Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Piotr 24-11-2017 Via de website gekocht

Top

.As they wrote it was, I bought the internet the next day I had at home, good price and efficient service.
I will not write much, just recommend !!!

Woodknocker 24-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Door de duidelijke omschrijving op de website kon ik de juiste keuze maken. Het product voldoet prima aan mijn verwachtingen .

Devon 24-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, degelijk product.

S'avonds nog laat besteld en de volgende dag al in huis. Prima levering. Product zat goed verpakt en was onbeschadigd.

Gerda 24-11-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en geweldige service!

Ik heb een objectief ingeruild en een mooie occasion gekocht. Ten eerste kreeg ik meteen bericht toen het objectief ontvangen was en ook meteen de inruilwaarde. Mijn nieuwe objectief is in zeer goede staat en werd meteen geleverd. Op mijn mails werd bijna meteen gereageerd! Prima service!

Dave 24-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, al is het artikel niet op voorraad je wordt goed op de hoogte gehouden.
Wanneer het artikel op voorraad is wordt dit ook goed aangegeven middels mails.

Jacob - Narro Imago 24-11-2017 In de winkel gekocht

Altijd (foto)vakkundig!

Bij CAMERANU koop ik regelmatig iets, maar vooral de vakkundige adviezen maken dat ik er ook blijf kopen. Goede en to-the-point antwoorden op vragen. Ik ben blij met CAMERANU

shirley 24-11-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden, vlot en snelle levering

on-line shop is duidelijk, vlotte bestelling alsook de levering, zeer tevreden en hopelijk de camera ook want deze is voor mijn kleindochter alhoewel ik deze toch alvast maar getest heb en tot heden ook prima.

Blom 23-11-2017 Via de website gekocht

prima producten

Duidelijke site super snelle levering top!!!!
Makkelijk via de website te vinden ,kortom veilig kopen!!!!

Marc 23-11-2017 Via de website gekocht

Ze maken hun naam waar!

Cameranu.nl heeft een naam hoog te houden. En hoewel de concurrentie, met name ook via binnenlandse maar zeker ook buitenlandse webwinkels enorm is, heb ik er toch voor gekozen om mijn aankoop bij Cameranu.nl te doen. Heel lang geleden m'n eerste digitale camera in Urk in een bovenkamertje in een loods opgehaald en nu, vele jaren later wederom tevreden met de prijs, service en kwaliteit. Ze maken de naam die ze hebben gewoon helemaal waar.

Koning 23-11-2017 Via de website gekocht

Volgens afspraak de andere dag bezorgd

Ondanks dat het gratis verzenden was werd er toch 2 euro in rekening gebracht.

Uitleg was: omdat ik gekozen had om het s’avonds te laten bezorgen.

Was niet duidelijk op de site,gaat me niet zozeer om die 2 euro maar om het principe.

wout 23-11-2017 Via de website gekocht

Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt!

Ik bestelde een 'automatische' lensdop voor mijn nieuwste camera, de verkeerde werd opgestuurd
(was een andere kleur, past niet bij de camera, waardoor hij erg opvalt, dat is minder handig bij bijvoorbeeld natuur fotografie)

een paar weken later zag ik in de mail dat de fout niet door mezelf kwam maar door deze webshop, ik mailde ernaar toe,
ik kreeg een mail terug dat ze de lensdop in de juiste kleur (gratis) zouden opsturen en dat ik deze eerste lensdop mocht houden!

Ik heb nog nooit zo'n goede service meegemaakt ergens!

Fenny 23-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Ene dag besteld volgende dag in huis en zelfs aangetekend verstuurd. Super blij mee. Ook bij schoonzoon een goede beurt gemaakt.

Arthur 22-11-2017 In de winkel gekocht

snel en goed geleverd en met verrassing

Via de fotobeurs in Ede de aankoop gedaan van de canon 6d.
Bestelling werd ingevoerd in de pc en is daarna snel geleverd.
Als verrassing zat er nog een waardebon in de doos van 100euro!

top!

LM 22-11-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

Cameranu.nl is een fijne zaak om te winkelen. Ik ga er graag persoonlijk heen, maar nu ontbrak het me aan tijd en heb ik via de website een bestelling geplaatst wat me ook heel goed bevallen is. De website is super duidelijk en overzichtelijk, als ik een zoekopdracht plaats komt hij met vergelijkbare producten van diverse merken zodat je makkelijk de juiste keuze kunt maken. De bestelproces verliep ook heel vlot en ik werd via mail goed op de hoogte gehouden. De bestelling kwam precies op tijd bij mij thuis aan en ik ben zeer tevreden over de spullen.

Henk 22-11-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goede service, aantrekkelijke prijs, precies wat ik zocht

Mijn eisen: compact foto camera, waterdicht en GPS. De keuze is dan erg klein. Bij CameraNu vond ik de Olympus Tough 4 die voor mij precies de camera was die ik zocht in combinatie met de aantrekkelijke prijs.
Heel plezierig is de geweldige website met gedetailleerde informatie, terwijl je het geselecteerde product in de winkel kunt bekijken en kopen en waarmee onzekerheid over levering en garantie helemaal teniet wordt gedaan.

Jacques Engel 22-11-2017 Via de website gekocht

Prachtig afdrukpapier

Ik heb (weer!!) voor cameraNu.nl gekozen vanwege hun service, leveringssnelheid en accurate, plezierige klantbehandeling. Ik heb deze winkel al enkele malen aanbevolen met eveneens goed resultaat: tevreden nieuwe klanten!

Jan 22-11-2017 Via de website gekocht

Altijd goed!

Goede omschrijving van de plus- en minpunten van het product. Nog nooit teleurgesteld door bij cameranu te beasellen

Antonio 22-11-2017 Via de website gekocht

Hele goede service en geweldig veel assortiment

Ik ben al jaren een vaste klant bij Cameranu zowel in de winkel als op de site. Altijd hele goede service gekregen, het personeel geeft goede informatie en hebben veel verstand van zaken. Goede garantie afspraken over de nieuwe, tweede hands of huur producten. Via de website bestellen is geweldig, makkelijk zoeken en afhandelen. Super snel verzendingen, dus ook in huis.
Cameranu is een top bedrijf voor iedereen.

Leon 22-11-2017 Via de website gekocht

Grote selectie, snel geleverd en direct antwoord op vragen.

Selectie van camera's en objectieven is zeer groot met veel op voorraad welke direct geleverd worden. De volgende dag in huis is geen valse belofte. Ook bij vragen wordt je direct te woord gestaan. Een van de weinige sites nog met telefonische klanten service en ook na bestelling wordt je goed geïnformeerd via de mail.

A. Sitter 22-11-2017 In de winkel gekocht
Urk

Service op maat, met een glimlach als resultaat

Met een scala aan wensen de winkel binnengekomen en met precies de juiste camera naar buiten gegaan. Een service die gericht is op het afwegen van de voor- en nadelen van de verschillende camera's, systemen, mogelijkheden (film vs foto), gewicht, hanteerbaarheid etc. De service richt zich op de wens van de klant en niet op het verkopen van het duurste product. Je voelt dat de verkopers er op uit zijn om je met een glimlach de deur uit te laten lopen.

Theo Dedrog 22-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Al meerdere keren iets besteld via de website en altijd een snelle levering. Het product was altijd de volgende dag in huis. Ook de service is geweldig.

Tim 22-11-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

De video-camera HC-V160 was aan vervanging toe en niet meer leverbaar. Mijn oog viel op zijn opvolger HC-V180. Het goedkoopste exemplaar leverde CameraNu. Gelijk besteld, zeer eenvoudig de stappen doorlopen, en de volgende dag ontvangen. Uitgeprobeerd, gemakkelijke bediening en een nog betere kwaliteit dan zijn voorganger. Geen spijt van de koop gehad.

Sas van Wijngaarden 22-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Gebruiksvriendelijke site met heel veel op voorraad. Wat de site beloofd wordt ook waargemaakt. Levering van mijn bestelde producten werden stipt op tijd geleverd.

Jaap Burgers 21-11-2017 Via de website gekocht

supersnelle levering

Onlangs bij Cameranu.nl een L-bracket voor mijn Nikon D750 gekocht. Ik had er een voor mijn D300, maar die past niet goed op de D750. Om een uur of elf 's morgens bestelde ik het ding. Mazzel, want het was de enige die ze nog in voorraad hadden. De levering zou dezelfde dag nog plaatsvinden. Geheel gratis. Ook een pluim voor redjepakketje.nl, die de levering verzorgde. Eerst kreeg ik een mail, die aankondigde, dat ik omstreeks 16.00 uur een nieuwe mail zou krijgen met een inschatting van het leveringstijdstip. Die kwam: leveringstijdstip tussen 20.03 en 20.33. En om 20.15: ring ring (de bel). Levering van de L-bracket. Wat een service! Dikke pluim!

john 21-11-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering klasse want dat is niet bij alle sites

mooie site, kan gemakkelijk een keuze maken
ik zelf maakte een fout bij de bestelling, heb gebeld en het is meteen opgelost door de medewerker
plus toch de volgende dag bezorgd, dat noem ik een snelle levering
heb pas bij bol.com iets besteld en dat wordt over 10 dagen bezorgd dus slakken bezorging

In een flits 21-11-2017 Via de website gekocht

Super service reparatie

Mijn 70-200 mm objectief viel tijdens een klus.Een flinke deuk in de filter met mogelijk andere schade.Op naar de eerste hulp van Cameranu.In de 'wachtkamer' kreeg ik koffie aangeboden terwijl er meteen naar het objectief werd gekeken.Het filter was niet meer te redden,het objectief was gelukkig in orde.Er werd meteen een nieuw filter opgezet.Ik ben ontzettend attent geholpen.Zo fijn opgelost.Ik koop mijn meeste apparatuur hier.Een groot assortiment met de juiste prijs. Bedankt team Cameranu!

W. de Jong 21-11-2017 Via de website gekocht

Even checken

Blijkbaar was mijn order (Sigma MC-11 adapter voor Sigma SA-mount) reden om toch maar even te checken of ik wel de "juiste" (Canon mount) heb besteld.
Prima manier van meedenken!
Had wel de goede besteld...

Ton 20-11-2017 Via de website gekocht

Prima deal

Snelle levering, goed verpakt en volgens afspraak op de dag geleverd tegen een uiterst scherpe prijs. Ook de telefonische support was netjes en correct. Prima zaak, hier ga ik terugkomen!

Gertjan 20-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Via Cameranu een MacBook aangekocht op zaterdagmiddag. Door de vele opties al zondag in huis. Gewoon snel en goed, zeer gemakkelijk!

Ton Okhuijzen 20-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering achtergrondrollen

Al jaren ben ik een zeer tevreden klant van Cameranu.nl.
Goede service en snelle levering door een eigen bezorger.
Afspraken over de levering zijn echt perfect nagekomen wat heel erg prettig is.
Aanrader!

Danielle 19-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service en duidelijke communicatie.

Duidelijke en overzichtelijke site, snelle service en werden goed op de hoogte gehouden van de gang van zaken.

Sonja 19-11-2017 Via de website gekocht

Wat een service

Met vol verwondering hebben wij gekeken hoe jullie de zaken aanpakken in jullie winkel .Mooie ruime winkel ,gemakkelijk bereikbaar en de service top en heel vriendelijk .Ondanks dat ik in Belgie woon en 300 km heb moeten rijden heb ik voor deze winkel gekozen omdat het een mooie aanbieding was en dat we 5 jaar garantie hadden op het toestel .Ook de communicatie via mail was top ,binnen een paar uur antwoord.Heb zeker geen spijt dat ik voor CameraNu gekozen heb .

DG 19-11-2017 In de winkel gekocht

Uiterst tevreden

Tot service en klantvriendelijkheid.
Alle tijd voor vragen en en wensen.
Klant op plaats 1 en dat al sinds jaar in dag.
Helemaal top

Jean Wasserman 18-11-2017 Via de website gekocht

Snel en deskundig

Duidelijke indeling van producten op de website, goede prijs- en kwaliteit-verhouding. Goed telefonisch bereikbaar en zeer deskundige medewerkers. Hierdoor is het gemakkelijk de juiste keuze te maken. Levering gaat supersnel.

TC 18-11-2017 Via de website gekocht

Ken geen betere!

regelmatig bestel ik hier een n ander voor mijn fotohobby. E n als ik zeker wil weten of het door mij gekozen artikel past bij mijn wens voor een specifiek doel, dan is er na kort contact per mail of chat altijd snel en duidelijk een correct antwoord. Vervolgens uiterst accurate informatie ovr bestel- en verzendproces, tot na het moment van ontvangen perfect begeleid. De gehanteerde prijzen zijn zeker concurrerend. Kortom: ik ken geen betere leverancier voor deze artikelen

Fred 17-11-2017 Via de website gekocht

Absolute TOP

Product vrijdagavond 10 november besteld en de volgende dag zaterdagochtend 11 november bezorgd aan huis,
wat een SERVICE.

T. de Jong 17-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Meerdere aankopen gedaan bij Cameranu. Mail ik mijn vragen dan krijg ik heel vlot antwoord. Onlangs een achtergrondsysteem gekocht waarbij iets defect was, na mijn telefoontje werd dit vlot opgepakt en kreeg ik binnen een week een nieuw onderdeel. Ik ben zeer tevreden en blijf dan ook mijn aankopen voor fotografie bij Cameranu. doen.

Richelle 17-11-2017 Via de website gekocht

Van negatief naar positief!

Eerste ervaring was naar omstandigheden tegen gevallen, maar na mailcontact met de klantenservice hebben ze mij toch de service kunnen bieden die je zou verwachten. Zo hebben ze een negatieve ervaring omgetoverd naar een positieve ervaring! Top!

maurice boestaman 17-11-2017 Via de website gekocht

2 x gebeld omtrent vragen over de aanschaf van mijn gopro hero 6 met accessoires, bijbehorende aanbieding en de verzending. Geen wachttijd en snel en vriendelijk geholpen. Track & trace en volgende dag in huis. Helemaal blij!

s.r.theewis 16-11-2017 In de winkel gekocht
cameranu.nl te urk

gewoon goed

duidelijke en snelle website. Winkel is netjes je kunt veel bekijken en personeel is vriendelijk en legt goed uit en neemt de tijd.

Mo 16-11-2017 Via de website gekocht

Top!

Per ongeluk verkeerd product geleverd. Verwisseld tijdens verzending. Maar dit is goed en heel snel opgelost. Heel erg Bedankt voor de goede service!!👍👍

Jan 16-11-2017 Via de website gekocht

Top kwaliteit

Ik was op zoek naar een statief voor mijn camera, dus gegoogeld en ik kwam uit op cameranu.nl, wist nog niet precies wat ik wilde maar aan informatie genoeg! Binnen 2 dagen was hij binnen dus kon er gelijk mee aan de slag! Super service.

Gijs 16-11-2017 Via de website gekocht

Wederom top

Wederom supersnelle nette levering tegen superlage prijs. Erg content met deze webwinkel. Absolute aanrader op elk vlak

vd Schilden 16-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering !!

Goede prijs en snelle levering. Alles was overzichtelijk op de site. Fijn dat je kon kiezen uit afleveren bij de buren in geval van afwezigheid. Dan hoef je niet weer een dag te wachten tot ze het nog een keer proberen

Christy 16-11-2017 Via de website gekocht

Snel, eerlijk, gemakkelijk

Veel keuze, snelle verzending en bij vragen zeer behulpzaam! Ik heb een occassion camera gekocht via cameranu en ben zeer tevreden! Verder heb ik al verschillende accesoires besteld en die werden ook altijd snel en goed geleverd.

Riedstra 16-11-2017 In de winkel gekocht

Ongelooflijk goede service.

Ze nemen alle tijd voor je. Leggen de werking van de camera en lenzen op een goede en begrijpelijke manier uit.
Heb nog nooit een fotozaak gezien met zoveel keuze in camera’s en toebehoren.
Voelde me als een kind in een snoepwinkel.👍🏼📸🍭

Wien 16-11-2017 Via de website gekocht

Prima info en leuke prijs

No nonsense informatie op de site, begeleiding toezending van begin tot eind en tot op 15 minuten nauwkeurig, onderscheidend prijsvoordeel, t.o.v. andere leveranciers.

Cora 16-11-2017 In de winkel gekocht

Vakkundig en vriendelijk personeel

Na een paar keer iets online gekocht te hebben bij Cameranu.nl nu naar de winkel geweest, alwaar zeer kundig personeel me te woord stond en geholpen heeft.

Mirthe 16-11-2017 Via de website gekocht

Goeie communicatie

Ik had een vraag over het product dat ik wilde bestellen en ik kreeg dezelfde dag nog een heel vriendelijk antwoord. Ik heb toen een bestelling gedaan en ik kon zelf aangeven wanneer ik het wilde laten bezorgen. Daarnaast was de verzending ook nog gratis waardoor ik hier een stuk goedkoper uit was dan ergens anders. Ik ben erg blij met mijn bestelling, alles werkt echt super

Roos 16-11-2017 Via de website gekocht

Goeie service en kwalitatieve producten!

Altijd precies wat ik zoek is er. Kan snel en optijd geleverd worden! Goeie service en prijs/kwaliteit verhouding.