen 28-03-2018 Via de website gekocht

De allerbeste on-line bestelling ooit!

Eerst via de website, de producten bekeken. Op de site staan prima foto's met een uitstekende technische beschrijving. Met navraag via de telefoon een prettige en deskundige uitleg (met tips en alternatieven) ontvangen. Daarna met Ideal betaald, en de volgende dag is het bestelde al aan huis bezorgd. De allerbeste on-line bestelling ooit!

Cobie 28-03-2018 Via de website gekocht

Top service.

Een zeer fijne site waar je alles makkelijk kunt vinden.
Via een mail op de hoogte gehouden,waar en wanneer je pakket bezorgd wordt.
Keurig afgeleverd.

Martin 28-03-2018 Via de website gekocht

Prima service, maar betalen bij retourneren....

Prima Service. Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Het is alleen jammer dat je verzendkosten moet betalen bij het retourneren van producten. Bij bijvoorbeeld Cool Blue is dat niet het geval.
Ook klapte de website bij de betaling er steeds uit.

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-03-2018

Hoi Martin,

Dank voor je review, en jammer van de minpuntjes die je hebt ervaren.
De kosten voor retourneren zijn inderdaad voor eigen rekening, maar daar staat tegenover dat we de kosten van verzenden wel voor onze rekening nemen. Als je bij de aankoop je beslissing gebaseerd hebt op verkeerde info of verkeerd advies, of als we een defect product hebben geleverd, nemen we de kosten uiteraard voor onze rekening, maar anders zijn deze voor rekening van de koper.
De problemen die je hebt ondervonden bij de betaling verbazen ons. Kun je aangeven welke betaaloptie je wilde kiezen, en of je een foutmelding kreeg? We hebben geen andere klachten of problemen gehoord, maar we willen graag uitsluiten of er in de techniek misschien iets fout gaat.

We horen graag je reactie.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Harry 28-03-2018 Via de website gekocht

LumoPro Swivel

Mijn LumiPro LP679 umbrella swivel was gebroken. Op de factuur stond dat er twee jaar garantie op zat. De medewerker van CameraNU gaf aan dat losse onderdelen niet werden geleverd. De swivel opsturen naar de de leverancier zou als waarschijnlijke reactie opleveren dat dit niet onder de garantie viel. Het voorstel van CameraNU was uitstekend namelijk voor € 9,95 een geheel nieuwe inclusief verzendkosten. Top!

Marnix 28-03-2018 Via de website gekocht

Super. Snel en betrouwbaar.

CameraNu levert snel, betrouwbaar en heeft goede service. Afleveren op locatie dmv "pakje gemak" is ideaal.

Anoniem 28-03-2018 In de winkel gekocht
URk

Had er meer van verwacht.

Ik moest meer dan een half uur wachten voordat ik aan de beurt was, en toen ik aan de beurt was, werd het afgeraffelt omdat de verkoper moest eten. Ik wist wat ik wilde hebben maar toch...voelde niet fijn. Mede door de haast kreeg ik ook nog verkeerde geheugenkaartjes mee, die weer terug moesten. Jammer.

Officiele reactie van CameraNU.nl 09-04-2018

Hoi,

Jammer dat je ervaring met onze winkel zo'n teleurstelling is geweest. We bieden je daarvoor onze excuses aan, zo zou het nooit mogen zijn.

We hopen dat je ons in de gelegenheid wilt stellen om het goed te maken met je, en dat we kunnen laten zien dat dit niet de normale gang van zaken is.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Nordsol.jimdo.com 28-03-2018 Via de website gekocht

Camera nu ideaal voor U!

Overzichtelijke site en beloften worden na gekomen. Zeer duidelijke weergave van de beschikbare producten

Eb Riemersma 27-03-2018 In de winkel gekocht
Camera nu in Urk

Prima ontvangst door vriendelijk personeel.

Al mijn fotografie spullen koop ik bij Cameranu omdat ik het een prima winkel vindt waar je door personeel wordt geholpen dat kennis van zaken heeft. Dat ik er 45 minuten voor moet rijden heb ik er graag voor over omdat ik weet dat ik er goed en met kennis van zaken geholpen wordt.
P.s. Ook de koffie smaakt er prima.

Stefan 27-03-2018 Via de website gekocht

Goede Service en vlotte levering

Ik heb de sony A7 III voorop besteld bij cameranu.nl. Ze hebben steeds vlot op mijn vragen geantwoord als ongeduldige klant. Hun service is top!

René Prins 27-03-2018 Via de website gekocht

Altijd snel, goed en goedkoop met de beste service

CameraNu.nl is een webshop zoals het zou moeten zijn. Goede service, lage prijzen en deskundig advies. Ik koop nergens anders mijn cameraspullen en aanverwante zaken.

Mil 27-03-2018 Via de website gekocht

Zeer goede winkel, snelle en goede service !!

Ik heb reeds verschillende aankopen gedaan bij cameranu.nl nooit is er mij iets tegengevallen. Steeds een goede en snelle service.

Frans Diederich 27-03-2018 In de winkel gekocht
Urk

Meer dan voortreffelijke service!!!!!

Een ritje van Den Helder naar CameraNu in Urk om m'n camerasensor te laten reinigen.
De door mij geconstateerde vlek op de sensor van mijn camera werd door de servicedesk medewerker als 'NIET' noemenswaardig genoemd en kosteloos verholpen, petje af!!!
En ook bij het kijken naar een eventuele aankoop van een nieuwe camera niets dan lof voor de wijze waarop ik werd geïnformeerd.
Kortom, mijn plek voor de aanschaf van een nieuwe camera, zeker weten!

Da's communicatie bv 27-03-2018 Via de website gekocht

Wat als er een onderdeel versleten of kapot is?

Bij een tweetal studioflitsers waren de voetjes waar de flitser die op het statief gemonteerd worden gebroken/versleten en heb ik de vraag bijcameranu.nl neergelegd met een foto erbij om duidelijk te laten zien wat er aan de hand was.
Ze hebben dit teruggekoppeld naar mij, en binnen een week opgelost en geleverd.
Ook dit soort diensten behoord tot de service van cameranuf.nl en was ik blij mee!
vrgr Michael Das

Paul 26-03-2018 Via de website gekocht

Als er staat op voorraad, dan is het ook zo! Snel geleverd en duidelijke communicatie. Ga zeker weer opnieuw gebruik maken van deze zaak.

Alice 26-03-2018 In de winkel gekocht
IJsselmuiden

Heel enthousiast!

Ik kwam bij de winkel voor informatie over flitsers. De man die me hielp was heel behulpzaam en zocht heel gericht. Er werd niet perse de duurste flitsers aangeprezen en ik heb nu een prima flitsers voor een prima prijs! Ik zou zeker weer naar cameranu gaan als ik iets nodig heb.

Peter 25-03-2018 In de winkel gekocht

kijkernu.nl

Ik heb al verscheidene spullen bij cameranu.nl gekocht. Meestal kijkers. Ik ben deskundig en adequaat geholpen, met ook nog een eigen inbreng van de verkoper.

STIJNEN JEAN PAUL 25-03-2018 Via de website gekocht

CAMERANU OP LICHTSNELHEID

ik bestel iets via internet en denk god is dit wel ok, kan ik dit vertrouwen,
ik bestel iets bij cameranu en ga rustig in mijn zetel zitten prima, dat is het verschil
mijn Nikon d850 keurig op tijd, mijn xqd van Lexar geruild voor een Sony xcd geen enkel probleem
cameranu maakt een nieuw factuurtje en in een handomdraai is alles op, dit noem ik service
dit is vertrouwen , daarom koop ik steeds bij cameranu

Marcel 25-03-2018 Via de website gekocht

Altijd goed !

Wilt U snelle levering, netjes verpakt en gemakkelijk gevonden en vergeleken producten voor Uw hobby kopen, zoek niet verder.
Levering in één dag of sneller.
Keurig verpakt in de bekende Cameranu doos.
Binnen drie clicks gevonden wat U zoekt.
Contact via email snel en adequaat beantwoord.

Ringelberg 25-03-2018 Via de website gekocht

Super en snel geleverd.

Het was weer een snelle service. Als je snel geleverd wil hebben is het niet altijd handig om met een cc te betalen want dan moeten ze de betaling checken. Dat staat voor mij niet duidelijk op de site.

W.K.Verhoeve 23-03-2018 Via de website gekocht

Bestelling Olympus dot Finder

Zeer snelle levering van product en duidelijke communicatie war betreft verzenden!
Dot Finder is goed in gebruik en handig bij gebruik bij lenzen met lang brandpunt. Super.

Peter Willems 23-03-2018 Via de website gekocht

Super Store

Een echte super store die nakomen wat ze beloven.... snelle eerlijke service. Bestelling binnen 24uur geleverd.

Ariehhw 22-03-2018 Via de website gekocht

Cameranu.nl Geweldige zaak, geweldige service

De prijzen zijn eerlijk, de service nog meer.
Ik heb een Yongnuo YN685 flitser gekocht. Ondanks een kleine fout van mijn kant in de eerste betaling, werd ik toch snel en goed geholpen. De respons was dan ook zeer snel via email en de toon van communicatie was profesioneel met een wel gewaardeerde persoonlijke tint, waardoor alles toch snel goed is gekomen. Snelle levering, snelle service, super winkel. wat wil je nog meer? ;-) Voor mij is het zeker, ik koop mijn camera spullen vanaf nu bij deze winkel.

Bjorg 22-03-2018 Via de website gekocht

Super service 10+

Super snelle levering👍🏻 Cameranu.nl is vanaf nu mijn favoriete winkel/webshop
Bedankt Cameranu.nl.

Henri 22-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende en professionele service

Ruime assortimentskeuze , duidelijke omschrijving , tot laat bestellen , prima aftersales middels e-mail confirmatie , track en trace opties en de dag van bezorging ook zeer nauwkeurig nageleefd , al met al een zeer goede keuze en zorgeloos kunnen kopen bij Camera Nu te Urk

rousselin bruno 22-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de service van deze site !

Ik ben een hobbyfotograaf en als ik iets wil aankopen zoals filters of toestellen en nog veel meer dan neem ik advies via mail en na enkele uren later krijg een behulpzame antwoord.
Veel dank daarvoor.
Wat betreft de prijzen zijn zeer correct.
Na mijn bestelling krijg ik direct een melding met een order nummer om je bestelling te volgen super.
De dag nadien voila je bestelling is binnen.
Waarom nog bestellen in een fotowinkel in je streek ze geven nooit nieks binnen of moeten ze bestellen en dan mag je nog meer dan een week wachten , hier is het niet het geval direct bestellen en morgen bij u thuis !!
Wacht niet af bestellen mensen .

Remco Emile 22-03-2018 Via de website gekocht

Doen wat je zegt en zeggen wat je doet!

Doen wat je zegt en zeggen wat je doet! Flink wat online shops hebben hier moeite mee. Cameranu.nl niet! Gedurende het hele bestelproces wordt ik uitstekende op de hoogte gehouden. En toen ik even een vraag had en belde wist de dame aan de telefoon direct wie ze aan de lijn had en wat ik had besteld zonder dat ik dit had aangegeven! Online en toch dichtbij en persoonlijk! TOP!

Robert De Schrijver 21-03-2018 Via de website gekocht

Dit bedrijf is TOP

Andere winkels maken veel reclame voor hetzelfde product maar hebben het niet in voorraad als het erop aankomt en aangezien ik de flitser dringend nodig had heb ik voor Cameranu.nl gekozen.

Ben van Vlierden 21-03-2018 Via de website gekocht

Altijd snel en correct

Er wordt altijd voldaan aan de beloofde levertijd. Ook niet onbelangrijk: tot nu toe heb ik steeds de bestelde artikelen ontvangen. De verpakking is altijd keurig in orde, geen schades. Maar wat ik echt geweldig vind is de klantenservice. Eén keer heb ik iets besteld waar ik bij nader inzien toch niet zo tevreden over was. Toen ik om een advies vroeg voor een artikel wat wel aan mijn wensen voldeed, werd mij, zonder dat ik daar om had gevraagd, aangeboden het reeds geleverde artikel terug te nemen. Als ik een vraag heb, of een advies nodig, dan wordt er alle tijd genomen om deskundig uitsluitsel te geven. Ja, dan moet je wel eens even wachten, bijv. als er een collega moet worden geraadpleegd, maar dat heb ik er graag voor over.

M. Pater 20-03-2018 Via de website gekocht

Ze hebben precies wat je moet hebben

Ik zocht een specifieke batterij voor een analoge camera, en jawel hoor Camernu.nl had als enige dat product. Super tof! Voordat ik het wist was het al thuis geleverd en kon ik weer verder met schieten.

Alexander Zoutenbier 20-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering na telefonisch hulp met kiezen

Omdat ik twijfelde over een nieuwe lens, welke ik moest nemen heb ik gebeld en kreeg ik goed uitgebreid advies. Ik heb een perfecte aankoop en ben erg tevreden.

PeterT 20-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en kennis.

Het was niet de eerste keer dat ik een aankoop deed bij cameranu.nl. Nu ik toe was aan een andere fotocamera kwam ik toch snel weer bij cameranu.nl terecht. Op mijn voorstel per e-mail voor een inruil werd zeer snel en met een eerlijke prijs gereageerd. Ook de prijs voor de gewenste te kopen cameraset was scherp.
De deal was snel gemaakt en alles werd keurig afgehandeld.
Voor mij het belangrijkste is de zeer, zeer goede klantenservice. En met zekerheid zal ik ook mijn volgende fotocamera's bij cameranu.nl kopen.

Daan Overkleeft 20-03-2018 Via de website gekocht

Inderdaad, geweldige service.

Ik had vooraf geinformeerd bij Cameranu of er met de Epson Perfection V370 Photo scanner ook 6 x 6 negatieven konden worden ingescand, volgens de medewerker zou dat moeten kunnen. Dus scanner besteld, andere dag s'morgens binnen, direct aan de slag, maar wat bleek ik kan er geen grote negatieven mee inscannen, tenminste, niet op de juiste manier. Direct weer gemaild naar Cameranu, andere medewerker zegt, dit kan alleen met de duurdere V800. Daar moet ik nog even voor doorsparen, zei ik. Ik mocht de scanner direct ter retour sturen, geen probleem. De warme douche voor Cameranu.nl

Bakkerken 20-03-2018 Via de website gekocht

Een aanrader voor ieder!!

Ik koop regelmatig iets via internet , maar een bedrijf als Cameranu ben ik nog niet tegen gekomen .
Dit bedrijf is een schoon voorbeeld van hoe het hoort .
Service ,vriendelijkheid, informatie, advies noem maar op.
Ze komen na wat ze beloven!!
Een TOP bedrijf!!

Bogdan Cretu 20-03-2018 Via de website gekocht

Great experience.

Bought more products and had only on time deliveries. So far so good. All products came fast and in perfect working condition.

PS 20-03-2018 Via de website gekocht

Geweldig shoppen bij CameraNu

Snel en super makkelijk winkelen. Zeer vriendelijk and zeer goed bereikbaar klantenservice. Ik zou makkelijk een 10 voor geven als ze maar geen extra betaalkosten voor paypal en creditcard in rekening zullen brengen.

Theo 19-03-2018 Via de website gekocht

Attente servicedesk

Tijdens het bestelproces had ik iets over het hoofd gezien en wilde een en ander annuleren om alles opnieuw in te voeren. Telefonische support ingeschakeld en in minder dan één minuut werd alles naar volle tevredenheid opgelost

Danny Kalkhoven 19-03-2018 Via de website gekocht

Altijd op voorraad en snel geleverd

Als analoog fotograaf heb ik vaak moeite om mijn voorkeur merk/type rolfilm te verkrijgen.
Bij cameranu hebben ze altijd mijn Fuji 120 op voorraad, en ze leveren snel en zeker.
Prima service, zoals het eigenlijk hoort!

Rudi Van der Wildt 19-03-2018 Via de website gekocht

Zo als het hoort!!!

Leuk accessoir gekozen voor fotografie, vandaag besteld en morgen keurig thuis gebracht. Mooi en veilig ingepakt, precies zoals het hoort, door een vriendelijke man.

Rowan 18-03-2018 Via de website gekocht

Geweldig aanbod en service van vakmensen

Diverse producten gekocht bij deze winkel. Altijd snelle levering en een scherpe prijs. Daarnaast wordt er altijd goed ingespeeld op vragen en suggesties.

Hans 18-03-2018 Via de website gekocht

Perfect en correcte afhandeling

Zeer nauwkeurige omschrijving van de producten, altijd snelle reactie bij vragen en levering zeer snel
Zal zeker nog aankopen doen

Jaap Laméris 18-03-2018 In de winkel gekocht
Urk

zeer goede service en voorlichting

zowel op de website als in de winkel is er of wordt er uitgebreid informatie geleverd over de producten. Medewerk(st)ers zijn enthousiast en deskundig en zijn zelf ook ervaren fotografen. In de winkel volop tijd genomen om je voor te lichten of het product te demonstreren, maar je kan ook kiezen voor een snellere procedure als je iets wilt afhalen. Snelle bezorging binnen 24 uur is een pluspunt. Wel mag op de website iets beter gemeld worden dat er een tijdelijke kortingsaktie is, als men de prijzen volgt van andere winkels die stunten (MM). Duidelijke uitleg en ook wordt er alternatieven aangeboden als men nog niet geheel zeker is .

Jos4 16-03-2018 Via de website gekocht

Zeer goed service

Ik bestel al jaren bij Cameranu. Altijd een perfecte levering. Zeer snel, de volgende dag in huis. Bij vragen, zelfde dag antwoord. Is altijd perfect. In de winkel heeft men alle tijd voor je en is technisch zeer goed op de hoogte van alle producten.

Jos smits 16-03-2018 In de winkel gekocht

SUPER SERVICE

Geweldige winkel met goede adviseurs. Mocht je achteraf je product willen wisselen of retourneren kan dit ook binnen 2 weken met ook hier weer een super afhandeling. Ik ben al jaren een zeer tevreden klant.

Professional who wants the best 16-03-2018 Via de website gekocht

Ook voor professionals die weten wat ze willen

Overzicht (vindt wat je zoekt), helderheid (product morgen in huis of later) directheid (duidelijke informatie en noodzakelijke), goed communiceren en zorg dragen voor snelle levering, retourneren of evt. reparaties.
Durf ik nu wel te zeggen na een aantal jaren de keuze te hebben gemaakt voor CameraNU.

Mieke Uijttenboogaard 15-03-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en eerlijk

CameraNu is een heel betrouwbare zaak. Je krijgt een eerlijk advies en als je online bestelt heb je je spullen de volgende dag in huis, mits op voorraad natuurlijk. Je wordt telkens op de hoogte gehouden per mail over het bestel/bezorgproces.

Huig Terlouw 15-03-2018 Via de website gekocht

Dat is pas meedenken

Kreeg pech tijdens het scannen van ca 1200 dia’s. Mijn scanner Epson V100 begaf het. Bij cameranu een eenvoudige dia scanner besteld. Echter de kwaliteit flut. Contact opgenomen met Cameranu hebben het probleem van V100 voorgelegd hebben gezocht naar vervangende voedings adapter. Kreeg mail terug voor levering. Was niet de juiste oplossing, aangeraden de Epson V370. Bleek een prima oplossing bedankt voor het meedenken.

ML Gerets 15-03-2018 Via de website gekocht

super

Jullie hebben een ruime artikel keuze. De leveringsafspraak is prima nagekomen.
De verpakking van mijn artikel was waterdicht en shock proof. Hetgeen ik zeer belangrijk vind bij fotomateriaal.

S. Malfait 15-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service!

Ik ben toevallig op de site terecht gekomen via een zoekfunctie. Alles vlot gevonden wat ik zocht en daags nadien reeds geleverd.

Kees P. 15-03-2018 Via de website gekocht

De grootste op camera gebied!

Als Cameranu het niet heeft, heeft niemand het! Voor elke camera in elke prijsklasse moet je hier zijn.

Helen 15-03-2018 Via de website gekocht

Prima service en fijn toestel

Een hele gemakkelijke te begrijpen site. Ik kon snel vinden wat ik wilde hebben. Een vriendin had jullie site aanbevolen en haar aanbeveling maakten jullie waar!