Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ton Hermans 08-01-2018 Via de website gekocht

Super SERVICE!!

Op 28 december bestelde ik voor mijn zoon een digitale flitser.
Door MIJN fout bestelde ik de verkeerde die vrijdag 29 december geleverd werd. Dus gebeld en na goede en vriendelijke uitleg de juiste besteld. Die werd zaterdag 30 december met spoed geleverd.
Alles is dus opgelost en op een zéér prettige manier.
CHAPEAU Cameranu.nl

G Cox 08-01-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goede en nette zaak, je word er heel klant vriendelijk geholpen, het personeel neemt echt de tijd voor je als je vragen hebt, en als je even moet wachten staat er altijd de koffie klaar

Rob 08-01-2018 Via de website gekocht

Jammer dat de verzending 2 werkdagen duurde

Ik heb een item besteld op een zaterdag, er vanuit gaande dat ik het product dinsdag zou ontvangen zoals vermeld op de website, werd echter woensdag dat ik het pakketje ontving.
Jammer, vermeld het dan anders op de website, ik ben wel tevreden over het product.

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-01-2018

Hoi Rob,

Jammer dat je er op rekende dat de zending dinsdag zou komen. Je hebt ons bij de bestelling namelijk verzocht deze pas op dinsdag te versturen, zodat deze woensdag zou worden bezorgd...
We hebben je een email gestuurd met de vraag of we misschien iets over het hoofd zien, we zien je reactie graag tegemoet!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Jeroen Bakker 08-01-2018 Via de website gekocht

Supershop!

Ik kom voor al mijn filmapparatuur bij CameraNU. Niet alleen voor het enorme assortiment, maar ook voor de topservice! Al mijn bestellingen zijn volgens afspraak geleverd en mijn vragen zijn snel en vriendelijk beantwoord. Echte aanrader voor zowel hobbyist als professional!

Mima 07-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Omdat ik fotograaf ben bestel ik regelmatig bij CameraNu.nl. De webwinkel is overzichtelijk en ik kan snel vinden war ik zoek! Goede service.

Elmer L 07-01-2018 Via de website gekocht

Simple, clean website layout makes shopping easy

The website from CameraNu.nl is very clean and easy to use, making the online shopping experience a pleasure. Delivery of product was also very quick. All in all, a very positive experience!

Susanne Karssens 06-01-2018 In de winkel gekocht
Urk

Juiste vraagstelling gaf mij de juiste camera

Afgelopen decembermaand een fijne Olympus OMD E-M2 systeem camera, met lensen gekocht, bij CameraNu. Bij het eerste bezoek aan de winkel dacht ik nog aan een full frame camera, maar door de juiste vraagstelling en het ook daadwerkelijk kunnen vasthouden van verschillende camera's veranderde ik compleet van gedachten. Mijn hoofd helemaal in de war en dus zonder camera naar huis gegaan, alles even laten bezinken. Binnen een paar dagen stond ik weer in de winkel, nogmaals alle aandacht en expertise gekregen. Wat ik prettig vond is dat ik geen enkele druk tot koop heb ervaren, alleen maar enthousiasme, geduld en veel kennis. Samen hebben we echt gezocht naar een camera die nu bij mij past, zowel qua mijn wensen op beginnend amateurfotografie als mijn portemonnee.

Zoltan 05-01-2018 Via de website gekocht

geweldige shop ,

Goede informatie op de site , goed overzichtelijk en zeer duidelijk,
snelle levering daar kunnen veel shops nog van leren ;)
Het is nu de 2 de keer dat ik in volle overtuiging weer bij jullie bestel,
ga zeker zo door en ik kom zekers te weten weer terug bij jullie,
TOPPIE

lorenzo vb 05-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle bezorging

Dag na bestelling s'ochtends 10 uur al binnen gekomen.
Ik kon vervolgends de hele dag met mijn camera aan de slag i.p.v de hele dag op mijn camera wachten.

Miranda 05-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige services versturen en de vragen die ik stelde

Telefonisch eerst wat vragen gesteld en ik kreeg meteen antwoord. Bestelling geplaatst en die werd precies zoals aangegeven bezorgd.

Rein Reijseger 05-01-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende voorlichting

Het mooie van CameraNu vind ik dat het niet uitmaakt waarvoor je komt en in welke hoedanigheid je komt: professional of hobbyist. De medewerkers zijn altijd vriendelijk, klantgericht, behulpzaam, deskundig en zeker niet onbelangrijk: gevat met de nodige humor.

L.a provoost 04-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service, mooie en degelijke spullen

Overzichtelijke website
Mooie aanbiedingen en zeer degelijke spullen.
Zeer snelle levering
Ook zijn de spullen goed verpakt.

Kitty 04-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ik ben al lang klant bij Camera Nu en steeds tevreden over de leveringen en de producten.Recent als kerstcadeautje een trigger gekregen om mijn flister op afstand aan te sturen, dit was echter niet mogelijk. Ik heb een berichtje naar Camera Nu gestuurd en dezelfde dag antwoord gekregen met uitleg. Kortweg , er moest nog een trigger bij om alles te laten functioneren. Zij hebben de bestelling voor mij aangemaakt en een dag later werd deze keurig afgeleverd en kon ik aan de slag. Alles functioneert nu naar wens, prima service!

wj.snel 04-01-2018 In de winkel gekocht
urk

Zeer goed uitleg over de lens die ik wilde kopen

Zeer goede uitleg over de lens die ik wilde kopen enige tijd geleden ook al een body gekocht met een lens zijn er zeer tevreden over deze winkel en het vriendelijke personeel en service.
En niet de vergeten de koffie hoek.

Schipper 04-01-2018 Via de website gekocht

Petje af , wat een service!!

Kan iedereen aanraden om hier een camera te kopen, kwa vragen en service in 1 woord super!
Heb de canon 200d aangeschaft, en ben er heel blij mee. Savonds besteld de dag erna in huis!
Mooi voor de kerstdagen mooie plaatjes geschoten. De 200d is zeer makkelijk in gebruik te nemen, je kan de uitleg in het scherm instellen als je dat wil.
Cameranu.nl bedankt voor de snelle en vakkundige service!

Hans 04-01-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Filter besteld, is op voorraad en wordt de volgende dag keurig op het aangegeven tijdstip bezorgd. Wat wil je nog meer?

Willem Bentink 04-01-2018 In de winkel gekocht

Kennis van zaken

Ik kom er regelmatig spullen halen, maak dan gelijk wat plaatjes bij de haven. Je krijgt goed advies, en niet tevreden, dan doen ze niet moeilijk, het is een prima zaak waar ik graag kom.

Wim 04-01-2018 Via de website gekocht

Ben blij dat ik hier de aanvulling voor mijn fototoestel gekocht heb. Snelle levering tegen redelijke prijs!

Velds 04-01-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service tijdens drukke periode

Levering werd zeer snel gedaan, geode communicatie door klantenservice en snelle informative voorziening. Product is volledig zoals beschreven; wat helpt voor een occasion lens.

André 04-01-2018 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Koop al jaren fotoartikelen en PC randapparatuur bij CameraNu. Reden: het personeel is deskundig en geven goed advies. Dit betekent dat ze niet de duurste oplossing aanbevelen, maar het product dat het beste bij mijn behoefte past. Daarnaast zijn de prijzen zeer concurrerend en is bijna alles uit voorraad leverbaar.

L.K. 04-01-2018 Via de website gekocht

Fantastice service Uitstekend geholpen

Op zoek gegaan naar nieuwe camera en door de lange garantie op de Sony DSC HX 400 ,
vriendelijke uitleg en snelle verzending en prima contact geweldig goede firma alles Uitstekend
geregeld kan niet beter .

GJ 04-01-2018 Via de website gekocht

De service is zeer goed, vriendelijk en begripvol, mijn dochters hadden voor mij een Olympus camera besteld nadat ze informatie hadden ingewonnen over de kwaliteit.
Nu bleek dat deze niet voldeed aan de verwachtingen.
Ik heb contact opgenomen en e.e.a. besproken waarbij de medewerker de foto's op internet heeft vergeleken en ook de Nikon coolpix W300 foto's beter vond.
Ik kon de camera omruilen voor de Nikon.

Ik ben zeer tevreden over de goede service,

mvg Gert-Jan

Emma 04-01-2018 Via de website gekocht

Superaanbieding & Levering

Ik heb veel winkels vergeleken voor het kopen van mijn camera, maar Cameranu.nl had de beste aanbieding: niet alleen een camera, maar ook gelijk alle benodigheden erbij. De bestelling werd snel en professioneel verpakt geleverd. Ongelooflijk dat je het dezelfde dag nog binnen hebt als je het 's ochtends besteld. Alle onderdelen waren aanwezig en in goede staat. Daarnaast krijg je via de mail een helder overzicht van wat je besteld hebt en wat de status van je order is. Ik raad deze website dus aan voor het bestellen van je camera.

Leon kuijer 04-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service en top voorraad

Makkelijke en goede website. Alle topmerken in huis voor een nette prijs.
Ik zal hier in de toekomst zeker weerkomen.

Nollypolly 04-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering. Zaterdagochtend besteld en eind van de dag nog geleverd zonder verzendkosten en gratis met red je pakketje. Ook de goedkoopste. Toppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Carin van Amerongen. TudorStyle 04-01-2018 Via de website gekocht

Fantastische service.

Tussen oud en nieuw een nieuwe statief en objectief besteld. Natuurlijk weet je wel dat het extra druk is met de bezorging via post.nl tijdensdeze dagen. Camera.nu hield met netjes op de hoogte via de mail. Er was enige vertraging op gelopen en daar boden ze hun excuses voor aan. De dag dat uiteindelijk het pakket bezorgd werd kreeg ik een berichtje dat mijn pakket onderweg was voor bezorging. Natuurlijk gaat e.e.a automatisch maar toch wekt het vertrouwen en daar gaat het om. Dank je wel Camera.nu. De eerste fotobeelden van 2018 zijn alweer geschoten.

Hans Pouw 04-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte service, productkennis en advies.

Duidelijke en informatieve website, prima telefonische ondersteuning en een prachtige shop in Urk. Zeer deskundige en vriendelijke medewerkers met een zeer groot assortiment. Een beetje u vraagt en wij draaien.

Danny L 03-01-2018 In de winkel gekocht

Een eerlijk en duidelijk advies.

Wil je iets voor je camera hebben dan moet je na Cameranu toe.
ik wilde een statief of een monopod kopen maar wist niet precies wat en welke.
Na een eerlijk en advies stuurde het vriendelijke meisje ons na een collega die er meer van af wist.
waarom omdat ze willen dat je met het juiste product wat bij jouw wens past na buiten loopt en je niet zomaar wat aan smeren, daarom Cameranu

Frans van Dijk 03-01-2018 Via de website gekocht

Onverminderd goed!

Al velen jaren een trouwe klant. En dat is niet voor niets! Serieus wordt er ingegaan op mijn inhoudelijke vragen. Eventuele garantiezaken een keer voorgekomen, helaas) worden snel en netjes afgehandeld.

Mart 03-01-2018 Via de website gekocht

Op tijd en keurig geleverd

In eerste instantie moeite met bestellen. Verzending zou gratis zijn, maar er waren alleen opties voor € 25,- beschikbaar. Een simpel mailtje loste alles goed op waarna alles vlekkeloos verliep. Dat betekend dus niet alleen een goede levering, maar ze zijn nog bereikbaar ook.

Rob Hendriks 03-01-2018 Via de website gekocht

Prima service, optimale afhandeling, petje af!!

Toen ik bij CameraNu.nl een fotocamera kocht en deze al had betaald, bleek deze camera niet te voldoen aan mijn eisen. Sterker nog, ik had de verkeerde fotocamera gekocht, en via PayPal betaald. Ik kon van CameraNu.nl het toetsel binnen 14 dagen retourneren, en ik kreeg binnen 2 dagen het aankoopbedrag terug. Een prima service, plus dito communicatie. Ik ben zeer tevreden over deze winkel en kan CameraNu.nl zeker aanbevelen, zeker omdat deze winkel nu maar liefst 5 jaar garantie geeft op een groot aantal producten.

Johan 03-01-2018 Via de website gekocht

Snel! Bijna altijd de volgende dag in huis!

Bij iedere bestelling weer verbaas ik mij dat ik altijd het bestelde - indien op voorraad - de volgende dag goed verpakt in huis krijg tegen een concurrerende prijs. Ook een vraag via email wordt vlot beantwoord.

Joep 03-01-2018 Via de website gekocht

Fijne service

De website is mooi overzichtelijk, de service is snel, en bovendien kreeg ik zeer snel antwoord op een vraag over mijn factuur.

Jaap 02-01-2018 Via de website gekocht

Dit is al mijn zoveelste bestelling bij CameraNU.nl. En net zoals eerder heeft deze site precies wat ik zocht, heb dit besteld en werd weer supersnel de volgende dag bezorgd.

Kim 02-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging!

En inderdaad nog dezelfde dag in huis, waardoor ik op tijd mijn kerstcadeau had. Ik kreeg zelfs een mail van de exacte bezorgtijd.

Bartvg 02-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, perfecte service

Canon EF 55-250 besteld als cadeau voor iemand anders besteld. I.v.m. persoonsgebonden garantie van 5 jaar alle medewerking van helpdesk gekregen om de garantie toch te behouden.
Zeer tevreden over de service en de snelle levering van Cameranu.

hanneke 31-12-2017 In de winkel gekocht
Urk

k heb er graag een ritje over de dijk voor over

Cameranu is voor mij DE winkel, zowel online als de fysieke winkel in Urk. Er wordt tijd genomen voor vakkundig advies bij aankoop, maar ook de after sales en de service (minstens zo belangrijk) zijn uitstekend. Ik heb er altijd graag een ritje over de dijk Enkhuizen - Lelystad en een wachttijd (de koffie staat altijd klaar) voor over!

Michel 31-12-2017 Via de website gekocht

Snelle goeie service

Een duidelijke webshop . Goeie aantrekkelijke prijzen ..
Factuur en levering zijn perfect via mail Geregeld .
Kom hier graag vaker shoppen .

Jamcy 31-12-2017 Via de website gekocht

Perfect en snel geleverd

Bij Cameranu vond ik de beste aanbieding voor een Sony DSC-RX100V compact camera. Fijn om even een review op YouTube te kunnen zien en na een aantal verkenningen heb ik besloten tot de aankoop van dit toestel via Camranu. Het is perfect afgeleverd, netjes in de originele doos met verzegeling, goed verpakt. 's avonds besteld, volgende dag om 11:00 uur geleverd. Ook credits naar PostNL die dit weer voor elkaar krijgen. Ik heb van de klantenservice geen gebruik hoeven maken omdat alles OK was.

Co Loeffen 30-12-2017 Via de website gekocht

Kopen bij Cameranu is vertrouwd

Wordt hier altijd goed geholpen er wordt met je meegedacht en je wordt gewezen op alternatieven.
Ook via de chat snel en duidelijk antwoord.
Koop hier al jaren.

Paul 30-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering (ook tijdens de drukke kerstperiode)!

Ik heb vorige week een lens bij Cameranu.nl besteld, naast de goedkoopste online-aanbieder was de levering ook nog eens zeer snel. Al binnen 24 uur na bestelling had ik de lens binnen! Ondanks de drukke kerstperiode levert Cameranu.nl dus gewoon binnen de beloofde termijn.

Antoinette 30-12-2017 Via de website gekocht

Deze shop gekozen omdat het bij Kieskeurig de goedkoopste was. Hele snelle levering, wordt aangetekend verstuurd en er werd een tijdblok aangegeven van de bezorging wat perfect was.

nildo 29-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer goed en klantgericht. Duidelijke communicatie richting de klant en supersnelle levering.
Chapeau.
Ik ben en blijf een zeer tevreden klant.

Marcel D 29-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering top communicatie

De levering gaat erg snel en je wordt voortdurend op de hoogte gehouden waar het bestelde artikel zich bevindt!

Gert 29-12-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Fijne winkel om iets te bestellen , goede prijzen en razendsnel toegezonden.
Accu voor mijn camera s’ avonds besteld en de volgende ochtend geleverd.

Rina Zoet 29-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering !!

Ik heb hier al eerder aankopen gedaan, zo ook nu weer. Online een lens besteld , deze is diezelfde dag nog bezorgt !

Paco61 29-12-2017 Via de website gekocht

Op tijd bezorgd en goed verpakt.

De site is overzichtelijk en ik kon makkelijk vinden wat ik zocht. De omschrijving is duidelijk en de afhandeling ging makkelijk.

adri van leeuwen 29-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

De gehele begeleiding van bestelling tot levering is top.
De keuze van produkten is veelzijdig.
De service van de mederwerkers omtrent het een of ander is zeer goed ze weten waar ze over praten.
Zonodig wordt per email zeer snel de nodige informatie gegeven.

brkmnpictures 29-12-2017 Via de website gekocht

Mooie prijs, toch met een maar

Canon 5D mk ii aangeschaft als occasion, was een gok omdat er niet veel informatie was over de staat van het toestel. Er stond wel netjes bij dat er duidelijke gebruikssporen aanwezig zijn. Toch miste ik bijvoorbeeld het aantal clicks. Thuis heb ik het aantal clicks zelf gecontroleerd met EOSinfo en het bleken er ongeveer 94.000 te zijn, niet nieuw maar relatief weinig voor een toestel dat in 2008 op de markt kwam. Verder vind ik het niet erg dat er gebruikssporen op zitten.

Wat ik wel erg jammer vond is dat de sensor erg vies was. Dat ontdekte ik toen ik mijn fish-eye objectief er op zette en een foto van de blauwe lucht maakte, er zit veel stof op. Ik had verwacht dat deze schoon was gemaakt voordat de camera werd verkocht. Ik laat hem morgen zelf schoonmaken, op het nippertje, want maandag ga ik op vakantie en aan stoffige foto's heb ik niet veel ;-)

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-12-2017

Beste Thijs,

Hartelijk dank voor je review, en jammer dat de sensor van de camera zo vies was. Je had inderdaad mogen verwachten dat deze schoon gemaakt zou zijn voordat de camera werd verstuurd. We bieden je daarvoor onze excuses aan!

Inmiddels hebben we ook al even telefonisch contact met je gehad, en we zijn blij dat je met ons voorstel erg tevreden bent. We hopen dat je aan deze ervaring alsnog een hogere score wilt geven, en wensen je in ieder geval veel plezier van je "nieuwe" camera.

Groeten,
CameraNU.nl

G. H. L. 29-12-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

IK had al een keer bij deze shop besteld en was toen ook heel tevreden, daarom besloot ik ook deze keer bij hen te bestellen.