Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eva 01-12-2017 Via de website gekocht

Leuk.

Goede snelle service, het was dezelfde dag nog in huis. Het product werkt goed en kwam helemaal intact aan.

Marieke Dollekamp 01-12-2017 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site en snelle levering

Goede overzichtelijke site. Grote collectie en voorraad. En erg fijn om beoordelingen te lezen van andere consumenten. Je keuze wordt vrij snel duidelijk

Frank .H 01-12-2017 Via de website gekocht

goede service

vandaag besteld , morgen ook in huis , goed en zeer deugdelijk en netjes verpakt .
artikelen ook nog eens apart in een verpakking in de doos.

Hanneke 01-12-2017 Via de website gekocht

Zo snel???

Veel te laat begonnen was sint met shoppen
Hoe kan hij toch zijn kado niet laten floppen
Het kado voor manlief (voor Nikon de 1A WU)
Vond hij op de overzichtelijke website van Camera.nu
Gisterenavond om 8 uur besteld
Vandaag om 13u stond hij versteld!
Een pakje kwam met het cadeautje exact
Keurig in het bubbelfolie verpakt
Als verrassing een minizakje pepernoten erbij
Camera.nu: jij maakt je klanten blij!

J. Li 01-12-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Ik ben bij Cameranu terechtgekomen via een prijsvergelijkingswebsite. Het is een duidelijke website en makkelijk in gebruik. De levering was ook heel snel. Ben zeer tevreden.

Harry Timmermans 01-12-2017 Via de website gekocht

Producten besteld bij Cameranu.nl zijn zoals omschreven.

Duidelijke webshop, correcte medewerkers die bereid zijn advies te geven en daarnaast een concurrerende prijs bieden, kortom zoals het hoort. Prima!!

Ben Lassing 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima apparaat. Netjes volgens afspraak geleverd.

Fotografie-artikelen aankopen bij Camera-Nu is altijd een feestje! Hun sortering is compleet en ik ga altijd eerst bij camera-Nu kijken als ik wat wil aanschaffen. Aankopen worden altijd netjes met e-mails begeleid en de levering is prompt volgens die inhoud. Je kunt er dus gewoon van op aan!

Leo 01-12-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Voor twaalf uur een bestelling gedaan, waarbij de belofte gedaan werd dezelfde dag te leveren. Toch even sceptisch. Al heel snel werd een email ontvangen dat bestelling verwerkt was en klaar gemaakt werd. Ook het moment van verzending werd gecommuniceerd. Enkele uren later de mededeling uw bestelli9ng is verzonden en een tijdsblok waarbinnen het pakket zou worden bezorgd. Rond 19.00 uur werd het pakket afgeleverd. En dat nog wel zonder extra kosten. Perfecte service dus.

Inge 30-11-2017 Via de website gekocht

Fijne service

Netjes en snel geleverd en met de sinterklaastijd een extra zakje 'cameranu pepernoten' super leuk en attent detail!

wiek 30-11-2017 Via de website gekocht

Matige service

Statief besteld speciaal met avondlevering en hiervoor extra betaald. Statief werd overdag aangeboden terwijl er duidelijk avond op het pakketje staat. Bezorger van postnl kijkt hier niet naar, die bezorgd zijn route gewoon. De dag erna het pakje gekregen. Melding gedaan en extra bezorgkosten zouden teruggestort worden. Na 1 week nog niets. Gebeld, men weet van niets maar nu gaat het goed komen werd mij verteld. Ik wacht weer af.

Officiele reactie van CameraNU.nl 01-12-2017

Beste Wiek,

We vinden het jammer dat we je hebben teleurgesteld. Dat de bezorging te vroeg heeft plaatsgevonden, waardoor je bestelling uiteindelijk veel later pas binnen kwam, kunnen we weliswaar niet zoveel aan doen. Maar hoe we met je klacht zijn omgegaan, dat had veel beter gekund. Daarvoor willen we je onze excuses aanbieden. We zorgen ervoor dat we dit alsnog goedmaken, en we hopen dat we je een volgende keer kunnen laten zien dat we dit normaal gesproken veel beter doen.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Emily 30-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede communicatie en fijn assortiment :)

Tot nu toe meerdere keren bij CameraNu.nl besteld en altijd wordt de bestelling netjes op de aangegeven dag geleverd, is de bestelling goed verpakt en is alles compleet! :) En dat kan ik helaas niet zeggen van veel andere online camera shops. Indien je een camera of lens koopt kun je een verzekering afsluiten. Ik heb hier gelukkig nog geen gebruik van hoeven maken, maar bij CameraNu kan dit goedkoper dan bij andere winkels. Als ik iets nodig heb kijk ik altijd eerst of CameraNu dit op voorraad heeft en daarna pas bij andere aanbieders. Dus ik ben blij!

Daan 30-11-2017 Via de website gekocht

Ge-wel-dig!

Een van de beste winkels waar ik al mijn producten haal. Tijdje terug weer bij een concurrent, door een kortingsactie, een batterij besteld. Heb 3 weken moeten wachten, waardoor ik vanaf nu alleen nog maar bij de vertrouwde shop van CameraNu bestel.
Zojuist weer een bestelling binnen. Echt een top service! Zelfs een levering op zaterdag, geen enkel probleem! Blijf het volhouden, om zo klantvriendelijk mogelijk te blijven presteren!

Corry Dijkstra-Vermeer 30-11-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering in zeer korte tijd.

Een prima keuze om deze online shop te kiezen. Het heeft een bijzonder goede en overzichtelijke webshop. De levering van het bestelde artikel (fototas) verliep vlot en de berichtgeving tijdens de korte leveringstijd was verrassend goed en duidelijk. Ook de prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend. Kortom: een aanrader!

S. Bonte 30-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en persoonlijke service

Ik had met spoed een product nodig. Is s'avonds laat besteld, en de volgende ochtend al bezorgd! Echt fijn dat je daar dus gewoon van op aan kunt gaan. Tevens had ik een vraag of het factuur adres aangepast kon worden ivm declaratie, en dit was geen probleem. Binnen een paar minuten had ik de nieuwe factuur al ontvangen. Top jongens!

Okin Veen 29-11-2017 Via de website gekocht

Onder de indruk van de cliëntvriendelijkheid

Ik was geïnteresseerd in een compact camera. De website gaf afdoende informatie over de talloze merken en modellen. De keuze werd gemaakt, en besteld. Later bedacht ik er nog iets bij te moeten kopen. Daarvoor heb ik gebeld en binnen mum van tijd was het geregeld. Geen gezeur, maar gewoon doen. Kein geloel, fussball spielen, zoals Ernst Happel, trainer/coach van Feyenoord, ooit zei.

Frits Hendriks 29-11-2017 Via de website gekocht

Goed telefonisch advies en snelle levering

Na aankoop van een zonnekap een lens hebben wij nu een reportage flitser gekocht bij Camera nu zijn zeer tevreden over de gang van zaken vanaf het plaatsen van de bestelling tot aan de levering.

Box 29-11-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en supersnel in huis (zelfde dag)!

Cameranu heeft een overzichtelijke website, breed assortiment en deskundig personeel. Ik koop al jaren mijn spullen bij Cameranu. Meestal op de website, maar de winkel in Urk is ook zeker een aanrader!

Henny 29-11-2017 In de winkel gekocht

Goede service, ruim aanbod

CameraNu biedt een zeer ruim assortiment aan producten, inclusief de nieuwste producten en altijd tegen scherpe prijzen. Levering is altijd snel en goed. Ook beschikken ze over een fysieke winkel waar veel producten te zien en testen zijn. Ook lopen er veel experts rond welke altijd goed advies kunnen geven.

Maxime 29-11-2017 Via de website gekocht

Na lang zoeken hier gevonden!

Ik was op zoek naar een filmrol voor een antieke polaroid camera. Op verschillende webshops beschikbaar, maar bij cameranu voor de leukste prijs! Bezorgd binnen een dag en ben er erg blij mee!

Nathan 29-11-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Ik kreeg mijn bestelling snel geleverd. Er was op vrijdag een betaalstoring met iDEAL, maar ik kreeg een nette mail die me hiervan op de hoogte stelde. Erg tevreden, al jarenlang.

Sony 29-11-2017 Via de website gekocht

Prima service alles goed beschermd aangekomen.

De site is gebruiksvriendelijk en geeft ook goede alternatieven. Ook de opties die mogelijk zijn worden per hoofdproduct goed aangegeven.

Hester 29-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle (supersnelle) levering

Het fijne van CameraNu.nl is dat je deskundig advies kunt vragen en goed wordt geholpen. Daarnaast is het assortiment heel uitgebreid. De mogelijkheid voor de bezorging op de dag zelf - of een dag later op een tijdstip dat jou uitkomt is super.

J. van Barneveld 28-11-2017 In de winkel gekocht

Goed inhoudelijk advies

We hebben al de nodige ervaring met deze winkel en de reparatie afdeling. Zijn zeer tevreden over het advies, en de goede communicatie niet alleen in de winkel maar ook via de mail. Dit keer gingen we voor koop en advies van twee filters voor onze canon camera naar de winkel. Het is voor ons best een reis vanuit Ermelo, maar helaas zijn er geen fotowinkels meer in onze nabije omgeving met een ruime sortering en een een deskundig advies. Ook dit keer zijn we uitstekend geholpen en hebben uiteindelijk filters gekocht die goed passen bij de gebruikte lenzen.

Klaas Verhoeff 28-11-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Ruime overzichtelijke winkel met een zeer uitgebreide keus op elk gebied van de fotografie.
Heb het boek : Praktijkboek voor vogelfotografie gekocht om als verjaardag kado te geven.
Ook hiervoor had de verkoper alle tijd. Tevens nog veel informatie gekregen voor een mijzelf
aan te schaffen camera.
Kortom prima service.

Sieglinde 28-11-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld, nog sneller geleverd!

Zeer gebruiksvriendelijke site, heldere teksten, nuttige info.
De betaling verliep volgens plan en de volgende dag werd het pakket reeds geleverd.
Top!

carlken 28-11-2017 Via de website gekocht

goeie service

ik kende de webshop niet maar mijn eerste kleine bestelling werd perfect afgerond en een foute bestelling van mezelf werd na een seintje van mezelf ook onmiddellijk rechtgezet. perfect.

Tevreden shopper 27-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, ruime productkeuze

Ruim assortement aan producten om uit te kiezen en zelfs daarbij binnen productgroepen nog ruimer aanbod.
Goede kwaliteitsproducten.

Sandra 27-11-2017 Via de website gekocht

Mooie compacte en functionele slingrugzak. Een toppertje!

Duidelijke en informatieve website, de medewerkers zijn klantgericht en de rugzak werd vlot geleverd. Je kon eenvoudig het pakje volgen zodat je precies weet wanneer het pakjje wordt bezorgd. Mijn 11-jarige dochter die net is begonnen met fotograferen zal er blij mee zijn.

An 27-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service wua bezorging

Ik bestelde vrijdag avond om 8 uur met in gedachte dat ik het zaterdag zou binnen krijgen. Die zondag had ik een opdracht en ik moest de softboxen toen hebben. Na half uur kreeg ik al snel een mail dat het pakket pas maandag zou aankomen. Hoe dan? Jullie geven de garantie voor 23;59 bestellen is volgende dag thuis met uitzondering zondag. Ik mailde al snel met de vraag of ik het zondag kon krijgen met bijbetaling. Dat kon helaas ook niet omdat het pakketje al ver in het proces zou zijn en maandag zou aankomen. Nu is het maandag en krijg ik een mail dat het pakketje pas dinsdag komt ... opdracht misgelopen, geen enkele oplossing vanuit hen en nu voor de tweede keer vertraagd.. voortaan bestel ik gewoon bij CoolBlue die zich wel aan de afspraak houd. Ik heb de softboxen nog niet eens gezien maar heb nu al low expectations. Slecht!
Officiele reactie van CameraNU.nl 30-11-2017

Beste An,

Fijn dat we elkaar even telefonisch konden spreken over jouw ervaring. Door de iDealstoring van vrijdagavond in combinatie met BlackFriday heeft jouw bestelling jammer genoeg vertraging opgelopen. Dat deze nu ook bij PostNL nog eens vertraagd is geraakt is dubbele pech, we begrijpen je teleurstelling en bieden je daarvoor ook onze excuses aan.

We hopen je snel nog eens terug te zien, zodat we kunnen laten zien dat dit een incident is geweest, en dat alle positieve verhalen over ons echt waar zijn!

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Jacqueline 26-11-2017 Via de website gekocht

Fantastisch telefonisch advies

Ik verdwaalde in de keuze op de webshop. Telefonisch advies was uitermate vriendelijk, behulpzaam en to the point. Mij werden een aantal keuzes voorgelegd, die ik op de website verder kon bestuderen.

Tomek 25-11-2017 Via de website gekocht

Telefonisch erg behulpzaam

Ik had een aantal vragen over producten die niet in de info en specificaties stonden dus ik had gebeld. Ik vond de service erg fijn, meedenkend en ze konden al mijn vragen beantwoorden door even in het magazijn te kijken en wat producten op te meten.

Mike 25-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service en top kwaliteit

Ik heb voor CameraNU gekozen omdat ze een heel breed aanbod hebben waarbij ik alles in één keer kan bestellen wat ik wil voor een scherpe prijs en een snelle levering.

Ineke Mighorst 24-11-2017 Via de website gekocht

Prachtige fotozaak met kennis van zaken.

Je wordt goed te woord gestaan en ze beantwoorden je vragen. Er is uitgebreide kennis aanwezig en staan voor hun klanten.

Auke Walda 24-11-2017 Via de website gekocht

Wat een licht!

Duidelijke weergave, goede snelle levering, ieder moment wist ik waar het artikel was, goed verpakt, echt top

Henk 24-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Al diverse keren bij deze shop besteld. Tot op heden alles op tijd geleverd. Kunnen andere webwinkels nog wat van leren.

Paul 24-11-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste en super snelle levering

Goedkoopste winkel en ook nog snelle levering in een mooi stevig doosje.
Van harte aanbevolen. Graag tot een volgende keer.

Piotr 24-11-2017 Via de website gekocht

Top

.As they wrote it was, I bought the internet the next day I had at home, good price and efficient service.
I will not write much, just recommend !!!

Woodknocker 24-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Door de duidelijke omschrijving op de website kon ik de juiste keuze maken. Het product voldoet prima aan mijn verwachtingen .

Devon 24-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, degelijk product.

S'avonds nog laat besteld en de volgende dag al in huis. Prima levering. Product zat goed verpakt en was onbeschadigd.

Gerda 24-11-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en geweldige service!

Ik heb een objectief ingeruild en een mooie occasion gekocht. Ten eerste kreeg ik meteen bericht toen het objectief ontvangen was en ook meteen de inruilwaarde. Mijn nieuwe objectief is in zeer goede staat en werd meteen geleverd. Op mijn mails werd bijna meteen gereageerd! Prima service!

Dave 24-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, al is het artikel niet op voorraad je wordt goed op de hoogte gehouden.
Wanneer het artikel op voorraad is wordt dit ook goed aangegeven middels mails.

Jacob - Narro Imago 24-11-2017 In de winkel gekocht

Altijd (foto)vakkundig!

Bij CAMERANU koop ik regelmatig iets, maar vooral de vakkundige adviezen maken dat ik er ook blijf kopen. Goede en to-the-point antwoorden op vragen. Ik ben blij met CAMERANU

shirley 24-11-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden, vlot en snelle levering

on-line shop is duidelijk, vlotte bestelling alsook de levering, zeer tevreden en hopelijk de camera ook want deze is voor mijn kleindochter alhoewel ik deze toch alvast maar getest heb en tot heden ook prima.

Blom 23-11-2017 Via de website gekocht

prima producten

Duidelijke site super snelle levering top!!!!
Makkelijk via de website te vinden ,kortom veilig kopen!!!!

Marc 23-11-2017 Via de website gekocht

Ze maken hun naam waar!

Cameranu.nl heeft een naam hoog te houden. En hoewel de concurrentie, met name ook via binnenlandse maar zeker ook buitenlandse webwinkels enorm is, heb ik er toch voor gekozen om mijn aankoop bij Cameranu.nl te doen. Heel lang geleden m'n eerste digitale camera in Urk in een bovenkamertje in een loods opgehaald en nu, vele jaren later wederom tevreden met de prijs, service en kwaliteit. Ze maken de naam die ze hebben gewoon helemaal waar.

Koning 23-11-2017 Via de website gekocht

Volgens afspraak de andere dag bezorgd

Ondanks dat het gratis verzenden was werd er toch 2 euro in rekening gebracht.

Uitleg was: omdat ik gekozen had om het s’avonds te laten bezorgen.

Was niet duidelijk op de site,gaat me niet zozeer om die 2 euro maar om het principe.

wout 23-11-2017 Via de website gekocht

Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt!

Ik bestelde een 'automatische' lensdop voor mijn nieuwste camera, de verkeerde werd opgestuurd
(was een andere kleur, past niet bij de camera, waardoor hij erg opvalt, dat is minder handig bij bijvoorbeeld natuur fotografie)

een paar weken later zag ik in de mail dat de fout niet door mezelf kwam maar door deze webshop, ik mailde ernaar toe,
ik kreeg een mail terug dat ze de lensdop in de juiste kleur (gratis) zouden opsturen en dat ik deze eerste lensdop mocht houden!

Ik heb nog nooit zo'n goede service meegemaakt ergens!

Fenny 23-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Ene dag besteld volgende dag in huis en zelfs aangetekend verstuurd. Super blij mee. Ook bij schoonzoon een goede beurt gemaakt.

Arthur 22-11-2017 In de winkel gekocht

snel en goed geleverd en met verrassing

Via de fotobeurs in Ede de aankoop gedaan van de canon 6d.
Bestelling werd ingevoerd in de pc en is daarna snel geleverd.
Als verrassing zat er nog een waardebon in de doos van 100euro!

top!

LM 22-11-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

Cameranu.nl is een fijne zaak om te winkelen. Ik ga er graag persoonlijk heen, maar nu ontbrak het me aan tijd en heb ik via de website een bestelling geplaatst wat me ook heel goed bevallen is. De website is super duidelijk en overzichtelijk, als ik een zoekopdracht plaats komt hij met vergelijkbare producten van diverse merken zodat je makkelijk de juiste keuze kunt maken. De bestelproces verliep ook heel vlot en ik werd via mail goed op de hoogte gehouden. De bestelling kwam precies op tijd bij mij thuis aan en ik ben zeer tevreden over de spullen.