Deze score is berekend op basis van 2708 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

L. 16-09-2018 Via de website gekocht

Lage prijzen, lange garantieperiode

Prima communicatie over het verloop van de bestelling. Het artikel heeft hier 5 jaar garantie, bij andere winkels de standaard 2 jaar garantie.

Malo 16-09-2018 Via de website gekocht

Echt goed

Perfecte beschrijving over het product , in dit geval de apple airpods.
snelle levering , en achteraf betalen , wat ik belangrijk vind voor mijn eerste bestelling bij een winkel die ik nog niet kende. (En ook goedkoper dan andere sites) De airpods zijn super , mooi geluid , passen perfect ,heb andere goedkopere varianten geprobeerd, maar vind het achteraf , zonde van het geld.Heb ook gezien dat er meer te koop is op cameranu.nl , en heb hem inmiddels opgeslagen in mijn favorieten.

Adriaan 14-09-2018 Via de website gekocht

Top service, mooi product!

Zeer snel het product thuis ontvangen. Product zat goed verpakt. Deze gelijk uitgetest en precies wat ik ervan verwachte. Soms een beetje stroef met verstellen van de poten maar dat went snel genoeg. Kortom aanrader!

VincentTC 14-09-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Voor mijn aankoop, veel mailcontact gehad met het contactcentrum. Ik hoefde nooit lang te wachten op antwoord en de uitleg was duidelijk.
Goederen zijn netjes door een (eigen) koerier afgeleverd.

Joke 14-09-2018 Via de website gekocht

Zeer vlotte service

Cameranu heeft een zeer ruime keuze. Het artikel van mijn keuze is ook bij andere bedrijven te bestellen maar heeft altijd een lange levertijd. Zo niet bij Cameranu. Hier was het gewoon op voorraad en nog voor een vriendelijke prijs ook. De volgende morgen werd het keurig thuis bezorgd.

DonaldRB 14-09-2018 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke site en snelle levering!

Uitvoerige en nauwkeurige productomschrijvingen. Service is erg goed en snelle levertijd. Zeer tevreden!

Justin 14-09-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Ik heb een lens hood besteld voor mijn Olympus lens. De webwinkel is overzichtelijk en ik vind het prettig dat de specificaties goed staan bij de artikelen. Verder geen vervelende popups en zo want tegenwoordig zitten al die websites vol met troep popups. Levering was snel. Geen klachten. Leuk dat je een euro kon doneren voor lopen tegen kanker.

Sjaak Tukker 14-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Afgelopen dinsdag een L-plate en Lever-Release klem van Sunwayfoto besteld. Die kreeg ik de volgende dag binnen. Toen bleek dat de Lever-Release klem steeds opnieuw ingesteld moest worden om de L-plate in de verschillende standen te kunnen gebruiken. Ook voor ander Arca-Swiss compatible plates moest de klem aangepast worden. Even gebeld met Cameranu en ik kon de klem ruilen voor een schroefknopklem (die ook nog eens € 15 goedkoper is). Vandaag de schroefknopklem al ontvangen en die werkt goed. Prima service dus van Cameranu.nl!

emile 14-09-2018 Via de website gekocht

gekregen wat ze beloven

Site is erg duidelijk, verrekijker besteld op de beschrijving die zij gaven,
Doet volledig aan mijn wensen
Bestellen gaat prima en leveren volgens afspraak

Rudi 14-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en attente klantenservice

Snelle levering en ook snelle reactie van de klantenservice toen bleek dat een van de bestelde artikelen defect was. Zonder problemen geld terug gekregen.

Lieve 13-09-2018 Via de website gekocht

Snel aangetekens geleverd in uitstekende verpakking

Snel afgehandeld. Een account is niet noodzakelijk. Prima verpakt. Factuur per mail. Aangetekend verzonden. Zo hoort het te gaan!

Wout de Jong 13-09-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie en info over de bestelling.

Lang getwijfeld om een camera via internet te kopen. Bij camera.nu terecht gekomen en uitstekend bevallen. Goedkoopste prijs, maar prima service en prima info over de voortgang van de bestelling en de aflevering. Top!

Marja 13-09-2018 Via de website gekocht

Top service

Vorige week heb ik een Manfrotto eenpootstatief gekocht en daarbij een Manfrotto head. Het werd uiterst vlot geleverd (track and trace) en keurig verpakt in luchtzakken. Het koppelen van de head lukte niet en ik heb daarvoor het contactformulier ingevuld. Al heel snel kreeg ik een uitgebreide reactie, waaruit bleek dat er een verloopstukje in de balhead zat. Super geholpen! En dat op afstand! Camera.nu weet wat klantenservice Is!

Henny 13-09-2018 In de winkel gekocht

Top service

Ik koop eigenlijk al mijn fotografie apparatuur bij CameraNu en ben altijd erg tevreden met het uitgebreide assortiment en overzichtelijke website. Verder zijn de medewerkers in de winkel uiterst vriendelijk en in staat goed advies te geven. Ook bij problemen lost de serviceafdeling dit goed op, helemaal top! En nu heb ik ook voor het eerst apparatuur gehuurd bij CameraNu en ook daar goede kwaliteit en service. Ik raad deze winkel en webshop dan ook zeer aan!

Richard 13-09-2018 Via de website gekocht

Prima service!, snelle levering.

Gewoon goede en snelle levering. Duidelijke site en scherpe prijzen. Mijn drone b.v. was ook bijzonder goed verpakt, omdoos met daarin plastic luchtzakjes tegen het stoten! Top !

Christien 13-09-2018 Via de website gekocht

Goede website, alles gemakkelijk te vinden. Snelle service.

De mij aangeboden cadeaubonnen voor deze shop heb ik goed kunnen besteden, er is voor iedereen wel iets moois of bruikbaars te vinden. Nu ik deze shop ken, zal ik bij aankopen vaker de site bezoeken.

Renard 13-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Ik bestel al jaren mijn fotoapparatuur bij cameranu.
Altijd een supersnelle levering, prima advies en vriendelijk personeel.

susanne salmaso 13-09-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

snelle levering, en met vragen wordt je telefonisch goed en snel geholpen. Daarbij een prima prijs,

Jan-Kees De Meester 13-09-2018 Via de website gekocht

compact, veelzijdig én op locatie tegebruiken

Ik ben zeer tevreden over de Falcon Eyes Bi-Color LED Lamp Sophiez SO-28TD. Deze verlichting is zowel thuis (netspanning) als op locatie (batterijen óf accu's) te gebruiken. De kleurtemperatuur is ook traploos te wijzigen (top!). De bediening is overzichtelijk en erg intuïtief. Ik overweeg nu zelfs de aanschaf van een extra Sophiez LED lamp met een grotere diameter.

Henriette 13-09-2018 Via de website gekocht

Ik vind de toegankelijkheid goed, waardoor je snel kunt beslissen. Ben je nog niet zeker van de zaak dan kun je altijd even advies aanvragen en dan heb ik het gevoel dat ik altijd eerlijk en oprecht geholpen word. Niet winstmakend geadviseerd wordt.

Klaas 13-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Ze hebben een gebruikersvriendelijke website, scherpe prijzen en snelle en correcte levering. Verzending is te volgen op internet.

Imtiaz Willems 13-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service, goed product.

Bij cameranu heb ik een 85mm 1.8 lens gekocht. Dit met de bedoeling om portretten en detailshots te maken. Ik ben zeer te spreken over de snelheid van de levering en het aangeleverde product.

Marjolein 13-09-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Had een kabel besteld voor m'n MacBook, deze was niet op voorraad en kon een paar dagen duren. Maar was er uiteindelijk dezelfde week nog erg snel. Heel erg tevreden over!

Henry Ghammache 13-09-2018 Via de website gekocht

Excellent service & after sales service!

Excellent service & after sales service! Made a wrong purchase, but the staff at cameranu.nl did an excellent job supplying me with the correct item with constant feedback by mail about my order. I highly recommend this site for your online purchases.

Bart 12-09-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Goede aanbieding, nette en snelle levering. Geen verrassingen
's avonds besteld en de volgende dag de spullen in huis.
Inclusief beschrijving van het product.

Olav 12-09-2018 Via de website gekocht

Levering ging helemaal mis

Had opgegeven om het product te leveren in een afhaalpunt. Toch geprobeerd om thuis af te leveren en vervolgens bij een heel ander afhaalpunt afgeleverd.

peter trouwborst 11-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ik moest een paar keer vragen naar bepaalde software details van een X-E2 Fujifilm camera die ik belangrijk vond en werd prima geïnformeerd. Toen was het besluit snel genomen om deze mooie camera te bestellen. De camera werd snel compleet met handleiding en accessoires geleverd

E. 11-09-2018 Via de website gekocht

Een aanrader!

Ik koos voor cameranu.nl omdat deze de camera die ik wilde hebben (Nikon D3400) voor de goedkoopste prijs verkochten. Ook leverden ze de camera netjes op dezelfde dag voor maar €1,99! Er zaten geen minpuntjes aan, het winkelen en de transactie verliep vlekkeloos.

M. 11-09-2018 In de winkel gekocht

Cameranu.nl

De hulp is goed maar de wachttijd erg regelmatig erg lang. Soms moet je meer dan een uur wachten.
Als je dan wordt geholpen wordt er echter wel de tijd voor je genomen en alles duidelijk uitgelegd.

Richard 11-09-2018 Via de website gekocht

Mooie scherpe prijs. En de volgende dag netjes in huis.

Lekker snel en overzichtelijk. Scherpe prijzen. Met een account is het bestellen van je favoriete product een fluitje van een cent.

Lau 11-09-2018 Via de website gekocht

Prima levering met een klein minpuntje

Snel en goed geleverd!
Min puntje is wel dat bij / tijdens de bestelling niet aangegeven wordt dat een bestelling aangetekend verstuurd wordt. Ik had nieuwe lensdop van nog geen 20 euro besteld en ging er van uit dat dit gewoon brievenbuspost was. Ik had het anders bij een afhaalpunt kunnen laten bezorgen. Als dat nog duidelijk aangegeven wordt is het perfect.

esther94 11-09-2018 Via de website gekocht

mooie lens

een mooie groothoek lens gekocht bij camera nu. een lens waar je net iets meer mee op de foto kunt zetten dan je met gewone lenzen ziet. een breed beeld . zeer te vrede en na bestellen had ik hem de volgende dag al in huis!

Pamela 11-09-2018 Via de website gekocht

Service zoals ik het graag zie

Degelijke service. Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakketje is. Als je vragen hebt wordt je altijd netjes te woord gestaan.

La Garderobe den bosch 11-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle service -vandaag besteld morgen in huis,xxx

super duidelijk alles goed beschreven,we hadden het zo gevonden wat we moesten hebben-met de fotograaf van de kwaaiejongens hebben ook alles van jullie in huis,xxx

Susan 10-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering erg fijn

Kreeg deze site door van familie, erg blij mee goedkoper en snelle levering. Duidelijke en goeie reviews

C. vdW 10-09-2018 Via de website gekocht

Fan van Cameranu

Cameranu is goed geprijsd net zoals vele andere bedrijven, maar waar ze zich in onderscheiden is in klantenservice. écht geweldig! Ze delen orders op, sturen koerriers in het weekend/avond en doen wat ze beloven.
Echt een topbedrijf, ga zo door, ik ban Fan!

Edwin 10-09-2018 In de winkel gekocht
Urk

Geweldige winkel met deskundige mensen

De mensen nemen de tijd om je alles te vertellen, zowel voor als na je aankoop. Ze zijn absoluut deskundig en nemen echt de tijd om voor jou het beste uit het ruime winkelassortiment te kiezen. Zeer relaxed en overwogen kun je een besluit nemen op basis van hun kennis en ervaringen.

Josiane de Bruin 10-09-2018 Via de website gekocht

Goede service en klantvriendelijkheid

Na een klein probleem met mijn bestelling die niet bleek te kloppen met de door mij gevraagde informatie over artikel, belde ik meteen na ontvangst van de bestelling met CameraNu . De persoon aan de andere kant van de telefoon was erg klantvriendelijk. Na overleg belde ze me terug en bod mij en mooie oplossing aan. Ze herkende dat het een fout geweest was van de winkel. Een (web) winkel die goede apparatuur verkoopt en snel levert is belangrijk maar een uitstekende en vriendelijke klantenservice is even zo belangrijk.... ( en geruststellend) . Zo een klantenservice heeft CameraNu.

J.Speelman 10-09-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed.

Ik heb al meerdere keren iets besteld bij cameranu.nl. Ze houden zich keurig aan hun afspraken. Heb nog geen gekke dingen, verkeerde of defect ontvangen artikelen of te late levering, meegemaakt dus kan ik daar ook niet over oordelen.

Mario Di Leonardo 10-09-2018 Via de website gekocht

Sinds jaren de perfecte partner!

Sinds 2011 is CameraNu voor mij meer dan alleen een snelle online-oplossing om mijn benodigdheden voor mijn studio te bestellen. Als er vragen zijn weet ik dat ik met deskundige mensen praat, die ook nog eens iets extra's doen. CameraNu is een webwinkel die in het snelle, digitale tijdperk nog steeds de mens centraal stelt en dat is aan de dienstverlening en accurate werkwijze te merken.

Jan 10-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

aardige mensen, snelle levering, gratis verzenden, duidelijke website, ook telefonisch ben ik goed en vakkundig geholpen

Anita 10-09-2018 Via de website gekocht

Heel netjes afgehandeld!

Per abuis was het product wat ik besteld had, omgewisseld met de bestelling van iemand anders. Toen ze het in de gaten hadden, hebben ze mij gelijk gebeld, nog voordat ik het pakketje had ontvangen. Het juiste artikel had ik 1 dag later alweer binnen. Na afloop is er nogmaals gebeld of alles nu in orde was. Een fout maken is menselijk, maar wel heel fijn dat er zo alert op gereageerd is!

Joeri 10-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Meerdere malen iets besteld op de website van CameraNU, pakketjes werden netjes en snel afgeleverd. Zelfs om 12:00 iets besteld en om 22:00 was het al thuis. Dat is natuurlijk super! Daarnaast ook goede prijzen die je nergens anders kunt vinden. Top!

Leno 10-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service mooie prijs voor mooie camere

Mooie shop en mooie combinatie art. voor mooie prijs. Ben er zeer blij mee. Echte aanrader deze shop

Emile Beurskens 10-09-2018 Via de website gekocht

Probleem uitstekend opgelost

Duidelijke en snelle vindbaarheid van de producten. Product was vergeten te leveren maar werd na een telefoontje snel geleverd.

Robin 09-09-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke en duidelijke service

Ik heb een bestelling geplaatst waarvan uiteindelijk 1 onderdeel niet aanwezig was. Hier werd ik erg snel van op de hoogte gesteld en is er afgesproken om de bestelling in 2 delen te bezorgen. Het eerste werd binnen 1 dag bezorgt. Dus kortom: Goede Service!

Marleen 09-09-2018 In de winkel gekocht
Camera Nu Urk

Deskundig en ondersteuning op maat!

Flitslamp gekocht, echter raakte deze defect vlak voor een weekend vol fotoshoots. Ik ben naar de winkel gereden en daar is er alles aan gedaan om de shoots door te laten gaan. Deskundige uitleg over alternatieven, gezamenlijk testen en ondanks drukte werd uitgebreid de tijd genomen voor uitleg en ondersteuning. Kortom prettige sfeer, deskundig personeel en mooie producten, een aanrader!

Steef 09-09-2018 Via de website gekocht

GOED, GOEKOOP en 5 Jr GARANTIE

De bestellingen verliep probleemloos, levering keurig op tijd en alles volgens afspraak. Deze producten kan je overal kopen maar bij Cameranu kreeg ik 3 jaar extra garantie. Het product was bovendien 10 % goedkoper als op andere sites.

Geco 09-09-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld

Besteld en alles prima geregeld, product de volgende dag netjes op tijd binnen. Ik ben helemaal tevreden.

Steven 08-09-2018 Via de website gekocht

Goed product met rop service

Via internet heb ik een verrekijker gezocht deze vond ik bij cameranu.nl

Na een beetje onderzoek kwam ik er via de website van cameranu.nl achter dat dit de juiste verrekijker was voor ons

Na deze besteld te hebben was hij een dag later bij ons thuis

Wij hebben het product gelijk geprobeerd en deze bevalt ons erg goed

Dank jullie wel cameranu.nl voor de goede service en een mooi product